Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο.


Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. Και κάπως σαν να γκρεμοτσακίστηκαν οι προσδοκίες μας αυτές από τη σιδερένια σκάλα του μεγαλοπρεπούς σκηνικού της παράστασης (δια χειρός Έλλης Παπαγεωργακοπούλου) που ξεχώρισε και ως το μοναδικό μεγαλειώδες στοιχείο της εν τέλει.

Μήπως έφταιγε που είναι πρεμιέρα και είναι τόσο σφιγμένοι οι ηθοποιοί;” άκουγα να σχολιάζεται στο διάλειμμα της παράστασης. Μα το πρόβλημα δεν ήταν το τρακ και η αγωνία των ηθοποιών αλλά η έλλειψη μιας κεντρικής ιδέας.

Πέρα από το μεγαλοπρεπές σκηνικό που κάλυπτε, σε διάφορες ενδιαφέρουσες αισθητικά παραλλαγές δημιουργώντας ένα εικαστικό τοπίο που άξιζε την προσοχή μας, και τη μοντερνιτέ των κοστουμιών, βεβαίως, από πλευράς στησίματος και ερμηνείας των ηθοποιών το ανέβασμα του Θωμά Μοσχόπουλου δε διέθετε καμία κεντρική ιδέα. Μικρά πνευματώδη στοιχεία σε διάφορες σκηνές, ναι. Αλλά η κεντρική ιδέα που θα έδινε χαρακτήρα στην παράσταση παρέμεινε απούσα. Όπως απούσα έμοιαζε και η σκηνοθεσία τόσο της χωροταξικής διάταξης των ηθοποιών όσο και του διαλόγου μεταξύ τους.

Οι ερμηνευτές έμοιαζαν να απευθύνονται αποκλειστικά σε εμάς τους θεατές δίχως να δίνουν καμία σημασία στην αλληλεπίδραση των λόγων τους με εκείνους των υπολοίπων που συναντούσαν στη σκηνή. Λόγια σαφώς σκηνοθετημένα. Με παύσεις και χρωματισμούς που, συχνά, μας έκαναν να αναρωτιόμαστε για το τί ακριβώς λένε και αν εξακολουθούμε να ακούμε το κείμενο του Σαίξπηρ (σε εξαιρετική μετάφραση του Δημήτρη Δημητριάδη). Η εικόνα, σε γενικές γραμμές, έμοιαζε πιο σημαντική για το σκηνοθέτη από όσο ο λόγος. Δε μπορούμε να φανταστούμε, για παράδειγμα, πώς άφησε την Ξένια Καλογεροπούλου να μιλάει την ώρα που το σκηνικό αλλάζει και οι μηχανισμοί του κάνουν τόσο θόρυβο που τα λόγια της πνίγονται.

Ο Αργύρης Ξάφης, ως Μακμπέθ, ήταν, πάντως, αυτός που μας τρόμαξε περισσότερο από όλους (το σφίξιμο που λέγαμε πριν) καθώς βλέποντας τις φλέβες του να πετάγονται στο πρόσωπό του ανησυχούσαμε μήπως πάθει εγκεφαλικό ενώ το άγχος (και δικό του και δικό μας) εναλλασσόταν αστραπιαία με πλήρη νωχελικότητα, ραθυμία και πραότητα που δεν μας έπειθε για την τρέλα στην οποία βρίσκεται ο ήρωας του Σαίξπηρ ο οποίος, εν προκειμένω, όχι απλώς δεν είχε σκοτώσει τον ύπνο αλλά τον είχε αγκαλιάσει γλυκά.

Η Λαίδη Μακμπέθ Άννα Μάσχα, την οποία ανυπομονούσαμε να ξανασυναντήσουμε στο θέατρο, μας έδινε την εντύπωση πως έχοντας κερδίσει την απόλυτη εμπιστοσύνη του σκηνοθέτη αφέθηκε να τα βγάλει πέρα μόνη της με το ταλέντο της και τη δυναμική της χωρίς να ασχοληθεί μαζί της.

Άλλωστε τόσο ο Αργύρης Ξάφης όσο και η Άννα Μάσχα υπήρξαν βασικοί συνεργάτες του Θωμά Μοσχόλοπουλου όπως και πολλοί άλλοι ηθοποιοί από αυτόν τον θίασο συνόλου στον οποίο, τελικά, ξεχωρίσαμε τον Γιώργο Παπαγεωργίου και την αναμενόμενα δυνατή ερμηνεία του Κώστα Μπερικόπουλου.

Το πρόβλημα της συγκεκριμένης παράστασης, συνοψίζοντας, δεν είναι πως είναι κακή. Είναι, όμως, το ότι δεν είναι τόσο καλή όσο θα μπορούσε να είναι βάσει των συστατικών που διαθέτει. Και αυτό, όσο να το πεις, απογοητεύει. Πολύ.

Το έργο

Ο στρατηγός Μακμπέθ, επιστρέφοντας νικητής από τη μάχη συναντά στο δρόμο τρεις μάγισσες που του προλέγουν ότι θα γίνει Βασιλιάς. Παρακινούμενος τότε από την αχαλίνωτη φιλοδοξία τη δική του αλλά και της συζύγου του δολοφονεί τον φιλοξενούμενό του Βασιλιά Ντάνκαν και καταλαμβάνει το θρόνο της Σκωτίας. Διατηρώντας, όμως, στη μνήμη του τη προφητεία των μαγισσών ότι ο φίλος του, στρατηγός Μπάνκο, θα αποκτήσει τέκνα που θα γίνουν Βασιλιάδες, επιφορτίζει δύο δολοφόνους να φονεύσουν τον Μπάνκο. Ο Μακμπέθ τρελαίνεται, η Λαίδη Μακμπεθ έχει βουτηχτεί στο νευρικό κλονισμό και στο τέλος πεθαίνει (χωρίς να μάθουμε το πώς και γιατί) και ο Βασιλιάς περιμένει το τέλος του που, σύμφωνα με τις μάγισσες, δεν θα έρθει προτού το δάσος του Μπέρναμ κινήσει προς τον Μακμπέθ η ζωή του οποίου δεν κινδυνεύει από χέρι κάποιου που τον γέννησε μάνα.

Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης
Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος
Σκηνικά-Kοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτης: Τάσος Αγγελόπουλος
Επιμέλεια κίνησης: Χρήστος Παπαδόπουλος
Βοηθός σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Ευαγγελία Θεριανού
Παραγωγή: Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Εκτέλεση παραγωγής: Polyplanity
Διεύθυνση παραγωγής: Μαρία Δούρου, Γιολάντα Μαρκοπούλου
Ερμηνεύουν: Αργύρης Ξάφης, Άννα Μάσχα, Ξένια Καλογεροπούλου, Κώστας Μπερικόπουλος, Θάνος Τοκάκης, Γιώργος Χρυσοστόμου, Αστέρης Πελτέκης, Γιώργος Παπαγεωργίου, Δημήτρης Νασιούλας, Κωνσταντίνος Βουδούρης

Η παράσταση παρουσιάζεται με αγγλικούς υπέρτιτλους

18 Ιανουαρίου – 25 Φεβρουαρίου  2012

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 20.30

Τιμές εισιτηρίων
15-18-28 € | Φοιτ.-Νεανικό-65+-ΑΜΕΑ: 10-15 €

Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Λεωφόρος Συγγρού 107-109
Τηλ: 210 9005800
www.sgt.gr  

 

4



Διάβασε επίσης...
Οι Agustí Fernández, Barry Guy και Ramón López στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Η ευρωπαϊκή σκηνή έχει αναδείξει εξαιρετικούς μουσικούς του ελεύθερου αυτοσχεδιασμού, με το τρίο του πιανίστα Agusti Fernandez, του μπασίστα Barry Guy και του ντράμερ Ramon Lopez, να είναι ανάμεσα στα σχήματα που βρίσκονται στη πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος σήμερα, και εμείς θα έχουμε την τύχη να τους παρακολουθήσουμε από κοντά ...
Συνέχεια...
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μία καθαρά αυτοβιογραφική και βιωματική παρουσίαση του πώς αντιλαμβάνεται  τη δική του πραγματικότητα ο ίδιος ο καλλιτέχνης , μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο αντιφάσεις. Ο Akram Khan, μετανάστης δεύτερης γενιάς ο ίδιος στο Λονδίνο από το Μπαγκλαντές, περιγράφει και διηγείται χορεύοντας, στην «Πατρίδα» του - Desh στη βεγγαλική γλώσσα - τη ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Robert Glasper Experiment @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μια εμπνευσμένη απ’ όλες τις πλευρές συναυλία είχαν την τύχει να παρακολουθήσουν, όσοι τυχεροί αποφάσισαν να βρεθούν το βράδυ της Παρασκευής στον φιλόξενο χώρο της Κεντρικής Σκηνής της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών. Εκεί, όπου ο πολυτάλαντος πιανίστας Robert Glasper και η εκλεκτή του παρέα, γνωστή με την ονομασία Robert Glasper ...
Συνέχεια...
Medea Electronique Koumaria 2011 Residency  @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Αρχικά να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας στους ιθύνοντες της  Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, που δίνουν βήμα σε τέτοιου είδους events, κατά βάση “παραμελημένα” στη χώρα μας.  Είναι προφανέστατο πια ότι δίνεται έμφαση στη σύγχρονη τέχνη, λαμβάνοντας υπόψη τόσο το Borderline Festival 2011 που προηγήθηκε τον περασμένο Μάρτιο, όσο και το ...
Συνέχεια...
Τρίτα Βραβεία Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου
Το ότι είναι μονίμως πατημένο το play της κρίσης δε σημαίνει πως δε μπορεί η 7η τέχνη να πατήσει το pause και να βραβεύσει τους καλύτερους της εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής. «Η τρίτη χρονιά διοργάνωσης των Κινηματογραφικών Βραβείων της EAK αποδεικνύει κάτι πολύ σημαντικό: Ο Ελληνικός Κινηματογράφος ανθίζει, ακόμα και στις άγονες ...
Συνέχεια...
Mistero Buffo @ Θησείον
Αν φορούσαμε καπέλο γελωτοποιού θα το βγάζαμε και θα κάναμε βαθιά υπόκλιση στην ομάδα Επτάρχεια και το Θωμά Μοσχόπουλου για την παράστασή τους.  Τι σας λέω τώρα για καπέλα και, μάλιστα, γελωτοποιού θα μου πείτε. Αρχικά θέλω να σας πω πως ό,τι καπέλο και αν φοράτε θα το βγάλετε και θα ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Kronos Quartet @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, 05/05/2011
Ώρα 20:45 και στην κεντρική σκηνή της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση έχουν στηθεί τέσσερα αναλόγια με παρτιτούρες από συνθέσεις μεγάλων καλλιτεχνών. Εκτελεστές, για ακόμα μία φορά (να θυμίσουμε και το προ δυόμιση ετών live τους στο θέατρο Παλλάς ) το κουαρτέτο των David Harrington και John Sherba (βιολί), Hank Dutt ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
The Far Side of the Moon
Σε ένα ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά της σελήνης μας πηγαίνει ο μάγος της σκηνής Robert Lepage σε μία από τις σημαντικότερες παραστάσεις του σύγχρονου παγκόσμιου θεάτρου. Κάποτε οι άνθρωποι πίστευαν πως το φεγγάρι είναι ένας πελώριος καθρέφτης που πάνω του αντανακλώνται τα βουνά και οι θάλασσες της γης. Ώσπου να ανακαλύψουν ...
Συνέχεια...
Era poVera στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Η βουή της σύγχρονης πόλης και οι αγανακτισμένες κραυγές των νέων που διασχίζουν τους δρόμους της, μεταφράζ0νται μέσω τις γλώσσας του σώματος σε κίνηση και χορό και εκρήγνυνται πάνω στη σκηνή. H ομάδα Αερίτες και η χορογράφος Πατρίσια Απέργη διαδηλώνουν το δικό τους μανιφέστο (το οποίο και μοιράζουν και σε κείμενο προκήρυξης στην ...
Συνέχεια...
H Olga Kouklaki ανεβαίνει στην ταράτσα της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών
O ραδιοφωνικός σταθμός Εν Λευκώ και η εκπομπή 5|25 live sessions προσκαλούν αυτή την Παρασκευή 13 Ιουλίου στην όμορφη ταράτσα της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών την Όλγα Κουκλάκη,  με αφορμή το δεύτερο  άλμπουμ της “I U Need” που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Μαζί με την ταλαντούχα ελληνίδα τραγουδίστρια και παραγωγό η τραγουδίστρια των Nouvelle Vague, ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
To γκρουπ του Jack DeJohnette αύριο στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
O Jack DeJohnette είναι ένας ντραμερ-θρύλος. Στα 69 του χρόνια εξακολουθεί να στέκεται στην πρώτη γραμμή των μουσικών πραγμάτων και πια δικαίως συγκαταλέγεται ανάμεσα στους μεγάλους της τζαζ. Έγινε γνωστός με το κουαρτέτο του Charles Lloyd στα τέλη της δεκαετίας του ’60 και εκεί πρωτογνωρίστηκε με τον Keith Jarrett. Μαζί με ...
Συνέχεια...
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά τις μαζικές δολοφονίες και την παιδοκτονία, το έγκλημα της Μήδειας ακόμα να παραγραφεί. Στον θεατρικό χώρο, τα διάσπαρτα παρατημένα πικάπ περιέχουν παγιδευμένη την καταγραφή και παραδοχή της ενοχής της, περιμένοντας καρτερικά να ακουστούν ξανά. Η ίδια, αιώνια νέα,  τριγυρίζει στοιχειωμένη, προσεκτικά, ανάμεσα στο ναρκοπέδιο της παράβασης της, ξεσκεπάζεται, αρπάζει το ...
Συνέχεια...
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ναι, η φίρμα, η γνωστή, η σωστή η άρρωστη η κορασιδοκτόνα η πηγαδοπνίχτρα η Φραγκογιαννού με το όνομα. Η διάσημη γριά ηρωίδα του Παπαδιαμάντη, η περίφημη Φόνισσα, σύμβολο του κοινωνικά κυρίαρχου μισογυνισμού μιας ολόκληρης εποχής, όπου η γέννηση μιας κόρης (αντί ενός "παιδιού"= αγοριού) ήταν κατάρα και τιμωρία, σήμαινε έξοδα και προίκες ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
Ο ταλαντούχος Ιρανός σκηνοθέτης Amir Reza Koohestani συγκινεί και προβληματίζει με την παράσταση του αυτή που ασχολείται με τη μετανάστευση και την προσωπική ταυτότητα, θέματα ιδωμένα μέσα από την ευαίσθητη ματιά του. Το έργο Ένας Ιρανός που προσπαθεί να φτάσει στην Αγγλία συναντά μια νεαρή έγκυο γυναίκα σε ένα μπαρ στα σύνορα Κροατίας-Σλοβενίας. Πρόσφυγες ...
Συνέχεια...
Helmut Newton @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο Helmut Newton δεν επαναπροσδιόρισε μόνο τη φωτογραφία μόδας αλλά και την έννοια του sexyness, δίνοντάς του μια μορφή σοφιστικέ αλλά και πολύ ηδονική παράλληλα μέσα από τις εικόνες του. Ο Newton, ο Irving Penn, ο Richard Avedon και ο Herb Ritts, άλλαξαν εντελώς τα δεδομένα στις φωτογραφήσεις μόδας, τη δεκαετία ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Protect me από τη Schaubühne
Τα τελευταία (πολλά) χρόνια στην Ελλάδα έχουμε αγαπήσει το γερμανικό θέατρο και χορό και κανένα μέλος από το φιλοθεάμον κοινό δεν αγνοεί την πολύ σημαντική βερολινέζικη σκηνή Schaubühne που έχει επισκεφτεί πολλάκις τα αθηναϊκά θέατρα στο πλαίσιο Φεστιβάλ και άλλων μετακλήσεων και διοργανώσεων. Ο Falk Richter θεωρείται ένας από τους πιο πολιτικοποιημένους συγγραφείς ...
Συνέχεια...
Μια αρκούδα στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Στα πλαίσια του αφιερώματος στο σημαντικό Ελληνα συνθέτη Γιώργο Κουμεντάκη,  η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών φιλοξενεί αυτές τις ημέρες και μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου την παράσταση με τίτλο Το Αθόρυβο Πάτημα Της Αρκούδας. Βασισμένοι στο παραμύθι του John Berger Mια αρκούδα, ο Γιώργος Κουμεντάκης σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Αγγελο Φραντζή ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Ο μονόλογος λογαριασμός και απολογισμός των επιλογών μιας ζωής στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ, στο τέλος του διαδρόμου με τις κονσέρβες λουκάνικα κοκτέιλ. Η Μαρί-Πιερ βγάζει κάθε Τρίτη τον μπαμπά της για ψώνια- κι ας επιμένει αυτός να την φωνάζει με το βαφτιστικό του, Ζαν-Πιερ. Το αίμα ρίμελ δεν γίνεται. Η Μαρί-Πιερ πάντα φροντίζει τον εαυτό της τις ...
Συνέχεια...
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οι blitz στροβιλίζονται στο τέλος μιας εποχής και μοιράζονται προσωπικές εξομολογήσεις χορεύοντας παραζαλισμένοι σε μια παράδοξη αλληγορία. Μια αίθουσα χορού, χαλάσματα, μουσική και έξι άνθρωποι που κινούνται γοργά στους ρυθμούς της μουσικής. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίζει ο θεατής στη νέα παράσταση της ομάδας blitz με τίτλο Late Night. ...
Συνέχεια...
Medea Electronique Koumaria 2011 Residency στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Λόγος, μουσική, video art, χορός, εικαστικές τέχνες και δημιουργοί από όλο τον κόσμο, συναντιούνται για μία μόνο συναυλία το Σάββατο 8 Οκτωβρίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.  Οι συμμετέχοντες του Medea Electronique Koumaria 2011 Residency χρησιμοποιούν ποικίλες μορφές τέχνης και νέα μέσα, σε μια διαδικασία συλλογικής δημιουργίας και αυτοσχεδιασμού. Από το 2009, ...
Συνέχεια...
Watch Me Fall @ Bios
The sky is the limit. Μια παράσταση για τολμηρούς θεατές από τους διασημότερους κασκαντέρ του κόσμου. Θα πετάξει ή δεν θα πετάξει; Ποιος είναι πιο τολμηρός; Ο κασκαντέρ που δίνει το show του εμπρός μας ή εμείς οι θεατές; Οι Action Hero στήνουν μια performance εμπνευσμένοι από τους Μεξικάνικους αγώνες πάλης, ...
Συνέχεια...
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη
  Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες. Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι "παππούς", κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, ...
Συνέχεια...
Οι Agustí Fernández, Barry Guy και Ramón López
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και
Page_31
Robert Glasper Experiment @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Medea Electronique Koumaria 2011 Residency @ Στέγη
Τρίτα Βραβεία Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου
Mistero Buffo @ Θησείον
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Kronos Quartet @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, 05/05/2011
Πάπισσα Ιωάννα
The Far Side of the Moon
Era poVera στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
H Olga Kouklaki ανεβαίνει στην ταράτσα της Στέγης
The Peter Pan Project Vol.I
To γκρουπ του Jack DeJohnette αύριο στη Στέγη
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
Helmut Newton @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Protect me από τη Schaubühne
Μια αρκούδα στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
24 hour plays Athens
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων
Medea Electronique Koumaria 2011 Residency στη Στέγη Γραμμάτων
Watch Me Fall @ Bios
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη