Ήθελε να γίνει ηθοποιός από μικρή. Έλεγε πως αν δεν τα κατάφερνε θα γίνει σκηνοθέτης. Τα έκανε και τα δύο.

Η Μάνια Παπαδημητρίου, πρωταγωνίστρια του Nordost που ανεβαίνει φέτος στο Υπογειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν μίλησε στο mixtape.gr:

 

Ξεκίνησες το θέατρο πολύ νωρίς, έπαιξες, έκανες σινεμά, σκηνοθέτησες, βρέθηκες σε δουλειές που είχαν μεγάλη επιτυχία και το πρόσωπό σου είναι οικείο σε όλους μας. Παρόλα αυτά δεν «κάηκες» ποτέ, δεν μετατράπηκες σε «μαϊντανό» των media και διατήρησες τόνους χαμηλούς μα καθόλου υποτονικούς. Ποιο είναι το μυστικό;

Δεν έκανα πολύ τηλεόραση. Και φρόντιζα να παίζω θέατρο συνέχεια.

Ήσουν ανέκαθεν κάπως αποστασιοποιημένη από το χώρο της τηλεόρασης. Τον απορρίπτεις;

Έχω κάνει τηλεόραση αλλά δήλωνα και δημόσια ότι το έκανα μόνο για τα χρήματα. Έτσι η τηλεόραση με πέταξε σιγά σιγά απ’ έξω…

Είναι βιώσιμο επάγγελμα η υποκριτική;

Για μένα ήταν βιώσιμο ως τώρα. Δεν ξέρω για τη συνέχεια γιατί τα πράγματα δυσκολεύουν συνεχώς. Όλα και όλοι μπαίνουν και μπαίνουμε σε πακέτα και δεν ξέρω αν στο μέλλον θα μπορεί κανείς να ζεί μόνο από θέατρο. Εξ άλλου κι εγώ δεν ζούσα μόνο απ’ αυτό. Κάνω και μαθήματα, έπαιζα πιάνο σε μπαρ κ.α.

Είσαι πολύ επιλεκτική στις δουλειές σου. Έχεις αναγκαστεί ποτέ να κάνεις συμβιβασμούς;

Έχω κάνει συμβιβασμούς, όπως όλοι μας. Στόχος μου είναι το να μου δίνεται το δικαίωμα να βγαίνω στη σκηνή και να παίζω. Χωρίς συμβιβασμούς αυτό δεν είναι εφικτό.

Η ιδιαίτερη και πολύ χαρακτηριστική φυσιογνωμία σου διευκόλυνε ή δυσκόλεψε τη δουλειά σου;

Δεν ξέρω πως θα είχα πορευτεί αν ήμουν διαφορετική. Για μένα αυτή είναι η μόνη πραγματικότητα, έτσι δεν μπορώ να συγκρίνω.

Ποια ανάγκη οδήγησε στις σκηνοθετικές σου δουλειές;

Μ’ αρέσει να δείχνω τις διαδρομές που άλλοι έδειξαν σε μένα. Μ’ αρέσει να βλέπω σώματα να απελευθερώνονται στη σκηνή και να ξυπνά η φαντασία των ανθρώπων. Βλέμματα που κουβαλούν εικόνες και (κινήσεις) χειρονομίες που σημαίνουν κάτι περισσότερο από ότι φαίνεται με μια πρώτη ματιά.

nordostΈχεις κάνει αρκετές ταινίες. Ένιωσες ποτέ την ανάγκη να εγκαταλείψεις τα στενά όρια της Ελλάδας και να δοκιμάσεις την τύχη σου αλλού;

Αν μου δινόταν η ευκαιρία να δουλέψω αλλού για ένα διάστημα θα το έκανα. ‘Αλλα δεν θα ήθελα να ζήσω αλλού….Αυτό θα μπορούσα να το είχα κάνει στα 18…Γι’ αυτό και προτείνω σ’ όλα τα παιδιά που κάνουν θέατρο, μετά τη Σχολή, αν έχουν τη δυνατότητα, να φεύγουν για λίγο έξω απ’ τη χώρα, να δουν και να ακούσουν και ίσως να ξαναρθούν. Αν δεν το κάνεις τότε , δύσκολα το κάνεις μετά.

Το Nordost πραγματεύεται ένα πραγματικό και μάλιστα σχετικά πρόσφατο συμβάν. Βίωσες γι αυτό το ρόλο σου πιο ρεαλιστικά;

Καθόλου πιο ρεαλιστικά. Το αντίθετο ακριβώς. Προσπάθησα να μπω με την φαντασία μου στη θέση του αφηγητή-όπως μου ζήτησε και ο σκηνοθέτης- θεωρώντας δεδομένο ότι ποτέ δεν μπορείς να διανοηθείς κάτι τόσο πραγματικό που σε κάποιους σύγχρονούς σου έχει συμβεί ενώ εσύ κάθεσαι εδώ και κάνεις θέατρο και ασχολείσαι με ζητήματα αισθητικής…Πρόκειται για ένα ντοκουμέντο σχεδόν και στα ντοκουμέντα πρέπει να στέκεται κανείς απέναντι με την δέουσα ταπεινότητα…

Όσο πιο διεισδυτικά παρατηρείς την ζωή του ανθρώπου που καλείσαι να αναπαραστήσεις, τόσο πιο κοντά στην πιθανότητα είσαι ο θεατής να συλλάβει κάποια πραγματικότητα.Ο στόχος εδώ δεν είναι να κάνουμε έναν ακόμα ρόλο, αλλά να βοηθήσουμε τον θεατή να συνθέσει με τη φαντασία του ένα γεγονός για το οποίο έχει κάποιες πληροφορίες από την τηλεόραση μόνο.

Το κοινό του θεάτρου είναι πλέον πιο διευρυμένο από όσο παλιότερα. Παρόλα αυτά τα «εμπορικότερα» θέατρα γεμίζουν και τα πιο εναλλακτικά μένουν άδεια. Είναι η άποψή του καθοδηγούμενη (από τα media, την τηλεόραση και τις επιτυχίες των ηθοποιών εκεί κτλ). Με ποιο κριτήριο θεωρείς πως επιλέγει να πάει σε μια παράσταση;

Εγώ δε συμφωνώ ότι τα εμπορικότερα γεμίζουν και τα εναλλακτικά μένουν άδεια. Το Nicaragua: Περιστατικό 315 ήταν εναλλακτικό και γέμιζε. Το «Χαμόγελο της γιαγιάς» το έπαιζα 2 χρόνια. Δεν έχω παίξει παρά ελάχιστες φορές σε εμπορικό. Σε εναλλακτικά παίζω και τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο τα κυνηγάει ο κόσμος. Το «Γάλα»δεν ήταν εμπορικό όταν ανέβηκε. Έγινε εμπορικό λόγω επιτυχίας.

Ο κόσμος πιστεύω ότι καθοδηγείται μεν από τα media αλλά διψάει να κυνηγάει και μόνος του τις τρύπες. Το Internet βοηθάει σ’ αυτό.

Το έργο δεν παίρνει θέση. Ποια είναι η δική σου άποψη για τις εξτρεμιστικές ενέργειες που διαδραματίζονται σε ολόκληρο τον κόσμο;

Η βία γεννάει βία και ο πόλεμος γεννάει πόλεμο. Οι τρομοκρατικές ενέργειες συχνά είναι γεγονότα που χρησιμεύουν σαν άλλοθι στις κυβερνήσεις για να ξεκινούν πολέμους ή να σκληραίνουν τα κατασταλτικά μέτρα μέσα στις χώρες τους.

Κανείς δημοκρατικός άνθρωπος δεν μπορεί να είναι υπέρ των εξτρεμιστικών ενεργειών αλλά και κανείς δημοκρατικός άνθρωπος δεν μπορεί να απαγορεύσει σε ολόκληρους λαούς να υπερασπίζονται τους εαυτούς τους όταν απειλούνται. Η βία δεν είναι λύση. Ίσως μόνο αν στρεφόταν στους πραγματικούς ενόχους αλλά αυτοί είναι αδύνατο να βρεθούν.

Η παράσταση αυτή δεν είναι η πρώτη σου δουλειά που καταπιάνεται με ένα θέμα βιωματικό και αρκετά έντονο- έχεις σκηνοθετήσει στο παρελθόν το «Nicaragua: Περιστατικό 315». Τι σε συγκινεί σε αυτού του είδους τα έργα;

Αν υπάρχει κάποια αξία σ’ αυτού του είδους τα θέματα είναι για να μας φέρουν αντιμέτωπους με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν «αθώοι πολίτες». Όσο γίνεται πόλεμος και καταστρέφονται χώρες ολόκληρες, στην Ασία, στην Αφρική, στη Ν. Αμερική δεν υπάρχει αθωότητα. Ανήκουμε στον Δυτικό κόσμο είμαστε υπήκοοι των ΗΠΑ άρα δεν είμαστε ούτε ειρηνικοί ούτε αθώοι. Απλώς δεν υπάρχει τρόπος να αντιδράσουμε άλλος από το να κραυγάζουμε την αντίθεση μας απέναντι στις ιμπεριαλιστικές κινήσεις αυτής της υπερδύναμης στην οποία ανήκουμε και κάθε υπερδύναμης στην οποία ανήκουμε και κάθε υπερδύναμης που κινείται με αυτόν τον μιλιταριστικό τρόπο. Οι άνθρωποι είμαστε μαριονέτες αλλά στο θέατρο οι μαριονέτες είναι βασιλιάδες στη σκηνή και μπορούν να λένε την αλήθεια.

nordostΤα χρόνια που περνούν σε κάνουν να νιώθεις ανασφάλεια; Νέα, φρέσκα -και ενίοτε ταλαντούχα- κορίτσια εμφανίζονται με κίνδυνο να παραγκωνιστεί μια μεγαλύτερη γυναίκα τόσο ερωτικά όσο και επαγγελματικά. Πως το διαχειρίζεσαι;

Στην πραγματικότητα ένιωθα πολύ πιο ανασφαλής όταν ήμουν πιο νέα. Γιατί δεν ήξερα ποια είμαι και νόμιζα ότι μπορώ να γίνω τα πάντα.

Τώρα που ξέρω τι δεν μπορώ, που έχω συγκεκριμένους περιορισμούς νιώθω πιο σίγουρη. Τώρα το ότι έρχονται νεότερες και ωραιότερες αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κανείς να το αλλάξει. Γι’ αυτό και εγώ κάνω μαθήματα, γι’ αυτό ασχολούμαι και με την σκηνοθεσία για να έχω κάτι να κάνω όταν δεν θα μπορώ να κάνω θέατρο. Έτσι και αλλιώς πάντως εγώ δεν έπαιζα τις ωραίες. Μπορώ όμως τώρα μια χαρά να παίξω τη μαμά τους. ¶λλωστε και εγώ ως πιο μικρή παίρνω μερικές φορές τη θέση μεγαλύτερων μου γυναικών που θα μπορούσαν να παίξουν ρόλους όπως αυτούς που έκανα στο «Ατσάλι» ή στο «Γάλα».

Έχεις μετανιώσει για κάτι;

Μόνο για πράγματα που έκαναν κακό στην υγεία μου. Για τέτοια μόνο και για όσες φορές επέτρεψα στην ενέργεια κακόβουλων ανθρώπων να επηρεάσουν την ψυχή μου και να την κακοποιήσουν. Για το χρόνο που αφιέρωσα άδικα σε τέτοιες μικρότητες.

Πως προγραμματίζεις/ οραματίζεσαι/ προβλέπεις τη συνέχεια;

Σκεφτόμαστε με την ομάδα ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ που κάναμε το «Ένα Καράβι Φορτηγό» να κάνουμε μια παράσταση με κείμενα από την ΟΔΥΣΣΕΙΑ και επιστημονικές έρευνες για την λειτουργία του εγκέφαλου. Σαν το ταξίδι του Οδυσσέα να είναι ένας συμβολισμός του ταξιδιού του ανθρώπου μέσω της επιστήμης ν’ ανακαλύψει πως λειτουργεί το μυαλό…

Απ’ αυτό εξάλλου δεν εξαρτώνται όλα;

Διάβασε επίσης...
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σπανίως παραδέχεστε πως φταίτε; Είναι ελάχιστες οι στιγμές που περνάτε καλά; Φαντάζεστε συχνά μια άλλη πραγματικότητα; Βασίζεστε πάντα στην καλοσύνη των ξένων;Αν όλα αυτά μοιάζουν με ψήγματα από το δικό σας κόσμο τότε μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει Blanching. Η ηρωίδα του Τennessee Williams από το Λεωφορείο ο Πόθος, η ...
Συνέχεια...
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Πριν χρόνια είχα δει το έργο του Γιόν Φόσε «Τόσο όμορφα» στο θρυλικό θέατρο Αμόρε σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά. Η παράσταση μου προξένησε δύο απορίες: πρώτον γιατί επιλέχθηκε αυτό το έργο και δεύτερον για ποιο λόγο επιλέχθηκε η Ξένια Καλογεροπούλου για να παίξει.  Παρακολουθώντας, φέτος, τις Παραλλαγές Θανάτου,  έργο του ...
Συνέχεια...
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
Για δεύτερη χρονιά, στο υπόγειο του Bios, παρουσιάζεται το αυτοβιογραφικό έργο του Στρίντμπεργκ «Ο Πελεκάνος» για 10 μόνο παραστάσεις, σε σκηνοθεσία Σύλβιας Λιούλιου. Στα πρόθυρα της τρέλας, μετά το τρίτο -και ιδιαίτερα οδυνηρό- διαζύγιό του ο Αύγουστος Στρίντμπεργκ έγραψε ένα έργο στο οποίο κωδικοποιήθηκαν όλα τα μυστικά του και αναλύθηκαν θέματα ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Η Κίνηση Μαβίλη δίνει στο ΕΜΠΡΟΣ την παλιά του αίγλη και τον παλιό του ρόλο, φυσικά, και το ξανακάνει θέατρο. Μία πρεμιέρα, μία επανάληψη, μία work in progress performance, ένα εργαστήριο και μια σειρά ερευνητικών παρουσιάσεων που δοκιμάζουν τις δυνατότητες και τα όρια της θεατρικής πρακτικής, συγκροτούν το αμιγώς θεατρικό πρόγραμμα της ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Ο μονόλογος λογαριασμός και απολογισμός των επιλογών μιας ζωής στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ, στο τέλος του διαδρόμου με τις κονσέρβες λουκάνικα κοκτέιλ. Η Μαρί-Πιερ βγάζει κάθε Τρίτη τον μπαμπά της για ψώνια- κι ας επιμένει αυτός να την φωνάζει με το βαφτιστικό του, Ζαν-Πιερ. Το αίμα ρίμελ δεν γίνεται. Η Μαρί-Πιερ πάντα φροντίζει τον εαυτό της τις ...
Συνέχεια...
UNDO – 8-11 Απριλίου
Εγκαινιάζοντας απόψε το 7ο Φεστιβάλ του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων η ομάδα Yelp παρουσιάζει το τελευταίο μέρος της τετραλογίας ODD με τίτλο UNDO. Στους προηγούμενους μονούς αριθμούς (αλλά και παράξενα όπως είναι η μετάφραση της αγγλικής λέξης ODD) η ομάδα καταπιάστηκε με τη συμπεριφορά του ανθρώπου υπό δεδομένες, διαφορετικές συνθήκες. 1 ...
Συνέχεια...
‘Του Κουτρούλη ο γάμος’ από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας
Η Θεατρική Διαδρομή και το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας παρουσιάζουν φέτος το καλοκαίρι την κωμωδία του Αλέξανδρου Ρίζου-Ραγκαβή "Του Κουτρούλη ο γάμος". Ένα έργο σταθμός στην ιστορία του νεοελληνικού θεάτρου, γραμμένο αριστοτεχνικά σύμφωνα με τα αριστοφανικά πρότυπα. Μια κωμωδία που σατιρίζει τα ήθη της εποχής του Όθωνα-που όπως εύκολα μπορεί κανείς να ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
«Μια ιστορία που αξίζει να ειπωθεί και να ξαναειπωθεί μέχρι να γίνει θρύλος»:Λόγια από το έργο που θα μπορούσαν να είναι ο υπότιτλος ενός έργου με 4 πρόσωπα, 10 χαρακτήρες και δεκάδες μεταμφιέσεις.Ένας πολυγραφότατος Ιρλανδός θεατρικός συγγραφέας της νέας γενιάς και ένας ταλαντούχος και ιδιαίτερα αγαπητός μας νεαρός σκηνοθέτης συναντιούνται ...
Συνέχεια...
Απονεμήθηκαν τα Βραβεία Χορν & Μερκούρη
Την Τρίτη 7 Απριλίου απονεμήθηκαν τα βραβεία (σχετικά) πρωτοεμφανιζόμενων ηθοποιών. Ο 9ος ηθοποιός που θα φορέσει το σταυρό του Δημήτρη Χορν είναι ο Ευθύμης Παπαδημητρίου. Ήταν φέτος υποψήφιος για δεύτερη χρονιά, για το ρόλο του στο "Motortown" , παρέλαβε το βραβείο του από τον περσινό νικητή, Θανάση Αλευρά. Η εκδήλωση ...
Συνέχεια...
A Western @ Bios
Τι το κάναμε εδώ μέσα; American bar; Ναι, και μάλιστα στην Άγρια Δύση. Μη μου πείτε πως δεν φαντασιωθήκατε ποτέ πως βρίσκεστε στο σαλούν που ξεφυτρώνει σε εκείνη την πόλη που φιγουράρει στην έρημη κοιλάδα της Άγριας Δύσης. Πώς εκεί που πίνετε αμέριμνοι το bourbon σας και παίζετε χαρτιά με ένα ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20 Διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
Τζον Γαβριήλ Μπόρκμαν | Schaubühne Berlin | Φεστιβάλ Αθηνών
Το τρομερό παιδί του γερμανικού θεάτρου, ο γνωστός από τις παραστάσεις του στη Βερολινέζικη Schaubühne που τόσο δημοφιλής και αγαπητή είναι στη χώρα μας τελευταία επιστρέφει και φέτος -για 5η φορά- στο φιλόξενο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου με δύο παραστάσεις. Στη δεύτερη θα δοκιμάσει για πρώτη φορά τις δυνάμεις ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα.Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας ...
Συνέχεια...
Ο Βροχοποιός
Ο Βροχοποιός του Ρίτσαρντ Νας είναι ένα από εκείνα τα έργα "μπαλαντέρ", τα οποία χωρίς να είναι ιδιαίτερα δύσκολα μπορούν να σου εγγυηθούν και ότι θα περάσεις ένα όμορφο ξέγνοιαστο δίωρο χωρίς να σε προβληματίσουν ιδιαίτερα, αλλά και ότι θα φύγεις έχοντας αποκομμίσει κι ένα ηθικό δίδαγμα, που θα σε ...
Συνέχεια...
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Μια μοντέρνα παράσταση, μια κωμωδία ερωτική τρυφερή και ευαίσθητη. Μια υπέροχη ρομαντική κωμωδία από τον Όσκαρ Γουάιλντ, μια τοιχογραφία εποχής με πολύ χιούμορ και ένα γοητευτικό θέμα.Ο Έρνεστ είναι γυμνός όπως ο μέσος άνθρωπος σήμερα μπρος στις ανθρώπινες αντιξοότητες. Ένα ερωτικό παιχνίδι διεκδίκησης, με αφορμή την αναζήτηση του ανθρώπου για ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Ο «Άρντεν από το Φέβερσαμ» είναι από τα λιγότερο παιγμένα και πιο μυστηριώδη έργα της εποχής του. Υπάρχει, μάλιστα, μεγάλη έριδα ως προς την προέλευσή του. Έχει κατά καιρούς αποδοθεί στον Shakespeare - ο ίδιος έπαιξε στην παράσταση-, στον Christofer Marlowe και πρόσφατα στον Thomas Kyd. Το έργο είναι εμπνευσμένο ...
Συνέχεια...
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το Σάββατο στο Booze
Ο Νοτιοαφρικανός performer Pieter van Zyl έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να παρουσιάσει το Ψωμί, μια performance στα αγγλικά και στα αφρικάανς (μία από τις επίσημες γλώσσες τις Νοτίου Αφρικής) που συνδυάζει κίνηση, κείμενο και μουσική.Τροφή, πείνα, θρησκεία, χιούμορ, παράδοση συνδέονται με το ψωμί που μας ακολουθεί σε ...
Συνέχεια...
Περιοδεία για τους ‘Πέρσες’ από το Θεσσαλικό Θέατρο
Το Θεσσαλικό Θέατρο περιοδεύει ανά την Ελλάδα με την φετινή του παραγωγή.Σε σκηνοθεσία Σταύρου Τσακίρη και με μια άρτια παραγωγή που εντυπωσιάζει στους μέχρι τώρα σταθμούς της συνεχίζει το ταξίδι της ανά την Ελλάδα. Μετάφραση : Κώστας ΛάνταβοςΣκηνοθεσία : Σταύρος ΤσακίρηςΣκηνικά - Κοστούμια : Ελένη ΜανωλοπούλουΚινησιολογία : Αποστολία ΠαπαδαμάκηΜουσική : ...
Συνέχεια...
Το έργο ‘Ρομπέρτο Τσούκο’ εγκαινιάζει το Κτίριο Τσίλερ
Το Κτίριο Τσίλλερ εγκαινιάζεται επιτέλους και στη Νέα Σκηνή /Νίκος Κούρκουλος ανεβαίνει το έργο του Μπερνάρ-Μαρί Κολτές "Ρομπέρτο Τσούκο".Η πραγματική ιστορία ενός serial killer, του Ρομπέρτο Ζούκο, εμπνέει το Γάλλο συγγραφέα να συνθέσει το αρτιότερο έργο του. Η Έφη Θεοδώρου παραδίδει μια τολμηρή προσέγγιση σε αυτή την εναρκτήρια παράσταση της ...
Συνέχεια...
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα την Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής
Σημαντικοί συντελεστές πλαισιώνουν μια παράσταση για την πίστη και τα θαύματα Η Εβελίνα Παπούλια στο ρόλο της γυναίκας θρύλος, Ζαν Ντ' Αρκ και ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στο διπλό ρόλο του αφηγητή και του βασιλιά, υπό τη σκηνοθετική διεύθυνση του Σταύρου Τσακίρη παρουσιάζουν το ροκ ορατόριο «Ζαν Ντ΄Αρκ» του Βελισάριου Capocci ...
Συνέχεια...
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
Μια ρομαντική κομεντί επί σκηνής με πρωταγωνιστές μια αστή ώριμη μοναχική γυναίκα, ένα νεαρό δάσκαλο χορού, τη μουσική και τα μαθήματα χορού και ζωής που λαμβάνουν και παίρνουν και οι δυο τους. Μια απρόβλεπτη σχέση δημιουργείται ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες και τα χορευτικά βήματα ακολουθούν οι διαρκείς ανατροπές, ...
Συνέχεια...
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Την μουσικοθεατρική επιθεώρηση "Τα Δίκυκλα", σε κείμενα Κωνσταντίνου Ρεπάνη, παρουσιάζει η καλλιτεχνική ομάδα Contra Tempo για μια και μοναδική βραδιά την Τετάρτη 6 Μαϊου στο Glam Bar στο Γκάζι!Τρεις οδηγοί που έχουν βαλθεί να αλλάξουν το σύμπαν και την κοσμοθεωρία μας ταξιδεύοντας μας με τις μηχανές τους στο δικό τους ...
Συνέχεια...
Σάρκα Μία | Ομάδα Χορού GRIFFόN
Η ομάδα χορού griffon παρουσιάζει το καινούργιο έργο της Ιωάννας Πορτόλου "Σάρκα Μία", τα 4 πρώτα Σαββατοκύριακα του Μαρτίου, στο στούντιο της ομάδας.Δεν υπάρχει ανθρώπινη σχέση χωρίς θέση. Σε κάθε περίπτωση επαφής δύο ανθρώπων γίνεται μία σύμβαση όπου τα δύο μέλη επιλέγουν συνειδητά ή ασυνείδητα να πάρουν θέση, δηλαδή να ...
Συνέχεια...
Ελληνικό καλοκαίρι | Φεστιβάλ Αθηνών | 2007
Και ξανά προς τη Δόξα τραβά, τραβά, τραβά, τραβά (Χ2) ...Λόγω κλίματος και εμμονής στο εξαγώγιμο προϊόν μας, τον πολιτισμό, μέχρι πριν λίγες μέρες την ευθύνη για το Φεστιβάλ Αθηνών μοιράζονταν τα Υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού. Σκεφτείτε, λοιπόν, γραφειοκρατία, κλητήρες και υπηρεσιακά σημειώματα Χ 2 και πείτε μου: μπορούσε να ...
Συνέχεια...
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre Tavernier
Σ' ένα μικρό χωριό -πιο κοντά στο δικό μας απ' όσο φανταζόμαστε- με κατοίκους που ακούν ο ένας τον άλλο πολύ λιγότερο απ' όσο πιστεύουν, ξεσπά μια επιδημία συνοδευόμενη από ήχους ακατανόητους και έντονη βοή.Αυτό που θα αφήσει πίσω της είναι ένα μάτσο ανθρώπους ζαλισμένους, μα ένα σκοπό: να χαράξουν ...
Συνέχεια...
Η νύχτα των δολοφόνων
Ο Λάλο, η Κούκα και η Μπέμπα είναι τρία νέα παιδιά που αντιδρούν στην ιδέα των παντοδύναμων γονιών τους και φαντασιώνονται ότι τους βγάζουν απ' τη μέση. Εν τω μεταξεί, για να ξεπεράσουν τις ενστάσεις τους και ίσως να αντλήσουν κουράγιο για την άρρητη πράξη που αέναα σχεδιάζουν χωρίς να ...
Συνέχεια...
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα στο Θέατρο Βράχων
Μετά την πρεμιέρα της παράστασης στις 17 Ιουλίου, στο Αρχαίο Θέατρο του Βουθρωτού οι Τρωάδες του Ευριπίδη από το Εθνικό Θεάτρο της Αλβανίας - σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου - παρουσιάζονται στο Φεστιβάλ Βύρωνα στο Θέατρο Βράχων.Ύστερα από εβδομήντα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, με πολλά κλασικά και σύγχρονα έργα στο ενεργητικό του, ...
Συνέχεια...
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του Θεάτρου, ο Βαγγέλης Λιβαδάς, βρήκε τραγικό θάνατο στο διαμέρισμα του Γλυφάδα, ύστερα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία  το μεσημέρι της Κυριακής. Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του 90χρονου επιχειρηματία, Σμαρούλα Γιούλη, βρέθηκε σε κατάσταση σοκ, ενώ έχει υποστεί αναπνευστικά προβλήματα, από ...
Συνέχεια...
Alvin Ailey X 7
7 ημέρες, 7 διαφορετικές παραστάσεις στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από τις κορυφαίες χορευτικές ομάδες του κόσμου και το ιστορικό Alvin Ailey American Dance Theatre. Η γνώση και η εμπειρία ορισμένων από τους καλύτερους χορογράφους του κόσμου αναμειγνύεται με μαεστρία με την τεχνική μερικών από τους σπουδαιότερους σολίστ και το δημιουργικό ...
Συνέχεια...
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Ο Πελεκάνος «πετάει» στο Bios
Πάπισσα Ιωάννα
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
UNDO – 8-11 Απριλίου
‘Του Κουτρούλη ο γάμος’ από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Απονεμήθηκαν τα Βραβεία Χορν & Μερκούρη
A Western @ Bios
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20
Τζον Γαβριήλ Μπόρκμαν | Schaubühne Berlin | Φεστιβάλ
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Ο Βροχοποιός
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το
Περιοδεία για τους ‘Πέρσες’ από το Θεσσαλικό Θέατρο
Το έργο ‘Ρομπέρτο Τσούκο’ εγκαινιάζει το Κτίριο Τσίλερ
Ζαν Ντ’Αρκ – Ένα ορατόριο για τα θαύματα
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar
Σάρκα Μία | Ομάδα Χορού GRIFFόN
Ελληνικό καλοκαίρι | Φεστιβάλ Αθηνών | 2007
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre
Η νύχτα των δολοφόνων
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Alvin Ailey X 7