…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
Misery για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Χώρα
Όσοι πιστοί ακόλουθοι του μετρ του τρόμου Steven King, προσέλθετε.Για δεύτερη χρονιά ανεβαίνει η παράσταση σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια από 31 Οκτωβρίου στο Εξώστη του Θεάτρου Χώρα.Την παρουσίαση της περσινής παράστασης μπορείτε να διαβάσετε εδώ καθώς και μπορείτε να διαβάσετε και την κριτική της παράστασης από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Μετάφραση: ...
Συνέχεια...
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Μια καλή θεατρική κωμωδία είναι για τον ταλαιπωρημένο Έλληνα θεατή το ζητούμενο κι η αιχμή του δόρατος. Γιατί τι είναι αστείο τελικά; Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικοί κανόνες για το τι μας κάνει (ή πρέπει να μας κάνει) να γελάμε, άντε να πείσεις κάποιον που γελάει με διαφορετικά πράγματα ...
Συνέχεια...
Χρήστος Λούλης
Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ μεγάλωσε - όπως ήταν αναπόφευκτο - παραμέρισε λιγάκι τα φλας που άστραφταν εκτυφλωτικά στα μάτια του, άφησε το χαμό να ξεθυμάνει, συνέχισε να καταπιάνεται με τους ρόλους του, παντρεύτηκε το κορίτσι του, ντύθηκε γυναίκα και πρωταγωνιστεί μαζί με άλλους 7 κυρίους στην παράσταση talk of ...
Συνέχεια...
Το τρέντυ θα σφυρίξει τρεις φορές
Το Τρέντυ είναι πιθανόν η απόδειξη που χρειαζόμασταν για να πειστούμε ότι ίσως τελικά η επιθεώρηση έκανε καλά που δεν ξεψύχησε χρόνια πριν. Στο ψυχορράγημα της αποφάσισαν να της δώσουν λίγη πίστωση ζωής ο Σταμάτης Φασουλής μαζί με τρεις ορκισμένους σωματοφύλακες, που αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα με τις αιχμηρές τους πένες.Η ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival 2012
Το φεστιβάλ νεανικού θεάτρου επιστρέφει, και φέτος, για 5η συνεχόμενη χρονιά. Πετυχημένες παραστάσεις προηγούμενων ετών, πρεμιέρες, διαγωνισμοί, μετακλήσεις από το εξωτερικό, stand-up comedy, συναυλίες και πάρτυ, θα κάνουν για πέντε μέρες, 16-20 Μαΐου 2012, το bios το επίκεντρο της θεατρικής δραστηριότητας της Αθήνας προσελκύοντας, όπως και τις άλλες χρονιές, χιλιάδες θεατές. Translunar ...
Συνέχεια...
Misery
Ο Stephen King θεωρείται (κι όχι άδικα) ο μαιτρ της σύγχρονης λογοτεχνίας Τρόμου. Ο τρόπος που καταφέρνει να προσωποποιεί τις βαθύτερες φοβίες των ηρώων του δημιουργώντας ένα ασύγκριτο κλίμα αγωνίας, έχει στοιχειώσει τις νύχτες εκατομμυρίων αναγνωστών του σε όλο τον κόσμο (κι έχει φουσκώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό κατά δεκάδες ...
Συνέχεια...
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Μετά τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στην ερειπωμένη αυλή του αρχοντικού του το 2006, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ...
Συνέχεια...
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
Για δεύτερη χρονιά, στο υπόγειο του Bios, παρουσιάζεται το αυτοβιογραφικό έργο του Στρίντμπεργκ «Ο Πελεκάνος» για 10 μόνο παραστάσεις, σε σκηνοθεσία Σύλβιας Λιούλιου. Στα πρόθυρα της τρέλας, μετά το τρίτο -και ιδιαίτερα οδυνηρό- διαζύγιό του ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ έγραψε ένα έργο στο οποίο κωδικοποιήθηκαν όλα τα μυστικά του και αναλύθηκαν θέματα ...
Συνέχεια...
F*ART στο Θέατρο Αμόρε
Από 5 έως 17 Μαΐου Ο Poka Yio έχει κάνει τα πάντα για να κανιβαλίσει την τέχνη, τα τεκταινόμενά της και τον περιρρέοντα χώρο της αλλά και τα πρόσωπα που την εκπροσωπούν, την παράγουν και την αναγάγουν σε «υψηλή» και αυτή τη φορά το τρομοκρατικό χτύπημα γίνεται στο Αμόρε με ...
Συνέχεια...
Ninja TV
1 -24 Φεβρουαρίου - Πόσο απέχουν άραγε ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης, το ΕΣΡ (το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο) και ο νέος νόμος-πλαίσιο για τα πανεπιστήμια;- Για εμάς καθόλου. ...είναι όλα στοιχεία της αλαλούμ Ελληνικής πραγματικότητας, την οποία λατρεύουμε να μισούμε (love/hate relationships: Journal of Personality and Social Psychology 90: 652-665, Μάιος ...
Συνέχεια...
Εθνικότητά μου: Το χρώμα του Ανέμου στο Θέατρο Πολιτεία
Η απομόνωση, το αγωνιώδες κυνήγι της πρωτιάς, οι κάθε λογής πλύσεις εγκεφάλου, οι χιλιάδες νεκροί στους απανταχού πολέμους, τα σουρεαλιστικά «σύνορα των παγκόσμιων ανθρωπίνων δικαιωμάτων» είναι κομμάτια ενός σπασμένου καθρέφτη που προσπαθούμε - κατά τον συγγραφέα - να συγκολλήσουμε για να δούμε την αρχική εικόνα, που δεν τη γνωρίζουμε ακριβώς.Η ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
Athens Fringe Live 2012
Με σύνθημα "Η Αθήνα μας ανήκει" επανέρχεται από τις 15 έως τις 30 Ιουνίου το Fringe Festival που φέτος γίνεται Fringe Live και καταλαμβάνει χώρους της πόλης δημιουργώντας ένα ανοιχτό βήμα παρουσίασης των καλλιτεχνών αλλά και έναν τόπο συνάντησης του κοινού με τη σύγχρονη δημιουργία. 800 Καλλιτέχνες, 170 ομάδες, 15 ΜΚΟ, 50 εικαστικοί καλλιτέχνες, 10 ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Romeo Castelucci & Societas Raffaelo Sanzi | Κόλαση – Παράδεισος – Καθαρτήριο
Μια από τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες του σύγχρονου θεάτρου στην Ευρώπη, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζοντας μια τριλογία βασισμένη στη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Ο Castelucci υπήρξε ανανεωτής της θεατρικής φόρμας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας το 1980, διαμορφώνοντας μαζί με την ομάδα του «Societas Raffaello Sanzi» ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς 131
Το πολυγραφότατο δίδυμο Ρέππας -Παπαθανασίου μαζί με τα νέα πονήματά τους, κινηματογραφικά και θεατρικά, επαναλαμβάνουν την περσινή επιτυχία τους Φούστα- Μπλούζα για δεύτερη χρονιά.Διαβάστε την παρουσίαση της παράστασης της περασμένης σεζόν από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Κείμενο/ Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανάσίου -Μιχάλης Ρέππας Σκηνικά: Αντώνης Δαγκλίδης Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη Φωτισμοί: Λευτέρης ΠαυλόπουλοςΠαίζουν: Αλέξανδρος ...
Συνέχεια...
‘Αίας’ στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας
Το αρχαιότερο από τα σωζόμενα έργα του Σοφοκλή, συνεχίζει τον κύκλο της έρευνας για το αρχαίο δράμα σε κλειστό χώρο που άνοιξε με την παράσταση του Προμηθέα δεσμώτη λίγους μήνες πριν στο Εθνικό Θέατρο.Το έργο Τα όπλα του Αχιλλέα που δεν αποδίδονται στον Αίαντα και έχουν ως αποτέλεσμα το μένος ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι… Ντεμοντέ’ λέει φέτος η Μιμή Ντενίση
Live Cinema, διαβάζω στο Δελτίο Τύπου, από τη Μιμή Ντενίση με θέατρο, σινεμά και τραγούδι αλλά και συμμετοχή των θεατών. Οι φαν της θα είναι ευτυχισμένοι ξανά και οι επικριτές της έτοιμοι να την σχολιάσουν για την «εναλλακτική» φετινή της παράσταση. Σε ρόλο συγγραφέως και πρωταγωνίστριας. Βασισμένο στο έργο του ...
Συνέχεια...
Οι Έμποροι των Εθνών
Μια λογοτεχνική κομεντί σε συνέχειες από τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, ένα φιλόδοξο ανέβασμα από την ομάδα ΟΠΕRΑ. Δεν αστειευόμαστε καθόλου. Κάποτε ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης προσπάθησε να καλύψει το κενό (κενό που ούτε καν γνώριζε, βεβαίως, πως υφίστατο) των τηλεοπτικών σειρών με μια λογοτεχνική κοινωνική κομεντί σε συνέχειες. Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων ...
Συνέχεια...
άτιτλο| Μια σπουδή στον Samuel Beckett
Το 1957 ο Σάμουελ Μπέκετ έγραψε ένα κείμενο αποκλειστικά για το ραδιόφωνα. Το «Embers» (Στάχτες) φάνταζε, ακόμα και στον ίδιο, περίεργο. Οι κριτικές ήταν αντιδιαμετρικά αντίθετες την εποχή εκείνη, με άλλες να το θεωρούν «μια από τις λίγες αποτυχίες του» και άλλες να το εξυμνούν θεωρώντας πως «αγγίζει την τελειότητα». ...
Συνέχεια...
Το Τυφλό Σημείο στο Θέατρο Πορεία
Το θέμα της απώλειας αγγίζει ο Γιάννης Μαυριτσάκης στο πρώτο του θεατρικό έργο, «Το Τυφλό σημείο». Ο θάνατος του άντρα της προκάλεσε στη Νίκη ισχυρό σοκ.Από τη στιγμή εκείνη δε βρίσκει το κουράγιο να προχωρήσει, να δουλέψει, να συνεχίσει, παρότι οι βασικές, βιοτικές της ανάγκες δεν την εγκαταλείπουν. Ανάγκη τροφής, ...
Συνέχεια...
Παντρολογήματα
Ο Γκόγκολ είναι ιδιαίτερος συγγραφέας. Αν και ως άνθρωπος λέγεται πως ήταν βαθιά μελαγχολικός και κλειστός, το έργο του βρίθει από γεμάτα χάρη και κριτική ματιά, έργα. Από το συγκλονιστικό «Ημερολόγιο ενός Τρελού», στο σατιρικό «Παλτό» και τις επικές «Νεκρές Ψυχές», μέχρι τον ξεκαρδιστικό «Επιθεωρητή» και τα γλυκόπικρα «Παντρολογήματα», όλα ...
Συνέχεια...
18o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας φέτος ενηλικιώθηκε και σβήνει τα 18 κεράκια του από τις 12 έως τις 19 Ιουλίου. Το Διεθνές Κέντρο Χορού με Καλλιτεχνική Διευθύντρια τη Βίκυ Μαραγκοπούλου μας εντυπωσιάζει non stop εδώ και δεκαοχτώ χρόνια και το ίδιο σκοπεύει να κάνει και με τη φετινή του διοργάνωση που, όπως ...
Συνέχεια...
Η μέθοδος Gronholm στο Θέατρο Τέχνης
Από 31 Ιανουαρίου Επαναλαμβάνοντας ένα ακόμα cliché, αυτό της τέχνης που αντιγράφει τη ζωή, ο ισπανός Χόρντι Γκαλθεράν γράφει ένα έργο για τις απάνθρωπες συνθήκες πρόσληψης σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Μπορεί, καμιά φορά, να σκέφτεστε (αν δεν έχετε προσωπική εμπειρία από τέτοιου είδους καταβροχθιστικούς κολοσσούς) πως παρακολουθώντας διασκορπισμένα στιγμιότυπα σε ...
Συνέχεια...
Έγκλημα και Τιμωρία στο ΕσωΘέατρο
Στο ΕσωΘέατρο για δεύτερη χρονιά παρουσιάζεται το κλασικό μυθιστόρημα του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι «Έγκλημα και Τιμωρία». Οι άνθρωποι είναι περίπλοκοι και ικανοί για όλα. Για το καλύτερο και για το χειρότερο. Αυτό μας λέει ο συγγραφέας και αυτό παρακολουθούμε και στη θεατρική μεραφορά του Τάσου Προύσαλη. Λίγα λόγια για το έργο ...
Συνέχεια...
Penetrator από την ομάδα NAMA
Δύο χρόνια τώρα η ομάδα ΝΑΜΑ έχει συνεπάρει τους θεατές, έχει διακριθεί με βραβεία από το κοινό που έχει παρακολουθήσει την παράσταση και έχει γίνει το BUG talk of the town του θεατρόφιλου -και όχι μόνο- κοινού.Έφτασε, λοιπόν, η στιγμή για το επόμενο project, το Penetrator. Εμπνευσμένο από πραγματική ιστορία, ...
Συνέχεια...
Ο Τιτανικός σαλπάρει στην Πειραιώς
20 Μαρτίου- 17 ΜαΐουΈναν αιώνα σχεδόν μετά τη βύθιση του, θρυλικού πλέον, Τιτανικού ο Κωνσταντίνος Ρήγος στήνει το δικό του ταξίδι στο φανταστικό, με όχημα τα θραύσματα των ιστοριών των φαντασμάτων που είναι πια οι χιλιάδες εκείνοι που βρέθηκαν εκεί. Ιστορίες μπλεγμένες με συναισθήματα που παραμένουν ίδια, σε όποιο σημείο ...
Συνέχεια...
‘Έφυγε’ ο ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου
"Έφυγε", ξημερώματα Χριστουγέννων, ο γνωστός και πολύ συμπάθης μας ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου σε ηλικία 54 ετών. Ο θάνατος του, όπως έγινε γνωστό, οφείλεται σε ανακοπή καρδιάς, αφού πάλεψε με τον καρκίνο την τελευταία τριετία. Η κηδεία του θα γίνει αύριο Σάββατο από το Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.Γεννημένος στην Αθήνα το 1954, ...
Συνέχεια...
Η Ζωή στο Θέατρο
Εκεί που είσαι ήμουνα, εδώ που είμαι θα'ρθεις. Ο Ρόμπερτ, βετεράνος καταξιωμένος θεατρίνος, ρομαντικός, λίγο (πολύ!) grande dame του σανιδιού, ιδιόρρυθμος και μαγευτικός, έχοντας ανάγει το passive agressive σε τέχνη, κουβαλάει την σοφία, τις μανιέρες και την εμπειρία μιας ολόκληρης ζωής στο θέατρο. Ο Τζο, ανερχόμενο νέο αστέρι, ακομπλεξάριστος, αθώος και απονήρευτος (και ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα.Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας ...
Συνέχεια...
Misery για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Χώρα
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Χρήστος Λούλης
Το τρέντυ θα σφυρίξει τρεις φορές
Bob Theatre Festival 2012
Misery
UrbanDig 4: Βιζυηνός (Μοσκώβ Σελήμ) – Κερδίστε 5
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
F*ART στο Θέατρο Αμόρε
Ninja TV
Εθνικότητά μου: Το χρώμα του Ανέμου στο Θέατρο
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
Athens Fringe Live 2012
Ελληνικό Φεστιβάλ | Romeo Castelucci & Societas Raffaelo
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς
‘Αίας’ στο Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι… Ντεμοντέ’ λέει φέτος
Οι Έμποροι των Εθνών
άτιτλο| Μια σπουδή στον Samuel Beckett
Το Τυφλό Σημείο στο Θέατρο Πορεία
Παντρολογήματα
18o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Η μέθοδος Gronholm στο Θέατρο Τέχνης
Έγκλημα και Τιμωρία στο ΕσωΘέατρο
Penetrator από την ομάδα NAMA
Ο Τιτανικός σαλπάρει στην Πειραιώς
‘Έφυγε’ ο ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου
Η Ζωή στο Θέατρο
24 hour plays Athens
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά