Ο Daniel Auteuil έρχεται στην Ελλάδα στις 11 και 12 Φεβρουαρίου με μια παραγωγή του Odéon-Théâtre de l’Europe στο πλαίσιο του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια». Μια πρωτοβουλία της Αττικής Πολιτιστικής εταιρείας -σε συνεργασία με την Ελληνική Θεαμάτων- που εδώ και λίγα χρόνια μας παρουσιάζει σπουδαίες παραστάσεις ξένων δημιουργών και μας γνωρίζει το θέατρο έξω από τα στενά όρια της χώρας μας.

Στη φετινή έναρξη του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια» ο Jean- Pierre Vincent κλείνει το ραντεβού του με το Μολιέρο. Το συνηθίζει άλλωστε κάθε δεκαετία περίπου αρχής γενομένης από το 1977 που ξεκίνησε με το «Μισάνθρωπο». και τις «Κατεργαριές του Σκαπίνου» το 1990, που σφραγίστηκαν με την ερμηνεία του Daniel Auteuil. Δέκα χρόνια μετά τον «Ταρτούφο», ξανασυναντιούνται οι τρεις τους (Auteuil, Μολιέρος και Jean -Pierre Vincent) στην «χαραυγή θεάτρου και ανθρωπιάς» που είναι το πρώτο μεγάλο χτύπημα το οποίο εξαπολύει ο Μολιέρος εναντίον ορισμένων μηχανισμών εξουσίας – πάντοτε πολύ επίκαιρων και πιο δραστήριων από ποτέ.

Το έργο

Ο Αρνόλφος, πράγματι, θέλει να πιστεύει πως μπορεί να χειρίζεται κατά βούληση την γυναικεία φύση διαμορφώνοντάς την σύμφωνα με τα γούστα του. Ή μάλλον παραμορφώνοντάς την, εφόσον η «εκπαίδευση» που προορίζει ο Αρνόλφος για την Αγνή – «εκπαίδευση» που είναι μάλλον ένα είδος εκτροφής ζώων – είναι η ίδια η αποποίηση της εκπαίδευσης. Στα μάτια του, η απόλυτη εξουσία του κηδεμόνα πρέπει να καταλαμβάνει όλη τη θέση στην οποία έπρεπε να εγγράφεται η αυτονομία και η ελευθερία της προστατευομένης του. Έτσι αποκομμένη από τον κόσμο, η Αγνή δεν μπορεί παρά να γίνει μαριονέτα στα χέρια ενός εγγαστρίμυθου. Ο Αρνόλφος οφείλει να αποδεχθεί ότι το ανθρώπινο υλικό δεν είναι απλώς ένα είδος παθητικού πηλού που κάθεται να τον πλάθουν. Και ο γέρος τύραννος θα μάθει επίσης απ’ τα παθήματά του πως αν θέλεις να διώξεις τον κόσμο από την πόρτα, αυτός θα μπει απ’ το παράθυρο. Εκτός και αν, έτσι απλά, έχει κιόλας μπει και έχει και στρογγυλοκαθίσει…

Με Ελληνικούς Υπέρτιτλους

Σημείωμα Σκηνοθέτη

Σχετικά με το «Σχολείο Γυναικών» θα μπορούσαμε να παραθέσουμε μια σειρά από αναλύσεις και ερμηνείες ακαδημαϊκών: φιλολογικές, ιστορικές και πολιτικές. Και το κάναμε φυσικά. Κι έπειτα, κατά την διάρκεια των προβών, να που το έργο τα ξετύλιγε όλα αυτά μπρος στα μάτια μας με μια αφοπλιστική φυσικότητα. «Ένας θησαυρός κρύβεται εντός», μέσα από το κείμενο -και τις δράσεις που αυτό προϋποθέτει- φανερώνονται λίγο-λίγο οι απρόβλεπτες πτυχές του νοήματος: σκηνή-σκηνή, ανάμεσα από διαλόγους τρελών, διηγήσεις, μονολόγους, παρεξηγήσεις, λάθη κωμικά ή και τραγικά…

Αλλά αυτό που παραμένει στο κέντρο όλων είναι το γέλιο. Απλώς και μόνο το γέλιο, που πηγάζει μέσα από την ιδιοφυή εξιστόρηση του Μολιέρου. Το γέλιο είναι ένα όπλο. Το γέλιο, εδώ, είναι από μόνο του, μια πολιτική θέση.

Σήμερα το θέατρο -εννοώ το ποιοτικό θέατρο – έχει απολέσει το γέλιο, το οποίο έχει γίνει κομμάτι των «one man shows» και της τηλεόρασης. Η τάση της εποχής ρέπει προς την τραγωδία, λες και το θέατρο έχει πλέον μοναδική αποστολή να ανταγωνίζεται την πραγματικότητα. «Ο κόσμος είναι ένα χάος» είναι ένα σλόγκαν που ακούμε πολύ στο θέατρο. Η περιττολογία απειλεί και πλήττει τα θεάματα. Η επιστροφή στο γέλιο βάζει μπρος μια διαδικασία εξυγίανσης. Γελάμε μόνο με αυτό που κατανοούμε ενώ αυτό που δεν καταλαβαίνουμε μπορεί να μας προκαλέσει φόβο. Το γέλιο είναι ευφυΐα.

Αυτό το ταξίδι από την πλευρά του Γέλιου, το έχουμε πραγματοποιήσει πολλές φορές στο παρελθόν. Εξερευνήσαμε βέβαια κι άλλα μονοπάτια. Αλλά όταν μια περίσταση σαν κι αυτή παρουσιάζεται προσπαθούμε να μην την χάσουμε.

Κατά βάθος, όλη μου η αρχική παιδεία, η παιδεία της εφηβείας μου, έχει περάσει από την ιστορία του γέλιου κατά τον 20ό αιώνα. Από τον βουβό κινηματογράφο (Μπάστερ Κήτον, Τσάρλι Τσάπλιν, Χάρι Λάνγκτον) και, εν συνεχεία, στον πρώιμο ομιλούντα (Χοντρός και Λιγνός, Αδερφοί Μαρξ) ως τον Λουί Ντε Φινές και τον Ρεϊμόν Ντεβός και τόσους άλλους που ξεχνώ τώρα και οι οποίοι με διέπλασαν, όπως όλους μας. Είναι όλοι τους συνταξιδιώτες, απόγονοι ή αδελφοί του Μολιέρου, ο οποίος μέσα σε αυτό το «Σχολείο» αφήνει για πρώτη φορά πραγματικά αχαλίνωτο το κωμικό του πνεύμα, το απόλυτο απελευθερωτικό γέλιο.

Jean- Pierre Vincent, Δεκέμβριος 2007

Σκηνοθεσία: Jean- Pierre Vincent
Δραματουργία: Bernard Chartreux
Σκηνικά: Jean-Paul Chambas
Φωτισμοί: Alain Poisson
Κοστούμια: Patrice Cauchetier
Μακιγιάζ: Suzanne Pisteur
Βοηθός Σκηνοθέτη: Frederique Plain
Βοηθός Σκηνογράφου: Anne-Autran Dumour
Βοηθός Ενδυματολόγου: Carole Metzner
Κατασκευή Σκηνικών: Eργαστήρια του Odéon-Théâtre de l’Europe

Παίζουν: Daniel Auteuil, Jean – Jacques Blanc, Bernard Bloch, Michele Goddet, Pierre Gondard, Charlie Nelson, Lyn Thibault, David Gouhier

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
11 και 12 Φεβρουαρίου 2009 8.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων
25 € , 40 €, 50 €, 60 €, 70 €, 80 €, 90 €, 100 €, 120 €

Προπώληση
Παλλάς/ Βουκουρεστίου 5, Αθήνα/ Τηλ.: 210 3213100
Με πιστωτική κάρτα: 210 81 0 81 81
Κρατήσεις μέσω Internet: www.ellthea.gr
Fnac www.fnac.gr
Public www.public.gr

Παλλάς
Βουκουρεστίου 5, Αθήνα
Τηλ.: 210 3213100

Links
www.ellthea.gr
www.tbb.gr
www.theatre-odeon.fr

Διάβασε επίσης...
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία τελευταία παράσταση
Επαναλαμβάνεται για μια παράσταση στο Κηποθέατρο Παπάγου στις 18 Σεπτεμβρίου η περσινή σκηνοθετική δουλειά του Γιώργου Αρμένη στο έργο του Γιάννη Σολδάτου. Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης ...
Συνέχεια...
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης στο Θέατρο Τέχνης
Η χαριτωμένη κωμωδία του Μαριβώ δοσμένη μ' έναν ζωντανό και ανάλαφρο τρόπο, ντύνεται με 12 χαρούμενα πρωτότυπα τραγούδια, που μαζί με τις επαναλαμβανόμενες απρόσμενες ανατροπές οδηγούν την υπόθεση στο ευτυχισμένο αποτέλεσμα. Η γοητευτική και ζωντανή μετάφραση συντελεί ουσιαστικά στη «δαντελένια» διαπλοκή που οδηγεί στο επιθυμητό τέλος, την ευτυχία των ...
Συνέχεια...
Εγώ είμαι το Θείο Βρέφος 2
Ο Αντώνης και ο Χριστούλης γεννήθηκαν σε διπλανές φάτνες, και κάπως το πήρε κατάκαρδα που δεν έχει την ίδια επιτυχία με το συνομήλικό του. Είναι ξαδερφάκι της Σαλώμης που χορεύει μπαλέτο, φιλοδοξεί να κάνει καριέρα ως το αυθεντικό Θείο Βρέφος και θέλει να θεσπίσει τα...Αντωνούγεννα! Οι γονείς τους και τι ...
Συνέχεια...
Graveyard Cafe Band | In Extremis
H μπάντα του αθηναϊκού νεκροταφείου συνέθεσε ένα ποτ πουρί από ποιήματα τόσο στην αρχική τους μορφή (καθαρεύουσα) όσο και σε απόδοση και έφτιαξε μια μουσική παράσταση με κοινό άξονα το ανοίκειο, το τρομακτικό, το θρήνο...Πόσες λέξεις υπάρχουν για τον θάνατο;Η απάντηση στη μικροσκοπική σκηνή του TAF που μετατρέπεται σε cabaret ...
Συνέχεια...
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι στην Αθήνα
Stars of BOLSHOI THEATRE of Russia Gala & The BOLSHOI BALLET ACADEMY 1 & 2 Φεβρουαρίου 2009 Τα αστέρια του σήμερα συναντούν τα "αστέρια" του αύριο και εμείς έχουμε τη σπάνια ευκαιρία να θαυμάσουμε το παρόν και το μέλλον του ιστορικού Θεάτρου Μπολσόι της Μόσχας. Η συνύπαρξη σολίστ του Μπολσόι ...
Συνέχεια...
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Τετάρτη 27 & Πέμπτη 28 Μαΐου 2009 Η ομάδα «συν+εργασια» παρουσιάζει τη χοροθεατρική παράσταση «Δυτικά Βήματα». Μια παράσταση που εμπνέεται από τα «δυτικά» βήματα της πορείας των μυστών του παρελθόντος από τον Κεραμεικό στην Ελευσίνα, στην έναρξη των Ελευσινίων μυστηρίων, μια συμβολική πορεία των καλλιτεχνών με σκοπό την εσωτερική τους ...
Συνέχεια...
“Έφυγε” από τη ζωή ο Βασίλης Τσιβιλίκας
Ο ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας "έφυγε" από τη ζωή σήμερα νωρίς το πρωί. Ήταν 70 ετών. Ο βετεράνος ηθοποιός έχασε τη μάχη για τη ζωή κατά την μεταφορά του στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο, ύστερα από καρδιακό πρόβλημα. Γεννημένος το 1942 και φοίτησε στο κολέγιο της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε αρχικά στη θεατρική ομάδα του σχολείου και ...
Συνέχεια...
‘Δεν τον περίμεναν: η επιστροφή’ στην Αθηναϊδα 5-8 Μαΐου -Κερδίστε προσκλήσεις
Το σαλόνι μιας οικογένειας. Μεσημέρι. Φαγητό. Τηλεόραση. Το τηλέφωνο χτυπάει. Κανείς δεν το σηκώνει. Είναι εκείνος που παίρνει; Πού ήταν τόσον καιρό; Και το κενό που άφησε, με τι έχει γεμίσει;Μια performance της One Way-Eutopia με θέμα την επιστροφή, επηρεασμένη από τον πίνακα του Ρώσου ζωγράφου του 19ου αιώνα Ίλια ...
Συνέχεια...
Edith Piaf: Une Vie en Rose et Noir
Η θρυλική Edith Piaf και η "γεμάτη" ζωή της, οι πλημμυρισμένες από μουσική στιγμές της αλλά και ο πληθωρικός χαρακτήρας της Γαλλίδας αοιδού ζωντανεύουν -ξανά- σε μία μουσικοθεατρική παράσταση. Μετρώντας ήδη έξι χρόνια θριάμβου στο Παρίσι αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο η παράσταση Edith Piaf: Une Vie en Rose et ...
Συνέχεια...
Παράταση παραστάσεων για τις ‘8 Γυναίκες’
Λόγω της μεγάλης προσέλευσης του κοινού οι παραστάσεις του έργου «Οκτώ Γυναίκες» του Ρομπέρ Τομά σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου παρατείνονται για είκοσι ακόμα παραστάσεις, μέχρι τις 11 Ιανουαρίου 2009.Στην παράσταση, που ανεβαίνει σε σύμπραξη με το Ελληνικό Φεστιβάλ, πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί: Θανάσης Ιωάννου, Γιάννης Κότσιφας, Χρήστος Λούλης, Αργύρης Ξάφης, Χρήστος ...
Συνέχεια...
Unemployed στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη
Καταραμένη Ανεργία: the performance.10 νεοι άνεργοι ηθοποιοί, 10 συγγραφείς, 3 σκηνοθέτες και μια τραγουδίστρια  ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης ένα 10ήμερο support group παύλα group therapy για τους μη έχοντες εργασία ή/και στον ήλιο μοίρα ή/και που την κεφαλή κλίνουν. Τα κοριτσάκια που μεγάλωσαν με την Μπάρμπι δικηγόρο, ...
Συνέχεια...
Η Εύθυμη Χήρα της Λυρικής
Εύθυμη Χήρα η Ελλάδα, Εύθυμη Χήρα και η νέα παράσταση της Λυρικής Σκηνής που ανάλαφρα συνεχίζει το ρεπερτόριό της με τη δημοφιλή βιεννέζικη οπερέτα του Φραντς Λέχαρ. Η Εύθυμη Χήρα επιστρέφει στη σκηνή της Λυρικής μετά από δώδεκα χρόνια και τη σκηνοθεσία της νέας της αυτής εκδοχής έχει αναλάβει ο Δημήτρης ...
Συνέχεια...
Mikrosprigkipas_B612 από την ομάδα Asomo4 στο Θέατρο Σημείο
Ο μυθικός έρωτας του Antoine και της Consuelo De Saint - Exupéry ζωντανεύει μέσα από την παράσταση της χοροθεατρικής ομάδας Asomo4 στο Θέατρο Σημείο από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου.Αφορμή για να συνθέσουν οι δημιουργοί την παράσταση στάθηκαν οι πρόσφατες ανακαλύψεις μέρους του αεροπλάνου του Saint - Exupéry στην ...
Συνέχεια...
Όταν θα ανάψουν οι μαρκίζες
Η Ελληνική Θεαμάτων μας έχει συνηθίσει εδώ και χρόνια σε πλούσιες παραγωγές, sold out παραστάσεις, ηχηρά ονόματα και επιτυχημένες παραστάσεις που δύσκολα μας περνούν απαρατήρητες. Φέτος βάζει ξανά στο μίξερ τη μαγική συνταγή και φροντίζει το φιλοθεάμων κοινό με αγαπημένες δημιουργίες αλλά και φρέσκιες εκπλήξεις.Όταν θα τινάξετε και τον τελευταίο ...
Συνέχεια...
Nordost στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Το έργο του Τόρστεν Μπουχστάινερ διαδραματίζεται στη Μόσχα στις 23 Οκτωβρίου 2002, στη διάρκεια του μιούζικαλ NORDOST στο Θέατρο Ντούμπροβκα, όταν Τσετσένοι αυτονομιστές κατέλαβαν το θέατρο και συνέλαβαν ομήρους για τρεις μέρες 850 θεατές.Η κάθε μία από τς δύο πλευρές της ρωσο-τσετσενικής σύγκρουσης, της δίνει διαφορετικό όνομα. Και κατά μία ...
Συνέχεια...
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη
Πώς σ' ελάχιστα δευτερόλεπτα η Βασίλισσα της Αγγλίας γίνεται ο τραγουδιστής Φρέντυ Μέρκιουρυ των Κουήν ή ο Πάπας γίνεται Φιντέλ Κάστρο; Πως μπορεί ο γνωστός ράπερ Έμινεμ να τραγουδάει δίπλα στην Αφροδίτη της Μήλου ή πως γίνεται ο Φράνκ Σινάτρα να τραγουδάει ντουέτο με την Κάϊλυ Μινόκ; Κοστούμια, μάσκες και ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε
Από 7 Ιουλίου έως 10 Αυγούστου Τον απόλυτα εστέτ λόγο του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου, ιδρυτή της Νέας Σκηνής και σπουδαίου σκηνοθέτη των αρχών του προηγούμενου αιώνα μεταμορφώνει σε σύγχρονο κείμενο από τον ¶κη Δήμου (που γνωρίσαμε πρώτη φορά το 1995 με τον εξαιρετικό θεατρικό μονόλογο «...και Ιουλιέτα» και παρακολουθήσαμε όλα αυτά ...
Συνέχεια...
Η Μήδεια στον Καθρέφτη στο Θέατρο Άκης Δαβής – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το έργο του Κουβανού συγγραφέα Χοσέ Τριάνα "Η Μήδεια στον καθρέφτη" παρουσιάζει η θεατρική ομάδα «ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΙ»Το έργο...«Η Μήδεια στον καθρέφτη» γράφτηκε το 1960 και είναι το πρώτο μέρος της τριλογίας του Χοσέ Τριάνα, όπου καταπιάνεται με την Ελληνική Μυθολογία (Medea en el espejo - La muerte del Ñeque - La ...
Συνέχεια...
Lautréamont – Maldoror: Εγκώμιο Μιας Μεταμόρφωσης
Ο Κόμης του Λωτρεαμόν αποτελεί μια από τις σκοτεινότερες και σπουδαιότερες φιγούρες της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Γεννημένος το 1846 στην Ουρουγουάη από πλούσια οικογένια Γάλλων, ο Ιζιντόρ Ντυκάς - όπως ήταν το πραγματικό του όνομα-, κατάφερε μόλις στα 24 του, να ολοκληρώσει τα Άσματα του Μαλντορόρ και να πεθάνει. Τα Άσματα του Μαλντορόρ, το βαθύ ...
Συνέχεια...
Αριστοφανικό Γαϊτανάκι στο Αρχαίο Θέατρου ¶ργους
Πλούτος, Ειρήνη, Λυσιστράτη, Εκκλησιάζουσες, Όρνιθες Αποσπάσματα από έργα του Αριστοφάνη, μεταφρασμένα από τον Κώστα Γεωργουσόπουλο, συντίθενται στα χέρια του Γιώργου Αρμένη σε ένα σύνολο.Η παιδεία, ο πόλεμος και τα ήθη του, η ειρήνη, η δικαιοσύνη, η πολιτική φαυλότητα, ο πλούτος, η φτώχεια, το πρόβλημα της διακυβέρνησης της Χώρας, το πώς ...
Συνέχεια...
Ε-ε-έρχεται! Μόνο την Αλήθεια – Μέρος Ι
Ε ε έρχεται!Μετά από τρία χρόνια τρελής επιτυχίας και ένα σωρό επιβραβεύσεις και βραβεία ο κύριος «Κατσαρίδας» ετοίμασε επιτέλους την καινούργια του παράσταση (με τη συνεργασία της Μαρίας Φιλίνη) και ξαναχτυπά την Πέμπτη 07/02/07 -που αλλού-στο θέατρο του Νέου Κόσμου.Στο δελτίο τύπου διαβάζουμε:«Η ιστορία του μεγαλύτερου μάγου που έζησε ποτέ. ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Ποιο είναι το ιδανικό έργο της παγκόσμιας δραματουργίας για να μιλήσει κανείς στους εφήβους για τον απόλυτο έρωτα;  Αυτόν που μόνο στα νιάτα του μπορεί να νιώσει κανείς τόσο ολοκληρωτικά όσο οι ήρωες του διάσημου έργου του Σαίξπηρ; Φυσικά η ιστορία που ξετυλίγεται μέσα από τις λέξεις του κορυφαίου Ελισαβετιανού ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Δύο σκηνοθέτες, δύο έργα, ένα χειροκρότημα. Καμιά φορά τα καλά πράγματα αργούν να φτάσουν στα αυτιά μας, για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Πριν λίγο καιρό η Ένωση Θεάτρων της Ευρώπης (UTE) πρότεινε σε θέατρα διαφόρων χωρών να δημιουργήσουν παραστάσεις με θέμα τον «ξένο». Έτσι, κατόπιν παραγγελίας του Εθνικού, προέκυψε ...
Συνέχεια...
Η μέθοδος Gronholm στο Θέατρο Τέχνης
Από 31 Ιανουαρίου Επαναλαμβάνοντας ένα ακόμα cliché, αυτό της τέχνης που αντιγράφει τη ζωή, ο ισπανός Χόρντι Γκαλθεράν γράφει ένα έργο για τις απάνθρωπες συνθήκες πρόσληψης σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Μπορεί, καμιά φορά, να σκέφτεστε (αν δεν έχετε προσωπική εμπειρία από τέτοιου είδους καταβροχθιστικούς κολοσσούς) πως παρακολουθώντας διασκορπισμένα στιγμιότυπα σε ...
Συνέχεια...
Χάνσελ και Γκρέτελ (Η Εποχή των Γουρουνιών) από τον Γρηγόρη Χατζάκη
Ένα πασίγνωστο κλασικό παραμύθι των αδερφών Γκρίμ (Χάνσελ και Γκρέτελ) σε μια αλληγορική διασκευή του Διαμαντή Γκουζιώτη σκηνοθετεί ο Γρηγόρης Χατζάκης που μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις, όσον αφορά στους χώρους που επιλέγει για τις παραστάσεις του.Ένα κτήριο στην οδό Αριστοφάνους φιλοξενεί αυτή τη φορά την ιδέα του. Δύο αδέρφια ...
Συνέχεια...
Ακρόαση ηθοποιών στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Η νεοσύστατη ομάδα «Mεταμόρφωση» αναζητά ηθοποιούς άντρες ηλικίας 20-28 και 40-50 ετών και γυναίκες ηλικίας 25-30 και 50-60 ετών για συμμετοχή σε θεατρική παράσταση νέου, σύγχρονου θεατρικού έργου. Η ακρόαση θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο 'Δημήτρης Ποταμίτης' στην οδό Ιλισίων 21 και Κερασούντος, Ιλίσια, την Πέμπτη 5.2.2009 από 10 π.μ. ...
Συνέχεια...
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
To βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 78 ετών ο σπουδαίος βρετανός θεατρικός συγγραφέας και ένας από τους πιο επιφανείς και επιδραστικούς ανθρώπους της διανόησης της γενιάς του, ο Harold Pinter.Η ανακοίνωση του θανάτου του συγγραφέα έγινε εχθές, ημέρα των Χριστουγέννων, από την σύζυγό ...
Συνέχεια...
Πάκμαν
Σύγχρονο, ευρηματικό και άκρως ρεαλιστικό χαρακτηρίζεται το έργο «Πάκμαν» του Γιώργου Παλούμπη, στη Μικρή Σκηνή του Θεάτρου Χώρα. Οι εξαιρετικές ερμηνείες όλων των πρωταγωνιστών, καθρεφτίζουν σκέψεις και συναισθήματα ενός νεανικού και μη κοινού. Στην Αθήνα  του σήμερα οι άνθρωποι ζουν είτε μόνοι είτε με άλλους ανθρώπους, σε σχέσεις. Μοιράζονται τις ίδιες σκέψεις μα ...
Συνέχεια...
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα – συνεχίζεται…
H επιτυχημένη παράσταση - performance «Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα» συνεχίζεται και πάλι από Παρασκευή 12 Οκτωβρίου στο φουαγιέ του θεάτρου Επί Κολωνώ και κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.Το 100% τέλειο κορίτσι το συναντάς απρόβλεπτα.Στο δρόμο για τη δουλειά ίσως.Θα της μιλήσεις; Θα τη σταματήσεις; Θα την ...
Συνέχεια...
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης στο
Εγώ είμαι το Θείο Βρέφος 2
Graveyard Cafe Band | In Extremis
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
“Έφυγε” από τη ζωή ο Βασίλης Τσιβιλίκας
‘Δεν τον περίμεναν: η επιστροφή’ στην Αθηναϊδα 5-8
Edith Piaf: Une Vie en Rose et Noir
Παράταση παραστάσεων για τις ‘8 Γυναίκες’
Unemployed στο Ίδρυμα Μιχάλη Κακογιάννη
Η Εύθυμη Χήρα της Λυρικής
Mikrosprigkipas_B612 από την ομάδα Asomo4 στο Θέατρο Σημείο
Όταν θα ανάψουν οι μαρκίζες
Nordost στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την
Το αίμα που μαράθηκε
Η Μήδεια στον Καθρέφτη στο Θέατρο Άκης Δαβής
Lautréamont – Maldoror: Εγκώμιο Μιας Μεταμόρφωσης
Αριστοφανικό Γαϊτανάκι στο Αρχαίο Θέατρου ¶ργους
Ε-ε-έρχεται! Μόνο την Αλήθεια – Μέρος Ι
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Η μέθοδος Gronholm στο Θέατρο Τέχνης
Χάνσελ και Γκρέτελ (Η Εποχή των Γουρουνιών) από
Ακρόαση ηθοποιών στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
Πάκμαν
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα