Το θέμα της απώλειας αγγίζει ο Γιάννης Μαυριτσάκης στο πρώτο του θεατρικό έργο, «Το Τυφλό σημείο».

Ο θάνατος του άντρα της προκάλεσε στη Νίκη ισχυρό σοκ.

Από τη στιγμή εκείνη δε βρίσκει το κουράγιο να προχωρήσει, να δουλέψει, να συνεχίσει, παρότι οι βασικές, βιοτικές της ανάγκες δεν την εγκαταλείπουν. Ανάγκη τροφής, σεξουαλικής επαφής, ανάγκη συντρόφου.

Μέσα από μια δεξιοτεχνική παρατήρηση της ηρωίδας στο περιβάλλον της, το έργο αναδεικνύει ανάγλυφα την αντίφαση που προβάλλει ανάμεσα στη ζωή της και στη ζωή την ίδια, ό,τι πιο στοιχειώδες απαιτεί η ζωή: τη συνέχεια.

Εξερευνά την τραγική αμφισημία που η ήπια μονοτονία της καθημερινότητας συγκαλύπτει: να ζεις παρά τη βεβαιότητα του θανάτου, το αδύνατο της διάρκειας, την έλλειψη.

Και μαζί μ’ αυτήν, το χάσμα που χωρίζει εκείνους που δεν έχουν την εμπειρία της απώλειας από κείνους που την έχουν. Εκείνους που οδηγούν τη τυφλή κίνηση του κόσμου προς τα μπρος από κείνους που η δυστυχία της ζωής έχει αφοπλίσει.

Η Νίκη βρίσκεται ακριβώς στη μέση. Ταλαντεύεται από το παρόν στο παρελθόν, από το εδώ στο αλλού, από το ορατό στο αόρατο, από τον κόσμο των νικητών στον κόσμο των ηττημένων, των ξένων, των άτυχων, των απελπισμένων, των αποκλεισμένων που πληθύνονται απειλητικά όλο και περισσότερο. Αυτήν την ταλάντευση παρακολουθεί το έργο, την αργή αλλά σταθερή μετατόπιση της ηρωίδας, μιας καθ’ όλα ενταγμένης στο κοινωνικό σύνολο γυναίκας, από τον ένα κόσμο στον άλλο.

Ο συγγραφέας αποφεύγει να εστιάσει στο κλειστό σύμπαν της Νίκης περιορίζοντας στο ελάχιστο τους μονολόγους της. Η πλοκή αναπτύσσεται μέσα από τη διαλογική της αντιπαράθεση με τον κόσμο της σύγχρονης, φιλελεύθερης πραγματικότητας, ένα κόσμο ανυπόφορα κυνικό, δοσμένο με βιτριολικό σαρκασμό και πικρό χιούμορ. Αυτή ακριβώς η ικανότητα της απόδοσης του ατομικού μέσα από το συλλογικό, η πειστικότητα των χαρακτήρων, πλασμένοι με υλικά που αναγνωρίζουμε χωρίς όμως να αναπαράγουν τα κλισέ των τηλεοπτικών ηρώων, η συγκροτημένη, αμιγώς θεατρική πλοκή και το εξπρεσσιονιστικό φίλτρο μέσα από το οποίο φωτίζει την καθημερινότητα ο Γ. Μαυριτσάκης, δίνουν στη γραφή του ένα απόλυτα προσωπικό στίγμα που τον διαφοροποιεί εμφανώς από το σύγχρονο ρεύμα όχι μόνο της εγχώριας αλλά και της ευρωπαϊκής δραματουργίας.

Πριν να γίνει γνωστός στη χώρα μας ως συγγραφέας, ο Γιάννης Μαυριτσάκης «εντοπίστηκε» από το Ευρωπαϊκό Εργαστήρι Μετάφρασης.

Το πρώτο του έργο, «Το τυφλό σημείο» επιλέχθηκε το 2006 ομόφωνα από την εκδοτική επιτροπή του ΑΕΤ για να ενταχθεί στη σειρά LabelEuropa.

Από τότε μεταφράστηκε στα γαλλικά και στα αγγλικά ενώ μεταφράσεις του ετοιμάζονται στα ιταλικά και στα ρουμάνικα.Τον προσεχή Οκτώβριο πρόκειται να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Intercity της Φλωρεντίας.

Στην Ελλάδα θα ανέβει για πρώτη φορά σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα.

Σκηνοθεσία: Μάρθα Φριντζήλα
Σκηνικά/ Κοστούμια/ Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Παίζουν: Πολυξένη Ακλίδη, Γιάννης Αναστασάκης, Δημοσθένης Ελευθεριάδης, Δημήτρης Κουρούμπαλης, Τάνια Παπαδοπούλου, Απόστολος Πελεκάνος, Δημήτρης Τάρλοου, Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή 9.15 μ.μ.
Κυριακή 7.30μ.μ.

Τιμή εισιτηρίου
Γενική είσοδος 20¤
Φοιτητικό 14¤

Θέατρο Πορεία
Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69
Τηλ: 210 8210991
www.dolichos.gr

Διάβασε επίσης...
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Ε, λοιπόν, αν είσαι ηθοποιός (δε θα σου ζητήσουν και δήλωση φρονημάτων, φανταζόμαστε) έως 35 ετών (ή μικροδείχνεις) και διαθέτεις ιδιαίτερες φωνητικές και χορευτικές ικανότητες, το όνειρό σου να γίνεις Δαίμονας μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Η Ελληνική Θεαμάτων και ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας αναζητούν άνδρες και γυναίκες με τα προαναφερθέντα ταλέντα για να λάβουν μέρος στην παράσταση (ροκ όπερα μας την έλεγαν το 1991 που ανέβηκε ...
Συνέχεια...
Η χρονομηχανή Οδυσσεβάχ @ Θέατρο Πόρτα
Μας γυρίζει εκεί κάπου στο 1981, τότε που ξεκίνησε τα ταξίδια του, τότε που τίποτα δεν έμοιαζε ακατόρθωτο και το ταξίδι ήταν τόσο μακρινό όσο του θαρραλέου ήρωα της Ξένιας Καλογεροπούλου. Ρωτήστε όποιον με γνωρίζει προσωπικά και θα σπεύσει να σας εγγυηθεί πως εγώ και το κλάμα σε δημόσιο χώρο σπανίως ...
Συνέχεια...
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Ποτέ κανείς δεν ξέρει ένα πάρτυ που θα καταλήξει... Η Μήδεια του Ευριπίδηη Οφηλία του Σαίξπηρο Τζώρτζ του Αλμπυκαι ο Ιππόλυτος της Σάρα Κέιν Το «Σχήμα εκτός Αξονα» παρουσιάζει την παράσταση Ρόλοιng στο θέατρο τέχνης Ακτίς Αελίου (Χριστοπούλου 12, Θεσσαλονίκη, τηλ: 2310-229.249) από την Δευτέρα 4 Μαΐου (και έως τις ...
Συνέχεια...
Η Ζωή στο Θέατρο
Εκεί που είσαι ήμουνα, εδώ που είμαι θα'ρθεις. Ο Ρόμπερτ, βετεράνος καταξιωμένος θεατρίνος, ρομαντικός, λίγο (πολύ!) grande dame του σανιδιού, ιδιόρρυθμος και μαγευτικός, έχοντας ανάγει το passive agressive σε τέχνη, κουβαλάει την σοφία, τις μανιέρες και την εμπειρία μιας ολόκληρης ζωής στο θέατρο. Ο Τζο, ανερχόμενο νέο αστέρι, ακομπλεξάριστος, αθώος και απονήρευτος (και ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
Ζωή που έχει περάσει μέσα σε ένα νεκρό αποστειρωμένο κήπο από πέτρα, παγωμένες εικόνες, καμία κίνηση ψυχής: ένας πέτρινος κόσμος. Η Μέδουσα κατά το μύθο ήταν μια όμορφη κόρη που αποπλανήθηκε και βιάστηκε από τον Ποσειδώνα σε ένα ναό της θεάς Αθηνάς. Εξοργισμένη η θεά από αυτήν την πράξη, μεταμόρφωσε ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα από τις Μορφές Έκφρασης
Μπορεί να πέρασαν δέκα χρόνια από την πρώτη φορά που ο καλλιτεχνικός οργανισμός Μορφές Έκφρασης και ο σκηνοθέτης Θωμάς Κινδύνης παρουσίασαν για πρώτη φορά τη δική τους εκδοχή της Ηλέκτρας του Σοφοκλή αλλά η παράσταση έχει "γραφτεί" στη μνήμη του θεατρόφιλου κοινού που με πολλή χαρά την υποδέχεται και πάλι ...
Συνέχεια...
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά τις μαζικές δολοφονίες και την παιδοκτονία, το έγκλημα της Μήδειας ακόμα να παραγραφεί. Στον θεατρικό χώρο, τα διάσπαρτα παρατημένα πικάπ περιέχουν παγιδευμένη την καταγραφή και παραδοχή της ενοχής της, περιμένοντας καρτερικά να ακουστούν ξανά. Η ίδια, αιώνια νέα,  τριγυρίζει στοιχειωμένη, προσεκτικά, ανάμεσα στο ναρκοπέδιο της παράβασης της, ξεσκεπάζεται, αρπάζει το ...
Συνέχεια...
Ιερά Τέρατα
Τα «Ιερά Τέρατα», γραμμένα από τον Ζαν Κοκτώ το 1939, είναι ένα κατεξοχήν έργο αγάπης. Από τη μια αγάπης για τον τότε (κι ως το τέλος της ζωής του) εραστή του Κοκτώ, Ζαν Μαραί, κι απ' την άλλη, αγάπης για το Θέατρο και τους ανθρώπους του. Χαρακτηριστικό δείγμα μιας από ...
Συνέχεια...
Oι Αρσενικοί Kύκνοι του Μatthew Bourne στο Badminton
Το συγκεκριμένο έργο είναι το διασημότερο στην ιστορία του κλασικού μπαλέτου, ενώ η αμφιλεγόμενη avant-garde εκτέλεσή του ανατρέπει κάθε παραδοσιακό «ανέβασμα» - προσέγγιση, σημειώνοντας από το 1995 τεράστια επιτυχία που σφραγίζεται με 30 διεθνή θεατρικά βραβεία.Mε άλλα λόγια: «η Λίμνη των Κύκνων» του Matthew Bourne είναι η μακροβιότερη παράσταση μπαλέτου ...
Συνέχεια...
Και «META», τι;
Η σκηνοθέτης Έλλη Παπακωνσταντίνου και η ομάδα της ODC αναζητά το μετά την καταστροφή σε μια site specific παράσταση σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο. Τι γίνεται «Μετά» την καταστροφή; Πώς είναι η «Μετά» εποχή; Οι θεατές θα βρουν τις απαντήσεις στο Βυρσοδεψείο, έναν πολύ ενδιαφέροντα χώρο στο κέντρο της Αθήνας, ένα πραγματικό ...
Συνέχεια...
2027 από την Ομάδα Σύγχρονου Χορού της Πέρσας Σταματοπούλου
Η Ομάδα Σύγχρονου χορού της Πέρσας Σταματοπούλου, συνεχίζοντας την έρευνα και τον σχολιασμό σε θέματα που αφορούν άμεσα ή έμμεσα στην καθημερινότητα μας, ασχολείται στη φετινή της παραγωγή με τη συνθήκη ¶νθρωπος- Περιβάλλον. Με αφορμή την αίσθηση της απώλειας και της έλλειψης που μπορεί να επιφέρει μία πιθανή περιβαλλοντολογική καταστροφή ...
Συνέχεια...
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Το έργο της Τζοάννα Μάρεϊ Σμιθ, από το 1995 που γράφτηκε, παίζεται διαρκώς σε όλο τον κόσμο προκαλώντας αίσθηση και έχει μεταφραστεί σε 7 γλώσσες.Η συγγραφέας καταφέρνει να μιλά εξ ονόματος όλων. Το έργο της αφορά θεατές κάθε ηλικίας και φύλου. Η ιστορία της αποτελεί τόπο συνάντησης οικείων συναισθημάτων. Διαπραγματεύεται ...
Συνέχεια...
H Αλίκη στο Μαύρο
Για άλλη μία χρονιά το Εθνικό Μαύρο Θέατρο της Πράγας επιστρέφει στην Ελλάδα, αυτή τη φορά για να παρουσιάσει την δική του εκδοχή στο παγκοσμίως γνωστό έργο της παιδικής και φανταστικής λογοτεχνίας  του Lewis Carroll, "Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων". Φυσικά, δεν υπάρχει λόγος να γράψουμε κάτι για το παραμύθι ...
Συνέχεια...
Ο Σκύλος, η Νύχτα και το Μαχαίρι – Κερδίστε Προσκλήσεις
Το έργο του Γερμανού συγγραφέα Μάριους φον Μάγιενμπουργκ 'Ο Σκύλος, η Νύχτα και το Μαχαίρι" είναι η δεύτερη παραγωγή του Θεατρικού Οργανισμού Συν-Επί (+,Χ) φέτος.Η εφιαλτική περιπλάνηση ενός άνδρα σε μια παράξενη πόλη. Στις παρυφές της ζουν λύκοι, η πείνα βασιλεύει, τίποτα δεν κινείται, οι άνθρωποι είναι όλοι όμοιοι μεταξύ ...
Συνέχεια...
Tablo: Όταν η μαγεία γίνεται μουσική, χορός, musical, Παράσταση!
"Tablo"από 6 Φεβρουαρίου στο Θέατρο Badminton.Η παράσταση Tablo γεννήθηκε μέσα από την ανάγκη για τη δημιουργία ενός ταχυδακτυλουργικού θεάματος που έπρεπε να διαφέρει απ' ότι έχει παρουσιαστεί μέχρι τώρα στην παγκόσμια αγορά.Η ιδέα για ένα εντελώς διαφορετικό τύπο παράστασης που δεν θα επισκιαζόταν από τις ήδη υπάρχουσες ήταν του Gaetano ...
Συνέχεια...
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
Ο Thomas Middleton και ο William Rowley έγραψαν το έργο πολλά χρόνια πριν, το 1622 και παρουσίασαν το πόνημά τους την ίδια χρονιά, στο Λονδίνο. Η πλοκή εκτυλίσσεται παράλληλα στην αυλή των αριστοκρατών του Αλικάντε και σε ένα άσυλο φρενοβλαβών.Στο ένα περιβάλλον επικρατεί βία, πάθος, έκλυτα ήθη και ανεξέλεγκτος ερωτισμός ...
Συνέχεια...
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία τελευταία παράσταση
Επαναλαμβάνεται για μια παράσταση στο Κηποθέατρο Παπάγου στις 18 Σεπτεμβρίου η περσινή σκηνοθετική δουλειά του Γιώργου Αρμένη στο έργο του Γιάννη Σολδάτου. Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης ...
Συνέχεια...
‘Το κορμί’ στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Το έργο του Luis Alfaro παρουσιάζεται από τις 15 Νοεμβρίου στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης.Λίγα λόγια για το έργοΜια μάνα πρώην πόρνη... ένας γιος που έχει επίσης περάσει απ' το πεζοδρόμιο, γνωρίζονται λίγο πριν τη μετάβαση...Δύο άνθρωποι, άγνωστοι μέχρι τώρα μεταξύ τους έχουν μια τελευταία ευκαιρία να γνωριστούν, να αγγίξουν ο ...
Συνέχεια...
Τρίχα στη σούπα
Από την ομάδα Περίπολος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου Έναρξη σήμερα Δευτέρα 23 Απριλίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00Ένας Μουσουλμάνος γεννημένος και μεγαλωμένος στην Ελληνική συνοικία μιας μεγάλης αφρικανικής πόλης με ταπεινή καταγωγή αλλά σημαντικό παρελθόν. Ο πατέρας του είναι χτίστης, αλλά ο παππούς του ήταν ο αρχιτέκτονας ...
Συνέχεια...
Οιδίπους Τύραννος & Οιδίπους επί Κολωνώ από την Ρούλα Πατεράκη στην Επίδαυρο και σε περιοδεία
Μια double dot παράσταση ετοίμασε η Ρούλα Πατεράκη σε συνεργασία με το Εθνικό για φέτος το καλοκαίρι, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου που ολοκληρώνεται σιγά σιγά και θα περιοδεύσει έπειτα ανά την Ελλάδα. Όσοι περάσατε από την Γ' Δέσμη θα θυμάστε τον Οιδίποδα Τύραννο και τη δραματική ιστορία ...
Συνέχεια...
Eyes in the Colors of the Rain
Οι Rootlessroot ταξιδεύουν στο εξωτερικό και συλλέγουν διακρίσεις. Επιστρέφουν, όμως, για δύο μέρες μόνο, στα πάτρια εδάφη για να παρουσιάσουν στο πλαίσιο του μήνα χορού την παράσταση Eyes in the Colors of the Rain η οποία, γι πρώτη φορά, συνοδεύεται από ζωντανή μουσική. Η παράσταση, που έχει ήδη παρουσιαστεί στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών ...
Συνέχεια...
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
Η θλιβερή ιστορία του άμοιρου Ηλία Τσβόροβιτς (σπιούνου των Βαλκανίων) μας ξυπνάει τη συνείδηση, θυμίζοντάς μας πως είμαστε μάρτυρες πολλών παρόμοιων καταστάσεων που εξελίσσονται στο κατώφλι μας, στον κοινό μας βαλκανικό τόπο, την πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης.Ο τρομαγμένος από το σύστημα Ηλία Τσβόροβιτς, που πέρασε κάποιο διάστημα σε πολιτικές φυλακές, μετά ...
Συνέχεια...
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σπανίως παραδέχεστε πως φταίτε; Είναι ελάχιστες οι στιγμές που περνάτε καλά; Φαντάζεστε συχνά μια άλλη πραγματικότητα; Βασίζεστε πάντα στην καλοσύνη των ξένων;Αν όλα αυτά μοιάζουν με ψήγματα από το δικό σας κόσμο τότε μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει Blanching. Η ηρωίδα του Τennessee Williams από το Λεωφορείο ο Πόθος, η ...
Συνέχεια...
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ιβάν Δ', 1547, Τσάρος της ΡωσίαςΤο γνωστό από τον κινηματογράφο έργο του Σεργκέι Αϊζενστάιν για πρώτη φορά στο θέατρο σε προσαρμογή και σκηνοθεσία Μαρίας Ξενουδάκη. Ένα μεσαιωνικό δράμα με σύγχρονες προεκτάσεις και ένα στοίχημα που μένει να κερδηθεί.Ο Ιβάν είναι άτεγκτος μα συνάμα φωτισμένος ηγεμόνας, πρόθυμος να προστατεύσει τον απλό ...
Συνέχεια...
Athens Fringe Live 2012
Με σύνθημα "Η Αθήνα μας ανήκει" επανέρχεται από τις 15 έως τις 30 Ιουνίου το Fringe Festival που φέτος γίνεται Fringe Live και καταλαμβάνει χώρους της πόλης δημιουργώντας ένα ανοιχτό βήμα παρουσίασης των καλλιτεχνών αλλά και έναν τόπο συνάντησης του κοινού με τη σύγχρονη δημιουργία. 800 Καλλιτέχνες, 170 ομάδες, 15 ΜΚΟ, 50 εικαστικοί καλλιτέχνες, 10 ...
Συνέχεια...
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου” στον χώρο Προσωρινός
Η Ομάδα Χρώμα θα παρουσιάσει στον χώρο «Προσωρινός» μια Θεατρική Μουσική τριλογία. Η τριλογία αρχίζει με την παράσταση «θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου». Πρόκειται για μια Θεατρική Μουσική παράσταση που ο θεατρικός λόγος, τα τραγούδια, η μουσική ξεδιπλώνουν την ψυχική διαδρομή δύο σπουδαίων καλλιτεχνών δημιουργώντας μια ...
Συνέχεια...
Kagemi από την Ιαπωνική Ομάδα Sankai Juku στο Παλλάς
Όλοι Άσπρα και μια Νύστα (και ένα όνειρο). Ναι, νύσταξα στο Kagemi. Ίσως (ΙΣΩΣ!) και να τον πήρα λίγο, λοξά. Δεν είναι κακό αυτό όμως, δεν τα ρίχνω στους Ιάπωνες, τι φταίνε οι άνθρωποι, τόσο δρόμο κάνανε, εγώ πήγα με λάθος προδιαγραφές περιμένοντας άλλα απ'όσα (μετά εορτής) εκτιμώ και χαίρομαι που είδα ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Οι έρωτες της Κας Μαγκουάιαρ 17-21 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου σε συνεργασία με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει το έργο «Οι έρωτες της Κας Μαγκουάιαρ» του Μπράιαν Φρίελ για πέντε παραστάσεις. ¶φθονο γέλιο από την πένα του Ιρλανδού συγγραφέα που με πολλή ευαισθησία και χιούμορ αντιμετωπίζει τα προβλήματα της τρίτης ηλικίας και τη σχέση με ...
Συνέχεια...
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Η χρονομηχανή Οδυσσεβάχ @ Θέατρο Πόρτα
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Η Ζωή στο Θέατρο
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
Ηλέκτρα από τις Μορφές Έκφρασης
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Ιερά Τέρατα
Oι Αρσενικοί Kύκνοι του Μatthew Bourne στο Badminton
Και «META», τι;
2027 από την Ομάδα Σύγχρονου Χορού της Πέρσας
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
H Αλίκη στο Μαύρο
Ο Σκύλος, η Νύχτα και το Μαχαίρι –
Tablo: Όταν η μαγεία γίνεται μουσική, χορός, musical,
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία
‘Το κορμί’ στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Τρίχα στη σούπα
Οιδίπους Τύραννος & Οιδίπους επί Κολωνώ από την
Eyes in the Colors of the Rain
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Athens Fringe Live 2012
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ.
Kagemi από την Ιαπωνική Ομάδα Sankai Juku στο
24 hour plays Athens
Οι έρωτες της Κας Μαγκουάιαρ 17-21 Σεπτεμβρίου στη