…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
Οι Temple Theatre έρχονται, η Αργοναυτική εκστρατεία ξεκινάει
Λίγες μέρες πριν την εμφάνιση των Temple Theatre στο Bios με το UNMYTHABLE  αναζητήσαμε τις «μυθολογικές» τους προθέσεις. Και, για να το καταφέρουμε αυτό, μιλήσαμε με τον Paul O’ Mahony, ηθοποιό και συνιδρυτή της ομάδας. Φυσικά δεν πρόκειται για προσωπική διαπίστωση το ότι η Ελλάδα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο «πουλάει» τον ...
Συνέχεια...
Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
Από 28 Σεπτεμβρίου έως 14 Οκτωβρίου ¶λλος ένας μη θεατρικός χώρος επιλέγεται για μια παράσταση- και αυτό μας προκαλεί πάντα ενδιαφέρον. Όχι επειδή αποτελεί εχέγγυο επιτυχίας -κάθε άλλο συνήθως- αλλά απλώς επειδή μας ιντριγκάρει να αναζητήσουμε το καινούργιο, το πρωτότυπο και το ιδιαίτερο ελπίζοντας (ακόμα, ναι) πως κάποτε θα το ...
Συνέχεια...
Ο Συγγραφέας
Μια πολύ σύγχρονη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκδοχή του θεάτρου εν θεάτρω από τον Βρετανό συγγραφέα Tim Crouch στο Θέατρο του Νέου Κόσμου. Η διαρρύθμιση στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου σε προδιαθέτει αρνητικά αν δεν είσαι από εκείνους που απολαμβάνουν το «αλληλοδιαδραστικό» θέατρο. Παρατηρώντας, δε, και τους τέσσερις ηθοποιούς της ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η φετινή Ηλέκτρα του Εθνικού, ανεξαρτήτως καλλιτεχνικού αποτελέσματος είναι αναμφίβολα το γεγονός του καλοκαιριού. Είτε λόγω star σκηνοθέτη, είτε λόγω all star cast τριών γενεών, είτε λόγω βαπτίσματος του πυρός νεόκοπων (αμφιβόλου -και μη- ταλάντου) πρωταγωνιστών, το κοίλο της Επιδαύρου γέμισε ασφυκτικά και τις δύο μέρες των παραστάσεων. Στοίχημα ανοιχτό ...
Συνέχεια...
Οι Όπερες των Ζητιάνων ταξιδεύουν στο Βορρά
Η παράσταση Yasou Aida! (διασκευή της όπερας Αΐντα του Τζουζέπε Βέρντι) θα παρουσιαστεί στη Neuköllner Oper του Βερολίνου τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο προτού κατηφορίσει προς τη Θεσσαλονίκη όπου στις 9,10,11 και 13 Μαρτίου θα «τραγουδήσει» τις ελληνογερμανικές σχέσεις με χιούμορ στο Μέγαρο Μουσικής. Με το έργο Yasou Aida! η ομάδα ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Έμποροι
11-13 Ιουνίου 2009Από τη Θεσσαλονίκη μας έρχεται μια από τις παραστάσεις που θα φιλοξενηθούν φέτος στο Σχολείον. «Οι Έμποροι» του Joël Pommerat μετά την επιτυχία τους στην Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης στη Θεσσαλονίκη» επιχειρούν μια γνωριμία και με το αθηναϊκό κοινό. Ο συγγραφέας εμπιστεύτηκε για πρώτη φορά τη σκηνοθεσία ενός ...
Συνέχεια...
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow, nach Moskau!
Στη Μόσχα, αδελφές μου, στη Μόσχα. Η πιο εμβληματική φράση του έργου του Τσέχοφ γίνεται τίτλος της παράστασης της ομάδας Δρόμος με Δέντρα.  Το έργο Το 1930 άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνέρρευσαν στην «πρωτεύουσα του κόσμου» για να γίνουν μάρτυρες της πραγματοποίησης μιας ουτοπικής ιδέας για εργασία χωρίς εκμετάλλευση και για τη ...
Συνέχεια...
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Από τις 7 ΙανουαρίουΗ Χ βρίσκεται στην Υπηρεσία Καταγραφής Φόνων, για να δηλώσει τον 20ό της φόνο.Τον τελευταίο της.Μπλεγμένη σε μια παρεξήγηση θα αναγκαστεί να διαλέξει μεταξύ της ζωής και της υστεροφημίας.Ανάμεσα σε φακέλους και γκισέ μιας τυπικής δημόσιας υπηρεσίας εκτυλίσσεται αυτή η σκοτεινή κωμωδία που μιλάει για την αξία ...
Συνέχεια...
Έναρξη σήμερα για το 7ο Φεστιβάλ Χορού
Πιστό στο ραντεβού του με τους φίλους του χορού το Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων επιστρέφει και φέτος για την παρουσίαση του ετήσιου φεστιβάλ του, πάντα με τη φιλοδοξία να ενισχύσει την προβολή της εγχώριας χορογραφικής παραγωγής και την επιδίωξη να χαρτογραφήσει το τοπίο του σύγχρονου ελληνικού χορού.Με την οικονομική υποστήριξη και ...
Συνέχεια...
UrbanDig Project 4 | Βιζυηνός – Μοσκώβ Σελήμ
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Μετά τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στην ερειπωμένη αυλή του αρχοντικού του το 2006, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ...
Συνέχεια...
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Τα καλοκαίρια στην Ελλάδα είναι λουσμένα όχι μόνο με φως αλλά και με πολλή τέχνη. Κι αν το παράπονο είναι πως η καλλιτεχνική ζωή της χώρας συγκεντρώνεται στην πρωτεύουσά της, το Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας αποδεικνύει πως υπάρχει και η πολύ ευχάριστη εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα εδώ και 15 ...
Συνέχεια...
Αηδίασμα στο Bios από την ομάδα Nova Melancholia
Μία Performance της ομάδας Nova Melancholia βασισμένη στο ομώνυμο πεζογράφημα του Νίκου Γαβριήλ Πεντζίκη σε συνεργασία με τη Σύνθεση Εταιρεία Πολιτισμού.«Τι είναι που κατάπια; Με εμποδίζει στο λαιμό. Ο οισοφάγος ίσια μαύρη στενή δίοδος, λαστιχένια. Σαμπρέλα αυτοκινήτου που πας να τη σκίσεις με το δάχτυλο».Αηδία. Γοητεία. Αηδία. Λαγνεία. Βλακεία. Ανία.Και ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Ο Κόκκινος Καπνός του James Thiérrée ή πώς βυθίζεσαι σε ένα μαγικό όνειρο.    Όταν ο James Thiérrée υποδύθηκε τον Raoul πριν από τρία χρόνια, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, η έκπληξή μας ήταν τέτοια που δύσκολα χωρούσε σε λέξεις. Αυτή τη φορά, υποψιασμένοι πλέον για το ονειρικό σύμπαν το οποίο με δεξιοτεχνία συνθέτει επί ...
Συνέχεια...
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το πρώτο θεατρικό έργο του γνωστού κομίστα Αρκά, Εχθροί εξ αίματος, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.Το έργοΣτο νοσοκομείο, ύστερα από ένα τροχαίο ατύχημα, ο οργανισμός βρίσκεται σε κώμα. Κι ενώ τα ευγενή όργανα δίνουν τη μάχη της ζωής, το Παχύ και το Λεπτό Έντερο, δυο άσπονδοι φίλοι, προσπαθούν να εκτιμήσουν την ...
Συνέχεια...
Ο Μαρξ στο Σόχο
Δεν υπάρχει πιο επαναστατική πράξη από το να λες την αλήθεια Ένα ευφυέστατο, πνευματώδες και απολαυστικό έργο που γράφτηκε το 1999 και μιλά με απλά λόγια για την ελευθερία, την επανάσταση, την οικογένεια, τον πόλεμο, τη θρησκεία, τα παιδιά, την παγκόσμια κρίση, την μπύρα, τη θεωρία της υπεραξίας, τον Σαίξπηρ, την ...
Συνέχεια...
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
08/06 - 09/06 Το αυγό | ZYWY Ένα κείμενο. Δύο κλόουν.Φόβος. Αναμονή. Απογοήτευση. Γιατί;Για το καινούργιο. Για το άγνωστο. Για την αβεβαιότητα. Πώς; Σαν το αυγό! Βραστό, τηγανητό, μελάτο, ομελέτα, στραπατσάδα..Πολλοί τρόποι για να φας ένα αυγό.Πολλοί τρόποι για να δώσεις ζωή σ' ένα κείμενο.Δύο κλόουν προσπαθούν να αφηγηθούν μια ...
Συνέχεια...
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ιβάν Δ', 1547, Τσάρος της ΡωσίαςΤο γνωστό από τον κινηματογράφο έργο του Σεργκέι Αϊζενστάιν για πρώτη φορά στο θέατρο σε προσαρμογή και σκηνοθεσία Μαρίας Ξενουδάκη. Ένα μεσαιωνικό δράμα με σύγχρονες προεκτάσεις και ένα στοίχημα που μένει να κερδηθεί.Ο Ιβάν είναι άτεγκτος μα συνάμα φωτισμένος ηγεμόνας, πρόθυμος να προστατεύσει τον απλό ...
Συνέχεια...
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
Και αν μια μέρα όλοι γύρω σας μεταμορφώνονταν σε παχύδερμα; Αλλά, για στάσου... Μήπως αυτή η μικρή πόλη της Γαλλίας, της οποίας όλοι οι κάτοικοι μεταμορφώνονται σε ρινόκερους και ζουν την άμυαλη (κυριολεκτικά) ζωή των παχύδερμων, δεν έχει και τόση διαφορά από το περιβάλλον στο οποίο ζούμε; Μήπως ήδη ζούμε ως ...
Συνέχεια...
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Από 8 Φεβρουαρίου Οι ναυαγοί μιας άγριας τρικυμίας βρίσκονται στο κέντρο μιας δίνης από ευτράπελες και συγχρόνως επικίνδυνες καταστάσεις. Ο Πρόσπερο, κυρίαρχος του νησιού όπου βρίσκουν καταφύγιο, με το βοηθό του ¶ριελ και τον υποτακτικό του Κάλιμπαν αναστατώνουν συνεχώς τους απελπισμένους ναυαγούς. Για ποιο λόγο; Με ποιο σκοπό;Ένα από τα ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Ζάκυθος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Τα δευτερότριτα στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, ο Γιάννης Τσορτέκης σκηνοθετεί τη Γυναίκα της Ζάκυθος του Διονυσίου Σολωμού, κατά το Β' στάδιο επεξεργασίας του κειμένου, και μαζί με τον Θωμά Δρόσο το παρουσιάζουν στη σκηνή με μια ανατρεπτικά παραδοσιακή διάθεση, προσδίδοντας στο αρχικό κείμενο έναν δικό τους ...
Συνέχεια...
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
Στην Ελλάδα δεν τα αγαπάμε τα μιούζικαλ. Είναι γεγονός. Είτε γιατί δεν ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία μας (που έχω αμφιβολίες), είτε επειδή δεν παρουσιάζονται σωστά (αυτό μάλλον είναι ο βασικός λόγος). Και η σκληρή αλήθεια είναι ότι ένα μιούζικαλ για να παρουσιαστεί σωστά χρειάζεται:Α) Φροντισμένη ΠαραγωγήΒ) Ζωντανή μουσικήΓ) Καλή μετάφραση, (ειδικά ...
Συνέχεια...
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ Αθηνών
«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί». Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι. Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της ...
Συνέχεια...
Η Οδύσσεια του Bob Wilson
Πρόκειται για μια από τις παραστάσεις την οποία περιμένουν ακόμα και όσοι δεν είναι φανατικοί του θεάτρου και οι επισκέψεις τους σε θεατρικές σκηνές είναι σπάνιες. Η παρουσία, όμως, του Bob Wilson, σε συνδυασμό με το θέμα, που δεν είναι άλλο από την χιλιοειπωμένη μέσα στους αιώνες, Ομηρική Οδύσσεις, κάνει ...
Συνέχεια...
“Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου” – Κερδίστε προσκλήσεις για την πρεμιέρα
Ένα  χρόνο μετά την παράσταση, που αποτέλεσε  τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία pocket theater την περσινή χρονιά με «Τη σημασία να είναι κανείς σοβαρός" του Όσκαρ Ουάιλντ, οι ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ ΘΕΑΤΕΣ, επιστρέφουν με μια ακόμα ενδιαφέρουσα πρόταση, η οποία πραγματοποιεί την καλοκαιρινή της πρεμιέρα την Τετάρτη 27 Ιουλίου στο Θέατρο Πέτρας. Το έργο «ΧΟΡΕΨΕ ΜΕ ΩΣ ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Από τις 29 Μαΐου έως τις 8 ΙουνίουΑν μένετε στην Αθήνα όλο και κάπου θα έχει πάρει το μάτι σας το μικροσκοπικό στενάκι της Αβραμιώτου που κάθε βράδυ σφύζει από ζωή, μετακομίζει τον αυγουστιάτικο νησιώτικο πανικό στο κέντρο της πόλης και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών και διαφορετικών θαμώνων αλλά και ...
Συνέχεια...
Μια animo που είναι να βγει ας πάει στο Νοσφεράτου| Ομάδα Ex Animo
Πως προέκυψε η ομάδα, το όνομά της και η περυσινή sold out παράσταση SORRY SOLD OUT!; Ένα χρόνο αφού τελειώσαμε την σχολή είχαμε ανάγκη να κάνουμε κάτι δικό μας. Ήμασταν ήδη φίλοι από τη Βεάκη και οι περισσότεροι είχαμε δουλέψει μαζί και σε μια παιδική παράσταση. Ψάχναμε ένα όνομα και ...
Συνέχεια...
Ντα
Γιατί βρέχει; Γιατί οι άγγελοι βγαίνουν για κατούρημα. Αυτή τουλάχιστον την εξήγηση δίνει ο σκαμπρόζος κηπουρός Da(Daddy). Το πολυπαιγμένο και βραβευμένο με Tony Award Ντα, είναι ένα σαρκαστικό και εν μέρει αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού Χιου Λέοναρντ που εξιστορεί τις σχέσεις ενός ώριμου πλέον θεατρικού συγγραφέα με τον θετό πατέρα ...
Συνέχεια...
Τίποτα Δικό Μου
Σε ένα άδειο λευκό, σαν κελί απομόνωσης, δωμάτιο, απαλλαγμένο από οτιδήποτε μπορεί να κουβαλά μνήμες και να αποσπά την προσοχή των ανθρώπων, το έτος 2077, ένα ζευγάρι δέχεται την αναπάντεχη επίσκεψη ενός «άγνωστου» άνδρα που ισχυρίζεται ότι είναι ο αδερφός της συζύγου. Ο παράξενος επισκέπτης αποτελεί τεράστιο κίνδυνο ως φορέας ...
Συνέχεια...
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του Θεάτρου, ο Βαγγέλης Λιβαδάς, βρήκε τραγικό θάνατο στο διαμέρισμα του Γλυφάδα, ύστερα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία  το μεσημέρι της Κυριακής. Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του 90χρονου επιχειρηματία, Σμαρούλα Γιούλη, βρέθηκε σε κατάσταση σοκ, ενώ έχει υποστεί αναπνευστικά προβλήματα, από ...
Συνέχεια...
Οι Temple Theatre έρχονται, η Αργοναυτική εκστρατεία ξεκινάει
Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
Ο Συγγραφέας
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Οι Όπερες των Ζητιάνων ταξιδεύουν στο Βορρά
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Έμποροι
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow,
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Έναρξη σήμερα για το 7ο Φεστιβάλ Χορού
UrbanDig Project 4 | Βιζυηνός – Μοσκώβ Σελήμ
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Αηδίασμα στο Bios από την ομάδα Nova Melancholia
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο
Ο Μαρξ στο Σόχο
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Η Γυναίκα της Ζάκυθος στο Θέατρο του Νέου
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ
Η Οδύσσεια του Bob Wilson
“Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου” –
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Μια animo που είναι να βγει ας πάει
Ντα
Τίποτα Δικό Μου
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά