Οι δύο «πέτρες του σκανδάλου» στο έργο της Esther Villar «Ζήλια Σε Τρία Φαξ» μίλησαν μαζί μας για την παράσταση, για τις σχέσεις, για τον έρωτα, για τη ζήλια, για τη ζωή και τις σκέψεις τους.

Στο έργο η Εsther Vilar επιλέγει fax αντί για οποιοδήποτε άλλο πιο σύγχρονο- και κατά τι πιο απλό, όλοι έχουμε mail πλέον αλλά λίγοι έχουμε fax machine, που να το χρησιμοποιούμε κιόλας, σπίτι μας. Πόσο βοηθάει δραματουργικά την παράσταση αυτή η επιλογή και πόσο ένας νέος άνθρωπος μπορεί να συμμεριστεί μια πεπαλαιωμένη τεχνολογία;

Μαργαρίτα Πανουσοπούλου: Δραματουργικά, κατά πολύ. Ένα φύλλο χαρτί είναι σίγουρα πιο εύχρηστο από μια οθόνη υπολογιστή. Σκεπτόμενη τον υπολογιστή μου δημιουργείται η ιδέα της αποξένωσης, δύσκολο να το μοιραστείς με το κοινό. Το χαρτί μπορείς να το τσαλακώσεις, να το σχίσεις, να το πετάξεις, να εκφραστείς μέσα από αυτό. Τον υπολογιστή, όχι. ¶λλωστε δε θεωρώ το fax πεπαλαιωμένη τεχνολογία, δεν μου είναι δύσκολο να το συμμεριστώ.

Οι ηρωίδες του έργου είναι πρόσωπα υγιή ή αρρωστημένα;

Κατερίνα Λέχου: Θα έλεγα καταρχήν ότι είναι άτομα μοναχικά και αυτή η ίδια η απομόνωση -που χαρακτηρίζει τις μεγάλες πόλεις- σε βυθίζει σε μια νοσηρή κατάσταση! Έχουν φόβους, ανασφάλειες που διογκώνονται από αυτή την αποξένωση.

Μαργαρίτα, πόσο εύκολο, δύσκολο, περίπλοκο, άβολο, αμήχανο, βολικό, οικείο είναι το να συνεργάζεσαι με τη μητέρα σου; Πως επηρέασε τη ζωή σου η οικογένειά σου; Κόρη μιας επιτυχημένης ηθοποιού και ενός επιτυχημένου σκηνοθέτη, του Γιώργου Πανουσόπουλου;

Μ.Π. Η συνεργασία μας απλώς… Μια χαρά. Επέστρεψα από το Λονδίνο για να παίξω στο θεατρικό έργο αυτό και στην ταινία "Γυναικείες Συνομωσίες" του Β. Βαφέα. Θα επιστρέψω γιατί εκεί οι δυνάμεις μου δοκιμάζονται καλύτερα. Όσο για την οικογένειά μου, επηρέασε τη ζωή μου στο βαθμό που επηρεάζει η κάθε οικογένεια το κάθε παιδί. Η προσωπικότητα τους με επηρέασε, όχι το επάγγελμά τους.

Είναι ενδιαφέρον για τον θεατή να παρακολουθεί μονολόγους εκτενείς, σχεδόν θεατρικό αναλόγιο, αντί μιας δράσης όπου τα πρόσωπα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους;

Μ.Π. Είναι ενδιαφέρον γιατί είναι διαφορετικό. Παρ’ όλα αυτά και στο δικό μας θεατρικό υπάρχει αλληλεπίδραση, όχι όμως με τη συνηθισμένη μορφή του διάλογου.

Τι σημαίνει απιστία;

Κ.Λ. Απιστία για μένα σημαίνει διαφυγή. Και επομένως για να θέλει κάποιος να διαφύγει από κάτι σημαίνει ότι δεν του αρέσει, ότι δεν του αρκεί. ¶ρα με αυτή την έννοια το μείζον θέμα δεν είναι η συγχώρεση αλλά το να εντοπίσεις το πρώτο σημείο της σχέσης.

ziliasetriafax

Η ζήλια είναι σύνηθες συναίσθημα στον έρωτα. Η διεκδίκηση επίσης. Αξίζει να διεκδικείς έναν άντρα που έχει προτιμήσει μια άλλη γυναίκα;

Κ.Λ. Εξαρτάται και απ’ την περίπτωση και από τον τρόπο. Αν θεωρήσεις ότι μια σχέση είναι σημαντική για σένα και σημαίνει για την ύπαρξή σου πολλά, τότε ΙΣΩΣ πρέπει να εμμείνεις. Αλλά σίγουρα ο τρόπος θα πρέπει να αποπνέει ήρεμη δύναμη και βεβαιότητα και όχι εγωισμό και κτητικότητα.

Πως θα αντιμετώπιζες την πιθανή εκτόπισή σου από μια άλλη -και κυρίως νεότερη- γυναίκα;

Κ.Λ. Όλα είναι μες την ζωή. Φαντάζομαι ότι κάτι θα σήμαινε αυτό για την υπάρχουσα σχέση μου και θα εστίαζα το ενδιαφέρον μου σ’ αυτό.

Πόσο καλά νιώθεις μεγαλώνοντας; Με την ομορφιά σου να ωριμάζει μεν αλλά τη φρεσκάδα να ξεφτίζει επιτρέποντας σε νεαρότερα κορίτσια να εισβάλλουν στις επιθυμίες των ανδρών;

Κ.Λ. Το να μεγαλώνεις "όμορφα" όπως λένε είναι μια διαδικασία που απαιτεί πολλή δουλεία από πολύ νωρίς. Πνευματική δουλειά. Ωρίμανση. Αν δε συμβεί αυτό ξυπνάς μια μέρα ξαφνικά 50 χρόνων και η συνειδητοποίηση αυτή μπορεί να σε καταρρακώσει. Ομορφιά στα μάτια μου υπάρχει σε όλες τις ηλικίες. Και λέω "ομορφιά" και οχι "ωραιότητα" που προέρχεται από την ώρα και σίγουρα αυτό αφορά μόνο στο απόλυτο "τώρα".

Οι γυναίκες είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές μεταξύ τους. Εσύ; Νιώθεις ανταγωνιστικά απέναντι στις ομόφυλές σου; Και πως διαχειρίζεσαι την ανταγωνιστικότητα που νιώθουν εκείνες απέναντι σε μια όμορφη γυναίκα;

Κ.Λ. Στη συνείδησή μου δεν υφίσταται καν η έννοια "ανταγωνισμός". "¶μιλλα" ίσως. Πιστεύω ακράδαντα στη μοναδικότητα του κάθε προσώπου. Όταν βέβαια αντιμετωπίσω κάποια τέτοια κατάσταση πρώτα προσπαθώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει και αν δεν μπορέσω να την εξομαλύνω, απομακρύνομαι.

Έχεις υπάρξει ποτέ η «δεύτερη» γυναίκα;

Κ.Λ. Δε νομίζω πως θα μπορούσα να το αντέξω. Παρ’ όλα αυτά οι περιπτώσεις ποικίλλουν κι αν υπήρχε κάποιο αδιαπραγμάτευτο εμπόδιο π.χ υγείας, ΙΣΩΣ και να μπορούσα να αντέξω. Αλλά η αναγκαιότητα της αποκλειστικότητας στον ερωτικό τομέα είναι κάτι που βρίσκεται στο DNA μας εδώ και αιώνες και δύσκολα θα μοιραζόμουν τον αγαπημένο μου.

Μ.Π. Έχω υπάρξει. Και φυσικά θα μπορούσα στην προκείμενη περίπτωση, η εμπειρία μου με βοηθάει.


Η παράσταση παρουσιάζεται για δεύτερη χρονιά φέτος μέχρι τις 5 Νοεμβρίου στο Θέατρο ΤόΠΟΣ ΑΛΛΟύ

Σκηνοθεσία: Δήμητρα Αράπογλου
Σκηνικά: Αναστασία Αρσένη
Κοστούμια: Μαρία Κοντοδήμα
Φωτισμοί: Σταμάτης Γιαννούλης
Παίζουν: Μπέττυ Λιβανού, Κατερίνα Λέχου, Μαργαρίτα Πανουσοπούλου

Θέατρο ΤόΠΟΣ ΑΛΛΟύ
Κεφαλληνίας 17 -Κυψέλη
Τηλ: 210 8656004

Διάβασε επίσης...
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
...Θα λέγαμε αν εξακολουθούσαμε Α. Να είμαστε τόσο ρομαντικοί ώστε να πιστεύουμε πως διαθέτουμε ακόμα εποχές και το φθινόπωρο θα μας καλωσορίσει με μερικές στάλες βροχής και Β. Αν δεν είχαμε ακόμα μερικές κουβέντες να πούμε για το καλοκαίρι!Λίγα πράγματα συμβαίνουν πια στην πόλη -με εξαίρεση μερικές ακόμα παραστάσεις του ...
Συνέχεια...
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα στο Θέατρο Βράχων
Μετά την πρεμιέρα της παράστασης στις 17 Ιουλίου, στο Αρχαίο Θέατρο του Βουθρωτού οι Τρωάδες του Ευριπίδη από το Εθνικό Θεάτρο της Αλβανίας - σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου - παρουσιάζονται στο Φεστιβάλ Βύρωνα στο Θέατρο Βράχων.Ύστερα από εβδομήντα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, με πολλά κλασικά και σύγχρονα έργα στο ενεργητικό του, ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Ο Τ. Σ. Έλιοτ καταπιάνεται στο «Κοκτέιλ Πάρτυ» με τα προβλήματα του γάμου, των κατακερματισμένων και συγκρουσιακών σχέσεων, των μεγάλων εσωτερικών διλημμάτων, της προσωπικής απομόνωσης. Πρόκειται για ένα έργο δυνατό, με ευφυείς και κοφτερούς διαλόγους, το οποίο επέλεξε να ανεβάσει η Βαρβάρα Μαυρομάτη, γιατί «αναφέρεται σε θέματα που μας ...
Συνέχεια...
Αηδίασμα στο Bios από την ομάδα Nova Melancholia
Μία Performance της ομάδας Nova Melancholia βασισμένη στο ομώνυμο πεζογράφημα του Νίκου Γαβριήλ Πεντζίκη σε συνεργασία με τη Σύνθεση Εταιρεία Πολιτισμού.«Τι είναι που κατάπια; Με εμποδίζει στο λαιμό. Ο οισοφάγος ίσια μαύρη στενή δίοδος, λαστιχένια. Σαμπρέλα αυτοκινήτου που πας να τη σκίσεις με το δάχτυλο».Αηδία. Γοητεία. Αηδία. Λαγνεία. Βλακεία. Ανία.Και ...
Συνέχεια...
Εχθροί Εξ Αίματος
Είστε ένας από εκείνους που παρακολουθούν μανιασμένα μία από τις πολλές ιατρικού τύπου σειρές που είναι πολύ του συρμού τελευταίως (House M.D., Grey's Anatomy, E.R., Scrubs και δε συμμαζεύεται); Έχετε ξεκοκαλίσει μήπως όλα τα κόμικς made by Αρκάς; Είστε και τα δύο μαζί και συνάμα θαυμαστής του μαγικού πλανήτη που ...
Συνέχεια...
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Από τις 7 ΙανουαρίουΗ Χ βρίσκεται στην Υπηρεσία Καταγραφής Φόνων, για να δηλώσει τον 20ό της φόνο.Τον τελευταίο της.Μπλεγμένη σε μια παρεξήγηση θα αναγκαστεί να διαλέξει μεταξύ της ζωής και της υστεροφημίας.Ανάμεσα σε φακέλους και γκισέ μιας τυπικής δημόσιας υπηρεσίας εκτυλίσσεται αυτή η σκοτεινή κωμωδία που μιλάει για την αξία ...
Συνέχεια...
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
Για πρώτη φορά θα συμμετάσχει φέτος η Ελλάδα στη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου. Στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου ένας θεσμός που ξεκίνησε ως πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το 1986 και έφτασε σήμερα να θεωρείται το «Νόμπελ» της ευρωπαϊκής θεατρικής τέχνης.Διοργανώνεται ετησίως από την αστική, ...
Συνέχεια...
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Βαρεθήκατε και εσείς τα cliché debates που ευδοκιμούν γύρω μας όπως και εμείς; Μια διαφορετική αντιπαράθεση, μέχρι τελικής πτώσεως, ξεκίνησε.  Πώς καταφέρνουν, σκέφτηκα αμέσως μόλις διάβασα το δελτίο τύπου, να συναντηθούν σε μία παράσταση 75 λεπτών ο D.H.Lawrence και οι Ερωτευμένες Γυναίκες του (ένα κείμενο του 1920) με Έλληνες συνδικαλιστές, bloggers, ...
Συνέχεια...
Δυο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
Οι Producers αποτελούν ένα από τα φαινόμενα του Broadway τα τελευταία χρόνια. Η αυλαία τους άνοιξε το 2001 και αμέσως έγιναν τεράστιο hit, σαρώνοντας τα βραβεία Tony. Όπου κι αν ανέβηκαν στον κόσμο σημείωσαν την ίδια επιτυχία, με ουρές έξω απ' τα θέατρα για ένα και μόνο εισιτήριο. Κι όπως ...
Συνέχεια...
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
Από 24 ΟκτωβρίουΣκεφτείτε τη Μήδεια ταμία σε super market με μια κολλητή επιρρεπή στις διαστροφές. Και όταν καλείται να επιλέξει ανάμεσα στην αξιοπρέπειά της και το γιο της, να απευθύνεται για συμβουλές στη Μέριλην. Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα στην παράσταση που σκηνοθετεί η Esther Andre Gonzalez για τις ομάδες ...
Συνέχεια...
Το αεροπλάνο του Νίξον προσγειώνεται στην Αθήνα!
Ένα διάσημο έργο σε μία ακόμα πιο διάσημη σκηνοθεσία για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η όπερα «Ο Νίξον στην Κίνα» του Αμερικανού μινιμαλιστή συνθέτη Τζον ¶νταμς πρωτοπαρουσιάστηκε στο Χιούστον των ΗΠΑ το 1987 και αμέσως απέκτησε το κύρος κλασικού έργου. Πρόκειται για τον καρπό της συνεργασίας με τον επίσης Αμερικανό ...
Συνέχεια...
Ελληνικό καλοκαίρι | Φεστιβάλ Αθηνών | 2007
Και ξανά προς τη Δόξα τραβά, τραβά, τραβά, τραβά (Χ2) ...Λόγω κλίματος και εμμονής στο εξαγώγιμο προϊόν μας, τον πολιτισμό, μέχρι πριν λίγες μέρες την ευθύνη για το Φεστιβάλ Αθηνών μοιράζονταν τα Υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού. Σκεφτείτε, λοιπόν, γραφειοκρατία, κλητήρες και υπηρεσιακά σημειώματα Χ 2 και πείτε μου: μπορούσε να ...
Συνέχεια...
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ Αθηνών
«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί». Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι. Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της ...
Συνέχεια...
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Μετά τη επιτυχημένη έναρξη στο πλαίσιο του 2ου Low Budget Festival η «Πολιτική ανυπακοή» επανέρχεται το 2012 στο υπόγειο γκαράζ του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης. 2 performer, ένα κείμενο – μανιφέστο και μια εικαστική παρέμβαση με εξαιρετική εκφραστική δύναμη συνθέτουν την παράσταση που προκάλεσε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ο Θορώ έγραψε την ...
Συνέχεια...
Η θεατρική ζωή του Bios
Το Bios συμπληρώνει φέτος τα δέκα του χρόνια και το γιορτάζει με μια πολύ ενδιαφέρουσα θεατρική σεζόν. Όταν ξεκίνησε να λειτουργεί αυτό το, μέχρι τότε, παράξενο, μεγάλο κτήριο της Πειραιώς έκανε τη μικρή μας πρωτεύουσα να μοσχοβολήσει Βερολίνο. Ήταν δέκα χρόνια πριν όταν το bar λειτουργούσε ακόμα στο ισόγειο και από ...
Συνέχεια...
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
Ο Thomas Middleton και ο William Rowley έγραψαν το έργο πολλά χρόνια πριν, το 1622 και παρουσίασαν το πόνημά τους την ίδια χρονιά, στο Λονδίνο. Η πλοκή εκτυλίσσεται παράλληλα στην αυλή των αριστοκρατών του Αλικάντε και σε ένα άσυλο φρενοβλαβών.Στο ένα περιβάλλον επικρατεί βία, πάθος, έκλυτα ήθη και ανεξέλεγκτος ερωτισμός ...
Συνέχεια...
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ «5η ΕΠΟΧΗ», σε συνεργασία με την εταιρεία «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», μετά από ένα επιτυχημένο καλοκαίρι περιοδείας με παραστάσεις σε παραπάνω από 60 πόλεις και με περισσότερους από 70.000 θεατές, η διασημότερη μουσική κωμωδία [σάτιρα] του εικοστού αιώνα, το έργο των Μπέρτολντ Μπρεχτ - Κουρτ Βάιλ «Η ΟΠΕΡΑ ...
Συνέχεια...
Θεατρικές Συναντήσεις 2009|Θεσσαλονίκη
22 Απριλίου- 31 ΜαΐουΓια δεύτερη χρονιά, φέτος, ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Καλαμαριάς, διοργανώνει τις "Θεατρικές Συναντήσεις" με παραστάσεις αξιόλογες από τη σεζόν που μόλις ολοκληρώνεται. Ελληνικές αλλά και διεθνείς παραγωγές σε ένα πολύ αξιόλογο πρόγραμμα. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ22-26 ΑπριλίουBroken Nails - Μια συνομιλία με την Μάρλεν Ντήτριχ THEATRE WISCZY, TORUN POLANDΣυγγραφέας ...
Συνέχεια...
‘Τρεις κόρες εν καμίνω’ στον πολυχώρο Άγκυρα από 19/12 – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τρεις Κόρες Εν Καμίνω ...ή μάλλον... "εν βρασμώ"!μια μαύρη μουσική κωμωδίασε σκηνοθεσία Βασίλη Μυριανθόπουλου και σε πρωτότυπη μουσική του Στέφανου Κόκκαλη.Πόσο εύκολες είναι οι σχέσεις και οι εξομολογήσεις; Πόσο μπορεί να σε προστατεύσει, ή να σε ανεχτεί ο φύλακας άγγελος σου; Πόσο μοιάζουν τα γενέθλια με μια κηδεία;Όλα είναι ένα ...
Συνέχεια...
The 24HOUR Plays στο Θέατρo Χώρα
Αρκούν 24 ώρες για μια παράσταση;Αν αναλογιστεί κανείς πως οι πρόβες μόνο για το ανέβασμα ενός θεατρικού έργου διαρκούν από ένα μήνα έως ποιος ξέρει πόσο καιρό το εγχείρημα φαντάζει αδύνατο; Ακόμα και αν πρόκειται για ένα μονόπρακτο των 15 λεπτών οι 24 ώρες μοιάζουν με σταγόνα σε έναν ωκεανό! ...
Συνέχεια...
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Μπορεί η ομάδα AbOvo να έγινε γνωστή, στους περισσότερους, εξ αιτίας της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής της παρουσίας στις αντίστοιχες συχνότητες του ΣΚΑΙ από όπου σατιρίζει τα κακώς κείμενα της ελληνικής πραγματικότητας αλλά η ιστορία της είναι, κυρίως, θεατρική. Από το «Εκεί, εκεί στην Κόλαση» και το «Μαμά Ελλάδα 2» έως το ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End – Κερδίστε Προσκλήσεις
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος, μετακομίζοντας από το Θέατρο Χώρα, όπου το παρακολουθήσαμε στο Θέατρο Επί Κολωνώ.Η Γεωργία Μαυραγάνη διασκεύασε για το θέατρο το πασίγνωστο έργο του Truman Capote «Breakfast at Tiffany's» σε μια εκδοχή που «κλέβει» στοιχεία τόσο από το ομώνυμο μυθιστόρημα όσο και από την ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κατερίνη
Αφού μας κάλεσαν στο "Σπίτι" τους, να μας τρατάρουν μια πίτσα, μπίρα, κρασί και σπιτική τυρόπιτα (από τα χεράκια των "καλεσμένων" τους) και κουβεντιάσαμε όλοι μαζί τα τεκταινόμενα στις ζωές, την κοινωνία, την τέχνη και τις σχέσεις και όλα αυτά που μας απασχολούν τέλοσπάντων, οι Blitz επιστρέφουν "σκηνοθετώντας την πραγματικότητα" ...
Συνέχεια...
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri – Φεστιβάλ Αθηνών
Έχει ο κόσμος γυρίσματα. Ναι, αυτό είναι όντως ένα τεράστιο, ύψους 8 μέτρων, περιστρεφόμενο, αιωρούμενο σπίτι. Υπομονή, θα φτάσουμε και σε αυτό. Πρώτα ας καλύψουμε τις άγνωστες λέξεις του τίτλου: Ο Martin Zimmermann (χορογράφος) μαζί με τον Dimitri de Perrot (συνθέτη) έρχονται από την Ελβετία και αποτελούν ένα από τα πιο ανατρεπτικά και διεθνώς καταξιωμένα ...
Συνέχεια...
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF – Κερδίστε προσκλήσεις!
Στίχοι και λόγια Ελλήνων ποιητών της ελληνικής belle epoque, από το 1850 έως το 1930, γίνονται οι λέξεις στα χείλη των performers που συνθέτουν την παράσταση Graveyard Cafe Band της ομάδας Πασπαρτού.Βασιλειάδης, Βιζυηνός, Κάλβος, Καρασούτσας, Μωρεάς, Οικονομίδου, Παλαμάς, Παπαρρηγόπουλος, Παράσχος, Ροδοκανάκης, Σταθοπούλου, Σολωμός, Σούτσος και η μουσική του Κώστα Δαλακούρα, ...
Συνέχεια...
Play Gatz στο Booze Cooperativa
Από 5 Μαρτίου Μια δοκιμή δραματοποίησης της κλασικής νουβέλας του F.S.Fitzgerald "Great Gatsby", βασισμένη στη λειτουργία της σκηνικής γεωμετρίας, της φορμαλιστικής κινησιολογίας των σωμάτων, στη χρήση της μουσικής και του μοντάζ, αναζητώντας ένα νέο τρόπο να ανασυνθέσει μέρη της ιστορίας. Μέσα από το πρώτο τους πείραμα οι DeconstrAction προσβλέπουν στη ...
Συνέχεια...
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Ε, λοιπόν, αν είσαι ηθοποιός (δε θα σου ζητήσουν και δήλωση φρονημάτων, φανταζόμαστε) έως 35 ετών (ή μικροδείχνεις) και διαθέτεις ιδιαίτερες φωνητικές και χορευτικές ικανότητες, το όνειρό σου να γίνεις Δαίμονας μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Η Ελληνική Θεαμάτων και ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας αναζητούν άνδρες και γυναίκες με τα προαναφερθέντα ταλέντα για να λάβουν μέρος στην παράσταση (ροκ όπερα μας την έλεγαν το 1991 που ανέβηκε ...
Συνέχεια...
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Καλοκαίρι χωρίς Επίδαυρο δε νοείται. Είτε ως μια καλή ευκαιρία για μικρές αποδράσεις (με μια αφορμή κουλτούρας), είτε με μια συνειδητή μεταφυσική θεατρική εμπειρία ως αυτοσκοπό, εδω και χρόνια τα Παρασκευοσάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου μας είναι κλεισμένα.Φορτώνουμε θεατρόφιλους της παρέας στα αυτοκίνητα, αγγαρεύουμε άσχετους (με επιχείρημα σχεδόν πάντα ...
Συνέχεια...
Graveyard Cafe Band | In Extremis
H μπάντα του αθηναϊκού νεκροταφείου συνέθεσε ένα ποτ πουρί από ποιήματα τόσο στην αρχική τους μορφή (καθαρεύουσα) όσο και σε απόδοση και έφτιαξε μια μουσική παράσταση με κοινό άξονα το ανοίκειο, το τρομακτικό, το θρήνο...Πόσες λέξεις υπάρχουν για τον θάνατο;Η απάντηση στη μικροσκοπική σκηνή του TAF που μετατρέπεται σε cabaret ...
Συνέχεια...
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος. Το δίδυμο Ρήγα- Αποστόλου ξαναχτύπησε και σιγά μην έμενε ήσυχο. 51.000 θεατές στρογγυλοκάθισαν πέρυσι στις θέσεις του θεάτρου Κάτια Δανδουλάκη και η προσέλευση προβλέπεται πυκνή και γι αυτό το χειμώνα.Μια κωμωδία για τα παρασκήνια του θεάτρου και της ζωής, όπου ο καθένας ...
Συνέχεια...
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Αηδίασμα στο Bios από την ομάδα Nova Melancholia
Εχθροί Εξ Αίματος
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Δυο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
Το αεροπλάνο του Νίξον προσγειώνεται στην Αθήνα!
Ελληνικό καλοκαίρι | Φεστιβάλ Αθηνών | 2007
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Η θεατρική ζωή του Bios
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Θεατρικές Συναντήσεις 2009|Θεσσαλονίκη
‘Τρεις κόρες εν καμίνω’ στον πολυχώρο Άγκυρα από
The 24HOUR Plays στο Θέατρo Χώρα
Το (θεατρικό) Ίδρυμα των AbOvo
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End –
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κατερίνη
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri –
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF
Play Gatz στο Booze Cooperativa
Θέλεις να γίνεις Δαίμονας;
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Graveyard Cafe Band | In Extremis
‘Παρακαλώ, ας μείνει μεταξύ μας’ για δεύτερη χρονιά