Ο Δημήτρης Λιγνάδης με ο, τι κι αν καταπιάνεται, ασχέτως αποτελέσματος, είναι πάντα κι εξ’ αρχής απόλυτα ειλικρινής και ξεκάθαρος. Έχει δηλώσει επανειλημμένως πως δεν τον ενδιαφέρει να κάνει Αισχύλο, Μάρλοου, Αριστοφάνη (εν προκειμένω), αλλά να εκθέσει τις απόψεις του και τις ανησυχίες του καθώς και -πρωτίστως- να εκτεθεί. Κάθε σπουδαίο κείμενο που πέφτει στα χέρια του δε διστάζει να το διαλύσει, να το εμπλουτίσει, να το ξαναδεί, να το προσβάλει, να το κανιβαλίσει, να το ξαναδιαβάσει, να το ξεχειλώσει ή να το συρρικνώσει. Αποτέλεσμα αυτής της τάσης του είναι να έχει πια ένα τελείως προσωπικό ύφος που είτε εντυπωσιάζει, είτε ενοχλεί, είτε εξοργίζει.

Σε αυτή τη βάση, αν πάτε στο Βάτρα-x με πρόθεση να δείτε τους Βατράχους του Αριστοφάνη, η ευθύνη δε βαραίνει το σκηνοθέτη, αλλά αποκλειστικά και μόνο εσάς, που κλείσατε τα αφτιά σας στις προγραμματικές του δηλώσεις. Η φετινή παράσταση του Εθνικού δεν είναι παρά ένα ελεύθερο πεδίο που παραχώρησε, για άγνωστους λόγους, η πρώτη σκηνή της χώρας σε έναν παιχνιδιάρη σκηνοθέτη να μας εκθέσει τους προβληματισμούς του πάνω στο «πως θα μπορούσε να παρουσιαστεί ο Αριστοφάνης σήμερα», πρόθεση καθόλα δόκιμη και θεμιτή, είτε ανήκετε σ’ αυτούς που κρίνουν την αξία της πρόθεσης από το αποτέλεσμα, είστε στους πιο ανεκτικούς και cool που ακόμα κι η διαδρομή σας οδηγεί σε συμπεράσματα.

Έχοντας ως όχημα δυο θεατρίνους (τον ίδιο και τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη) και την (ειλικρινή) αμηχανία τους μπροστά σε ένα κείμενο που προφανώς δεν τους λέει κάτι ουσιαστικό, καθώς και την αδυναμία τους να το παρουσιάσουν θελκτικό στο κοινό, ξεκινά υπό την εποπτεία του Λιγνάδη, ένας άνευ λόγου μαραθώνιος άσκοπων και τραβηγμένων από τα μαλλιά σκηνικών «ευρημάτων» που το ένα μετά το άλλο συγκρούονται ξεφουσκώνοντας στο κοίλο (ή καλύτερα στο… γήπεδο): Μια μούσα θεατρολόγος (Δήμητρα Ματσούκα) που αναλαμβάνει να μας κάνει μαθήματα αρχαίας κωμωδίας (μιας και το αστείο που δε μπορείς να το περάσεις, αν το εξηγήσεις ίσως το φωτίσεις), ένας σκηνοθέτης σε κρίσεις μεγαλείου και ματαιοδοξίας που παρουσιάζεται ελεγκτής και ρυθμιστής των πάντων, μια εξαιρετική νέα ηθοποιός (Στεφανία Γουλιώτη) που για άγνωστους λόγους παρωδεί τον ίδιο της τον εαυτό και την αποθέωση που γνώρισε στην ίδια ακριβώς ορχήστρα ένα χρόνο πριν, μετατρέποντας τον εαυτό της σε εκπαιδευμένο ζώο τσίρκου («κάνε αυτό»…»έλα μπορείς καλύτερα», «πέρσι τα έκανες»), και ένας σπουδαίος showman, όπως ο Γιώργος Μαρίνος που περιφέρει απλά τη λάμψη και το σκηνικό του μέγεθος, χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο.

Σκοπός του σκηνοθέτη, όπως δεν παρέλειπε να μας υπενθυμίζει σε όλη την παράσταση, ήταν να βρει τις αντιστοιχίες του Αριστοφανικού χιούμορ με το σύγχρονο. Κι εκεί ακριβώς εντοπίζεται κι η αποτυχία του εγχειρήματος: Όχι στην απόλυτα λογική και ενδιαφέρουσα πρόθεση, όσο στην πρόχειρη και ατυχή (μη) υλοποίηση της. Γιατί πολύ σωστός ο προβληματισμός, πόσο μας αφορά ο Αριστοφάνης σήμερα, πρέπει όμως από τη στιγμή που καταπιανόμαστε μαζί του να έχουμε και μια ουσιαστική πρόταση. Κι όσο διαδεδομένη κι αν είναι η άποψη της χρυσής τομής, δηλαδή του τι είναι λαϊκό σήμερα, άλλο τόσο διαδεδομένο είναι και το ολίσθημα από το λαϊκό στο λαϊκίστικο. Γιατί η σύγχρονη τηλεοπτική πραγματικότητα, η eurovision και οι τελευταίας εσοδείας τηλεφωνικές φάρσες είναι μεν λαϊκές αναφορές, ο τρόπος που παρουσιάζονται όμως στην εν λόγω παράσταση είναι ανέμπνευστος και κραυγαλέα λαϊκίστικος. Κι όσο κι αν ο σκηνοθέτης προσπάθησε να αποπροσανατολίσει τη σκηνοθετική του επιλογή από την προσωπική του αισθητική με έναν Ελύτη για ξεκάρφωμα, και το χατζιδακικό φινάλε, η ουσία παραμένει μία: σ’ αυτό το ποδοσφαιρικό τερέν, Αριστοφάνης – Λιγνάδης, σημειώσατε 1.

Και θέλετε την πιο συγκινητική στιγμή της παράστασης; Σε κάποια φάση προσπαθώντας η μούσα – Ματσούκα να μας εξηγήσει τι είναι η παράβαση βγάζει στη σκηνή ένα αλά Κουν χορό στην πάροδο των Ορνίθων (ναι, αυτών του Χατζιδάκι)… κι εκεί, στο φάντασμα του τι είναι Αριστοφάνης η Επίδαυρος έλαμψε. Για 5 ολόκληρα λεπτά. Και εννοείται σ’ αυτό ακριβώς στο σημείο η παράσταση έγινε πιο σημαντική, πιο ουσιαστική και το βασικότερο: πιο σύγχρονη από ποτέ. Τυχαίο;

Μετάφραση: Νίκος Χαραλαμπόπουλος
Διασκευή – σκηνοθεσία: Δημήτρης Λιγνάδης
Σκηνικά – Κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Χορογραφία: Φωκάς Ευαγγελινός
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπιλής
Βοηθός σκηνοθέτη: Σύλβια Λιούλιου

Παίζουν: Στεφανία Γουλιώτη, Δημήτρης Λιγνάδης, Γιώργος Μαρίνος, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Δήμητρα Ματσούκα, Βαγγέλης Χατζηνικολάου κ.α.

Διάβασε επίσης...
‘Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας’ στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ο Στάθης Λιβαθηνός μεταστεγάστηκε από το Εθνικό στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας και παρουσιάζει τη νέα του παράσταση "Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας", ένα έργο του Φρίντριχ Ντυρενματ. Η πρεμιέρα είναι προγραμματισμένη στα μέσα Νοεμβρίου.Το έργοΣτο Γκύλεν, μια μικρή πόλη, οι κάτοικοι μετά από μια οικονομική καταστροφή ζουν εξαθλιωμένοι, περιμένοντας ...
Συνέχεια...
‘Η πισίνα (όχι νερό)’ στην Τεχνόπολη – Κερδίστε προσκλήσεις
Ο θεατρικός οργανισμός «Πρώτες Ύλες» μας φέρνει σε επαφή με ένα ακόμα έργο Βρετανού θεατρικού Mark Ravenhill, πρωτεργάτη του in-yer-face theatre που συντάραξε τις θεατρικές σκηνές ανά τον κόσμο στα 90's, από τις 5 έως τις 21 Μαρτίου στην "Αποθήκη" της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων.Πρόκειται για ένα από τα πιο ...
Συνέχεια...
Το έργο ‘Ρομπέρτο Τσούκο’ εγκαινιάζει το Κτίριο Τσίλερ
Το Κτίριο Τσίλλερ εγκαινιάζεται επιτέλους και στη Νέα Σκηνή /Νίκος Κούρκουλος ανεβαίνει το έργο του Μπερνάρ-Μαρί Κολτές "Ρομπέρτο Τσούκο".Η πραγματική ιστορία ενός serial killer, του Ρομπέρτο Ζούκο, εμπνέει το Γάλλο συγγραφέα να συνθέσει το αρτιότερο έργο του. Η Έφη Θεοδώρου παραδίδει μια τολμηρή προσέγγιση σε αυτή την εναρκτήρια παράσταση της ...
Συνέχεια...
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς «Ζωή Λάσκαρη»
Ένα έργο του Ρον Χαρτ για την περιβόητη ¶λμα Σίντλερ που υπήρξε σύζυγος του μεγάλου συνθέτη Γκούσταβ Μάλερ και γοήτευσε και ενέπνευσε μερικές από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της Τέχνης του 20ου αιώνα.Στη Βιέννη οι ζωγράφοι Κλιμτ και Κοκόσκα, ο αρχιτέκτονας Γκρόπιους, και ο βραβευμένος με Όσκαρ συγγραφέας Φραντς Βέρφελ, υποκύπτουν ...
Συνέχεια...
Σκουίκ ΙΙ στο Θέατρο της Άνοιξης – Κερδίστε προσκλήσεις
Ο Κόλιν, ένας όμορφος και πλούσιος νέος, γνωρίζει και ερωτεύεται τη Χλόη.Ο φίλος του Τσικ, μανιώδης συλλέκτης (βιβλίων και προσωπικών αντικειμένων) του φιλοσόφου Ζαν Σολ Παρτρ, είναι ερωτευμένος με την Αλίζ.Δίπλα τους ο Νικόλας, ένας ταλαντούχος μάγειρας-μάγος, προσπαθεί να φτάσει στο ωραιότερο ταχυδακτυλουργικό του κόλπο.Την ιστορία τους συμπληρώνουν αγαπημένοι παρασιτικοί ...
Συνέχεια...
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα – συνεχίζεται…
H επιτυχημένη παράσταση - performance «Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα» συνεχίζεται και πάλι από Παρασκευή 12 Οκτωβρίου στο φουαγιέ του θεάτρου Επί Κολωνώ και κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.Το 100% τέλειο κορίτσι το συναντάς απρόβλεπτα.Στο δρόμο για τη δουλειά ίσως.Θα της μιλήσεις; Θα τη σταματήσεις; Θα την ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Ενα έργο για την αλήθεια και τις συνέπειές τηςΣτην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων κάτι γίνεται. Μια παράσταση έχει κινήσει το ενδιαφέρον μας και λίγο προτού τελειώσει επισημαίνουμε την προσοχή σας.Το έργο Βρισκόμαστε στον Καναδά λίγο πριν την εποχή της πτώσης του τείχους του Βερολίνου. Η αναμόχλευση του ανεξιχνίαστου θανάτου μιας ...
Συνέχεια...
Blasted
Ούτε η Σάρα Κέην ούτε η ¶ντζελα Μπρούσκου χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Blasted ή αλλιώς ο συνδυασμός αυτών των δύο ανατρεπτικών καλλιτέχνιδων στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Μετά από ένα διάλειμμα και τον σάλο που είχε ξεσπάσει από την ξαφνική ανακάλυψη της Σάρας Κέην πριν από μερικά χρόνια, ...
Συνέχεια...
Βυσσινόκηπος από την εταιρία Θεάτρου ¶σκηση
Τη δεύτερη θεατρική της παραγωγή βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Τσέχοφ παρουσιάζει η εταιρεία θεάτρου ¶σκηση.Η παράσταση εστιάζει στην αντίσταση, ηθική και συναισθηματική, ακόμη και πρακτική, απέναντι σε κάθε μορφής νομοτέλεια θανάτου και ματαίωσης του επιθυμητού, του φαντασιωσικού, καθώς και στην ψυχική και γεωγραφική εξορία.Η αισθητική της χαρακτηρίζεται από ένα ...
Συνέχεια...
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Από 18 Ιανουαρίου Ακόμα και αν δεν ασχολείστε καθόλου με το θέατρο - κυρίως με το χορό - και οι μουσικές σας προτιμήσεις δεν κλίνουν με σαφήνεια προς τις μπουζουκλερί και τις μεγάλες πίστες (στην αντίθετη περίπτωση θα αναρωτιόμασταν πάντως πως βρεθήκατε εδώ) σίγουρα το όνομα Κωνσταντίνος Ρήγος ΔΕΝ σας ...
Συνέχεια...
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη
Το θεατρικό έργο του Μάνου Λαμπράκη "Puerto Grande" (Μεγάλο Λιμάνι ή Μεγάλο Πέρασμα), αρθρωμένο σε είκοσι τέσσερις σκηνές, είναι μια σύγχρονη μετακειμενική διασκευή πάνω στον Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ. Το έργο Σ' ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης, παρακολουθούμε τον βασανισμό και την σταδιακή αποκτήνωση του κρατουμένου Bunker. Γύρω του, ψυχρά και μεθοδικά, ...
Συνέχεια...
Fairytales στο σπίτι της Γιαγιάς
10 Ιουνίου - 31 Ιουλίου Όταν ήμασταν παιδιά, μας έλεγαν παραμύθια. Η γιαγιά συνήθως. Τώρα που μεγαλώσαμε και είμαστε πιο παιδιά από ποτέ, επιστρέφουμε στο σπίτι της γιαγιάς και γινόμαστε εμείς οι ήρωες εκείνων των παραμυθιών ανακαλώντας τα σημεία που μας έκανα εντύπωση. Βρισκόμαστε σε μια παλιά αυλή, ο χρόνος ...
Συνέχεια...
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα
ΕΧΕΙ σίδερα η καρδιά μου να σε κλείσει - και να σε φυλακίσει. Η ανάγκη για έναν άλλο άνθρωπο και για συντροφικότητα ταΐζεται από την φοβία της εγκατάλειψης και την ξενοφοβία -- και μεταμορφώνεται σε ένα τέρας κτητικής μανίας που γρυλίζει χορτασμένο, κλειδωμένο πίσω από πελώρια κάγκελα. Αλλά τουλάχιστον, όχι μόνο του. Η ...
Συνέχεια...
Η Προσπερίνα και ο Ναύτης
Δυο πίνακες μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα, θα μπορούσε να είναι εναλλακτικά ο τίτλος του θεατρικού της Ρούλας Γεωργακοπούλου. Δυο διάσημοι πίνακες ο Ναύτης του Τσαρούχη και η Προσπερίνα του Dante Gabriel Rossetti συναντιούνται απρόσμενα στο μποέμικο σπίτι μιας αλλοπαρμένης συγγραφέως και πιάνονται σα το σκύλο με τη γάτα.Η συγγραφέας (Πέπη ...
Συνέχεια...
La Cage Aux Folles| Το Κλουβί με τις Τρελές – Έναρξη προπώλησης
Από τις 20 Νοεμβρίου ξεκινάει η προπώληση των εισιτηρίων για την υπερπαραγωγή του θρυλικού μιούζικαλ La Cage Aux Folles, στο Παλλάς η πρεμιέρα του οποίου είναι προγραμματισμένη για τις 6 Μαρτίου 2009 και έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν 20 παραστάσεις.Ο Σταμάτης Φασουλής σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί με το Γιάννη Μπέζο και ...
Συνέχεια...
7ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας | 1-15 Ιουλίου
Με θυμάμαι, παλιά, να χαζεύω από το πίσω παράθυρο του αυτοκινήτου τα εντυπωσιακά ψηλά φουγάρα που ξεπηδούσαν μέσα από έναν μυστήριο τοίχο. Κάθε φορά που με το αυτοκίνητο διέσχιζα την Πειραιώς, τίποτα δεν προμήνυε τις μέρες δόξας που θα γνώριζε η περιοχή αλλά και το παλιό, εγκαταλελειμμένο τότε, εργοστάσιο του ...
Συνέχεια...
Εσύ και τα σύννεφά σου…
Το έργο του γάλλου συγγραφέα, Ερίκ Βεστφάλ, παρουσιάζει η πολιτιστική εταιρεία Move your art. Το κείμενο γράφτηκε το 1969 και παρουσιάστηκε το 1971, στο θέατρο «Ατενέ» του Παρισιού. Βραβεύτηκε με το πρώτο θεατρικό βραβείο της χρονιάς, όταν επικεφαλής της επιτροπής ήταν ο Ιονέσκο.Το έργοΔυο αδελφές, η Αντέλ και η Ερνεστίν, ...
Συνέχεια...
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Την Όλγα και τον Γιάννη τους έχετε γνωρίσει πίσω από την μπάρα του Kinky όπου σας έχουν σερβίρει πολλά πολλά ποτά και σας έχουν προσφέρει πολλή και καλή μουσική. Τους έχετε δει και αλλού, σε θεατρικές σκηνές και κινηματογραφικά πανιά και ο καιρός έφτασε να εγκαινιάσουν τον χώρο τους, το ...
Συνέχεια...
Ένα ‘Fortune Cookie’ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Το κλασικό ερώτημα που διατρέχει τα έργα πολλών δημιουργών αλλά και φιλοσόφων για το ρόλο της Τύχης και του Πεπρωμένου, έρχεται να θέσει το Fortune Cookie. Αυτή τη φορά με τη ματιά και τον κώδικα μιας σύγχρονης και νεανικής θεατρικής ομάδας.Τι θα γινόταν αν κάποιος εμπιστευόταν απόλυτα τη ζωή του ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για ‘Το Κλουβί Με Τις Τρελλές’
Με πωλήσεις εισιτηρίων που ξεπερνούν τις 70.000 το «Κλουβί με τις Τρελλές» μπαίνει στην τελική ευθεία των παραστάσεών του, που θα διαρκέσουν μέχρι την Κυριακή 31 Μαΐου 2009.Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στις 6 Μαρτίου 2009 σε μετάφραση και σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.Πρωταγωνιστούν οι: Σταμάτης Φασουλής, Γιάννης Μπέζος, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Θόδωρος Κατσαφάδος, ...
Συνέχεια...
Δωδέκατη Νύχτα ή Ο,τι Θελήσετε | Ελένη Γεωργοπούλου
Mία ξέφρενη ερωτική έκσταση, ένα καρναβάλι επί σκηνής σε μία από τις πιο ερωτικές και πιο περίεργες κωμωδίες του Σαίξπηρ που κρύβει μέσα της ο,τι θελήσετε, μια νύχτα, και, συγκεκριμένα τη 12η. Από την πρώτη στιγμή της παράστασης ένα εύλογο ερώτημα γεννιέται: γιατί αποκλειστικά και μόνο γυναίκες επί σκηνής; Από ...
Συνέχεια...
Περιμένοντας το Γκοντό στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Το ποιητικό αριστούργημα που θεωρείται η αρχή του σύγχρονου θεάτρου καθρεφτίζει με γλαφυρό τρόπο την απέραντη ερημιά και απόγνωση του ανθρώπου μπροστά στο κενό της ύπαρξης. Με λιτό, ακραίο χιούμορ, ο Μπέκετ σχολιάζει τα σοβαρότερα πράγματα και με την πλέον αριστοκρατική σοβαρότητα αντιμετωπίζει τις κατά τεκμήριο αστειότερες καταστάσεις. Ο τίτλος ...
Συνέχεια...
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη
Πώς σ' ελάχιστα δευτερόλεπτα η Βασίλισσα της Αγγλίας γίνεται ο τραγουδιστής Φρέντυ Μέρκιουρυ των Κουήν ή ο Πάπας γίνεται Φιντέλ Κάστρο; Πως μπορεί ο γνωστός ράπερ Έμινεμ να τραγουδάει δίπλα στην Αφροδίτη της Μήλου ή πως γίνεται ο Φράνκ Σινάτρα να τραγουδάει ντουέτο με την Κάϊλυ Μινόκ; Κοστούμια, μάσκες και ...
Συνέχεια...
Mind The Gap
Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του έργου Missing People ως επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στο 9ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού στην Κύπρο, η Ιωάννα Πάραλη και η ομάδα χορού Landscape επιστρέφουν για την παρουσίαση της νέας παραγωγής της ομάδας με τίτλο Mind the Gap. Μετά τις παραστάσεις της Αθήνας, στις 15 ...
Συνέχεια...
Miss Julie – Φεστιβάλ Αθηνών
Μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Μια απρόσμενη πρωταγωνίστρια. Μια μοναδική εμπειρία. Βλέποντας για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα το έργο Δεσποινίς Τζούλια (βλ. Δεσποινίδα Τζούλια) του August Strindberg, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών που γιόρτασε για τα καλά το φετινό έτος που ήταν αφιερωμένο στον μεγάλο Σουηδό συγγραφέα με την ευκαιρία της συμπλήρωσης ...
Συνέχεια...
Κάρμεν από την Εθνική Λυρική Σκηνή
31 Μαΐου και 1, 2, 3, 5 ΙουνίουΗ θεαματική παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρουσιάζει μία Κάρμεν σύγχρονη, σημερινή. Η σκηνή του Ηρωδείου μεταμορφώνεται. Εκατοντάδες συντελεστές, και κορυφαίοι σολίστ, συμπράττουν και παρουσιάζουν την αγαπημένη όπερα του Μπιζέ, όπως δεν την ξαναείδαμε ποτέ. Η Κάρμεν και ο Δον Χοσέ διαισθάνθηκαν ...
Συνέχεια...
Αυτο το Παιδί στο Φουαγιέ του Badminton
Παιδιά και γονείς και οι γονείς των γονιών και τα παιδιά των παιδιών. Να σας ζήσουν.  Παιδιά που κακοποιούνται και παιδιά που κακοποιούν, πληγωμένα παιδιά που μεγαλώνουν για να καλομάθουν τα δικά τους παιδιά για να τους πληγώσουν μετά και αυτά, παιδιά που πουλιούνται και αγοράζονται και πεθαίνουν και γεννιούνται, παιδιά ...
Συνέχεια...
Πάγωσε η λίμνη
... Και τα χαμόγελα στα στόματα όσων για πολλοστή φορά προσπάθησαν να μη μείνουν με το παράπονο πως την έχασαν (όπως μας απειλούσε ο Αλέξης Κωστάλας και το μότο της αφίσας).Εκτός από τις διπλές ακυρώσεις της Κυριακής και το προγραμματισμένο ρεπό (να ξεκουραστούν και τα πτηνά μετά από τόσο κόπο) ...
Συνέχεια...
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab Ovo
Μια κηδεία.Θανούσα η πιο κουρασμένη λέξη της ανθρώπινης ιστορίας.Μια λέξη που έχει σύρει ή κατευθύνει πολύ κόσμο, οικογένειες, στρατούς, χώρες, λαούς.Μια λέξη που γι' αυτήν έχουν γίνει ανακαλύψεις, εφευρέσεις, πόλεμοι, επαναστάσεις, γάμοι και βαφτίσια.Στο όνομά της, άνθρωποι έχουν πεθάνει κι έχουν αναστηθεί. Η λέξη αυτή έχει μπει στο στόμα όλων ...
Συνέχεια...
Το Φιόρο του Λεβάντε στο Θέατρο ¶νεσις
Με το κλασικό έργο του Γρηγορίου Ξενόπουλου ξεκινάει στην καινούργια του θεατρική σκηνή, το θέατρο ¶νεσις, ο Σπύρος Παπαδόπουλος.Έναρξη λοιπόν με το κλασικό έργο του πολυγραφότατου έλληνα συγγραφέα γραμμένο το 1914 και ένα από τα πιο αγαπητά του στη χώρα μας.Ο κεντρικός ήρωας, το Φιόρο του Λεβάντε, είναι ένας τετραπέρατος ...
Συνέχεια...
‘Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας’ στο Θέατρο της
‘Η πισίνα (όχι νερό)’ στην Τεχνόπολη – Κερδίστε
Το έργο ‘Ρομπέρτο Τσούκο’ εγκαινιάζει το Κτίριο Τσίλερ
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική
Σκουίκ ΙΙ στο Θέατρο της Άνοιξης – Κερδίστε
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Blasted
Βυσσινόκηπος από την εταιρία Θεάτρου ¶σκηση
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας
Fairytales στο σπίτι της Γιαγιάς
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα
Η Προσπερίνα και ο Ναύτης
La Cage Aux Folles| Το Κλουβί με τις
7ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας | 1-15 Ιουλίου
Εσύ και τα σύννεφά σου…
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Ένα ‘Fortune Cookie’ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Τελευταίες παραστάσεις για ‘Το Κλουβί Με Τις Τρελλές’
Δωδέκατη Νύχτα ή Ο,τι Θελήσετε | Ελένη Γεωργοπούλου
Περιμένοντας το Γκοντό στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την
Mind The Gap
Miss Julie – Φεστιβάλ Αθηνών
Κάρμεν από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Αυτο το Παιδί στο Φουαγιέ του Badminton
Πάγωσε η λίμνη
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab
Το Φιόρο του Λεβάντε στο Θέατρο ¶νεσις