Πριν από λίγες ημέρες επιστρέφοντας από το Βερολίνο και χαζεύοντας τα προγράμματα των δημοφιλέστερων θεατρικών ομάδων της συγκεκριμένης πόλης για τον μήνα Ιανουάριο, συνέκρινα την βερολινέζικη θεατρική κίνηση με την αντίστοιχη ελληνική. Σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, βέβαια, αν λάβουμε υπ’ όψιν μας τον αριθμό του πληθυσμού της κάθε πόλης. Όσον αφορά όμως στον αριθμό των παραστάμενων έργων και των εργαζόμενων σε αυτό τον χώρο δεν νομίζω ότι διαφέρουμε και τόσο τώρα πια, με τις 120 σκηνές σε μια πόλη με πληθυσμό πάνω από 3.300.000 κατοίκους, από τους οποίους μικρή μειοψηφία μόνο πηγαίνει στο θέατρο. Αυτό που προκαλεί, όμως, εντύπωση είναι η, από τις περισσότερες θεατρικής σκηνές, εφαρμογή του εναλλασσόμενου ρεπερτορίου.

Και όταν λέμε εναλλασσόμενο ρεπερτόριο, δεν εννοούμε την ελληνική συνήθεια των διπλών παραστάσεων όπου ένα έργο παίζεται Δευτερότριτα κι ένα άλλο τις υπόλοιπες ημέρες στον ίδιο χώρο, ούτε και την αλλαγή έργων ανά διαστήματα μέσα στην ίδια θεατρική σεζόν, όπως π.χ. συμβαίνει στο Εθνικό Θέατρο, στο Κ.Θ.Β.Ε. και σε άλλους θεατρικούς οργανισμούς, αλλά στην καθημερινή εναλλαγή παραστάσεων (στον ίδιο χώρο).

Για παράδειγμα η Schaubuehne τον μήνα Ιανουάριο ανεβάζει 22 παραστάσεις με καθημερινή σχεδόν εναλλαγή έργων και ρεπερτόριο από Moliere, Ibsen, Chekhov, Beckett και A. Miller μέχρι Debbie Tuecker Green και Marius Von Mayenburg. Ενώ ανοίγοντας το πρόγραμμα της Volksbuehne μπερδεύεσαι από το πλήθος των εκδηλώσεων, από θεατρικές παραστάσεις, performances και parties, που λαμβάνουν χώρα στους 4 χώρους του γνωστότερου θεάτρου του πρώην Ανατολικού Βερολίνου. Επίσης τα λίγο μικρότερα Deutsches Theater, που ανεβάζει από Αισχύλο, Ευριπίδη, Lessing, Buehner μέχρι Τ. Wiiliams και H. Mueller και Gorki Theater με παραστάσεις έργων των Ghoete, Shiller, Durrenmatt, Breht μέχρι και του Fatih Akin, όπως και το θέατρο για παιδιά Theater an der Parkaue ακολουθούν την ίδια ακριβώς τακτική.

Το ακόμη πιο εντυπωσιακό όμως, είναι ότι αυτή πραγματική υπερπληθώρα επιλογών για τους βερολινέζους θεατρόφιλους και μη, προσφέρεται σε τιμές φυσιολογικές. Τα εισιτήρια στα προαναφερόμενα θέατρα κυμαίνονται από τα 5 ¤ (φτηνότερο κι από τον κινηματογράφο) σε θέσεις με κανονική ορατότητα μέχρι και τα 43 ¤ για τις πρώτες σειρές της πλατείας ή των θεωρείων, ενώ τα προγράμματα κινούνται κι αυτά σε τιμές λογικές ξεκινώντας από τα 2,5 ¤ για προγράμματα προσεγμένα με έγχρωμες φωτογραφίες (κι όχι μια απλή φωτοτυπία με τα ονόματα των συντελεστών) και συνοδευτικά κείμενα.

Σαν αποτέλεσμα των προαναφερομένων, μπορεί κανείς να σκεφτεί την ποικιλομορφία των προσφερόμενων παραστάσεων με το κόστος του εισιτηρίου για τον μέσο θεατή και τον αντίστοιχο μηνιαίο του μισθό, αλλά και το ότι ο κόσμος στο Βερολίνο πηγαίνει θέατρο, και οι πλατείες γεμίζουν, χωρίς να αναφέρομαι στις σκηνές που ανεβάζουν επιθεωρήσεις ή που παίζουν τηλεοπτικοί αστέρες, όπως συμβαίνει εδώ, αλλά σε χώρους που ανεβαίνουν έργα και παραστάσεις επιπέδου και να καταλάβει τις βασικές διαφορές.

Μεγάλη ευχή, λοιπόν, η παιδευτική λειτουργία του θεάτρου, όπως αυτή εκπληρώνεται στις θεατρικές σκηνές του Βερολίνου και άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, να γίνει κάποια στιγμή πραγματικότητα και στην Ελλάδα.

Διάβασε επίσης...
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
To βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 78 ετών ο σπουδαίος βρετανός θεατρικός συγγραφέας και ένας από τους πιο επιφανείς και επιδραστικούς ανθρώπους της διανόησης της γενιάς του, ο Harold Pinter.Η ανακοίνωση του θανάτου του συγγραφέα έγινε εχθές, ημέρα των Χριστουγέννων, από την σύζυγό ...
Συνέχεια...
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της Λυρικής
Ένα σώμα | Χορεύουμε... | Ο τσάρος φωτογραφίζεται 10, 12, 13, 15 Απριλίου 2008 Στην πειραματική σκηνή της Λυρικής παρουσιάζονται τρία μουσικά ποιητικά έργα δύο καινούργια και ένα παλιότερο από νέους δημιουργούς. Ένα σώμα (2007) του Χαράλαμπου Γωγιούόπερα βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του Καμίλλο ΜπόιτοΠοιητικό κείμενο Γιάννης Φίλιας, Χαράλαμπος Γωγιός ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Ο «Άρντεν από το Φέβερσαμ» είναι από τα λιγότερο παιγμένα και πιο μυστηριώδη έργα της εποχής του. Υπάρχει, μάλιστα, μεγάλη έριδα ως προς την προέλευσή του. Έχει κατά καιρούς αποδοθεί στον Shakespeare - ο ίδιος έπαιξε στην παράσταση-, στον Christofer Marlowe και πρόσφατα στον Thomas Kyd. Το έργο είναι εμπνευσμένο ...
Συνέχεια...
Οι Αγνοούμενοι
Ο Βασίλης Κατσικονούρης είναι ο άνθρωπος που μπορεί να καυχιέται ότι έβγαλε το ελληνικό έργο από το περιθώριο, βάζοντας το να παίζει επί δυο σαιζόν (και μια η φετινή, τρεις) στην πρώτη γραμμή. Γιατί το να γράφεις ένα έργο - ξυράφι, όπως το «Γάλα», και να γίνεται το πιο καυτό ...
Συνέχεια...
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως 15 Ιουλίου
Λίγο μετά το Synch που θα γεμίσει την Τεχνόπολη μουσικές (και άλλα) και θα μετατρέψει το Γκαζοχώρι για μερικές μέρες του Ιουνίου σε Μέκκα των απανταχού φιλόμουσων μια ακόμα διοργάνωση θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των φιλότεχνων και ιδίως θαυμαστών του ...
Συνέχεια...
Το Αλφαβητάρι των ¶στρων
Αν είστε θαυμαστές του Μίκη Θοδωράκη και της ελληνικής ποίησης, η παράσταση του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου και του Τάσου Χριστογιαννόπουλου θα σας ικανοποιήσει επαρκώς. Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος «διαβάζει» τα κείμενα και ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος ερμηνεύει τα τραγούδια, παίζοντας ο ίδιος στο πιάνο. «Στοχεύουμε σε μια βραδιά που η ιδιαιτερότητά της και ...
Συνέχεια...
Το Τέλος του Καλοκαιριού στο Θέατρο Φούρνος
Σ' ένα έργο συγκρούσεων και συνεχών ανατροπών επτά νέα παιδιά συναντιούνται στην «Κιβωτό» , ένα σπιτάκι μέσα στο δάσος . Καθώς οι ανατροπές διαδέχονται η μια την άλλη τα παιδιά οδηγούνται σε συγκρούσεις και αποκαλύψεις με καταστρεπτικές για τον καθένα συνέπειες. Η ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων διαρκώς μεταβάλλεται και οι ήρωες ...
Συνέχεια...
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και Λονδίνο
Η ομάδα χορού ΖΗΤΑ έρχεται με διπλό χτύπημα αυτόν τον Ιανουάριο σε Αθήνα και Λονδίνο. Το Self Portrait είναι μια έρευνα με αντικείμενο τον εαυτό. Έχοντας ήδη παρουσιάσει την πρώτη εκδοχή που λειτούργησε στα όρια της σιωπής και του θορύβου, της ακινησίας και της κίνησης, της εικόνας και του συναισθήματος ...
Συνέχεια...
Graveyard Cafe Band | In Extremis
H μπάντα του αθηναϊκού νεκροταφείου συνέθεσε ένα ποτ πουρί από ποιήματα τόσο στην αρχική τους μορφή (καθαρεύουσα) όσο και σε απόδοση και έφτιαξε μια μουσική παράσταση με κοινό άξονα το ανοίκειο, το τρομακτικό, το θρήνο...Πόσες λέξεις υπάρχουν για τον θάνατο;Η απάντηση στη μικροσκοπική σκηνή του TAF που μετατρέπεται σε cabaret ...
Συνέχεια...
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα
Τον Βασίλη Μαυρογεωργίου τον γνωρίζετε! Έμεινε κολλημένος στο νου μας από την υπερ-επιτυχημένη παράσταση «Η Κατσαρίδα» που συνεχίστηκε για χρόνια με τον ίδιο και τον Κώστα Γάκη πρωταγωνιστές και επαναλήφθηκε πέρυσι με νέο καστ. Το σουρεαλιστικό μυαλό του και οι ιδιαίτερες ιστορίες του δεν σας είναι άγνωστες λοιπόν. Προσθέστε στην ...
Συνέχεια...
Οι Ηθοποιοί
Ο Γιώργος Σκούρτης έγραψε τους Ηθοποιούς εμπνευσμένος από το Θέατρο Τέχνης. Για 'κείνον είναι περισσότερο ένας φόρος τιμής στους μηχανισμούς των ανθρώπων της σκηνής, παρά οτιδήποτε άλλο. Σ' αυτό το θέατρο άλλωστε πήρε το βάπτισμα του πυρός, όταν παρουσίασε στα τέλη της δεκαετίας του 60 (την εποχή της έντονης στήριξης ...
Συνέχεια...
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ Αθηνών
«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί». Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι. Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της ...
Συνέχεια...
Σιγά τα Αίματα ή Oresteia, the Next Generation
Αθάνατη (αρχαία) ελληνική οικογένεια. Η Μαμά, παρτόλα, ντίβα και κακίστρω, η Θεία ΠΙΟ παρτόλα, ΠΙΟ ντίβα, ΠΙΟ πιο δεν έχει, οι Κόρες ή αγάμητες ή γαμημένες, ο Γιος πέρα βρέχει, ο Πατέρας βρέχει φωτιά στη στράτα του και στα στρατά του, όλοι μαζί singing in the rain, και μές σ'αυτη τη βάρκα ...
Συνέχεια...
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα – συνεχίζεται…
H επιτυχημένη παράσταση - performance «Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα» συνεχίζεται και πάλι από Παρασκευή 12 Οκτωβρίου στο φουαγιέ του θεάτρου Επί Κολωνώ και κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.Το 100% τέλειο κορίτσι το συναντάς απρόβλεπτα.Στο δρόμο για τη δουλειά ίσως.Θα της μιλήσεις; Θα τη σταματήσεις; Θα την ...
Συνέχεια...
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το δημοφιλές έργο του πρώην δημοσιογράφου και νυν βραβευμένου συγγραφέα Roland Schimmelpfennig «Αραβική Νύχτα» ίσως να το θυμάστε από την παράσταση του Αμόρε σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κουρτάκη το 2004 και ο συγγραφέας να σας είναι οικείος από το έργο «Push Up» που παρουσιάστηκε στο ίδιο θέατρο το 2003 σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Αγγέλα
Ποια πήγε κι έσπρωξε την δούλα απ'την ταράτσα; Ο τόπος είναι η μετεμφυλιακή Αθήνα του 1950.  Ο τόπος είναι η Kunsthalle Athena, ένα πολύ δήθεν όνομα για μια πολύ ζεστή οικεία ξεχασμένη κλειστή αυλή-κειμήλιο της παλιάς Αθήνας στην καρδιά του σύγχρονου Κεραμεικού. Ο χρόνος, παγωμένος στο σούρουπο όταν ξεχύνονται μελωδικά ...
Συνέχεια...
Μάκβεθ
Ο γνωστός θρύλος λέει πως αν ένας θίασος που ανεβάζει το Μάκβεθ αναφέρεται σ' αυτόν με το όνομα του βρίσκουν την παράσταση συμφορές μεγάλες. Δεν είναι τυχαίο που η σκοτεινότερη σαιξπηρική τραγωδία έχει δημιουργήσει όλη αυτή τη μυθολογία, καθώς πρόκειται για ένα έργο - παγίδα (θα μου πείτε ποιο έργο ...
Συνέχεια...
Η Άνοδος και πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ στο Μέγαρο Μουσικής
Τη θρυλική όπερα του Bertolt Brecht και του Kurt Weill  σκηνοθετούν οι Καταλανοί La Fura dels Baus που γνωρίσαμε στην Αθήνα το 2009, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, με την παράστασή τους Μπορίς Γκοντουνόφ, ένα ενδιαφέρον θέατρο εν θεάτρω που παρουσιάστηκε στην Πειραιώς 260. Επίκαιρο όσο δεν περιγράφεται το έργο αυτό που εξελίσσεται στην φανταστική ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Ποιος είδε τη Μαρινέλλα Big Mama και δεν φοβήθηκε! Όλοι μιλάνε για «το Σικάγο με τη Μαρινέλλα». Ήταν αλήθεια “κάπως” το στοίχημα του Σταμάτη Φασουλή να βάλει μια τέτοια τεράστια περσόνα σε εναν τόσο γνωστό και αγαπητό, αλλά ουσιαστικά βοηθητικό ρόλο, με κίνδυνο να καπελώσει ολόκληρη την παραγωγή. Όπως, εξάλλου, ήταν τεράστιο ...
Συνέχεια...
“Έφυγε” ο Λυκούργος Καλλέργης
Μία από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες του Ελληνικού Θεάτρου, του Κινηματογράφου και της Αριστεράς "έφυγε" από τη ζωή σήμερα. Ήταν 96 ετών. Ο Λυκούργος Καλλέργης το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν στην εντατική του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς» με την υγεία του να χειροτερεύει σταδιακά ύστερα  από επέμβαση στο ισχίο. Γεννήθηκε στη Κρήτη το 1914. Πατέρας ...
Συνέχεια...
24 Hour Plays Athens – στα backstage της προετοιμασίας
6 συγγραφείς, 6 σκηνοθέτες, 20 ηθοποιοί, 24 ΜΟΛΙΣ ΩΡΕΣ για να γράψουν, σκηνοθετήσουν, προβάρουν και παρουσιάσουν στο κοινό 6 ολοκαίνουρια έργα μέσα σε 1 παράσταση. Τα 24 Hour Plays ξεκίνησαν 12 χρόνια πριν σαν ένα διασκεδαστικό πείραμα με αφετηρία τα "δικά μας" geeky 24 Hour Comics του Scott McCloud. Μετά την πρώτη ...
Συνέχεια...
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
3 χορογραφίες μικρής διάρκειας Ο στόχος του Arc for Dance είναι να παρουσιάσει μικρής διάρκειας παραγωγές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιλογή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί ένα ετερόκλητο σύνολο με κομμάτια που θα διαφέρουν μεταξύ τους σε ύφος και κινησιολογία. Η μικρή διάρκεια των κομματιών ...
Συνέχεια...
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου Ρήγου στο ACS
19 - 20 - 21 Νοεμβρίου 2008Ο πολυπράγμων Κωνσταντίνος Ρήγος επανενεργοποίησε την Οκτάνα του και παρουσίασε τη νέα παράσταση της ομάδας του στην Τεχνόπολη, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Αθήνας, το καλοκαίρι που μας πέρασε.Ο Peter Pan και η Wendy σε σκοτεινές περιπέτειες πασπαλισμένες με γκλίτερ και αναμνήσεις από ...
Συνέχεια...
Ο Caveman επιστρέφει και φέτος
Το φαινόμενο Caveman προσγειώνεται ξανά στη σκηνή του Coronet από τις 16 Οκτωβρίου . Με 200.000 θεατές να τον έχουν ήδη λατρέψει στην Ελλάδα, επιστρέφει για τους επόμενους. Αυτή τη φορά σε άνθρωπο των σπηλαίων μεταμορφώνεται ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης και περιμένει τους νέους θεατές να τον απολαύσουν να μονολογεί τις ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival στο Θέατρο Χώρα
O Bob είναι ένα ανθρωπάκι, ένα παιχνίδι. Περπατάει και είναι δραστήριος. Εχει πολλά σχέδια και θέλει να τα πραγματοποιήσει όλα. Είναι ένα παιχνίδι που θα αλλάξει τον κόσμο.Και στην προσπάθειά του αυτή, μαζί με τους Ab Ovo και τους CoYot αποφάσισε να φτιάξει ένα Φεστιβάλ με όλες τις νεανικές δουλειές ...
Συνέχεια...
Star Trip | Gagarin 205
Από Τρίτη 24 μέχρι και Παρασκευή 27 ΑπριλίουΚαι Gagarin και ταξίδι στα άστρα; Και αστροναύτες; Μπερδευτήκατε;Μισό λεπτό να περιπλέξουμε λίγο ακόμα τα θέματα: και physical theater, και ιστορίες μέσα από τις πιο συνηθισμένες καταστάσεις της καθημερινής ζωής, και 29 χώρες που κατάλαβαν το χιούμορ μερικών σωματικών κινήσεων, και μια 16 ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Γλυκέ μου Τύραννε, να μην ημέρωνες... Ο Πάνος το περασμένο καλοκαίρι διάβασε τη βιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα.  Η Νεφέλη το φθινόπωρο είδε στο Λονδίνο την παραγωγή του υπαρξιακού δράματος Καλιγούλας του Albert Camus. Η Ελένη μικρή διάβαζε τον Μαγικό Αυλό και της άρεσε πολύ. Ο Γρηγόρης φέτος έγραψε ένα θεατρικό ...
Συνέχεια...
Εχθροί Εξ Αίματος
Είστε ένας από εκείνους που παρακολουθούν μανιασμένα μία από τις πολλές ιατρικού τύπου σειρές που είναι πολύ του συρμού τελευταίως (House M.D., Grey's Anatomy, E.R., Scrubs και δε συμμαζεύεται); Έχετε ξεκοκαλίσει μήπως όλα τα κόμικς made by Αρκάς; Είστε και τα δύο μαζί και συνάμα θαυμαστής του μαγικού πλανήτη που ...
Συνέχεια...
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων και το Θέατρο Δωματίου παρουσιάζουν στο Παλλάς, στις 18 Νοεμβρίου, για μία μόνο παράσταση, το γνωστό από τον κινηματογράφο και το θέατρο έργο του Τενεσί Ουίλιαμς «Λεωφορείο ο Πόθος», σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου με την Όλια Λαζαρίδου στο ρόλο της Μπλανς Ντιμπουά.Η παράσταση ήταν μια παραγωγή της ...
Συνέχεια...
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Οι Αγνοούμενοι
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως
Το Αλφαβητάρι των ¶στρων
Το Τέλος του Καλοκαιριού στο Θέατρο Φούρνος
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και
Graveyard Cafe Band | In Extremis
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου
Οι Ηθοποιοί
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ
Σιγά τα Αίματα ή Oresteia, the Next Generation
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Αγγέλα
Μάκβεθ
Η Άνοδος και πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ στο
Mαζί @ M art Space
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
“Έφυγε” ο Λυκούργος Καλλέργης
24 Hour Plays Athens – στα backstage της
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου
Ο Caveman επιστρέφει και φέτος
Bob Theatre Festival στο Θέατρο Χώρα
Star Trip | Gagarin 205
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Εχθροί Εξ Αίματος
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς