Με αφορμή την εμφάνιση του, την ερχόμενη Παρασκευή στο Gagarin 205, ο Πασχάλης μας μίλησε για τη μουσική του και τη μουσική που αγαπάει, για όσα κατάφερε και για όσα τον ενοχλούν. 

Προσωπικά, θα μπορούσα να γράψω πολλές σελίδες για εκείνον, όμως ο ίδιος ο Πασχάλης τα λέει από μόνος του, αυθόρμητα, ειλικρινά ευχάριστα και απλά. Σαν τη μουσική του και τους στίχους του.  Θα πω απλά μόνο πως εκτιμάω και θαυμάζω τη μουσική του και θεωρώ πως είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της μοντέρνας ελληνικής μουσικής.

Ποια ήταν τα μουσικά ερεθίσματα που είχατε και φυσικά σας επηρέασαν στη μετέπειτα πορεία σας;

Καταρχήν, να σου πω ότι από έφηβος, άκουγα πάρα πολύ ξένη μουσική. Στη Θεσσαλονίκη, όπου ζούσα, είχα ένα ραδιοφωνάκι με το οποίο ξενυχτούσα αγκαλιά μέχρι το πρωί κι ας δούλευα κιόλας, ακούγοντας ράδιο Λουξεμβούργο – το πιάναμε στα μεσαία με αρκετά παράσιτα που ευτυχώς καθάριζαν αργά τη νύχτα. Από εκεί ακούγαμε όλα τα τελευταία hits της αγγλικής κυρίως μουσικής σκηνής , της οποίας ήμουν φαν και μου άρεσε ιδιαίτερα. Το ελληνικό ραδιόφωνο της ΕΡΑ, εκείνη  την εποχή, είχε κάποιες ζώνες, μεσημεριανές, απογευματινές, με  προγράμματα που βάζανε ξένα τραγούδια. Να φανταστείς παρατούσα το παιχνίδι και έτρεχα στο σπίτι για να ακούσω τις εκπομπές. Και φυσικά ήταν και ο Νίκος Μαστοράκης με το “Λεωφορείο η Μελωδία” που έπαιζε μεν τραγούδια μιας συγκεκριμένης εταιρίας, αλλά κι από εκεί ενημερωνόμασταν και ακούγαμε.

Το είδος της μουσικής που μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν το pop country, οι μπαλάντες και τα τραγούδια που «έλεγαν» ιστορίες. Αυτά τα τραγούδια πάντοτε μου αρέσανε και έχουν ακόμα  ιδιαίτερη θέση στην ψυχή και την καρδιά μου μέσα. Φυσικά, οι Beatles ήταν το συγκρότημα που μας γαλούχησε κυριολεκτικά. Μετά οι Animals οι Kinks, όχι τόσο οι  Rolling Stones, πέρα από πολύ συγκεκριμένα κομμάτια  που τα προσκυνάς και φυσικά συγκροτήματα και καλλιτέχνες, όπως Doors, John Denver, Simon & Garfunkel, Crosby Still Nash & Young. Αυτά ήταν τ’ακούσματά μου και οι επιρροές μου.

Πότε ξεκινήσατε να ασχολείστε με τη μουσική πέραν της ακρόασης;

Με τη μουσική ασχολήθηκα από πιο μικρή ηλικία. Είχα γραφτεί στη Φιλαρμονική του Δοξάτου της Δράμας, που είναι και η γενέτειρά μου. Τα πρώτα μου χρόνια, τα παιδικά, τα έζησα εκεί. Στη Φιλαρμονική έπαιζα ένα όργανο που λεγόταν Τζένις,  ένα είδος κόρνου. Μετά από ένα χρόνο, μετακομίσαμε στη Θεσσαλονίκη, όπου ξεκίνησα κιθάρα για ένα διάστημα. Μετά έμπλεξα με το συγκρότημα, ανέλαβα το μπάσο και έγινα ο μπασίστας των Olympians.


Και μετά ήρθαν οι συνθέσεις, το συγκρότημα, η δισκογραφία…

Στα πρώτα μας βήματα έγραψα το «Σχολείο», το οποίο ουσιαστικά είναι  διασκευή ενός αμερικάνικου παραδοσιακού τραγουδιού, που είχε άγνωστο συνθέτη. Το διασκεύασα και έγραψα και τους ελληνικούς στίχους. Και κοίτα να δεις που τελικά είναι τόσο διαχρονικό γιατί ο στίχος του μιλάει σε όλες τις ηλικίες και σε όλες τις εποχές. Και ο ρυθμός του το ίδιο.  Αν το ακούσεις στην αμερικάνικη εκδοχή είναι ένα country τραγούδι που τραγουδάνε οι καουμπόηδες. Αμέσως μετά έγραψα τον «Τρόπο».

Αυτά τα τραγούδια τα τραγουδούσαμε και με τα προηγούμενα συγκροτήματα από τους Olympians, όπως οι BRAHMS, στα Μουσικά Πρωινά και είχαν πολύ μεγάλη απήχηση.  Είχαμε τους φαν που ήταν φανατικοί και μας ακολουθούσαν παντού. Και μετά όταν γίναμε Olympians, ένας αντιπρόσωπος της Ελλαδίσκ τότε, Universal τώρα, ο Γιάννης Σωκρατίδης, μας πρότεινε να ηχογραφήσουμε τα τραγούδια αυτά που άρεσαν τόσο πολύ στον κόσμο. Κι έτσι κατεβήκαμε στην Αθήνα για να τα ηχογραφήσουμε. Ο τότε διευθυντής της Ελλαδίσκ, ήταν ο Νίκος Αντύπας, ο οποίος υποστήριζε πάρα πολύ την άποψη του ελληνικού στίχου σε μοντέρνα τραγούδια. Κάτι το οποίο πέτυχε με το δικό μας πείραμα. Εγώ έχοντας γράψει και τα τραγούδια, ήμουνα πολύ χαλαρός και μη επιτηδευμένος στον τρόπο που τα ερμήνευσα και αυτό λειτούργησε πάρα πολύ θετικά. Γιατί όσοι  τραγουδούσαν τότε μοντέρνα τραγούδια, το έκαναν με ένα τρόπο, σα να τραγουδούσαν αγγλικά. Κι αυτό ήταν πολύ αστείο και δε βγήκε πουθενά. Όταν κυκλοφορήσαμε τον «Τρόπο», έγινε μια επανάσταση φοβερή που βοήθησε πολύ στην εξέλιξη της μοντέρνας ελληνικής μουσικής.

Για να πω την καθαρή αλήθεια μου, πιστεύω ότι πατήσανε στους Olympians και στο Νέο Κύμα. Η εξέλιξη της ροκ και μοντέρνας ελληνικής μουσικής πάτησε εκεί. Στο στίχο του Νέου Κύματος και στον ήχο και τον ρυθμό των Olympians.

To γεγονός ότι επιμείνατε στον ελληνικό στίχο, παρότι πειραματιστήκατε και με κάποια αγγλόφωνα, που οφειλόταν; Σας εξέφραζε περισσότερο;

Όταν έγραψα τον «Τρόπο», συνειδητοποίησα πόσο μεγάλη σημασία έχει να τραγουδάς μοντέρνο τραγούδι στη γλώσσα σου. Ο «Τρόπος» είναι ένα κυριολεκτικά επαναστατικό τραγούδι στο χώρο του. Είναι ένα τραγούδι πρόταση. Αν το ακούσεις προσεκτικά και το μελετήσεις, θα διαπιστώσεις πως και το συγκρότημα που το εκτελεί, κάνει προτάσεις μέσα στο τραγούδι (ο κιθαρίστας, ο μπασίστας, ο ντάμερ, ο τραγουδιστής, ο σαξοφωνίστας, ο οργανίστας). Έχουμε δηλαδή όλοι από μια συμμετοχή προσωπικότητας μέσα στο τραγούδι που συνθέτει ένα σύνολο και το κάνει ξεχωριστό. Σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, το ακούω σαν έμπειρος μουσικός πλέον, και το κριτικάρω – γιατί έχω μια αίσθηση κριτικής πολύ ανεπτυγμένη και είμαι και αυστηρός. Διαπιστώνω λοιπόν, πως δικαίως έκανε την επανάσταση αυτή που έκανε.

Πιστεύω λοιπόν, ότι ο ελληνικός στίχος έδινε μια άλλη διάσταση, ένα νέο ορίζοντα στο ελληνικό τραγούδι. Μετά από τη συνειδητοποίηση αυτή, άρχισα να είμαι φανατικός και προσεκτικός στην αναζήτησή μου για τον κατάλληλο στίχο που θα ταίριαζε σε αυτόν τον ξένο ρυθμό, που ερχόταν απ’έξω και έμπαινε στα ελληνικά χωρικά ύδατα. Ήτανε πολύ δύσκολο να προσαρμόσεις δισύλλαβες λέξεις, όπως ήταν οι εγγλέζικες, στο ελληνικό τραγούδι που έφτιαχνες. Οι περισσότερες ελληνικές λέξεις είναι πολυσύλλαβες και προσπαθούσα να τις  προσαρμόσω καλόηχα, οξύτονα και όχι παροξύτονα- όπως κακώς κάνουν πάρα πολλοί ακόμα και σήμερα – στο στίχο και να ακούγεται σωστά. Η προσπάθεια μου, σου καταθέτω ειλικρινά την ψυχή μου, ήταν πολύ μεγάλη και πολύ δύσκολη. Όμως, πιστεύω, ότι στην πορεία μου κατάφερα πολλά πράγματα και αργότερα είχα και συνοδοιπόρου. Συνάδελφους που δημιούργησαν υπέροχα τραγούδια, καλόηχα με χαλαρό ήχο που κυλούσε ευχάριστα, όπως ο Γιοκαρίνης με το «Ευλαμπία» ή Οι Poll που είχαν εξαιρετικά τραγούδια. Και αργότερα για παράδειγμα, οι Κατσιμίχα που το εξελίξανε με ένα πολύ σημαντικό στίχο. Και στη συνέχεια, ο Μαχαιρίτσας, οι Πυξ Λαξ και πολλοί άλλοι. Η εξέλιξη δηλαδή, ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και σπουδαία.

Αλλά πιστεύω ότι δικαίως διεκδικώ την αναγνώριση αυτού του αγώνα που έκανα, για να πετύχω καλό στίχο και καλόηχο, χωρίς να είναι αστείος ή γελοίος, να μπορεί να τραγουδιέται, να δίνει ρυθμό και παλμό στα τραγούδια και να ακούγεται ευχάριστα.

Το 71, όταν πλέον κατεβήκατε Αθήνα,  βρεθήκατε με ένα σχήμα αρκετά ιδιαίτερο στα Δειλινα. Πως ήταν αυτή η εμπειρία;

Είναι γεγονός ότι ήταν ένα φοβερό σχήμα, στο οποίο πρέπει ν’αναφερθώ, για να μάθουν οι σημερινοί καλλιτέχνες πώς γινόντουσαν οι δουλειές. Θα πρέπει σήμερα να επιστρέψουμε σ’εκείνη την εποχή, για να δείξουμε ότι αγαπάμε τη μουσική, αγαπάμε το κοινό. Ήτανε λοιπόν σε αυτό το σχήμα ο Διονυσίου, ο Πάριος, ο Νταλάρας, η Αλεξίου, ο Δάκης,εγώ, η Λιζέττα Νικολάου. Όλοι αυτοί σε ένα σχήμα, με ένα φοβερό πρόγραμμα, με την μεγάλη ορχήστρα του Νίκου Λαβράνου και τον κόσμο που περνούσε καταπληκτικά. Η καλλιτεχνική προσφορά αλλά και η ανταπόκριση του κόσμου ήταν κάτι το καταπληκτικό. Σήμερα λοιπόν, δεν υπάρχει ένα ανάλογο σχήμα.  Ας πούμε για παράδειγμα,  να ‘ρθει ο Σφακιανάκης, ο Τερζής, η Βίσση, η Θεοδωρίδου, ο Πλούταρχος και να κάνουν ένα σχήμα μεγάλο, να τραγουδήσουν από ένα μισάωρο ο καθένας και να κάνουν συνεργασίες, ιδιαίτερα συνεργασίες, γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό. Γιατί όταν συνυπάρχεις σε ένα σχήμα με συναδέλφους,  αν δεν κάνεις κάτι μαζί  τους για να  γραφτεί ιστορία…τότε τι; . Γιατί δε συμβαίνουν σήμερα αυτά; Τι θα κόστιζε στους καλλιτέχνες;  Απώλεια εσόδων, συμβιβασμό ονόματος (να πάει ο ένας κάτω από τον άλλο στην ταμπέλα;). Εγώ πιστεύω ότι όλα λύνονται και όλα γίνονται, αρκεί να υπάρχει θέληση και στόχος κορυφαίος. Και αυτός ο στόχος είναι να γραφτεί ιστορία. Γιατί η ιστορία που γράφει ξεχωριστά ο καθένας μόνος του είναι μια σελίδα. Όταν γράφεται από πολλούς μαζί είναι ένα μεγάλο γεγονός. Είναι κάτι άλλο.

Υπήρξανε μπάντες ή καλλιτέχνες που ζηλέψατε ή θαυμάσατε και που θα θέλατε να είχατε συνεργαστεί μαζί τους ή και να συνεργαστείτε;

Ναι, θα ήθελα να τραγουδήσουμε live μαζί με τους αδερφούς Κατσιμίχα. Παλιότερα είχαμε συνεργαστεί με μια συμμετοχή μου σε ένα δίσκο τους. Θα ήθελα να κάνουμε ένα live, γιατί πιστεύω ότι το δικό μου ρεπερτόριο και το δικό τους  έχουν μια σχέση. Η σχέση αυτή είναι συναισθηματική. Μου αρέσει το έντεχνο τραγούδι, ιδιαίτερα για το στίχο του. Και έχει το προνόμιο το έντεχνο τραγούδι, να τραγουδάει στίχους που λένε ιστορίες, που έχουν αρχή, μέση και τέλος και περιμένεις ν’ακούσεις πού θα καταλήξει, πού θα φτάσει. Αυτό μου αρέσει πάρα πολύ.

Ποιες ήταν οι δυσκολίες που συναντήσατε καθ’όλη τη διάρκεια της πορείας σας ;

Στο δημιουργικό μέρος, οι δυσκολία ήταν ότι δεν έβρισκα συνθέσεις που ήθελα από  Έλληνες συνθέτες. Οι Έλληνες συνθέτες ασχολούνταν κυρίως με τη λαϊκή μουσική. Για να βρω ένα τραγούδι για τα δικά μου μέτρα έκανα μεγάλο αγώνα.   Αναγκαζόμουνα να ψάξω στο διεθνές ρεπερτόριο και έκανα διασκευές. Μάλιστα κατηγορήθηκα γι αυτό και δε θα ξεχάσω ποτέ, γιατί υπάρχουν ακόμα σαν καρφί στην ψυχή μου, τα λόγια της Σώτιας Τσώτου, που μου είπε: «Τι θέλεις εσύ; Εσύ κάνεις μόνο ξένα τραγούδια και δεν κάνεις ελληνικά. Δε θα σου δώσω τίποτα». Δηλαδή μου κάρφωσε τις προσπάθειες που έκανα για να βρω το ρεπερτόριο που ήθελα. Μάλιστα κάποια άλλη στιγμή, ένας μεγάλος τραγουδιστής από τους πρώτους, κατηγόρησε τις διασκευές που έκανα, ότι πρόκειται για ξενόφερτο τραγούδι που παίρνει τα ποσοστά των Ελληνων συνθετών και τα στέλνει στο εξωτερικό. Έμμεσα και άμεσα με κατηγόρησε γι’ αυτό που έκανα. Ο συγκεκριμένος τραγουδιστής στην εξέλιξη της καριέρας του, είπε και ξένα, είπε και διασκευές, ξεχνώντας τα λόγια που είχε πει, τα οποία με πειράξανε.

Όμως, ποτέ δε μετάνοιωσα για ό,τι  έκανα. Είμαι υπερήφανος γι’ αυτά και κάποιες φορές που κάθομαι και ακούω τα τραγούδια που έγραψα, αναγνωρίζω ότι οι προσπάθειές μου ήταν αξιόλογες και σημαντικές και δεν πήγανε χαμένες. Έβαλα καλές πλίνθους στο οικοδόμημα που λέγεται  ελληνική μοντέρνα μουσική.


Διασκευάσατε λοιπόν, πολλά ξένα κομμάτια, από πολλά διαφορετικά μουσικά είδη. Πως καταφέρνεις να διασκευάσεις ένα ξένο τραγούδι, να το οικειοποιηθείς, διατηρώντας το σεβασμό προς τον δημιουργό του;

Πράγματι ήταν πάρα πολλές οι διασκευές. Κάποιες δεν έγιναν επιτυχίες.Καταρχήν, μια διασκευή πρέπει να συνειδητοποιείς γιατί την κάνεις. Για μένα η διασκευή γίνεται για να αγγίξει το κοινό το ελληνικό, αφού γίνεται στη χώρα μου. Αν θα πάρεις ένα ξένο τραγούδι και το διασκευάσεις για τους Έλληνες,  πρέπει να σεβαστείς πάνω απ’όλα τη σύνθεση των δημιουργών και να του δώσεις τον αέρα και τη ζεστασιά της ελληνικής ατμόσφαιρας. Αν το καταφέρεις αυτό, χωρίς να το χαλάσεις, πετυχαίνεις το στόχο σου. Και πιστεύω πως σχεδόν όλες οι διασκευές που έκανα πετύχανε το στόχο τους, Υπάρχουν βέβαια, και κάποιες  για τις οποίες δεν είμαι και πολύ περήφανος. Μερικές ξεφύγανε, είτε γιατί δεν πέτυχε ο στίχος, είτε γιατί στο στούντιο δεν πέτυχε η διασκευή. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα καλά.

Αν σας έλεγαν τώρα να διασκευάσετε κάποιο κομμάτι, ποιο θα ήταν αυτό;

Υπάρχει ένα τραγούδι με το οποίο ασχολήθηκα λίγο και θα ήθελα να το πετύχω. Μου αρέσει πάρα πολύ η εκτέλεση του «Ι Put a Spell on You», από Alan Price Set. Σε αυτή την εκτέλεση λοιπόν, θα ήθελα να μπορούσα να πετύχω έναν καλό ελληνικό στίχο.Ηδη το προσπαθώ.

Υπάρχουν απωθημένα;

Όχι, δεν υπάρχουν και δεν θα άλλαζα και τίποτα. Δεν μου αρέσει να γυρίζω πίσω, ν’αλλάξω κάτι, για να είναι διορθωμένο. Ό,τι έγινε, καλώς καμωμένο. Αρκεί στα επόμενα βήματά μου να μην επαναλάβω  κάτι που δε θεωρώ σωστό.

Πάντως το ζητούμενό μου είναι να φτάνω στις καρδιές του κόσμου. Μόνο τότε αισθάνομαι ότι έχω πετύχει τον στόχο μου.

Προφανώς αυτός είναι και ο λόγος που παραμένεται πολύ δραστήριος και κάνετε πάρα πολλά live;

Τα τελευταία χρόνια είχα κλειστεί στον εαυτό μου. Πρόσφατα όμως, αποφάσισα να βγω από το καβούκι μου και να κάνω κάποια live τα οποία έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. Είναι δηλαδή συναισθηματικά. Δεν είναι live οικονομικά. Δε στηρίζονται στο να έχω δουλειά, ούτε στο τι υλικά οφέλη θ’αποκομίσω. Αυτά τα live, όσο πιο μικρός είναι ο χώρος, τόσο πιο καλά είναι, έχουν δε φοβερή επιτυχία, από πλευράς προσέλευσης κόσμου. Η σχέση που αποκτάμε μεταξύ μας, ο κόσμος κι εγώ είναι καταπληκτική. Περνάμε υπέροχα. Πραγματικά κάθε βδομάδα έχω ένα και δυο live.  Πιστεύω πως θα συνεχίσω με αυτό τον τρόπο. Μάλιστα, θυμίζει λίγο και το ύφος των μπουάτ της δεκαετίας του ’60.

Έχοντας την εμπειρία από αυτά τα live, θεωρείτε πως ο κόσμος έχει αναγκη περισσότερο, αυτό το είδος διασκέδασης, πλέον;  

Εγώ το έλεγα πολλά χρόνια πριν, ότι αυτή η έκρηξη η ηλεκτρονική, που ξεκίνησε τη δεκαετία του ‘90 και κρατάει εδώ και 20 χρόνια τώρα, θα έλεγα, χάζεψε τον κόσμο.Και θα το δικαιολογήσω.  Τους μεγαλύτερους τους έκανε να αισθάνονται εντελώς ανασφαλείς,είτε ότι βγαίνουν από το παιχνίδι και χάνουν το τρένο, είτε ότι πρέπει να σκαρφαλώσουν επάνω του, ή πρέπει να πάρουν τα πατίνια και να πάρουν από πίσω το τρένο που φεύγει.  Φυσικά η νεολαία  μπήκε μέσα στο παιχνίδι και ταξιδεύει μέσα σε αυτό το τρένο, αλλά όλο αυτό που οδηγεί τελικά; Πέρα από τις γραμμές που κυλάει και τη διαδρομή, δεν έχει πού αλλού να πάει και τα παράθυρά του είναι κλειστά. Θέλω να πω, ότι δεν έχει επαφή με τα συναισθήματα. Βαδίζει σε έναν ηλεκτρονικό εγκέφαλο, ο οποίος λειτουργεί με τα κουμπιά. Τα κουμπιά δεν έχουν συναισθήματα. Γι’ αυτό πρέπει κάποια στιγμή ν’ανοίξουν τα παράθυρα, ν’αναπνεύσουμε λίγο φύση, να κατεβούμε λίγο κάτω, σε κάποια στάση και να δούμε πώς είναι ο κόσμος, τι αναπνέει, τι σκέφτεται και τι αισθάνεται. Οπωσδήποτε λοιπόν, αυτή η στάση του συρμού θα πρέπει να είναι σε κάποια πόλη, σε κάποιο χωριό, σε κάποιο σταθμό, που υπάρχουν άνθρωποι και οι άνθρωποι έχουν συναισθήματα. Εκεί λοιπόν, θα διαπιστώσουν πόσο όμορφη είναι η ζωή των συναισθημάτων. Αυτό το ήξερα από πριν, οτι θα έρθει αυτή η στιγμή. Και πιστεύω πως είμαστε στα πρόθυρα μιας συναισθηματικής επανάστασης.  Κάποιος σύντομα θα ανάψει το σπινθήρα. Και θα τη ζήσετε εσείς οι νέοι. Και ελπίζω να είμαστε και εμείς καλά και να την παρακολουθήσουμε.

Κάποιες πολύ σημαντικές στιγμές της καριέρας σας;

Οπωσδήποτε, θα πρέπει να αναφερθώ στη Eurovision. Γιατί η Eurovision είναι ένα γεγονός, όπως και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που συμμετέχει η χώρα μας σε ένα διεθνή διαγωνισμό. Κακώς έχει λοιδωρηθει τόσο πολύ η Eurovision. Αυτό συνέβη για δύο λόγους. Πρώτον, αυτοί που τη λοιδωρούν ευλογάνε τα γένια τους. Ρίχνουν λάσπη στους άλλους για να φαίνονται καθαροί αυτοί. Δεύτερον είναι ,ότι θέλουν να κάνουν κακό για πολιτικές σκοπιμότητες,  σε ένα θεσμό που παρακολουθούν τόσα εκατομμύρια θεατές, συμμέχει τόσος πολύς κόσμος, περνάνε τόσο όμορφα εκείνες τις βραδιές, συμμετέχουν, διασκεδάζουν, ποντάρουν. Πιστεύω πως δεν υπάρχει πιο σημαντικό και όμορφο τηλεοπτικό show, με τόσα πολλά κομμάτια συμμετοχής. Τολμάνε να πουν κάτι γι αυτό και να μη βλέπουν την ουσία του; Οι λόγοι που το κάνουν, είναι καθαρά, προσωπικοί και ιδιοτελείς, πέρα για πέρα. Δεν είναι αντικειμενικοί οι λόγοι που παίρνει θέση ο καθένας και ρίχνει τη λάσπη του. Βλάκες είναι ολοι αυτοι που τον παραδέχονται, τον παρακολουθούν και συμμετέχουν;

Ας πάμε όμως στην απάντηση. Η Eurovision λοιπόν, ήταν μια συμμετοχή μας που με έκανε περήφανο, για το ότι εκπροσώπησα την πατρίδα μου. Βρέθηκα εκεί και  συνεργάστηκα με το Ρόμπερτ, τη Μπέσσυ, τη Μαριάννα,  το Γιώργο Χατζηνάσιο και τη Σέβη Τηλιακού. Δουλέψαμε συλλογικά και παρουσιάσαμε κάτι πολύ όμορφο. Το αποτέλεσμα της πέμπτης θέσης μπορεί να μας αδίκησε, αλλά τόσα χρόνια μετά, κάθε χρόνο μνημονεύεται αυτό το τραγούδι, περισσότερο από κάθε άλλο και λένε πως ακόμα και σήμερα αν πήγαινε θα διεκδικούσε πρωτιά. Αυτό λοιπόν με κάνει πολύ περήφανο.

Άλλη στιγμή στην καριέρα μου ήταν όταν με τους Olympians το 1966 κατεβήκαμε να παίξουμε στη Χρυσή βραδυά, στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο, που μας αποθέωσαν 65.000 θεατές, όταν παίξαμε τον « Τρόπο» και το «Σχολείο». Πήρε φωτιά το στάδιο και αισθανθήκαμε σαν επαρχιωτόπουλα χαμένα και ευτυχισμένα.

Επίσης, μια πολύ σημαντική βραδυά, ιδιαίτερα συναισθηματική, ήταν το 2001 που έδωσα μια μεγάλη συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με τη συνοδεία της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Αθηναίων και βρέθηκα μέσα σε αυτό το χώρο και στη πόλη όπου γεννήθηκα μουσικά, με τους Olympians θεατές εκεί μέσα  να τραγουδάω αυτά τα τραγούδια που έλεγα πριν πολλά χρόνια στο club ΧΑΒΑΗ, παιδάκι. Το συναίσθημα που με διακατείχε ήταν φοβερό και δε θα το ξεχάσω ποτέ.

Αυτή την εποχή υπάρχουν κάποια τραγούδια ή κάποιοι δίσκοι που σας αρέσουνε ν’ακούτε;

Δε θα έλεγα για κάποιο δίσκο. Βασικά ακούω πάρα πολύ ραδιόφωνο, ελληνικό και ξένο. Μου αρέσει ν’ακούω μουσική χωρίς να ξέρω ποιο θα είναι το επόμενο κομμάτι. Μου αρέσει αυτή η έκπληξη. Κάθε τι που θ’ακούσω και έχει κάτι ξεχωριστό, με γοητεύει.

Θέλω να πω κάτι για το ραδιόφωνο, το ελληνικό ραδιόφωνο. Είναι απαράδεκτος ο τρόπος του ηλεκρονικού εγκεφάλου, που βάζουνε τα κομμάτια,  πατάνε απλά το scan και παίζει αυτοματοποιημένα.  Επιτέλους κάποιοι επιχειρηματίες να ξεπεταχτούν και να πουν πως θα κάνουν ραδιόφωνο για τον κόσμο και  θα βάλουν ανθρώπους να οδηγούν το κοινό και να βάζουν τραγούδια που αγαπήθηκαν, ασχέτως εποχής και ειδών. Είναι επιτυχίες, τ’αγαπάει ο κόσμος. Βάλε και τα «Σαράντα παληκάρια». Συγκινούν. Θ’αρέσουν. Δε θα αλλάξουν οι ακροατές τη βελόνα. Θα στηρίξω αυτό που λέω με ένα παράδειγμα. Κάποτε είχε δημιουργηθεί ένας σταθμός, που κέρδισε αστραπιαία το κοινό. Έβαζε μια ποικιλία τραγουδιών που δε σε άφηνε στιγμή ν’αλλάξεις τη συχνότητα. Κι αυτό το πετύχαινε με το απλούστατο. Έπαιζε επιτυχίες, χωρίς να καθοδηγείται από καμία εταιρία, από κανέναν επιχειρηματία, από κανέναν καλλιτέχνη, από κανέναν παράγοντα. Οι παραγωγοί έβαζαν απλά επιτυχίες και μέσα σε ελάχιστο διάστημα έγινε ο πρώτος σταθμός. Αυτοί όλοι δεν τον παίρνουν σαν παράδειγμα και να επαναφέρουν το καλό ραδιόφωνο;  Το έχουν κάνει εμπορικό, με στόχο να κερδίζουν τα συγγενικά δικαιώματα και απλά έγινε απαίσιο.

Τι να περιμένουμε την Παρασκευή, στη συναυλία σας στο Gagarin;

Να περιμένετε ν’ακούσετε μόνο επιτυχίες. Τίποτα άλλο. Θα έλεγα πως θα μπορούσε να είναι και ο τίτλος της παράστασής μου. Θα λειτουργήσει ελεύθερα, αυθόρμητα και θα περάσετε καλά. Είναι σίγουρο. Δεν γνωρίζω βέβαια το χώρο του Gagarin, είναι η πρώτη φορά που θα παίξω εκεί αλλά η εμπειρία μου μου λέει το εξής: «Δεν υπάρχει ταυτότητα χώρου. Την ταυτότητα τη δίνει ο καλλιτέχνης που είναι πάνω στο πάλκο. Εκεί αρχίζουν και τελειώνουν όλα». Θα τα πούμε λοιπόν την Παρασκευή.

Ο Πασχάλης και το συγκρότημά του θα εμφανιστούν την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου στο Gagarin 205.

Ο χωρος θα ειναι διαμορφωμένος ειδικά για τις αναγκες της μοναδικής αυτής βραδιάς… Θα υπάρχουν περιορισμένες θέσεις καθήμενων και τραπέζια.
Κράτηση τραπεζιού – Χρήστος Μακρυδάκης – 6944726165
Ανεξάρτητα από την κράτηση όλοι πληρώνουν είσοδο η οποία είναι 10 Ευρω/ άτομο.
60 Ευρώ το μπουκάλι (80 το special) ανα 4 ατομα,
30 Ευρώ το μπουκάλι κρασί ανα 2 ατομα.

Η κατανάλωση για τους όρθιους είναι προαιρετική.

Τιμή Εισιτηρίου 10 ευρώ

Η προπώληση στο Ticket House ( Πανεπιστημιου 42) έχει ήδη ξεκινήσει.

Ηλεκτρονική προπώληση http://pasxalisinathens.eventbrite.com

 

Διάβασε επίσης...
H Marina and the Diamonds στην Αθήνα
Μία σίγουρα από τις πιο ενδιαφέρουσες pop συναυλία της χρονιάς θα φιλοξενήσει η σκηνή του Gagarin 205. Όπως έγινε γνωστό από το επίσημο site της, η Marina and the Diamonds θα επισκεφτεί την Αθήνα  στις 19 Ιανουαρίου του 2013. H Μαρίνα-Λαμπρινή Διαμάντη, όπως είναι το πραγματικό όνομα της Ελληνο-ουαλής τραγουδίστριας,  θα ...
Συνέχεια...
Tuxedomoon & Gravitysays_i στο Gagarin 205
Το ότι οι Tuxedomoon θα εμφανιστούν ακόμα μια φορά στην Αθήνα, σαφώς και δεν αποτελεί νέο. Αυτή τη φορά όμως, μαζί τους θα εμφανιστεί ένα από τα σημαντικότερα σύγχρονα ελληνικά συγκροτήματα, οι Gravitysays_i (θυμηθείτε τι είχαμε γράψει για το νέο τους άλμπουμ "TheFiguresofEnormousGrayandThePatternsofFraud"). Την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου λοιπόν, το Gagarin 205 ...
Συνέχεια...
Οι The Soft Moon στο Gagarin 205
Απρόσμενα πολύ ευχάριστα  νέα μας ήρθαν από την σελίδα στο facebook των The Soft Moon χθες το βράδυ, τα οποία όπως επιβεβαιώσαμε αργότερα με το Gagarin 205, ισχύουν! Οι The Soft Moon του Luis Vasquez μας έρχονται από το San Francisco στην Αθήνα για μία εμφάνιση στο Gagarin 205 την Παρασκευή 5 Απριλίου, στο πλαίσιο της ανοιξιάτικης ευρωπαϊκής τους περιοδείας. Περισσότερα σύντομα, όταν και θα υπάρχει η επίσημη ...
Συνέχεια...
The Queen is 25 – A Tribute to The Smiths
Τελικά ναι, some albums are bigger than others και έλληνες καλλιτέχνες, ορκισμένοι fans των Smiths βάλθηκαν να δείξουν το σεβασμό που αξίζει στο The Queen is Dead, που έπειτα από τη μετεφηβεία, πέρασε σιγά σιγά στη σκληρή ενήλικη ζωή, έγινε 25, μια σημαδιακή ηλικία που θα πρέπει να εορτάζεται καταλλήλως. Άλλωστε, αν ...
Συνέχεια...
Steve Wynn / The Dream Syndicate
Οι Dream Syndicate επέστρεψαν και αυτή την εβδομάδα έρχονται και στα μέρη μας, οπότε μία κουβέντα με τον παλιόφιλο Steve Wynn ήταν επιβεβλημένη.  O Steve Wynn αποτελεί αναμφίβολα μια από τις εμβληματικές φιγούρες της αμερικάνικης εναλλακτικής σκηνής των τελευταίων 30 χρόνων. Ηγέτης των θρυλικών The Dream Syndicate μας χάρισε δίσκους ιστορικής ...
Συνέχεια...
Peter Hook & The Light @ Gagarin 205
“The Great Rock ‘N’ Roll Swindle”. Αυτή την ταινία έπρεπε να δείξουν πριν την εμφάνιση του Peter Hook  και της νέας του μπάντας The Light (τι άκυρο όνομα είναι πάλι αυτό; Από πότε η μουσική που παίζουν είχε να κάνει με το φως, παρά με οτιδήποτε άλλο εκτός απ’ αυτό; Άκου The Light…), κι όχι αυτό το ανεμομάζεμα από ...
Συνέχεια...
O Παύλος Παυλίδης στο Gagarin 205. Κερδίστε προσκλήσεις.
Το νέο του άλμπουμ με τίτλο Ιστορίες Που Ίσως Έχουν Συμβεί θα παρουσιάσει ο Παύλος Παυλίδης, παρέα με τους B-Movies την Παρασκευή 26 Απριλίου στο Gagarin 205. Το τέταρτο προσωπικό στούντιο άλμπουμ του Παύλου Παυλίδη, θα κυκλοφορήσει από την Inner Ear μέσα στον Απρίλιο, ενώ στο Gagarin θα τον συνοδεύσουν οι ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για τους drog_A_tek στο Gagarin 205
Το νέο άλμπουμ των drog_A_tek, με τίτλο Too Late to Care βρίσκεται ήδη στα ράφια των δισκοπωλείων, αλλά και στο επίσημο online shop της Inner Ear, και η μπάντα γιορτάζει την κυκλοφορία του με ένα live την Παρασκευή 14 Οκτώβρη. Μετά την περσινή τους επιτυχία (βραβείο καλύτερου soundtrack από την Ελληνική ...
Συνέχεια...
The Fall + Mongrelettes @ Gagarin 205
Έπρεπε να φτάσουν σε διψήφιο νούμερο οι φορές που είχα την τύχη να παρακολουθήσω τους The Fall του κυρίου Mark E. Smith για να τον δω στην ίσως καλύτερη στιγμή του, και πόσο τυχεροί ήμασταν που αυτή η στιγμή ήταν στην Αθήνα! Ποιος μπορεί να πει κάτι αρνητικό για τους The ...
Συνέχεια...
Ετοιμαστείτε για τους Arcturus!
To majestic black metal /experimental avant-garde art rock ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε, ιδιαίτερο μουσικά αλλά και αισθητικά σχήμα των Arcturus, επιστρέφει, μετά το 2004, για μια εμφάνιση στην Αθήνα, το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου στο Gagarin 205. Οι Νορβηγοί, διαλύθηκαν το 2007 μετά από μια άκρως επιτυχημένη πορεία στον ευρύτερο χώρο ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Atari Teenage Riot στο Gagarin 205
Την ερχόμενη Παρασκευή 30 Μαρτίου, θα απολαύσουμε στο Gagarin 205 μία από τις πιο πολυαναμενόμενες για εμάς συναυλίες της φετινής σεζόν. Oι Atari Teenage Riot έρχονται στη χώρα μας για μία εμφάνιση και ελπίζουμε να έχετε μπει στο κλίμα διαβάζοντας την συνέντευξη που μας παραχώρησε ο λαλίστατος ηγέτης τους Alec Empire. Τη συναυλία ...
Συνέχεια...
“Σκηνές από την σπηλιά του δράκου” το Σάββατο στο Gagarin 205
Υπό τον τίτλο Σκηνές από την σπηλιά του δράκου, ο σπουδαίος κιθαρίστας Μπάμπης Παπαδόπουλος (βλ. επίσης Τρύπες, Θ.Παπακωνσταντίνου / Λαϊκεδέλικα. κλπ) πρόκειται να εμφανιστεί ζωντανά στο Gagarin 205 το Σάββατο 21 Απριλίου. Ο ίδιος στην ακουστική κιθάρα και συνοδευόμενος από ένα επίσης καθαρά ακουστικό σχήμα -Φώτης Σιώτας (βιόλα), ο Μιχάλης Βρέττας ...
Συνέχεια...
To πρόγραμμα του 11ου Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου
Και αφού πέρασε την δύσκολη πρώτη δεκαετία, το Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου επιστρέφει στο Gagarin 205 για 11η συνεχή χρονιά, έτοιμο να υποδεχτεί για άλλη μία φορά τους φίλους της ακομπλεξάριστης διαφορετικής και πάντα καλτ ελληνικής κινηματογραφίας από την 1η έως και τις 3 Φεβρουαρίου. Αυτή τη φορά, δίπλα στον Νίκο ...
Συνέχεια...
Ματαιώνεται η συναυλία των Canned Heat!
Άσχημα νέα για τους φίλους των γερόλυκων Canned Heat, καθώς η συναυλία τους που ήταν προγραμματισμένη για την επόμενη Κυριακή, 11/9, στο Gagarin 205 ματαιώνεται. Σύμφωνα με τους διοργανωτές "Η ευθύνη για την οριστική ματαίωση του live βαραίνει αποκλειστικά το management και το πρακτορείο που εκπροσωπεί το συγκρότημα". Τα εισιτήρια θα επιστρέφονται στα ...
Συνέχεια...
Κερδίστε CD του “Paper Door” των Matisse
Οι Matisse επέστρεψαν με νέο  album το "Paper Door" , το οποίο παρουσιάζουν το Σάββατο στο Gagarin 205, όπως είναι γνωστό. Στη συναυλία - που έχει πάρει άτυπα έναν χαρακτήρα mini festival - θα εμφανιστούν μαζί με τους Matisse και οι  Wise Lines, οι Keyser Söze και οι Daughter , με τα είσιτήρια να κοστίζουν 10 ευρώ. Tο mixtape.gr σε ...
Συνέχεια...
O θρύλος του R’n’R και τεράστια μορφή Kim Fowley στο Gagarin 205
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες μετακλίσεις της νέας σεζόν στο Gagarin 205, είναι κάτι παραπάνω από μία συναυλία. Θα είναι η ευκαιρία να δούμε και να γνωρίσουμε από κοντά μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικότερες μορφές του rock'n'roll ολων των εποχών. Ο Kim Fowley θα βρεθεί στη σκηνή του Gagarin ...
Συνέχεια...
Soap & Skin @ Gagarin 205
Το φάντασμα της Nico στοίχειωσε το συναυλιακό χώρο της Λιοσίων, με την δεσποινίδα  Αnja Plaschg να μετουσιώνει την εμμονή της για το αρχέτυπο της «καταραμένης» γυναίκας του rock’n’roll, σε μία performance. Το μαύρο πιάνο με ουρά στεκόταν στη μέση της σκηνής του Gagarin 205 και πρωταγωνίστησε καθόλη την διάρκεια της βραδιάς. Ένα macbook ...
Συνέχεια...
50 χρόνια μουσικής ιστορίας αυτές τις μέρες στα πόδια μας!
Μαζί με τους Beatles, τους Kinks και τους Stones αποτέλεσαν το βαρύ πυροβολικό της βρετανικής μουσικής των 60's. Mιλάμε φυσικά για τους  The Zombies! Το συγκρότημα-θρύλος έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για ένα best of party, σήμερα Πέμπτη 5/5 στο Λιθογραφείο στη Πάτρα, την Παρασκευή 6/5 στο Gagarin 205 ...
Συνέχεια...
Έχεις group και θες να ανοίξεις την συναυλία των Atari Teenage Riot στην Αθήνα;
Όπως είναι γνωστό πια, οι Atari Teenage Riot, to industrial/techno ή digital hardcore – όπως ονόμασαν οι ίδιοι τον ήχο τους – συγκρότημα του Βερολινέζου Alec Empire, θα εμφανιστούν – και αναμένεται να “γκρεμίσουν” – το Gagarin 205 την Παρασκευή 30 Μαρτίου. Το συγκρότημα που θα ανοίξει την βραδιά θα επιλεχθεί από τον ίδιο τον Alec ...
Συνέχεια...
Electric Litany + Tango With Lions @ Gagarin 205
Οι Electric Litany επέστρεψαν στη χώρα μας για τη δεύτερη headline συναυλία τους στο Gagarin 205, καθιστώντας σαφές πως αυτή η βαλίτσα θα πάει μακριά... Αρκετός ήταν ο κόσμος που βρέθηκε το βράδυ της Πέμπτης για να ακούσει –και ενίοτε να αποθεώσει- την πολυεθνική παρέα του Αλέξανδρου Μιάρη. Οι Electric Litany έχουν καταφέρει να ...
Συνέχεια...
Οι The Fall επιστρέφουν στο Gagarin 205
Δύο χρόνια μετά την πραγματικά εκπληκτική τους εμφάνιση στο Gagarin 205, ο μέγας Mark E. Smith, o godlike genius του Manchester, επανέρχεται στην πόλη μας με τους The Fall. Όπως επιβεβαιώθηκε σήμερα, οι The Fall θα εμφανιστούν το Σάββατο 1 Φεβρουαρίου του 2014 στο Gagarin 205 στο πλαίσιο της προώθησης του φετινού – 30oυ πλέον – album με τίτλο ...
Συνέχεια...
Party Romantica @ Gagarin 205
Η περασμένη Πέμπτη ήταν απλούστατα μια βραδιά φόρος τιμής σε μια εποχή που έχει περάσει ανεπιστρεπτί, αλλά που ευτυχώς έχει αφήσει πολλά σημάδια ανεξίτηλα στο χρόνο. Το κατάμεστο Gagarin (κυρίως με τραπεζάκια) μετατράπηκε σε ένα χρονοντούλαπο που όπως, έμοιαζε πιο επίκαιρο και αναγκαίο από ποτέ, τόσο για τους μεγαλύτερους που ...
Συνέχεια...
Αναβάλλονται οι ORB!
Δυστυχώς μια από τις λίγες ενδιαφέρουσες συναυλίες που γίνεται αυτόν τον καιρό αναβάλλεται και όσοι δεν πήγαμε στο Primavera τελικά δε θα έχουμε την παραμικρή παρηγοριά.  Το μόνο ελπιδοφόρο είναι ότι σύμφωνα με τη διοργανώτρια Alterground, θα γίνουν προσπάθειες η συναυλία των The ORB να επαναπρογραμματιστεί για μετά το καλοκαίρι. Ακολουθεί ...
Συνέχεια...
Αναβάλλονται οι εμφανίσεις του Johnny Winter
Μόλις στις αρχές του μήνα γράφαμε για την γνωστοποίηση των δύο συναυλιών του βετεράνου Αμερικανού bluesman Johnny Winter σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο. Σήμερα δυστυχώς για τους φίλους της μουσικής του, ανακοινώθηκε η αναβολή των αυτών συναυλιών σε Gagarin 205 και Principal. Σύμφωνα με την ανακοίνωση "Το management του Johnny Winter, προς ...
Συνέχεια...
O Quantic, η Alice Russell μαζί με την Combo Bárbaro Band στην Ελλάδα
Είναι από τις συναυλίες που ήδη μπαίνουν ψηλά στη λίστα μας με τις πιο ενδιαφέρουσες βραδιές της φετινής σεζόν. Ο Βρετανός παραγωγός και πολυοργανίστας μουσικός Quantic, πραγματικό όνομα Will Holland, με βάση πια την Κολομβία, εδώ και 15 χρόνια εξερευνά πάντα μέσω της Tru Thoughts records, τα μονοπάτια της nu-soul , jazz, funk, bossa ...
Συνέχεια...
Ο Ψαραντώνης για δύο βράδια στο Gagarin 205
Δεν χρειάζονται συστάσεις και περιττά λόγια  όταν μιλάμε για τον Ψαραντώνη, την τεράστια αυτή μορφή της Κρητικής μουσικής παράδοσης, για τον άνθρωπο που έχει πάει την λύρα εκεί που δεν τόλμησαν γενιές και γενιές Κρητικών μουσικών. Εμείς πάντως τον παρακολουθήσαμε για τελευταία φορά στο περσινό Rockwave και μείναμε άφωνοι... Ο Ψαραντώνης μαζί ...
Συνέχεια...
Πάντα τη Δευτέρα
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και φιλόδοξη πρόταση για τις Δευτέρες σας έρχεται να καταθέσει το Gagarin 205 σε συνεργασία με τον συγγραφέα Πέτρο Τατσόπουλο. Από αυτή τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου και κάθε Δευτέρα στις 8 το βράδυ, ο Πέτρος Τατσόπουλος θα μας περιμένει στο Gagarin 205 όπου  θα συντονίζει και θα παρουσιάζει, - όπως ...
Συνέχεια...
Οι Electric Litany επιστρέφουν στο Gagarin 205
Μία από τις πιο πολυαναμενόμενες επιστροφές του 2012 είναι και αυτή των Electric Litany. Στις 20 Φεβρουαρίου αναμένουμε την πρόγευση από το δεύτερο album του τετραμελούς συγκροτήματος που ηγείται ο Αλέξανδρος Μιάρης, το 7" single "Enemy" με b-side το "Βetrayal Of the Lamenting Circles" το οποίο θα κυκλοφορήσει από την ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Last Drive στο Gagarin 205
To καθιερωμένο μας Ανοιξιάτικο ραντεβού με τους Last Drive έφτασε - έστω και με τον καιρό να το έχει γύρισει λίγο στο Φθινόπωρο. Οι The Last Drive θα εμφανιστούν αυτό το Σάββατο 19 Μαϊου στο Gagarin 205, με την συναυλία να ανοίγουν οι Ελβετοί Hard Coming Love. Μάλιστα, θα έχουμε την δυνατότητα να προμηθευτούμε το νέο EP με τίτλο ...
Συνέχεια...
Δείτε τον Τελικό του Champions League και τους The Orb το ίδιο βράδυ στο Gagarin 205
Θέλεις  να δεις τους The Orb του Dr. Alex Paterson στην πρώτη τους εμφάνιση στην Αθήνα, το Σάββατο 28 Μαΐου στο Gagarin 205; Είσαι όμως και άρρωστος ποδοσφαιρόφιλος, και δεν διανοείσαι να χάσεις τον Τελικό του Champions League μεταξύ Βarcelona και Manchester United που πραγματοποιείται στο  Λονδίνο το ίδιο βράδυ; Το Gagarin ...
Συνέχεια...
H Marina and the Diamonds στην Αθήνα
Tuxedomoon & Gravitysays_i στο Gagarin 205
Οι The Soft Moon στο Gagarin 205
The Queen is 25 – A Tribute to
Steve Wynn / The Dream Syndicate
Peter Hook & The Light @ Gagarin 205
O Παύλος Παυλίδης στο Gagarin 205. Κερδίστε προσκλήσεις.
Κερδίστε προσκλήσεις για τους drog_A_tek στο Gagarin 205
The Fall + Mongrelettes @ Gagarin 205
Ετοιμαστείτε για τους Arcturus!
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Atari Teenage
“Σκηνές από την σπηλιά του δράκου” το Σάββατο
To πρόγραμμα του 11ου Φεστιβάλ Καλτ Ελληνικού Κινηματογράφου
Ματαιώνεται η συναυλία των Canned Heat!
Κερδίστε CD του “Paper Door” των Matisse
O θρύλος του R’n’R και τεράστια μορφή Kim
Soap & Skin @ Gagarin 205
50 χρόνια μουσικής ιστορίας αυτές τις μέρες στα
Έχεις group και θες να ανοίξεις την συναυλία
Electric Litany + Tango With Lions @ Gagarin
Οι The Fall επιστρέφουν στο Gagarin 205
Party Romantica @ Gagarin 205
Αναβάλλονται οι ORB!
Αναβάλλονται οι εμφανίσεις του Johnny Winter
O Quantic, η Alice Russell μαζί με την
Ο Ψαραντώνης για δύο βράδια στο Gagarin 205
Πάντα τη Δευτέρα
Οι Electric Litany επιστρέφουν στο Gagarin 205
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Last Drive
Δείτε τον Τελικό του Champions League και τους