…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
O Bob Wilson Πέρα από τα Όρια
Ο διάσημος σκηνοθέτης επανέρχεται στην Ελλάδα όχι μόνο σκηνοθετώντας αλλά σχεδιάζοντας και ερμηνεύοντας ένα από τα ιδιαίτερα έργα του Samuel Beckett, "Η τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ" ("Krapp's last tape") στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» αυτό το Σαββατοκύριακο, στις 8 Μαΐου στις 9.30 μμ και στις 9 Μαΐου στις ...
Συνέχεια...
Έγκλημα και Τιμωρία στο ΕσωΘέατρο
Στο ΕσωΘέατρο για δεύτερη χρονιά παρουσιάζεται το κλασικό μυθιστόρημα του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι «Έγκλημα και Τιμωρία». Οι άνθρωποι είναι περίπλοκοι και ικανοί για όλα. Για το καλύτερο και για το χειρότερο. Αυτό μας λέει ο συγγραφέας και αυτό παρακολουθούμε και στη θεατρική μεραφορά του Τάσου Προύσαλη. Λίγα λόγια για το έργο ...
Συνέχεια...
Aυτό το παιδί
Η πρωτότυπη θεατρική-εικαστική παράσταση «Αυτό το παιδί» του Joel Pommerat μετά από μια σειρά επιτυχημένων παραστάσεων το καλοκαίρι που πέρασε στο κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, επέστρεψε στο Badminton. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο θεατρικό-εικαστικό δρώμενο, όπου καταγράφει δέκα μικρές ιστορίες γονεϊκών σχέσεων, που περιγράφουν την ψυχολογία και τους ρόλους ...
Συνέχεια...
Τρεις Κόρες Εν Καμίνω στη Μουσική Σκηνή Συρμός
...ή μάλλον... "εν βρασμώ"! Πόσο εύκολες είναι οι σχέσεις και οι εξομολογήσεις;Πόσο μπορεί να σε προστατεύσει, ή να σε ανεχτεί ο φύλακας άγγελος σου; Πόσο μοιάζουν τα γενέθλια με μια κηδεία;Όλα είναι ένα και όλα είναι εδώ.Τρεις γυναίκες σε... κρίσιμη ηλικία και οι φύλακες άγγελοι τους σε... κρίσιμη στιγμή. Ένα ...
Συνέχεια...
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
Θυμάστε τις κατακόκκινες κυρίες που έτρεχαν πανικόβλητες να βγουν κατά τη διάρκεια της παράστασης από τις ΡΟΕΣ όταν ο Λευτέρης Βογιατζής σύστησε για τα καλά στο ελληνικό κοινό την σπουδαία αγγλίδα αυτόχειρα συγγραφέα Σάρα Κέιν παρουσιάζοντας το έργο της «Καθαροί, Πια»; Το in-yer-face θέατρο προβλημάτισε κάποιους παλιούς θεατές και ενέπνευσε ...
Συνέχεια...
Meet Market στο Θέατρο Ροές – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η Χριστίνα Θανάσουλα άφησε για λίγο στην άκρη τα πολύπριζα και καταπιάστηκε με το πληκτρολόγιο για να φωτίσει φέτος τις σύγχρονες ερωτικές σχέσεις αντί την σκηνή. Μαζί με τους συνεργάτες της αποφάσισαν να βουτήξουν στο λογικό παράλογο ενός ζευγαριού και παρουσιάζουν το πρώτο τους έργο "Meet Market" στο Θέατρο Ροές ...
Συνέχεια...
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Η Κίνηση Μαβίλη δίνει στο ΕΜΠΡΟΣ την παλιά του αίγλη και τον παλιό του ρόλο, φυσικά, και το ξανακάνει θέατρο. Μία πρεμιέρα, μία επανάληψη, μία work in progress performance, ένα εργαστήριο και μια σειρά ερευνητικών παρουσιάσεων που δοκιμάζουν τις δυνατότητες και τα όρια της θεατρικής πρακτικής, συγκροτούν το αμιγώς θεατρικό πρόγραμμα της ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο Πέτρας
Η ιδιαίτερα δημοφιλής κωμωδία του διαβόητου William Shakespeare «Δωδέκατη Νύχτα [ή Ό,τι Θέλετε]»ταξιδεύει φέτος το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα. Ηθικοί αυτουργοί της εκδοχής της σε μουσικό θέατρο ο Θέμης Μουμουλίδης που υπογράφει τη σκηνοθεσία και η Εταιρεία Τέχνης 5η Εποχή σε συνεργασία με τη Δη.Πε.Θε. Βέροιας.Από τον 17ο αιώνα ...
Συνέχεια...
UNDO – 8-11 Απριλίου
Εγκαινιάζοντας απόψε το 7ο Φεστιβάλ του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων η ομάδα Yelp παρουσιάζει το τελευταίο μέρος της τετραλογίας ODD με τίτλο UNDO. Στους προηγούμενους μονούς αριθμούς (αλλά και παράξενα όπως είναι η μετάφραση της αγγλικής λέξης ODD) η ομάδα καταπιάστηκε με τη συμπεριφορά του ανθρώπου υπό δεδομένες, διαφορετικές συνθήκες. 1 ...
Συνέχεια...
Τσαγκαροεβδομάδα
Για τα θέατρα και τους ηθοποιούς που κουράστηκαν διασκεδάζοντάς μας τις ημέρες των εορτών και αποφάσισαν να πάρουν το ρεπουδάκι τους εν μέσω ηλιόλουστης καταχειμωνιάς. Αυτό δεν ισχύει φυσικά για όλα τα θέατρα αλλά για ορισμένα μόνο. Και επισημαίνουμε την προσοχή σας για να σας γλιτώσουμε από περιττό κόπο. Κάντε ...
Συνέχεια...
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Μια καλή θεατρική κωμωδία είναι για τον ταλαιπωρημένο Έλληνα θεατή το ζητούμενο κι η αιχμή του δόρατος. Γιατί τι είναι αστείο τελικά; Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικοί κανόνες για το τι μας κάνει (ή πρέπει να μας κάνει) να γελάμε, άντε να πείσεις κάποιον που γελάει με διαφορετικά πράγματα ...
Συνέχεια...
24 Hour Plays Athens – στα backstage της προετοιμασίας
6 συγγραφείς, 6 σκηνοθέτες, 20 ηθοποιοί, 24 ΜΟΛΙΣ ΩΡΕΣ για να γράψουν, σκηνοθετήσουν, προβάρουν και παρουσιάσουν στο κοινό 6 ολοκαίνουρια έργα μέσα σε 1 παράσταση. Τα 24 Hour Plays ξεκίνησαν 12 χρόνια πριν σαν ένα διασκεδαστικό πείραμα με αφετηρία τα "δικά μας" geeky 24 Hour Comics του Scott McCloud. Μετά την πρώτη ...
Συνέχεια...
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre Tavernier
Σ' ένα μικρό χωριό -πιο κοντά στο δικό μας απ' όσο φανταζόμαστε- με κατοίκους που ακούν ο ένας τον άλλο πολύ λιγότερο απ' όσο πιστεύουν, ξεσπά μια επιδημία συνοδευόμενη από ήχους ακατανόητους και έντονη βοή.Αυτό που θα αφήσει πίσω της είναι ένα μάτσο ανθρώπους ζαλισμένους, μα ένα σκοπό: να χαράξουν ...
Συνέχεια...
Σύγχρονα Αθηναϊκά Παραμύθια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
"Μια Φορά Και Έναν Καιρο"... ή μάλλον "Τώρα, Πριν Κάτι Βδομάδες" "Σε Ένα Μακρινό Βασίλειο" ή καλύτερα "Στην Αθήνα"... ...στον Πεζόδρομο της Ερμού, τα μυρμηγκιά της οικογένειας Μήγκι-Μήγκι προσπαθούν να ειδοποιήσουν τους ανθρώπους πως έσβησε το φεγγάρι για να το ξανανάψουν... ...στον Κολωνό, στην Οδό Ισμήνης, η Μάγισσα Κούλα με τα κουνήματα και τα σκέρτσα της πασχίζει ...
Συνέχεια...
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Έξω και μέσα από το μικρό καφέ INOUBLIABLE ξετυλίγεται ένας ασπρόμαυρος κόσμος όπου ανακυκλώνεται η απελπισία και η βία.Ένας σχιζοφρενής δολοφόνος με υπεράνθρωπες δυνάμεις ψάχνει να βρει νόημα στις πράξεις του. Γιατί τεμαχίζει; Γιατί συλλέγει αίμα; Τιμωρεί ή τιμωρείται; Ίσως πρέπει να φτάσει μέχρι την κόλαση για να καταλάβει.Ένα ζευγάρι ...
Συνέχεια...
‘Συμπέθεροι από τα Τίρανα’ στο Θέατρο Πέτρας – ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ!
Μετά τη θριαμβευτική πορεία σε όλη την Ελλάδα και τη μεγάλη καλλιτεχνική και εισπρακτική επιτυχία, που τους φέρνει πρώτους στη λίστα των περιοδειών, οι Συμπέθεροι απ'τα Τίρανα των Θανάση Παπαθανασίου + Μιχάλη Ρέππα με τους Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, Βίκυ Σταυροπούλου, Τζόυς Ευείδη, Δημήτρη Μαυρόπουλο, Νατάσσα Κοτσοβού, Κώστα Καζάκα, Δήμητρα Στογιάννη, ...
Συνέχεια...
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας | Παράλληλες Εκδηλώσεις
Σεμινάρια, διαλέξεις και συναντήσεις με καλλιτέχνες, κινηματογραφικές προβολές, μουσικές βραδιές και ένα δρώμενο περιλαμβάνονται στις παράλληλες εκδηλώσεις. Κάποιες από αυτές, πιο εξειδικευμένες, απευθύνονται στους ανθρώπους του χορού (δημιουργούς, ερμηνευτές και θεωρητικούς) οι περισσότερες όμως απευθύνονται σε όλους: στους επαγγελματίες, στους κατοίκους της πόλης, τους επισκέπτες δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους ...
Συνέχεια...
‘The New Electric Ballroom’ στο Θέατρο Χώρα
Τον Ιρλανδό θεατρικό συγγραφέα Έντα Γουόλς τον ξέρετε πολύ καλά από την ταινία «Hunger» που κέρδισε πριν από 2 χρόνια το Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες και προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα αλλά και από θεατρικά έργα του όπως το «Disco Pigs», «Τα Μικρά Πράγματα» και άλλα που έχουν ήδη ...
Συνέχεια...
Βάσα Βελεζνόβα
Ο Μαξίμ Γκόργκι έγραψε την αλληγορική ιστορία της Βάσα Βελεζνόβα το 1910, διαισθανόμενος το κύμα της αλλαγής που επρόκειτο να φέρει η Ρωσική Επανάσταση. Μια μητριαρχική οικογένεια που φυτοζωεί κάτω από τον επιθανάτιο ρόγχο του πατέρα, καταδυναστεύεται από την σκληρότητα της δυναμικής μητέρας Βάσα. Με το θάνατο του πατέρα και ...
Συνέχεια...
Μια animo που είναι να βγει ας πάει στο Νοσφεράτου| Ομάδα Ex Animo
Πως προέκυψε η ομάδα, το όνομά της και η περυσινή sold out παράσταση SORRY SOLD OUT!; Ένα χρόνο αφού τελειώσαμε την σχολή είχαμε ανάγκη να κάνουμε κάτι δικό μας. Ήμασταν ήδη φίλοι από τη Βεάκη και οι περισσότεροι είχαμε δουλέψει μαζί και σε μια παιδική παράσταση. Ψάχναμε ένα όνομα και ...
Συνέχεια...
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Μετά τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στην ερειπωμένη αυλή του αρχοντικού του το 2006, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ...
Συνέχεια...
‘Δεν Εχω Θέμα’ του Χάρης Μανταφούνης στο Θέατρο Ροές
Στη φετινή παραγωγή της «Ομάδας Σύγχρονου Χορού» του Χάρη Μανταφούνη με τίτλο «Δεν έχω θέμα» ο χορογράφος μετά από ένα διάστημα πειραματισμού και αναζήτησης πάνω σε μεικτά θεάματα (χορός - θέατρο - χρήση τεχνολογίας) ξαναγυρίζει στον καθαρό χορό. Με πηγή έμπνευσης τη μουσική, χρησιμοποιώντας την τεχνική του σύγχρονου χορού χορογραφεί ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους
Από το άσπρο - Μαύρο Θέατρο της Αθήνας *. Μια από τις ωραιότερες φετινές παραστάσεις στην Αθήνα μας αποδεικνύει πως ο αυτοσχεδιασμός στα χέρια των κατάλληλων ανθρώπων μπορεί να γεννήσει θαύματα!! Τα παιδιά της ομάδας «ex - animo» προχωρούν σταθερά και συνεχίζουν με την ίδια προσήλωση και πάθος μετά την ...
Συνέχεια...
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Show me the way to the next whisky bar. Oh, don’t ask why. Το διάσημο Alabama Song με τα δεκάδες covers έκανε μία από τις πρώτες του εμφανίσεις στην όπερα Η Άνοδος και η Πτώση της Πόλης του Μαχαγκόνι του Bertolt Brecht με τη μουσική, φυσικά, του Kurt Weill τραγουδισμένο από ...
Συνέχεια...
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora
Η ανερχόμενη χορογράφος Μέντη Μέγα και η Ομάδα Φοra παρουσιάζουν τη νέα τους δουλειά Μεταπολίτευση, που πραγματεύεται τη συλλογική μνήμη του πρόσφατου παρελθόντος, από τις 16 έως τις 19 Φεβρουαρίου 2012, στη Μικρή Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών. Η νέα δουλειά από τη Μέντη Μέγα και την καλλιτεχνική ομάδα Φora ...
Συνέχεια...
Ζήλια σε τρία φαξ για δεύτερη σεζόν
Πρεμιέρα: 27 ΣεπτεμβρίουΘα μπορούσαν να είναι και e-mails ή μηνύματα στο myspace, το facebook ή το Msn αλλά τελικά είναι μερικά φαξ, εξίσου απρόσωπα τα οποία ανταλλάσσονται πυρετωδώς ανάμεσα σε τρεις γυναίκες που δεν έχουν συναντηθεί ποτέ και δε γνωρίζουν η μία την άλλη. Κοινό σημείο ανάμεσά τους: ένας άντρας.Τόπος: ...
Συνέχεια...
Το ‘Μαύρο Θέατρο της Πράγας’ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ο ιδρυτής του Μαύρου θεάτρου της Πράγας Jiri Srnec έρχεται στην Αθήνα με την παράσταση "The Flying Bicycle" την Παρασκευή 9 και το Σάββατο 10 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη)«Καλώς ήρθατε στην μαγική αυλαία! Πλησιάστε και θαυμάστε την ομορφιά και την ιδιοφυϊα! Θα παρακολουθήσετε μια επίδειξη θαυμάτων ...
Συνέχεια...
H Αλίκη στο Μαύρο
Για άλλη μία χρονιά το Εθνικό Μαύρο Θέατρο της Πράγας επιστρέφει στην Ελλάδα, αυτή τη φορά για να παρουσιάσει την δική του εκδοχή στο παγκοσμίως γνωστό έργο της παιδικής και φανταστικής λογοτεχνίας  του Lewis Carroll, "Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων". Φυσικά, δεν υπάρχει λόγος να γράψουμε κάτι για το παραμύθι ...
Συνέχεια...
Ε ε έρχεται (και πάλι) ο Sleuth
Και μαζί ο Γιώργος Κιμούλης και ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης που, από πρόπερσι, έβαλαν τα θεατρικά «εγώ» τους να συγκρουστούν επί σκηνής σε μια παράσταση που, όπως ήταν αναμενόμενο, έσπασε τα ταμεία. Σασπένς, αγωνία, ανατροπές, δύο σούπερ σταρ του εγχώριου θεάτρου και ένας εξίσου διάσημος συγγραφέας, ο Anthony Saffer, με ένα από ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
O Bob Wilson Πέρα από τα Όρια
Έγκλημα και Τιμωρία στο ΕσωΘέατρο
Aυτό το παιδί
Τρεις Κόρες Εν Καμίνω στη Μουσική Σκηνή Συρμός
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
Meet Market στο Θέατρο Ροές – Κερδίστε προσκλήσεις!
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο
UNDO – 8-11 Απριλίου
Τσαγκαροεβδομάδα
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
24 Hour Plays Athens – στα backstage της
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre
Σύγχρονα Αθηναϊκά Παραμύθια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
‘Συμπέθεροι από τα Τίρανα’ στο Θέατρο Πέτρας –
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας | Παράλληλες Εκδηλώσεις
‘The New Electric Ballroom’ στο Θέατρο Χώρα
Βάσα Βελεζνόβα
Μια animo που είναι να βγει ας πάει
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5
‘Δεν Εχω Θέμα’ του Χάρης Μανταφούνης στο Θέατρο
Νοσφεράτου Διδόντικους
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora
Ζήλια σε τρία φαξ για δεύτερη σεζόν
Το ‘Μαύρο Θέατρο της Πράγας’ στο Μέγαρο Μουσικής
H Αλίκη στο Μαύρο
Ε ε έρχεται (και πάλι) ο Sleuth