…μας λέει για δεύτερη χρονιά η Κάτια Δανδουλάκη.

Κι είναι να απορεί κανείς προς τι η τόση μυστικοπάθεια, αφού η παράσταση συνεχίζεται από πέρσι με τη φόρα της μεγάλης επιτυχίας, που έχει κερδίσει την προτίμηση του κόσμου, που την επιλέγει ως σίγουρη λύση διασκέδασης. Και αυτό δεν είναι μικρό πράγμα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.

Το έργο των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου είναι μια ανάθεση από την ίδια την πρωταγωνίστρια, σε μια προσπάθεια της να κάνει κωμωδία (ένα είδος που επανειλημμένως έχει δηλώσει πως λατρεύει), με όρους ξεκάθαρα εμπορικούς. Χωρίς δηλαδή το ρίσκο της πρότασης μιας αμφιβόλου σήματος πρότασης ξένου έργου, γι’ αυτό κι είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της – θα έλεγε μάλιστα κανείς υπερβολικά πολύ για να αποδοθεί σε εμπνευσμένη στιγμή των δυο συγγραφέων.

Το συγγραφικό δίδυμο, έχοντας συναίσθηση του υλικού τους, του παρελθόντος δηλαδή και της καλλιτεχνικής υπόστασης της πρωταγωνίστριας τους κατέφυγαν σε μια αναπαράσταση της πραγματικότητας, ιδωμένης μέσα από τη fiction μιας υποτυπώδους πλοκής. Ανεβάζουν δηλαδή στη σκηνή μια ντίβα του ποιοτικού θεάτρου (την συνονόματη της Δανδουλάκη, Κάτια), που αναζητά την εμπορική επιτυχία, απευθυνόμενη σε ένα ζευγάρι τηλεοπτικών συγγραφέων οι οποίοι έχοντας χορτάσει χρήμα και φήμη αποζητούν με τη σειρά τους το βάφτισμα της ποιότητας.

Έξυπνη (αν και πολυφορεμένη ως εύρημα) σεναριακή ιδέα, που δίνει την ευκαιρία στους Ρήγα – Αποστόλου να στήσουν μια υπερφιλόδοξη πιραντελλική μηχανή, αναζητώντας μέσα από μια σειρά -όχι ιδιαίτερα αστείων- κωμικών καταστάσεων τη «λεπτή κόκκινη γραμμή» ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια, την τέχνη και την πραγματικότητα.

Όλα καλά ως εδώ, και αρκετά ενδιαφέρουσα η ιδέα της κλειδαρότρυπας στο καμαρίνι της Κάτιας και της κρυφής ματιάς στα μαγειρέματα του θαυμαστού κόσμου της show-biz, όμως η εντυπωσιακή ιδέα γρήγορα ξεφουσκώνει, μιας και το πολυδιατυπωμένο ερώτημα σχετικά με το κατά πόσο η τέχνη αντιγράφει τη ζωή ή το αντίθετο έχουν διατυπωθεί πολύ πιο επιτυχημένα στο παρελθόν. Ακόμη όμως κι αν ξεπεράσουμε το φιλοσοφικό του πράγματος ή ιδέα δε λειτουργεί ιδιαίτερα ούτε ως απλό όχημα για μια κωμωδία καταστάσεων. Και μένουμε με μια παράσταση, η οποία παρόλο που θα μπορούσε να αποτελέσει ένα τρελό παιχνίδι μεταμορφώσεων και νουάρ αναφορών γίνεται μια επίπεδη φαρσική κωμωδία καλών προθέσεων, χλιαρών όμως αποτελεσμάτων.

Και παρόλο που δεν υπάρχει πιο ισοπεδωτικός όρος από την «τηλεοπτική γραφή», η διαρκής αγωνία της ατάκας, οι παρατραβηγμένες αντιπαραθέσεις και οι σχηματικές σχέσεις των ηρώων δεν μας επιτρέπουν να διακρίνουμε κάτι βαθύτερο ή διαχρονικότερο από ένα αυτοτελές επεισόδιο του πιο πρόσφατου τηλεοπτικού «Κόκκινου Δωματίου» των δύο δημιουργών.

metaximasΜέσα σε όλο το χαμό των γρήγορων ρυθμών, η Κάτια Δανδουλάκη, παρόλο που δίνει την αίσθηση της αγωνίας και του άγχους της να ακολουθήσει ένα είδος fast-food ατάκας που δεν κατέχει, καταφέρνει να περισώσει την εικόνα της λαϊκής πρωταγωνίστριας με το ποιοτικό εκτόπισμα, αυτό που ήταν η πρόθεση της απ’ την αρχή δηλαδή. Η παράσταση όμως ερμηνευτικά τουλάχιστον ανήκει δικαιωματικά στην ήρεμη δύναμη που ονομάζεται Κατιάνα Μπαλανίκα. Χωρίς άγχος και ζυγίζοντας με ακρίβεια την αποτελεσματικότητα κάθε ατάκας και κυρίως με τη μοναδική καθαρά πιραντελλική προσέγγιση του έργου, είναι απολαυστική, ειδικά στην εντυπωσιακά στημένη τελευταία σκηνή της.

Οι υπόλοιποι ηθοποιοί παίζουν ικανοποιητικά (άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο), με τον Αλμπέρτο Φάις να ξεχωρίζει ως ανασφαλής κουλτουριάρης συγγραφέας με εμμονή στο… Γεωργουσόπουλο, ενώ ο Γιώργος Μαρίνος παρόλο που έχει τον αβανταδόρικο ρόλο του κομπέρ – αφηγητή, δεν πηγαίνει παραπέρα την λαμπερή περσόνα στην οποία τον έχουμε συνηθίσει. Στα συν της παράστασης η καθαρόαιμα θεατρική μουσική και τα τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια του Μανόλη Παντελιδάκη είναι από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Συμπέρασμα: Σεβαστή και καθόλα νόμιμη η επιθυμία την Κάτιας Δανδουλάκη να αποφορτιστεί από το βάρος των καλλιτεχνικών επιλογών του παρελθόντος της και να διασκεδάσει σε ένα ερμηνευτικά ξέγνοιαστο παιχνίδι και μακάρι με αυτό το χαριτωμένο της διάλειμμα να καταφέρει να γεμίσει τις μπαταρίες της (αλλά και το ταμείο του θεάτρου της). Υπάρχει όμως ένα ολόκληρο ρεπερτόριο (κι όχι απαραίτητα κλασικό η ξένο) που την περιμένει. Την περιμένουμε με αγωνία να επιστρέψει σ’ αυτό. Και τότε σίγουρα δε θα υπάρχει κανένας λόγος να μείνει τίποτα μεταξύ μας…

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Μουσική και τραγούδια: Σταμάτης Κραουνάκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκό.

Παίζουν: Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργος Μαρίνος, Κώστας Σπυρόπουλος, Κατιάνα Μπαλανίκα, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Αλμπέρτο Φάις, Ζώγια Σεβαστιανού, Λευτέρης Λαμπράκης, Κατερίνα Θεοχάρη, Ολυμπία Σκορδίλη, Πάνης Καλοφωλιάς

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Σάββατο 6.30 μ.μ.
Τετάρτη (λαϊκή), Κυριακή 7.30 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9.15 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
22 € , Φοιτητικό 18 €

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61Α & Πατησίων
Τηλ: 210 8640414, 210 8640 452
www.katiadandoulaki.gr

Διάβασε επίσης...
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
«Ένα θεατρικό ρεπορτάζ που καταγράφει με γερές δόσεις χιούμορ αλλά και πικρής αλήθειας μια αφιλόξενη για τον ¶νθρωπο και πρόθυμη να ανεχτεί τα πάντα, ελληνική κοινωνική πραγματικότητα. Ρεπόρτερ έξι ηθοποιοί, θύτες και θύματα.»Του Μάριου ΠόντικαΣκηνοθεσία: Χάρης ΧαραλάμπουςΣκηνικά/ κοστούμια: Ελένη ΔουνδουλάκηΜουσική Επιμέλεια: Χάρης ΧαραλάμπουςΒοηθός Σκηνοθέτη : Θοδωρής ΚοροζήςΠαίζουν: Βιβή Αλεξάνδρου, Λουίζα ...
Συνέχεια...
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Ποτέ κανείς δεν ξέρει ένα πάρτυ που θα καταλήξει... Η Μήδεια του Ευριπίδηη Οφηλία του Σαίξπηρο Τζώρτζ του Αλμπυκαι ο Ιππόλυτος της Σάρα Κέιν Το «Σχήμα εκτός Αξονα» παρουσιάζει την παράσταση Ρόλοιng στο θέατρο τέχνης Ακτίς Αελίου (Χριστοπούλου 12, Θεσσαλονίκη, τηλ: 2310-229.249) από την Δευτέρα 4 Μαΐου (και έως τις ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέτα
Υπάρχουν κάποια έργα ορόσημα της παγκόσμιας δραματουργίας, των οποίων η αναφορά και μόνο αρκεί για να κάνει έμπειρους σκηνοθέτες και ηθοποιούς να ιδρώσουν. Γιατί ποιες είναι, πραγματικά, οι πιθανότητες να αναμετρηθεί κανείς με το πιο δημοφιλές -ίσως- έργο του πιο πολυπαιγμένου συγγραφέα στον κόσμο και να έχει πραγματικά κάτι καινούργιο ...
Συνέχεια...
Λιοντάρια
Ο αυτοσαρκασμός είναι μεγάλη υπόθεση, δε συμφωνείτε; Και όταν στην αρχή αρχή του νέου τους έργου ο Βασίλης Μαυρογεωργίου και ο Κώστας Γάκης βάζουν στο στόμα του μικρού λιονταριού μια αναφορά στην μικρή Ιωάννα, τη διαβόητη «Κατσαρίδα» τους, είναι αδύνατο να μη μειδιάσεις με το χιούμορ τους. Άλλωστε το ...
Συνέχεια...
Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ στον Πολυχώρο Altera Pars
Η ομώνυμη ταινία του Rainer Werner Fassbinder, γυρισμένη το 1972, είναι μία από τις πιο ερωτικές ταινίες του διάσημου γερμανού σκηνοθέτη. Στις κοινωνιολογικής προσέγγισης ταινίες του αποτύπωσε την εποχή μέσα από τους ήρωες και τις ιστορίες του με τρόπο μοναδικό. Ριψοκίνδυνο το εγχείρημα να μεταφέρεις μια τόσο διάσημη ταινία στο ...
Συνέχεια...
Σαρδάμ με Σαρδέλες στο Θέατρο Ιλίσια – Μιμή Ντενίση
Ο Αντώνης Καλογρίδης, το enfant terrible του θεάτρου και του αθηναϊκού nightlife (αν δεν το ξέρετε έχει φιλοτεχνήσει μερικές από τις μπάρες που στο παρελθόν σας έχουν φιλοξενήσει) για φέτος ανεβαίνει προς Ιλίσια και σκηνοθετεί (αλλά και σκηνογραφεί) μια από τις πιο κλασικές βρετανικές φάρσες. Το έργο «Noises Off» - ...
Συνέχεια...
medDeT*
*η λέξη στην κυριολεξία μεταφράζεται ως βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες. Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ και φέτος
¶λλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα. Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο ...
Συνέχεια...
Άλλο ένα αντίο στον Ανδρέα Βουτσινά
Στα 79 του χρόνια αποχώρησε από την οικεία του πραγματικότητα ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα του ελληνικού θεάτρου, ο Ανδρέας Βουτσινάς, την Τρίτη 8 Ιουνίου 2010.   Απεβίωσε στις 9 το πρωί στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός όπου είχε υποβληθεί σε επέμβαση στο πόδι, ύστερα από ατύχημα. Είχε χρειαστεί να μεταφερθεί εσπευσμένα στο ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
Τον Έντα Γουόλς ίσως τον θυμάστε από την παράσταση Disco Pigs πριν μερικά χρόνια στο Αμόρε, από το Σχολείον και το The Small Things ή από την ταινία Hunger σε σκηνοθεσία Στιβ Μακ Κουίν. Ακόμα και αν το όνομά του δε χτυπάει καμπανάκια στο δικό σας κεφάλι πάντως, ο Ιρλανδός ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Mοντέρνα Βραχιόλια Για Σένα Αγάπη Μου
Μια νέα ομάδα, η sol para todos εμπνέεται από την προβληματική εποχή μας και συνθέτει την κοινωνικοπολιτική κωμωδία Μοντέρνα Βραχιόλια Για Σένα Αγάπη Μου. Μια φορά κι έναν καιρό , οι άνθρωποι τόλμησαν να αναζητήσουν διέξοδο από τα προβλήματα τους, τότε ανακάλυψαν τα βραχιόλια. Τα βραχιόλια τους υποσχέθηκαν μια ευτυχισμένη ζωή κι εκεινοι ...
Συνέχεια...
Το Θείο Τραγί του Γιάννη Σκαρίμπα
Ούτε θέατρο, ούτε συναυλία, ούτε μονόλογος, ούτε performance απλώς. Μια μείξη αυτών και κάτι ακόμα παραπάνω είναι η μεταφορά του λόγου του Σκαρίμπα στη σκηνή. Το πρώτο διήγημα του Γιάννη Σκαρίμπα Το Θείο Τραγί (εκδόθηκε το 1933) η θεατρική εταιρεία Χορίαμβος αποφάσισε πως μπορεί να το κάνει και θέατρο και μουσική. Ταυτόχρονα. Η ...
Συνέχεια...
Penetrator από την ομάδα NAMA
Δύο χρόνια τώρα η ομάδα ΝΑΜΑ έχει συνεπάρει τους θεατές, έχει διακριθεί με βραβεία από το κοινό που έχει παρακολουθήσει την παράσταση και έχει γίνει το BUG talk of the town του θεατρόφιλου -και όχι μόνο- κοινού.Έφτασε, λοιπόν, η στιγμή για το επόμενο project, το Penetrator. Εμπνευσμένο από πραγματική ιστορία, ...
Συνέχεια...
Κάρμεν από την Εθνική Λυρική Σκηνή
31 Μαΐου και 1, 2, 3, 5 ΙουνίουΗ θεαματική παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής παρουσιάζει μία Κάρμεν σύγχρονη, σημερινή. Η σκηνή του Ηρωδείου μεταμορφώνεται. Εκατοντάδες συντελεστές, και κορυφαίοι σολίστ, συμπράττουν και παρουσιάζουν την αγαπημένη όπερα του Μπιζέ, όπως δεν την ξαναείδαμε ποτέ. Η Κάρμεν και ο Δον Χοσέ διαισθάνθηκαν ...
Συνέχεια...
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού – Κερδίστε προσκλήσεις
Πρεμιέρα στην επέτειο του θανάτου του (15 Απριλίου 1896)με το τελευταίο έργο του Γεωργίου Βιζυηνού, Mockob- Selim MID πριν την εισαγωγή του - και πάλι στις 15 Απριλίου, λίγα χρόνια πριν, το 1892 - στο Δρομοκαΐτειο από την Ομάδα Όχι Παίζουμε στο Ωδείο Αθηνών.Από τις 15 Απριλίου 2009Παραστάσεις 23 Απριλίου ...
Συνέχεια...
Martha Graham | Κλυταιμνήστρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
50 χρόνια πέρασαν από την πρώτη παρουσίαση της ιστορικής παραγωγής της Martha Graham. Η ομάδα της, ιδρυθείσα το 1926 από την συχνά αποκαλούμενη «μητέρα του σύγχρονου χορού» συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο καταξιωμένα χορευτικά σύνολα. Βασισμένη στην αρχαία ελληνική τραγωδία και στους μύθους των προγόνων μας για τον οίκο των Ατρειδών ...
Συνέχεια...
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο Θέατρο Ρεματιάς
Πρεμιέρα για την παράσταση του Γιώργου Αρμένη στο καταπράσινο (μέχρι νεοτέρας) θεατράκι του Χαλανδρίου στις 23 & 24 Iουλίου. Γραμμένο το 424 π.Χ. το έργο του Αριστοφάνη έχει -όπως όλα του άλλωστε- πολιτικές προθέσεις και προεκτάσεις και παρότι θίγει, όπως είναι λογικό, πρόσωπα και καταστάσεις της εποχής του καταφέρνει -χωρίς ...
Συνέχεια...
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
Μια νεανική ομάδα προτείνει τη δική της σκηνική εκδοχή του πολυθρύλητου δραματικού ειδυλλίου του Δημητρίου Κορομηλά. Καρπός μιας κοινωνίας σε αναζήτηση της πολιτιστικής της ταυτότητας, που μετεωρίζεται ανάμεσα στο αρχαιοελληνικό ιδεώδες, το ευρωπαϊκό πρότυπο και τη λαογραφική παράδοση, το δραματικό ειδύλλιο φέρνει στην αθηναϊκή σκηνή της τελευταίας δεκαετίας του 19ου ...
Συνέχεια...
Play it again, Sam στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ένας νευρωτικός και αδέξιος Νεοϋρκέζος κριτικός κινηματογράφου, ο Allan Felix, προσπαθεί να ξεπεράσει τον χωρισμό του.Ένα φιλικό ζευγάρι η Linda και ο Dick Christie του συμπαραστέκεται αυτές τις δύσκολες στιγμές και προσπαθούν με διάφορους τρόπους να τον πείσουν ότι πρέπει να βγει από το σπίτι και να συνεχίσει την ζωή ...
Συνέχεια...
Μέρα Δρόμου 2011: Έξοδος Ελεύθερη
Η Μέρα Δρόμου συνεχίζει το δρόμο της για 4η χρονιά, στοχεύοντας στη δυναμική ανάπτυξη μίας πλατφόρμας που θα υποστηρίζει και θα υποστηρίζεται από τον δημόσιο χώρο. Σ’ αυτό τον δημόσιο χώρο θα ξημερώσει και φέτος η Μέρα Δρόμου το ερχόμενο Σάββατο 29 Οκτωβρίου, που προσκαλεί όλους εκείνους που διαλέγουν το ...
Συνέχεια...
Κωνσταντίνος Παπαχρόνης 1977 – 2008 R.I.P.
"Θα νιώσω απόλυτη ευτυχία τη στιγμή που θα χρειαστεί να αποχωρήσω από τον μάταιο τούτο κόσμο και κάνοντας ένα φλας μπακ πίσω μου και θα νιώσω πως φεύγω τη σωστή στιγμή, χωρίς απωθημένα και χωρίς ανεκπλήρωτους πόθους"......Μου είχε πει ο Κωνσταντίνος Παπαχρόνης πριν από 6 περίπου χρόνια σε μια συνέντευξη ...
Συνέχεια...
Οιδίπους Τύραννος & Οιδίπους επί Κολωνώ από την Ρούλα Πατεράκη στην Επίδαυρο και σε περιοδεία
Μια double dot παράσταση ετοίμασε η Ρούλα Πατεράκη σε συνεργασία με το Εθνικό για φέτος το καλοκαίρι, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου που ολοκληρώνεται σιγά σιγά και θα περιοδεύσει έπειτα ανά την Ελλάδα. Όσοι περάσατε από την Γ' Δέσμη θα θυμάστε τον Οιδίποδα Τύραννο και τη δραματική ιστορία ...
Συνέχεια...
Ο Χορός του Θανάτου
Ένα από τα πιο παράξενα έργα σχέσεων του Στρίντμπεργκ.Η εφιαλτική συμβίωση επί μια εικοσιπενταετία ενός παντρεμένου ζευγαριού σε μια στρατιωτική βάση στην άκρη του κόσμου. Εκείνος στρατιωτικός κι εκείνη αποτραβηγμένη ηθοποιός (φαντάσματα από τη ζωή του συγγραφέα) που παράτησε μια πολλά υποσχόμενη καριέρα για χάρη του. Ακουσίως (μετάταξη του συζύγου) ...
Συνέχεια...
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
Από 24 ΟκτωβρίουΣκεφτείτε τη Μήδεια ταμία σε super market με μια κολλητή επιρρεπή στις διαστροφές. Και όταν καλείται να επιλέξει ανάμεσα στην αξιοπρέπειά της και το γιο της, να απευθύνεται για συμβουλές στη Μέριλην. Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα στην παράσταση που σκηνοθετεί η Esther Andre Gonzalez για τις ομάδες ...
Συνέχεια...
Ποιος είναι ο κύριος Κέλερμαν και γιατί λέει όλα αυτά τα βρωμερά πράγματα γιαΆ μένα;
(Μια επίσκεψη στον «Πύργο»)Ένας από τους πιο πρωτότυπους, ομολογουμένως, τίτλους παράστασης της σεζόν.Αλλά δεν θα περίμενε κανείς κάτι λιγότερο από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό που φέτος βασίζει το εγχείρημά του (πειραματικό ως συνήθως) στα «Ημερολόγια» του Κάφκα -και μια παλιά κινηματογραφική Χολιγουντιανή αποτυχία- και μετά το επικό «Πεθαίνω σαν Χώρα» του ...
Συνέχεια...
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Κάτι απόκοσμο και συγκλονιστικό σε περιμένει πίσω από τις πόρτες του Βυρσοδεψείου. *Παράταση παραστάσεων από 7/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 Η σκηνοθέτρια Έλλη Παπακωνσταντίνου έχει πραγματοποιήσει μια «κατάληψη» του καλλιτεχνικού χώρου του παλιού Βυρσοδεψείου. Δεν είναι καν αυτή η κατάλληλη λέξη. Μεταμόρφωση; Μετουσίωση; Σαν να έχει ξεριζώσει τον εσωτερικό χώρο ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Ορέστης και Ηλέκτρα. Τα δυο αδέλφια μεγάλωσαν σε ένα σπίτι όπου ο παππούς μαγείρεψε και τάισε τους θείους τους στον αδελφό του και μετά αυτός παντρεύτηκε την κόρη του για να κάνει τον θείο τους ώστε αυτός με τη σειρά του να πάρει εκδίκηση σφάζοντας τον παππού... ...και παρακινώντας την μάνα ...
Συνέχεια...
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties
Σε ώρες μετράμε το χρόνο που έμεινε ώσπου να δούμε την παράσταση που περιμέναμε πώς και πώς από τη στιγμή που ανακοινώθηκε, πριν λίγους μήνες. Οι Βρετανοί Forced Entertainment επιστρέφουν για τρίτη φορά στην Ελλάδα και ο θαυμασμός μας δεν είναι καθόλου forced. Για το devised theatre τα ξέρετε, είναι το θέατρο του αυτοσχεδιασμού ...
Συνέχεια...
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Ρωμαίος και Ιουλιέτα
Λιοντάρια
Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ στον
Σαρδάμ με Σαρδέλες στο Θέατρο Ιλίσια – Μιμή
medDeT*
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ και φέτος
Άλλο ένα αντίο στον Ανδρέα Βουτσινά
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Unemployed και πάλι στο Bios
Mοντέρνα Βραχιόλια Για Σένα Αγάπη Μου
Το Θείο Τραγί του Γιάννη Σκαρίμπα
Penetrator από την ομάδα NAMA
Κάρμεν από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού –
Martha Graham | Κλυταιμνήστρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
Play it again, Sam στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Μέρα Δρόμου 2011: Έξοδος Ελεύθερη
Κωνσταντίνος Παπαχρόνης 1977 – 2008 R.I.P.
Οιδίπους Τύραννος & Οιδίπους επί Κολωνώ από την
Ο Χορός του Θανάτου
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
Ποιος είναι ο κύριος Κέλερμαν και γιατί λέει
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties