Ένας κινηματογραφιστής και τηλεοπτικός σκηνοθέτης, ένα κείμενο με φλεγματικό βρετανικό χιούμορ – δια χειρός Άλαν Μπένετ -, μια θεατρική σκηνή, η Χώρα -που μας καλόμαθε από πέρυσι με φρεσκότατες εκπλήξεις- και ένα έργο με τίτλο κάπως δυσνόητο που σκουντάει με δύναμη τη φαντασία μας: Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές.

Στην αρχή ήταν η ζωγραφική και η ποίηση οι διέξοδοι των καλλιτεχνικών ανησυχιών του, έπειτα ήρθε η σκηνοθεσία και φέτος το θέατρο. Η day job του είναι στο τμήμα μυθοπλασίας του Αnt1 και όταν δε δουλεύει – όχι και πολύ συχνά – τριγυρίζει στα σινεμά με τα παιδιά του, μαγειρεύει, ταξιδεύει, προβλέπει τον καιρό και περνάει ώρες με την αγαπημένη του.


Ποια ανάγκη σε οδήγησε να μεταπηδήσεις στο θέατρο από τον κινηματογράφο;

Δε νομίζω ότι μεταπήδησα κάπου. Απλώς ανέβασα μια παράσταση. Θα εξακολουθήσω να κάνω σινεμά, ελπίζω και θέατρο, καθώς και ότι άλλο μου δίνει την χαρά της δημιουργίας.

Πως ήταν η πρώτη αυτή θεατρική εμπειρία;

Δουλέψαμε πολύ καιρό με την Λίλη Τσεσματζόγλου κι έτσι μπορέσαμε να στήσουμε σιγά σιγά τον ρόλο και την παράσταση στις λεπτομέρειες της. Η συνεργασία με όλους τους συντελεστές ήταν πραγματικά δημιουργική και παραγωγική. Η εμπειρία της πρεμιέρας, σαν την πρώτη προβολή μιας ταινίας σου, αλλά πιο …live. Και βέβαια η εμπειρία της διαφορετικότητας της κάθε παράστασης επίσης συναρπαστική.

stagkos

Στο σινεμά δημιουργείς έναν ολόκληρο κόσμο στην οθόνη, στο θέατρο πρέπει να δεχτείς τη σύμβαση της σκηνής. Πόσο εύκολος είναι αυτός ο συμβιβασμός;

Έτσι κι αλλιώς το σημαντικό είναι να καταφέρεις τον θεατή- είτε στο θέατρο είτε στον κινηματογράφο- να αποδεχθεί την συνθήκη που του δημιουργείς και να ταξιδέψει μέσα της. Νομίζω ότι αν έχεις μια δομημένη άποψη που διατρέχει το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος και σε όλες του τις πλευρές -παιχτικές , σκηνογραφικές και ενδυματολογικές, μουσικές- κι αυτή η άποψη δεν πάσχει από «εγκεφαλισμό», τότε και στο θέατρο και στον κινηματογράφο έχεις μεγάλες πιθανότητες να συμπαρασύρεις τον θεατή στον κόσμο που θέλεις να δημιουργήσεις.

stagkosΓιατί διάλεξες ένα μονόλογο, είδος κατεξοχήν δύσκολο; Μήπως επειδή είναι πιο εύκολο να διατηρήσεις τη γενική εποπτεία του αποτελέσματος όπως έχεις συνηθίσει στο σινεμά;

Δεν σκέφτηκα τις δυσκολίες που έχει ένας μονόλογος- τις ανακάλυψα στην πορεία, αλλά λειτούργησαν σαν πρόκληση. Δεν νομίζω ότι στο σινεμά έχεις μεγαλύτερη εποπτεία, ο κόσμος που εμπλέκεται είναι σίγουρα πολύ περισσότερος, οι διαδικασίες και οι καλλιτεχνικές αλλά και οι τεχνικές και παραγωγικές πολύ πιο πολύπλοκες. Σ’ ένα μονόλογο η μεγάλη δυσκολία είναι να κταφέρεις να αποδώσει ο ηθοποιός τις απαραίτητες ψυχολογικές μεταπτώσεις χωρίς να χάσει το ενιαίο ύφος του ρόλου. Επίσης να καταφέρει ο ρυθμός της παράστασης να κρατήσει τον θεατή συνεχώς «συμπάσχοντα» με τον ηθοποιό.

Πόση σχέση με την ελληνική πραγματικότητα έχει η ψυχολογική κατάσταση μιας Βρετανίδας όπως την έχει συνθέσει ο συγγραφέας Άλαν Μπένετ;

Προσπάθησα να «ξεφύγω» από τα έντονα «αγγλικά» χαρακτηριστικά του έργου τονίζοντας το στοιχείο του εγκλωβισμού της ηρωίδας που αφορά, πιστεύω, τους πάντες – είτε στην Αγγλία , είτε εδώ. Σίγουρα το έργο παραμένει αγγλικό -ο Μπένετ στα έργα του έχει έντονο το τοπικό στοιχείο. Ήταν ένα στοίχημα το να ταυτιστούν οι θεατές μ’ αυτή την γυναίκα, να ταξιδέψουν μέσα από την παράσταση σ αυτό τον κόσμο της υποκρισίας και της μοναξιάς που περιγράφει ο Μπένετ. Θα δούμε αν θα το καταφέρουμε.

Τι θα μπορούσε να αλλάξει στο ελληνικό σινεμά και τι στο θέατρο για να είναι πιο σύγχρονο και επιθυμητό στο κοινό που και τα δύο τα έχει λίγο πολύ αφήσει στην άκρη;

Ε δεν νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω για το Ελληνικό θέατρο και σινεμά και να δώσω …συμβουλές. Μιλώντας για μένα σκέφτομαι ότι όταν κάνουμε πράγματα με ψυχή- και όχι για να τα «κονομήσουμε», ή για την τάδε επιχορήγηση ή την δείνα δημοσιότητα- κι όταν τα ακολουθούμε με συνέπεια και με επίγνωση ότι απευθυνόμαστε σε κάποιους θεατές και δεν ομφαλοσκοπούμε, όλα λειτουργούν καλύτερα.

stagkos

Στο μέλλον που θα σε συναντήσουμε;

Βρίσκομαι στο στάδιο του μοντάζ στο πρώτο από μια σειρά έξη ντοκυμαντέρ για την τηλεόραση με θέμα ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αυτό το πρώτο ντοκιμαντέρ έχει θέμα τις προσπάθειες συμφιλίωσης μετά από την δικτατορία στην Χιλή, με αφορμή έναν δικηγόρο, πρόεδρο της Παναμερικανικής επιτροπής ανθρωπίνων δικαιωμάτων .Επίσης έχω αρχίσει τα γυρίσματα ενός δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους για την επίδραση του Μίκη Θεοδωράκη στην Ελλάδα του 1944-1974.Για το θέατρο θα δούμε του χρόνου…


Links
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα

Θέατρο Χώρα- Μικρή Χώρα
Αμοργού 20, Κυψέλη
τηλ: 210 8673945
www.coyot.gr

Διάβασε επίσης...
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η Θεωρία της Αποστασιοποίησης του Brecht
Mε αφορμή τις παραστάσεις: 'Im Dickicht der Städte', 'Nord' και 'Die Fruchtfliege' στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ ΑθηνώνΠαραδέχομαι ότι ο γερμανικός τρόπος σκέψης και πολιτισμός του 20ου αιώνα μου είναι ανοίκειος, καθώς από μικρή μεγάλωσα σε ένα σπίτι με ερεθίσματα - προϊόντα γαλλικού κι αγγλικού πολιτισμού. Στην συνέχεια σπουδάζοντας ...
Συνέχεια...
‘Βάκχες’ στο Θέατρο Πορεία – Κερδίστε προσκλήσεις
«Ο Δημήτρης Τάρλοου μου ανέθεσε τη σκηνοθεσία του έργου «Βάκχες» του Ευριπίδη στο θέατρο ΠΟΡΕΙΑ ύστερα από την επιτυχημένη συνεργασία μας στην παράσταση «The Man Who» πριν από τρία χρόνια. Πρόκειται για το αγαπημένο έργο όλων των ελλήνων ηθοποιών που συζήτησα μαζί τους, προφανώς το τελευταίο έργο που έγραψε ο ...
Συνέχεια...
Τσινετσιτά
Αυτά γράφει η Αφροδίτη Μάνου σε ένα από τα εξαιρετικά τραγούδια της συνοψίζοντας το πνεύμα του έργου, που ως κείμενο δε διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας, μιας κι είναι βασισμένο σε μια σειρά ταινιών του Ιταλικού σινεμά (από τα σαλάτα-ιστορικά-χριστιανικά έπη μέχρι τα αριστουργήματα του νεορεαλισμού).Ο Μιχάλης Ρέππας κι ο Θανάσης Παπαθανασίου ...
Συνέχεια...
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα στο Θέατρο Βράχων
Μετά την πρεμιέρα της παράστασης στις 17 Ιουλίου, στο Αρχαίο Θέατρο του Βουθρωτού οι Τρωάδες του Ευριπίδη από το Εθνικό Θεάτρο της Αλβανίας - σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου - παρουσιάζονται στο Φεστιβάλ Βύρωνα στο Θέατρο Βράχων.Ύστερα από εβδομήντα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, με πολλά κλασικά και σύγχρονα έργα στο ενεργητικό του, ...
Συνέχεια...
Βερολίνο και Θέατρο
Πριν από λίγες ημέρες επιστρέφοντας από το Βερολίνο και χαζεύοντας τα προγράμματα των δημοφιλέστερων θεατρικών ομάδων της συγκεκριμένης πόλης για τον μήνα Ιανουάριο, συνέκρινα την βερολινέζικη θεατρική κίνηση με την αντίστοιχη ελληνική. Σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, βέβαια, αν λάβουμε υπ' όψιν μας τον αριθμό του πληθυσμού της κάθε πόλης. Όσον αφορά ...
Συνέχεια...
Το τρέντυ θα σφυρίξει τρεις φορές
Το Τρέντυ είναι πιθανόν η απόδειξη που χρειαζόμασταν για να πειστούμε ότι ίσως τελικά η επιθεώρηση έκανε καλά που δεν ξεψύχησε χρόνια πριν. Στο ψυχορράγημα της αποφάσισαν να της δώσουν λίγη πίστωση ζωής ο Σταμάτης Φασουλής μαζί με τρεις ορκισμένους σωματοφύλακες, που αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα με τις αιχμηρές τους πένες.Η ...
Συνέχεια...
Mikrosprigkipas_B612 από την ομάδα Asomo4 στο Θέατρο Σημείο
Ο μυθικός έρωτας του Antoine και της Consuelo De Saint - Exupéry ζωντανεύει μέσα από την παράσταση της χοροθεατρικής ομάδας Asomo4 στο Θέατρο Σημείο από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου.Αφορμή για να συνθέσουν οι δημιουργοί την παράσταση στάθηκαν οι πρόσφατες ανακαλύψεις μέρους του αεροπλάνου του Saint - Exupéry στην ...
Συνέχεια...
Το δίδυμο Ρήγα – Αποστόλου ξαναχτυπά.
Η καινούργια τους κωμωδία «Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας» σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα ετοιμάζεται πυρετωδώς για να ξεκινήσει τις παραστάσεις της κάπου στα μέσα του Οκτώβρη. Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας μας για άλλα ψάχνει, άλλα θέλει πραγματικά, και άλλα τον βρίσκουνε ...
Συνέχεια...
…Στη σοφίτα από την ομάδα ∞ στο SOUL
11 Μαρτίου έως 15 ΑπριλίουΒασισμένο στο μυθιστόρημα του σέρβου Ντανίλο Κις «ΣΟΦΙΤΑ» που αποτελεί ένα σχήμα ερωτικού μυθιστορήματος μέσα στο οποίο καθρεφτίζονται η αυθεντικότητα, η αλήθεια και το ρεπορτάζ.Με αναφορές στον αρχαίο Ελληνικό μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης, προβάλλει ένα ιδεαλιστικό κόσμο ο οποίος μερικές φορές έρχεται σε σύγκρουση ...
Συνέχεια...
Λευκές Νύχτες
Είναι ύπουλα ρομαντικές οι νύχτες με ξαστεριά της Αγίας Πετρούπολης. Ο πρωταγωνιστής, ο εικοσιεξάχρονος «Ονειροπόλος», αποτέλει ένα γλυκό παράδοξο. Είναι τόσο ντροπαλός, μοναχικός και ήσυχος που έχει περάσει ολόκληρη τη ζωή του χωρίς ποτέ να μιλήσει σε μια γυναίκα, φτιάχνοντας μόνο σενάρια με τη φαντασία του για το «αν» και «πως», ...
Συνέχεια...
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού – Κερδίστε προσκλήσεις
Πρεμιέρα στην επέτειο του θανάτου του (15 Απριλίου 1896)με το τελευταίο έργο του Γεωργίου Βιζυηνού, Mockob- Selim MID πριν την εισαγωγή του - και πάλι στις 15 Απριλίου, λίγα χρόνια πριν, το 1892 - στο Δρομοκαΐτειο από την Ομάδα Όχι Παίζουμε στο Ωδείο Αθηνών.Από τις 15 Απριλίου 2009Παραστάσεις 23 Απριλίου ...
Συνέχεια...
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Ο Τομ, η Αμάντα, η Λώρα και ο Τζιμ, τέσσερις διακριτικά αυτοβιογραφικοί ήρωες του Τέννεσι Γουίλιαμς, ξεπακετάρονται από το ψυγείο της μνήμης όπου ζουν αιχμάλωτοι, κρυσταλλωμένοι για πάντα στην ίδια χρονική περίοδο. Ξεπαγώνουν και ξανανιώνουν μέσα από μια  πότε θόλη, πότε αβέβαια αναπαράσταση των γεγονότων της νεότητας του.   Παγιδευμένοι μόνιμα σε αιώνια λούπα στα ...
Συνέχεια...
Mano a Mano από την ομάδα Quasi Stellar
Η νέα δουλειά της Αποστολίας Παπαδαμάκη με τον ομάδα Quasi Stellar από 18 έως 27 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αλκμήνη.Mια βουτιά στη θάλασσα της μνήμης - ένα κάλεσμα για να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας από την αρχή και να αισθανθούμε τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. Σε αυτό το ταξίδι στα ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέττα στη Λυρική Σκηνή
Η αιώνια ιστορία αγάπης του Ρωμαίου και της Ιουλιέττας είναι η νέα παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής που ξεκινάει σήμερα τις παραστάσεις της στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Το μπαλέτο σε δύο πράξεις του Σεργκέι Προκόφιεφ και νέα χορογραφία του Ρενάτο Τζανέλλα σε μουσική διεύθυνση Λουκάς Καρυτινού παρουσιάζεται για 5 παραστάσεις με πρωταγωνιστές ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για τους ‘Δύο Τρελούς-Τρελούς Παραγωγούς’
Πολυπράγμων ο Σταμάτης Φασουλής, φέτος δε σταματάει να εμφανίζει παραστάσεις παντού. Και επειδή απορούσαμε και εμείς αν θα βρεθεί κάποιος να κάνει την ελληνική μεταφορά του super επιτυχημένου μιούζικαλ «The Producers» των Mel Brooks και Thomas Meehan μας έδωσε την απάντηση ο ίδιος ανεβάζοντάς το με θίασο περίλαμπρο και οικείο ...
Συνέχεια...
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
3 χορογραφίες μικρής διάρκειας Ο στόχος του Arc for Dance είναι να παρουσιάσει μικρής διάρκειας παραγωγές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιλογή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί ένα ετερόκλητο σύνολο με κομμάτια που θα διαφέρουν μεταξύ τους σε ύφος και κινησιολογία. Η μικρή διάρκεια των κομματιών ...
Συνέχεια...
Σύγχρονα Αθηναϊκά Παραμύθια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
"Μια Φορά Και Έναν Καιρο"... ή μάλλον "Τώρα, Πριν Κάτι Βδομάδες" "Σε Ένα Μακρινό Βασίλειο" ή καλύτερα "Στην Αθήνα"... ...στον Πεζόδρομο της Ερμού, τα μυρμηγκιά της οικογένειας Μήγκι-Μήγκι προσπαθούν να ειδοποιήσουν τους ανθρώπους πως έσβησε το φεγγάρι για να το ξανανάψουν... ...στον Κολωνό, στην Οδό Ισμήνης, η Μάγισσα Κούλα με τα κουνήματα και τα σκέρτσα της πασχίζει ...
Συνέχεια...
Το Γάλα
Όταν η ¶ννα Βαγενά ανακοίνωσε την απόφαση της να παρουσιάσει το φετινό χειμώνα το Γάλα του Βασίλη Κατσικονούρη, πολλοί ήταν αυτοί που μειδίασαν ειρωνικά. Και έσπευσαν να συμπληρώσουν ότι μάλλον τρελή θα είναι να συνεχίσει ένα έργο που έπαιζε ήδη δύο σεζόν στο Εθνικό Θέατρο σημειώνοντας τεράστια επιτυχία με τρεις ...
Συνέχεια...
Ήρωες
Μια παράσταση που πριν ξεκινήσει, δεν μπορείς να φανταστείς τι ακριβώς σε περιμένει. Απενοχοποιημένη πλάκα, απίθανες χορογραφίες, ταλαντούχοι νεαροί και καλλίφωνες -- ειδικά μια κοκκινομάλλα -- νεαρές. Είδος που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας (και το οποίο προωθούν και τα παιδιά της ομάδας ab ovo, με το «Εκεί, Εκεί στην ...
Συνέχεια...
Δοκιμές VII στο Αμόρε από 2 έως 31 Μαϊου
Τα προηγούμενα 6 χρόνια οι Δοκιμές του Αμόρε τροφοδοτούσαν το φιλοθεάμων κοινό με εκπλήξεις. Διαμαντάκια ξεπηδούσαν μέσα από τις παραστάσεις του θεάτρου που έδινε την ευκαιρία σε νέους δημιουργούς να παρουσιάσουν τη δουλειά τους και μερικούς από τους πιο ενδιαφέροντες σκηνοθέτες, συγγραφείς και ηθοποιούς γνωρίσαμε μέσα από το μικρό αυτό ...
Συνέχεια...
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Έξω και μέσα από το μικρό καφέ INOUBLIABLE ξετυλίγεται ένας ασπρόμαυρος κόσμος όπου ανακυκλώνεται η απελπισία και η βία.Ένας σχιζοφρενής δολοφόνος με υπεράνθρωπες δυνάμεις ψάχνει να βρει νόημα στις πράξεις του. Γιατί τεμαχίζει; Γιατί συλλέγει αίμα; Τιμωρεί ή τιμωρείται; Ίσως πρέπει να φτάσει μέχρι την κόλαση για να καταλάβει.Ένα ζευγάρι ...
Συνέχεια...
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Από την περιπέτεια της Κατσαρίδας στο Μέρος Ι του Μόνο Την Αλήθεια και από εκεί στην παιδική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με την Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου ο Βασίλης Μαυρογεωργίου μας άφησε καιρό σε αγωνία για τη συνέχεια της ιστορίας του Μόνο Την Αλήθεια και ελπίζουμε η αναμονή να άξιζε ...
Συνέχεια...
Il Trovatore στο Bios
Για ένα τόσο σημαντικό έργο το αναμενόμενο είναι να σας αραδιάσω πρώτα μερικά στοιχεία, ιστορικά και ενημερωτικά: Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Ρώμη το 1853 και είναι γραμμένη από τον σπουδαίο (και υπερδιάσημο ακόμα και σε όσους ποτέ δεν έχετε ασχοληθεί με το λυρικό θέατρο) ιταλό συνθέτη Giuseppe Verdi σε ...
Συνέχεια...
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
Μαμά, η Παράσταση Είναι Επιμελώς Ατημέλητη. Η Άντζελα Μπρούσκου με την Παρθενόπη Μπουζούρη αφηγούνται αποσπάσματα από τα βιβλία "Μαμά" και "η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη" της Μαργαρίτας Καραπάνου για την σχέση της με την επίσης συγγραφέα μητέρα της, Μαργαρίτα Λυμπεράκη, αλλά και ζωντανεύουν εναλλάξ τους δύο ρόλους, μαμά και κόρη, κόρη και μαμά, εξερευνώντας την πλέον δυσλειτουργική σχέση μεταξύ των δύο γυναικών. Η Μαμά απόμακρη, αγρίως ...
Συνέχεια...
Ανείπωτο | Φεστιβάλ Αθηνών
Ένα θεατρικό αναλόγιο, βασισμένο σε κείμενο του Γιώργου Χειμωνά, παρουσιάζει η ομάδα Δυτικά της Πόλης υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Τάκη Τζαμαργιά. Οι ηθοποιοί συμμετέχουν και κατευθύνονται σε μια έρευνα πάνω στους χαρακτήρες του αποθανόντα συγγραφέως. Χαρακτήρες που αγωνίζονται ενάντια στην ανθρώπινη μοίρα, πλησιάζουν διαρκώς τα ανθρώπινα όρια και βρίσκονται ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Romeo Castelucci & Societas Raffaelo Sanzi | Κόλαση – Παράδεισος – Καθαρτήριο
Μια από τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες του σύγχρονου θεάτρου στην Ευρώπη, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζοντας μια τριλογία βασισμένη στη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Ο Castelucci υπήρξε ανανεωτής της θεατρικής φόρμας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας το 1980, διαμορφώνοντας μαζί με την ομάδα του «Societas Raffaello Sanzi» ...
Συνέχεια...
Cut στο Bios
Η «Μηχανή Τέχνης» μετά από 5 χρόνια δράσης στην Πάτρα παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα με το έργο Cut.Μια αλληγορία για την ζωή και το θέατρο όπου τα όρια σκηνής και ζωής είναι δυσδιάκριτα. Τι θα συνέβαινε αν κάποια στιγμή τα θεατρικά πρόσωπα σήκωναν ανάστημα απέναντι στο συγγραφέα τους ...
Συνέχεια...
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow, nach Moskau!
Στη Μόσχα, αδελφές μου, στη Μόσχα. Η πιο εμβληματική φράση του έργου του Τσέχοφ γίνεται τίτλος της παράστασης της ομάδας Δρόμος με Δέντρα.  Το έργο Το 1930 άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνέρρευσαν στην «πρωτεύουσα του κόσμου» για να γίνουν μάρτυρες της πραγματοποίησης μιας ουτοπικής ιδέας για εργασία χωρίς εκμετάλλευση και για τη ...
Συνέχεια...
‘Οι Δούλες’ του Ζενέ στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Η εταιρεία Θεατρικής Έρευνας και Παιδείας «Διάφανο Θέατρο» θα συμμετάσχει στο «Φεστιβάλ Θεατρικών Σχημάτων» στην Αθήνα με την παραγωγή «Οι Δούλες» του Ζαν Ζενέ που ανέβηκε στο θέατρο «Αγορά» την θεατρική περίοδο 2008-2009.Η παράσταση είναι σε σκηνοθεσία Γιώργου Φραντζόλα , σκηνικά-κοστούμια Θεοδώρας Τσούλου και παίζουν : Σεσίλια Χαρμπίλα (Κλαίρη), Ισμήνη ...
Συνέχεια...
Πουθενά
1900: ιδρύεται το Βασιλικό Θέατρο που στεγάζεται έως το 1908 στο κτίριο που είχε φιλοτεχνήσει ο γερμανός -πολιτογραφημένος Αθηναίος- αρχιτέκτονας Ερνστ Τσίλερ.19 Μαρτίου 1930: ο τότε υπουργός παιδείας Γεώργιος Παπανδρέου εγκαινιάζει, στον ίδιο χώρο, το Εθνικό Θέατρο, με την ενιαία παράσταση των έργων «Αγαμέμνωνας» του Αισχύλου και «Ο Θείος Όνειρος» ...
Συνέχεια...
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η
‘Βάκχες’ στο Θέατρο Πορεία – Κερδίστε προσκλήσεις
Τσινετσιτά
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα
Βερολίνο και Θέατρο
Το τρέντυ θα σφυρίξει τρεις φορές
Mikrosprigkipas_B612 από την ομάδα Asomo4 στο Θέατρο Σημείο
Το δίδυμο Ρήγα – Αποστόλου ξαναχτυπά.
…Στη σοφίτα από την ομάδα ∞ στο SOUL
Λευκές Νύχτες
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού –
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Mano a Mano από την ομάδα Quasi Stellar
Ρωμαίος και Ιουλιέττα στη Λυρική Σκηνή
Πρεμιέρα σήμερα για τους ‘Δύο Τρελούς-Τρελούς Παραγωγούς’
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
Σύγχρονα Αθηναϊκά Παραμύθια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Το Γάλα
Ήρωες
Δοκιμές VII στο Αμόρε από 2 έως 31
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Il Trovatore στο Bios
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
Ανείπωτο | Φεστιβάλ Αθηνών
Ελληνικό Φεστιβάλ | Romeo Castelucci & Societas Raffaelo
Cut στο Bios
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow,
‘Οι Δούλες’ του Ζενέ στο Glam Bar –
Πουθενά