…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
Bob Theatre Festival 2012 – Kassandra
Του νάητς αγκό άη γουας ιν δις μπαρ ιν Άθενς εντ άη μητ δις γούμαν. Ση γουέρ ρεντ σάηνη χάη, ρήλη χάη χήλς, εντ ση ντάζεντ σπηκ ένη γκρηκ, ση σπηκ όνλυ μπρόκεν ήνγκλις. Ση σπηκς ε μπιτ λάηκ άη ράητ χήαρ. Ση ις ε metanastria, ε ίμμιγκραντ. Αντερντέν; Χερ νέημ ισ Kassandra.  Γιου ...
Συνέχεια...
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ έκανε το μυθιστόρημα του Τζον Μπούκαν (δημοσιευμένο το 1915) ταινία (το 1935) και δεν ήταν ο μόνος αφού ακολούθησαν δύο ακόμα κινηματογραφικές εκδοχές. Ο Πάτρικ Μπάρλοου το διασκεύασε σε θεατρικό έργο. Μια σάτιρα με διαρκείς ανατροπές και σκηνικές αλλαγές, μια κωμωδία που καταφέρνει να κρατήσει σε εγρήγορση ...
Συνέχεια...
‘Χιόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο καινούργιος κόσμος’ εύχονται στον Φούρνο
Οι πάγοι έλιωσαν, ο πλανήτης πλημμύρισε, η έκθεση στον ήλιο είναι θανατηφόρα...και μετά τι; Μια μαύρη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας της Ευγενίας Μαραγκού από την ομάδα Κασκαντέρ, για δεύτερη χρονιά από τις 27 Οκτωβρίου έως τις 25 Νοεμβρίου 2008Μια ιστορία στο μέλλον.Στον κόσμο του έργου οι πάγοι έχουν λιώσει, οι εποχές ...
Συνέχεια...
Νοσταλγία στις Χοροροές
28 Μαρτίου έως 20 ΑπριλίουΗ γυναίκα μέσα από τη συνάντησή της με τον άνδρα προσπαθεί να πάρει ότι στερήθηκε από τη μητέρα της: ένα χώρο για να υπάρξει μέσα του ζωντανή και δημιουργική, ένα σώμα μέσα σε μια λιγότερο άκαμπτη αγκαλιά και ένα ενδιαφέρον γι' αυτή καθ' αυτήν και όχι ...
Συνέχεια...
Το αεροπλάνο του Νίξον προσγειώνεται στην Αθήνα!
Ένα διάσημο έργο σε μία ακόμα πιο διάσημη σκηνοθεσία για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η όπερα «Ο Νίξον στην Κίνα» του Αμερικανού μινιμαλιστή συνθέτη Τζον ¶νταμς πρωτοπαρουσιάστηκε στο Χιούστον των ΗΠΑ το 1987 και αμέσως απέκτησε το κύρος κλασικού έργου. Πρόκειται για τον καρπό της συνεργασίας με τον επίσης Αμερικανό ...
Συνέχεια...
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο Θέατρο Ρεματιάς
Πρεμιέρα για την παράσταση του Γιώργου Αρμένη στο καταπράσινο (μέχρι νεοτέρας) θεατράκι του Χαλανδρίου στις 23 & 24 Iουλίου. Γραμμένο το 424 π.Χ. το έργο του Αριστοφάνη έχει -όπως όλα του άλλωστε- πολιτικές προθέσεις και προεκτάσεις και παρότι θίγει, όπως είναι λογικό, πρόσωπα και καταστάσεις της εποχής του καταφέρνει -χωρίς ...
Συνέχεια...
Λεπίς – UrbanDig #6
Στο Πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της Αθήνας (1872-75) εκτυλίσσεται το 6ο κατά σειρά UrbanDig Project (Ανασκαφή Φαντασμάτων Πολιτισμού στη Σύγχρονη Πόλη) από την ομάδα «όχι παίζουμε». Το πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της πόλης ανοίγει ξανά τις πόρτες του για να φιλοξενήσει αυτή την ιδιότυπη παράσταση που μας ταξιδεύει πίσω στο παρελθόν του χώρου, στα πρώτα ...
Συνέχεια...
Η Αυλή των Θαυμάτων @ Εθνικό Θέατρο
Στην Αυστραλία αδέρφια μου, στην Αυστραλία. Η μετανάστευση παραμένει η μόνη σταθερή ελπίδα στην ασταθή ζωή των Ελλήνων από τα 50’s έως σήμερα.  Η «Αυλή των θαυμάτων» βασίζεται στην έλλειψη σταθερότητας και σιγουριάς που χαρακτηρίζει τη ζωή του Έλληνα […] Η ρευστότητα στις συνθήκες της ζωής του Έλληνα, η μεσογειακή του ...
Συνέχεια...
Φρίντα – Φρίντα
Για τη Φρίντα Κάλο δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα κι αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σας και δεν είστε εξοικειωμένοι με την τεχνοτροπία μιας από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα, έχετε σίγουρα θαυμάσει τις γεμάτες χρώμα αυτοπροσωπογραφίες της. Και σίγουρα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να αναρωτιέται ...
Συνέχεια...
Μέχρι τέλος Απριλίου (επειδή το Πάσχα ήρθε νωρίς φέτος)
Οι παραστάσεις της Ελληνικής Θεαμάτων, στις οποίες δύσκολα μπορέσατε να βρείτε θέση μέσα στο χειμώνα, στο pick της θεατρικής σεζόν, συνεχίζουν μέχρι τις 29 Απριλίου. Για ποιές παραστάσεις μιλάμε;Μα φυσικά για το "Τσινετσιτά", το "Σ'αγαπώ, σε λατρεύω, Χωρίζουμε", τη "Μύγα Τσε Τσε" και τους "Ήρωες" αλλά και για το "Το ...
Συνέχεια...
H απρόβλεπτη κυβερνοπαράσταση Escape για δεύτερη χρονιά
Πως θα ήταν -αν ζούσαν σήμερα- ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα, ο Dr.Jekyll/Mr.Hyde, το Φάντασμα της Όπερας, ο Κουασιμόδος της Παναγίας των Παρισίων, ο Rocky του Rocky Horror Show, ο Christian του Moulin Rouge;Την απάντηση έδωσε πέρυσι το Escape, μια απρόβλεπτη μουσική κυβερνοπαράσταση 3D αισθητικής και για όσους έμειναν με ...
Συνέχεια...
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο τραγικός χαμός ενός μικρού αγοριού είναι το δραματικό επίκεντρο που δημιουργεί κύματα στις ζωές μιας τυπικά δυσλειτουργικής Ιψενικής οικογένειας. Η ομάδα Grasshopper αποδομεί τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας του «Μικρού Έγιολφ», ενός έργου της τελευταίας περιόδου του Ίψεν, αποκαλύπτοντας τα ζωντανά ανδρείκελα, που στην πραγματικότητα είναι, ικανά μόνο ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
Σάρκα Μία | Ομάδα Χορού GRIFFόN
Η ομάδα χορού griffon παρουσιάζει το καινούργιο έργο της Ιωάννας Πορτόλου "Σάρκα Μία", τα 4 πρώτα Σαββατοκύριακα του Μαρτίου, στο στούντιο της ομάδας.Δεν υπάρχει ανθρώπινη σχέση χωρίς θέση. Σε κάθε περίπτωση επαφής δύο ανθρώπων γίνεται μία σύμβαση όπου τα δύο μέλη επιλέγουν συνειδητά ή ασυνείδητα να πάρουν θέση, δηλαδή να ...
Συνέχεια...
Το Χέρι του Tim Crouch σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Αφού απολαύσαμε τον ίδιο τον Tim Crouch στο ρόλο του I Malvolio στο Bios και παρακολουθήσαμε δύο ακόμα παραστάσεις του σε ελληνικές σκηνές, τον Συγγραφέα και Το Χέρι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου ήρθε η ώρα να χαρούμε το πνευματώδες του ύφος ξανά αφού ο σπουδαίος μονόλογός του, Το Χέρι, επιστρέφει στη ...
Συνέχεια...
‘Τα πικρά δάκρυα της Petra von Kant’ στο Θέατρο Χώρα για την Διεθνή Αμνηστία
Η Διεθνής Αμνηστία σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Όραμα παρουσιάζουν το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» του Rainer Werner Fassbinder από τις 12 Ιανουαρίου έως τις 20 Φεβρουαρίου.Τα έσοδα από τα εισιτήρια θα διατεθούν για την δράση της Διεθνούς Αμνηστίας και ειδικότερα την εκστρατεία της "Να ...
Συνέχεια...
Όταν θα ανάψουν οι μαρκίζες
Η Ελληνική Θεαμάτων μας έχει συνηθίσει εδώ και χρόνια σε πλούσιες παραγωγές, sold out παραστάσεις, ηχηρά ονόματα και επιτυχημένες παραστάσεις που δύσκολα μας περνούν απαρατήρητες. Φέτος βάζει ξανά στο μίξερ τη μαγική συνταγή και φροντίζει το φιλοθεάμων κοινό με αγαπημένες δημιουργίες αλλά και φρέσκιες εκπλήξεις.Όταν θα τινάξετε και τον τελευταίο ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι… Ντεμοντέ’ λέει φέτος η Μιμή Ντενίση
Live Cinema, διαβάζω στο Δελτίο Τύπου, από τη Μιμή Ντενίση με θέατρο, σινεμά και τραγούδι αλλά και συμμετοχή των θεατών. Οι φαν της θα είναι ευτυχισμένοι ξανά και οι επικριτές της έτοιμοι να την σχολιάσουν για την «εναλλακτική» φετινή της παράσταση. Σε ρόλο συγγραφέως και πρωταγωνίστριας. Βασισμένο στο έργο του ...
Συνέχεια...
‘Οι Απάχηδες των Αθηνών’ στο Θέατρο Ακροπόλ από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Ο Νίκος Χατζηαποστόλου, τραγουδιστής, συνθέτης και αρχιμουσικός, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1884 -κατ' άλλους, το 1879 ή το 1885-και πέθανε το 1941. Ένας από τους σημαντικότερους και δημοφιλέστερους Έλληνες συνθέτες αθηναϊκής οπερέτας, σπούδασε ιστορία μουσικής, αρμονία, αντίστιξη, μονωδία και διεύθυνση χορωδίας στο ωδείο της Λίνας φον Λότνερ - το σημερινό ...
Συνέχεια...
‘Θέατρο Πέρα από τα Όρια’ από την Δευτέρα
Ένα πολύ ενδιαφέρον θεατρικό φεστιβάλ ξεκινάει την ερχόμενη Δευτέρα, για 4η χρονιά από την Αττική Πολιτιστική Εταιρία στο Θέατρο Δημήτρης Χόρν για να νοστιμίσει τις ανοιξιάτικες μέρες μας.19 - 20 ΜαΐουWarum-Warum(Γιατί - Γιατί)O Πήτερ Μπρουκ παρουσιάζει την καινούργια του δουλειά.Μια καινούργια σκηνοθεσία , ένα έργο πάνω σ ένα πολύ παλιό ...
Συνέχεια...
Adieu Amore
17 χρόνια και 130 παραγωγές μετά το Αμόρε θα αποτελέσει παρελθόν. Το φετινό Μάιο σβήνοντας τα κεράκια του (ξεκίνησε τη λειτουργία του το Μάιο του 1991) το Θέατρο του Νότου θα μας κουνήσει το μαντήλι. Με το Αμόρε είχαμε όλοι μια σχέση προσωπική. Και δεν εννοώ μόνο όσους ασχοληθήκαμε με ...
Συνέχεια...
Του Νεκρού Αδερφού
26 Μαρτίου - 5 Απριλίου 2009 Μια ιδέα του Σωτήρη Χατζάκη είναι η παράσταση «Του νεκρού αδελφού» σε ιδέα-διασκευή-σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, για λίγες μόνο παραστάσεις.Μια διαβαλκανική συνάντηση με ηθοποιούς από την Ελλάδα, τη Σερβία, την Αλβανία, τη Ρουμανία και την Βουλγαρία πάνω στη γνωστή παραλογή «Του νεκρού αδελφού». Διάσπαρτες ελληνικές ...
Συνέχεια...
Das (ist) ein… Σαν Ένα Κομμάτι Ζάχαρη Μέσ’ στο Νερό | YELP Danceco.
Όταν λεω "τώρα φτάσαμε στα όρια της γλώσσας", αυτό δίνει την αίσθηση, ότι, σε τούτη την περίπτωση, είμαστε αναγκασμένοι να παραιτηθούμε, ενώ αντίθετα είμαστε πλήρως ικανοποιημένοι, μια και δεν υπάρχει πιά κανένα πρόβλημα. Τα προβλήματα κυριολεκτικώς διαλύονται - σαν ένα κομμάτι ζάχαρη στο νερόLudwig Wittgenstein Ενταγμένη στην ενότητα έργων ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα μου’ στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε προσκλήσεις
Μια παράσταση σε δύο μέρη, μια σύνθεση των έργων του Γιόοπ Άντμιράλ και του Γιώργου Χρονά είναι η νέα παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Συν-Επί."Είσαι η μητέρα μου"του Γιόοπ ΆντμιρααλΕνα έργο-φόρο τιμής στη μητέρα του έγραψε το 1982 ο Ολλανδός ηθοποιός Γιόοπ Άντμιρααλ. Πρόκειται για μια τυπική κυριακάτικη επίσκεψη που κάνει ...
Συνέχεια...
PLAstiC PEOpLE
Έχεις κοιτάξει ποτέ τον ουρανό από ψηλά;Ήταν μέρα;Σε είδα ... με θυμάσαι;Ο έρωτάς μας θα κρατούσε για πάντα;Πιστεύεις ότι η ευτυχία σου έχει ημερομηνία λήξης γραμμένη στο κάτω μέρος της συσκευασίας;¶ραγε οι ultra προστατευτικές και ανθεκτικές σακουλίτσες θα χωρέσουν τις ελπίδες μου όλες; Πόσο θα μου κοστίσει να γίνω κάποιος ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Ζάκυθος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Τα δευτερότριτα στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, ο Γιάννης Τσορτέκης σκηνοθετεί τη Γυναίκα της Ζάκυθος του Διονυσίου Σολωμού, κατά το Β' στάδιο επεξεργασίας του κειμένου, και μαζί με τον Θωμά Δρόσο το παρουσιάζουν στη σκηνή με μια ανατρεπτικά παραδοσιακή διάθεση, προσδίδοντας στο αρχικό κείμενο έναν δικό τους ...
Συνέχεια...
Misery
Ο Stephen King θεωρείται (κι όχι άδικα) ο μαιτρ της σύγχρονης λογοτεχνίας Τρόμου. Ο τρόπος που καταφέρνει να προσωποποιεί τις βαθύτερες φοβίες των ηρώων του δημιουργώντας ένα ασύγκριτο κλίμα αγωνίας, έχει στοιχειώσει τις νύχτες εκατομμυρίων αναγνωστών του σε όλο τον κόσμο (κι έχει φουσκώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό κατά δεκάδες ...
Συνέχεια...
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη
14, 21 & 28 Νοεμβρίου Τέσσερις ηθοποιοί και ένας πιανίστας διασχίζουν το χωροχρόνο του μουσικού θεάτρου και του κινηματογράφου, μέσα από μικρές ιστορίες χαρακτήρων, σ' ένα Καφωδείο του σήμερα, που συνομιλεί με σκιές από το παρελθόν... Τραγούδια από Ξένα μιούζικαλ (Σικάγο, Καμπαρέ, Μούλεν Ρουζ, Μελωδία της Ευτυχίας), από παλιές Ελληνικές ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival 2012 – Kassandra
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
‘Χιόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο καινούργιος κόσμος’ εύχονται
Νοσταλγία στις Χοροροές
Το αεροπλάνο του Νίξον προσγειώνεται στην Αθήνα!
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο
Λεπίς – UrbanDig #6
Η Αυλή των Θαυμάτων @ Εθνικό Θέατρο
Φρίντα – Φρίντα
Μέχρι τέλος Απριλίου (επειδή το Πάσχα ήρθε νωρίς
H απρόβλεπτη κυβερνοπαράσταση Escape για δεύτερη χρονιά
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Σάρκα Μία | Ομάδα Χορού GRIFFόN
Το Χέρι του Tim Crouch σε Αθήνα και
‘Τα πικρά δάκρυα της Petra von Kant’ στο
Όταν θα ανάψουν οι μαρκίζες
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι… Ντεμοντέ’ λέει φέτος
‘Οι Απάχηδες των Αθηνών’ στο Θέατρο Ακροπόλ από
‘Θέατρο Πέρα από τα Όρια’ από την Δευτέρα
Adieu Amore
Του Νεκρού Αδερφού
Das (ist) ein… Σαν Ένα Κομμάτι Ζάχαρη Μέσ’
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
‘Η Γυναίκα της Πάτρας’ & ‘Είσαι η Μητέρα
PLAstiC PEOpLE
Η Γυναίκα της Ζάκυθος στο Θέατρο του Νέου
Misery
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη