20 Μαρτίου- 17 Μαΐου

Έναν αιώνα σχεδόν μετά τη βύθιση του, θρυλικού πλέον, Τιτανικού ο Κωνσταντίνος Ρήγος στήνει το δικό του ταξίδι στο φανταστικό, με όχημα τα θραύσματα των ιστοριών των φαντασμάτων που είναι πια οι χιλιάδες εκείνοι που βρέθηκαν εκεί. Ιστορίες μπλεγμένες με συναισθήματα που παραμένουν ίδια, σε όποιο σημείο του χρόνου και αν συναντήσεις τους ανθρώπους που τα αισθάνονται. Η έννοια της απώλειας, οι προσωπικοί φόβοι και οι φοβίες του καθενός, η μοναξιά, η αποξένωση, ένα νεκρό πάθος, ο έρωτας, το τέλος του, όλα συναντιούνται σε ένα ναυάγιο, στο μουσικό ταξίδι του χορογράφου/ σκηνοθέτη/ visual artist κ.α. πολλά κυρίου Ρήγου.

Μετά τη σάλα του Rex, με την sold out Bossa Nova του που μας λίκνισε την περασμένη σεζόν στους feelgood ρυθμούς της -και πρόσφατα μεταφέρθηκε και στη Θεσσαλονίκη με επιτυχία- ο πολυπράγμων κύριος Ρήγος επιστρέφει στο Εθνικό, στην αχανή σκηνή του Χώρου Δ’ της Πειραιώς 260 αυτή τη φορά, με μια electro-dance tragedy. Έτσι περιγράφεται στα Δελτία Τύπου και στο πρόγραμμα του Εθνικού, έτσι την αναφέρει ο ενορχηστρωτής της και ως τέτοιο οφείλει να αντιμετωπιστεί το θέαμα με τον τίτλο «Τιτανικός». Διότι στην απλή ερώτηση που ακολούθησε από παριστάμενους και μη φίλους και γνωστούς μετά την πρεμιέρα του «Σου άρεσε;» χρειάστηκα διευκρινίσεις για να είμαι σαφής και ειλικρινής στην -διόλου επεξεργασμένη εκείνη τη στιγμή – απάντησή μου. Σπανίως μου είναι δύσκολο να απαντήσω με ένα λακωνικό «ναι» ή «όχι». Κι όμως, αυτή τη φορά όποια και από τις δύο απαντήσεις κι αν διάλεγα δεν θα ήμουν 100% ειλικρινής.

Τιτανικός

Ως θεατρική παράσταση μειονεκτεί ελλείψει δομής και κειμένου και άρα υιοθετώ την άρνηση. Ως χοροθέατρο παραλείπει να αξιοποιήσει εξαιρετικούς ερμηνευτές και δεν καταφέρνει να παρασύρει άρα επιλέγω τη μεσοβέζικη οδό του «έτσι κι έτσι». Ως performance, όμως, με εξαίρεση κάποια σημεία που θα μπορούσαν να είναι πιο συμπαγή, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα, πρωτότυπη και ευχάριστη προσέγγιση σε ένα μυθικό, πια, συμβάν και αξίζει τη θετική μου απάντηση.

Το χλιαρό χειροκρότημα και αρκετά αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν διάσπαρτα μετά το τέλος της performance μαζί με τις όποιες εμπάθειες μαγνητίζει ο αμφιλεγόμενος πια δημιουργός, προϊδεάζουν για την συνέχεια της πορείας του Τιτανικού που πιθανολογείται να βυθιστεί σε έναν ωκεανό επικρίσεων. Υιοθετώντας την πολύ εύστοχη κριτική μιας φίλης (όχι δημοσιογράφος ή κριτικός, μια απλή θεατής) θα συμφωνήσω μαζί της μεταφέροντάς την αυτούσια: «Οι διανοούμενοι τον θεωρούν λαϊκό και οι λαϊκοί τον θεωρούν διανοούμενο. Το crossover είναι το μεγαλύτερο ταλέντο του».

Τιτανικός

+ Η Δήμητρα Ματσούκα που τα τελευταία χρόνια κάνει- κατά την προσφιλή δημοσιογραφική έκφραση- «στροφή στην ποιότητα» και συμμετέχει σε international παραγωγές («El Greco»), κερδίζει βραβεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης («Σκλάβοι στ Δεσμά της») δεν είχε καταφέρει ποτέ να με πείσει έως τον «Τιτανικό». Στο αχανές λευκό σκηνικό με τους πολλούς -και αρκετούς αξιολογότερους, είναι η αλήθεια- συναδέλφους της καταφέρνει να κλέψει την παράσταση και να είναι η αδιαφιλονίκητη πρωταγωνίστρια με μια ερμηνεία πραγματικά αξιοσημείωτη.

– Με τόσο αξιόλογο ανθρώπινο υλικό στα χέρια του, όπως η Μαρία Ναυπλιώτου ή η Έλενα Τοπαλίδου κακώς ο Ρήγος επέλεξε να ξεχωρίσει μία και μόνο από το θίασό του ως πρωταγωνίστρια καταστρέφοντας μια ισορροπία που θα μπορούσε σε άλλη περίπτωση να είναι αριστουργηματική.

+ Ο Άρης Λεμπεσόπουλος αποτίναξε την υποκριτική μανιέρα του με τις σπασμένες αναπνοές στην εκφορά του λόγου και με αυτο-χιουμοριστική διάθεση ξεχώρισε ως κάτι νέο και φρέσκο. Μια ερμηνεία τόσο απολαυστική όσο εκείνη στην παράσταση «Μπελβεντέρε» του Αμόρε το μακρινό 1995. Ιδιαίτερα απαγγέλλοντας το μεταφρασμένο ποίημα/μανιφέστο του J.G. Ballard «What I believe».

Τιτανικός

– Το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός του Κωνσταντίνου Ρήγου υπάρχουν by default, όπως και η διάθεσή του για παιχνίδι και fun, στις παραστάσεις του. Δυστυχώς στην συγκεκριμένη το αποτέλεσμα της επιλογής του να δώσει στον Αιμίλιο Χειλάκη το ρόλο εγκύου γυναίκας δεν ήταν και τόσο διασκεδαστικό και τσαλαβουτούσε στα όρια της φαιδρότητας.

+ Η Ιωάννα Παππά ήταν η καλύτερη ενσάρκωση της Kylie Minogue στο πάρτι που στήθηκε στη σκηνή του Εθνικού, με πράγματι αξιοποιημένο τόσο το physique της όσο και την αυτοσαρκαστική διάθεση που λείπει από τις ερμηνείες της συνήθως.

– Η Έλενα Τοπαλίδου είναι μια από τις καλύτερες χορεύτριες της χώρας μας. Παρότι έχει περάσει σε άλλο στάδιο και από φέτος δοκιμάζει τις δυνάμεις της στην υποκριτική η απουσία ενός δικού της σόλο ήταν αισθητή.

+ Ο Δημοσθένης Γρίβας, συνεργάτης του Κωνσταντίνου Ρήγου στο κομμάτι της μουσικής εδώ και καιρό, έφτιαξε διασκευές ταιριαστές στο ύφος της performance αλλά και στις δυνατότητες των ερμηνευτών.

– Η αγάπη του σκηνοθέτη/ χορογράφου για το γυμνό μπορεί να είναι δεδομένη αλλά αυτή τη φορά τα γυμνά κορμιά των χορευτών έμοιαζαν λιγάκι παράταιρα, περιττά. Σαν να βρέθηκαν εκεί απλώς και μόνο επειδή όλοι περιμένουμε από τις παραστάσεις του Ρήγου να είναι πασπαλισμένες και με λίγο γυμνό.

Τιτανικός

+ «Save the Iceberg» έγραφαν τα λευκά t-shirts του θιάσου στην τελευταία πράξη του πάρτι με φλούο πορτοκαλί, φούξια και λεμονί γράμματα κάνοντάς μας να χαμογελάσουμε επιτέλους με αυτό το μικρό χιουμοριστικό στοιχείο που, σε γενικές γραμμές, έλειπε.

– Η προσήλωση στη φόρμα, το στιλιζάρισμα και τα tableau vivant είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν συγκρίσεις, αναπόφευκτα, με έτερο διάσημο -και ιδιαζόντως πλέον mainstream- χορογράφο της χώρας μας. Και αυτό είναι κρίμα μια που ο καθένας έχει, εδώ και χρόνια, το προσωπικό του ύφος και στιλ.

+ Το αποχαιρετιστήριο γράμμα του Παναγιώτη Κοντονή (δεν το ερμηνεύει ο ίδιος) με τους 24 λόγους για να μείνει και τους 40 λόγους για να φύγει κανείς έδωσε μια (απαλή) σφαλιάρα σε όσους έχουν καταγράψει παρόμοιες λίστες στη ζωή τους προσπαθώντας να πάρουν τη «σωστή» απόφαση.

– Αναξιοποίητος έμεινε και ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης που περισσότερο είχε το ρόλο φιγούρας παρά υποκριτή.

+ Η Μαρία Ναυπλιώτου μας υπενθύμισε, μετά την αποκαλυπτική σε αυτό το πεδίο Bossa Nova, πως εκτός από υποκριτικό ταλέντο διαθέτει και χαρισματική φωνή ερμηνεύοντας, ανάμεσα σε άλλα, ακόμα και Edith Piaf με τρόπο ξεχωριστό και πολύ δικό της.

– Η διάρκεια της παράστασης θα μπορούσε να συμπτυχθεί πετυχαίνοντας ένα πολύ πιο ηλεκτρισμένο αποτέλεσμα.

+ Η pop αισθητική δεν είναι ταυτόσημη με την προχειρότητα. Η παράσταση είναι pop, αισθητικά, ιδεολογικά και ηχητικά. Αυτό δε σημαίνει, όμως, πως δεν είναι καλοδουλεμένη.

Τιτανικός

Σκηνοθεσία/ Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Κοστούμια: Νατάσα Δημητρίου
Μουσική: Δημοσθένης Γρίβας
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Δραματολόγος: Ξένια Αηδονοπούλου
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Έλενα Σκουλά, Νικόλας Στραβοπόδης

Παίζουν: Αντώνης Αντωνίου, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Έμιλυ Κολιανδρή, Παναγιώτης Κοντονής, Γιώργος Κοτσιφάκης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Μαρκέλλα Μανωλιάδου, Δήμητρα Ματσούκα, Σάββας Μπαλτζής, Αμάλια Μπένετ, Μαρία Ναυπλιώτου, Ιωάννα Παππά, Έλενα Τοπαλίδου, Ιωάννα Τουμπακάρη, Γιάννης Τσεμπερλίδης, Αιμίλιος Χειλάκης και οι μαθητές της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου.

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων

Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββ 9.30 μ.μ.
Κυριακή 8.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων

Τετάρτη, Πέμπτη
Διακεκριμένη Ζώνη: 20 €
Ζώνη Α και Β:16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή:
Διακεκριμένη ζώνη: 26 €
Ζώνη Α: 23 €
Ζώνη Β: 16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Φοιτητικό ή Νεανικό κάτω των 23 ετών :13 €

Πειραιώς 260, Χώρος Δ
Πειραιώς 260
Τηλ: 210 4838739, 210 3305074

links
www.titanic2009.blogspot.com
www.n-t.gr
www.rigosk.gr

Διάβασε επίσης...
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Μια καλή θεατρική κωμωδία είναι για τον ταλαιπωρημένο Έλληνα θεατή το ζητούμενο κι η αιχμή του δόρατος. Γιατί τι είναι αστείο τελικά; Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικοί κανόνες για το τι μας κάνει (ή πρέπει να μας κάνει) να γελάμε, άντε να πείσεις κάποιον που γελάει με διαφορετικά πράγματα ...
Συνέχεια...
Μετρημένες Μέρες
H ομάδα Ήλιος παρουσιάζει την παράσταση Μετρημένες Μέρες βασισμένη στο έργο Οι Αριθμημένοi του Eλίας Κανέττι. Πώς θα σου φαινόταν αν τ’ όνομά σου ήταν η ηλικία θανάτου σου; Πώς θα σου φαινόταν αν σε έλεγαν δέκα ή αν σε έλεγαν ογδόντα οχτώ; Πώς θα σου φαινόταν αν για όλα αυτά αποφάσιζε ένας ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Ποιο είναι το ιδανικό έργο της παγκόσμιας δραματουργίας για να μιλήσει κανείς στους εφήβους για τον απόλυτο έρωτα;  Αυτόν που μόνο στα νιάτα του μπορεί να νιώσει κανείς τόσο ολοκληρωτικά όσο οι ήρωες του διάσημου έργου του Σαίξπηρ; Φυσικά η ιστορία που ξετυλίγεται μέσα από τις λέξεις του κορυφαίου Ελισαβετιανού ...
Συνέχεια...
Απαγορεύτηκε το ανέβασμα του ‘Καβγατζή’ στην Αθηναϊδα!
Δεν αρκέστηκαν στην εξαιρετική ταινία του Φασμπίντερ, το κύκνειο άσμα του, βασισμένη στο βιβλίου του Ζαν Ζενέ -γραμμένο το 1947- και αποφάσισαν να την κάνουν παράσταση.Το εγχείρημα ανέλαβε η Βάννα Πεφάνη.Αλλά δεν υπολόγισε, φαίνεται, τη γνώμη των κληρονόμων των πνευματικών δικαιωμάτων του Ζαν Ζενέ οι οποίοι δεν εκτίμησαν τη θεατρική ...
Συνέχεια...
Παράταση παραστάσεων για τις ‘8 Γυναίκες’
Λόγω της μεγάλης προσέλευσης του κοινού οι παραστάσεις του έργου «Οκτώ Γυναίκες» του Ρομπέρ Τομά σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου παρατείνονται για είκοσι ακόμα παραστάσεις, μέχρι τις 11 Ιανουαρίου 2009.Στην παράσταση, που ανεβαίνει σε σύμπραξη με το Ελληνικό Φεστιβάλ, πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί: Θανάσης Ιωάννου, Γιάννης Κότσιφας, Χρήστος Λούλης, Αργύρης Ξάφης, Χρήστος ...
Συνέχεια...
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο Τέχνης για 2η χρονιά
Ο ποιητικός λόγος του Γεωργίου Βιζυηνού είναι ήδη οικείος στο ελληνικό θεατρόφιλο κοινό, τόσο από το παρελθόν όσο και από την παράσταση «Το Αμάρτημα της Μητρός μου» που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά φέτος μετά την επιτυχημένη της πορεία την περσινή σεζόν.Η γοητεία της γλώσσας του κορυφαίου μυθιστοριογράφου της νεοελληνικής λογοτεχνίας ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο χορού και κίνησης με τον Φώτη Νικολάου στο Kinky Kong
Μήπως είστε επαγγελματίες χορευτές ή ηθοποιοί και ψάχνετε κάποιον αρκούντως συμπαθητικό τρόπο να επεκτείνετε τις γνώσεις και τις δυνατότητές σας και να κάνετε και πρακτική στην κίνηση;The place to be είναι το Kinky Kong όπου ο Φώτης Νικολάου - ιδρυτής και χορογράφος της ομάδας Χ-it, μέλος της Ομάδας Εδάφους του ...
Συνέχεια...
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Έργο κλασικό σε θέατρο επίσης κλασικό. Ένα από τα σημαντικότερα έργα- και από τα πιο πολυπαιγμένα στην Ελλάδα- και μάλιστα το πιο ώριμο του Ιταλού νεορεαλιστή Εντουάρντο Ντε Φιλίππο σε σκηνοθεσία της Εσθέρ Αντρέ Γκονζάλεζ επιλέγει το Θέατρο Βασιλάκου για την κεντρική σκηνή του για φέτος.Μια σπουδή της αστικής κοινωνίας ...
Συνέχεια...
Workshop με τους Action Hero
Be your own stunt! Ένα workshop για τον κίνδυνο στην διαδικασία της επινόησης. To Βρετανικό Συμβούλιο, η ανατρεπτική Βρετανική ομάδα περφόρμανς Action Hero και το BIOS διοργανώνουν δύο τρίωρα workshops πάνω στο θέατρο της επινόησης (devised theatre). Το workshop θα εστιάσει στο πως οι άνθρωποι που  ασχολούνται με την περφόρμανς μπορούν να χρησιμοποιήσουν ...
Συνέχεια...
Μετά…
Για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων μέσα στο Μάρτιο, παρουσιάζεται η νέα παραγωγή του Μικρού Χορευτικού Θεάτρου της Λίας Μελετοπούλου. Η παράσταση-performance εκκινεί από το ενδιαφέρον διερεύνησης της μετέπειτα πορείας δύο τραγικών αδελφιών, η ζωή των οποίων στιγματίστηκε από αποτρόπαια εγκλήματα με αποκορύφωμα τη μητροκτονία: της Ηλέκτρας και του Ορέστη, απογόνων της ...
Συνέχεια...
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Το δέκατο έργο του συγγράφει και σκηνοθετεί ο Γιώργος Αρμένης. Μια ακόμα κωμωδία- αφού όλα του τα έργα τα ονομάζει κωμωδίες- και με τα λόγια του διηγείται την ιστορία που τον ενέπνευσε να το γράψει. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της την περσινή σεζόν, επαναλαμβάνεται και φέτος.«Πρέπει να ήμουν 4-5 χρονών, ...
Συνέχεια...
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Την μουσικοθεατρική επιθεώρηση "Τα Δίκυκλα", σε κείμενα Κωνσταντίνου Ρεπάνη, παρουσιάζει η καλλιτεχνική ομάδα Contra Tempo για μια και μοναδική βραδιά την Τετάρτη 6 Μαϊου στο Glam Bar στο Γκάζι!Τρεις οδηγοί που έχουν βαλθεί να αλλάξουν το σύμπαν και την κοσμοθεωρία μας ταξιδεύοντας μας με τις μηχανές τους στο δικό τους ...
Συνέχεια...
ΑΩ
«Η αλήθεια,» είπα, «είναι ότι πιστεύεις σε κάτι ανώτερο.» «Η αλήθεια,» είπε εκείνος, «είναι ότι προσπαθώ να πιστεύω.» - J.L. BorgesΜια τεράστια κινηματογραφική οθόνη καλύπτει τη σκηνή του Παλλάς. Πίσω της δεκάδες καλώδια, 12 κάμερες και μια απόλυτα συντονισμένη ομάδα που δουλεύει πυρετωδώς για το αψεγάδιαστο- τεχνικά- αποτέλεσμα που παρουσιάζεται ...
Συνέχεια...
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο
των Ακύλα Καραζήση & Μιχαήλ Μαρμαρινού «Τι φοράνε; Τι φοράνε;Τι φοράμε; Τι φοράμε; Στον Ρομαντισμό όλοι σκοτωνόντουσανφορώντας άσπρα πουκάμισα αλλά σήμερα;Τι φοράει κανείς σήμερα σε μια συζήτησηγια την Επανάσταση; Υπάρχουν. Υπήρχαν. Έχουν υπάρξειοι Ρομαντικοίοι Μπολσεβίκοι καιοι Επαναστάτες Οι Ρομαντικοί χρησιμοποιούσαν την ανατομία για να εξετάσουντην καρδιά των ηρώων τους.Οι Μπολσεβίκοι ...
Συνέχεια...
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς
Ξεκίνησε κάπως σαν πείραμα πριν από 3 χρόνια. Μια παράσταση Δευτερότριτου (κοινό μυστικό πως εκεί κατοικοεδρεύουν οι καλύτερες, τα τελευταία χρόνια), με νεαρούς συντελεστές και διάθεση να περάσουν καλά. Και αυτοί και εμείς.Στην αρχή δεν είχαμε ιδέα. Ακούγαμε για μουσικές, για σάτιρες, χορούς, τραγούδια και ταξίδια στο χώρο και το ...
Συνέχεια...
DanceSing Performance!
Μπορείτε να φανταστείτε μια παράσταση σύγχρονου χορού, μια θεατρική performance και μια υψίφωνο να συναντιούνται επί σκηνής με bonus μια έκθεση γλυπτικής, μάλιστα; Η Thearto Company το σκέφτηκε και το υλοποιεί σε μια ξεχωριστή καλλιτεχνική σύμπραξη! Η παράσταση «Θεατές», ένα χοροθεατρικό ψηφιδωτό δίνει την εκκίνηση από τις 2 Μαϊου, ακολουθεί ...
Συνέχεια...
O John Malkovich για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου
"Είναι τιμή μου που το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου στην UNESCO μου ζήτησε να παραθέσω αυτό τον χαιρετισμό τιμώντας την 50ή επέτειο της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου. Θα απευθύνω τα σύντομα σχόλιά μου στους συναδέρφους μου, εργάτες του Θεάτρου, ομότιμους και συντρόφους.  Μακάρι η δουλειά σας να είναι αξιοθαύμαστη και πρωτότυπη‧ μακάρι να ...
Συνέχεια...
Κάρμεν
Τι μπορεί να πει άραγε κανείς για την Κάρμεν; Πώς περιγράφεις σε ένα κείμενο τη φλόγα της παθιασμένης ηρωίδας της νουβέλας του Μεριμέ και της θρυλικής όπερας του Μπιζέ; Αρκεί να μιλήσεις για μια Σεβιλιάννα καπνεργάτρια που παρασύρει με τον έρωτα της όποιον άνδρα βρεθεί στο δρόμο της; Αφηγείσαι απλά ...
Συνέχεια...
Jesus Christ…
Βάλε ένα χεράκι, what the hell, να λειτουργήσει επιτέλους το θεατράκι που σε φιλοξενεί και η τύχη σου να μην είναι παρόμοια με εκείνη των κατάλευκων πτηνών με την gay κουλτούρα.Η μόδα των υπερθεαμάτων συνεχίζεται στην Αθήνα και μετά τους «Κύκνους» στη σκηνή προσγειώνεται ο Μεσσίας. Η ροκ όπερα με ...
Συνέχεια...
Λιωμένο Βούτυρο Revisited
Τέτοια εποχή περίπου, τρία χρόνια πριν, πέρασα το κατώφλι του θεάτρου Χώρα για να παρακολουθήσω μια παράσταση που μπήκε για πάντα στο top10 μου και, ακόμα και αν αλλάζει θέσεις, θα έχει πάντα μία κρατημένη αποκλειστικά. Και, αν θέλετε να μάθετε γιατί, διαβάστε εδώ. Το Λιωμένο Βούτυρο, η παράσταση σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Ο Σκύλος, η Νύχτα και το Μαχαίρι – Κερδίστε Προσκλήσεις
Το έργο του Γερμανού συγγραφέα Μάριους φον Μάγιενμπουργκ 'Ο Σκύλος, η Νύχτα και το Μαχαίρι" είναι η δεύτερη παραγωγή του Θεατρικού Οργανισμού Συν-Επί (+,Χ) φέτος.Η εφιαλτική περιπλάνηση ενός άνδρα σε μια παράξενη πόλη. Στις παρυφές της ζουν λύκοι, η πείνα βασιλεύει, τίποτα δεν κινείται, οι άνθρωποι είναι όλοι όμοιοι μεταξύ ...
Συνέχεια...
Φιλοσοφία στη Σκηνή | Ντέιβιντ Χιουμ την Παρασκευή στο Megaron Plus
Το πρώτο ραντεβού του Megaron Plus με τους φιλοσόφους της παγκόσμιας ιστορίας μέσα από δραματοποιημένες διαλέξεις δίνεται φέτος με τον Ντέιβιντ Χιουμ στις 10 Οκωβρίου στις 7 μ.μ.Ο Θεοδόσης Πελεγρίνης, καθηγητής φιλοσοφίας στο Πανεπκστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με μια ομάδα επαγγελματιών ηθοποιών που αποτελείται από τους Μανόλη Σορμαΐνη και Έλενα ...
Συνέχεια...
Η Προσπερίνα και ο Ναύτης
Δυο πίνακες μαλώνανε σε ξένον αχυρώνα, θα μπορούσε να είναι εναλλακτικά ο τίτλος του θεατρικού της Ρούλας Γεωργακοπούλου. Δυο διάσημοι πίνακες ο Ναύτης του Τσαρούχη και η Προσπερίνα του Dante Gabriel Rossetti συναντιούνται απρόσμενα στο μποέμικο σπίτι μιας αλλοπαρμένης συγγραφέως και πιάνονται σα το σκύλο με τη γάτα.Η συγγραφέας (Πέπη ...
Συνέχεια...
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project των 10 Εντολών συνεχίζει η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού θεάτρου. Από τις 11 Μαρτίου παρουσιάζονται στο Από Μηχανής Θέατρο 2 ακόμα σε σκηνοθεσία Βίκτωρα Αρδίττη και Λέας Μαλένη. Οι δύο εντολές που επεξεργάστηκαν δραματουργικά «Εγώ ειμί Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ ...
Συνέχεια...
Πολύ Κακό και Τίποτα
Από τότε που ο Κωνσταντίνος Ρήγος εγκατέλειψε την πρωτεύουσα του Βορρά και το Χοροθέατρο του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και επέστρεψε στην Αθήνα όλο εκπλήξεις είναι. Από τα μπουζούκια και την ολοκληρωτική και αποκλειστική ενασχόληση με την Πέγκυ Ζήνα και το image της και την αναδιαμόρφωση του ρεπερτορίου και του ...
Συνέχεια...
To party των Forced Entertainment στο Bios
In the future ελπίζουμε η περίφημη (και ιδιαίτερα αγαπημένη μας) βρετανική ομάδα να μας εκπλήξει και πάλι ευχάριστα και να αντικαταστήσει τη δυσάρεστη ανάμνηση των Tomorrow’s Parties της. Και λέμε «In the future» πρώτα από όλα γιατί με την ίδια προσμονή που περιμέναμε αυτή την παράσταση θα αναμένουμε και την επόμενη ...
Συνέχεια...
Athens Fringe Festival 2010 – Η μεγάλη συνάντηση 16-20 Ιουνίου
Καλλιτεχνικός συναγερμόςΗ μεγάλη συνάντηση. Το πληθωρικό Athens Fringe Festival με ένταση, παλμό και πάθος καταλαμβάνει και φέτος την πόλη που του ανήκει και πάλι 16 με 20 Ιουνίου. Ότι θα γίνει θα το θυμόμαστε για πάντα. Η πόλη αλλάζει. 150 καλλιτεχνικές ομάδες, εκατοντάδες καλλιτέχνες και ακτιβιστές, δοκιμάζουν μια δικτύωση ανάμεσα ...
Συνέχεια...
Οι ‘Δανειστές΄του Στριντμεργκ στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Το κλασικό έργο του Αυγούστου Στρίντμπεργκ, μια "τραγικωμωδία" όπως ο ίδιος ο Σουηδός δραματουργός το είχε χαρακτηρίσει παρουσιάζεται στην κεντρική σκηνή του Επί Κολωνώ. Για μια ακόμα φορά ο συγγραφέας καταπιάνεται με τις συγκρούσεις των δύο φύλων και τις ανθρώπινες σχέσεις στο σπουδαίο αυτό έργο του. Το έργο Δυο άντρες ...
Συνέχεια...
‘Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας’ στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ο Στάθης Λιβαθηνός μεταστεγάστηκε από το Εθνικό στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας και παρουσιάζει τη νέα του παράσταση "Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας", ένα έργο του Φρίντριχ Ντυρενματ. Η πρεμιέρα είναι προγραμματισμένη στα μέσα Νοεμβρίου.Το έργοΣτο Γκύλεν, μια μικρή πόλη, οι κάτοικοι μετά από μια οικονομική καταστροφή ζουν εξαθλιωμένοι, περιμένοντας ...
Συνέχεια...
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα
Τον Βασίλη Μαυρογεωργίου τον γνωρίζετε! Έμεινε κολλημένος στο νου μας από την υπερ-επιτυχημένη παράσταση «Η Κατσαρίδα» που συνεχίστηκε για χρόνια με τον ίδιο και τον Κώστα Γάκη πρωταγωνιστές και επαναλήφθηκε πέρυσι με νέο καστ. Το σουρεαλιστικό μυαλό του και οι ιδιαίτερες ιστορίες του δεν σας είναι άγνωστες λοιπόν. Προσθέστε στην ...
Συνέχεια...
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Μετρημένες Μέρες
Ρωμαίος και Ιουλιέτα: ένας εφηβικός έρωτας για εφήβους
Απαγορεύτηκε το ανέβασμα του ‘Καβγατζή’ στην Αθηναϊδα!
Παράταση παραστάσεων για τις ‘8 Γυναίκες’
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο
Σεμινάριο χορού και κίνησης με τον Φώτη Νικολάου
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Workshop με τους Action Hero
Μετά…
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar
ΑΩ
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς
DanceSing Performance!
O John Malkovich για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου
Κάρμεν
Jesus Christ…
Λιωμένο Βούτυρο Revisited
Ο Σκύλος, η Νύχτα και το Μαχαίρι –
Φιλοσοφία στη Σκηνή | Ντέιβιντ Χιουμ την Παρασκευή
Η Προσπερίνα και ο Ναύτης
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή
Πολύ Κακό και Τίποτα
To party των Forced Entertainment στο Bios
Athens Fringe Festival 2010 – Η μεγάλη συνάντηση
Οι ‘Δανειστές΄του Στριντμεργκ στο Θέατρο Επί Κολωνώ
‘Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας’ στο Θέατρο της
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου