H Μαρίλλη Μαστραντώνη μέλος της βασικής καλλιτεχνικής ομάδας της ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ είναι υπεύθυνη για την σύλληψη, δραματουργία και σκηνοθεσία του multimedia έργου – σ’ αυτήν την πρώτη της μορφή μεταξύ web installation και performance – De-fences, το οποίο θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του CUT Project, για πρώτη φορά ζωντανά στο Αθηναϊκό κοινό στο Θέατρο Δίπυλο καιμέσω live-streaming στο διαδίκτυο σε Χώρους Τέχνης σε Βερολίνο [K-Salon] και Λευκωσία [Στοά Αισχύλου].

Διαβάστε όλες τις πληροφορίες εδώ.

Λίγες μέρες πριν την παρουσίαση του έργου, η Μαρίλλη Μαστραντώνη μίλησε στο mixtape.gr:

Πώς ξεκίνησε η ιδέα:

Με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου και του τέλους του ψυχρού πολέμου, θέλησα μέσα από το «CUT Project» να διερευνήσω και να ψηλαφίσω τη δική μας ταυτότητα σ’ αυτή τη νέα ευρωπαϊκή γεωγραφία, να θέσω ερωτήματα για τα εναπομείναντα ή τα νέα «τείχη» και τις «διαχωριστικές γραμμές», καθώς και να κλείσω κι έναν προσωπικό κύκλο αναζητήσεων, αφού έζησα και δούλεψα για χρόνια στο Βερολίνο και βίωσα σε πολύ νεαρή ηλικία την περίοδο αυτής της ιστορικής μετάβασης.

Ποια ήταν η εμπειρία από τα ταξίδια και τις παρουσιάσεις στις άλλες χώρες:

Ο ίδιος ο τρόπος που επέλεξα να αναπτυχθεί το Project ήταν μια απόφαση για έκθεση στη βιωματική σχέση με το θέμα, στο απρόβλεπτο και στην περιπέτεια, με την πρόθεση αυτό να λειτουργήσει μ’ έναν ενδιαφέροντα τρόπο στη δυναμική της παράστασης. Κοινό στοιχείο των διχοτομημένων περιοχών, η παντελής ή ελάχιστη κοινωνική διάδραση μεταξύ των δύο κοινοτήτων, εντονότερη σε Παλαιστίνη και Κόσοβο.

cutΣτη μεν πρώτη περιοχή, οι Παλαιστίνιοι της Δ. Όχθης απαγορεύεται εκ των πραγμάτων να περάσουν στο έδαφος του Ισραήλ, στην δε δεύτερη είναι επικίνδυνο για οποιονδήποτε της μιας εθνοτικής ομάδας να διασχίσει τη γέφυρα του ποταμού που τον χωρίζει από την άλλη πλευρά. Η κάθε residency είχε τα δικά της χαρακτηριστικά, μια και γινόταν σε τόπους με ιδιαίτερες συνθήκες και με ανθρώπους διαφορετικών καταβολών, με συνέπεια και διαφορετικά κάθε φορά ανοιχτά για το κοινό παραστασιακά γεγονότα – μέρη μιας εν εξελίξει διαδικασίας (work in progress). Η συνολική εμπειρία ήταν σε κάθε περίπτωση σημαντική και η επαφή με διαφορετικό κοινό αναζωογονητική.

Πώς έγινε η έρευνα και γενικά το οδοιπορικό:

Η έρευνα ήταν μακρά και πολυεπίπεδη και έγινε μέσα από εξω-θεατρικό υλικό (έγγραφα, συνεντεύξεις, μαρτυρίες, προσωπικές αφηγήσεις), έτσι η παράσταση διαρθρώνεται μέσω αυτοσχεδιασμών εμπνευσμένων από φωτογραφίες, εικόνες, ρεπορτάζ και κείμενα. Η κάθε φορά ομάδα του οδοιπορικού είχαμε ως πρόθεση να δράσουμε ως καταλύτες στην προσπάθεια να ξεπεραστούν όχι μόνο οι γνωστοί περιορισμοί, αλλά και να δημιουργηθούν κάποιες ρωγμές στα αόρατα τείχη που μας χωρίζουν από το να συναντηθούμε μεταξύ μας.

Να καταλάβουμε ότι η ισχύς οποιουδήποτε δόγματος ή ορίου είναι κάτι που διαρκώς μεταβάλλεται και ότι κάθε τείχος που χτίζουμε μέσα ή γύρω μας, τελικά περισσότερο μας φυλακίζει παρά μας προστατεύει. Να μας ωθήσει στην προσπάθεια να ξεπεράσουμε τις "άμυνές μας" (defences) ώστε να απαλλαγούμε μεταφορικά από κάποια όρια (fences), όπως προτείνει και το λογοπαίγνιο του τίτλου της τελικής παράστασης (DE-FENCES).

Τέλος, να μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε ότι παρά τις κάθε μορφής προκαταλήψεις και διαχωρισμούς, οι άνθρωποι και η ανάγκη τους για μια αξιοπρεπή και γεμάτη ζωή, απαλλαγμένη από το φόβο, παραμένουν οι ίδιοι και στις δύο πλευρές των διαχωριστικών γραμμών.

Διάβασε επίσης...
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η Θεωρία της Αποστασιοποίησης του Brecht
Mε αφορμή τις παραστάσεις: 'Im Dickicht der Städte', 'Nord' και 'Die Fruchtfliege' στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ ΑθηνώνΠαραδέχομαι ότι ο γερμανικός τρόπος σκέψης και πολιτισμός του 20ου αιώνα μου είναι ανοίκειος, καθώς από μικρή μεγάλωσα σε ένα σπίτι με ερεθίσματα - προϊόντα γαλλικού κι αγγλικού πολιτισμού. Στην συνέχεια σπουδάζοντας ...
Συνέχεια...
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Από τη συλλογική μνήμη στην ατομική ευθύνη Μπορεί να μην ακούσαμε σχεδόν τίποτα σχετικά με τα δρώμενα της Πάτρας κατά την θητεία της ως πολιτιστική πρωτεύουσα αλλά από τις εκ των υστέρων αναφορές υποψιαζόμαστε πως όλο και κάτι συνέβη. Ανάμεσα σε αυτά τα κρυμμένα μυστικά και το έργο της ομάδας ...
Συνέχεια...
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ιβάν Δ', 1547, Τσάρος της ΡωσίαςΤο γνωστό από τον κινηματογράφο έργο του Σεργκέι Αϊζενστάιν για πρώτη φορά στο θέατρο σε προσαρμογή και σκηνοθεσία Μαρίας Ξενουδάκη. Ένα μεσαιωνικό δράμα με σύγχρονες προεκτάσεις και ένα στοίχημα που μένει να κερδηθεί.Ο Ιβάν είναι άτεγκτος μα συνάμα φωτισμένος ηγεμόνας, πρόθυμος να προστατεύσει τον απλό ...
Συνέχεια...
To ‘Σχολείο Γυναικών’ με τον Daniel Auteuil στο Θέατρο Παλλάς
Ο Daniel Auteuil έρχεται στην Ελλάδα στις 11 και 12 Φεβρουαρίου με μια παραγωγή του Odéon-Théâtre de l'Europe στο πλαίσιο του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια». Μια πρωτοβουλία της Αττικής Πολιτιστικής εταιρείας -σε συνεργασία με την Ελληνική Θεαμάτων- που εδώ και λίγα χρόνια μας παρουσιάζει σπουδαίες παραστάσεις ξένων δημιουργών και ...
Συνέχεια...
Pina Bausch RIP
Μια μεγάλη απώλεια για τον σύγχρονο χορό είναι ο θάνατος της Pina Bausch. Η κορυφαία Γερμανίδα καινοτόμος χορογράφος και χορεύτρια έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών.Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Wuppertal Tanztheater ήταν διάσημη στα πέρατα του κόσμου. Μερικές από τις σπουδαιότερες χορογραφίες της είχαμε δει και θαυμάσει ...
Συνέχεια...
The New Electric Ballroom
Ένας ολοκληρωτικός εγκλεισμός οδηγεί στη νεύρωση τριών γυναικών. Το παρελθόν, μάρτυρας και σύντροφος της κοινή τους ζωής, συμβιβάζεται μυστικά και σκορπά τον τρόμο. Η πλήρης απόδειξη τελικά, πώς αυτά που προσπαθείς να αποφύγεις στη ζωή, μοιραία τα βρίσκεις πάντα μπροστά σου. Πρόκειται για ένα συναρπαστικό κείμενο, με αρκετές δυσκολίες και ...
Συνέχεια...
Fragments | Peter Brook
Όταν συναντιούνται δυο από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του 20ου αιώνα, δε λες πολλά. Ούτε για το ποιος είναι ο ένας ή ο άλλος, ούτε για το τι είναι αυτό που προκύπτει από τη συνάντηση. Απλά ευγνωμονείς την τύχη σου (και την Αττική Πολιτιστική Εταιρία) για την ευκαιρία σου να απολαύσεις ...
Συνέχεια...
‘Μάνα, Μητέρα, Μαμά’ στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου «Μάνα, μητέρα, μαμά» εξελίσσεται την περίοδο της Μεταπολίτευσης, όπου το φαινόμενο της Αντιπαροχής παίζει καθοριστικό ρόλο στις ζωές των ανθρώπων της αθηναϊκής κοινωνίας.Δεν είναι η πρώτη φορά που παίζεται, φυσικά, και ήδη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πλέον «κλασικό» στο στενό πλαίσιο του τόπου μας για ...
Συνέχεια...
‘Χωρίς Μουσική’ στη Θύρα Τέχνης
Από τις 12 ΦεβρουαρίουΟ Κώστας Γάκης, έτερο ήμισυ του Βασίλη Μαυρογεωργίου - γνωστού και ως κυρίου «Κατσαρίδα» - ηθοποιός (βραβευμένος με το Χορν για την ερμηνεία του στο άνωθι έργο) και μουσικός, παίρνει τώρα και ρόλο σκηνοθέτη και παρουσιάζει μια μουσική παράσταση «Χωρίς Μουσική», ένα αστικό ξεκούρδιστο παραμύθι.Πώς μπορεί ένας ...
Συνέχεια...
To party των Forced Entertainment στο Bios
In the future ελπίζουμε η περίφημη (και ιδιαίτερα αγαπημένη μας) βρετανική ομάδα να μας εκπλήξει και πάλι ευχάριστα και να αντικαταστήσει τη δυσάρεστη ανάμνηση των Tomorrow’s Parties της. Και λέμε «In the future» πρώτα από όλα γιατί με την ίδια προσμονή που περιμέναμε αυτή την παράσταση θα αναμένουμε και την επόμενη ...
Συνέχεια...
Mano a Mano από την ομάδα Quasi Stellar
Η νέα δουλειά της Αποστολίας Παπαδαμάκη με τον ομάδα Quasi Stellar από 18 έως 27 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αλκμήνη.Mια βουτιά στη θάλασσα της μνήμης - ένα κάλεσμα για να ανακαλύψουμε τον εαυτό μας από την αρχή και να αισθανθούμε τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. Σε αυτό το ταξίδι στα ...
Συνέχεια...
Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας| Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου (UNESCO)
7 & 8 Απριλίου 2009Για τρίτη χρονιά φέτος, μετά την επιτυχία των δύο προηγούμενων διοργανώσεων (Αναλόγιο Ξένων Έργων 2007 & Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας 2008 με τη συμβολή του Ευρωπαϊκού Εργαστηρίου Μετάφρασης) το Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου πραγματοποιεί Διήμερο Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών, ...
Συνέχεια...
‘Πριν την παράσταση’ από την Ομάδα Ρους
Το έργο της Βίβιαν Ιωάννου επιχειρεί- όπως όλοι μας άλλωστε- τη διερεύνηση της ανθρώπινης ψυχής στη σημερινή κοινωνία. Πέντε θεατρίνες ακροβατούν πάνω σε ερωτήσεις και απαντήσεις. Μια κλειδωμένη πόρτα! Η στέρηση της επιλογής παραμένει πάντα μια βίαιη υπόθεση. Εκκίνηση: Μια σύμπτωση;Ένα γεγονός που αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε; Το πιο ...
Συνέχεια...
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Η διαφορά με την υπερ-επιτυχημένη off Broadway παράστασηI Love You, You're Perfect, Now Change των Joe di Pietro-Jimmy Roberts και αυτής εδώ της ελληνικής εκδοχής είναι βασικά μία: εκεί ξέρουν να τραγουδάνε, εδώ όχι. Και τι πιο λογικό για ένα σπονδυλωτό θεατρικό με σκετσάκια για τις σχέσεις των δύο φύλων ...
Συνέχεια...
Οι Παίκτες στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
«Στο παιχνίδι είναι όλοι ίσοι. Αν δεν μπορείς, μην παίζεις» Μια απολαυστική σάτιρα -άγνωστη στο ευρύ ελληνικό κοινό - του Νικολάι Βασίλιεβιτς Γκόγκολ, τους «Παίκτες», σκηνοθετεί η Ελένη Μποζά, γέννημα θρέμμα του Εθνικού στην Πειραματική σκηνή του με φρέσκια ματιά ένα κλασικό έργο. Σ' ένα φτηνό ξενοδοχείο μιας μικρής επαρχιακής ...
Συνέχεια...
Η μέθοδος Gronholm στο Θέατρο Τέχνης
Από 31 Ιανουαρίου Επαναλαμβάνοντας ένα ακόμα cliché, αυτό της τέχνης που αντιγράφει τη ζωή, ο ισπανός Χόρντι Γκαλθεράν γράφει ένα έργο για τις απάνθρωπες συνθήκες πρόσληψης σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες. Μπορεί, καμιά φορά, να σκέφτεστε (αν δεν έχετε προσωπική εμπειρία από τέτοιου είδους καταβροχθιστικούς κολοσσούς) πως παρακολουθώντας διασκορπισμένα στιγμιότυπα σε ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Ε, λοιπόν ναι. ¶ξιζε την αναμονή και χαλάλι του του συγγραφέος η επιτυχία που γνώρισε με την ξεκαρδιστική «Κατσαρίδα» που για τρία ολόκληρα χρόνια προκαλούσε ευχάριστη εκγύμναση στους κοιλιακούς μύες των θεατών της με το γέλιο που προκαλούσε. Μπορεί η καινούργια ιστορία του Βασίλη Μαυρογεωργίου -με την συμβολή της Μαρίας ...
Συνέχεια...
Ντε Σαντ… στη Ζυστιν, στο Θέατρο Φούρνος
Σαδισμός να γλύφεις και τα δάχτυλα σου. Σκρόφα "Η Ζυστίν; Πόσο χαίρομαι που σας συναντώ επιτέλους"... σκάει μύτη επί σκηνής κουνάμενη, συνάμενη, τυλιγμένη με ακριβές δαντέλες και βιλούδα και τούλια και υφάσματα, με το ανώμαλο μαλλί υπερπαραγωγή και το νύχι γαμψόαριστοκρατικό του αρπακτικού και την βλεφαρίδα κάγκελο, η Μάρω Παπαδοπούλου, η ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς
Ξεκίνησε κάπως σαν πείραμα πριν από 3 χρόνια. Μια παράσταση Δευτερότριτου (κοινό μυστικό πως εκεί κατοικοεδρεύουν οι καλύτερες, τα τελευταία χρόνια), με νεαρούς συντελεστές και διάθεση να περάσουν καλά. Και αυτοί και εμείς.Στην αρχή δεν είχαμε ιδέα. Ακούγαμε για μουσικές, για σάτιρες, χορούς, τραγούδια και ταξίδια στο χώρο και το ...
Συνέχεια...
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Δύο σκηνοθέτες, δύο έργα, ένα χειροκρότημα. Καμιά φορά τα καλά πράγματα αργούν να φτάσουν στα αυτιά μας, για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Πριν λίγο καιρό η Ένωση Θεάτρων της Ευρώπης (UTE) πρότεινε σε θέατρα διαφόρων χωρών να δημιουργήσουν παραστάσεις με θέμα τον «ξένο». Έτσι, κατόπιν παραγγελίας του Εθνικού, προέκυψε ...
Συνέχεια...
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Ζωές βαλσαμωμένες μέσα στην άγνοια, για χρόνια καλά κρυμμένες, ανελεύθερες και εξουθενωμένες. Φιγούρες που βαδίζουν μόνες γιατί κανείς ποτέ δε τους άγγιξε ή δεν τον άφησαν να τους αγγίξει. Σκιές ονείρων ολοκληρωτικά ξεχασμένες, μα ίσως και ικανοποιημένες.Όχι δεν είναι η απαισιοδοξία μου. Και το ξέρω, πώς δεν είναι μόνο αυτή ...
Συνέχεια...
American Buffalo
Υπό κανονικές συνθήκες όπου ακούς David Mamet πρέπει να τρέχεις. Εγγυημένα. Ενίοτε, πάλι, σου δίνεται η ευκαιρία να διαπιστώσεις πως ακόμα και τα καλύτερα θεατρικά κείμενα μπορούν να έχουν μέτριες στιγμές, αφού η ερμηνεία είναι εκείνη που είτε τα ρίχνει είτε τα εξυψώνει.Η συγκεκριμένη παράσταση έχει έντονο ρυθμό και αρκετές ...
Συνέχεια...
Απαγορεύτηκε το ανέβασμα του ‘Καβγατζή’ στην Αθηναϊδα!
Δεν αρκέστηκαν στην εξαιρετική ταινία του Φασμπίντερ, το κύκνειο άσμα του, βασισμένη στο βιβλίου του Ζαν Ζενέ -γραμμένο το 1947- και αποφάσισαν να την κάνουν παράσταση.Το εγχείρημα ανέλαβε η Βάννα Πεφάνη.Αλλά δεν υπολόγισε, φαίνεται, τη γνώμη των κληρονόμων των πνευματικών δικαιωμάτων του Ζαν Ζενέ οι οποίοι δεν εκτίμησαν τη θεατρική ...
Συνέχεια...
Η χρονομηχανή Οδυσσεβάχ @ Θέατρο Πόρτα
Μας γυρίζει εκεί κάπου στο 1981, τότε που ξεκίνησε τα ταξίδια του, τότε που τίποτα δεν έμοιαζε ακατόρθωτο και το ταξίδι ήταν τόσο μακρινό όσο του θαρραλέου ήρωα της Ξένιας Καλογεροπούλου. Ρωτήστε όποιον με γνωρίζει προσωπικά και θα σπεύσει να σας εγγυηθεί πως εγώ και το κλάμα σε δημόσιο χώρο σπανίως ...
Συνέχεια...
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
Εκτός από σύντροφος της Natalie Portman και χορογράφος του πολυβραβευμένου Black Swan (στο οποίο έκανε και μια μικρή εμφάνιση) ο 34χρονος Benjamin Millepied είναι, όπως ίσως ξέρετε, και κορυφαίος χορευτής του New York City Ballet εδώ και εννιά χρόνια. Ή, μάλλον, ήταν. Διότι από την ώρα που έγινε πατέρας και ήρθε ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
9 & 10 ΙουνίουΑναρωτιέμαι αν έχει μείνει έστω και ένας θεατρόφιλος που να μην γνωρίζει πια το όνομα του Σάκη Σερέφα. Έπειτα από την τεράστια επιτυχία της παράστασης «Λιωμένο Βούτυρο» - ενός έργου του συγγραφέα, βασισμένο σε ένα μυθιστόρημά του, βασισμένο σε ένα αληθινό περιστατικό- που γέμισε ασφυκτικά τα θέατρα ...
Συνέχεια...
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Τετάρτη 27 & Πέμπτη 28 Μαΐου 2009 Η ομάδα «συν+εργασια» παρουσιάζει τη χοροθεατρική παράσταση «Δυτικά Βήματα». Μια παράσταση που εμπνέεται από τα «δυτικά» βήματα της πορείας των μυστών του παρελθόντος από τον Κεραμεικό στην Ελευσίνα, στην έναρξη των Ελευσινίων μυστηρίων, μια συμβολική πορεία των καλλιτεχνών με σκοπό την εσωτερική τους ...
Συνέχεια...
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στα δεκαεννιά του ο Ρεμπώ κλείνει τους λογαριασμούς του με τη ποίηση.Μια μηχανή φτιαγμένη να τρέχει με εκατό, ο Ρεμπώ την τρέχει με χίλια και την καίει στα είκοσι του χρόνια.Σήμερα που όλα παγκοσμοιοποιούνται και οι αποχρώσεις σβήνουν στην μεταμοντέρνα ύφεση και αφωνία, το «Μια εποχή στην κόλαση» ίσως είναι ...
Συνέχεια...
Ντα
Γιατί βρέχει; Γιατί οι άγγελοι βγαίνουν για κατούρημα. Αυτή τουλάχιστον την εξήγηση δίνει ο σκαμπρόζος κηπουρός Da(Daddy). Το πολυπαιγμένο και βραβευμένο με Tony Award Ντα, είναι ένα σαρκαστικό και εν μέρει αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού Χιου Λέοναρντ που εξιστορεί τις σχέσεις ενός ώριμου πλέον θεατρικού συγγραφέα με τον θετό πατέρα ...
Συνέχεια...
Ο Πληθωρισμός των παραστάσεων της Volksbuhne & η
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
To ‘Σχολείο Γυναικών’ με τον Daniel Auteuil στο
Pina Bausch RIP
The New Electric Ballroom
Fragments | Peter Brook
‘Μάνα, Μητέρα, Μαμά’ στο Θέατρο Τόπος Αλλού
‘Χωρίς Μουσική’ στη Θύρα Τέχνης
To party των Forced Entertainment στο Bios
Mano a Mano από την ομάδα Quasi Stellar
Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας| Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου (UNESCO)
‘Πριν την παράσταση’ από την Ομάδα Ρους
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Οι Παίκτες στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Η μέθοδος Gronholm στο Θέατρο Τέχνης
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Ντε Σαντ… στη Ζυστιν, στο Θέατρο Φούρνος
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
American Buffalo
Απαγορεύτηκε το ανέβασμα του ‘Καβγατζή’ στην Αθηναϊδα!
Η χρονομηχανή Οδυσσεβάχ @ Θέατρο Πόρτα
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
Δυτικά Βήματα στον Χώρο Τέχνης «Ωδήςια»
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου
Ντα