Ήθελε να γίνει ηθοποιός από μικρή. Έλεγε πως αν δεν τα κατάφερνε θα γίνει σκηνοθέτης. Τα έκανε και τα δύο.

Η Μάνια Παπαδημητρίου, πρωταγωνίστρια του Nordost που ανεβαίνει φέτος στο Υπογειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν μίλησε στο mixtape.gr:

 

Ξεκίνησες το θέατρο πολύ νωρίς, έπαιξες, έκανες σινεμά, σκηνοθέτησες, βρέθηκες σε δουλειές που είχαν μεγάλη επιτυχία και το πρόσωπό σου είναι οικείο σε όλους μας. Παρόλα αυτά δεν «κάηκες» ποτέ, δεν μετατράπηκες σε «μαϊντανό» των media και διατήρησες τόνους χαμηλούς μα καθόλου υποτονικούς. Ποιο είναι το μυστικό;

Δεν έκανα πολύ τηλεόραση. Και φρόντιζα να παίζω θέατρο συνέχεια.

Ήσουν ανέκαθεν κάπως αποστασιοποιημένη από το χώρο της τηλεόρασης. Τον απορρίπτεις;

Έχω κάνει τηλεόραση αλλά δήλωνα και δημόσια ότι το έκανα μόνο για τα χρήματα. Έτσι η τηλεόραση με πέταξε σιγά σιγά απ’ έξω…

Είναι βιώσιμο επάγγελμα η υποκριτική;

Για μένα ήταν βιώσιμο ως τώρα. Δεν ξέρω για τη συνέχεια γιατί τα πράγματα δυσκολεύουν συνεχώς. Όλα και όλοι μπαίνουν και μπαίνουμε σε πακέτα και δεν ξέρω αν στο μέλλον θα μπορεί κανείς να ζεί μόνο από θέατρο. Εξ άλλου κι εγώ δεν ζούσα μόνο απ’ αυτό. Κάνω και μαθήματα, έπαιζα πιάνο σε μπαρ κ.α.

Είσαι πολύ επιλεκτική στις δουλειές σου. Έχεις αναγκαστεί ποτέ να κάνεις συμβιβασμούς;

Έχω κάνει συμβιβασμούς, όπως όλοι μας. Στόχος μου είναι το να μου δίνεται το δικαίωμα να βγαίνω στη σκηνή και να παίζω. Χωρίς συμβιβασμούς αυτό δεν είναι εφικτό.

Η ιδιαίτερη και πολύ χαρακτηριστική φυσιογνωμία σου διευκόλυνε ή δυσκόλεψε τη δουλειά σου;

Δεν ξέρω πως θα είχα πορευτεί αν ήμουν διαφορετική. Για μένα αυτή είναι η μόνη πραγματικότητα, έτσι δεν μπορώ να συγκρίνω.

Ποια ανάγκη οδήγησε στις σκηνοθετικές σου δουλειές;

Μ’ αρέσει να δείχνω τις διαδρομές που άλλοι έδειξαν σε μένα. Μ’ αρέσει να βλέπω σώματα να απελευθερώνονται στη σκηνή και να ξυπνά η φαντασία των ανθρώπων. Βλέμματα που κουβαλούν εικόνες και (κινήσεις) χειρονομίες που σημαίνουν κάτι περισσότερο από ότι φαίνεται με μια πρώτη ματιά.

nordostΈχεις κάνει αρκετές ταινίες. Ένιωσες ποτέ την ανάγκη να εγκαταλείψεις τα στενά όρια της Ελλάδας και να δοκιμάσεις την τύχη σου αλλού;

Αν μου δινόταν η ευκαιρία να δουλέψω αλλού για ένα διάστημα θα το έκανα. ‘Αλλα δεν θα ήθελα να ζήσω αλλού….Αυτό θα μπορούσα να το είχα κάνει στα 18…Γι’ αυτό και προτείνω σ’ όλα τα παιδιά που κάνουν θέατρο, μετά τη Σχολή, αν έχουν τη δυνατότητα, να φεύγουν για λίγο έξω απ’ τη χώρα, να δουν και να ακούσουν και ίσως να ξαναρθούν. Αν δεν το κάνεις τότε , δύσκολα το κάνεις μετά.

Το Nordost πραγματεύεται ένα πραγματικό και μάλιστα σχετικά πρόσφατο συμβάν. Βίωσες γι αυτό το ρόλο σου πιο ρεαλιστικά;

Καθόλου πιο ρεαλιστικά. Το αντίθετο ακριβώς. Προσπάθησα να μπω με την φαντασία μου στη θέση του αφηγητή-όπως μου ζήτησε και ο σκηνοθέτης- θεωρώντας δεδομένο ότι ποτέ δεν μπορείς να διανοηθείς κάτι τόσο πραγματικό που σε κάποιους σύγχρονούς σου έχει συμβεί ενώ εσύ κάθεσαι εδώ και κάνεις θέατρο και ασχολείσαι με ζητήματα αισθητικής…Πρόκειται για ένα ντοκουμέντο σχεδόν και στα ντοκουμέντα πρέπει να στέκεται κανείς απέναντι με την δέουσα ταπεινότητα…

Όσο πιο διεισδυτικά παρατηρείς την ζωή του ανθρώπου που καλείσαι να αναπαραστήσεις, τόσο πιο κοντά στην πιθανότητα είσαι ο θεατής να συλλάβει κάποια πραγματικότητα.Ο στόχος εδώ δεν είναι να κάνουμε έναν ακόμα ρόλο, αλλά να βοηθήσουμε τον θεατή να συνθέσει με τη φαντασία του ένα γεγονός για το οποίο έχει κάποιες πληροφορίες από την τηλεόραση μόνο.

Το κοινό του θεάτρου είναι πλέον πιο διευρυμένο από όσο παλιότερα. Παρόλα αυτά τα «εμπορικότερα» θέατρα γεμίζουν και τα πιο εναλλακτικά μένουν άδεια. Είναι η άποψή του καθοδηγούμενη (από τα media, την τηλεόραση και τις επιτυχίες των ηθοποιών εκεί κτλ). Με ποιο κριτήριο θεωρείς πως επιλέγει να πάει σε μια παράσταση;

Εγώ δε συμφωνώ ότι τα εμπορικότερα γεμίζουν και τα εναλλακτικά μένουν άδεια. Το Nicaragua: Περιστατικό 315 ήταν εναλλακτικό και γέμιζε. Το «Χαμόγελο της γιαγιάς» το έπαιζα 2 χρόνια. Δεν έχω παίξει παρά ελάχιστες φορές σε εμπορικό. Σε εναλλακτικά παίζω και τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο τα κυνηγάει ο κόσμος. Το «Γάλα»δεν ήταν εμπορικό όταν ανέβηκε. Έγινε εμπορικό λόγω επιτυχίας.

Ο κόσμος πιστεύω ότι καθοδηγείται μεν από τα media αλλά διψάει να κυνηγάει και μόνος του τις τρύπες. Το Internet βοηθάει σ’ αυτό.

Το έργο δεν παίρνει θέση. Ποια είναι η δική σου άποψη για τις εξτρεμιστικές ενέργειες που διαδραματίζονται σε ολόκληρο τον κόσμο;

Η βία γεννάει βία και ο πόλεμος γεννάει πόλεμο. Οι τρομοκρατικές ενέργειες συχνά είναι γεγονότα που χρησιμεύουν σαν άλλοθι στις κυβερνήσεις για να ξεκινούν πολέμους ή να σκληραίνουν τα κατασταλτικά μέτρα μέσα στις χώρες τους.

Κανείς δημοκρατικός άνθρωπος δεν μπορεί να είναι υπέρ των εξτρεμιστικών ενεργειών αλλά και κανείς δημοκρατικός άνθρωπος δεν μπορεί να απαγορεύσει σε ολόκληρους λαούς να υπερασπίζονται τους εαυτούς τους όταν απειλούνται. Η βία δεν είναι λύση. Ίσως μόνο αν στρεφόταν στους πραγματικούς ενόχους αλλά αυτοί είναι αδύνατο να βρεθούν.

Η παράσταση αυτή δεν είναι η πρώτη σου δουλειά που καταπιάνεται με ένα θέμα βιωματικό και αρκετά έντονο- έχεις σκηνοθετήσει στο παρελθόν το «Nicaragua: Περιστατικό 315». Τι σε συγκινεί σε αυτού του είδους τα έργα;

Αν υπάρχει κάποια αξία σ’ αυτού του είδους τα θέματα είναι για να μας φέρουν αντιμέτωπους με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν «αθώοι πολίτες». Όσο γίνεται πόλεμος και καταστρέφονται χώρες ολόκληρες, στην Ασία, στην Αφρική, στη Ν. Αμερική δεν υπάρχει αθωότητα. Ανήκουμε στον Δυτικό κόσμο είμαστε υπήκοοι των ΗΠΑ άρα δεν είμαστε ούτε ειρηνικοί ούτε αθώοι. Απλώς δεν υπάρχει τρόπος να αντιδράσουμε άλλος από το να κραυγάζουμε την αντίθεση μας απέναντι στις ιμπεριαλιστικές κινήσεις αυτής της υπερδύναμης στην οποία ανήκουμε και κάθε υπερδύναμης στην οποία ανήκουμε και κάθε υπερδύναμης που κινείται με αυτόν τον μιλιταριστικό τρόπο. Οι άνθρωποι είμαστε μαριονέτες αλλά στο θέατρο οι μαριονέτες είναι βασιλιάδες στη σκηνή και μπορούν να λένε την αλήθεια.

nordostΤα χρόνια που περνούν σε κάνουν να νιώθεις ανασφάλεια; Νέα, φρέσκα -και ενίοτε ταλαντούχα- κορίτσια εμφανίζονται με κίνδυνο να παραγκωνιστεί μια μεγαλύτερη γυναίκα τόσο ερωτικά όσο και επαγγελματικά. Πως το διαχειρίζεσαι;

Στην πραγματικότητα ένιωθα πολύ πιο ανασφαλής όταν ήμουν πιο νέα. Γιατί δεν ήξερα ποια είμαι και νόμιζα ότι μπορώ να γίνω τα πάντα.

Τώρα που ξέρω τι δεν μπορώ, που έχω συγκεκριμένους περιορισμούς νιώθω πιο σίγουρη. Τώρα το ότι έρχονται νεότερες και ωραιότερες αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να το αλλάξει. Γι’ αυτό και εγώ κάνω μαθήματα, γι’ αυτό ασχολούμαι και με την σκηνοθεσία για να έχω κάτι να κάνω όταν δεν θα μπορώ να κάνω θέατρο. Έτσι και αλλιώς πάντως εγώ δεν έπαιζα τις ωραίες. Μπορώ όμως τώρα μια χαρά να παίξω τη μαμά τους. ¶λλωστε και εγώ ως πιο μικρή παίρνω μερικές φορές τη θέση μεγαλύτερων μου γυναικών που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλους όπως αυτούς που έκανα στο «Ατσάλι» ή στο «Γάλα».

Έχεις μετανιώσει για κάτι;

Μόνο για πράγματα που έκαναν κακό στην υγεία μου. Για τέτοια μόνο και για όσες φορές επέτρεψα στην ενέργεια κακόβουλων ανθρώπων να επηρεάσουν την ψυχή μου και να την κακοποιήσουν. Για το χρόνο που αφιέρωσα άδικα σε τέτοιες μικρότητες.

Πως προγραμματίζεις/ οραματίζεσαι/ προβλέπεις τη συνέχεια;

Σκεφτόμαστε με την ομάδα ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ που κάναμε το «Ένα Καράβι Φορτηγό» να κάνουμε μια παράσταση με κείμενα από την ΟΔΥΣΣΕΙΑ και επιστημονικές έρευνες για την λειτουργία του εγκέφαλου. Σαν το ταξίδι του Οδυσσέα να είναι ένας συμβολισμός του ταξιδιού του ανθρώπου μέσω της επιστήμης ν’ ανακαλύψει πως λειτουργεί το μυαλό…

Απ’ αυτό εξάλλου δεν εξαρτώνται όλα;

Διάβασε επίσης...
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
Λάβετε φάγετε... Χωρίς ούτε ψίχουλο στο ψυγείο του και ένα ευρώ στην τσέπη του, ο κάποτε οραματιστής και ονειροπόλος Μάγειρας προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει κρέας για να ετοιμάσει το μεγάλο Γεύμα για τον Υπουργό και τους σημαντικούς της εξαθλιωμένης Κοινωνίας τους ώστε να ξελασπώσει οικονομικά. Όταν πλέον δεν μπορεί να ...
Συνέχεια...
Tony Awards 2010
Με βροχή και μουσκεμένα κόκκινα χαλιά δόθηκαν χθες το βράδυ στη Νέα Υόρκη τα θεατρικά βραβεία Tony. Ο θεσμός που για τους Αμερικάνους έχει κάτι από τη λάμψη των Oscar (και που μακράν απέχει από τις σχεδόν συνωμοτικές δικές μας απονομές), έφτασε αισίως τα 64 χρόνια και συγκέντρωσε στο Radio ...
Συνέχεια...
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση – Κερδίστε προσκλήσεις
Η περίφημη κωμωδία των Μπαριγιέ και Γκρεντύ ανεβαίνει στο Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ - ΝΤΕΝΙΣΗ σε διασκευή και σκηνοθεσία της Μιμής Ντενίση.Το έργο έχει παιχτεί σε όλο τον κόσμο σε διαφορετικές εκδοχές πάντα με μεγάλη επιτυχία. Στην Ελλάδα έχει ανέβει από την Κα Κατερίνα, την Έλλη Λαμπέτη και την Μιμή Ντενίση. Στο ...
Συνέχεια...
Θείος Βάνιας
Τον Τσέχωφ στην Ελλάδα τον αγαπάμε πολύ. Χρόνια τώρα. Και δεν πρόκειται για μια αγάπη επιφανειακή, αλλά βαθιά και ουσιαστική. Κάτι από τη ρώσικη ψυχοσύνθεση όπως την αποτύπωσε ο δρ Τσέχωφ πρέπει να συναντιέται με το δικό μας μεσογειακό ταμπεραμέντο και να ενεργοποιεί τους δακρυγόνους αδένες μας. Δεν εξηγούνται αλλιώς ...
Συνέχεια...
An orexia socialis
Take your place In the mountain of meatIn the history of men Damien Hirst Από τις 2 έως τις 8 Μαΐου Μια Multimedia παράσταση χορού από την ομάδα «Αερίτες» με θέμα το όλο και αυξανόμενο πρόβλημα της (νευρικής) ανορεξίας και της (ψυχογενούς) βουλιμίας. Ίδιον του σύγχρονου δυτικού κόσμου το σώμα ...
Συνέχεια...
Οξυγόνο στο Θέατρο Αμόρε
Οι Δημόσιες Σχέσεις του συγκεκριμένου θεάτρου θα αποτελέσουν case study για τους PRτζήδες του μέλλοντος που θα χρειαστεί να μελετήσουν το πώς με κάκιστο χειρισμό καταφέρνεις να εδραιώσεις τη φήμη σου και μάλιστα όχι μόνο στο θεατρόφιλο κοινό αλλά και στους ορκισμένους εχθρούς του θεάτρου. Λίγο τα φρέσκα -ταλαντούχα μάλιστα ...
Συνέχεια...
O Steven Berkoff και ‘Οι μοχθηροί χαρακτήρες του Σαίξπηρ’ για τρεις παραστάσεις στην Αθήνα
Μετά τον Bob Wilson σειρά έχει ο Steven Berkoff στο all star cast του θεσμού "Θέατρο Πέρα από τα Όρια" που εδώ και 5 χρόνια μας συστήνει σημαντικές παραγωγές από όλον τον κόσμο με την παράστασή του «Οι Μοχθηροί Χαρακτήρες του Σαίξπηρ/ Shakespeare's Villains» που θα παρουσιαστεί στις 18-19-20 Μαΐου ...
Συνέχεια...
5ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής
Από 17 Σεπτεμβρίου έως 25 ΟκτωβρίουΗ Εταιρεία Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων Εντροπία και ο ομώνυμος χώρος του Κεραμεικού διοργανώνουν το 5ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής.Με πολύ ενδιαφέρον και πλούσιο πρόγραμμα, ξένες παραγωγές και πληθώρα Ελλήνων καλλιτεχνών μας προσκαλούν για 6 βδομάδες, σε 10 χώρους της πόλης να αναζητήσουμε το διαφορετικό.Πρόγραμμα 17-21 ΣεπτεμβρίουΘέατρο, χοροθέατρο, ...
Συνέχεια...
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Μια μελοδραματική, γυναικεία διφωνία 2, 3, 9 και 10 Ιουνίου Βασισμένα σε δύο θεατρικές φιγούρες, μία του Jean Cocteau, και μία του August Strindberg δυο φιγούρες γυναικών, που κανονικά, σε μια ορθόδοξη σκηνική παρουσίαση θα μονολογούσαν, εδώ συναντιούνται επί σκηνής ως δύο γυναίκες που συνδιαλέγονται, ανταγωνίζονται, διεκδικούν, και αλληλοσυμπληρώνονται. Ο ...
Συνέχεια...
“Είμαι ¶σχημη” στο Θέατρο ¶λμα
23 ρόλοι για 7 ηθοποιούς και εκπληκτική αυτογνωσία στον τίτλο -που όμως κάτι μας θυμίζει, κάτι μας θυμίζει - ο Θεατρικός Οργανισμός Στιγμή και η Σύγχρονη Θεατρική Σκηνή από την Πέμπτη 19 Απριλίου παρουσιάζουν το σύγχρονο ισπανικό έργο - μαύρη μουσική κωμωδία των Σέρτζι Μπελμπέλ και Ζόρντι Σάντσες. «Είμαι άσχημη» ...
Συνέχεια...
Η Ζωή στο Θέατρο
Εκεί που είσαι ήμουνα, εδώ που είμαι θα'ρθεις. Ο Ρόμπερτ, βετεράνος καταξιωμένος θεατρίνος, ρομαντικός, λίγο (πολύ!) grande dame του σανιδιού, ιδιόρρυθμος και μαγευτικός, έχοντας ανάγει το passive agressive σε τέχνη, κουβαλάει την σοφία, τις μανιέρες και την εμπειρία μιας ολόκληρης ζωής στο θέατρο. Ο Τζο, ανερχόμενο νέο αστέρι, ακομπλεξάριστος, αθώος και απονήρευτος (και ...
Συνέχεια...
Μια κωμική εξωθεατρική ιστορία – μήνυση για προσβολή των Θείων!
Μία από τις πιο αντιπροσωπευτικές ιστορίες για την εξήγηση της λαϊκής ρήσης "δουλειά δεν είχε ο Διάολος @#[email protected]%^%& τα παιδιά του" αποτελεί το νέο που μόλις μάθαμε από την Εταιρεία Θεάτρου Sforaris. Παραθέτουμε το Δελτίο Τύπου αυτούσιο και σας προσκαλούμε να καγχάσετε μαζί μας. Δελτίο Τύπου Δύο χρόνια μετά την ...
Συνέχεια...
Μάκβεθ
Ο γνωστός θρύλος λέει πως αν ένας θίασος που ανεβάζει το Μάκβεθ αναφέρεται σ' αυτόν με το όνομα του βρίσκουν την παράσταση συμφορές μεγάλες. Δεν είναι τυχαίο που η σκοτεινότερη σαιξπηρική τραγωδία έχει δημιουργήσει όλη αυτή τη μυθολογία, καθώς πρόκειται για ένα έργο - παγίδα (θα μου πείτε ποιο έργο ...
Συνέχεια...
Νοέμβριος
Ο Charles Smith είναι ο πρόεδρος των ΗΠΑ με το κοινότοπο αλλά all American όνομα και διαθέτει όλες τις χάρες των αληθινών πλανηταρχών: βλάκας μα κουτοπόνηρος, πολιτικά ανίκανος αλλά ματαιόδοξος, συμφεροντολόγος, υποκριτής, εντελώς διεφθαρμένος, ηθικά, κυνικά ρεαλιστής. Ένας πολιτικός σαν όλους τους άλλους δηλαδή και όχι απαραίτητα αποκλειστικά αμερικανικής προέλευσης.Κεντρικός ...
Συνέχεια...
Toshiki Okada @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Δύσκολες εργασιακές συνθήκες, ελλιπής επικοινωνία, αβέβαιο μέλλον. Για αυτή τη φορά στην Ιαπωνία, από την ομάδα Chelfitsch. Αν η όπερα και το λυρικό θέατρο μεταφράζονταν σε χορό και κίνηση θα ήταν κάπως έτσι. Τι εννοώ; Η επαναληπτικότητα των φράσεων που συνθέτουν την ιστορία (όπως ακριβώς στις διηγήσεις της όπερας) και η ...
Συνέχεια...
Τhe Μan Who στο Θέατρο Πορεία για 8 παραστάσεις
Αν δεν είστε ένας από τους 8.000 θεατές που ήδη παρακολούθησαν το έργο των Peter Brook και Marie-Hélène Estienne τις δύο προηγούμενες σεζόν, μην ανησυχείτε καθόλου. Έχετε και φέτος την ευκαιρία, για 8 Δευτέρες να κατηφορίσετε μέχρι το θέατρο Πορεία όπου επαναλαμβάνεται για 3η χρονιά.Η ιστορία του ανθρώπου που μπέρδεψε ...
Συνέχεια...
Bed & Breakfast στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου
Στις 22, 23 και 24 Νοεμβρίου Πως σας φαίνεται ένα ταξίδι στα παλιά, με νανουρίσματα και φροντίδες όπως τότε που ήσασταν παιδιά; Η Heike Schmidt σας στρώνει κρεβάτι στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου και αφού βολευτείτε στα σκεπάσματά σας σας κοιμίζει με νανουρίσματα από όλο τον κόσμο. Μια performance-happening που δρα ...
Συνέχεια...
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Έξω και μέσα από το μικρό καφέ INOUBLIABLE ξετυλίγεται ένας ασπρόμαυρος κόσμος όπου ανακυκλώνεται η απελπισία και η βία.Ένας σχιζοφρενής δολοφόνος με υπεράνθρωπες δυνάμεις ψάχνει να βρει νόημα στις πράξεις του. Γιατί τεμαχίζει; Γιατί συλλέγει αίμα; Τιμωρεί ή τιμωρείται; Ίσως πρέπει να φτάσει μέχρι την κόλαση για να καταλάβει.Ένα ζευγάρι ...
Συνέχεια...
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Σε έναν ολοκαίνουργο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, το Faust, μετακομίζει φέτος η Graveyard Café Band συνεχίζοντας την επιτυχημένη της πορεία με μια νέα μουσική performance εγκαινιάζοντάς τον. H μουσικοθεατρική μπάντα που δημιούργησε ο μουσικός Κώστας Δαλακούρας το 2009 και τις παραστάσεις της σκηνοθετεί και σκηνογραφεί ο Γιάννης Σκουρλέτης συνεχίζει να ...
Συνέχεια...
Το Τυφλό Σημείο στο Θέατρο Πορεία
Το θέμα της απώλειας αγγίζει ο Γιάννης Μαυριτσάκης στο πρώτο του θεατρικό έργο, «Το Τυφλό σημείο». Ο θάνατος του άντρα της προκάλεσε στη Νίκη ισχυρό σοκ.Από τη στιγμή εκείνη δε βρίσκει το κουράγιο να προχωρήσει, να δουλέψει, να συνεχίσει, παρότι οι βασικές, βιοτικές της ανάγκες δεν την εγκαταλείπουν. Ανάγκη τροφής, ...
Συνέχεια...
Delirium Tremens (Τρομώδες Παραλήρημα) στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις!
«Delirium Tremens» (Τρομώδες Παραλήρημα): Ένα απ' τα συμπτώματα στέρησης του αλκοόλ. Το σύμπτωμα αυτό ξεκινάει απ' το τρέμουλο των χεριών ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να οδηγήσει τον αλκοολικό σε εφιαλτικές παραισθήσεις, ακόμα και στο θάνατο.To έργοΗ Αφροδίτη πρόκειται να γιορτάσει τα γενέθλιά της. Καλεσμένοι της είναι όλοι οι άνθρωποι ...
Συνέχεια...
Αναβάλλονται οι παραστάσεις του Star Trip
Μόλις ενημερωθήκαμε από το γραφείο τύπου της διοργανώτριας εταιρίας Astra ότι δυστυχώς οι παραστάσεις του Star Trip που ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν από αύριο στο Gagarin 205 αναβάλλονται.Δυστυχώς, ένας εκ των πρωταγωνιστών, στην προθέρμανση της τελευταίας παράστασης στη Θεσσαλονίκη, είχε ένα σοβαρό ατύχημα στο χέρι του και κρίθηκε αδύνατο να ...
Συνέχεια...
UrbanDig Project 4 | Βιζυηνός – Μοσκώβ Σελήμ
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Μετά τον Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στην ερειπωμένη αυλή του αρχοντικού του το 2006, τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Ορέστης και Ηλέκτρα. Τα δυο αδέλφια μεγάλωσαν σε ένα σπίτι όπου ο παππούς μαγείρεψε και τάισε τους θείους τους στον αδελφό του και μετά αυτός παντρεύτηκε την κόρη του για να κάνει τον θείο τους ώστε αυτός με τη σειρά του να πάρει εκδίκηση σφάζοντας τον παππού... ...και παρακινώντας την μάνα ...
Συνέχεια...
The Athens Οpen Festival of Dance – Κερδίστε προσκλήσεις!
25-26-27 Σεπτεμβρίου 2009So you think you can dance? Καιρός να το αποδείξετε/ διαπιστώσετε -θα δείξει- στο πρώτο διεθνές διαγωνιστικό φεστιβάλ χορού που καταφτάνει στην Ελλάδα. Για 3 ημέρες το Αθηνών Αρένα θα γεμίσει μουσικές και κορμιά σε δεξιοτεχνικές κινήσεις που θα ξεσηκώσουν τους παρευρισκόμενους. Shake your bodies!Στην πραγματικότητα, βέβαια, διαγωνιζόμενοι ...
Συνέχεια...
Proun από την ομάδα Αλδίνες
28 & 29 Απριλίου Proun = προς τη νέα Τέχνη Τα "proun" ήταν τα γραφιστικά φύλλα που σχεδίασε ο κονστρουκτιβιστής αρχιτέκτονας Ελ Λισίτσκι. Αποτελούνται από παιγνιώδης διατάξεις γεωμετρικών μορφών σε μια ποικιλία κατασκευών και χρωμάτων Η ομάδα Αλδίνες * που αποτελείται από μαθητές της Ερασιτεχνικής Σχολής του Κέντρου Μελέτης Χορού ...
Συνέχεια...
Οιδίπους Τύραννος – Φεστιβάλ Επιδαύρου
Ένας μύθος, τρεις ερμηνευτές και μερικοί αόρατοι βάτραχοι. Αν κοσμοϊστορικά γεγονότα ξεσπούν επειδή μία πεταλούδα τινάζει απλώς τα φτερά της στο Πεκίνο, φανταστείτε τι συμβαίνει όταν ένας βάτραχος ρίχνει ένα σάλτο στο κοίλο της Επιδαύρου. Ο Πόλεμος των άστρων. Τουλάχιστον. Το περασμένο Σάββατο το πολυπληθές (περίπου 6.500) κοινό που έσπευσε στο αρχαίο θέατρο ...
Συνέχεια...
Αστραξίδι
... Όταν βλέπεις στο ουρανό ένα αστέρι να πέφτει, κάνεις μια ευχή. ... Όταν είσαι ψαράς και το αστέρι αυτό, μαζί με άλλα πολλά πέφτουν μέσα στα δίχτυα σου, τα μαζεύεις στο τσουβάλι σου και ξεκινάς να τα πουλήσεις στο μεγάλο παζάρι στην κορυφή των Άλπεων. ... και όταν είσαι ταλαντούχος νέος ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Δεν ξέρω πόσοι απο τους χιλιάδες θεατές αυτού του διημέρου πήραν την απόφαση να κατέβουν στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου για να δουν τα πάθη της ερωτοχτυπημένης βασίλισσας της Τροιζήνας και πόσοι για να δουν από κοντά τη ντίβα Έλεν Μίρρεν του Peter Greenaway και της «Βασίλισσας». Ωστόσο μικρή σημασία ...
Συνέχεια...
Στροφοδίνες και Τζελλαλουντίν Ρουμί στο Θέατρο Σφνδόνη
Ένα δρώμενο στροβιλισμών και ποίησης από την θεατρική ομάδα Φιλιατρό. 9 στροβιλιστές σε ένα δρώμενο δερβίσικου στροβιλισμού με παράλληλη ανάγνωση ποίησης του Ρουμί από τον ποιητή Νίκο Παναγιωτόπουλο.Λίγα λόγια για τις στροφοδίνες από τους στροβιλιστέςΣτροφοδίνες αντί του επικρατούντος "στροβιλισμοί" για να υποδηλώσουμε αφενός ότι η εκστατική πρακτική είναι και μια ...
Συνέχεια...
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
Tony Awards 2010
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση
Θείος Βάνιας
An orexia socialis
Οξυγόνο στο Θέατρο Αμόρε
O Steven Berkoff και ‘Οι μοχθηροί χαρακτήρες του
5ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
“Είμαι ¶σχημη” στο Θέατρο ¶λμα
Η Ζωή στο Θέατρο
Μια κωμική εξωθεατρική ιστορία – μήνυση για προσβολή
Μάκβεθ
Νοέμβριος
Toshiki Okada @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Τhe Μan Who στο Θέατρο Πορεία για 8
Bed & Breakfast στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Το Τυφλό Σημείο στο Θέατρο Πορεία
Delirium Tremens (Τρομώδες Παραλήρημα) στο Θέατρο Συνεργείο –
Αναβάλλονται οι παραστάσεις του Star Trip
UrbanDig Project 4 | Βιζυηνός – Μοσκώβ Σελήμ
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
The Athens Οpen Festival of Dance – Κερδίστε
Proun από την ομάδα Αλδίνες
Οιδίπους Τύραννος – Φεστιβάλ Επιδαύρου
Αστραξίδι
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Στροφοδίνες και Τζελλαλουντίν Ρουμί στο Θέατρο Σφνδόνη