Ο Daniel Auteuil έρχεται στην Ελλάδα στις 11 και 12 Φεβρουαρίου με μια παραγωγή του Odéon-Théâtre de l’Europe στο πλαίσιο του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια». Μια πρωτοβουλία της Αττικής Πολιτιστικής εταιρείας -σε συνεργασία με την Ελληνική Θεαμάτων- που εδώ και λίγα χρόνια μας παρουσιάζει σπουδαίες παραστάσεις ξένων δημιουργών και μας γνωρίζει το θέατρο έξω από τα στενά όρια της χώρας μας.

Στη φετινή έναρξη του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια» ο Jean- Pierre Vincent κλείνει το ραντεβού του με το Μολιέρο. Το συνηθίζει άλλωστε κάθε δεκαετία περίπου αρχής γενομένης από το 1977 που ξεκίνησε με το «Μισάνθρωπο». και τις «Κατεργαριές του Σκαπίνου» το 1990, που σφραγίστηκαν με την ερμηνεία του Daniel Auteuil. Δέκα χρόνια μετά τον «Ταρτούφο», ξανασυναντιούνται οι τρεις τους (Auteuil, Μολιέρος και Jean -Pierre Vincent) στην «χαραυγή θεάτρου και ανθρωπιάς» που είναι το πρώτο μεγάλο χτύπημα το οποίο εξαπολύει ο Μολιέρος εναντίον ορισμένων μηχανισμών εξουσίας – πάντοτε πολύ επίκαιρων και πιο δραστήριων από ποτέ.

Το έργο

Ο Αρνόλφος, πράγματι, θέλει να πιστεύει πως μπορεί να χειρίζεται κατά βούληση την γυναικεία φύση διαμορφώνοντάς την σύμφωνα με τα γούστα του. Ή μάλλον παραμορφώνοντάς την, εφόσον η «εκπαίδευση» που προορίζει ο Αρνόλφος για την Αγνή – «εκπαίδευση» που είναι μάλλον ένα είδος εκτροφής ζώων – είναι η ίδια η αποποίηση της εκπαίδευσης. Στα μάτια του, η απόλυτη εξουσία του κηδεμόνα πρέπει να καταλαμβάνει όλη τη θέση στην οποία έπρεπε να εγγράφεται η αυτονομία και η ελευθερία της προστατευομένης του. Έτσι αποκομμένη από τον κόσμο, η Αγνή δεν μπορεί παρά να γίνει μαριονέτα στα χέρια ενός εγγαστρίμυθου. Ο Αρνόλφος οφείλει να αποδεχθεί ότι το ανθρώπινο υλικό δεν είναι απλώς ένα είδος παθητικού πηλού που κάθεται να τον πλάθουν. Και ο γέρος τύραννος θα μάθει επίσης απ’ τα παθήματά του πως αν θέλεις να διώξεις τον κόσμο από την πόρτα, αυτός θα μπει απ’ το παράθυρο. Εκτός και αν, έτσι απλά, έχει κιόλας μπει και έχει και στρογγυλοκαθίσει…

Με Ελληνικούς Υπέρτιτλους

Σημείωμα Σκηνοθέτη

Σχετικά με το «Σχολείο Γυναικών» θα μπορούσαμε να παραθέσουμε μια σειρά από αναλύσεις και ερμηνείες ακαδημαϊκών: φιλολογικές, ιστορικές και πολιτικές. Και το κάναμε φυσικά. Κι έπειτα, κατά την διάρκεια των προβών, να που το έργο τα ξετύλιγε όλα αυτά μπρος στα μάτια μας με μια αφοπλιστική φυσικότητα. «Ένας θησαυρός κρύβεται εντός», μέσα από το κείμενο -και τις δράσεις που αυτό προϋποθέτει- φανερώνονται λίγο-λίγο οι απρόβλεπτες πτυχές του νοήματος: σκηνή-σκηνή, ανάμεσα από διαλόγους τρελών, διηγήσεις, μονολόγους, παρεξηγήσεις, λάθη κωμικά ή και τραγικά…

Αλλά αυτό που παραμένει στο κέντρο όλων είναι το γέλιο. Απλώς και μόνο το γέλιο, που πηγάζει μέσα από την ιδιοφυή εξιστόρηση του Μολιέρου. Το γέλιο είναι ένα όπλο. Το γέλιο, εδώ, είναι από μόνο του, μια πολιτική θέση.

Σήμερα το θέατρο -εννοώ το ποιοτικό θέατρο – έχει απολέσει το γέλιο, το οποίο έχει γίνει κομμάτι των «one man shows» και της τηλεόρασης. Η τάση της εποχής ρέπει προς την τραγωδία, λες και το θέατρο έχει πλέον μοναδική αποστολή να ανταγωνίζεται την πραγματικότητα. «Ο κόσμος είναι ένα χάος» είναι ένα σλόγκαν που ακούμε πολύ στο θέατρο. Η περιττολογία απειλεί και πλήττει τα θεάματα. Η επιστροφή στο γέλιο βάζει μπρος μια διαδικασία εξυγίανσης. Γελάμε μόνο με αυτό που κατανοούμε ενώ αυτό που δεν καταλαβαίνουμε μπορεί να μας προκαλέσει φόβο. Το γέλιο είναι ευφυΐα.

Αυτό το ταξίδι από την πλευρά του Γέλιου, το έχουμε πραγματοποιήσει πολλές φορές στο παρελθόν. Εξερευνήσαμε βέβαια κι άλλα μονοπάτια. Αλλά όταν μια περίσταση σαν κι αυτή παρουσιάζεται προσπαθούμε να μην την χάσουμε.

Κατά βάθος, όλη μου η αρχική παιδεία, η παιδεία της εφηβείας μου, έχει περάσει από την ιστορία του γέλιου κατά τον 20ό αιώνα. Από τον βουβό κινηματογράφο (Μπάστερ Κήτον, Τσάρλι Τσάπλιν, Χάρι Λάνγκτον) και, εν συνεχεία, στον πρώιμο ομιλούντα (Χοντρός και Λιγνός, Αδερφοί Μαρξ) ως τον Λουί Ντε Φινές και τον Ρεϊμόν Ντεβός και τόσους άλλους που ξεχνώ τώρα και οι οποίοι με διέπλασαν, όπως όλους μας. Είναι όλοι τους συνταξιδιώτες, απόγονοι ή αδελφοί του Μολιέρου, ο οποίος μέσα σε αυτό το «Σχολείο» αφήνει για πρώτη φορά πραγματικά αχαλίνωτο το κωμικό του πνεύμα, το απόλυτο απελευθερωτικό γέλιο.

Jean- Pierre Vincent, Δεκέμβριος 2007

Σκηνοθεσία: Jean- Pierre Vincent
Δραματουργία: Bernard Chartreux
Σκηνικά: Jean-Paul Chambas
Φωτισμοί: Alain Poisson
Κοστούμια: Patrice Cauchetier
Μακιγιάζ: Suzanne Pisteur
Βοηθός Σκηνοθέτη: Frederique Plain
Βοηθός Σκηνογράφου: Anne-Autran Dumour
Βοηθός Ενδυματολόγου: Carole Metzner
Κατασκευή Σκηνικών: Eργαστήρια του Odéon-Théâtre de l’Europe

Παίζουν: Daniel Auteuil, Jean – Jacques Blanc, Bernard Bloch, Michele Goddet, Pierre Gondard, Charlie Nelson, Lyn Thibault, David Gouhier

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
11 και 12 Φεβρουαρίου 2009 8.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων
25 € , 40 €, 50 €, 60 €, 70 €, 80 €, 90 €, 100 €, 120 €

Προπώληση
Παλλάς/ Βουκουρεστίου 5, Αθήνα/ Τηλ.: 210 3213100
Με πιστωτική κάρτα: 210 81 0 81 81
Κρατήσεις μέσω Internet: www.ellthea.gr
Fnac www.fnac.gr
Public www.public.gr

Παλλάς
Βουκουρεστίου 5, Αθήνα
Τηλ.: 210 3213100

Links
www.ellthea.gr
www.tbb.gr
www.theatre-odeon.fr

Διάβασε επίσης...
Όπερα της βαλίτσας
Η Εθνική Λυρική Σκηνή συνεχίζει την περιπλάνησή της στους δρόμους της Αθήνας και μετά το Λυρικό Λεωφορείο, τις Λυρικές Βραδιές και τις Βραδιές Χορού, δράσεις τις οποίες το κοινό υποδέχτηκε με ενθουσιασμό, βάζει στη βαλίτσα της διάσημες όπερες και τις μεταφέρει σε χώρους απρόσμενους για να την παρουσιάσει, με ελεύθερη ...
Συνέχεια...
Καυκασιανός Φοίνικας
Υπάρχουν ορισμένες παραστάσεις -πες την και performance, δεν αλλάζει η ουσία- που σε πείθουν με την ειλικρίνειά της και τη φρεσκάδα τους και οι ατέλειες και οι ελλείψεις τους απλώς συνεισφέρουν στη γοητεία τους- με την οποία, τελικά, σε κερδίζουν. Σε αυτήν ακριβώς την περίπτωση συγκαταλέγεται και η πρώτη δουλειά ...
Συνέχεια...
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο Τέχνης για 2η χρονιά
Ο ποιητικός λόγος του Γεωργίου Βιζυηνού είναι ήδη οικείος στο ελληνικό θεατρόφιλο κοινό, τόσο από το παρελθόν όσο και από την παράσταση «Το Αμάρτημα της Μητρός μου» που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά φέτος μετά την επιτυχημένη της πορεία την περσινή σεζόν.Η γοητεία της γλώσσας του κορυφαίου μυθιστοριογράφου της νεοελληνικής λογοτεχνίας ...
Συνέχεια...
Mind The Gap
Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του έργου Missing People ως επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στο 9ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού στην Κύπρο, η Ιωάννα Πάραλη και η ομάδα χορού Landscape επιστρέφουν για την παρουσίαση της νέας παραγωγής της ομάδας με τίτλο Mind the Gap. Μετά τις παραστάσεις της Αθήνας, στις 15 ...
Συνέχεια...
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου και η εταιρεία Culture Factory, παρουσιάζουν φέτος το καλοκαίρι την τραγωδία του Σοφοκλή «Οιδίπους Τύραννος», σε σκηνοθεσία Σπύρου Ευαγγελάτου.Πρόκειται για μια μεγάλη παραγωγή με πρωταγωνιστές τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη (Οιδίπους) και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη (Ιοκάστη), ενώ θα πλαισιώνονται από ένα θίασο 14 ακόμη καταξιωμένων ηθοποιών.Η μετάφραση ...
Συνέχεια...
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
Στην Ελλάδα δεν τα αγαπάμε τα μιούζικαλ. Είναι γεγονός. Είτε γιατί δεν ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία μας (που έχω αμφιβολίες), είτε επειδή δεν παρουσιάζονται σωστά (αυτό μάλλον είναι ο βασικός λόγος). Και η σκληρή αλήθεια είναι ότι ένα μιούζικαλ για να παρουσιαστεί σωστά χρειάζεται:Α) Φροντισμένη ΠαραγωγήΒ) Ζωντανή μουσικήΓ) Καλή μετάφραση, (ειδικά ...
Συνέχεια...
Viewmaster από την ομάδα GRIFFόN  – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τα δέκα της χρόνια γιορτάζει η ομάδα χορού GRIFFόN και παρουσιάζει στο στούντιό της τη νέα δουλειά της Ιωάννας Πορτόλου με τίτλο Viewmaster από τις 19 Φεβρουαρίου έως τις 15 Μαρτίου.Τι είναι αλήθεια το Viewmaster; Ένα οπτικό παιχνίδι; Μια αποσπασματική εξιστόρηση; Ή, μήπως, μια πανοπτική ματιά;Η παράσταση Viewmaster επιχειρεί να ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20 Διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
“Είμαι ¶σχημη” στο Θέατρο ¶λμα
23 ρόλοι για 7 ηθοποιούς και εκπληκτική αυτογνωσία στον τίτλο -που όμως κάτι μας θυμίζει, κάτι μας θυμίζει - ο Θεατρικός Οργανισμός Στιγμή και η Σύγχρονη Θεατρική Σκηνή από την Πέμπτη 19 Απριλίου παρουσιάζουν το σύγχρονο ισπανικό έργο - μαύρη μουσική κωμωδία των Σέρτζι Μπελμπέλ και Ζόρντι Σάντσες. «Είμαι άσχημη» ...
Συνέχεια...
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ο συγγραφέας εμπνεύστηκε το έργο από την εμπειρία του ως Αμπιγιέρ δίπλα τον κορυφαίο Άγγλο ηθοποιό Σερ Ντόναλντ Γούλφιτ. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Λονδίνο στις 6 Μαρτίου 1980 με τον Freddie Jones, στο ρόλο του «Σερ» και τον Tom Courtenay στο ρόλο του Νόρμαν.Είναι ένα  έργο χαρακτήρων  που περιγράφει την  ιδιόμορφη συναισθηματική σχέση μεταξύ ενός ...
Συνέχεια...
Οι Temple Theatre έρχονται, η Αργοναυτική εκστρατεία ξεκινάει
Λίγες μέρες πριν την εμφάνιση των Temple Theatre στο Bios με το UNMYTHABLE  αναζητήσαμε τις «μυθολογικές» τους προθέσεις. Και, για να το καταφέρουμε αυτό, μιλήσαμε με τον Paul O’ Mahony, ηθοποιό και συνιδρυτή της ομάδας. Φυσικά δεν πρόκειται για προσωπική διαπίστωση το ότι η Ελλάδα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο «πουλάει» τον ...
Συνέχεια...
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μόνο που αυτή τη φορά τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της παράστασης (μαζί με τον Κώστα Γάκη), Βασίλης Μαυρογεωργίου. Μετά την μεγάλη επιτυχία της παράστασης τη σεζόν που μας πέρασε στο Θέατρο του Νέου Κόσμου αλλά και στην αρχή της φετινής στο Θέατρον και στο Δημοτικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
Οι ‘Δανειστές΄του Στριντμεργκ στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Το κλασικό έργο του Αυγούστου Στρίντμπεργκ, μια "τραγικωμωδία" όπως ο ίδιος ο Σουηδός δραματουργός το είχε χαρακτηρίσει παρουσιάζεται στην κεντρική σκηνή του Επί Κολωνώ. Για μια ακόμα φορά ο συγγραφέας καταπιάνεται με τις συγκρούσεις των δύο φύλων και τις ανθρώπινες σχέσεις στο σπουδαίο αυτό έργο του. Το έργο Δυο άντρες ...
Συνέχεια...
Ο Βιοπαλαιστής στη Στέγη του Θέατρον
Το λαϊκό αίσθημα έχει γίνει παιχνδάκι στις λέξεις και τη σάτιρα του Λάκη Λαζόπουλου εδώ και καιρό στο τηλεοπτικό του στέκι που "καίει" τα μηχανάκια της AGB. Ανεξαρτήτως προσωπικών συμπαθειών/ αντιπαθειών/εμπαθειών στα λόγια του συμπάσχει καθείς εξ ημών ανά στιγμές.Αυτόν το χειμώνα επιστρέφει στο σανίδι, ανεβαίνει στη στέγη του σπιτιού ...
Συνέχεια...
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Μια μελοδραματική, γυναικεία διφωνία 2, 3, 9 και 10 Ιουνίου Βασισμένα σε δύο θεατρικές φιγούρες, μία του Jean Cocteau, και μία του August Strindberg δυο φιγούρες γυναικών, που κανονικά, σε μια ορθόδοξη σκηνική παρουσίαση θα μονολογούσαν, εδώ συναντιούνται επί σκηνής ως δύο γυναίκες που συνδιαλέγονται, ανταγωνίζονται, διεκδικούν, και αλληλοσυμπληρώνονται. Ο ...
Συνέχεια...
H Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης δίπλα μας
Αφού δεν πάει ο θεατής στη Νέα Υόρκη έρχεται η Νέα Υόρκη στο θεατή με τη βοήθεια του Μεγάρου Μουσικής που συνεχίζει και φέτος τις μεταδόσεις -απευθείας ή μαγνητοσκοπημένες- από τη Metropolitan Opera. Ε, και μια που πιάσαμε την κουβέντα για τις όπερες (βλ. προηγούμενο άρθρο) ας μιλήσουμε και για ...
Συνέχεια...
ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΟΚΤΑΝΑ | Ελεύθεροι Πολιορκημένοι – Σχεδίασμα Β΄
Από τις 3 έως τις 7 Μαΐου 2007 Με το Σχεδίασμα Β' ο Κωνσταντίνος Ρήγος, από τους βασικούς εκπροσώπους του σύγχρονου χοροθεάτρου στην Ελλάδα, διασταυρώνεται με τους στίχους του εθνικού μας ποιητή από τους Ελεύθερους Πολιορκημένους. Εμπνέεται από την ψυχολογία των ηρώων, φωτίζοντας αντιθέσεις ανάμεσα στην ελευθερία και τη στέρησή ...
Συνέχεια...
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
Η ιδιαίτερα ενεργητική ομάδα ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ επανέρχεται με νέα παραγωγή και ταξιδεύει στους δρόμους της πόλης για τους ερχόμενους μήνες. Μετά το Ναπολέοντα Λαπαθιώτη και τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο καταπιάνεται με έναν εστέτ λογοτέχνη του περασμένου αιώνα και ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του αισθητισμού, τον Πλάτωνα Ροκοκανάκη. 100 χρόνια μετά ...
Συνέχεια...
Προσωρινή αναστολή παραστάσεων Russian Ballet – Super Stars Gala
Πριν από λίγη ώρα λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση από τις διοργανώτριες εταιρίες ΕΛΒΑ & SPECTACLES, η οποία ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή των προγραμματισμένων παραστάσεων από 20 έως 23 Σεπτεμβρίου του "Russian Ballet - Super Stars Gala":"Οι Εταιρείες ΕΛΒΑ & SPECTACLES υπεύθυνες για τη διοργάνωση των 4 παραστάσεων του RUSSIAN BALLET ...
Συνέχεια...
New York, New Yoooork – τραγουδάει η Ηλέκτρα
(μπορεί και ο Σοφοκλής) Η παράσταση του Εθνικού σε σκηνοθεσία Peter Stein που παρακολουθήσαμε το καλοκαίρι στην Επίδαυρο στο πλαίσιο του Ελληνικού Φεστιβάλ - με το all star cast για το οποίο πολλά ειπώθηκαν και έγινε τροφή συχνά για ατελείωτες συζητήσεις- ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη, στο City Center, από τις ...
Συνέχεια...
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου” στον χώρο Προσωρινός
Η Ομάδα Χρώμα θα παρουσιάσει στον χώρο «Προσωρινός» μια Θεατρική Μουσική τριλογία. Η τριλογία αρχίζει με την παράσταση «θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου». Πρόκειται για μια Θεατρική Μουσική παράσταση που ο θεατρικός λόγος, τα τραγούδια, η μουσική ξεδιπλώνουν την ψυχική διαδρομή δύο σπουδαίων καλλιτεχνών δημιουργώντας μια ...
Συνέχεια...
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Θα μπορούσε να είναι επαρκές κίνητρο το οτι αρκετές παραστάσεις γίνονται στο υπέροχο ενετικό κάστρο ή ότι η Μεσσηνία διαθέτει καταπληκτικές παραλίες (ίχνος τοπικισμού - excusez-moi) αλλά η ουσία είναι ότι το φεστιβάλ χορού της Καλαμάτας φιλοξενεί κάθε χρόνο παραστάσεις που θα ζήλευαν ανάλογες αθηναϊκές διοργανώσεις. Το φετινό πρόγραμμα δεν ...
Συνέχεια...
Βυσσινόκηπος από την εταιρία Θεάτρου ¶σκηση
Τη δεύτερη θεατρική της παραγωγή βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Τσέχοφ παρουσιάζει η εταιρεία θεάτρου ¶σκηση.Η παράσταση εστιάζει στην αντίσταση, ηθική και συναισθηματική, ακόμη και πρακτική, απέναντι σε κάθε μορφής νομοτέλεια θανάτου και ματαίωσης του επιθυμητού, του φαντασιωσικού, καθώς και στην ψυχική και γεωγραφική εξορία.Η αισθητική της χαρακτηρίζεται από ένα ...
Συνέχεια...
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο τραγικός χαμός ενός μικρού αγοριού είναι το δραματικό επίκεντρο που δημιουργεί κύματα στις ζωές μιας τυπικά δυσλειτουργικής Ιψενικής οικογένειας. Η ομάδα Grasshopper αποδομεί τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας του «Μικρού Έγιολφ», ενός έργου της τελευταίας περιόδου του Ίψεν, αποκαλύπτοντας τα ζωντανά ανδρείκελα, που στην πραγματικότητα είναι, ικανά μόνο ...
Συνέχεια...
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού – Κερδίστε προσκλήσεις
Πρεμιέρα στην επέτειο του θανάτου του (15 Απριλίου 1896)με το τελευταίο έργο του Γεωργίου Βιζυηνού, Mockob- Selim MID πριν την εισαγωγή του - και πάλι στις 15 Απριλίου, λίγα χρόνια πριν, το 1892 - στο Δρομοκαΐτειο από την Ομάδα Όχι Παίζουμε στο Ωδείο Αθηνών.Από τις 15 Απριλίου 2009Παραστάσεις 23 Απριλίου ...
Συνέχεια...
Mistero Buffo
Ο Αργύρης Ξάφης, η Άννα Μάσχα και ο Θάνος Τοκάκης μας αποκάλυψαν τα μυστικά της κωμωδίας της χρονιάς. Ομολογώ πως δυσκολεύομαι πολύ να γελάσω στο ελληνικό θέατρον όταν το θέμα είναι κωμικό. Τελευταία φορά που μου συνέβη -και ήταν το γέλιο μου ασυγκράτητο ήταν στον Αμφιτρύωνα του Κλάιστ, στο Αμόρε, σε ...
Συνέχεια...
Art Eco| IntraVenus στο Booze
Η οικολογική συνείδηση δεν είναι μόδα, είναι (ή θα έπρεπε να είναι) τρόπος ζωής. Η αλόγιστη εκμετάλλευση των πηγών ενέργειας του πλανήτη και η επερχόμενη καταστροφή του σπιτιού μας -της Γης - κινητοποίηση την ομάδα χορού IntraVenus που παρουσιάζει τον προβληματισμό της μέσα από μια Χοροθεατρική παράσταση με τίτλο Art ...
Συνέχεια...
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
20 - 26 Μαΐου 2009 Δυο χρόνια μετά το πρώτο του λανσάρισμα το ΟΠΑ (on πerformance art) επιστρέφει βάζοντας στο μίξερ performances, αφιερώματα, προβολές, διαλέξεις και ανοιχτές συζητήσεις. Με κύρια θεματική την τάση για διασκευή στη σύγχρονη τέχνη, το ΟΠΑ 0.2 εξερευνά την έννοια της «μεταπαραγωγής» (Postproduction), όπως την προτείνει ...
Συνέχεια...
Οι ‘Όρνιθες’ από το Θέατρο Τέχνης σε όλη την Ελλάδα
Μετά την επιτυχημένη της παρουσίαση στο Πεκίνο και τις δύο αθηναϊκές της παραστάσεις στο Ηρώδειο, τα θρυλικά πουλιά του Θεάτρου Τέχνης ταξιδεύουν σε ολόκληρη την Ελλάδα.Είναι η τρίτη φορά που αναβιώνει η παράσταση του Καρόλου Κουν (σκηνοθετημένη το 1959) μετά το θάνατό του και φέτος ανέλαβαν ο Νίκος Μπουσδούκος και ...
Συνέχεια...
Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ
Το κείμενο «Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ», του Jon Fosse, ενός από τους σημαντικότερους σύγχρονους θεατρικούς συγγραφείς και εκφραστή της μινιμαλιστικής τέχνης, αναγάγει μέσα από τις επαναλήψεις και τη ποιητική χρήση της γλώσσας, τον έρωτα και τη δυναμική του σε ένα θέμα απολύτως διαχρονικό. Η φαντασία του θεατή, απεγκλωβίζεται από ...
Συνέχεια...
Όπερα της βαλίτσας
Καυκασιανός Φοίνικας
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο
Mind The Gap
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
Viewmaster από την ομάδα GRIFFόN – Κερδίστε
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20
“Είμαι ¶σχημη” στο Θέατρο ¶λμα
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Οι Temple Theatre έρχονται, η Αργοναυτική εκστρατεία ξεκινάει
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου
Οι ‘Δανειστές΄του Στριντμεργκ στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Ο Βιοπαλαιστής στη Στέγη του Θέατρον
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
H Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης δίπλα μας
ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΟΚΤΑΝΑ | Ελεύθεροι Πολιορκημένοι – Σχεδίασμα Β΄
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
Προσωρινή αναστολή παραστάσεων Russian Ballet – Super Stars
New York, New Yoooork – τραγουδάει η Ηλέκτρα
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ.
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Βυσσινόκηπος από την εταιρία Θεάτρου ¶σκηση
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού –
Mistero Buffo
Art Eco| IntraVenus στο Booze
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
Οι ‘Όρνιθες’ από το Θέατρο Τέχνης σε όλη
Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