…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
ΕΛΣ : Μαύρα – Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα – Τζάννι Σκίκκι
Θυμάστε τον αέρα ανανέωσης που φύσηξε πέρσι στη Λυρική και χαρήκαμε όλοι; Όταν ο Στ. Λαζαρίδης ανέλαβε τα ηνία αποφασισμένος να εκσυγχρονίσει ένα θεσμό που κατά κοινή ομολογία πάσχει από αρτηριοσκλήρωση εδώ και κάμποσα χρονάκια (βάλτε δεκαετίες να 'στε μέσα). Και που δεν πρόλαβε καλά - καλά ο άνθρωπος να ...
Συνέχεια...
Ο Μπακαλόγατος μετακομίζει στη Θεσσαλονίκη
Οι ασύλληπτα μακριές ουρές που δέσποζαν μέχρι τούδε στην Πλατεία Καρύτση, έξω από το ταμείο του θεάτρου Μουσούρη, μεταφέρονται στη Θεσσαλονίκη.Τελευταία υπόκλιση του θιάσου την Κυριακή 15 Μαρτίου και από την ερχόμενη Παρασκευή θα γίνεται "Της Κακομοίρας" στη συμπρωτεύουσα. Από τις 20 Μαρτίου και έως τις 10 Μαΐου ο Πέτρος ...
Συνέχεια...
Tiger Lillies| Το Κοριτσάκι με τα Σπίρτα
Πέρασαν κιόλας 4 χρόνια. Μάλιστα πέρασαν. Από τότε που αυτοί οι περίεργοι τύποι με τις βραχνές φωνές και τις παράξενες αμφιέσεις κατέφτασαν στην Αθήνα με το Circus τους και έγιναν μια από τις αγαπημένες μπάντες του κοινού. Ενός κοινού αφοσιωμένου που γέμισε κάθε χώρο όπου και αν εμφανίστηκαν τα επόμενα ...
Συνέχεια...
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι Πουριτανοί-σοβαρό μελόδραμα σε τρία μέρη- είναι η τελευταία όπερα του Βιντσέντσο Μπελλίνι. Το ποιητικό κείμενο του Κάρλο Πέπολι βασίζεται στο θεατρικό "Στρογγυλοκέφαλοι και ιππότες" (1833) των Ζακ-Αρσέν-Πολυκάρπ-Φρανσουά Ανσελό και Ζοζέφ Ξαβιέ Μπονιφάς, του επονομαζόμενου Σαιντίν. Η όπερα διαδραματίζεται στο Πλίμουθ τον 17ο αιώνα κατά τη διάρκεια του Αγγλικού Εμφυλίου. ...
Συνέχεια...
Η Οδύσσεια του Bob Wilson
Πρόκειται για μια από τις παραστάσεις την οποία περιμένουν ακόμα και όσοι δεν είναι φανατικοί του θεάτρου και οι επισκέψεις τους σε θεατρικές σκηνές είναι σπάνιες. Η παρουσία, όμως, του Bob Wilson, σε συνδυασμό με το θέμα, που δεν είναι άλλο από την χιλιοειπωμένη μέσα στους αιώνες, Ομηρική Οδύσσεις, κάνει ...
Συνέχεια...
The man from Earth
... ή αλλιώς πώς μπορείς να δημιουργήσεις ένα έργο επιστημονικής φαντασίας χωρίς ειδικά εφέ. Το “The man from earth” του Jerome Bixby είναι η θεατρική μεταφορά της ομότιτλης ταινίας που γυρίστηκε το 2007 στην Αμερική με σκηνοθέτη τον Richard Schenkman. Ο συγγραφέας του έργου έγραφε κατεξοχήν επιστημονική φαντασία , μάλιστα έχει ...
Συνέχεια...
Το Τρίτο Στεφάνι στο Παλλάς
Περνάει κάθε μεσημέρι από το σπίτι η κυρά-Εκάβη η γειτόνισσα και τα λένε με την κυρία Νίνα, για  τις Οδύσσειες των ζωών τους, για τα στεφάνια και τα παιδιά, τα τέρατα, τις κακουχίες και τα κουτσομπολιά και περνάνε οι ώρες. ΠΟΛΛΕΣ ώρες. Γιατί όταν πιάσουν την πάρλα για τα παλιά στο ...
Συνέχεια...
New Order από την ομάδα blitz στο Bios
Η ομάδα blitz παρουσιάζει τη νέα της παραγωγή με τίτλο «New Order», το δεύτερο επεισόδιο του κύκλου που άνοιξε με την περσινή παραγωγή «Joy Division» και είναι αποτέλεσμα της έρευνας της ομάδας πάνω στο φαινόμενο της βίας. Το New Order είναι ένα παράξενο θέαμα.Στο New Order τίποτα δεν απαγορεύεται. Το ...
Συνέχεια...
‘Ο Εθνικός Υπάλληλος’ στο Θέατρο Άλεκτον – Κερδίστε Προσκλήσεις!
Στην σατιρική κωμωδία του, «Ο Υπάλληλος», ο Χουρμούζης γράφει στην εισαγωγή: «αφού τα έψαλλα στους ξένους, σειρά έχουν οι δικοί μας» -και όταν λέει «δικοί μας» εννοεί τους αδηφάγους ανώτατους κρατικούς υπαλλήλους. Το έργο είναι γραμμένο το 1836, 6 χρόνια μετά την ίδρυση του Ελληνικού κράτους δηλαδή. Σας θυμίζει κάτι ...
Συνέχεια...
Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα
Μια κομμώτρια της εργατικής τάξης στην Αγγλία του 80 ψάχνει το νόημα της ζωής. Ανήσυχο πνεύμα, αρνείται να αρκεστεί στη μιζέρια και γι' αυτό εγγράφεται στο ανοιχτό πανεπιστήμιο σε αναζήτηση του εαυτού της. Αυτή είναι η απλή αφετηρία της επιτυχημένης κομεντί του Γουίλλυ Ράσελ: όσο απλή φαινομενικά, τόσο ζουμερή αν ...
Συνέχεια...
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
Η Τζίνα Αλιμόνου στην πρώτη θεατρική της εμφάνιση είναι γεγονός. Με χορό και με τραγούδι παρακαλώ. Και μαζί της σύσσωμος ο θίασος που επαναλαμβάνει την περσινή επιτυχία εξακολουθώντας να μιλούν με το δικό τους τρόπο για τις σχέσεις, την επικοινωνία και όλα αυτά που απασχολούν πολύ πολύ πολύ κόσμο, πάντα ...
Συνέχεια...
To ‘Penetrator’ επιστρέφει για λίγες παραστάσεις
Την επιτυχημένη παράστασή του επαναλαμβάνει και φέτος το Θέατρο Επί Κολωνώ για λίγες παραστάσεις έως τις 22 Νοεμβρίου.Το έργο του Άντονι Νίλσον, βασικού εκπροσώπου του In-Yer-Face (κατάμουτρα, σε ελεύθερη απόδοση) θεάτρου που άκμασε στην Αγγλία τη δεκαετία του 90 σοκάροντας συχνά τους θεατές με την ωμότητά του, καταπιάνεται με τον ...
Συνέχεια...
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων και το Θέατρο Δωματίου παρουσιάζουν στο Παλλάς, στις 18 Νοεμβρίου, για μία μόνο παράσταση, το γνωστό από τον κινηματογράφο και το θέατρο έργο του Τενεσί Ουίλιαμς «Λεωφορείο ο Πόθος», σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου με την Όλια Λαζαρίδου στο ρόλο της Μπλανς Ντιμπουά.Η παράσταση ήταν μια παραγωγή της ...
Συνέχεια...
Το ¶γνωστο Αριστούργημα
Η σεζόν μόλις ξεκίνησε.Και περιμένοντας τις αμέτρητες παραστάσεις που πρόκειται να γεμίσουν τις χειμωνιάτικες (που λέει ο λόγος) νύχτες μας ξεκινάμε από μία ενδιαφέρουσα παραγωγή που παρουσιάζεται από τις 7 Σεπτεμβρίου σε έναν χώρο διαφορετικό, στο Μουσείο Μπενάκη. «Το ¶γνωστο Αριστούργημα» του Ονορέ Ντε Μπαλζάκ διάλεξε φέτος ο θεατρικός οργανισμός ...
Συνέχεια...
Stomp στο Θέατρο του Λυκαβηττού από 2 έως 6 Σεπτεμβρίου
Με τις τυμπανοκρουσίες που τους αναλογούν -και εκείνες που οι ίδιοι δημιουργούν- επιστρέφουν στην Αθήνα οι Stomp.Κάθε φορά που επισκέπτονται τη χώρα μας δημιουργούν το ίδιο εφέ: κόσμος στους δρόμους έπειτα χτυπάει ο,τι αντικείμενο και υλικό βρει προσπαθώντας να δημιουργήσει ήχους και μουσική. Δεν το λες μουσική παράσταση, δεν το ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα Αυτουργός
Μία σύγχρονη τολμηρή ματιά στον αρχαιοελληνικό μύθο της Ηλέκτρας από το Χοροθέατρο «Ροές» της Σοφίας Σπυράτου, σε χορογραφία της ίδιας και με τη μουσική της παράστασης να παρουσιάζεται για πρώτη φορά ζωντανά από τον Michael Nyman και την ορχήστρα του.Η «Ηλέκτρα Αυτουργός», η παράσταση του Χοροθεάτρου «Ροές» και της Σοφίας ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα.Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας ...
Συνέχεια...
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν
"Ντύθηκα και σας ήλθα. Με λένε Παρτάλι. " "Παρτάλι"; Κι όμως, έτσι αυτοσυστηνόταν και έγινε διάσημος στην Αμερική και μετέπειτα πίσω στην πατρίδα του, την Ελλάδα. Μια από τις πρώτες και θρυλικότερες drag queens, το Παρτάλι, κατα κόσμον Στέργιος, ήταν ταλαντούχος ηθοποιός, χορογράφος, τραγουδιστής, σκηνοθέτης, ένας αυθεντικός καλλιτέχνης. Η εκπληκτική ζωή ...
Συνέχεια...
Bug
Έχετε δει ποτέ θρίλερ επί σκηνής ή έχετε συνηθίσει να τα νοικιάζετε από το παρακμιακό βιντεοκλάμπ της γειτονιάς σας; Ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε αυτό το ευγενές είδος και στο θέατρο, μια ευγενική προσφορά της ομάδας ΝΑΜΑ και των μεγαλεπήβολων αναζητήσεών της. Το θέμα έχει ως εξής: το θέατρο επί ...
Συνέχεια...
Το Νερό Γνωρίζει στο Bios
Το Bios το γνωρίζετε, τον Δημήτρη Καταλειφό επίσης (και όσοι δεν τον γνωρίζετε, κακώς, μια που είναι ένας από τους καλύτερους έλληνες ηθοποιούς), τον Δημήτρη Τσεκούρα ίσως όχι (παρότι έχει ήδη γράψει 4 θεατρικά έργα και 2 μυθιστορήματα και έχει συνεργαστεί με διάφορους καλλιτέχνης εξασκώντας το αγαπημένο του πάρεργο, τη ...
Συνέχεια...
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση – Κερδίστε προσκλήσεις
Η περίφημη κωμωδία των Μπαριγιέ και Γκρεντύ ανεβαίνει στο Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ - ΝΤΕΝΙΣΗ σε διασκευή και σκηνοθεσία της Μιμής Ντενίση.Το έργο έχει παιχτεί σε όλο τον κόσμο σε διαφορετικές εκδοχές πάντα με μεγάλη επιτυχία. Στην Ελλάδα έχει ανέβει από την Κα Κατερίνα, την Έλλη Λαμπέτη και την Μιμή Ντενίση. Στο ...
Συνέχεια...
Οι Δούλες
Όταν λείπει η Κυρά, χορεύουν τα Δουλοπόντικα. Τι χορεύουν δηλαδή, ξεσαλώνουν οι Δουλάρες. Ανεβαίνουν οι Δούλες του Ζαν Ζενέ στην Κεντρική Σκηνή του Νέου Ελληνικού Θεάτρου Γιώργου Αρμένη με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Παπουτσάκη. Και εσύ τολμάς να πας, γιατί;  Σχετικά καλό word of mouth, κλασικό γκουλτουροέργο που δεν είχες την τύχη να δεις παλιότερα, θέατρο εμπιστοσύνης με πάντα προσεγμένες ...
Συνέχεια...
Aphasiadisiac|Les Ballets C de la B
Τρίτη 12 Μαΐου 2009...Tα Μπαλέτα C de la B (Les Ballets Contemporains de la Belgique) συγκαταλέγονται, μαζί με την Ultima Vez του Wim Vandekeybus, την Troubleyn του Jan Fabre και την Rosas της Anna Terese de Keersmaeker στις τρεις σημαντικότερες ομάδες χορού του Βελγίου.Δημιούργημα μια μεγάλης προσωπικότητας της παγκόσμιας σκηνής ...
Συνέχεια...
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον Φούρνο – Κερδίστε Προσκλήσεις
Δυο φίλοι, ο Άρης και ο Στέλιος, ζουν ως έγκλειστοι νομάδες στο ίδιο τους το σπίτι, απομονωμένοι από τον έξω κόσμο, που υπονοείται ανεπαρκής και αφιλόξενος. Κάποια οικιακά αντικείμενα έχουν περιέλθει σε αχρησία.Ο Άρης βιώνει τον εκούσιο αυτόν εγκλεισμό ως κυριολεξία, ο Στέλιος όμως έχει ανάγκη να προβάλλει στους τέσσερεις ...
Συνέχεια...
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
Μέσα στην νύχτα... παραμύθια!Ο Δημήτρης Προύσαλης μοιράζεται τη δεύτερη Παρασκευή κάθε μήνα λαϊκά παρα-μύθια με ενήλικο κοινό στο φουαγιέ του θεάτρου Φούρνος-κάτω από το γενικό τίτλο «Μέσα στη νύχτα...παραμύθια» στις 12 τα μεσάνυχτα.2η ενότητα: «Παραμύθια που αναζητούν τον έρωτα και στηρίζουν την αγάπη...»«Ιστορίες απ' τις άκρες του κόσμου κι απ' ...
Συνέχεια...
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Ε, λοιπόν, αν είσαι ηθοποιός (δε θα σου ζητήσουν και δήλωση φρονημάτων, φανταζόμαστε) έως 35 ετών (ή μικροδείχνεις) και διαθέτεις ιδιαίτερες φωνητικές και χορευτικές ικανότητες, το όνειρό σου να γίνεις Δαίμονας μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Η Ελληνική Θεαμάτων και ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας αναζητούν άνδρες και γυναίκες με τα προαναφερθέντα ταλέντα για να λάβουν μέρος στην παράσταση (ροκ όπερα μας την έλεγαν το 1991 που ανέβηκε ...
Συνέχεια...
Μάνια Παπαδημητρίου
Ήθελε να γίνει ηθοποιός από μικρή. Έλεγε πως αν δεν τα κατάφερνε θα γίνει σκηνοθέτης. Τα έκανε και τα δύο.Η Μάνια Παπαδημητρίου, πρωταγωνίστρια του Nordost που ανεβαίνει φέτος στο Υπογειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν μίλησε στο mixtape.gr: Ξεκίνησες το θέατρο πολύ νωρίς, έπαιξες, έκανες σινεμά, σκηνοθέτησες, βρέθηκες σε δουλειές που ...
Συνέχεια...
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού ολοκληρώνεται με τις δύο τελευταίες από τις δέκα εντολές που παρουσιάζονται από τις 6 Μαΐου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή και Μάνιας Παπαδημητρίου στο Από Μηχανής Θέατρο. «Ου κλέψεις»«ΟΥ ΚΛΕΨΕΙΣ. Γιατί; Μπορώ; Γίνεται να μην κλέψω; Ποτέ; Αν δεν κλέψεις, πως είναι η ...
Συνέχεια...
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου + Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008 Το Cantina Social το ξέρετε ως το Berlin like μέρος που πίνετε τα ποτά σας, κρυμμένο εκεί στη μικρή στοά της Λεωκορείου, μέσα στο φολκλόρ Ψυρρή αλλά ανόμοιο με τα ντριγκι ντράγκα φαγάδικα και τα mainstream bars που το περιτριγυρίζουν. Αν πάλι ...
Συνέχεια...
Proun από την ομάδα Αλδίνες
28 & 29 Απριλίου Proun = προς τη νέα Τέχνη Τα "proun" ήταν τα γραφιστικά φύλλα που σχεδίασε ο κονστρουκτιβιστής αρχιτέκτονας Ελ Λισίτσκι. Αποτελούνται από παιγνιώδης διατάξεις γεωμετρικών μορφών σε μια ποικιλία κατασκευών και χρωμάτων Η ομάδα Αλδίνες * που αποτελείται από μαθητές της Ερασιτεχνικής Σχολής του Κέντρου Μελέτης Χορού ...
Συνέχεια...
ΕΛΣ : Μαύρα – Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα –
Ο Μπακαλόγατος μετακομίζει στη Θεσσαλονίκη
Tiger Lillies| Το Κοριτσάκι με τα Σπίρτα
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής
Η Οδύσσεια του Bob Wilson
The man from Earth
Το Τρίτο Στεφάνι στο Παλλάς
New Order από την ομάδα blitz στο Bios
‘Ο Εθνικός Υπάλληλος’ στο Θέατρο Άλεκτον – Κερδίστε
Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα
Σ’ Αγαπώ, Σε Λατρεύω, Χωρίζουμε!
To ‘Penetrator’ επιστρέφει για λίγες παραστάσεις
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς
Το ¶γνωστο Αριστούργημα
Stomp στο Θέατρο του Λυκαβηττού από 2 έως
Ηλέκτρα Αυτουργός
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν
Bug
Το Νερό Γνωρίζει στο Bios
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση
Οι Δούλες
Aphasiadisiac|Les Ballets C de la B
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Μάνια Παπαδημητρίου
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Proun από την ομάδα Αλδίνες