Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες.

Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι “παππούς”, κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, μπλοκάρει τις εξόδους διαφυγής και κρατάει εγκλωβισμένα τρία αδέλφια μέσα στην πατρική τους έπαυλη, την “Κόλαση των Βόριγκερ”, να επιμένουν να “παίζουν” ακόμα την φαμίλια στο οικογενειακό δείπνο, με μενού από ανασφάλειες και αλληλοσπαραγμό.

Το οικογειακό τραπέζι στήνεται προσεκτικά, ευλαβικά από την μεγαλύτερη, μητροπρεπή, αδερφή, κάτω από το κυνικό βλέμμα της μικρότερης, να είναι έτοιμο για την επιστροφή στο πατρικό του αδελφού τους Λούντβιχ, όπως ακριβώς του αρέσει. Μια (αρκούντως  αργοκίνητη) ιεροτελεστία που παγιδεύει το θεατή μέσα στην μουντή, ανιαρή, επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα τους.

Η άφιξη του Λούντβιχ, μετά από 20 χρόνια παραμονής στο φρενοκομείο στο Στάινχοφ της Βιέννης, θα επαναφέρει ασυναίσθητα παλιούς γνώριμους ρόλους: της αποπνικτικά περιποιητικής και άβουλα, αδιαμαρτύρητα, αλλά κρυφά ευπρόσδεκτα, θύματος μητέρας – του εγωκεντρικού και επιθετικά ανασφαλούς, καλομαθημένου και οξύθυμου γιου ή πατέρα – της ζηλιάρας μικρής αδερφής ή κόρης που πασχίζει ανομολόγητα για πατρική επιβεβαίωση. Χωρίς τους γονείς τους ή παιδιά δικά τους, γεμίζουν μεταξύ τους τις πατροπαράδοτες θέσεις στο τραπέζι και στις ζωές τους, είναι οι τρεις τους τα πάντα ο ένας για τον άλλο, παρήγορα και ανυπόφορα.

Η προκλητική αυταρέσκεια και ο επιθετικός παιδισμός του Λούντβιχ, η ανεξέλεγκτη και ασύδοτη ευκολία του να παραδίδεται και να επιδίδεται στις εξάρσεις συναισθηματικής και λεκτικής βίας απέναντι στις αδερφές του, γρήγορα ανατρέπει την (επιτηδευμένα) ληθαργική διάθεση του πρώτου μέρους.  Στην κορύφωση των εντάσεων, το καλογυαλισμένο φαίνεσθαι τραβιέται κάτω από τις ευαίσθητες συγκαλυμμένα ανταγωνιστικές τους ισορροπίες, αφήνοντας γυμνή και ευάλωτη στον πυρήνα της εστίας την μισαλλοδοξία, την αντιζηλία, και την ωμή αυτο-αποδοκιμασία από την οποία πηγάζουν.

Στο τέλος της βραδιάς, τα σπασμένα κομμάτια πάλι θα μαζευτούν, τα έπιπλα της ζωής τους θα αλλάξουν για λίγο διαρρύθμιση και τα ασημικά θα φυλαχθούν, για την επόμενη μέρα και το επόμενο γεύμα.

 

Ο Τόμας Μπέρνχαρντ έγραψε αυτό το έργο το 1984 για τρεις μεγάλους  ηθοποιούς της σύγχρονης γερμανικής σκηνής, την Ίλζε Ρίττερ, την Κίρστεν Ντένε και τον Γκέρτ Φος, σχηματίζοντας τον τίτλο από τα επίθετα τους. Στο σημαντικό αυτό ανέβασμα, τρεις κορυφαίοι ηθοποιοί του ελληνικού θεάτρου αναλαμβάνουν τους ίδιους αυτούς ρόλους, αλλά και να σκηνοθετήσουν ο ένας τον άλλο, δίνοντας όλη τους την προσωπικότητα, το εκτόπισμα και το ταλέντο τους, αντιμετωπίζοντας τα τρια αδέρφια σαν πραγματικές ερμηνείες ζωής.

Το αποτέλεσμα είναι ένα βαθιά ενδοσκοπικό ψυχογραφήματα κουτσουρεμένων ψυχών μεταξύ άρτου και οίνου. Το άνοιγμα των χαρακτήρων αυτών κερδίζεται μέσα από την παρατήρηση κάθε δουλεμένης κίνησης και αντίδρασης. Γίνονται αυτά τα τρία “πλάσματα των επαύλεων” ένας καθρέφτης  μέσα στον οποίο αντικατοπτρίζονται οι μηχανισμοί και οι σχέσεις στον πυρήνα κάθε οικογένειας οι οποίοι σπάνια μαρτυρώνται, και ο οποίος δυνητικά απλώνει το χέρι και ξεριζώνει κάτι σκοτεινό και ενοχικό που κρύβεται μέσα σε κάθε θεατή και το κάνει βορά του.

 

Τρια πλάσματα πνιγμένα στη χλιδή (για την οποία ποτέ δεν μόχθησαν αλλά από την οποία υποφέρουν), τη μονοτονία και το ανθρώπινο αδιέξοδο τους, αναζητούν ακόμα και τώρα νόημα στην ύπαρξη τους, χωρίς ποτέ να τολμούν να δοκιμαστούν δίχως το δεκανίκι τους. Εσώκλειστες θεατρίνες με καριέρα στη πλάτη του ονόματος και των γνωριμιών τους, και ένας φιλόσοφος που εφευρίσκει δικαιολογίες για να μην τελειώσει το βιβλίο του.

Η μεγάλη (Άννα Κοκκίνου) αρκείται να προσφέρει στην οικογένεια της, να αισθάνεται χρήσιμη και να διατηρεί την παράδοση, μια σωστότερη για αυτήν εκδοχή της μητέρας της. Η μικρή (Ράνια Οικονομίδου), κυνική, προσπαθεί άκαρπα να βουλιάξει την δική της ευάλωτη φύση κάτω από το δηλητήριο του τσιγάρου, του αλκοόλ και της χολής της, φτάνοντας στο αντίθετο αποτέλεσμα. Ο “αγαπημένος τους τρελός” και φιλόσοφος (Δημήτρης Καταλειφός), μήλον και πηγή της έριδος, χαρισματικός, σπινθηροβόλος, προτιμά να μένει εσώκλειστος σε ένα φρενοκομείο, με τις λίγες ελευθερίες και την αίσθηση ιδιαιτερότητας που μπορεί να αγοράσει με την περιουσία του από το να είναι σε ένα περιβάλλον που δεν μπορεί να ελέγξει ή όπου η ανωτερότητα του κινδυνεύει να αμφισβητηθεί.

Στρώματα πάνω σε στρώματα από συμπλέγματα, όλα μαζί ένα αλληλένδετο κουβάρι. Ψέματα πολιτισμένα, αλήθειες που διαστρεβλώνονται από τον ένα στον άλλο, αλληλοεξάρτηση, υποτέλεια, χειραγώγιση, ψυχολογική βία… Οικογένεια.

Μετάφραση: Βασισμένη σε μία μετάφραση της Ιωάννας Μεϊτάνη
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καταλειφός, Άννα Κοκκίνου, Ράνια Οικονομίδου, Πάνος Παπαδόπουλος
Σκηνικό: Εύα Μανιδάκη
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Παίζουν: Ράνια Οικονομίδου, Άννα Κοκκίνου και Δημήτρης Καταλειφός

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 20.00
Τετάρτη και Κυριακή στις 19.00

Τιμές εισιτηρίων
Γενική είσοδος 20€
Φοιτητικό 15€
Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη γενική είσοδος 15€

Θέατρο Σφενδόνη
Μακρή 4, Αθήνα (Μακρυγιάννη)
Τηλ: 210 9246692

10



Διάβασε επίσης...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Watch Me Fall @ Bios
The sky is the limit. Μια παράσταση για τολμηρούς θεατές από τους διασημότερους κασκαντέρ του κόσμου. Θα πετάξει ή δεν θα πετάξει; Ποιος είναι πιο τολμηρός; Ο κασκαντέρ που δίνει το show του εμπρός μας ή εμείς οι θεατές; Οι Action Hero στήνουν μια performance εμπνευσμένοι από τους Μεξικάνικους αγώνες πάλης, ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την παράσταση
Το Θέατρο του Νέου Κόσμου, συνεχίζοντας και εξελίσσοντας το Φεστιβάλ Devised Theatre Παραστάσεις μικρού μήκους από νέους δημιουργούς, που είχε πραγματοποιήσει τον Μάιο 2009, διοργανώνει την εβδομάδα από 28 Μαΐου μέχρι 3 Ιουνίου 2012 το Φεστιβάλ Επινοώντας την παράσταση, το οποίο περιλαμβάνει 14 παραστάσεις από ισάριθμες θεατρικές ομάδες, που προσεγγίζουν ...
Συνέχεια...
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Woody Allen (ελπίζουμε να συμφωνείτε), οι Σφαίρες Πάνω από το Broadway θα αποκτήσουν τη θεατρική εκδοχή τους και θα παρουσιαστούν το 2013, που αλλού, στο Broadway. To project της θεατρικής διασκευής της ταινίας του 1994 της οποίας το σενάριο ο Woody Allen συνέγραψε με τον ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Η αυλαία ανοίγει. Ο Άμλετ μπαίνει στο ανάκτορο... Ο Άμλετ βρίσκεται μπλεγμένος στις καταστάσεις που περιγράφει η τραγωδία με το όνομά του, γραμμένη από τον Σαίξπηρ, σε έναν τόπο όπου τα πάντα διαλύονται και βασικός πρωταγωνιστής είναι, ποιος άλλος, η κρίση. Ο ήρωας που έχει ταυτιστεί με τον "άνθρωπο σε κρίση" ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Γλυκέ μου Τύραννε, να μην ημέρωνες... Ο Πάνος το περασμένο καλοκαίρι διάβασε τη βιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα.  Η Νεφέλη το φθινόπωρο είδε στο Λονδίνο την παραγωγή του υπαρξιακού δράματος Καλιγούλας του Albert Camus. Η Ελένη μικρή διάβαζε τον Μαγικό Αυλό και της άρεσε πολύ. Ο Γρηγόρης φέτος έγραψε ένα θεατρικό ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
Μια σύγχρονη διασκευή του έργου Χαίρε Νύμφη του Γρηγορίου Ξενόπουλου που ακολούθησε ένα δρόμο στρωμένο με καλές προθέσεις και τελικό προορισμό την κόλαση.  Οι πολλές και καλές προθέσεις στη διασκευή της Κιτσοπούλου είναι εμφανείς: in yer face theatre με ολίγη από τη σκληρότητα της Σάρα Κέιν και του Μαρκ Ρεϊβενχιλ, με ...
Συνέχεια...
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο  σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Ανν Ρέινολντς και Μόιρα Μποφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης και διασκεύασε ο Νίκος Μαστοράκης, με την Μαρίνα Ασλάνογλου να υποδύεται την τραγική Σίρλεϋ Τζόουνς, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε πέρυσι, φέτος παρουσιάζεται ξανά, για λίγες παραστάσεις, από τις 6 Φεβρουαρίου. Είναι η τέταρτη φορά που ...
Συνέχεια...
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Ο Τομ, η Αμάντα, η Λώρα και ο Τζιμ, τέσσερις διακριτικά αυτοβιογραφικοί ήρωες του Τέννεσι Γουίλιαμς, ξεπακετάρονται από το ψυγείο της μνήμης όπου ζουν αιχμάλωτοι, κρυσταλλωμένοι για πάντα στην ίδια χρονική περίοδο. Ξεπαγώνουν και ξανανιώνουν μέσα από μια  πότε θόλη, πότε αβέβαια αναπαράσταση των γεγονότων της νεότητας του.   Παγιδευμένοι μόνιμα σε αιώνια λούπα στα ...
Συνέχεια...
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά τις μαζικές δολοφονίες και την παιδοκτονία, το έγκλημα της Μήδειας ακόμα να παραγραφεί. Στον θεατρικό χώρο, τα διάσπαρτα παρατημένα πικάπ περιέχουν παγιδευμένη την καταγραφή και παραδοχή της ενοχής της, περιμένοντας καρτερικά να ακουστούν ξανά. Η ίδια, αιώνια νέα,  τριγυρίζει στοιχειωμένη, προσεκτικά, ανάμεσα στο ναρκοπέδιο της παράβασης της, ξεσκεπάζεται, αρπάζει το ...
Συνέχεια...
Η Μικρή Γοργόνα
Δεν ξέρουμε αν έχετε και εσείς ανάγκη όπως εμείς να καταφεύγετε που και που σε διάφορα τρικς για να ξεχαστείτε από τα μεγαλύτερα ή μικρότερα δεινά της ενήλικης ζωής. Αν το κάνετε, πάντως, σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση για να το πετύχετε για λίγες ώρες. Οι παιδικές παραστάσεις του θεάτρου ...
Συνέχεια...
Ευρέ Εργά
Σε δουλειά να βρισκόμαστε και δουλειά να βρίσκουμε. Τι μπορεί να φέρει δυο άγνωστες μεταξύ τους σύγχρονες τριαντάρες σε μια μπαρ-καφετέρια την ώρα του μαζέματος εκεί, χαράματα παρά κάτι, να συζητάνε περί ανέμων και υδάτων και την τρέχουσα τιμή της πίπας στην αγορά; «Ευρέ Εργά» είναι αργκό (που ίσως μόνο η συγγραφέας ...
Συνέχεια...
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Βαρεθήκατε και εσείς τα cliché debates που ευδοκιμούν γύρω μας όπως και εμείς; Μια διαφορετική αντιπαράθεση, μέχρι τελικής πτώσεως, ξεκίνησε.  Πώς καταφέρνουν, σκέφτηκα αμέσως μόλις διάβασα το δελτίο τύπου, να συναντηθούν σε μία παράσταση 75 λεπτών ο D.H.Lawrence και οι Ερωτευμένες Γυναίκες του (ένα κείμενο του 1920) με Έλληνες συνδικαλιστές, bloggers, ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Όταν τελείωσε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος το κοινό αίσθημα ήταν ότι ο κόσμος των συστημάτων είχε γίνει κομμάτια. Έτσι οι άνθρωποι μπήκαν, χωρίς να το ξέρουν, στο Μεσοπόλεμο. Αυτό το χωρίς να το ξέρουν είναι ίσως το πιο συγκινητικό κομμάτι των κάθε είδους ανθρώπινων ιστοριών. Γιατί οι ιστορίες είναι θνητές ...
Συνέχεια...
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που καταφτάνει στην Ελλάδα αφού πέρυσι ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival 2012 – Kassandra
Του νάητς αγκό άη γουας ιν δις μπαρ ιν Άθενς εντ άη μητ δις γούμαν. Ση γουέρ ρεντ σάηνη χάη, ρήλη χάη χήλς, εντ ση ντάζεντ σπηκ ένη γκρηκ, ση σπηκ όνλυ μπρόκεν ήνγκλις. Ση σπηκς ε μπιτ λάηκ άη ράητ χήαρ. Ση ις ε metanastria, ε ίμμιγκραντ. Αντερντέν; Χερ νέημ ισ Kassandra.  Γιου ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
A Western @ Bios
Τι το κάναμε εδώ μέσα; American bar; Ναι, και μάλιστα στην Άγρια Δύση. Μη μου πείτε πως δεν φαντασιωθήκατε ποτέ πως βρίσκεστε στο σαλούν που ξεφυτρώνει σε εκείνη την πόλη που φιγουράρει στην έρημη κοιλάδα της Άγριας Δύσης. Πώς εκεί που πίνετε αμέριμνοι το bourbon σας και παίζετε χαρτιά με ένα ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Μαζί φτυνόμαστε, και χώρια αγανακτούμε.Πέντε χρόνια μετά το διαζύγιο τους, φρεσκο-ξανα-παντρεμένοι και οι δυο, ο Έλιοτ και η Αμάντα ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά στα γειτονικά μπαλκόνια του ξενοδοχείου όπου γιορτάζουν το μήνα του μέλιτος με τους νέους συζύγους τους. Μετά τον πρώτο τους γάμο βίαιου και αυτοκαταστροφικού πάθους, τώρα και οι ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
24 Hour Plays Athens – στα backstage της προετοιμασίας
6 συγγραφείς, 6 σκηνοθέτες, 20 ηθοποιοί, 24 ΜΟΛΙΣ ΩΡΕΣ για να γράψουν, σκηνοθετήσουν, προβάρουν και παρουσιάσουν στο κοινό 6 ολοκαίνουρια έργα μέσα σε 1 παράσταση. Τα 24 Hour Plays ξεκίνησαν 12 χρόνια πριν σαν ένα διασκεδαστικό πείραμα με αφετηρία τα "δικά μας" geeky 24 Hour Comics του Scott McCloud. Μετά την πρώτη ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Watch Me Fall @ Bios
Επινοώντας την παράσταση
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Page_31
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Πάπισσα Ιωάννα
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Η Μικρή Γοργόνα
Ευρέ Εργά
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
24 hour plays Athens
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
Bob Theatre Festival 2012 – Kassandra
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
A Western @ Bios
Unemployed και πάλι στο Bios
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
24 Hour Plays Athens – στα backstage της