Ο Daniel Auteuil έρχεται στην Ελλάδα στις 11 και 12 Φεβρουαρίου με μια παραγωγή του Odéon-Théâtre de l’Europe στο πλαίσιο του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια». Μια πρωτοβουλία της Αττικής Πολιτιστικής εταιρείας -σε συνεργασία με την Ελληνική Θεαμάτων- που εδώ και λίγα χρόνια μας παρουσιάζει σπουδαίες παραστάσεις ξένων δημιουργών και μας γνωρίζει το θέατρο έξω από τα στενά όρια της χώρας μας.

Στη φετινή έναρξη του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια» ο Jean- Pierre Vincent κλείνει το ραντεβού του με το Μολιέρο. Το συνηθίζει άλλωστε κάθε δεκαετία περίπου αρχής γενομένης από το 1977 που ξεκίνησε με το «Μισάνθρωπο». και τις «Κατεργαριές του Σκαπίνου» το 1990, που σφραγίστηκαν με την ερμηνεία του Daniel Auteuil. Δέκα χρόνια μετά τον «Ταρτούφο», ξανασυναντιούνται οι τρεις τους (Auteuil, Μολιέρος και Jean -Pierre Vincent) στην «χαραυγή θεάτρου και ανθρωπιάς» που είναι το πρώτο μεγάλο χτύπημα το οποίο εξαπολύει ο Μολιέρος εναντίον ορισμένων μηχανισμών εξουσίας – πάντοτε πολύ επίκαιρων και πιο δραστήριων από ποτέ.

Το έργο

Ο Αρνόλφος, πράγματι, θέλει να πιστεύει πως μπορεί να χειρίζεται κατά βούληση την γυναικεία φύση διαμορφώνοντάς την σύμφωνα με τα γούστα του. Ή μάλλον παραμορφώνοντάς την, εφόσον η «εκπαίδευση» που προορίζει ο Αρνόλφος για την Αγνή – «εκπαίδευση» που είναι μάλλον ένα είδος εκτροφής ζώων – είναι η ίδια η αποποίηση της εκπαίδευσης. Στα μάτια του, η απόλυτη εξουσία του κηδεμόνα πρέπει να καταλαμβάνει όλη τη θέση στην οποία έπρεπε να εγγράφεται η αυτονομία και η ελευθερία της προστατευομένης του. Έτσι αποκομμένη από τον κόσμο, η Αγνή δεν μπορεί παρά να γίνει μαριονέτα στα χέρια ενός εγγαστρίμυθου. Ο Αρνόλφος οφείλει να αποδεχθεί ότι το ανθρώπινο υλικό δεν είναι απλώς ένα είδος παθητικού πηλού που κάθεται να τον πλάθουν. Και ο γέρος τύραννος θα μάθει επίσης απ’ τα παθήματά του πως αν θέλεις να διώξεις τον κόσμο από την πόρτα, αυτός θα μπει απ’ το παράθυρο. Εκτός και αν, έτσι απλά, έχει κιόλας μπει και έχει και στρογγυλοκαθίσει…

Με Ελληνικούς Υπέρτιτλους

Σημείωμα Σκηνοθέτη

Σχετικά με το «Σχολείο Γυναικών» θα μπορούσαμε να παραθέσουμε μια σειρά από αναλύσεις και ερμηνείες ακαδημαϊκών: φιλολογικές, ιστορικές και πολιτικές. Και το κάναμε φυσικά. Κι έπειτα, κατά την διάρκεια των προβών, να που το έργο τα ξετύλιγε όλα αυτά μπρος στα μάτια μας με μια αφοπλιστική φυσικότητα. «Ένας θησαυρός κρύβεται εντός», μέσα από το κείμενο -και τις δράσεις που αυτό προϋποθέτει- φανερώνονται λίγο-λίγο οι απρόβλεπτες πτυχές του νοήματος: σκηνή-σκηνή, ανάμεσα από διαλόγους τρελών, διηγήσεις, μονολόγους, παρεξηγήσεις, λάθη κωμικά ή και τραγικά…

Αλλά αυτό που παραμένει στο κέντρο όλων είναι το γέλιο. Απλώς και μόνο το γέλιο, που πηγάζει μέσα από την ιδιοφυή εξιστόρηση του Μολιέρου. Το γέλιο είναι ένα όπλο. Το γέλιο, εδώ, είναι από μόνο του, μια πολιτική θέση.

Σήμερα το θέατρο -εννοώ το ποιοτικό θέατρο – έχει απολέσει το γέλιο, το οποίο έχει γίνει κομμάτι των «one man shows» και της τηλεόρασης. Η τάση της εποχής ρέπει προς την τραγωδία, λες και το θέατρο έχει πλέον μοναδική αποστολή να ανταγωνίζεται την πραγματικότητα. «Ο κόσμος είναι ένα χάος» είναι ένα σλόγκαν που ακούμε πολύ στο θέατρο. Η περιττολογία απειλεί και πλήττει τα θεάματα. Η επιστροφή στο γέλιο βάζει μπρος μια διαδικασία εξυγίανσης. Γελάμε μόνο με αυτό που κατανοούμε ενώ αυτό που δεν καταλαβαίνουμε μπορεί να μας προκαλέσει φόβο. Το γέλιο είναι ευφυΐα.

Αυτό το ταξίδι από την πλευρά του Γέλιου, το έχουμε πραγματοποιήσει πολλές φορές στο παρελθόν. Εξερευνήσαμε βέβαια κι άλλα μονοπάτια. Αλλά όταν μια περίσταση σαν κι αυτή παρουσιάζεται προσπαθούμε να μην την χάσουμε.

Κατά βάθος, όλη μου η αρχική παιδεία, η παιδεία της εφηβείας μου, έχει περάσει από την ιστορία του γέλιου κατά τον 20ό αιώνα. Από τον βουβό κινηματογράφο (Μπάστερ Κήτον, Τσάρλι Τσάπλιν, Χάρι Λάνγκτον) και, εν συνεχεία, στον πρώιμο ομιλούντα (Χοντρός και Λιγνός, Αδερφοί Μαρξ) ως τον Λουί Ντε Φινές και τον Ρεϊμόν Ντεβός και τόσους άλλους που ξεχνώ τώρα και οι οποίοι με διέπλασαν, όπως όλους μας. Είναι όλοι τους συνταξιδιώτες, απόγονοι ή αδελφοί του Μολιέρου, ο οποίος μέσα σε αυτό το «Σχολείο» αφήνει για πρώτη φορά πραγματικά αχαλίνωτο το κωμικό του πνεύμα, το απόλυτο απελευθερωτικό γέλιο.

Jean- Pierre Vincent, Δεκέμβριος 2007

Σκηνοθεσία: Jean- Pierre Vincent
Δραματουργία: Bernard Chartreux
Σκηνικά: Jean-Paul Chambas
Φωτισμοί: Alain Poisson
Κοστούμια: Patrice Cauchetier
Μακιγιάζ: Suzanne Pisteur
Βοηθός Σκηνοθέτη: Frederique Plain
Βοηθός Σκηνογράφου: Anne-Autran Dumour
Βοηθός Ενδυματολόγου: Carole Metzner
Κατασκευή Σκηνικών: Eργαστήρια του Odéon-Théâtre de l’Europe

Παίζουν: Daniel Auteuil, Jean – Jacques Blanc, Bernard Bloch, Michele Goddet, Pierre Gondard, Charlie Nelson, Lyn Thibault, David Gouhier

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
11 και 12 Φεβρουαρίου 2009 8.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων
25 € , 40 €, 50 €, 60 €, 70 €, 80 €, 90 €, 100 €, 120 €

Προπώληση
Παλλάς/ Βουκουρεστίου 5, Αθήνα/ Τηλ.: 210 3213100
Με πιστωτική κάρτα: 210 81 0 81 81
Κρατήσεις μέσω Internet: www.ellthea.gr
Fnac www.fnac.gr
Public www.public.gr

Παλλάς
Βουκουρεστίου 5, Αθήνα
Τηλ.: 210 3213100

Links
www.ellthea.gr
www.tbb.gr
www.theatre-odeon.fr

Διάβασε επίσης...
Νοέμβριος
Την τελευταία μέρα του Οκτωβρίου και μόλις μια ανάσα πριν τις αμερικάνικες εκλογές, ο Νοέμβριος του David Mamet είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Γιατί ποιος δε θα ήθελε σε τόσο κρίσιμες μέρες να ρίξει μια κρυφή ματιά στο τι μαγειρεύεται στο οβάλ γραφείο του λευκού οίκου, προκειμένου ο αποτυχημένος πρόεδρος ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Τα έχουμε πει και να μην τα ξαναλέμε, ε!Τα παιδικά έργα δεν είναι μόνο για παιδιά και είναι είδος δύσκολο αφού καλείται να κατακτήσει τους δύσπιστους εκείνους θεατές που δεν έχουν καν ιδέα τι συμβαίνει «σύμβαση» και έτσι δικαίως δεν την αποδέχονται. Για τη θεατρική μιλάω! Γι αυτό και εκτός ...
Συνέχεια...
Ερευνητική και μουσική Αντιγόνη
Το μύθο της Αντιγόνης, που μπλέχτηκε ανάμεσα στο θεϊκό και τον ανθρώπινο νόμο, αλλά τελικά προτίμησε τον πρώτο, που την οδήγησε στο χαμό, τον γνωρίζουμε όλοι. Το κείμενο του Σοφοκλή είναι ιδιαίτερα παινεμένο και αγαπητό, περισσότερο ίσως σε όσους το διδάχτηκαν στίχο προς στίχο στα μαθητικά τους χρόνια. Για τους ...
Συνέχεια...
Αργύρης Ξάφης
Αν και κρυμμένος πίσω από βαρύ make up και μια κόκκινη μύτη-μεταμφιεσμένος σε κλόουν για τις ανάγκες του ρόλου που υποδύεται φέτος- δεν κρύβεται το ταλέντο του. Πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Δωδέκατη Νύχτα» του Σέξπιρ που μαζί με το έργο «Τι Είδε ο Μπάτλερ» του Τζο Όρτον συνθέτουν την «ιδέα» του ...
Συνέχεια...
Το Αλφαβητάρι των ¶στρων
Αν είστε θαυμαστές του Μίκη Θοδωράκη και της ελληνικής ποίησης, η παράσταση του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου και του Τάσου Χριστογιαννόπουλου θα σας ικανοποιήσει επαρκώς. Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος «διαβάζει» τα κείμενα και ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος ερμηνεύει τα τραγούδια, παίζοντας ο ίδιος στο πιάνο. «Στοχεύουμε σε μια βραδιά που η ιδιαιτερότητά της και ...
Συνέχεια...
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
  Με αφορμή τα δέκα χρόνια από την πρώτη έκδοση του βιβλίου στα ελληνικά (τέλος 2001), καθώς και την επέτειο των 150 χρόνων από τη γέννηση της Λου Σαλομέ, της γυναίκας που παίζει ρόλο-κλειδί στο έργο, το σπουδαίο βιβλίο του Γιάλομ μεταφέρεται στη σκηνή σε θεατρική διασκευή της θεατρολόγου και μεταφράστριας ...
Συνέχεια...
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ Αθηνών
«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί». Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι. Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της ...
Συνέχεια...
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
Η ιδιαίτερα ενεργητική ομάδα ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ επανέρχεται με νέα παραγωγή και ταξιδεύει στους δρόμους της πόλης για τους ερχόμενους μήνες. Μετά το Ναπολέοντα Λαπαθιώτη και τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο καταπιάνεται με έναν εστέτ λογοτέχνη του περασμένου αιώνα και ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του αισθητισμού, τον Πλάτωνα Ροκοκανάκη. 100 χρόνια μετά ...
Συνέχεια...
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στα δεκαεννιά του ο Ρεμπώ κλείνει τους λογαριασμούς του με τη ποίηση.Μια μηχανή φτιαγμένη να τρέχει με εκατό, ο Ρεμπώ την τρέχει με χίλια και την καίει στα είκοσι του χρόνια.Σήμερα που όλα παγκοσμοιοποιούνται και οι αποχρώσεις σβήνουν στην μεταμοντέρνα ύφεση και αφωνία, το «Μια εποχή στην κόλαση» ίσως είναι ...
Συνέχεια...
Εγώ είμαι το θείο βρέφος 2
Το θείο βρέφος αφήνει και πάλι τη Γαλιλαία και μετακομίζει ξανά στην Αθήνα, πιο μεγάλο, επίμονο και αποφασισμένο να αφηγηθεί την ιστορία του με καυτές λεπτομέρειες. Αφού με τη δύναμη της αλήθειας και του χιούμορ του, νίκησε όσους προσπάθησαν να το φιμώσουν, δε διστάζει να μας αποκαλύψει όσα πέρυσι ντρεπόταν...Η ...
Συνέχεια...
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Με την παράσταση erofili synopsis που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών από την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος ο θίασος ολοκληρώνει την ερευνητική του δουλειά στην Κρητική Αναγέννηση (2007 – 2012). Πρόκειται για μια θεατρική πρόταση, αποτέλεσμα της πορείας του θιάσου που ξεκίνησε με τον Απόκοπο του Μπεργαδή από 2007 μέχρι το 2011 ...
Συνέχεια...
Ιονέσκο live: Τρία μονόπρακτα του Ευγένιου Ιονέσκο στο Θέατρο Αργώ από τον Γιάννη Κακλέα
«Δεν γίνεται να βρούμε λύση στο ανυπόφορο, και μόνο το ανυπόφορο είναι βαθιά τραγικό, βαθιά κωμικό, και απαραίτητα θέατρο»Ιονέσκο«Το Μάθημα», «Η Φαλακρή Τραγουδίστρια» και «Οι Καρέκλες», τρία μονόπρακτα του Ιονέσκο σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και μετάφραση Ερρίκου Μπελιέ ανεβαίνουν αυτή την περίοδο και έως τις 23 Μαρτίου στο Θέατρο Αργώ.Ο ...
Συνέχεια...
Ένας Ήρωας, το Καμάρι της Δύσης
Μετά την περσινή διακοπή της συνεργασίας του Στάθη Λιβαθινού με την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού, η αγωνία για την τύχη της πιο δεμένης και δημιουργικής ομάδας της θεατρικής μας ζωής έφτασε στο κατακόρυφο. Κι αν με την ανακοίνωση της μεταστέγασης αυτούσιας (σχεδόν) της ομάδας στο θέατρο Μεταξουργείο (ακριβώς απέναντι από ...
Συνέχεια...
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των Βραβείων Χορν & Μερκούρη 2010
Δέκα χρόνια συμπληρώνει φέτος ο θεσμός που εμπνεύστηκε ο Σταμάτης Φασουλής και αγκαλιάστηκε από τους θεατρόφιλους ανεξαρτήτως επαγγέλματος (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατές, κριτικούς). Ο ίδιος, περήφανος για την θέσπισή του, δήλωσε στην 10η απονομή των βραβείων «Είναι ο,τι σημαντικότερο έχω κάνει μέχρι σήμερα στο θέατρο». Τα φετινά βραβεία Δημήτρης Χορν δόθηκαν ...
Συνέχεια...
Η Ερωτευμένη Νεκρή
Η σκηνική παρουσίαση μη θεατρικών κειμένων είναι της μόδας. Δεν εξηγείται πλέον τέτοια εμμονή παλιών και νέων σκηνοθετών να μεταφέρουν στη σκηνή κάθε είδους λογοτεχνικά έργα, γνωστά και άγνωστα. Κι αν στην περίπτωση των παλιών ο λόγος που καταφεύγουν σε κάτι τέτοιο είναι επειδή βαρέθηκαν τα υπάρχοντα θεατρικά κείμενα, οι ...
Συνέχεια...
΄Το Μάθημα’ & ‘Ο Νέος Ενοικιαστής’ του Ιονέσκο στο Θέατρο Παραμυθίας – Κερδίστε προσκλήσεις
Δύο μονόπρακτα του Ευγένιου Ιονέσκο παρουσιάζει η ομάδα Ώρκα στο Θέατρο Παραμυθίας, δύο κείμενα, που με την οξυδέρκεια και το χιούμορ του μεγάλου Γαλλορουμάνου συγγραφέα, αγγίζουν κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνίας, παρότι γράφτηκαν μισό αιώνα πριν.Στο Μάθημα (1951), ο Ιονέσκο αναποδογυρίζει τη διδασκαλική διαδικασία και μας δείχνει τη σκοτεινή της ...
Συνέχεια...
‘8 Γυναίκες’ στην Πειραιώς 260 – Κερδίστε προσκλήσεις για την πρεμιέρα!
Οι 8 Γυναίκες του Ρομπέρ Τομά έκαναν την πρεμιέρα τους το καλοκαίρι στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου με 8 άνδρες πρωταγωνιστές. Το Νοέμβριο επιστρέφουν για να μας ξεναγήσουν στις ζωές τους σε είκοσι μόνο παραστάσεις στον ίδιο χώρο, τη γνωστή, πια (ελπίζουμε) Πειραιώς 260.Το έργο του Ρομπέρ Τομά 8 Femmes ...
Συνέχεια...
Εφτά λογικές απαντήσεις
Το βραβευμένο νεοελληνικό έργο του Λεωνίδα Προυσαλίδη είναι φέτος ο σκελετός πάνω στον οποίο χτίζει ο Αντώνης Αντύπας και ο επταμελής θίασός του την μελέτη για την αποξένωση των ανθρώπων στις σύγχρονες κοινωνίες και τις χαμένες προσδοκίες των ανθρώπων. Τρεις γενιές εκμυστηρεύονται με μονολόγους, που ουσιαστικά απευθύνονται στον αμείλικτο και ...
Συνέχεια...
Ραλλού, στα βήματά σου… 20 χρόνια από το θάνατο της σπουδαίας δημιουργού
Η Ραλλού Μάνου, μαζί με πλείστους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, του πνεύματος και της τέχνης ίδρυσαν το Ελληνικό Χορόδραμα.Ο Μάνος Χατζιδάκης, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Ιάννης Ξενάκης, ο Θόδωρος Αντωνίου, ο Γιώργος Κουρουπός, ο Νίκος Κυπουργός και πολλοί ακόμα έχουν συνθέσει μουσική για τις παραστάσεις του. Ο Γιάννης ...
Συνέχεια...
Unknown dialects: 8 μουσικές διαλέξεις | Φεστιβάλ Αθηνών στις 5 & 6 Ιουλίου
Οκτώ μουσικά έργα, οκτώ μουσικές επιστολές, οκτώ θεατρικές performances, οκτώ μουσικές διαλέξεις.Με αφετηρία τη νέα μουσική δημιουργία του Γιώργου Κουμεντάκη, μια ομάδα νέων καλλιτεχνών παρουσιάζει, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, μια παράσταση μουσικού θεάτρου στην οποία οι μουσικοί του DissonArt Ensemble γίνονται ηθοποιοί, υπερβαίνοντας τα όρια που τους επιβάλλει η ...
Συνέχεια...
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο τραγικός χαμός ενός μικρού αγοριού είναι το δραματικό επίκεντρο που δημιουργεί κύματα στις ζωές μιας τυπικά δυσλειτουργικής Ιψενικής οικογένειας. Η ομάδα Grasshopper αποδομεί τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας του «Μικρού Έγιολφ», ενός έργου της τελευταίας περιόδου του Ίψεν, αποκαλύπτοντας τα ζωντανά ανδρείκελα, που στην πραγματικότητα είναι, ικανά μόνο ...
Συνέχεια...
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3 Οκτωβρίου
Τόνοι μελάνι έχουν ήδη χυθεί, τόσο 15 χρόνια πριν που ένας ακόμα άσημος χορογράφος και μια ομάδα που έμελλε να αγαπηθεί από το κοινό, η Ομάδα Εδάφους, και να συστήσει στους θεατές το μέλλον του ελληνικού σύγχρονου χορού όσο και φέτος που η Μήδεια επανήλθε στο Ελληνικό Φεστιβάλ, ταξίδεψε στην ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η φετινή Ηλέκτρα του Εθνικού, ανεξαρτήτως καλλιτεχνικού αποτελέσματος είναι αναμφίβολα το γεγονός του καλοκαιριού. Είτε λόγω star σκηνοθέτη, είτε λόγω all star cast τριών γενεών, είτε λόγω βαπτίσματος του πυρός νεόκοπων (αμφιβόλου -και μη- ταλάντου) πρωταγωνιστών, το κοίλο της Επιδαύρου γέμισε ασφυκτικά και τις δύο μέρες των παραστάσεων. Στοίχημα ανοιχτό ...
Συνέχεια...
5gynaikes.com στο Θέατρο Coronet
Μετά την περσινή επιτυχία του Caveman (που επαναλαμβάνεται και φέτος) το θέατρο Coronet παρουσιάζει την κωμωδία των Ισπανών Jose Miguel Contreras και Ana Rivas 5gynaikes.comΣτο ερώτημα «γιατί οι άντρες διαρκούν λίγο;» καλούνται να απαντήσουν 5 διαφορετικές γυναίκες.ιατί υπάρχουν περισσότερες γυναίκες από ό,τι άνδρες αφού σύμφωνα με τις στατιστικές γεννιούνται περισσότερα ...
Συνέχεια...
‘Η Βασίλισσα της Ομορφιάς’ στο Θέατρο Βικτώρια
Ένας ακόμα Ιρλανδός συγγραφέας, ο Martin McDonagh, ταράζει τα νερά του σύγχρονου θεάτρου. Γνωστός από τα κινηματογραφικά σενάριά του με τα οποία έχει περπατήσει μάλιστα δις στο κόκκινο χαλί του Kodak Theatre (με μία υποψηφιότητα για την ταινία «In Bruges» και ένα αγαλματάκι στην προθήκη του για την ταινία μικρού ...
Συνέχεια...
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε προσκλήσεις
«Είμαι από πολύ ψηλή γενιά για να γίνω κτήμα, για να γίνω δεύτερης σειράς στη εξουσία άλλων,ή χρήσιμος υπηρέτης και όργανο σε όποιο κράτος ισχυρό πάνω σ' αυτή τη γη.»Shakespeare«Κing John»Το έργοΈνας εργάτης εργοστασίου, μετά από πολλά χρόνια αφοσίωσης και υποδειγματικής εργασίας, παθαίνει κρίση αμόκ εξαιτίας ενός εργασιακού ατυχήματος συναδέλφου. ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
Η Κερένια Κούκλα στο Θέατρο Θεμέλιο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η Ομάδα 8 θα παρουσιάσει τη τρίτη της παραγωγή, το μυθιστόρημα του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου «Κερένια Κούκλα» για 20 παραστάσεις στο ολοκαίνουργιο θέατρο ΘΕΜΕΛΙΟ από τις 17 Απριλίου έως τις 30 ΜαΐουΜε αφορμή το μυθιστόρημα η σκηνοθέτης της Ομάδας Ιουλία Σιάμου δημιουργεί ένα σκηνικό αφαιρετικό μέσα στο οποίο οι τρεις βασικοί ...
Συνέχεια...
Νοέμβριος
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Ερευνητική και μουσική Αντιγόνη
Αργύρης Ξάφης
Το Αλφαβητάρι των ¶στρων
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου
Εγώ είμαι το θείο βρέφος 2
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Ιονέσκο live: Τρία μονόπρακτα του Ευγένιου Ιονέσκο στο
Ένας Ήρωας, το Καμάρι της Δύσης
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των
Η Ερωτευμένη Νεκρή
΄Το Μάθημα’ & ‘Ο Νέος Ενοικιαστής’ του Ιονέσκο
‘8 Γυναίκες’ στην Πειραιώς 260 – Κερδίστε προσκλήσεις
Εφτά λογικές απαντήσεις
Ραλλού, στα βήματά σου… 20 χρόνια από το
Unknown dialects: 8 μουσικές διαλέξεις | Φεστιβάλ Αθηνών
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3
The Peter Pan Project Vol.I
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
5gynaikes.com στο Θέατρο Coronet
‘Η Βασίλισσα της Ομορφιάς’ στο Θέατρο Βικτώρια
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
Η Κερένια Κούκλα στο Θέατρο Θεμέλιο – Κερδίστε