Ένας κινηματογραφιστής και τηλεοπτικός σκηνοθέτης, ένα κείμενο με φλεγματικό βρετανικό χιούμορ – δια χειρός Άλαν Μπένετ -, μια θεατρική σκηνή, η Χώρα -που μας καλόμαθε από πέρυσι με φρεσκότατες εκπλήξεις- και ένα έργο με τίτλο κάπως δυσνόητο που σκουντάει με δύναμη τη φαντασία μας: Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές.

Στην αρχή ήταν η ζωγραφική και η ποίηση οι διέξοδοι των καλλιτεχνικών ανησυχιών του, έπειτα ήρθε η σκηνοθεσία και φέτος το θέατρο. Η day job του είναι στο τμήμα μυθοπλασίας του Αnt1 και όταν δε δουλεύει – όχι και πολύ συχνά – τριγυρίζει στα σινεμά με τα παιδιά του, μαγειρεύει, ταξιδεύει, προβλέπει τον καιρό και περνάει ώρες με την αγαπημένη του.


Ποια ανάγκη σε οδήγησε να μεταπηδήσεις στο θέατρο από τον κινηματογράφο;

Δε νομίζω ότι μεταπήδησα κάπου. Απλώς ανέβασα μια παράσταση. Θα εξακολουθήσω να κάνω σινεμά, ελπίζω και θέατρο, καθώς και ότι άλλο μου δίνει την χαρά της δημιουργίας.

Πως ήταν η πρώτη αυτή θεατρική εμπειρία;

Δουλέψαμε πολύ καιρό με την Λίλη Τσεσματζόγλου κι έτσι μπορέσαμε να στήσουμε σιγά σιγά τον ρόλο και την παράσταση στις λεπτομέρειες της. Η συνεργασία με όλους τους συντελεστές ήταν πραγματικά δημιουργική και παραγωγική. Η εμπειρία της πρεμιέρας, σαν την πρώτη προβολή μιας ταινίας σου, αλλά πιο …live. Και βέβαια η εμπειρία της διαφορετικότητας της κάθε παράστασης επίσης συναρπαστική.

stagkos

Στο σινεμά δημιουργείς έναν ολόκληρο κόσμο στην οθόνη, στο θέατρο πρέπει να δεχτείς τη σύμβαση της σκηνής. Πόσο εύκολος είναι αυτός ο συμβιβασμός;

Έτσι κι αλλιώς το σημαντικό είναι να καταφέρεις τον θεατή- είτε στο θέατρο είτε στον κινηματογράφο- να αποδεχθεί την συνθήκη που του δημιουργείς και να ταξιδέψει μέσα της. Νομίζω ότι αν έχεις μια δομημένη άποψη που διατρέχει το έργο από την αρχή μέχρι το τέλος και σε όλες του τις πλευρές -παιχτικές , σκηνογραφικές και ενδυματολογικές, μουσικές- κι αυτή η άποψη δεν πάσχει από «εγκεφαλισμό», τότε και στο θέατρο και στον κινηματογράφο έχεις μεγάλες πιθανότητες να συμπαρασύρεις τον θεατή στον κόσμο που θέλεις να δημιουργήσεις.

stagkosΓιατί διάλεξες ένα μονόλογο, είδος κατεξοχήν δύσκολο; Μήπως επειδή είναι πιο εύκολο να διατηρήσεις τη γενική εποπτεία του αποτελέσματος όπως έχεις συνηθίσει στο σινεμά;

Δεν σκέφτηκα τις δυσκολίες που έχει ένας μονόλογος- τις ανακάλυψα στην πορεία, αλλά λειτούργησαν σαν πρόκληση. Δεν νομίζω ότι στο σινεμά έχεις μεγαλύτερη εποπτεία, ο κόσμος που εμπλέκεται είναι σίγουρα πολύ περισσότερος, οι διαδικασίες και οι καλλιτεχνικές αλλά και οι τεχνικές και παραγωγικές πολύ πιο πολύπλοκες. Σ’ ένα μονόλογο η μεγάλη δυσκολία είναι να κταφέρεις να αποδώσει ο ηθοποιός τις απαραίτητες ψυχολογικές μεταπτώσεις χωρίς να χάσει το ενιαίο ύφος του ρόλου. Επίσης να καταφέρει ο ρυθμός της παράστασης να κρατήσει τον θεατή συνεχώς «συμπάσχοντα» με τον ηθοποιό.

Πόση σχέση με την ελληνική πραγματικότητα έχει η ψυχολογική κατάσταση μιας Βρετανίδας όπως την έχει συνθέσει ο συγγραφέας Άλαν Μπένετ;

Προσπάθησα να «ξεφύγω» από τα έντονα «αγγλικά» χαρακτηριστικά του έργου τονίζοντας το στοιχείο του εγκλωβισμού της ηρωίδας που αφορά, πιστεύω, τους πάντες – είτε στην Αγγλία , είτε εδώ. Σίγουρα το έργο παραμένει αγγλικό -ο Μπένετ στα έργα του έχει έντονο το τοπικό στοιχείο. Ήταν ένα στοίχημα το να ταυτιστούν οι θεατές μ’ αυτή την γυναίκα, να ταξιδέψουν μέσα από την παράσταση σ αυτό τον κόσμο της υποκρισίας και της μοναξιάς που περιγράφει ο Μπένετ. Θα δούμε αν θα το καταφέρουμε.

Τι θα μπορούσε να αλλάξει στο ελληνικό σινεμά και τι στο θέατρο για να είναι πιο σύγχρονο και επιθυμητό στο κοινό που και τα δύο τα έχει λίγο πολύ αφήσει στην άκρη;

Ε δεν νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω για το Ελληνικό θέατρο και σινεμά και να δώσω …συμβουλές. Μιλώντας για μένα σκέφτομαι ότι όταν κάνουμε πράγματα με ψυχή- και όχι για να τα «κονομήσουμε», ή για την τάδε επιχορήγηση ή την δείνα δημοσιότητα- κι όταν τα ακολουθούμε με συνέπεια και με επίγνωση ότι απευθυνόμαστε σε κάποιους θεατές και δεν ομφαλοσκοπούμε, όλα λειτουργούν καλύτερα.

stagkos

Στο μέλλον που θα σε συναντήσουμε;

Βρίσκομαι στο στάδιο του μοντάζ στο πρώτο από μια σειρά έξη ντοκυμαντέρ για την τηλεόραση με θέμα ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αυτό το πρώτο ντοκιμαντέρ έχει θέμα τις προσπάθειες συμφιλίωσης μετά από την δικτατορία στην Χιλή, με αφορμή έναν δικηγόρο, πρόεδρο της Παναμερικανικής επιτροπής ανθρωπίνων δικαιωμάτων .Επίσης έχω αρχίσει τα γυρίσματα ενός δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους για την επίδραση του Μίκη Θεοδωράκη στην Ελλάδα του 1944-1974.Για το θέατρο θα δούμε του χρόνου…


Links
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα

Θέατρο Χώρα- Μικρή Χώρα
Αμοργού 20, Κυψέλη
τηλ: 210 8673945
www.coyot.gr

Διάβασε επίσης...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Δίαυλοι- Hellenic Dance Company από 30/6 έως 2/7 στο Θέατρον
Με εχέγγυο την άρτια εικόνα που έχει παρουσιάσει τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων,η Hellenic Dance Company, επιστρέφει μεμια ακόμη πολυσυλλεκτική παραγωγή για την πραγματοποίηση της οποίας η διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, Παυλίνα Βερέμη «επιστρατεύει» και φέτος σημαντικές δημιουργικές δυνάμεις. Πιστό στη φιλοσοφία που θέλει την Τέχνη να ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
Ο Μαρξ στο Σόχο
Δεν υπάρχει πιο επαναστατική πράξη από το να λες την αλήθεια Ένα ευφυέστατο, πνευματώδες και απολαυστικό έργο που γράφτηκε το 1999 και μιλά με απλά λόγια για την ελευθερία, την επανάσταση, την οικογένεια, τον πόλεμο, τη θρησκεία, τα παιδιά, την παγκόσμια κρίση, την μπύρα, τη θεωρία της υπεραξίας, τον Σαίξπηρ, την ...
Συνέχεια...
Μεταμόρφωση του Κάφκα από την ομάδα Ακτίς Αελίου
Με ενεργή παρουσία από το 2000 στη Θεσσαλονίκη, το Ακτίς Αελίου κέρδισε το 2006 το βραβείο Καλλιτεχνικού Οργανισμού Περιφέρειας από την Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής και φέτος ταξιδεύει για λίγες μέρες στην Αθήνα για να παρουσιάσει το φετινό έργο τους τη «Μεταμόρφωση» του Φραντς Κάφκα. Σε σκηνοθεσία Νίκου Σακαλίδη, ...
Συνέχεια...
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το Πυροµαδόν είναι ένα δίκτυο αλληλοϋποστήριξης οµάδων που ασχολούνται µε το θέατρο, το χοροθέατρο, το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών κ.λπ. και οι οποίες κατά κύριο λόγο δρουν στην Ελλάδα.Λειτουργεί σε βάση συλλογική και στοχεύει στη συνάντηση, συνοµιλία, συνεργασία, ανταλλαγή σε υλικοτεχνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο µεταξύ των µελών του, καθώς και ...
Συνέχεια...
‘Η Σιωπή στο Στόμα’ στον Χώρο Τέχνης Ασωμάτων
Ένας παραληρηματικός εξομολογητικός μονόλογος μιας ώριμης ηλικιακά γυναίκας πάνω από το άψυχο σώμα του πρώην εραστή της με αποδέκτη την ίδια και το αντικείμενο του ασίγαστου πόθου της.Μια ανορθόδοξη «αναγνώριση» πτώματος, μια συνάντηση της ζωής με το θάνατο στο ψυχρό περιβάλλοντα χώρο του νεκροτομείου.Το εφαλτήριο μιας εκ φύσεως προβληματικής επικοινωνίας ...
Συνέχεια...
Wunschkonzert στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
WunschkonzertΕτυμολογία: σύνθετη γερμανική λέξηα. der Wunsch = επιθυμία, ευχή β.das Konzert = η συναυλία, το κοντσέρτοΕρμηνεία:1. Με τη λέξη Wunschkonzert αναφερόμαστε σε μία συναυλία, κάθε είδους μουσικής, το πρόγραμμα της οποίας απαρτίζεται από τις επιλογές του κοινού της. Στο ραδιόφωνο είναι οι εκπομπές, στις οποίες οι ακροατές έχουν τη δυνατότητα ...
Συνέχεια...
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Τετάρτη 27 & Πέμπτη 28 Μαΐου 2009 Η ομάδα «συν+εργασια» παρουσιάζει τη χοροθεατρική παράσταση «Δυτικά Βήματα». Μια παράσταση που εμπνέεται από τα «δυτικά» βήματα της πορείας των μυστών του παρελθόντος από τον Κεραμεικό στην Ελευσίνα, στην έναρξη των Ελευσινίων μυστηρίων, μια συμβολική πορεία των καλλιτεχνών με σκοπό την εσωτερική τους ...
Συνέχεια...
Μετρημένες Μέρες
H ομάδα Ήλιος παρουσιάζει την παράσταση Μετρημένες Μέρες βασισμένη στο έργο Οι Αριθμημένοi του Eλίας Κανέττι. Πώς θα σου φαινόταν αν τ’ όνομά σου ήταν η ηλικία θανάτου σου; Πώς θα σου φαινόταν αν σε έλεγαν δέκα ή αν σε έλεγαν ογδόντα οχτώ; Πώς θα σου φαινόταν αν για όλα αυτά αποφάσιζε ένας ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
9 & 10 ΙουνίουΑναρωτιέμαι αν έχει μείνει έστω και ένας θεατρόφιλος που να μην γνωρίζει πια το όνομα του Σάκη Σερέφα. Έπειτα από την τεράστια επιτυχία της παράστασης «Λιωμένο Βούτυρο» - ενός έργου του συγγραφέα, βασισμένο σε ένα μυθιστόρημά του, βασισμένο σε ένα αληθινό περιστατικό- που γέμισε ασφυκτικά τα θέατρα ...
Συνέχεια...
Athena Rosas Amat*
*Η Αθήνα αγαπάει τους Rosas. Οι Rosas, η ομάδα της Anne Teresa De Keersmaeker επιστρέφει στην Αθήνα, μετά την παρουσίαση του εμβληματικού Rosas danst Rosas στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2009, με δύο παραστάσεις. Η πρώτη παράσταση είναι το Fase, στο οποίο αρχικά χόρεψε η ίδια και η Michel Anne De Mey είναι το έργο για το οποίο ...
Συνέχεια...
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low Budget Festival
“Ohia-o!! Wattashi wa Goλfω desu. Taσo-kun, koi shiteru.” Όχι, η ταπεινή πλην όμορφη Γκόλφω και ο επίσης φτωχομπινές βοσκοαγαπημένος της Τάσος δεν μιλάνε όντως ιαπωνικά στη νέα επετειακή “Goλfω” του Σίμου Κακάλα. Οι ήρωες του κλασικού βουκολικού δραματοειδυλλίου διατηρούν ακόμα κανονικά όλο τον πλούτο (και αναπόφευκτα την κακώς θεωρούμενη σήμερα «βλαχιά») της ορίτζιναλ γλώσσας του Σπύρου ...
Συνέχεια...
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
Θυμάστε τις κατακόκκινες κυρίες που έτρεχαν πανικόβλητες να βγουν κατά τη διάρκεια της παράστασης από τις ΡΟΕΣ όταν ο Λευτέρης Βογιατζής σύστησε για τα καλά στο ελληνικό κοινό την σπουδαία αγγλίδα αυτόχειρα συγγραφέα Σάρα Κέιν παρουσιάζοντας το έργο της «Καθαροί, Πια»; Το in-yer-face θέατρο προβλημάτισε κάποιους παλιούς θεατές και ενέπνευσε ...
Συνέχεια...
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Έργο κλασικό σε θέατρο επίσης κλασικό. Ένα από τα σημαντικότερα έργα- και από τα πιο πολυπαιγμένα στην Ελλάδα- και μάλιστα το πιο ώριμο του Ιταλού νεορεαλιστή Εντουάρντο Ντε Φιλίππο σε σκηνοθεσία της Εσθέρ Αντρέ Γκονζάλεζ επιλέγει το Θέατρο Βασιλάκου για την κεντρική σκηνή του για φέτος.Μια σπουδή της αστικής κοινωνίας ...
Συνέχεια...
‘Αίμα Στο Χιόνι’ στο Θέατρο Βασιλάκου – Κερδίστε προσκλήσεις!
Έγκλημα. Έγκλημα στο χιόνι. Απεχθές έγκλημα και ανεξιχνίαστο. Άγριο έγκλημα. Απ' αυτά που γίνονται καθημερινά πρωτοσέλιδα στις εφημερίδες και πρώτο θέμα στις ειδήσεις στην τηλεόραση.Θύμα ένας νεαρός καλλιτέχνης. Βρέθηκε σφαγμένος κάτω από άγνωστες συνθήκες στην τουαλέτα ενός εγκαταλειμμένου σταθμού. Ήταν μόνος. Ήταν όμορφος. Ήταν το μοναχοπαίδι μιας μάνας που ένα ...
Συνέχεια...
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab Ovo
Μια κηδεία.Θανούσα η πιο κουρασμένη λέξη της ανθρώπινης ιστορίας.Μια λέξη που έχει σύρει ή κατευθύνει πολύ κόσμο, οικογένειες, στρατούς, χώρες, λαούς.Μια λέξη που γι' αυτήν έχουν γίνει ανακαλύψεις, εφευρέσεις, πόλεμοι, επαναστάσεις, γάμοι και βαφτίσια.Στο όνομά της, άνθρωποι έχουν πεθάνει κι έχουν αναστηθεί. Η λέξη αυτή έχει μπει στο στόμα όλων ...
Συνέχεια...
Περί Ζώων
Η βραβευμένη με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 2004 Αυστριακή συγγραφέας Ελφρίντε Γέλινεκ έγραψε το θεατρικό έργο Περί Ζώων με αφορμή ένα ρεπορτάζ. Στο βιεννέζικο περιοδικό Falter ο δημοσιογράφος Florian Klenk αποκάλυψε το σκάνδαλο trafficking γυναικών από ένα γραφείο συνοδών πολυτελείας της Βιέννης. Στο ρεπορτάζ δημοσιεύτηκε μέρος των πρωτοκόλλων παρακολούθησης της αστυνομίας με συνομιλίες ...
Συνέχεια...
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties
Σε ώρες μετράμε το χρόνο που έμεινε ώσπου να δούμε την παράσταση που περιμέναμε πώς και πώς από τη στιγμή που ανακοινώθηκε, πριν λίγους μήνες. Οι Βρετανοί Forced Entertainment επιστρέφουν για τρίτη φορά στην Ελλάδα και ο θαυμασμός μας δεν είναι καθόλου forced. Για το devised theatre τα ξέρετε, είναι το θέατρο του αυτοσχεδιασμού ...
Συνέχεια...
Nuts στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
Το αριστούργημα του αμερικανού συγγραφέα Τομ Τόπορ «NUTS», παρουσιάζει στο Νέο Ελληνικό Θέατρο Γιώργου Αρμένη (Αίθουσα εξ Αρχείων Τέχνης Καρόλου Κουν), η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Αμφιάρειο»Ο Αμερικανός συγγραφέας Τομ Τόπορ έρχεται στο τέλος της δεκαετίας του 70 να ταράξει τα νερά στη μέχρι τότε συγγραφή δικαστικού δράματος.Την εποχή του ...
Συνέχεια...
Δάφνις και Χλόη
Η παράσταση ορόσημο της ΟΚΤΑΝΑ κατηφορίζει προς Αθήνα μετά την επιτυχημένη της αναβίωση στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσσαλονίκης για λίγες παραστάσεις.Βασισμένη στο ποιμενικό μυθιστόρημα του Λόγγου «Δάφνις και Χλόη» και εμπνευσμένη από τις μουσικές του Μορίς Ραβέλ (γραμμένη κατά παραγγελία για τον Σερζ Ντιάγκιλεφ και τα Ρωσικά μπαλέτα) η χοροθεατρική ...
Συνέχεια...
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Δύο σκηνοθέτες, δύο έργα, ένα χειροκρότημα. Καμιά φορά τα καλά πράγματα αργούν να φτάσουν στα αυτιά μας, για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Πριν λίγο καιρό η Ένωση Θεάτρων της Ευρώπης (UTE) πρότεινε σε θέατρα διαφόρων χωρών να δημιουργήσουν παραστάσεις με θέμα τον «ξένο». Έτσι, κατόπιν παραγγελίας του Εθνικού, προέκυψε ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου – 28 Οκτωβρίου
Μετά το σπίτι του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στα Εξάρχεια, το οποίο διάλεξαν για να ανεβάσουν μια παράσταση διαφορετική και ιδιαίτερη επικεντρωμένη στον ποιητή με τίτλο "Καρδιά με Κόκαλα. Βίος και Πολιτεία του ποιητή Ναπολέοντα Λαπαθιώτη" - και ήταν το πιο ταιριαστό σκηνικό για να φιλοξενήσει το στόχο τους, η ομάδα Όχι ...
Συνέχεια...
99%
Το 99% είναι το κομμάτι του κόσμου που δε βλέπουμε... το φως, η ευτυχία, τα όνειρα μας κι η πραγμάτωσή τους βρίσκονται εκεί. Το 1% είναι η ζοφερή πραγματικότητα, το αδιέξοδο σκοτάδι, αυτό το μικρό κομμάτι που μας κρατάει δέσμιους και μας στερεί την ολότητα του σύμπαντος. Κι ανάμεσα στα ...
Συνέχεια...
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο
των Ακύλα Καραζήση & Μιχαήλ Μαρμαρινού «Τι φοράνε; Τι φοράνε;Τι φοράμε; Τι φοράμε; Στον Ρομαντισμό όλοι σκοτωνόντουσανφορώντας άσπρα πουκάμισα αλλά σήμερα;Τι φοράει κανείς σήμερα σε μια συζήτησηγια την Επανάσταση; Υπάρχουν. Υπήρχαν. Έχουν υπάρξειοι Ρομαντικοίοι Μπολσεβίκοι καιοι Επαναστάτες Οι Ρομαντικοί χρησιμοποιούσαν την ανατομία για να εξετάσουντην καρδιά των ηρώων τους.Οι Μπολσεβίκοι ...
Συνέχεια...
To party των Forced Entertainment στο Bios
In the future ελπίζουμε η περίφημη (και ιδιαίτερα αγαπημένη μας) βρετανική ομάδα να μας εκπλήξει και πάλι ευχάριστα και να αντικαταστήσει τη δυσάρεστη ανάμνηση των Tomorrow’s Parties της. Και λέμε «In the future» πρώτα από όλα γιατί με την ίδια προσμονή που περιμέναμε αυτή την παράσταση θα αναμένουμε και την επόμενη ...
Συνέχεια...
Μια Τεράστια Έκρηξη
Ποιος ήταν ο ήρωας των παιδικών σας χρόνων και ποιο είναι αυτό το μεγάλο μπαμ της ενήλικης ζωής; Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου έθεσε τα ερωτήματα πέρυσι και τα επαναλαμβάνει, για λίγες παραστάσεις, και φέτος.  Ο Γιώργος (Γιώργος Πυρπασόπουλος) είναι η κυριολεκτική ενσάρκωση του ανθρώπου της διπλανής πόρτας. Είναι ο «εγώ», ο «εσύ» ...
Συνέχεια...
Λόγω Φάτσας
Από 24 Απριλίου 2009Το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου "Λόγω Φάτσας" είναι ένα από τα σπανιότερα παριστάμενα επί σκηνής, με μια ακόμα παράσταση την περίοδο 1993-1995, σε σκηνοθεσία Αντώνη Αντύπα. Τη φετινή σκηνοθεσία υπογράφει ο Δημήτρης Κομνηνός, για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Λάρισας σε μια εκδοχή που ήδη έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη ...
Συνέχεια...
Aphasiadisiac|Les Ballets C de la B
Τρίτη 12 Μαΐου 2009...Tα Μπαλέτα C de la B (Les Ballets Contemporains de la Belgique) συγκαταλέγονται, μαζί με την Ultima Vez του Wim Vandekeybus, την Troubleyn του Jan Fabre και την Rosas της Anna Terese de Keersmaeker στις τρεις σημαντικότερες ομάδες χορού του Βελγίου.Δημιούργημα μια μεγάλης προσωπικότητας της παγκόσμιας σκηνής ...
Συνέχεια...
Disco Lives- party-theatre! – Κερδίστε προσκλήσεις!
"Όλα ξεκίνησαν από την αγάπη μου για την disco μουσική και γενικά για όλη την εποχή των 80's... Πάντα περνάω καλά σε όλα αυτού του είδους τα πάρτι όταν πηγαίνω. Και αποφάσισα να τα συνδυάσω με μία θεατρική παράσταση, λίγο πιο διαφορετική από τις συνηθισμένες...Είναι το πρώτο party-theatre που παρουσιάζεται ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Δίαυλοι- Hellenic Dance Company από 30/6 έως 2/7
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Ο Μαρξ στο Σόχο
Μεταμόρφωση του Κάφκα από την ομάδα Ακτίς Αελίου
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
‘Η Σιωπή στο Στόμα’ στον Χώρο Τέχνης Ασωμάτων
Wunschkonzert στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Μετρημένες Μέρες
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
Athena Rosas Amat*
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
‘Αίμα Στο Χιόνι’ στο Θέατρο Βασιλάκου – Κερδίστε
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab
Περί Ζώων
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties
Nuts στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
Δάφνις και Χλόη
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου –
99%
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο
To party των Forced Entertainment στο Bios
Μια Τεράστια Έκρηξη
Λόγω Φάτσας
Aphasiadisiac|Les Ballets C de la B
Disco Lives- party-theatre! – Κερδίστε προσκλήσεις!