Ο ιδρυτής του Μαύρου θεάτρου της Πράγας Jiri Srnec έρχεται στην Αθήνα με την παράσταση "The Flying Bicycle" την Παρασκευή 9 και το Σάββατο 10 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη)

«Καλώς ήρθατε στην μαγική αυλαία! Πλησιάστε και θαυμάστε την ομορφιά και την ιδιοφυϊα! Θα παρακολουθήσετε μια επίδειξη θαυμάτων του σύγχρονου κόσμου. Προσπαθήστε μόνο να θυμάστε ότι τα μόνα θαύματα που μπορούν να μας σώσουν, είναι αυτά που συμβαίνουν μέσα μας!»


Κερδίστε προσκλήσεις

Το mixtape.gr σε συνεργασία με την Intershow προσφέρει μία διπλή πρόσκληση για κάθε παράσταση του Μαύρου Θεάτρου της Πράγας στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] με θέμα "Μαύρο Θέατρο της Πράγας" και αναφέροντας φυσικά το ονοματεπώνυμό σας και την ημέρα της προτίμησής σας (Παρασκευή 9/4 ή Σάββατο 10/4). Οι νικητές θα ενημερωθούν με email.


Το Μαύρο Θέατρο της Πράγας, ιδρύθηκε το 1961 κι έγινε γρήγορα ένας από τους πιο γνωστούς εκπροσώπους της τσέχικης δραματικής τέχνης σε όλο τον κόσμο. Έχει πάρει μέρος σε αμέτρητα θεατρικά φεστιβάλ και διεθνείς περιοδείες και έχει παρουσιαστεί σε παραπάνω από 40 χώρες.

Η καταγωγή της τεχνικής του Μαύρου Θεάτρου της Πράγας εντοπίζεται στις αυτοκρατορικές αυλές της Ασίας του 17ου αιώνα ενώ αργότερα τη χρησιμοποιούσαν και οι ταχυδακτυλουργοί στα μαγικά τους κόλπα.

Ο ιδρυτής του Μαύρου Θεάτρου της Πράγας, Ζίρι Σρνέτς, ανακάλυψε τυχαία το 1961 την τεχνική στην οποία στηρίζεται σήμερα η φιλοσοφία του Μαύρου Θεάτρου όταν πειραματιζόταν με τη γαλάζια λάμπα φθορισμού (black light) για την καλύτερη παρουσίαση της διατριβής του στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών του Κρατικού Κονσερβατουάρ και την Ακαδημίας Θεάτρου της Πράγας, του τμήματος κουκλοθεάτρου.

Ο Σρνέτς αποφοίτησε το 1959 και ίδρυσε το Μαύρο θέατρο το 1961.

Στο κέντρο της Πράγας υπήρχε μια πολύ παλιά συνοικία, πολύ όμορφη, όπως πολλές αντίστοιχες της Ευρώπης. Οι άνθρωποι της Πράγας πίστευαν ότι εκεί υπάρχει κάποιο πνεύμα και φαντάσματα. Στο τέλος της δεκαετίας του 50 γεννήθηκαν εκεί πολλά δημοφιλή γκρούπ, απ’όπου βγήκε και το Μαύρο θέατρο. Οι άνθρωποι που το αποτελούσαν είχαν εκείνη την εποχή την ίδια ηλικία, τριάντα χρονών.

Μια χρονιά αργότερα πήρε μέρος στο φεστιβάλ του Εδιμβούργου και είχε μεγάλη επιτυχία. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο. Όλοι, κριτικοί και κοινό, δέχθηκαν το Μαύρο θέατρο στην οικογένεια της υψηλής δραματικής τέχνης. Ακολούθησαν πολλά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο και βέβαια αμέτρητες συμμετοχές στο Εδιμβούργο. Η ιδέα ήταν κάθε δύο χρόνια να παρουσιάζεται κι ένα καινούργιο έργο.

Από τότε και μέχρι σήμερα εργάζεται καθημερινά δημιουργώντας νέες ομάδες και καινούργια έργα.

