Με αφορμή την εμφάνιση του, την ερχόμενη Παρασκευή στο Gagarin 205, ο Πασχάλης μας μίλησε για τη μουσική του και τη μουσική που αγαπάει, για όσα κατάφερε και για όσα τον ενοχλούν. 

Προσωπικά, θα μπορούσα να γράψω πολλές σελίδες για εκείνον, όμως ο ίδιος ο Πασχάλης τα λέει από μόνος του, αυθόρμητα, ειλικρινά ευχάριστα και απλά. Σαν τη μουσική του και τους στίχους του.  Θα πω απλά μόνο πως εκτιμάω και θαυμάζω τη μουσική του και θεωρώ πως είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της μοντέρνας ελληνικής μουσικής.

Ποια ήταν τα μουσικά ερεθίσματα που είχατε και φυσικά σας επηρέασαν στη μετέπειτα πορεία σας;

Καταρχήν, να σου πω ότι από έφηβος, άκουγα πάρα πολύ ξένη μουσική. Στη Θεσσαλονίκη, όπου ζούσα, είχα ένα ραδιοφωνάκι με το οποίο ξενυχτούσα αγκαλιά μέχρι το πρωί κι ας δούλευα κιόλας, ακούγοντας ράδιο Λουξεμβούργο – το πιάναμε στα μεσαία με αρκετά παράσιτα που ευτυχώς καθάριζαν αργά τη νύχτα. Από εκεί ακούγαμε όλα τα τελευταία hits της αγγλικής κυρίως μουσικής σκηνής , της οποίας ήμουν φαν και μου άρεσε ιδιαίτερα. Το ελληνικό ραδιόφωνο της ΕΡΑ, εκείνη  την εποχή, είχε κάποιες ζώνες, μεσημεριανές, απογευματινές, με  προγράμματα που βάζανε ξένα τραγούδια. Να φανταστείς παρατούσα το παιχνίδι και έτρεχα στο σπίτι για να ακούσω τις εκπομπές. Και φυσικά ήταν και ο Νίκος Μαστοράκης με το “Λεωφορείο η Μελωδία” που έπαιζε μεν τραγούδια μιας συγκεκριμένης εταιρίας, αλλά κι από εκεί ενημερωνόμασταν και ακούγαμε.

Το είδος της μουσικής που μου άρεσε ιδιαίτερα ήταν το pop country, οι μπαλάντες και τα τραγούδια που «έλεγαν» ιστορίες. Αυτά τα τραγούδια πάντοτε μου αρέσανε και έχουν ακόμα  ιδιαίτερη θέση στην ψυχή και την καρδιά μου μέσα. Φυσικά, οι Beatles ήταν το συγκρότημα που μας γαλούχησε κυριολεκτικά. Μετά οι Animals οι Kinks, όχι τόσο οι  Rolling Stones, πέρα από πολύ συγκεκριμένα κομμάτια  που τα προσκυνάς και φυσικά συγκροτήματα και καλλιτέχνες, όπως Doors, John Denver, Simon & Garfunkel, Crosby Still Nash & Young. Αυτά ήταν τ’ακούσματά μου και οι επιρροές μου.

Πότε ξεκινήσατε να ασχολείστε με τη μουσική πέραν της ακρόασης;

Με τη μουσική ασχολήθηκα από πιο μικρή ηλικία. Είχα γραφτεί στη Φιλαρμονική του Δοξάτου της Δράμας, που είναι και η γενέτειρά μου. Τα πρώτα μου χρόνια, τα παιδικά, τα έζησα εκεί. Στη Φιλαρμονική έπαιζα ένα όργανο που λεγόταν Τζένις,  ένα είδος κόρνου. Μετά από ένα χρόνο, μετακομίσαμε στη Θεσσαλονίκη, όπου ξεκίνησα κιθάρα για ένα διάστημα. Μετά έμπλεξα με το συγκρότημα, ανέλαβα το μπάσο και έγινα ο μπασίστας των Olympians.


Και μετά ήρθαν οι συνθέσεις, το συγκρότημα, η δισκογραφία…

Στα πρώτα μας βήματα έγραψα το «Σχολείο», το οποίο ουσιαστικά είναι  διασκευή ενός αμερικάνικου παραδοσιακού τραγουδιού, που είχε άγνωστο συνθέτη. Το διασκεύασα και έγραψα και τους ελληνικούς στίχους. Και κοίτα να δεις που τελικά είναι τόσο διαχρονικό γιατί ο στίχος του μιλάει σε όλες τις ηλικίες και σε όλες τις εποχές. Και ο ρυθμός του το ίδιο.  Αν το ακούσεις στην αμερικάνικη εκδοχή είναι ένα country τραγούδι που τραγουδάνε οι καουμπόηδες. Αμέσως μετά έγραψα τον «Τρόπο».

Αυτά τα τραγούδια τα τραγουδούσαμε και με τα προηγούμενα συγκροτήματα από τους Olympians, όπως οι BRAHMS, στα Μουσικά Πρωινά και είχαν πολύ μεγάλη απήχηση.  Είχαμε τους φαν που ήταν φανατικοί και μας ακολουθούσαν παντού. Και μετά όταν γίναμε Olympians, ένας αντιπρόσωπος της Ελλαδίσκ τότε, Universal τώρα, ο Γιάννης Σωκρατίδης, μας πρότεινε να ηχογραφήσουμε τα τραγούδια αυτά που άρεσαν τόσο πολύ στον κόσμο. Κι έτσι κατεβήκαμε στην Αθήνα για να τα ηχογραφήσουμε. Ο τότε διευθυντής της Ελλαδίσκ, ήταν ο Νίκος Αντύπας, ο οποίος υποστήριζε πάρα πολύ την άποψη του ελληνικού στίχου σε μοντέρνα τραγούδια. Κάτι το οποίο πέτυχε με το δικό μας πείραμα. Εγώ έχοντας γράψει και τα τραγούδια, ήμουνα πολύ χαλαρός και μη επιτηδευμένος στον τρόπο που τα ερμήνευσα και αυτό λειτούργησε πάρα πολύ θετικά. Γιατί όσοι  τραγουδούσαν τότε μοντέρνα τραγούδια, το έκαναν με ένα τρόπο, σα να τραγουδούσαν αγγλικά. Κι αυτό ήταν πολύ αστείο και δε βγήκε πουθενά. Όταν κυκλοφορήσαμε τον «Τρόπο», έγινε μια επανάσταση φοβερή που βοήθησε πολύ στην εξέλιξη της μοντέρνας ελληνικής μουσικής.

Για να πω την καθαρή αλήθεια μου, πιστεύω ότι πατήσανε στους Olympians και στο Νέο Κύμα. Η εξέλιξη της ροκ και μοντέρνας ελληνικής μουσικής πάτησε εκεί. Στο στίχο του Νέου Κύματος και στον ήχο και τον ρυθμό των Olympians.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NLDEjTnCvAs[/youtube]

To γεγονός ότι επιμείνατε στον ελληνικό στίχο, παρότι πειραματιστήκατε και με κάποια αγγλόφωνα, που οφειλόταν; Σας εξέφραζε περισσότερο;

Όταν έγραψα τον «Τρόπο», συνειδητοποίησα πόσο μεγάλη σημασία έχει να τραγουδάς μοντέρνο τραγούδι στη γλώσσα σου. Ο «Τρόπος» είναι ένα κυριολεκτικά επαναστατικό τραγούδι στο χώρο του. Είναι ένα τραγούδι πρόταση. Αν το ακούσεις προσεκτικά και το μελετήσεις, θα διαπιστώσεις πως και το συγκρότημα που το εκτελεί, κάνει προτάσεις μέσα στο τραγούδι (ο κιθαρίστας, ο μπασίστας, ο ντάμερ, ο τραγουδιστής, ο σαξοφωνίστας, ο οργανίστας). Έχουμε δηλαδή όλοι από μια συμμετοχή προσωπικότητας μέσα στο τραγούδι που συνθέτει ένα σύνολο και το κάνει ξεχωριστό. Σήμερα, μετά από τόσα χρόνια, το ακούω σαν έμπειρος μουσικός πλέον, και το κριτικάρω – γιατί έχω μια αίσθηση κριτικής πολύ ανεπτυγμένη και είμαι και αυστηρός. Διαπιστώνω λοιπόν, πως δικαίως έκανε την επανάσταση αυτή που έκανε.

Πιστεύω λοιπόν, ότι ο ελληνικός στίχος έδινε μια άλλη διάσταση, ένα νέο ορίζοντα στο ελληνικό τραγούδι. Μετά από τη συνειδητοποίηση αυτή, άρχισα να είμαι φανατικός και προσεκτικός στην αναζήτησή μου για τον κατάλληλο στίχο που θα ταίριαζε σε αυτόν τον ξένο ρυθμό, που ερχόταν απ’έξω και έμπαινε στα ελληνικά χωρικά ύδατα. Ήτανε πολύ δύσκολο να προσαρμόσεις δισύλλαβες λέξεις, όπως ήταν οι εγγλέζικες, στο ελληνικό τραγούδι που έφτιαχνες. Οι περισσότερες ελληνικές λέξεις είναι πολυσύλλαβες και προσπαθούσα να τις  προσαρμόσω καλόηχα, οξύτονα και όχι παροξύτονα- όπως κακώς κάνουν πάρα πολλοί ακόμα και σήμερα – στο στίχο και να ακούγεται σωστά. Η προσπάθεια μου, σου καταθέτω ειλικρινά την ψυχή μου, ήταν πολύ μεγάλη και πολύ δύσκολη. Όμως, πιστεύω, ότι στην πορεία μου κατάφερα πολλά πράγματα και αργότερα είχα και συνοδοιπόρου. Συνάδελφους που δημιούργησαν υπέροχα τραγούδια, καλόηχα με χαλαρό ήχο που κυλούσε ευχάριστα, όπως ο Γιοκαρίνης με το «Ευλαμπία» ή Οι Poll που είχαν εξαιρετικά τραγούδια. Και αργότερα για παράδειγμα, οι Κατσιμίχα που το εξελίξανε με ένα πολύ σημαντικό στίχο. Και στη συνέχεια, ο Μαχαιρίτσας, οι Πυξ Λαξ και πολλοί άλλοι. Η εξέλιξη δηλαδή, ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και σπουδαία.

Αλλά πιστεύω ότι δικαίως διεκδικώ την αναγνώριση αυτού του αγώνα που έκανα, για να πετύχω καλό στίχο και καλόηχο, χωρίς να είναι αστείος ή γελοίος, να μπορεί να τραγουδιέται, να δίνει ρυθμό και παλμό στα τραγούδια και να ακούγεται ευχάριστα.

Το 71, όταν πλέον κατεβήκατε Αθήνα,  βρεθήκατε με ένα σχήμα αρκετά ιδιαίτερο στα Δειλινα. Πως ήταν αυτή η εμπειρία;

Είναι γεγονός ότι ήταν ένα φοβερό σχήμα, στο οποίο πρέπει ν’αναφερθώ, για να μάθουν οι σημερινοί καλλιτέχνες πώς γινόντουσαν οι δουλειές. Θα πρέπει σήμερα να επιστρέψουμε σ’εκείνη την εποχή, για να δείξουμε ότι αγαπάμε τη μουσική, αγαπάμε το κοινό. Ήτανε λοιπόν σε αυτό το σχήμα ο Διονυσίου, ο Πάριος, ο Νταλάρας, η Αλεξίου, ο Δάκης,εγώ, η Λιζέττα Νικολάου. Όλοι αυτοί σε ένα σχήμα, με ένα φοβερό πρόγραμμα, με την μεγάλη ορχήστρα του Νίκου Λαβράνου και τον κόσμο που περνούσε καταπληκτικά. Η καλλιτεχνική προσφορά αλλά και η ανταπόκριση του κόσμου ήταν κάτι το καταπληκτικό. Σήμερα λοιπόν, δεν υπάρχει ένα ανάλογο σχήμα.  Ας πούμε για παράδειγμα,  να ‘ρθει ο Σφακιανάκης, ο Τερζής, η Βίσση, η Θεοδωρίδου, ο Πλούταρχος και να κάνουν ένα σχήμα μεγάλο, να τραγουδήσουν από ένα μισάωρο ο καθένας και να κάνουν συνεργασίες, ιδιαίτερα συνεργασίες, γιατί αυτό είναι το πιο σημαντικό. Γιατί όταν συνυπάρχεις σε ένα σχήμα με συναδέλφους,  αν δεν κάνεις κάτι μαζί  τους για να  γραφτεί ιστορία…τότε τι; . Γιατί δε συμβαίνουν σήμερα αυτά; Τι θα κόστιζε στους καλλιτέχνες;  Απώλεια εσόδων, συμβιβασμό ονόματος (να πάει ο ένας κάτω από τον άλλο στην ταμπέλα;). Εγώ πιστεύω ότι όλα λύνονται και όλα γίνονται, αρκεί να υπάρχει θέληση και στόχος κορυφαίος. Και αυτός ο στόχος είναι να γραφτεί ιστορία. Γιατί η ιστορία που γράφει ξεχωριστά ο καθένας μόνος του είναι μια σελίδα. Όταν γράφεται από πολλούς μαζί είναι ένα μεγάλο γεγονός. Είναι κάτι άλλο.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K2VSsL_F_mY[/youtube]

Υπήρξανε μπάντες ή καλλιτέχνες που ζηλέψατε ή θαυμάσατε και που θα θέλατε να είχατε συνεργαστεί μαζί τους ή και να συνεργαστείτε;

Ναι, θα ήθελα να τραγουδήσουμε live μαζί με τους αδερφούς Κατσιμίχα. Παλιότερα είχαμε συνεργαστεί με μια συμμετοχή μου σε ένα δίσκο τους. Θα ήθελα να κάνουμε ένα live, γιατί πιστεύω ότι το δικό μου ρεπερτόριο και το δικό τους  έχουν μια σχέση. Η σχέση αυτή είναι συναισθηματική. Μου αρέσει το έντεχνο τραγούδι, ιδιαίτερα για το στίχο του. Και έχει το προνόμιο το έντεχνο τραγούδι, να τραγουδάει στίχους που λένε ιστορίες, που έχουν αρχή, μέση και τέλος και περιμένεις ν’ακούσεις πού θα καταλήξει, πού θα φτάσει. Αυτό μου αρέσει πάρα πολύ.

Ποιες ήταν οι δυσκολίες που συναντήσατε καθ’όλη τη διάρκεια της πορείας σας ;

Στο δημιουργικό μέρος, οι δυσκολία ήταν ότι δεν έβρισκα συνθέσεις που ήθελα από  Έλληνες συνθέτες. Οι Έλληνες συνθέτες ασχολούνταν κυρίως με τη λαϊκή μουσική. Για να βρω ένα τραγούδι για τα δικά μου μέτρα έκανα μεγάλο αγώνα.   Αναγκαζόμουνα να ψάξω στο διεθνές ρεπερτόριο και έκανα διασκευές. Μάλιστα κατηγορήθηκα γι αυτό και δε θα ξεχάσω ποτέ, γιατί υπάρχουν ακόμα σαν καρφί στην ψυχή μου, τα λόγια της Σώτιας Τσώτου, που μου είπε: «Τι θέλεις εσύ; Εσύ κάνεις μόνο ξένα τραγούδια και δεν κάνεις ελληνικά. Δε θα σου δώσω τίποτα». Δηλαδή μου κάρφωσε τις προσπάθειες που έκανα για να βρω το ρεπερτόριο που ήθελα. Μάλιστα κάποια άλλη στιγμή, ένας μεγάλος τραγουδιστής από τους πρώτους, κατηγόρησε τις διασκευές που έκανα, ότι πρόκειται για ξενόφερτο τραγούδι που παίρνει τα ποσοστά των Ελληνων συνθετών και τα στέλνει στο εξωτερικό. Έμμεσα και άμεσα με κατηγόρησε γι’ αυτό που έκανα. Ο συγκεκριμένος τραγουδιστής στην εξέλιξη της καριέρας του, είπε και ξένα, είπε και διασκευές, ξεχνώντας τα λόγια που είχε πει, τα οποία με πειράξανε.

Όμως, ποτέ δε μετάνοιωσα για ό,τι  έκανα. Είμαι υπερήφανος γι’ αυτά και κάποιες φορές που κάθομαι και ακούω τα τραγούδια που έγραψα, αναγνωρίζω ότι οι προσπάθειές μου ήταν αξιόλογες και σημαντικές και δεν πήγανε χαμένες. Έβαλα καλές πλίνθους στο οικοδόμημα που λέγεται  ελληνική μοντέρνα μουσική.


Διασκευάσατε λοιπόν, πολλά ξένα κομμάτια, από πολλά διαφορετικά μουσικά είδη. Πως καταφέρνεις να διασκευάσεις ένα ξένο τραγούδι, να το οικειοποιηθείς, διατηρώντας το σεβασμό προς τον δημιουργό του;

Πράγματι ήταν πάρα πολλές οι διασκευές. Κάποιες δεν έγιναν επιτυχίες.Καταρχήν, μια διασκευή πρέπει να συνειδητοποιείς γιατί την κάνεις. Για μένα η διασκευή γίνεται για να αγγίξει το κοινό το ελληνικό, αφού γίνεται στη χώρα μου. Αν θα πάρεις ένα ξένο τραγούδι και το διασκευάσεις για τους Έλληνες,  πρέπει να σεβαστείς πάνω απ’όλα τη σύνθεση των δημιουργών και να του δώσεις τον αέρα και τη ζεστασιά της ελληνικής ατμόσφαιρας. Αν το καταφέρεις αυτό, χωρίς να το χαλάσεις, πετυχαίνεις το στόχο σου. Και πιστεύω πως σχεδόν όλες οι διασκευές που έκανα πετύχανε το στόχο τους, Υπάρχουν βέβαια, και κάποιες  για τις οποίες δεν είμαι και πολύ περήφανος. Μερικές ξεφύγανε, είτε γιατί δεν πέτυχε ο στίχος, είτε γιατί στο στούντιο δεν πέτυχε η διασκευή. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα καλά.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B2mUH1xuOX0[/youtube]

Αν σας έλεγαν τώρα να διασκευάσετε κάποιο κομμάτι, ποιο θα ήταν αυτό;

Υπάρχει ένα τραγούδι με το οποίο ασχολήθηκα λίγο και θα ήθελα να το πετύχω. Μου αρέσει πάρα πολύ η εκτέλεση του «Ι Put a Spell on You», από Alan Price Set. Σε αυτή την εκτέλεση λοιπόν, θα ήθελα να μπορούσα να πετύχω έναν καλό ελληνικό στίχο.Ηδη το προσπαθώ.

Υπάρχουν απωθημένα;

Όχι, δεν υπάρχουν και δεν θα άλλαζα και τίποτα. Δεν μου αρέσει να γυρίζω πίσω, ν’αλλάξω κάτι, για να είναι διορθωμένο. Ό,τι έγινε, καλώς καμωμένο. Αρκεί στα επόμενα βήματά μου να μην επαναλάβω  κάτι που δε θεωρώ σωστό.

Πάντως το ζητούμενό μου είναι να φτάνω στις καρδιές του κόσμου. Μόνο τότε αισθάνομαι ότι έχω πετύχει τον στόχο μου.

Προφανώς αυτός είναι και ο λόγος που παραμένεται πολύ δραστήριος και κάνετε πάρα πολλά live;

Τα τελευταία χρόνια είχα κλειστεί στον εαυτό μου. Πρόσφατα όμως, αποφάσισα να βγω από το καβούκι μου και να κάνω κάποια live τα οποία έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. Είναι δηλαδή συναισθηματικά. Δεν είναι live οικονομικά. Δε στηρίζονται στο να έχω δουλειά, ούτε στο τι υλικά οφέλη θ’αποκομίσω. Αυτά τα live, όσο πιο μικρός είναι ο χώρος, τόσο πιο καλά είναι, έχουν δε φοβερή επιτυχία, από πλευράς προσέλευσης κόσμου. Η σχέση που αποκτάμε μεταξύ μας, ο κόσμος κι εγώ είναι καταπληκτική. Περνάμε υπέροχα. Πραγματικά κάθε βδομάδα έχω ένα και δυο live.  Πιστεύω πως θα συνεχίσω με αυτό τον τρόπο. Μάλιστα, θυμίζει λίγο και το ύφος των μπουάτ της δεκαετίας του ’60.

Έχοντας την εμπειρία από αυτά τα live, θεωρείτε πως ο κόσμος έχει αναγκη περισσότερο, αυτό το είδος διασκέδασης, πλέον;  

Εγώ το έλεγα πολλά χρόνια πριν, ότι αυτή η έκρηξη η ηλεκτρονική, που ξεκίνησε τη δεκαετία του ‘90 και κρατάει εδώ και 20 χρόνια τώρα, θα έλεγα, χάζεψε τον κόσμο.Και θα το δικαιολογήσω.  Τους μεγαλύτερους τους έκανε να αισθάνονται εντελώς ανασφαλείς,είτε ότι βγαίνουν από το παιχνίδι και χάνουν το τρένο, είτε ότι πρέπει να σκαρφαλώσουν επάνω του, ή πρέπει να πάρουν τα πατίνια και να πάρουν από πίσω το τρένο που φεύγει.  Φυσικά η νεολαία  μπήκε μέσα στο παιχνίδι και ταξιδεύει μέσα σε αυτό το τρένο, αλλά όλο αυτό που οδηγεί τελικά; Πέρα από τις γραμμές που κυλάει και τη διαδρομή, δεν έχει πού αλλού να πάει και τα παράθυρά του είναι κλειστά. Θέλω να πω, ότι δεν έχει επαφή με τα συναισθήματα. Βαδίζει σε έναν ηλεκτρονικό εγκέφαλο, ο οποίος λειτουργεί με τα κουμπιά. Τα κουμπιά δεν έχουν συναισθήματα. Γι’ αυτό πρέπει κάποια στιγμή ν’ανοίξουν τα παράθυρα, ν’αναπνεύσουμε λίγο φύση, να κατεβούμε λίγο κάτω, σε κάποια στάση και να δούμε πώς είναι ο κόσμος, τι αναπνέει, τι σκέφτεται και τι αισθάνεται. Οπωσδήποτε λοιπόν, αυτή η στάση του συρμού θα πρέπει να είναι σε κάποια πόλη, σε κάποιο χωριό, σε κάποιο σταθμό, που υπάρχουν άνθρωποι και οι άνθρωποι έχουν συναισθήματα. Εκεί λοιπόν, θα διαπιστώσουν πόσο όμορφη είναι η ζωή των συναισθημάτων. Αυτό το ήξερα από πριν, οτι θα έρθει αυτή η στιγμή. Και πιστεύω πως είμαστε στα πρόθυρα μιας συναισθηματικής επανάστασης.  Κάποιος σύντομα θα ανάψει το σπινθήρα. Και θα τη ζήσετε εσείς οι νέοι. Και ελπίζω να είμαστε και εμείς καλά και να την παρακολουθήσουμε.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MYvclm4Ug4s[/youtube]

Κάποιες πολύ σημαντικές στιγμές της καριέρας σας;

Οπωσδήποτε, θα πρέπει να αναφερθώ στη Eurovision. Γιατί η Eurovision είναι ένα γεγονός, όπως και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που συμμετέχει η χώρα μας σε ένα διεθνή διαγωνισμό. Κακώς έχει λοιδωρηθει τόσο πολύ η Eurovision. Αυτό συνέβη για δύο λόγους. Πρώτον, αυτοί που τη λοιδωρούν ευλογάνε τα γένια τους. Ρίχνουν λάσπη στους άλλους για να φαίνονται καθαροί αυτοί. Δεύτερον είναι ,ότι θέλουν να κάνουν κακό για πολιτικές σκοπιμότητες,  σε ένα θεσμό που παρακολουθούν τόσα εκατομμύρια θεατές, συμμέχει τόσος πολύς κόσμος, περνάνε τόσο όμορφα εκείνες τις βραδιές, συμμετέχουν, διασκεδάζουν, ποντάρουν. Πιστεύω πως δεν υπάρχει πιο σημαντικό και όμορφο τηλεοπτικό show, με τόσα πολλά κομμάτια συμμετοχής. Τολμάνε να πουν κάτι γι αυτό και να μη βλέπουν την ουσία του; Οι λόγοι που το κάνουν, είναι καθαρά, προσωπικοί και ιδιοτελείς, πέρα για πέρα. Δεν είναι αντικειμενικοί οι λόγοι που παίρνει θέση ο καθένας και ρίχνει τη λάσπη του. Βλάκες είναι ολοι αυτοι που τον παραδέχονται, τον παρακολουθούν και συμμετέχουν;

Ας πάμε όμως στην απάντηση. Η Eurovision λοιπόν, ήταν μια συμμετοχή μας που με έκανε περήφανο, για το ότι εκπροσώπησα την πατρίδα μου. Βρέθηκα εκεί και  συνεργάστηκα με το Ρόμπερτ, τη Μπέσσυ, τη Μαριάννα,  το Γιώργο Χατζηνάσιο και τη Σέβη Τηλιακού. Δουλέψαμε συλλογικά και παρουσιάσαμε κάτι πολύ όμορφο. Το αποτέλεσμα της πέμπτης θέσης μπορεί να μας αδίκησε, αλλά τόσα χρόνια μετά, κάθε χρόνο μνημονεύεται αυτό το τραγούδι, περισσότερο από κάθε άλλο και λένε πως ακόμα και σήμερα αν πήγαινε θα διεκδικούσε πρωτιά. Αυτό λοιπόν με κάνει πολύ περήφανο.

