Στο Μεταξουργείο των Αρχών του 20ου αιώνα, η ασθενική Βιργινία παντρεύεται τον δυνατό και όμορφο Νίκο, η κλονισμένη υγεία της όμως δεν τους επιτρέπει να ζήσουν σαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι. Για τη φροντίδα της Βιργινίας, επιστρατεύεται μια μακρινή ξαδέλφη της, η Λιόλια, ένα κορίτσι γεμάτο ζωή. Ο αυθόρμητος χαρακτήρας της κερδίζει το Νίκο, που στο πρόσωπο της βλέπει την έξοδο του από τον τάφο της συζυγικής του ζωής. Με το θάνατο της Βιργινίας, ο Νίκος παντρεύεται τη Λιόλια και την παίρνει στο σπίτι. Όταν γεννιέται το πρώτο τους παιδί, η νεκρή Βιργινία αποφασίζει να πάρει την εκδίκησή της…

Η «Κερένια Κούκλα» του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου, είναι ένα διπολικό μυθιστόρημα. Από τη μια πλευρά έχουμε ένα από τα πρώτα νατουραλιστικά δείγματα της νεοελληνικής λογοτεχνίας, κι από την άλλη ένα έργο βουτηγμένο στη μεταφυσική. Ολοζώντανοι άνθρωποι που γλεντάνε σε καρναβάλια της Σταδίου, μπλέκονται με απόκοσμες μάγισσες και αδικημένα φαντάσματα σε νεκροταφεία. Την ίδια γραμμή ακολουθεί ο συγγραφέας και στη σύσταση της βασικής τριάδας των ηρώων του, με το παροιμιώδες αλληλοσυγκρουόμενο ζεύγος: Απ’ τη μια η ψυχρή, στραγγισμένη από κάθε ίχνος ζωής κατάκοιτη Ευγενία, κι απ’ την άλλη η χαρά της ζωής και του φωτός, η Λιόλια. Και στη μέση ο Νίκος, το αρσενικό, εξίσου μοιρασμένο στα δυο.

aima2Αυτή την τριπλέτα επέλεξε ο ¶κης Δήμου, για τη σύνθεση του «Αίματος που μαράθηκε» (ενός αλληγορικού παραμυθιού, που όπως πολύ σωστά λέει κι ο ίδιος εμπνεύστηκε από την «Κερένια Κούκλα») και μας δίνει ένα τυπικό δείγμα της γραφής του, με τη δομή σαφέστατα σε δεύτερο ρόλο και τη ρομαντική γλώσσα να δεσπόζει ποιητική και ολοζώντανη, παλλόμενη απ’ το αίσθημα της εποχής και του μυθιστορήματος (επικουρούμενη κι από παρεμβαλλόμενα ποιήματα και τραγούδια της εποχής). Η βασική ένσταση που γεννά το κείμενο είναι το κατά πόσο είναι λειτουργικός ο χαρακτήρας της Τρίτης Γυναίκας που πλάθει ο Δήμου. Είναι ξεκάθαρο πως ενώ πρόθεση του είναι η γυναίκα να στοιχειώνει τους ήρωες σαν επερχόμενος θάνατος ή μοίρα ή οτιδήποτε, στην πραγματικότητα δεν είναι παρά μια υποστήριξη της αδύναμης δραματουργικής επεξεργασίας.

aima2Ο σκηνοθέτης της παράστασης, Γιώργος Σαχίνης, επέλεξε το φαντασιακό/ποιητικό πεδίο για να παίξει, και είναι εύλογο αν σκεφτεί κανείς τις δυνατότητες εντυπωσιασμού μιας τέτοιας επιλογής. Η ματιά του είναι μοντερνίζουσα, σύγχρονη, όμως κάπως επιπόλαιη και ρηχή. Τα ευρήματα του, όταν κάψουν το χαρτί της πρώτης εντύπωσης φαίνονται εύκολα και περιγραφικά. Σε αρκετά σημεία το κείμενο φαινόταν να περισσεύει στις εικόνες και γι’ αυτό να εκφέρεται αμήχανα. Με την εξαίρεση της Τζίνας Θλιβέρη, που χωρίς να εμείνει στη Λιόλια του Χρηστομάνου, έφτιαξε ένα πλάσμα που μας έπεισε ότι διψούσε για ζωή, οι υπόλοιποι ηθοποιοί έμοιαζαν εγκλωβισμένοι στη μεταφυσική φόρμα του ρόλου τους (χωρίς τίποτα να μας υποδηλώνει εξ’ αρχής ότι είναι όλοι φαντάσματα). Η Γεωργία Τσαγκαράκη ερμήνευσε την ψυχρότητα της Βιργινίας σα σνομπισμό. Καθισμένη απ’ την αρχή αυτοκρατορικά στο κρεβάτι της μέσα στην εντυπωσιακή τουαλέτα της έφτιαξε έναν μάλλον αντιπαθή χαρακτήρα κι όχι μια γυναίκα εγκλωβισμένη στο θάνατο. Η Βιργινία δε μπορεί να χαρεί τη ζωή της και μένει στο σκοτάδι όχι από πλήξη, αλλά επειδή η κάθε σταγόνα ζωής γι’ αυτήν είναι απαγορευτική. Ο Γιώργης Τσαμπουράκης έφτιαξε ένα Νίκο απόλυτο έρμαιο της μοίρας του, ενώ θα μπορούσε να είναι λίγο πιο στιβαρός και γήινος, μιας και την πρώτη ύλη φαίνεται να την κατέχει. Στην πλάτη της Αγγελικής Λεμονή έπεσε ο προβληματικός ρόλος της Τρίτης Γυναίκας, που με την υπερβολικά στυλιζαρισμένη κίνηση κι εκφορά του λόγου μπέρδεψε περισσότερο το κοινό, παρά το διαφώτισε…

Για το τέλος αξίζει από ένα μεγάλο συν στο Γιάννη Σκουρλέτη για την εικαστική επιμέλεια της παράστασης, στη Χριστίνα Θανάσουλα για τους ατμοσφαιρικούς φωτισμούς της και στον Κώστα Δαλακούρα για την επιβλητική σύνθεση των ήχων… Αν κατευθυνθείτε στην «Καλλιδρομίου 68» πάντως καλό θα ήταν να έχετε υπόψη σας το μυθιστόρημα. Θα το χαρείτε περισσότερο…

aima2Σκηνοθεσία: Γιώργος Σαχίνης
Κίνηση: Ειρήνη Αλεξίου
Σκηνικά-Κοστούμια: Γιάννης Σκουρλέτης
Μουσική: Κώστας Δαλακούρας
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Βοηθοί σκηνοθέτη: ¶ρης Ασπρούλης, Μαίρη Λογοθέτη
Παίζουν: Τζίνα Θλιβέρη, Γεωργία Τσαγκαράκη, Γιώργης Τσαμπουράκης, Αγγελική Λεμονή

Καλλιδρομίου 68, Εξάρχεια
Τηλ: 210-8068552, 6978014815 (απαραίτητη η κράτηση θέσεων)
http://ohipaizoume.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
New Order
Η ομάδα Blitz καταφέρνει και πάλι να προσελκύσει το ενδιαφέρον μας συνεχίζοντας από κει που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζοντας (με τίτλο σαν φυσική συνέχεια) από το Joy Division στο New Order.Δύο ζευγάρια αλλάζουν ρόλους και γίνονται κριτές και κρινόμενοι σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων των σχέσεων και του κόσμου, σε ...
Συνέχεια...
Χρήστος Λούλης
Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ μεγάλωσε - όπως ήταν αναπόφευκτο - παραμέρισε λιγάκι τα φλας που άστραφταν εκτυφλωτικά στα μάτια του, άφησε το χαμό να ξεθυμάνει, συνέχισε να καταπιάνεται με τους ρόλους του, παντρεύτηκε το κορίτσι του, ντύθηκε γυναίκα και πρωταγωνιστεί μαζί με άλλους 7 κυρίους στην παράσταση talk of ...
Συνέχεια...
Ιστορίες με Ηχώ από την Ομάδα Playback Ψ
Πως είναι να ακούς τη ζωή σου από τα χείλη αγνώστων;Ιστορίες που ζήσαμε, ιστορίες που ζούμε.Ιστορίες που αξίζει να μάθουμε και να μοιραστούμε.Για να πάψουμε να είμαστε άγνωστοι.Να μη φοβόμαστε να ζούμε στην ίδια πόλη.Να συναντηθούμε. Γιατί περί αυτού πρόκειται.Κάθε μία παράσταση της Ομάδας Playback Ψ είναι μια ιδιαίτερη συνάντηση ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για τον Προμηθέα Δεσμώτη από το ΔH.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης
Μια φιλόδοξη παραγωγή, τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου παρουσιάζει φέτος το καλοκαίρι το Δημοτικό Θέατρο Ρούμελης στα φεστιβάλ όλης της Ελλάδας. Το ρόλο του Προμηθέα θα ερμηνεύσει ο Χρίστος Καλαβρούζος που υπογράφει και τη σκηνοθεσία. Η παράσταση αυτή είναι μια συλλογική εμπειρική κατάθεση σημαντικών συντελεστών του θεάτρου μας που με ...
Συνέχεια...
Οι Έμποροι των Εθνών
Μια λογοτεχνική κομεντί σε συνέχειες από τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, ένα φιλόδοξο ανέβασμα από την ομάδα ΟΠΕRΑ. Δεν αστειευόμαστε καθόλου. Κάποτε ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης προσπάθησε να καλύψει το κενό (κενό που ούτε καν γνώριζε, βεβαίως, πως υφίστατο) των τηλεοπτικών σειρών με μια λογοτεχνική κοινωνική κομεντί σε συνέχειες. Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Πάτρας
Το θέατρο προκαλεί πλήξη στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Αυτό έχω διαπιστώσει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαι μαζί του και δεν τους κακίζω, ομολογουμένως, αφού και η δική μου σχέση με αυτό το είδος τέχνης παραπαίει συχνά από τον μεγάλο έρωτα στο μεγάλο μίσος και εμπλουτίζεται από συναισθήματα άρνησης όταν ...
Συνέχεια...
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το πρώτο θεατρικό έργο του γνωστού κομίστα Αρκά, Εχθροί εξ αίματος, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.Το έργοΣτο νοσοκομείο, ύστερα από ένα τροχαίο ατύχημα, ο οργανισμός βρίσκεται σε κώμα. Κι ενώ τα ευγενή όργανα δίνουν τη μάχη της ζωής, το Παχύ και το Λεπτό Έντερο, δυο άσπονδοι φίλοι, προσπαθούν να εκτιμήσουν την ...
Συνέχεια...
Νυκτόβια Ζώα στο Θέατρο Πολιτεία
Τα νυκτόβια ζώα είναι περισσότερα απ' όσα νομίζουμε... Δεν έχω τίποτα εναντίον τους, όσο βέβαια δεν δημιουργούν προβλήματα. Γνωρίζω σπουδαίους ανθρώπους όλων των αποχρώσεων. Ανθρώπους που δεν έρχονται να σου κάνουν μάθημα πώς να ζεις στη χώρα σου. Δυστυχώς, φαίνεται πως είναι πολύ περισσότεροι εκείνοι που...Ο θίασος «ΣΥΝ-ΘΗΚΗ» σε συνεργασία ...
Συνέχεια...
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
Τέσσερις ώρες ταξίδι σε ένα νέο Γαλαξία ακούγονται τρομακτικές. Και όμως, είναι υπέροχες. Μια τετράωρη performance. Στο άκουσμα και μόνο της διάρκειας της νέας παραγωγής των blitz με έλουσε, πέρυσι, κρύος ιδρώτας. Και, έτσι, δεν κατάφερα να με πείσω να ταξιδέψω στον Γαλαξία τους που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ίδρυμα ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
Η χρονομηχανή Οδυσσεβάχ @ Θέατρο Πόρτα
Μας γυρίζει εκεί κάπου στο 1981, τότε που ξεκίνησε τα ταξίδια του, τότε που τίποτα δεν έμοιαζε ακατόρθωτο και το ταξίδι ήταν τόσο μακρινό όσο του θαρραλέου ήρωα της Ξένιας Καλογεροπούλου. Ρωτήστε όποιον με γνωρίζει προσωπικά και θα σπεύσει να σας εγγυηθεί πως εγώ και το κλάμα σε δημόσιο χώρο σπανίως ...
Συνέχεια...
H Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης δίπλα μας
Αφού δεν πάει ο θεατής στη Νέα Υόρκη έρχεται η Νέα Υόρκη στο θεατή με τη βοήθεια του Μεγάρου Μουσικής που συνεχίζει και φέτος τις μεταδόσεις -απευθείας ή μαγνητοσκοπημένες- από τη Metropolitan Opera. Ε, και μια που πιάσαμε την κουβέντα για τις όπερες (βλ. προηγούμενο άρθρο) ας μιλήσουμε και για ...
Συνέχεια...
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
Αφού κατάφερε μέσ' στο χειμώνα να κάνει να αστράψουν δεκάδες χαμόγελα των θεατών του Coronet που παρακολουθούσαν τα -οικεία- καμώματα της ζωής του, ο Σωτήρης aka Caveman αποφάσισε να ταξιδέψει φέτος το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας.Την ιστορία κάπου την έχετε ξανακούσει.Ένας θεαματικός καβγάς και ο Caveman καταλήγει στο ...
Συνέχεια...
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties
Σε ώρες μετράμε το χρόνο που έμεινε ώσπου να δούμε την παράσταση που περιμέναμε πώς και πώς από τη στιγμή που ανακοινώθηκε, πριν λίγους μήνες. Οι Βρετανοί Forced Entertainment επιστρέφουν για τρίτη φορά στην Ελλάδα και ο θαυμασμός μας δεν είναι καθόλου forced. Για το devised theatre τα ξέρετε, είναι το θέατρο του αυτοσχεδιασμού ...
Συνέχεια...
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε προσκλήσεις
Ένας οίκος ανοχής... τρεις αδερφές ιερόδουλες που επιλέγουν τους πελάτες τους. Τι διακρίνουν στο πρόσωπο ενός συγγραφέα; Γιατί αρνούνται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε έναν παράξενο άντρα που έρχεται μια νύχτα;Και μέσα σε όλα αυτά, ένα οκτάχρονο αγόρι που ζει μέσα στον οίκο ανοχής.Ο χρόνος τελειώνει... και είναι σημαντικός...της ...
Συνέχεια...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αν μια ζωή διαγράφεται από μια νοητή ευθεία με μνημονικά σημάδια από εμπειρίες και επιλογές, τι συμβαίνει όταν πέντε ηθοποιοί ενώσουν τα δικά τους ίχνη σε ένα κυριολεκτικό χάρτινο μονοπάτι αναμνήσεων για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική πραγματικότητα; Τα μέλη της ομάδας Motus Terrae χρησιμοποιούν ένα τέτοιο  άδειο, λευκό, ρολό χαρτί ...
Συνέχεια...
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Μετά τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στην ερειπωμένη αυλή του αρχοντικού του το 2006, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ...
Συνέχεια...
Ο Βασιλικός ανθίζει στο Εθνικό
Και μας ταξιδεύει στα Επτάνησα, σε έρωτες παλιούς και οικογενειακά δράματα, μέσα από ένα από τα πιο εμβληματικά κείμενα της νεοελληνικής δραματουργίας. Με το κείμενο του Αντώνιου Μάτεση (από τη Ζάκυνθο) και τη σκηνοθετική ματιά του Σπύρου Ευαγγελάτου (από την Κεφαλονιά) το Εθνικό βάλθηκε φέτος να μας ταξιδέψει στο παρελθόν και ...
Συνέχεια...
«Godot» από την ομάδα Creo
Η εποχή μας, πιο μπεκετική από κάθε άλλη, μας φέρνει αντιμέτωπους με το μηδενισμό και την αδράνεια. Η αναμονή μιας έξωθεν σωτήριας λύσης μοιάζει να είναι η μόνη ελπίδα, το μόνο νόημα της ύπαρξης. Η ομάδα σύγχρονου χορού Creo παρουσιάζει την παράσταση «GODOT», στο πλαίσιο του ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η φετινή Ηλέκτρα του Εθνικού, ανεξαρτήτως καλλιτεχνικού αποτελέσματος είναι αναμφίβολα το γεγονός του καλοκαιριού. Είτε λόγω star σκηνοθέτη, είτε λόγω all star cast τριών γενεών, είτε λόγω βαπτίσματος του πυρός νεόκοπων (αμφιβόλου -και μη- ταλάντου) πρωταγωνιστών, το κοίλο της Επιδαύρου γέμισε ασφυκτικά και τις δύο μέρες των παραστάσεων. Στοίχημα ανοιχτό ...
Συνέχεια...
Bug
Έχετε δει ποτέ θρίλερ επί σκηνής ή έχετε συνηθίσει να τα νοικιάζετε από το παρακμιακό βιντεοκλάμπ της γειτονιάς σας; Ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε αυτό το ευγενές είδος και στο θέατρο, μια ευγενική προσφορά της ομάδας ΝΑΜΑ και των μεγαλεπήβολων αναζητήσεών της. Το θέμα έχει ως εξής: το θέατρο επί ...
Συνέχεια...
Περί Ζώων
Η βραβευμένη με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 2004 Αυστριακή συγγραφέας Ελφρίντε Γέλινεκ έγραψε το θεατρικό έργο Περί Ζώων με αφορμή ένα ρεπορτάζ. Στο βιεννέζικο περιοδικό Falter ο δημοσιογράφος Florian Klenk αποκάλυψε το σκάνδαλο trafficking γυναικών από ένα γραφείο συνοδών πολυτελείας της Βιέννης. Στο ρεπορτάζ δημοσιεύτηκε μέρος των πρωτοκόλλων παρακολούθησης της αστυνομίας με συνομιλίες ...
Συνέχεια...
‘Η Νύχτα των μυστικών’ στη Νέα Σκηνή του Εθνικού
Τον ¶κη Δήμου τον γνωρίσαμε πριν από χρόνια όταν η δική του Ιουλιέτα έμεινε ζωντανή να αναπολεί τον έρωτά της με το Ρωμαίο. Κι έπειτα μας γέμισε με καινούργια έργα συμβάλλοντας στην αναγέννηση αυτού που ονομάζεται «νεοελληνικό θέατρο». Το καινούργιο του έργο «Η Νύχτα των μυστικών» είναι ένα κείμενο ποιητικό ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
Τα Κόκκινα Φανάρια @ Εθνικό
«Οι άνθρωποι είμαστε ζώα» και εσείς τα λέτε πολύ καλά Μαντάμ Παρή  Αλλά, ποιος σας ακούει. Κανείς, μάλλον, αφού δεν τα λέτε ούτε εσείς, ούτε και κανείς άλλος τόσο πειστικά ώστε να σας παρακολουθήσουμε. Πολύ πιθανόν είναι να μην γνωρίζετε ότι Τα Κόκκινα Φανάρια, το έργο του Αλέκου Γαλανού, γράφτηκε αρχικά για το ...
Συνέχεια...
Εθνική κάρτα
Ξεκίνησε την περασμένη σεζόν και επαναλαμβάνεται φέτος η ιδέα της κάρτας συνδρομών για τις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Σκοπός η εδραίωση μιας μακροπρόθεσμης θέσης με τους θεατές και η προσφορά πιο προσιτών τιμών σε εκείνους που θέλουν να παρακολουθήσουν περισσότερες από μία ή και όλες τις παραστάσεις του φετινού ρεπερτορίου. ...
Συνέχεια...
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Ξεκινώντας για το θέατρο Χώρα οι προθέσεις μου δεν ήταν καθόλου καλές (και ελπίδες δεν υπήρχαν καν). Το μόνο που περίμενα να δω ήταν το μέγεθος της καταστροφής μίας από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, του «Breakfast at Tiffany's», στη θεατρική της απόδοση.Σκεφτόμουν τρόπους εκδίκησης της Γεωργία Μαυραγάνη γι αυτό ...
Συνέχεια...
Το Κίεβο της Φιλαρέτης Κομνηνού
Η Φιλαρέτη Κομνηνού μας μιλάει για την «πολιτική» στάση της, με αφορμή την παράσταση Κίεβο. Η Φιλαρέτη Κομνηνού πρωταγωνιστεί, σε εναλλασσόμενη διανομή με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, στο έργο του Σέρχιο Μπλάνκο ΚΙΕΒΟ. Το έργο του Μπλάνκο παίζει με τις ψυχικές εκφάνσεις της ανθρώπινης ψυχής. Μπαινοβγαίνει στη φωτεινή και σκοτεινή πλευρά της ...
Συνέχεια...
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Μπορεί η ομάδα AbOvo να έγινε γνωστή, στους περισσότερους, εξ αιτίας της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής της παρουσίας στις αντίστοιχες συχνότητες του ΣΚΑΙ από όπου σατιρίζει τα κακώς κείμενα της ελληνικής πραγματικότητας αλλά η ιστορία της είναι, κυρίως, θεατρική. Από το «Εκεί, εκεί στην Κόλαση» και το «Μαμά Ελλάδα 2» έως το ...
Συνέχεια...
Ζορρό μετά μουσικής
Την Ιζαμπέλ Αλιέντε την ξέρετε. Ακόμα κι αν δεν είστε ένας από τους 52.000.000 αναγνώστες των βιβλίων της σε όλο τον κόσμο, σίγουρα έχετε δει την κινηματογραφική μεταφορά του Σπιτιού των Πνευμάτων, που ένωσε στην οθόνη τη Meryl Streep, τη Vanessa Redgrave, τη Glen Close και το Jeremy Irons.Και θυμάστε ...
Συνέχεια...
New Order
Χρήστος Λούλης
Ιστορίες με Ηχώ από την Ομάδα Playback Ψ
Πρεμιέρα σήμερα για τον Προμηθέα Δεσμώτη από το
Οι Έμποροι των Εθνών
Η Γυναίκα της Πάτρας
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο
Νυκτόβια Ζώα στο Θέατρο Πολιτεία
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
Πάπισσα Ιωάννα
Η χρονομηχανή Οδυσσεβάχ @ Θέατρο Πόρτα
H Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης δίπλα μας
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5
Ο Βασιλικός ανθίζει στο Εθνικό
«Godot» από την ομάδα Creo
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Bug
Περί Ζώων
‘Η Νύχτα των μυστικών’ στη Νέα Σκηνή του
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο
Τα Κόκκινα Φανάρια @ Εθνικό
Εθνική κάρτα
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Το Κίεβο της Φιλαρέτης Κομνηνού
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Ζορρό μετά μουσικής