Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο.


Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. Και κάπως σαν να γκρεμοτσακίστηκαν οι προσδοκίες μας αυτές από τη σιδερένια σκάλα του μεγαλοπρεπούς σκηνικού της παράστασης (δια χειρός Έλλης Παπαγεωργακοπούλου) που ξεχώρισε και ως το μοναδικό μεγαλειώδες στοιχείο της εν τέλει.

Μήπως έφταιγε που είναι πρεμιέρα και είναι τόσο σφιγμένοι οι ηθοποιοί;” άκουγα να σχολιάζεται στο διάλειμμα της παράστασης. Μα το πρόβλημα δεν ήταν το τρακ και η αγωνία των ηθοποιών αλλά η έλλειψη μιας κεντρικής ιδέας.

Πέρα από το μεγαλοπρεπές σκηνικό που κάλυπτε, σε διάφορες ενδιαφέρουσες αισθητικά παραλλαγές δημιουργώντας ένα εικαστικό τοπίο που άξιζε την προσοχή μας, και τη μοντερνιτέ των κοστουμιών, βεβαίως, από πλευράς στησίματος και ερμηνείας των ηθοποιών το ανέβασμα του Θωμά Μοσχόπουλου δε διέθετε καμία κεντρική ιδέα. Μικρά πνευματώδη στοιχεία σε διάφορες σκηνές, ναι. Αλλά η κεντρική ιδέα που θα έδινε χαρακτήρα στην παράσταση παρέμεινε απούσα. Όπως απούσα έμοιαζε και η σκηνοθεσία τόσο της χωροταξικής διάταξης των ηθοποιών όσο και του διαλόγου μεταξύ τους.

Οι ερμηνευτές έμοιαζαν να απευθύνονται αποκλειστικά σε εμάς τους θεατές δίχως να δίνουν καμία σημασία στην αλληλεπίδραση των λόγων τους με εκείνους των υπολοίπων που συναντούσαν στη σκηνή. Λόγια σαφώς σκηνοθετημένα. Με παύσεις και χρωματισμούς που, συχνά, μας έκαναν να αναρωτιόμαστε για το τί ακριβώς λένε και αν εξακολουθούμε να ακούμε το κείμενο του Σαίξπηρ (σε εξαιρετική μετάφραση του Δημήτρη Δημητριάδη). Η εικόνα, σε γενικές γραμμές, έμοιαζε πιο σημαντική για το σκηνοθέτη από όσο ο λόγος. Δε μπορούμε να φανταστούμε, για παράδειγμα, πώς άφησε την Ξένια Καλογεροπούλου να μιλάει την ώρα που το σκηνικό αλλάζει και οι μηχανισμοί του κάνουν τόσο θόρυβο που τα λόγια της πνίγονται.

Ο Αργύρης Ξάφης, ως Μακμπέθ, ήταν, πάντως, αυτός που μας τρόμαξε περισσότερο από όλους (το σφίξιμο που λέγαμε πριν) καθώς βλέποντας τις φλέβες του να πετάγονται στο πρόσωπό του ανησυχούσαμε μήπως πάθει εγκεφαλικό ενώ το άγχος (και δικό του και δικό μας) εναλλασσόταν αστραπιαία με πλήρη νωχελικότητα, ραθυμία και πραότητα που δεν μας έπειθε για την τρέλα στην οποία βρίσκεται ο ήρωας του Σαίξπηρ ο οποίος, εν προκειμένω, όχι απλώς δεν είχε σκοτώσει τον ύπνο αλλά τον είχε αγκαλιάσει γλυκά.

Η Λαίδη Μακμπέθ Άννα Μάσχα, την οποία ανυπομονούσαμε να ξανασυναντήσουμε στο θέατρο, μας έδινε την εντύπωση πως έχοντας κερδίσει την απόλυτη εμπιστοσύνη του σκηνοθέτη αφέθηκε να τα βγάλει πέρα μόνη της με το ταλέντο της και τη δυναμική της χωρίς να ασχοληθεί μαζί της.

Άλλωστε τόσο ο Αργύρης Ξάφης όσο και η Άννα Μάσχα υπήρξαν βασικοί συνεργάτες του Θωμά Μοσχόλοπουλου όπως και πολλοί άλλοι ηθοποιοί από αυτόν τον θίασο συνόλου στον οποίο, τελικά, ξεχωρίσαμε τον Γιώργο Παπαγεωργίου και την αναμενόμενα δυνατή ερμηνεία του Κώστα Μπερικόπουλου.

Το πρόβλημα της συγκεκριμένης παράστασης, συνοψίζοντας, δεν είναι πως είναι κακή. Είναι, όμως, το ότι δεν είναι τόσο καλή όσο θα μπορούσε να είναι βάσει των συστατικών που διαθέτει. Και αυτό, όσο να το πεις, απογοητεύει. Πολύ.

Το έργο

Ο στρατηγός Μακμπέθ, επιστρέφοντας νικητής από τη μάχη συναντά στο δρόμο τρεις μάγισσες που του προλέγουν ότι θα γίνει Βασιλιάς. Παρακινούμενος τότε από την αχαλίνωτη φιλοδοξία τη δική του αλλά και της συζύγου του δολοφονεί τον φιλοξενούμενό του Βασιλιά Ντάνκαν και καταλαμβάνει το θρόνο της Σκωτίας. Διατηρώντας, όμως, στη μνήμη του τη προφητεία των μαγισσών ότι ο φίλος του, στρατηγός Μπάνκο, θα αποκτήσει τέκνα που θα γίνουν Βασιλιάδες, επιφορτίζει δύο δολοφόνους να φονεύσουν τον Μπάνκο. Ο Μακμπέθ τρελαίνεται, η Λαίδη Μακμπεθ έχει βουτηχτεί στο νευρικό κλονισμό και στο τέλος πεθαίνει (χωρίς να μάθουμε το πώς και γιατί) και ο Βασιλιάς περιμένει το τέλος του που, σύμφωνα με τις μάγισσες, δεν θα έρθει προτού το δάσος του Μπέρναμ κινήσει προς τον Μακμπέθ η ζωή του οποίου δεν κινδυνεύει από χέρι κάποιου που τον γέννησε μάνα.

Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης
Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος
Σκηνικά-Kοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτης: Τάσος Αγγελόπουλος
Επιμέλεια κίνησης: Χρήστος Παπαδόπουλος
Βοηθός σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Ευαγγελία Θεριανού
Παραγωγή: Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Εκτέλεση παραγωγής: Polyplanity
Διεύθυνση παραγωγής: Μαρία Δούρου, Γιολάντα Μαρκοπούλου
Ερμηνεύουν: Αργύρης Ξάφης, Άννα Μάσχα, Ξένια Καλογεροπούλου, Κώστας Μπερικόπουλος, Θάνος Τοκάκης, Γιώργος Χρυσοστόμου, Αστέρης Πελτέκης, Γιώργος Παπαγεωργίου, Δημήτρης Νασιούλας, Κωνσταντίνος Βουδούρης

Η παράσταση παρουσιάζεται με αγγλικούς υπέρτιτλους

18 Ιανουαρίου – 25 Φεβρουαρίου  2012

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 20.30

Τιμές εισιτηρίων
15-18-28 € | Φοιτ.-Νεανικό-65+-ΑΜΕΑ: 10-15 €

Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Λεωφόρος Συγγρού 107-109
Τηλ: 210 9005800
www.sgt.gr  

 

4



Διάβασε επίσης...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
Athena Rosas Amat*
*Η Αθήνα αγαπάει τους Rosas. Οι Rosas, η ομάδα της Anne Teresa De Keersmaeker επιστρέφει στην Αθήνα, μετά την παρουσίαση του εμβληματικού Rosas danst Rosas στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2009, με δύο παραστάσεις. Η πρώτη παράσταση είναι το Fase, στο οποίο αρχικά χόρεψε η ίδια και η Michel Anne De Mey είναι το έργο για το οποίο ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Η αρχική επιθυμία και πρόθεση του Κώστα Φιλίππογλου, του Δημήτρη Κουρούμπαλη και της Κατερίνας Λούρα ήταν να ανεβάσουν μια τραγωδία. Όμως, όπως πάντα, μεγάλα γεγονότα στις μικρές ζωές τους, επηρέασαν την δουλειά τους. Τους ξύπνησαν αναμνήσεις, παιδικές επιθυμίες και πυροδότησαν προβολές. Και κατέληξαν σε μια ξεκαρδιστική κωμικοτραγωδία. Η νεύρωση είναι κληρονομική; Πόσες ...
Συνέχεια...
Mercan Dede @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Σε έναν πραγματικά εντυπωσιακό χώρο, στον οποίο είχα τη χαρά να βρεθώ για πρώτη φορά, ο σημαντικός Τούρκος καλλιτέχνης Mercan Dede επιβεβαίωσε αυτούς που τον κατατάσσουν στην ελίτ της ευρύτερης world music σκηνής σήμερα. Αν και ομολογώ πως το ετερόκλητο των θεατών την κατάμεστης κεντρικής σκηνής της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών ...
Συνέχεια...
The Far Side of the Moon
Σε ένα ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά της σελήνης μας πηγαίνει ο μάγος της σκηνής Robert Lepage σε μία από τις σημαντικότερες παραστάσεις του σύγχρονου παγκόσμιου θεάτρου. Κάποτε οι άνθρωποι πίστευαν πως το φεγγάρι είναι ένας πελώριος καθρέφτης που πάνω του αντανακλώνται τα βουνά και οι θάλασσες της γης. Ώσπου να ανακαλύψουν ...
Συνέχεια...
Η Μικρή Γοργόνα
Δεν ξέρουμε αν έχετε και εσείς ανάγκη όπως εμείς να καταφεύγετε που και που σε διάφορα τρικς για να ξεχαστείτε από τα μεγαλύτερα ή μικρότερα δεινά της ενήλικης ζωής. Αν το κάνετε, πάντως, σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση για να το πετύχετε για λίγες ώρες. Οι παιδικές παραστάσεις του θεάτρου ...
Συνέχεια...
H Olga Kouklaki ανεβαίνει στην ταράτσα της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών
O ραδιοφωνικός σταθμός Εν Λευκώ και η εκπομπή 5|25 live sessions προσκαλούν αυτή την Παρασκευή 13 Ιουλίου στην όμορφη ταράτσα της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών την Όλγα Κουκλάκη,  με αφορμή το δεύτερο  άλμπουμ της “I U Need” που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Μαζί με την ταλαντούχα ελληνίδα τραγουδίστρια και παραγωγό η τραγουδίστρια των Nouvelle Vague, ...
Συνέχεια...
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Η ομάδα Σύρμα αποδομεί -και συγκομίζει- τον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ, προσπαθώντας να σερβίρει... βυσσινάδα.  Το κλασσικό έργο διαλύεται στα εξ ων συνετέθη, στα συναισθήματα, τις ερωτήσεις, τις προσωπικές πορείες κάθε χαρακτήρα, τις μεγάλες σκηνές και τις μικρές προσωπικές στιγμές, και ανασυντίθεται... κάπως χαοτικά. Το press release του φεστιβάλ που περιγράφει τα "Βυσσινάκια" αυτά ως ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Μαζί φτυνόμαστε, και χώρια αγανακτούμε.Πέντε χρόνια μετά το διαζύγιο τους, φρεσκο-ξανα-παντρεμένοι και οι δυο, ο Έλιοτ και η Αμάντα ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά στα γειτονικά μπαλκόνια του ξενοδοχείου όπου γιορτάζουν το μήνα του μέλιτος με τους νέους συζύγους τους. Μετά τον πρώτο τους γάμο βίαιου και αυτοκαταστροφικού πάθους, τώρα και οι ...
Συνέχεια...
Robert Glasper Experiment @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μια εμπνευσμένη απ’ όλες τις πλευρές συναυλία είχαν την τύχει να παρακολουθήσουν, όσοι τυχεροί αποφάσισαν να βρεθούν το βράδυ της Παρασκευής στον φιλόξενο χώρο της Κεντρικής Σκηνής της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών. Εκεί, όπου ο πολυτάλαντος πιανίστας Robert Glasper και η εκλεκτή του παρέα, γνωστή με την ονομασία Robert Glasper ...
Συνέχεια...
The Great Flood @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Τίποτα λιγότερο από μία από τις πιο σημαντικές καλλιτεχνικές βραδιές της φετινής σεζόν μας χάρισε το Σάββατο η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών με την μετάκληση του project "The Great Flood" των Bill Frisell  και Bill Morrison. Στην κατάμεστη Κεντρική Σκηνή, με τα εισιτήρια να έχουν εξαντληθεί, απολαύσαμε τον σπουδαίο κιθαρίστα στα ...
Συνέχεια...
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
Μαμά, η Παράσταση Είναι Επιμελώς Ατημέλητη. Η Άντζελα Μπρούσκου με την Παρθενόπη Μπουζούρη αφηγούνται αποσπάσματα από τα βιβλία "Μαμά" και "η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη" της Μαργαρίτας Καραπάνου για την σχέση της με την επίσης συγγραφέα μητέρα της, Μαργαρίτα Λυμπεράκη, αλλά και ζωντανεύουν εναλλάξ τους δύο ρόλους, μαμά και κόρη, κόρη και μαμά, εξερευνώντας την πλέον δυσλειτουργική σχέση μεταξύ των δύο γυναικών. Η Μαμά απόμακρη, αγρίως ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Ο σκύλος της Κολάσεως
Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός αναμετρήθηκε με τον Φάουστ του Γκαίτε (και μερικά ακόμα κείμενα που καταπιάνονται περίπου με το ίδιο θέμα) και το αν κέρδισε ή έχασε ποσώς ενδιαφέρει κανέναν μια που σίγουρος νικητής είναι ο πουριτανισμός και η ευαισθησία της δεκάρας. Από τις πρώτες, κιόλας, παραστάσεις, μεγάλη οργή ξεσήκωσε η εμφάνιση ...
Συνέχεια...
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Ο Κόκκινος Καπνός του James Thiérrée ή πώς βυθίζεσαι σε ένα μαγικό όνειρο.    Όταν ο James Thiérrée υποδύθηκε τον Raoul πριν από τρία χρόνια, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, η έκπληξή μας ήταν τέτοια που δύσκολα χωρούσε σε λέξεις. Αυτή τη φορά, υποψιασμένοι πλέον για το ονειρικό σύμπαν το οποίο με δεξιοτεχνία συνθέτει επί ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Αστικά Τοπία Φωτός στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Καθώς περπατάς στο μικρό πεζόδρομο της οδού Πιττάκη που βρίσκεται πλησίον του σταθμού Μοναστηράκι, βλέπεις να εκτυλίσσεται  ένα είδος «αστικής αναγέννησης» εδώ και καιρό, αποτέλεσμα του εικαστικού φωτισμού της δημιουργικής ομάδας  Beforelight. Αυτή τη φορά η ομολογουμένως δραστήρια ομάδα η οποία έχει καταφέρει να κάνει γενικά αισθητή την παρουσία της σε ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
Όταν η Griffon συνάντησε την Καμεράτα εγένετο πυρ
Να μια ωραία και πρωτότυπη ιδέα που συνδυάζει το παλιό με το καινούργιο και το κλασικό με το σύγχρονο. Η Καμεράτα παίζει με όργανα εποχής, υπό τη μουσική διεύθυνση του πολυβραβευμένου Γιώργου Πέτρου, έργα του Μπετόβεν συνοδεύοντας μουσικά την ευφάνταστη χορογραφία της Ιωάννας Πορτόλου που δίνει πνοή στο μπαλέτο Τα ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ανοίγει ξανά ο Φάκελος Αγαμέμνων. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται. Οι Ατρείδες απολογούνται χωρίς συνήγορο. Θύτες και θύματα αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα δίχτυα της Δίκης … Με άξονα τον ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ  του Αισχύλου, η Ομάδα «ΘΕΑΤΡΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.νευ Ε.νσήμων» παρουσιάζει μια σύνθεση-σύνδεση της τραγωδίας με τον σύγχρονο ποιητικό λόγο και το νεότερο ...
Συνέχεια...
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε νέους εικαστικούς καλλιτέχνες που επιθυμούν να φιλοτεχνήσουν το εξώφυλλο για τον ετήσιο οδηγό του θεάτρου Παλλάς. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, έχοντας πολύ μεγάλη ανταπόκριση ανάμεσα σε νέους γραφίστες και εικαστικούς σχεδιαστές. Ο οδηγός θα κυκλοφορήσει περί τα μέσα Σεπτεμβρίου σε περίπου ...
Συνέχεια...
Πάπισσα Ιωάννα
Η Αλίκη στο Βατικανό. Η απίστευτη ιστορία, ή μάλλον ο θρύλος, της Πάπισσας Ιωάννας υπάρχει από τον 13ο αιώνα. Η χαρισματική γυναίκα, κόρη ιεραποστόλων, έζησε στα μέσα του 9ου αιώνα. Μεταμφιεσμένη σε άντρα μπήκε σε μοναστήρι όπου έζησε για 7 χρόνια με τον εραστή της και επίσης μοναχό Φρουμέντιο, και στην συνέχεια ...
Συνέχεια...
Mistero Buffo
Ο Αργύρης Ξάφης, η Άννα Μάσχα και ο Θάνος Τοκάκης μας αποκάλυψαν τα μυστικά της κωμωδίας της χρονιάς. Ομολογώ πως δυσκολεύομαι πολύ να γελάσω στο ελληνικό θέατρον όταν το θέμα είναι κωμικό. Τελευταία φορά που μου συνέβη -και ήταν το γέλιο μου ασυγκράτητο ήταν στον Αμφιτρύωνα του Κλάιστ, στο Αμόρε, σε ...
Συνέχεια...
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Προσμονή, προσδοκία, ενθουσιασμός: τα συναισθήματα που αντικαταστάθηκαν από απογοήτευση, ενόχληση, πλήξη τη νύχτα της Παρασκευής, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Όταν πριν δύο χρόνια ο Sam Mendes κατηφόρισε στην Επίδαυρο με την παράσταση του Bridge Project «Χειμωνιάτικο Παραμύθι» η συζήτηση περί all star cast -πρωταγωνιστής ήταν τότε ο Ethan Hawke και ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Athena Rosas Amat*
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Mercan Dede @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
The Far Side of the Moon
Η Μικρή Γοργόνα
H Olga Kouklaki ανεβαίνει στην ταράτσα της Στέγης
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Robert Glasper Experiment @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
The Great Flood @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
The Peter Pan Project Vol.I
Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης
24 hour plays Athens
Ο σκύλος της Κολάσεως
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Αστικά Τοπία Φωτός στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Όταν η Griffon συνάντησε την Καμεράτα εγένετο πυρ
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Page_31
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του
Πάπισσα Ιωάννα
Mistero Buffo
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο