Ήθελε να γίνει ηθοποιός από μικρή. Έλεγε πως αν δεν τα κατάφερνε θα γίνει σκηνοθέτης. Τα έκανε και τα δύο.

Η Μάνια Παπαδημητρίου, πρωταγωνίστρια του Nordost που ανεβαίνει φέτος στο Υπογειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν μίλησε στο mixtape.gr:

 

Ξεκίνησες το θέατρο πολύ νωρίς, έπαιξες, έκανες σινεμά, σκηνοθέτησες, βρέθηκες σε δουλειές που είχαν μεγάλη επιτυχία και το πρόσωπό σου είναι οικείο σε όλους μας. Παρόλα αυτά δεν «κάηκες» ποτέ, δεν μετατράπηκες σε «μαϊντανό» των media και διατήρησες τόνους χαμηλούς μα καθόλου υποτονικούς. Ποιο είναι το μυστικό;

Δεν έκανα πολύ τηλεόραση. Και φρόντιζα να παίζω θέατρο συνέχεια.

Ήσουν ανέκαθεν κάπως αποστασιοποιημένη από το χώρο της τηλεόρασης. Τον απορρίπτεις;

Έχω κάνει τηλεόραση αλλά δήλωνα και δημόσια ότι το έκανα μόνο για τα χρήματα. Έτσι η τηλεόραση με πέταξε σιγά σιγά απ’ έξω…

Είναι βιώσιμο επάγγελμα η υποκριτική;

Για μένα ήταν βιώσιμο ως τώρα. Δεν ξέρω για τη συνέχεια γιατί τα πράγματα δυσκολεύουν συνεχώς. Όλα και όλοι μπαίνουν και μπαίνουμε σε πακέτα και δεν ξέρω αν στο μέλλον θα μπορεί κανείς να ζεί μόνο από θέατρο. Εξ άλλου κι εγώ δεν ζούσα μόνο απ’ αυτό. Κάνω και μαθήματα, έπαιζα πιάνο σε μπαρ κ.α.

Είσαι πολύ επιλεκτική στις δουλειές σου. Έχεις αναγκαστεί ποτέ να κάνεις συμβιβασμούς;

Έχω κάνει συμβιβασμούς, όπως όλοι μας. Στόχος μου είναι το να μου δίνεται το δικαίωμα να βγαίνω στη σκηνή και να παίζω. Χωρίς συμβιβασμούς αυτό δεν είναι εφικτό.

Η ιδιαίτερη και πολύ χαρακτηριστική φυσιογνωμία σου διευκόλυνε ή δυσκόλεψε τη δουλειά σου;

Δεν ξέρω πως θα είχα πορευτεί αν ήμουν διαφορετική. Για μένα αυτή είναι η μόνη πραγματικότητα, έτσι δεν μπορώ να συγκρίνω.

Ποια ανάγκη οδήγησε στις σκηνοθετικές σου δουλειές;

Μ’ αρέσει να δείχνω τις διαδρομές που άλλοι έδειξαν σε μένα. Μ’ αρέσει να βλέπω σώματα να απελευθερώνονται στη σκηνή και να ξυπνά η φαντασία των ανθρώπων. Βλέμματα που κουβαλούν εικόνες και (κινήσεις) χειρονομίες που σημαίνουν κάτι περισσότερο από ότι φαίνεται με μια πρώτη ματιά.

nordostΈχεις κάνει αρκετές ταινίες. Ένιωσες ποτέ την ανάγκη να εγκαταλείψεις τα στενά όρια της Ελλάδας και να δοκιμάσεις την τύχη σου αλλού;

Αν μου δινόταν η ευκαιρία να δουλέψω αλλού για ένα διάστημα θα το έκανα. ‘Αλλα δεν θα ήθελα να ζήσω αλλού….Αυτό θα μπορούσα να το είχα κάνει στα 18…Γι’ αυτό και προτείνω σ’ όλα τα παιδιά που κάνουν θέατρο, μετά τη Σχολή, αν έχουν τη δυνατότητα, να φεύγουν για λίγο έξω απ’ τη χώρα, να δουν και να ακούσουν και ίσως να ξαναρθούν. Αν δεν το κάνεις τότε , δύσκολα το κάνεις μετά.

Το Nordost πραγματεύεται ένα πραγματικό και μάλιστα σχετικά πρόσφατο συμβάν. Βίωσες γι αυτό το ρόλο σου πιο ρεαλιστικά;

Καθόλου πιο ρεαλιστικά. Το αντίθετο ακριβώς. Προσπάθησα να μπω με την φαντασία μου στη θέση του αφηγητή-όπως μου ζήτησε και ο σκηνοθέτης- θεωρώντας δεδομένο ότι ποτέ δεν μπορείς να διανοηθείς κάτι τόσο πραγματικό που σε κάποιους σύγχρονούς σου έχει συμβεί ενώ εσύ κάθεσαι εδώ και κάνεις θέατρο και ασχολείσαι με ζητήματα αισθητικής…Πρόκειται για ένα ντοκουμέντο σχεδόν και στα ντοκουμέντα πρέπει να στέκεται κανείς απέναντι με την δέουσα ταπεινότητα…

Όσο πιο διεισδυτικά παρατηρείς την ζωή του ανθρώπου που καλείσαι να αναπαραστήσεις, τόσο πιο κοντά στην πιθανότητα είσαι ο θεατής να συλλάβει κάποια πραγματικότητα.Ο στόχος εδώ δεν είναι να κάνουμε έναν ακόμα ρόλο, αλλά να βοηθήσουμε τον θεατή να συνθέσει με τη φαντασία του ένα γεγονός για το οποίο έχει κάποιες πληροφορίες από την τηλεόραση μόνο.

Το κοινό του θεάτρου είναι πλέον πιο διευρυμένο από όσο παλιότερα. Παρόλα αυτά τα «εμπορικότερα» θέατρα γεμίζουν και τα πιο εναλλακτικά μένουν άδεια. Είναι η άποψή του καθοδηγούμενη (από τα media, την τηλεόραση και τις επιτυχίες των ηθοποιών εκεί κτλ). Με ποιο κριτήριο θεωρείς πως επιλέγει να πάει σε μια παράσταση;

Εγώ δε συμφωνώ ότι τα εμπορικότερα γεμίζουν και τα εναλλακτικά μένουν άδεια. Το Nicaragua: Περιστατικό 315 ήταν εναλλακτικό και γέμιζε. Το «Χαμόγελο της γιαγιάς» το έπαιζα 2 χρόνια. Δεν έχω παίξει παρά ελάχιστες φορές σε εμπορικό. Σε εναλλακτικά παίζω και τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο τα κυνηγάει ο κόσμος. Το «Γάλα»δεν ήταν εμπορικό όταν ανέβηκε. Έγινε εμπορικό λόγω επιτυχίας.

Ο κόσμος πιστεύω ότι καθοδηγείται μεν από τα media αλλά διψάει να κυνηγάει και μόνος του τις τρύπες. Το Internet βοηθάει σ’ αυτό.

Το έργο δεν παίρνει θέση. Ποια είναι η δική σου άποψη για τις εξτρεμιστικές ενέργειες που διαδραματίζονται σε ολόκληρο τον κόσμο;

Η βία γεννάει βία και ο πόλεμος γεννάει πόλεμο. Οι τρομοκρατικές ενέργειες συχνά είναι γεγονότα που χρησιμεύουν σαν άλλοθι στις κυβερνήσεις για να ξεκινούν πολέμους ή να σκληραίνουν τα κατασταλτικά μέτρα μέσα στις χώρες τους.

Κανείς δημοκρατικός άνθρωπος δεν μπορεί να είναι υπέρ των εξτρεμιστικών ενεργειών αλλά και κανείς δημοκρατικός άνθρωπος δεν μπορεί να απαγορεύσει σε ολόκληρους λαούς να υπερασπίζονται τους εαυτούς τους όταν απειλούνται. Η βία δεν είναι λύση. Ίσως μόνο αν στρεφόταν στους πραγματικούς ενόχους αλλά αυτοί είναι αδύνατο να βρεθούν.

Η παράσταση αυτή δεν είναι η πρώτη σου δουλειά που καταπιάνεται με ένα θέμα βιωματικό και αρκετά έντονο- έχεις σκηνοθετήσει στο παρελθόν το «Nicaragua: Περιστατικό 315». Τι σε συγκινεί σε αυτού του είδους τα έργα;

Αν υπάρχει κάποια αξία σ’ αυτού του είδους τα θέματα είναι για να μας φέρουν αντιμέτωπους με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν «αθώοι πολίτες». Όσο γίνεται πόλεμος και καταστρέφονται χώρες ολόκληρες, στην Ασία, στην Αφρική, στη Ν. Αμερική δεν υπάρχει αθωότητα. Ανήκουμε στον Δυτικό κόσμο είμαστε υπήκοοι των ΗΠΑ άρα δεν είμαστε ούτε ειρηνικοί ούτε αθώοι. Απλώς δεν υπάρχει τρόπος να αντιδράσουμε άλλος από το να κραυγάζουμε την αντίθεση μας απέναντι στις ιμπεριαλιστικές κινήσεις αυτής της υπερδύναμης στην οποία ανήκουμε και κάθε υπερδύναμης στην οποία ανήκουμε και κάθε υπερδύναμης που κινείται με αυτόν τον μιλιταριστικό τρόπο. Οι άνθρωποι είμαστε μαριονέτες αλλά στο θέατρο οι μαριονέτες είναι βασιλιάδες στη σκηνή και μπορούν να λένε την αλήθεια.

nordostΤα χρόνια που περνούν σε κάνουν να νιώθεις ανασφάλεια; Νέα, φρέσκα -και ενίοτε ταλαντούχα- κορίτσια εμφανίζονται με κίνδυνο να παραγκωνιστεί μια μεγαλύτερη γυναίκα τόσο ερωτικά όσο και επαγγελματικά. Πως το διαχειρίζεσαι;

Στην πραγματικότητα ένιωθα πολύ πιο ανασφαλής όταν ήμουν πιο νέα. Γιατί δεν ήξερα ποια είμαι και νόμιζα ότι μπορώ να γίνω τα πάντα.

Τώρα που ξέρω τι δεν μπορώ, που έχω συγκεκριμένους περιορισμούς νιώθω πιο σίγουρη. Τώρα το ότι έρχονται νεότερες και ωραιότερες αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να το αλλάξει. Γι’ αυτό και εγώ κάνω μαθήματα, γι’ αυτό ασχολούμαι και με την σκηνοθεσία για να έχω κάτι να κάνω όταν δεν θα μπορώ να κάνω θέατρο. Έτσι και αλλιώς πάντως εγώ δεν έπαιζα τις ωραίες. Μπορώ όμως τώρα μια χαρά να παίξω τη μαμά τους. ¶λλωστε και εγώ ως πιο μικρή παίρνω μερικές φορές τη θέση μεγαλύτερων μου γυναικών που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλους όπως αυτούς που έκανα στο «Ατσάλι» ή στο «Γάλα».

Έχεις μετανιώσει για κάτι;

Μόνο για πράγματα που έκαναν κακό στην υγεία μου. Για τέτοια μόνο και για όσες φορές επέτρεψα στην ενέργεια κακόβουλων ανθρώπων να επηρεάσουν την ψυχή μου και να την κακοποιήσουν. Για το χρόνο που αφιέρωσα άδικα σε τέτοιες μικρότητες.

Πως προγραμματίζεις/ οραματίζεσαι/ προβλέπεις τη συνέχεια;

Σκεφτόμαστε με την ομάδα ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ που κάναμε το «Ένα Καράβι Φορτηγό» να κάνουμε μια παράσταση με κείμενα από την ΟΔΥΣΣΕΙΑ και επιστημονικές έρευνες για την λειτουργία του εγκέφαλου. Σαν το ταξίδι του Οδυσσέα να είναι ένας συμβολισμός του ταξιδιού του ανθρώπου μέσω της επιστήμης ν’ ανακαλύψει πως λειτουργεί το μυαλό…

Απ’ αυτό εξάλλου δεν εξαρτώνται όλα;

Διάβασε επίσης...
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
Από 24 ΟκτωβρίουΣκεφτείτε τη Μήδεια ταμία σε super market με μια κολλητή επιρρεπή στις διαστροφές. Και όταν καλείται να επιλέξει ανάμεσα στην αξιοπρέπειά της και το γιο της, να απευθύνεται για συμβουλές στη Μέριλην. Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα στην παράσταση που σκηνοθετεί η Esther Andre Gonzalez για τις ομάδες ...
Συνέχεια...
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Η  Ερωφίλη, οι μάσκες και το τσέλο. Μέσα σε μια ζεστή αίθουσα της Πειραιώς 260 περιμένουμε να ξεκινήσει η Εrofili 3, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα και παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Χώρος. Το διάσημο αυτό έργο της κρητικής λογοτεχνίας, γραμμένο το 1595 από τον Γεώργιο Χορτάτση, έχει όλα τα βασικά στοιχεία μιας ...
Συνέχεια...
Athena Rosas Amat*
*Η Αθήνα αγαπάει τους Rosas. Οι Rosas, η ομάδα της Anne Teresa De Keersmaeker επιστρέφει στην Αθήνα, μετά την παρουσίαση του εμβληματικού Rosas danst Rosas στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2009, με δύο παραστάσεις. Η πρώτη παράσταση είναι το Fase, στο οποίο αρχικά χόρεψε η ίδια και η Michel Anne De Mey είναι το έργο για το οποίο ...
Συνέχεια...
H θρυλική όπερα του Βέρντι ‘Il Trovatore’ αναπάντεχα στο Bios
Αν περιμένετε να δείτε μια όπερα με τη γνωστή grandiosite του είδους απατάσθε. Η ομάδα «Οι Όπερες Των Ζητιάνων» σε συνεργασία με τον Έκτορα Λυγίζο που μόνο ευχάριστες εκπλήξεις μας έχει προσφέρει ως τώρα στις προηγούμενες δουλειές τους επιχειρούν μια σύγχρονη, αντισυμβατική προσέγγιση της ιστορίας του Τροβατόρε, απογυμνωμένη από τη ...
Συνέχεια...
Τα Μυστικά της Αποτυχίας μου στο Θέατρο Ήβη
Το μυστικό της επιτυχίας του έργου του Γιώργου Ηλιόπουλου που ξεκίνησε δειλά δειλά να παρουσιάζεται πέρυσι και παράταση την παράταση θα συνεχίσει μέχρι και τις αρχές Μαΐου μπορείτε να μάθετε κι εσείς στο θέατρο ΗΒΗ- και αν θέλετε διπλή έξοδο μπορείτε να προτιμήσετε μια Τρίτη με live ελληνική μουσική στο ...
Συνέχεια...
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Tον Γιάννη Σαρακατσάνη εκτός από τα καζάνια της κολάσεως, τον είδαμε και στο θέατρο του Νέου Κόσμου ως Θοδωρή (ετών 33) και μας ξάφνιασε. Η μεταμόρφωση του σεμνού αγοριού -Θοδωρής- σε κολασμένο κάτοικο του πυρ του εξώτερου και η παρωδία (με περισσή ζέση) κάθε οσίου και ιερού είναι ομολογουμένως εντυπωσιακή. ...
Συνέχεια...
Εκσκαφή Κενού στο Kinky Kong από τις 28 Νοεμβρίου
Η Αβραμιώτου ποτέ δεν πεθαίνει, δεν τη σκιάζει φοβέρα καμιά, μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά...Κόσμος έρχεται και παρέρχεται από τα bar του middle Ψυρρή (εκεί στην Αβραμιώτου όπου βρίσκεται το όριο ανάμεσα στα ντιριντάχτα γευσιπωλεία και τα mainstream bars και το hype της Καρύτση με ...
Συνέχεια...
Βατρα-Χ
Ο Δημήτρης Λιγνάδης με ο, τι κι αν καταπιάνεται, ασχέτως αποτελέσματος, είναι πάντα κι εξ' αρχής απόλυτα ειλικρινής και ξεκάθαρος. Έχει δηλώσει επανειλημμένως πως δεν τον ενδιαφέρει να κάνει Αισχύλο, Μάρλοου, Αριστοφάνη (εν προκειμένω), αλλά να εκθέσει τις απόψεις του και τις ανησυχίες του καθώς και -πρωτίστως- να εκτεθεί. Κάθε ...
Συνέχεια...
Όπερα της βαλίτσας
Η Εθνική Λυρική Σκηνή συνεχίζει την περιπλάνησή της στους δρόμους της Αθήνας και μετά το Λυρικό Λεωφορείο, τις Λυρικές Βραδιές και τις Βραδιές Χορού, δράσεις τις οποίες το κοινό υποδέχτηκε με ενθουσιασμό, βάζει στη βαλίτσα της διάσημες όπερες και τις μεταφέρει σε χώρους απρόσμενους για να την παρουσιάσει, με ελεύθερη ...
Συνέχεια...
Στροφοδίνες και Τζελλαλουντίν Ρουμί στο Θέατρο Σφνδόνη
Ένα δρώμενο στροβιλισμών και ποίησης από την θεατρική ομάδα Φιλιατρό. 9 στροβιλιστές σε ένα δρώμενο δερβίσικου στροβιλισμού με παράλληλη ανάγνωση ποίησης του Ρουμί από τον ποιητή Νίκο Παναγιωτόπουλο.Λίγα λόγια για τις στροφοδίνες από τους στροβιλιστέςΣτροφοδίνες αντί του επικρατούντος "στροβιλισμοί" για να υποδηλώσουμε αφενός ότι η εκστατική πρακτική είναι και μια ...
Συνέχεια...
Λόγω Φάτσας
Από 24 Απριλίου 2009Το έργο του Γιώργου Διαλεγμένου "Λόγω Φάτσας" είναι ένα από τα σπανιότερα παριστάμενα επί σκηνής, με μια ακόμα παράσταση την περίοδο 1993-1995, σε σκηνοθεσία Αντώνη Αντύπα. Τη φετινή σκηνοθεσία υπογράφει ο Δημήτρης Κομνηνός, για το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Λάρισας σε μια εκδοχή που ήδη έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη ...
Συνέχεια...
Καυκασιανός Φοίνικας
Υπάρχουν ορισμένες παραστάσεις -πες την και performance, δεν αλλάζει η ουσία- που σε πείθουν με την ειλικρίνειά της και τη φρεσκάδα τους και οι ατέλειες και οι ελλείψεις τους απλώς συνεισφέρουν στη γοητεία τους- με την οποία, τελικά, σε κερδίζουν. Σε αυτήν ακριβώς την περίπτωση συγκαταλέγεται και η πρώτη δουλειά ...
Συνέχεια...
Εγώ είμαι το Θείο Βρέφος 2
Ο Αντώνης και ο Χριστούλης γεννήθηκαν σε διπλανές φάτνες, και κάπως το πήρε κατάκαρδα που δεν έχει την ίδια επιτυχία με το συνομήλικό του. Είναι ξαδερφάκι της Σαλώμης που χορεύει μπαλέτο, φιλοδοξεί να κάνει καριέρα ως το αυθεντικό Θείο Βρέφος και θέλει να θεσπίσει τα...Αντωνούγεννα! Οι γονείς τους και τι ...
Συνέχεια...
Το Νερό Γνωρίζει στο Bios
Το Bios το γνωρίζετε, τον Δημήτρη Καταλειφό επίσης (και όσοι δεν τον γνωρίζετε, κακώς, μια που είναι ένας από τους καλύτερους έλληνες ηθοποιούς), τον Δημήτρη Τσεκούρα ίσως όχι (παρότι έχει ήδη γράψει 4 θεατρικά έργα και 2 μυθιστορήματα και έχει συνεργαστεί με διάφορους καλλιτέχνης εξασκώντας το αγαπημένο του πάρεργο, τη ...
Συνέχεια...
Οι ‘Όρνιθες’ από το Θέατρο Τέχνης σε όλη την Ελλάδα
Μετά την επιτυχημένη της παρουσίαση στο Πεκίνο και τις δύο αθηναϊκές της παραστάσεις στο Ηρώδειο, τα θρυλικά πουλιά του Θεάτρου Τέχνης ταξιδεύουν σε ολόκληρη την Ελλάδα.Είναι η τρίτη φορά που αναβιώνει η παράσταση του Καρόλου Κουν (σκηνοθετημένη το 1959) μετά το θάνατό του και φέτος ανέλαβαν ο Νίκος Μπουσδούκος και ...
Συνέχεια...
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε νέους εικαστικούς καλλιτέχνες που επιθυμούν να φιλοτεχνήσουν το εξώφυλλο για τον ετήσιο οδηγό του θεάτρου Παλλάς. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, έχοντας πολύ μεγάλη ανταπόκριση ανάμεσα σε νέους γραφίστες και εικαστικούς σχεδιαστές. Ο οδηγός θα κυκλοφορήσει περί τα μέσα Σεπτεμβρίου σε περίπου ...
Συνέχεια...
‘Αντί Διδακτορικού’ και φέτος στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τι κάνεις όταν οι παιδικοί φίλοι, οι συμμαθητές και οι συμφοιτητές σου επιστρέφουν ένας-ένας από τα εξωτερικά με τα μεταπτυχιακά τους; Τους υπενθυμίζεις (με μια παράσταση) πως θα μένουν με τους γονείς τους και πως θα πληρώνονται ένα μίζερο μισθό, τι άλλο; Και όλα αυτά, για να μη σε ρωτάνε ...
Συνέχεια...
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Show me the way to the next whisky bar. Oh, don’t ask why. Το διάσημο Alabama Song με τα δεκάδες covers έκανε μία από τις πρώτες του εμφανίσεις στην όπερα Η Άνοδος και η Πτώση της Πόλης του Μαχαγκόνι του Bertolt Brecht με τη μουσική, φυσικά, του Kurt Weill τραγουδισμένο από ...
Συνέχεια...
Η σχέση σας… προωθείται
Αν ποτέ δεν έχετε σκεφτεί, κουβεντιάσει, καταπιαστεί, πιαστεί στα χέρια και ούτω καθεξής για θέματα σχέσεων ή μόλις βγήκατε από το χρυσό κλουβί από το οποίο παρακολουθήσατε τον κόσμο τόσο καιρό ή βρίσκεστε ακόμα στη νηπιακή ηλικία ή είστε λοβοτομημένοι ή -με τις ευχές μας- είστε τρισευτυχισμένοι και δίχως προβλήματα ...
Συνέχεια...
Vasistas, Spectacle
Το Spectacle της ομάδας Vasistas διερευνά τους μηχανισμούς εκπαίδευσης του ατόμου στην καθημερινότητα. Η ομάδα στήνει μιαν εύπλαστη κινούμενη εγκατάσταση με ανθρώπους. Ένα παράλογο αυθύπαρκτο δίκτυο δράσης όπου οι εισερχόμενοι  πραγματοποιούν συγκεκριμένες ασκήσεις εκπαίδευσης των ατόμων.  Οι ελεγκτές γίνονται ελεγχόμενοι, οι ερευνητές πειραματόζωα και η ενστικτώδης πλευρά των ανθρώπων θέαμα ...
Συνέχεια...
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Woody Allen (ελπίζουμε να συμφωνείτε), οι Σφαίρες Πάνω από το Broadway θα αποκτήσουν τη θεατρική εκδοχή τους και θα παρουσιαστούν το 2013, που αλλού, στο Broadway. To project της θεατρικής διασκευής της ταινίας του 1994 της οποίας το σενάριο ο Woody Allen συνέγραψε με τον ...
Συνέχεια...
‘Προς Κατεδάφιση’ του Γρηγόρη Χατζάκη έως τις 20 Ιουλίου
Μπλε λεωφορεία, μουσεία, τροχόσπιτα, bar και ό,τι βάλει στο νου του κάθε φορά ο νεαρός Γρηγόρης Χατζάκης επιστρατεύονται για να φιλοξενήσουν τις παραστάσεις του. Αυτή τη φορά αρκείται στις ράγες του τραίνου, φυσικό χώρο του μονόπρακτου «Προς Κατεδάφιση» του Τένεσι Γουίλιαμς και κάνει την ανατροπή του αλλιώς. Το μετατρέπει σε ...
Συνέχεια...
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου – Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Το Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου σε συνεργασία με πολλά θέατρα και θιάσους στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη περιφέρεια γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου με δωρεάν θέσεις!Το Σάββατο 27 Μαρτίου αλλά και την Πέμπτη 25, την Παρασκευή 26, τη Δευτέρα 29 και την Τρίτη 30 Μαρτίου μπορείτε ...
Συνέχεια...
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
Λάβετε φάγετε... Χωρίς ούτε ψίχουλο στο ψυγείο του και ένα ευρώ στην τσέπη του, ο κάποτε οραματιστής και ονειροπόλος Μάγειρας προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει κρέας για να ετοιμάσει το μεγάλο Γεύμα για τον Υπουργό και τους σημαντικούς της εξαθλιωμένης Κοινωνίας τους ώστε να ξελασπώσει οικονομικά. Όταν πλέον δεν μπορεί να ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Οι δύο «πέτρες του σκανδάλου» στο έργο της Esther Villar «Ζήλια Σε Τρία Φαξ» μίλησαν μαζί μας για την παράσταση, για τις σχέσεις, για τον έρωτα, για τη ζήλια, για τη ζωή και τις σκέψεις τους. Στο έργο η Εsther Vilar επιλέγει fax αντί για οποιοδήποτε άλλο πιο σύγχρονο- και ...
Συνέχεια...
Ήθελα να σ’ αντάμωνα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το Θέατρο του παπουτσιού πάνω στο δέντρο και το Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζουν ένα γλέντι όπου θεατές και καλλιτέχνες συναντιούνται, απολαμβάνουν τη μουσική, μεζέδες και καλό κρασί και "συνομιλούν" για τη χαρά της ζωής στο έργο της Μαρίας Παπαλέξη, "Ήθελα να σ'αντάμωνα".Το έργο Η ιστορία του Κωσταντή, ενός γυρολόγου ...
Συνέχεια...
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο Θέατρο Ρεματιάς
Πρεμιέρα για την παράσταση του Γιώργου Αρμένη στο καταπράσινο (μέχρι νεοτέρας) θεατράκι του Χαλανδρίου στις 23 & 24 Iουλίου. Γραμμένο το 424 π.Χ. το έργο του Αριστοφάνη έχει -όπως όλα του άλλωστε- πολιτικές προθέσεις και προεκτάσεις και παρότι θίγει, όπως είναι λογικό, πρόσωπα και καταστάσεις της εποχής του καταφέρνει -χωρίς ...
Συνέχεια...
To Στοίχημα από την Ομάδα Πλάνη
Η ομάδα Πλάνη, μετά από την περσινή επιτυχία, ανεβάζει από αρχές Νοεμβρίου, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το διήγημα του ¶ντον Τσέχωφ «Το Στοίχημα». Το έργο Ένας πλούσιος τραπεζίτης και ένας φιλόδοξος νεαρός δικηγόρος συναντιούνται σε μια κοσμική εκδήλωση όπου η μοίρα θα τους δέσει σ' ένα απόλυτο στοίχημα : ο ...
Συνέχεια...
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Το δέκατο έργο του συγγράφει και σκηνοθετεί ο Γιώργος Αρμένης. Μια ακόμα κωμωδία- αφού όλα του τα έργα τα ονομάζει κωμωδίες- και με τα λόγια του διηγείται την ιστορία που τον ενέπνευσε να το γράψει. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της την περσινή σεζόν, επαναλαμβάνεται και φέτος.«Πρέπει να ήμουν 4-5 χρονών, ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Athena Rosas Amat*
H θρυλική όπερα του Βέρντι ‘Il Trovatore’ αναπάντεχα
Τα Μυστικά της Αποτυχίας μου στο Θέατρο Ήβη
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Εκσκαφή Κενού στο Kinky Kong από τις 28
Βατρα-Χ
Όπερα της βαλίτσας
Στροφοδίνες και Τζελλαλουντίν Ρουμί στο Θέατρο Σφνδόνη
Λόγω Φάτσας
Καυκασιανός Φοίνικας
Εγώ είμαι το Θείο Βρέφος 2
Το Νερό Γνωρίζει στο Bios
Οι ‘Όρνιθες’ από το Θέατρο Τέχνης σε όλη
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του
‘Αντί Διδακτορικού’ και φέτος στο Nixon – Κερδίστε
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Η σχέση σας… προωθείται
Vasistas, Spectacle
Σφαίρες μέσα στο Broadway
‘Προς Κατεδάφιση’ του Γρηγόρη Χατζάκη έως τις 20
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου – Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Ήθελα να σ’ αντάμωνα στο Θέατρο του Νέου
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο
To Στοίχημα από την Ομάδα Πλάνη
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ o Γιώργος Αρμένης
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο