20 Μαρτίου- 17 Μαΐου

Έναν αιώνα σχεδόν μετά τη βύθιση του, θρυλικού πλέον, Τιτανικού ο Κωνσταντίνος Ρήγος στήνει το δικό του ταξίδι στο φανταστικό, με όχημα τα θραύσματα των ιστοριών των φαντασμάτων που είναι πια οι χιλιάδες εκείνοι που βρέθηκαν εκεί. Ιστορίες μπλεγμένες με συναισθήματα που παραμένουν ίδια, σε όποιο σημείο του χρόνου και αν συναντήσεις τους ανθρώπους που τα αισθάνονται. Η έννοια της απώλειας, οι προσωπικοί φόβοι και οι φοβίες του καθενός, η μοναξιά, η αποξένωση, ένα νεκρό πάθος, ο έρωτας, το τέλος του, όλα συναντιούνται σε ένα ναυάγιο, στο μουσικό ταξίδι του χορογράφου/ σκηνοθέτη/ visual artist κ.α. πολλά κυρίου Ρήγου.

Μετά τη σάλα του Rex, με την sold out Bossa Nova του που μας λίκνισε την περασμένη σεζόν στους feelgood ρυθμούς της -και πρόσφατα μεταφέρθηκε και στη Θεσσαλονίκη με επιτυχία- ο πολυπράγμων κύριος Ρήγος επιστρέφει στο Εθνικό, στην αχανή σκηνή του Χώρου Δ’ της Πειραιώς 260 αυτή τη φορά, με μια electro-dance tragedy. Έτσι περιγράφεται στα Δελτία Τύπου και στο πρόγραμμα του Εθνικού, έτσι την αναφέρει ο ενορχηστρωτής της και ως τέτοιο οφείλει να αντιμετωπιστεί το θέαμα με τον τίτλο «Τιτανικός». Διότι στην απλή ερώτηση που ακολούθησε από παριστάμενους και μη φίλους και γνωστούς μετά την πρεμιέρα του «Σου άρεσε;» χρειάστηκα διευκρινίσεις για να είμαι σαφής και ειλικρινής στην -διόλου επεξεργασμένη εκείνη τη στιγμή – απάντησή μου. Σπανίως μου είναι δύσκολο να απαντήσω με ένα λακωνικό «ναι» ή «όχι». Κι όμως, αυτή τη φορά όποια και από τις δύο απαντήσεις κι αν διάλεγα δεν θα ήμουν 100% ειλικρινής.

Τιτανικός

Ως θεατρική παράσταση μειονεκτεί ελλείψει δομής και κειμένου και άρα υιοθετώ την άρνηση. Ως χοροθέατρο παραλείπει να αξιοποιήσει εξαιρετικούς ερμηνευτές και δεν καταφέρνει να παρασύρει άρα επιλέγω τη μεσοβέζικη οδό του «έτσι κι έτσι». Ως performance, όμως, με εξαίρεση κάποια σημεία που θα μπορούσαν να είναι πιο συμπαγή, είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα, πρωτότυπη και ευχάριστη προσέγγιση σε ένα μυθικό, πια, συμβάν και αξίζει τη θετική μου απάντηση.

Το χλιαρό χειροκρότημα και αρκετά αρνητικά σχόλια που ακούστηκαν διάσπαρτα μετά το τέλος της performance μαζί με τις όποιες εμπάθειες μαγνητίζει ο αμφιλεγόμενος πια δημιουργός, προϊδεάζουν για την συνέχεια της πορείας του Τιτανικού που πιθανολογείται να βυθιστεί σε έναν ωκεανό επικρίσεων. Υιοθετώντας την πολύ εύστοχη κριτική μιας φίλης (όχι δημοσιογράφος ή κριτικός, μια απλή θεατής) θα συμφωνήσω μαζί της μεταφέροντάς την αυτούσια: «Οι διανοούμενοι τον θεωρούν λαϊκό και οι λαϊκοί τον θεωρούν διανοούμενο. Το crossover είναι το μεγαλύτερο ταλέντο του».

Τιτανικός

+ Η Δήμητρα Ματσούκα που τα τελευταία χρόνια κάνει- κατά την προσφιλή δημοσιογραφική έκφραση- «στροφή στην ποιότητα» και συμμετέχει σε international παραγωγές («El Greco»), κερδίζει βραβεία στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης («Σκλάβοι στ Δεσμά της») δεν είχε καταφέρει ποτέ να με πείσει έως τον «Τιτανικό». Στο αχανές λευκό σκηνικό με τους πολλούς -και αρκετούς αξιολογότερους, είναι η αλήθεια- συναδέλφους της καταφέρνει να κλέψει την παράσταση και να είναι η αδιαφιλονίκητη πρωταγωνίστρια με μια ερμηνεία πραγματικά αξιοσημείωτη.

– Με τόσο αξιόλογο ανθρώπινο υλικό στα χέρια του, όπως η Μαρία Ναυπλιώτου ή η Έλενα Τοπαλίδου κακώς ο Ρήγος επέλεξε να ξεχωρίσει μία και μόνο από το θίασό του ως πρωταγωνίστρια καταστρέφοντας μια ισορροπία που θα μπορούσε σε άλλη περίπτωση να είναι αριστουργηματική.

+ Ο Άρης Λεμπεσόπουλος αποτίναξε την υποκριτική μανιέρα του με τις σπασμένες αναπνοές στην εκφορά του λόγου και με αυτο-χιουμοριστική διάθεση ξεχώρισε ως κάτι νέο και φρέσκο. Μια ερμηνεία τόσο απολαυστική όσο εκείνη στην παράσταση «Μπελβεντέρε» του Αμόρε το μακρινό 1995. Ιδιαίτερα απαγγέλλοντας το μεταφρασμένο ποίημα/μανιφέστο του J.G. Ballard «What I believe».

Τιτανικός

– Το χιούμορ και ο αυτοσαρκασμός του Κωνσταντίνου Ρήγου υπάρχουν by default, όπως και η διάθεσή του για παιχνίδι και fun, στις παραστάσεις του. Δυστυχώς στην συγκεκριμένη το αποτέλεσμα της επιλογής του να δώσει στον Αιμίλιο Χειλάκη το ρόλο εγκύου γυναίκας δεν ήταν και τόσο διασκεδαστικό και τσαλαβουτούσε στα όρια της φαιδρότητας.

+ Η Ιωάννα Παππά ήταν η καλύτερη ενσάρκωση της Kylie Minogue στο πάρτι που στήθηκε στη σκηνή του Εθνικού, με πράγματι αξιοποιημένο τόσο το physique της όσο και την αυτοσαρκαστική διάθεση που λείπει από τις ερμηνείες της συνήθως.

– Η Έλενα Τοπαλίδου είναι μια από τις καλύτερες χορεύτριες της χώρας μας. Παρότι έχει περάσει σε άλλο στάδιο και από φέτος δοκιμάζει τις δυνάμεις της στην υποκριτική η απουσία ενός δικού της σόλο ήταν αισθητή.

+ Ο Δημοσθένης Γρίβας, συνεργάτης του Κωνσταντίνου Ρήγου στο κομμάτι της μουσικής εδώ και καιρό, έφτιαξε διασκευές ταιριαστές στο ύφος της performance αλλά και στις δυνατότητες των ερμηνευτών.

– Η αγάπη του σκηνοθέτη/ χορογράφου για το γυμνό μπορεί να είναι δεδομένη αλλά αυτή τη φορά τα γυμνά κορμιά των χορευτών έμοιαζαν λιγάκι παράταιρα, περιττά. Σαν να βρέθηκαν εκεί απλώς και μόνο επειδή όλοι περιμένουμε από τις παραστάσεις του Ρήγου να είναι πασπαλισμένες και με λίγο γυμνό.

Τιτανικός

+ «Save the Iceberg» έγραφαν τα λευκά t-shirts του θιάσου στην τελευταία πράξη του πάρτι με φλούο πορτοκαλί, φούξια και λεμονί γράμματα κάνοντάς μας να χαμογελάσουμε επιτέλους με αυτό το μικρό χιουμοριστικό στοιχείο που, σε γενικές γραμμές, έλειπε.

– Η προσήλωση στη φόρμα, το στιλιζάρισμα και τα tableau vivant είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσουν συγκρίσεις, αναπόφευκτα, με έτερο διάσημο -και ιδιαζόντως πλέον mainstream- χορογράφο της χώρας μας. Και αυτό είναι κρίμα μια που ο καθένας έχει, εδώ και χρόνια, το προσωπικό του ύφος και στιλ.

+ Το αποχαιρετιστήριο γράμμα του Παναγιώτη Κοντονή (δεν το ερμηνεύει ο ίδιος) με τους 24 λόγους για να μείνει και τους 40 λόγους για να φύγει κανείς έδωσε μια (απαλή) σφαλιάρα σε όσους έχουν καταγράψει παρόμοιες λίστες στη ζωή τους προσπαθώντας να πάρουν τη «σωστή» απόφαση.

– Αναξιοποίητος έμεινε και ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης που περισσότερο είχε το ρόλο φιγούρας παρά υποκριτή.

+ Η Μαρία Ναυπλιώτου μας υπενθύμισε, μετά την αποκαλυπτική σε αυτό το πεδίο Bossa Nova, πως εκτός από υποκριτικό ταλέντο διαθέτει και χαρισματική φωνή ερμηνεύοντας, ανάμεσα σε άλλα, ακόμα και Edith Piaf με τρόπο ξεχωριστό και πολύ δικό της.

– Η διάρκεια της παράστασης θα μπορούσε να συμπτυχθεί πετυχαίνοντας ένα πολύ πιο ηλεκτρισμένο αποτέλεσμα.

+ Η pop αισθητική δεν είναι ταυτόσημη με την προχειρότητα. Η παράσταση είναι pop, αισθητικά, ιδεολογικά και ηχητικά. Αυτό δε σημαίνει, όμως, πως δεν είναι καλοδουλεμένη.

Τιτανικός

Σκηνοθεσία/ Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος
Κοστούμια: Νατάσα Δημητρίου
Μουσική: Δημοσθένης Γρίβας
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Δραματολόγος: Ξένια Αηδονοπούλου
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Έλενα Σκουλά, Νικόλας Στραβοπόδης

Παίζουν: Αντώνης Αντωνίου, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Έμιλυ Κολιανδρή, Παναγιώτης Κοντονής, Γιώργος Κοτσιφάκης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Μαρκέλλα Μανωλιάδου, Δήμητρα Ματσούκα, Σάββας Μπαλτζής, Αμάλια Μπένετ, Μαρία Ναυπλιώτου, Ιωάννα Παππά, Έλενα Τοπαλίδου, Ιωάννα Τουμπακάρη, Γιάννης Τσεμπερλίδης, Αιμίλιος Χειλάκης και οι μαθητές της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου.

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων

Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββ 9.30 μ.μ.
Κυριακή 8.30 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων

Τετάρτη, Πέμπτη
Διακεκριμένη Ζώνη: 20 €
Ζώνη Α και Β:16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή:
Διακεκριμένη ζώνη: 26 €
Ζώνη Α: 23 €
Ζώνη Β: 16 €
Ζώνη Γ (θέσεις περιορισμένης ορατότητας): 13 €

