Πως προέκυψε η ομάδα, το όνομά της και η περυσινή sold out παράσταση SORRY SOLD OUT!;
Ένα χρόνο αφού τελειώσαμε την σχολή είχαμε ανάγκη να κάνουμε κάτι δικό μας. Ήμασταν ήδη φίλοι από τη Βεάκη και οι περισσότεροι είχαμε δουλέψει μαζί και σε μια παιδική παράσταση. Ψάχναμε ένα όνομα και μετά από άπειρες αποτυχημένες προσπάθειες άνοιξε ο Παύλος ένα λεξικό με λατινικούς ορισμούς και βρήκε το «Ex Animo», που στα λατινικά σημαίνει «από ψυχής» και μας εξέφραζε απόλυτα. Επίσης, ο Παύλος βρήκε μέσα από τον Ο.Α.Ε.Δ. ένα πρόγραμμα επιδοτήσεων για νεοσύστατες εταιρείες κι έτσι ανεβάσαμε την πρώτη μας δουλειά, το περυσινό SORRY SOLD OUT!.

Και ο μύθος του Δράκουλα πως προέκυψε;
Ζήσης Ρούμπος: Δεν είναι αστείο, εγώ είμαι απόγονος του Βλαντ, έχω μακρινή καταγωγή από την Ρουμανία. Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύεται, δεν έπινε αίμα ο άνθρωπος, απλά έσφαξε πολλούς Τούρκους.

Μας ενδιέφερε πάρα πολύ να κινηθούμε στο στυλ της Νύχτας της καταιγίδας, ενός έργου σαν μαύρη κωμωδία, με το οποίο ξεκινούσε το SORRY SOLD OUT!. Επειδή όμως τα κείμενα της μαύρης κωμωδίας που υπήρχαν δεν μας ενθουσίαζαν, σκεφτήκαμε να ασχοληθούμε με την θεματολογία του Δράκουλα (μύθος και γοτθικός τρόμος), κάτι που μας αρέσει κι έχει πολύ ζουμί, καθώς καταπιάνεται με πολλά πράγματα όπως η ζωή και ο θάνατος, τι είναι καλό και τι κακό (που είναι πολύ σημαντικό). Έτσι πήραμε τον βασικό σκελετό της ιστορίας από το βιβλίο του Στρόκερ «Δράκουλας» και από την ασπρόμαυρη ταινία του Μουρνάου «Νοσφεράτου» και μέσα από αυτοσχεδιασμούς βγάλαμε την δικιά μας παράσταση, μια διασκεδαστική και διαφορετική ιστορία.

nos4Όπως και στο Sorry Sold Out! έτσι και στο Νοσφεράτου Διδόντικους χρησιμοποιήσατε τις ίδιες τεχνικές μαζί με στοιχεία από την μέθοδο του Λεκόκ. Είστε ικανοποιημένοι από αυτό τον τρόπο δουλειάς, θα σας ενδιέφερε να πειραματιστείτε με κάτι άλλο;
Είναι κάτι που μας προέκυψε, ξεκινώντας από την αφηγηματική μίμα μέσα από τις πρόβες, εξελισσόμαστε προσωπικά και με βάση, πάντα, τις ανάγκες που έχουμε ως ηθοποιοί. Ακόμη δεν έχουμε τελειοποιήσει την δουλειά μας στην τεχνική της αφηγηματικής μίμας, οπότε θα μπορούσαμε κάλλιστα να ξαναδούλεψουμε ένα καινούργιο έργο με αυτή την μέθοδο και να την εξελίξουμε κι άλλο. ¶λλωστε δεν είμαστε ειδικευμένοι στην συγκεκριμένη τεχνική του Λεκόκ, ένα τρόπο δουλειάς που μας δίδαξε ο Γιάννης Μαργαρίτης, ο οποίος τον έχει διδαχθεί στην σχολή του Λεκόκ και που μας εκφράζει πολύ και του οποίου χρησιμοποιούμε κάποια στοιχεία. Εμείς δεν την γνωρίζουμε αυτούσια αυτή τη μέθοδο.

Κάθε χρόνο εμφανίζονται καινούργιες θεατρικές ομάδες. Μήπως από την εποχή του σκηνοθέτη έχουμε περάσει στην εποχή της ομάδας;
Τέλειο. Μπορεί ο σκηνοθέτης να μην είναι πια ο κυρίαρχος, αλλά δεν νομίζουμε ότι μπορεί η εποχή του να παρέλθει. Οι ομάδες αρχικά δημιουργήθηκαν από την ανάγκη των ηθοποιών να κάνουν κάτι ομαδικό, χωρίς να έχουν την ανάγκη ενός σκηνοθέτη που θα πρέπει να τον ακολουθήσουν. Εκτός αυτού η ομάδα λειτουργεί σαν ένας άμεσος τρόπος διαφυγής για τα νέα παιδιά που δεν τους δίνονται πολλές ευκαιρίες να πουν κάτι καινούργιο αυτόνομα, πόσο μάλλον όταν κάθε χρόνο τελειώνουν μια σχολή και μπαίνουν στον ωκεανό αναζήτησης δουλειάς γύρω στους 800 με 900 ηθοποιούς. Για εμάς τα πράγματα ήταν πολύ απλά, είχαμε μόνο δύο επιλογές, η μια ήταν απλά να συνεχίσουμε να χτυπάμε πόρτες και να περιμένουμε να μας ανοίξει κάποια και αν είμαστε τυχεροί να κάνουμε κάτι που μας αρέσει ή να φτιάξουμε μια ομάδα με φίλους και να προσπαθήσουμε μαζί να εκφραστούμε με την δική μας φωνή, κάνοντας αυτό που μας αρέσει. Ο χρόνος θα δείξει αν μια ομάδα θα αντέξει η όχι. Πάντως όσες καλύτερες ομάδες δημιουργούνται, τόσες περισσότερες προτάσεις για θέατρο γεννιούνται. Το μόνο που ζητάμε είναι να ξυπνήσει λίγο το Υπουργείο Πολιτισμού και να κοιτάξει κι αυτές τις νέες ομάδες.

Μια νέα ομάδα με 1 ½ χρόνο ζωής και το θέατρο είναι γεμάτο τα Δευτερότριτα. Έχετε ήδη δημιουργήσει το δικό σας κοινό; Πώς αντιμετωπίζετε αυτή την επιτυχία;
Είναι λίγο νωρίς για να πούμε ότι έχουμε δημιουργήσει το δικό μας κοινό, απλώς όταν ακούγεται ότι μια παράσταση είναι καλή, διασκεδαστική που μπορείς να γελάσεις με χιούμορ χωρίς φτηνά αστεία κι βωμολοχίες, τότε ο κόσμος έρχεται να την δει. Ο κόσμος δεν θέλει πια να πάει να δει μια ιστορία του Στρίντμπεργκ ή του Τσέχωφ παιγμένη συμβατικά, παρόλο που υπάρχουν εξαιρετικές παραστάσεις όπως η «Μπέλλα Βενέτσια» και οι «Δούλες» του Βογιατζή.

nos2Πέρα από τους έξι ηθοποιούς πάνω στην σκηνή, ο Στάθης Δρογώσης παίζει ζωντανά μουσική πάνω σε ένα πατάρι καθ’ όλη την διάρκεια της παράστασης. Ποια τα αποτελέσματα της συνεργασίας και της συνύπαρξη σας;
Η μουσική επένδυση, η ιδέα να ενσωματωθούν τα τραγούδια άμεσα στην παράσταση και κυρίως η παρουσία του μας έχει βοηθήσει πάρα πολύ.

Σε λίγες ημέρες η επίσημη θεατρική σεζόν τελειώνει. Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;
Εμείς θα την τεντώσουμε λίγο την θεατρική σεζόν, θα παίξουμε και Μεγάλη Δευτέρα και Μεγάλη Τρίτη και θα σταματήσουμε τις παραστάσεις στις 24 Απριλίου.

Ούτε που ξέρουμε τι θα κάνουμε στο μέλλον, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι θα θέλαμε να πάμε το Νοσφεράτου και του χρόνου σε πιο γεμάτες θεατρικά μέρες της εβδομάδας. Από εκεί και πέρα σκεφτόμαστε να δουλέψουμε το επόμενο έργο. Δεν ξέρουμε ακόμη τι θα κάνουμε, θέλουμε μόνο να είναι κάτι «καλύτερο», να ανεβάσουμε τον πήχη ψηλότερα. Όλα είναι ανοιχτά, ίσως πέρα από το θέατρο, ασχοληθούμε και με την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Εξάλλου όλοι γράφουμε, μιλάμε, τραγουδάμε, κάνουμε και δεύτερες δουλειές. Τα σχέδια βέβαια εμποδίζονται λίγο κι από τις οικονομικές απολαβές που θα έχουμε ως ομάδα, γιατί ως άτομα δεν παίρνουμε φράγκο. Αλλά για μια τρέλα ζούμε, μια ζωή την έχουμε.


Ομάδα Ex Animo: Δημήτρης Ζωγραφάκης, Ροζαμάλια Κυρίου, Κωνσταντίνα Λαδοπούλου, Παύλος Εμμανουηλίδης, Ζήσης Ρούμπος, Φωτεινή Τιμοθέου

Θέατρο της ¶νοιξης
Γερμανικού 20, Κεραμεικός
Τηλ: 210 5238870


http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
Ντα
Γιατί βρέχει; Γιατί οι άγγελοι βγαίνουν για κατούρημα. Αυτή τουλάχιστον την εξήγηση δίνει ο σκαμπρόζος κηπουρός Da(Daddy). Το πολυπαιγμένο και βραβευμένο με Tony Award Ντα, είναι ένα σαρκαστικό και εν μέρει αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού Χιου Λέοναρντ που εξιστορεί τις σχέσεις ενός ώριμου πλέον θεατρικού συγγραφέα με τον θετό πατέρα ...
Συνέχεια...
Audition για χορευτές από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Η Εθνική Λυρική Σκηνή θα ανεβάσει κατά την καλλιτεχνική περίοδο 2008-2009 την οπερέτα του Νίκου Χατζηαποστόλου «Οι Απάχηδες των Αθηνών». Για την κάλυψη των αναγκών του έργου διοργανώνεται audition για χορευτές στις 24 Ιουλίου 2008 στο θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ. Ώρα έναρξης 5:30 μ.μ.Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν σε αυτοσχεδιασμό.Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει υποβάλλουν ...
Συνέχεια...
Μήδεια @ Ηρώδειο
"Γιατί τα σκότωσες μωρή γυναίκα τα παιδιά;" Είναι έγκλημα πάθους ή λάθους; εκδίκησης, παράνοιας, βαρβαρότητας, υπερηφάνειας, αντίδρασης ή αδιεξόδου; Η Μήδεια, η βάρβαρη πριγκίπισσα της πλέον ξεχασμένης στο παρελθόν Αργοναυτικής εκστρατείας, κατασκηνωμένη έξω από την Κόρινθο μαθαίνει τα νέα ότι ο καλός της, πατέρας των παιδιών της, άντρας και κουβαλητής της και ...
Συνέχεια...
‘Όσο για τη Νίνα…’ στο Bios
Βασίζοντας την ιστορία του στο διάσημο έργο «Ο Γλάρος» του Τσέχωφ ο αμερικανός συγγραφέας Steven Dietz δημιουργεί 43 παραλλαγές της τελικής σκηνής όπου η Νίνα -μια νεαρή ηθοποιός- και ο Τρέπλιεφ -ένας νεαρός συγγραφέας- αντιπαρατίθενται μέχρι τελικής πτώσης. Οι ήρωες λένε όσα δεν τόλμησαν να πουν στο πρωτότυπο έργο και ...
Συνέχεια...
Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό
Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης και της απιστίας προς τις όποιες αξίες, τα δύο ιερά τέρατα της πεζογραφίας μας, με φόντο δύο ιστορίες τους, οδηγούνται σε μία ...
Συνέχεια...
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre Tavernier
Σ' ένα μικρό χωριό -πιο κοντά στο δικό μας απ' όσο φανταζόμαστε- με κατοίκους που ακούν ο ένας τον άλλο πολύ λιγότερο απ' όσο πιστεύουν, ξεσπά μια επιδημία συνοδευόμενη από ήχους ακατανόητους και έντονη βοή.Αυτό που θα αφήσει πίσω της είναι ένα μάτσο ανθρώπους ζαλισμένους, μα ένα σκοπό: να χαράξουν ...
Συνέχεια...
Fairytales στο σπίτι της Γιαγιάς
10 Ιουνίου - 31 Ιουλίου Όταν ήμασταν παιδιά, μας έλεγαν παραμύθια. Η γιαγιά συνήθως. Τώρα που μεγαλώσαμε και είμαστε πιο παιδιά από ποτέ, επιστρέφουμε στο σπίτι της γιαγιάς και γινόμαστε εμείς οι ήρωες εκείνων των παραμυθιών ανακαλώντας τα σημεία που μας έκανα εντύπωση. Βρισκόμαστε σε μια παλιά αυλή, ο χρόνος ...
Συνέχεια...
Θεατρικό παιχνίδι κανείς;
Το TEXNIS Kids (Οργάνωση Παιδικού θεάματος) Αναζητά νεαρά άτομα που ασχολούνται ή θέλουν ν' ασχοληθούν με θεατρικό παιχνίδι και με εμψυχωτική δραστηριότητα σε παιδικές εκδηλώσεις - γιορτές. Τηλ: 210-9345378 / 210-9340038Fax: 210-9340839Ε-mail: [email protected]
Συνέχεια...
Δέκα Εντολές: περίοδος Δ’
Ένα φιλόδοξο πείραμα λαμβάνει χώρα φέτος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού. Δέκα σκηνοθέτες από διαφορετικές γενιές καλούνται να στήσουν μια παράσταση με θέμα συγκεκριμένο: μια εκ των Δέκα Εντολών ο καθένας. Όπως και με έμψυχο υλικό συγκεκριμένο: δέκα ηθοποιοί που επιλέχθηκαν από κοινού από τους σκηνοθέτες είναι η ομάδα μέσω ...
Συνέχεια...
Off- Off Athens ΙΙ από 2 Ιουνίου στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Για δεύτερη χρονιά φέτος το Θέατρο Επί Κολωνώ δίνει την ευκαιρία σε νέους καλλιτέχνες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους υπακούοντας στην τάση των καιρών για μικρά Φεστιβάλ και ανεξάρτητες δημιουργίες (από τις οποίες ενίοτε προκύπτουν μικρά αριστουργήματα). Η κίνηση αυτή ξεκίνησε το 2006 στο φουαγιέ και ξεπήδησαν παραστάσεις που έγιναν ...
Συνέχεια...
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
Με εγκωμιαστικές κριτικές όπου και αν παίχτηκε -συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας- το πολυβραβευμένο έργο της Μπράιονι Λέιβερι επανέρχεται στη σκηνή του Θεάτρου Εξαρχείων για 2 μήνες παραστάσεων μετά τη θερμή υποδοχή και την επιτυχία της περσινής σεζόν.Ένα ψυχολογικό θρίλερ για τον πόνο, τον πόθο για ζωή, την εκδίκηση, την ...
Συνέχεια...
New Order από την ομάδα blitz στο Bios
Η ομάδα blitz παρουσιάζει τη νέα της παραγωγή με τίτλο «New Order», το δεύτερο επεισόδιο του κύκλου που άνοιξε με την περσινή παραγωγή «Joy Division» και είναι αποτέλεσμα της έρευνας της ομάδας πάνω στο φαινόμενο της βίας. Το New Order είναι ένα παράξενο θέαμα.Στο New Order τίποτα δεν απαγορεύεται. Το ...
Συνέχεια...
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
Θυμάστε τις κατακόκκινες κυρίες που έτρεχαν πανικόβλητες να βγουν κατά τη διάρκεια της παράστασης από τις ΡΟΕΣ όταν ο Λευτέρης Βογιατζής σύστησε για τα καλά στο ελληνικό κοινό την σπουδαία αγγλίδα αυτόχειρα συγγραφέα Σάρα Κέιν παρουσιάζοντας το έργο της «Καθαροί, Πια»; Το in-yer-face θέατρο προβλημάτισε κάποιους παλιούς θεατές και ενέπνευσε ...
Συνέχεια...
Φρίντα – Φρίντα
Για τη Φρίντα Κάλο δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα κι αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σας και δεν είστε εξοικειωμένοι με την τεχνοτροπία μιας από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα, έχετε σίγουρα θαυμάσει τις γεμάτες χρώμα αυτοπροσωπογραφίες της. Και σίγουρα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να αναρωτιέται ...
Συνέχεια...
Kireru @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Το ζωντανό video clip μιας συναυλίας ή το live soundtrack μιας παράστασης χορού; Τίποτα από τα δύο και τα δύο μαζί. Αυτό είναι το "ξέσπασμα" των Rootless Root. Ξέσπασμα κυριολεκτικό μια που αυτό ακριβώς σημαίνει στα ιαπωνικά η λέξη Kireru που είναι ο τίτλος της παράστασης της ομάδας Rootless Root με την οποία ...
Συνέχεια...
Η ‘Μέθοδος Γκρόνχολμ’ για 2η χρονιά στο Θέατρο Τέχνης
Για δεύτερη χρονιά από 24 Σεπτεμβρίου το έργο του Χόρντι Γκαλθεράν που καταπιάστηκε με μια από τις πιο δυσάρεστες κοινές εμπειρίες όσων θέλησαν να εργαστούν σε πολυεθνικές εταιρείες και έζησαν την ιδιαζόντως ψυχοφθόρα διαδικασία της συνέντευξης. Επαναλαμβάνοντας ένα ακόμα cliché, αυτό της τέχνης που αντιγράφει τη ζωή, ο ισπανός Χόρντι ...
Συνέχεια...
Η «Τζούλια» του Δημήτρη Φοινίτση
Γιατί Στρίντμπεργκ και «Δεσποινίς Τζούλια» το 2009;Γιατί βαριέμαι να βλέπω άλλο απαρχαιωμένο Στρίντμπεργκ με «γυαλισμένες μπότες» και «τραγουδάκια του μεσοκαλόκαιρου», όπως δηλαδή θα τον ανέβαζαν οι παππούδες μας αν είχαν στην κυριότητα τους το Θέατρο Κεντρικόν πριν από μια πεντηκονταετία! Το συγκεκριμένο έργο με τις απαραίτητες μετακινήσεις στο τώρα έχει ...
Συνέχεια...
Λεωφορείο ο Πόθος
«What we've got here is a failure to communicate...» Αυτό έγραφε το ξύλινο παραβάν στο ενδιαφέρον σκηνικό της ¶ντζελας Μπρούσκου κι αυτό μου τράβηξε πρώτο το βλέμμα όταν μπήκα στο υπέροχο (κι ανανεωμένο) θέατρο Σφενδόνη. Οι αμερικάνικες σημαίες και τα διάφορα άλλα αφελή σύμβολα τύπου coca cola, τηλέφωνο Μίκι, αφίσες ...
Συνέχεια...
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ
Μυστήριο έργο. Παρόλο που γράφτηκε το 1962 είναι ακόμα και σήμερα τόσο επίκαιρο που εκτοξεύει την αδρεναλίνη των θεατών στα ύψη όποτε κι αν ανεβαίνει (κι ανεβαίνει συχνά). Γιατί όμως μας αφορά τόσο; Γιατί απλούστατα είναι ένα από τα πιο ακριβή έργα σχέσεων. Tα βασικά συστατικά του είναι ο αλληλοσπαραγμός ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | 16- 23 Ιουνίου
Χορός 16-17 ΙουνίουΜπαλέτο του Τόκυο - Sylvie GuillemΑφιέρωμα στον Μωρίς Μπεζάρwww.sylvieguillem.com Το Φεστιβάλ Αθηνών τιμά τη μνήμη του Μωρίς Μπεζάρ (1927-2007) που υπήρξε μείζων προσωπικότητα της χορευτικής τέχνης αλλά και ένθερμος φίλος της Ελλάδας. Είναι αυτός που άνοιξε τον χορό στο μεγάλο κοινό συνδέοντάς τον με τη ζωή, για να ...
Συνέχεια...
Pillowman @ Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το σκληρό και άγριο παραμύθι του Martin McDonagh μας διηγείται ο Βασίλης Μαυρογεωργίου και μας φέρνει στο νου τη θεωρία της σχετικότητας. Τι σχέση έχει η θεωρία της σχετικότητας με ένα πολλάκις βραβευμένο θεατρικό έργο θα αναρωτηθείτε. Η σκληρότητα του περιεχομένου του μοιάζει πολύ πιο διαχειρίσιμη εντός του βίαιου πλαισίου της ...
Συνέχεια...
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο Ευγένιος Σπαθάρης
«Έφυγε» αργά το βράδυ του Σαββάτου σε ηλικία 85 ετών ο Ευγένιος Σπαθάρης. Ο σπουδαιότερος δημιουργός του Θεάτρου Σκιών είχε υποστεί βαρύτατες εγκεφαλικές κακώσεις σε ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε σε προς τιμήν του εκδήλωση και νοσηλευόταν κλινικά νεκρός επί τέσσερις ημέρες στο ΚΑΤ.Ο Ευγένιος Σπαθάρης υπήρξε για όλη ...
Συνέχεια...
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική Ματοπούλου
Με ή χωρίς ψηλά παπούτσια, με κόκκινες μύτες, πολύχρωμα καπέλα, μουσικές και πάνω από όλα φεστιβαλική διάθεση η ομάδα HELIX διοργάνωσε αυτές τις μέρες με μεγάλη επιτυχία στη πόλη της Αθήνας το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου. Η Αγγελική Ματοπούλου, ηθοποιός και μόνιμο μέλος της διοργανώτριας του φεστιβάλ ομάδας, HELIX, ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Εν Θερμώ
«Τον άντρα να τον τρέμετε, γιατί έχει κάτι που κρέμεται»«Η Μαρία Χ. Καταδικάστηκε σε 20 χρόνια κάθειρξη για φόνο εκ προ μελέτης». Ένα στεγνό δεδομένο όπως αυτό, στον αντίποδα μιας συγκινησιακής παράστασης, είναι η κατακλείδα και η καταδικαστική απόφαση ενός αντρικού, αναμφίβολα, δικαστηρίου που καθ' όλη του τη διάρκειά ...
Συνέχεια...
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Η παράσταση μεταφέρει τις "Τρεις αδελφές" του Τσέχωφ (1901), στην πρώην Σοβιετική Ένωση και πιο συγκεκριμένα στην εποχή της περεστρόικα (1985-1991).Οι τρεις αδελφές δε θα πάνε ποτέ στη Μόσχα, όπως ο Γκορμπατσώφ δε θα ολοκληρώσει ποτέ το όραμα της «περεστρόικα» (αναδόμηση-ανασυγκρότηση). Η αναπόφευκτη στιγμή του συμβιβασμού των προσώπων του έργου ...
Συνέχεια...
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
Τέσσερις ώρες ταξίδι σε ένα νέο Γαλαξία ακούγονται τρομακτικές. Και όμως, είναι υπέροχες. Μια τετράωρη performance. Στο άκουσμα και μόνο της διάρκειας της νέας παραγωγής των blitz με έλουσε, πέρυσι, κρύος ιδρώτας. Και, έτσι, δεν κατάφερα να με πείσω να ταξιδέψω στον Γαλαξία τους που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ίδρυμα ...
Συνέχεια...
Νοέμβριος
Ο Charles Smith είναι ο πρόεδρος των ΗΠΑ με το κοινότοπο αλλά all American όνομα και διαθέτει όλες τις χάρες των αληθινών πλανηταρχών: βλάκας μα κουτοπόνηρος, πολιτικά ανίκανος αλλά ματαιόδοξος, συμφεροντολόγος, υποκριτής, εντελώς διεφθαρμένος, ηθικά, κυνικά ρεαλιστής. Ένας πολιτικός σαν όλους τους άλλους δηλαδή και όχι απαραίτητα αποκλειστικά αμερικανικής προέλευσης.Κεντρικός ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης
Μια πανδαισία πειραματισμών που δίνουν πίσω στη λέξη το θετικό της νόημα.  One to one, για δύο θεατές μόνο, με άγνωστο στους πρωταγωνιστές κείμενο αλλά και παραστάσεις που θέλουμε να ξαναδούμε όπως το Quizoola! συνθέτουν το Live Manual Festival του Bios. Σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο και την κοινότητα καλλιτεχνών ...
Συνέχεια...
Ντα
Audition για χορευτές από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Μήδεια @ Ηρώδειο
‘Όσο για τη Νίνα…’ στο Bios
Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre
Fairytales στο σπίτι της Γιαγιάς
Θεατρικό παιχνίδι κανείς;
Δέκα Εντολές: περίοδος Δ’
Off- Off Athens ΙΙ από 2 Ιουνίου στο
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
New Order από την ομάδα blitz στο Bios
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
Φρίντα – Φρίντα
Kireru @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Η ‘Μέθοδος Γκρόνχολμ’ για 2η χρονιά στο Θέατρο
Η «Τζούλια» του Δημήτρη Φοινίτση
Λεωφορείο ο Πόθος
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ
Ελληνικό Φεστιβάλ | 16- 23 Ιουνίου
Pillowman @ Θέατρο του Νέου Κόσμου
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική
Mαζί @ M art Space
Εν Θερμώ
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Γαλαξίας @ Μουσείο Μπενάκη
Νοέμβριος
Unemployed και πάλι στο Bios
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης