…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
Η Πλαστελίνη από την Πειραματική σκηνή του Εθνικού
Ο νεαρός Μαξίμ, ζει σ έναν κόσμο που έχει την όψη της επίγειας κόλασης, και η περιπλάνηση στην καθημερινότητά του δεν είναι παρά μια κατάδυση στα βάθη της απόγνωσης. Σε αυτό τον κόσμο όπου η βία και ο θάνατος κυριαρχούν, ο έρωτας στέκει παράμερα, μια αχτίδα ελπίδας που ο ήρωας ...
Συνέχεια...
‘Ποιος Ανακάλυψε την Αμερική;’ στο Θέατρο Ράγες – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μετά την παρθενική της παρουσίαση το 1997 σε θεατρική σκηνή της Αθήνας και την επιτυχημένη της πορεία στην Ελλάδα, στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό (Αμερική, Κροατία), η παράσταση επανήλθε στο θέατρο «ΡΑΓΕΣ» στο Γκάζι.«Ποιος Ανακάλυψε την Αμερική;» Πώς μπορεί μια τόσο κοινή ερώτηση να περικλείει χρονικά την εξέλιξη ολόκληρης ...
Συνέχεια...
Εγώ είμαι το θείο βρέφος 2
Το θείο βρέφος αφήνει και πάλι τη Γαλιλαία και μετακομίζει ξανά στην Αθήνα, πιο μεγάλο, επίμονο και αποφασισμένο να αφηγηθεί την ιστορία του με καυτές λεπτομέρειες. Αφού με τη δύναμη της αλήθειας και του χιούμορ του, νίκησε όσους προσπάθησαν να το φιμώσουν, δε διστάζει να μας αποκαλύψει όσα πέρυσι ντρεπόταν...Η ...
Συνέχεια...
Μάκβεθ
Ο γνωστός θρύλος λέει πως αν ένας θίασος που ανεβάζει το Μάκβεθ αναφέρεται σ' αυτόν με το όνομα του βρίσκουν την παράσταση συμφορές μεγάλες. Δεν είναι τυχαίο που η σκοτεινότερη σαιξπηρική τραγωδία έχει δημιουργήσει όλη αυτή τη μυθολογία, καθώς πρόκειται για ένα έργο - παγίδα (θα μου πείτε ποιο έργο ...
Συνέχεια...
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ Αθηνών
«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί». Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι. Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της ...
Συνέχεια...
Σεσουάρ για Δολοφόνους
Κοντεύει να μπει στην εφηβεία η ελληνική εκδοχή του έργου των Bruce Jordan & Marilyn Abrams. Σβήνει φέτος 10 κεράκια και είναι ήδη βετεράνος ανάμεσα στις παραστάσεις στην πόλη μας. Με ένα σεσουάρ υπό μάλης και καυστικό χιούμορ επί δέκα συνεχόμενα χρόνια έχει κάνει πάνω από 400.000 θεατές να χαμογελάσουν ...
Συνέχεια...
Τα 7 θαύματα του Θεατρικού ΅07
Οι ανασκοπήσεις δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα παραπάνω από μια υπενθύμιση- ημερολογιακού χαρακτήρα - του τι συνέβη την περίοδο που πέρασε. Είναι, άλλωστε, πάντα κομμάτι του παρελθόντος και το ζητούμενο είναι το μέλλον, έτσι δεν είναι; Και, κυρίως, το παρόν.Λίγο πριν τα γενέθλια του mixtape.gr που σβήνει σιγά σιγά το ...
Συνέχεια...
H ζήλια σε τρία Φαξ
Καλά το νομίζατε εσείς πως η Ανάσταση του θεανθρώπου σημαίνει και τη λήξη της θεατρικής σεζόν. Και, όντως, οι πολυπαιγμένες παραστάσεις του χειμώνα κλείνουν τις αυλαίες τους και κατεβάζουν τις μαρκίζες. Γι αυτό έχουμε την ευκαιρία να δούμε και άλλες, καινούργιες, με μικρότερη διάρκεια όσο ακόμα οι καιρικές συνθήκες το ...
Συνέχεια...
Εκκλησιάζουσες σε περιοδεία
Το μ-ν στην εξουσία - και ο Αριστοφάνης περιοδεία από το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Στην ανδροκρατούμενη Αρχαία Αθήνα, ο Αριστοφάνης βάζει την Πραξαγόρα, σύζυγο Βλεπύρου, να οργανώσει τις αφανείς ηρωίδες νοικοκυρές σε καταχθόνιο σχέδιο: Να κλέψουν τα ρούχα των αντρών τους και να μεταμφιεστούν με μούσια για να μπουν στην ...
Συνέχεια...
Αδάμ και Εύα – Γράμματα από τη Γη
Η χιουμοριστική και σκοτεινή πλευρά της πένας του ευφυούς Μαρκ Τουέιν ερέθισαν τη φαντασία του Παντελή Δεντάκη. Έπιασε, λοιπόν, και ένωσε χωρία από δύο βιβλία του Αμερικανού συγγραφέα («Το Ημερολόγιο του Αδάμ και της Εύας» και τα «Γράμματα από τη Γη») που όχι μόνο αμφισβητεί το χριστιανικό «πίστευε και μη ...
Συνέχεια...
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Μπορεί η ομάδα AbOvo να έγινε γνωστή, στους περισσότερους, εξ αιτίας της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής της παρουσίας στις αντίστοιχες συχνότητες του ΣΚΑΙ από όπου σατιρίζει τα κακώς κείμενα της ελληνικής πραγματικότητας αλλά η ιστορία της είναι, κυρίως, θεατρική. Από το «Εκεί, εκεί στην Κόλαση» και το «Μαμά Ελλάδα 2» έως το ...
Συνέχεια...
‘Σωτηρία Με Λένε’ στο Θέατρο Στοά
Η δημοσιογράφος Σοφία Αδαμίδου βασισμένη στο βιβλίο της «Σωτηρία Μπέλλου. Πότε ντόρτια πότε εξάρες» συγγράφει το πρώτο της θεατρικό έργο και η Λήδα Πρωτοψάλτη ερμηνεύει τη ζωή της μεγάλης λαϊκής τραγουδίστριας υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου. Δέκα χρόνια μετά το θάνατο της Σωτηρίας Μπέλλου για να μην ξεχνιόμαστε.Λίγα ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
To party των Forced Entertainment στο Bios
In the future ελπίζουμε η περίφημη (και ιδιαίτερα αγαπημένη μας) βρετανική ομάδα να μας εκπλήξει και πάλι ευχάριστα και να αντικαταστήσει τη δυσάρεστη ανάμνηση των Tomorrow’s Parties της. Και λέμε «In the future» πρώτα από όλα γιατί με την ίδια προσμονή που περιμέναμε αυτή την παράσταση θα αναμένουμε και την επόμενη ...
Συνέχεια...
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Τώρα τελευταία ο χορός στην Ελλάδα δείχνει να διαθέτει ανεξάντλητες πηγές δημιουργίας. Μία ακόμα παράσταση σύγχρονου χορού από την ομάδα Moving Contact - του Πάρη Μαντόπουλου - θα δούμε από αύριο Παρασκευή στο θέατρο Ροές. Ιστορίες ανθρώπων που ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας μέσα από τα γράμματα και τα ημερολόγια ...
Συνέχεια...
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Η Κίνηση Μαβίλη δίνει στο ΕΜΠΡΟΣ την παλιά του αίγλη και τον παλιό του ρόλο, φυσικά, και το ξανακάνει θέατρο. Μία πρεμιέρα, μία επανάληψη, μία work in progress performance, ένα εργαστήριο και μια σειρά ερευνητικών παρουσιάσεων που δοκιμάζουν τις δυνατότητες και τα όρια της θεατρικής πρακτικής, συγκροτούν το αμιγώς θεατρικό πρόγραμμα της ...
Συνέχεια...
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
Από 10 Οκτώβριου 2007, η Θεατρική Αστική Εταιρία ΠΡΑΞΗ «Μπέττυ Αρβανίτη», επαναλαμβάνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στη Β' Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας, το έργο του Ρόμουαλντ Κάρμακαρ «Η τέχνη του κ. Χάαρμαν».Το έργο αφορά έναν γνωστό κατά συρροή δολοφόνο που έδρασε στο Ανόβερο το 1924 και συγκλόνισε ολόκληρη τη ...
Συνέχεια...
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) | Φεστιβάλ Αθηνών
Η εταιρεία θεάτρου Sforaris, που έχει ζήσει τις δικές της παράλογες ιστορίες, συνεχίζει την βασισμένη σε παραλογές και μικρές καθημερινές τραγωδίες παράστασή της, την πρώτη εκδοχή της οποίας παρουσίασε πέρυσι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Πρόκειται, αν δεν έχει χτυπήσει ήδη ένα καμπανάκι στις μνήμες των θεατρόφιλων εξ υμών, για ...
Συνέχεια...
Are you having a laugh?
Αν η φράση δεν χτυπάει καμπανάκι στο μυαλό σας μάλλον δεν έχετε ιδέα ποιος είναι ο Ricky Gervais. Αν πάλι είστε ένας από τους αμέτρητους ανά την υφήλιο fans του Office και του Extras είμαστε σίγουροι πως μια live performance του εκπληκτικού βρετανού κωμικού φιγουράρει στις κορυφαίες θέσεις των επιθυμιών ...
Συνέχεια...
Ιερά Τέρατα
Τα «Ιερά Τέρατα», γραμμένα από τον Ζαν Κοκτώ το 1939, είναι ένα κατεξοχήν έργο αγάπης. Από τη μια αγάπης για τον τότε (κι ως το τέλος της ζωής του) εραστή του Κοκτώ, Ζαν Μαραί, κι απ' την άλλη, αγάπης για το Θέατρο και τους ανθρώπους του. Χαρακτηριστικό δείγμα μιας από ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Αρουραίοι
9 & 10 Ιουνίου 2009 Μετά τους φημισμένους Βερολινέζικους θιάσους με τους οποίος μας κακόμαθε τα τελευταία 2 χρόνια ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Γιώργος Λούκος, έφτασε η στιγμή της γνωριμίας μας και με το Deutsches Theater. Από το 1884 που ιδρύθηκε έως σήμερα το Γερμανικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
Electric Girl στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
Electric Girl 7-20 Απριλίου 'If any thing is sacred, the human body is sacred' Walt WhitmanΕνώ τα έργα της The Beauty Series-3 soli και Superlux συνεχίζουν να ταξιδεύουν ανά τον κόσμο χαίροντας θερμής υποδοχής σε σημαντικούς διεθνείς σταθμούς, η Αποστολία Παπαδαμάκη και οι Quasi Stellar επιστρέφουν στην παραστασιακή πραγματικότητα της ...
Συνέχεια...
Mikrosprigkipas_B612 από την ομάδα Asomo4 στο Θέατρο Σημείο
Ο μυθικός έρωτας του Antoine και της Consuelo De Saint - Exupéry ζωντανεύει μέσα από την παράσταση της χοροθεατρικής ομάδας Asomo4 στο Θέατρο Σημείο από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου.Αφορμή για να συνθέσουν οι δημιουργοί την παράσταση στάθηκαν οι πρόσφατες ανακαλύψεις μέρους του αεροπλάνου του Saint - Exupéry στην ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Χορευτές Νomad’s Festival στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
Οκτώ (8) ελληνικές ομάδες χορού, τέσσερα (4) μουσικά σχήματα και δέκα (10) εικαστικοί καλλιτέχνες παρουσιάζουν τη δουλειά τους από τις 26 έως τις 29 Απριλίου σε μια κοινή έκθεση με εγκαταστάσεις, φωτογραφία, video dance και video art μαζί με performances από νέους δημιουργούς. Χορός Χορευτές | Αεί Το έργο της ...
Συνέχεια...
So you can dance| 6ο Φεστιβάλ Χορού Ελλήνων Χορογράφων
Ξέρετε τι συμβαίνει στα θέατρα Αργώ, Θησείον, Ροές, Χυτήριο, και Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας αυτές τις μέρες και ως το τέλος Μαϊου; Φυσικά και γνωρίζετε!Το 6ο Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων είναι γεγονός και συμβαίνει με την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού για να μας γνωρίσει κάθε είδος και διαφορετική «γραφή» ...
Συνέχεια...
Χωρίς τον Λευτέρη Βογιατζή
Να μια φορά που τα cliche έχουν νόημα: το θέατρο θα είναι από σήμερα πολύ φτωχότερο.  Ο Λευτέρης Βογιατζής πέθανε σήμερα, σε ηλικία 68 ετών, μετά από πολυετή μάχη με τον καρκίνο. Πολλά cliche χωράνε στους χαρακτηρισμούς με τους οποίους μπορεί να τον περιγράψει κανείς και είναι, πραγματικά, ένας από τους ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Ποιο είναι το ιδανικό έργο της παγκόσμιας δραματουργίας για να μιλήσει κανείς στους εφήβους για τον απόλυτο έρωτα;  Αυτόν που μόνο στα νιάτα του μπορεί να νιώσει κανείς τόσο ολοκληρωτικά όσο οι ήρωες του διάσημου έργου του Σαίξπηρ; Φυσικά η ιστορία που ξετυλίγεται μέσα από τις λέξεις του κορυφαίου Ελισαβετιανού ...
Συνέχεια...
Ο Μανδραγόρας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στο Θέατρο του Νέου Κόσμου ανεβαίνει ο Μανδραγόρας του Νικολό Μακιαβέλλι, σε καινούργια μετάφραση της Τζένης Μαστοράκη και σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη (με τη συνεργασία της Σταυρούλας Σιάμου). Ο πυρήνας των καλλιτεχνών που πέρυσι παρουσίασαν τον Μάκβεθ του Σαίξπηρ στο Δώμα, φέτος μεγαλώνει και καταπιάνεται με μία από τις ωραιότερες κωμωδίες ...
Συνέχεια...
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου
Για το ότι δεν έχετε καμία απολύτως ιδέα τι είναι το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου -και ακόμα πιο συγκεκριμένα το Ελληνικό Κέντρο- δεν μπορούμε να σας κατηγορήσουμε γιατί είναι η πρώτη φορά φέτος που ακούστηκε η δράση του και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πρόβαλλαν το έργο του.Σε συνεργασία λοιπόν και με ...
Συνέχεια...
Η Πλαστελίνη από την Πειραματική σκηνή του Εθνικού
‘Ποιος Ανακάλυψε την Αμερική;’ στο Θέατρο Ράγες –
Εγώ είμαι το θείο βρέφος 2
Μάκβεθ
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ
Σεσουάρ για Δολοφόνους
Τα 7 θαύματα του Θεατρικού ΅07
H ζήλια σε τρία Φαξ
Εκκλησιάζουσες σε περιοδεία
Αδάμ και Εύα – Γράμματα από τη Γη
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
‘Σωτηρία Με Λένε’ στο Θέατρο Στοά
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
To party των Forced Entertainment στο Bios
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) |
Are you having a laugh?
Ιερά Τέρατα
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Αρουραίοι
Electric Girl στο θησείον, ΕΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ
Mikrosprigkipas_B612 από την ομάδα Asomo4 στο Θέατρο Σημείο
I Will Survive
Χορευτές Νomad’s Festival στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
So you can dance| 6ο Φεστιβάλ Χορού Ελλήνων
Χωρίς τον Λευτέρη Βογιατζή
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Ο Μανδραγόρας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου