Η κεκλιμένη σκηνή χρησιμεύει σαν καθρέφτης ενός παράλογου κόσμου. Ο Μάρτιν Τσίμμερμαν και ο Ντιμίτρι ντε Περρό συστήνονται στο ελληνικό κοινό με μια παράσταση που συνδυάζει με μαεστρία την τέχνη του τσίρκου, το χορό, τη μουσική και τα εικαστικά.
 
Υιοθετούν νόρμες του βωβού κινηματογράφου για να αποσταθεροποιήσουν παρτενέρ, έννοιες και ματιές. Μαθήματα ισορροπίας σε μια σκηνή-τραμπάλα, με το γέλιο να βγαίνει αβίαστα καθώς οι ευφυείς και ευρηματικοί Ελβετοί παρωδούν τη μηχανοποίηση της ζωής σε έναν κόσμο απολύτως ασταθή και αβέβαιο.
 
Σύλληψη/ Σκηνοθεσία/ Σκηνικά: Zimmermann & de Perrot
Μουσική: Dimitri de Perrot
Χορογραφία: Martin Zimmermann
Δραματουργία: Sabine Geistlich
Φωτισμοί: Christa Wenger
Ήχος: Andy Neresheimer
Κατασκευή σκηνικού: Ingo Groher & Schauspielhaus Zürich
Κοστούμια: Franziska Born
Βοηθός ενδυματολόγου: Carola Bachmann
Διεύθυνση φωτισμών: Pierre Villard / Cathrine Rutishauser
Διεύθυνση ήχου: Franck Bourgoin / Andy Neresheimer
Διεύθυνση σκηνής: Marcello Pirrone
Σκηνικές οδηγίες: Pavel Dagorov
Τεχνική διεύθυνση: Ursula Degen
Διεύθυνση περιοδείας: Alain Vuignier
Διεθνής παραγωγή: Claire Béjanin
 
Ερμηνεύουν:
Blancaluz Capella, Victor Cathala, Rafael Moraes, Dimitri de Perrot, Kati Pikkarainen, Eugénie Rebetez, Martin Zimmermann

Από το 2006 οι Zimmermann & de Perrot έχουν την υποστήριξη του Foundation BNP Paribas για τις παραγωγές τους.
 
Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
10, 11, 12 Ιουνίου 9 μ.μ.
 
Τιμές εισιτηρίων
€25, €20 Μειωμένο, €15 Φοιτητικό

Πειραιώς 260, Χώρος Η΄
Πληροφορίες: 210 9282900
Εισιτήρια: 210 3272000
www.greekfestival.gr
www.zimmermanndeperrot.com

Διάβασε επίσης...
Τρεις Αδερφές –Περεστρόικα
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση για κάποιον που παρακολουθεί συστηματικά (έως και μηχανικά) θέατρο απ' το να έρχεται απρόσμενα αντιμέτωπος με μια παράσταση που να του υπενθυμίζει πως είναι να είσαι αθώος θεατής. Εκεί που πας προετοιμασμένος να αναλύσεις το κάθε συστατικό, έρχεται ξαφνικά το σύνολο, σε παρασύρει σε ένα κόσμο ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival – 10 cm Up
To Bob Theatre Festival 2012 έχει ξεκινήσει δυναμικά και εμείς τρέχουμε από την μια εξαιρετική παράσταση στην επόμενη προσπαθώντας στα διαλείμματα να μοιραζόμαστε μαζί σας τις εντυπώσεις μας! Οι τρεις άντρες πρωταγωνιστές μπαίνουν στον άδειο χώρο κουβαλώντας διπλωμένες σαν βαλίτσες τρεις ξύλινες πλατφόρφες. Κάθε μια από τις πλατφόρμες ανοιγμένη έχει διαστάσεις ...
Συνέχεια...
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η Θεωρία της Αποστασιοποίησης του Brecht
Mε αφορμή τις παραστάσεις: 'Im Dickicht der Städte', 'Nord' και 'Die Fruchtfliege' στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ ΑθηνώνΠαραδέχομαι ότι ο γερμανικός τρόπος σκέψης και πολιτισμός του 20ου αιώνα μου είναι ανοίκειος, καθώς από μικρή μεγάλωσα σε ένα σπίτι με ερεθίσματα - προϊόντα γαλλικού κι αγγλικού πολιτισμού. Στην συνέχεια σπουδάζοντας ...
Συνέχεια...
Θα παρελάσουν από τη σκηνή του Bios
Τον Σεπτέμβριο του 2013 η δημιουργική ομάδα του BIOS ολοκληρώνει τον 11ο χρόνο δραστηριοποίησής της στο κτήριο της οδού Πειραιώς και εγκαινιάζει το δεύτερο κτήριο της ομάδας, την πρώτη καλλιτεχνική θερμοκοιτίδα της Ελλάδας, το Ρομάντσο, καθώς και έναν κύκλο νέων δραστηριοποιήσεων. Από το 2002 έως και φέτος, τρόποι έκφρασης και δομής που ήταν άγνωστοι στο ...
Συνέχεια...
Νοσταλγία στις Χοροροές
28 Μαρτίου έως 20 ΑπριλίουΗ γυναίκα μέσα από τη συνάντησή της με τον άνδρα προσπαθεί να πάρει ότι στερήθηκε από τη μητέρα της: ένα χώρο για να υπάρξει μέσα του ζωντανή και δημιουργική, ένα σώμα μέσα σε μια λιγότερο άκαμπτη αγκαλιά και ένα ενδιαφέρον γι' αυτή καθ' αυτήν και όχι ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα.Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας ...
Συνέχεια...
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Show me the way to the next whisky bar. Oh, don’t ask why. Το διάσημο Alabama Song με τα δεκάδες covers έκανε μία από τις πρώτες του εμφανίσεις στην όπερα Η Άνοδος και η Πτώση της Πόλης του Μαχαγκόνι του Bertolt Brecht με τη μουσική, φυσικά, του Kurt Weill τραγουδισμένο από ...
Συνέχεια...
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
Μαμά, η Παράσταση Είναι Επιμελώς Ατημέλητη. Η Άντζελα Μπρούσκου με την Παρθενόπη Μπουζούρη αφηγούνται αποσπάσματα από τα βιβλία "Μαμά" και "η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη" της Μαργαρίτας Καραπάνου για την σχέση της με την επίσης συγγραφέα μητέρα της, Μαργαρίτα Λυμπεράκη, αλλά και ζωντανεύουν εναλλάξ τους δύο ρόλους, μαμά και κόρη, κόρη και μαμά, εξερευνώντας την πλέον δυσλειτουργική σχέση μεταξύ των δύο γυναικών. Η Μαμά απόμακρη, αγρίως ...
Συνέχεια...
Η Προδοσία στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Ένα από τα σπουδαιότερα έργα του Harold Pinter, την Προδοσία, επέλεξε η Μίνα Αδαμάκη για να σκηνοθετήσει στο θέατρο Τόπος Αλλού και μάλιστα σε δική της μετάφραση, σκηνική και μουσική επιμέλεια.Οι σχέσεις, ο έρωτας, η απώλεια, ο θάνατος, αποτελούν κεντρικούς και βασικούς προβληματισμούς του νομπελίστα συγγραφέα και το έργο ανακηρύσσεται ...
Συνέχεια...
Λεωφορείο ο Πόθος
«What we've got here is a failure to communicate...» Αυτό έγραφε το ξύλινο παραβάν στο ενδιαφέρον σκηνικό της ¶ντζελας Μπρούσκου κι αυτό μου τράβηξε πρώτο το βλέμμα όταν μπήκα στο υπέροχο (κι ανανεωμένο) θέατρο Σφενδόνη. Οι αμερικάνικες σημαίες και τα διάφορα άλλα αφελή σύμβολα τύπου coca cola, τηλέφωνο Μίκι, αφίσες ...
Συνέχεια...
Πολύ Κακό και Τίποτα
Από τότε που ο Κωνσταντίνος Ρήγος εγκατέλειψε την πρωτεύουσα του Βορρά και το Χοροθέατρο του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και επέστρεψε στην Αθήνα όλο εκπλήξεις είναι. Από τα μπουζούκια και την ολοκληρωτική και αποκλειστική ενασχόληση με την Πέγκυ Ζήνα και το image της και την αναδιαμόρφωση του ρεπερτορίου και του ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 12 ΟκτωβρίουΗ Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ είναι ένα παραμύθι για ένα κορίτσι που έπληττε. Ένα παραμύθι βλάσφημο και προκλητικό για ένα κορίτσι που αναζητώντας την ευτυχία γίνεται θύμα ενός ισχυρού πάθους, που την μετατρέπει σε θύτη και ξανά σε θύμα, μέχρι που την οδηγεί στην ταπείνωση και τον αφανισμό, ...
Συνέχεια...
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ανοίγει ξανά ο Φάκελος Αγαμέμνων. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται. Οι Ατρείδες απολογούνται χωρίς συνήγορο. Θύτες και θύματα αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα δίχτυα της Δίκης … Με άξονα τον ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ  του Αισχύλου, η Ομάδα «ΘΕΑΤΡΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.νευ Ε.νσήμων» παρουσιάζει μια σύνθεση-σύνδεση της τραγωδίας με τον σύγχρονο ποιητικό λόγο και το νεότερο ...
Συνέχεια...
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri – Φεστιβάλ Αθηνών
Έχει ο κόσμος γυρίσματα. Ναι, αυτό είναι όντως ένα τεράστιο, ύψους 8 μέτρων, περιστρεφόμενο, αιωρούμενο σπίτι. Υπομονή, θα φτάσουμε και σε αυτό. Πρώτα ας καλύψουμε τις άγνωστες λέξεις του τίτλου: Ο Martin Zimmermann (χορογράφος) μαζί με τον Dimitri de Perrot (συνθέτη) έρχονται από την Ελβετία και αποτελούν ένα από τα πιο ανατρεπτικά και διεθνώς καταξιωμένα ...
Συνέχεια...
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Διάβασα την επιστολή του, βόλταρα online σε κριτικές για τις παραστάσεις του, σε συνεντεύξεις και ένα σωρό ακόμα πληροφορίες και εντυπωσιάστηκα από την επίμονη παρότρυνση όσων είχαν ήδη δει την παράσταση.Όταν έφτασα στο Rex ασθμαίνοντας από την αποπνικτική ζέστη και αναθεματίζοντας την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να πάω ...
Συνέχεια...
Birdy στο Altera Pars
  Φιλία και Φτερό. Επιστρέφοντας από το Βιετνάμ, δυο παράταιροι παιδικοί φίλοι επανενώνονται στο ψυχρό δωμάτιο μιας στρατιωτικής ψυχιατρικής κλινικής, και οι δυο χαρακωμένοι βαθιά με διαφορετικούς τρόπους από την τραυματική εμπειρία του πολέμου. Ο Αλ, το ιταλοαμερικάνικο αλάνι, μπανταρισμένος και αγνώριστος στο πρόσωπο που περιμένει βγάζοντας τις γάζες να αντικρίσει και να ...
Συνέχεια...
Das (ist) ein… Σαν Ένα Κομμάτι Ζάχαρη Μέσ’ στο Νερό | YELP Danceco.
Όταν λεω "τώρα φτάσαμε στα όρια της γλώσσας", αυτό δίνει την αίσθηση, ότι, σε τούτη την περίπτωση, είμαστε αναγκασμένοι να παραιτηθούμε, ενώ αντίθετα είμαστε πλήρως ικανοποιημένοι, μια και δεν υπάρχει πιά κανένα πρόβλημα. Τα προβλήματα κυριολεκτικώς διαλύονται - σαν ένα κομμάτι ζάχαρη στο νερόLudwig Wittgenstein Ενταγμένη στην ενότητα έργων ...
Συνέχεια...
Απλό – τέλος
Είναι γεγονός που επιβεβαιώνεται καθημερινά: ζούμε στις μέρες που ακόμα και η πιο απρόσμενη είδηση, φαντάζει λογική, ένα φυσικό επακόλουθο της γενικότερης κοινωνικής παρακμής. Έχουμε εκπαιδευτεί να τα περιμένουμε όλα και να μη μας εκπλήσσει τίποτα.Σε μια εποχή που η θεατρική αγωγή κρίνεται περιττή από τα (άδεια) κεφάλια του Υπουργείου ...
Συνέχεια...
Athens Fringe Festival 2010 – Η μεγάλη συνάντηση 16-20 Ιουνίου
Καλλιτεχνικός συναγερμόςΗ μεγάλη συνάντηση. Το πληθωρικό Athens Fringe Festival με ένταση, παλμό και πάθος καταλαμβάνει και φέτος την πόλη που του ανήκει και πάλι 16 με 20 Ιουνίου. Ότι θα γίνει θα το θυμόμαστε για πάντα. Η πόλη αλλάζει. 150 καλλιτεχνικές ομάδες, εκατοντάδες καλλιτέχνες και ακτιβιστές, δοκιμάζουν μια δικτύωση ανάμεσα ...
Συνέχεια...
Δυο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
Οι Producers αποτελούν ένα από τα φαινόμενα του Broadway τα τελευταία χρόνια. Η αυλαία τους άνοιξε το 2001 και αμέσως έγιναν τεράστιο hit, σαρώνοντας τα βραβεία Tony. Όπου κι αν ανέβηκαν στον κόσμο σημείωσαν την ίδια επιτυχία, με ουρές έξω απ' τα θέατρα για ένα και μόνο εισιτήριο. Κι όπως ...
Συνέχεια...
Dead Kandinsky – Cows
Λίγα λόγια για τους DEAD KADINSKY; Πως προέκυψε το όνομα σας; Η ομάδα δημιουργήθηκε τον Δεκέμβρη του 2006 από τους ¶ρτεμη Φλέσσα, Γιώργο Σπάνια και Μαρία Γεωργιάδου, αποφοίτους του Θεάτρου Τέχνης, με την επιθυμία να κάνουμε μαζί μια καθαρά δική μας δουλειά, στην αρχή μάλιστα σκεφτόμασταν να γυρίσουμε μια ταινία. ...
Συνέχεια...
Εγκλήματα και Εγκλήματα
Ένα κλασικό έργο μια σύγχρονη ματιάΓυναίκες με υπερφυσικές δυνάμεις, ένας άγγελος - σοπράνο, ένας άγγελος - χορευτής και μια μυστηριώδης φάλαινα στο κέντρο της σκηνής, αποτελούν τα κύρια συστατικά ενός θεάματος σύγχρονης αισθητικής που επιχειρεί να αναδείξει την αυτοσαρκαστική διάθεση του Σουηδού συγγραφέα, καθώς και το επίκαιρο της αγωνίας του. ...
Συνέχεια...
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Καλοκαίρι χωρίς Επίδαυρο δε νοείται. Είτε ως μια καλή ευκαιρία για μικρές αποδράσεις (με μια αφορμή κουλτούρας), είτε με μια συνειδητή μεταφυσική θεατρική εμπειρία ως αυτοσκοπό, εδω και χρόνια τα Παρασκευοσάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου μας είναι κλεισμένα.Φορτώνουμε θεατρόφιλους της παρέας στα αυτοκίνητα, αγγαρεύουμε άσχετους (με επιχείρημα σχεδόν πάντα ...
Συνέχεια...
Έγκλημα, τιμωρία, λεφτά, δολοφονία συνταξιούχου στον Κολωνό
Η Ομάδα Νάμα μετά το «Ροτβάιλερ» καταπιάνεται και πάλι με ένα έργο που εστιάζει σε σύγχρονα κοινωνικά θέματα, κινείται όμως αυτή τη φορά με χιούμορ, στα όρια μεταξύ ρεαλισμού και μαύρης κωμωδίας και παρουσιάζει, για δεύτερη χρονιά και για περιορισμένες παραστάσεις, το έργο «Έγκλημα, τιμωρία, λεφτά, δολοφονία συνταξιούχου» του Σουηδού συγγραφέα Ματίας ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο Clown
Αν δεν είστε από εκείνους που σας τρομάζουν οι παλιάτσοι -aka clowns- αλλά, αντίθετα, σας κάνουν να χαμογελάτε ή, ακόμα καλύτερα, αν θέλετε να αποκαταστήσετε τις σχέσεις σας μαζί με τους αστείους αυτούς κυρίους περάστε μια βόλτα το Σάββατο 11 Απριλίου από το Θέατρο Επί Κολωνώ.Το εργαστήριο «Clown» του Francisco ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Ενα έργο για την αλήθεια και τις συνέπειές τηςΣτην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων κάτι γίνεται. Μια παράσταση έχει κινήσει το ενδιαφέρον μας και λίγο προτού τελειώσει επισημαίνουμε την προσοχή σας.Το έργο Βρισκόμαστε στον Καναδά λίγο πριν την εποχή της πτώσης του τείχους του Βερολίνου. Η αναμόχλευση του ανεξιχνίαστου θανάτου μιας ...
Συνέχεια...
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Μακρά η πορεία του έργου του Βασίλη Κατσικονούρη, από τη σκηνή του Εθνικού (Θέατρο Χώρα) σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη, ως την περσινή παράσταση με το βλέμμα της ¶ννας Βαγενά και συνεχίζει να αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον του κοινού που σπεύδει να ρίξει μια ματιά στο σύμπαν μια μετανάστριας μάνας, στην Ελλάδα ...
Συνέχεια...
Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου
Μερικές φορές και οι πιο ερασιτέχνες χορευτές μπορούν, χάνοντας βήματα, μπερδεύοντας τα πόδια τους, κουνάμενοι-σινάμενοι άγαρμπα και αδέξια ωλούθε, να παραδώσουν με τις ταπεινές τους ικανότητες ένα παλεϊκό βαλς που, παρά τις αντιρρήσεις κάθε ίνας καλού γούστου μέσα σου, να σου κάνει και όμως αυτό το κάτι... Μια μοναχική εγκλωβισμένη αγέρωχη λεσβία σαραντάρα ...
Συνέχεια...
Τρεις Αδερφές –Περεστρόικα
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Bob Theatre Festival – 10 cm Up
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η
Θα παρελάσουν από τη σκηνή του Bios
Νοσταλγία στις Χοροροές
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
Η Προδοσία στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Λεωφορείο ο Πόθος
Πολύ Κακό και Τίποτα
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri –
‘Raoul’ του James Thiérrée | Φεστιβάλ Αθηνών
Birdy στο Altera Pars
Das (ist) ein… Σαν Ένα Κομμάτι Ζάχαρη Μέσ’
Απλό – τέλος
Athens Fringe Festival 2010 – Η μεγάλη συνάντηση
Δυο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
Dead Kandinsky – Cows
Εγκλήματα και Εγκλήματα
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Έγκλημα, τιμωρία, λεφτά, δολοφονία συνταξιούχου στον Κολωνό
Σεμινάριο Clown
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Χόρεψέ με ως το τέλος του κόσμου