Οι δύο «πέτρες του σκανδάλου» στο έργο της Esther Villar «Ζήλια Σε Τρία Φαξ» μίλησαν μαζί μας για την παράσταση, για τις σχέσεις, για τον έρωτα, για τη ζήλια, για τη ζωή και τις σκέψεις τους.

Στο έργο η Εsther Vilar επιλέγει fax αντί για οποιοδήποτε άλλο πιο σύγχρονο- και κατά τι πιο απλό, όλοι έχουμε mail πλέον αλλά λίγοι έχουμε fax machine, που να το χρησιμοποιούμε κιόλας, σπίτι μας. Πόσο βοηθάει δραματουργικά την παράσταση αυτή η επιλογή και πόσο ένας νέος άνθρωπος μπορεί να συμμεριστεί μια πεπαλαιωμένη τεχνολογία;

Μαργαρίτα Πανουσοπούλου: Δραματουργικά, κατά πολύ. Ένα φύλλο χαρτί είναι σίγουρα πιο εύχρηστο από μια οθόνη υπολογιστή. Σκεπτόμενη τον υπολογιστή μου δημιουργείται η ιδέα της αποξένωσης, δύσκολο να το μοιραστείς με το κοινό. Το χαρτί μπορείς να το τσαλακώσεις, να το σχίσεις, να το πετάξεις, να εκφραστείς μέσα από αυτό. Τον υπολογιστή, όχι. ¶λλωστε δε θεωρώ το fax πεπαλαιωμένη τεχνολογία, δεν μου είναι δύσκολο να το συμμεριστώ.

Οι ηρωίδες του έργου είναι πρόσωπα υγιή ή αρρωστημένα;

Κατερίνα Λέχου: Θα έλεγα καταρχήν ότι είναι άτομα μοναχικά και αυτή η ίδια η απομόνωση -που χαρακτηρίζει τις μεγάλες πόλεις- σε βυθίζει σε μια νοσηρή κατάσταση! Έχουν φόβους, ανασφάλειες που διογκώνονται από αυτή την αποξένωση.

Μαργαρίτα, πόσο εύκολο, δύσκολο, περίπλοκο, άβολο, αμήχανο, βολικό, οικείο είναι το να συνεργάζεσαι με τη μητέρα σου; Πως επηρέασε τη ζωή σου η οικογένειά σου; Κόρη μιας επιτυχημένης ηθοποιού και ενός επιτυχημένου σκηνοθέτη, του Γιώργου Πανουσόπουλου;

Μ.Π. Η συνεργασία μας απλώς… Μια χαρά. Επέστρεψα από το Λονδίνο για να παίξω στο θεατρικό έργο αυτό και στην ταινία "Γυναικείες Συνομωσίες" του Β. Βαφέα. Θα επιστρέψω γιατί εκεί οι δυνάμεις μου δοκιμάζονται καλύτερα. Όσο για την οικογένειά μου, επηρέασε τη ζωή μου στο βαθμό που επηρεάζει η κάθε οικογένεια το κάθε παιδί. Η προσωπικότητα τους με επηρέασε, όχι το επάγγελμά τους.

Είναι ενδιαφέρον για τον θεατή να παρακολουθεί μονολόγους εκτενείς, σχεδόν θεατρικό αναλόγιο, αντί μιας δράσης όπου τα πρόσωπα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους;

Μ.Π. Είναι ενδιαφέρον γιατί είναι διαφορετικό. Παρ’ όλα αυτά και στο δικό μας θεατρικό υπάρχει αλληλεπίδραση, όχι όμως με τη συνηθισμένη μορφή του διάλογου.

Τι σημαίνει απιστία;

Κ.Λ. Απιστία για μένα σημαίνει διαφυγή. Και επομένως για να θέλει κάποιος να διαφύγει από κάτι σημαίνει ότι δεν του αρέσει, ότι δεν του αρκεί. ¶ρα με αυτή την έννοια το μείζον θέμα δεν είναι η συγχώρεση αλλά το να εντοπίσεις το πρώτο σημείο της σχέσης.

ziliasetriafax

Η ζήλια είναι σύνηθες συναίσθημα στον έρωτα. Η διεκδίκηση επίσης. Αξίζει να διεκδικείς έναν άντρα που έχει προτιμήσει μια άλλη γυναίκα;

Κ.Λ. Εξαρτάται και απ’ την περίπτωση και από τον τρόπο. Αν θεωρήσεις ότι μια σχέση είναι σημαντική για σένα και σημαίνει για την ύπαρξή σου πολλά, τότε ΙΣΩΣ πρέπει να εμμείνεις. Αλλά σίγουρα ο τρόπος θα πρέπει να αποπνέει ήρεμη δύναμη και βεβαιότητα και όχι εγωισμό και κτητικότητα.

Πως θα αντιμετώπιζες την πιθανή εκτόπισή σου από μια άλλη -και κυρίως νεότερη- γυναίκα;

Κ.Λ. Όλα είναι μες την ζωή. Φαντάζομαι ότι κάτι θα σήμαινε αυτό για την υπάρχουσα σχέση μου και θα εστίαζα το ενδιαφέρον μου σ’ αυτό.

Πόσο καλά νιώθεις μεγαλώνοντας; Με την ομορφιά σου να ωριμάζει μεν αλλά τη φρεσκάδα να ξεφτίζει επιτρέποντας σε νεαρότερα κορίτσια να εισβάλλουν στις επιθυμίες των ανδρών;

Κ.Λ. Το να μεγαλώνεις "όμορφα" όπως λένε είναι μια διαδικασία που απαιτεί πολλή δουλεία από πολύ νωρίς. Πνευματική δουλειά. Ωρίμανση. Αν δε συμβεί αυτό ξυπνάς μια μέρα ξαφνικά 50 χρόνων και η συνειδητοποίηση αυτή μπορεί να σε καταρρακώσει. Ομορφιά στα μάτια μου υπάρχει σε όλες τις ηλικίες. Και λέω "ομορφιά" και οχι "ωραιότητα" που προέρχεται από την ώρα και σίγουρα αυτό αφορά μόνο στο απόλυτο "τώρα".

Οι γυναίκες είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές μεταξύ τους. Εσύ; Νιώθεις ανταγωνιστικά απέναντι στις ομόφυλές σου; Και πως διαχειρίζεσαι την ανταγωνιστικότητα που νιώθουν εκείνες απέναντι σε μια όμορφη γυναίκα;

Κ.Λ. Στη συνείδησή μου δεν υφίσταται καν η έννοια "ανταγωνισμός". "¶μιλλα" ίσως. Πιστεύω ακράδαντα στη μοναδικότητα του κάθε προσώπου. Όταν βέβαια αντιμετωπίσω κάποια τέτοια κατάσταση πρώτα προσπαθώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει και αν δεν μπορέσω να την εξομαλύνω, απομακρύνομαι.

Έχεις υπάρξει ποτέ η «δεύτερη» γυναίκα;

Κ.Λ. Δε νομίζω πως θα μπορούσα να το αντέξω. Παρ’ όλα αυτά οι περιπτώσεις ποικίλλουν κι αν υπήρχε κάποιο αδιαπραγμάτευτο εμπόδιο π.χ υγείας, ΙΣΩΣ και να μπορούσα να αντέξω. Αλλά η αναγκαιότητα της αποκλειστικότητας στον ερωτικό τομέα είναι κάτι που βρίσκεται στο DNA μας εδώ και αιώνες και δύσκολα θα μοιραζόμουν τον αγαπημένο μου.

Μ.Π. Έχω υπάρξει. Και φυσικά θα μπορούσα στην προκείμενη περίπτωση, η εμπειρία μου με βοηθάει.


Η παράσταση παρουσιάζεται για δεύτερη χρονιά φέτος μέχρι τις 5 Νοεμβρίου στο Θέατρο ΤόΠΟΣ ΑΛΛΟύ

Σκηνοθεσία: Δήμητρα Αράπογλου
Σκηνικά: Αναστασία Αρσένη
Κοστούμια: Μαρία Κοντοδήμα
Φωτισμοί: Σταμάτης Γιαννούλης
Παίζουν: Μπέττυ Λιβανού, Κατερίνα Λέχου, Μαργαρίτα Πανουσοπούλου

Θέατρο ΤόΠΟΣ ΑΛΛΟύ
Κεφαλληνίας 17 -Κυψέλη
Τηλ: 210 8656004

Διάβασε επίσης...
Αδερφές στο Θέατρο Χώρα
Αδερφές. Όχι αδερφές νοσοκόμες, μην σας μπερδεύει η αφίσα. Αδερφές αδερφές. Πάμε να μετρήσουμε τον όχλο. Δυο οι αδερφές πρωταγωνίστριες, το ζευγάρι, ο Γιάννης (ο συγγραφέας του έργου Ίανος Σβάρνας) με τον τόσο Κύπριο (και τόσο αξιαγάπητα αδερφή) σύντροφο του Κωνσταντίνο Κωνσταντίνου (μπαίνετε στο κλίμα) -Συν οι 5 (πέντε!!) ζωηνάχουν αδερφές (κανονικές, ετεροθαλείς) του ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Γλυκέ μου Τύραννε, να μην ημέρωνες... Ο Πάνος το περασμένο καλοκαίρι διάβασε τη βιογραφία του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καλιγούλα.  Η Νεφέλη το φθινόπωρο είδε στο Λονδίνο την παραγωγή του υπαρξιακού δράματος Καλιγούλας του Albert Camus. Η Ελένη μικρή διάβαζε τον Μαγικό Αυλό και της άρεσε πολύ. Ο Γρηγόρης φέτος έγραψε ένα θεατρικό ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
Ο Μαρξ στο Σόχο
Ο ¶γγελος Αντωνόπουλος θα υποδύεται τον πασίγνωστο Γερμανό διανοούμενο Καρλ Μαρξ για 3η συνεχή χρονιά στο μονόλογο του Howard Zinn.Ο Howard Zinn γεννήθηκε το 1922 στη Νέα Υόρκη. Είναι επίτιμος καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης και πολιτικός ακτιβιστής. Σήμερα, θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους αριστερούς διανοούμενους της εποχής μας.Μιλώντας ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κωλοδουλειά
22 - 26 Ιουνίου 2009«Η εξαντλητική παραίσθηση μιας γυναίκας, δεύτερης βοηθού κουζίνας στα υπόγεια σύγχρονου ταχυφαγείου, μας τροφοδοτεί με υλικά από τα έγκατα της συνείδησης, το σκοτεινό φαγητό της ύπαρξης. Ένας αρχαίος κόσμος βρώμικης πείνας καθρεφτίζεται φιλήδονα στις ανοξείδωτες αποστειρωμένες επιφάνειες. Το αμείλικτο στομάχι του Χρόνου παραμονεύει. Ένα σκοτεινό ...
Συνέχεια...
Ο ουρανός Κατακόκκινος- Σ’ εσάς που με ακούτε
Η Ομάδα Χρώμα θα παρουσιάσει στον χώρο Προσωρινός από Κυριακή 22 Απριλίου και κάθε Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη την παράσταση Ο ουρανός Κατακόκκινος- Σ' εσάς που με ακούτε, της Λούλας Αναγνωστάκη με την Λυδία Κονιόρδου. "Ακούστε με καλά... Εσείς απ' όλα τα μέρη του κόσμου... δέκα χρόνια για το τίποτα... εγώ δεν ...
Συνέχεια...
Fringe στη Θεσσαλονίκη (και όχι μόνο στο Εδιμβούργο)
Κάθε χρόνο η σκοτσέζικη πόλη γεμίζει με θεατρόφιλα τζάνκια (τζάνκια με το θέατρο εννοούμε) που σπεύδουν να παρακολουθήσουν ένα από τα πιο φημισμένα φεστιβάλ του κόσμου, το διαβόητο Edinburgh International Festival στο οποίο παρουσιάζονται ένα σωρό παραστάσεις κάθε είδους με περισσότερες από 800 ομάδες από τη Βρετανία και άλλες χώρες, ...
Συνέχεια...
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου
Το Φεστιβάλ Αθηνών φιλοδοξεί τα τελευταία χρόνια να αποτελέσει έναν προσιτό και προσβάσιμο πολιτιστικό πυρήνα, ενισχύοντας το άνοιγμα στις περιθωριοποιημένες ομάδες και φέρνοντας το ελληνικό κοινό πιο κοντά στην καλλιτεχνική δημιουργία.Για το σκοπό αυτό φέτος προσφέρει χαμηλότερες τιμές στο Ηρώδειο και την Πειραιώς 260, δωρεάν εκδηλώσεις και παραστάσεις (εικαστικά, Τροχόσπιτο, ...
Συνέχεια...
Edith Piaf: Une Vie en Rose et Noir
Η θρυλική Edith Piaf και η "γεμάτη" ζωή της, οι πλημμυρισμένες από μουσική στιγμές της αλλά και ο πληθωρικός χαρακτήρας της Γαλλίδας αοιδού ζωντανεύουν -ξανά- σε μία μουσικοθεατρική παράσταση. Μετρώντας ήδη έξι χρόνια θριάμβου στο Παρίσι αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο η παράσταση Edith Piaf: Une Vie en Rose et ...
Συνέχεια...
Δύο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
Θέλετε να δείτε πολυβραβευμένη παράσταση; Εντυπωσιακά σκηνικά; Εκθαμβωτικά κοστούμια; Τραγούδια της Αφροδίτης Μάνου; Μια ελληνική υπερπαραγωγή σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή; Αν ναι, είστε τυχεροί! Οι Δύο Τρελοί Τρελοί Παραγωγοί, η κωμωδία των Mel Brooks και Thomas Meehan, που από το 2001 σαρώνει βραβεία και κάνει τα sold out παιχνιδάκι στην ...
Συνέχεια...
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα Πλεύσις
Το τέλος και η αρχή ένα σώμα διάφανο και πλαστικό. Ξυπνάει απρόσμενα μια νύχτα μέσα στο μαύρο, γερασμένο για να διαγράψει τη τροχιά του προς τη γέννηση και πάλι.Το τέλος και η αρχή ένα παιχνίδι με το χρόνο συγκεκριμένο, αφηρημένο, ανεξάρτητο, εξαρτημένο, ανήσυχο και βουβό. Ένα ταξίδι που ποτέ δε σταματά. Μια ανακάλυψη. ...
Συνέχεια...
‘Τα πικρά δάκρυα της Petra von Kant’ στο Θέατρο Χώρα για την Διεθνή Αμνηστία
Η Διεθνής Αμνηστία σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Όραμα παρουσιάζουν το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» του Rainer Werner Fassbinder από τις 12 Ιανουαρίου έως τις 20 Φεβρουαρίου.Τα έσοδα από τα εισιτήρια θα διατεθούν για την δράση της Διεθνούς Αμνηστίας και ειδικότερα την εκστρατεία της "Να ...
Συνέχεια...
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Μπορεί η ομάδα AbOvo να έγινε γνωστή, στους περισσότερους, εξ αιτίας της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής της παρουσίας στις αντίστοιχες συχνότητες του ΣΚΑΙ από όπου σατιρίζει τα κακώς κείμενα της ελληνικής πραγματικότητας αλλά η ιστορία της είναι, κυρίως, θεατρική. Από το «Εκεί, εκεί στην Κόλαση» και το «Μαμά Ελλάδα 2» έως το ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Από τις 29 Μαΐου έως τις 8 ΙουνίουΑν μένετε στην Αθήνα όλο και κάπου θα έχει πάρει το μάτι σας το μικροσκοπικό στενάκι της Αβραμιώτου που κάθε βράδυ σφύζει από ζωή, μετακομίζει τον αυγουστιάτικο νησιώτικο πανικό στο κέντρο της πόλης και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών και διαφορετικών θαμώνων αλλά και ...
Συνέχεια...
Εβίτα
Το 1976 - και 4 μόλις χρόνια μετά την τεράστια επιτυχία του «Jesus Christ Superstar» -, το ραγδαία ανερχόμενο τότε δίδυμο της αγγλικής show-biz, ο συνθέτης Andrew Lloyd Webber κι ο στιχουργός Tim Rice, στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε ακόμη μια αμφιλεγόμενη προσωπικότητα της παγκόσμιας ιστορίας.Μια εκπομπή αφιερωμένη στην πρώτη ...
Συνέχεια...
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Ξεκινώντας για το θέατρο Χώρα οι προθέσεις μου δεν ήταν καθόλου καλές (και ελπίδες δεν υπήρχαν καν). Το μόνο που περίμενα να δω ήταν το μέγεθος της καταστροφής μίας από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, του «Breakfast at Tiffany's», στη θεατρική της απόδοση.Σκεφτόμουν τρόπους εκδίκησης της Γεωργία Μαυραγάνη γι αυτό ...
Συνέχεια...
Κωνσταντίνος Παπαχρόνης 1977 – 2008 R.I.P.
"Θα νιώσω απόλυτη ευτυχία τη στιγμή που θα χρειαστεί να αποχωρήσω από τον μάταιο τούτο κόσμο και κάνοντας ένα φλας μπακ πίσω μου και θα νιώσω πως φεύγω τη σωστή στιγμή, χωρίς απωθημένα και χωρίς ανεκπλήρωτους πόθους"......Μου είχε πει ο Κωνσταντίνος Παπαχρόνης πριν από 6 περίπου χρόνια σε μια συνέντευξη ...
Συνέχεια...
Αίμα Κακό στο Θέατρο Πορεία
Ο Rimbaud το 1872 και σε ηλικία 19 ετών γράφει το «Une Saison en Enfer» (Μία Εποχή στην Κόλαση). Από αυτό, το κεφάλαιο «Αίμα Κακό» αντανακλά εκτός από το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται και την αντίδρασή του στις κοινωνικές συνθήκες της εποχής του. Σαρωτικός, αυτοκαταστροφικός, μεγαλομανής, εκδικητικός, κυνικός, ανελέητος χλευαστής, ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
«Μια ιστορία που αξίζει να ειπωθεί και να ξαναειπωθεί μέχρι να γίνει θρύλος»:Λόγια από το έργο που θα μπορούσαν να είναι ο υπότιτλος ενός έργου με 4 πρόσωπα, 10 χαρακτήρες και δεκάδες μεταμφιέσεις.Ένας πολυγραφότατος Ιρλανδός θεατρικός συγγραφέας της νέας γενιάς και ένας ταλαντούχος και ιδιαίτερα αγαπητός μας νεαρός σκηνοθέτης συναντιούνται ...
Συνέχεια...
Eyes in the Colors of the Rain
Οι Rootlessroot ταξιδεύουν στο εξωτερικό και συλλέγουν διακρίσεις. Επιστρέφουν, όμως, για δύο μέρες μόνο, στα πάτρια εδάφη για να παρουσιάσουν στο πλαίσιο του μήνα χορού την παράσταση Eyes in the Colors of the Rain η οποία, γι πρώτη φορά, συνοδεύεται από ζωντανή μουσική. Η παράσταση, που έχει ήδη παρουσιαστεί στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών ...
Συνέχεια...
Εθνικό Θέατρο | ¶δειος Χώρος
Με ελεύθερη είσοδο παρακαλώ το Εθνικό Θέατρο και πάλι φέτος παρουσιάζει τη δουλειά νέων ομάδων παραχωρώντας τους τον ¶δειο -πλέον- Χώρο της Πειραματικής Σκηνής στο Θέατρο Από Μηχανής.Το θέμα και φέτος είναι Νεοελληνικά έργα σε πρώτη παρουσίαση. Χαρά μας να παρακολουθούμε νέους ανθρώπους αναζητώντας το καινούργιο διαμάντι μέσα στο βούρκο ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για όλες τις παραστάσεις του Bob Theatre Festival!
O Bob έκανε και πάλι το θαύμα του: συγκέντρωσε ορισμένες από τις πιο συζητημένες παραστάσεις της περασμένης αλλά και παλαιότερων σεζόν και τις κάλεσε στο θέατρο όπου συναντιούνται οι διψασμένοι για φρέσκιες ιδέες θεατές. Που αλλού; Στο Θέατρο Χώρα!Για δεύτερη χρονιά, μετά την περσινή του επιτυχία, με περισσότερες παραστάσεις και ...
Συνέχεια...
Ο Βυσσινόκηπος
"Όλη η Ρωσία είναι Κήπος μας": διατυπώνει ο αιώνιος φοιτητής Τροφίμοφ σε ένα από τα πυρετώδη διαγγέλματα του περί κοινωνικής επανάστασης και πολιτικών ανακατατάξεων. Κι είναι αυτή η φράση του μικρού ανώδυνου ρήτορα που συμπυκνώνει ίσως το νόημα του πιο κοινωνικού έργου του Τσέχοφ.Ο ανατόμος της ρώσικης ψυχής και των ...
Συνέχεια...
Η Ελλάδα εκλέγει το Γερμανικό Κοινοβούλιο
Πώς θα σας φαινόταν αν ταυτόχρονα με τις Γερμανικές εκλογές κάναμε κι εμείς εδώ μια στιγμούλα μια ψηφοφορία για να αποφασίσουμε το γερμανικό Κοινοβούλιο; Τώρα μπορούμε και εμείς, στην κεντρική σκηνή του Bios, την Παρασκευή 21 και το Σάββατο 22 Δεκεμβρίου. Η ψηφοφορία ξεκίνησε στο www.aliens-vote.org. Ένας ακτιβιστής αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας ...
Συνέχεια...
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη
Το θεατρικό έργο του Μάνου Λαμπράκη "Puerto Grande" (Μεγάλο Λιμάνι ή Μεγάλο Πέρασμα), αρθρωμένο σε είκοσι τέσσερις σκηνές, είναι μια σύγχρονη μετακειμενική διασκευή πάνω στον Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ. Το έργο Σ' ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης, παρακολουθούμε τον βασανισμό και την σταδιακή αποκτήνωση του κρατουμένου Bunker. Γύρω του, ψυχρά και μεθοδικά, ...
Συνέχεια...
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του Θεάτρου, ο Βαγγέλης Λιβαδάς, βρήκε τραγικό θάνατο στο διαμέρισμα του Γλυφάδα, ύστερα από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία  το μεσημέρι της Κυριακής. Η γνωστή ηθοποιός και σύζυγος του 90χρονου επιχειρηματία, Σμαρούλα Γιούλη, βρέθηκε σε κατάσταση σοκ, ενώ έχει υποστεί αναπνευστικά προβλήματα, από ...
Συνέχεια...
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη
  Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες. Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι "παππούς", κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, ...
Συνέχεια...
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με Grupo Corpo
Τα 10 χρόνια της γιορτάζει η Action Aid με μια ξεχωριστή παράσταση βραζιλιάνικου χορού από το Grupo Corpo στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.Το 1975, στο Belo Horizonte, μία απομακρυσμένη πόλη στο ανατολικό μέρος της Βραζιλίας, μακριά από το Ρίο και το Σάο Πάολο γεννήθηκε το Grupo ...
Συνέχεια...
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν
"Ντύθηκα και σας ήλθα. Με λένε Παρτάλι. " "Παρτάλι"; Κι όμως, έτσι αυτοσυστηνόταν και έγινε διάσημος στην Αμερική και μετέπειτα πίσω στην πατρίδα του, την Ελλάδα. Μια από τις πρώτες και θρυλικότερες drag queens, το Παρτάλι, κατα κόσμον Στέργιος, ήταν ταλαντούχος ηθοποιός, χορογράφος, τραγουδιστής, σκηνοθέτης, ένας αυθεντικός καλλιτέχνης. Η εκπληκτική ζωή ...
Συνέχεια...
Αδερφές στο Θέατρο Χώρα
Καλιγούλας Τύραννος – ο Χορός των Τρωκτικών
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
Ο Μαρξ στο Σόχο
Unemployed και πάλι στο Bios
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κωλοδουλειά
Ο ουρανός Κατακόκκινος- Σ’ εσάς που με ακούτε
Fringe στη Θεσσαλονίκη (και όχι μόνο στο Εδιμβούργο)
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών
Edith Piaf: Une Vie en Rose et Noir
Δύο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα
‘Τα πικρά δάκρυα της Petra von Kant’ στο
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Εβίτα
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Κωνσταντίνος Παπαχρόνης 1977 – 2008 R.I.P.
Αίμα Κακό στο Θέατρο Πορεία
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Eyes in the Colors of the Rain
Εθνικό Θέατρο | ¶δειος Χώρος
Κερδίστε προσκλήσεις για όλες τις παραστάσεις του Bob
Ο Βυσσινόκηπος
Η Ελλάδα εκλέγει το Γερμανικό Κοινοβούλιο
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας
Τραγικό τέλος για τον θεατρικό παραγωγό Βαγγέλη Λιβαδά
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν