Το θέμα της απώλειας αγγίζει ο Γιάννης Μαυριτσάκης στο πρώτο του θεατρικό έργο, «Το Τυφλό σημείο».

Ο θάνατος του άντρα της προκάλεσε στη Νίκη ισχυρό σοκ.

Από τη στιγμή εκείνη δε βρίσκει το κουράγιο να προχωρήσει, να δουλέψει, να συνεχίσει, παρότι οι βασικές, βιοτικές της ανάγκες δεν την εγκαταλείπουν. Ανάγκη τροφής, σεξουαλικής επαφής, ανάγκη συντρόφου.

Μέσα από μια δεξιοτεχνική παρατήρηση της ηρωίδας στο περιβάλλον της, το έργο αναδεικνύει ανάγλυφα την αντίφαση που προβάλλει ανάμεσα στη ζωή της και στη ζωή την ίδια, ό,τι πιο στοιχειώδες απαιτεί η ζωή: τη συνέχεια.

Εξερευνά την τραγική αμφισημία που η ήπια μονοτονία της καθημερινότητας συγκαλύπτει: να ζεις παρά τη βεβαιότητα του θανάτου, το αδύνατο της διάρκειας, την έλλειψη.

Και μαζί μ’ αυτήν, το χάσμα που χωρίζει εκείνους που δεν έχουν την εμπειρία της απώλειας από κείνους που την έχουν. Εκείνους που οδηγούν τη τυφλή κίνηση του κόσμου προς τα μπρος από κείνους που η δυστυχία της ζωής έχει αφοπλίσει.

Η Νίκη βρίσκεται ακριβώς στη μέση. Ταλαντεύεται από το παρόν στο παρελθόν, από το εδώ στο αλλού, από το ορατό στο αόρατο, από τον κόσμο των νικητών στον κόσμο των ηττημένων, των ξένων, των άτυχων, των απελπισμένων, των αποκλεισμένων που πληθύνονται απειλητικά όλο και περισσότερο. Αυτήν την ταλάντευση παρακολουθεί το έργο, την αργή αλλά σταθερή μετατόπιση της ηρωίδας, μιας καθ’ όλα ενταγμένης στο κοινωνικό σύνολο γυναίκας, από τον ένα κόσμο στον άλλο.

Ο συγγραφέας αποφεύγει να εστιάσει στο κλειστό σύμπαν της Νίκης περιορίζοντας στο ελάχιστο τους μονολόγους της. Η πλοκή αναπτύσσεται μέσα από τη διαλογική της αντιπαράθεση με τον κόσμο της σύγχρονης, φιλελεύθερης πραγματικότητας, ένα κόσμο ανυπόφορα κυνικό, δοσμένο με βιτριολικό σαρκασμό και πικρό χιούμορ. Αυτή ακριβώς η ικανότητα της απόδοσης του ατομικού μέσα από το συλλογικό, η πειστικότητα των χαρακτήρων, πλασμένοι με υλικά που αναγνωρίζουμε χωρίς όμως να αναπαράγουν τα κλισέ των τηλεοπτικών ηρώων, η συγκροτημένη, αμιγώς θεατρική πλοκή και το εξπρεσσιονιστικό φίλτρο μέσα από το οποίο φωτίζει την καθημερινότητα ο Γ. Μαυριτσάκης, δίνουν στη γραφή του ένα απόλυτα προσωπικό στίγμα που τον διαφοροποιεί εμφανώς από το σύγχρονο ρεύμα όχι μόνο της εγχώριας αλλά και της ευρωπαϊκής δραματουργίας.

Πριν να γίνει γνωστός στη χώρα μας ως συγγραφέας, ο Γιάννης Μαυριτσάκης «εντοπίστηκε» από το Ευρωπαϊκό Εργαστήρι Μετάφρασης.

Το πρώτο του έργο, «Το τυφλό σημείο» επιλέχθηκε το 2006 ομόφωνα από την εκδοτική επιτροπή του ΑΕΤ για να ενταχθεί στη σειρά LabelEuropa.

Από τότε μεταφράστηκε στα γαλλικά και στα αγγλικά ενώ μεταφράσεις του ετοιμάζονται στα ιταλικά και στα ρουμάνικα.Τον προσεχή Οκτώβριο πρόκειται να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Intercity της Φλωρεντίας.

Στην Ελλάδα θα ανέβει για πρώτη φορά σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα.

Σκηνοθεσία: Μάρθα Φριντζήλα
Σκηνικά/ Κοστούμια/ Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Παίζουν: Πολυξένη Ακλίδη, Γιάννης Αναστασάκης, Δημοσθένης Ελευθεριάδης, Δημήτρης Κουρούμπαλης, Τάνια Παπαδοπούλου, Απόστολος Πελεκάνος, Δημήτρης Τάρλοου, Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή 9.15 μ.μ.
Κυριακή 7.30μ.μ.

Τιμή εισιτηρίου
Γενική είσοδος 20¤
Φοιτητικό 14¤

Θέατρο Πορεία
Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69
Τηλ: 210 8210991
www.dolichos.gr

Διάβασε επίσης...
Η σχέση σας… προωθείται
Αν ποτέ δεν έχετε σκεφτεί, κουβεντιάσει, καταπιαστεί, πιαστεί στα χέρια και ούτω καθεξής για θέματα σχέσεων ή μόλις βγήκατε από το χρυσό κλουβί από το οποίο παρακολουθήσατε τον κόσμο τόσο καιρό ή βρίσκεστε ακόμα στη νηπιακή ηλικία ή είστε λοβοτομημένοι ή -με τις ευχές μας- είστε τρισευτυχισμένοι και δίχως προβλήματα ...
Συνέχεια...
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης
Η Julia Kristeva σε μια απόπειρα της να περιγράψει τους Γαλλους, τους χαρακτήρισε λαό εθισμένο στη λογοτεχνία, τις λέξεις, την περιγραφή καταστάσεων με όσο το δυνατόν πιο σύνθετα και εξεζητημένα μέσα. Οι Γάλλοι κυριολεκτικά πετάνε τη σκούφια τους για περίπλοκα λεκτικά σύνολα, τολμηρές παρομοιώσεις και μεταφορές καθώς και αναλυτικές αφηγήσεις. ...
Συνέχεια...
Μικρή αναβολή της πρεμιέρας του “Porgy and Bess” στο Θέατρο Badminton
Με καθυστέρηση λίγων ημερών, στις 17 Ιουλίου, θα πραγματοποιηθεί η πρεμιέρα της παράστασης "Porgy and Bess" στο Θέατρο Badminton, λόγω ζημιών στα σκηνικά μία ημέρα πριν την πρώτη παράσταση στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με ενημέρωση της διοργανώτριας εταιρίας Casbah Productions.Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση:Οι παραστάσεις του "Porgy and Bess" περιοδεύουν με 2 ...
Συνέχεια...
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
To βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 78 ετών ο σπουδαίος βρετανός θεατρικός συγγραφέας και ένας από τους πιο επιφανείς και επιδραστικούς ανθρώπους της διανόησης της γενιάς του, ο Harold Pinter.Η ανακοίνωση του θανάτου του συγγραφέα έγινε εχθές, ημέρα των Χριστουγέννων, από την σύζυγό ...
Συνέχεια...
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
Το έργο του Γιάννη Πάνου από το μυθιστόρημα "Η Ιστορία των Μεταμορφώσεων" ανέβασε για πρώτη φορά η Ρούλα Πατεράκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών το 2006 και απέσπασε το Βραβείο Ερμηνείας Κάρολος Κουν για αυτόν το ρόλο της. Επιστρέφει φέτος, για λίγες μόνο παραστάσεις έως τις 10 Νοεμβρίου, με το ...
Συνέχεια...
To 2 που είναι 1
Στο ανακαινισμένο Παλλάς ο Δημήτρης Παπαϊωάννου στήνει την πρώτη μετα-ολυμπιακή παράσταση με επίκεντρο τη μοναξιά των ανδρών. O Έλληνας χορογράφος χρησιμοποιεί τα τεχνικά μέσα που του δίνει το νέο και υπερσύγχρονο θέατρο του εμπορικού CityLink έχοντας στις πλάτες του (και) την εμπειρία του 2004. Κινείται με χειρουργική ακρίβεια στους προσωπικούς ...
Συνέχεια...
New Order
Η ομάδα Blitz καταφέρνει και πάλι να προσελκύσει το ενδιαφέρον μας συνεχίζοντας από κει που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζοντας (με τίτλο σαν φυσική συνέχεια) από το Joy Division στο New Order.Δύο ζευγάρια αλλάζουν ρόλους και γίνονται κριτές και κρινόμενοι σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων των σχέσεων και του κόσμου, σε ...
Συνέχεια...
‘Αίας’ στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας
Το αρχαιότερο από τα σωζόμενα έργα του Σοφοκλή, συνεχίζει τον κύκλο της έρευνας για το αρχαίο δράμα σε κλειστό χώρο που άνοιξε με την παράσταση του Προμηθέα δεσμώτη λίγους μήνες πριν στο Εθνικό Θέατρο.Το έργο Τα όπλα του Αχιλλέα που δεν αποδίδονται στον Αίαντα και έχουν ως αποτέλεσμα το μένος ...
Συνέχεια...
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
Δυο γυναίκες λίγο πριν μπουν στην τρίτη δεκαετία της ζωής τους κάνουν μια «ανίερη» συμμαχία μεταξύ τους προκειμένου να έρθει στη ζωή το μωρό που κυοφορεί η μία τους.Την παράφωνη σχέση τους παρακολουθεί με ενδιαφέρον η Μητέρα Φύση αυτοπροσώπως, που αυτή τη φορά έχει ενσαρκωθεί στο σώμα ενός άντρα ...
Συνέχεια...
Η Καύση
Ο σκηνοθέτης του Σώσε Με και των 45m2, Στράτος Τζίτζης, με το πρώτο του θεατρικό έργο, την Καύση μας στέλνει (με μαύρο χιούμορ) σε έναν κόσμο υπό διάλυση. Ακούγεται οικείο; Η ιστορία Μια παρέα πέντε ατόμων μαζεύεται σε ένα σπίτι όπου έχει πεθάνει ένας δικός τους. Ενώ το κέντρο της πόλης «καίγεται» από ταραχές, ...
Συνέχεια...
‘H Σημασία Να Είναι Κανείς Σοβαρός’ από την ομάδα Θεατρίνων Θεατές – Κερδίστε προσκλήσεις!
Θερινή πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Πέτρας κάνει μια παράσταση που αγαπήθηκε τον προηγούμενο χειμώνα πολύ. 22 Ιουλίου στο Διεθνές Φεστιβάλ Πέτρας η παράσταση ξεκινά δυναμικά., έχοντας στις αποσκευές της διθυραμβικές κριτικές .Η υπέροχη κωμωδία του Όσκαρ Ουάιλντ, "Η σημασία να είναι κανείς σοβαρός" σε σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού, μετάφραση Μαίρης Μιχαλάτου ...
Συνέχεια...
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ μετά από τον α’ κύκλο παραστάσεων της νέας της παραγωγής «ταξιθέτρια(SOLO)» στη Ρόδο και την Κω επιστρέφει στην έδρα της, την Αθήνα, για δέκα παραστάσεις σε νέο, μη θεατρικό χώρο, στο κέντρο της πόλης από τις 24 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου. Στο Μέγαρο Μακέδου θα παρουσιάζεται από το Σάββατο, ...
Συνέχεια...
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Κωδικοποιώντας τις προσωπικές δραματικές εμπειρίες του ο Στρίντμπεργκ καταπιάνεται με θέματα όπως ο θάνατος, ο έρωτας, η σεξουαλικότητα και, φυσικά, η ζοφερότητα των οικογενειακών σχέσεων. Το αυτοβιογραφικό έργο του August Strindberg είναι μια έκφραση του Σκανδιναβού συγγραφέα την περίοδο που βρέθηκε στα πρόθυρα της τρέλας, λίγο μετά το τρίτο οδυνηρό του ...
Συνέχεια...
Η Αυλή των Θαυμάτων @ Εθνικό Θέατρο
Στην Αυστραλία αδέρφια μου, στην Αυστραλία. Η μετανάστευση παραμένει η μόνη σταθερή ελπίδα στην ασταθή ζωή των Ελλήνων από τα 50’s έως σήμερα.  Η «Αυλή των θαυμάτων» βασίζεται στην έλλειψη σταθερότητας και σιγουριάς που χαρακτηρίζει τη ζωή του Έλληνα […] Η ρευστότητα στις συνθήκες της ζωής του Έλληνα, η μεσογειακή του ...
Συνέχεια...
medDeT*
*η λέξη στην κυριολεξία μεταφράζεται ως βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες. Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και ...
Συνέχεια...
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow, nach Moskau!
Στη Μόσχα, αδελφές μου, στη Μόσχα. Η πιο εμβληματική φράση του έργου του Τσέχοφ γίνεται τίτλος της παράστασης της ομάδας Δρόμος με Δέντρα.  Το έργο Το 1930 άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνέρρευσαν στην «πρωτεύουσα του κόσμου» για να γίνουν μάρτυρες της πραγματοποίησης μιας ουτοπικής ιδέας για εργασία χωρίς εκμετάλλευση και για τη ...
Συνέχεια...
Χταποδάκια και Άλλα Διηγήματα
Σε χτυπάει η γόβα, Παναγιωτάκη; Κανείς δεν σ’αγαπάει, Παναγιωτάκη. Σε χλευάζουν, σε διώχνουν, ούτε καν το κέρασμα σου δεν τους ενδιαφέρει, καημένε Παναγιωτάκη. Τι το φοβερό ήθελες και εσύ δηλαδή; Πήγες στην ταβέρνα με πλοκάμι χταποδιού εν είδει κλάδου ελαίας, με τα δυο χταποδάκια σου, Παναγιωτάκη, να τα βάλει ο σατράπης ο ...
Συνέχεια...
Εθνικό revisited | έτος 2
Το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδας ξεκινάει τη νέα σεζόν με ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, έναν κεφάτο καλλιτεχνικό διευθυντή με μεγαλεπήβολα σχέδια και το πολυαναμενόμενο ανακαινισμένο κτήριο Τσίλλερ σε λειτουργία μετά από τόσα χρόνια. Ο Γιάννης Χουβαρδάς καλείται πλέον να αποδείξει την αξία του χωρίς τις δικαιολογίες της πρώτης φοράς, της άγνοιας ...
Συνέχεια...
Πάγωσε η λίμνη
... Και τα χαμόγελα στα στόματα όσων για πολλοστή φορά προσπάθησαν να μη μείνουν με το παράπονο πως την έχασαν (όπως μας απειλούσε ο Αλέξης Κωστάλας και το μότο της αφίσας).Εκτός από τις διπλές ακυρώσεις της Κυριακής και το προγραμματισμένο ρεπό (να ξεκουραστούν και τα πτηνά μετά από τόσο κόπο) ...
Συνέχεια...
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα την Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής
Σημαντικοί συντελεστές πλαισιώνουν μια παράσταση για την πίστη και τα θαύματα Η Εβελίνα Παπούλια στο ρόλο της γυναίκας θρύλος, Ζαν Ντ' Αρκ και ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στο διπλό ρόλο του αφηγητή και του βασιλιά, υπό τη σκηνοθετική διεύθυνση του Σταύρου Τσακίρη παρουσιάζουν το ροκ ορατόριο «Ζαν Ντ΄Αρκ» του Βελισάριου Capocci ...
Συνέχεια...
Fuerza Bruta (για κοίτα λίγο επάνω)
Όσοι από εσάς είχατε βρεθεί στην παράσταση De La Guarda το 2006 δεν χρειάζεστε ιδιαίτερη καθοδήγηση και είστε ήδη ενθουσιασμένοι για τη νέα παραγωγή του Diqui James που έρχεται στην Αθήνα τον Ιούνιο. Οι υπόλοιποι θα τον γνωρίσετε πάνω από τη σκηνή του Badminton όπου θα βρεθείτε για να παρακολουθήσετε τα δρώμενα ...
Συνέχεια...
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ανοίγει ξανά ο Φάκελος Αγαμέμνων. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται. Οι Ατρείδες απολογούνται χωρίς συνήγορο. Θύτες και θύματα αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα δίχτυα της Δίκης … Με άξονα τον ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ  του Αισχύλου, η Ομάδα «ΘΕΑΤΡΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.νευ Ε.νσήμων» παρουσιάζει μια σύνθεση-σύνδεση της τραγωδίας με τον σύγχρονο ποιητικό λόγο και το νεότερο ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε
Στο Μεταξουργείο των Αρχών του 20ου αιώνα, η ασθενική Βιργινία παντρεύεται τον δυνατό και όμορφο Νίκο, η κλονισμένη υγεία της όμως δεν τους επιτρέπει να ζήσουν σαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι. Για τη φροντίδα της Βιργινίας, επιστρατεύεται μια μακρινή ξαδέλφη της, η Λιόλια, ένα κορίτσι γεμάτο ζωή. Ο αυθόρμητος χαρακτήρας της ...
Συνέχεια...
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
Στην Ελλάδα δεν τα αγαπάμε τα μιούζικαλ. Είναι γεγονός. Είτε γιατί δεν ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία μας (που έχω αμφιβολίες), είτε επειδή δεν παρουσιάζονται σωστά (αυτό μάλλον είναι ο βασικός λόγος). Και η σκληρή αλήθεια είναι ότι ένα μιούζικαλ για να παρουσιαστεί σωστά χρειάζεται:Α) Φροντισμένη ΠαραγωγήΒ) Ζωντανή μουσικήΓ) Καλή μετάφραση, (ειδικά ...
Συνέχεια...
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα
ΕΧΕΙ σίδερα η καρδιά μου να σε κλείσει - και να σε φυλακίσει. Η ανάγκη για έναν άλλο άνθρωπο και για συντροφικότητα ταΐζεται από την φοβία της εγκατάλειψης και την ξενοφοβία -- και μεταμορφώνεται σε ένα τέρας κτητικής μανίας που γρυλίζει χορτασμένο, κλειδωμένο πίσω από πελώρια κάγκελα. Αλλά τουλάχιστον, όχι μόνο του. Η ...
Συνέχεια...
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της Λυρικής
Ένα σώμα | Χορεύουμε... | Ο τσάρος φωτογραφίζεται 10, 12, 13, 15 Απριλίου 2008 Στην πειραματική σκηνή της Λυρικής παρουσιάζονται τρία μουσικά ποιητικά έργα δύο καινούργια και ένα παλιότερο από νέους δημιουργούς. Ένα σώμα (2007) του Χαράλαμπου Γωγιούόπερα βασισμένη στο ομώνυμο διήγημα του Καμίλλο ΜπόιτοΠοιητικό κείμενο Γιάννης Φίλιας, Χαράλαμπος Γωγιός ...
Συνέχεια...
‘Deadline’ στο Θέατρο Προσκήνιο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Στον απόηχο ενός παιδικού party, ένας άντρας ετοιμάζεται για ένα μεγάλο ταξίδι.Πριν αναχωρήσει αποφασίζει να κλείσει όλους τους λογαριασμούς του και να μην αφήσει καμία εκκρεμότητα πίσω του. Σε έναν μυστικό, εγκαταλελειμμένο κήπο συναντάει όλες τις γυναίκες της ζωής του:...τη σύζυγο, την πρώην σύζυγο, την μάνα, τον ανεκπλήρωτο έρωτα....Ένας Κλόουν ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
Τον Έντα Γουόλς ίσως τον θυμάστε από την παράσταση Disco Pigs πριν μερικά χρόνια στο Αμόρε, από το Σχολείον και το The Small Things ή από την ταινία Hunger σε σκηνοθεσία Στιβ Μακ Κουίν. Ακόμα και αν το όνομά του δε χτυπάει καμπανάκια στο δικό σας κεφάλι πάντως, ο Ιρλανδός ...
Συνέχεια...
Can We Talk About This? | DV8
Ένα θεατροποιημένο ντοκιμαντέρ που μιλάει δίχως περιστροφές και ρίχνει μια γερή γροθιά στο στομάχι μας από την ομάδα DV8 Physical Theatre και τον πολυβραβευμένο  Lloyd Newson. Μια περιγραφή της παράστασης Can We Talk About This? θα ήταν κάπως έτσι: συνεντεύξεις και αρχειακό υλικό γίνονται λέξεις και κινήσεις στα στόματα και στα σώματα ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
Η σχέση σας… προωθείται
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης
Μικρή αναβολή της πρεμιέρας του “Porgy and Bess”
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
To 2 που είναι 1
New Order
‘Αίας’ στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
Η Καύση
‘H Σημασία Να Είναι Κανείς Σοβαρός’ από την
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Η Αυλή των Θαυμάτων @ Εθνικό Θέατρο
medDeT*
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow,
Χταποδάκια και Άλλα Διηγήματα
Εθνικό revisited | έτος 2
Πάγωσε η λίμνη
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα
Fuerza Bruta (για κοίτα λίγο επάνω)
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Το αίμα που μαράθηκε
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα
Tρία μουσικά ποιητικά έργα στην Πειραματική σκηνή της
‘Deadline’ στο Θέατρο Προσκήνιο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
Can We Talk About This? | DV8
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο