Το θέμα της απώλειας αγγίζει ο Γιάννης Μαυριτσάκης στο πρώτο του θεατρικό έργο, «Το Τυφλό σημείο».

Ο θάνατος του άντρα της προκάλεσε στη Νίκη ισχυρό σοκ.

Από τη στιγμή εκείνη δε βρίσκει το κουράγιο να προχωρήσει, να δουλέψει, να συνεχίσει, παρότι οι βασικές, βιοτικές της ανάγκες δεν την εγκαταλείπουν. Ανάγκη τροφής, σεξουαλικής επαφής, ανάγκη συντρόφου.

Μέσα από μια δεξιοτεχνική παρατήρηση της ηρωίδας στο περιβάλλον της, το έργο αναδεικνύει ανάγλυφα την αντίφαση που προβάλλει ανάμεσα στη ζωή της και στη ζωή την ίδια, ό,τι πιο στοιχειώδες απαιτεί η ζωή: τη συνέχεια.

Εξερευνά την τραγική αμφισημία που η ήπια μονοτονία της καθημερινότητας συγκαλύπτει: να ζεις παρά τη βεβαιότητα του θανάτου, το αδύνατο της διάρκειας, την έλλειψη.

Και μαζί μ’ αυτήν, το χάσμα που χωρίζει εκείνους που δεν έχουν την εμπειρία της απώλειας από κείνους που την έχουν. Εκείνους που οδηγούν τη τυφλή κίνηση του κόσμου προς τα μπρος από κείνους που η δυστυχία της ζωής έχει αφοπλίσει.

Η Νίκη βρίσκεται ακριβώς στη μέση. Ταλαντεύεται από το παρόν στο παρελθόν, από το εδώ στο αλλού, από το ορατό στο αόρατο, από τον κόσμο των νικητών στον κόσμο των ηττημένων, των ξένων, των άτυχων, των απελπισμένων, των αποκλεισμένων που πληθύνονται απειλητικά όλο και περισσότερο. Αυτήν την ταλάντευση παρακολουθεί το έργο, την αργή αλλά σταθερή μετατόπιση της ηρωίδας, μιας καθ’ όλα ενταγμένης στο κοινωνικό σύνολο γυναίκας, από τον ένα κόσμο στον άλλο.

Ο συγγραφέας αποφεύγει να εστιάσει στο κλειστό σύμπαν της Νίκης περιορίζοντας στο ελάχιστο τους μονολόγους της. Η πλοκή αναπτύσσεται μέσα από τη διαλογική της αντιπαράθεση με τον κόσμο της σύγχρονης, φιλελεύθερης πραγματικότητας, ένα κόσμο ανυπόφορα κυνικό, δοσμένο με βιτριολικό σαρκασμό και πικρό χιούμορ. Αυτή ακριβώς η ικανότητα της απόδοσης του ατομικού μέσα από το συλλογικό, η πειστικότητα των χαρακτήρων, πλασμένοι με υλικά που αναγνωρίζουμε χωρίς όμως να αναπαράγουν τα κλισέ των τηλεοπτικών ηρώων, η συγκροτημένη, αμιγώς θεατρική πλοκή και το εξπρεσσιονιστικό φίλτρο μέσα από το οποίο φωτίζει την καθημερινότητα ο Γ. Μαυριτσάκης, δίνουν στη γραφή του ένα απόλυτα προσωπικό στίγμα που τον διαφοροποιεί εμφανώς από το σύγχρονο ρεύμα όχι μόνο της εγχώριας αλλά και της ευρωπαϊκής δραματουργίας.

Πριν να γίνει γνωστός στη χώρα μας ως συγγραφέας, ο Γιάννης Μαυριτσάκης «εντοπίστηκε» από το Ευρωπαϊκό Εργαστήρι Μετάφρασης.

Το πρώτο του έργο, «Το τυφλό σημείο» επιλέχθηκε το 2006 ομόφωνα από την εκδοτική επιτροπή του ΑΕΤ για να ενταχθεί στη σειρά LabelEuropa.

Από τότε μεταφράστηκε στα γαλλικά και στα αγγλικά ενώ μεταφράσεις του ετοιμάζονται στα ιταλικά και στα ρουμάνικα.Τον προσεχή Οκτώβριο πρόκειται να παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Intercity της Φλωρεντίας.

Στην Ελλάδα θα ανέβει για πρώτη φορά σε σκηνοθεσία Μάρθας Φριντζήλα.

Σκηνοθεσία: Μάρθα Φριντζήλα
Σκηνικά/ Κοστούμια/ Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Παίζουν: Πολυξένη Ακλίδη, Γιάννης Αναστασάκης, Δημοσθένης Ελευθεριάδης, Δημήτρης Κουρούμπαλης, Τάνια Παπαδοπούλου, Απόστολος Πελεκάνος, Δημήτρης Τάρλοου, Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή 9.15 μ.μ.
Κυριακή 7.30μ.μ.

Τιμή εισιτηρίου
Γενική είσοδος 20¤
Φοιτητικό 14¤

Θέατρο Πορεία
Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69
Τηλ: 210 8210991
www.dolichos.gr

Διάβασε επίσης...
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Κωδικοποιώντας τις προσωπικές δραματικές εμπειρίες του ο Στρίντμπεργκ καταπιάνεται με θέματα όπως ο θάνατος, ο έρωτας, η σεξουαλικότητα και, φυσικά, η ζοφερότητα των οικογενειακών σχέσεων. Το αυτοβιογραφικό έργο του August Strindberg είναι μια έκφραση του Σκανδιναβού συγγραφέα την περίοδο που βρέθηκε στα πρόθυρα της τρέλας, λίγο μετά το τρίτο οδυνηρό του ...
Συνέχεια...
Closer (… Πιο Κοντά…)
Για το Closer τα 'χουμε ξαναπεί. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε στο Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας το 1997 έγινε αμέσως κλασικό. Ακόμα και το υποψιασμένο λονδρέζικο κοινό ενθουσιάστηκε από την αμεσότητα, το χιούμορ και τον κυνισμό με τον οποίο προσέγγιζε τις σχέσεις και τις ερωτικές συμπεριφορές των σύγχρονων αστών ...
Συνέχεια...
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης
Μια πανδαισία πειραματισμών που δίνουν πίσω στη λέξη το θετικό της νόημα.  One to one, για δύο θεατές μόνο, με άγνωστο στους πρωταγωνιστές κείμενο αλλά και παραστάσεις που θέλουμε να ξαναδούμε όπως το Quizoola! συνθέτουν το Live Manual Festival του Bios. Σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο και την κοινότητα καλλιτεχνών ...
Συνέχεια...
medDeT*
*η λέξη στην κυριολεξία μεταφράζεται ως βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες. Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και ...
Συνέχεια...
Ε-ε-έρχεται! Μόνο την Αλήθεια – Μέρος Ι
Ε ε έρχεται!Μετά από τρία χρόνια τρελής επιτυχίας και ένα σωρό επιβραβεύσεις και βραβεία ο κύριος «Κατσαρίδας» ετοίμασε επιτέλους την καινούργια του παράσταση (με τη συνεργασία της Μαρίας Φιλίνη) και ξαναχτυπά την Πέμπτη 07/02/07 -που αλλού-στο θέατρο του Νέου Κόσμου.Στο δελτίο τύπου διαβάζουμε:«Η ιστορία του μεγαλύτερου μάγου που έζησε ποτέ. ...
Συνέχεια...
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι Πουριτανοί-σοβαρό μελόδραμα σε τρία μέρη- είναι η τελευταία όπερα του Βιντσέντσο Μπελλίνι. Το ποιητικό κείμενο του Κάρλο Πέπολι βασίζεται στο θεατρικό "Στρογγυλοκέφαλοι και ιππότες" (1833) των Ζακ-Αρσέν-Πολυκάρπ-Φρανσουά Ανσελό και Ζοζέφ Ξαβιέ Μπονιφάς, του επονομαζόμενου Σαιντίν. Η όπερα διαδραματίζεται στο Πλίμουθ τον 17ο αιώνα κατά τη διάρκεια του Αγγλικού Εμφυλίου. ...
Συνέχεια...
Ευτυχισμένες μέρες …κύριε Μπέκετ;
Από 18 Οκτωβρίου έως 11 ΝοεμβρίουΓια δεύτερη χρονιά παρουσιάζεται στο Αγγέλων Βήμα η πολυπαιγμένη στη χώρα μας υπαρξιακή κωμωδία του Σάμουελ Μπέκετ «Ευτυχισμένες Μέρες».Οι περισσότεροι γνωρίζετε ήδη το έργο και δεν περιμένετε κάποια έκπληξη μια που ο συγγραφέας είναι τόσο επίμονος στις λεπτομέρειες που ο σχεδόν μονόλογος της Γουίννυ δεν ...
Συνέχεια...
Η Μήδεια (2) του Δ. Παπαϊωάννου στο Παλλάς – Ξεκίνησε η προπώληση
Μετά τις πέντε sold out - όπως είχαμε αναφέρει σε χρόνο ρεκόρ! - παραστάσεις στην Πειραιώς 260 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, η Μήδεια (2) του Δημήτρη Παπαιωάννου, αφού περάσει, από το Φεστιβάλ "Meet in Beijing", στο Πεκίνο, θα κάνει πρεμιέρα στο Παλλάς την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου για είκοσι παραστάσεις.Όσοι ...
Συνέχεια...
Ο Βιασμός Της Προσευχής
Κάνουμε λόγο για συρραφή μεμονωμένων σκηνών με κεντρικό θεματικό άξονα την ενδοοικογενειακή βία. Κείμενο αυτοτελές δεν υπάρχει. Οι ηθοποιοί εναλλάσσονται ρόλους πάνω στη σκηνή, προσπαθώντας να υποδείξουν κάθε φορά την εσωτερική καταστροφή των ηρώων τους. Η πρόθεσή μας να τους κατανοήσουμε, πρόθεση σεβασμού προς αυτό που υπηρετούν, δεν καλύπτεται ολοκληρωτικά. ...
Συνέχεια...
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης
Η Julia Kristeva σε μια απόπειρα της να περιγράψει τους Γαλλους, τους χαρακτήρισε λαό εθισμένο στη λογοτεχνία, τις λέξεις, την περιγραφή καταστάσεων με όσο το δυνατόν πιο σύνθετα και εξεζητημένα μέσα. Οι Γάλλοι κυριολεκτικά πετάνε τη σκούφια τους για περίπλοκα λεκτικά σύνολα, τολμηρές παρομοιώσεις και μεταφορές καθώς και αναλυτικές αφηγήσεις. ...
Συνέχεια...
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο Αργώ Studio – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μια παράσταση σαν παιχνίδι αναζήτησης, σαν μέσα σε λαβύρινθο, ένα «ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις» για κάτι, που, όπως λέει το μικρό κορίτσι της ιστορίας, μπορεί να μοιάζει με ομπρέλα ή ελέφαντα. Βέβαια ο κύριος Κ θα εμφανιστεί τελικά. Κάπου αλλού. Κι η παράσταση θα τελειώσει. Κάπου αλλού, όμως, ...
Συνέχεια...
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
Το έργο του Γιάννη Πάνου από το μυθιστόρημα "Η Ιστορία των Μεταμορφώσεων" ανέβασε για πρώτη φορά η Ρούλα Πατεράκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών το 2006 και απέσπασε το Βραβείο Ερμηνείας Κάρολος Κουν για αυτόν το ρόλο της. Επιστρέφει φέτος, για λίγες μόνο παραστάσεις έως τις 10 Νοεμβρίου, με το ...
Συνέχεια...
‘Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.’ στον Πολυχώρο Pandou – Κερδίστε προσκλήσεις
Η Θεατρική Εταιρία «Λαθραίο Θέατρο» παρουσιάζει μια υβριδική κωμωδία, μία πρωτοποριακή, νεανική παράσταση η οποία συγκρούεται με την θεατρική φόρμα σε ένα αντισυμβατικό θεατρικό χώρο. Εδώ συναντιέται η σκηνική δράση με τη μουσική, οι θεατές με τους ηθοποιούς και το δράμα με την κωμωδία. Υβριδική και ύπουλη με γερές δόσεις ...
Συνέχεια...
2…λόγια ακόμα
Απ' τα τέλη φθινοπώρου η Αθήνα και δη το κοσμικό κομμάτι της πόλης με τα διάφορα wanna be celebrities των κραταιών lifestyle περιοδικών, στριμώχνονται με αγωνία στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου ώσπου να εξασφαλίσουν το πανάκριβο «μαγικό χαρτάκι» που θα τους οδηγήσει στη λουσάτη σάλα του ανακαινισμένου Παλλάς, μπροστά στο πολυσυζητημένο ...
Συνέχεια...
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Τον παλιό εκείνο τον καιρό που ξεκινούσαμε την ακαδημαϊκή μας πορεία στην τρίτη δέσμη (που τώρα λέγεται θεωρητική κατεύθυνση ή κάτι τέτοιο) ο Οβίδιος μας υποδεχόταν πρώτος πρώτος στην Λατινική Γραμματεία.«Ovidius poeta in tera pontica exulat...».Και κάπου νιώθαμε το δέσιμο με τον Λατίνο ποιητή ώσπου να ορκιστούμε τελικά στις Μούσες ...
Συνέχεια...
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Το θέμα της μετανάστευσης δεν αποτελεί καινούργιο πεδίο προβληματισμού για το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Και οι μετανάστες δεν είναι καινούργιοι συνεργάτες. Τρεις νέοι ηθοποιοί, δεύτερη γενιά μετανάστες ταξιδεύουν στα Βαλκάνια μέσα από την παράσταση. Οι ενοχές, η πραγματικότητα και η ελπίδα, οι προσωπικές εμπειρίες τους δοσμένα με χιούμορ και ...
Συνέχεια...
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα την Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής
Σημαντικοί συντελεστές πλαισιώνουν μια παράσταση για την πίστη και τα θαύματα Η Εβελίνα Παπούλια στο ρόλο της γυναίκας θρύλος, Ζαν Ντ' Αρκ και ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στο διπλό ρόλο του αφηγητή και του βασιλιά, υπό τη σκηνοθετική διεύθυνση του Σταύρου Τσακίρη παρουσιάζουν το ροκ ορατόριο «Ζαν Ντ΄Αρκ» του Βελισάριου Capocci ...
Συνέχεια...
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
Λάβετε φάγετε... Χωρίς ούτε ψίχουλο στο ψυγείο του και ένα ευρώ στην τσέπη του, ο κάποτε οραματιστής και ονειροπόλος Μάγειρας προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει κρέας για να ετοιμάσει το μεγάλο Γεύμα για τον Υπουργό και τους σημαντικούς της εξαθλιωμένης Κοινωνίας τους ώστε να ξελασπώσει οικονομικά. Όταν πλέον δεν μπορεί να ...
Συνέχεια...
Ανθρώπινες Φωνές
Οι «Ανθρώπινες Φωνές» ανέβηκαν σε χρόνο dt το καλοκαίρι, στα πλαίσια της (πολύ καλής) έκθεσης «Ο Jean Cocteau στην Ελλάδα» στο Μουσείο Μπενάκη, σε μια προσπάθεια να παρουσιαστεί σφαιρικά το έργο του «πολυμήχανου ποιητή». Ο δαιμόνιος Σταμάτης Φασουλής που έστησε την παράσταση, σκέφτηκε να την επαναλάβει για ένα μήνα και ...
Συνέχεια...
Πολύ Κακό και Τίποτα
Από τότε που ο Κωνσταντίνος Ρήγος εγκατέλειψε την πρωτεύουσα του Βορρά και το Χοροθέατρο του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και επέστρεψε στην Αθήνα όλο εκπλήξεις είναι. Από τα μπουζούκια και την ολοκληρωτική και αποκλειστική ενασχόληση με την Πέγκυ Ζήνα και το image της και την αναδιαμόρφωση του ρεπερτορίου και του ...
Συνέχεια...
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων
Οι κλασικές - όχι πια τόσο αστείες, ούτε και τόσο γουστόζικες - παρεξηγήσεις του Σαίξπηρ: ένας πατέρας ξεβράζεται στις όχθες εχθρικής παραλίας και αντιμετωπίζει την ποινή του θανάτου αν δεν καταφέρει να μαζέψει ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Αυτός προσπαθεί να βρει το γιο του, τελικά βρίσκει αυτόν και το δίδυμο ...
Συνέχεια...
Οι καλύτερες θεατρικές παραστάσεις της περασμένης χρονιάς
  Παγκόσμια μέρα θεάτρου σήμερα, και γιορτάζουμε κοιτάζοντας πίσω στις αγαπημένες παραστάσεις που απολαύσαμε την περσινή χρονιά (από Ιανουάριο έως Δεκέμβριο του 2011). 25. Να Ζει Κανείς ή Να Μην Ζει - Κάτια Δανδουλάκη Μια υπερ-κλασσική κινηματογραφική κωμωδία φρεσκαρισμένη σε αψεγάδιαστο πατρόν φάρσας και με μοντέρνο ρετούς (πετυχημένης αυτής της φοράς) μανιέρας Ρέππα-Παπαθανασίου. 24. H ...
Συνέχεια...
Κάρμεν
Τι μπορεί να πει άραγε κανείς για την Κάρμεν; Πώς περιγράφεις σε ένα κείμενο τη φλόγα της παθιασμένης ηρωίδας της νουβέλας του Μεριμέ και της θρυλικής όπερας του Μπιζέ; Αρκεί να μιλήσεις για μια Σεβιλιάννα καπνεργάτρια που παρασύρει με τον έρωτα της όποιον άνδρα βρεθεί στο δρόμο της; Αφηγείσαι απλά ...
Συνέχεια...
Οι Αδέσποτες Σκύλες (στο βαλς των βρώμικων δρόμων)
Ένας προβληματισμός σε ρίμα!Μια σύνθεση ερωτημάτων με δυνατό beat!Μια παράσταση σαν συναυλία! Τέσσερις γυναίκες στη σκηνή. Η συνεχής ροή μιας φωνής που ηχεί από τα βάθη της ψυχής τους, στα χείλη τους γίνεται κραυγή ή τραγούδι ανάλογα με αυτό που ο λόγος θέλει ειπωθεί. Κυρίαρχος ο λόγος, ο ρυθμός και ...
Συνέχεια...
Οι πρωτοποριακοί Hotel Pro Forma την Παρασκευή και το Σάββατο στο Παλλάς σε μουσική των Knife
Έρχονται στην Ελλάδα, στο Παλλάς οι Hotel Pro Forma στις 8 και 9 Ιανουαρίου 2010, μια διεθνής κολεκτίβα καλλιτεχνών που βρίσκονται στην κορυφή της πρωτοπορίας της Ευρώπης. Με έδρα τη Δανία, το διεθνές αυτό εργαστήριο τέχνης δημιουργεί τις παραγωγές του εξερευνώντας κάθε φορά και με κάθε δυνατό τρόπο το χώρο ...
Συνέχεια...
Les Belles στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς – Κερδίστε Προσκλήσεις!
Η μοίρα παίζει ένα περίεργο παιχνίδι σε 5 άγνωστα, μέχρι χθες, κορίτσια. Με ένα μαγικό τρόπο τα βγάζει από την άχρωμη καθημερινότητά τους, προκαλώντας τα να κυνηγήσουν τις πιο βαθιές τους επιθυμίες. Ανεβαίνουν λοιπόν στη σκηνή και μεταμορφώνονται σε πέντε λαμπερά αστέρια που μέσα απ΄ το τραγούδι, το χορό και ...
Συνέχεια...
Τι να δείτε κάθε μέρα στο Bob Theatre Festival; Το Mixtape προτείνει
Αναλυτικά το πρόγραμμα του φετινού Bob Theatre Festival, μαζί με τις επιλογές του Mixtape για κάθε μέρα! Τετάρτη 16 Μαΐου 19.00 Διαγωνισμός Scratch Night - Προκριματικός (120')/ Main 21.00 10 cm up – So7, Patari project (60')/ Main 21.00 Πολιτισμένα Ζώα - ad ARTes (work in progress) (50’)/ basement 22.15 Kassandra του Sergio Blanco – ...
Συνέχεια...
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Υπάρχει η ιστορία που γράφουν τα βιβλία αλλά υπάρχει και η άλλη, η αληθινή, που απαρτίζεται από μικρότερες προσωπικές ιστορίες.  Οι ηθοποιοί της ομάδας Sforaris πήραν συνέντευξη από παππούδες και γιαγιάδες ζητώντας να μοιραστούν μαζί τους τις σημαντικότερες μνήμες της ζωής τους, προτού γίνουν «γιαγιάδες» και «παππούδες», όταν ήταν και αυτοί ...
Συνέχεια...
Προσοχή! Ο πρίγκιπας λερώνει @ Λυρική
Μια όπερα ΚΑΙ για παιδιά ή, αλλιώς, 60' απόλυτης ευτυχίας. Δεν σας αρέσει η όπερα, βαριέστε το θέατρο, τα παραμύθια είναι για παιδιά και, εδώ που τα λέμε, δε συμπαθείτε ούτε και τα ίδια τα παιδιά που κάνουν φασαρία μέσα στο θέατρο που παίζει μια όπερα, βασισμένη σε παραμύθια για παιδιά. ...
Συνέχεια...
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς
Ξεκίνησε κάπως σαν πείραμα πριν από 3 χρόνια. Μια παράσταση Δευτερότριτου (κοινό μυστικό πως εκεί κατοικοεδρεύουν οι καλύτερες, τα τελευταία χρόνια), με νεαρούς συντελεστές και διάθεση να περάσουν καλά. Και αυτοί και εμείς.Στην αρχή δεν είχαμε ιδέα. Ακούγαμε για μουσικές, για σάτιρες, χορούς, τραγούδια και ταξίδια στο χώρο και το ...
Συνέχεια...
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Closer (… Πιο Κοντά…)
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης
medDeT*
Ε-ε-έρχεται! Μόνο την Αλήθεια – Μέρος Ι
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής
Ευτυχισμένες μέρες …κύριε Μπέκετ;
Η Μήδεια (2) του Δ. Παπαϊωάννου στο Παλλάς
Ο Βιασμός Της Προσευχής
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
‘Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.’ στον Πολυχώρο Pandou –
2…λόγια ακόμα
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
Ανθρώπινες Φωνές
Πολύ Κακό και Τίποτα
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων
Οι καλύτερες θεατρικές παραστάσεις της περασμένης χρονιάς
Κάρμεν
Οι Αδέσποτες Σκύλες (στο βαλς των βρώμικων δρόμων)
Οι πρωτοποριακοί Hotel Pro Forma την Παρασκευή και
Les Belles στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς – Κερδίστε
Τι να δείτε κάθε μέρα στο Bob Theatre
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Προσοχή! Ο πρίγκιπας λερώνει @ Λυρική
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς