Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες.

Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι “παππούς”, κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, μπλοκάρει τις εξόδους διαφυγής και κρατάει εγκλωβισμένα τρία αδέλφια μέσα στην πατρική τους έπαυλη, την “Κόλαση των Βόριγκερ”, να επιμένουν να “παίζουν” ακόμα την φαμίλια στο οικογενειακό δείπνο, με μενού από ανασφάλειες και αλληλοσπαραγμό.

Το οικογειακό τραπέζι στήνεται προσεκτικά, ευλαβικά από την μεγαλύτερη, μητροπρεπή, αδερφή, κάτω από το κυνικό βλέμμα της μικρότερης, να είναι έτοιμο για την επιστροφή στο πατρικό του αδελφού τους Λούντβιχ, όπως ακριβώς του αρέσει. Μια (αρκούντως  αργοκίνητη) ιεροτελεστία που παγιδεύει το θεατή μέσα στην μουντή, ανιαρή, επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα τους.

Η άφιξη του Λούντβιχ, μετά από 20 χρόνια παραμονής στο φρενοκομείο στο Στάινχοφ της Βιέννης, θα επαναφέρει ασυναίσθητα παλιούς γνώριμους ρόλους: της αποπνικτικά περιποιητικής και άβουλα, αδιαμαρτύρητα, αλλά κρυφά ευπρόσδεκτα, θύματος μητέρας – του εγωκεντρικού και επιθετικά ανασφαλούς, καλομαθημένου και οξύθυμου γιου ή πατέρα – της ζηλιάρας μικρής αδερφής ή κόρης που πασχίζει ανομολόγητα για πατρική επιβεβαίωση. Χωρίς τους γονείς τους ή παιδιά δικά τους, γεμίζουν μεταξύ τους τις πατροπαράδοτες θέσεις στο τραπέζι και στις ζωές τους, είναι οι τρεις τους τα πάντα ο ένας για τον άλλο, παρήγορα και ανυπόφορα.

Η προκλητική αυταρέσκεια και ο επιθετικός παιδισμός του Λούντβιχ, η ανεξέλεγκτη και ασύδοτη ευκολία του να παραδίδεται και να επιδίδεται στις εξάρσεις συναισθηματικής και λεκτικής βίας απέναντι στις αδερφές του, γρήγορα ανατρέπει την (επιτηδευμένα) ληθαργική διάθεση του πρώτου μέρους.  Στην κορύφωση των εντάσεων, το καλογυαλισμένο φαίνεσθαι τραβιέται κάτω από τις ευαίσθητες συγκαλυμμένα ανταγωνιστικές τους ισορροπίες, αφήνοντας γυμνή και ευάλωτη στον πυρήνα της εστίας την μισαλλοδοξία, την αντιζηλία, και την ωμή αυτο-αποδοκιμασία από την οποία πηγάζουν.

Στο τέλος της βραδιάς, τα σπασμένα κομμάτια πάλι θα μαζευτούν, τα έπιπλα της ζωής τους θα αλλάξουν για λίγο διαρρύθμιση και τα ασημικά θα φυλαχθούν, για την επόμενη μέρα και το επόμενο γεύμα.

 

Ο Τόμας Μπέρνχαρντ έγραψε αυτό το έργο το 1984 για τρεις μεγάλους  ηθοποιούς της σύγχρονης γερμανικής σκηνής, την Ίλζε Ρίττερ, την Κίρστεν Ντένε και τον Γκέρτ Φος, σχηματίζοντας τον τίτλο από τα επίθετα τους. Στο σημαντικό αυτό ανέβασμα, τρεις κορυφαίοι ηθοποιοί του ελληνικού θεάτρου αναλαμβάνουν τους ίδιους αυτούς ρόλους, αλλά και να σκηνοθετήσουν ο ένας τον άλλο, δίνοντας όλη τους την προσωπικότητα, το εκτόπισμα και το ταλέντο τους, αντιμετωπίζοντας τα τρια αδέρφια σαν πραγματικές ερμηνείες ζωής.

Το αποτέλεσμα είναι ένα βαθιά ενδοσκοπικό ψυχογραφήματα κουτσουρεμένων ψυχών μεταξύ άρτου και οίνου. Το άνοιγμα των χαρακτήρων αυτών κερδίζεται μέσα από την παρατήρηση κάθε δουλεμένης κίνησης και αντίδρασης. Γίνονται αυτά τα τρία “πλάσματα των επαύλεων” ένας καθρέφτης  μέσα στον οποίο αντικατοπτρίζονται οι μηχανισμοί και οι σχέσεις στον πυρήνα κάθε οικογένειας οι οποίοι σπάνια μαρτυρώνται, και ο οποίος δυνητικά απλώνει το χέρι και ξεριζώνει κάτι σκοτεινό και ενοχικό που κρύβεται μέσα σε κάθε θεατή και το κάνει βορά του.

 

Τρια πλάσματα πνιγμένα στη χλιδή (για την οποία ποτέ δεν μόχθησαν αλλά από την οποία υποφέρουν), τη μονοτονία και το ανθρώπινο αδιέξοδο τους, αναζητούν ακόμα και τώρα νόημα στην ύπαρξη τους, χωρίς ποτέ να τολμούν να δοκιμαστούν δίχως το δεκανίκι τους. Εσώκλειστες θεατρίνες με καριέρα στη πλάτη του ονόματος και των γνωριμιών τους, και ένας φιλόσοφος που εφευρίσκει δικαιολογίες για να μην τελειώσει το βιβλίο του.

Η μεγάλη (Άννα Κοκκίνου) αρκείται να προσφέρει στην οικογένεια της, να αισθάνεται χρήσιμη και να διατηρεί την παράδοση, μια σωστότερη για αυτήν εκδοχή της μητέρας της. Η μικρή (Ράνια Οικονομίδου), κυνική, προσπαθεί άκαρπα να βουλιάξει την δική της ευάλωτη φύση κάτω από το δηλητήριο του τσιγάρου, του αλκοόλ και της χολής της, φτάνοντας στο αντίθετο αποτέλεσμα. Ο “αγαπημένος τους τρελός” και φιλόσοφος (Δημήτρης Καταλειφός), μήλον και πηγή της έριδος, χαρισματικός, σπινθηροβόλος, προτιμά να μένει εσώκλειστος σε ένα φρενοκομείο, με τις λίγες ελευθερίες και την αίσθηση ιδιαιτερότητας που μπορεί να αγοράσει με την περιουσία του από το να είναι σε ένα περιβάλλον που δεν μπορεί να ελέγξει ή όπου η ανωτερότητα του κινδυνεύει να αμφισβητηθεί.

Στρώματα πάνω σε στρώματα από συμπλέγματα, όλα μαζί ένα αλληλένδετο κουβάρι. Ψέματα πολιτισμένα, αλήθειες που διαστρεβλώνονται από τον ένα στον άλλο, αλληλοεξάρτηση, υποτέλεια, χειραγώγιση, ψυχολογική βία… Οικογένεια.

Μετάφραση: Βασισμένη σε μία μετάφραση της Ιωάννας Μεϊτάνη
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καταλειφός, Άννα Κοκκίνου, Ράνια Οικονομίδου, Πάνος Παπαδόπουλος
Σκηνικό: Εύα Μανιδάκη
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Παίζουν: Ράνια Οικονομίδου, Άννα Κοκκίνου και Δημήτρης Καταλειφός

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 20.00
Τετάρτη και Κυριακή στις 19.00

Τιμές εισιτηρίων
Γενική είσοδος 20€
Φοιτητικό 15€
Κάθε Τετάρτη και Πέμπτη γενική είσοδος 15€

Θέατρο Σφενδόνη
Μακρή 4, Αθήνα (Μακρυγιάννη)
Τηλ: 210 9246692

10



Διάβασε επίσης...
Ο Κουλοχέρης του Σποκέιν στο Θέατρο Αργώ
Ποιο κουλό σενάριο θα μπορούσε να οδηγήσει μια trailer trash ξανθιά και τον μελαψό γκόμενο της να βρεθούν αλυσοδεμένοι στο καλοριφέρ σε ένα φτηνό δωμάτιο μοτέλ...με ένα μπιτόνι βενζίνη έτοιμο να εκραγεί και μερικές ντουζίνες κομμένα χέρια σπαρμένα γύρω τους στο πάτωμα; Ο Ιρλανδός Martin McDonagh (In Bruges, Pillowman) ξαναχτυπά με ...
Συνέχεια...
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε νέους εικαστικούς καλλιτέχνες που επιθυμούν να φιλοτεχνήσουν το εξώφυλλο για τον ετήσιο οδηγό του θεάτρου Παλλάς. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, έχοντας πολύ μεγάλη ανταπόκριση ανάμεσα σε νέους γραφίστες και εικαστικούς σχεδιαστές. Ο οδηγός θα κυκλοφορήσει περί τα μέσα Σεπτεμβρίου σε περίπου ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival 2012
Το φεστιβάλ νεανικού θεάτρου επιστρέφει, και φέτος, για 5η συνεχόμενη χρονιά. Πετυχημένες παραστάσεις προηγούμενων ετών, πρεμιέρες, διαγωνισμοί, μετακλήσεις από το εξωτερικό, stand-up comedy, συναυλίες και πάρτυ, θα κάνουν για πέντε μέρες, 16-20 Μαΐου 2012, το bios το επίκεντρο της θεατρικής δραστηριότητας της Αθήνας προσελκύοντας, όπως και τις άλλες χρονιές, χιλιάδες θεατές. Translunar ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Ο αγαπημένος μας παραμυθάς, Βασίλης Μαυρογεωργίου, καταπιάνεται με ένα νεανικό έργο του Σαίξπηρ και μας γυρίζει στα φοιτητικά μας χρόνια.  Επιστροφή στο χρόνο που θα μπορούσε κανείς να την αντιμετωπίσει και ως μια καλή περίπτωση μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση, κάθε άλλο παρά καλή είναι. Τη φαντασία και την ενέργεια του Βασίλη ...
Συνέχεια...
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Η αυλαία ανοίγει. Ο Άμλετ μπαίνει στο ανάκτορο... Ο Άμλετ βρίσκεται μπλεγμένος στις καταστάσεις που περιγράφει η τραγωδία με το όνομά του, γραμμένη από τον Σαίξπηρ, σε έναν τόπο όπου τα πάντα διαλύονται και βασικός πρωταγωνιστής είναι, ποιος άλλος, η κρίση. Ο ήρωας που έχει ταυτιστεί με τον "άνθρωπο σε κρίση" ...
Συνέχεια...
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που καταφτάνει στην Ελλάδα αφού πέρυσι ...
Συνέχεια...
Λευκές Νύχτες
Είναι ύπουλα ρομαντικές οι νύχτες με ξαστεριά της Αγίας Πετρούπολης. Ο πρωταγωνιστής, ο εικοσιεξάχρονος «Ονειροπόλος», αποτέλει ένα γλυκό παράδοξο. Είναι τόσο ντροπαλός, μοναχικός και ήσυχος που έχει περάσει ολόκληρη τη ζωή του χωρίς ποτέ να μιλήσει σε μια γυναίκα, φτιάχνοντας μόνο σενάρια με τη φαντασία του για το «αν» και «πως», ...
Συνέχεια...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Μαζί φτυνόμαστε, και χώρια αγανακτούμε.Πέντε χρόνια μετά το διαζύγιο τους, φρεσκο-ξανα-παντρεμένοι και οι δυο, ο Έλιοτ και η Αμάντα ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά στα γειτονικά μπαλκόνια του ξενοδοχείου όπου γιορτάζουν το μήνα του μέλιτος με τους νέους συζύγους τους. Μετά τον πρώτο τους γάμο βίαιου και αυτοκαταστροφικού πάθους, τώρα και οι ...
Συνέχεια...
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
Μια σύγχρονη διασκευή του έργου Χαίρε Νύμφη του Γρηγορίου Ξενόπουλου που ακολούθησε ένα δρόμο στρωμένο με καλές προθέσεις και τελικό προορισμό την κόλαση.  Οι πολλές και καλές προθέσεις στη διασκευή της Κιτσοπούλου είναι εμφανείς: in yer face theatre με ολίγη από τη σκληρότητα της Σάρα Κέιν και του Μαρκ Ρεϊβενχιλ, με ...
Συνέχεια...
A Western @ Bios
Τι το κάναμε εδώ μέσα; American bar; Ναι, και μάλιστα στην Άγρια Δύση. Μη μου πείτε πως δεν φαντασιωθήκατε ποτέ πως βρίσκεστε στο σαλούν που ξεφυτρώνει σε εκείνη την πόλη που φιγουράρει στην έρημη κοιλάδα της Άγριας Δύσης. Πώς εκεί που πίνετε αμέριμνοι το bourbon σας και παίζετε χαρτιά με ένα ...
Συνέχεια...
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μόνο που αυτή τη φορά τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της παράστασης (μαζί με τον Κώστα Γάκη), Βασίλης Μαυρογεωργίου. Μετά την μεγάλη επιτυχία της παράστασης τη σεζόν που μας πέρασε στο Θέατρο του Νέου Κόσμου αλλά και στην αρχή της φετινής στο Θέατρον και στο Δημοτικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την παράσταση
Το Θέατρο του Νέου Κόσμου, συνεχίζοντας και εξελίσσοντας το Φεστιβάλ Devised Theatre Παραστάσεις μικρού μήκους από νέους δημιουργούς, που είχε πραγματοποιήσει τον Μάιο 2009, διοργανώνει την εβδομάδα από 28 Μαΐου μέχρι 3 Ιουνίου 2012 το Φεστιβάλ Επινοώντας την παράσταση, το οποίο περιλαμβάνει 14 παραστάσεις από ισάριθμες θεατρικές ομάδες, που προσεγγίζουν ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Η αρχική επιθυμία και πρόθεση του Κώστα Φιλίππογλου, του Δημήτρη Κουρούμπαλη και της Κατερίνας Λούρα ήταν να ανεβάσουν μια τραγωδία. Όμως, όπως πάντα, μεγάλα γεγονότα στις μικρές ζωές τους, επηρέασαν την δουλειά τους. Τους ξύπνησαν αναμνήσεις, παιδικές επιθυμίες και πυροδότησαν προβολές. Και κατέληξαν σε μια ξεκαρδιστική κωμικοτραγωδία. Η νεύρωση είναι κληρονομική; Πόσες ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά τις μαζικές δολοφονίες και την παιδοκτονία, το έγκλημα της Μήδειας ακόμα να παραγραφεί. Στον θεατρικό χώρο, τα διάσπαρτα παρατημένα πικάπ περιέχουν παγιδευμένη την καταγραφή και παραδοχή της ενοχής της, περιμένοντας καρτερικά να ακουστούν ξανά. Η ίδια, αιώνια νέα,  τριγυρίζει στοιχειωμένη, προσεκτικά, ανάμεσα στο ναρκοπέδιο της παράβασης της, ξεσκεπάζεται, αρπάζει το ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Όταν τελείωσε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος το κοινό αίσθημα ήταν ότι ο κόσμος των συστημάτων είχε γίνει κομμάτια. Έτσι οι άνθρωποι μπήκαν, χωρίς να το ξέρουν, στο Μεσοπόλεμο. Αυτό το χωρίς να το ξέρουν είναι ίσως το πιο συγκινητικό κομμάτι των κάθε είδους ανθρώπινων ιστοριών. Γιατί οι ιστορίες είναι θνητές ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αν μια ζωή διαγράφεται από μια νοητή ευθεία με μνημονικά σημάδια από εμπειρίες και επιλογές, τι συμβαίνει όταν πέντε ηθοποιοί ενώσουν τα δικά τους ίχνη σε ένα κυριολεκτικό χάρτινο μονοπάτι αναμνήσεων για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική πραγματικότητα; Τα μέλη της ομάδας Motus Terrae χρησιμοποιούν ένα τέτοιο  άδειο, λευκό, ρολό χαρτί ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Η ομάδα Σύρμα αποδομεί -και συγκομίζει- τον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ, προσπαθώντας να σερβίρει... βυσσινάδα.  Το κλασσικό έργο διαλύεται στα εξ ων συνετέθη, στα συναισθήματα, τις ερωτήσεις, τις προσωπικές πορείες κάθε χαρακτήρα, τις μεγάλες σκηνές και τις μικρές προσωπικές στιγμές, και ανασυντίθεται... κάπως χαοτικά. Το press release του φεστιβάλ που περιγράφει τα "Βυσσινάκια" αυτά ως ...
Συνέχεια...
Η Μικρή Γοργόνα
Δεν ξέρουμε αν έχετε και εσείς ανάγκη όπως εμείς να καταφεύγετε που και που σε διάφορα τρικς για να ξεχαστείτε από τα μεγαλύτερα ή μικρότερα δεινά της ενήλικης ζωής. Αν το κάνετε, πάντως, σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση για να το πετύχετε για λίγες ώρες. Οι παιδικές παραστάσεις του θεάτρου ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Ο μονόλογος λογαριασμός και απολογισμός των επιλογών μιας ζωής στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ, στο τέλος του διαδρόμου με τις κονσέρβες λουκάνικα κοκτέιλ. Η Μαρί-Πιερ βγάζει κάθε Τρίτη τον μπαμπά της για ψώνια- κι ας επιμένει αυτός να την φωνάζει με το βαφτιστικό του, Ζαν-Πιερ. Το αίμα ρίμελ δεν γίνεται. Η Μαρί-Πιερ πάντα φροντίζει τον εαυτό της τις ...
Συνέχεια...
Ο Κουλοχέρης του Σποκέιν στο Θέατρο Αργώ
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του
Bob Theatre Festival 2012
I Will Survive
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Λευκές Νύχτες
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
A Western @ Bios
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Unemployed και πάλι στο Bios
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Επινοώντας την παράσταση
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Page_31
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
The Peter Pan Project Vol.I
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Η Μικρή Γοργόνα
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