Φοιτητικό ή Νεανικό κάτω των 23 ετών :13 €

Πειραιώς 260, Χώρος Δ
Πειραιώς 260
Τηλ: 210 4838739, 210 3305074

links
www.titanic2009.blogspot.com
www.n-t.gr
www.rigosk.gr

Διάβασε επίσης...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Ο «Άρντεν από το Φέβερσαμ» είναι από τα λιγότερο παιγμένα και πιο μυστηριώδη έργα της εποχής του. Υπάρχει, μάλιστα, μεγάλη έριδα ως προς την προέλευσή του. Έχει κατά καιρούς αποδοθεί στον Shakespeare - ο ίδιος έπαιξε στην παράσταση-, στον Christofer Marlowe και πρόσφατα στον Thomas Kyd. Το έργο είναι εμπνευσμένο ...
Συνέχεια...
‘H Κληρονομιά του’ Studio Μαυρομιχάλη
Ο Θεατρικός Οργανισμός Νέος Λόγος απέκτησε τη δική του στέγη, στο Studio Μαυρομιχάλη, και παρουσιάζει τις νέες θεατρικές παραγωγές για τη σεζόν, αρχής γενομένης από το έργο του Μαριβώ "Η Κληρονομιά".Μεταμορφώσεις, ίντριγκες και ελιγμοί με τη γνώριμη δεξιοτεχνία του Μαριβώ, παιχνίδια έρωτα, εξουσίας, δύναμης και χρήματος. Μέσα από κωμικά συμβάντα ...
Συνέχεια...
Aida Gomez | Permiteme Bailarte στο Ηρώδειο
4 Σεπτεμβρίου 2008 Μαζί με τη χορευτική κομπανία της η Aida Gomez επιστρέφει στην Ελλάδα μετά την Κάρμεν της με μια εντυπωσιακή παράσταση ισπανικού χορού. Η 25μελής Danza Compania και η σπουδαία χορεύτρια παρουσιάζει μια παράσταση εντελώς διαφορετική από εκείνες στις οποίες την έχουμε δει μέχρι τώρα. Το Permitere Bailarte ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
¶λλες 10 Προσκλήσεις για το Star Trip για την παράσταση της Τετάρτης !
H συμμετοχή σας για τις προσκλήσεις για το Star Trip ήταν πολύ μεγάλη και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να ικανοποιήσουμε όλους... Οι 10 τυχεροί που κέρδισαν μία πρόσκληση για την παράσταση της Τρίτης έχουν ήδη ενημερωθεί μέσω email.Όμως, εξασφαλίσαμε 10 επιπλέον προσκλήσεις για την παράσταση της Τετάρτης 25 Απριλίου!Και πάλι το ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
Φρίντα / Φρίντα επιστρέφει στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Μία ακόμα από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις της περσινής σεζόν το "Φρίντα / Φρίντα (Με το βλέμμα στη Φρίντα" επαναλαμβάνεται από τις 9 Οκτωβριου μέχρι το Δεκέμβριο για όσους δεν πρόλαβαν να την απολαύσουν πέρυσι. Θυμηθείτε την κριτική της παράστασης από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Σκηνοθεσία: Εστέρ Αντρέ ΓκονζάλεζΜετάφραση: Εστέρ Αντρέ Γκονζάλεζ, ...
Συνέχεια...
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Με την παράσταση erofili synopsis που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών από την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος ο θίασος ολοκληρώνει την ερευνητική του δουλειά στην Κρητική Αναγέννηση (2007 – 2012). Πρόκειται για μια θεατρική πρόταση, αποτέλεσμα της πορείας του θιάσου που ξεκίνησε με τον Απόκοπο του Μπεργαδή από 2007 μέχρι το 2011 ...
Συνέχεια...
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
Να λείπουν οι συγκρίσεις παρακαλώ! Πόσο εφικτό είναι αυτό βέβαια, εφόσον μιλάμε για την αναβίωση ενός από τους αλησμόνητους ρόλους της Ρένας Βλαχοπούλου και μια τόσο αγαπημένη (--> χιλιοπαιγμένη) ελληνική ταινία που το κοινό (αν και κατά μέσο όρο προχωρημένης ηλικίας, θα επιστρέψω σε αυτό σε λίγο) θυμάται ακόμα όλες (όλες, ...
Συνέχεια...
Στον Γαλαξία των blitz
Τα Σαββατοκύριακα του Δεκεμβρίου και Ιανουαρίου το Μουσείο Μπενάκη μεταμορφώνεται σε διαστημόπλοιο και μας ταξιδεύει στον Γαλαξία των blitz. Την τετράωρη performance η ομάδα παρουσίασε στην Αθήνα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και στη Θεσσαλονίκη, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ενώ τον Μάρτιο του 2012 τον ρόλο του διαστημόπλοιου θα αναλάβει ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Το Στρίψιμο της Βίδας
Το Στρίψιμο της Βίδας το 2010, στο Αμόρε (σε σκηνοθεσία του Θωμά Μοσχόπουλου) είναι μία από τις παραστάσεις που πήραν τη θέση τους για πάντα στο προσωπικό μας top 10 με τις καλύτερες παραστάσεις όλων των εποχών (ή, της δικής μας εποχής, για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς). Οπότε όταν κάποιος ...
Συνέχεια...
Inhale έως τις 2 Νοεμβρίου
Από διαφορετικά σημεία εκκίνησης, δύο Ελληνίδες δημιουργοί αναχωρούν προς κοινό προορισμό και παραδίδουν το αποτέλεσμα της δημιουργικής τους σύμπραξης με τη μορφή της visual art performance. Εντοπίζοντας από κοινού στη λειτουργία της αναπνοής, η χορογράφος Ιωάννα Πάραλη και η εικαστικός Δανάη Στράτου, προσκαλούν το θεατή να βιώσει μια εικαστική-παραστατική πράξη ...
Συνέχεια...
Ελληνικό φεστιβάλ | Αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο
100 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου και ένα αφιέρωμα στο έργο του ανοίγει την αυλαία του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. 3 παραστάσεις αφιερωμένες στους δραματικούς μονολόγους του Γιάννη Ρίτσου από σημαντικούς δημιουργούς που τιμούν τον σπουδαίο έλληνα συγγραφέα και ποιητή από σήμερα 1 Ιουνίου έως ...
Συνέχεια...
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Τα νεύρα μου, τα χάπια μου και τον Πέπε Ρομάνο να φύγω. Η Μπερνάρντα Άλμπα, οι πέντε αγάμητες κόρες της, η γιαγιά κλειδωμένη στην υπόγα, η κουτσομπόλα δούλα και οι ομαδικές τους νευρώσεις. Όλες οι μουχέρες, αιώνια σπιτωμένες πρωταγωνίστριες του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, φοράνε για δεύτερη χρονιά παντελόνια στο Θέατρο Eliart ...
Συνέχεια...
What Happens to the hope at the end of the evening
Το ιδιοφυές βρετανικό χιούμορ, στα καλύτερά του. Τον Tim Crouch τον ξέρετε από τις παραστάσεις I, Malvolio, An Oak Tree, Το Χέρι (που παίχτηκε στην Αθήνα όχι μόνο από τον ίδιο αλλά και από τη Θεοδώρα Τζήμου, την ίδια χρονιά, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου) και τον Συγγραφέα. Τον Andy Smith δεν τον έχετε ...
Συνέχεια...
‘Έφυγε’ ο ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου
"Έφυγε", ξημερώματα Χριστουγέννων, ο γνωστός και πολύ συμπάθης μας ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου σε ηλικία 54 ετών. Ο θάνατος του, όπως έγινε γνωστό, οφείλεται σε ανακοπή καρδιάς, αφού πάλεψε με τον καρκίνο την τελευταία τριετία. Η κηδεία του θα γίνει αύριο Σάββατο από το Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.Γεννημένος στην Αθήνα το 1954, ...
Συνέχεια...
Όπερα της βαλίτσας
Η Εθνική Λυρική Σκηνή συνεχίζει την περιπλάνησή της στους δρόμους της Αθήνας και μετά το Λυρικό Λεωφορείο, τις Λυρικές Βραδιές και τις Βραδιές Χορού, δράσεις τις οποίες το κοινό υποδέχτηκε με ενθουσιασμό, βάζει στη βαλίτσα της διάσημες όπερες και τις μεταφέρει σε χώρους απρόσμενους για να την παρουσιάσει, με ελεύθερη ...
Συνέχεια...
Σεσουάρ για Δολοφόνους
Κοντεύει να μπει στην εφηβεία η ελληνική εκδοχή του έργου των Bruce Jordan & Marilyn Abrams. Σβήνει φέτος 10 κεράκια και είναι ήδη βετεράνος ανάμεσα στις παραστάσεις στην πόλη μας. Με ένα σεσουάρ υπό μάλης και καυστικό χιούμορ επί δέκα συνεχόμενα χρόνια έχει κάνει πάνω από 400.000 θεατές να χαμογελάσουν ...
Συνέχεια...
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
To βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 78 ετών ο σπουδαίος βρετανός θεατρικός συγγραφέας και ένας από τους πιο επιφανείς και επιδραστικούς ανθρώπους της διανόησης της γενιάς του, ο Harold Pinter.Η ανακοίνωση του θανάτου του συγγραφέα έγινε εχθές, ημέρα των Χριστουγέννων, από την σύζυγό ...
Συνέχεια...
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Από 8 Φεβρουαρίου Οι ναυαγοί μιας άγριας τρικυμίας βρίσκονται στο κέντρο μιας δίνης από ευτράπελες και συγχρόνως επικίνδυνες καταστάσεις. Ο Πρόσπερο, κυρίαρχος του νησιού όπου βρίσκουν καταφύγιο, με το βοηθό του ¶ριελ και τον υποτακτικό του Κάλιμπαν αναστατώνουν συνεχώς τους απελπισμένους ναυαγούς. Για ποιο λόγο; Με ποιο σκοπό;Ένα από τα ...
Συνέχεια...
Ευρέ Εργά
Σε δουλειά να βρισκόμαστε και δουλειά να βρίσκουμε. Τι μπορεί να φέρει δυο άγνωστες μεταξύ τους σύγχρονες τριαντάρες σε μια μπαρ-καφετέρια την ώρα του μαζέματος εκεί, χαράματα παρά κάτι, να συζητάνε περί ανέμων και υδάτων και την τρέχουσα τιμή της πίπας στην αγορά; «Ευρέ Εργά» είναι αργκό (που ίσως μόνο η συγγραφέας ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα Αυτουργός
Μία σύγχρονη τολμηρή ματιά στον αρχαιοελληνικό μύθο της Ηλέκτρας από το Χοροθέατρο «Ροές» της Σοφίας Σπυράτου, σε χορογραφία της ίδιας και με τη μουσική της παράστασης να παρουσιάζεται για πρώτη φορά ζωντανά από τον Michael Nyman και την ορχήστρα του.Η «Ηλέκτρα Αυτουργός», η παράσταση του Χοροθεάτρου «Ροές» και της Σοφίας ...
Συνέχεια...
‘Στάχτες’ στο Θέατρο Στοά
Με το έργο του Κρίστοφερ Χάμπτον «Στάχτες» ξεκινούν οι παραστάσεις στο Θέατρο Στοά και θα διαρκέσουν δύο μήνες. Η παράσταση που παρουσιάζεται σε επανάληψη βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ούγγρου συγγραφέα Σάντορ Μάραϊ. Περιγράφει τη σχέση δύο ανδρών, φίλων από την παιδική ηλικία, που συναντιόνται γέροι πια στα 75 τους και ...
Συνέχεια...
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) | Φεστιβάλ Αθηνών
Η εταιρεία θεάτρου Sforaris, που έχει ζήσει τις δικές της παράλογες ιστορίες, συνεχίζει την βασισμένη σε παραλογές και μικρές καθημερινές τραγωδίες παράστασή της, την πρώτη εκδοχή της οποίας παρουσίασε πέρυσι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Πρόκειται, αν δεν έχει χτυπήσει ήδη ένα καμπανάκι στις μνήμες των θεατρόφιλων εξ υμών, για ...
Συνέχεια...
Μέχρι τέλος Απριλίου (επειδή το Πάσχα ήρθε νωρίς φέτος)
Οι παραστάσεις της Ελληνικής Θεαμάτων, στις οποίες δύσκολα μπορέσατε να βρείτε θέση μέσα στο χειμώνα, στο pick της θεατρικής σεζόν, συνεχίζουν μέχρι τις 29 Απριλίου. Για ποιές παραστάσεις μιλάμε;Μα φυσικά για το "Τσινετσιτά", το "Σ'αγαπώ, σε λατρεύω, Χωρίζουμε", τη "Μύγα Τσε Τσε" και τους "Ήρωες" αλλά και για το "Το ...
Συνέχεια...
2027 από την Ομάδα Σύγχρονου Χορού της Πέρσας Σταματοπούλου
Η Ομάδα Σύγχρονου χορού της Πέρσας Σταματοπούλου, συνεχίζοντας την έρευνα και τον σχολιασμό σε θέματα που αφορούν άμεσα ή έμμεσα στην καθημερινότητα μας, ασχολείται στη φετινή της παραγωγή με τη συνθήκη ¶νθρωπος- Περιβάλλον. Με αφορμή την αίσθηση της απώλειας και της έλλειψης που μπορεί να επιφέρει μία πιθανή περιβαλλοντολογική καταστροφή ...
Συνέχεια...
‘Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα’ από το Απλό Θέατρο
Γραμμένο από το 1939 έως το 1941 «με πόνο και δάκρυα» όπως ο ίδιος αναφέρει το έργο του Ευγένιου Ο' Νηλ είναι βαθύτατα αυτοβιογραφικό. Ο ίδιος επιθυμούσε να ανέβει 25 χρόνια μετά το θάνατό του αλλά η υπομονή των θαυμαστών του εξαντλήθηκε στα 3 μόλις έτη με την άδεια της ...
Συνέχεια...
destination: Pig’s Planet – Κερδίστε προσκλήσεις
Πόσο συχνά κάνει σεξ ένα γουρούνι;Σταματάει να τρώει ένα γουρούνι;Πόσες μέρες την εβδομάδα δουλεύει;Σκέφτεται;Ελπίζει;Πονάει;Αγαπάει;...οι "γουρουνιές" ενός γιάπη, ενός fashion victim, ενός μετανάστη, μιας διανοούμενης, ενός τυχοδιώκτη και μιας μπαλαρίνας, συνταξιδεύουν σ' ένα έργο με πολλά μποφόρ, γεμάτο απρόοπτα, μεταμορφώσεις και ψευδαισθήσεις, με μεγαλύτερο εμπόδιο τον ίδιο τους τον εαυτό!Θα καταφέρουν ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
‘H Κληρονομιά του’ Studio Μαυρομιχάλη
Aida Gomez | Permiteme Bailarte στο Ηρώδειο
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
¶λλες 10 Προσκλήσεις για το Star Trip για
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Φρίντα / Φρίντα επιστρέφει στο Θέατρο της Οδού
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
Στον Γαλαξία των blitz
The Peter Pan Project Vol.I
Το Στρίψιμο της Βίδας
Inhale έως τις 2 Νοεμβρίου
Ελληνικό φεστιβάλ | Αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
What Happens to the hope at the end
‘Έφυγε’ ο ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου
Όπερα της βαλίτσας
Σεσουάρ για Δολοφόνους
Harold Pinter: 1930 – 2008 R.I.P.
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Ευρέ Εργά
Ηλέκτρα Αυτουργός
‘Στάχτες’ στο Θέατρο Στοά
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) |
Μέχρι τέλος Απριλίου (επειδή το Πάσχα ήρθε νωρίς
2027 από την Ομάδα Σύγχρονου Χορού της Πέρσας
‘Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα’ από
destination: Pig’s Planet – Κερδίστε προσκλήσεις