Ένας κινηματογραφιστής και τηλεοπτικός σκηνοθέτης, ένα κείμενο με φλεγματικό βρετανικό χιούμορ – δια χειρός Άλαν Μπένετ -, μια θεατρική σκηνή, η Χώρα -που μας καλόμαθε από πέρυσι με φρεσκότατες εκπλήξεις- και ένα έργο με τίτλο κάπως δυσνόητο που σκουντάει με δύναμη τη φαντασία μας: Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές.

Στην αρχή ήταν η ζωγραφική και η ποίηση οι διέξοδοι των καλλιτεχνικών ανησυχιών του, έπειτα ήρθε η σκηνοθεσία και φέτος το θέατρο. Η day job του είναι στο τμήμα μυθοπλασίας του Αnt1 και όταν δε δουλεύει – όχι και πολύ συχνά – τριγυρίζει στα σινεμά με τα παιδιά του, μαγειρεύει, ταξιδεύει, προβλέπει τον καιρό και περνάει ώρες με την αγαπημένη του.


Ποια ανάγκη σε οδήγησε να μεταπηδήσεις στο θέατρο από τον κινηματογράφο;

Δε νομίζω ότι μεταπήδησα κάπου. Απλώς ανέβασα μια παράσταση. Θα εξακολουθήσω να κάνω σινεμά, ελπίζω και θέατρο, καθώς και ότι άλλο μου δίνει την χαρά της δημιουργίας.

Πως ήταν η πρώτη αυτή θεατρική εμπειρία;

Δουλέψαμε πολύ καιρό με την Λίλη Τσεσματζόγλου κι έτσι μπορέσαμε να στήσουμε σιγά σιγά τον ρόλο και την παράσταση στις λεπτομέρειες της. Η συνεργασία με όλους τους συντελεστές ήταν πραγματικά δημιουργική και παραγωγική. Η εμπειρία της πρεμιέρας, σαν την πρώτη προβολή μιας ταινίας σου, αλλά πιο …live. Και βέβαια η εμπειρία της διαφορετικότητας της κάθε παράστασης επίσης συναρπαστική.

stagkos

Στο σινεμά δημιουργείς έναν ολόκληρο κόσμο στην οθόνη, στο θέατρο πρέπει να δεχτείς τη σύμβαση της σκηνής. Πόσο εύκολος είναι αυτός ο συμβιβασμός;

Έτσι κι αλλιώς το σημαντικό είναι να καταφέρεις τον θεατή- είτε στο θέατρο είτε στον κινηματογράφο- να αποδεχθεί την συνθήκη που του δημιουργείς και να ταξιδέψει μέσα της. Νομίζω ότι αν έχεις μια δομημένη άποψη που διατρέχει το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος και σε όλες του τις πλευρές -παιχτικές , σκηνογραφικές και ενδυματολογικές, μουσικές- κι αυτή η άποψη δεν πάσχει από «εγκεφαλισμό», τότε και στο θέατρο και στον κινηματογράφο έχεις μεγάλες πιθανότητες να συμπαρασύρεις τον θεατή στον κόσμο που θέλεις να δημιουργήσεις.

stagkosΓιατί διάλεξες ένα μονόλογο, είδος κατεξοχήν δύσκολο; Μήπως επειδή είναι πιο εύκολο να διατηρήσεις τη γενική εποπτεία του αποτελέσματος όπως έχεις συνηθίσει στο σινεμά;

Δεν σκέφτηκα τις δυσκολίες που έχει ένας μονόλογος- τις ανακάλυψα στην πορεία, αλλά λειτούργησαν σαν πρόκληση. Δεν νομίζω ότι στο σινεμά έχεις μεγαλύτερη εποπτεία, ο κόσμος που εμπλέκεται είναι σίγουρα πολύ περισσότερος, οι διαδικασίες και οι καλλιτεχνικές αλλά και οι τεχνικές και παραγωγικές πολύ πιο πολύπλοκες. Σ’ ένα μονόλογο η μεγάλη δυσκολία είναι να κταφέρεις να αποδώσει ο ηθοποιός τις απαραίτητες ψυχολογικές μεταπτώσεις χωρίς να χάσει το ενιαίο ύφος του ρόλου. Επίσης να καταφέρει ο ρυθμός της παράστασης να κρατήσει τον θεατή συνεχώς «συμπάσχοντα» με τον ηθοποιό.

Πόση σχέση με την ελληνική πραγματικότητα έχει η ψυχολογική κατάσταση μιας Βρετανίδας όπως την έχει συνθέσει ο συγγραφέας Άλαν Μπένετ;

Προσπάθησα να «ξεφύγω» από τα έντονα «αγγλικά» χαρακτηριστικά του έργου τονίζοντας το στοιχείο του εγκλωβισμού της ηρωίδας που αφορά, πιστεύω, τους πάντες – είτε στην Αγγλία , είτε εδώ. Σίγουρα το έργο παραμένει αγγλικό -ο Μπένετ στα έργα του έχει έντονο το τοπικό στοιχείο. Ήταν ένα στοίχημα το να ταυτιστούν οι θεατές μ’ αυτή την γυναίκα, να ταξιδέψουν μέσα από την παράσταση σ αυτό τον κόσμο της υποκρισίας και της μοναξιάς που περιγράφει ο Μπένετ. Θα δούμε αν θα το καταφέρουμε.

Τι θα μπορούσε να αλλάξει στο ελληνικό σινεμά και τι στο θέατρο για να είναι πιο σύγχρονο και επιθυμητό στο κοινό που και τα δύο τα έχει λίγο πολύ αφήσει στην άκρη;

Ε δεν νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω για το Ελληνικό θέατρο και σινεμά και να δώσω …συμβουλές. Μιλώντας για μένα σκέφτομαι ότι όταν κάνουμε πράγματα με ψυχή- και όχι για να τα «κονομήσουμε», ή για την τάδε επιχορήγηση ή την δείνα δημοσιότητα- κι όταν τα ακολουθούμε με συνέπεια και με επίγνωση ότι απευθυνόμαστε σε κάποιους θεατές και δεν ομφαλοσκοπούμε, όλα λειτουργούν καλύτερα.

stagkos

Στο μέλλον που θα σε συναντήσουμε;

Βρίσκομαι στο στάδιο του μοντάζ στο πρώτο από μια σειρά έξη ντοκυμαντέρ για την τηλεόραση με θέμα ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αυτό το πρώτο ντοκιμαντέρ έχει θέμα τις προσπάθειες συμφιλίωσης μετά από την δικτατορία στην Χιλή, με αφορμή έναν δικηγόρο, πρόεδρο της Παναμερικανικής επιτροπής ανθρωπίνων δικαιωμάτων .Επίσης έχω αρχίσει τα γυρίσματα ενός δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους για την επίδραση του Μίκη Θεοδωράκη στην Ελλάδα του 1944-1974.Για το θέατρο θα δούμε του χρόνου…


Links
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα

Θέατρο Χώρα- Μικρή Χώρα
Αμοργού 20, Κυψέλη
τηλ: 210 8673945
www.coyot.gr

Διάβασε επίσης...
Χρήστος Λούλης
Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ μεγάλωσε - όπως ήταν αναπόφευκτο - παραμέρισε λιγάκι τα φλας που άστραφταν εκτυφλωτικά στα μάτια του, άφησε το χαμό να ξεθυμάνει, συνέχισε να καταπιάνεται με τους ρόλους του, παντρεύτηκε το κορίτσι του, ντύθηκε γυναίκα και πρωταγωνιστεί μαζί με άλλους 7 κυρίους στην παράσταση talk of ...
Συνέχεια...
Ο Πουπουλένιος
Όταν έχεις να κάνεις με μια ερασιτεχνική παράσταση, σπάνια πηγαίνεις με μεγάλες προσδοκίες. Εδώ δεν πηγαίνεις πια με μεγάλες προσδοκίες στις περισσότερες επαγγελματικές παραστάσεις. Αυτό όμως που κάνει πάντα τη θέαση ευχάριστη σε μια τέτοια περίπτωση είναι τελικά αυτό που μέσα στον καταιγισμό παραστάσεων το έχουμε ξεχάσει: η καθαρή, ανιδιοτελής ...
Συνέχεια...
Οιδίπους Τύραννος από τον Τσέζαρις Γκραουζίνις
Ο Οιδίποδας κάνει περιοδεία κυνηγημένος από τους προσωπικούς του δαίμονες και το αιώνιο δραματικό πεπρωμένο του. Η ιστορία του είναι γνωστή. Κι αν έχουν γραφτεί βιβλία και διατριβές πάνω στην πανωλεθρία της οικογένειας των Λαβδακιδών. Ας ξαναπιάσουμε όμως τα βασικά στοιχεία: Ο βασιλιάς Οιδίποδας, η γυναίκα (και μητέρα) του Ιοκάστη, ο ...
Συνέχεια...
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου + Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008 Το Cantina Social το ξέρετε ως το Berlin like μέρος που πίνετε τα ποτά σας, κρυμμένο εκεί στη μικρή στοά της Λεωκορείου, μέσα στο φολκλόρ Ψυρρή αλλά ανόμοιο με τα ντριγκι ντράγκα φαγάδικα και τα mainstream bars που το περιτριγυρίζουν. Αν πάλι ...
Συνέχεια...
Εθνική κάρτα
Ξεκίνησε την περασμένη σεζόν και επαναλαμβάνεται φέτος η ιδέα της κάρτας συνδρομών για τις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Σκοπός η εδραίωση μιας μακροπρόθεσμης θέσης με τους θεατές και η προσφορά πιο προσιτών τιμών σε εκείνους που θέλουν να παρακολουθήσουν περισσότερες από μία ή και όλες τις παραστάσεις του φετινού ρεπερτορίου. ...
Συνέχεια...
The Game στο Θέατρο Βικτώρια
Ένας μολυβένιος στρατιώτης στη γωνία ενός παιδικού δωματίου. Δε μοιάζει με τ'άλλα παιχνίδια. Έχει μονάχα ένα πόδι. Ανάμεσα σε παραμυθένιες μουσικές, πολύχρωμα παιχνίδια. Δεν τον θέλει κανείς. Δεν έχει μέλλον. Ένας άνθρωπος καταμεσής μιας κεντρικής λεωφόρου. Δε μοιάζει με τους άλλους ανθρώπους. Φοράει μια παράξενη στολή. Ανάμεσα σε κόρνες αυτοκινήτων, ...
Συνέχεια...
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Ποιός θα έδινε σημασία σ' έναν άστεγο; Ένας άστεγος μάλλον. Οι «κανονικοί», οι νορμάλ δηλαδή, έχουμε ήδη πολλά στο κεφάλι μας.. (Πού να ασχοληθείς;) Αν ωστόσο μπορούσαμε, έστω για λίγο, να θέσουμε σε λειτουργία τον ευρυγώνιο, ίσως ανακαλύπταμε πράγματα πολύτιμα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη ζωή και ...
Συνέχεια...
Τα Ορφανά του Ντένις Κέλλυ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
   Μη Φας, Έχουμε Θέματα Αίματα. Καλωσήλθατε στο διαμέρισμα του Ντάνυ και της Έλεν, "αθώων" μικροαστών θωρακισμένων από το έξω μιας ολοένα και πιο βίαιης πόλης. Όλα μέσα λευκά, άσπιλα, το τραπέζι στρωμένο, το δείπνο σερβιρισμένο, η οικογενειακή γαλήνη τους... ταραγμένη. Στην πόρτα, ένας εισβολέας γεμάτος αίματα, έχει έρθει απρόσκλητος για να σαλέψει μια ...
Συνέχεια...
Δεν υπάρχουμε Πουθενά: Xορός στο Θέατρο Θησείον
Βασισμένη στο άρθρο του συγγραφέα - ζωγράφου John Βerger, «Δέκα σημεία πολιτικού προσανατολισμού», η χορογραφία «Πουθενά» της χοροθεατρικής ομάδας «Νταλίκα» ανιχνεύει την ανάγκη των ανθρώπων «να αποδείξουν ρητά που ακριβώς βρίσκονται. Σαν να τους καταδιώκει μια αβεβαιότητα, που υπαινίσσεται ότι ίσως βρίσκονται... Πουθενά». Η συγκεκριμένη χορογραφία της Βάσως Γιαννακοπούλου παρουσιάστηκε ...
Συνέχεια...
Μόλλυ Σουήνη στο Θέατρο Μεταξουργείο
Βασισμένος σε μια πειραματική μελέτη του περίφημου νευρολόγου Όλιβερ Σακς «Να δει κανείς ή Να μη δει», ο Μπράιν Φρίελ, σημαντικός ιρλανδός συγγραφέας, δημιουργεί μια ιστορία με πρωταγωνίστρια μια γυναίκα τυφλή που βρίσκει την όρασή της μετά από 35 χρόνια. Μέσα από τις προσωπικές αφηγήσεις των προσώπων εναλλάσσονται και ζωντανεύουν ...
Συνέχεια...
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των Βραβείων Χορν & Μερκούρη 2010
Δέκα χρόνια συμπληρώνει φέτος ο θεσμός που εμπνεύστηκε ο Σταμάτης Φασουλής και αγκαλιάστηκε από τους θεατρόφιλους ανεξαρτήτως επαγγέλματος (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατές, κριτικούς). Ο ίδιος, περήφανος για την θέσπισή του, δήλωσε στην 10η απονομή των βραβείων «Είναι ο,τι σημαντικότερο έχω κάνει μέχρι σήμερα στο θέατρο». Τα φετινά βραβεία Δημήτρης Χορν δόθηκαν ...
Συνέχεια...
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Για λίγες παραστάσεις και φέτος, από τις 8 έως και τις 29 Οκτωβρίου, μετά την επιτυχημένη της πορεία πέρυσι σε άλλους χώρους ανεβαίνει ξανά η βασισμένη στο ομότιτλο ποίημα του Πορτογάλου συγγραφέα Fernando Pessoa -υπογεγραμμένη από τον ετερώνυμό του συγγραφέα ¶λβαρο ντε Κάμπος- παράσταση.Πρόκειται για ένα ποιητικό παραλήρημα του συγγραφέα ...
Συνέχεια...
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ανοίγει ξανά ο Φάκελος Αγαμέμνων. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται. Οι Ατρείδες απολογούνται χωρίς συνήγορο. Θύτες και θύματα αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα δίχτυα της Δίκης … Με άξονα τον ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ  του Αισχύλου, η Ομάδα «ΘΕΑΤΡΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.νευ Ε.νσήμων» παρουσιάζει μια σύνθεση-σύνδεση της τραγωδίας με τον σύγχρονο ποιητικό λόγο και το νεότερο ...
Συνέχεια...
Sudden Showers of Silence από 8 έως 11 Μαΐου στο Θέατρο Δίπυλον
Μια συμπαραγωγή του Φεστιβάλ Αθηνών, του θεάτρου Archa στην Πράγα και της Βελγικής ομάδας χορού Ultima Vez σε χορογραφία Josef Frucek και Λίντας Καπετανέα.Εμπνευσμένο από την τελευταία συνάντηση που είχε ο Έκτορας με την Ανδρομάχη, την παραμονή της τελικής μάχης με τον Αχιλλέα. Η σκηνή έχει μεταφερθεί στο παρόν, όπου ...
Συνέχεια...
Πάκμαν
Σύγχρονο, ευρηματικό και άκρως ρεαλιστικό χαρακτηρίζεται το έργο «Πάκμαν» του Γιώργου Παλούμπη, στη Μικρή Σκηνή του Θεάτρου Χώρα. Οι εξαιρετικές ερμηνείες όλων των πρωταγωνιστών, καθρεφτίζουν σκέψεις και συναισθήματα ενός νεανικού και μη κοινού. Στην Αθήνα  του σήμερα οι άνθρωποι ζουν είτε μόνοι είτε με άλλους ανθρώπους, σε σχέσεις. Μοιράζονται τις ίδιες σκέψεις μα ...
Συνέχεια...
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
Μαμά, η Παράσταση Είναι Επιμελώς Ατημέλητη. Η Άντζελα Μπρούσκου με την Παρθενόπη Μπουζούρη αφηγούνται αποσπάσματα από τα βιβλία "Μαμά" και "η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη" της Μαργαρίτας Καραπάνου για την σχέση της με την επίσης συγγραφέα μητέρα της, Μαργαρίτα Λυμπεράκη, αλλά και ζωντανεύουν εναλλάξ τους δύο ρόλους, μαμά και κόρη, κόρη και μαμά, εξερευνώντας την πλέον δυσλειτουργική σχέση μεταξύ των δύο γυναικών. Η Μαμά απόμακρη, αγρίως ...
Συνέχεια...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αν μια ζωή διαγράφεται από μια νοητή ευθεία με μνημονικά σημάδια από εμπειρίες και επιλογές, τι συμβαίνει όταν πέντε ηθοποιοί ενώσουν τα δικά τους ίχνη σε ένα κυριολεκτικό χάρτινο μονοπάτι αναμνήσεων για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική πραγματικότητα; Τα μέλη της ομάδας Motus Terrae χρησιμοποιούν ένα τέτοιο  άδειο, λευκό, ρολό χαρτί ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Romeo Castelucci & Societas Raffaelo Sanzi | Κόλαση – Παράδεισος – Καθαρτήριο
Μια από τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες του σύγχρονου θεάτρου στην Ευρώπη, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζοντας μια τριλογία βασισμένη στη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Ο Castelucci υπήρξε ανανεωτής της θεατρικής φόρμας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας το 1980, διαμορφώνοντας μαζί με την ομάδα του «Societas Raffaello Sanzi» ...
Συνέχεια...
Αthens Fringe Festival | 15-21 Ιουνίου 2009
Μπορείτε να φανταστείτε περισσότερους από 500 καλλιτέχνες να συντονίζονται για μια βδομάδα κατακτώντας την πόλη; Μια Αθήνα που από κάθε γωνιά της ξεπηδάει και κάτι; Μια παράσταση, ένα θέατρο δρόμου, μια εικαστική εγκατάσταση; Στην πρωτεύουσα διοργανώνεται για μια βδομάδα ένα πάρτι τεχνών. Και είμαστε όλοι προσκεκλημένοι!!!Μετά την εντατική και πολύμηνη ...
Συνέχεια...
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου Ρήγου στο ACS
19 - 20 - 21 Νοεμβρίου 2008Ο πολυπράγμων Κωνσταντίνος Ρήγος επανενεργοποίησε την Οκτάνα του και παρουσίασε τη νέα παράσταση της ομάδας του στην Τεχνόπολη, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Αθήνας, το καλοκαίρι που μας πέρασε.Ο Peter Pan και η Wendy σε σκοτεινές περιπέτειες πασπαλισμένες με γκλίτερ και αναμνήσεις από ...
Συνέχεια...
Mind The Gap
Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του έργου Missing People ως επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στο 9ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού στην Κύπρο, η Ιωάννα Πάραλη και η ομάδα χορού Landscape επιστρέφουν για την παρουσίαση της νέας παραγωγής της ομάδας με τίτλο Mind the Gap. Μετά τις παραστάσεις της Αθήνας, στις 15 ...
Συνέχεια...
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
Η «φιλοσοφία στη σκηνή» είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα που παρουσιάζεται στο Megaron Plus. Μια σειρά δραματοποιημένων διαλέξεων που αυτή τη φορά καταπιάνεται με τον Καρτέσιο. Βασικός πρωταγωνιστής ένας...καθηγητής! Ο κύριος Θεοδόσης Πελεγρίνης καθηγητής φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ φιλοσοφίας του πανεπιστημίου ...
Συνέχεια...
Motortown στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, που γιορτάζει φέτος τα 10 του χρόνια, θα ανεβεί στις 26 Οκτωβρίου το έργο του Σάιμον Στήβενς, Motortown, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Λίγα λόγια για το έργοΟ 27χρονος στρατιώτης Ντάννυ, επιστρέφοντας από τον πόλεμο του Ιράκ στην Αγγλία, νιώθει τελείως άβολα, κι αυτό δεν έχει ...
Συνέχεια...
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ μετά από τον α’ κύκλο παραστάσεων της νέας της παραγωγής «ταξιθέτρια(SOLO)» στη Ρόδο και την Κω επιστρέφει στην έδρα της, την Αθήνα, για δέκα παραστάσεις σε νέο, μη θεατρικό χώρο, στο κέντρο της πόλης από τις 24 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου. Στο Μέγαρο Μακέδου θα παρουσιάζεται από το Σάββατο, ...
Συνέχεια...
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μόνο που αυτή τη φορά τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της παράστασης (μαζί με τον Κώστα Γάκη), Βασίλης Μαυρογεωργίου. Μετά την μεγάλη επιτυχία της παράστασης τη σεζόν που μας πέρασε στο Θέατρο του Νέου Κόσμου αλλά και στην αρχή της φετινής στο Θέατρον και στο Δημοτικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η φετινή Ηλέκτρα του Εθνικού, ανεξαρτήτως καλλιτεχνικού αποτελέσματος είναι αναμφίβολα το γεγονός του καλοκαιριού. Είτε λόγω star σκηνοθέτη, είτε λόγω all star cast τριών γενεών, είτε λόγω βαπτίσματος του πυρός νεόκοπων (αμφιβόλου -και μη- ταλάντου) πρωταγωνιστών, το κοίλο της Επιδαύρου γέμισε ασφυκτικά και τις δύο μέρες των παραστάσεων. Στοίχημα ανοιχτό ...
Συνέχεια...
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
...Θα λέγαμε αν εξακολουθούσαμε Α. Να είμαστε τόσο ρομαντικοί ώστε να πιστεύουμε πως διαθέτουμε ακόμα εποχές και το φθινόπωρο θα μας καλωσορίσει με μερικές στάλες βροχής και Β. Αν δεν είχαμε ακόμα μερικές κουβέντες να πούμε για το καλοκαίρι!Λίγα πράγματα συμβαίνουν πια στην πόλη -με εξαίρεση μερικές ακόμα παραστάσεις του ...
Συνέχεια...
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Κάτι απόκοσμο και συγκλονιστικό σε περιμένει πίσω από τις πόρτες του Βυρσοδεψείου. *Παράταση παραστάσεων από 7/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 Η σκηνοθέτρια Έλλη Παπακωνσταντίνου έχει πραγματοποιήσει μια «κατάληψη» του καλλιτεχνικού χώρου του παλιού Βυρσοδεψείου. Δεν είναι καν αυτή η κατάλληλη λέξη. Μεταμόρφωση; Μετουσίωση; Σαν να έχει ξεριζώσει τον εσωτερικό χώρο ...
Συνέχεια...
Η Άνοδος και πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ στο Μέγαρο Μουσικής
Τη θρυλική όπερα του Bertolt Brecht και του Kurt Weill  σκηνοθετούν οι Καταλανοί La Fura dels Baus που γνωρίσαμε στην Αθήνα το 2009, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, με την παράστασή τους Μπορίς Γκοντουνόφ, ένα ενδιαφέρον θέατρο εν θεάτρω που παρουσιάστηκε στην Πειραιώς 260. Επίκαιρο όσο δεν περιγράφεται το έργο αυτό που εξελίσσεται στην φανταστική ...
Συνέχεια...
Gólgota picnic – Φεστιβάλ Αθηνών
Μια παράσταση Γολγοθάς. Για αρχή να σας πω πως κάθε φορά που τα media αποκαλούν κάποιον "τρομερό παιδί" στα αυτιά μου ηχεί αυτόματα η φράση "τρομακτική μπαρούφα" και, συνήθως, όχι αδίκως. Μια τέτοια περίπτωση είναι και ο Rodrigo García από το Μπουένος Άιρες, ιδρυτής της θεατρικής ομάδας La Carnicería Teatro (θέατρο του χασάπικου). Περίπτωση ...
Συνέχεια...
Χρήστος Λούλης
Ο Πουπουλένιος
Οιδίπους Τύραννος από τον Τσέζαρις Γκραουζίνις
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Εθνική κάρτα
The Game στο Θέατρο Βικτώρια
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Τα Ορφανά του Ντένις Κέλλυ στο Θέατρο του
Δεν υπάρχουμε Πουθενά: Xορός στο Θέατρο Θησείον
Μόλλυ Σουήνη στο Θέατρο Μεταξουργείο
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Sudden Showers of Silence από 8 έως 11
Πάκμαν
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Ελληνικό Φεστιβάλ | Romeo Castelucci & Societas Raffaelo
Αthens Fringe Festival | 15-21 Ιουνίου 2009
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου
Mind The Gap
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
Motortown στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Η Άνοδος και πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ στο
Gólgota picnic – Φεστιβάλ Αθηνών