Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες.

Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι “παππούς”, κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, μπλοκάρει τις εξόδους διαφυγής και κρατάει εγκλωβισμένα τρία αδέλφια μέσα στην πατρική τους έπαυλη, την “Κόλαση των Βόριγκερ”, να επιμένουν να “παίζουν” ακόμα την φαμίλια στο οικογενειακό δείπνο, με μενού από ανασφάλειες και αλληλοσπαραγμό.

Το οικογειακό τραπέζι στήνεται προσεκτικά, ευλαβικά από την μεγαλύτερη, μητροπρεπή, αδερφή, κάτω από το κυνικό βλέμμα της μικρότερης, να είναι έτοιμο για την επιστροφή στο πατρικό του αδελφού τους Λούντβιχ, όπως ακριβώς του αρέσει. Μια (αρκούντως  αργοκίνητη) ιεροτελεστία που παγιδεύει το θεατή μέσα στην μουντή, ανιαρή, επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα τους.

Η άφιξη του Λούντβιχ, μετά από 20 χρόνια παραμονής στο φρενοκομείο στο Στάινχοφ της Βιέννης, θα επαναφέρει ασυναίσθητα παλιούς γνώριμους ρόλους: της αποπνικτικά περιποιητικής και άβουλα, αδιαμαρτύρητα, αλλά κρυφά ευπρόσδεκτα, θύματος μητέρας – του εγωκεντρικού και επιθετικά ανασφαλούς, καλομαθημένου και οξύθυμου γιου ή πατέρα – της ζηλιάρας μικρής αδερφής ή κόρης που πασχίζει ανομολόγητα για πατρική επιβεβαίωση. Χωρίς τους γονείς τους ή παιδιά δικά τους, γεμίζουν μεταξύ τους τις πατροπαράδοτες θέσεις στο τραπέζι και στις ζωές τους, είναι οι τρεις τους τα πάντα ο ένας για τον άλλο, παρήγορα και ανυπόφορα.

Η προκλητική αυταρέσκεια και ο επιθετικός παιδισμός του Λούντβιχ, η ανεξέλεγκτη και ασύδοτη ευκολία του να παραδίδεται και να επιδίδεται στις εξάρσεις συναισθηματικής και λεκτικής βίας απέναντι στις αδερφές του, γρήγορα ανατρέπει την (επιτηδευμένα) ληθαργική διάθεση του πρώτου μέρους.  Στην κορύφωση των εντάσεων, το καλογυαλισμένο φαίνεσθαι τραβιέται κάτω από τις ευαίσθητες συγκαλυμμένα ανταγωνιστικές τους ισορροπίες, αφήνοντας γυμνή και ευάλωτη στον πυρήνα της εστίας την μισαλλοδοξία, την αντιζηλία, και την ωμή αυτο-αποδοκιμασία από την οποία πηγάζουν.

Στο τέλος της βραδιάς, τα σπασμένα κομμάτια πάλι θα μαζευτούν, τα έπιπλα της ζωής τους θα αλλάξουν για λίγο διαρρύθμιση και τα ασημικά θα φυλαχθούν, για την επόμενη μέρα και το επόμενο γεύμα.

 

Ο Τόμας Μπέρνχαρντ έγραψε αυτό το έργο το 1984 για τρεις μεγάλους  ηθοποιούς της σύγχρονης γερμανικής σκηνής, την Ίλζε Ρίττερ, την Κίρστεν Ντένε και τον Γκέρτ Φος, σχηματίζοντας τον τίτλο από τα επίθετα τους. Στο σημαντικό αυτό ανέβασμα, τρεις κορυφαίοι ηθοποιοί του ελληνικού θεάτρου αναλαμβάνουν τους ίδιους αυτούς ρόλους, αλλά και να σκηνοθετήσουν ο ένας τον άλλο, δίνοντας όλη τους την προσωπικότητα, το εκτόπισμα και το ταλέντο τους, αντιμετωπίζοντας τα τρια αδέρφια σαν πραγματικές ερμηνείες ζωής.

Το αποτέλεσμα είναι ένα βαθιά ενδοσκοπικό ψυχογραφήματα κουτσουρεμένων ψυχών μεταξύ άρτου και οίνου. Το άνοιγμα των χαρακτήρων αυτών κερδίζεται μέσα από την παρατήρηση κάθε δουλεμένης κίνησης και αντίδρασης. Γίνονται αυτά τα τρία “πλάσματα των επαύλεων” ένας καθρέφτης  μέσα στον οποίο αντικατοπτρίζονται οι μηχανισμοί και οι σχέσεις στον πυρήνα κάθε οικογένειας οι οποίοι σπάνια μαρτυρώνται, και ο οποίος δυνητικά απλώνει το χέρι και ξεριζώνει κάτι σκοτεινό και ενοχικό που κρύβεται μέσα σε κάθε θεατή και το κάνει βορά του.

 

Τρια πλάσματα πνιγμένα στη χλιδή (για την οποία ποτέ δεν μόχθησαν αλλά από την οποία υποφέρουν), τη μονοτονία και το ανθρώπινο αδιέξοδο τους, αναζητούν ακόμα και τώρα νόημα στην ύπαρξη τους, χωρίς ποτέ να τολμούν να δοκιμαστούν δίχως το δεκανίκι τους. Εσώκλειστες θεατρίνες με καριέρα στη πλάτη του ονόματος και των γνωριμιών τους, και ένας φιλόσοφος που εφευρίσκει δικαιολογίες για να μην τελειώσει το βιβλίο του.

Η μεγάλη (Άννα Κοκκίνου) αρκείται να προσφέρει στην οικογένεια της, να αισθάνεται χρήσιμη και να διατηρεί την παράδοση, μια σωστότερη για αυτήν εκδοχή της μητέρας της. Η μικρή (Ράνια Οικονομίδου), κυνική, προσπαθεί άκαρπα να βουλιάξει την δική της ευάλωτη φύση κάτω από το δηλητήριο του τσιγάρου, του αλκοόλ και της χολής της, φτάνοντας στο αντίθετο αποτέλεσμα. Ο “αγαπημένος τους τρελός” και φιλόσοφος (Δημήτρης Καταλειφός), μήλον και πηγή της έριδος, χαρισματικός, σπινθηροβόλος, προτιμά να μένει εσώκλειστος σε ένα φρενοκομείο, με τις λίγες ελευθερίες και την αίσθηση ιδιαιτερότητας που μπορεί να αγοράσει με την περιουσία του από το να είναι σε ένα περιβάλλον που δεν μπορεί να ελέγξει ή όπου η ανωτερότητα του κινδυνεύει να αμφισβητηθεί.

Στρώματα πάνω σε στρώματα από συμπλέγματα, όλα μαζί ένα αλληλένδετο κουβάρι. Ψέματα πολιτισμένα, αλήθειες που διαστρεβλώνονται από τον ένα στον άλλο, αλληλοεξάρτηση, υποτέλεια, χειραγώγιση, ψυχολογική βία… Οικογένεια.

Μετάφραση: Βασισμένη σε μία μετάφραση της Ιωάννας Μεϊτάνη
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καταλειφός, Άννα Κοκκίνου, Ράνια Οικονομίδου, Πάνος Παπαδόπουλος
Σκηνικό: Εύα Μανιδάκη
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Παίζουν: Ράνια Οικονομίδου, Άννα Κοκκίνου και Δημήτρης Καταλειφός

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 20.00
Τετάρτη και Κυριακή στις 19.00

Τιμές εισιτηρίων
Γενική είσοδος 20€
Φοιτητικό 15€
Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη γενική είσοδος 15€

Θέατρο Σφενδόνη
Μακρή 4, Αθήνα (Μακρυγιάννη)
Τηλ: 210 9246692

10



Διάβασε επίσης...
Βραβεία Tony 2012
Το Αμερικάνικο θέατρο γιόρτασε την Κυριακή 10 Ιουνίου απονέμοντας τα βραβεία Tony στην 66η τελετή τους.  Θυμάστε το Once, το κινηματογραφικό μιούζικαλ του 2006 που απέσπασε ένα σωρό βραβεία, ανάμεσα στα οποία και το Όσκαρ Μουσικής και έκανε διάσημους ανά τον κόσμο τους πρωταγωνιστές και ερμηνευτές των τραγουδιών του τον Glen Hansard (της Ιρλανδέζικης ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Woody Allen (ελπίζουμε να συμφωνείτε), οι Σφαίρες Πάνω από το Broadway θα αποκτήσουν τη θεατρική εκδοχή τους και θα παρουσιαστούν το 2013, που αλλού, στο Broadway. To project της θεατρικής διασκευής της ταινίας του 1994 της οποίας το σενάριο ο Woody Allen συνέγραψε με τον ...
Συνέχεια...
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο  σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Ανν Ρέινολντς και Μόιρα Μποφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης και διασκεύασε ο Νίκος Μαστοράκης, με την Μαρίνα Ασλάνογλου να υποδύεται την τραγική Σίρλεϋ Τζόουνς, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε πέρυσι, φέτος παρουσιάζεται ξανά, για λίγες παραστάσεις, από τις 6 Φεβρουαρίου. Είναι η τέταρτη φορά που ...
Συνέχεια...
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Η αυλαία ανοίγει. Ο Άμλετ μπαίνει στο ανάκτορο... Ο Άμλετ βρίσκεται μπλεγμένος στις καταστάσεις που περιγράφει η τραγωδία με το όνομά του, γραμμένη από τον Σαίξπηρ, σε έναν τόπο όπου τα πάντα διαλύονται και βασικός πρωταγωνιστής είναι, ποιος άλλος, η κρίση. Ο ήρωας που έχει ταυτιστεί με τον "άνθρωπο σε κρίση" ...
Συνέχεια...
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά τις μαζικές δολοφονίες και την παιδοκτονία, το έγκλημα της Μήδειας ακόμα να παραγραφεί. Στον θεατρικό χώρο, τα διάσπαρτα παρατημένα πικάπ περιέχουν παγιδευμένη την καταγραφή και παραδοχή της ενοχής της, περιμένοντας καρτερικά να ακουστούν ξανά. Η ίδια, αιώνια νέα,  τριγυρίζει στοιχειωμένη, προσεκτικά, ανάμεσα στο ναρκοπέδιο της παράβασης της, ξεσκεπάζεται, αρπάζει το ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που καταφτάνει στην Ελλάδα αφού πέρυσι ...
Συνέχεια...
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Βαρεθήκατε και εσείς τα cliché debates που ευδοκιμούν γύρω μας όπως και εμείς; Μια διαφορετική αντιπαράθεση, μέχρι τελικής πτώσεως, ξεκίνησε.  Πώς καταφέρνουν, σκέφτηκα αμέσως μόλις διάβασα το δελτίο τύπου, να συναντηθούν σε μία παράσταση 75 λεπτών ο D.H.Lawrence και οι Ερωτευμένες Γυναίκες του (ένα κείμενο του 1920) με Έλληνες συνδικαλιστές, bloggers, ...
Συνέχεια...
A Western @ Bios
Τι το κάναμε εδώ μέσα; American bar; Ναι, και μάλιστα στην Άγρια Δύση. Μη μου πείτε πως δεν φαντασιωθήκατε ποτέ πως βρίσκεστε στο σαλούν που ξεφυτρώνει σε εκείνη την πόλη που φιγουράρει στην έρημη κοιλάδα της Άγριας Δύσης. Πώς εκεί που πίνετε αμέριμνοι το bourbon σας και παίζετε χαρτιά με ένα ...
Συνέχεια...
Η θεατρική ζωή του Bios
Το Bios συμπληρώνει φέτος τα δέκα του χρόνια και το γιορτάζει με μια πολύ ενδιαφέρουσα θεατρική σεζόν. Όταν ξεκίνησε να λειτουργεί αυτό το, μέχρι τότε, παράξενο, μεγάλο κτήριο της Πειραιώς έκανε τη μικρή μας πρωτεύουσα να μοσχοβολήσει Βερολίνο. Ήταν δέκα χρόνια πριν όταν το bar λειτουργούσε ακόμα στο ισόγειο και από ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Ο Τομ, η Αμάντα, η Λώρα και ο Τζιμ, τέσσερις διακριτικά αυτοβιογραφικοί ήρωες του Τέννεσι Γουίλιαμς, ξεπακετάρονται από το ψυγείο της μνήμης όπου ζουν αιχμάλωτοι, κρυσταλλωμένοι για πάντα στην ίδια χρονική περίοδο. Ξεπαγώνουν και ξανανιώνουν μέσα από μια  πότε θόλη, πότε αβέβαια αναπαράσταση των γεγονότων της νεότητας του.   Παγιδευμένοι μόνιμα σε αιώνια λούπα στα ...
Συνέχεια...
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μόνο που αυτή τη φορά τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της παράστασης (μαζί με τον Κώστα Γάκη), Βασίλης Μαυρογεωργίου. Μετά την μεγάλη επιτυχία της παράστασης τη σεζόν που μας πέρασε στο Θέατρο του Νέου Κόσμου αλλά και στην αρχή της φετινής στο Θέατρον και στο Δημοτικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Αέρας
Ράνια Οικονομίδου και Ρένη Πιττακή: μια σύμπραξη που εγγυάται «καλό» θέατρο.  Όταν σε μία θεατρική παράσταση συμπρωταγωνιστούν αυτές οι δύο κυρίες ξέρεις εκ των προτέρων ότι θα δεις αυτό που λέμε καλό θέατρο. Αν, μάλιστα, το κείμενο και η σκηνοθεσία είναι καλή τότε η παράσταση αναμένεται δυνατή. Το έργο «Αέρας» είναι ...
Συνέχεια...
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ανοίγει ξανά ο Φάκελος Αγαμέμνων. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται. Οι Ατρείδες απολογούνται χωρίς συνήγορο. Θύτες και θύματα αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα δίχτυα της Δίκης … Με άξονα τον ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ  του Αισχύλου, η Ομάδα «ΘΕΑΤΡΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.νευ Ε.νσήμων» παρουσιάζει μια σύνθεση-σύνδεση της τραγωδίας με τον σύγχρονο ποιητικό λόγο και το νεότερο ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Όταν τελείωσε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος το κοινό αίσθημα ήταν ότι ο κόσμος των συστημάτων είχε γίνει κομμάτια. Έτσι οι άνθρωποι μπήκαν, χωρίς να το ξέρουν, στο Μεσοπόλεμο. Αυτό το χωρίς να το ξέρουν είναι ίσως το πιο συγκινητικό κομμάτι των κάθε είδους ανθρώπινων ιστοριών. Γιατί οι ιστορίες είναι θνητές ...
Συνέχεια...
O Tim Crouch έρχεται στο Bios
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Η αρχική επιθυμία και πρόθεση του Κώστα Φιλίππογλου, του Δημήτρη Κουρούμπαλη και της Κατερίνας Λούρα ήταν να ανεβάσουν μια τραγωδία. Όμως, όπως πάντα, μεγάλα γεγονότα στις μικρές ζωές τους, επηρέασαν την δουλειά τους. Τους ξύπνησαν αναμνήσεις, παιδικές επιθυμίες και πυροδότησαν προβολές. Και κατέληξαν σε μια ξεκαρδιστική κωμικοτραγωδία. Η νεύρωση είναι κληρονομική; Πόσες ...
Συνέχεια...
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Η ομάδα Σύρμα αποδομεί -και συγκομίζει- τον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ, προσπαθώντας να σερβίρει... βυσσινάδα.  Το κλασσικό έργο διαλύεται στα εξ ων συνετέθη, στα συναισθήματα, τις ερωτήσεις, τις προσωπικές πορείες κάθε χαρακτήρα, τις μεγάλες σκηνές και τις μικρές προσωπικές στιγμές, και ανασυντίθεται... κάπως χαοτικά. Το press release του φεστιβάλ που περιγράφει τα "Βυσσινάκια" αυτά ως ...
Συνέχεια...
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Ο αγαπημένος μας παραμυθάς, Βασίλης Μαυρογεωργίου, καταπιάνεται με ένα νεανικό έργο του Σαίξπηρ και μας γυρίζει στα φοιτητικά μας χρόνια.  Επιστροφή στο χρόνο που θα μπορούσε κανείς να την αντιμετωπίσει και ως μια καλή περίπτωση μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση, κάθε άλλο παρά καλή είναι. Τη φαντασία και την ενέργεια του Βασίλη ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Γλυκέ μου Τύραννε, να μην ημέρωνες... Ο Πάνος το περασμένο καλοκαίρι διάβασε τη βιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα.  Η Νεφέλη το φθινόπωρο είδε στο Λονδίνο την παραγωγή του υπαρξιακού δράματος Καλιγούλας του Albert Camus. Η Ελένη μικρή διάβαζε τον Μαγικό Αυλό και της άρεσε πολύ. Ο Γρηγόρης φέτος έγραψε ένα θεατρικό ...
Συνέχεια...
Βραβεία Tony 2012
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Mαζί @ M art Space
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
A Western @ Bios
Η θεατρική ζωή του Bios
Unemployed και πάλι στο Bios
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου
The Peter Pan Project Vol.I
Αέρας
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
O Tim Crouch έρχεται στο Bios
24 hour plays Athens
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών