parallages

Πριν χρόνια είχα δει το έργο του Γιόν Φόσε «Τόσο όμορφα» στο θρυλικό θέατρο Αμόρε σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά. Η παράσταση μου προξένησε δύο απορίες: πρώτον γιατί επιλέχθηκε αυτό το έργο και δεύτερον για ποιο λόγο επιλέχθηκε η Ξένια Καλογεροπούλου για να παίξει.  Παρακολουθώντας, φέτος, τις Παραλλαγές Θανάτου,  έργο του ίδιου συγγραφέα, σε σκηνοθεσία και πάλι του Γιάννη Χουβαρδά, οι απορίες επανήλθαν, με άλλους πρωταγωνιστές αυτή τη φορά. Γιατί ο Νίκος Καραθάνος και η Λυδία Φωτοπούλου, μετά το θρίαμβο της Γκόλφως, επέλεξαν να συμμετάσχουν σε αυτή την παράσταση και, εύλογα θα έλεγα, προστέθηκε και μία τρίτη: γιατί στο καλό επέλεξα εγώ να πάω να δω μία από τα ίδια.

Μάλλον φταίει το μικρόβιο του θεάτρου που έχω κολλήσει χρόνια και η ασθένεια είναι πια ανεξέλεγκτη. Το μόνο που άλλαξε ήταν πως στην περίπτωση του έργου Παραλλαγές Θανάτου ήμουν πλήρως προετοιμασμένη σχετικά με το τι έμελλε να δω: θάνατο, και μάλιστα σε παραλλαγές.

Σε ένα σκηνικό πλήρως απογυμνωμένο, σε μαύρο και άσπρο, με μία λευκή επιφάνεια στο δάπεδο, η οποία χρησίμευε ως παγοπίστα για τους ηθοποιούς (μάλλον φετίχ του σκηνοθέτη γιατί και στην παράσταση Τόσο Όμορφα η ηθοποιός φορούσε πατίνια) εκτυλίχθηκε η δράση. Τέσσερις ηθοποιοί υποδύονται το ίδιο  ζευγάρι σε διαφορετικές ηλικίες: στην αθώα γεμάτη έρωτα πρώιμη νιότη (Περλέγκας -Πρωτόπαπα) και στη δύση του (Καραθάνος -Φωτοπούλου), όταν ξανασυναντιούνται, έπειτα από πολλά χρόνια χωρισμού. Η κόρη τους (Αλκηστις Πουλοπούλου), ένα μοναχικό πλάσμα, φλερτάρει χρόνια με το θάνατο, τον οποίο υποδύεται ο Χρήστος Λούλης, και την κατάθλιψη, ενώ οι γονείς της είναι ανήμποροι να αντιδράσουν και να την προστατέψουν ή να την αποτρέψουν.

Κινήσεις και λόγια επαναλαμβάνονται συνεχώς σε μία αυτιστική επανάληψη, χωρίς τέλος και χωρίς λύτρωση.

Τα ρούχα είναι λευκά, νάιλον αδιάβροχα, λαστιχένιες γαλότσες, σαν αποστειρωμένα, σαν οι πρωταγωνιστές να ζουν σε ψυχιατρικό ίδρυμα  παλιάς εποχής. Το φλερτ με το θάνατο ενέχει έναν ερωτισμό και μια (τρομακτική) γοητεία και στο τέλος ο θάνατος κερδίζει.

Το μόνο ενδιαφέρον στοιχείο που προσωπικά βρήκα στην παράσταση είναι ότι στο τέλος ο Χρήστος Λούλης εμφανίζεται ημίγυμνος και μαζί με τα κάλλη του επιδεικνύει και το κωμικό ταλέντο του που δεν προβάλλει συχνά. Πραγματικά, είναι κρίμα που δεν έχει εμφανιστεί σε κάποια κωμωδία. Κατά τα άλλα, καλό είναι να είστε προετοιμασμένοι για αυτά τα μελαγχολικά 90 λεπτά της παράστασης.

Σκηνοθεσία: Γ. Χουβαρδάς
Ερμηνεύουν: Ν. Καραθάνος, Χρ. Λούλης, Γ. Περλέγκας, Αλκ. Πουλοπούλου, Μ. Πρωτόπαπα, Λ. Φωτοπούλου
Σκηνικά.: Μ. Μιχαλακάκου.
Κοστούμια: Ιωάν. Τσάμη
Φωτισμοί: Αλ. Γιάνναρος

Θέατρο Πορεία 
Τρικόρφων 3-5 & 3ης Σεπτεμβρίου 69
Πλ. Βικτωρίας

Τηλ : 2108210991
Παραστάσεις: 15, 22, 26, 28/12, 6.30 μ.μ. 11/12 (σε avant), 12, 13, 14, 18, 19, 20, 21, 23, 25, 27, 29, 30/12, 9 μ.μ.

Τιμη εισιτηρίου:  €20 (Σάβ., Κυρ.), € 18 (Πέμ., Παρ.), € 15 (Τετ.), φοιτ.-νεανικό μέχρι 23 ετών-άνεργοι (εκτός Σάβ., Κυρ.): € 12.

Διάβασε επίσης...
Το Χέρι του Tim Crouch σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Αφού απολαύσαμε τον ίδιο τον Tim Crouch στο ρόλο του I Malvolio στο Bios και παρακολουθήσαμε δύο ακόμα παραστάσεις του σε ελληνικές σκηνές, τον Συγγραφέα και Το Χέρι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου ήρθε η ώρα να χαρούμε το πνευματώδες του ύφος ξανά αφού ο σπουδαίος μονόλογός του, Το Χέρι, επιστρέφει στη ...
Συνέχεια...
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης στο Θέατρο Τέχνης
Η χαριτωμένη κωμωδία του Μαριβώ δοσμένη μ' έναν ζωντανό και ανάλαφρο τρόπο, ντύνεται με 12 χαρούμενα πρωτότυπα τραγούδια, που μαζί με τις επαναλαμβανόμενες απρόσμενες ανατροπές οδηγούν την υπόθεση στο ευτυχισμένο αποτέλεσμα. Η γοητευτική και ζωντανή μετάφραση συντελεί ουσιαστικά στη «δαντελένια» διαπλοκή που οδηγεί στο επιθυμητό τέλος, την ευτυχία των ...
Συνέχεια...
Stand Alone Zone – Systeme Castafiore | Φεστιβάλ Αθηνών
Ένα σπουδαίο δίδυμο εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Αθηνών, για να μας διηγηθεί με τον ιδιαίτερο τρόπο του, με φαντασία, εφευρετικότητα, χιούμορ και σαρκασμό, τις ιστορίες του.Η ομάδα Système Castafiore, που η κριτική έχει χαρακτηρίσει ως ένα φαινόμενο «από άλλο πλανήτη» στο σύγχρονο χορογραφικό τοπίο, ταξιδεύει το κοινό σε ...
Συνέχεια...
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του Θεάτρου, ο Βαγγέλης Λιβαδάς, βρήκε τραγικό θάνατο στο διαμέρισμα του Γλυφάδα, ύστερα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία  το μεσημέρι της Κυριακής. Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του 90χρονου επιχειρηματία, Σμαρούλα Γιούλη, βρέθηκε σε κατάσταση σοκ, ενώ έχει υποστεί αναπνευστικά προβλήματα, από ...
Συνέχεια...
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Τετάρτη 27 & Πέμπτη 28 Μαΐου 2009 Η ομάδα «συν+εργασια» παρουσιάζει τη χοροθεατρική παράσταση «Δυτικά Βήματα». Μια παράσταση που εμπνέεται από τα «δυτικά» βήματα της πορείας των μυστών του παρελθόντος από τον Κεραμεικό στην Ελευσίνα, στην έναρξη των Ελευσινίων μυστηρίων, μια συμβολική πορεία των καλλιτεχνών με σκοπό την εσωτερική τους ...
Συνέχεια...
H ζήλια σε τρία Φαξ
Καλά το νομίζατε εσείς πως η Ανάσταση του θεανθρώπου σημαίνει και τη λήξη της θεατρικής σεζόν. Και, όντως, οι πολυπαιγμένες παραστάσεις του χειμώνα κλείνουν τις αυλαίες τους και κατεβάζουν τις μαρκίζες. Γι αυτό έχουμε την ευκαιρία να δούμε και άλλες, καινούργιες, με μικρότερη διάρκεια όσο ακόμα οι καιρικές συνθήκες το ...
Συνέχεια...
Η τέχνη του κυρίου Χάαρμαν
Η υπόθεση Φριτς Χάαρμαν συγκλόνισε την κοινή γνώμη της Γερμανίας στις αρχές του 20ου αιώνα, όταν αποκαλύφτηκε (ύστερα από ομολογία του ίδιου) ότι ο ευυπόληπτος έμπορος είχε εκτελέσει μια σειρά από ειδεχθείς φόνους νεαρών ανδρών, τους οποίους μάλιστα κανιβάλισε με τρομακτική ψυχραιμία. Η υπόθεση πέρασε στα χέρια της ψυχιατρικής κι ...
Συνέχεια...
Εθνικότητά μου: Το χρώμα του Ανέμου στο Θέατρο Πολιτεία
Η απομόνωση, το αγωνιώδες κυνήγι της πρωτιάς, οι κάθε λογής πλύσεις εγκεφάλου, οι χιλιάδες νεκροί στους απανταχού πολέμους, τα σουρεαλιστικά «σύνορα των παγκόσμιων ανθρωπίνων δικαιωμάτων» είναι κομμάτια ενός σπασμένου καθρέφτη που προσπαθούμε - κατά τον συγγραφέα - να συγκολλήσουμε για να δούμε την αρχική εικόνα, που δεν τη γνωρίζουμε ακριβώς.Η ...
Συνέχεια...
medDeT*
*η λέξη στην κυριολεξία μεταφράζεται ως βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες. Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και ...
Συνέχεια...
Πολύ Κακό και Τίποτα
Από τότε που ο Κωνσταντίνος Ρήγος εγκατέλειψε την πρωτεύουσα του Βορρά και το Χοροθέατρο του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και επέστρεψε στην Αθήνα όλο εκπλήξεις είναι. Από τα μπουζούκια και την ολοκληρωτική και αποκλειστική ενασχόληση με την Πέγκυ Ζήνα και το image της και την αναδιαμόρφωση του ρεπερτορίου και του ...
Συνέχεια...
H Αλίκη στο Μαύρο
Για άλλη μία χρονιά το Εθνικό Μαύρο Θέατρο της Πράγας επιστρέφει στην Ελλάδα, αυτή τη φορά για να παρουσιάσει την δική του εκδοχή στο παγκοσμίως γνωστό έργο της παιδικής και φανταστικής λογοτεχνίας  του Lewis Carroll, "Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων". Φυσικά, δεν υπάρχει λόγος να γράψουμε κάτι για το παραμύθι ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα
Φούστα Μπλούζα θα πει μεταμφίεση, συγκατάβαση, απόφαση ζωής ή αφορμή για χίλια - δυο μπερδέματα και γέλια; Στο νέο έργο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, το ζητούμενο μάλλον ήταν ένας συνδυασμός όλων αυτών - άλλωστε η συνταγή είναι δοκιμασμένη και άκρως πετυχημένη (οι επαναλήψεις κάθε έργου που παρουσιάζει το ...
Συνέχεια...
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Ξεκινώντας για το θέατρο Χώρα οι προθέσεις μου δεν ήταν καθόλου καλές (και ελπίδες δεν υπήρχαν καν). Το μόνο που περίμενα να δω ήταν το μέγεθος της καταστροφής μίας από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, του «Breakfast at Tiffany's», στη θεατρική της απόδοση.Σκεφτόμουν τρόπους εκδίκησης της Γεωργία Μαυραγάνη γι αυτό ...
Συνέχεια...
2…λόγια ακόμα
Απ' τα τέλη φθινοπώρου η Αθήνα και δη το κοσμικό κομμάτι της πόλης με τα διάφορα wanna be celebrities των κραταιών lifestyle περιοδικών, στριμώχνονται με αγωνία στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου ώσπου να εξασφαλίσουν το πανάκριβο «μαγικό χαρτάκι» που θα τους οδηγήσει στη λουσάτη σάλα του ανακαινισμένου Παλλάς, μπροστά στο πολυσυζητημένο ...
Συνέχεια...
Λιωμένο Βούτυρο
Οι ψίθυροι που ακούγονταν πέρυσι από όλους εκείνους -και δεν ήταν λίγοι- που βρέθηκαν στο Εθνικό Θέατρο στην παράσταση "Λιωμένο Βούτυρο" έγιναν φέτος δυνατές φωνές. Η μετακόμισή του στο Θέατρο Χώρα σήμανε μια νέα καριέρα για το έργο του Σάκη Σερέφα, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα και τους τρεις εξαιρετικούς πρωταγωνιστές ...
Συνέχεια...
Βυσσινόκηπος από την εταιρία Θεάτρου ¶σκηση
Τη δεύτερη θεατρική της παραγωγή βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Τσέχοφ παρουσιάζει η εταιρεία θεάτρου ¶σκηση.Η παράσταση εστιάζει στην αντίσταση, ηθική και συναισθηματική, ακόμη και πρακτική, απέναντι σε κάθε μορφής νομοτέλεια θανάτου και ματαίωσης του επιθυμητού, του φαντασιωσικού, καθώς και στην ψυχική και γεωγραφική εξορία.Η αισθητική της χαρακτηρίζεται από ένα ...
Συνέχεια...
To Στοίχημα από την Ομάδα Πλάνη
Η ομάδα Πλάνη, μετά από την περσινή επιτυχία, ανεβάζει από αρχές Νοεμβρίου, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το διήγημα του ¶ντον Τσέχωφ «Το Στοίχημα». Το έργο Ένας πλούσιος τραπεζίτης και ένας φιλόδοξος νεαρός δικηγόρος συναντιούνται σε μια κοσμική εκδήλωση όπου η μοίρα θα τους δέσει σ' ένα απόλυτο στοίχημα : ο ...
Συνέχεια...
Δεν υπάρχουμε Πουθενά: Xορός στο Θέατρο Θησείον
Βασισμένη στο άρθρο του συγγραφέα - ζωγράφου John Βerger, «Δέκα σημεία πολιτικού προσανατολισμού», η χορογραφία «Πουθενά» της χοροθεατρικής ομάδας «Νταλίκα» ανιχνεύει την ανάγκη των ανθρώπων «να αποδείξουν ρητά που ακριβώς βρίσκονται. Σαν να τους καταδιώκει μια αβεβαιότητα, που υπαινίσσεται ότι ίσως βρίσκονται... Πουθενά». Η συγκεκριμένη χορογραφία της Βάσως Γιαννακοπούλου παρουσιάστηκε ...
Συνέχεια...
Η Τέλεια Στρατηγική | 2-8 Ιουνίου
Κακός (με την καλή έννοια) χαμός έγινε πέρυσι στο Ελληνικό Φεστιβάλ που ο Γιώργος Λούκος με το ραβδάκι του (γερανό χρειαζόταν) ανέστησε από το νεκροκρέβατο και το στόλισε φιλεύοντάς μας και εμάς με χορταστικά βράδια και ταξίδια ανά τον κόσμο. Εξ Ελλάδος ορμώμενη η παράσταση του Νίκου Χατζόπουλου, με όλη ...
Συνέχεια...
Αλέξανδρος Ευκλείδης/ Πέτρος Τουλούδης –  Unknown dialects: 8 μουσικές διαλέξεις
Μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση - που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και μουσική παράσταση, χωρίς ο όρος να αρκεί για να περιγράψει επακριβώς το εγχείρημά τους - ετοίμασαν ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Ευκλείδης και ο εικαστικός Πέτρος Τουλούδης, πάνω σε μουσικές του Γιώργου Κουμεντάκη και την παρουσιάζουν, φέτος, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ ...
Συνέχεια...
‘Η Σιωπή στο Στόμα’ στον Χώρο Τέχνης Ασωμάτων
Ένας παραληρηματικός εξομολογητικός μονόλογος μιας ώριμης ηλικιακά γυναίκας πάνω από το άψυχο σώμα του πρώην εραστή της με αποδέκτη την ίδια και το αντικείμενο του ασίγαστου πόθου της.Μια ανορθόδοξη «αναγνώριση» πτώματος, μια συνάντηση της ζωής με το θάνατο στο ψυχρό περιβάλλοντα χώρο του νεκροτομείου.Το εφαλτήριο μιας εκ φύσεως προβληματικής επικοινωνίας ...
Συνέχεια...
Delirium Tremens (Τρομώδες Παραλήρημα) στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις!
«Delirium Tremens» (Τρομώδες Παραλήρημα): Ένα απ' τα συμπτώματα στέρησης του αλκοόλ. Το σύμπτωμα αυτό ξεκινάει απ' το τρέμουλο των χεριών ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να οδηγήσει τον αλκοολικό σε εφιαλτικές παραισθήσεις, ακόμα και στο θάνατο.To έργοΗ Αφροδίτη πρόκειται να γιορτάσει τα γενέθλιά της. Καλεσμένοι της είναι όλοι οι άνθρωποι ...
Συνέχεια...
H παράσταση ‘Του Νεκρού Αδερφού΄του Χατζάκη σε περιοδεία
Μια διαβαλκανική συνάντηση με ηθοποιούς από την Ελλάδα, τη Σερβία, την Αλβανία, τη Ρουμανία και την Βουλγαρία πάνω στη γνωστή παραλογή «Του νεκρού αδελφού» η οποία ανεβαίνει σε ιδέα-διασκευή-σκηνοθεσία Σωτήρη ΧατζάκηΔιάσπαρτες ελληνικές παραλλαγές της παραλογής από την Αθήνα, την Κρήτη, τη Θράκη, τη Ρόδο, την Πάρο, τη Στερεά Ελλάδα, τη ...
Συνέχεια...
‘Προς Κατεδάφιση’ του Γρηγόρη Χατζάκη έως τις 20 Ιουλίου
Μπλε λεωφορεία, μουσεία, τροχόσπιτα, bar και ό,τι βάλει στο νου του κάθε φορά ο νεαρός Γρηγόρης Χατζάκης επιστρατεύονται για να φιλοξενήσουν τις παραστάσεις του. Αυτή τη φορά αρκείται στις ράγες του τραίνου, φυσικό χώρο του μονόπρακτου «Προς Κατεδάφιση» του Τένεσι Γουίλιαμς και κάνει την ανατροπή του αλλιώς. Το μετατρέπει σε ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival στο Θέατρο Χώρα
O Bob είναι ένα ανθρωπάκι, ένα παιχνίδι. Περπατάει και είναι δραστήριος. Εχει πολλά σχέδια και θέλει να τα πραγματοποιήσει όλα. Είναι ένα παιχνίδι που θα αλλάξει τον κόσμο.Και στην προσπάθειά του αυτή, μαζί με τους Ab Ovo και τους CoYot αποφάσισε να φτιάξει ένα Φεστιβάλ με όλες τις νεανικές δουλειές ...
Συνέχεια...
Τέσσερις Εικόνες Αγάπης στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 21 Μαΐου έως 8 Ιουνίου Ένας σαδιστής γιατρός, μια ψυχασθενής ερωτευμένη, μια απατημένη ζωγράφος, ένας δικαστικός λειτουργός και ένας απροσδόκητα συχνός επισκέπτης συνθέτουν με τις σχέσεις τους «τέσσερις εικόνες αγάπης» γεμάτες ρεαλισμό και υπόγειους τριγμούς. Αν δεν έχετε ήδη παρακολουθήσει μια από τις παραστάσεις της ομάδας μουσικού θεάτρου ...
Συνέχεια...
Θέατρο Πέρα από τα Όρια με τα Θραύσματα από τον Peter Brooke
Κείμενα του Samuel Beckett (Θέατρο Ι, Νανούρισμα, Πράξη Χωρίς Λόγια ΙΙ, Ούτε και Πηγαινέλα) σε σκηνοθεσία Peter Brooke παρουσιάζει το Θέατρο Πέρα από τα Όρια φέτος την Άνοιξη. Δύο σημαντικοί άνθρωποι του θεάτρου, ένας τελειομανής συγγραφέας και ένας οραματιστής σκηνοθέτης ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια παράσταση που καταφτάνει στην ...
Συνέχεια...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze Cooperativa
Μια σύνθετη solo performance όπου η οικοδέσποινα Αλίκη, ηρωίδα και αφηγήτρια της ιστορίας της, «ξεναγεί» τον θεατή στο κόσμο του έργου του Lewis Carroll συνδυάζοντας διαφορετικά μέσα (κείμενο, κίνηση, βίντεο, ήχοι, φωνές, αντικείμενα, κατασκευές).Σ' αυτό το θέαμα το κείμενο λέγεται ή ακούγεται την ίδια στιγμή που εικόνες δημιουργούνται από την ...
Συνέχεια...
Bodyguard μετά μουσικής στο θέατρο
Ο Σωματοφύλακας, η διασημότερη (για κάποιους πιο διάσημη και από τα τραγούδια της ακόμα) ταινία της Whitney Houston στην οποία πρωταγωνίστησε μαζί με τον Kevin Costner το 1992, θα γίνει μιούζικαλ και θα σκαρφαλώσει στο θεατρικό σανίδι του Λονδρέζικου θεάτρου Adelphi το ερχόμενο Φθινόπωρο. Το ρόλο της Rachel Marron που υποδύθηκε η Houston ...
Συνέχεια...
Τα Λόγια της Κασσάνδρας | Φεστιβάλ Αθηνών
Μια μόνο στιγμή «κόβει» από την Ορέστεια του Αισχύλου ο Νίκος Βαχμίας, τη σκηνή της Κασσάνδρας, και τη μεγεθύνει σε έναν πειραματισμό με την ομάδα Φιλιατρό. Αναζητά μια διαφορετική προσέγγιση της τραγωδίας και χρησιμοποιεί μαζί με αυτό το απόσπασμα μαρτυρίες, ποιήματα και τραγούδια από αντίστοιχες μοιραίες στιγμές που αφομοιώνονται στο ...
Συνέχεια...
Το Χέρι του Tim Crouch σε Αθήνα και
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης στο
Stand Alone Zone – Systeme Castafiore | Φεστιβάλ
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
H ζήλια σε τρία Φαξ
Η τέχνη του κυρίου Χάαρμαν
Εθνικότητά μου: Το χρώμα του Ανέμου στο Θέατρο
medDeT*
Πολύ Κακό και Τίποτα
H Αλίκη στο Μαύρο
Φούστα Μπλούζα
Από δω και πέρα μόνο Happy End
2…λόγια ακόμα
Λιωμένο Βούτυρο
Βυσσινόκηπος από την εταιρία Θεάτρου ¶σκηση
To Στοίχημα από την Ομάδα Πλάνη
Δεν υπάρχουμε Πουθενά: Xορός στο Θέατρο Θησείον
Η Τέλεια Στρατηγική | 2-8 Ιουνίου
Αλέξανδρος Ευκλείδης/ Πέτρος Τουλούδης – Unknown dialects:
‘Η Σιωπή στο Στόμα’ στον Χώρο Τέχνης Ασωμάτων
Delirium Tremens (Τρομώδες Παραλήρημα) στο Θέατρο Συνεργείο –
H παράσταση ‘Του Νεκρού Αδερφού΄του Χατζάκη σε περιοδεία
‘Προς Κατεδάφιση’ του Γρηγόρη Χατζάκη έως τις 20
Bob Theatre Festival στο Θέατρο Χώρα
Τέσσερις Εικόνες Αγάπης στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Θέατρο Πέρα από τα Όρια με τα Θραύσματα
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze
Bodyguard μετά μουσικής στο θέατρο
Τα Λόγια της Κασσάνδρας | Φεστιβάλ Αθηνών