Στο Μεταξουργείο των Αρχών του 20ου αιώνα, η ασθενική Βιργινία παντρεύεται τον δυνατό και όμορφο Νίκο, η κλονισμένη υγεία της όμως δεν τους επιτρέπει να ζήσουν σαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι. Για τη φροντίδα της Βιργινίας, επιστρατεύεται μια μακρινή ξαδέλφη της, η Λιόλια, ένα κορίτσι γεμάτο ζωή. Ο αυθόρμητος χαρακτήρας της κερδίζει το Νίκο, που στο πρόσωπο της βλέπει την έξοδο του από τον τάφο της συζυγικής του ζωής. Με το θάνατο της Βιργινίας, ο Νίκος παντρεύεται τη Λιόλια και την παίρνει στο σπίτι. Όταν γεννιέται το πρώτο τους παιδί, η νεκρή Βιργινία αποφασίζει να πάρει την εκδίκησή της…

Η «Κερένια Κούκλα» του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου, είναι ένα διπολικό μυθιστόρημα. Από τη μια πλευρά έχουμε ένα από τα πρώτα νατουραλιστικά δείγματα της νεοελληνικής λογοτεχνίας, κι από την άλλη ένα έργο βουτηγμένο στη μεταφυσική. Ολοζώντανοι άνθρωποι που γλεντάνε σε καρναβάλια της Σταδίου, μπλέκονται με απόκοσμες μάγισσες και αδικημένα φαντάσματα σε νεκροταφεία. Την ίδια γραμμή ακολουθεί ο συγγραφέας και στη σύσταση της βασικής τριάδας των ηρώων του, με το παροιμιώδες αλληλοσυγκρουόμενο ζεύγος: Απ’ τη μια η ψυχρή, στραγγισμένη από κάθε ίχνος ζωής κατάκοιτη Ευγενία, κι απ’ την άλλη η χαρά της ζωής και του φωτός, η Λιόλια. Και στη μέση ο Νίκος, το αρσενικό, εξίσου μοιρασμένο στα δυο.

aima2Αυτή την τριπλέτα επέλεξε ο ¶κης Δήμου, για τη σύνθεση του «Αίματος που μαράθηκε» (ενός αλληγορικού παραμυθιού, που όπως πολύ σωστά λέει κι ο ίδιος εμπνεύστηκε από την «Κερένια Κούκλα») και μας δίνει ένα τυπικό δείγμα της γραφής του, με τη δομή σαφέστατα σε δεύτερο ρόλο και τη ρομαντική γλώσσα να δεσπόζει ποιητική και ολοζώντανη, παλλόμενη απ’ το αίσθημα της εποχής και του μυθιστορήματος (επικουρούμενη κι από παρεμβαλλόμενα ποιήματα και τραγούδια της εποχής). Η βασική ένσταση που γεννά το κείμενο είναι το κατά πόσο είναι λειτουργικός ο χαρακτήρας της Τρίτης Γυναίκας που πλάθει ο Δήμου. Είναι ξεκάθαρο πως ενώ πρόθεση του είναι η γυναίκα να στοιχειώνει τους ήρωες σαν επερχόμενος θάνατος ή μοίρα ή οτιδήποτε, στην πραγματικότητα δεν είναι παρά μια υποστήριξη της αδύναμης δραματουργικής επεξεργασίας.

aima2Ο σκηνοθέτης της παράστασης, Γιώργος Σαχίνης, επέλεξε το φαντασιακό/ποιητικό πεδίο για να παίξει, και είναι εύλογο αν σκεφτεί κανείς τις δυνατότητες εντυπωσιασμού μιας τέτοιας επιλογής. Η ματιά του είναι μοντερνίζουσα, σύγχρονη, όμως κάπως επιπόλαιη και ρηχή. Τα ευρήματα του, όταν κάψουν το χαρτί της πρώτης εντύπωσης φαίνονται εύκολα και περιγραφικά. Σε αρκετά σημεία το κείμενο φαινόταν να περισσεύει στις εικόνες και γι’ αυτό να εκφέρεται αμήχανα. Με την εξαίρεση της Τζίνας Θλιβέρη, που χωρίς να εμείνει στη Λιόλια του Χρηστομάνου, έφτιαξε ένα πλάσμα που μας έπεισε ότι διψούσε για ζωή, οι υπόλοιποι ηθοποιοί έμοιαζαν εγκλωβισμένοι στη μεταφυσική φόρμα του ρόλου τους (χωρίς τίποτα να μας υποδηλώνει εξ’ αρχής ότι είναι όλοι φαντάσματα). Η Γεωργία Τσαγκαράκη ερμήνευσε την ψυχρότητα της Βιργινίας σα σνομπισμό. Καθισμένη απ’ την αρχή αυτοκρατορικά στο κρεβάτι της μέσα στην εντυπωσιακή τουαλέτα της έφτιαξε έναν μάλλον αντιπαθή χαρακτήρα κι όχι μια γυναίκα εγκλωβισμένη στο θάνατο. Η Βιργινία δε μπορεί να χαρεί τη ζωή της και μένει στο σκοτάδι όχι από πλήξη, αλλά επειδή η κάθε σταγόνα ζωής γι’ αυτήν είναι απαγορευτική. Ο Γιώργης Τσαμπουράκης έφτιαξε ένα Νίκο απόλυτο έρμαιο της μοίρας του, ενώ θα μπορούσε να είναι λίγο πιο στιβαρός και γήινος, μιας και την πρώτη ύλη φαίνεται να την κατέχει. Στην πλάτη της Αγγελικής Λεμονή έπεσε ο προβληματικός ρόλος της Τρίτης Γυναίκας, που με την υπερβολικά στυλιζαρισμένη κίνηση κι εκφορά του λόγου μπέρδεψε περισσότερο το κοινό, παρά το διαφώτισε…

Για το τέλος αξίζει από ένα μεγάλο συν στο Γιάννη Σκουρλέτη για την εικαστική επιμέλεια της παράστασης, στη Χριστίνα Θανάσουλα για τους ατμοσφαιρικούς φωτισμούς της και στον Κώστα Δαλακούρα για την επιβλητική σύνθεση των ήχων… Αν κατευθυνθείτε στην «Καλλιδρομίου 68» πάντως καλό θα ήταν να έχετε υπόψη σας το μυθιστόρημα. Θα το χαρείτε περισσότερο…

aima2Σκηνοθεσία: Γιώργος Σαχίνης
Κίνηση: Ειρήνη Αλεξίου
Σκηνικά-Κοστούμια: Γιάννης Σκουρλέτης
Μουσική: Κώστας Δαλακούρας
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθοί σκηνοθέτη: ¶ρης Ασπρούλης, Μαίρη Λογοθέτη
Παίζουν: Τζίνα Θλιβέρη, Γεωργία Τσαγκαράκη, Γιώργης Τσαμπουράκης, Αγγελική Λεμονή

Καλλιδρομίου 68, Εξάρχεια
Τηλ: 210-8068552, 6978014815 (απαραίτητη η κράτηση θέσεων)
http://ohipaizoume.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
Stand up Comedy Tour Mini-Bus “Τhe Attica Days”
Πώς παθαίνουν όλοι (εντάξει, όχι όλοι) οι Έλληνες αμόκ μόλις μυριστούν μιούζικαλ και υπερπαραγωγή ξέρετε; Ε, ακριβώς το αντίθετο τους συμβαίνει μόλις ακούσουν stand up comedy και τρέχουν, φαίνεται, μίλια μακριά. Δεν εξηγείται αλλιώς η καθολική, σχεδόν, αποτυχία του συγκεκριμένου είδους στη χώρα μας. Αλλά εμείς θέλουμε πάντα να ελπίζουμε. Και ...
Συνέχεια...
Έγκλημα, τιμωρία, λεφτά, δολοφονία συνταξιούχου στον Κολωνό
Η Ομάδα Νάμα μετά το «Ροτβάιλερ» καταπιάνεται και πάλι με ένα έργο που εστιάζει σε σύγχρονα κοινωνικά θέματα, κινείται όμως αυτή τη φορά με χιούμορ, στα όρια μεταξύ ρεαλισμού και μαύρης κωμωδίας και παρουσιάζει, για δεύτερη χρονιά και για περιορισμένες παραστάσεις, το έργο «Έγκλημα, τιμωρία, λεφτά, δολοφονία συνταξιούχου» του Σουηδού συγγραφέα Ματίας ...
Συνέχεια...
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού ολοκληρώνεται με τις δύο τελευταίες από τις δέκα εντολές που παρουσιάζονται από τις 6 Μαΐου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή και Μάνιας Παπαδημητρίου στο Από Μηχανής Θέατρο. «Ου κλέψεις»«ΟΥ ΚΛΕΨΕΙΣ. Γιατί; Μπορώ; Γίνεται να μην κλέψω; Ποτέ; Αν δεν κλέψεις, πως είναι η ...
Συνέχεια...
Ποιος είναι ο κύριος Κέλερμαν και γιατί λέει όλα αυτά τα βρωμερά πράγματα γιαΆ μένα;
(Μια επίσκεψη στον «Πύργο»)Ένας από τους πιο πρωτότυπους, ομολογουμένως, τίτλους παράστασης της σεζόν.Αλλά δεν θα περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό που φέτος βασίζει το εγχείρημά του (πειραματικό ως συνήθως) στα «Ημερολόγια» του Κάφκα -και μια παλιά κινηματογραφική Χολιγουντιανή αποτυχία- και μετά το επικό «Πεθαίνω σαν Χώρα» του ...
Συνέχεια...
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
Η «φιλοσοφία στη σκηνή» είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα που παρουσιάζεται στο Megaron Plus. Μια σειρά δραματοποιημένων διαλέξεων που αυτή τη φορά καταπιάνεται με τον Καρτέσιο. Βασικός πρωταγωνιστής ένας...καθηγητής! Ο κύριος Θεοδόσης Πελεγρίνης καθηγητής φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ φιλοσοφίας του πανεπιστημίου ...
Συνέχεια...
Αυλαία για το θέατρο Ποταμίτης
Με λύπη πληροφορηθήκαμε πως κλείνει οριστικά ένα από τα παλιότερα και γνωστότερα θέατρα της Αθήνας, ένας χώρος που φιλοξένησε πολλές εναλλακτικές παραστάσεις σε μια εποχή που το διαφορετικά θεάματα δεν ήταν και τόσο συνηθισμένα και τα θέατρα βρίσκονταν συνωστισμένα μόνο στο κέντρο της πόλης. Το 1973 ο Δημήτρης Ποταμίτης άνοιξε το ...
Συνέχεια...
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης
Η Julia Kristeva σε μια απόπειρα της να περιγράψει τους Γαλλους, τους χαρακτήρισε λαό εθισμένο στη λογοτεχνία, τις λέξεις, την περιγραφή καταστάσεων με όσο το δυνατόν πιο σύνθετα και εξεζητημένα μέσα. Οι Γάλλοι κυριολεκτικά πετάνε τη σκούφια τους για περίπλοκα λεκτικά σύνολα, τολμηρές παρομοιώσεις και μεταφορές καθώς και αναλυτικές αφηγήσεις. ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους στο Θέατρο ¶νοιξης
Έρωτας, δράση και ποίηση, καταδιώξεις με γρήγορα αερόστατα, σκόρδα, ιερές βαλίστρες και πεγιότ σε σπρέϊ.Βασισμένο στο εξπρεσιονιστικό έργο του F. W. Murnau αλλά και σε μεταγενέστερες διασκευές του βιβλίου του Μπραμ Στόουκερ (Δράκουλας), το έργο "Νοσφεράτου Διδόντικους" είναι μια χιουμοριστική ματιά πάνω στον γοτθικό τρόμο και το αρχέτυπο του βρυκόλακα.Η ...
Συνέχεια...
Στην κουζίνα της Πλαθ – Viciousness in the kitchen  στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η σκηνοθέτης Έλλη Παπακωνσταντίνου και οι ηθοποιοί Αθηνά Μαξίμου, Άντριαν Φρίλινγκ και Ελευθερία Γεροφωκά στον χώρο μιας απρόβλεπτης κουζίνας αναζητούν την ελεύθερη σχέση της ποίησης της Πλαθ με την μουσική, την goth εικονογράφηση, τα γυναικεία στερεοτύπα και τη... μαγειρική. Μαζί τους η χορογράφος Αμάλια Μπέννετ και ο μουσικός Λάμπρος Πηγούνης ...
Συνέχεια...
Χορογραφία στα ύψη του Μανχάταν
Το New York City Ballet βιντεοσκόπησε τη χορογραφία του Christopher Wheeldon "After the Rain" με σκηνικό τον νεόδμητο One World Trade Center και τον υποβλητικό ορίζοντα του Μανχάταν στο ξημέρωμα. Όλο αυτό ονομάστηκε New Beginnings και κινηματογραφήθηκε ξημερώματα της 12ης Σεπτεμβρίου στην ταράτσα του Four World Trade Center, του τέταρτου χαμηλότερου ...
Συνέχεια...
Τι αλλάζει φέτος στο Bob Theatre Festival;
Μα τι όνομα για θεατρικό φεστιβάλ είναι τέλοσπάντων το Bob; Λοιπόν, να δούμε: Μικρο, χαριτωμένο, έξυπνο, νεανικό, φιλικό, προσιτό. Όλα αυτά είναι ο “παλίόφιλος”, το Bob Theatre Festival που φέτος κλείνει 5 χρόνια, εξελίσσεται, μετακομίζει στο νέο του σπίτι, το Bios στην Πειραιώς και κάνει πρεμιέρα απόψε. Οι οργανωτές του Bob ξεχύνονται όλο ...
Συνέχεια...
Preview: The Oh Fuck Moment! @ Bios
Ας γιορτάσουμε, επιτέλους, τα λάθη μας.  Αν σας τρομάζουν κι εσάς όπως και εμάς οι αλληλεπιδραστικές θεατρικές παραστάσεις να ξέρετε πως έχετε την αμέριστη κατανόησή μας. Αλλά, μαζί με την κατανόησή μας, στη συγκεκριμένη παράσταση, έχετε και την υπόσχεση/ επιβεβαίωση πως δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να νιώσετε άβολα ή αμήχανα. ...
Συνέχεια...
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως 15 Ιουλίου
Λίγο μετά το Synch που θα γεμίσει την Τεχνόπολη μουσικές (και άλλα) και θα μετατρέψει το Γκαζοχώρι για μερικές μέρες του Ιουνίου σε Μέκκα των απανταχού φιλόμουσων μια ακόμα διοργάνωση θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των φιλότεχνων και ιδίως θαυμαστών του ...
Συνέχεια...
Ένας στους Δέκα
To 10,3% του πληθυσμού της Ελλάδας είναι μετανάστες. ¶νθρωποι που άφησαν τις πατρίδες και τις οικογένειες τους σε αναζήτηση μιας καλύτερης τύχης. Παρόλο που έχουμε περάσει ήδη στη δεύτερη γενιά αυτής της ομάδας «πολιτών», η επίσημη πολιτεία κι η κοινωνία αρνείται να τους ενσωματώσει, ή ακόμα και να τους αναγνωρίσει. ...
Συνέχεια...
Μια λίμνη χωρίς κύκνους
Κανονικά εδώ θα βρίσκατε την κριτική της πολυδιαφημισμένης παράστασης του Matthew Bourne στο πολυσυζητημένο υπερ-θέατρο Badminton του Γουδίου. (Απορία: το Jesus Christ Superstar που θα ανέβει τον Απρίλιο θα ξεκινήσουν άραγε να το διαφημίζουν από σήμερα ή θα περιμένουν ως αύριο; Μούμπλε μούμπλε...)Θα μπορούσατε βέβαια να την έχετε διαβάσει και ...
Συνέχεια...
Συνεχίζεται η περιοδεία της ‘Δωδέκατης Νύχτας’
Συνεχίζεται με εξαιρετική επιτυχία η πανελλαδική περιοδεία της κωμωδίας του William Shakespeare ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΝΥΧΤΑ, από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ «5η ΕΠΟΧΗ» σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας.Πρόκειται για μια από τις πλέον δημοφιλείς κωμωδίες του μεγάλου Ελισαβετιανού συγγραφέα και ανεβαίνει με τη μορφή μουσικής παράστασης σε σκηνοθεσία Θέμη Μουμουλίδη.Η παράσταση συνεχίζεται ...
Συνέχεια...
Athena Rosas Amat*
*Η Αθήνα αγαπάει τους Rosas. Οι Rosas, η ομάδα της Anne Teresa De Keersmaeker επιστρέφει στην Αθήνα, μετά την παρουσίαση του εμβληματικού Rosas danst Rosas στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2009, με δύο παραστάσεις. Η πρώτη παράσταση είναι το Fase, στο οποίο αρχικά χόρεψε η ίδια και η Michel Anne De Mey είναι το έργο για το οποίο ...
Συνέχεια...
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Ποιος είδε τη Μαρινέλλα Big Mama και δεν φοβήθηκε! Όλοι μιλάνε για «το Σικάγο με τη Μαρινέλλα». Ήταν αλήθεια “κάπως” το στοίχημα του Σταμάτη Φασουλή να βάλει μια τέτοια τεράστια περσόνα σε εναν τόσο γνωστό και αγαπητό, αλλά ουσιαστικά βοηθητικό ρόλο, με κίνδυνο να καπελώσει ολόκληρη την παραγωγή. Όπως, εξάλλου, ήταν τεράστιο ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ και πάλι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Τη θεατρική διασκευή της νουβέλας του Νικολάι Λέσκοφ «Η λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ» και του λιμπρέτου της όπερας του Ντμίτρι Σοστακόβιτς «Κατερίνα Ισμαΐλοβα» από την Μάρθα Φριντζήλα, η οποία υπογράφει και τη σκηνοθεσία παρουσιάζει και πάλι το Θέατρο του Νέου Κόσμου μετά τη μεγάλη επιτυχία της περσινής σεζόν.Διαβάστε την παρουσίαση ...
Συνέχεια...
Είστε νέα θεατρική ομάδα και ψάχνετε για χώρο;
Είστε νέα θεατρική ομάδα με όρεξη και τρέλα; Έχετε κάποια πρόταση για παράσταση και ψάχνετε χώρο; O «ΑΓΚΥΡΑ Πολυχώρος» παραχωρεί ΔΩΡΕΑΝ τον χώρο του bar-theatre σε αξιόλογες προτάσεις για περιορισμένο αριθμό (μεταμεσονύχτιων και όχι μόνο) παραστάσεων. Επικοινωνήστε στο 6974 515181 Οργάνωση παραγωγής: 4actors (Γιώργος Κατινάς).
Συνέχεια...
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Η  Ερωφίλη, οι μάσκες και το τσέλο. Μέσα σε μια ζεστή αίθουσα της Πειραιώς 260 περιμένουμε να ξεκινήσει η Εrofili 3, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα και παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Χώρος. Το διάσημο αυτό έργο της κρητικής λογοτεχνίας, γραμμένο το 1595 από τον Γεώργιο Χορτάτση, έχει όλα τα βασικά στοιχεία μιας ...
Συνέχεια...
Bug
Έχετε δει ποτέ θρίλερ επί σκηνής ή έχετε συνηθίσει να τα νοικιάζετε από το παρακμιακό βιντεοκλάμπ της γειτονιάς σας; Ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε αυτό το ευγενές είδος και στο θέατρο, μια ευγενική προσφορά της ομάδας ΝΑΜΑ και των μεγαλεπήβολων αναζητήσεών της. Το θέμα έχει ως εξής: το θέατρο επί ...
Συνέχεια...
Cirque Eloize | Rain 4-21 Δεκεμβρίου
Μια βροχή φαντασίας και παιδικών αναμνήσεων που κυλάει μέσα από εντυπωσιακά ακροβατικά, από εκείνα στα οποία μας έχει συνηθίσει το Cirque Eloize, αυτό το ονειρικό τσίρκο. Στην έκτη παραγωγή του (και τρίτη που παρουσιάζεται στη χώρα μας μετά το Excentricus το 2002 και το Nomade το 2003) μας ταξιδεύει στην ...
Συνέχεια...
Η Κερένια Κούκλα στο Θέατρο Θεμέλιο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η Ομάδα 8 θα παρουσιάσει τη τρίτη της παραγωγή, το μυθιστόρημα του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου «Κερένια Κούκλα» για 20 παραστάσεις στο ολοκαίνουργιο θέατρο ΘΕΜΕΛΙΟ από τις 17 Απριλίου έως τις 30 ΜαΐουΜε αφορμή το μυθιστόρημα η σκηνοθέτης της Ομάδας Ιουλία Σιάμου δημιουργεί ένα σκηνικό αφαιρετικό μέσα στο οποίο οι τρεις βασικοί ...
Συνέχεια...
Οι καλύτερες θεατρικές παραστάσεις της περασμένης χρονιάς
  Παγκόσμια μέρα θεάτρου σήμερα, και γιορτάζουμε κοιτάζοντας πίσω στις αγαπημένες παραστάσεις που απολαύσαμε την περσινή χρονιά (από Ιανουάριο έως Δεκέμβριο του 2011). 25. Να Ζει Κανείς ή Να Μην Ζει - Κάτια Δανδουλάκη Μια υπερ-κλασσική κινηματογραφική κωμωδία φρεσκαρισμένη σε αψεγάδιαστο πατρόν φάρσας και με μοντέρνο ρετούς (πετυχημένης αυτής της φοράς) μανιέρας Ρέππα-Παπαθανασίου. 24. H ...
Συνέχεια...
Beam me up to Macbeth
Ο Patrick Stewart εκτός από τον διασημότερο όλων των εποχών ρόλο του στο Star Trek, αυτόν του κυβερνήτη Jean-Luc Picard του Enterprise, και ένα σωρό ακόμα εμφανίσεις στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο (προσωπική top μας εκείνη στο 1ο season του Extras του Ricky Gervais) είναι ένας εξαιρετικός θεατρικός ηθοποιός.Και ο ...
Συνέχεια...
Καθόλου Καλά
Η Ursula Rani Sarma έγραψε το Καθόλου Καλά-...touched... πριν καλά-καλά αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο. Το έργο της έτυχε αναγνώρισης από το κοινό και τους κριτικούς στο Edinburgh Festival και η συγγραφική καριέρα της νεαρής ιρλανδέζας -με ινδική καταγωγή- είχε αρχίσει. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγραψε και ανέβασε δουλειές της ...
Συνέχεια...
Το ξέσπασμα των Rootless Root
H ψυχή των Rootless Root, το χορευτικό ζευγάρι Λίντα Καπετανέα και Josef Fruček, μας μίλησαν για το ξέσπασμά τους στη σκηνή. Ή, αλλιώς, για το Kireru τους. Κάπου πριν δύο χρόνια, μια παράσταση με τον περίεργο τίτλο UNA- Unknown Negative Activity με καθήλωσε στην καρέκλα. Ένιωσα κάτι σαν ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερνάει. ...
Συνέχεια...
Ιωάννα Παππά
Ιδιαίτερες συστάσεις δεν χρειάζεται μια που όλο και κάπου την έχετε δει να ξεχωρίζει με την πλούσια ξανθιά της κώμη και το χαριτωμένο, αγγελικό πρόσωπό της- που κρύβει ένα σωρό αντιφάσεις και μια μακρόσυρτη λίστα διαφορετικών ρόλων. Στο θέατρο και στην τηλεόραση και λίγο στο σινεμά.  Η τηλεόραση αποτελεί και ...
Συνέχεια...
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Την μουσικοθεατρική επιθεώρηση "Τα Δίκυκλα", σε κείμενα Κωνσταντίνου Ρεπάνη, παρουσιάζει η καλλιτεχνική ομάδα Contra Tempo για μια και μοναδική βραδιά την Τετάρτη 6 Μαϊου στο Glam Bar στο Γκάζι!Τρεις οδηγοί που έχουν βαλθεί να αλλάξουν το σύμπαν και την κοσμοθεωρία μας ταξιδεύοντας μας με τις μηχανές τους στο δικό τους ...
Συνέχεια...
Stand up Comedy Tour Mini-Bus “Τhe Attica Days”
Έγκλημα, τιμωρία, λεφτά, δολοφονία συνταξιούχου στον Κολωνό
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του
Ποιος είναι ο κύριος Κέλερμαν και γιατί λέει
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
Αυλαία για το θέατρο Ποταμίτης
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης
Νοσφεράτου Διδόντικους στο Θέατρο ¶νοιξης
Στην κουζίνα της Πλαθ – Viciousness in the
Χορογραφία στα ύψη του Μανχάταν
Τι αλλάζει φέτος στο Bob Theatre Festival;
Preview: The Oh Fuck Moment! @ Bios
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως
Ένας στους Δέκα
Μια λίμνη χωρίς κύκνους
Συνεχίζεται η περιοδεία της ‘Δωδέκατης Νύχτας’
Athena Rosas Amat*
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ
Είστε νέα θεατρική ομάδα και ψάχνετε για χώρο;
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Bug
Cirque Eloize | Rain 4-21 Δεκεμβρίου
Η Κερένια Κούκλα στο Θέατρο Θεμέλιο – Κερδίστε
Οι καλύτερες θεατρικές παραστάσεις της περασμένης χρονιάς
Beam me up to Macbeth
Καθόλου Καλά
Το ξέσπασμα των Rootless Root
Ιωάννα Παππά
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar