Η Ursula Rani Sarma έγραψε το Καθόλου Καλά-…touched… πριν καλά-καλά αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο. Το έργο της έτυχε αναγνώρισης από το κοινό και τους κριτικούς στο Edinburgh Festival και η συγγραφική καριέρα της νεαρής ιρλανδέζας -με ινδική καταγωγή- είχε αρχίσει. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγραψε και ανέβασε δουλειές της όχι μόνο στην Ιρλανδία, αλλά και στο National Theatre του Λονδίνου.

Πληθώρα περιστατικών κακοποίησης ανηλίκων στην Ιρλανδία στα τέλη της δεκαετίας του ’90 ήταν το έναυσμα για να αποφασίσει η συγγραφέας να διερευνήσει με το έργο της μια παρόμοια φανταστική κατάσταση. «…η αθωότητα της παιδικής ηλικίας είναι ένα δώρο, και η απώλεια ή η κλοπή αυτής της αθωότητας μια τραγωδία» , λέει (1), και σύμφωνα με αυτή της τη σκέψη αντιμετωπίζει και την παιδική παραβατικότητα. Η αδυναμία των ενηλίκων να προστατέψουν την αθωότητα των παιδιών είναι η μόνη αιτία που τους ωθεί στην εγκληματική πράξη.

Δυο ορφανά, η Κόρα και ο μικρός της αδερφός Μίκυ μεγαλώνουν σε μια επαρχία της Ιρλανδίας με τους άβουλους θείους του και με το όνειρο να φύγουν απ’ όλα και να πάνε στο Δουβλίνο. Η συστηματική σεξουαλική κακοποίηση της Κόρας και η αδυναμία της να αντιδράσει αποτελεσματικά φέρνει το έγκλημα ως μόνη διέξοδο από την κόλασή τους. Η αγχωμένη ιστορία της φυγής τους περιγράφεται με απρόσμενα φλας-μπακ, τρεις διαφορετικοί χρόνοι είναι ανιχνεύσιμοι στο θεατρικό: ο χρόνος του ασταμάτητου κυνηγητού στους δρόμους του παγωμένου Δουβλίνου, ο παρελθόν χρόνος που αποκαλύπτει τις αιτίες που έφεραν τη φυγή αλλά και το τώρα της αφήγησης. Γιατί, τα δυο παιδιά μας διηγούνται τα παθήματά τους κατά πρόσωπο όντας κλεισμένα, το πιθανότερο, σε κάποιο σωφρονιστικό ίδρυμα ανηλίκων, που διόλου δε θα τους σωφρονίσει τελικά.

Η σκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου ζωντανεύει την μπερδεμένη παιδική ψυχή με τη σωστή διδασκαλία των ηθοποιών του. Δεν έχω ξαναδεί το εύθραυστο σώμα της Ιωάννας Παππά να εκπέμπει τόση δύναμη, τόσο μίσος και αποφασιστικότητα. Ο ρεαλισμός των διαλόγων μαζί με την ικανότητά της να μας πείθει ότι νιώθει την αλήθεια τους προκαλούν στο κοινό μια υπόκωφη συγκίνηση — έχω στο νου μου μια συγκεκριμένη εικόνα: το παγωτό χωνάκι που της έπεσε απ’ το χέρι λιώνει στην άμμο και μαζεύει γύρω του μυρμήγκια, όπως και η δική της γλυκιά «γεύση» τράβηξε το γιατρό Κλούγκασυ.

Ο Όμηρος Πουλάκης με διαπεραστικό βλέμμα έπαιξε με ένταση που έκανε στάλες ιδρώτα να γυαλίζουν στο μέτωπό του — άλλο ένα ευχάριστο σημάδι ρεαλισμού — και ο Γάλλος ως ήταν όσο θρασύδειλος τον έπαιρνε στους δυο ρόλους του. Το δώμα αυτή τη φορά είχε ολοσχερώς τροποποιηθεί σκηνογραφικά, στην ουσία η βρώμικη αποθήκη-φυλακή εμπεριέχει κοινό και ηθοποιούς. Εξαίρετο το γεγονός ότι το σκηνικό επιτρέπει την επικοινωνία με τον έξω χώρο, τον πραγματικό έξω χώρο του θεάτρου. Το βρώμικο τζάμι αφήνει να δούμε τα φτωχά κτίρια του Νέου Κόσμου και σε μια ασφυκτική στιγμή η Κόρα-Παππά αποκαθιστά την επαφή της με την πόλη, την αληθινή πόλη, ανοίγει το παράθυρο για να πάρει αέρα. Ρουφάει για λίγο αχόρταγα τον αέρα της ανοιξιάτικης αθηναϊκής νύχτας, και μας αφήνει να σκεφτόμαστε ότι όχι, το κρύο που ξυρίζει καταχείμωνο το Δουβλίνο είναι αυτό που της καίει τα μάγουλα.

 

(1) Ούσρουλα Ράνι-Σάρμα, σε συνέντευξή της στη Μαρία Παπαλέξη από το πρόγραμμα της παράστασης.Μετάφραση: Έλλη Πετράντη

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Επιμέλεια κίνησης: Αγγελική Στελλάτου
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαργαρίτα Χατζηιωάννου
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Παίζουν οι ηθοποιοί: Ιωάννα Παππά, Γιώργος Γάλλος, Όμηρος Πουλάκης

Θέατρο του Νέου Κόσμου
Αντισθένους 7 & Θαρύπου, ΦΙΞ
Τηλ: 210 9212900

Διάβασε επίσης...
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη
14, 21 & 28 Νοεμβρίου Τέσσερις ηθοποιοί και ένας πιανίστας διασχίζουν το χωροχρόνο του μουσικού θεάτρου και του κινηματογράφου, μέσα από μικρές ιστορίες χαρακτήρων, σ' ένα Καφωδείο του σήμερα, που συνομιλεί με σκιές από το παρελθόν... Τραγούδια από Ξένα μιούζικαλ (Σικάγο, Καμπαρέ, Μούλεν Ρουζ, Μελωδία της Ευτυχίας), από παλιές Ελληνικές ...
Συνέχεια...
Εν-Τάση Φυγής
Ένταση + Τάση Φυγής = Εν-Τάση Φυγής. Deep. Δυο γυναίκες μιλάνε ανοιχτά σε έναν αόρατο συνομιλητή για την σεξουαλική κακοποίηση. Η μια, θύμα βιασμού από το αγόρι της, ψυχολογικά κουρέλι και απόλυτα ευάλωτη και πληγωμένη. Η άλλη, θύτης, μια καθηγήτρια που αποπλανεί συστηματικά τους ανήλικους μαθητές της, ψυχρή και δήθεν δυνατή και ...
Συνέχεια...
‘Ο Μισάνθρωπος’ της ομάδας ΟΠΕRΑ στο Θέατρο Σφενδόνη – Κερδίστε προσκλήσεις
...Σαν βλέπω οι άνθρωποι πως ζουν ο ένας με τον άλλο. Όπου κοιτάξω γύρω μου, άνανδρη κολακεία, Δόλος κι απάτη μοναχά, συμφέρον, αδικία. Σκυλιάζω, δεν αντέχω πια κι είμαι αποφασισμένος Ν' ανοίξω πόλεμο άγριο στ' ανθρώπινο το γένος... Μολιέρος, Ο Μισάνθρωπος.Ένας άνδρας, απογοητευμένος από την υψηλή κοινωνία του Παρισιού ...
Συνέχεια...
Μήδεια @ Ηρώδειο
"Γιατί τα σκότωσες μωρή γυναίκα τα παιδιά;" Είναι έγκλημα πάθους ή λάθους; εκδίκησης, παράνοιας, βαρβαρότητας, υπερηφάνειας, αντίδρασης ή αδιεξόδου; Η Μήδεια, η βάρβαρη πριγκίπισσα της πλέον ξεχασμένης στο παρελθόν Αργοναυτικής εκστρατείας, κατασκηνωμένη έξω από την Κόρινθο μαθαίνει τα νέα ότι ο καλός της, πατέρας των παιδιών της, άντρας και κουβαλητής της και ...
Συνέχεια...
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την Άντζελα Μπρούσκου
15-19 Ιουνίου 2009 Παρά τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των παραστάσεών της η Άντζελα Μπρούσκου έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως σημαντικότατη σκηνοθέτης στις συνειδήσεις όσων ασχολούνται- επαγγελματικά ή μη- με το θέατρο. Λίγο πριν τη συνεργασία της με το Εθνικό Θέατρο τον ερχόμενο χειμώνα «καταλαμβάνει» το φουαγέ του γνώριμού της Παλλάς με ...
Συνέχεια...
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση της ευτυχίας
18 - 20 ΙανουαρίουH Ντοντό Σαντοριναίου του Θέατρου Φούρνος είχε μια ιδέα: Να επαναδιαπραγματευτούμε τον όρο «ευτυχία» όπως αυτός ορίζεται και διαμορφώνεται στην εποχή μας. Και για να υλοποιήσει την ιδέα της αυτή και να πραγματοποιήσει το στόχο της συγκέντρωσε εμπειρότερους αλλά και νεότερους καλλιτέχνες για να παρουσιάσουν το έργο ...
Συνέχεια...
Η Μήδεια (2) του Δ. Παπαϊωάννου στο Παλλάς – Ξεκίνησε η προπώληση
Μετά τις πέντε sold out - όπως είχαμε αναφέρει σε χρόνο ρεκόρ! - παραστάσεις στην Πειραιώς 260 στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, η Μήδεια (2) του Δημήτρη Παπαιωάννου, αφού περάσει, από το Φεστιβάλ "Meet in Beijing", στο Πεκίνο, θα κάνει πρεμιέρα στο Παλλάς την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου για είκοσι παραστάσεις.Όσοι ...
Συνέχεια...
Ο Βροχοποιός
Ο Βροχοποιός του Ρίτσαρντ Νας είναι ένα από εκείνα τα έργα "μπαλαντέρ", τα οποία χωρίς να είναι ιδιαίτερα δύσκολα μπορούν να σου εγγυηθούν και ότι θα περάσεις ένα όμορφο ξέγνοιαστο δίωρο χωρίς να σε προβληματίσουν ιδιαίτερα, αλλά και ότι θα φύγεις έχοντας αποκομμίσει κι ένα ηθικό δίδαγμα, που θα σε ...
Συνέχεια...
‘Μια νύχτα χάρισμά σου’ στο Θέατρο στο Τροχόσπιτο
Αν σε μια βόλτα σας στον πεζόδρομο του Θησείου στις 7 & 8 Ιουνίου πέσετε πάνω σε ένα all star cast σε ρόλους διαφορετικούς, μάλιστα, από ότι τους έχετε συνηθίσει μην εκπλαγείτε. Είναι η φετινή παράσταση του Τροχόσπιτου που στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου αράζει φέτος στον ...
Συνέχεια...
Ο Δημήτρης Κομνηνός κάνει πόλεμο σε τέσσερις τοίχους!
Γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, σπούδασε στη Βοστόνη, δούλεψε κιόλας εκεί, μετάφρασε και Τενεσσί Ουίλλιαμς, υπήρξε και βοηθός του Ανδρέα Βουτσινά και το 2004 έφτιαξε τους 90°C και σκηνοθέτησε την ομώνυμη παράσταση. Ακολούθησε η "Φαλακρή Τραγουδίστρια" και φέτος έρχεται να ταράξει τους θεατές του με το "Σπιρτόκουτο". Τη θεατρική μεταφορά της ...
Συνέχεια...
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο
των Ακύλα Καραζήση & Μιχαήλ Μαρμαρινού «Τι φοράνε; Τι φοράνε;Τι φοράμε; Τι φοράμε; Στον Ρομαντισμό όλοι σκοτωνόντουσανφορώντας άσπρα πουκάμισα αλλά σήμερα;Τι φοράει κανείς σήμερα σε μια συζήτησηγια την Επανάσταση; Υπάρχουν. Υπήρχαν. Έχουν υπάρξειοι Ρομαντικοίοι Μπολσεβίκοι καιοι Επαναστάτες Οι Ρομαντικοί χρησιμοποιούσαν την ανατομία για να εξετάσουντην καρδιά των ηρώων τους.Οι Μπολσεβίκοι ...
Συνέχεια...
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
Με εγκωμιαστικές κριτικές όπου και αν παίχτηκε -συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας- το πολυβραβευμένο έργο της Μπράιονι Λέιβερι επανέρχεται στη σκηνή του Θεάτρου Εξαρχείων για 2 μήνες παραστάσεων μετά τη θερμή υποδοχή και την επιτυχία της περσινής σεζόν.Ένα ψυχολογικό θρίλερ για τον πόνο, τον πόθο για ζωή, την εκδίκηση, την ...
Συνέχεια...
Martha Graham | Κλυταιμνήστρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
50 χρόνια πέρασαν από την πρώτη παρουσίαση της ιστορικής παραγωγής της Martha Graham. Η ομάδα της, ιδρυθείσα το 1926 από την συχνά αποκαλούμενη «μητέρα του σύγχρονου χορού» συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο καταξιωμένα χορευτικά σύνολα. Βασισμένη στην αρχαία ελληνική τραγωδία και στους μύθους των προγόνων μας για τον οίκο των Ατρειδών ...
Συνέχεια...
Ο Φάουστ στη Λυρική Σκηνή
Τα γηρατειά πολλοί εμίσησαν, τα νιάτα ουδείς. Και, κυρίως, όχι ο Φάουστ. Ο ήρωας του Γκάιτε και, συγκεκριμένα το πρώτο μέρος της τραγωδίας του, γίνεται η έμπνευση για μια από τις πιο δημοφιλείς γαλλικές όπερες, την ομότιτλη όπερα Φάουστ του Σαρλ Γκουνό.  Το αριστούργημα του Γαλλικού ρομαντισμού με τις διάσημες άριες, τα ...
Συνέχεια...
Ευρυδίκη
Καλό θα είναι να μην αποκαλυφθούν πολλά για την «Ευρυδίκη» της Sarah Ruhl, ούτε να μπούμε σε πολλές αναλύσεις, για να μη χαθεί η μαγεία αυτής της παράστασης σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου που συνεχίζεται με νέα διανομή για 2η χρονιά στο Θέατρο Πορεία. Ο μύθος είναι γνωστός: O Ορφέας πηγαίνει στον ...
Συνέχεια...
Σε κατάσταση εξαίρεσης
Τίτλος που ο συγγραφέας, ο Γερμανός Φαλκ Ρίχτερ, εμπνεύστηκε από το νομικό λεξιλόγιο και σημαίνει: το δικαίωμα της εξουσίας να αποφασίζει την αναστολή της κανονικότητας που εγγυώνται οι νόμοι και το σύνταγμα μπροστά στον εκάστοτε κίνδυνο πολέμου, επανάστασης, τρομοκρατίας ή οικονομικής κατάρρευσης. Μια αλληγορία πιο επίκαιρη από ποτέ σε ένα έργο ...
Συνέχεια...
Κόκκινη Ζιζέλ
Από τη δόξα στην τρέλα, μέσα από την επανάσταση Κόκκινη γίνεται η Ζιζέλ για τέσσερις βραδιές στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και εγκαταλείπει τις ακαδημαϊκές της δάφνες για να παρασυρθεί από τη δίνη και τα σκοτάδια μιας ταραγμένης εποχής και να πληρώσει με μοιραίο τρόπο το τίμημά της.Σε χορογραφία του «Ρώσου ...
Συνέχεια...
“Το Χέρι”, τελευταίες παραστάσεις στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Όποιος θέλει να γίνει διάσημος, ας σηκώσει το χέρι του. Η μικρή που αφηγείται την ιστορία της στο κοινό του Δώματος του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, κάνει αυτό ακριβώς. Διψασμένη για προσοχή, για να ξεχωρίσει και να βρει σκοπό στη ζωή της, στα 10 της χρόνια σηκώνει ψηλά το δεξί της ...
Συνέχεια...
Τάισέ με, Έμμα!
15 -24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2007 Στο πλαίσιο της δράσης FEED THE ARTISTS, THAT FEED THE MIND, σε παραγωγή της πολιτιστικής εταιρείας WORLD-CEF ο Ζαχαρίας Ρόχας υπογράφει το έργο αυτό που διαπραγματεύεται τη ρήξη που προήλθε στον πολιτισμό μας όταν οι ρόλοι της τροφού γυναίκας, οι σχέσεις της οικογένειας και της οικογενειακής ...
Συνέχεια...
Χωρίς Μουσική στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου
Ο Κώστας Γάκης, έτερο ήμισυ του Βασίλη Μαυρογεωργίου -γνωστού και ως κυρίου «Κατσαρίδα», ηθοποιός (βραβευμένος με το Χορν για την ερμηνεία του στο άνωθι έργο) και μουσικός, παίρνει τώρα και ρόλο σκηνοθέτη και παρουσιάζει μια μουσική παράσταση «Χωρίς Μουσική», ένα αστικό ξεκούρδιστο παραμύθι. Πώς μπορεί ένας πιανίστας από τη μια ...
Συνέχεια...
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Για λίγες παραστάσεις και φέτος, από τις 8 έως και τις 29 Οκτωβρίου, μετά την επιτυχημένη της πορεία πέρυσι σε άλλους χώρους ανεβαίνει ξανά η βασισμένη στο ομότιτλο ποίημα του Πορτογάλου συγγραφέα Fernando Pessoa -υπογεγραμμένη από τον ετερώνυμό του συγγραφέα ¶λβαρο ντε Κάμπος- παράσταση.Πρόκειται για ένα ποιητικό παραλήρημα του συγγραφέα ...
Συνέχεια...
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Μετά τη επιτυχημένη έναρξη στο πλαίσιο του 2ου Low Budget Festival η «Πολιτική ανυπακοή» επανέρχεται το 2012 στο υπόγειο γκαράζ του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης. 2 performer, ένα κείμενο – μανιφέστο και μια εικαστική παρέμβαση με εξαιρετική εκφραστική δύναμη συνθέτουν την παράσταση που προκάλεσε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ο Θορώ έγραψε την ...
Συνέχεια...
Ήθελα να σ’ αντάμωνα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το Θέατρο του παπουτσιού πάνω στο δέντρο και το Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζουν ένα γλέντι όπου θεατές και καλλιτέχνες συναντιούνται, απολαμβάνουν τη μουσική, μεζέδες και καλό κρασί και "συνομιλούν" για τη χαρά της ζωής στο έργο της Μαρίας Παπαλέξη, "Ήθελα να σ'αντάμωνα".Το έργο Η ιστορία του Κωσταντή, ενός γυρολόγου ...
Συνέχεια...
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Τώρα τελευταία ο χορός στην Ελλάδα δείχνει να διαθέτει ανεξάντλητες πηγές δημιουργίας. Μία ακόμα παράσταση σύγχρονου χορού από την ομάδα Moving Contact - του Πάρη Μαντόπουλου - θα δούμε από αύριο Παρασκευή στο θέατρο Ροές. Ιστορίες ανθρώπων που ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας μέσα από τα γράμματα και τα ημερολόγια ...
Συνέχεια...
Closer (… Πιο Κοντά…)
Για το Closer τα 'χουμε ξαναπεί. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε στο Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας το 1997 έγινε αμέσως κλασικό. Ακόμα και το υποψιασμένο λονδρέζικο κοινό ενθουσιάστηκε από την αμεσότητα, το χιούμορ και τον κυνισμό με τον οποίο προσέγγιζε τις σχέσεις και τις ερωτικές συμπεριφορές των σύγχρονων αστών ...
Συνέχεια...
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
O Τιμ Κράουτς μας δίνει ξανά ραντεβού στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και η Θεοδώρα Τζήμου επιχειρεί, και πάλι, μετά την Αυλή των Θαυμάτων, να μας συστηθεί ως ηθοποιός άνευ της επιρροής του Μιχαήλ Μαρμαρινού με τον οποίο τα τελευταία χρόνια είχε άρρηκτα συνδεθεί. Αφήνεται, λοιπόν, στην Έλενα ...
Συνέχεια...
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
Αφού κατάφερε μέσ' στο χειμώνα να κάνει να αστράψουν δεκάδες χαμόγελα των θεατών του Coronet που παρακολουθούσαν τα -οικεία- καμώματα της ζωής του, ο Σωτήρης aka Caveman αποφάσισε να ταξιδέψει φέτος το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας.Την ιστορία κάπου την έχετε ξανακούσει.Ένας θεαματικός καβγάς και ο Caveman καταλήγει στο ...
Συνέχεια...
An orexia socialis
Take your place In the mountain of meatIn the history of men Damien Hirst Από τις 2 έως τις 8 Μαΐου Μια Multimedia παράσταση χορού από την ομάδα «Αερίτες» με θέμα το όλο και αυξανόμενο πρόβλημα της (νευρικής) ανορεξίας και της (ψυχογενούς) βουλιμίας. Ίδιον του σύγχρονου δυτικού κόσμου το σώμα ...
Συνέχεια...
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Καλοκαίρι χωρίς Επίδαυρο δε νοείται. Είτε ως μια καλή ευκαιρία για μικρές αποδράσεις (με μια αφορμή κουλτούρας), είτε με μια συνειδητή μεταφυσική θεατρική εμπειρία ως αυτοσκοπό, εδω και χρόνια τα Παρασκευοσάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου μας είναι κλεισμένα.Φορτώνουμε θεατρόφιλους της παρέας στα αυτοκίνητα, αγγαρεύουμε άσχετους (με επιχείρημα σχεδόν πάντα ...
Συνέχεια...
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν
"Ντύθηκα και σας ήλθα. Με λένε Παρτάλι. " "Παρτάλι"; Κι όμως, έτσι αυτοσυστηνόταν και έγινε διάσημος στην Αμερική και μετέπειτα πίσω στην πατρίδα του, την Ελλάδα. Μια από τις πρώτες και θρυλικότερες drag queens, το Παρτάλι, κατα κόσμον Στέργιος, ήταν ταλαντούχος ηθοποιός, χορογράφος, τραγουδιστής, σκηνοθέτης, ένας αυθεντικός καλλιτέχνης. Η εκπληκτική ζωή ...
Συνέχεια...
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη
Εν-Τάση Φυγής
‘Ο Μισάνθρωπος’ της ομάδας ΟΠΕRΑ στο Θέατρο Σφενδόνη
Μήδεια @ Ηρώδειο
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση
Η Μήδεια (2) του Δ. Παπαϊωάννου στο Παλλάς
Ο Βροχοποιός
‘Μια νύχτα χάρισμά σου’ στο Θέατρο στο Τροχόσπιτο
Ο Δημήτρης Κομνηνός κάνει πόλεμο σε τέσσερις τοίχους!
Στάλιν, μια συζήτηση για το Ελληνικό Θέατρο
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
Martha Graham | Κλυταιμνήστρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Ο Φάουστ στη Λυρική Σκηνή
Ευρυδίκη
Σε κατάσταση εξαίρεσης
Κόκκινη Ζιζέλ
“Το Χέρι”, τελευταίες παραστάσεις στο Θέατρο του Νέου
Τάισέ με, Έμμα!
Χωρίς Μουσική στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Ήθελα να σ’ αντάμωνα στο Θέατρο του Νέου
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Closer (… Πιο Κοντά…)
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
An orexia socialis
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν