Ο μονόλογος λογαριασμός και απολογισμός των επιλογών μιας ζωής στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ, στο τέλος του διαδρόμου με τις κονσέρβες λουκάνικα κοκτέιλ.

Η Μαρί-Πιερ βγάζει κάθε Τρίτη τον μπαμπά της για ψώνια– κι ας επιμένει αυτός να την φωνάζει με το βαφτιστικό τουΖαν-Πιερ. Το αίμα ρίμελ δεν γίνεται.

Η Μαρί-Πιερ πάντα φροντίζει τον εαυτό της τις Τρίτες που παίρνει το τρένο από το πρωί για να πάει να επισκεφτεί τον χήρο πατέρα της, να τον φροντίσει, να τον σενιάρει, να του καθαρίσει και του μαγειρέψει και να τον πάει φυσικά και στο σουπερ μάρκετ να ψωνίσουν. Εκεί, που πάνε όλοι, γιατί τα έχει όλα. Τον φροντίζει η Μαρί-Πιέρ τον μπαμπά της, γιατί αυτή την ανατροφή είχε πάρει, αυτό το παράδειγμα είχε από την μητέρα της πως πρέπει να φέρονται οι γυναίκες στους άντρες τους, να τους φροντίζουν, και αυτό το παράδειγμα είχε πάρει από τον πατέρα της πως πρέπει να φέρονται οι άντρες στην οικογένεια τους, να την συντηρούν. Τι κι αν ποτέ δεν την δέχτηκε για αυτό που είναι, τι κι αν ακόμα την κοροϊδεύει με την χοντρή άγαρμπη φωνή του και επιμένει να την φωνάζει Ζαν-Πιερ σαν να ήταν ακόμα γιος του και όχι πλέον κόρη;

Όλος ο κόσμος [την] κοιτάει την Τρίτη. Όλος ο κόσμος. [Την] κοιτάει με την άκρη του ματιού, τάχα διακριτικά αλλά στην πραγματικότητα καθόλου“. Αυτή, Θεά. Μπούτι αλαβάστρινο, καλσόν γυαλιστερό, ψιλοτάκουνο φωτιά, φούστα σένια ως το γόνατο, νύχι στην εντέλεια, καούκα φρεσκοατμισμένη, βλεφαρίδα κάγκελο, μούρη βαμμένη στην εντέλεια, κρύβει πίσω όλες της τις αμαρτίες και τις γενετίσιες ατέλειες. Aπ’έξω σε όλους φαίνεται άσπιλη, ατάραχη, δυνατή, όμορφη, θυληκιά, παραδοσιακή, Κιουρία. “Αυτή καθεαυτή“.

Κάτω από τα κλινικά και αποστασιωποιημένα εκτυφλωτικά φώτα φθορισμού του Σουπερ-Μάρκετ ο Φαίδων Καστρής μεταμορφώνεται μοναδικά σε Μαρί-Πιερ, ένα ακόμα προϊόν στο ράφι, αντικείμενο μαζικής κατανάλωσης, λαθροβλεψίας και τέρψης του κοινού. Αλλάζει απρόσμενα μεταξύ του εαυτού της και του χαρακτήρα του πατέρα της όταν περιγράφει τόσο ζωντανά τις προσβολές του, ενισχύοντας την αντίθεση ανάμεσα στην κληρονομιά του – τον τρόπο που θα ήθελε η κοινωνία να την βλέπει – και στον τρόπο που νιώθει η ίδια τον εαυτό της και θέλει να φέρεται. Εσωτερικεύει τις προσβολές τους, κρατάει πάντα την καλοκάγαθη αγαθή εικόνα της και αποφορτίζεται μόνο μέσα από υποθετικά σενάρια όπου είναι μια άλλη, μια πιο σκληρή, πιο αδυσώπητη και εκδικητική, πάντα επαναπαυόμενη που δεν είναι μια τέτοια ίδια με αυτούς, που είναι και σε αυτό διαφορετική τους. Απομακρυσμένη, ιδανική, όμως μέσα από τις εξομολογήσεις της ξετυλίγεται, φανερώνεται, όπως και με το κυριολεκτικό της πηδηματάκι έξω από τη σκηνή και τα φώτα της προς το κοινό, όταν έρχεται απελπιστικά κοντά στις δυο σειρές των θεατών, μια ανάσα μακριά, ανέλπιστα, αναπόφευκτα αληθινή, να απαντάει στα απομακρυσμένα λαίμαργα βλέμματα με την πιο κοντινή της αλήθεια. Σοκαριστική και αγαπημένη.

Εμπνευσμένο από μια αληθινή παρατήρηση του συγγραφέα Emmanuel Darley ενός τέτοιου παράταιρου ζευγαριού κόρης/γιου και πατέρα στην ουρά του ταμείου στα βρετανικά σουπερ-μάρκετ Tesco’s μια Τρίτη, το έργο “Tuesday at Tesco’s” ανεβαίνει πρώτη φορά στην Ελλάδα σε μια εξαιρετική “καθωσπρέπει” μετάφραση της Μήνας Πατεράκη-Γαρέφη, με υποβλητική λιτή σκηνογραφία και φωτισμούς, ζωντανή μουσική πιάνο και μια στοιχειωτική ερμηνεία του πρωταγωνιστή Φαίδωνα Καστρή. Έχει προηγουμένως  βραβευτεί στο Φεστιβάλ Fringe του Εδιμβούργου, ενώ ήταν υποψήφιο για το βραβείο Molière, την ύψιστη διάκριση του Εθνικού Θεάτρου της Γαλλίας. Οι παραστάσεις έχουν πάρει ακόμα μια παράταση και συνεχίζονται μέχρι τέλους Ιανουαρίου (ή και λίγο αργότερα ακόμα).

Μετάφραση Μήνα Πατεράκη-Γαρέφη
Σκηνοθεσία Κατερίνα Μπερδέκα
Σκηνικά – Κοστούμια Νίκος Αναγνωστόπουλος
Μουσική Σύνθεση Δημήτρης Παπαλάμπρου
Ερμηνεύει και αυτοσχεδιάζει στο πιάνο o Θέμις Συμβουλόπουλος
Φωτισμοί Τάσος Παλαιορούτας
Ερμηνεύει ο Φαίδων Καστρής

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 21.30
Κυριακή, Δευτέρα 20.00

Τιμές εισιτηρίων
15 ευρώ, Φοιτητικό: 10 ευρώ

Από Μηχανής Θέατρο
Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ: 210 5231131
www.syn-epi.com

8



Διάβασε επίσης...
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ναι, η φίρμα, η γνωστή, η σωστή η άρρωστη η κορασιδοκτόνα η πηγαδοπνίχτρα η Φραγκογιαννού με το όνομα. Η διάσημη γριά ηρωίδα του Παπαδιαμάντη, η περίφημη Φόνισσα, σύμβολο του κοινωνικά κυρίαρχου μισογυνισμού μιας ολόκληρης εποχής, όπου η γέννηση μιας κόρης (αντί ενός "παιδιού"= αγοριού) ήταν κατάρα και τιμωρία, σήμαινε έξοδα και προίκες ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Μαζί φτυνόμαστε, και χώρια αγανακτούμε.Πέντε χρόνια μετά το διαζύγιο τους, φρεσκο-ξανα-παντρεμένοι και οι δυο, ο Έλιοτ και η Αμάντα ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά στα γειτονικά μπαλκόνια του ξενοδοχείου όπου γιορτάζουν το μήνα του μέλιτος με τους νέους συζύγους τους. Μετά τον πρώτο τους γάμο βίαιου και αυτοκαταστροφικού πάθους, τώρα και οι ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
Ο Κουλοχέρης του Σποκέιν στο Θέατρο Αργώ
Ποιο κουλό σενάριο θα μπορούσε να οδηγήσει μια trailer trash ξανθιά και τον μελαψό γκόμενο της να βρεθούν αλυσοδεμένοι στο καλοριφέρ σε ένα φτηνό δωμάτιο μοτέλ...με ένα μπιτόνι βενζίνη έτοιμο να εκραγεί και μερικές ντουζίνες κομμένα χέρια σπαρμένα γύρω τους στο πάτωμα; Ο Ιρλανδός Martin McDonagh (In Bruges, Pillowman) ξαναχτυπά με ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
Βραβεία Tony 2012
Το Αμερικάνικο θέατρο γιόρτασε την Κυριακή 10 Ιουνίου απονέμοντας τα βραβεία Tony στην 66η τελετή τους.  Θυμάστε το Once, το κινηματογραφικό μιούζικαλ του 2006 που απέσπασε ένα σωρό βραβεία, ανάμεσα στα οποία και το Όσκαρ Μουσικής και έκανε διάσημους ανά τον κόσμο τους πρωταγωνιστές και ερμηνευτές των τραγουδιών του τον Glen Hansard (της Ιρλανδέζικης ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια ...
Συνέχεια...
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Σώζουν ζωές τα κατά συνθήκη ψεύδη;   Ξεκινώντας να πάω στο θέατρο της οδού Κυκλάδων και ξέροντας πολύ λίγα για το έργο του Ρώσου συγγραφέα Ιβάν Βιριπάγεφ σκεφτόμουν πως, αυτή την περίοδο, αν βάλεις σε μία πρόταση τις λέξεις «Κυκλάδες» και «Ψευδαισθήσεις» έχεις μια πολύ καλή ιδέα για το επερχόμενο καλοκαίρι ...
Συνέχεια...
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ανοίγει ξανά ο Φάκελος Αγαμέμνων. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται. Οι Ατρείδες απολογούνται χωρίς συνήγορο. Θύτες και θύματα αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα δίχτυα της Δίκης … Με άξονα τον ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ  του Αισχύλου, η Ομάδα «ΘΕΑΤΡΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.νευ Ε.νσήμων» παρουσιάζει μια σύνθεση-σύνδεση της τραγωδίας με τον σύγχρονο ποιητικό λόγο και το νεότερο ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο σούπερ–μάρκετ
H Εταιρεία Θεάτρου Συν-Επί (+,Χ) παρουσιάζει ένα συγκινητικό σύγχρονο γαλλικό έργο με έντονα κωμικό χαρακτήρα, ένα έργο–ωδή στη μοναδικότητα. Το βραβευμένο στο Fringe του Εδιμβούργου (2011) και υποψήφιο για βραβείο Molière του Εθνικού Θεάτρου της Γαλλίας Την Τρίτη στο σούπερ–μάρκετ του Εμμανουέλ Νταρλέ θα παιχτεί σε πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα. Μια σημαντική στιγμή ...
Συνέχεια...
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη
  Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες. Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι "παππούς", κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, ...
Συνέχεια...
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο  σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Ανν Ρέινολντς και Μόιρα Μποφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης και διασκεύασε ο Νίκος Μαστοράκης, με την Μαρίνα Ασλάνογλου να υποδύεται την τραγική Σίρλεϋ Τζόουνς, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε πέρυσι, φέτος παρουσιάζεται ξανά, για λίγες παραστάσεις, από τις 6 Φεβρουαρίου. Είναι η τέταρτη φορά που ...
Συνέχεια...
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μόνο που αυτή τη φορά τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της παράστασης (μαζί με τον Κώστα Γάκη), Βασίλης Μαυρογεωργίου. Μετά την μεγάλη επιτυχία της παράστασης τη σεζόν που μας πέρασε στο Θέατρο του Νέου Κόσμου αλλά και στην αρχή της φετινής στο Θέατρον και στο Δημοτικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Βαρεθήκατε και εσείς τα cliché debates που ευδοκιμούν γύρω μας όπως και εμείς; Μια διαφορετική αντιπαράθεση, μέχρι τελικής πτώσεως, ξεκίνησε.  Πώς καταφέρνουν, σκέφτηκα αμέσως μόλις διάβασα το δελτίο τύπου, να συναντηθούν σε μία παράσταση 75 λεπτών ο D.H.Lawrence και οι Ερωτευμένες Γυναίκες του (ένα κείμενο του 1920) με Έλληνες συνδικαλιστές, bloggers, ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Όταν τελείωσε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος το κοινό αίσθημα ήταν ότι ο κόσμος των συστημάτων είχε γίνει κομμάτια. Έτσι οι άνθρωποι μπήκαν, χωρίς να το ξέρουν, στο Μεσοπόλεμο. Αυτό το χωρίς να το ξέρουν είναι ίσως το πιο συγκινητικό κομμάτι των κάθε είδους ανθρώπινων ιστοριών. Γιατί οι ιστορίες είναι θνητές ...
Συνέχεια...
24 Hour Plays Athens – στα backstage της προετοιμασίας
6 συγγραφείς, 6 σκηνοθέτες, 20 ηθοποιοί, 24 ΜΟΛΙΣ ΩΡΕΣ για να γράψουν, σκηνοθετήσουν, προβάρουν και παρουσιάσουν στο κοινό 6 ολοκαίνουρια έργα μέσα σε 1 παράσταση. Τα 24 Hour Plays ξεκίνησαν 12 χρόνια πριν σαν ένα διασκεδαστικό πείραμα με αφετηρία τα "δικά μας" geeky 24 Hour Comics του Scott McCloud. Μετά την πρώτη ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Η Μικρή Γοργόνα
Δεν ξέρουμε αν έχετε και εσείς ανάγκη όπως εμείς να καταφεύγετε που και που σε διάφορα τρικς για να ξεχαστείτε από τα μεγαλύτερα ή μικρότερα δεινά της ενήλικης ζωής. Αν το κάνετε, πάντως, σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση για να το πετύχετε για λίγες ώρες. Οι παιδικές παραστάσεις του θεάτρου ...
Συνέχεια...
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Mαζί @ M art Space
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Ο Κουλοχέρης του Σποκέιν στο Θέατρο Αργώ
Πάπισσα Ιωάννα
Βραβεία Tony 2012
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Page_31
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Την Τρίτη στο σούπερ–μάρκετ
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου
I Will Survive
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
24 Hour Plays Athens – στα backstage της
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Η Μικρή Γοργόνα