Τι μπορεί να πει άραγε κανείς για την Κάρμεν; Πώς περιγράφεις σε ένα κείμενο τη φλόγα της παθιασμένης ηρωίδας της νουβέλας του Μεριμέ και της θρυλικής όπερας του Μπιζέ; Αρκεί να μιλήσεις για μια Σεβιλιάννα καπνεργάτρια που παρασύρει με τον έρωτα της όποιον άνδρα βρεθεί στο δρόμο της; Αφηγείσαι απλά πώς μπλέκει στα δίχτυα της τον αγνό δεκανέα Χοσέ και τον οδηγεί ως το φόνο; Μάλλον περιορίζεσαι στο να την παρομοιάσεις με μια φλόγα και σωπαίνεις κατεβάζοντας το κεφάλι μπροστά στις ολέθριες συνέπειες του απόλυτου πάθους.

Μ’ αυτήν την αρχετυπική μορφή της γυναικείας σαγήνης, καταπιάνεται φέτος το καλοκαίρι, σε μια ιδιαίτερη κι ασυνήθιστη παράσταση, ο Στάθης Λιβαθινός. Σε έναν ολοκαίνουργιο χώρο, στην αυλή ενός νεοκλασικού σπιτιού στην καρδιά του Μεταξουργείου, στήνει μια εναλλακτική εκδοχή της Κάρμεν, κρατώντας το άρωμα και την όψη μιας Αθηναϊκής λαϊκής γειτονιάς.

Με το βλέμμα του κοινού στραμμένο προς το δρόμο και τη δράση ανοιχτή στα μάτια των έκπληκτων περαστικών η θέαση της εν λόγω παράστασης γίνεται μια ξεχωριστή εμπειρία, θέτοντας την ίδια την ιστορία σε άλλη βάση. Ο σκηνοθέτης, παραπέμποντας ερμηνευτικά στην έντονη θεατρικότητα της Όπερας, αποπροσωποποιεί τους ήρωες του αφήνοντας τους ανοιχτούς σε πολλαπλές αναγνώσεις: ο τυφλωμένος από έρωτα Χοσέ (Ηλίας Μελέτης), η μοιραία Κάρμεν (μια αφοπλιστικά όμορφη Μαρία Ναυπλιώτου), η αγνή Μικαέλα (Πηνελόπη Μαρκοπούλου), ο περήφανος Τορεαντόρ (Ευθύμης Παππάς) κι ο αυστηρός Θουνίγκα (Χρήστος Σουγάρης) δεν είναι σκηνικά πρόσωπα αλλά αρχέτυπα που υφαίνουν σιγά σιγά μια γοητευτική -όσο και τετριμμένη- ιστορία πάθους (γιατί μην ξεχνάμε πως πέρα από τη σκανδαλώδη -για την εποχή της- βασική ηρωίδα και την πιασάρικη μουσική του Μπιζέ, η Κάρμεν δεν είναι πια παρά ένα λαϊκό ρομάντζο), η οποία θα μπορούσε να συμβαίνει οπουδήποτε ο πόθος ενός άντρα συναντάει τη σαγήνη μιας γυναίκας. Έτσι η αυλή του Μεταξουργείου, δεν ξενίζει καθόλου ως συνθήκη, κι η έλλειψη κάθε ισπανικού στοιχείου φαίνεται καθόλα νόμιμη: η Κάρμεν του Λιβαθινού μπορεί να είναι η Στέλλα του Κακογιάννη, ή η Μανιάνι του Παζολίνι.

Καθοριστικό ρόλο στην ατμόσφαιρα της παράστασης παίζουν οι free τζαζ διασκευές του Κώστα Μαγγίνα πάνω στα γνωστότερα θέματα της όπερας του Μπιζέ, που αποδίδονται live από τον ίδιο στις κιθάρες, τον Νίκο Καπηλίδη στα ντραμς και τον Απόστολο Σιδέρη στο ακουστικό μπάσο.

carmenΟι ηθοποιοί ερμηνεύουν ζωντανά την απόδοση (ένας μικρός άθλος) του ποιητή Στρατή Πασχάλη, ο οποίος έκανε και τη γλωσσική προσαρμογή του κειμένου, βασισμένος τόσο στο λιμπρέτο της όπερας, όσο και στη νουβέλα του Μεριμέ.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η Κάρμεν του Μεταξουργείου δεν είναι μια όπερα: δεν έχει στόχο να συστήσει το κοινό στο συγκεκριμένο είδος θεάτρου, δεν έχει καν σχέση με τα εναλλακτικά ανεβάσματα που προσπαθούν να βγάλουν αυτό το εστέτ είδος από τα βελούδα στους δρόμους. Είναι μια αυτόνομη μουσική παράσταση αφορμώμενη από το μύθο μιας όπερας, που καταφέρνει να διατηρήσει ατόφια της ουσία της: το πάθος, την ομορφιά, την απόλυτη ελευθερία και το τελικό τίμημα.

Από αυτή την άποψη ο Στάθης Λιβαθινός και η ομάδα του, έχουν καταφέρει να μας παρουσιάσουν μια ολοκαίνουργιας κοπής εμπειρία που αξίζει να φυλάξουμε στη μνήμη μας για πολύ καιρό.

Σκηνοθεσία: Στάθης Λιβαθινός (με τη συνεργασία της Μαρίας Σαββίδου)
Δραματουργική επεξεργασία: Στάθης Λιβαθινός και οι ηθοποιοί
Απόδοση – Διασκευή Στίχων, Γλωσσική Προσαρμογή, Δραματολογική Συνεργασία: Στρατής Πασχάλης
Σκηνικά /Κοστούμια : Ελένη Μανωλοπούλου
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Μουσική διασκευή -ενορχήστρωση: Κώστας Μαγγίνας
Κίνηση: Μόνικα Κολοκοτρώνη

Παίζουν: Ηλίας Μελέτης, Πηνελόπη Μαρκοπούλου, Μαρία Ναυπλιώτου, Ευθύμης Παππάς, Χρήστος Σουγάρης

Στην παράσταση παίζουν ζωντανά μουσική οι:
Κώστας Μαγγίνας : κιθάρες
Νίκος Καπηλίδης : ντραμς
Απόστολος Σιδέρης: ακουστικό μπάσο

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
1-11 Ιουλίου κάθε μέρα εκτός Κυριακής 4/7
9.30 μ.μ.
Τιμή εισιτηρίου 15 €

Κεραμεικού 28
Μεταξουργείο
Τηλ: 6981802544
www.polyplannity.com

Διάβασε επίσης...
Φρίντα – Φρίντα
Για τη Φρίντα Κάλο δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα κι αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σας και δεν είστε εξοικειωμένοι με την τεχνοτροπία μιας από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα, έχετε σίγουρα θαυμάσει τις γεμάτες χρώμα αυτοπροσωπογραφίες της. Και σίγουρα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να αναρωτιέται ...
Συνέχεια...
Έχετε ξανάρθει; Όχι, είναι η πρώτη φορά
Ας υποθέσουμε πως είδατε την Οδύσσεια, στο Εθνικό, σε σκηνοθεσία Robert Wilson, και δεν σας άρεσε. Δεν θα σας κακίσουμε. Αλλά θα θελήσουμε να σας πούμε πως εκτός από αυτήν την παράσταση που, για διάφορους λόγους, ακούστηκε πολύ και τράβηξε την προσοχή του κοινού, ο αμερικανός σκηνοθέτης (και εικαστικός) έχει ...
Συνέχεια...
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Μια μελοδραματική, γυναικεία διφωνία 2, 3, 9 και 10 Ιουνίου Βασισμένα σε δύο θεατρικές φιγούρες, μία του Jean Cocteau, και μία του August Strindberg δυο φιγούρες γυναικών, που κανονικά, σε μια ορθόδοξη σκηνική παρουσίαση θα μονολογούσαν, εδώ συναντιούνται επί σκηνής ως δύο γυναίκες που συνδιαλέγονται, ανταγωνίζονται, διεκδικούν, και αλληλοσυμπληρώνονται. Ο ...
Συνέχεια...
Τα 7 θαύματα του Θεατρικού ΅07
Οι ανασκοπήσεις δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα παραπάνω από μια υπενθύμιση- ημερολογιακού χαρακτήρα - του τι συνέβη την περίοδο που πέρασε. Είναι, άλλωστε, πάντα κομμάτι του παρελθόντος και το ζητούμενο είναι το μέλλον, έτσι δεν είναι; Και, κυρίως, το παρόν.Λίγο πριν τα γενέθλια του mixtape.gr που σβήνει σιγά σιγά το ...
Συνέχεια...
Μήδεια @ Ηρώδειο
"Γιατί τα σκότωσες μωρή γυναίκα τα παιδιά;" Είναι έγκλημα πάθους ή λάθους; εκδίκησης, παράνοιας, βαρβαρότητας, υπερηφάνειας, αντίδρασης ή αδιεξόδου; Η Μήδεια, η βάρβαρη πριγκίπισσα της πλέον ξεχασμένης στο παρελθόν Αργοναυτικής εκστρατείας, κατασκηνωμένη έξω από την Κόρινθο μαθαίνει τα νέα ότι ο καλός της, πατέρας των παιδιών της, άντρας και κουβαλητής της και ...
Συνέχεια...
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Ποιος είδε τη Μαρινέλλα Big Mama και δεν φοβήθηκε! Όλοι μιλάνε για «το Σικάγο με τη Μαρινέλλα». Ήταν αλήθεια “κάπως” το στοίχημα του Σταμάτη Φασουλή να βάλει μια τέτοια τεράστια περσόνα σε εναν τόσο γνωστό και αγαπητό, αλλά ουσιαστικά βοηθητικό ρόλο, με κίνδυνο να καπελώσει ολόκληρη την παραγωγή. Όπως, εξάλλου, ήταν τεράστιο ...
Συνέχεια...
Η Ζωή στο Θέατρο
Γραμμένο το 1977, το έργο του Ντεϊβιντ Μάμετ μιλάει για τη σύνθετη διαδικασία της παράδοσης της σκυτάλης από τη μια γενιά στην επόμενη, μέσα από τη σχέση δυο ηθοποιών, του Ρόμπερτ και του Τζον, και τις κωμικοτραγικές καταστάσεις που ζουν, πάνω και πίσω από τη σκηνή, στο θέατρο ρεπερτορίου στο ...
Συνέχεια...
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3 Οκτωβρίου
Τόνοι μελάνι έχουν ήδη χυθεί, τόσο 15 χρόνια πριν που ένας ακόμα άσημος χορογράφος και μια ομάδα που έμελλε να αγαπηθεί από το κοινό, η Ομάδα Εδάφους, και να συστήσει στους θεατές το μέλλον του ελληνικού σύγχρονου χορού όσο και φέτος που η Μήδεια επανήλθε στο Ελληνικό Φεστιβάλ, ταξίδεψε στην ...
Συνέχεια...
Trocks | Les Balletes Trocadero de Monte Carlo στο Θέατρο Παλλάς
11- 15 Νοεμβρίου Λυγερόκορμα κορμιά λικνίζονται πάνω σε πουέντ νούμερο 45, τουτού (οι κλασικές φουστίτσες μπαλαρίνας) υπερμεγέθεις και λυγερόκορμες ξανθιές μπαλαρίνες σαν τα ψηλά βουνά. 2 χρόνια μετά από την προηγούμενη επίσκεψή τους οι ευλύγιστες δίμετρες ντίβες του Μπαλέτου του Τροκαντερό επιστρέφουν στην Αθήνα και είναι και πάλι έτοιμοι για ...
Συνέχεια...
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ομάδα Nama παρουσιάζει την επιτυχημένη της παράσταση Bug.Ένα σύγχρονο θεατρικό θρίλερ που κινείται στο μεταίχμιο πραγματικότητας και ψευδαίσθησης. Απομονωμένοι σε ένα περιθωριακό μοτέλ, ο Πήτερ και η ¶γκνες, ζουν μια απελπισμένη ερωτική ιστορία, ενώ οι εμμονές, η κοκαΐνη και οι θεωρίες συνομωσίας τους οδηγούν σε ...
Συνέχεια...
Οιδίποδας*
*ένα σχόλιο για την εξουσία,  μια σκηνική εγκατάσταση για 2 ηθοποιούς, 1 Theremin και 1 αναθεματισμένο στέμμα.  Το στέμμα, η εξουσία, δεν είναι πάντα το ζητούμενο; Εδώ, με τη μορφή μιας χάρτινης κόκκινης κορόνας, σαν από παιδικό παιχνίδι ή δώρο σε χριστουγεννιάτικο cracker. Παραπλανητική, πρόσκαιρη, εύθραστη. Ο Τύραννος Οιδίποδας, όχι τόσο τραγικό θύμα ...
Συνέχεια...
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο  σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Ανν Ρέινολντς και Μόιρα Μποφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης και διασκεύασε ο Νίκος Μαστοράκης, με την Μαρίνα Ασλάνογλου να υποδύεται την τραγική Σίρλεϋ Τζόουνς, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε πέρυσι, φέτος παρουσιάζεται ξανά, για λίγες παραστάσεις, από τις 6 Φεβρουαρίου. Είναι η τέταρτη φορά που ...
Συνέχεια...
H ¶ννα Βαγενά ‘Αγγέλα Παπάζογλου’ στις 14/4 στο Παλλάς
Βασισμένο στις μαρτυρίες της Σμυρνιάς τραγουδίστριας Αγγελικής Παπάζογλου, με μαρτυρίες, διηγήσεις και εικόνες που περιγράφουν τα σημαντικότερα χρόνια της νεότερης ελληνικής ιστορίας πρόκειται πλέον για έργο κλασσικό και πολύ αγαπητό στο ελληνικό κοινό.Ξεκινώντας από την πρόσκαιρη απελευθέρωση της Σμύρνης από τα ελληνικά στρατεύματα περιγράφει την καθημερινότητα της πόλης που έσφυζε ...
Συνέχεια...
Λιωμένο Βούτυρο
Οι ψίθυροι που ακούγονταν πέρυσι από όλους εκείνους -και δεν ήταν λίγοι- που βρέθηκαν στο Εθνικό Θέατρο στην παράσταση "Λιωμένο Βούτυρο" έγιναν φέτος δυνατές φωνές. Η μετακόμισή του στο Θέατρο Χώρα σήμανε μια νέα καριέρα για το έργο του Σάκη Σερέφα, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα και τους τρεις εξαιρετικούς πρωταγωνιστές ...
Συνέχεια...
Η Πέτρα Της Υπομονής
Ένα ζωντανό παραλήρημα, αυτό που βιώνει η Νεκταρία Γιαννουδάκη επί σκηνής, μας κρατά καθήμενους για μια ώρα και κάτι στη Μικρή Σκηνή του Θεάτρου Χώρα. Λόγος γεμάτος απορία και αδικία. Έντονος λόγος. Συγκλονιστικός. Την κοιτάζεις αμήχανα, να στέκεται ανήσυχα μέσα στο χρόνιο χάος της και στενάζεις ο ίδιος. Χωρίς καμία ...
Συνέχεια...
Πενθεσίλεια
Ο σπουδαίος δραματουργός του 19ου αιώνα , Χάινριχ Φαν Κλάιστ, έγραψε την «Πενθεσίλεια», ένα φανταστικό επεισόδιο από τον Τρωικό πόλεμο, όπου οι Έλληνες πολιορκητές της Τροίας αντιμετωπίζουν την άγρια και πολεμόχαρη φυλή των Αμαζόνων, ενώ η βασίλισσα τους Πενθεσίλεια και ο σπουδαιότερος Έλληνας πολεμιστής, ο Αχιλλέας ερωτεύονται μεταξύ τους παράφορα. Ο ...
Συνέχεια...
΄Το Μάθημα’ & ‘Ο Νέος Ενοικιαστής’ του Ιονέσκο στο Θέατρο Παραμυθίας – Κερδίστε προσκλήσεις
Δύο μονόπρακτα του Ευγένιου Ιονέσκο παρουσιάζει η ομάδα Ώρκα στο Θέατρο Παραμυθίας, δύο κείμενα, που με την οξυδέρκεια και το χιούμορ του μεγάλου Γαλλορουμάνου συγγραφέα, αγγίζουν κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνίας, παρότι γράφτηκαν μισό αιώνα πριν.Στο Μάθημα (1951), ο Ιονέσκο αναποδογυρίζει τη διδασκαλική διαδικασία και μας δείχνει τη σκοτεινή της ...
Συνέχεια...
Η «Τζούλια» του Δημήτρη Φοινίτση
Γιατί Στρίντμπεργκ και «Δεσποινίς Τζούλια» το 2009;Γιατί βαριέμαι να βλέπω άλλο απαρχαιωμένο Στρίντμπεργκ με «γυαλισμένες μπότες» και «τραγουδάκια του μεσοκαλόκαιρου», όπως δηλαδή θα τον ανέβαζαν οι παππούδες μας αν είχαν στην κυριότητα τους το Θέατρο Κεντρικόν πριν από μια πεντηκονταετία! Το συγκεκριμένο έργο με τις απαραίτητες μετακινήσεις στο τώρα έχει ...
Συνέχεια...
Καθόλου Καλά
Η Ursula Rani Sarma έγραψε το Καθόλου Καλά-...touched... πριν καλά-καλά αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο. Το έργο της έτυχε αναγνώρισης από το κοινό και τους κριτικούς στο Edinburgh Festival και η συγγραφική καριέρα της νεαρής ιρλανδέζας -με ινδική καταγωγή- είχε αρχίσει. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγραψε και ανέβασε δουλειές της ...
Συνέχεια...
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre Tavernier
Σ' ένα μικρό χωριό -πιο κοντά στο δικό μας απ' όσο φανταζόμαστε- με κατοίκους που ακούν ο ένας τον άλλο πολύ λιγότερο απ' όσο πιστεύουν, ξεσπά μια επιδημία συνοδευόμενη από ήχους ακατανόητους και έντονη βοή.Αυτό που θα αφήσει πίσω της είναι ένα μάτσο ανθρώπους ζαλισμένους, μα ένα σκοπό: να χαράξουν ...
Συνέχεια...
Αλέξανδρος Ευκλείδης/ Πέτρος Τουλούδης –  Unknown dialects: 8 μουσικές διαλέξεις
Μια πολύ ιδιαίτερη παράσταση - που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και μουσική παράσταση, χωρίς ο όρος να αρκεί για να περιγράψει επακριβώς το εγχείρημά τους - ετοίμασαν ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Ευκλείδης και ο εικαστικός Πέτρος Τουλούδης, πάνω σε μουσικές του Γιώργου Κουμεντάκη και την παρουσιάζουν, φέτος, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ ...
Συνέχεια...
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Ο αγαπημένος μας παραμυθάς, Βασίλης Μαυρογεωργίου, καταπιάνεται με ένα νεανικό έργο του Σαίξπηρ και μας γυρίζει στα φοιτητικά μας χρόνια.  Επιστροφή στο χρόνο που θα μπορούσε κανείς να την αντιμετωπίσει και ως μια καλή περίπτωση μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση, κάθε άλλο παρά καλή είναι. Τη φαντασία και την ενέργεια του Βασίλη ...
Συνέχεια...
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο Φούρνος
To 2003 τα media ασχολήθηκαν εκτενώς με την υπόθεση της Rachel Corrie, μιας Αμερικανίδας που έχασε τη ζωή της στη Λωρίδα της Γάζας προσπαθώντας να σώσει το σπίτι ενός Παλαιστίνιου από Ισραηλινή επιχείρηση κατεδάφισης - δολοφονήθηκε από τον οδηγό μπουλντόζας που προσπαθούσε να γκρεμίσει το σπίτι με το Κατερπίλαρ D-9 ...
Συνέχεια...
Το ξέσπασμα των Rootless Root
H ψυχή των Rootless Root, το χορευτικό ζευγάρι Λίντα Καπετανέα και Josef Fruček, μας μίλησαν για το ξέσπασμά τους στη σκηνή. Ή, αλλιώς, για το Kireru τους. Κάπου πριν δύο χρόνια, μια παράσταση με τον περίεργο τίτλο UNA- Unknown Negative Activity με καθήλωσε στην καρέκλα. Ένιωσα κάτι σαν ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερνάει. ...
Συνέχεια...
Βατρα-Χ
Ο Δημήτρης Λιγνάδης με ο, τι κι αν καταπιάνεται, ασχέτως αποτελέσματος, είναι πάντα κι εξ' αρχής απόλυτα ειλικρινής και ξεκάθαρος. Έχει δηλώσει επανειλημμένως πως δεν τον ενδιαφέρει να κάνει Αισχύλο, Μάρλοου, Αριστοφάνη (εν προκειμένω), αλλά να εκθέσει τις απόψεις του και τις ανησυχίες του καθώς και -πρωτίστως- να εκτεθεί. Κάθε ...
Συνέχεια...
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μία καθαρά αυτοβιογραφική και βιωματική παρουσίαση του πώς αντιλαμβάνεται  τη δική του πραγματικότητα ο ίδιος ο καλλιτέχνης , μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο αντιφάσεις. Ο Akram Khan, μετανάστης δεύτερης γενιάς ο ίδιος στο Λονδίνο από το Μπαγκλαντές, περιγράφει και διηγείται χορεύοντας, στην «Πατρίδα» του - Desh στη βεγγαλική γλώσσα - τη ...
Συνέχεια...
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Για έξι βράδια μέσα στον Μάρτη ο Ακύλλας Καραζήσης με τους Χάρη Φραγκούλη, Μπάμη Γαλιατσάτο, Νίκο Χανακούλα και Χαρά Ιωάννου και με την ευγενική συνδρομή κάποιων μεγαλύτερων φίλων εξερευνούν την Πεντζικική Ανθρωπογεωγραφία. Διακριτικές προσπάθειες μεταμόρφωσης μέσα από τα βιβλία του Ν.Γ.Πεντζίκη. Τι είναι αυτά τα λόγια, αυτές οι ιστορίες  τώρα;  Πώς ...
Συνέχεια...
Έρως & Τέλος ή Τα Δάκρυα του Ψαριού Μέσα στη Θάλασσα
Ξεκαρδιστικές ή μελαγχολικές συνταγές για κλαμμένη κουτσομούρα του αλμυρού νερού με πράσινο πιπέρι και εσάνς εγκατάλειψης. Τέσσερις ηθοποιοί και δυο χορευτές προσπαθούν μέσα από το λόγο και την κίνηση να απαντήσουν στα αιώνια απάτητα ερωτήματα για τον έρωτα, την έλξη, το τέλος και το κλάμα κάτω από το βυθό. Φίλοι και εραστές, ...
Συνέχεια...
Velvet Scratch
Λίγο grotesque, λίγο goth, πολύς Tim Burton, κάτι από Edgar Allan Poe, Mary Shelley, Rimbaud και Baudlaire, μακάβριο χιούμορ, μια ιστορία γεμάτη ανατριχιαστικές ανατροπές, μια πόλη κρυμμένη κάτω από λευκή σκόνη και ένα χρώμα μόνο, το κόκκινο της φράουλας (και του αίματος) να ξεμυτίζει από το γκρίζο, σκοτεινό τοπίο.Με αυτά ...
Συνέχεια...
SpiRitUs στο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών
«Spiritus. Μικρό επίμηκες κομμάτι ξύλο ή χαρτόνι που στη μια του άκρη είναι καλυμμένο με εύφλεκτη ουσία και χρησιμοποιείται για το άναμμα φωτιάς. Σκέψεις πάνω σ’ ένα σπίρτο, σ’ ένα παραμύθι, σε μια πραγματικότητα, ένα κορίτσι καθισμένο κάπου στην πόλη, στο πεζοδρόμιο, στα όρια της φτώχειας με κάθε έννοια. Το Ρομαντικό ...
Συνέχεια...
Φρίντα – Φρίντα
Έχετε ξανάρθει; Όχι, είναι η πρώτη φορά
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Τα 7 θαύματα του Θεατρικού ΅07
Μήδεια @ Ηρώδειο
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Η Ζωή στο Θέατρο
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3
Trocks | Les Balletes Trocadero de Monte Carlo
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Οιδίποδας*
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
H ¶ννα Βαγενά ‘Αγγέλα Παπάζογλου’ στις 14/4 στο
Λιωμένο Βούτυρο
Η Πέτρα Της Υπομονής
Πενθεσίλεια
΄Το Μάθημα’ & ‘Ο Νέος Ενοικιαστής’ του Ιονέσκο
Η «Τζούλια» του Δημήτρη Φοινίτση
Καθόλου Καλά
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre
Αλέξανδρος Ευκλείδης/ Πέτρος Τουλούδης – Unknown dialects:
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο
Το ξέσπασμα των Rootless Root
Βατρα-Χ
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και
Οι ιστορίες του κυρίου Νίκου
Έρως & Τέλος ή Τα Δάκρυα του Ψαριού
Velvet Scratch
SpiRitUs στο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών