…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
‘Λιωμένο Βούτυρο’ στο Θέατρο Χώρα – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το έργο του Σάκη Σερέφα -αν δε γνωρίζετε ήδη τον Θεσσαλωνικιό συγγραφέα και ...καθηγητή, τσεκάρετέ κάποιο από τα πολυάριθμα βιβλία του, ποιητικές συλλογές, διηγήματα και νουβέλες, θεατρικά έργα και μελέτες για πόλεις, τόπους και ποιητές- παρουσιάστηκε πέρυσι στο Εθνικό Θέατρο και έγινε πολύ γρήγορα το κοινό μυστικό του αθηναϊκού κοινού. ...
Συνέχεια...
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
Δυο γυναίκες λίγο πριν μπουν στην τρίτη δεκαετία της ζωής τους κάνουν μια «ανίερη» συμμαχία μεταξύ τους προκειμένου να έρθει στη ζωή το μωρό που κυοφορεί η μία τους.Την παράφωνη σχέση τους παρακολουθεί με ενδιαφέρον η Μητέρα Φύση αυτοπροσώπως, που αυτή τη φορά έχει ενσαρκωθεί στο σώμα ενός άντρα ...
Συνέχεια...
Η Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου
Επειδή τα παραμύθια δεν είναι μόνο για παιδιά και επειδή ο Βασίλης Μαυρογεωργίου μας έχει συνηθίσει σε παραμυθένιες ιστορίες, η παιδική παράστασή του στο Εθνικό προκαλεί ενδιαφέρον και σε εμάς, τα ενήλικα παιδιά... Στο παγωμένο βασίλειο του βορρά, ο βασιλιάς κρατά φυλαγμένη σαν πολύτιμο θησαυρό την ωραιότερη ιστορία του κόσμου. ...
Συνέχεια...
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις
29 από τα 154 σονέτα του Σέξπιρ επιλέγει να μεταφράσει σε ποιητικό λόγο ο Διονύσης Καψάλης και θεατροποιώντας τα ο Λευτέρης Γιοβανίδης να διηγηθεί μια ιστορία αγάπης από τις 14 Μαΐου στο 104-1 Κέντρο Λόγου & Τέχνης.Μόνος γίνεσαι κανένας;Τι μπορεί να σημαίνει για έναν άνθρωπο -πέρα από ηλικία και φύλο- ...
Συνέχεια...
Θέατρο Πέρα από τα Όρια με τα Θραύσματα από τον Peter Brooke
Κείμενα του Samuel Beckett (Θέατρο Ι, Νανούρισμα, Πράξη Χωρίς Λόγια ΙΙ, Ούτε και Πηγαινέλα) σε σκηνοθεσία Peter Brooke παρουσιάζει το Θέατρο Πέρα από τα Όρια φέτος την Άνοιξη. Δύο σημαντικοί άνθρωποι του θεάτρου, ένας τελειομανής συγγραφέας και ένας οραματιστής σκηνοθέτης ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια παράσταση που καταφτάνει στην ...
Συνέχεια...
Το Δάσος των Universalia
Από τη μουσική σύνθεση και το τραγούδι με τους Polaroid και τη συνεργασία της με τους Film έως το προσωπικό μουσικό της project, τη Νομική και το θέατρο οι αποστάσεις διανύονται με ταχύτητα από τη Violet Louise, κατά κόσμο Λουίζα Κωστούλα. Στην perfrormance της «The Forest» τα βασικά συστατικά στοιχεία είναι ...
Συνέχεια...
Φάουστ (Χ 7)
Όταν πρωτοανακοινώθηκε πως το αριστούργημα του Γκαίτε θ'ανέβει στη Νέα Σκηνή του Εθνικού από 7 (!!) διαφορετικούς σκηνοθέτες-ηθοποιούς- με τη γραμμή του καθενός να μπλέκεται και διασταυρώνεται με του άλλου- πολλοί βιάστηκαν να εκφραστούν αρνητικά. Παρ' όλες τις ανησυχίες βρεθήκαμε μπροστά σε μία συναρπαστικά ανανεωτική, δυναμική, τρυφερή, μελαγχολική και έντονα ...
Συνέχεια...
Audition για το μιούζικαλ ‘Le Cage Aux Folles’
Ζητούνται νέοι άντρες που να χορεύουν και να τραγουδούν εξαιρετικά, για την παραγωγή του μιούζικαλ «La Cage aux Folles» του Jean Poiret, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή, που θα ανέβει στο θέατρο Παλλάς.Η audition θα γίνει στο θέατρο Αλίκη τη Δευτέρα 2 Ιουνίου στη 1 μ.μ. Πληροφορίες:Ελληνική Θεαμάτων, κυρία Αθηνά Κορακιανίτη ...
Συνέχεια...
Φρίντα – Φρίντα
Για τη Φρίντα Κάλο δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα κι αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σας και δεν είστε εξοικειωμένοι με την τεχνοτροπία μιας από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα, έχετε σίγουρα θαυμάσει τις γεμάτες χρώμα αυτοπροσωπογραφίες της. Και σίγουρα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να αναρωτιέται ...
Συνέχεια...
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
Για δεύτερη χρονιά, στο υπόγειο του Bios, παρουσιάζεται το αυτοβιογραφικό έργο του Στρίντμπεργκ «Ο Πελεκάνος» για 10 μόνο παραστάσεις, σε σκηνοθεσία Σύλβιας Λιούλιου. Στα πρόθυρα της τρέλας, μετά το τρίτο -και ιδιαίτερα οδυνηρό- διαζύγιό του ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ έγραψε ένα έργο στο οποίο κωδικοποιήθηκαν όλα τα μυστικά του και αναλύθηκαν θέματα ...
Συνέχεια...
“Είμαι ¶σχημη” στο Θέατρο ¶λμα
23 ρόλοι για 7 ηθοποιούς και εκπληκτική αυτογνωσία στον τίτλο -που όμως κάτι μας θυμίζει, κάτι μας θυμίζει - ο Θεατρικός Οργανισμός Στιγμή και η Σύγχρονη Θεατρική Σκηνή από την Πέμπτη 19 Απριλίου παρουσιάζουν το σύγχρονο ισπανικό έργο - μαύρη μουσική κωμωδία των Σέρτζι Μπελμπέλ και Ζόρντι Σάντσες. «Είμαι άσχημη» ...
Συνέχεια...
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Τον παλιό εκείνο τον καιρό που ξεκινούσαμε την ακαδημαϊκή μας πορεία στην τρίτη δέσμη (που τώρα λέγεται θεωρητική κατεύθυνση ή κάτι τέτοιο) ο Οβίδιος μας υποδεχόταν πρώτος πρώτος στην Λατινική Γραμματεία.«Ovidius poeta in tera pontica exulat...».Και κάπου νιώθαμε το δέσιμο με τον Λατίνο ποιητή ώσπου να ορκιστούμε τελικά στις Μούσες ...
Συνέχεια...
Λεωφορείο ο Πόθος
«What we've got here is a failure to communicate...» Αυτό έγραφε το ξύλινο παραβάν στο ενδιαφέρον σκηνικό της ¶ντζελας Μπρούσκου κι αυτό μου τράβηξε πρώτο το βλέμμα όταν μπήκα στο υπέροχο (κι ανανεωμένο) θέατρο Σφενδόνη. Οι αμερικάνικες σημαίες και τα διάφορα άλλα αφελή σύμβολα τύπου coca cola, τηλέφωνο Μίκι, αφίσες ...
Συνέχεια...
Μόλλυ Σουήνη στο Θέατρο Μεταξουργείο
Βασισμένος σε μια πειραματική μελέτη του περίφημου νευρολόγου Όλιβερ Σακς «Να δει κανείς ή Να μη δει», ο Μπράιν Φρίελ, σημαντικός ιρλανδός συγγραφέας, δημιουργεί μια ιστορία με πρωταγωνίστρια μια γυναίκα τυφλή που βρίσκει την όρασή της μετά από 35 χρόνια. Μέσα από τις προσωπικές αφηγήσεις των προσώπων εναλλάσσονται και ζωντανεύουν ...
Συνέχεια...
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης από τον Γιάννη Χουβαρδά για το Ελληνικό Φεστιβάλ
Την πρώτη του σκηνοθετική δουλειά ως καλλιτεχνικός διευθυντής στο Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει ο Γιάννης Χουβαρδάς στο πλαίσιο του Ελληνικού Φεστιβάλ. Το έργο του Ödön von Horváth θα συνεχίσει την πορεία του στο θεατρικό σανίδι εγκαινιάζοντας το ανακαινισμένο κτήριο Τσίλερ του Εθνικού που θα λειτουργήσει και πάλι μετά από πολλά χρόνια ...
Συνέχεια...
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Μια μοντέρνα παράσταση, μια κωμωδία ερωτική τρυφερή και ευαίσθητη. Μια υπέροχη ρομαντική κωμωδία από τον Όσκαρ Γουάιλντ, μια τοιχογραφία εποχής με πολύ χιούμορ και ένα γοητευτικό θέμα.Ο Έρνεστ είναι γυμνός όπως ο μέσος άνθρωπος σήμερα μπρος στις ανθρώπινες αντιξοότητες. Ένα ερωτικό παιχνίδι διεκδίκησης, με αφορμή την αναζήτηση του ανθρώπου για ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Έμποροι
11-13 Ιουνίου 2009Από τη Θεσσαλονίκη μας έρχεται μια από τις παραστάσεις που θα φιλοξενηθούν φέτος στο Σχολείον. «Οι Έμποροι» του Joël Pommerat μετά την επιτυχία τους στην Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης στη Θεσσαλονίκη» επιχειρούν μια γνωριμία και με το αθηναϊκό κοινό. Ο συγγραφέας εμπιστεύτηκε για πρώτη φορά τη σκηνοθεσία ενός ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε
Στο Μεταξουργείο των Αρχών του 20ου αιώνα, η ασθενική Βιργινία παντρεύεται τον δυνατό και όμορφο Νίκο, η κλονισμένη υγεία της όμως δεν τους επιτρέπει να ζήσουν σαν ένα φυσιολογικό ζευγάρι. Για τη φροντίδα της Βιργινίας, επιστρατεύεται μια μακρινή ξαδέλφη της, η Λιόλια, ένα κορίτσι γεμάτο ζωή. Ο αυθόρμητος χαρακτήρας της ...
Συνέχεια...
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Τετάρτη 27 & Πέμπτη 28 Μαΐου 2009 Η ομάδα «συν+εργασια» παρουσιάζει τη χοροθεατρική παράσταση «Δυτικά Βήματα». Μια παράσταση που εμπνέεται από τα «δυτικά» βήματα της πορείας των μυστών του παρελθόντος από τον Κεραμεικό στην Ελευσίνα, στην έναρξη των Ελευσινίων μυστηρίων, μια συμβολική πορεία των καλλιτεχνών με σκοπό την εσωτερική τους ...
Συνέχεια...
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο Θέατρο Φούρνος
Από 8 ΦεβρουαρίουΈνας κόσμος αλληγορικός, ένα «σύμπαν» δομημένο εξ' ολοκλήρου με τα υλικά των ονείρων γεμάτος εικόνες σε συνάφεια με το «σύμπαν βιβλιοθήκη» του Χ.Λ.Μπόρχες όπου οι πάντες χάνονται αναζητώντας το νόημα.Έννοιες που σημασιοδοτούν το έργο του Μπόρχες όπως οι μυθοπλασίες, τα όνειρα και οι εφιάλτες, ο καθρέφτης, ο ονειρευτής, ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά επιστρέφει
Σε εποχή κρίσης όπως αυτή που διανύουμε, χρειαζόμαστε ίσως περισσότερο από ποτέ οτιδήποτε αυθεντικό-πρωτότυπο ή αλλιώς για όσους το προτιμούν vintage με την έννοια του εκλεκτού. Σήμερα με άλλα λόγια καλό θα ήταν να αναβιώσουμε τα εμπνευσμένα κομμάτια του παρελθόντος σε εναρμόνιση με τις ανάγκες του παρόντος. Με αφορμή λοιπόν την ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
New Order
Η ομάδα Blitz καταφέρνει και πάλι να προσελκύσει το ενδιαφέρον μας συνεχίζοντας από κει που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζοντας (με τίτλο σαν φυσική συνέχεια) από το Joy Division στο New Order.Δύο ζευγάρια αλλάζουν ρόλους και γίνονται κριτές και κρινόμενοι σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων των σχέσεων και του κόσμου, σε ...
Συνέχεια...
Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2007 από το αθηνόραμα
Μπορεί τα Θεατρικά Βραβεία του αθηνοράματος να διανύουν ακόμα την παιδική τους ηλικία και να κλείνουν μόλις τα 9α γενέθλιά τους αλλά έχουν ήδη καθιερωθεί στις συνειδήσεις του θεατρόφιλου κοινού σαν ένας από τους πιο σημαντικούς θεσμούς. Κι αυτό λόγω της αντικειμενικότητάς τους αφού αποτελούν αποκλειστική επιλογή του αναγνωστικού κοινού ...
Συνέχεια...
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Η Κίνηση Μαβίλη δίνει στο ΕΜΠΡΟΣ την παλιά του αίγλη και τον παλιό του ρόλο, φυσικά, και το ξανακάνει θέατρο. Μία πρεμιέρα, μία επανάληψη, μία work in progress performance, ένα εργαστήριο και μια σειρά ερευνητικών παρουσιάσεων που δοκιμάζουν τις δυνατότητες και τα όρια της θεατρικής πρακτικής, συγκροτούν το αμιγώς θεατρικό πρόγραμμα της ...
Συνέχεια...
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου και η εταιρεία Culture Factory, παρουσιάζουν φέτος το καλοκαίρι την τραγωδία του Σοφοκλή «Οιδίπους Τύραννος», σε σκηνοθεσία Σπύρου Ευαγγελάτου.Πρόκειται για μια μεγάλη παραγωγή με πρωταγωνιστές τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη (Οιδίπους) και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη (Ιοκάστη), ενώ θα πλαισιώνονται από ένα θίασο 14 ακόμη καταξιωμένων ηθοποιών.Η μετάφραση ...
Συνέχεια...
A Western @ Bios
Τι το κάναμε εδώ μέσα; American bar; Ναι, και μάλιστα στην Άγρια Δύση. Μη μου πείτε πως δεν φαντασιωθήκατε ποτέ πως βρίσκεστε στο σαλούν που ξεφυτρώνει σε εκείνη την πόλη που φιγουράρει στην έρημη κοιλάδα της Άγριας Δύσης. Πώς εκεί που πίνετε αμέριμνοι το bourbon σας και παίζετε χαρτιά με ένα ...
Συνέχεια...
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Το έργο της Τζοάννα Μάρεϊ Σμιθ, από το 1995 που γράφτηκε, παίζεται διαρκώς σε όλο τον κόσμο προκαλώντας αίσθηση και έχει μεταφραστεί σε 7 γλώσσες.Η συγγραφέας καταφέρνει να μιλά εξ ονόματος όλων. Το έργο της αφορά θεατές κάθε ηλικίας και φύλου. Η ιστορία της αποτελεί τόπο συνάντησης οικείων συναισθημάτων. Διαπραγματεύεται ...
Συνέχεια...
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Σε έναν ολοκαίνουργο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, το Faust, μετακομίζει φέτος η Graveyard Café Band συνεχίζοντας την επιτυχημένη της πορεία με μια νέα μουσική performance εγκαινιάζοντάς τον. H μουσικοθεατρική μπάντα που δημιούργησε ο μουσικός Κώστας Δαλακούρας το 2009 και τις παραστάσεις της σκηνοθετεί και σκηνογραφεί ο Γιάννης Σκουρλέτης συνεχίζει να ...
Συνέχεια...
‘Λιωμένο Βούτυρο’ στο Θέατρο Χώρα – Κερδίστε προσκλήσεις!
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
Η Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις
Θέατρο Πέρα από τα Όρια με τα Θραύσματα
Το Δάσος των Universalia
Φάουστ (Χ 7)
Audition για το μιούζικαλ ‘Le Cage Aux Folles’
Φρίντα – Φρίντα
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
“Είμαι ¶σχημη” στο Θέατρο ¶λμα
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Λεωφορείο ο Πόθος
Μόλλυ Σουήνη στο Θέατρο Μεταξουργείο
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης από τον
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Έμποροι
Το αίμα που μαράθηκε
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά επιστρέφει
The Peter Pan Project Vol.I
New Order
Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2007 από το αθηνόραμα
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου
A Western @ Bios
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;