«Το πλαστικό ήταν η αφορμή, όχι το ίδιο το θέμα, πώς να πούμε κάποια πράγματα συμβολικά. Οι άνθρωποι ήταν πάντα πλαστικοί και ίσως παλιότερα να ήταν και πιο πλαστικοί. Σε μια παλιότερη εποχή σου χρειαζότανε περισσότερο πλαστικό ή μια διαφορετικού είδους προστασία, για να αντέξεις».

Η παράσταση σας στηρίχτηκε στις αρχές του Devised Theatre, μιας «μεθόδου» ευρέως διαδεδομένης στο εξωτερικό τις τελευταίες δεκαετίες, που εδώ και λίγα χρόνια ήρθε σαν μόδα και στην Ελλάδα. Με τον όρο αυτό εννοούμε μια μέθοδο δημιουργίας μιας παράστασης / performance, που βασίζεται σε οτιδήποτε- μια ιδέα, ένα αντικείμενο, ένα κείμενο, μια φωτογραφία ακόμη κι ένα θεατρικό έργο, πάνω στο οποίο η ομάδα δουλεύει μέσα από τις πρόβες με ποικίλους τρόπους, όπως αυτοσχεδιασμούς, χτίζοντας την παράσταση. Τι έχετε κρατήσει από τη διαδικασία αυτή και τις μέχρι τώρα παραστάσεις σας;
Ήταν μια δημιουργική διαδικασία στην οποία ανακαλύπτεις νέα άγνωστα μέχρι τότε εκφραστικά μέσα του ίδιου σου του εαυτού. O ηθοποιός είναι και δημιουργός με έναν πολύ πιο άμεσο τρόπο και όχι απλώς το στρατιωτάκι που καλείται να κάνει πρόβα κάτω από τις οδηγίες του σκηνοθέτη. Τον πρώτο καιρό, όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε, και έπρεπε από το χάος χωρίς κείμενο με μια απόλυτη ελευθερία να κάνουμε το οτιδήποτε, μπήκαμε σε μια δημιουργική φάση. Μπαίναμε στο μετρό και βλέπαμε θεατρικές παραστάσεις.

Μέσα από τη μέθοδο αυτή δίνεται η ευκαιρία να αναδειχτεί η δυναμική τα ομάδας. Μήπως έχουμε περάσει από την εποχή του σκηνοθέτη (20ος αιώνας), στην εποχή της ομάδας;
Μακάρι. Στην Ελλάδα είναι δύσκολο να το πεις αυτό, γιατί πουθενά στην ζωή μας δεν λειτουργούμε ομαδικά, είναι θέμα παιδείας. Το πείραμα που κάναμε εδώ είναι 100 % ομαδική δουλειά. Είναι πολύ διαφορετικό όταν πέντε μυαλά σκέφτονται και δουλεύουν πάνω σε κάτι και αλλιώς όταν είναι ένας ο οποίος δίνει εντολές. Σε αυτή την περίπτωση, είναι πιο δύσκολη η θέση του «σκηνοθέτη», καθώς αναθεωρείται ο ρόλος του και οι αρμοδιότητες του, όπως και οι αρμοδιότητες του ηθοποιού πλέον. Ο ρόλος του σκηνοθέτη είναι να κρατήσει τις ισορροπίες, να συντονίσει την ομάδα και να δημιουργήσει έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας. Από την άλλη μεριά, το πακέτο του ηθοποιού πρέπει να περιλαμβάνει τεχνικές γνώσεις, να μπορεί να μιλάει και να μπορεί να κινείται, γιατί όλα αυτά είναι τα εργαλεία με τα οποία ο σκηνοθέτης θα στήσει την δουλειά αυτή. Θα πρέπει όμως ο ηθοποιός να είναι και ο ίδιος καλλιτέχνης, όχι φορέας της τέχνης κάποιου άλλου, γιατί δεν είναι ότι θα ερμηνεύσει μόνο κάτι που θα του δοθεί.

Θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε κάποιο συγκεκριμένο είδος θεάτρου σήμερα ως «Σύγχρονο Θέατρο»;
Το Devised Theatre είναι ένας πολύ ξενικός όρος. Η πρόθεσή μας στο θέατρο είναι όχι τόσο να αναπαράγουμε μια φόρμα που υπάρχει ήδη ως δεδομένη έξω, αλλά να ανακαλύψουμε την δικιά μας φόρμα, με την δική μας γλώσσα, την δική μας παιδεία, την δική μας καθημερινότητα. ¶σχετα με το αν είναι πρωτοποριακό ή μοντέρνο να είναι κάτι που μας αφορά όλους και να συμβαίνει τώρα, αύριο μπορεί να είναι παλιό παρωχημένο. Ότι έχουμε φέρει σε αυτή την παράσταση, είναι ζητήματα που εμάς αυτή την στιγμή, μας καίνε, που συμβαίνουν γύρω μας και που τα μεταφέρουμε ο καθένας με τον δικό του τρόπο και την δική του οπτική πάνω στην σκηνή, οπότε με αυτή βρισκόμαστε κοντά σε ένα σύγχρονο θέατρο. Παρόλα αυτά για να κάνουμε Devised Theatre, βασιστήκαμε και πάλι σε φόρμες που είναι γνωστές στο κλασικό θέατρο, άρα ένας ηθοποιός ακόμη κι αν ασχολείται με αυτού του είδους το θέατρο, πρέπει να διαθέτει μια κλασική παιδεία.

Τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται συνεχώς νέες θεατρικές ομάδες. Πέρα από την πρέσβευση κοινών αναζητήσεων και την πρακτική αναγκαιότητα, όπως η έλλειψη χρημάτων ή ότι μια θεατρική ομάδα μπορεί να λειτουργήσει ως ένα μέσο ανάδειξης νέων δημιουργών, πώς θα σχολιάζατε αυτό το φαινόμενο ως μέλη μιας από αυτές;
Κάποιες θα επιβιώσουνε και κάποιες άλλες όχι, αλλά το θέμα είναι να υπάρχει ένα βήμα για ανθρώπους που πραγματικά θέλουν να ασχοληθούν με το θέατρο και να δίνονται ευκαιρίες. Πρέπει επιτέλους να σπάσει αυτό το κατεστημένο του ενός είδους, να υπάρχουν πολλές επιλογές και τελικά ο χρόνος θα δείξει αν υπάρχει κοινό ή όχι κι αν κάνεις καλά την δουλειά σου ή αν δεν την κάνεις. Αυτά τα πράγματα τα διεκδικείς. Από την άλλη μεριά, το ότι υπάρχουν πολλές ομάδες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, είναι γιατί στην πραγματικότητα κανείς δεν θέλει να μπει στην διαδικασία ομάδας. Αυτή την στιγμή, οι νέες ομάδες λειτουργούν ατομικιστικά, και η ενέργεια διασπάται προς πολλές κατευθύνσεις.

Plastic People. Εξωτερικά είμαστε ήδη από τα ρούχα που φοράμε, μέχρι την τροφή που καταναλώνουμε και τα αντικείμενα καθημερινής χρήσης.
¶μα αναλογιστούμε πόσο είμαστε περικυκλωμένοι από το πλαστικό, ίσως να είναι και λίγο τρομακτικό το μέγεθος. Τα ρούχα μας είναι πλαστικά, από πετρέλαιο είναι φτιαγμένα όλα.

Έχουμε κρυφτεί πίσω από ένα πλαστικό περιτύλιγμα; Εάν ναι, τότε πώς και πού θα ψάξουμε για την ουσία και την μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου;
Κάτω από το πλαστικό, όσο κι αν είναι αυτό σε έκταση και πάχος, είμαστε μοναδικοί. Ακόμη και ο τρόπος που το φοράει ο καθένας είναι μοναδικός. Μήπως γίνει και η ηθική μας από πλαστικό, μέσα στα επόμενα χρόνια. Ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να οδηγήσει αυτό;

Ίσως στα λόγια της αλεπούς προς τον Μικρό Πρίγκιπα «Οι άνθρωποι δεν έχουν πια καιρό να γνωρίσουν τίποτα. Τα αγοράζουν όλα έτοιμα στα εμπορικά. Καθώς όμως τα εμπορικά δεν πουλάνε φίλους, οι άνθρωποι δεν έχουν πια φίλους. Αν θες ένα φίλο, ημέρωσε με!… ο ένας θα έχει την ανάγκη του άλλου. Για μένα εσύ θα είσαι μοναδικός στο κόσμο. Για σένα εγώ θα είμαι μοναδική στον κόσμο…».
Τελικά η μοναδικότητα έγκειται μόνο στην σχέση σου με κάποιον άλλο. Είσαι μοναδικός μόνο όταν υπάρχει και κάποιος άλλος δίπλα σου, γιατί τότε καταλαβαίνετε ότι έχετε κάποια πράγματα κοινά και κάποια άλλα διαφορετικά. Όταν καταφέρουμε και τρυπήσουμε αυτό το πλαστικό, εκεί θα περάσουν οι ανάσες μας. Και το ερώτημα είναι θα πρέπει να το τρυπήσουμε τελικά το πλαστικό; Τι θα βγει από μέσα; Θα μπορέσουμε να το αντέξουμε; Ίσως να είναι καλό είναι να είσαι μέσα στο πλαστικό, στον βαθμό που δεν ασφυκτιάς. Αντικειμενικά το πλαστικό δημιουργεί ασφάλεια, είναι βόλεμα. Ταυτόχρονα είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσεις αυτό το πλαστικό άθικτο, θέλει κόπο και θυσία, όπως πλαστικές εγχειρήσεις, χρήμα. Τι είναι το πλαστικό για τον καθένα; Η εικόνα που αισθάνεται ασφαλής. Το πλαστικό το χρησιμοποιούμε με την έννοια του ότι έχει κάποιες ιδιότητες πάνω στις οποίες δουλέψαμε, όπως το ότι είναι εύπλαστο κι ανθεκτικό. Δεν είναι το πλαστικό το ίδιο. Πώς επηρεάζουν αυτές οι ιδιότητες, τις ανθρώπινες ιδιότητες; Τι σημαίνει ένας ανθεκτικός άνθρωπος; Το πρότυπο του σύγχρονου ανθρώπου, πρέπει να είναι ένας άνθρωπος που θα αντέχει, αλλιώς λυγίζει, σπάει, ραγίζει.

Παρακολουθώντας την παράσταση, η πρώτη λέξη που μου ήρθε στο μυαλό προσπαθώντας να δώσω έναν χαρακτηρισμό για το «Plastic People» ήταν η «Ποιητικότητα»
Είναι αναγκαία στο θέατρο.

Ομάδα epta : Μιχάλης Γεωργίου, Αναστασία Αρβανίτη, Βίκυ Μαστρογιάννη, Βαγγέλης Παπαδάκης, ¶λκης Ζούπας και Τζωρτζίνα Κακουδάκη.

Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη – Studio Πρώτες Ύλες
Μοσχονησίων 36, Πλ. Αμερικής
Τηλ: 210 8661168

 

Διάβασε επίσης...
11o Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές στη Λαμία από 2 έως 9 Μαϊου
Για ενδέκατη χρονιά το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης οργανώνει στη Λαμία το Φεστιβάλ μονοπρόσωπων παραστάσεων, ένα φεστιβάλ που στηρίχτηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια από σημαντικούς ανθρώπους του θεάτρου. Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου, Χρίστος Καλαβρούζος, περιγράφει την εμπειρία του από τις προηγούμενες διοργανώσεις και καλωσορίζει τους συναδέλφους του: «Η γνωριμία μου ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα από τις Μορφές Έκφρασης
Μπορεί να πέρασαν δέκα χρόνια από την πρώτη φορά που ο καλλιτεχνικός οργανισμός Μορφές Έκφρασης και ο σκηνοθέτης Θωμάς Κινδύνης παρουσίασαν για πρώτη φορά τη δική τους εκδοχή της Ηλέκτρας του Σοφοκλή αλλά η παράσταση έχει "γραφτεί" στη μνήμη του θεατρόφιλου κοινού που με πολλή χαρά την υποδέχεται και πάλι ...
Συνέχεια...
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab Ovo
Μια κηδεία.Θανούσα η πιο κουρασμένη λέξη της ανθρώπινης ιστορίας.Μια λέξη που έχει σύρει ή κατευθύνει πολύ κόσμο, οικογένειες, στρατούς, χώρες, λαούς.Μια λέξη που γι' αυτήν έχουν γίνει ανακαλύψεις, εφευρέσεις, πόλεμοι, επαναστάσεις, γάμοι και βαφτίσια.Στο όνομά της, άνθρωποι έχουν πεθάνει κι έχουν αναστηθεί. Η λέξη αυτή έχει μπει στο στόμα όλων ...
Συνέχεια...
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα μου’ στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
Μια παράσταση σε δύο μέρη, μια σύνθεση των έργων του Γιόοπ Άντμιράλ και του Γιώργου Χρονά είναι η νέα παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Συν-Επί."Είσαι η μητέρα μου"του Γιόοπ ΆντμιρααλΕνα έργο-φόρο τιμής στη μητέρα του έγραψε το 1982 ο Ολλανδός ηθοποιός Γιόοπ Άντμιρααλ. Πρόκειται για μια τυπική κυριακάτικη επίσκεψη που κάνει ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Από τις 29 Μαΐου έως τις 8 ΙουνίουΑν μένετε στην Αθήνα όλο και κάπου θα έχει πάρει το μάτι σας το μικροσκοπικό στενάκι της Αβραμιώτου που κάθε βράδυ σφύζει από ζωή, μετακομίζει τον αυγουστιάτικο νησιώτικο πανικό στο κέντρο της πόλης και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών και διαφορετικών θαμώνων αλλά και ...
Συνέχεια...
O Bob Wilson Πέρα από τα Όρια
Ο διάσημος σκηνοθέτης επανέρχεται στην Ελλάδα όχι μόνο σκηνοθετώντας αλλά σχεδιάζοντας και ερμηνεύοντας ένα από τα ιδιαίτερα έργα του Samuel Beckett, "Η τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ" ("Krapp's last tape") στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» αυτό το Σαββατοκύριακο, στις 8 Μαΐου στις 9.30 μμ και στις 9 Μαΐου στις ...
Συνέχεια...
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri – Φεστιβάλ Αθηνών
Έχει ο κόσμος γυρίσματα. Ναι, αυτό είναι όντως ένα τεράστιο, ύψους 8 μέτρων, περιστρεφόμενο, αιωρούμενο σπίτι. Υπομονή, θα φτάσουμε και σε αυτό. Πρώτα ας καλύψουμε τις άγνωστες λέξεις του τίτλου: Ο Martin Zimmermann (χορογράφος) μαζί με τον Dimitri de Perrot (συνθέτη) έρχονται από την Ελβετία και αποτελούν ένα από τα πιο ανατρεπτικά και διεθνώς καταξιωμένα ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα
Φούστα Μπλούζα θα πει μεταμφίεση, συγκατάβαση, απόφαση ζωής ή αφορμή για χίλια - δυο μπερδέματα και γέλια; Στο νέο έργο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, το ζητούμενο μάλλον ήταν ένας συνδυασμός όλων αυτών - άλλωστε η συνταγή είναι δοκιμασμένη και άκρως πετυχημένη (οι επαναλήψεις κάθε έργου που παρουσιάζει το ...
Συνέχεια...
Όλα όσα έχω ξεχάσει μπορούν να γεμίσουν ένα σπίτι;
Μήπως η ευτυχία με ψάχνει σε λάθος μέρος;Να πάω σε μιαν άλλη πόλη και να νοικιάσω ένα διαμέρισμα με ψεύτικο όνομα;Να αφαιρέσω την εξάτμισή μου και να αρχίσω να οδηγώ στη γειτονιά τη νύχτα;Είναι το σώμα μου ξενοδοχείο;Είναι τα ψέματά μου ένα αριστούργημα πρωτοπορίας και εφευρετικότητας;Η παράσταση "Όλα όσα έχω ...
Συνέχεια...
Ο Μαρξ στο Σόχο
Ο ¶γγελος Αντωνόπουλος θα υποδύεται τον πασίγνωστο Γερμανό διανοούμενο Καρλ Μαρξ για 3η συνεχή χρονιά στο μονόλογο του Howard Zinn.Ο Howard Zinn γεννήθηκε το 1922 στη Νέα Υόρκη. Είναι επίτιμος καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πολιτικός ακτιβιστής. Σήμερα, θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους αριστερούς διανοούμενους της εποχής μας.Μιλώντας ...
Συνέχεια...
Era poVera στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Η βουή της σύγχρονης πόλης και οι αγανακτισμένες κραυγές των νέων που διασχίζουν τους δρόμους της, μεταφράζ0νται μέσω τις γλώσσας του σώματος σε κίνηση και χορό και εκρήγνυνται πάνω στη σκηνή. H ομάδα Αερίτες και η χορογράφος Πατρίσια Απέργη διαδηλώνουν το δικό τους μανιφέστο (το οποίο και μοιράζουν και σε κείμενο προκήρυξης στην ...
Συνέχεια...
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
  Με αφορμή τα δέκα χρόνια από την πρώτη έκδοση του βιβλίου στα ελληνικά (τέλος 2001), καθώς και την επέτειο των 150 χρόνων από τη γέννηση της Λου Σαλομέ, της γυναίκας που παίζει ρόλο-κλειδί στο έργο, το σπουδαίο βιβλίο του Γιάλομ μεταφέρεται στη σκηνή σε θεατρική διασκευή της θεατρολόγου και μεταφράστριας ...
Συνέχεια...
Aphasiadisiac | Les Ballets C de la B στο Θέατρο Παλλάς – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τρίτη 12 Μαΐου 2009...Tα Μπαλέτα C de la B (Les Ballets Contemporains de la Belgique) συγκαταλέγονται, μαζί με την Ultima Vez του Wim Vandekeybus, την Troubleyn του Jan Fabre και την Rosas της Anna Terese de Keersmaeker στις τρεις σημαντικότερες ομάδες χορού του Βελγίου.Δημιούργημα μια μεγάλης προσωπικότητας της παγκόσμιας σκηνής ...
Συνέχεια...
ΕΛΣ : Μαύρα – Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα – Τζάννι Σκίκκι
Θυμάστε τον αέρα ανανέωσης που φύσηξε πέρσι στη Λυρική και χαρήκαμε όλοι; Όταν ο Στ. Λαζαρίδης ανέλαβε τα ηνία αποφασισμένος να εκσυγχρονίσει ένα θεσμό που κατά κοινή ομολογία πάσχει από αρτηριοσκλήρωση εδώ και κάμποσα χρονάκια (βάλτε δεκαετίες να 'στε μέσα). Και που δεν πρόλαβε καλά - καλά ο άνθρωπος να ...
Συνέχεια...
Μάνια Παπαδημητρίου
Ήθελε να γίνει ηθοποιός από μικρή. Έλεγε πως αν δεν τα κατάφερνε θα γίνει σκηνοθέτης. Τα έκανε και τα δύο.Η Μάνια Παπαδημητρίου, πρωταγωνίστρια του Nordost που ανεβαίνει φέτος στο Υπογειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν μίλησε στο mixtape.gr: Ξεκίνησες το θέατρο πολύ νωρίς, έπαιξες, έκανες σινεμά, σκηνοθέτησες, βρέθηκες σε δουλειές που ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ 2008
Μετράει χρόνια από το 1955 που αποφασίστηκε η διοργάνωση μιας γιορτής των τεχνών του υψηλού στην Αθήνα και πρώτος υπεύθυνος για τα θεάματα που θα απάρτιζαν το νεοσυσταθέντα θεσμό ήταν ο Ντίνος Γιαννόπουλος, διάσημος θεατρικός σκηνοθέτης της εποχής, που μετακλήθηκε από την Αμερική για το σκοπό αυτό. Σας θυμίζει κάτι; ...
Συνέχεια...
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low Budget Festival
“Ohia-o!! Wattashi wa Goλfω desu. Taσo-kun, koi shiteru.” Όχι, η ταπεινή πλην όμορφη Γκόλφω και ο επίσης φτωχομπινές βοσκοαγαπημένος της Τάσος δεν μιλάνε όντως ιαπωνικά στη νέα επετειακή “Goλfω” του Σίμου Κακάλα. Οι ήρωες του κλασικού βουκολικού δραματοειδυλλίου διατηρούν ακόμα κανονικά όλο τον πλούτο (και αναπόφευκτα την κακώς θεωρούμενη σήμερα «βλαχιά») της ορίτζιναλ γλώσσας του Σπύρου ...
Συνέχεια...
Το 
Quizoola! των Forced Entertainment επιστρέφει
Ό,τι δουλειά και αν έχεις την αφήνεις στην άκρη για να γράψεις αυτό το νέο που μόλις κατέφτασε στο mailbox σου. Μας είχε κάνει κάποιες νύξεις η δημιουργική ομάδα του Bios και στο παρελθόν (αναζητήστε παλιά posts γεμάτα υπονοούμενα στη σελίδα τους στο Facebook, BIOS exploring urban culture και θα καταλάβετε τι ...
Συνέχεια...
Νύχτα Ραδιο-φώνων για 2η χρονιά στο Θέατρο Διάνα
Στο θέατρο «Διάνα», η Ελένη Ράντου θα παρουσιάσει από την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, για δεύτερη συνεχή χρονιά και για τη χειμερινή περίοδο 2007-2008 το έργο το έργο του Νίκυ Σίλβερ, «Νύχτα Ραδιο-Φόνων», σε δική της απόδοση - μετάφραση και σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα.Μια παράσταση που την παρακολούθησαν περισσότεροι από 60.000 ...
Συνέχεια...
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
Ο Thomas Middleton και ο William Rowley έγραψαν το έργο πολλά χρόνια πριν, το 1622 και παρουσίασαν το πόνημά τους την ίδια χρονιά, στο Λονδίνο. Η πλοκή εκτυλίσσεται παράλληλα στην αυλή των αριστοκρατών του Αλικάντε και σε ένα άσυλο φρενοβλαβών.Στο ένα περιβάλλον επικρατεί βία, πάθος, έκλυτα ήθη και ανεξέλεγκτος ερωτισμός ...
Συνέχεια...
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Μια καλή θεατρική κωμωδία είναι για τον ταλαιπωρημένο Έλληνα θεατή το ζητούμενο κι η αιχμή του δόρατος. Γιατί τι είναι αστείο τελικά; Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικοί κανόνες για το τι μας κάνει (ή πρέπει να μας κάνει) να γελάμε, άντε να πείσεις κάποιον που γελάει με διαφορετικά πράγματα ...
Συνέχεια...
Pillowman @ Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το σκληρό και άγριο παραμύθι του Martin McDonagh μας διηγείται ο Βασίλης Μαυρογεωργίου και μας φέρνει στο νου τη θεωρία της σχετικότητας. Τι σχέση έχει η θεωρία της σχετικότητας με ένα πολλάκις βραβευμένο θεατρικό έργο θα αναρωτηθείτε. Η σκληρότητα του περιεχομένου του μοιάζει πολύ πιο διαχειρίσιμη εντός του βίαιου πλαισίου της ...
Συνέχεια...
Can We Talk About This? | DV8
Ένα θεατροποιημένο ντοκιμαντέρ που μιλάει δίχως περιστροφές και ρίχνει μια γερή γροθιά στο στομάχι μας από την ομάδα DV8 Physical Theatre και τον πολυβραβευμένο  Lloyd Newson. Μια περιγραφή της παράστασης Can We Talk About This? θα ήταν κάπως έτσι: συνεντεύξεις και αρχειακό υλικό γίνονται λέξεις και κινήσεις στα στόματα και στα σώματα ...
Συνέχεια...
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον Φούρνο – Κερδίστε Προσκλήσεις
Δυο φίλοι, ο Άρης και ο Στέλιος, ζουν ως έγκλειστοι νομάδες στο ίδιο τους το σπίτι, απομονωμένοι από τον έξω κόσμο, που υπονοείται ανεπαρκής και αφιλόξενος. Κάποια οικιακά αντικείμενα έχουν περιέλθει σε αχρησία.Ο Άρης βιώνει τον εκούσιο αυτόν εγκλεισμό ως κυριολεξία, ο Στέλιος όμως έχει ανάγκη να προβάλλει στους τέσσερεις ...
Συνέχεια...
Συνεχίζεται το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας
Το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας άνοιξε και πάλι τους ορίζοντές του σε παλιούς και νέους δημιουργούς δροσίζοντας με τις εικόνες του τον καυτό μήνα στο κέντρο της πόλης και έως τις 15 Ιουλίου θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Ενα έργο για την αλήθεια και τις συνέπειές τηςΣτην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων κάτι γίνεται. Μια παράσταση έχει κινήσει το ενδιαφέρον μας και λίγο προτού τελειώσει επισημαίνουμε την προσοχή σας.Το έργο Βρισκόμαστε στον Καναδά λίγο πριν την εποχή της πτώσης του τείχους του Βερολίνου. Η αναμόχλευση του ανεξιχνίαστου θανάτου μιας ...
Συνέχεια...
Ο Elvis Ζει! στο arthouse – Κερδίστε προσκλήσεις!
Θεωρία συνωμοσίας, διαφημιστικό πυροτέχνημα, φαντασίωση πιστών ή κάτι άλλο;Το νέο θεατρικό έργο του Γιώργου Αμυρά, «Ο Elvis Ζει!» και θα βασιλεύει στο arthouse, σε σκηνοθεσία Ζωής Ξανθοπούλου έως τις 30 Απριλίου.Με επίκεντρο την αιφνιδιαστική επίσκεψη μίας μάνας στη φοιτήτρια κόρη της, η υπόθεση εξελίσσεται στην πόλη του σήμερα. Πώς είναι, ...
Συνέχεια...
Μέχρι τέλος Απριλίου (επειδή το Πάσχα ήρθε νωρίς φέτος)
Οι παραστάσεις της Ελληνικής Θεαμάτων, στις οποίες δύσκολα μπορέσατε να βρείτε θέση μέσα στο χειμώνα, στο pick της θεατρικής σεζόν, συνεχίζουν μέχρι τις 29 Απριλίου. Για ποιές παραστάσεις μιλάμε;Μα φυσικά για το "Τσινετσιτά", το "Σ'αγαπώ, σε λατρεύω, Χωρίζουμε", τη "Μύγα Τσε Τσε" και τους "Ήρωες" αλλά και για το "Το ...
Συνέχεια...
What Happens to the hope at the end of the evening
Το ιδιοφυές βρετανικό χιούμορ, στα καλύτερά του. Τον Tim Crouch τον ξέρετε από τις παραστάσεις I, Malvolio, An Oak Tree, Το Χέρι (που παίχτηκε στην Αθήνα όχι μόνο από τον ίδιο αλλά και από τη Θεοδώρα Τζήμου, την ίδια χρονιά, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου) και τον Συγγραφέα. Τον Andy Smith δεν τον έχετε ...
Συνέχεια...
Amen από  τη Χοροθεατρική Ομάδα X-it
Ένα έργο για επτά ήρωες, μία γυναίκα και έναν άγγελο. Ο Φώτης Νικολάου μετά την επιτυχημένη παρουσίαση της Ώρας Ενάτης επανέρχεται με τη νέα του προσωπική δουλειά με τίτλο "Amen" που ανεβαίνει στο θέατρο Θησείον από 10 - 18 Οκτωβρίου.Μια βουτιά στην αλήθεια, μια εξομολόγηση.Ένας πολυπόθητος φόβος, η πτώση.- Τι ...
Συνέχεια...
11o Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές στη Λαμία
Ηλέκτρα από τις Μορφές Έκφρασης
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
O Bob Wilson Πέρα από τα Όρια
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri –
Φούστα Μπλούζα
Όλα όσα έχω ξεχάσει μπορούν να γεμίσουν ένα
Ο Μαρξ στο Σόχο
Era poVera στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
Aphasiadisiac | Les Ballets C de la B
ΕΛΣ : Μαύρα – Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα –
Μάνια Παπαδημητρίου
Ελληνικό Φεστιβάλ 2008
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low
Το 
Quizoola! των Forced Entertainment επιστρέφει
Νύχτα Ραδιο-φώνων για 2η χρονιά στο Θέατρο Διάνα
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Pillowman @ Θέατρο του Νέου Κόσμου
Can We Talk About This? | DV8
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον
Συνεχίζεται το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Ο Elvis Ζει! στο arthouse – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μέχρι τέλος Απριλίου (επειδή το Πάσχα ήρθε νωρίς
What Happens to the hope at the end
Amen από τη Χοροθεατρική Ομάδα X-it