Το θέμα της απώλειας αγγίζει ο Γιάννης Μαυριτσάκης στο πρώτο του θεατρικό έργο, «Το Τυφλό σημείο».

Ο θάνατος του άντρα της προκάλεσε στη Νίκη ισχυρό σοκ.

Από τη στιγμή εκείνη δε βρίσκει το κουράγιο να προχωρήσει, να δουλέψει, να συνεχίσει, παρότι οι βασικές, βιοτικές της ανάγκες δεν την εγκαταλείπουν. Ανάγκη τροφής, σεξουαλικής επαφής, ανάγκη συντρόφου.

Μέσα από μια δεξιοτεχνική παρατήρηση της ηρωίδας στο περιβάλλον της, το έργο αναδεικνύει ανάγλυφα την αντίφαση που προβάλλει ανάμεσα στη ζωή της και στη ζωή την ίδια, ό,τι πιο στοιχειώδες απαιτεί η ζωή: τη συνέχεια.

Εξερευνά την τραγική αμφισημία που η ήπια μονοτονία της καθημερινότητας συγκαλύπτει: να ζεις παρά τη βεβαιότητα του θανάτου, το αδύνατο της διάρκειας, την έλλειψη.

Και μαζί μ’ αυτήν, το χάσμα που χωρίζει εκείνους που δεν έχουν την εμπειρία της απώλειας από κείνους που την έχουν. Εκείνους που οδηγούν τη τυφλή κίνηση του κόσμου προς τα μπρος από κείνους που η δυστυχία της ζωής έχει αφοπλίσει.

Η Νίκη βρίσκεται ακριβώς στη μέση. Ταλαντεύεται από το παρόν στο παρελθόν, από το εδώ στο αλλού, από το ορατό στο αόρατο, από τον κόσμο των νικητών στον κόσμο των ηττημένων, των ξένων, των άτυχων, των απελπισμένων, των αποκλεισμένων που πληθύνονται απειλητικά όλο και περισσότερο. Αυτήν την ταλάντευση παρακολουθεί το έργο, την αργή αλλά σταθερή μετατόπιση της ηρωίδας, μιας καθ’ όλα ενταγμένης στο κοινωνικό σύνολο γυναίκας, από τον ένα κόσμο στον άλλο.

Ο συγγραφέας αποφεύγει να εστιάσει στο κλειστό σύμπαν της Νίκης περιορίζοντας στο ελάχιστο τους μονολόγους της. Η πλοκή αναπτύσσεται μέσα από τη διαλογική της αντιπαράθεση με τον κόσμο της σύγχρονης, φιλελεύθερης πραγματικότητας, ένα κόσμο ανυπόφορα κυνικό, δοσμένο με βιτριολικό σαρκασμό και πικρό χιούμορ. Αυτή ακριβώς η ικανότητα της απόδοσης του ατομικού μέσα από το συλλογικό, η πειστικότητα των χαρακτήρων, πλασμένοι με υλικά που αναγνωρίζουμε χωρίς όμως να αναπαράγουν τα κλισέ των τηλεοπτικών ηρώων, η συγκροτημένη, αμιγώς θεατρική πλοκή και το εξπρεσσιονιστικό φίλτρο μέσα από το οποίο φωτίζει την καθημερινότητα ο Γ. Μαυριτσάκης, δίνουν στη γραφή του ένα απόλυτα προσωπικό στίγμα που τον διαφοροποιεί εμφανώς από το σύγχρονο ρεύμα όχι μόνο της εγχώριας αλλά και της ευρωπαϊκής δραματουργίας.

Πριν να γίνει γνωστός στη χώρα μας ως συγγραφέας, ο Γιάννης Μαυριτσάκης «εντοπίστηκε» από το Ευρωπαϊκό Εργαστήρι Μετάφρασης.

Το πρώτο του έργο, «Το τυφλό σημείο» επιλέχθηκε το 2006 ομόφωνα από την εκδοτική επιτροπή του ΑΕΤ για να ενταχθεί στη σειρά LabelEuropa.

Από τότε μεταφράστηκε στα γαλλικά και στα αγγλικά ενώ μεταφράσεις του ετοιμάζονται στα ιταλικά και στα ρουμάνικα.Τον προσεχή Οκτώβριο πρόκειται να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Intercity της Φλωρεντίας.

Στην Ελλάδα θα ανέβει για πρώτη φορά σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα.

Σκηνοθεσία: Μάρθα Φριντζήλα
Σκηνικά/ Κοστούμια/ Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Παίζουν: Πολυξένη Ακλίδη, Γιάννης Αναστασάκης, Δημοσθένης Ελευθεριάδης, Δημήτρης Κουρούμπαλης, Τάνια Παπαδοπούλου, Απόστολος Πελεκάνος, Δημήτρης Τάρλοου, Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή 9.15 μ.μ.
Κυριακή 7.30μ.μ.

Τιμή εισιτηρίου
Γενική είσοδος 20¤
Φοιτητικό 14¤

Θέατρο Πορεία
Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69
Τηλ: 210 8210991
www.dolichos.gr

Διάβασε επίσης...
H Αλίκη στο Μαύρο
Για άλλη μία χρονιά το Εθνικό Μαύρο Θέατρο της Πράγας επιστρέφει στην Ελλάδα, αυτή τη φορά για να παρουσιάσει την δική του εκδοχή στο παγκοσμίως γνωστό έργο της παιδικής και φανταστικής λογοτεχνίας  του Lewis Carroll, "Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων". Φυσικά, δεν υπάρχει λόγος να γράψουμε κάτι για το παραμύθι ...
Συνέχεια...
Οι Αδέσποτες Σκύλες (στο βαλς των βρώμικων δρόμων)
Ένας προβληματισμός σε ρίμα!Μια σύνθεση ερωτημάτων με δυνατό beat!Μια παράσταση σαν συναυλία! Τέσσερις γυναίκες στη σκηνή. Η συνεχής ροή μιας φωνής που ηχεί από τα βάθη της ψυχής τους, στα χείλη τους γίνεται κραυγή ή τραγούδι ανάλογα με αυτό που ο λόγος θέλει ειπωθεί. Κυρίαρχος ο λόγος, ο ρυθμός και ...
Συνέχεια...
Το Δάσος των Universalia
Από τη μουσική σύνθεση και το τραγούδι με τους Polaroid και τη συνεργασία της με τους Film έως το προσωπικό μουσικό της project, τη Νομική και το θέατρο οι αποστάσεις διανύονται με ταχύτητα από τη Violet Louise, κατά κόσμο Λουίζα Κωστούλα. Στην perfrormance της «The Forest» τα βασικά συστατικά στοιχεία είναι ...
Συνέχεια...
5ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής
Από 17 Σεπτεμβρίου έως 25 ΟκτωβρίουΗ Εταιρεία Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων Εντροπία και ο ομώνυμος χώρος του Κεραμεικού διοργανώνουν το 5ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής.Με πολύ ενδιαφέρον και πλούσιο πρόγραμμα, ξένες παραγωγές και πληθώρα Ελλήνων καλλιτεχνών μας προσκαλούν για 6 βδομάδες, σε 10 χώρους της πόλης να αναζητήσουμε το διαφορετικό.Πρόγραμμα 17-21 ΣεπτεμβρίουΘέατρο, χοροθέατρο, ...
Συνέχεια...
Οίκοι Ανοχής στο Bios
Μια χώρα μπουρδέλο, ένας οίκος που τρίζει, μια παράσταση ένοχη στην ανοχή. Έξι ηθοποιοί σε έξι καρέκλες: έδρες εξουσίας, θρόνοι, οίκοι. Κάθε μια ιδιαίτερη: κουτσή, τερατόμορφη, ξεκοιλιασμένη, παλαιά και ανθεκτική ή ετοιμόρροπη. Παίρνουν δημόσια τo βήμα πάνω τους, τις σέρνουν ξοπίσω τους σαν καταδίκη και κληροδότημα, τις καταχρούνται ή παραμορφώνονται και αλλοιώνονται ...
Συνέχεια...
Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2007 από το αθηνόραμα
Μπορεί τα Θεατρικά Βραβεία του αθηνοράματος να διανύουν ακόμα την παιδική τους ηλικία και να κλείνουν μόλις τα 9α γενέθλιά τους αλλά έχουν ήδη καθιερωθεί στις συνειδήσεις του θεατρόφιλου κοινού σαν ένας από τους πιο σημαντικούς θεσμούς. Κι αυτό λόγω της αντικειμενικότητάς τους αφού αποτελούν αποκλειστική επιλογή του αναγνωστικού κοινού ...
Συνέχεια...
‘Σείριος’ στο Θέατρο του Ήλιου
Η θεατρική ομάδα Σείριος παρουσιάζει την ομότιτλη παράσταση «Σείριος» στο Θέατρο του Ήλιου.« ....Πώς ένα παιδί ανακαλύπτει τα ανθρώπινα δικαιώματα....».... Ο Σείριος δεν εκβίαζε ποτέ τη διδασκαλία του. Έριχνε σπόρους « τυχαία» και ξαφνικά. Ύστερα περίμενε...« Όταν ο σπόρος βρίσκεται στα χέρια των παιδιών...»Η ανταπόκριση των παιδιών ξεπέρασε τις προσδοκίες ...
Συνέχεια...
‘Προς Κατεδάφιση’ του Γρηγόρη Χατζάκη έως τις 20 Ιουλίου
Μπλε λεωφορεία, μουσεία, τροχόσπιτα, bar και ό,τι βάλει στο νου του κάθε φορά ο νεαρός Γρηγόρης Χατζάκης επιστρατεύονται για να φιλοξενήσουν τις παραστάσεις του. Αυτή τη φορά αρκείται στις ράγες του τραίνου, φυσικό χώρο του μονόπρακτου «Προς Κατεδάφιση» του Τένεσι Γουίλιαμς και κάνει την ανατροπή του αλλιώς. Το μετατρέπει σε ...
Συνέχεια...
Nabucco του Giuseppe Verdi από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Λυρικό δράμα σε τέσσερα μέρη 14, 16, 18, 20, 23, 25, 27 Οκτωβρίου Με θέμα επίκαιρο όσο ποτέ, η αγαπητή όπερα του Βέρντι που πέρσι σημείωσε μεγάλη επιτυχία ανοίγει τη φετινή καλλιτεχνική περίοδο ξαναδουλεμένη από την Τζούλια Πέβσνερ, με νέα διανομή, για επτά παραστάσεις.Τη σκηνοθεσία της όπερας «Ναμπούκκο» υπογράφει η ...
Συνέχεια...
The Far Side of the Moon
Σε ένα ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά της σελήνης μας πηγαίνει ο μάγος της σκηνής Robert Lepage σε μία από τις σημαντικότερες παραστάσεις του σύγχρονου παγκόσμιου θεάτρου. Κάποτε οι άνθρωποι πίστευαν πως το φεγγάρι είναι ένας πελώριος καθρέφτης που πάνω του αντανακλώνται τα βουνά και οι θάλασσες της γης. Ώσπου να ανακαλύψουν ...
Συνέχεια...
Ο Μαρξ στο Σόχο
Δεν υπάρχει πιο επαναστατική πράξη από το να λες την αλήθεια Ένα ευφυέστατο, πνευματώδες και απολαυστικό έργο που γράφτηκε το 1999 και μιλά με απλά λόγια για την ελευθερία, την επανάσταση, την οικογένεια, τον πόλεμο, τη θρησκεία, τα παιδιά, την παγκόσμια κρίση, την μπύρα, τη θεωρία της υπεραξίας, τον Σαίξπηρ, την ...
Συνέχεια...
Edith Piaf: Une Vie en Rose et Noir
Η θρυλική Edith Piaf και η "γεμάτη" ζωή της, οι πλημμυρισμένες από μουσική στιγμές της αλλά και ο πληθωρικός χαρακτήρας της Γαλλίδας αοιδού ζωντανεύουν -ξανά- σε μία μουσικοθεατρική παράσταση. Μετρώντας ήδη έξι χρόνια θριάμβου στο Παρίσι αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο η παράσταση Edith Piaf: Une Vie en Rose et ...
Συνέχεια...
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στα δεκαεννιά του ο Ρεμπώ κλείνει τους λογαριασμούς του με τη ποίηση.Μια μηχανή φτιαγμένη να τρέχει με εκατό, ο Ρεμπώ την τρέχει με χίλια και την καίει στα είκοσι του χρόνια.Σήμερα που όλα παγκοσμοιοποιούνται και οι αποχρώσεις σβήνουν στην μεταμοντέρνα ύφεση και αφωνία, το «Μια εποχή στην κόλαση» ίσως είναι ...
Συνέχεια...
O Dirk Polak των Mecano και η ομάδα χορού Αερίτες παρουσιάζουν το ‘Apolost’
«Δεν είμαι η προσωποποίηση της εξαίρεσηςΔεν είμαι επίγειο όπλοΈνα στίγμα είμαικαι λίγη μνήμη.»Δημήτρης ΧαλαζωνίτηςΤι γίνεται όταν οι άνθρωποι που αγαπάς όσο τίποτα στον κόσμο γίνονται ιστορία;Πότε μπορούμε να μιλάμε πραγματικά για μια απώλεια; Όταν κάποιος είναι νεκρός στο σώμα ή όταν πεθαίνει για σένα; Γιατί δε μπορώ να κηδέψω τον ...
Συνέχεια...
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Το δέκατο έργο του συγγράφει και σκηνοθετεί ο Γιώργος Αρμένης. Μια ακόμα κωμωδία- αφού όλα του τα έργα τα ονομάζει κωμωδίες- και με τα λόγια του διηγείται την ιστορία που τον ενέπνευσε να το γράψει. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της την περσινή σεζόν, επαναλαμβάνεται και φέτος.«Πρέπει να ήμουν 4-5 χρονών, ...
Συνέχεια...
Λεπίς – UrbanDig #6
Στο Πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της Αθήνας (1872-75) εκτυλίσσεται το 6ο κατά σειρά UrbanDig Project (Ανασκαφή Φαντασμάτων Πολιτισμού στη Σύγχρονη Πόλη) από την ομάδα «όχι παίζουμε». Το πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της πόλης ανοίγει ξανά τις πόρτες του για να φιλοξενήσει αυτή την ιδιότυπη παράσταση που μας ταξιδεύει πίσω στο παρελθόν του χώρου, στα πρώτα ...
Συνέχεια...
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
Στο ψυχολογικό θρίλερ Στην Εξοχή, ένα έργο του καινοτόμου Βρετανού συγγραφέα Μάρτιν Κριμπ, ο σαραντάρης γιατρός Ρίτσαρντ και η γυναίκα του Κορίν μετακομίζουν μαζί με τα δύο τους παιδιά από την πόλη στην εξοχή, προκειμένου να ξαναχτίσουν τη σχέση τους και να βρουν γαλήνη. Οι παλιές πληγές, όμως, θα ξανανοίξουν, ...
Συνέχεια...
Ο Συγγραφέας
Μια πολύ σύγχρονη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδοχή του θεάτρου εν θεάτρω από τον Βρετανό συγγραφέα Tim Crouch στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Η διαρρύθμιση στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου σε προδιαθέτει αρνητικά αν δεν είσαι από εκείνους που απολαμβάνουν το «αλληλοδιαδραστικό» θέατρο. Παρατηρώντας, δε, και τους τέσσερις ηθοποιούς της ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
PLAstiC PEOpLE
Έχεις κοιτάξει ποτέ τον ουρανό από ψηλά;Ήταν μέρα;Σε είδα ... με θυμάσαι;Ο έρωτάς μας θα κρατούσε για πάντα;Πιστεύεις ότι η ευτυχία σου έχει ημερομηνία λήξης γραμμένη στο κάτω μέρος της συσκευασίας;¶ραγε οι ultra προστατευτικές και ανθεκτικές σακουλίτσες θα χωρέσουν τις ελπίδες μου όλες; Πόσο θα μου κοστίσει να γίνω κάποιος ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Από την περιπέτεια της Κατσαρίδας στο Μέρος Ι του Μόνο Την Αλήθεια και από εκεί στην παιδική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με την Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου ο Βασίλης Μαυρογεωργίου μας άφησε καιρό σε αγωνία για τη συνέχεια της ιστορίας του Μόνο Την Αλήθεια και ελπίζουμε η αναμονή να άξιζε ...
Συνέχεια...
Βρίζοντας το Κοινό – Φεστιβάλ Αθηνών
Η σύγχρονη θεωρία θεάτρου σε μια παράσταση σε πραγματικό χρόνο.  Η Φλαμανδική κολλεκτίβα De KOE από το Βέλγιο θεωρεί πως το κείμενο του Αυστριακού Peter Handke Βρίζοντας το Κοινό παραμένει επίκαιρο κι ας έχει γραφτεί το 1966. Και η αλήθεια είναι πως δεν έχουν άδικο. Ως κείμενο περιγράφει υπό μορφή μανιφέστου όλα όσα ...
Συνέχεια...
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
Τέσσερις ώρες ταξίδι σε ένα νέο Γαλαξία ακούγονται τρομακτικές. Και όμως, είναι υπέροχες. Μια τετράωρη performance. Στο άκουσμα και μόνο της διάρκειας της νέας παραγωγής των blitz με έλουσε, πέρυσι, κρύος ιδρώτας. Και, έτσι, δεν κατάφερα να με πείσω να ταξιδέψω στον Γαλαξία τους που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ίδρυμα ...
Συνέχεια...
CUT Project | De-Fences στο Θέατρο Δίπυλον
Το Project, με θέμα τη νέα ευρωπαϊκή γεωγραφία, καθώς και τα εναπομείναντα ή τα νέα «τείχη» και «διαχωριστικές γραμμές» 20 χρόνια μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου και του τέλους του ψυχρού πολέμου, αναπτύχθηκε μέσα από έρευνα και διαμονή (residency) μιας βασικής καλλιτεχνικής ομάδας της ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ σε «διχοτομημένες» περιοχές ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο Θέατρο Χώρα
Από τις 19 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις, στο ανανεωμένο θέατρο Χώρα, η Γεωργία Μαυραγάνη αναλαμβάνει να μας ξεναγήσει και να μας συγκινήσει με μια πασίγνωστη ερωτική ιστορία, ένα διάσημο ερωτικό μυθιστόρημα του Τρούμαν Καπότε, μια πολυαγαπημένη ταινία του Μπλέικ Εντουαρντς. Το Breakfast at Tiffany's ντύνεται θεατρικά, μας προκαλεί να ...
Συνέχεια...
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
Να λείπουν οι συγκρίσεις παρακαλώ! Πόσο εφικτό είναι αυτό βέβαια, εφόσον μιλάμε για την αναβίωση ενός από τους αλησμόνητους ρόλους της Ρένας Βλαχοπούλου και μια τόσο αγαπημένη (--> χιλιοπαιγμένη) ελληνική ταινία που το κοινό (αν και κατά μέσο όρο προχωρημένης ηλικίας, θα επιστρέψω σε αυτό σε λίγο) θυμάται ακόμα όλες (όλες, ...
Συνέχεια...
ΑΩ
«Η αλήθεια,» είπα, «είναι ότι πιστεύεις σε κάτι ανώτερο.» «Η αλήθεια,» είπε εκείνος, «είναι ότι προσπαθώ να πιστεύω.» - J.L. BorgesΜια τεράστια κινηματογραφική οθόνη καλύπτει τη σκηνή του Παλλάς. Πίσω της δεκάδες καλώδια, 12 κάμερες και μια απόλυτα συντονισμένη ομάδα που δουλεύει πυρετωδώς για το αψεγάδιαστο- τεχνικά- αποτέλεσμα που παρουσιάζεται ...
Συνέχεια...
άτιτλο| Μια σπουδή στον Samuel Beckett
Το 1957 ο Σάμουελ Μπέκετ έγραψε ένα κείμενο αποκλειστικά για το ραδιόφωνα. Το «Embers» (Στάχτες) φάνταζε, ακόμα και στον ίδιο, περίεργο. Οι κριτικές ήταν αντιδιαμετρικά αντίθετες την εποχή εκείνη, με άλλες να το θεωρούν «μια από τις λίγες αποτυχίες του» και άλλες να το εξυμνούν θεωρώντας πως «αγγίζει την τελειότητα». ...
Συνέχεια...
H Αλίκη στο Μαύρο
Οι Αδέσποτες Σκύλες (στο βαλς των βρώμικων δρόμων)
Το Δάσος των Universalia
5ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής
Οίκοι Ανοχής στο Bios
Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2007 από το αθηνόραμα
‘Σείριος’ στο Θέατρο του Ήλιου
‘Προς Κατεδάφιση’ του Γρηγόρη Χατζάκη έως τις 20
Nabucco του Giuseppe Verdi από την Εθνική Λυρική
The Far Side of the Moon
Ο Μαρξ στο Σόχο
Edith Piaf: Une Vie en Rose et Noir
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου
O Dirk Polak των Mecano και η ομάδα
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Λεπίς – UrbanDig #6
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
Ο Συγγραφέας
Πάπισσα Ιωάννα
PLAstiC PEOpLE
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Βρίζοντας το Κοινό – Φεστιβάλ Αθηνών
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
CUT Project | De-Fences στο Θέατρο Δίπυλον
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
ΑΩ
άτιτλο| Μια σπουδή στον Samuel Beckett