Το έργο που θα μας παρουσιάσει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών είναι το «Ιπτάμενο Ποδήλατο» που παρουσιάζεται σε δέκα σκηνές. Πρόκειται για μια ρομαντική ιστορία ενός εφευρέτη που στην προσπάθειά του να κατασκευάσει το ιπτάμενο ποδήλατο ανακαλύπτει τον έρωτα για πρώτη φορά στην ζωή του. Γράφτηκε ότι είναι ένα αυτοβιογραφικό έργο του Σρνέτς.

Ο εφευρέτης μας όμως δεν έχει χρόνο για έρωτες καθώς είναι ταγμένος στο σκοπό του: Να δημιουργήσει ένα ποδήλατο που πετάει. Δεν αργεί όμως να καταλάβει ότι η μόνη δύναμη που μπορεί να νικήσει τη βαρύτητα και να δώσει φτερά σε ανθρώπους και …ποδήλατα είναι η Αγάπη. Αυτός ο μυστηριώδης, φανταστικός κόσμος που εμπνέει τους ποιητές της Ζωής.

Το "Ιπτάμενο Ποδήλατο" είναι μια παράσταση με ρετρό στοιχεία, κοστούμια εποχής, ρομαντική μουσική και χορογραφίες που αναμειγνύει τεχνικές του βωβού αλλά και του σουρεαλιστικού κινηματογράφου.

Η τέχνη του Μαύρου θεάτρου στηρίζεται στο μαύρο που δεν φαίνεται πάνω στο μαύρο. Οι ηθοποιοί – χειριστές των διαφόρων αντικειμένων είναι ντυμένοι στα μαύρα και παίζοντας μπροστά από το μαύρο φόντο της σκηνής (μαύρο βελούδο) γίνονται αόρατοι για τους θεατές. Έτσι τα πολύχρωμα αντικείμενα που χειρίζονται είναι σαν να αιωρούνται στον αέρα και ζουν τη δική τους ανεξάρτητη ζωή. Επίσης σημαντικό στοιχείο είναι και ο ιδιαίτερος φωτισμός που χρησιμοποιείται. Η πρωτοτυπία είναι ότι προστέθηκαν υπεριώδεις φωτισμοί ώστε να αναδείξουν τα χρώματα στα σκηνικά, στα αντικείμενα αλλά και στις ανθρώπινες φιγούρες. Επιπλέον, κατόρθωσαν με την χρήση αυτών των φωτισμών να «εξαφανίσουν» τους τεχνικούς και τους ηθοποιούς, που κουβαλούν τα αντικείμενα και δουλεύουν στο βάθος και στο πλάϊ της σκηνής. Το αποτέλεσμα ήταν να πετύχουν την ψευδαίσθηση του «πετάγματος».

Υπάρχει μια πολύ παλιά παράδοση στην Ασία που λέγεται «Μαύρο δωμάτιο». Το χρησιμοποίησαν οι μάγοι που γύριζαν από μέρος σε μέρος. Το Μαύρο θέατρο στηρίζεται σε αυτή την τεχνική. Αλλά προσοχή. Η τεχνική αυτή δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι απλά ένα μέσο για να επιτευχθεί ο συγχρονισμός της μουσικής με τους καλλιτέχνες και τα αντικείμενα. Πολύ σημαντικό είναι επίσης ότι στο Μαύρο θέατρο δεν υπάρχουν διάλογοι, υπάρχει παντομίμα. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που το κάνουν παγκόσμιο, με ενθερμούς οπαδούς και υποστηρικτές.

Οι πρωταγωνιστές του μαύρου θεάτρου είναι κυρίως οι αόρατοι μαυροντυμένοι ηθοποιοί, που ξέρουν με την τέχνη τους να αποκαλύπτουν τα κρυμμένα μυστικά των αντικειμένων που ανάμεσά τους ζούμε. Κάθε αντικείμενο διαθέτει πολλές ιδιότητες, τις οποίες παίρνει από τον δημιουργό του. Έτσι μπορεί να τον βοηθήσει, μπορεί όμως και να του κάνει κακό. Ένα μαχαίρι μπορεί να σκοτώσει αλλά μπορεί και να μας βοηθήσει να κόψουμε ψωμί. Το μπαστούνι έχει δύο άκρες. Τη μία μπορεί να την χρησιμοποιήσεις για να ακουμπάς αλλά την άλλη για να χτυπήσεις κάποιον. Ένα μεγάλο μπαούλο καταπίνει μια μικρή βαλίτσα και ένα ζευγάρι παπούτσια ερωτεύονται τις μεγάλες στρατιωτικές μπότες. Αυτή η μαγεία της φαντασίας συνεχίζεται και γιγαντόνεται πάνω στην σκηνή.

Οι συντελεστές του μαύρου θεάτρου θα πρέπει να είναι κουκλοπαίκτες, χορευτέςς, μίμοι, ηθοποιοί. Είναι σημαντικό όμως να πούμε ότι αυτό το θέατρο κρύβει μέσα του και άλλες τέχνες. Όσοι ξεκίνησαν το 1961 με τον Σνέρτς ήταν ζωγράφοι, γλύπτες και άνθρωποι των πλαστικών τεχνών.

Από ιδεολογική άποψη το μαύρο θέατρο είναι αντίθετο στην υποκουλτούρα. Κρατάει μια παιδική οπτική που δίνει την δυνατότητα στην φαντασία και τα όνειρα να είναι πρωταγωνιστές. Χωρίς να απευθύνεται αποκλειστικά στα παιδιά, είναι γεμάτο ποίηση και τελικά απευθύνεται σε όσους έχουν διατηρήσει την παιδική όραση.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 & ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στις 20.00
ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΡΙΑΝΤΗ
Τιμές εισιτηρίων: € 20,00 (Φοιτητικά) – 30,00 – 40,00 – 50,00 – 65,00 (Διακεκριμένη Ζώνη)
Παιδικα — € 15,00- 25,00-30,00-40,00

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Στα ταμεία του Μεγάρου, στο εκδοτήριο Ομήρου 8 στο Σύνταγμα Δευτέρα με Παρασκεύη 10 το πρωί με 4 το απόγευμα και τηλεφωνικά με πιστωτική στο 210-7282333 ή ηλεκτρονικά στο www.megaron.gr

Διάβασε επίσης...
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση της ευτυχίας από σήμερα!
18 - 20 ΙανουαρίουH Ντοντό Σαντοριναίου του Θέατρου Φούρνος είχε μια ιδέα: Να επαναδιαπραγματευτούμε τον όρο «ευτυχία» όπως αυτός ορίζεται και διαμορφώνεται στην εποχή μας. Και για να υλοποιήσει την ιδέα της αυτή και να πραγματοποιήσει το στόχο της συγκέντρωσε εμπειρότερους αλλά και νεότερους καλλιτέχνες για να παρουσιάσουν το έργο ...
Συνέχεια...
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Tον Γιάννη Σαρακατσάνη εκτός από τα καζάνια της κολάσεως, τον είδαμε και στο θέατρο του Νέου Κόσμου ως Θοδωρή (ετών 33) και μας ξάφνιασε. Η μεταμόρφωση του σεμνού αγοριού -Θοδωρής- σε κολασμένο κάτοικο του πυρ του εξώτερου και η παρωδία (με περισσή ζέση) κάθε οσίου και ιερού είναι ομολογουμένως εντυπωσιακή. ...
Συνέχεια...
Ο Μανδραγόρας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στο Θέατρο του Νέου Κόσμου ανεβαίνει ο Μανδραγόρας του Νικολό Μακιαβέλλι, σε καινούργια μετάφραση της Τζένης Μαστοράκη και σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη (με τη συνεργασία της Σταυρούλας Σιάμου). Ο πυρήνας των καλλιτεχνών που πέρυσι παρουσίασαν τον Μάκβεθ του Σαίξπηρ στο Δώμα, φέτος μεγαλώνει και καταπιάνεται με μία από τις ωραιότερες κωμωδίες ...
Συνέχεια...
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Τα έχουμε πει και να μην τα ξαναλέμε, ε!Τα παιδικά έργα δεν είναι μόνο για παιδιά και είναι είδος δύσκολο αφού καλείται να κατακτήσει τους δύσπιστους εκείνους θεατές που δεν έχουν καν ιδέα τι συμβαίνει «σύμβαση» και έτσι δικαίως δεν την αποδέχονται. Για τη θεατρική μιλάω! Γι αυτό και εκτός ...
Συνέχεια...
‘Καυκασιανός Φοίνικας’ στον χώρο ‘Προσωρινός’ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η παράσταση «Καυκασιανός Φοίνικας» δημιουργήθηκε ειδικά για τον χώρο «Προσωρινός», έναν... προσωρινό θεατρικό χώρο. Πρόκειται για ένα preview 10 παραστάσεων από 8 -17 Ιουνίου 2010, με προγραμματισμένη συνέχεια τον Σεπτέμβριο.Το έργο Συναντάμε μια νέα γυναίκα σε ένα σπίτι κομμένο στα δύο. Το μισό είναι επιπλωμένο βαριά, μεγαλοαστικό, παλιό, το άλλο ...
Συνέχεια...
Θέατρο για Παιδιά από τη Γειτονιά μας
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα είχε η Καλλιτεχνική Εταιρεία Αργώ, σε συνεργασία με το Διαπολιτισμικό Κέντρο Διεύθυνσης Αλλοδαπών του Δήμου Αθηναίων: δύο διήμερα θεάτρου για παιδιά, με παραστάσεις στη μητρική τους γλώσσα, με θιάσους από την Αλβανία και τη Βουλγαρία.National Theater of Children, ΑλβανίαΣάββατο 25 & Κυριακή 26 Απριλίου 2009«Η Τρέλα ...
Συνέχεια...
‘Χωρίς Μουσική’ στη Θύρα Τέχνης
Από τις 12 ΦεβρουαρίουΟ Κώστας Γάκης, έτερο ήμισυ του Βασίλη Μαυρογεωργίου - γνωστού και ως κυρίου «Κατσαρίδα» - ηθοποιός (βραβευμένος με το Χορν για την ερμηνεία του στο άνωθι έργο) και μουσικός, παίρνει τώρα και ρόλο σκηνοθέτη και παρουσιάζει μια μουσική παράσταση «Χωρίς Μουσική», ένα αστικό ξεκούρδιστο παραμύθι.Πώς μπορεί ένας ...
Συνέχεια...
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως 15 Ιουλίου
Λίγο μετά το Synch που θα γεμίσει την Τεχνόπολη μουσικές (και άλλα) και θα μετατρέψει το Γκαζοχώρι για μερικές μέρες του Ιουνίου σε Μέκκα των απανταχού φιλόμουσων μια ακόμα διοργάνωση θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των φιλότεχνων και ιδίως θαυμαστών του ...
Συνέχεια...
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Τον παλιό εκείνο τον καιρό που ξεκινούσαμε την ακαδημαϊκή μας πορεία στην τρίτη δέσμη (που τώρα λέγεται θεωρητική κατεύθυνση ή κάτι τέτοιο) ο Οβίδιος μας υποδεχόταν πρώτος πρώτος στην Λατινική Γραμματεία.«Ovidius poeta in tera pontica exulat...».Και κάπου νιώθαμε το δέσιμο με τον Λατίνο ποιητή ώσπου να ορκιστούμε τελικά στις Μούσες ...
Συνέχεια...
Aphasiadisiac | Les Ballets C de la B στο Θέατρο Παλλάς – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τρίτη 12 Μαΐου 2009...Tα Μπαλέτα C de la B (Les Ballets Contemporains de la Belgique) συγκαταλέγονται, μαζί με την Ultima Vez του Wim Vandekeybus, την Troubleyn του Jan Fabre και την Rosas της Anna Terese de Keersmaeker στις τρεις σημαντικότερες ομάδες χορού του Βελγίου.Δημιούργημα μια μεγάλης προσωπικότητας της παγκόσμιας σκηνής ...
Συνέχεια...
Ποιος είναι ο κύριος Κέλερμαν και γιατί λέει όλα αυτά τα βρωμερά πράγματα γιαΆ μένα;
(Μια επίσκεψη στον «Πύργο»)Ένας από τους πιο πρωτότυπους, ομολογουμένως, τίτλους παράστασης της σεζόν.Αλλά δεν θα περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό που φέτος βασίζει το εγχείρημά του (πειραματικό ως συνήθως) στα «Ημερολόγια» του Κάφκα -και μια παλιά κινηματογραφική Χολιγουντιανή αποτυχία- και μετά το επικό «Πεθαίνω σαν Χώρα» του ...
Συνέχεια...
medDeT*
*η λέξη στην κυριολεξία μεταφράζεται ως βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες. Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και ...
Συνέχεια...
Απονεμήθηκαν τα Βραβεία Χορν & Μερκούρη
Την Τρίτη 7 Απριλίου απονεμήθηκαν τα βραβεία (σχετικά) πρωτοεμφανιζόμενων ηθοποιών. Ο 9ος ηθοποιός που θα φορέσει το σταυρό του Δημήτρη Χορν είναι ο Ευθύμης Παπαδημητρίου. Ήταν φέτος υποψήφιος για δεύτερη χρονιά, για το ρόλο του στο "Motortown" , παρέλαβε το βραβείο του από τον περσινό νικητή, Θανάση Αλευρά. Η εκδήλωση ...
Συνέχεια...
Kagemi από την Ιαπωνική Ομάδα Sankai Juku στο Παλλάς
Όλοι Άσπρα και μια Νύστα (και ένα όνειρο). Ναι, νύσταξα στο Kagemi. Ίσως (ΙΣΩΣ!) και να τον πήρα λίγο, λοξά. Δεν είναι κακό αυτό όμως, δεν τα ρίχνω στους Ιάπωνες, τι φταίνε οι άνθρωποι, τόσο δρόμο κάνανε, εγώ πήγα με λάθος προδιαγραφές περιμένοντας άλλα απ'όσα (μετά εορτής) εκτιμώ και χαίρομαι που είδα ...
Συνέχεια...
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
Ζωή που έχει περάσει μέσα σε ένα νεκρό αποστειρωμένο κήπο από πέτρα, παγωμένες εικόνες, καμία κίνηση ψυχής: ένας πέτρινος κόσμος. Η Μέδουσα κατά το μύθο ήταν μια όμορφη κόρη που αποπλανήθηκε και βιάστηκε από τον Ποσειδώνα σε ένα ναό της θεάς Αθηνάς. Εξοργισμένη η θεά από αυτήν την πράξη, μεταμόρφωσε ...
Συνέχεια...
SHOOT/GET TREASURE/REPEAT στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις
Ένα από τα κορυφαία έργα της σύγχρονης αγγλικής δραματουργίας των τελευταίων δέκα ετών, το βραβευμένο έργο «SHOOT/GET TREASURE/REPEAT» του Άγγλου συγγραφέα Mark Ravenhill -ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του in-yer-face θεάτρου- διανύει ήδη μια επιτυχημένη πορεία. Έχει παρουσιαστεί σε πέντε σκηνές του Λονδίνου (The Gate Theatre, National Theatre, Out of ...
Συνέχεια...
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Θα μπορούσε να είναι επαρκές κίνητρο το οτι αρκετές παραστάσεις γίνονται στο υπέροχο ενετικό κάστρο ή ότι η Μεσσηνία διαθέτει καταπληκτικές παραλίες (ίχνος τοπικισμού - excusez-moi) αλλά η ουσία είναι ότι το φεστιβάλ χορού της Καλαμάτας φιλοξενεί κάθε χρόνο παραστάσεις που θα ζήλευαν ανάλογες αθηναϊκές διοργανώσεις. Το φετινό πρόγραμμα δεν ...
Συνέχεια...
Ηρακλείδες στο Θέατρο Βαφείο
Μια σπάνια παιζόμενη τραγωδία του Ευριπίδη και μάλιστα σε κλειστό χώρο που πάντοτε αποτελεί πρόκληση και έχει ένα διαφορετικό ενδιαφέρον επέλεξε η ομάδα ANGELUS NOVUS να παρουσιάσει.Μέσα από την ιστορία των παιδιών του Ηρακλή, που μετά τον θάνατο του πατέρα τους καταδιώκονται από τον βασιλιά του ¶ργους Ευρυσθέα και βρίσκουν ...
Συνέχεια...
Ιερά Τέρατα
Τα «Ιερά Τέρατα», γραμμένα από τον Ζαν Κοκτώ το 1939, είναι ένα κατεξοχήν έργο αγάπης. Από τη μια αγάπης για τον τότε (κι ως το τέλος της ζωής του) εραστή του Κοκτώ, Ζαν Μαραί, κι απ' την άλλη, αγάπης για το Θέατρο και τους ανθρώπους του. Χαρακτηριστικό δείγμα μιας από ...
Συνέχεια...
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Μετά τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στην ερειπωμένη αυλή του αρχοντικού του το 2006, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ...
Συνέχεια...
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Η διαφορά με την υπερ-επιτυχημένη off Broadway παράστασηI Love You, You're Perfect, Now Change των Joe di Pietro-Jimmy Roberts και αυτής εδώ της ελληνικής εκδοχής είναι βασικά μία: εκεί ξέρουν να τραγουδάνε, εδώ όχι. Και τι πιο λογικό για ένα σπονδυλωτό θεατρικό με σκετσάκια για τις σχέσεις των δύο φύλων ...
Συνέχεια...
¶γριοι-Ο ¶νδρας με τα θλιμμένα μάτια στο Θέατρο Αμόρε
O ηλιόλουστος εφιάλτης του αυστριακού Χεντλ Κλάους μιλάει για μια οικογένεια, κάπου στην Αυστρία, σε μια ερειπωμένη πόλη, που στήνει καρτέρι στο σταθμό των τρένων και «τσιμπάνε» περαστικούς και με έναν (σχεδόν μικρο-μεταφυσικό) τρόποτους αφομοιώνουν στην οικογένειά τους. Ένα high art B-movie επί σκηνής από τον Έκτορα Λυγίζο που μέχρι ...
Συνέχεια...
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ έκανε το μυθιστόρημα του Τζον Μπούκαν (δημοσιευμένο το 1915) ταινία (το 1935) και δεν ήταν ο μόνος αφού ακολούθησαν δύο ακόμα κινηματογραφικές εκδοχές. Ο Πάτρικ Μπάρλοου το διασκεύασε σε θεατρικό έργο. Μια σάτιρα με διαρκείς ανατροπές και σκηνικές αλλαγές, μια κωμωδία που καταφέρνει να κρατήσει σε εγρήγορση ...
Συνέχεια...
The Black Eyed | 25 Απριλίου – 17 Ιουνίου
"Ερωτήσεις χωρίς απάντηση.Απαντήσεις χωρίς ερώτηση". Τέσσερις Παλαιστίνιες γυναίκες σε έναν χώρο καθαρτηρίου, από διαφορετικές ιστορικές περιόδους - από την Βιβλική Δαλιδά εως μια βομβίστρια καμικάζι- περιμένουν να συναντήσουν τους αγαπημένους τους.Με αφορμή την αφήγηση της προσωπικής τους ιστορίας διηγούνται την ιστορία της Παλαιστίνης για να φτάσουν τελικά να καταδείξουν με ...
Συνέχεια...
‘Breath’ από την ομάδα  OmIcrOn 2 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Τα μικρά έργα του Samuel Beckett «Breath», «A piece of Monologue» και «Rockaby», σε μια ενιαία παράσταση παρουσιάζει η ομάδα OmIcrOn 2 στις 25, 26 & 27 Ιουνίου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.Το έργοΤο Breath είναι ένα κομμάτι του Samuel Beckett γραμμένο για να χρησιμοποιηθεί σαν εισαγωγή στην επιθεώρηση «Ω! Καλκούτα». ...
Συνέχεια...
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club 22
Σε μία θριλερική ατμόσφαιρα τρεις άνθρωποι που...θα μπορούσαν να είναι ένας. Τρεις σπονδυλωτές ιστορίες που θα μπορούσαν να συνδέονται μεταξύ τους. Ο θάνατος σε τρία διαφορετικά επίπεδα - πνευματικό, συναισθηματικό, βιολογικό - και τι υπάρχει μετά από αυτόν. Υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο; Πώς βιώνει ο καθένας μας τη στιγμή ...
Συνέχεια...
Ήθελα να σ’ αντάμωνα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το Θέατρο του παπουτσιού πάνω στο δέντρο και το Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζουν ένα γλέντι όπου θεατές και καλλιτέχνες συναντιούνται, απολαμβάνουν τη μουσική, μεζέδες και καλό κρασί και "συνομιλούν" για τη χαρά της ζωής στο έργο της Μαρίας Παπαλέξη, "Ήθελα να σ'αντάμωνα".Το έργο Η ιστορία του Κωσταντή, ενός γυρολόγου ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο Θέατρο Χώρα
Από τις 19 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις, στο ανανεωμένο θέατρο Χώρα, η Γεωργία Μαυραγάνη αναλαμβάνει να μας ξεναγήσει και να μας συγκινήσει με μια πασίγνωστη ερωτική ιστορία, ένα διάσημο ερωτικό μυθιστόρημα του Τρούμαν Καπότε, μια πολυαγαπημένη ταινία του Μπλέικ Εντουαρντς. Το Breakfast at Tiffany's ντύνεται θεατρικά, μας προκαλεί να ...
Συνέχεια...
Μαθήματα Νεοελληνικής Ιστορίας στο Vanilla Bar Theatre
Μήπως η τηλεόραση δεν σας αρκεί πια όταν επιθυμείτε διακαώς να εξολοθρεύσετε τα εγκεφαλικά σας κύτταρα δια παντός παρακολουθώντας τις συζητήσεις, τους προβληματισμούς και όλα τα τεκταινόμενα επί της οθόνης;Μήπως προτιμάτε να τα διαχειριστείτε live και με ένα ποτό στο χέρι για να πηγαίνουν πιο εύκολα κάτω τα φαρμάκια της ...
Συνέχεια...
Βερολίνο και Θέατρο
Πριν από λίγες ημέρες επιστρέφοντας από το Βερολίνο και χαζεύοντας τα προγράμματα των δημοφιλέστερων θεατρικών ομάδων της συγκεκριμένης πόλης για τον μήνα Ιανουάριο, συνέκρινα την βερολινέζικη θεατρική κίνηση με την αντίστοιχη ελληνική. Σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, βέβαια, αν λάβουμε υπ' όψιν μας τον αριθμό του πληθυσμού της κάθε πόλης. Όσον αφορά ...
Συνέχεια...
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Ο Μανδραγόρας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
‘Καυκασιανός Φοίνικας’ στον χώρο ‘Προσωρινός’ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Θέατρο για Παιδιά από τη Γειτονιά μας
‘Χωρίς Μουσική’ στη Θύρα Τέχνης
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Aphasiadisiac | Les Ballets C de la B
Ποιος είναι ο κύριος Κέλερμαν και γιατί λέει
medDeT*
Απονεμήθηκαν τα Βραβεία Χορν & Μερκούρη
Kagemi από την Ιαπωνική Ομάδα Sankai Juku στο
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
SHOOT/GET TREASURE/REPEAT στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Ηρακλείδες στο Θέατρο Βαφείο
Ιερά Τέρατα
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
¶γριοι-Ο ¶νδρας με τα θλιμμένα μάτια στο Θέατρο
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
The Black Eyed | 25 Απριλίου – 17
‘Breath’ από την ομάδα OmIcrOn 2 στο
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club
Ήθελα να σ’ αντάμωνα στο Θέατρο του Νέου
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο
Μαθήματα Νεοελληνικής Ιστορίας στο Vanilla Bar Theatre
Βερολίνο και Θέατρο