…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
Nordost στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Το έργο του Τόρστεν Μπουχστάινερ διαδραματίζεται στη Μόσχα στις 23 Οκτωβρίου 2002, στη διάρκεια του μιούζικαλ NORDOST στο Θέατρο Ντούμπροβκα, όταν Τσετσένοι αυτονομιστές κατέλαβαν το θέατρο και συνέλαβαν ομήρους για τρεις μέρες 850 θεατές.Η κάθε μία από τς δύο πλευρές της ρωσο-τσετσενικής σύγκρουσης, της δίνει διαφορετικό όνομα. Και κατά μία ...
Συνέχεια...
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στα δεκαεννιά του ο Ρεμπώ κλείνει τους λογαριασμούς του με τη ποίηση.Μια μηχανή φτιαγμένη να τρέχει με εκατό, ο Ρεμπώ την τρέχει με χίλια και την καίει στα είκοσι του χρόνια.Σήμερα που όλα παγκοσμοιοποιούνται και οι αποχρώσεις σβήνουν στην μεταμοντέρνα ύφεση και αφωνία, το «Μια εποχή στην κόλαση» ίσως είναι ...
Συνέχεια...
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς «Ζωή Λάσκαρη»
Ένα έργο του Ρον Χαρτ για την περιβόητη ¶λμα Σίντλερ που υπήρξε σύζυγος του μεγάλου συνθέτη Γκούσταβ Μάλερ και γοήτευσε και ενέπνευσε μερικές από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της Τέχνης του 20ου αιώνα.Στη Βιέννη οι ζωγράφοι Κλιμτ και Κοκόσκα, ο αρχιτέκτονας Γκρόπιους, και ο βραβευμένος με Όσκαρ συγγραφέας Φραντς Βέρφελ, υποκύπτουν ...
Συνέχεια...
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
Στο γνωστό μέρος, στην Κυψέλη, ένα μικρό θεατράκι μεταμορφώθηκε σε θερμοκήπιο για να φιλοξενήσει το ομότιτλο έργο του Χάρολντ Πίντερ, την παράσταση που επέλεξε φέτος ο Λευτέρης Βογιατζής για να παρουσιάσει στο φανατικό κοινό του. Το «Θερμοκήπιο» γράφτηκε το 1958 και ανήκει στα νεανικά έργα του Χάρολντ Πίντερ. Παρέμεινε θαμμένο στο ...
Συνέχεια...
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο Θέατρο Φούρνος
Από 8 ΦεβρουαρίουΈνας κόσμος αλληγορικός, ένα «σύμπαν» δομημένο εξ' ολοκλήρου με τα υλικά των ονείρων γεμάτος εικόνες σε συνάφεια με το «σύμπαν βιβλιοθήκη» του Χ.Λ.Μπόρχες όπου οι πάντες χάνονται αναζητώντας το νόημα.Έννοιες που σημασιοδοτούν το έργο του Μπόρχες όπως οι μυθοπλασίες, τα όνειρα και οι εφιάλτες, ο καθρέφτης, ο ονειρευτής, ...
Συνέχεια...
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By Jowl
Κρίμα τόση αγάπη, κρίμα. Ο Τζιοβάννι είναι ερωτευμένος με την Αναμπέλα και φαίνεται αποφασισμένος να σμίξουν, χωρίς να σκέφτεται τη γνώμη της κοινωνίας, τον αφορισμό της Εκκλησίας ή τη μικρή λεπτομέρεια ότι είναι... αδερφή του. Αναπάντεχα, τα παράνομα συναισθήματα του βρίσκουν ανταπόκριση, η σχέση τους ολοκληρώνεται, όμως η (δραματικά αναπόφευκτη) εγκυμοσύνη θα ...
Συνέχεια...
Ζήλια σε τρία fax
Τρεις γυναίκες διαφορετικών ηλικιών, η 50χρονη Έλεν, η 35χρονη Γιάννα κι η 22χρονη Ίρις, διασκορπισμένες (κυριολεκτικά και μεταφορικά) στους 30 ορόφους ενός σύγχρονου ουρανοξύστη, μοιράζονται τις εμπειρίες τους από τον ίδιο άντρα, που τυχαίνει να είναι σύζυγος της πρώτης και εραστής των άλλων δύο. Κι όλο αυτό το αλισβερίσι, γίνεται ...
Συνέχεια...
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF – Κερδίστε προσκλήσεις!
Στίχοι και λόγια Ελλήνων ποιητών της ελληνικής belle epoque, από το 1850 έως το 1930, γίνονται οι λέξεις στα χείλη των performers που συνθέτουν την παράσταση Graveyard Cafe Band της ομάδας Πασπαρτού.Βασιλειάδης, Βιζυηνός, Κάλβος, Καρασούτσας, Μωρεάς, Οικονομίδου, Παλαμάς, Παπαρρηγόπουλος, Παράσχος, Ροδοκανάκης, Σταθοπούλου, Σολωμός, Σούτσος και η μουσική του Κώστα Δαλακούρα, ...
Συνέχεια...
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα
Το πρώτο πιάτο της σεζόν σερβίρεται από το Σταύρο Στάγκο, στο Θέατρο Χώρα.Έναν από τους 6 μονολόγους του Βρετανού συγγραφέα Alan Bennett που συμπεριλαμβάνονται στη συλλογή Talking Heads, προβλήθηκαν το 1987 στην τηλεόραση του BBC - με την πολυβραβευμένη Maggie Smith, γνωστή από τη συμμετοχή της στο Harry Potter και ...
Συνέχεια...
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
O Τιμ Κράουτς μας δίνει ξανά ραντεβού στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και η Θεοδώρα Τζήμου επιχειρεί, και πάλι, μετά την Αυλή των Θαυμάτων, να μας συστηθεί ως ηθοποιός άνευ της επιρροής του Μιχαήλ Μαρμαρινού με τον οποίο τα τελευταία χρόνια είχε άρρηκτα συνδεθεί. Αφήνεται, λοιπόν, στην Έλενα ...
Συνέχεια...
‘Η Λοκαντιέρα’ σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα – Κερδίστε προσκλήσεις!
Την κωμωδία του Κάρλο Γκολντόνι παρουσιάζει το φετινό καλοκαίρι του 2010, η «5η ΕΠΟΧΗ».Πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες και διασημότερες κωμωδίες της Ευρωπαϊκής Αναγέννησης. Μια κωμωδία με δαιμόνια πλοκή και διαρκείς ανατροπές, που φτάνουν συχνά στα όρια της σκηνικής υπερβολής. Η αιώνια διαμάχη μεταξύ των δύο φύλλων είναι ο ...
Συνέχεια...
Mamma Mia! τον Μάιο στο Θέατρο Badminton
Από 6 έως 25 Μαΐου Αν αναλογιστεί κανείς πως η προπώληση των εισιτηρίων και τα διαφημιστικά σποτάκια για την παράσταση έχουν ξεκινήσει από το Δεκέμβριο ακόμα, δεν είναι να απορήσετε γιατί μόλις έσκασε ο Μάρτιος είπαμε να σας πούμε και εμείς δυο λόγια -που μάλλον θα έχετε ξανακούσει- για το ...
Συνέχεια...
CUT Project | De-Fences στο Θέατρο Δίπυλον
Το Project, με θέμα τη νέα ευρωπαϊκή γεωγραφία, καθώς και τα εναπομείναντα ή τα νέα «τείχη» και «διαχωριστικές γραμμές» 20 χρόνια μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου και του τέλους του ψυχρού πολέμου, αναπτύχθηκε μέσα από έρευνα και διαμονή (residency) μιας βασικής καλλιτεχνικής ομάδας της ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ σε «διχοτομημένες» περιοχές ...
Συνέχεια...
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα Πλεύσις
Το τέλος και η αρχή ένα σώμα διάφανο και πλαστικό. Ξυπνάει απρόσμενα μια νύχτα μέσα στο μαύρο, γερασμένο για να διαγράψει τη τροχιά του προς τη γέννηση και πάλι.Το τέλος και η αρχή ένα παιχνίδι με το χρόνο συγκεκριμένο, αφηρημένο, ανεξάρτητο, εξαρτημένο, ανήσυχο και βουβό. Ένα ταξίδι που ποτέ δε σταματά. Μια ανακάλυψη. ...
Συνέχεια...
Play Gatz στο Booze Cooperativa
Από 5 Μαρτίου Μια δοκιμή δραματοποίησης της κλασικής νουβέλας του F.S.Fitzgerald "Great Gatsby", βασισμένη στη λειτουργία της σκηνικής γεωμετρίας, της φορμαλιστικής κινησιολογίας των σωμάτων, στη χρήση της μουσικής και του μοντάζ, αναζητώντας ένα νέο τρόπο να ανασυνθέσει μέρη της ιστορίας. Μέσα από το πρώτο τους πείραμα οι DeconstrAction προσβλέπουν στη ...
Συνέχεια...
‘H Σημασία Να Είναι Κανείς Σοβαρός’ από την ομάδα Θεατρίνων Θεατές – Κερδίστε προσκλήσεις!
Θερινή πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Πέτρας κάνει μια παράσταση που αγαπήθηκε τον προηγούμενο χειμώνα πολύ. 22 Ιουλίου στο Διεθνές Φεστιβάλ Πέτρας η παράσταση ξεκινά δυναμικά., έχοντας στις αποσκευές της διθυραμβικές κριτικές .Η υπέροχη κωμωδία του Όσκαρ Ουάιλντ, "Η σημασία να είναι κανείς σοβαρός" σε σκηνοθεσία Γιώργου Λιβανού, μετάφραση Μαίρης Μιχαλάτου ...
Συνέχεια...
Φιλοσοφία στη Σκηνή | Ντέιβιντ Χιουμ την Παρασκευή στο Megaron Plus
Το πρώτο ραντεβού του Megaron Plus με τους φιλοσόφους της παγκόσμιας ιστορίας μέσα από δραματοποιημένες διαλέξεις δίνεται φέτος με τον Ντέιβιντ Χιουμ στις 10 Οκωβρίου στις 7 μ.μ.Ο Θεοδόσης Πελεγρίνης, καθηγητής φιλοσοφίας στο Πανεπκστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με μια ομάδα επαγγελματιών ηθοποιών που αποτελείται από τους Μανόλη Σορμαΐνη και Έλενα ...
Συνέχεια...
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Την Όλγα και τον Γιάννη τους έχετε γνωρίσει πίσω από την μπάρα του Kinky όπου σας έχουν σερβίρει πολλά πολλά ποτά και σας έχουν προσφέρει πολλή και καλή μουσική. Τους έχετε δει και αλλού, σε θεατρικές σκηνές και κινηματογραφικά πανιά και ο καιρός έφτασε να εγκαινιάσουν τον χώρο τους, το ...
Συνέχεια...
Το ¶γνωστο Αριστούργημα
Η σεζόν μόλις ξεκίνησε.Και περιμένοντας τις αμέτρητες παραστάσεις που πρόκειται να γεμίσουν τις χειμωνιάτικες (που λέει ο λόγος) νύχτες μας ξεκινάμε από μία ενδιαφέρουσα παραγωγή που παρουσιάζεται από τις 7 Σεπτεμβρίου σε έναν χώρο διαφορετικό, στο Μουσείο Μπενάκη. «Το ¶γνωστο Αριστούργημα» του Ονορέ Ντε Μπαλζάκ διάλεξε φέτος ο θεατρικός οργανισμός ...
Συνέχεια...
«Godot» από την ομάδα Creo
Η εποχή μας, πιο μπεκετική από κάθε άλλη, μας φέρνει αντιμέτωπους με το μηδενισμό και την αδράνεια. Η αναμονή μιας έξωθεν σωτήριας λύσης μοιάζει να είναι η μόνη ελπίδα, το μόνο νόημα της ύπαρξης. Η ομάδα σύγχρονου χορού Creo παρουσιάζει την παράσταση «GODOT», στο πλαίσιο του ...
Συνέχεια...
Δίαυλοι- Hellenic Dance Company από 30/6 έως 2/7 στο Θέατρον
Με εχέγγυο την άρτια εικόνα που έχει παρουσιάσει τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων,η Hellenic Dance Company, επιστρέφει μεμια ακόμη πολυσυλλεκτική παραγωγή για την πραγματοποίηση της οποίας η διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, Παυλίνα Βερέμη «επιστρατεύει» και φέτος σημαντικές δημιουργικές δυνάμεις. Πιστό στη φιλοσοφία που θέλει την Τέχνη να ...
Συνέχεια...
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου του 2009
Μια μικρή γεύση μας έδωσε για λίγες παραστάσεις πέρυσι η Άννα Κοκκίνου και δέχεται ξανά τις παραγγελίες μας από τις 4 Οκτωβρίου. Το μονόπρακτο θεατρικό έργο Λα Πουπέ του συγγραφέα Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη ανεβαίνει ξανά στο Θέατρο ΣΦΕΝΔΟΝΗ, με μικρές... επιδιορθώσεις και νέα ευρηματικά φινιρίσματα. Από την Κυριακή 9 Νοεμβρίου καθιερώνεται ...
Συνέχεια...
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
Ο ταλαντούχος Ιρανός σκηνοθέτης Amir Reza Koohestani συγκινεί και προβληματίζει με την παράσταση του αυτή που ασχολείται με τη μετανάστευση και την προσωπική ταυτότητα, θέματα ιδωμένα μέσα από την ευαίσθητη ματιά του. Το έργο Ένας Ιρανός που προσπαθεί να φτάσει στην Αγγλία συναντά μια νεαρή έγκυο γυναίκα σε ένα μπαρ στα σύνορα Κροατίας-Σλοβενίας. Πρόσφυγες ...
Συνέχεια...
Τόκος
Κάθε παράσταση του Λευτέρη Βογιατζή αποτελεί θέμα. Τις περισσότερες φορές για τους λάθος λόγους - για την τελειομανία του και την φημολογούμενη υπερβολική αυστηρότητα προς τους ηθοποιούς και τους συνεργάτες του, ή για την εμμονή του στη λεπτομέρεια και τις εξαντλητικές πρόβες που οδηγούν στις ανεκδοτολογικές πια αναβολές των πρεμιερών ...
Συνέχεια...
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Ε, λοιπόν, αν είσαι ηθοποιός (δε θα σου ζητήσουν και δήλωση φρονημάτων, φανταζόμαστε) έως 35 ετών (ή μικροδείχνεις) και διαθέτεις ιδιαίτερες φωνητικές και χορευτικές ικανότητες, το όνειρό σου να γίνεις Δαίμονας μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Η Ελληνική Θεαμάτων και ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας αναζητούν άνδρες και γυναίκες με τα προαναφερθέντα ταλέντα για να λάβουν μέρος στην παράσταση (ροκ όπερα μας την έλεγαν το 1991 που ανέβηκε ...
Συνέχεια...
8o Φεστιβάλ Χορού Αθήνας | 1-18 Ιουλίου 2010
Την 8η χρονιά του έφτασε φέτος, αισίως, το Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας που και πάλι στρέφει τα βλέμματα στη σύγχρονη παραγωγή του χορού και συμπληρώνει με πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις το πλούσιο από θεάματα -και, ειδικά χορό- Αθηναϊκό καλοκαίρι.Στον προαύλιο χώρο της Τεχνόπολις διοργανώνεται και φέτος και φιλοξενεί μερικές από τις ...
Συνέχεια...
‘Τρεις κόρες εν καμίνω’ στον πολυχώρο Άγκυρα από 19/12 – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τρεις Κόρες Εν Καμίνω ...ή μάλλον... "εν βρασμώ"!μια μαύρη μουσική κωμωδίασε σκηνοθεσία Βασίλη Μυριανθόπουλου και σε πρωτότυπη μουσική του Στέφανου Κόκκαλη.Πόσο εύκολες είναι οι σχέσεις και οι εξομολογήσεις; Πόσο μπορεί να σε προστατεύσει, ή να σε ανεχτεί ο φύλακας άγγελος σου; Πόσο μοιάζουν τα γενέθλια με μια κηδεία;Όλα είναι ένα ...
Συνέχεια...
Ντα
Γιατί βρέχει; Γιατί οι άγγελοι βγαίνουν για κατούρημα. Αυτή τουλάχιστον την εξήγηση δίνει ο σκαμπρόζος κηπουρός Da(Daddy). Το πολυπαιγμένο και βραβευμένο με Tony Award Ντα, είναι ένα σαρκαστικό και εν μέρει αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού Χιου Λέοναρντ που εξιστορεί τις σχέσεις ενός ώριμου πλέον θεατρικού συγγραφέα με τον θετό πατέρα ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Ισμαήλοβα – Η λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ
Κατερίνα Λβόβνα Ισμαήλοβα ή που μπορεί να φτάσει μια γυναίκα από έρωτα για τα μάτια ενός άντρα, σε μια ρώσικη εκδοχή της Μήδειας και της Λαίδης MacBeth. Εν αρχή, η παράσταση βασίζεται στην διασκευή της Μάρθας Φριντζήλα πάνω στην νουβέλα του Νικολάι Λέσκοφ Η Λαίδη Μάκβεθ του Μστενσκ (1865) και ...
Συνέχεια...
Μια κωμική εξωθεατρική ιστορία – μήνυση για προσβολή των Θείων!
Μία από τις πιο αντιπροσωπευτικές ιστορίες για την εξήγηση της λαϊκής ρήσης "δουλειά δεν είχε ο Διάολος @#$@%^%& τα παιδιά του" αποτελεί το νέο που μόλις μάθαμε από την Εταιρεία Θεάτρου Sforaris. Παραθέτουμε το Δελτίο Τύπου αυτούσιο και σας προσκαλούμε να καγχάσετε μαζί μας. Δελτίο Τύπου Δύο χρόνια μετά την ...
Συνέχεια...
Nordost στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By
Ζήλια σε τρία fax
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του
‘Η Λοκαντιέρα’ σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα
Mamma Mia! τον Μάιο στο Θέατρο Badminton
CUT Project | De-Fences στο Θέατρο Δίπυλον
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα
Play Gatz στο Booze Cooperativa
‘H Σημασία Να Είναι Κανείς Σοβαρός’ από την
Φιλοσοφία στη Σκηνή | Ντέιβιντ Χιουμ την Παρασκευή
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Το ¶γνωστο Αριστούργημα
«Godot» από την ομάδα Creo
Δίαυλοι- Hellenic Dance Company από 30/6 έως 2/7
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
Τόκος
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
8o Φεστιβάλ Χορού Αθήνας | 1-18 Ιουλίου 2010
‘Τρεις κόρες εν καμίνω’ στον πολυχώρο Άγκυρα από
Ντα
Κατερίνα Ισμαήλοβα – Η λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ
Μια κωμική εξωθεατρική ιστορία – μήνυση για προσβολή