20 Μαρτίου- 17 Μαΐου

Έναν αιώνα σχεδόν μετά τη βύθιση του, θρυλικού πλέον, Τιτανικού ο Κωνσταντίνος Ρήγος στήνει το δικό του ταξίδι στο φανταστικό, με όχημα τα θραύσματα των ιστοριών των φαντασμάτων που είναι πια οι χιλιάδες εκείνοι που βρέθηκαν εκεί. Ιστορίες μπλεγμένες με συναισθήματα που παραμένουν ίδια, σε όποιο σημείο του χρόνου και αν συναντήσεις τους ανθρώπους που τα αισθάνονται. Η έννοια της απώλειας, οι προσωπικοί φόβοι και οι φοβίες του καθενός, η μοναξιά, η αποξένωση, ένα νεκρό πάθος, ο έρωτας, το τέλος του, όλα συναντιούνται σε ένα ναυάγιο, στο μουσικό ταξίδι του χορογράφου/ σκηνοθέτη/ visual artist κ.α. πολλά κυρίου Ρήγου.

Μετά τη σάλα του Rex, με την sold out Bossa Nova του που μας λίκνισε την περασμένη σεζόν στους feelgood ρυθμούς της -και πρόσφατα μεταφέρθηκε και στη Θεσσαλονίκη με επιτυχία- ο πολυπράγμων κύριος Ρήγος επιστρέφει στο Εθνικό, στην αχανή σκηνή του Χώρου Δ’ της Πειραιώς 260 αυτή τη φορά, με μια electro-dance tragedy. Έτσι περιγράφεται στα Δελτία Τύπου και στο πρόγραμμα του Εθνικού, έτσι την αναφέρει ο ενορχηστρωτής της και ως τέτοιο οφείλει να αντιμετωπιστεί το θέαμα με τον τίτλο «Τιτανικός». Διότι στην απλή ερώτηση που ακολούθησε από παριστάμενους και μη φίλους και γνωστούς μετά την πρεμιέρα του «Σου άρεσε;» χρειάστηκα διευκρινίσεις για να είμαι σαφής και ειλικρινής στην -διόλου επεξεργασμένη εκείνη τη στιγμή – απάντησή μου. Σπανίως μου είναι δύσκολο να απαντήσω με ένα λακωνικό «ναι» ή «όχι». Κι όμως, αυτή τη φορά όποια και από τις δύο απαντήσεις κι αν διάλεγα δεν θα ήμουν 100% ειλικρινής.

Τιτανικός

Ως θεατρική παράσταση μειονεκτεί ελλείψει δομής και κειμένου και άρα υιοθετώ την άρνηση. Ως χοροθέατρο παραλείπει να αξιοποιήσει εξαιρετικούς ερμηνευτές και δεν καταφέρνει να παρασύρει άρα επιλέγω τη μεσοβέζικη οδό του «έτσι κι έτσι». Ως performance, όμως, με εξαίρεση κάποια σημεία που θα μπορούσαν να είναι πιο συμπαγή, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα, πρωτότυπη και ευχάριστη προσέγγιση σε ένα μυθικό, πια, συμβάν και αξίζει τη θετική μου απάντηση.

Το χλιαρό χειροκρότημα και αρκετά αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν διάσπαρτα μετά το τέλος της performance μαζί με τις όποιες εμπάθειες μαγνητίζει ο αμφιλεγόμενος πια δημιουργός, προϊδεάζουν για την συνέχεια της πορείας του Τιτανικού που πιθανολογείται να βυθιστεί σε έναν ωκεανό επικρίσεων. Υιοθετώντας την πολύ εύστοχη κριτική μιας φίλης (όχι δημοσιογράφος ή κριτικός, μια απλή θεατής) θα συμφωνήσω μαζί της μεταφέροντάς την αυτούσια: «Οι διανοούμενοι τον θεωρούν λαϊκό και οι λαϊκοί τον θεωρούν διανοούμενο. Το crossover είναι το μεγαλύτερο ταλέντο του».

Τιτανικός

+ Η Δήμητρα Ματσούκα που τα τελευταία χρόνια κάνει- κατά την προσφιλή δημοσιογραφική έκφραση- «στροφή στην ποιότητα» και συμμετέχει σε international παραγωγές («El Greco»), κερδίζει βραβεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης («Σκλάβοι στ Δεσμά της») δεν είχε καταφέρει ποτέ να με πείσει έως τον «Τιτανικό». Στο αχανές λευκό σκηνικό με τους πολλούς -και αρκετούς αξιολογότερους, είναι η αλήθεια- συναδέλφους της καταφέρνει να κλέψει την παράσταση και να είναι η αδιαφιλονίκητη πρωταγωνίστρια με μια ερμηνεία πραγματικά αξιοσημείωτη.

– Με τόσο αξιόλογο ανθρώπινο υλικό στα χέρια του, όπως η Μαρία Ναυπλιώτου ή η Έλενα Τοπαλίδου κακώς ο Ρήγος επέλεξε να ξεχωρίσει μία και μόνο από το θίασό του ως πρωταγωνίστρια καταστρέφοντας μια ισορροπία που θα μπορούσε σε άλλη περίπτωση να είναι αριστουργηματική.

+ Ο Άρης Λεμπεσόπουλος αποτίναξε την υποκριτική μανιέρα του με τις σπασμένες αναπνοές στην εκφορά του λόγου και με αυτο-χιουμοριστική διάθεση ξεχώρισε ως κάτι νέο και φρέσκο. Μια ερμηνεία τόσο απολαυστική όσο εκείνη στην παράσταση «Μπελβεντέρε» του Αμόρε το μακρινό 1995. Ιδιαίτερα απαγγέλλοντας το μεταφρασμένο ποίημα/μανιφέστο του J.G. Ballard «What I believe».

Τιτανικός

– Το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός του Κωνσταντίνου Ρήγου υπάρχουν by default, όπως και η διάθεσή του για παιχνίδι και fun, στις παραστάσεις του. Δυστυχώς στην συγκεκριμένη το αποτέλεσμα της επιλογής του να δώσει στον Αιμίλιο Χειλάκη το ρόλο εγκύου γυναίκας δεν ήταν και τόσο διασκεδαστικό και τσαλαβουτούσε στα όρια της φαιδρότητας.

+ Η Ιωάννα Παππά ήταν η καλύτερη ενσάρκωση της Kylie Minogue στο πάρτι που στήθηκε στη σκηνή του Εθνικού, με πράγματι αξιοποιημένο τόσο το physique της όσο και την αυτοσαρκαστική διάθεση που λείπει από τις ερμηνείες της συνήθως.

– Η Έλενα Τοπαλίδου είναι μια από τις καλύτερες χορεύτριες της χώρας μας. Παρότι έχει περάσει σε άλλο στάδιο και από φέτος δοκιμάζει τις δυνάμεις της στην υποκριτική η απουσία ενός δικού της σόλο ήταν αισθητή.

+ Ο Δημοσθένης Γρίβας, συνεργάτης του Κωνσταντίνου Ρήγου στο κομμάτι της μουσικής εδώ και καιρό, έφτιαξε διασκευές ταιριαστές στο ύφος της performance αλλά και στις δυνατότητες των ερμηνευτών.

– Η αγάπη του σκηνοθέτη/ χορογράφου για το γυμνό μπορεί να είναι δεδομένη αλλά αυτή τη φορά τα γυμνά κορμιά των χορευτών έμοιαζαν λιγάκι παράταιρα, περιττά. Σαν να βρέθηκαν εκεί απλώς και μόνο επειδή όλοι περιμένουμε από τις παραστάσεις του Ρήγου να είναι πασπαλισμένες και με λίγο γυμνό.

Τιτανικός

+ «Save the Iceberg» έγραφαν τα λευκά t-shirts του θιάσου στην τελευταία πράξη του πάρτι με φλούο πορτοκαλί, φούξια και λεμονί γράμματα κάνοντάς μας να χαμογελάσουμε επιτέλους με αυτό το μικρό χιουμοριστικό στοιχείο που, σε γενικές γραμμές, έλειπε.

– Η προσήλωση στη φόρμα, το στιλιζάρισμα και τα tableau vivant είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν συγκρίσεις, αναπόφευκτα, με έτερο διάσημο -και ιδιαζόντως πλέον mainstream- χορογράφο της χώρας μας. Και αυτό είναι κρίμα μια που ο καθένας έχει, εδώ και χρόνια, το προσωπικό του ύφος και στιλ.

+ Το αποχαιρετιστήριο γράμμα του Παναγιώτη Κοντονή (δεν το ερμηνεύει ο ίδιος) με τους 24 λόγους για να μείνει και τους 40 λόγους για να φύγει κανείς έδωσε μια (απαλή) σφαλιάρα σε όσους έχουν καταγράψει παρόμοιες λίστες στη ζωή τους προσπαθώντας να πάρουν τη «σωστή» απόφαση.

– Αναξιοποίητος έμεινε και ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης που περισσότερο είχε το ρόλο φιγούρας παρά υποκριτή.

+ Η Μαρία Ναυπλιώτου μας υπενθύμισε, μετά την αποκαλυπτική σε αυτό το πεδίο Bossa Nova, πως εκτός από υποκριτικό ταλέντο διαθέτει και χαρισματική φωνή ερμηνεύοντας, ανάμεσα σε άλλα, ακόμα και Edith Piaf με τρόπο ξεχωριστό και πολύ δικό της.

– Η διάρκεια της παράστασης θα μπορούσε να συμπτυχθεί πετυχαίνοντας ένα πολύ πιο ηλεκτρισμένο αποτέλεσμα.

+ Η pop αισθητική δεν είναι ταυτόσημη με την προχειρότητα. Η παράσταση είναι pop, αισθητικά, ιδεολογικά και ηχητικά. Αυτό δε σημαίνει, όμως, πως δεν είναι καλοδουλεμένη.

Τιτανικός

Σκηνοθεσία/ Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Κοστούμια: Νατάσα Δημητρίου
Μουσική: Δημοσθένης Γρίβας
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Δραματολόγος: Ξένια Αηδονοπούλου
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Έλενα Σκουλά, Νικόλας Στραβοπόδης

Παίζουν: Αντώνης Αντωνίου, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Έμιλυ Κολιανδρή, Παναγιώτης Κοντονής, Γιώργος Κοτσιφάκης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Μαρκέλλα Μανωλιάδου, Δήμητρα Ματσούκα, Σάββας Μπαλτζής, Αμάλια Μπένετ, Μαρία Ναυπλιώτου, Ιωάννα Παππά, Έλενα Τοπαλίδου, Ιωάννα Τουμπακάρη, Γιάννης Τσεμπερλίδης, Αιμίλιος Χειλάκης και οι μαθητές της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου.

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων

Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββ 9.30 μ.μ.
Κυριακή 8.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων

Τετάρτη, Πέμπτη
Διακεκριμένη Ζώνη: 20 €
Ζώνη Α και Β:16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή:
Διακεκριμένη ζώνη: 26 €
Ζώνη Α: 23 €
Ζώνη Β: 16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Φοιτητικό ή Νεανικό κάτω των 23 ετών :13 €

Πειραιώς 260, Χώρος Δ
Πειραιώς 260
Τηλ: 210 4838739, 210 3305074

links
www.titanic2009.blogspot.com
www.n-t.gr
www.rigosk.gr

Διάβασε επίσης...
Εθνική κάρτα
Ξεκίνησε την περασμένη σεζόν και επαναλαμβάνεται φέτος η ιδέα της κάρτας συνδρομών για τις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου. Σκοπός η εδραίωση μιας μακροπρόθεσμης θέσης με τους θεατές και η προσφορά πιο προσιτών τιμών σε εκείνους που θέλουν να παρακολουθήσουν περισσότερες από μία ή και όλες τις παραστάσεις του φετινού ρεπερτορίου. ...
Συνέχεια...
Ζήλια σε τρία φαξ για δεύτερη σεζόν
Πρεμιέρα: 27 ΣεπτεμβρίουΘα μπορούσαν να είναι και e-mails ή μηνύματα στο myspace, το facebook ή το Msn αλλά τελικά είναι μερικά φαξ, εξίσου απρόσωπα τα οποία ανταλλάσσονται πυρετωδώς ανάμεσα σε τρεις γυναίκες που δεν έχουν συναντηθεί ποτέ και δε γνωρίζουν η μία την άλλη. Κοινό σημείο ανάμεσά τους: ένας άντρας.Τόπος: ...
Συνέχεια...
Μαθήματα Βίας [Μόνο την Αλήθεια Μέρος ΙΙ]
Θυμάστε το Μεγαλύτερο Μάγο του κόσμου, τους μαθητές του και το βιβλίο της Αλήθειας που αναζητούσαν με μανία μπλέκοντας σε τρομερές (και τρομερά αστείες) περιπέτειες;Εμείς δηλώσαμε ξανά και ξανά τον ενθουσιασμό μας όπως μπορείτε να δείτε και εδώ και περιμέναμε υπομονετικά ώσπου ο Βασίλης Μαυρογεωργίου και οι συνεργάτες του να ...
Συνέχεια...
Τζον Γαβριήλ Μπόρκμαν | Schaubühne Berlin | Φεστιβάλ Αθηνών
Το τρομερό παιδί του γερμανικού θεάτρου, ο γνωστός από τις παραστάσεις του στη Βερολινέζικη Schaubühne που τόσο δημοφιλής και αγαπητή είναι στη χώρα μας τελευταία επιστρέφει και φέτος -για 5η φορά- στο φιλόξενο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου με δύο παραστάσεις. Στη δεύτερη θα δοκιμάσει για πρώτη φορά τις δυνάμεις ...
Συνέχεια...
‘Ταξίδι γύρω από τη χύτρα μου’ με τον Σταμάτη Γαρδέλη στο Θέατρο της Ημέρας
Ο Σταμάτης Γαρδέλης είναι εδώ, σε περίπτωση που αναρωτιέστε που στο καλό χάθηκε αυτό το παιδί! Και για το καλοκαίρι ετοίμασε μια μουσική κωμωδία καταστάσεων του Ευγένιου Λαμπίς, μια αθώα, απλή ιστορία ηθών που θα περιοδεύσει ανά τους Δήμους προσφέροντας διασκεδαστικές στιγμές στους θεατές. Το έργο Ο Αλζεαντόρ ντυ Ουαρέ, ...
Συνέχεια...
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
...Θα λέγαμε αν εξακολουθούσαμε Α. Να είμαστε τόσο ρομαντικοί ώστε να πιστεύουμε πως διαθέτουμε ακόμα εποχές και το φθινόπωρο θα μας καλωσορίσει με μερικές στάλες βροχής και Β. Αν δεν είχαμε ακόμα μερικές κουβέντες να πούμε για το καλοκαίρι!Λίγα πράγματα συμβαίνουν πια στην πόλη -με εξαίρεση μερικές ακόμα παραστάσεις του ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Ο πρίγκιπας του Χόμπουργκ
Μετά την «Ήμερη» του Ντοστογιέφσκι στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων, τον περίφημο μονόλογο τον οποίο περιμέναμε τόσο εμείς όσο και ο δημιουργός και πρωταγωνιστής της παράστασης, ο διαβόητος κύριος Λευτέρης Βογιατζής, να υλοποιηθεί δημιουργώντας ουρές και ουρές έξω από το μικροσκοπικό θεατράκι της Οδού Κυκλάδων ο σπουδαίος νεοέλληνας σκηνοθέτης επανέρχεται ...
Συνέχεια...
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας ανοίγει τα φτερά του
To ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας τον τελευταίο χρόνο επιδιώκει να πλησιάσει τους θεατές του αλλά και να αποκτήσει καινούργιους  εκτός γεωγραφικών συνόρων. Οι φετινές παραγωγές του «ο Γλάρος» και η «…Και Ιουλιέτα» ακούστηκαν πολύ στη Β. Ελλάδα, σημείωσαν επιτυχία και για πρώτη φορά ανεβαίνουν στην Αθήνα. Πριν λίγους μήνες, σε μια συζήτηση που είχα ...
Συνέχεια...
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
Το «Τρίπτυχο», που ανήκει στα τελευταία έργα της Έντνα Ο' Μπράιαν, είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό έργο με έντονα στοιχεία ειρωνείας, σαρκασμού και χιούμορ. Σ΄ όλη τη διάρκεια τού, κυριαρχούν έντονα τρία συναισθήματα: Λαγνεία, ζήλια, επιθυμία. Θέμα του το αιώνιο πρόβλημα του τι είναι αγάπη και πώς αυτή μπορεί να γίνει ...
Συνέχεια...
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
3 χορογραφίες μικρής διάρκειας Ο στόχος του Arc for Dance είναι να παρουσιάσει μικρής διάρκειας παραγωγές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιλογή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί ένα ετερόκλητο σύνολο με κομμάτια που θα διαφέρουν μεταξύ τους σε ύφος και κινησιολογία. Η μικρή διάρκεια των κομματιών ...
Συνέχεια...
‘8 Γυναίκες’ στην Πειραιώς 260 – Κερδίστε προσκλήσεις για την πρεμιέρα!
Οι 8 Γυναίκες του Ρομπέρ Τομά έκαναν την πρεμιέρα τους το καλοκαίρι στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου με 8 άνδρες πρωταγωνιστές. Το Νοέμβριο επιστρέφουν για να μας ξεναγήσουν στις ζωές τους σε είκοσι μόνο παραστάσεις στον ίδιο χώρο, τη γνωστή, πια (ελπίζουμε) Πειραιώς 260.Το έργο του Ρομπέρ Τομά 8 Femmes ...
Συνέχεια...
Ο Elvis Ζει! στο arthouse – Κερδίστε προσκλήσεις!
Θεωρία συνωμοσίας, διαφημιστικό πυροτέχνημα, φαντασίωση πιστών ή κάτι άλλο;Το νέο θεατρικό έργο του Γιώργου Αμυρά, «Ο Elvis Ζει!» και θα βασιλεύει στο arthouse, σε σκηνοθεσία Ζωής Ξανθοπούλου έως τις 30 Απριλίου.Με επίκεντρο την αιφνιδιαστική επίσκεψη μίας μάνας στη φοιτήτρια κόρη της, η υπόθεση εξελίσσεται στην πόλη του σήμερα. Πώς είναι, ...
Συνέχεια...
Mistero Buffo @ Θησείον
Αν φορούσαμε καπέλο γελωτοποιού θα το βγάζαμε και θα κάναμε βαθιά υπόκλιση στην ομάδα Επτάρχεια και το Θωμά Μοσχόπουλου για την παράστασή τους.  Τι σας λέω τώρα για καπέλα και, μάλιστα, γελωτοποιού θα μου πείτε. Αρχικά θέλω να σας πω πως ό,τι καπέλο και αν φοράτε θα το βγάλετε και θα ...
Συνέχεια...
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης
Λίγο πριν το μεσοπόλεμο και την άνοδο του ναζισμού στην Ευρώπη, στην όμορφη Βιέννη, εκτυλίσσονται οι ιστορίες του Έντεν Βον Χόρβατ. Ο Γιάννης Χουβαρδάς επέλεξε το συγκεκριμένο έργο για να μας υπενθυμίσει τη σκηνοθετική του καριέρα που μόλις επανεκκινήθηκε με τον τίτλο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου. Η περιπέτεια ...
Συνέχεια...
Παπακαλιάτης – Ζούνη στις Ανθρώπινες Φωνές του Jean Cocteau
Στο πλαίσιο της έκθεσης «Ο Jean Cocteau Στην Ελλάδα» που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη παρουσιάστηκαν τρία μονόπρακτα σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή και επεφύλαξαν μια ευχάριστη έκπληξη που επαναλαμβάνεται για λίγες παραστάσεις φέτος και πάλι στη σκηνή του Θέατρου Χορν και λίγο προτού ξεκινήσει η προγραμματισμένη (σε επανάληψη) παράσταση «Το τρέντι ...
Συνέχεια...
Η Ηλέκτρα του Θωμά Κινδύνη
Ο Θωμάς Κινδύνης και οι Μορφές Έκφρασης επιστρέφουν δέκα χρόνια μετά με την Ηλέκτρα του Σοφοκλή, μια παράσταση που έχει γραφτεί στη μνήμη του θεατρόφιλου κοινού. Διαβάστε τη συνέντευξη του σκηνοθέτη εν αναμονή της νέας άφιξης της επιτυχημένης παράστασης. Για ποιους λόγους επιλέξατε την ΗΛΕΚΤΡΑ του Σοφοκλή; Η Ηλέκτρα είναι από τα ...
Συνέχεια...
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το δημοφιλές έργο του πρώην δημοσιογράφου και νυν βραβευμένου συγγραφέα Roland Schimmelpfennig «Αραβική Νύχτα» ίσως να το θυμάστε από την παράσταση του Αμόρε σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κουρτάκη το 2004 και ο συγγραφέας να σας είναι οικείος από το έργο «Push Up» που παρουσιάστηκε στο ίδιο θέατρο το 2003 σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Μία ‘ΝευρΟδύσσεια’ στο Θέατρο Τέχνης
"...και σάμπως όνειρο η ψυχή γυρίζει..."Η Οδύσσεια είναι το πιο διάσημο ταξίδι επιστροφής του ανθρώπου στη γενέθλια γη του μετά από μια μεγάλη, λαβυρινθώδη περιπλάνηση στον κόσμο.Στις μέρες μας η επιστήμη με τα σύγχρονα μονοπάτια της: Μοριακή Βιολογία, Νευροβιολογία , Νευροψυχολογία κτλ μοιάζει να κάνει ένα ταξίδι εξερεύνησης μέσα στο ...
Συνέχεια...
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο τραγικός χαμός ενός μικρού αγοριού είναι το δραματικό επίκεντρο που δημιουργεί κύματα στις ζωές μιας τυπικά δυσλειτουργικής Ιψενικής οικογένειας. Η ομάδα Grasshopper αποδομεί τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας του «Μικρού Έγιολφ», ενός έργου της τελευταίας περιόδου του Ίψεν, αποκαλύπτοντας τα ζωντανά ανδρείκελα, που στην πραγματικότητα είναι, ικανά μόνο ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ έκανε το μυθιστόρημα του Τζον Μπούκαν (δημοσιευμένο το 1915) ταινία (το 1935) και δεν ήταν ο μόνος αφού ακολούθησαν δύο ακόμα κινηματογραφικές εκδοχές. Ο Πάτρικ Μπάρλοου το διασκεύασε σε θεατρικό έργο. Μια σάτιρα με διαρκείς ανατροπές και σκηνικές αλλαγές, μια κωμωδία που καταφέρνει να κρατήσει σε εγρήγορση ...
Συνέχεια...
Νύχτα Ραδιοφόνων
Ο Τεχνοχώρος γκρεμίστηκε. Και αυτό θα έπρεπε να έχει φωτίσει τη λυχνία του γλόμπου που φιγουράρει πάνω από το κεφάλι του Γιάννη Κακλέα. Σκέψου comic straps, σκέψου «κόμικς» την παράσταση για την οποία τον αγαπήσαμε τόσο πολύ που κοντέψαμε εξαιτίας του να συγχωρέσουμε το θέατρο για όλη τη συσσωρευμένη σοβαροφάνεια ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Η αρχική επιθυμία και πρόθεση του Κώστα Φιλίππογλου, του Δημήτρη Κουρούμπαλη και της Κατερίνας Λούρα ήταν να ανεβάσουν μια τραγωδία. Όμως, όπως πάντα, μεγάλα γεγονότα στις μικρές ζωές τους, επηρέασαν την δουλειά τους. Τους ξύπνησαν αναμνήσεις, παιδικές επιθυμίες και πυροδότησαν προβολές. Και κατέληξαν σε μια ξεκαρδιστική κωμικοτραγωδία. Η νεύρωση είναι κληρονομική; Πόσες ...
Συνέχεια...
Tiger Lillies : Freakshow
Πολλά λόγια δεν χρειάζονται για τους πολυαγαπημένους του ελληνικού κοινού. Από τότε που μας συστήθηκαν, το 2003, απέκτησαν φανατικούς θαυμαστές. Το Γυάλινο Μουσικό Θέατρο σειόταν τότε από τις μουσικές τους και οι ουρές πλήθαιναν στον παράδρομο της Συγγρού. Οι εμφανίσεις τους πάντοτε ήταν sold out και οι προβοκάτορες μουσικοί μας ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ και πάλι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Τη θεατρική διασκευή της νουβέλας του Νικολάι Λέσκοφ «Η λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ» και του λιμπρέτου της όπερας του Ντμίτρι Σοστακόβιτς «Κατερίνα Ισμαΐλοβα» από την Μάρθα Φριντζήλα, η οποία υπογράφει και τη σκηνοθεσία παρουσιάζει και πάλι το Θέατρο του Νέου Κόσμου μετά τη μεγάλη επιτυχία της περσινής σεζόν.Διαβάστε την παρουσίαση ...
Συνέχεια...
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
Στο ψυχολογικό θρίλερ Στην Εξοχή, ένα έργο του καινοτόμου Βρετανού συγγραφέα Μάρτιν Κριμπ, ο σαραντάρης γιατρός Ρίτσαρντ και η γυναίκα του Κορίν μετακομίζουν μαζί με τα δύο τους παιδιά από την πόλη στην εξοχή, προκειμένου να ξαναχτίσουν τη σχέση τους και να βρουν γαλήνη. Οι παλιές πληγές, όμως, θα ξανανοίξουν, ...
Συνέχεια...
Unmythable @ Bios
Όλοι οι μύθοι της (αρχαίας) Ελλάδας σε μία εκστρατεία. Ξέρετε που μπορείτε να συναντήσετε τον Ευριπίδη, τον Αριστοτέλη, τον Σοφοκλή, τον Ιάσωνα, την Μήδεια, τον Ηρακλή, την Περσεφόνη, τον Άδη, την Δήμητρα, τον Δία και μερικά ακόμα οικεία σας πρόσωπα εν έτει 2013; Στη σκηνή του Bios. Μέχρι και την Κυριακή ...
Συνέχεια...
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο Αργώ Studio – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μια παράσταση σαν παιχνίδι αναζήτησης, σαν μέσα σε λαβύρινθο, ένα «ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις» για κάτι, που, όπως λέει το μικρό κορίτσι της ιστορίας, μπορεί να μοιάζει με ομπρέλα ή ελέφαντα. Βέβαια ο κύριος Κ θα εμφανιστεί τελικά. Κάπου αλλού. Κι η παράσταση θα τελειώσει. Κάπου αλλού, όμως, ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Εθνική κάρτα
Ζήλια σε τρία φαξ για δεύτερη σεζόν
Μαθήματα Βίας [Μόνο την Αλήθεια Μέρος ΙΙ]
Τζον Γαβριήλ Μπόρκμαν | Schaubühne Berlin | Φεστιβάλ
‘Ταξίδι γύρω από τη χύτρα μου’ με τον
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
I Will Survive
Ο πρίγκιπας του Χόμπουργκ
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
‘8 Γυναίκες’ στην Πειραιώς 260 – Κερδίστε προσκλήσεις
Ο Elvis Ζει! στο arthouse – Κερδίστε προσκλήσεις!
Mistero Buffo @ Θησείον
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης
Παπακαλιάτης – Ζούνη στις Ανθρώπινες Φωνές του Jean
Η Ηλέκτρα του Θωμά Κινδύνη
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Μία ‘ΝευρΟδύσσεια’ στο Θέατρο Τέχνης
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Τα 39 Σκαλοπάτια στο Θέατρο Κνωσός
Νύχτα Ραδιοφόνων
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Tiger Lillies : Freakshow
Κατερίνα Ισμαΐλοβα – Η Λαίδη Μάκβεθ του Μτσενσκ
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
Unmythable @ Bios
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο
Mαζί @ M art Space