Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες.

Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι “παππούς”, κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, μπλοκάρει τις εξόδους διαφυγής και κρατάει εγκλωβισμένα τρία αδέλφια μέσα στην πατρική τους έπαυλη, την “Κόλαση των Βόριγκερ”, να επιμένουν να “παίζουν” ακόμα την φαμίλια στο οικογενειακό δείπνο, με μενού από ανασφάλειες και αλληλοσπαραγμό.

Το οικογειακό τραπέζι στήνεται προσεκτικά, ευλαβικά από την μεγαλύτερη, μητροπρεπή, αδερφή, κάτω από το κυνικό βλέμμα της μικρότερης, να είναι έτοιμο για την επιστροφή στο πατρικό του αδελφού τους Λούντβιχ, όπως ακριβώς του αρέσει. Μια (αρκούντως  αργοκίνητη) ιεροτελεστία που παγιδεύει το θεατή μέσα στην μουντή, ανιαρή, επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα τους.

Η άφιξη του Λούντβιχ, μετά από 20 χρόνια παραμονής στο φρενοκομείο στο Στάινχοφ της Βιέννης, θα επαναφέρει ασυναίσθητα παλιούς γνώριμους ρόλους: της αποπνικτικά περιποιητικής και άβουλα, αδιαμαρτύρητα, αλλά κρυφά ευπρόσδεκτα, θύματος μητέρας – του εγωκεντρικού και επιθετικά ανασφαλούς, καλομαθημένου και οξύθυμου γιου ή πατέρα – της ζηλιάρας μικρής αδερφής ή κόρης που πασχίζει ανομολόγητα για πατρική επιβεβαίωση. Χωρίς τους γονείς τους ή παιδιά δικά τους, γεμίζουν μεταξύ τους τις πατροπαράδοτες θέσεις στο τραπέζι και στις ζωές τους, είναι οι τρεις τους τα πάντα ο ένας για τον άλλο, παρήγορα και ανυπόφορα.

Η προκλητική αυταρέσκεια και ο επιθετικός παιδισμός του Λούντβιχ, η ανεξέλεγκτη και ασύδοτη ευκολία του να παραδίδεται και να επιδίδεται στις εξάρσεις συναισθηματικής και λεκτικής βίας απέναντι στις αδερφές του, γρήγορα ανατρέπει την (επιτηδευμένα) ληθαργική διάθεση του πρώτου μέρους.  Στην κορύφωση των εντάσεων, το καλογυαλισμένο φαίνεσθαι τραβιέται κάτω από τις ευαίσθητες συγκαλυμμένα ανταγωνιστικές τους ισορροπίες, αφήνοντας γυμνή και ευάλωτη στον πυρήνα της εστίας την μισαλλοδοξία, την αντιζηλία, και την ωμή αυτο-αποδοκιμασία από την οποία πηγάζουν.

Στο τέλος της βραδιάς, τα σπασμένα κομμάτια πάλι θα μαζευτούν, τα έπιπλα της ζωής τους θα αλλάξουν για λίγο διαρρύθμιση και τα ασημικά θα φυλαχθούν, για την επόμενη μέρα και το επόμενο γεύμα.

 

Ο Τόμας Μπέρνχαρντ έγραψε αυτό το έργο το 1984 για τρεις μεγάλους  ηθοποιούς της σύγχρονης γερμανικής σκηνής, την Ίλζε Ρίττερ, την Κίρστεν Ντένε και τον Γκέρτ Φος, σχηματίζοντας τον τίτλο από τα επίθετα τους. Στο σημαντικό αυτό ανέβασμα, τρεις κορυφαίοι ηθοποιοί του ελληνικού θεάτρου αναλαμβάνουν τους ίδιους αυτούς ρόλους, αλλά και να σκηνοθετήσουν ο ένας τον άλλο, δίνοντας όλη τους την προσωπικότητα, το εκτόπισμα και το ταλέντο τους, αντιμετωπίζοντας τα τρια αδέρφια σαν πραγματικές ερμηνείες ζωής.

Το αποτέλεσμα είναι ένα βαθιά ενδοσκοπικό ψυχογραφήματα κουτσουρεμένων ψυχών μεταξύ άρτου και οίνου. Το άνοιγμα των χαρακτήρων αυτών κερδίζεται μέσα από την παρατήρηση κάθε δουλεμένης κίνησης και αντίδρασης. Γίνονται αυτά τα τρία “πλάσματα των επαύλεων” ένας καθρέφτης  μέσα στον οποίο αντικατοπτρίζονται οι μηχανισμοί και οι σχέσεις στον πυρήνα κάθε οικογένειας οι οποίοι σπάνια μαρτυρώνται, και ο οποίος δυνητικά απλώνει το χέρι και ξεριζώνει κάτι σκοτεινό και ενοχικό που κρύβεται μέσα σε κάθε θεατή και το κάνει βορά του.

 

Τρια πλάσματα πνιγμένα στη χλιδή (για την οποία ποτέ δεν μόχθησαν αλλά από την οποία υποφέρουν), τη μονοτονία και το ανθρώπινο αδιέξοδο τους, αναζητούν ακόμα και τώρα νόημα στην ύπαρξη τους, χωρίς ποτέ να τολμούν να δοκιμαστούν δίχως το δεκανίκι τους. Εσώκλειστες θεατρίνες με καριέρα στη πλάτη του ονόματος και των γνωριμιών τους, και ένας φιλόσοφος που εφευρίσκει δικαιολογίες για να μην τελειώσει το βιβλίο του.

Η μεγάλη (Άννα Κοκκίνου) αρκείται να προσφέρει στην οικογένεια της, να αισθάνεται χρήσιμη και να διατηρεί την παράδοση, μια σωστότερη για αυτήν εκδοχή της μητέρας της. Η μικρή (Ράνια Οικονομίδου), κυνική, προσπαθεί άκαρπα να βουλιάξει την δική της ευάλωτη φύση κάτω από το δηλητήριο του τσιγάρου, του αλκοόλ και της χολής της, φτάνοντας στο αντίθετο αποτέλεσμα. Ο “αγαπημένος τους τρελός” και φιλόσοφος (Δημήτρης Καταλειφός), μήλον και πηγή της έριδος, χαρισματικός, σπινθηροβόλος, προτιμά να μένει εσώκλειστος σε ένα φρενοκομείο, με τις λίγες ελευθερίες και την αίσθηση ιδιαιτερότητας που μπορεί να αγοράσει με την περιουσία του από το να είναι σε ένα περιβάλλον που δεν μπορεί να ελέγξει ή όπου η ανωτερότητα του κινδυνεύει να αμφισβητηθεί.

Στρώματα πάνω σε στρώματα από συμπλέγματα, όλα μαζί ένα αλληλένδετο κουβάρι. Ψέματα πολιτισμένα, αλήθειες που διαστρεβλώνονται από τον ένα στον άλλο, αλληλοεξάρτηση, υποτέλεια, χειραγώγιση, ψυχολογική βία… Οικογένεια.

Μετάφραση: Βασισμένη σε μία μετάφραση της Ιωάννας Μεϊτάνη
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καταλειφός, Άννα Κοκκίνου, Ράνια Οικονομίδου, Πάνος Παπαδόπουλος
Σκηνικό: Εύα Μανιδάκη
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Παίζουν: Ράνια Οικονομίδου, Άννα Κοκκίνου και Δημήτρης Καταλειφός

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 20.00
Τετάρτη και Κυριακή στις 19.00

Τιμές εισιτηρίων
Γενική είσοδος 20€
Φοιτητικό 15€
Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη γενική είσοδος 15€

Θέατρο Σφενδόνη
Μακρή 4, Αθήνα (Μακρυγιάννη)
Τηλ: 210 9246692

10



Διάβασε επίσης...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Η αρχική επιθυμία και πρόθεση του Κώστα Φιλίππογλου, του Δημήτρη Κουρούμπαλη και της Κατερίνας Λούρα ήταν να ανεβάσουν μια τραγωδία. Όμως, όπως πάντα, μεγάλα γεγονότα στις μικρές ζωές τους, επηρέασαν την δουλειά τους. Τους ξύπνησαν αναμνήσεις, παιδικές επιθυμίες και πυροδότησαν προβολές. Και κατέληξαν σε μια ξεκαρδιστική κωμικοτραγωδία. Η νεύρωση είναι κληρονομική; Πόσες ...
Συνέχεια...
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Η αυλαία ανοίγει. Ο Άμλετ μπαίνει στο ανάκτορο... Ο Άμλετ βρίσκεται μπλεγμένος στις καταστάσεις που περιγράφει η τραγωδία με το όνομά του, γραμμένη από τον Σαίξπηρ, σε έναν τόπο όπου τα πάντα διαλύονται και βασικός πρωταγωνιστής είναι, ποιος άλλος, η κρίση. Ο ήρωας που έχει ταυτιστεί με τον "άνθρωπο σε κρίση" ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αν μια ζωή διαγράφεται από μια νοητή ευθεία με μνημονικά σημάδια από εμπειρίες και επιλογές, τι συμβαίνει όταν πέντε ηθοποιοί ενώσουν τα δικά τους ίχνη σε ένα κυριολεκτικό χάρτινο μονοπάτι αναμνήσεων για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική πραγματικότητα; Τα μέλη της ομάδας Motus Terrae χρησιμοποιούν ένα τέτοιο  άδειο, λευκό, ρολό χαρτί ...
Συνέχεια...
Αέρας
Ράνια Οικονομίδου και Ρένη Πιττακή: μια σύμπραξη που εγγυάται «καλό» θέατρο.  Όταν σε μία θεατρική παράσταση συμπρωταγωνιστούν αυτές οι δύο κυρίες ξέρεις εκ των προτέρων ότι θα δεις αυτό που λέμε καλό θέατρο. Αν, μάλιστα, το κείμενο και η σκηνοθεσία είναι καλή τότε η παράσταση αναμένεται δυνατή. Το έργο «Αέρας» είναι ...
Συνέχεια...
Η θεατρική ζωή του Bios
Το Bios συμπληρώνει φέτος τα δέκα του χρόνια και το γιορτάζει με μια πολύ ενδιαφέρουσα θεατρική σεζόν. Όταν ξεκίνησε να λειτουργεί αυτό το, μέχρι τότε, παράξενο, μεγάλο κτήριο της Πειραιώς έκανε τη μικρή μας πρωτεύουσα να μοσχοβολήσει Βερολίνο. Ήταν δέκα χρόνια πριν όταν το bar λειτουργούσε ακόμα στο ισόγειο και από ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την παράσταση
Το Θέατρο του Νέου Κόσμου, συνεχίζοντας και εξελίσσοντας το Φεστιβάλ Devised Theatre Παραστάσεις μικρού μήκους από νέους δημιουργούς, που είχε πραγματοποιήσει τον Μάιο 2009, διοργανώνει την εβδομάδα από 28 Μαΐου μέχρι 3 Ιουνίου 2012 το Φεστιβάλ Επινοώντας την παράσταση, το οποίο περιλαμβάνει 14 παραστάσεις από ισάριθμες θεατρικές ομάδες, που προσεγγίζουν ...
Συνέχεια...
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Σώζουν ζωές τα κατά συνθήκη ψεύδη;   Ξεκινώντας να πάω στο θέατρο της οδού Κυκλάδων και ξέροντας πολύ λίγα για το έργο του Ρώσου συγγραφέα Ιβάν Βιριπάγεφ σκεφτόμουν πως, αυτή την περίοδο, αν βάλεις σε μία πρόταση τις λέξεις «Κυκλάδες» και «Ψευδαισθήσεις» έχεις μια πολύ καλή ιδέα για το επερχόμενο καλοκαίρι ...
Συνέχεια...
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
Μια σύγχρονη διασκευή του έργου Χαίρε Νύμφη του Γρηγορίου Ξενόπουλου που ακολούθησε ένα δρόμο στρωμένο με καλές προθέσεις και τελικό προορισμό την κόλαση.  Οι πολλές και καλές προθέσεις στη διασκευή της Κιτσοπούλου είναι εμφανείς: in yer face theatre με ολίγη από τη σκληρότητα της Σάρα Κέιν και του Μαρκ Ρεϊβενχιλ, με ...
Συνέχεια...
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που καταφτάνει στην Ελλάδα αφού πέρυσι ...
Συνέχεια...
Ο Κουλοχέρης του Σποκέιν στο Θέατρο Αργώ
Ποιο κουλό σενάριο θα μπορούσε να οδηγήσει μια trailer trash ξανθιά και τον μελαψό γκόμενο της να βρεθούν αλυσοδεμένοι στο καλοριφέρ σε ένα φτηνό δωμάτιο μοτέλ...με ένα μπιτόνι βενζίνη έτοιμο να εκραγεί και μερικές ντουζίνες κομμένα χέρια σπαρμένα γύρω τους στο πάτωμα; Ο Ιρλανδός Martin McDonagh (In Bruges, Pillowman) ξαναχτυπά με ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Η ομάδα Σύρμα αποδομεί -και συγκομίζει- τον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ, προσπαθώντας να σερβίρει... βυσσινάδα.  Το κλασσικό έργο διαλύεται στα εξ ων συνετέθη, στα συναισθήματα, τις ερωτήσεις, τις προσωπικές πορείες κάθε χαρακτήρα, τις μεγάλες σκηνές και τις μικρές προσωπικές στιγμές, και ανασυντίθεται... κάπως χαοτικά. Το press release του φεστιβάλ που περιγράφει τα "Βυσσινάκια" αυτά ως ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival 2012
Το φεστιβάλ νεανικού θεάτρου επιστρέφει, και φέτος, για 5η συνεχόμενη χρονιά. Πετυχημένες παραστάσεις προηγούμενων ετών, πρεμιέρες, διαγωνισμοί, μετακλήσεις από το εξωτερικό, stand-up comedy, συναυλίες και πάρτυ, θα κάνουν για πέντε μέρες, 16-20 Μαΐου 2012, το bios το επίκεντρο της θεατρικής δραστηριότητας της Αθήνας προσελκύοντας, όπως και τις άλλες χρονιές, χιλιάδες θεατές. Translunar ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Ευρέ Εργά
Σε δουλειά να βρισκόμαστε και δουλειά να βρίσκουμε. Τι μπορεί να φέρει δυο άγνωστες μεταξύ τους σύγχρονες τριαντάρες σε μια μπαρ-καφετέρια την ώρα του μαζέματος εκεί, χαράματα παρά κάτι, να συζητάνε περί ανέμων και υδάτων και την τρέχουσα τιμή της πίπας στην αγορά; «Ευρέ Εργά» είναι αργκό (που ίσως μόνο η συγγραφέας ...
Συνέχεια...
Watch Me Fall @ Bios
The sky is the limit. Μια παράσταση για τολμηρούς θεατές από τους διασημότερους κασκαντέρ του κόσμου. Θα πετάξει ή δεν θα πετάξει; Ποιος είναι πιο τολμηρός; Ο κασκαντέρ που δίνει το show του εμπρός μας ή εμείς οι θεατές; Οι Action Hero στήνουν μια performance εμπνευσμένοι από τους Μεξικάνικους αγώνες πάλης, ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
24 Hour Plays Athens – στα backstage της προετοιμασίας
6 συγγραφείς, 6 σκηνοθέτες, 20 ηθοποιοί, 24 ΜΟΛΙΣ ΩΡΕΣ για να γράψουν, σκηνοθετήσουν, προβάρουν και παρουσιάσουν στο κοινό 6 ολοκαίνουρια έργα μέσα σε 1 παράσταση. Τα 24 Hour Plays ξεκίνησαν 12 χρόνια πριν σαν ένα διασκεδαστικό πείραμα με αφετηρία τα "δικά μας" geeky 24 Hour Comics του Scott McCloud. Μετά την πρώτη ...
Συνέχεια...
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Ο αγαπημένος μας παραμυθάς, Βασίλης Μαυρογεωργίου, καταπιάνεται με ένα νεανικό έργο του Σαίξπηρ και μας γυρίζει στα φοιτητικά μας χρόνια.  Επιστροφή στο χρόνο που θα μπορούσε κανείς να την αντιμετωπίσει και ως μια καλή περίπτωση μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση, κάθε άλλο παρά καλή είναι. Τη φαντασία και την ενέργεια του Βασίλη ...
Συνέχεια...
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Woody Allen (ελπίζουμε να συμφωνείτε), οι Σφαίρες Πάνω από το Broadway θα αποκτήσουν τη θεατρική εκδοχή τους και θα παρουσιαστούν το 2013, που αλλού, στο Broadway. To project της θεατρικής διασκευής της ταινίας του 1994 της οποίας το σενάριο ο Woody Allen συνέγραψε με τον ...
Συνέχεια...
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ναι, η φίρμα, η γνωστή, η σωστή η άρρωστη η κορασιδοκτόνα η πηγαδοπνίχτρα η Φραγκογιαννού με το όνομα. Η διάσημη γριά ηρωίδα του Παπαδιαμάντη, η περίφημη Φόνισσα, σύμβολο του κοινωνικά κυρίαρχου μισογυνισμού μιας ολόκληρης εποχής, όπου η γέννηση μιας κόρης (αντί ενός "παιδιού"= αγοριού) ήταν κατάρα και τιμωρία, σήμαινε έξοδα και προίκες ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
Λευκές Νύχτες
Είναι ύπουλα ρομαντικές οι νύχτες με ξαστεριά της Αγίας Πετρούπολης. Ο πρωταγωνιστής, ο εικοσιεξάχρονος «Ονειροπόλος», αποτέλει ένα γλυκό παράδοξο. Είναι τόσο ντροπαλός, μοναχικός και ήσυχος που έχει περάσει ολόκληρη τη ζωή του χωρίς ποτέ να μιλήσει σε μια γυναίκα, φτιάχνοντας μόνο σενάρια με τη φαντασία του για το «αν» και «πως», ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
The Peter Pan Project Vol.I
Mαζί @ M art Space
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Πάπισσα Ιωάννα
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αέρας
Η θεατρική ζωή του Bios
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Επινοώντας την παράσταση
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Ο Κουλοχέρης του Σποκέιν στο Θέατρο Αργώ
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Bob Theatre Festival 2012
Page_31
I Will Survive
Ευρέ Εργά
Watch Me Fall @ Bios
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
24 Hour Plays Athens – στα backstage της
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Λευκές Νύχτες