20 Μαρτίου- 17 Μαΐου

Έναν αιώνα σχεδόν μετά τη βύθιση του, θρυλικού πλέον, Τιτανικού ο Κωνσταντίνος Ρήγος στήνει το δικό του ταξίδι στο φανταστικό, με όχημα τα θραύσματα των ιστοριών των φαντασμάτων που είναι πια οι χιλιάδες εκείνοι που βρέθηκαν εκεί. Ιστορίες μπλεγμένες με συναισθήματα που παραμένουν ίδια, σε όποιο σημείο του χρόνου και αν συναντήσεις τους ανθρώπους που τα αισθάνονται. Η έννοια της απώλειας, οι προσωπικοί φόβοι και οι φοβίες του καθενός, η μοναξιά, η αποξένωση, ένα νεκρό πάθος, ο έρωτας, το τέλος του, όλα συναντιούνται σε ένα ναυάγιο, στο μουσικό ταξίδι του χορογράφου/ σκηνοθέτη/ visual artist κ.α. πολλά κυρίου Ρήγου.

Μετά τη σάλα του Rex, με την sold out Bossa Nova του που μας λίκνισε την περασμένη σεζόν στους feelgood ρυθμούς της -και πρόσφατα μεταφέρθηκε και στη Θεσσαλονίκη με επιτυχία- ο πολυπράγμων κύριος Ρήγος επιστρέφει στο Εθνικό, στην αχανή σκηνή του Χώρου Δ’ της Πειραιώς 260 αυτή τη φορά, με μια electro-dance tragedy. Έτσι περιγράφεται στα Δελτία Τύπου και στο πρόγραμμα του Εθνικού, έτσι την αναφέρει ο ενορχηστρωτής της και ως τέτοιο οφείλει να αντιμετωπιστεί το θέαμα με τον τίτλο «Τιτανικός». Διότι στην απλή ερώτηση που ακολούθησε από παριστάμενους και μη φίλους και γνωστούς μετά την πρεμιέρα του «Σου άρεσε;» χρειάστηκα διευκρινίσεις για να είμαι σαφής και ειλικρινής στην -διόλου επεξεργασμένη εκείνη τη στιγμή – απάντησή μου. Σπανίως μου είναι δύσκολο να απαντήσω με ένα λακωνικό «ναι» ή «όχι». Κι όμως, αυτή τη φορά όποια και από τις δύο απαντήσεις κι αν διάλεγα δεν θα ήμουν 100% ειλικρινής.

Τιτανικός

Ως θεατρική παράσταση μειονεκτεί ελλείψει δομής και κειμένου και άρα υιοθετώ την άρνηση. Ως χοροθέατρο παραλείπει να αξιοποιήσει εξαιρετικούς ερμηνευτές και δεν καταφέρνει να παρασύρει άρα επιλέγω τη μεσοβέζικη οδό του «έτσι κι έτσι». Ως performance, όμως, με εξαίρεση κάποια σημεία που θα μπορούσαν να είναι πιο συμπαγή, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα, πρωτότυπη και ευχάριστη προσέγγιση σε ένα μυθικό, πια, συμβάν και αξίζει τη θετική μου απάντηση.

Το χλιαρό χειροκρότημα και αρκετά αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν διάσπαρτα μετά το τέλος της performance μαζί με τις όποιες εμπάθειες μαγνητίζει ο αμφιλεγόμενος πια δημιουργός, προϊδεάζουν για την συνέχεια της πορείας του Τιτανικού που πιθανολογείται να βυθιστεί σε έναν ωκεανό επικρίσεων. Υιοθετώντας την πολύ εύστοχη κριτική μιας φίλης (όχι δημοσιογράφος ή κριτικός, μια απλή θεατής) θα συμφωνήσω μαζί της μεταφέροντάς την αυτούσια: «Οι διανοούμενοι τον θεωρούν λαϊκό και οι λαϊκοί τον θεωρούν διανοούμενο. Το crossover είναι το μεγαλύτερο ταλέντο του».

Τιτανικός

+ Η Δήμητρα Ματσούκα που τα τελευταία χρόνια κάνει- κατά την προσφιλή δημοσιογραφική έκφραση- «στροφή στην ποιότητα» και συμμετέχει σε international παραγωγές («El Greco»), κερδίζει βραβεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης («Σκλάβοι στ Δεσμά της») δεν είχε καταφέρει ποτέ να με πείσει έως τον «Τιτανικό». Στο αχανές λευκό σκηνικό με τους πολλούς -και αρκετούς αξιολογότερους, είναι η αλήθεια- συναδέλφους της καταφέρνει να κλέψει την παράσταση και να είναι η αδιαφιλονίκητη πρωταγωνίστρια με μια ερμηνεία πραγματικά αξιοσημείωτη.

– Με τόσο αξιόλογο ανθρώπινο υλικό στα χέρια του, όπως η Μαρία Ναυπλιώτου ή η Έλενα Τοπαλίδου κακώς ο Ρήγος επέλεξε να ξεχωρίσει μία και μόνο από το θίασό του ως πρωταγωνίστρια καταστρέφοντας μια ισορροπία που θα μπορούσε σε άλλη περίπτωση να είναι αριστουργηματική.

+ Ο Άρης Λεμπεσόπουλος αποτίναξε την υποκριτική μανιέρα του με τις σπασμένες αναπνοές στην εκφορά του λόγου και με αυτο-χιουμοριστική διάθεση ξεχώρισε ως κάτι νέο και φρέσκο. Μια ερμηνεία τόσο απολαυστική όσο εκείνη στην παράσταση «Μπελβεντέρε» του Αμόρε το μακρινό 1995. Ιδιαίτερα απαγγέλλοντας το μεταφρασμένο ποίημα/μανιφέστο του J.G. Ballard «What I believe».

Τιτανικός

– Το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός του Κωνσταντίνου Ρήγου υπάρχουν by default, όπως και η διάθεσή του για παιχνίδι και fun, στις παραστάσεις του. Δυστυχώς στην συγκεκριμένη το αποτέλεσμα της επιλογής του να δώσει στον Αιμίλιο Χειλάκη το ρόλο εγκύου γυναίκας δεν ήταν και τόσο διασκεδαστικό και τσαλαβουτούσε στα όρια της φαιδρότητας.

+ Η Ιωάννα Παππά ήταν η καλύτερη ενσάρκωση της Kylie Minogue στο πάρτι που στήθηκε στη σκηνή του Εθνικού, με πράγματι αξιοποιημένο τόσο το physique της όσο και την αυτοσαρκαστική διάθεση που λείπει από τις ερμηνείες της συνήθως.

– Η Έλενα Τοπαλίδου είναι μια από τις καλύτερες χορεύτριες της χώρας μας. Παρότι έχει περάσει σε άλλο στάδιο και από φέτος δοκιμάζει τις δυνάμεις της στην υποκριτική η απουσία ενός δικού της σόλο ήταν αισθητή.

+ Ο Δημοσθένης Γρίβας, συνεργάτης του Κωνσταντίνου Ρήγου στο κομμάτι της μουσικής εδώ και καιρό, έφτιαξε διασκευές ταιριαστές στο ύφος της performance αλλά και στις δυνατότητες των ερμηνευτών.

– Η αγάπη του σκηνοθέτη/ χορογράφου για το γυμνό μπορεί να είναι δεδομένη αλλά αυτή τη φορά τα γυμνά κορμιά των χορευτών έμοιαζαν λιγάκι παράταιρα, περιττά. Σαν να βρέθηκαν εκεί απλώς και μόνο επειδή όλοι περιμένουμε από τις παραστάσεις του Ρήγου να είναι πασπαλισμένες και με λίγο γυμνό.

Τιτανικός

+ «Save the Iceberg» έγραφαν τα λευκά t-shirts του θιάσου στην τελευταία πράξη του πάρτι με φλούο πορτοκαλί, φούξια και λεμονί γράμματα κάνοντάς μας να χαμογελάσουμε επιτέλους με αυτό το μικρό χιουμοριστικό στοιχείο που, σε γενικές γραμμές, έλειπε.

– Η προσήλωση στη φόρμα, το στιλιζάρισμα και τα tableau vivant είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν συγκρίσεις, αναπόφευκτα, με έτερο διάσημο -και ιδιαζόντως πλέον mainstream- χορογράφο της χώρας μας. Και αυτό είναι κρίμα μια που ο καθένας έχει, εδώ και χρόνια, το προσωπικό του ύφος και στιλ.

+ Το αποχαιρετιστήριο γράμμα του Παναγιώτη Κοντονή (δεν το ερμηνεύει ο ίδιος) με τους 24 λόγους για να μείνει και τους 40 λόγους για να φύγει κανείς έδωσε μια (απαλή) σφαλιάρα σε όσους έχουν καταγράψει παρόμοιες λίστες στη ζωή τους προσπαθώντας να πάρουν τη «σωστή» απόφαση.

– Αναξιοποίητος έμεινε και ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης που περισσότερο είχε το ρόλο φιγούρας παρά υποκριτή.

+ Η Μαρία Ναυπλιώτου μας υπενθύμισε, μετά την αποκαλυπτική σε αυτό το πεδίο Bossa Nova, πως εκτός από υποκριτικό ταλέντο διαθέτει και χαρισματική φωνή ερμηνεύοντας, ανάμεσα σε άλλα, ακόμα και Edith Piaf με τρόπο ξεχωριστό και πολύ δικό της.

– Η διάρκεια της παράστασης θα μπορούσε να συμπτυχθεί πετυχαίνοντας ένα πολύ πιο ηλεκτρισμένο αποτέλεσμα.

+ Η pop αισθητική δεν είναι ταυτόσημη με την προχειρότητα. Η παράσταση είναι pop, αισθητικά, ιδεολογικά και ηχητικά. Αυτό δε σημαίνει, όμως, πως δεν είναι καλοδουλεμένη.

Τιτανικός

Σκηνοθεσία/ Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Κοστούμια: Νατάσα Δημητρίου
Μουσική: Δημοσθένης Γρίβας
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Δραματολόγος: Ξένια Αηδονοπούλου
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Έλενα Σκουλά, Νικόλας Στραβοπόδης

Παίζουν: Αντώνης Αντωνίου, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Έμιλυ Κολιανδρή, Παναγιώτης Κοντονής, Γιώργος Κοτσιφάκης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Μαρκέλλα Μανωλιάδου, Δήμητρα Ματσούκα, Σάββας Μπαλτζής, Αμάλια Μπένετ, Μαρία Ναυπλιώτου, Ιωάννα Παππά, Έλενα Τοπαλίδου, Ιωάννα Τουμπακάρη, Γιάννης Τσεμπερλίδης, Αιμίλιος Χειλάκης και οι μαθητές της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου.

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων

Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββ 9.30 μ.μ.
Κυριακή 8.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων

Τετάρτη, Πέμπτη
Διακεκριμένη Ζώνη: 20 €
Ζώνη Α και Β:16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή:
Διακεκριμένη ζώνη: 26 €
Ζώνη Α: 23 €
Ζώνη Β: 16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Φοιτητικό ή Νεανικό κάτω των 23 ετών :13 €

Πειραιώς 260, Χώρος Δ
Πειραιώς 260
Τηλ: 210 4838739, 210 3305074

links
www.titanic2009.blogspot.com
www.n-t.gr
www.rigosk.gr

Διάβασε επίσης...
‘O Ηλίθιος’ στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού για δεύτερη χρονιά
Μπορεί ο Χουβαρδάς να έχει εδώ και καιρό ανακοινώσει ένα ποικίλο και εντυπωσιακά ενδιαφέρον ρεπερτόριο για τη φετινή σεζόν αλλά οι επαναλήψεις επιτυχημένων παραστάσεων - που μάλιστα λόγω ατυχιών δεν παίχτηκαν και τόσο πολύ πέρυσι - είναι απαραίτητες, ειδικά όταν υπάρχει λόγος, σπανίως, αλλά όντως στην περίπτωση αυτή. Από τις ...
Συνέχεια...
‘Οι Δούλες’ του Ζενέ στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Η εταιρεία Θεατρικής Έρευνας και Παιδείας «Διάφανο Θέατρο» θα συμμετάσχει στο «Φεστιβάλ Θεατρικών Σχημάτων» στην Αθήνα με την παραγωγή «Οι Δούλες» του Ζαν Ζενέ που ανέβηκε στο θέατρο «Αγορά» την θεατρική περίοδο 2008-2009.Η παράσταση είναι σε σκηνοθεσία Γιώργου Φραντζόλα , σκηνικά-κοστούμια Θεοδώρας Τσούλου και παίζουν : Σεσίλια Χαρμπίλα (Κλαίρη), Ισμήνη ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
‘Καϋμός’ στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
"Απ΄όλες τις συμφορές που βρίσκουνε τους ανθρώπους η πιο μεγάλη είναι ο έρωτας". Ένα νεανικό ποίημα, που αποκαλύπτει μια άγνωστη πτυχή του ταλέντου και της ευαισθησίας του Καρόλου Κουν, γίνεται η αφορμή για μια παράσταση πάνω στον έρωτα, για την επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννησή του."Την αρρώστια ...
Συνέχεια...
Ιφιγένεια εν Ταύροις – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η Ιφιγένεια εν Ταύροις του Ευριπίδη απ' όλες τις τραγωδίες είναι αυτή που βασίζεται περισσότερο στην πλοκή της και λιγότερο στους χαρακτήρες της. Είναι ευφυώς φτιαγμένη με τέτοια συστατικά ώστε να θυμίζει περιπετειώδη ταινία αγωνίας: Θα καταφέρει ο Ορέστης να γλιτώσει τη θυσία απ' το χέρι της ίδιας του της ...
Συνέχεια...
Οδύσσεια sneak peek
Αν γράφετε ή γνωρίζετε κάποιον που να γράφει για θέατρο αλλά να μην είναι αυτή η μοναδική ασχολία του θα ξέρετε ήδη πως εκτός από τις εκατοντάδες, κυριολεκτικά, παραστάσεις που καλείται να προλάβει να δει κάθε σεζόν, προσκαλείται και σε αντίστοιχο αριθμό συνεντεύξεων τύπου για αυτές τις παραστάσεις. Γεγονός αυταπόδεικτο ...
Συνέχεια...
Έρως & Τέλος ή Τα Δάκρυα του Ψαριού Μέσα στη Θάλασσα
Ξεκαρδιστικές ή μελαγχολικές συνταγές για κλαμμένη κουτσομούρα του αλμυρού νερού με πράσινο πιπέρι και εσάνς εγκατάλειψης. Τέσσερις ηθοποιοί και δυο χορευτές προσπαθούν μέσα από το λόγο και την κίνηση να απαντήσουν στα αιώνια απάτητα ερωτήματα για τον έρωτα, την έλξη, το τέλος και το κλάμα κάτω από το βυθό. Φίλοι και εραστές, ...
Συνέχεια...
Adieu Maurice
Οι τίτλοι μοιράζονται απλόχερα και χωρίς διόλου φειδώ σε πρόσωπα μείζονος ή ελάσσονος σημασίας κατά καιρούς. Ορισμένοι όμως αξίζουν και με το παραπάνω στον κάτοχό τους, όπως αυτός του «ιδρυτή του σύγχρονου χορού» για το χορογράφο Μορίς Μπεζάρ. Πέθανε χθες, πλήρης ημερών, σε ηλικία 80 χρονών στην Ελβετία, όπου διηύθυνε ...
Συνέχεια...
Μια Τεράστια Έκρηξη
Ποιος ήταν ο ήρωας των παιδικών σας χρόνων και ποιο είναι αυτό το μεγάλο μπαμ της ενήλικης ζωής; Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου έθεσε τα ερωτήματα πέρυσι και τα επαναλαμβάνει, για λίγες παραστάσεις, και φέτος.  Ο Γιώργος (Γιώργος Πυρπασόπουλος) είναι η κυριολεκτική ενσάρκωση του ανθρώπου της διπλανής πόρτας. Είναι ο «εγώ», ο «εσύ» ...
Συνέχεια...
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Την Όλγα και τον Γιάννη τους έχετε γνωρίσει πίσω από την μπάρα του Kinky όπου σας έχουν σερβίρει πολλά πολλά ποτά και σας έχουν προσφέρει πολλή και καλή μουσική. Τους έχετε δει και αλλού, σε θεατρικές σκηνές και κινηματογραφικά πανιά και ο καιρός έφτασε να εγκαινιάσουν τον χώρο τους, το ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Δεν ξέρω πόσοι απο τους χιλιάδες θεατές αυτού του διημέρου πήραν την απόφαση να κατέβουν στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου για να δουν τα πάθη της ερωτοχτυπημένης βασίλισσας της Τροιζήνας και πόσοι για να δουν από κοντά τη ντίβα Έλεν Μίρρεν του Peter Greenaway και της «Βασίλισσας». Ωστόσο μικρή σημασία ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα από Ρέππα – Παπαθανασίου
Αν δεν ξέρετε το Μιχάλη Ρέππα και τον Θανάση Παπαθανασίου μάλλον επισκέπτεστε για πρώτη φορά τη χώρα μας και δεν έχετε ποτέ διαβάσει ελληνικές εφημερίδες, δεν έχετε παρακολουθήσει TV και γενικά δεν έχετε ασχοληθεί με τίποτα από όσα συνθέτουν τη σύγχρονη ελληνική παραγωγή. Τα «χτυπήματά» τους γνωρίζουν πάντα μεγάλη εμπορική ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Ο Τ. Σ. Έλιοτ καταπιάνεται στο «Κοκτέιλ Πάρτυ» με τα προβλήματα του γάμου, των κατακερματισμένων και συγκρουσιακών σχέσεων, των μεγάλων εσωτερικών διλημμάτων, της προσωπικής απομόνωσης. Πρόκειται για ένα έργο δυνατό, με ευφυείς και κοφτερούς διαλόγους, το οποίο επέλεξε να ανεβάσει η Βαρβάρα Μαυρομάτη, γιατί «αναφέρεται σε θέματα που μας ...
Συνέχεια...
Συνεχίζεται το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας
Το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας άνοιξε και πάλι τους ορίζοντές του σε παλιούς και νέους δημιουργούς δροσίζοντας με τις εικόνες του τον καυτό μήνα στο κέντρο της πόλης και έως τις 15 Ιουλίου θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των ...
Συνέχεια...
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
08/06 - 09/06 Το αυγό | ZYWY Ένα κείμενο. Δύο κλόουν.Φόβος. Αναμονή. Απογοήτευση. Γιατί;Για το καινούργιο. Για το άγνωστο. Για την αβεβαιότητα. Πώς; Σαν το αυγό! Βραστό, τηγανητό, μελάτο, ομελέτα, στραπατσάδα..Πολλοί τρόποι για να φας ένα αυγό.Πολλοί τρόποι για να δώσεις ζωή σ' ένα κείμενο.Δύο κλόουν προσπαθούν να αφηγηθούν μια ...
Συνέχεια...
‘Βίοι Αγίων’ από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό
Από 22 Φεβρουαρίου 2009 Είναι πολλοί, πάρα πολλοί οι σιωπηλοί άνθρωποι.Που δεν θέλουν ή δεν μπορούν ή δεν πρέπει να μιλήσουν.Είναι πολλοί, πάρα πολλοί, αυτοί που απόψε δέονται μέσα εις την σιγήν,χωρίς να τολμούν να πουν τας ευχάς των.ΒΙΟΙ ΑΓΙΩΝ α) 29 λεπτά ΤΟ ΦΩΣ, μια παράσταση μικρού μήκους β) ...
Συνέχεια...
Neverland | Blood On The Dancefloor
Ο Παναγιώτης Κοντόνης και η Έλενα Τοπαλίδου είναι εξαιρετικοί χορευτές. Βασικοί ερμηνευτές του χοροθεάτρου Οκτάνα που εδώ και χρόνια έχει μείνει ανενεργό, επέστρεψαν φέτος με τον χορογράφο και εμπνευστή του σχήματος, Κωνσταντίνο Ρήγο, με μια παράσταση για το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας.Η σκηνή της Τεχνόπολης γέμισε με τους ...
Συνέχεια...
Τι να δείτε κάθε μέρα στο Bob Theatre Festival; Το Mixtape προτείνει
Αναλυτικά το πρόγραμμα του φετινού Bob Theatre Festival, μαζί με τις επιλογές του Mixtape για κάθε μέρα! Τετάρτη 16 Μαΐου 19.00 Διαγωνισμός Scratch Night - Προκριματικός (120')/ Main 21.00 10 cm up – So7, Patari project (60')/ Main 21.00 Πολιτισμένα Ζώα - ad ARTes (work in progress) (50’)/ basement 22.15 Kassandra του Sergio Blanco – ...
Συνέχεια...
Μήδεια @ Ηρώδειο
"Γιατί τα σκότωσες μωρή γυναίκα τα παιδιά;" Είναι έγκλημα πάθους ή λάθους; εκδίκησης, παράνοιας, βαρβαρότητας, υπερηφάνειας, αντίδρασης ή αδιεξόδου; Η Μήδεια, η βάρβαρη πριγκίπισσα της πλέον ξεχασμένης στο παρελθόν Αργοναυτικής εκστρατείας, κατασκηνωμένη έξω από την Κόρινθο μαθαίνει τα νέα ότι ο καλός της, πατέρας των παιδιών της, άντρας και κουβαλητής της και ...
Συνέχεια...
Ανδρική Νοημοσύνη, Οξύμωρο;
«Ξεκαρδιστικό» είναι η μόνη λέξη για να περιγράψεις το έργο «Ανδρική Νοημοσύνη, Οξύμωρο;». Επί ενενήντα λεπτά θα γελάτε ασταμάτητα καθώς ο  Γεράσιμος Σκιαδαρέσης κάνει φύλλο και φτερό το μυαλό του για να βρει απάντηση στο προαιώνιο ερώτημα: «Τι θέλουν οι γυναίκες;». Ο Robert Dubac έχει δημιουργήσει μία ξεκαρδιστική παράσταση, που την ...
Συνέχεια...
Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ στον Πολυχώρο Altera Pars
Η ομώνυμη ταινία του Rainer Werner Fassbinder, γυρισμένη το 1972, είναι μία από τις πιο ερωτικές ταινίες του διάσημου γερμανού σκηνοθέτη. Στις κοινωνιολογικής προσέγγισης ταινίες του αποτύπωσε την εποχή μέσα από τους ήρωες και τις ιστορίες του με τρόπο μοναδικό. Ριψοκίνδυνο το εγχείρημα να μεταφέρεις μια τόσο διάσημη ταινία στο ...
Συνέχεια...
Μια μαγική βραδιά με τους Theatre Ad Infinitum στο Translunar Paradise
Ζούμε, ερωτευόμαστε, γερνάμε μαζί, και τα νεανικά μας ζωντανά πρόσωπα κρύβονται πίσω από μάσκες από ρυτίδες και θολά μάτια, προσωπεία παγωμένα γλυκά στον τρόπο που κοιτάζαμε  από τότε ο ένας τον άλλο. Και συμβαίνει κάποτε ο ένας από τους δυο να χάνεται πρώτος, και να μένει ο άλλος μόνος να αναπολεί ...
Συνέχεια...
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
Το έργο του Γιάννη Πάνου από το μυθιστόρημα "Η Ιστορία των Μεταμορφώσεων" ανέβασε για πρώτη φορά η Ρούλα Πατεράκη στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών το 2006 και απέσπασε το Βραβείο Ερμηνείας Κάρολος Κουν για αυτόν το ρόλο της. Επιστρέφει φέτος, για λίγες μόνο παραστάσεις έως τις 10 Νοεμβρίου, με το ...
Συνέχεια...
Protect Me από τη Schaubühne Berlin
Ενοχική, μπερδεμένη (σαν τις ζωές μας) και ειλικρινής η διήγηση του Falk Richter και οι εικόνες της Anouk van Dijk. Όταν ένας από τους πιο πολιτικοποιημένους συγγραφείς της εποχής μας βάζει στα λόγια των (Γερμανών, έχει τη σημασία του) ηρώων του λόγια ενοχής η στάση μιας ολόκληρης γενιάς απέναντι στην ιστορία αποκτά ...
Συνέχεια...
La Cage Aux Folles| Το Κλουβί με τις Τρελές – Έναρξη προπώλησης
Από τις 20 Νοεμβρίου ξεκινάει η προπώληση των εισιτηρίων για την υπερπαραγωγή του θρυλικού μιούζικαλ La Cage Aux Folles, στο Παλλάς η πρεμιέρα του οποίου είναι προγραμματισμένη για τις 6 Μαρτίου 2009 και έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν 20 παραστάσεις.Ο Σταμάτης Φασουλής σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί με το Γιάννη Μπέζο και ...
Συνέχεια...
Tablo: Όταν η μαγεία γίνεται μουσική, χορός, musical, Παράσταση!
"Tablo"από 6 Φεβρουαρίου στο Θέατρο Badminton.Η παράσταση Tablo γεννήθηκε μέσα από την ανάγκη για τη δημιουργία ενός ταχυδακτυλουργικού θεάματος που έπρεπε να διαφέρει απ' ότι έχει παρουσιαστεί μέχρι τώρα στην παγκόσμια αγορά.Η ιδέα για ένα εντελώς διαφορετικό τύπο παράστασης που δεν θα επισκιαζόταν από τις ήδη υπάρχουσες ήταν του Gaetano ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις
29 από τα 154 σονέτα του Σέξπιρ επιλέγει να μεταφράσει σε ποιητικό λόγο ο Διονύσης Καψάλης και θεατροποιώντας τα ο Λευτέρης Γιοβανίδης να διηγηθεί μια ιστορία αγάπης από τις 14 Μαΐου στο 104-1 Κέντρο Λόγου & Τέχνης.Μόνος γίνεσαι κανένας;Τι μπορεί να σημαίνει για έναν άνθρωπο -πέρα από ηλικία και φύλο- ...
Συνέχεια...
Ο Δον Κιχώτης κυνηγά ανεμόμυλους στη Λυρική Σκηνή
Ο ονειροπόλος ήρωας του Θερβάντες ζει τις περιπέτειές του στο θέατρο Ολύμπια υπό τους ήχους της μουσικής του Λεόν Μίνκους σε σενάριο και χορογραφία Βλαντίμιρ Βασίλιεφ. Ο Δον Κιχώτης, ένα κλασικό αριστούργημα του μπαλέτου, έχει αποτελέσει πηγή έμπνευσης για πολλούς χορογράφους και χορευτές σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσά τους και ο θρύλος των Μπολσόι χορευτής και ...
Συνέχεια...
‘O Ηλίθιος’ στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού για
‘Οι Δούλες’ του Ζενέ στο Glam Bar –
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις
‘Καϋμός’ στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Ιφιγένεια εν Ταύροις – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Οδύσσεια sneak peek
Έρως & Τέλος ή Τα Δάκρυα του Ψαριού
Adieu Maurice
Μια Τεράστια Έκρηξη
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Φούστα Μπλούζα από Ρέππα – Παπαθανασίου
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Συνεχίζεται το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
‘Βίοι Αγίων’ από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό
Neverland | Blood On The Dancefloor
Τι να δείτε κάθε μέρα στο Bob Theatre
Μήδεια @ Ηρώδειο
Ανδρική Νοημοσύνη, Οξύμωρο;
Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ στον
Μια μαγική βραδιά με τους Theatre Ad Infinitum
‘Ο Φιλόσοφος’ με τη Ρούλα Πατεράκη
Protect Me από τη Schaubühne Berlin
La Cage Aux Folles| Το Κλουβί με τις
Tablo: Όταν η μαγεία γίνεται μουσική, χορός, musical,
Page_31
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις
Ο Δον Κιχώτης κυνηγά ανεμόμυλους στη Λυρική Σκηνή