Άλλη στιγμή στην καριέρα μου ήταν όταν με τους Olympians το 1966 κατεβήκαμε να παίξουμε στη Χρυσή βραδυά, στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο, που μας αποθέωσαν 65.000 θεατές, όταν παίξαμε τον « Τρόπο» και το «Σχολείο». Πήρε φωτιά το στάδιο και αισθανθήκαμε σαν επαρχιωτόπουλα χαμένα και ευτυχισμένα.

Επίσης, μια πολύ σημαντική βραδυά, ιδιαίτερα συναισθηματική, ήταν το 2001 που έδωσα μια μεγάλη συναυλία στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με τη συνοδεία της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Αθηναίων και βρέθηκα μέσα σε αυτό το χώρο και στη πόλη όπου γεννήθηκα μουσικά, με τους Olympians θεατές εκεί μέσα  να τραγουδάω αυτά τα τραγούδια που έλεγα πριν πολλά χρόνια στο club ΧΑΒΑΗ, παιδάκι. Το συναίσθημα που με διακατείχε ήταν φοβερό και δε θα το ξεχάσω ποτέ.

Αυτή την εποχή υπάρχουν κάποια τραγούδια ή κάποιοι δίσκοι που σας αρέσουνε ν’ακούτε;

Δε θα έλεγα για κάποιο δίσκο. Βασικά ακούω πάρα πολύ ραδιόφωνο, ελληνικό και ξένο. Μου αρέσει ν’ακούω μουσική χωρίς να ξέρω ποιο θα είναι το επόμενο κομμάτι. Μου αρέσει αυτή η έκπληξη. Κάθε τι που θ’ακούσω και έχει κάτι ξεχωριστό, με γοητεύει.

Θέλω να πω κάτι για το ραδιόφωνο, το ελληνικό ραδιόφωνο. Είναι απαράδεκτος ο τρόπος του ηλεκρονικού εγκεφάλου, που βάζουνε τα κομμάτια,  πατάνε απλά το scan και παίζει αυτοματοποιημένα.  Επιτέλους κάποιοι επιχειρηματίες να ξεπεταχτούν και να πουν πως θα κάνουν ραδιόφωνο για τον κόσμο και  θα βάλουν ανθρώπους να οδηγούν το κοινό και να βάζουν τραγούδια που αγαπήθηκαν, ασχέτως εποχής και ειδών. Είναι επιτυχίες, τ’αγαπάει ο κόσμος. Βάλε και τα «Σαράντα παληκάρια». Συγκινούν. Θ’αρέσουν. Δε θα αλλάξουν οι ακροατές τη βελόνα. Θα στηρίξω αυτό που λέω με ένα παράδειγμα. Κάποτε είχε δημιουργηθεί ένας σταθμός, που κέρδισε αστραπιαία το κοινό. Έβαζε μια ποικιλία τραγουδιών που δε σε άφηνε στιγμή ν’αλλάξεις τη συχνότητα. Κι αυτό το πετύχαινε με το απλούστατο. Έπαιζε επιτυχίες, χωρίς να καθοδηγείται από καμία εταιρία, από κανέναν επιχειρηματία, από κανέναν καλλιτέχνη, από κανέναν παράγοντα. Οι παραγωγοί έβαζαν απλά επιτυχίες και μέσα σε ελάχιστο διάστημα έγινε ο πρώτος σταθμός. Αυτοί όλοι δεν τον παίρνουν σαν παράδειγμα και να επαναφέρουν το καλό ραδιόφωνο;  Το έχουν κάνει εμπορικό, με στόχο να κερδίζουν τα συγγενικά δικαιώματα και απλά έγινε απαίσιο.

Τι να περιμένουμε την Παρασκευή, στη συναυλία σας στο Gagarin;

Να περιμένετε ν’ακούσετε μόνο επιτυχίες. Τίποτα άλλο. Θα έλεγα πως θα μπορούσε να είναι και ο τίτλος της παράστασής μου. Θα λειτουργήσει ελεύθερα, αυθόρμητα και θα περάσετε καλά. Είναι σίγουρο. Δεν γνωρίζω βέβαια το χώρο του Gagarin, είναι η πρώτη φορά που θα παίξω εκεί αλλά η εμπειρία μου μου λέει το εξής: «Δεν υπάρχει ταυτότητα χώρου. Την ταυτότητα τη δίνει ο καλλιτέχνης που είναι πάνω στο πάλκο. Εκεί αρχίζουν και τελειώνουν όλα». Θα τα πούμε λοιπόν την Παρασκευή.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K45TK88BamY[/youtube]

Ο Πασχάλης και το συγκρότημά του θα εμφανιστούν την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου στο Gagarin 205.

Ο χωρος θα ειναι διαμορφωμένος ειδικά για τις αναγκες της μοναδικής αυτής βραδιάς… Θα υπάρχουν περιορισμένες θέσεις καθήμενων και τραπέζια.
Κράτηση τραπεζιού – Χρήστος Μακρυδάκης – 6944726165
Ανεξάρτητα από την κράτηση όλοι πληρώνουν είσοδο η οποία είναι 10 Ευρω/ άτομο.
60 Ευρώ το μπουκάλι (80 το special) ανα 4 ατομα,
30 Ευρώ το μπουκάλι κρασί ανα 2 ατομα.

Η κατανάλωση για τους όρθιους είναι προαιρετική.

Τιμή Εισιτηρίου 10 ευρώ

Η προπώληση στο Ticket House ( Πανεπιστημιου 42) έχει ήδη ξεκινήσει.

Ηλεκτρονική προπώληση http://pasxalisinathens.eventbrite.com

 

Διάβασε επίσης...
Sleep @ Gagarin 205
Αν κάποιος περαστικός από την Λιοσίων κρυφοκοίταζε μέσα από την μισάνοιχτη πόρτα του Gagarin την Κυριακή το βράδυ και έβλεπε το σύννεφο που είχε τυλιχθεί σε ολόκληρη την αίθουσα, πιθανότατα να νόμιζε ότι το μαγαζί είχε αρπάξει φωτιά. Και εδώ που τα λέμε δηλαδή, δεν θα είχε και πολύ άδικο. Με ...
Συνέχεια...
O θρύλος του R’n’R και τεράστια μορφή Kim Fowley στο Gagarin 205
Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες μετακλίσεις της νέας σεζόν στο Gagarin 205, είναι κάτι παραπάνω από μία συναυλία. Θα είναι η ευκαιρία να δούμε και να γνωρίσουμε από κοντά μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικότερες μορφές του rock'n'roll ολων των εποχών. Ο Kim Fowley θα βρεθεί στη σκηνή του Gagarin ...
Συνέχεια...
“Πάντα τη Δευτέρα” και αυτή την εβδομάδα με τον Βασίλη Βασιλικό
Τα ραντεβού "Πάντα τη Δευτέρα" με τον Πέτρο Τατσόπουλο συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα στο Gagarin 205 από τις 20:00. Αυτή τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου, με αφορμή τη συλλεκτική επανέκδοση του θρυλικού πλέον “Ζ” και την οριστική αναθεώρηση της “αυτοβιογραφίας” του “Μνήμη από Μελάνι” (αμφότερα από τις εκδόσεις Διόπτρα), ο Βασίλης Βασιλικός ...
Συνέχεια...
Αναβάλλονται οι συναυλίες των Hidden Orchestra σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη λόγω τροχαίου ατυχήματος
Άσχημα τα νέα για τους φίλους των Hidden Orchestra. Σύμφωνα με ανακοίνωση των διοργανωτών και του management του συγκροτήματος, οι συναυλίες των Hidden Orchestra που ήταν προγραμματισμένες για την Παρασκευή 11 Απριλίου στο Block 33 της Θεσσαλονίκης και για το Σάββατο 12 Απριλίου στο Gagarin 205,  αναβάλλονται λόγω αυτοκινητιστικού ατυχήματος της μπάντας την περασμένη Κυριακή στη Σερβία, όπου ...
Συνέχεια...
Atari Teenage Riot + The Boy + Bella Fuzz @ Gagarin 205
Όταν μπήκα στο Gagarin γύρω στις 9μιση, το θέαμα ήταν αποκαρδιωτικό: μόνο γύρω στα 30 άτομα ήταν ήδη εκεί προκειμένου να δουν το πρώτο από τα δύο σαπόρτ σχήματα. Οι Bella Fuzz απαρτίζονται από δύο κοπέλες (μία που αναλαμβάνει τα φωνητικά και μία που έπαιζε κιθάρα που ανάθεμα κι αν άκουσα μία νότα της) και ...
Συνέχεια...
Οι Esmerine (μέλη των GY!BE και Thee Silver Mt. Zion) την Κυριακή στο  Gagarin 205
Αφού ψηφίσετε την Κυριακή και δείτε τα "φοβερά και τρομερά" exit polls, για να μην εκνευριστείτε και σπάσετε την τηλεόρασή σας, θα σας προτείναμε να αφήσετε την εκλογικά πάνελ, και απολαύσετε μία από τις συναυλίες που αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο Gagarin 205. Οι Esmerine για τους φανατικούς - πολλούς - ...
Συνέχεια...
Double bill στο Gagarin 205 με Keep Shelly in Athens και Baby Guru
Ένα άκρως ενδιαφέρον - και ίσως σε μεγάλο βαθμό... crash test όχι μόνο για τα συγκροτήματα αλλά και για το κοινό - double bill ανακοινώθηκε πριν από λίγη ώρα. Οι Keep Shelly in Athens και οι Baby Guru συναντιούνται στη μεγάλη σκηνή του Gagarin 205 για δύο ισότιμα σετ την Πέμπτη ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Last Drive στο Gagarin 205
To καθιερωμένο μας Ανοιξιάτικο ραντεβού με τους Last Drive έφτασε - έστω και με τον καιρό να το έχει γύρισει λίγο στο Φθινόπωρο. Οι The Last Drive θα εμφανιστούν αυτό το Σάββατο 19 Μαϊου στο Gagarin 205, με την συναυλία να ανοίγουν οι Ελβετοί Hard Coming Love. Μάλιστα, θα έχουμε την δυνατότητα να προμηθευτούμε το νέο EP με τίτλο ...
Συνέχεια...
“Η Ύδρα των Πουλιών” στο Gagarin 205
Όταν πέρσι τον Μάρτιο μάθαμε για την δισκογραφική συνεργασία του Δημήτρη Πουλικάκου με τον Socos και την Live Project Band πάνω σε μελοποιημένα ποιήματα του Εγγονόπουλου, παραξενευτήκαμε. Το αποτέλεσμα βέβαια που ακούσαμε αργότερα μέσα στην χρονιά, κέρδισε το στοίχημα του πολυπράγμονα και «μυστηριώδη» Socos ο οποίος δημιούργησε με μία από τις ...
Συνέχεια...
Οι Deafheaven στην Αθήνα!
Σημείωστε προς το παρόν την ημερομηνία και τον χώρο, Τετάρτη 28 Μαϊου στο Gagarin 205, και θα επανέλθουμε φυσικά όταν θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες, μιας σας έχουμε καλά νέα: το αμερικάνικο black metal σχήμα των Deafheaven έρχεται για μια εμφάνιση στην χώρα μας. Το περσινό, δεύτερο, άλμπουμ τους Sunbather (2013,Deathwish), δικαίως ...
Συνέχεια...
Οι Leningrad Cowboys προσγειώνονται στο Gagarin 205
Μια συναυλία που ΈΠΡΕΠΕ να είχε πραγματοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια στο Gagarin 205 - για πολλούς και διάφορους λόγους - θα έχουμε την δυνατότητα να απολαύσουμε την Παρασκευή 23 Μαρτίου. Η απόλυτα cult φινλανδική μπάντα των  Leningrad Cowboys, το δημιούργημα αρχικά του σκηνοθέτη Aki Kaurismäki και το οποίο βέβαια έκανε την δική του ...
Συνέχεια...
O Paul Roland επιστρέφει στην Αθήνα
Ένας παλιός φίλος επιστρέφει σε μία πόλη με την οποία συνδέθηκε για τα καλά η καριέρα του. Ο βετεράνος μουσικός και συγγραφέας Paul Roland επανέρχεται στην Αθήνα για μία εμφάνιση στο Gagarin 205 το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου. Το εισιτήριο κοστίζει 17 ευρώ με τα πρώτα 250 εισιτήρια αντιστοιχούν σε αυστηρά αριθμημένες θέσεις καθημένων. Η ηλεκτρονική ...
Συνέχεια...
50 χρόνια μουσικής ιστορίας αυτές τις μέρες στα πόδια μας!
Μαζί με τους Beatles, τους Kinks και τους Stones αποτέλεσαν το βαρύ πυροβολικό της βρετανικής μουσικής των 60's. Mιλάμε φυσικά για τους  The Zombies! Το συγκρότημα-θρύλος έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για ένα best of party, σήμερα Πέμπτη 5/5 στο Λιθογραφείο στη Πάτρα, την Παρασκευή 6/5 στο Gagarin 205 ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για το καθιερωμένο ραντεβού με τους Last Drive στο Gagarin 205
Αν μας έλεγε κάποιος, πριν τον Μάιο του 2007, ότι θα μιλάγαμε πλέον για «καθιερωμένα» ραντεβού με την σπουδαιότερη ελληνική r’n'r μπάντα, σίγουρα θα τους χλευάζαμε. Και όμως, για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά οι Last Drive επιστρέφουν στο Gagarin 205 το ερχόμενο Σάββατο 14 Μαϊου, αυτή τη φορά λίγο προτού μπουν στο στούντιο για να ...
Συνέχεια...
To opening act της συναυλίας των Wovenhand
Οι Trio Balarom από τη Θεσσαλονίκη θα είναι το opening act στη συναυλία των Wovenhand στην Αθήνα. Αποτελούμενοι από τους Παντελή Στόικο (τρομπέτα, καβάλ, πλήκτρα), Κυριάκο Ταπάκη (ούτι) και Λουκά Μεταξά (κρουστά), ο οποίος συνεργάστηκε πρόσφατα με τους Wovenhand, οι Trio Balarom αποτελούν προσωπική επιλογή του David Eugene Edwards και θα βρίσκονται μαζί τους ...
Συνέχεια...
The Queen is 25 – A Tribute to The Smiths
Τελικά ναι, some albums are bigger than others και έλληνες καλλιτέχνες, ορκισμένοι fans των Smiths βάλθηκαν να δείξουν το σεβασμό που αξίζει στο The Queen is Dead, που έπειτα από τη μετεφηβεία, πέρασε σιγά σιγά στη σκληρή ενήλικη ζωή, έγινε 25, μια σημαδιακή ηλικία που θα πρέπει να εορτάζεται καταλλήλως. Άλλωστε, αν ...
Συνέχεια...
Παραμύθι Xωρίς Όνομα: 47 χρόνια MHTS.O.S. + 49 χρόνια Δημήτρης Πολύτιμος στο Gagarin 205
Μετά τα 30χρονα των Last Drive - όπου δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι ο Δημήτρης Πουλικάκος έκλεψε την παράσταση την 2η βραδιά - ήρθε η ώρα μέσα στον Γενάρη για ένα ακόμα επετιακό διήμερο 47 χρόνια on the road κλείνει το 2014 ο MHTS.O.S. ή θείος Νώντας ή Δημήτρης Πουλικάκος και ...
Συνέχεια...
Οι Matisse παρουσιάζουν το νέο album τους στο Gagarin 205
Οι Matisse επιστρέφουν αυτές τις μέρες στη δισκογραφία με το νέο τους  album με τίτλο "Paper Door" να κυκλοφορεί από τη Sony, έχοντας επιστρέψει - κατά κάποιο τρόπο - στις ρίζες τους με την επιστροφή του φυσικού τους τραγουδιστή  Άρη Σιαφά μετά την αποχώρηση του Alex Kavvadia. Το Σάββατο 2 Ιουνίου οι Matisse θα παρουσιάσουν ...
Συνέχεια...
Alec Empire / Atari Teenage Riot
Ο Alec Empire είναι από τους μουσικούς με άποψη που έχουν να πουν πολλά και η επερχόμενη εμφάνιση των Atari Teenage Riot στο Gagarin 205 την Παρασκευή 30 Μαρτίου ήταν μια καλή αφορμή για να επικοινωνήσουμε μαζί του. Πολύ ομιλητικός και ευχάριστος στην τηλεφωνική κουβέντα μας, ο Βερολινέζος μουσικός, dj, παραγωγός και ...
Συνέχεια...
Οι Fuzztones επιστρέφουν στη χώρα μας αυτή την εβδομάδα (λογικά)
O Rudi Protrudi και η θρυλική παρέα των The Fuzztones επιστρέφουν στη χώρα μας αυτή την εβδομάδα - λογικά και αν όλα πάνε καλά μετά το μπάχαλο της προηγούμενης εβδομάδας - όταν και αναβλήθηκαν οι αρχικές ημερομηνίες των δύο συναυλιών τους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη Όπως είχαμε πει, τελικά περιμένουμε τους The Fuzztones την Παρασκευή 11 Μαΐου στο Gagarin 205 στην Αθήνα και ...
Συνέχεια...
Αν πας Echo & The Bunnymen, να πας νωρίς!
Εμείς θέσαμε το δίλημμα που έχουμε για το βράδυ της Πέμπτης... Αν εσύ τελικά αποφάσισες να τιμήσεις την τεράστια μορφή του Ian McCulloch, σε προειδοποιούμε, μην πας στο Gagarin 205 κατά τις 11, όπως συνήθως! Όπως ενημέρωσε η διοργανώτρια εταιρία Άνωση, λόγω Πέμπτης, οι Echo & The Bunnymen θα βρεθούν στη σκηνή νωρίς, ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Atari Teenage Riot στο Gagarin 205
Την ερχόμενη Παρασκευή 30 Μαρτίου, θα απολαύσουμε στο Gagarin 205 μία από τις πιο πολυαναμενόμενες για εμάς συναυλίες της φετινής σεζόν. Oι Atari Teenage Riot έρχονται στη χώρα μας για μία εμφάνιση και ελπίζουμε να έχετε μπει στο κλίμα διαβάζοντας την συνέντευξη που μας παραχώρησε ο λαλίστατος ηγέτης τους Alec Empire. Τη συναυλία ...
Συνέχεια...
Photostory: Dub Inc + Los Dos O Mas @ Gagarin 205
Άλλη μία συναυλίa των Dub Inc στην Αθήνα, άλλο ένα  sold out. To πολυάριθμο Αθηναϊκό κοινό που αρέσκεται στον dub/reggae ήχο για άλλη μια φορά υποδέχτηκε θερμά τους Dub Inc στο Gagarin 205 αλλά και το συγκρότημα των Los Dos O Mas που άνοιξε τη βραδιά. Φωτογραφίες από την βραδιά...  
Συνέχεια...
Planet of Zeus @ Gagarin 205
Με την γηπεδική ιαχή «Σεξ και Βία στον Πλανήτη Δία», το κατάμεστο sold out Gagarin 205 επιβεβαίωσε την άποψη ότι πλέον οι Planet of Zeus συγκαταλέγονται στην χούφτα των πολύ σπουδαίων εγχώριων συγκροτημάτων. Βασικά όμως, επιβεβαίωσε και την υποψία ότι το Αθηναϊκό συγκρότημα δεν μας ανήκει πλέον. Η ορμή και η ...
Συνέχεια...
Paul Roland
Βγαίνοντας έξω στην Λιοσίων μετά το πέρας της συναυλίας, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, και αντικρίζοντας την βαριά και μουντή ατμόσφαιρα που είχε εξαπλωθεί πάνω από ολόκληρη την Αττική, ήταν σχεδόν αδύνατον να αποτρέψεις το μυαλό σου από το να κάνει αυτομάτως περίεργους συνειρμούς. Θαρρείς και τα φαντάσματα, τα τέρατα και όλοι ...
Συνέχεια...
Οι Sleep για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Ένα από τα σημαντικότερα σχήματα του σκληρού ήχου, οι θρυλικοί Sleep, επισκέπτονται για πρώτη φορά τη χώρα μας, την προσεχή Κυριακή 20 Μαϊου, στο Gagarin 205. Γνήσια παιδιά των Black Sabbath και πρωτεργάτες του stoner/doom κινήματος της δεκαετίας του 90, οι Sleep αποτελούν μια από τις κύριες επιρροές όλων των ...
Συνέχεια...
Οι Asian Dub Foundation αυτή την εβδομάδα σε περιοδεία στη χώρα μας
Είναι ένα από τα συγκροτήματα που δεν χορταίνουμε να βλέπουμε ζωντανά και αποτελούν μία από τις μεγάλες μας συμπάθειες από την στιγμή που, 18 χρόνια πλέον πριν, έκαναν την εμφάνισή τους, και οι οποίοι έχουν αποκτήσει μεγάλο φανατικό κοινό στη χώρα. Η κολλεκτίβα των Asian Dub Foundation έρχεται στη χώρα μας ...
Συνέχεια...
Tuxedomoon & Gravitysays_i στο Gagarin 205
Το ότι οι Tuxedomoon θα εμφανιστούν ακόμα μια φορά στην Αθήνα, σαφώς και δεν αποτελεί νέο. Αυτή τη φορά όμως, μαζί τους θα εμφανιστεί ένα από τα σημαντικότερα σύγχρονα ελληνικά συγκροτήματα, οι Gravitysays_i (θυμηθείτε τι είχαμε γράψει για το νέο τους άλμπουμ "TheFiguresofEnormousGrayandThePatternsofFraud"). Την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου λοιπόν, το Gagarin 205 ...
Συνέχεια...
Δείτε τον Τελικό του Champions League και τους The Orb το ίδιο βράδυ στο Gagarin 205
Θέλεις  να δεις τους The Orb του Dr. Alex Paterson στην πρώτη τους εμφάνιση στην Αθήνα, το Σάββατο 28 Μαΐου στο Gagarin 205; Είσαι όμως και άρρωστος ποδοσφαιρόφιλος, και δεν διανοείσαι να χάσεις τον Τελικό του Champions League μεταξύ Βarcelona και Manchester United που πραγματοποιείται στο  Λονδίνο το ίδιο βράδυ; Το Gagarin ...
Συνέχεια...
Παύλος Παυλίδης & B-Movies – Ιστορίες Που Ίσως Έχουν Συμβεί
Λίγες ημέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του, ακούσαμε το νέο δίσκο του Παύλου Παυλίδη και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Πάνε σχεδόν δέκα χρόνια από τότε που ο Παύλος Παυλίδης μας "ξανασυστήθηκε" ώς αυτόνομος τραγουδοποιός, αφήνοντας πίσω το παρελθόν και τη δόξα των Ξύλινων Σπαθιών. Το 2004 με το Αφού Λοιπόν ...
Συνέχεια...
Sleep @ Gagarin 205
O θρύλος του R’n’R και τεράστια μορφή Kim
“Πάντα τη Δευτέρα” και αυτή την εβδομάδα με
Αναβάλλονται οι συναυλίες των Hidden Orchestra σε Αθήνα
Atari Teenage Riot + The Boy + Bella
Οι Esmerine (μέλη των GY!BE και Thee Silver
Double bill στο Gagarin 205 με Keep Shelly
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Last Drive
“Η Ύδρα των Πουλιών” στο Gagarin 205
Οι Deafheaven στην Αθήνα!
Οι Leningrad Cowboys προσγειώνονται στο Gagarin 205
O Paul Roland επιστρέφει στην Αθήνα
50 χρόνια μουσικής ιστορίας αυτές τις μέρες στα
Κερδίστε προσκλήσεις για το καθιερωμένο ραντεβού με τους
To opening act της συναυλίας των Wovenhand
The Queen is 25 – A Tribute to
Παραμύθι Xωρίς Όνομα: 47 χρόνια MHTS.O.S. + 49
Οι Matisse παρουσιάζουν το νέο album τους στο
Alec Empire / Atari Teenage Riot
Οι Fuzztones επιστρέφουν στη χώρα μας αυτή την
Αν πας Echo & The Bunnymen, να πας
Κερδίστε προσκλήσεις για την συναυλία των Atari Teenage
Photostory: Dub Inc + Los Dos O Mas
Planet of Zeus @ Gagarin 205
Paul Roland + Mani Deum @ Gagarin 205
Οι Sleep για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Οι Asian Dub Foundation αυτή την εβδομάδα σε
Tuxedomoon & Gravitysays_i στο Gagarin 205
Δείτε τον Τελικό του Champions League και τους
Παύλος Παυλίδης & B-Movies – Ιστορίες Που Ίσως