Ένας κινηματογραφιστής και τηλεοπτικός σκηνοθέτης, ένα κείμενο με φλεγματικό βρετανικό χιούμορ – δια χειρός Άλαν Μπένετ -, μια θεατρική σκηνή, η Χώρα -που μας καλόμαθε από πέρυσι με φρεσκότατες εκπλήξεις- και ένα έργο με τίτλο κάπως δυσνόητο που σκουντάει με δύναμη τη φαντασία μας: Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές.

Στην αρχή ήταν η ζωγραφική και η ποίηση οι διέξοδοι των καλλιτεχνικών ανησυχιών του, έπειτα ήρθε η σκηνοθεσία και φέτος το θέατρο. Η day job του είναι στο τμήμα μυθοπλασίας του Αnt1 και όταν δε δουλεύει – όχι και πολύ συχνά – τριγυρίζει στα σινεμά με τα παιδιά του, μαγειρεύει, ταξιδεύει, προβλέπει τον καιρό και περνάει ώρες με την αγαπημένη του.


Ποια ανάγκη σε οδήγησε να μεταπηδήσεις στο θέατρο από τον κινηματογράφο;

Δε νομίζω ότι μεταπήδησα κάπου. Απλώς ανέβασα μια παράσταση. Θα εξακολουθήσω να κάνω σινεμά, ελπίζω και θέατρο, καθώς και ότι άλλο μου δίνει την χαρά της δημιουργίας.

Πως ήταν η πρώτη αυτή θεατρική εμπειρία;

Δουλέψαμε πολύ καιρό με την Λίλη Τσεσματζόγλου κι έτσι μπορέσαμε να στήσουμε σιγά σιγά τον ρόλο και την παράσταση στις λεπτομέρειες της. Η συνεργασία με όλους τους συντελεστές ήταν πραγματικά δημιουργική και παραγωγική. Η εμπειρία της πρεμιέρας, σαν την πρώτη προβολή μιας ταινίας σου, αλλά πιο …live. Και βέβαια η εμπειρία της διαφορετικότητας της κάθε παράστασης επίσης συναρπαστική.

stagkos

Στο σινεμά δημιουργείς έναν ολόκληρο κόσμο στην οθόνη, στο θέατρο πρέπει να δεχτείς τη σύμβαση της σκηνής. Πόσο εύκολος είναι αυτός ο συμβιβασμός;

Έτσι κι αλλιώς το σημαντικό είναι να καταφέρεις τον θεατή- είτε στο θέατρο είτε στον κινηματογράφο- να αποδεχθεί την συνθήκη που του δημιουργείς και να ταξιδέψει μέσα της. Νομίζω ότι αν έχεις μια δομημένη άποψη που διατρέχει το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος και σε όλες του τις πλευρές -παιχτικές , σκηνογραφικές και ενδυματολογικές, μουσικές- κι αυτή η άποψη δεν πάσχει από «εγκεφαλισμό», τότε και στο θέατρο και στον κινηματογράφο έχεις μεγάλες πιθανότητες να συμπαρασύρεις τον θεατή στον κόσμο που θέλεις να δημιουργήσεις.

stagkosΓιατί διάλεξες ένα μονόλογο, είδος κατεξοχήν δύσκολο; Μήπως επειδή είναι πιο εύκολο να διατηρήσεις τη γενική εποπτεία του αποτελέσματος όπως έχεις συνηθίσει στο σινεμά;

Δεν σκέφτηκα τις δυσκολίες που έχει ένας μονόλογος- τις ανακάλυψα στην πορεία, αλλά λειτούργησαν σαν πρόκληση. Δεν νομίζω ότι στο σινεμά έχεις μεγαλύτερη εποπτεία, ο κόσμος που εμπλέκεται είναι σίγουρα πολύ περισσότερος, οι διαδικασίες και οι καλλιτεχνικές αλλά και οι τεχνικές και παραγωγικές πολύ πιο πολύπλοκες. Σ’ ένα μονόλογο η μεγάλη δυσκολία είναι να κταφέρεις να αποδώσει ο ηθοποιός τις απαραίτητες ψυχολογικές μεταπτώσεις χωρίς να χάσει το ενιαίο ύφος του ρόλου. Επίσης να καταφέρει ο ρυθμός της παράστασης να κρατήσει τον θεατή συνεχώς «συμπάσχοντα» με τον ηθοποιό.

Πόση σχέση με την ελληνική πραγματικότητα έχει η ψυχολογική κατάσταση μιας Βρετανίδας όπως την έχει συνθέσει ο συγγραφέας Άλαν Μπένετ;

Προσπάθησα να «ξεφύγω» από τα έντονα «αγγλικά» χαρακτηριστικά του έργου τονίζοντας το στοιχείο του εγκλωβισμού της ηρωίδας που αφορά, πιστεύω, τους πάντες – είτε στην Αγγλία , είτε εδώ. Σίγουρα το έργο παραμένει αγγλικό -ο Μπένετ στα έργα του έχει έντονο το τοπικό στοιχείο. Ήταν ένα στοίχημα το να ταυτιστούν οι θεατές μ’ αυτή την γυναίκα, να ταξιδέψουν μέσα από την παράσταση σ αυτό τον κόσμο της υποκρισίας και της μοναξιάς που περιγράφει ο Μπένετ. Θα δούμε αν θα το καταφέρουμε.

Τι θα μπορούσε να αλλάξει στο ελληνικό σινεμά και τι στο θέατρο για να είναι πιο σύγχρονο και επιθυμητό στο κοινό που και τα δύο τα έχει λίγο πολύ αφήσει στην άκρη;

Ε δεν νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω για το Ελληνικό θέατρο και σινεμά και να δώσω …συμβουλές. Μιλώντας για μένα σκέφτομαι ότι όταν κάνουμε πράγματα με ψυχή- και όχι για να τα «κονομήσουμε», ή για την τάδε επιχορήγηση ή την δείνα δημοσιότητα- κι όταν τα ακολουθούμε με συνέπεια και με επίγνωση ότι απευθυνόμαστε σε κάποιους θεατές και δεν ομφαλοσκοπούμε, όλα λειτουργούν καλύτερα.

stagkos

Στο μέλλον που θα σε συναντήσουμε;

Βρίσκομαι στο στάδιο του μοντάζ στο πρώτο από μια σειρά έξη ντοκυμαντέρ για την τηλεόραση με θέμα ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αυτό το πρώτο ντοκιμαντέρ έχει θέμα τις προσπάθειες συμφιλίωσης μετά από την δικτατορία στην Χιλή, με αφορμή έναν δικηγόρο, πρόεδρο της Παναμερικανικής επιτροπής ανθρωπίνων δικαιωμάτων .Επίσης έχω αρχίσει τα γυρίσματα ενός δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους για την επίδραση του Μίκη Θεοδωράκη στην Ελλάδα του 1944-1974.Για το θέατρο θα δούμε του χρόνου…


Links
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα

Θέατρο Χώρα- Μικρή Χώρα
Αμοργού 20, Κυψέλη
τηλ: 210 8673945
www.coyot.gr

Διάβασε επίσης...
O Steven Berkoff και ‘Οι μοχθηροί χαρακτήρες του Σαίξπηρ’ για τρεις παραστάσεις στην Αθήνα
Μετά τον Bob Wilson σειρά έχει ο Steven Berkoff στο all star cast του θεσμού "Θέατρο Πέρα από τα Όρια" που εδώ και 5 χρόνια μας συστήνει σημαντικές παραγωγές από όλον τον κόσμο με την παράστασή του «Οι Μοχθηροί Χαρακτήρες του Σαίξπηρ/ Shakespeare's Villains» που θα παρουσιαστεί στις 18-19-20 Μαΐου ...
Συνέχεια...
Μετά…
Για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων μέσα στο Μάρτιο, παρουσιάζεται η νέα παραγωγή του Μικρού Χορευτικού Θεάτρου της Λίας Μελετοπούλου. Η παράσταση-performance εκκινεί από το ενδιαφέρον διερεύνησης της μετέπειτα πορείας δύο τραγικών αδελφιών, η ζωή των οποίων στιγματίστηκε από αποτρόπαια εγκλήματα με αποκορύφωμα τη μητροκτονία: της Ηλέκτρας και του Ορέστη, απογόνων της ...
Συνέχεια...
Lautréamont – Maldoror: Εγκώμιο Μιας Μεταμόρφωσης
Ο Κόμης του Λωτρεαμόν αποτελεί μια από τις σκοτεινότερες και σπουδαιότερες φιγούρες της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Γεννημένος το 1846 στην Ουρουγουάη από πλούσια οικογένια Γάλλων, ο Ιζιντόρ Ντυκάς - όπως ήταν το πραγματικό του όνομα-, κατάφερε μόλις στα 24 του, να ολοκληρώσει τα Άσματα του Μαλντορόρ και να πεθάνει. Τα Άσματα του Μαλντορόρ, το βαθύ ...
Συνέχεια...
‘Οι Δούλες’ του Ζενέ στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Η εταιρεία Θεατρικής Έρευνας και Παιδείας «Διάφανο Θέατρο» θα συμμετάσχει στο «Φεστιβάλ Θεατρικών Σχημάτων» στην Αθήνα με την παραγωγή «Οι Δούλες» του Ζαν Ζενέ που ανέβηκε στο θέατρο «Αγορά» την θεατρική περίοδο 2008-2009.Η παράσταση είναι σε σκηνοθεσία Γιώργου Φραντζόλα , σκηνικά-κοστούμια Θεοδώρας Τσούλου και παίζουν : Σεσίλια Χαρμπίλα (Κλαίρη), Ισμήνη ...
Συνέχεια...
Του Νεκρού Αδερφού
26 Μαρτίου - 5 Απριλίου 2009 Μια ιδέα του Σωτήρη Χατζάκη είναι η παράσταση «Του νεκρού αδελφού» σε ιδέα-διασκευή-σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, για λίγες μόνο παραστάσεις.Μια διαβαλκανική συνάντηση με ηθοποιούς από την Ελλάδα, τη Σερβία, την Αλβανία, τη Ρουμανία και την Βουλγαρία πάνω στη γνωστή παραλογή «Του νεκρού αδελφού». Διάσπαρτες ελληνικές ...
Συνέχεια...
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο Τέχνης για 2η χρονιά
Ο ποιητικός λόγος του Γεωργίου Βιζυηνού είναι ήδη οικείος στο ελληνικό θεατρόφιλο κοινό, τόσο από το παρελθόν όσο και από την παράσταση «Το Αμάρτημα της Μητρός μου» που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά φέτος μετά την επιτυχημένη της πορεία την περσινή σεζόν.Η γοητεία της γλώσσας του κορυφαίου μυθιστοριογράφου της νεοελληνικής λογοτεχνίας ...
Συνέχεια...
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα μου’ στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
Μια παράσταση σε δύο μέρη, μια σύνθεση των έργων του Γιόοπ Άντμιράλ και του Γιώργου Χρονά είναι η νέα παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Συν-Επί."Είσαι η μητέρα μου"του Γιόοπ ΆντμιρααλΕνα έργο-φόρο τιμής στη μητέρα του έγραψε το 1982 ο Ολλανδός ηθοποιός Γιόοπ Άντμιρααλ. Πρόκειται για μια τυπική κυριακάτικη επίσκεψη που κάνει ...
Συνέχεια...
Ο Βασιλικός ανθίζει στο Εθνικό
Και μας ταξιδεύει στα Επτάνησα, σε έρωτες παλιούς και οικογενειακά δράματα, μέσα από ένα από τα πιο εμβληματικά κείμενα της νεοελληνικής δραματουργίας. Με το κείμενο του Αντώνιου Μάτεση (από τη Ζάκυνθο) και τη σκηνοθετική ματιά του Σπύρου Ευαγγελάτου (από την Κεφαλονιά) το Εθνικό βάλθηκε φέτος να μας ταξιδέψει στο παρελθόν και ...
Συνέχεια...
Προμηθέας Τοπίο ΙΙ | Jan Fabre @ Παλλάς
Ο τραγικός ήρωας του Αισχύλου ταξιδεύει μέσα από έναν ωκεανό συμβολισμών σε ένα υπερθέαμα -με την απόλυτα κυριολεκτική έννοια του όρου- που βγάζει κάθε φετιχιστή ασπροπρόσωπο. Και όταν μιλάμε για κυριολεκτική έννοια το εννοούμε 100%. Και όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι της παραγωγής και όλων όσων συνέβησαν backstage για να γίνει ...
Συνέχεια...
“Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου” – Κερδίστε προσκλήσεις για την πρεμιέρα
Ένα  χρόνο μετά την παράσταση, που αποτέλεσε  τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία pocket theater την περσινή χρονιά με «Τη σημασία να είναι κανείς σοβαρός" του Όσκαρ Ουάιλντ, οι ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ, επιστρέφουν με μια ακόμα ενδιαφέρουσα πρόταση, η οποία πραγματοποιεί την καλοκαιρινή της πρεμιέρα την Τετάρτη 27 Ιουλίου στο Θέατρο Πέτρας. Το έργο «ΧΟΡΕΨΕ ΜΕ ΩΣ ...
Συνέχεια...
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε προσκλήσεις
Ένας οίκος ανοχής... τρεις αδερφές ιερόδουλες που επιλέγουν τους πελάτες τους. Τι διακρίνουν στο πρόσωπο ενός συγγραφέα; Γιατί αρνούνται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε έναν παράξενο άντρα που έρχεται μια νύχτα;Και μέσα σε όλα αυτά, ένα οκτάχρονο αγόρι που ζει μέσα στον οίκο ανοχής.Ο χρόνος τελειώνει... και είναι σημαντικός...της ...
Συνέχεια...
Παγκόσμια Μέρα Θεάτρου – Το θέατρο γιορτάζει στο Βρυσάκι
Στις 25,26 και 27 Μαρτίου το θέατρο γιορτάζει! Για δεύτερη χρονιά, η Αθηναϊκή Μυθοποιία διοργανώνει στο χώρο τέχνης & δράσης «Βρυσάκι» τριήμερο εκδηλώσεων με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του θεάτρου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παραστάσεις, performances, συζητήσεις, μουσική, συναντήσεις και θεατρικές εκπλήξεις! Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό. Αναλυτικά το πρόγραμμα: Κυριακή ...
Συνέχεια...
Σινεμασκόπ: ένα  ντοκιμαντέρ για το τέλος του κόσμου
Μια μέρα μετά την  πρεμιέρα της παράστασης, την περασμένη  Πέμπτη, ο ενθουσιασμός μου για  την ιδέα των blitz αντικαταστάθηκε  με τον θυμό (ανάμεικτο με απορία) για την μη χρηματοδότησή τους από το Υπουργείο Πολιτισμού. Μιλάω, φυσικά, για τις επιχορηγήσεις που δόθηκαν στο θέατρο για την επόμενη σεζόν και ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 4 Ιουνίου. Δεν θα συγκρίνω τους blitz με τις ομάδες, ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Οι δύο «πέτρες του σκανδάλου» στο έργο της Esther Villar «Ζήλια Σε Τρία Φαξ» μίλησαν μαζί μας για την παράσταση, για τις σχέσεις, για τον έρωτα, για τη ζήλια, για τη ζωή και τις σκέψεις τους. Στο έργο η Εsther Vilar επιλέγει fax αντί για οποιοδήποτε άλλο πιο σύγχρονο- και ...
Συνέχεια...
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
Μέσα στην νύχτα... παραμύθια!Ο Δημήτρης Προύσαλης μοιράζεται τη δεύτερη Παρασκευή κάθε μήνα λαϊκά παρα-μύθια με ενήλικο κοινό στο φουαγιέ του θεάτρου Φούρνος-κάτω από το γενικό τίτλο «Μέσα στη νύχτα...παραμύθια» στις 12 τα μεσάνυχτα.2η ενότητα: «Παραμύθια που αναζητούν τον έρωτα και στηρίζουν την αγάπη...»«Ιστορίες απ' τις άκρες του κόσμου κι απ' ...
Συνέχεια...
Μήδεια του Μποστ από τον Σταμάτη Φασουλή
Η «Μήδεια» του Μποστ είναι πραγματικά ένα από τα πιο αστεία και σπαρταριστά έργα του νεοελληνικού θεάτρου. Με ιδιότυπο χιούμορ και κυρίως ιδιαίτερη γλώσσα έχει όλα τα φόντα να γίνει μια καλή παράσταση. Τη φετινή εκδοχή της σκηνοθετεί ο Σταμάτης Φασουλής και περιοδεύει σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η τραγική ηρωίδα ...
Συνέχεια...
Τέσσερις Εικόνες Αγάπης στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 21 Μαΐου έως 8 Ιουνίου Ένας σαδιστής γιατρός, μια ψυχασθενής ερωτευμένη, μια απατημένη ζωγράφος, ένας δικαστικός λειτουργός και ένας απροσδόκητα συχνός επισκέπτης συνθέτουν με τις σχέσεις τους «τέσσερις εικόνες αγάπης» γεμάτες ρεαλισμό και υπόγειους τριγμούς. Αν δεν έχετε ήδη παρακολουθήσει μια από τις παραστάσεις της ομάδας μουσικού θεάτρου ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
Μια Τεράστια Έκρηξη
Ποιος ήταν ο ήρωας των παιδικών σας χρόνων και ποιο είναι αυτό το μεγάλο μπαμ της ενήλικης ζωής; Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου έθεσε τα ερωτήματα πέρυσι και τα επαναλαμβάνει, για λίγες παραστάσεις, και φέτος.  Ο Γιώργος (Γιώργος Πυρπασόπουλος) είναι η κυριολεκτική ενσάρκωση του ανθρώπου της διπλανής πόρτας. Είναι ο «εγώ», ο «εσύ» ...
Συνέχεια...
H Δήμητρα ‘δεν μπορεί να μείνει μόνη της’ και φέτος
Η Δήμητρα Παπαδοπούλου περνά δεύτερη χρονιά στο στοιχειωμένο σπίτι της προσπαθώντας να βάλει σε τάξη την ανάστατη ζωή της.Θυμηθείτε την παρουσίαση της παράστασης της περσινής σεζόν από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Πιάνο: Νίκος Δρογώσης Σκηνοθεσία: Θοδωρής ΑθερίδηςΜουσική: Στάθης ΔρογώσηςΣκηνικά: Μανόλης ΠαντελιδάκηςΚοστούμια: Ηλιοστάλακτη Βαβούλη, Ελένη ΓιαννίτσαΦωτισμοί: Κατερίνα ΜαραγκουδάκηΠαίζουν: Δήμητρα Παπαδοπούλου, Μάριος Αθανασίου, Δημήτρης ...
Συνέχεια...
Nabucco του Giuseppe Verdi από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Λυρικό δράμα σε τέσσερα μέρη 14, 16, 18, 20, 23, 25, 27 Οκτωβρίου Με θέμα επίκαιρο όσο ποτέ, η αγαπητή όπερα του Βέρντι που πέρσι σημείωσε μεγάλη επιτυχία ανοίγει τη φετινή καλλιτεχνική περίοδο ξαναδουλεμένη από την Τζούλια Πέβσνερ, με νέα διανομή, για επτά παραστάσεις.Τη σκηνοθεσία της όπερας «Ναμπούκκο» υπογράφει η ...
Συνέχεια...
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Θα μπορούσε να είναι επαρκές κίνητρο το οτι αρκετές παραστάσεις γίνονται στο υπέροχο ενετικό κάστρο ή ότι η Μεσσηνία διαθέτει καταπληκτικές παραλίες (ίχνος τοπικισμού - excusez-moi) αλλά η ουσία είναι ότι το φεστιβάλ χορού της Καλαμάτας φιλοξενεί κάθε χρόνο παραστάσεις που θα ζήλευαν ανάλογες αθηναϊκές διοργανώσεις. Το φετινό πρόγραμμα δεν ...
Συνέχεια...
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα – συνεχίζεται…
H επιτυχημένη παράσταση - performance «Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα» συνεχίζεται και πάλι από Παρασκευή 12 Οκτωβρίου στο φουαγιέ του θεάτρου Επί Κολωνώ και κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή.Το 100% τέλειο κορίτσι το συναντάς απρόβλεπτα.Στο δρόμο για τη δουλειά ίσως.Θα της μιλήσεις; Θα τη σταματήσεις; Θα την ...
Συνέχεια...
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το Πυροµαδόν είναι ένα δίκτυο αλληλοϋποστήριξης οµάδων που ασχολούνται µε το θέατρο, το χοροθέατρο, το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών κ.λπ. και οι οποίες κατά κύριο λόγο δρουν στην Ελλάδα.Λειτουργεί σε βάση συλλογική και στοχεύει στη συνάντηση, συνοµιλία, συνεργασία, ανταλλαγή σε υλικοτεχνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο µεταξύ των µελών του, καθώς και ...
Συνέχεια...
‘Breath’ από την ομάδα  OmIcrOn 2 στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Τα μικρά έργα του Samuel Beckett «Breath», «A piece of Monologue» και «Rockaby», σε μια ενιαία παράσταση παρουσιάζει η ομάδα OmIcrOn 2 στις 25, 26 & 27 Ιουνίου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.Το έργοΤο Breath είναι ένα κομμάτι του Samuel Beckett γραμμένο για να χρησιμοποιηθεί σαν εισαγωγή στην επιθεώρηση «Ω! Καλκούτα». ...
Συνέχεια...
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα
Το πρώτο πιάτο της σεζόν σερβίρεται από το Σταύρο Στάγκο, στο Θέατρο Χώρα.Έναν από τους 6 μονολόγους του Βρετανού συγγραφέα Alan Bennett που συμπεριλαμβάνονται στη συλλογή Talking Heads, προβλήθηκαν το 1987 στην τηλεόραση του BBC - με την πολυβραβευμένη Maggie Smith, γνωστή από τη συμμετοχή της στο Harry Potter και ...
Συνέχεια...
Περιοδεία για τους ‘Πέρσες’ από το Θεσσαλικό Θέατρο
Το Θεσσαλικό Θέατρο περιοδεύει ανά την Ελλάδα με την φετινή του παραγωγή.Σε σκηνοθεσία Σταύρου Τσακίρη και με μια άρτια παραγωγή που εντυπωσιάζει στους μέχρι τώρα σταθμούς της συνεχίζει το ταξίδι της ανά την Ελλάδα. Μετάφραση : Κώστας ΛάνταβοςΣκηνοθεσία : Σταύρος ΤσακίρηςΣκηνικά - Κοστούμια : Ελένη ΜανωλοπούλουΚινησιολογία : Αποστολία ΠαπαδαμάκηΜουσική : ...
Συνέχεια...
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
Ζωή που έχει περάσει μέσα σε ένα νεκρό αποστειρωμένο κήπο από πέτρα, παγωμένες εικόνες, καμία κίνηση ψυχής: ένας πέτρινος κόσμος. Η Μέδουσα κατά το μύθο ήταν μια όμορφη κόρη που αποπλανήθηκε και βιάστηκε από τον Ποσειδώνα σε ένα ναό της θεάς Αθηνάς. Εξοργισμένη η θεά από αυτήν την πράξη, μεταμόρφωσε ...
Συνέχεια...
Ζήλια σε τρία fax
Τρεις γυναίκες διαφορετικών ηλικιών, η 50χρονη Έλεν, η 35χρονη Γιάννα κι η 22χρονη Ίρις, διασκορπισμένες (κυριολεκτικά και μεταφορικά) στους 30 ορόφους ενός σύγχρονου ουρανοξύστη, μοιράζονται τις εμπειρίες τους από τον ίδιο άντρα, που τυχαίνει να είναι σύζυγος της πρώτης και εραστής των άλλων δύο. Κι όλο αυτό το αλισβερίσι, γίνεται ...
Συνέχεια...
Το Τρίτο Στεφάνι στο Παλλάς
Περνάει κάθε μεσημέρι από το σπίτι η κυρά-Εκάβη η γειτόνισσα και τα λένε με την κυρία Νίνα, για  τις Οδύσσειες των ζωών τους, για τα στεφάνια και τα παιδιά, τα τέρατα, τις κακουχίες και τα κουτσομπολιά και περνάνε οι ώρες. ΠΟΛΛΕΣ ώρες. Γιατί όταν πιάσουν την πάρλα για τα παλιά στο ...
Συνέχεια...
O Steven Berkoff και ‘Οι μοχθηροί χαρακτήρες του
Μετά…
Lautréamont – Maldoror: Εγκώμιο Μιας Μεταμόρφωσης
‘Οι Δούλες’ του Ζενέ στο Glam Bar –
Του Νεκρού Αδερφού
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα
Ο Βασιλικός ανθίζει στο Εθνικό
Προμηθέας Τοπίο ΙΙ | Jan Fabre @ Παλλάς
“Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου” –
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε
Παγκόσμια Μέρα Θεάτρου – Το θέατρο γιορτάζει στο
Σινεμασκόπ: ένα ντοκιμαντέρ για το τέλος του
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
Μήδεια του Μποστ από τον Σταμάτη Φασουλή
Τέσσερις Εικόνες Αγάπης στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μια Τεράστια Έκρηξη
H Δήμητρα ‘δεν μπορεί να μείνει μόνη της’
Nabucco του Giuseppe Verdi από την Εθνική Λυρική
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
‘Breath’ από την ομάδα OmIcrOn 2 στο
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα
Περιοδεία για τους ‘Πέρσες’ από το Θεσσαλικό Θέατρο
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
Ζήλια σε τρία fax
Το Τρίτο Στεφάνι στο Παλλάς