Τον Τσέχωφ στην Ελλάδα τον αγαπάμε πολύ. Χρόνια τώρα. Και δεν πρόκειται για μια αγάπη επιφανειακή, αλλά βαθιά και ουσιαστική. Κάτι από τη ρώσικη ψυχοσύνθεση όπως την αποτύπωσε ο δρ Τσέχωφ πρέπει να συναντιέται με το δικό μας μεσογειακό ταμπεραμέντο και να ενεργοποιεί τους δακρυγόνους αδένες μας. Δεν εξηγούνται αλλιώς τα ρίγη συγκίνησης που περνάει στους Έλληνες θεατές κάθε παράσταση έργου του, ούτε ότι κάθε χρόνο έχουμε κι από ένα ανέβασμα του, με ορισμένα να συμπίπτουν μάλιστα.

Ο Θείος Βάνιας, μετά το Βυσσινόκηπο, είναι το πιο πολιτικο έργο του Τσέχωφ, μιλώντας ξεκάθαρα για μια νέα αστική τάξη χωρίς σαφή προσανατολισμό που μπλέκεται στα πόδια της ήρεμης και χωρίς μεγάλες συγκινήσεις απλοϊκής ζωής των αγνών ανθρώπων της επαρχίας και τη συνταράσσει. Αυτό ακριβώς κάνει το αστικό ζευγάρι των Σερεμπριακώφ, όταν αλόγιστα μπερδεύεται για ένα καλοκαίρι στο επαρχιακό υποστατικό των Βοινίτσκι. Ο Βάνια (κρυφά ερωτευμένος με τη γυναίκα του Σερεμπριάκωφ, Ελένα), η ανιψιά του Σόνια (που βασανίζεται από έναν κρυφό έρωτα για το γιατρό ¶στρωφ), ο ίδιος ο ¶στρωφ, η γριά υπηρέτρια Μαρίνα, κι ο ξεπεσμένος κτηματίας Τελιέγκιν, γνήσιοι εκπρόσωποι μιας τάξης πραγμάτων με χίλια δυο ανέφικτα όνειρα, βγαίνουν για τρεις μήνες απ’ τη ρουτίνα τους, μόνο και μόνο για να συγκρουστούν τις πρώτες μέρες του χειμώνα, με δύναμη στην πραγματικότητα.

Στο Βάνια ο Τσέχωφ φτιάχνει ακόμα μια φορά το γνωστό του σύμπαν απομόνωσης και μελαγχολίας, χρησιμοποιώντας όλα τα συστατικά των έργων του θρυλικού κουαρτέτου του: τον ανεκπλήρωτο έρωτα, την ανία μιας ζωής που χάνεται ανεκμετάλλευτη και φυσικά την απαραίτητη δόση από αίμα ψυχής διανθισμένο με γλυκόπικρες πινελιές ενός βιτριολικού (ενίοτε και σαρκαστικού) χιούμορ. Δε μένει για ένα σκηνοθέτη λοιπόν να αισθανθεί τον εσωτερικό ρυθμό του μεγάλου συγγραφέα και να τον αφήσει να ανασάνει ελεύθερα σαν ένα μουσικό κομμάτι εξαιρετικής ακρίβειας.

Ο έμπειρος Γιώργος Μιχαηλίδης στο Ανοιχτο Θέατρο, το κατορθώνει, στήνοντας μια λιτή σκηνικά παράσταση, με την έμφαση να δίνεται αποκλειστικά στα κοστούμια της Αγνής Ντούτση και στους ατμοσφαιρικούς φωτισμούς. Παραχωρώντας στους ήρωες τους την αχανή έκταση μιας άδειας σκηνής, τονίζει ουσιαστικά την εσωτερική τους απομόνωση, αλλά και την αδυναμία τους να ενσωματωθούν σε μια πραγματικότητα.

Δυστυχώς όμως την καθαρόαιμη τσεχωφική του ανάγνωσή του καλούνται να τη στηρίξουν άνισες ερμηνείες. Δύο από τους ρόλους κλειδιά του ερωτικού τετράπτυχου μάλιστα, ο Αστρώφ του Παναγιώτη Μπουγιούρη και η Έλενα της Θάλειας Προκοπίου, αδυνατούν να ακολουθήσουν το ρυθμό των χαρακτήρων τους και να ισορροπήσουν στην δραματική τους υπόσταση. Ο μεν Μπουγιούρης είναι αμήχανος και κλειδωμένος, ενώ η Προκοπίου ακολουθεί μια ελαφριά υποκριτική γραμμή, προσποιητής τραγικότητας, που ισοπεδώνει την ηρωίδα της.

Ευτυχώς στον αντίποδα βρίσκονται δύο υποδειγματικές ερμηνείες: ο Σοφοκλής Πέππας στον ομώνυμο ρόλο, ο οποίος εστιάζει στην τραγική πτυχή του χαρακτήρα (αφήνοντας ομολογουμένως λίγο πίσω τη σαρκαστική διάθεση του Βάνια) και κυρίως η Ντίνα Μιχαηλίδη ως Σόνια, η οποία με αυτό το ρόλο κάνει ένα δώρο σε κάθε θεατρόφιλο. Το θρυλικό φινάλε με τη συνύπαρξη των δύο επί σκηνής είναι αδύνατο να αφήσει ασυγκίνητο ακόμη και τον πιο ψυχρό θεατή. Ακόμα κι αν αυτή η σκηνή είναι ότι πιο δυνατό έχει να επιδείξει η συγκεκριμένη παράσταση, συνοψίζει με τόση επιτυχία το πνεύμα του Τσέχωφ, που αξίζει να την αποταμιεύσετε στη μνήμη σας.

Σκηνοθεσία: Γιώργος Μιχαηλίδης
Σκηνικά – κοστούμια: Αγνή Ντούτση
Μουσική: Αντώνης Μιχαηλίδης

Παίζουν: Γιώργος Γεωγλερής, Κωνσταντίνος Μακρόπουλος, Ντίνα Μιχαηλίδη, Μπέλλα Μπερδούση, Σπύρος Μπιμπίλας, Παναγιώτης Μπουγιούρης, Σοφοκλής Πέππας, Θάλεια Προκοπίου, Ζωή Φυτούση

Ανοιχτό Θέατρο
Κάλβου 70 και Γκύζη,
Τηλ. 2106445749
www.anoiktotheatro.gr

Διάβασε επίσης...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Μαζί φτυνόμαστε, και χώρια αγανακτούμε.Πέντε χρόνια μετά το διαζύγιο τους, φρεσκο-ξανα-παντρεμένοι και οι δυο, ο Έλιοτ και η Αμάντα ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά στα γειτονικά μπαλκόνια του ξενοδοχείου όπου γιορτάζουν το μήνα του μέλιτος με τους νέους συζύγους τους. Μετά τον πρώτο τους γάμο βίαιου και αυτοκαταστροφικού πάθους, τώρα και οι ...
Συνέχεια...
Συνάντηση Τεχνών – Πρόσκληση Ενδιαφέροντος
Θέατρο - Χορός - Μουσική - Video Arts Ιούλιος 2008 . Θέατρο Δόρα Στράτου Η εταιρεία πολιτισμού Σύνθεση (www.sinthesis.gr) προσκαλεί καλλιτέχνες (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, χορευτές, χορογράφους, μουσικούς, εικαστικούς, video artists) να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο χώρο του Θεάτρου της Δόρας Στράτου. Ένα θέατρο χωρητικότητας 900 θεατών, μέσα στο δάσος, που ...
Συνέχεια...
Μήδεια @ Ηρώδειο
"Γιατί τα σκότωσες μωρή γυναίκα τα παιδιά;" Είναι έγκλημα πάθους ή λάθους; εκδίκησης, παράνοιας, βαρβαρότητας, υπερηφάνειας, αντίδρασης ή αδιεξόδου; Η Μήδεια, η βάρβαρη πριγκίπισσα της πλέον ξεχασμένης στο παρελθόν Αργοναυτικής εκστρατείας, κατασκηνωμένη έξω από την Κόρινθο μαθαίνει τα νέα ότι ο καλός της, πατέρας των παιδιών της, άντρας και κουβαλητής της και ...
Συνέχεια...
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση της ευτυχίας από σήμερα!
18 - 20 ΙανουαρίουH Ντοντό Σαντοριναίου του Θέατρου Φούρνος είχε μια ιδέα: Να επαναδιαπραγματευτούμε τον όρο «ευτυχία» όπως αυτός ορίζεται και διαμορφώνεται στην εποχή μας. Και για να υλοποιήσει την ιδέα της αυτή και να πραγματοποιήσει το στόχο της συγκέντρωσε εμπειρότερους αλλά και νεότερους καλλιτέχνες για να παρουσιάσουν το έργο ...
Συνέχεια...
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
Τέσσερις ώρες ταξίδι σε ένα νέο Γαλαξία ακούγονται τρομακτικές. Και όμως, είναι υπέροχες. Μια τετράωρη performance. Στο άκουσμα και μόνο της διάρκειας της νέας παραγωγής των blitz με έλουσε, πέρυσι, κρύος ιδρώτας. Και, έτσι, δεν κατάφερα να με πείσω να ταξιδέψω στον Γαλαξία τους που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ίδρυμα ...
Συνέχεια...
Bossa Nova
Blame it on the Bossa Nova (or the glitter) Από 18 Ιανουαρίου Μήπως τυχόν σας περνάει από το νου να ξεκινήσετε μαθήματα bossa nova;Μην τυχόν θέλετε να φλερτάρετε παλιομοδίτικα;Και, τέλος πάντων, μήπως απλώς θέλετε να περάσετε καλά και ας προβληματιστείτε; Αν ναι έχετε μερικούς καλούς λόγους-και άλλους ακόμα- να κατηφορίσετε/ ...
Συνέχεια...
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ο συγγραφέας εμπνεύστηκε το έργο από την εμπειρία του ως Αμπιγιέρ δίπλα τον κορυφαίο Άγγλο ηθοποιό Σερ Ντόναλντ Γούλφιτ. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Λονδίνο στις 6 Μαρτίου 1980 με τον Freddie Jones, στο ρόλο του «Σερ» και τον Tom Courtenay στο ρόλο του Νόρμαν.Είναι ένα  έργο χαρακτήρων  που περιγράφει την  ιδιόμορφη συναισθηματική σχέση μεταξύ ενός ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας
Ιδιαίτερες συστάσεις για τον Γάιο Καίσαρα δεν χρειάζονται. Στην ιστορία έμεινε ως ένας από τους πιο κυνικούς, σκληρούς -και εν μέρει παρανοϊκούς - μονάρχες που κυβέρνησαν ποτέ τον πολύπαθο ρωμαϊκό λαό. Το παρατσούκλι Καλιγούλας (= μικρή στρατιωτική μπότα) το τσίμπησε από τα αστεία των στρατιωτών ανάμεσα στους οποίους μεγάλωσε με ...
Συνέχεια...
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη
Πώς σ' ελάχιστα δευτερόλεπτα η Βασίλισσα της Αγγλίας γίνεται ο τραγουδιστής Φρέντυ Μέρκιουρυ των Κουήν ή ο Πάπας γίνεται Φιντέλ Κάστρο; Πως μπορεί ο γνωστός ράπερ Έμινεμ να τραγουδάει δίπλα στην Αφροδίτη της Μήλου ή πως γίνεται ο Φράνκ Σινάτρα να τραγουδάει ντουέτο με την Κάϊλυ Μινόκ; Κοστούμια, μάσκες και ...
Συνέχεια...
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
Εκτός από σύντροφος της Natalie Portman και χορογράφος του πολυβραβευμένου Black Swan (στο οποίο έκανε και μια μικρή εμφάνιση) ο 34χρονος Benjamin Millepied είναι, όπως ίσως ξέρετε, και κορυφαίος χορευτής του New York City Ballet εδώ και εννιά χρόνια. Ή, μάλλον, ήταν. Διότι από την ώρα που έγινε πατέρας και ήρθε ...
Συνέχεια...
Das (ist) ein… Σαν Ένα Κομμάτι Ζάχαρη Μέσ’ στο Νερό | YELP Danceco.
Όταν λεω "τώρα φτάσαμε στα όρια της γλώσσας", αυτό δίνει την αίσθηση, ότι, σε τούτη την περίπτωση, είμαστε αναγκασμένοι να παραιτηθούμε, ενώ αντίθετα είμαστε πλήρως ικανοποιημένοι, μια και δεν υπάρχει πιά κανένα πρόβλημα. Τα προβλήματα κυριολεκτικώς διαλύονται - σαν ένα κομμάτι ζάχαρη στο νερόLudwig Wittgenstein Ενταγμένη στην ενότητα έργων ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Ποιο είναι το ιδανικό έργο της παγκόσμιας δραματουργίας για να μιλήσει κανείς στους εφήβους για τον απόλυτο έρωτα;  Αυτόν που μόνο στα νιάτα του μπορεί να νιώσει κανείς τόσο ολοκληρωτικά όσο οι ήρωες του διάσημου έργου του Σαίξπηρ; Φυσικά η ιστορία που ξετυλίγεται μέσα από τις λέξεις του κορυφαίου Ελισαβετιανού ...
Συνέχεια...
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Καλοκαίρι χωρίς Επίδαυρο δε νοείται. Είτε ως μια καλή ευκαιρία για μικρές αποδράσεις (με μια αφορμή κουλτούρας), είτε με μια συνειδητή μεταφυσική θεατρική εμπειρία ως αυτοσκοπό, εδω και χρόνια τα Παρασκευοσάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου μας είναι κλεισμένα.Φορτώνουμε θεατρόφιλους της παρέας στα αυτοκίνητα, αγγαρεύουμε άσχετους (με επιχείρημα σχεδόν πάντα ...
Συνέχεια...
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Διάβασα την επιστολή του, βόλταρα online σε κριτικές για τις παραστάσεις του, σε συνεντεύξεις και ένα σωρό ακόμα πληροφορίες και εντυπωσιάστηκα από την επίμονη παρότρυνση όσων είχαν ήδη δει την παράσταση.Όταν έφτασα στο Rex ασθμαίνοντας από την αποπνικτική ζέστη και αναθεματίζοντας την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να πάω ...
Συνέχεια...
Δάφνης και Χλόη : ταξίδι αναψυχή στο Θέατρο Πορεία
Για δεύτερη χρονιά ανεβαίνει η παράσταση του εξαίρετου Λιθουανού σκηνοθέτη Cezaris Graužinis βασισμένη στο υπέροχο μυθιστόρημα του Λόγγου «Δάφνης και Χλόη»της ύστερης ελληνικής αρχαιότητας, που περιγράφει τον άγουρο έρωτα δύο νέων στα βοσκοτόπια της ειδυλλιακής Μυτιλήνης.Η παράσταση παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΘΗΝΑ του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς ...
Συνέχεια...
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οι blitz στροβιλίζονται στο τέλος μιας εποχής και μοιράζονται προσωπικές εξομολογήσεις χορεύοντας παραζαλισμένοι σε μια παράδοξη αλληγορία. Μια αίθουσα χορού, χαλάσματα, μουσική και έξι άνθρωποι που κινούνται γοργά στους ρυθμούς της μουσικής. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίζει ο θεατής στη νέα παράσταση της ομάδας blitz με τίτλο Late Night. ...
Συνέχεια...
Πουθενά
1900: ιδρύεται το Βασιλικό Θέατρο που στεγάζεται έως το 1908 στο κτίριο που είχε φιλοτεχνήσει ο γερμανός -πολιτογραφημένος Αθηναίος- αρχιτέκτονας Ερνστ Τσίλερ.19 Μαρτίου 1930: ο τότε υπουργός παιδείας Γεώργιος Παπανδρέου εγκαινιάζει, στον ίδιο χώρο, το Εθνικό Θέατρο, με την ενιαία παράσταση των έργων «Αγαμέμνωνας» του Αισχύλου και «Ο Θείος Όνειρος» ...
Συνέχεια...
Η Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου
Επειδή τα παραμύθια δεν είναι μόνο για παιδιά και επειδή ο Βασίλης Μαυρογεωργίου μας έχει συνηθίσει σε παραμυθένιες ιστορίες, η παιδική παράστασή του στο Εθνικό προκαλεί ενδιαφέρον και σε εμάς, τα ενήλικα παιδιά... Στο παγωμένο βασίλειο του βορρά, ο βασιλιάς κρατά φυλαγμένη σαν πολύτιμο θησαυρό την ωραιότερη ιστορία του κόσμου. ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο Αργώ Studio – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μια παράσταση σαν παιχνίδι αναζήτησης, σαν μέσα σε λαβύρινθο, ένα «ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις» για κάτι, που, όπως λέει το μικρό κορίτσι της ιστορίας, μπορεί να μοιάζει με ομπρέλα ή ελέφαντα. Βέβαια ο κύριος Κ θα εμφανιστεί τελικά. Κάπου αλλού. Κι η παράσταση θα τελειώσει. Κάπου αλλού, όμως, ...
Συνέχεια...
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Εικόνες, συναισθήματα, εντυπώσεις από την Αμερική της φαντασίας μας, με τις υπογραφές καταξιωμένων Ελλήνων χορογράφων. Μονόπρακτα που λειτουργούν συμπληρωματικά ή ως αντίστιξη το ένα προς το άλλο, αποτελώντας ψηφίδες του πολυδιάστατου προσώπου της υπερδύναμης. Ερωτήματα και απαντήσεις για το τι είναι το αμερικάνικο όνειρο, πώς αντιλαμβάνεται κανείς την ιδέα της ...
Συνέχεια...
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
08/06 - 09/06 Το αυγό | ZYWY Ένα κείμενο. Δύο κλόουν.Φόβος. Αναμονή. Απογοήτευση. Γιατί;Για το καινούργιο. Για το άγνωστο. Για την αβεβαιότητα. Πώς; Σαν το αυγό! Βραστό, τηγανητό, μελάτο, ομελέτα, στραπατσάδα..Πολλοί τρόποι για να φας ένα αυγό.Πολλοί τρόποι για να δώσεις ζωή σ' ένα κείμενο.Δύο κλόουν προσπαθούν να αφηγηθούν μια ...
Συνέχεια...
Crash Test
Λευκός Βασιλιάς στο Γ2. Μαύρη Βασίλισσα στο Ε4. Ρουά Ματ. Σύγκρουση-Παράκρουση. Ένα πολύνεκρο αυτοκινητιστικό δυστύχημα γίνεται ο καταλύτης για την εξέλιξη 8 σπονδυλωτών κωμικών, ρομαντικών και δραματικών ιστοριών. Καθώς κάποια κομμάτια της σκακιέρας αποσύρονται από το παιχνίδι, τα υπόλοιπα αναπροσαρμόζουν τις κινήσεις και την στρατηγική τους για να συνεχίσουν, το καθένα ...
Συνέχεια...
Ο Φάουστ στη Λυρική Σκηνή
Τα γηρατειά πολλοί εμίσησαν, τα νιάτα ουδείς. Και, κυρίως, όχι ο Φάουστ. Ο ήρωας του Γκάιτε και, συγκεκριμένα το πρώτο μέρος της τραγωδίας του, γίνεται η έμπνευση για μια από τις πιο δημοφιλείς γαλλικές όπερες, την ομότιτλη όπερα Φάουστ του Σαρλ Γκουνό.  Το αριστούργημα του Γαλλικού ρομαντισμού με τις διάσημες άριες, τα ...
Συνέχεια...
Η Όπερα της Πεντάρας
Αυτό που κάνει την Όπερα της Πεντάρας, από το 1928 που γράφτηκε, ένα από τα σπάνια κοσμήματα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, δεν είναι μόνο το καυστικό πνεύμα του Bertolt Brecht, που κατάφερε να φτιάξει με τα πιο απλά υλικά την πιο διαχρονική κοινωνική καταγγελία. Ούτε μόνο τα αθάνατα τραγούδια του Kurt ...
Συνέχεια...
Mistero Buffo
Ο Αργύρης Ξάφης, η Άννα Μάσχα και ο Θάνος Τοκάκης μας αποκάλυψαν τα μυστικά της κωμωδίας της χρονιάς. Ομολογώ πως δυσκολεύομαι πολύ να γελάσω στο ελληνικό θέατρον όταν το θέμα είναι κωμικό. Τελευταία φορά που μου συνέβη -και ήταν το γέλιο μου ασυγκράτητο ήταν στον Αμφιτρύωνα του Κλάιστ, στο Αμόρε, σε ...
Συνέχεια...
‘Η Προδοσία’ συνεχίζεται για 2η χρονιά στο Θέατρο Τόπος Αλλού
1 Οκτωβρίου - 10 Νοεμβρίου 2008 Με το έργο του Πίντερ και την παράσταση Η προδοσία ξεκινάει φέτος τη σεζόν το Θέατρο Τόπος Αλλού, συνεχίζοντας για δεύτερη χρονιά την περσινή επιτυχημένη του παράσταση από την 1η Οκτωβρίου έως τις 10 Νοεμβρίου. Την παρουσίασή της μπορείτε να διαβάσετε εδώ.Μετάφραση/ Σκηνοθεσία/ Σκηνικό/ ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Ο Τζόνι πήρε το όπλο του
Ουσιαστικά πήρε τα πολεμοφόδια της 16χρονης εμπειρίας του σε ένα πολύ επιτυχημένο (παρά την απαράδεκτη εκπροσώπησή του από το Γραφείο Τύπου όλα αυτά τα χρόνια) θέατρο ρεπερτορίου, το Αμόρε αλλά και το βαρύ πυροβολικό της νεότερης -ως επί το πλείστον- γενιάς καλλιτεχνών και ανέλαβε το Εθνικό Θέατρο του οποίου το ...
Συνέχεια...
Πρωτοχρονιά μετά (λυρικής) μουσικής
Μια κλασική, λαμπερή και ιδιαίτερα γιορτινή πρωτοχρονιά υπόσχεται η Εθνική Λυρική Σκηνή με το πρόγραμμά της την πρώτη μέρα του νέου χρόνου. Με πρωταγωνίστριες τις συνθέσεις του βασιλιά του βαλς, Γιόχαν Στράους υιού, που που είναι συνυφασμένες με την Πρωτοχρονιάτικη ατμόσφαιρα λόγω της παραδοσιακής συμφωνίας της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Βιέννης που ...
Συνέχεια...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Συνάντηση Τεχνών – Πρόσκληση Ενδιαφέροντος
Μήδεια @ Ηρώδειο
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
Bossa Nova
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Καλιγούλας
Ennio – το Ζωντανό Cartoon – από την
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
Das (ist) ein… Σαν Ένα Κομμάτι Ζάχαρη Μέσ’
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Δάφνης και Χλόη : ταξίδι αναψυχή στο Θέατρο
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων
Πουθενά
Η Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
Crash Test
Ο Φάουστ στη Λυρική Σκηνή
Η Όπερα της Πεντάρας
Mistero Buffo
‘Η Προδοσία’ συνεχίζεται για 2η χρονιά στο Θέατρο
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Ο Τζόνι πήρε το όπλο του
Πρωτοχρονιά μετά (λυρικής) μουσικής