Σανμπασό (κυόγκεν) & Ντάι-Χάνγια (νο) – Η Σούτρα της Μεγάλης Σοφίας

Ένας από τους σημαντικότερους ερμηνευτές του θεάτρου Νο, ο Ροκούρο Γκένσο Ουμεγουάκα, έρχεται με ιδιαίτερη συγκίνηση στο Ηρώδειο στις 16 Ιουνίου, 45 χρόνια μετά από την εμφάνιση του πατέρα του, προκάτοχό του στην κεφαλή του θιάσου, στο ίδιο θέατρο. Το αθηναϊκό κοινό έχει μία σπάνια ευκαιρία να απολαύσει μία παράσταση αυτού του θεατρικού είδους από την Ιαπωνία, γνωστό για την ιδιαιτερότητα της αισθητικής του, που απέχει πολύ από το δυτικό θέατρο.

Το θέατρο Νο

Το ιαπωνέζικο δράμα Νο, που κατά τους μελετητές παρουσιάζει πολλές αναλογίες με την αρχαία ελληνική τραγωδία, είναι μία τέχνη που γεννήθηκε τον 14ο αιώνα. Η λέξη «νο» σημαίνει ταλέντο, ικανότητα, επιδεξιότητα και είναι ενδεικτική για το επί σκηνής θέαμα: αντίθετα με το δυτικό θέατρο, οι ηθοποιοί του Νο διηγούνται τις ιστορίες τους όχι τόσο μέσω του λόγου, αλλά κυρίως μέσα από τον συνδυασμό χειρονομιών, λόγου, χορού και τραγουδιού. Η ιδιαιτερότητα του Νο έγκειται στο ότι βασίζεται σε πολύ διαφορετικούς κώδικες επικοινωνίας από αυτούς του δυτικού κόσμου, αποτελώντας έτσι μία μαγευτική εμπειρία για τον δυτικό θεατή. Οι μάσκες είναι βασικό στοιχείο της παράστασης. Εκτός από το θέατρο Νο, παράλληλη πορεία έχει ακολουθήσει και η πιο κωμική του μορφή, το Κυόγκεν, το οποίο αποτελεί το πρώτο μέρος της παράστασης.

Αρχικά, οι παραστάσεις ήταν ένα είδος δέησης για ειρήνη, ευημερία και μακροημέρευση και απευθύνονταν στην ανώτερη τάξη, ωστόσο η εξάπλωση που γνώρισε σε όλα τα κοινωνικά στρώματα ήταν τεράστια. Άνθισε ιδιαίτερα κατά τη δυναστεία των Tokugawa (1603-1867) και μετά την πτώση της, που συνέπεσε με την κατάργηση της φεουδαρχίας, βρέθηκε στα όρια της εξαφάνισης ως θεατρικό είδος. Ωστόσο, μετά το τέλος του Β’ παγκοσμίου πολέμου, το ενδιαφέρον για το θέατρο Νο ανανεώθηκε.

Σκηνοθεσία: Ροκούρο Γκένσο Ουμεγουάκα
Σανμπασό (κυόγκεν)

Ερμηνεύουν: Νορισίγκε Γιαμαμότο Χιρογιόσι Έντο, Νοριχίντε Γιαμαμότο

Μουσικοί Μανάμπου Τακέσι νο-καν (φλάουτο), Τατσούσι Ναρίτα κο-τσουζούμι (τύμπανο), Χιροτάντα Κάμε ο-τσουζούμι (τύμπανο)

Ντάι-Χάνγια (νο)
Η Σούτρα της Μεγάλης Σοφίας

Ερμηνεύουν Ροκούρο Γκένσο Ουμεγουάκα, Γιουκινόρι Τακάο, Ναοτάκα Κακούτο, Τακαγιούκι Ματσουγιάμα, Κόχε Καγουαγκούτσι, Κενκίτσι Τονόντα, Νοριχίντε Γιαμαμότο

Μουσικοί Μανάμπου Τακέσι νο-καν (φλάουτο), Τατσούσι Ναρίτα κο-τσουζούμι (τύμπανο), Χιροτάντα Κάμε ο-τσουζούμι (τύμπανο), Μαζάτο Κοντέρα, τάικο

Βοηθός διευθυντή σκηνής (υποβολέας): Σιντάρο Μπαν

Χορός
Γιοσιμάζα Κάνζε, Μασαμίτσι Γιαμαζάκι, Μοτονόρι Ουμεγουάκα, Μιτσούρου Φουρουκάγουα, Ακιχίρο Τακάο, Χιρομίτσι Ταμόι

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
16 Ιουνίου, 9 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων
50 € (Διακεκριμένη Ζώνη)
40 € (Ζώνη Α’)
30 € (Ζώνη Β’)
20 € (Ζώνη Γ’)
15 € (Άνω διάζωμα & μειωμένο)
10 € (φοιτητικό & ΑΜΕΑ)

Ωδείο Ηρώδου Αττικού
Τηλέφωνο φεστιβάλ: 210 3272000
www.greekfestival.gr

Διάβασε επίσης...
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού ολοκληρώνεται με τις δύο τελευταίες από τις δέκα εντολές που παρουσιάζονται από τις 6 Μαΐου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή και Μάνιας Παπαδημητρίου στο Από Μηχανής Θέατρο. «Ου κλέψεις»«ΟΥ ΚΛΕΨΕΙΣ. Γιατί; Μπορώ; Γίνεται να μην κλέψω; Ποτέ; Αν δεν κλέψεις, πως είναι η ...
Συνέχεια...
Δον Κιχώτης – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο ευφάνταστος ευπατρίδης Δον Κιχώτης της Μάντσας. Και των Blitz.  O «ευφάνταστος ευπατρίδης Δον Κιχώτης της Μάντσας», του Μιγκέλ ντε Θερβάντες Σααβέδρα, εισέβαλε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο κτίριο Δ’ της Πειραιώς, αυτή τη φορά όχι πάνω στον Ροσινάντε, αλλά (υπόθεση) σε κυλιόμενο διάδρομο. Το κτίριο Δ της Πειραιώς 260, λόγω μεγέθους, ...
Συνέχεια...
Χριστούγεννα στη Λίμνη των Κύκνων
Ε, ναι, κάπου εδώ γύρω στα μέσα Νοεμβρίου οι μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις στολίζονται με τα φωτεινά λαμπιόνια του, φορούν τις Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες τους και κανονίζουν τα σουαρέ και τις εκδηλώσεις τους. Ακόμα και αν τα φετινά Χριστούγεννα στην Αθήνα είναι κάπως πιο συντηρητικά και το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν κάνει μια ...
Συνέχεια...
Αthens Fringe Festival | 15-21 Ιουνίου 2009
Μπορείτε να φανταστείτε περισσότερους από 500 καλλιτέχνες να συντονίζονται για μια βδομάδα κατακτώντας την πόλη; Μια Αθήνα που από κάθε γωνιά της ξεπηδάει και κάτι; Μια παράσταση, ένα θέατρο δρόμου, μια εικαστική εγκατάσταση; Στην πρωτεύουσα διοργανώνεται για μια βδομάδα ένα πάρτι τεχνών. Και είμαστε όλοι προσκεκλημένοι!!!Μετά την εντατική και πολύμηνη ...
Συνέχεια...
F*ART | Δοκιμές VI
Ο Poka Yio έχει πλάκα, έχει χιούμορ, δεν έχει σοβαροφάνεια, σοβαροπρέπεια και δεν αντιμετωπίζει την τέχνη -σε οποιαδήποτε μορφή της- σαν κάτι εύθραυστο, ντελικάτο και πολύτιμο. Σε κάθε του δράση (και δραστηριότητα) την κανιβαλίζει με χαριτωμένο και εύστοχο αλλά καθόλου διακριτικό τρόπο και αυτό του δίνει μια ξεχωριστή θέση στην ...
Συνέχεια...
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
Στο γνωστό μέρος, στην Κυψέλη, ένα μικρό θεατράκι μεταμορφώθηκε σε θερμοκήπιο για να φιλοξενήσει το ομότιτλο έργο του Χάρολντ Πίντερ, την παράσταση που επέλεξε φέτος ο Λευτέρης Βογιατζής για να παρουσιάσει στο φανατικό κοινό του. Το «Θερμοκήπιο» γράφτηκε το 1958 και ανήκει στα νεανικά έργα του Χάρολντ Πίντερ. Παρέμεινε θαμμένο στο ...
Συνέχεια...
Βερολίνο 1989, Ιστορίες Μιας Πόλης
Τα απομεινάρια μιας άλλης εποχής δεσπόζουν πολύχρωμα σε μια άκρη της πόλης, το Charly Point, πέρασμα και σύνορο από τη μία στην άλλη πλευρά δεν είναι πια παρά ένα φολκλόρ αξιοθέατο για τους τουρίστες. Ποιος μπορεί να φανταστεί πως ήταν το Βερολίνο όταν ένας ψηλός τοίχος έκοβε στη μέση την ...
Συνέχεια...
Νοέμβριος
Ο Charles Smith είναι ο πρόεδρος των ΗΠΑ με το κοινότοπο αλλά all American όνομα και διαθέτει όλες τις χάρες των αληθινών πλανηταρχών: βλάκας μα κουτοπόνηρος, πολιτικά ανίκανος αλλά ματαιόδοξος, συμφεροντολόγος, υποκριτής, εντελώς διεφθαρμένος, ηθικά, κυνικά ρεαλιστής. Ένας πολιτικός σαν όλους τους άλλους δηλαδή και όχι απαραίτητα αποκλειστικά αμερικανικής προέλευσης.Κεντρικός ...
Συνέχεια...
‘Έφυγε’ από τη ζωή η Σπεράντζα Βρανά
Η Σπεράντζα Βρανά, η μόρτισα σεξοβόμβα της δεκαετίας του '50, σύμβολο ομορφιάς μιας περασμένης εποχής, και πρωταγωνίστρια στα χρυσά χρόνια της Επιθεώρησης και του ελληνικού ασπρόμαυρου κινηματογράφου έφυγε από τη ζωή σήμερα Τρίτη, από ανακοπή καρδιάς.Γεννήθηκε στο Μεσολόγγι στις 6/2/1932 (κατά άλλους 1926) και το πραγματικό της ονοματεπώνυμο ήταν Ελπίδα ...
Συνέχεια...
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε προσκλήσεις
«Είμαι από πολύ ψηλή γενιά για να γίνω κτήμα, για να γίνω δεύτερης σειράς στη εξουσία άλλων,ή χρήσιμος υπηρέτης και όργανο σε όποιο κράτος ισχυρό πάνω σ' αυτή τη γη.»Shakespeare«Κing John»Το έργοΈνας εργάτης εργοστασίου, μετά από πολλά χρόνια αφοσίωσης και υποδειγματικής εργασίας, παθαίνει κρίση αμόκ εξαιτίας ενός εργασιακού ατυχήματος συναδέλφου. ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End για δεύτερη χρονιά – Πάρτι αυτή την Τρίτη!
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος, μετακομίζοντας από το Θέατρο Χώρα όπου το παρακολουθήσαμε στο Θέατρο Επί Κολωνώ.Η Γεωργία Μαυραγάνη διασκεύασε για το θέατρο το πασίγνωστο έργο του Truman Capote «Breakfast at Tiffany's» σε μια εκδοχή που «κλέβει» στοιχεία τόσο από το ομώνυμο μυθιστόρημα όσο και από την ...
Συνέχεια...
Play it again, Sam στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ένας νευρωτικός και αδέξιος Νεοϋρκέζος κριτικός κινηματογράφου, ο Allan Felix, προσπαθεί να ξεπεράσει τον χωρισμό του.Ένα φιλικό ζευγάρι η Linda και ο Dick Christie του συμπαραστέκεται αυτές τις δύσκολες στιγμές και προσπαθούν με διάφορους τρόπους να τον πείσουν ότι πρέπει να βγει από το σπίτι και να συνεχίσει την ζωή ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Γλυκέ μου Τύραννε, να μην ημέρωνες... Ο Πάνος το περασμένο καλοκαίρι διάβασε τη βιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα.  Η Νεφέλη το φθινόπωρο είδε στο Λονδίνο την παραγωγή του υπαρξιακού δράματος Καλιγούλας του Albert Camus. Η Ελένη μικρή διάβαζε τον Μαγικό Αυλό και της άρεσε πολύ. Ο Γρηγόρης φέτος έγραψε ένα θεατρικό ...
Συνέχεια...
Βάσα Βελεζνόβα
Ο Μαξίμ Γκόργκι έγραψε την αλληγορική ιστορία της Βάσα Βελεζνόβα το 1910, διαισθανόμενος το κύμα της αλλαγής που επρόκειτο να φέρει η Ρωσική Επανάσταση. Μια μητριαρχική οικογένεια που φυτοζωεί κάτω από τον επιθανάτιο ρόγχο του πατέρα, καταδυναστεύεται από την σκληρότητα της δυναμικής μητέρας Βάσα. Με το θάνατο του πατέρα και ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Plastic People | Ομάδα epta
«Το πλαστικό ήταν η αφορμή, όχι το ίδιο το θέμα, πώς να πούμε κάποια πράγματα συμβολικά. Οι άνθρωποι ήταν πάντα πλαστικοί και ίσως παλιότερα να ήταν και πιο πλαστικοί. Σε μια παλιότερη εποχή σου χρειαζότανε περισσότερο πλαστικό ή μια διαφορετικού είδους προστασία, για να αντέξεις».Η παράσταση σας στηρίχτηκε στις αρχές ...
Συνέχεια...
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club 22
Σε μία θριλερική ατμόσφαιρα τρεις άνθρωποι που...θα μπορούσαν να είναι ένας. Τρεις σπονδυλωτές ιστορίες που θα μπορούσαν να συνδέονται μεταξύ τους. Ο θάνατος σε τρία διαφορετικά επίπεδα - πνευματικό, συναισθηματικό, βιολογικό - και τι υπάρχει μετά από αυτόν. Υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο; Πώς βιώνει ο καθένας μας τη στιγμή ...
Συνέχεια...
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου Ρήγου στο ACS
19 - 20 - 21 Νοεμβρίου 2008Ο πολυπράγμων Κωνσταντίνος Ρήγος επανενεργοποίησε την Οκτάνα του και παρουσίασε τη νέα παράσταση της ομάδας του στην Τεχνόπολη, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Αθήνας, το καλοκαίρι που μας πέρασε.Ο Peter Pan και η Wendy σε σκοτεινές περιπέτειες πασπαλισμένες με γκλίτερ και αναμνήσεις από ...
Συνέχεια...
Έγκλημα και Τιμωρία στο ΕσωΘέατρο
Στο ΕσωΘέατρο για δεύτερη χρονιά παρουσιάζεται το κλασικό μυθιστόρημα του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι «Έγκλημα και Τιμωρία». Οι άνθρωποι είναι περίπλοκοι και ικανοί για όλα. Για το καλύτερο και για το χειρότερο. Αυτό μας λέει ο συγγραφέας και αυτό παρακολουθούμε και στη θεατρική μεραφορά του Τάσου Προύσαλη. Λίγα λόγια για το έργο ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο Θέατρο Χώρα
Από τις 19 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις, στο ανανεωμένο θέατρο Χώρα, η Γεωργία Μαυραγάνη αναλαμβάνει να μας ξεναγήσει και να μας συγκινήσει με μια πασίγνωστη ερωτική ιστορία, ένα διάσημο ερωτικό μυθιστόρημα του Τρούμαν Καπότε, μια πολυαγαπημένη ταινία του Μπλέικ Εντουαρντς. Το Breakfast at Tiffany's ντύνεται θεατρικά, μας προκαλεί να ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
Μαρίλλη Μαστραντώνη – CUT Project | De-fences, ένα οδοιπορικό
H Μαρίλλη Μαστραντώνη μέλος της βασικής καλλιτεχνικής ομάδας της ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ είναι υπεύθυνη για την σύλληψη, δραματουργία και σκηνοθεσία του multimedia έργου - σ' αυτήν την πρώτη της μορφή μεταξύ web installation και performance - De-fences, το οποίο θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του CUT Project, για πρώτη φορά ζωντανά στο Αθηναϊκό ...
Συνέχεια...
Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας
Παρόλο που η Κλαιρ Τσαχανασιάν είναι ρόλος όχημα (και μήλον της έριδος) για κάθε πρωταγωνίστρια του θεάτρου, η Γηραιά Κυρία του Ντίρενματ δε μας έχει επισκεφτεί πάνω από 4-5 φορές στην 65χρονη καριέρα της. Αυτό δε συμβαίνει λόγω κειμένου φυσικά μιας και το έργο του Ελβετού συγγραφέα, που πραγματεύεται τη ...
Συνέχεια...
…Πιο Κοντά… από 11 Οκτωβρίου
Το έργο του Patrick Marber «Closer» -βασισμένο στην όπερα του Mozart «Έτσι Κάνουν Όλες»- αλλάζει τίτλους στα χέρια των καλλιτεχνών που καταπιάνονται μαζί του στη χώρα μας όπου είναι ιδιαίτερα δημοφιλές εδώ και 10 χρόνια, όσα έχουν μεσολαβήσει δηλαδή από την πρώτη παρουσίασή του. Το 1998 ο Θωμάς Μοσχόπουλος το ...
Συνέχεια...
Stand Alone Zone – Systeme Castafiore | Φεστιβάλ Αθηνών
Ένα σπουδαίο δίδυμο εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Αθηνών, για να μας διηγηθεί με τον ιδιαίτερο τρόπο του, με φαντασία, εφευρετικότητα, χιούμορ και σαρκασμό, τις ιστορίες του.Η ομάδα Système Castafiore, που η κριτική έχει χαρακτηρίσει ως ένα φαινόμενο «από άλλο πλανήτη» στο σύγχρονο χορογραφικό τοπίο, ταξιδεύει το κοινό σε ...
Συνέχεια...
Tο Δέκα το καλό!
Αν κάποια στιγμή κουραστείτε να ψάχνετε την διαφορετικότητα και την ανατροπή και νιώσετε την ανάγκη να διαβείτε το κατώφλι μιας θεατρικής σκηνής γνωρίζοντας εκ των προτέρων τι πρόκειται να παρακολουθήσετε ίσως μια παράσταση του λεγόμενου «εμπορικού» θεάτρου με την υπογραφή του Βασίλη Τσιβιλίκα να είναι η καταλληλότερη για να επιτύχετε ...
Συνέχεια...
ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΟΚΤΑΝΑ | Ελεύθεροι Πολιορκημένοι – Σχεδίασμα Β΄
Από τις 3 έως τις 7 Μαΐου 2007 Με το Σχεδίασμα Β' ο Κωνσταντίνος Ρήγος, από τους βασικούς εκπροσώπους του σύγχρονου χοροθεάτρου στην Ελλάδα, διασταυρώνεται με τους στίχους του εθνικού μας ποιητή από τους Ελεύθερους Πολιορκημένους. Εμπνέεται από την ψυχολογία των ηρώων, φωτίζοντας αντιθέσεις ανάμεσα στην ελευθερία και τη στέρησή ...
Συνέχεια...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze Cooperativa
Μια σύνθετη solo performance όπου η οικοδέσποινα Αλίκη, ηρωίδα και αφηγήτρια της ιστορίας της, «ξεναγεί» τον θεατή στο κόσμο του έργου του Lewis Carroll συνδυάζοντας διαφορετικά μέσα (κείμενο, κίνηση, βίντεο, ήχοι, φωνές, αντικείμενα, κατασκευές).Σ' αυτό το θέαμα το κείμενο λέγεται ή ακούγεται την ίδια στιγμή που εικόνες δημιουργούνται από την ...
Συνέχεια...
Kalado από τον Sai Kijima και workshop κινησιολογίας
3 & 4 Ιουνίου + 8 -10 Ιουνίου Για 3η συνεχή χρονιά, το θέατρο ΑΣΚΗΣΗ παρουσιάζει τον Ιάπωνα performer Sai Kijima. Η παράσταση, που ο ίδιος ονομάζει KALADO από το ιαπωνικό Karada που σημαίνει «το Σώμα», είναι ένα παραμύθι για την εξέλιξη της Ύπαρξης, για το μέχρι τώρα ταξίδι της ...
Συνέχεια...
Η Όπερα της Πεντάρας
Αυτό που κάνει την Όπερα της Πεντάρας, από το 1928 που γράφτηκε, ένα από τα σπάνια κοσμήματα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, δεν είναι μόνο το καυστικό πνεύμα του Bertolt Brecht, που κατάφερε να φτιάξει με τα πιο απλά υλικά την πιο διαχρονική κοινωνική καταγγελία. Ούτε μόνο τα αθάνατα τραγούδια του Kurt ...
Συνέχεια...
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του
Δον Κιχώτης – Φεστιβάλ Αθηνών
Χριστούγεννα στη Λίμνη των Κύκνων
Αthens Fringe Festival | 15-21 Ιουνίου 2009
F*ART | Δοκιμές VI
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
Βερολίνο 1989, Ιστορίες Μιας Πόλης
Νοέμβριος
‘Έφυγε’ από τη ζωή η Σπεράντζα Βρανά
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End για
Play it again, Sam στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Βάσα Βελεζνόβα
The Peter Pan Project Vol.I
Plastic People | Ομάδα epta
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου
Έγκλημα και Τιμωρία στο ΕσωΘέατρο
Από Δω και Πέρα Μόνο Χάπι Εντ στο
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις
Μαρίλλη Μαστραντώνη – CUT Project | De-fences, ένα
Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας
…Πιο Κοντά… από 11 Οκτωβρίου
Stand Alone Zone – Systeme Castafiore | Φεστιβάλ
Tο Δέκα το καλό!
ΧΟΡΟΘΕΑΤΡΟ ΟΚΤΑΝΑ | Ελεύθεροι Πολιορκημένοι – Σχεδίασμα Β΄
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze
Kalado από τον Sai Kijima και workshop κινησιολογίας
Η Όπερα της Πεντάρας