Ο ιδρυτής του Μαύρου θεάτρου της Πράγας Jiri Srnec έρχεται στην Αθήνα με την παράσταση "The Flying Bicycle" την Παρασκευή 9 και το Σάββατο 10 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη)

«Καλώς ήρθατε στην μαγική αυλαία! Πλησιάστε και θαυμάστε την ομορφιά και την ιδιοφυϊα! Θα παρακολουθήσετε μια επίδειξη θαυμάτων του σύγχρονου κόσμου. Προσπαθήστε μόνο να θυμάστε ότι τα μόνα θαύματα που μπορούν να μας σώσουν, είναι αυτά που συμβαίνουν μέσα μας!»


Κερδίστε προσκλήσεις

Το mixtape.gr σε συνεργασία με την Intershow προσφέρει μία διπλή πρόσκληση για κάθε παράσταση του Μαύρου Θεάτρου της Πράγας στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] με θέμα "Μαύρο Θέατρο της Πράγας" και αναφέροντας φυσικά το ονοματεπώνυμό σας και την ημέρα της προτίμησής σας (Παρασκευή 9/4 ή Σάββατο 10/4). Οι νικητές θα ενημερωθούν με email.


Το Μαύρο Θέατρο της Πράγας, ιδρύθηκε το 1961 κι έγινε γρήγορα ένας από τους πιο γνωστούς εκπροσώπους της τσέχικης δραματικής τέχνης σε όλο τον κόσμο. Έχει πάρει μέρος σε αμέτρητα θεατρικά φεστιβάλ και διεθνείς περιοδείες και έχει παρουσιαστεί σε παραπάνω από 40 χώρες.

Η καταγωγή της τεχνικής του Μαύρου Θεάτρου της Πράγας εντοπίζεται στις αυτοκρατορικές αυλές της Ασίας του 17ου αιώνα ενώ αργότερα τη χρησιμοποιούσαν και οι ταχυδακτυλουργοί στα μαγικά τους κόλπα.

Ο ιδρυτής του Μαύρου Θεάτρου της Πράγας, Ζίρι Σρνέτς, ανακάλυψε τυχαία το 1961 την τεχνική στην οποία στηρίζεται σήμερα η φιλοσοφία του Μαύρου Θεάτρου όταν πειραματιζόταν με τη γαλάζια λάμπα φθορισμού (black light) για την καλύτερη παρουσίαση της διατριβής του στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών του Κρατικού Κονσερβατουάρ και την Ακαδημίας Θεάτρου της Πράγας, του τμήματος κουκλοθεάτρου.

Ο Σρνέτς αποφοίτησε το 1959 και ίδρυσε το Μαύρο θέατρο το 1961.

Στο κέντρο της Πράγας υπήρχε μια πολύ παλιά συνοικία, πολύ όμορφη, όπως πολλές αντίστοιχες της Ευρώπης. Οι άνθρωποι της Πράγας πίστευαν ότι εκεί υπάρχει κάποιο πνεύμα και φαντάσματα. Στο τέλος της δεκαετίας του 50 γεννήθηκαν εκεί πολλά δημοφιλή γκρούπ, απ’όπου βγήκε και το Μαύρο θέατρο. Οι άνθρωποι που το αποτελούσαν είχαν εκείνη την εποχή την ίδια ηλικία, τριάντα χρονών.

Μια χρονιά αργότερα πήρε μέρος στο φεστιβάλ του Εδιμβούργου και είχε μεγάλη επιτυχία. Ήταν κάτι πρωτόγνωρο. Όλοι, κριτικοί και κοινό, δέχθηκαν το Μαύρο θέατρο στην οικογένεια της υψηλής δραματικής τέχνης. Ακολούθησαν πολλά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο και βέβαια αμέτρητες συμμετοχές στο Εδιμβούργο. Η ιδέα ήταν κάθε δύο χρόνια να παρουσιάζεται κι ένα καινούργιο έργο.

Από τότε και μέχρι σήμερα εργάζεται καθημερινά δημιουργώντας νέες ομάδες και καινούργια έργα.

Το έργο που θα μας παρουσιάσει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών είναι το «Ιπτάμενο Ποδήλατο» που παρουσιάζεται σε δέκα σκηνές. Πρόκειται για μια ρομαντική ιστορία ενός εφευρέτη που στην προσπάθειά του να κατασκευάσει το ιπτάμενο ποδήλατο ανακαλύπτει τον έρωτα για πρώτη φορά στην ζωή του. Γράφτηκε ότι είναι ένα αυτοβιογραφικό έργο του Σρνέτς.

Ο εφευρέτης μας όμως δεν έχει χρόνο για έρωτες καθώς είναι ταγμένος στο σκοπό του: Να δημιουργήσει ένα ποδήλατο που πετάει. Δεν αργεί όμως να καταλάβει ότι η μόνη δύναμη που μπορεί να νικήσει τη βαρύτητα και να δώσει φτερά σε ανθρώπους και …ποδήλατα είναι η Αγάπη. Αυτός ο μυστηριώδης, φανταστικός κόσμος που εμπνέει τους ποιητές της Ζωής.

Το "Ιπτάμενο Ποδήλατο" είναι μια παράσταση με ρετρό στοιχεία, κοστούμια εποχής, ρομαντική μουσική και χορογραφίες που αναμειγνύει τεχνικές του βωβού αλλά και του σουρεαλιστικού κινηματογράφου.

Η τέχνη του Μαύρου θεάτρου στηρίζεται στο μαύρο που δεν φαίνεται πάνω στο μαύρο. Οι ηθοποιοί – χειριστές των διαφόρων αντικειμένων είναι ντυμένοι στα μαύρα και παίζοντας μπροστά από το μαύρο φόντο της σκηνής (μαύρο βελούδο) γίνονται αόρατοι για τους θεατές. Έτσι τα πολύχρωμα αντικείμενα που χειρίζονται είναι σαν να αιωρούνται στον αέρα και ζουν τη δική τους ανεξάρτητη ζωή. Επίσης σημαντικό στοιχείο είναι και ο ιδιαίτερος φωτισμός που χρησιμοποιείται. Η πρωτοτυπία είναι ότι προστέθηκαν υπεριώδεις φωτισμοί ώστε να αναδείξουν τα χρώματα στα σκηνικά, στα αντικείμενα αλλά και στις ανθρώπινες φιγούρες. Επιπλέον, κατόρθωσαν με την χρήση αυτών των φωτισμών να «εξαφανίσουν» τους τεχνικούς και τους ηθοποιούς, που κουβαλούν τα αντικείμενα και δουλεύουν στο βάθος και στο πλάϊ της σκηνής. Το αποτέλεσμα ήταν να πετύχουν την ψευδαίσθηση του «πετάγματος».

Υπάρχει μια πολύ παλιά παράδοση στην Ασία που λέγεται «Μαύρο δωμάτιο». Το χρησιμοποίησαν οι μάγοι που γύριζαν από μέρος σε μέρος. Το Μαύρο θέατρο στηρίζεται σε αυτή την τεχνική. Αλλά προσοχή. Η τεχνική αυτή δεν είναι αυτοσκοπός. Είναι απλά ένα μέσο για να επιτευχθεί ο συγχρονισμός της μουσικής με τους καλλιτέχνες και τα αντικείμενα. Πολύ σημαντικό είναι επίσης ότι στο Μαύρο θέατρο δεν υπάρχουν διάλογοι, υπάρχει παντομίμα. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που το κάνουν παγκόσμιο, με ενθερμούς οπαδούς και υποστηρικτές.

Οι πρωταγωνιστές του μαύρου θεάτρου είναι κυρίως οι αόρατοι μαυροντυμένοι ηθοποιοί, που ξέρουν με την τέχνη τους να αποκαλύπτουν τα κρυμμένα μυστικά των αντικειμένων που ανάμεσά τους ζούμε. Κάθε αντικείμενο διαθέτει πολλές ιδιότητες, τις οποίες παίρνει από τον δημιουργό του. Έτσι μπορεί να τον βοηθήσει, μπορεί όμως και να του κάνει κακό. Ένα μαχαίρι μπορεί να σκοτώσει αλλά μπορεί και να μας βοηθήσει να κόψουμε ψωμί. Το μπαστούνι έχει δύο άκρες. Τη μία μπορεί να την χρησιμοποιήσεις για να ακουμπάς αλλά την άλλη για να χτυπήσεις κάποιον. Ένα μεγάλο μπαούλο καταπίνει μια μικρή βαλίτσα και ένα ζευγάρι παπούτσια ερωτεύονται τις μεγάλες στρατιωτικές μπότες. Αυτή η μαγεία της φαντασίας συνεχίζεται και γιγαντόνεται πάνω στην σκηνή.

Οι συντελεστές του μαύρου θεάτρου θα πρέπει να είναι κουκλοπαίκτες, χορευτέςς, μίμοι, ηθοποιοί. Είναι σημαντικό όμως να πούμε ότι αυτό το θέατρο κρύβει μέσα του και άλλες τέχνες. Όσοι ξεκίνησαν το 1961 με τον Σνέρτς ήταν ζωγράφοι, γλύπτες και άνθρωποι των πλαστικών τεχνών.

Από ιδεολογική άποψη το μαύρο θέατρο είναι αντίθετο στην υποκουλτούρα. Κρατάει μια παιδική οπτική που δίνει την δυνατότητα στην φαντασία και τα όνειρα να είναι πρωταγωνιστές. Χωρίς να απευθύνεται αποκλειστικά στα παιδιά, είναι γεμάτο ποίηση και τελικά απευθύνεται σε όσους έχουν διατηρήσει την παιδική όραση.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 & ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στις 20.00
ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΡΙΑΝΤΗ
Τιμές εισιτηρίων: € 20,00 (Φοιτητικά) – 30,00 – 40,00 – 50,00 – 65,00 (Διακεκριμένη Ζώνη)
Παιδικα — € 15,00- 25,00-30,00-40,00

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Στα ταμεία του Μεγάρου, στο εκδοτήριο Ομήρου 8 στο Σύνταγμα Δευτέρα με Παρασκεύη 10 το πρωί με 4 το απόγευμα και τηλεφωνικά με πιστωτική στο 210-7282333 ή ηλεκτρονικά στο www.megaron.gr

Διάβασε επίσης...
60.000 Θεσσαλονικείς κάτι θα ξέρουν για την Λωξάνδρα
60.000 εισιτήρια έκοψε στην Θεσσαλονίκη η παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη,  θεατρική διασκευή Άκη Δήμου και με πρωταγωνίστρια τη Φωτεινή Μπαξεβάνη. Και τώρα ήρθε η ώρα των Αθηναίων να διαπιστώσουν με την σειρά τους αν πραγματικά η μεταφορά της θρυλικής "Λωξάνδρας" της Μαρίας Ιορδανίδου αξίζει την τεράστια ...
Συνέχεια...
Μια animo που είναι να βγει ας πάει στο Νοσφεράτου| Ομάδα Ex Animo
Πως προέκυψε η ομάδα, το όνομά της και η περυσινή sold out παράσταση SORRY SOLD OUT!; Ένα χρόνο αφού τελειώσαμε την σχολή είχαμε ανάγκη να κάνουμε κάτι δικό μας. Ήμασταν ήδη φίλοι από τη Βεάκη και οι περισσότεροι είχαμε δουλέψει μαζί και σε μια παιδική παράσταση. Ψάχναμε ένα όνομα και ...
Συνέχεια...
Αντί Διδακτορικού | one-man stand-up comedy show του Δ. Δημόπουλου στο NIXON – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τι κάνεις όταν οι παιδικοί φίλοι, οι συμμαθητές και οι συμφοιτητές σου επιστρέφουν ένας-ένας από τα εξωτερικά με τα μεταπτυχιακά τους; Τους υπενθυμίζεις (με μια παράσταση) πως θα μένουν με τους γονείς τους και πως θα πληρώνονται ένα μίζερο μισθό, τι άλλο;; Και όλα αυτά, για να μη σε ρωτάνε ...
Συνέχεια...
Εφτά λογικές απαντήσεις
Το βραβευμένο νεοελληνικό έργο του Λεωνίδα Προυσαλίδη είναι φέτος ο σκελετός πάνω στον οποίο χτίζει ο Αντώνης Αντύπας και ο επταμελής θίασός του την μελέτη για την αποξένωση των ανθρώπων στις σύγχρονες κοινωνίες και τις χαμένες προσδοκίες των ανθρώπων. Τρεις γενιές εκμυστηρεύονται με μονολόγους, που ουσιαστικά απευθύνονται στον αμείλικτο και ...
Συνέχεια...
Τίποτα Δικό Μου
Σε ένα άδειο λευκό, σαν κελί απομόνωσης, δωμάτιο, απαλλαγμένο από οτιδήποτε μπορεί να κουβαλά μνήμες και να αποσπά την προσοχή των ανθρώπων, το έτος 2077, ένα ζευγάρι δέχεται την αναπάντεχη επίσκεψη ενός «άγνωστου» άνδρα που ισχυρίζεται ότι είναι ο αδερφός της συζύγου. Ο παράξενος επισκέπτης αποτελεί τεράστιο κίνδυνο ως φορέας ...
Συνέχεια...
Ρέππας – Παπαθανασίου σε διπλό ταμπλό: ‘Ζωή Σ’ Ελόγου Μας’ & ‘Αττική Οδός’.
Ο Μιχάλης Ρέππας κι ο Θανάσης Παπαθανασίου, το έχουμε ξαναπεί, αποτελούν ιδιαίτερο κεφάλαιο του νεοελληνικού θεάτρου. Σας αρέσουν δε σας αρέσουν τα πονήματα τους, είστε, δεν είστε από τους φανατικούς που σπεύδουν να παρακολουθήσουν ό,τι νέο παρουσιάσουν, οφείλετε να αναγνωρίσετε πως είναι από τους ελάχιστους που ασχολούνται συστηματικά με τη ...
Συνέχεια...
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου” στον χώρο Προσωρινός
Η Ομάδα Χρώμα θα παρουσιάσει στον χώρο «Προσωρινός» μια Θεατρική Μουσική τριλογία. Η τριλογία αρχίζει με την παράσταση «θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου». Πρόκειται για μια Θεατρική Μουσική παράσταση που ο θεατρικός λόγος, τα τραγούδια, η μουσική ξεδιπλώνουν την ψυχική διαδρομή δύο σπουδαίων καλλιτεχνών δημιουργώντας μια ...
Συνέχεια...
Σεσουάρ για Δολοφόνους για 9η (!) χρονιά
Στο Θέατρο Αποθήκη μόνο οι μαρκίζες με τα ονόματα αλλάζουν εδώ και 9 χρόνια ενώ ο τίτλος της παράστασης κρέμεται μεγαλοπρεπής και αμετακίνητος.Ο δολοφόνος ακόμα να βρεθεί παρά το ότι έχουν περάσει ήδη αμέτρητοι θεατές από τα καθίσματα του θεάτρου και το καστ έχει συμπεριλάβει ένα σωρό αστέρια (ή κάποιους ...
Συνέχεια...
New Order
Η ομάδα Blitz καταφέρνει και πάλι να προσελκύσει το ενδιαφέρον μας συνεχίζοντας από κει που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζοντας (με τίτλο σαν φυσική συνέχεια) από το Joy Division στο New Order.Δύο ζευγάρια αλλάζουν ρόλους και γίνονται κριτές και κρινόμενοι σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων των σχέσεων και του κόσμου, σε ...
Συνέχεια...
Adieu Maurice
Οι τίτλοι μοιράζονται απλόχερα και χωρίς διόλου φειδώ σε πρόσωπα μείζονος ή ελάσσονος σημασίας κατά καιρούς. Ορισμένοι όμως αξίζουν και με το παραπάνω στον κάτοχό τους, όπως αυτός του «ιδρυτή του σύγχρονου χορού» για το χορογράφο Μορίς Μπεζάρ. Πέθανε χθες, πλήρης ημερών, σε ηλικία 80 χρονών στην Ελβετία, όπου διηύθυνε ...
Συνέχεια...
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου – Η γιαγιά μου η Ευτυχία
Το βιβλίο της Ρέας Μανέλη «Η γιαγιά μου η Ευτυχία», με τη δύναμη και την αμεσότητα της προσωπικής μαρτυρίας προσέφερε το υλικό της θεατρικής αφήγησης. Μιας αφήγησης αποσπασματικής και ακροβατικής, ανάλογης της προσωπικότητας που βιογραφείται. Η Νένα Μεντή υποδύεται τη στιχουργό και μονολογεί συνομιλώντας με τα πρόσωπα που έπαιξαν καθοριστικό ...
Συνέχεια...
99%
Το 99% είναι το κομμάτι του κόσμου που δε βλέπουμε... το φως, η ευτυχία, τα όνειρα μας κι η πραγμάτωσή τους βρίσκονται εκεί. Το 1% είναι η ζοφερή πραγματικότητα, το αδιέξοδο σκοτάδι, αυτό το μικρό κομμάτι που μας κρατάει δέσμιους και μας στερεί την ολότητα του σύμπαντος. Κι ανάμεσα στα ...
Συνέχεια...
Μάκβεθ
Ο γνωστός θρύλος λέει πως αν ένας θίασος που ανεβάζει το Μάκβεθ αναφέρεται σ' αυτόν με το όνομα του βρίσκουν την παράσταση συμφορές μεγάλες. Δεν είναι τυχαίο που η σκοτεινότερη σαιξπηρική τραγωδία έχει δημιουργήσει όλη αυτή τη μυθολογία, καθώς πρόκειται για ένα έργο - παγίδα (θα μου πείτε ποιο έργο ...
Συνέχεια...
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Το έργο του Αυστριακού Τόμας Μπέρνχαρτ -γνωστού κυρίως για τα πεζογραφικά έργα του- γράφτηκε το 1984 και παρουσιάστηκε δύο χρόνια αργότερα στο φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ, με τους κορυφαίους ηθοποιούς της σύγχρονης γερμανικής σκηνής Ilse Ritter, Kirsten Dene και Gert Voss.«Έξυπνους ηθοποιούς» όπως τους αποκάλεσε ο συγγραφέας και έδωσε στο έργο ...
Συνέχεια...
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Ζωές βαλσαμωμένες μέσα στην άγνοια, για χρόνια καλά κρυμμένες, ανελεύθερες και εξουθενωμένες. Φιγούρες που βαδίζουν μόνες γιατί κανείς ποτέ δε τους άγγιξε ή δεν τον άφησαν να τους αγγίξει. Σκιές ονείρων ολοκληρωτικά ξεχασμένες, μα ίσως και ικανοποιημένες.Όχι δεν είναι η απαισιοδοξία μου. Και το ξέρω, πώς δεν είναι μόνο αυτή ...
Συνέχεια...
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μία καθαρά αυτοβιογραφική και βιωματική παρουσίαση του πώς αντιλαμβάνεται  τη δική του πραγματικότητα ο ίδιος ο καλλιτέχνης , μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο αντιφάσεις. Ο Akram Khan, μετανάστης δεύτερης γενιάς ο ίδιος στο Λονδίνο από το Μπαγκλαντές, περιγράφει και διηγείται χορεύοντας, στην «Πατρίδα» του - Desh στη βεγγαλική γλώσσα - τη ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου – 28 Οκτωβρίου
Μετά το σπίτι του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στα Εξάρχεια, το οποίο διάλεξαν για να ανεβάσουν μια παράσταση διαφορετική και ιδιαίτερη επικεντρωμένη στον ποιητή με τίτλο "Καρδιά με Κόκαλα. Βίος και Πολιτεία του ποιητή Ναπολέοντα Λαπαθιώτη" - και ήταν το πιο ταιριαστό σκηνικό για να φιλοξενήσει το στόχο τους, η ομάδα Όχι ...
Συνέχεια...
Wunschkonzert στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
WunschkonzertΕτυμολογία: σύνθετη γερμανική λέξηα. der Wunsch = επιθυμία, ευχή β.das Konzert = η συναυλία, το κοντσέρτοΕρμηνεία:1. Με τη λέξη Wunschkonzert αναφερόμαστε σε μία συναυλία, κάθε είδους μουσικής, το πρόγραμμα της οποίας απαρτίζεται από τις επιλογές του κοινού της. Στο ραδιόφωνο είναι οι εκπομπές, στις οποίες οι ακροατές έχουν τη δυνατότητα ...
Συνέχεια...
Ο Δημήτρης Κομνηνός κάνει πόλεμο σε τέσσερις τοίχους!
Γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, σπούδασε στη Βοστόνη, δούλεψε κιόλας εκεί, μετάφρασε και Τενεσσί Ουίλλιαμς, υπήρξε και βοηθός του Ανδρέα Βουτσινά και το 2004 έφτιαξε τους 90°C και σκηνοθέτησε την ομώνυμη παράσταση. Ακολούθησε η "Φαλακρή Τραγουδίστρια" και φέτος έρχεται να ταράξει τους θεατές του με το "Σπιρτόκουτο". Τη θεατρική μεταφορά της ...
Συνέχεια...
Και η Λίμνη παραμένει χωρίς Κύκνους
Και τα προβλήματα συνεχίζονται...Σας ενημερώσαμε ήδη την Παρασκευής εδώ για τα προβλήματα και τις ακυρώσεις των πρώτων παραστάσεων της πολυδιαφημισμένης παράστασης "Λίμνη των Κύκνων" του Mathew Bourne.Όπως φαίνεται τα προβλήματα παραμένουν, αφού και οι παραστάσεις του Σαββάτου αλλά και της Κυριακής ακυρώθηκαν για άλλη μία φορά την τελευταία στιγμή.Όταν, και ...
Συνέχεια...
Beam me up to Macbeth
Ο Patrick Stewart εκτός από τον διασημότερο όλων των εποχών ρόλο του στο Star Trek, αυτόν του κυβερνήτη Jean-Luc Picard του Enterprise, και ένα σωρό ακόμα εμφανίσεις στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο (προσωπική top μας εκείνη στο 1ο season του Extras του Ricky Gervais) είναι ένας εξαιρετικός θεατρικός ηθοποιός.Και ο ...
Συνέχεια...
Tiger Lillies| Το Κοριτσάκι με τα Σπίρτα
Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια. Μάλιστα πέρασαν. Από τότε που αυτοί οι περίεργοι τύποι με τις βραχνές φωνές και τις παράξενες αμφιέσεις κατέφτασαν στην Αθήνα με το Circus τους και έγιναν μια από τις αγαπημένες μπάντες του κοινού. Ενός κοινού αφοσιωμένου που γέμισε κάθε χώρο όπου και αν εμφανίστηκαν τα επόμενα ...
Συνέχεια...
Ελληνικό φεστιβάλ | Μέσα στο Δάσος
Ο Άγγελος Φραντζής προσγειώνεται στο Ελληνικό Φεστιβάλ σήμερα 14 και αύριο 15 Ιουλίου, στο στέκι της πρωτοπορίας, άλλως γνωστό και ως Πειραιώς 260 και παρουσιάζει ένα ιδιόρρυθμο και πολύ ενδιαφέρον σχέδιό του σε δύο και τρεις διαστάσεις. Σινεμά και θέατρο μαζί σε μια κινηματογραφική εγκατάσταση με ζωντανά πρόσωπα παρέα και ...
Συνέχεια...
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης
Λίγο πριν το μεσοπόλεμο και την άνοδο του ναζισμού στην Ευρώπη, στην όμορφη Βιέννη, εκτυλίσσονται οι ιστορίες του Έντεν Βον Χόρβατ. Ο Γιάννης Χουβαρδάς επέλεξε το συγκεκριμένο έργο για να μας υπενθυμίσει τη σκηνοθετική του καριέρα που μόλις επανεκκινήθηκε με τον τίτλο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου. Η περιπέτεια ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με Grupo Corpo
Τα 10 χρόνια της γιορτάζει η Action Aid με μια ξεχωριστή παράσταση βραζιλιάνικου χορού από το Grupo Corpo στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.Το 1975, στο Belo Horizonte, μία απομακρυσμένη πόλη στο ανατολικό μέρος της Βραζιλίας, μακριά από το Ρίο και το Σάο Πάολο γεννήθηκε το Grupo ...
Συνέχεια...
‘Έλα, Έλα’ της Ξένιας Καλογεροπούλου | Φεστγιβάλ Αθηνών
Αν έχετε παιδάκι, δικό σας η δανεικό, που έχει κλείσει τα δύο του χρόνια χρησιμοποιήστε το ως άλλοθι για να δείτε την παράσταση που έφτιαξε για τους τόσο νεαρούς φίλους της η πάντα δραστήρια Ξένια Καλογεροπούλου στο Μικρό Θεατράκι του Πόρτα. Αν, πάλι, δεν διαθέτετε άλλοθι έχετε κατά νου πως ...
Συνέχεια...
60.000 Θεσσαλονικείς κάτι θα ξέρουν για την Λωξάνδρα
Μια animo που είναι να βγει ας πάει
Αντί Διδακτορικού | one-man stand-up comedy show του
Εφτά λογικές απαντήσεις
Τίποτα Δικό Μου
Ρέππας – Παπαθανασίου σε διπλό ταμπλό: ‘Ζωή Σ’
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ.
Σεσουάρ για Δολοφόνους για 9η (!) χρονιά
New Order
Adieu Maurice
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου – Η γιαγιά μου η Ευτυχία
99%
Μάκβεθ
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου –
Wunschkonzert στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
Ο Δημήτρης Κομνηνός κάνει πόλεμο σε τέσσερις τοίχους!
Και η Λίμνη παραμένει χωρίς Κύκνους
Beam me up to Macbeth
Tiger Lillies| Το Κοριτσάκι με τα Σπίρτα
Ελληνικό φεστιβάλ | Μέσα στο Δάσος
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
Mαζί @ M art Space
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με
‘Έλα, Έλα’ της Ξένιας Καλογεροπούλου | Φεστγιβάλ Αθηνών