Υπάρχουν ορισμένες παραστάσεις -πες την και performance, δεν αλλάζει η ουσία- που σε πείθουν με την ειλικρίνειά της και τη φρεσκάδα τους και οι ατέλειες και οι ελλείψεις τους απλώς συνεισφέρουν στη γοητεία τους- με την οποία, τελικά, σε κερδίζουν. Σε αυτήν ακριβώς την περίπτωση συγκαταλέγεται και η πρώτη δουλειά της Γιούλας Μπούνταλη.

Μια νέα ηθοποιός, τολμηρή στην πρώτη της θεατρική απόπειρα αφού επέλεξε να υποδυθεί ένα δικό της κείμενο (σε συνεργασία με τον Σύλλα Τζουμέρκα στην δραματουργική επεξεργασία), ξαφνιάζει, εκπλήσσοντας ευχάριστα με την εξαιρετική ερμηνεία της και δημιουργεί προσδοκίες για το μέλλον.

Σε έναν πολύ ιδιαίτερο -και πολύ προσωρινό- χώρο, στην κορυφή του Κολωνακιώτικου λόφου, η Μαγιού Τρικεριώτη έστησε ένα σπίτι που αμέσως καταφέρνει να μας πάει σε εκείνες τις μνήμες που λίγο ή πολύ μοιραζόμαστε με την ένοικό του. Το σπίτι της ηρωίδας, κομμένο στα δύο. Το μισό βαριά επιπλωμένο, μεγαλοαστικό και το άλλο μισό άδειο, εντελώς γυμνό. Το παρελθόν και το παρόν ανακατεύονται μέσα από διηγήσεις καθώς εκείνη βρίσκεται δίπλα μας, ακριβώς στη μέση των δύο χρονικών στιγμών, εντελώς άχρονη η ίδια και μας μιλάει.

«Έξω, μπροστά από την πόρτα του σπιτιού αρχίζει ο δρόμος. Ανοίγεις την πόρτα του σπιτιού και είσαι στο δρόμο. Κυλά σαν ποτάμι. Γλείφει το κατώφλι. Χύνεται πάνω στο έδαφος της πόλης. Και στις όχθες του, εδώ απέξω, ακόμα και τα γκρίζα τσιμεντένια πεζοδρόμια πρόχειρα φτιαγμένα, μισοσπασμένα έχουν την ελπίδα να κρατήσουν για πάντα»… λέει. Και συνεχίζει με στιγμές, εμπειρίες και αναμνήσεις. Άλλες αστείες και άλλες τραγικές, άλλες οικείες και άλλες άγνωστες. Ταξίδια στο εξωτερικό, η φρίκη της οικογένειας, η περίοδος της απομόνωσης, οι δουλειές του ποδαριού. Σκέψεις παρ-όμοιες με μερικές από εκείνες που ο καθένας μας έχει κάνει, ακόμα και αν τις καταχώνιασε γρήγορα γρήγορα στο ασυνείδητο. Κομμάτια ενός παρελθόντος, οι ιστορίες της, που γίνεται στάχτη για να την αφήσουν σαν φοίνικα να ξαναγεννηθεί.

Ο ηθοποιός Γιώργος Συμεωνίδης, σε μια από τις πρώτες του σκηνοθεσίες, εμπιστεύτηκε την απειρία της ηθοποιού αλλά βασίστηκε στην όρεξή της και την αφοσίωσή της και, όπως φαίνεται, βγήκε κερδισμένος. Δίδαξε έναν χαρακτήρα που ταιριάζει απόλυτα στο ύφος του κειμένου και κράτησε σε απόσταση τους περιττούς συναισθηματισμούς.

Ο Θάνος Σαμαράς συνέβαλε δραστικά στην μεταμόρφωση της ηθοποιού σε μια γυναίκα άχρονη, σε μια μορφή που δεν επηρεάζει με την εικόνα της το λόγο, μόνο μας παρασύρει λειτουργώντας σαν όχημα.

Ένα πολύ ενδιαφέρον μισάωρο (και κάτι) που αξίζει την προσοχή μας είναι το αποτέλεσμα. Οι δέκα παραστάσεις του Ιουνίου είναι ένα preview της συνέχειας που έχει ήδη προγραμματιστεί με τα πρωτοβρόχια.

Καυκασιανός: χαρακτηρισμός των ανθρώπων της λευκής φυλής
Φοίνικας: μυθικό πουλί που θάβεται στις στάχτες του για να αναγεννηθεί.

Κείμενο / Ερμηνεία: Γιούλα Μπούνταλη
Σκηνοθεσία: Γιώργος Συμεωνίδης
Δραματουργία: Σύλλας Τζουμέρκας
Σκηνικά/ Κοστούμια: Μαγιού Τρικεριώτη
Art Direction: Θάνος Σαμαράς
Παραγωγή: Θεατρική Εταιρεία Διασπορά

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
από 8 μέχρι 17 Ιουνίου 9.30 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίου
10 €

Προσωρινός
Δεινοκράτους 103, Κολωνάκι
Κρατήσεις μέσω e-mail: [email protected]
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 9228543

Διάβασε επίσης...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Les Belles στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς – Κερδίστε Προσκλήσεις!
Η μοίρα παίζει ένα περίεργο παιχνίδι σε 5 άγνωστα, μέχρι χθες, κορίτσια. Με ένα μαγικό τρόπο τα βγάζει από την άχρωμη καθημερινότητά τους, προκαλώντας τα να κυνηγήσουν τις πιο βαθιές τους επιθυμίες. Ανεβαίνουν λοιπόν στη σκηνή και μεταμορφώνονται σε πέντε λαμπερά αστέρια που μέσα απ΄ το τραγούδι, το χορό και ...
Συνέχεια...
Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας| Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου (UNESCO)
7 & 8 Απριλίου 2009Για τρίτη χρονιά φέτος, μετά την επιτυχία των δύο προηγούμενων διοργανώσεων (Αναλόγιο Ξένων Έργων 2007 & Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας 2008 με τη συμβολή του Ευρωπαϊκού Εργαστηρίου Μετάφρασης) το Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου πραγματοποιεί Διήμερο Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών, ...
Συνέχεια...
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Θα μπορούσε να είναι επαρκές κίνητρο το οτι αρκετές παραστάσεις γίνονται στο υπέροχο ενετικό κάστρο ή ότι η Μεσσηνία διαθέτει καταπληκτικές παραλίες (ίχνος τοπικισμού - excusez-moi) αλλά η ουσία είναι ότι το φεστιβάλ χορού της Καλαμάτας φιλοξενεί κάθε χρόνο παραστάσεις που θα ζήλευαν ανάλογες αθηναϊκές διοργανώσεις. Το φετινό πρόγραμμα δεν ...
Συνέχεια...
Η Πλεκτάνη από 12 έως 15 Ιουνίου στο Θέατρο Δίπυλον
Πολλά μεσολάβησαν από τον Μάιο του 1999 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το έργο Πλεκτάνη από τα τότε μέλη της ομάδας Κινητήρας. Αναγνωρίζοντας τη δύναμη και τη διαχρονικότητα του έργου η νέα γενιά της ομάδας κλείνει το Φεστιβάλ Χορού με την παράσταση αυτή, στη νέα της εκδοχή.Το έργο«Η Πλεκτάνη» που ...
Συνέχεια...
Vasistas-Was ist das?- Hmm a spectacle! Που θα πει φεγγίτης.
Σε ένα διαμέρισμα/ γραφείο του κέντρου, σε ένα μεγάλο απρόσωπο κτίριο - από αυτά με τις τρομακτικά πολλές πόρτες - η ομάδα των Vasistas κάνει πρόβες για την παράσταση της "Spectacle". 11-13 Ιουλίου θα παρουσιάσουν το Spectacle στο κτίριο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης με σκηνικό τους πίνακες του ζωγράφου Απόστολου Γεωργίου. Μπαίνω σχεδόν ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Ξεκινώντας για το θέατρο Χώρα οι προθέσεις μου δεν ήταν καθόλου καλές (και ελπίδες δεν υπήρχαν καν). Το μόνο που περίμενα να δω ήταν το μέγεθος της καταστροφής μίας από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, του «Breakfast at Tiffany's», στη θεατρική της απόδοση.Σκεφτόμουν τρόπους εκδίκησης της Γεωργία Μαυραγάνη γι αυτό ...
Συνέχεια...
Δάφνις και Χλόη
Η παράσταση ορόσημο της ΟΚΤΑΝΑ κατηφορίζει προς Αθήνα μετά την επιτυχημένη της αναβίωση στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσσαλονίκης για λίγες παραστάσεις.Βασισμένη στο ποιμενικό μυθιστόρημα του Λόγγου «Δάφνις και Χλόη» και εμπνευσμένη από τις μουσικές του Μορίς Ραβέλ (γραμμένη κατά παραγγελία για τον Σερζ Ντιάγκιλεφ και τα Ρωσικά μπαλέτα) η χοροθεατρική ...
Συνέχεια...
‘Έλα, Έλα’ της Ξένιας Καλογεροπούλου | Φεστγιβάλ Αθηνών
Αν έχετε παιδάκι, δικό σας η δανεικό, που έχει κλείσει τα δύο του χρόνια χρησιμοποιήστε το ως άλλοθι για να δείτε την παράσταση που έφτιαξε για τους τόσο νεαρούς φίλους της η πάντα δραστήρια Ξένια Καλογεροπούλου στο Μικρό Θεατράκι του Πόρτα. Αν, πάλι, δεν διαθέτετε άλλοθι έχετε κατά νου πως ...
Συνέχεια...
‘O Δρόμος’, πολυσύχναστος πέρσι, επιστρέφει και φέτος στο Θέατρο Χώρα – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ευτυχώς υπάρχουν αρκετά θέατρα στην Αθήνα που φρόντισαν να καλύψουν το κενό που άφησε το γεμάτο φρέσκες ιδέες και ανθρώπους Αμόρε. Και στη λίστα των κορυφαίων θεατρικών σκηνών ρεπερτορίου φιγουράρει, φυσικά, και το ανανεωμένο (από πέρυσι) Θέατρο Χώρα το οποίο φιλοξενεί μία από τις παραστάσεις που ξεχώρισαν στις Δοκιμές του ...
Συνέχεια...
Η Όπερα της Πεντάρας
Αυτό που κάνει την Όπερα της Πεντάρας, από το 1928 που γράφτηκε, ένα από τα σπάνια κοσμήματα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, δεν είναι μόνο το καυστικό πνεύμα του Bertolt Brecht, που κατάφερε να φτιάξει με τα πιο απλά υλικά την πιο διαχρονική κοινωνική καταγγελία. Ούτε μόνο τα αθάνατα τραγούδια του Kurt ...
Συνέχεια...
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Με την παράσταση erofili synopsis που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών από την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος ο θίασος ολοκληρώνει την ερευνητική του δουλειά στην Κρητική Αναγέννηση (2007 – 2012). Πρόκειται για μια θεατρική πρόταση, αποτέλεσμα της πορείας του θιάσου που ξεκίνησε με τον Απόκοπο του Μπεργαδή από 2007 μέχρι το 2011 ...
Συνέχεια...
‘Έφυγε’ ο Στέφανος Λαζαρίδης, σκηνογράφος και πρώην διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Ο Στέφανος Λαζαρίδης, μία από τις διακεκριμένες προσωπικότητες της Σκηνογραφίας και του Λυρικής σκηνής έφυγε από τη ζωή μετά από μάχη με τον καρκίνο του οισοφάγου, το Σάββατο στο Λονδίνο, όπου και κατοικούσε. Ήταν 69 ετών.Ο Λαζαρίδης γεννήθηκε στην Αιθιοπία από Έλληνες γονείς όπου και μεγάλωσε ενώ στη συνέχεια σπούδασε ...
Συνέχεια...
Mamma Mia!
Τα σχόλια για το Mamma Mia! είναι περιττά. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι δεν είστε εξοικειωμένοι με το σουηδικό συγκρότημα των ABBA και το ρεπερτόριο τους (ελάτε τώρα!) αποκλείεται να μην έχει πάρει το μάτι σας την ενθουσιασμένη καστανή νύφη που κοσμεί τις γιγαντοαφίσες των δρόμων από το φθινόπωρο (γιγαντιαία ...
Συνέχεια...
Pina Bausch RIP
Μια μεγάλη απώλεια για τον σύγχρονο χορό είναι ο θάνατος της Pina Bausch. Η κορυφαία Γερμανίδα καινοτόμος χορογράφος και χορεύτρια έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών.Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Wuppertal Tanztheater ήταν διάσημη στα πέρατα του κόσμου. Μερικές από τις σπουδαιότερες χορογραφίες της είχαμε δει και θαυμάσει ...
Συνέχεια...
To ‘Penetrator’ επιστρέφει για λίγες παραστάσεις
Την επιτυχημένη παράστασή του επαναλαμβάνει και φέτος το Θέατρο Επί Κολωνώ για λίγες παραστάσεις έως τις 22 Νοεμβρίου.Το έργο του Άντονι Νίλσον, βασικού εκπροσώπου του In-Yer-Face (κατάμουτρα, σε ελεύθερη απόδοση) θεάτρου που άκμασε στην Αγγλία τη δεκαετία του 90 σοκάροντας συχνά τους θεατές με την ωμότητά του, καταπιάνεται με τον ...
Συνέχεια...
Ραούλ | Φεστιβάλ Αθηνών
Καλημέρα, καλησπέρα,Θα ήθελα σήμερα, σε αυτή τη σελίδα να μην σας αφηγηθώ την ιστορία του Ραούλ. Μου επιτρέπετε;Περισσότερο θα ήθελα, όταν έρθει η ώρα, ένα βράδυ κατά προτίμηση, να σας εκφράσω την επιθυμία μου να χορέψω ελεύθερα, να λαχταράω να μιλήσω, να γκρεμίσω τους τοίχους, να τρέξω να βοηθήσω, να ...
Συνέχεια...
Τόκος
Κάθε παράσταση του Λευτέρη Βογιατζή αποτελεί θέμα. Τις περισσότερες φορές για τους λάθος λόγους - για την τελειομανία του και την φημολογούμενη υπερβολική αυστηρότητα προς τους ηθοποιούς και τους συνεργάτες του, ή για την εμμονή του στη λεπτομέρεια και τις εξαντλητικές πρόβες που οδηγούν στις ανεκδοτολογικές πια αναβολές των πρεμιερών ...
Συνέχεια...
Οι Αρχάγγελοι δεν παίζουν φλίπερ
Από 27 Απριλίου έως 6 Μαΐου Αν ακόμα αναρωτιέστε πώς να περάσετε τα Σαββατιάτικα βράδια σας ώστε να αποφύγετε και το DVD (για την τηλεόραση ούτε λόγος, τσεκάρετε το πρόγραμμα κάθε Σαββατόβραδου και αν δεν βγάλετε φλύκταινες το ξανασυζητάμε) και τον ύπνο από νωρίς (κρίμα είναι) και τις χαώδεις ...
Συνέχεια...
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low Budget Festival
“Ohia-o!! Wattashi wa Goλfω desu. Taσo-kun, koi shiteru.” Όχι, η ταπεινή πλην όμορφη Γκόλφω και ο επίσης φτωχομπινές βοσκοαγαπημένος της Τάσος δεν μιλάνε όντως ιαπωνικά στη νέα επετειακή “Goλfω” του Σίμου Κακάλα. Οι ήρωες του κλασικού βουκολικού δραματοειδυλλίου διατηρούν ακόμα κανονικά όλο τον πλούτο (και αναπόφευκτα την κακώς θεωρούμενη σήμερα «βλαχιά») της ορίτζιναλ γλώσσας του Σπύρου ...
Συνέχεια...
Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν
Από εδώ βγήκε το «ο καλός καλό δεν έχει». Ή όπως το διατύπωσε ο Μπρεχτ μέσω της ηρωίδας του, Σεν Τε: «Πώς μπορώ να είμαι καλή την ώρα που όλα γύρω μου είναι τόσο ακριβά»; Και σκληρά. Και ύπουλα. Στην παραβολή του «Καλού Ανθρώπου του Σετσουάν» (έργο της περιόδου 1938-1943 της ...
Συνέχεια...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze Cooperativa
Μια σύνθετη solo performance όπου η οικοδέσποινα Αλίκη, ηρωίδα και αφηγήτρια της ιστορίας της, «ξεναγεί» τον θεατή στο κόσμο του έργου του Lewis Carroll συνδυάζοντας διαφορετικά μέσα (κείμενο, κίνηση, βίντεο, ήχοι, φωνές, αντικείμενα, κατασκευές).Σ' αυτό το θέαμα το κείμενο λέγεται ή ακούγεται την ίδια στιγμή που εικόνες δημιουργούνται από την ...
Συνέχεια...
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε προσκλήσεις
«Είμαι από πολύ ψηλή γενιά για να γίνω κτήμα, για να γίνω δεύτερης σειράς στη εξουσία άλλων,ή χρήσιμος υπηρέτης και όργανο σε όποιο κράτος ισχυρό πάνω σ' αυτή τη γη.»Shakespeare«Κing John»Το έργοΈνας εργάτης εργοστασίου, μετά από πολλά χρόνια αφοσίωσης και υποδειγματικής εργασίας, παθαίνει κρίση αμόκ εξαιτίας ενός εργασιακού ατυχήματος συναδέλφου. ...
Συνέχεια...
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
Μια νεανική ομάδα προτείνει τη δική της σκηνική εκδοχή του πολυθρύλητου δραματικού ειδυλλίου του Δημητρίου Κορομηλά. Καρπός μιας κοινωνίας σε αναζήτηση της πολιτιστικής της ταυτότητας, που μετεωρίζεται ανάμεσα στο αρχαιοελληνικό ιδεώδες, το ευρωπαϊκό πρότυπο και τη λαογραφική παράδοση, το δραματικό ειδύλλιο φέρνει στην αθηναϊκή σκηνή της τελευταίας δεκαετίας του 19ου ...
Συνέχεια...
Η Πέτρα Της Υπομονής
Ένα ζωντανό παραλήρημα, αυτό που βιώνει η Νεκταρία Γιαννουδάκη επί σκηνής, μας κρατά καθήμενους για μια ώρα και κάτι στη Μικρή Σκηνή του Θεάτρου Χώρα. Λόγος γεμάτος απορία και αδικία. Έντονος λόγος. Συγκλονιστικός. Την κοιτάζεις αμήχανα, να στέκεται ανήσυχα μέσα στο χρόνιο χάος της και στενάζεις ο ίδιος. Χωρίς καμία ...
Συνέχεια...
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
Με εγκωμιαστικές κριτικές όπου και αν παίχτηκε -συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας- το πολυβραβευμένο έργο της Μπράιονι Λέιβερι επανέρχεται στη σκηνή του Θεάτρου Εξαρχείων για 2 μήνες παραστάσεων μετά τη θερμή υποδοχή και την επιτυχία της περσινής σεζόν.Ένα ψυχολογικό θρίλερ για τον πόνο, τον πόθο για ζωή, την εκδίκηση, την ...
Συνέχεια...
Βερολίνο και Θέατρο
Πριν από λίγες ημέρες επιστρέφοντας από το Βερολίνο και χαζεύοντας τα προγράμματα των δημοφιλέστερων θεατρικών ομάδων της συγκεκριμένης πόλης για τον μήνα Ιανουάριο, συνέκρινα την βερολινέζικη θεατρική κίνηση με την αντίστοιχη ελληνική. Σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, βέβαια, αν λάβουμε υπ' όψιν μας τον αριθμό του πληθυσμού της κάθε πόλης. Όσον αφορά ...
Συνέχεια...
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Ένας πόλεμος για χάρη μιας γυναίκας. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα έργα του Ευριπίδη σε μια ανατρεπτική παράσταση από το Θοδωρή Αθερίδη. Το έργο Ο Τρωικός Πόλεμος έχει πια τελειώσει κι ο Μενέλαος γυρίζει στην πατρίδα μαζί με την Ελένη... Όμως αυτή που άρπαξε από τα μαλλιά στην Τροία και ...
Συνέχεια...
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα
ΕΧΕΙ σίδερα η καρδιά μου να σε κλείσει - και να σε φυλακίσει. Η ανάγκη για έναν άλλο άνθρωπο και για συντροφικότητα ταΐζεται από την φοβία της εγκατάλειψης και την ξενοφοβία -- και μεταμορφώνεται σε ένα τέρας κτητικής μανίας που γρυλίζει χορτασμένο, κλειδωμένο πίσω από πελώρια κάγκελα. Αλλά τουλάχιστον, όχι μόνο του. Η ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Les Belles στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς – Κερδίστε
Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας| Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου (UNESCO)
13ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Η Πλεκτάνη από 12 έως 15 Ιουνίου στο
Vasistas-Was ist das?- Hmm a spectacle! Που θα
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Δάφνις και Χλόη
‘Έλα, Έλα’ της Ξένιας Καλογεροπούλου | Φεστγιβάλ Αθηνών
‘O Δρόμος’, πολυσύχναστος πέρσι, επιστρέφει και φέτος στο
Η Όπερα της Πεντάρας
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
‘Έφυγε’ ο Στέφανος Λαζαρίδης, σκηνογράφος και πρώην διευθυντής
Mamma Mia!
Pina Bausch RIP
To ‘Penetrator’ επιστρέφει για λίγες παραστάσεις
Ραούλ | Φεστιβάλ Αθηνών
Τόκος
Οι Αρχάγγελοι δεν παίζουν φλίπερ
Αποχαιρετισμός στη Goλfω Director’s Cut μέσα στο Low
Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε
Ο Αγαπητικός της Βοσκοπούλας | 14- 17 Ιουνίου
Η Πέτρα Της Υπομονής
Καυτός Πάγος για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Εξαρχείων
Βερολίνο και Θέατρο
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα