Το Σπιρτόκουτο του Γιάννη Οικονομίδη σίγουρα το γνωρίζετε. Ανήκετε ή στα μέλη της παρέας που το υποστηρίζουν φανατικά, ή σ’αυτούς που μαίνονται εναντίον του. Αυτό το εξαιρετικό σαμποτάζ στα νεύρα και τις αντοχές μας ως θεατές, αφήνει για λίγο τα dvd (γιατί εκεί κυρίως έδρασε η κινηματογραφική του εκδοχή) και χτυπάει στη σκηνή του Βικτώρια.

Κι άργησε αν θέλετε τη γνώμη μου. Γιατί μετά απ’ όλο αυτό τον πυρετό θεατρικών μεταφορών κινηματογραφικών ταινιών, αλλά και την απόλυτα εθιστική του ατμόσφαιρα, κάτι τέτοιο ήταν ζήτημα χρόνου. Και δεν καταλαβαίνω γιατί μας αφορά περισσότερο η περσινή (sold-out) Οικογενειακή Γιορτή του Vinterberg, από μια ολοδική μας απομυθοποίηση της Αγίας Ελληνικής Οικογένειας…

Η πρώτη σκέψη μου παρακολουθώντας την παράσταση, είναι το πόσο λείπουν τα κείμενα κοινωνικής αναπαράστασης (ακόμα και στην ακραία τους μορφή – όπως εδώ). Αν το καλοσκεφτείτε η ελληνική κοινωνία με την πρωταγωνίστρια μικροαστική οικογένεια, ένα θέμα που προσφέρεται για χίλιες δυο αναγνώσεις και αναλύσεις, απουσιάζει από την ελληνική σκηνή επιδεικτικά. Τα τελευταία έργα που ασχολήθηκαν με το θέμα εντοπίζονται στο κύμα των νεοελλήνων συγγραφέων της δεκαετίας του 80. Κι όμως πάνε κοντά τριάντα χρόνια από τότε κι η ζωή εξελίσσεται ραγδαία με αιτίες κι αφορμές να χάσκουν ανεκμετάλλευτες. Μεγάλο θέμα θα μου πείτε η παθογένεια του νεοελληνικού έργου και δεν είναι της παρούσης.

Κι όμως στο σενάριο του Οικονομίδη, έχουμε να κάνουμε με ένα παλλόμενο, ζωντανό κείμενο, που επικοινωνεί ανοιχτά και ανενδοίαστα με την πλατεία. Οι θεατές αναγνωρίζουν τα σκηνικά πρόσωπα, όχι μέσα από έμμεσες αναφορές, αλλά από προσωπική πείρα. Από την είσοδο στο χώρο του θεάτρου, βλέποντας τους χαρακτήρες να καθαρίζουν πατάτες ή να πίνουν το φραπέ τους μπροστά στην tv, σε χτυπάει στο στομάχι η ανέλπιστη οικειότητα. Ο Δημήτρης Κομνηνός εκμεταλλεύεται στο έπακρο αυτή τη συνομωσία με τους θεατές. Σπέρνει το κείμενο με χίλιες δυο μικρό-χειρονομίες και πράξεις που αποκωδικοποιούνται άμεσα κι εκεί αφήνει τον βίαιο λόγο του Οικονομίδη να διαβρώσει τις αντοχές μας.

spirtokoutoΚαλά ως εδώ. Κάτι όμως δεν κάθεται στη συνταγή και τα λόγια δεν είναι όσο αιχμηρά χρειάζεται. Σαν οι φωνές κι η φασαρία ως ένα βαθμό να γίνονται για να γίνουν. Ενώ τα πάντα πυροδοτούνται από το εξαιρετικό εύρημα ενός ποτηριού που σπάει στην κουζίνα, οι ηθοποιοί είναι σαν να μην έχουν προετοιμαστεί αρκετά για την επερχόμενη έκρηξη. Και βλέπεις τον Κώστα Μπάρα π.χ. ως Πάτερ Φαμίλια να φωνάζει στο τηλέφωνο χωρίς καμία ουσιαστική ρωγμή. Στην πορεία φυσικά αυτό στρώνει, οι ρυθμοί της παράστασης όμως εξακολουθούν να έχουν πρόβλημα σε γενικές γραμμές. Από τις υπόλοιπες ερμηνείες, ξεχωρίζει απ’ την πρώτη στιγμή η Τζένη Σκαρλάτου στο ρόλο της Μαρίας με μια συσσωρευμένη ενέργεια που την οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην κορύφωση. Αυτό που θα πρέπει πάντως να προσέξουν όλοι οι ηθοποιοί είναι η χρήση της φωνής τους, γιατί πέρα απ’ το ότι τους προδίδει σε αρκετά σημεία, πραγματικά δεν ξέρω πως θα καταφέρουν να αντεπεξέλθουν σε τέτοια καθημερινή φθορά.

Παρά τις επιμέρους αδυναμίες πάντως το Σπιρτόκουτο δεν παύει να είναι μια πρόταση με καλές προθέσεις και ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Έχει τις προδιαγραφές να γίνει ένα μικρό talk of the town, όπως κι η ταινία, ακολουθώντας όμως τον ολοδικό του δρόμο. Ας ελπίσουμε μόνο ότι μέσα στους θεατές του θα βρεθούν κι οι νέοι εκείνοι συγγραφείς που θα συνθέσουν τα καθαρόαιμα θεατρικά κείμενα μιας κοινωνίας που αποζητά αναπαράσταση…

Θεατρική διασκευή: Χαρά Τσιώλη
Σκηνοθεσία : Δημήτρης Κομνηνός
Σκηνικά / Κοστούμια: Γιώργος Λυντζέρης
Μουσική &Video Art:Ανδρέας Τρούσσας
Φωτισμοί: Αντώνης Παναγιωτόπουλος
Επιμέλεια Κίνησης: Πάνος Μεταξόπουλος

Παίζουν: Κώστας Μπάρας, Τζένη Σκαρλάτου, Μελέτης Γεωργιάδης , Μαριάννα Λαμπίρη,Γιώργος Κατινάς, ¶ρης Τσαμπαλίκας, Χριστίνα Δενδρινού

Θέατρο Βικτώρια (Κεντρική Σκηνή)
Μαγνησίας 5 & Γ’ Σεπτεμβρίου 119
Τηλ: 210 8233125
www.theatrovictoria.gr
http://spirtokouto.wordpress.com

Διάβασε επίσης...
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
Εκτός από σύντροφος της Natalie Portman και χορογράφος του πολυβραβευμένου Black Swan (στο οποίο έκανε και μια μικρή εμφάνιση) ο 34χρονος Benjamin Millepied είναι, όπως ίσως ξέρετε, και κορυφαίος χορευτής του New York City Ballet εδώ και εννιά χρόνια. Ή, μάλλον, ήταν. Διότι από την ώρα που έγινε πατέρας και ήρθε ...
Συνέχεια...
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Το έργο της Τζοάννα Μάρεϊ Σμιθ, από το 1995 που γράφτηκε, παίζεται διαρκώς σε όλο τον κόσμο προκαλώντας αίσθηση και έχει μεταφραστεί σε 7 γλώσσες.Η συγγραφέας καταφέρνει να μιλά εξ ονόματος όλων. Το έργο της αφορά θεατές κάθε ηλικίας και φύλου. Η ιστορία της αποτελεί τόπο συνάντησης οικείων συναισθημάτων. Διαπραγματεύεται ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου – 28 Οκτωβρίου
Μετά το σπίτι του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στα Εξάρχεια, το οποίο διάλεξαν για να ανεβάσουν μια παράσταση διαφορετική και ιδιαίτερη επικεντρωμένη στον ποιητή με τίτλο "Καρδιά με Κόκαλα. Βίος και Πολιτεία του ποιητή Ναπολέοντα Λαπαθιώτη" - και ήταν το πιο ταιριαστό σκηνικό για να φιλοξενήσει το στόχο τους, η ομάδα Όχι ...
Συνέχεια...
Τα Λόγια της Κασσάνδρας | Φεστιβάλ Αθηνών
Μια μόνο στιγμή «κόβει» από την Ορέστεια του Αισχύλου ο Νίκος Βαχμίας, τη σκηνή της Κασσάνδρας, και τη μεγεθύνει σε έναν πειραματισμό με την ομάδα Φιλιατρό. Αναζητά μια διαφορετική προσέγγιση της τραγωδίας και χρησιμοποιεί μαζί με αυτό το απόσπασμα μαρτυρίες, ποιήματα και τραγούδια από αντίστοιχες μοιραίες στιγμές που αφομοιώνονται στο ...
Συνέχεια...
Αthens Fringe Festival | 15-21 Ιουνίου 2009
Μπορείτε να φανταστείτε περισσότερους από 500 καλλιτέχνες να συντονίζονται για μια βδομάδα κατακτώντας την πόλη; Μια Αθήνα που από κάθε γωνιά της ξεπηδάει και κάτι; Μια παράσταση, ένα θέατρο δρόμου, μια εικαστική εγκατάσταση; Στην πρωτεύουσα διοργανώνεται για μια βδομάδα ένα πάρτι τεχνών. Και είμαστε όλοι προσκεκλημένοι!!!Μετά την εντατική και πολύμηνη ...
Συνέχεια...
Mind The Gap
Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του έργου Missing People ως επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στο 9ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού στην Κύπρο, η Ιωάννα Πάραλη και η ομάδα χορού Landscape επιστρέφουν για την παρουσίαση της νέας παραγωγής της ομάδας με τίτλο Mind the Gap. Μετά τις παραστάσεις της Αθήνας, στις 15 ...
Συνέχεια...
‘The New Electric Ballroom’ στο Θέατρο Χώρα
Τον Ιρλανδό θεατρικό συγγραφέα Έντα Γουόλς τον ξέρετε πολύ καλά από την ταινία «Hunger» που κέρδισε πριν από 2 χρόνια το Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες και προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα αλλά και από θεατρικά έργα του όπως το «Disco Pigs», «Τα Μικρά Πράγματα» και άλλα που έχουν ήδη ...
Συνέχεια...
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
Μια ρομαντική κομεντί επί σκηνής με πρωταγωνιστές μια αστή ώριμη μοναχική γυναίκα, ένα νεαρό δάσκαλο χορού, τη μουσική και τα μαθήματα χορού και ζωής που λαμβάνουν και παίρνουν και οι δυο τους. Μια απρόβλεπτη σχέση δημιουργείται ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες και τα χορευτικά βήματα ακολουθούν οι διαρκείς ανατροπές, ...
Συνέχεια...
O ‘Rigoletto’ του Verdi από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Το τρίπρακτο μελόδραμα Ριγολέττος είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό «Ο βασιλιάς διασκεδάζει» (1832) του Βικτόρ Ουγκώ (1802-1885). Το ποιητικό κείμενο υπογράφει ο Φραντσέσκο Μαρία Πιάβε (1810-1876). Η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από τον έρωτα της Τζίλντας, κόρης του καμπούρη αυλικού γελωτοποιού Ριγολέττου, για τον έκλυτο δούκα της Μάντοβας, ο οποίος της ...
Συνέχεια...
Aphasiadisiac | Les Ballets C de la B στο Θέατρο Παλλάς – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τρίτη 12 Μαΐου 2009...Tα Μπαλέτα C de la B (Les Ballets Contemporains de la Belgique) συγκαταλέγονται, μαζί με την Ultima Vez του Wim Vandekeybus, την Troubleyn του Jan Fabre και την Rosas της Anna Terese de Keersmaeker στις τρεις σημαντικότερες ομάδες χορού του Βελγίου.Δημιούργημα μια μεγάλης προσωπικότητας της παγκόσμιας σκηνής ...
Συνέχεια...
Το δίδυμο Ρήγα – Αποστόλου ξαναχτυπά.
Η καινούργια τους κωμωδία «Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας» σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ρήγα ετοιμάζεται πυρετωδώς για να ξεκινήσει τις παραστάσεις της κάπου στα μέσα του Οκτώβρη. Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας μας για άλλα ψάχνει, άλλα θέλει πραγματικά, και άλλα τον βρίσκουνε ...
Συνέχεια...
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
Με εγκωμιαστικές κριτικές όπου και αν παίχτηκε -συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας- το πολυβραβευμένο έργο της Μπράιονι Λέιβερι επανέρχεται στη σκηνή του Θεάτρου Εξαρχείων για 2 μήνες παραστάσεων μετά τη θερμή υποδοχή και την επιτυχία της περσινής σεζόν.Ένα ψυχολογικό θρίλερ για τον πόνο, τον πόθο για ζωή, την εκδίκηση, την ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους
Από το άσπρο - Μαύρο Θέατρο της Αθήνας *. Μια από τις ωραιότερες φετινές παραστάσεις στην Αθήνα μας αποδεικνύει πως ο αυτοσχεδιασμός στα χέρια των κατάλληλων ανθρώπων μπορεί να γεννήσει θαύματα!! Τα παιδιά της ομάδας «ex - animo» προχωρούν σταθερά και συνεχίζουν με την ίδια προσήλωση και πάθος μετά την ...
Συνέχεια...
Mistero Buffo @ Θησείον
Αν φορούσαμε καπέλο γελωτοποιού θα το βγάζαμε και θα κάναμε βαθιά υπόκλιση στην ομάδα Επτάρχεια και το Θωμά Μοσχόπουλου για την παράστασή τους.  Τι σας λέω τώρα για καπέλα και, μάλιστα, γελωτοποιού θα μου πείτε. Αρχικά θέλω να σας πω πως ό,τι καπέλο και αν φοράτε θα το βγάλετε και θα ...
Συνέχεια...
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
Να λείπουν οι συγκρίσεις παρακαλώ! Πόσο εφικτό είναι αυτό βέβαια, εφόσον μιλάμε για την αναβίωση ενός από τους αλησμόνητους ρόλους της Ρένας Βλαχοπούλου και μια τόσο αγαπημένη (--> χιλιοπαιγμένη) ελληνική ταινία που το κοινό (αν και κατά μέσο όρο προχωρημένης ηλικίας, θα επιστρέψω σε αυτό σε λίγο) θυμάται ακόμα όλες (όλες, ...
Συνέχεια...
The 24HOUR Plays στο Θέατρo Χώρα
Αρκούν 24 ώρες για μια παράσταση;Αν αναλογιστεί κανείς πως οι πρόβες μόνο για το ανέβασμα ενός θεατρικού έργου διαρκούν από ένα μήνα έως ποιος ξέρει πόσο καιρό το εγχείρημα φαντάζει αδύνατο; Ακόμα και αν πρόκειται για ένα μονόπρακτο των 15 λεπτών οι 24 ώρες μοιάζουν με σταγόνα σε έναν ωκεανό! ...
Συνέχεια...
Μάνια Παπαδημητρίου
Ήθελε να γίνει ηθοποιός από μικρή. Έλεγε πως αν δεν τα κατάφερνε θα γίνει σκηνοθέτης. Τα έκανε και τα δύο.Η Μάνια Παπαδημητρίου, πρωταγωνίστρια του Nordost που ανεβαίνει φέτος στο Υπογειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν μίλησε στο mixtape.gr: Ξεκίνησες το θέατρο πολύ νωρίς, έπαιξες, έκανες σινεμά, σκηνοθέτησες, βρέθηκες σε δουλειές που ...
Συνέχεια...
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ έκανε το μυθιστόρημα του Τζον Μπούκαν (δημοσιευμένο το 1915) ταινία (το 1935) και δεν ήταν ο μόνος αφού ακολούθησαν δύο ακόμα κινηματογραφικές εκδοχές. Ο Πάτρικ Μπάρλοου το διασκεύασε σε θεατρικό έργο. Μια σάτιρα με διαρκείς ανατροπές και σκηνικές αλλαγές, μια κωμωδία που καταφέρνει να κρατήσει σε εγρήγορση ...
Συνέχεια...
Ιστορίες με Ηχώ από την Ομάδα Playback Ψ
Πως είναι να ακούς τη ζωή σου από τα χείλη αγνώστων;Ιστορίες που ζήσαμε, ιστορίες που ζούμε.Ιστορίες που αξίζει να μάθουμε και να μοιραστούμε.Για να πάψουμε να είμαστε άγνωστοι.Να μη φοβόμαστε να ζούμε στην ίδια πόλη.Να συναντηθούμε. Γιατί περί αυτού πρόκειται.Κάθε μία παράσταση της Ομάδας Playback Ψ είναι μια ιδιαίτερη συνάντηση ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο χορού και κίνησης με τον Φώτη Νικολάου στο Kinky Kong
Μήπως είστε επαγγελματίες χορευτές ή ηθοποιοί και ψάχνετε κάποιον αρκούντως συμπαθητικό τρόπο να επεκτείνετε τις γνώσεις και τις δυνατότητές σας και να κάνετε και πρακτική στην κίνηση;The place to be είναι το Kinky Kong όπου ο Φώτης Νικολάου - ιδρυτής και χορογράφος της ομάδας Χ-it, μέλος της Ομάδας Εδάφους του ...
Συνέχεια...
Θα κάνω ό,τι μου καπνίσει
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος επιχειρεί να πείσει τους καπνιστές να σβήσουν -δια παντός- το τσιγάρο μέσα από μια παράσταση μικρού μήκους. Πριν την έναρξη κάθε παράστασης, σαν ταινιάκι μικρού μήκους στο σινεμά, θα παρουσιάζεται η θεατρική δράση «Θα Κάνω ό,τι μου καπνίσει» σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνας Ματζίρη. Το ζητούμενο είναι, αυτή ...
Συνέχεια...
Eyes in the Colors of the Rain
Οι Rootlessroot ταξιδεύουν στο εξωτερικό και συλλέγουν διακρίσεις. Επιστρέφουν, όμως, για δύο μέρες μόνο, στα πάτρια εδάφη για να παρουσιάσουν στο πλαίσιο του μήνα χορού την παράσταση Eyes in the Colors of the Rain η οποία, γι πρώτη φορά, συνοδεύεται από ζωντανή μουσική. Η παράσταση, που έχει ήδη παρουσιαστεί στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών ...
Συνέχεια...
Η Μήδεια στον Καθρέφτη στο Θέατρο Άκης Δαβής – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το έργο του Κουβανού συγγραφέα Χοσέ Τριάνα "Η Μήδεια στον καθρέφτη" παρουσιάζει η θεατρική ομάδα «ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΙ»Το έργο...«Η Μήδεια στον καθρέφτη» γράφτηκε το 1960 και είναι το πρώτο μέρος της τριλογίας του Χοσέ Τριάνα, όπου καταπιάνεται με την Ελληνική Μυθολογία (Medea en el espejo - La muerte del Ñeque - La ...
Συνέχεια...
Ο Τζόνι πήρε το όπλο του
Ουσιαστικά πήρε τα πολεμοφόδια της 16χρονης εμπειρίας του σε ένα πολύ επιτυχημένο (παρά την απαράδεκτη εκπροσώπησή του από το Γραφείο Τύπου όλα αυτά τα χρόνια) θέατρο ρεπερτορίου, το Αμόρε αλλά και το βαρύ πυροβολικό της νεότερης -ως επί το πλείστον- γενιάς καλλιτεχνών και ανέλαβε το Εθνικό Θέατρο του οποίου το ...
Συνέχεια...
Δον Ζουάν στο Σόχο
Τον Δον Ζουάν ως περσόνα, λίγο πολύ τον ξέρετε. Ακόμα κι αν δεν έχετε παρακολουθήσει ολόκληρη την ιστορία του, τον έχετε ακουστά είτε από τα δεκάδες θεατρικά έργα (από Μολιέρο μέχρι Πούσκιν), είτε από την Όπερα του Μότσαρτ, είτε από τo σινεμά (από Έρολ Φλιν μέχρι Τζόνι Ντεπ). Ακόμη κι ...
Συνέχεια...
Mana | Les Farfadais
Το «Μάνα εξ ουρανού» δεν είναι τίποτα άλλα παρά μια ομάδα ακροβατών από την Γαλλία που δεν αρκείται στα τετριμμένα -και εντυπωσιακά συνήθως- των ομότεχνών της αλλά προσθέτει και μια εσάνς γαλλικού καμπαρέ στο θέαμά της.Oι Les Farfadais δημιουργήθηκαν το 1998 και είναι αναμφίβολα μία από τις σπουδαιότερες ακροβατικές ομάδες ...
Συνέχεια...
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Κωδικοποιώντας τις προσωπικές δραματικές εμπειρίες του ο Στρίντμπεργκ καταπιάνεται με θέματα όπως ο θάνατος, ο έρωτας, η σεξουαλικότητα και, φυσικά, η ζοφερότητα των οικογενειακών σχέσεων. Το αυτοβιογραφικό έργο του August Strindberg είναι μια έκφραση του Σκανδιναβού συγγραφέα την περίοδο που βρέθηκε στα πρόθυρα της τρέλας, λίγο μετά το τρίτο οδυνηρό του ...
Συνέχεια...
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Από 8 Φεβρουαρίου Οι ναυαγοί μιας άγριας τρικυμίας βρίσκονται στο κέντρο μιας δίνης από ευτράπελες και συγχρόνως επικίνδυνες καταστάσεις. Ο Πρόσπερο, κυρίαρχος του νησιού όπου βρίσκουν καταφύγιο, με το βοηθό του ¶ριελ και τον υποτακτικό του Κάλιμπαν αναστατώνουν συνεχώς τους απελπισμένους ναυαγούς. Για ποιο λόγο; Με ποιο σκοπό;Ένα από τα ...
Συνέχεια...
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Μακρά η πορεία του έργου του Βασίλη Κατσικονούρη, από τη σκηνή του Εθνικού (Θέατρο Χώρα) σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη, ως την περσινή παράσταση με το βλέμμα της ¶ννας Βαγενά και συνεχίζει να αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον του κοινού που σπεύδει να ρίξει μια ματιά στο σύμπαν μια μετανάστριας μάνας, στην Ελλάδα ...
Συνέχεια...
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη
14, 21 & 28 Νοεμβρίου Τέσσερις ηθοποιοί και ένας πιανίστας διασχίζουν το χωροχρόνο του μουσικού θεάτρου και του κινηματογράφου, μέσα από μικρές ιστορίες χαρακτήρων, σ' ένα Καφωδείο του σήμερα, που συνομιλεί με σκιές από το παρελθόν... Τραγούδια από Ξένα μιούζικαλ (Σικάγο, Καμπαρέ, Μούλεν Ρουζ, Μελωδία της Ευτυχίας), από παλιές Ελληνικές ...
Συνέχεια...
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου –
Τα Λόγια της Κασσάνδρας | Φεστιβάλ Αθηνών
Αthens Fringe Festival | 15-21 Ιουνίου 2009
Mind The Gap
‘The New Electric Ballroom’ στο Θέατρο Χώρα
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
O ‘Rigoletto’ του Verdi από την Εθνική Λυρική
Aphasiadisiac | Les Ballets C de la B
Το δίδυμο Ρήγα – Αποστόλου ξαναχτυπά.
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
Νοσφεράτου Διδόντικους
Mistero Buffo @ Θησείον
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
The 24HOUR Plays στο Θέατρo Χώρα
Μάνια Παπαδημητρίου
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
Ιστορίες με Ηχώ από την Ομάδα Playback Ψ
Σεμινάριο χορού και κίνησης με τον Φώτη Νικολάου
Θα κάνω ό,τι μου καπνίσει
Eyes in the Colors of the Rain
Η Μήδεια στον Καθρέφτη στο Θέατρο Άκης Δαβής
Ο Τζόνι πήρε το όπλο του
Δον Ζουάν στο Σόχο
Mana | Les Farfadais
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη