Λίγο πριν το μεσοπόλεμο και την άνοδο του ναζισμού στην Ευρώπη, στην όμορφη Βιέννη, εκτυλίσσονται οι ιστορίες του Έντεν Βον Χόρβατ. Ο Γιάννης Χουβαρδάς επέλεξε το συγκεκριμένο έργο για να μας υπενθυμίσει τη σκηνοθετική του καριέρα που μόλις επανεκκινήθηκε με τον τίτλο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου. Η περιπέτεια της παράστασης ξεκίνησε το καλοκαίρι όπου παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου με την Πειραιώς 260 να γεμίζει ασφυκτικά. Οι sold out παραστάσεις του Ιουνίου δεν ήταν η αιτία που οδήγησε στην απόφαση να επαναληφθεί και τη χειμερινή σεζόν – σε κάπως μικρότερης διάρκειας εκδοχή. Προγραμματισμένη να εγκαινιάσει το κτήριο Τσίλλερ που – ακόμα – ανακαινίζεται κατέληξε η παράσταση τελικά και πάλι στο Πειραιώς 260 για να συνεχίσει την πορεία της.

Ένας κονφερασιέ (Γιώργος Γλάστρας) υποδέχεται τους – όχι και τόσο ανυποψίαστους αφού η παράσταση ήδη έχει κάνει το μικρό της καλοκαιρινό ταξίδι – θεατές εισάγοντάς τους σε έναν άχρονο χρόνο από πλευράς κοστουμιών και σκηνικών (που είναι, παρόλα αυτά εξαιρετικά και πάρα πολύ ενδιαφέροντα αισθητικά). Οι βιεννέζικες μελωδίες συνοδεύουν την είσοδο και ο πολυπληθής θίασος ιδιαίτερα ταλαντούχων ηθοποιών θα εμφανιστεί από στιγμή σε στιγμή πίσω από την πορφυρή βελούδινη κουρτίνα.

Η παράσταση ξεκινάει. Και βρίθει ευρημάτων. Οι ηθοποιοί τραγουδούν – και χορεύουν αμυδρά – στα γερμανικά ενώ υπέρτιτλοι μας βοηθούν να καταλάβουμε το νόημα των χαριτωμένων στίχων σε ένα πραγματικά εντυπωσιακό και πολύ λειτουργικό, όμορφο σκηνικό που μας μεταφέρει σε μια γειτονιά της Βιέννης του 30. Πολύ ωραία ιδέα η μουσική προσέγγιση της παράστασης – η εμπειρία του Χουβαρδά στην όπερα του δίνει μάλιστα, έξτρα ατού – και θα λειτουργούσε πολύ καλύτερα αν δεν επαναλαμβανόταν κουραστικά και δε χανόταν μέσα στις δεκάδες άλλες μοντερνιστικές πινελιές της παράστασης: ψυχρολουσία από ένα ντους, σάλιο που οι ηθοποιοί φτύνουν και περιμένουν να υποδεχτούν κατακούτελα είναι βροχή, μαύρα γυαλιά που απεικονίζουν την εκούσια αποστροφή προς την πραγματικότητα και… ένα σωρό ακόμα.

Ναϊφ διηγήσεις, αγαθοί ήρωες, υπερτροφική εθνικιστική συνείδηση λίγο πριν την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία, τότε που οι συνέπειες δεν ήταν ακόμα αντιληπτές, αδικαιολόγητη ανεμελιά, αντιφάσεις ανάμεσα στον πουριτανισμό και την ελευθεριότητα και κωμικές και συνάμα τραγικές απόπειρες να επιβιώσουν σε μια εποχή μεγάλης οικονομικής κρίσης. Ένα όμορφο παραμύθι για ενήλικους. Και, εν μέρει, πολύ επίκαιρο. Βασικός πρωταγωνιστής η ανοησία του κόσμου και η προσπάθεια της Μαριάννε να ξεφύγει από αυτήν. Όμως το προδιαγεγραμμένο μέλλον από το οποίο προσπαθεί η Μαριάννε / Αγγελική Παπούλια να αποκοπεί, παραμονεύει κρυμμένο στη γωνία και την ξανατυλίγει στα δίχτυα του μετά από μια μεγάλη περιπέτεια.

dasos

Πιστή στη μανιέρα της, η Αγγελική Παπούλια, τη σπασμένη φωνή και το εύθραυστο σώμα της δεν πείθει πως δεν είναι κάποια από όλες τις προηγούμενες ηρωίδες που έχει υποδυθεί. Ο Άλφρεντ/ Νίκος Κουρής, ένας επιτήδειος μικροαπατεώνας που εκμεταλλεύεται τις περιστάσεις και περιστασιακά τις γυναίκες για να απολαύσει τη μποέμ ζωή του, καταφέρνει να μείνει αλώβητος καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης μάλλον γιατί μοιάζει να κάνει τα δικά του αντί να υπακούει στις οδηγίες του σκηνοθέτη. Ο Δημήτρης Ήμελλος χτίζει μια πολύ ενδιαφέρουσα καρικατούρα αποδεικνύοντας ξανά και ξανά τις δυνατότητές του. Η Θέμις Μπαζάκα χάνεται κάπου στη μετάφραση και αποδίδει ένα κωμικό χαρακτήρα με δυσδιάκριτο δραματικό υπόβαθρο.

Ο Ακύλλας Καραζήσης, ο Θεμιστοκλής Πάνου, η Όλγα Δαμάνη και οι υπόλοιποι – εξαιρετικοί κατά τα άλλα ηθοποιοί – του θιάσου κάνουν ειλικρινείς προσπάθειες να βρεθούν σε παραλληλισμό με το κείμενο, τους συμπρωταγωνιστές τους, το ρυθμό αλλά, δυστυχώς, δεν το πετυχαίνουν παρά σε ελάχιστες στιγμές αφού, στην ουσία, ο ρυθμός είναι πολύ χαλαρός και δέσιμο δεν υπάρχει καθόλου στην παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά. Η Τιτίκα Σαρισκούλη, νέα ηθοποιός αν όχι και νεαρής ηλικίας, αξίζει συγχαρητήρια για το σθένος με το οποίο εμφανίστηκε έστω και αργά στο σανίδι αλλά καταφέρνει να είναι απλώς μια αντιπαθητική γριά- στοιχείο που ο ρόλος της έχει ανάγκη αλλά χωρίς καμία διακύμανση. Ωραίες εικόνες, λαμπερές αλλά επιφανειακές και με πολύ χαλαρή σύνδεση είναι η γενική αίσθηση της παράστασης.

Η βασική, όμως, απορία που γεννάται καθώς αποχωρούμε από το τσιμεντένιο κτήριο είναι η εξής: σε ποιους απευθύνεται; Στο εκπαιδευμένο κοινό που νιώθει κάθε μοντερνισμό οικείο, σαν να τον έχει κάπου ξαναδεί; Ή στο κλασικό κοινό που βρίσκεται αντιμέτωπο με μια post modern εκδοχή ενός κλασικού έργου σε χαλαρούς ρυθμούς;

Υ.Γ. Το κοινό του Εθνικού, όσο και αν ανανεώνεται το ρεπερτόριό του και αν πουντιάζει από το φρέσκο αεράκι ανανέωσης που φυσάει τα τελευταία χρόνια, είναι κάπως πιο κλασικό. Το να στέλνεις κυρίες με γούνες σε αποθήκες κάπου στα στενάκια της Πειραιώς, με τσιμεντένια πατώματα και λυόμενες τουαλέτες αποτελεί εγγύηση για το αποτέλεσμα: Ένα άδειο – σχεδόν – θέατρο. Αλλά και για τους νεαρότερους θεατρόφιλους η αναζήτηση μοιάζει με Γολγοθά. Χωρίς σήμανση και ταμπέλες, χωρίς αρίθμηση στους δρόμους, φώτα ή έστω κάτι χαρακτηριστικό που να σε καθοδηγεί σε αυτό το χώρο χρειάζεσαι GPS για να φτάσεις.

Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας
Σκηνοθεσία: Γιάννης Χουβαρδάς
Σκηνικά/ Κοστούμια: Herbert Murauer
Μουσική επεξεργασία: Νίκος Πλάτανος
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Μουσική διδασκαλία: Μελίνα Παιονίδου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Χρυσάνθη Τζίντζου, Γιάννης Σιούτης

Ερμηνεύουν (κατά σειρά εμφάνισης):
Όλγα Δαμάνη, Νίκος Κουρής, Τιτίκα Σαριγκούλη, Γιώργος Γλάστρας, Θέμις Μπαζάκα, Δημήτρης Ήμελλος, Γιώργος Τζαβάρας, Θεμιστοκλής Πάνου, Αγγελική Παπούλια, Κίκα Γεωργίου, Ακύλλας Καραζήσης, Σοφιάννα Θεοφάνους, Γκαλίνα Μπράτουσκα, Λουίζα Κωστούλα, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Νίκος Πλάτανος και έξι παιδιά σε διπλή διανομή.

Ημέρες και ώρες παραστάσεων
23 Οκτωβρίου – 30 Νοεμβρίου
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 9μ.μ.
Κυριακή 7μ.μ.

Τιμή εισιτηρίων
Διακεκριμένη ζώνη: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 27.82 €, ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ 13.91 €
Ζώνη Α: ΚΑΝΟΝΙΚΟ 24.61 €, ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ 13.91 €

Πειραιώς 260, Χώρος Η
Tηλ: 210 3305074
www.n-t.gr

Διάβασε επίσης...
Η Πέτρα Της Υπομονής
Ένα ζωντανό παραλήρημα, αυτό που βιώνει η Νεκταρία Γιαννουδάκη επί σκηνής, μας κρατά καθήμενους για μια ώρα και κάτι στη Μικρή Σκηνή του Θεάτρου Χώρα. Λόγος γεμάτος απορία και αδικία. Έντονος λόγος. Συγκλονιστικός. Την κοιτάζεις αμήχανα, να στέκεται ανήσυχα μέσα στο χρόνιο χάος της και στενάζεις ο ίδιος. Χωρίς καμία ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς 131
Το πολυγραφότατο δίδυμο Ρέππας -Παπαθανασίου μαζί με τα νέα πονήματά τους, κινηματογραφικά και θεατρικά, επαναλαμβάνουν την περσινή επιτυχία τους Φούστα- Μπλούζα για δεύτερη χρονιά.Διαβάστε την παρουσίαση της παράστασης της περασμένης σεζόν από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Κείμενο/ Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανάσίου -Μιχάλης Ρέππας Σκηνικά: Αντώνης Δαγκλίδης Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη Φωτισμοί: Λευτέρης ΠαυλόπουλοςΠαίζουν: Αλέξανδρος ...
Συνέχεια...
Bug | Ομάδα Νάμα
Πώς δημιουργήθηκε η ομάδα ΝΑΜΑ, από πού προέρχεται το όνομα και ποια είναι η μέχρι σήμερα πορεία της; «Νάμα» σημαίνει το σημείο από όπου αναβλύζει το νερό. Η ομάδα δημιουργήθηκε πριν από δεκατέσσερα χρόνια από την σκηνοθέτη Ελένη Σκότη, που είναι καλλιτεχνικός διευθυντής της ομάδας και τον αρχιτέκτονα Γιώργο Χατζηνικολάου, ...
Συνέχεια...
Σοφία Λασκαρίδου: Το Ταξίδι μίας Ζωής
Ο Γιάννης Μαργαρίτης αποφάσισε αυτή τη φορά να ασχοληθεί με ένα ιστορικό πρόσωπο με δυναμική παρουσία στο χώρο της τέχνης στην Ελλάδα. Έκανε έρευνα και έγραψε ένα θεατρικό κείμενο που σχετίζεται με το βίο και την πολιτεία της Σοφίας Λασκαρίδου, της πρώτης γυναίκα που φοίτησε στη Σχολή Καλών Τεχνών το ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Δεν ξέρω πόσοι απο τους χιλιάδες θεατές αυτού του διημέρου πήραν την απόφαση να κατέβουν στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου για να δουν τα πάθη της ερωτοχτυπημένης βασίλισσας της Τροιζήνας και πόσοι για να δουν από κοντά τη ντίβα Έλεν Μίρρεν του Peter Greenaway και της «Βασίλισσας». Ωστόσο μικρή σημασία ...
Συνέχεια...
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Το έργο του Αυστριακού Τόμας Μπέρνχαρτ -γνωστού κυρίως για τα πεζογραφικά έργα του- γράφτηκε το 1984 και παρουσιάστηκε δύο χρόνια αργότερα στο φεστιβάλ του Σάλτσμπουργκ, με τους κορυφαίους ηθοποιούς της σύγχρονης γερμανικής σκηνής Ilse Ritter, Kirsten Dene και Gert Voss.«Έξυπνους ηθοποιούς» όπως τους αποκάλεσε ο συγγραφέας και έδωσε στο έργο ...
Συνέχεια...
Κάτι συμβαίνει στο θέατρο Εμπρός
Στην Αθήνα του σήμερα φαίνεται πώς συμβαίνουν ακόμα σπουδαία πράγματα. Το κοινωνικό και πολιτικό μας ένστικτο έχει αποδείξει, άλλωστε, ότι σε κρίσιμες ιστορικές περιόδους δουλεύει ακατάπαυστα. Ο λόγος αυτή τη φορά για την Κίνηση Μαβίλη και την κατάληψη του θεάτρου Εμπρός, ημέρα Παρασκευή 11-11-11. Η Κίνηση Μαβίλη (Κ.Μ) δημιουργήθηκε το 2010 ...
Συνέχεια...
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς
Ξεκίνησε κάπως σαν πείραμα πριν από 3 χρόνια. Μια παράσταση Δευτερότριτου (κοινό μυστικό πως εκεί κατοικοεδρεύουν οι καλύτερες, τα τελευταία χρόνια), με νεαρούς συντελεστές και διάθεση να περάσουν καλά. Και αυτοί και εμείς.Στην αρχή δεν είχαμε ιδέα. Ακούγαμε για μουσικές, για σάτιρες, χορούς, τραγούδια και ταξίδια στο χώρο και το ...
Συνέχεια...
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Η ομάδα Σύρμα αποδομεί -και συγκομίζει- τον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ, προσπαθώντας να σερβίρει... βυσσινάδα.  Το κλασσικό έργο διαλύεται στα εξ ων συνετέθη, στα συναισθήματα, τις ερωτήσεις, τις προσωπικές πορείες κάθε χαρακτήρα, τις μεγάλες σκηνές και τις μικρές προσωπικές στιγμές, και ανασυντίθεται... κάπως χαοτικά. Το press release του φεστιβάλ που περιγράφει τα "Βυσσινάκια" αυτά ως ...
Συνέχεια...
Καθόλου Καλά
Η Ursula Rani Sarma έγραψε το Καθόλου Καλά-...touched... πριν καλά-καλά αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο. Το έργο της έτυχε αναγνώρισης από το κοινό και τους κριτικούς στο Edinburgh Festival και η συγγραφική καριέρα της νεαρής ιρλανδέζας -με ινδική καταγωγή- είχε αρχίσει. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγραψε και ανέβασε δουλειές της ...
Συνέχεια...
Όταν θα ανάψουν οι μαρκίζες
Η Ελληνική Θεαμάτων μας έχει συνηθίσει εδώ και χρόνια σε πλούσιες παραγωγές, sold out παραστάσεις, ηχηρά ονόματα και επιτυχημένες παραστάσεις που δύσκολα μας περνούν απαρατήρητες. Φέτος βάζει ξανά στο μίξερ τη μαγική συνταγή και φροντίζει το φιλοθεάμων κοινό με αγαπημένες δημιουργίες αλλά και φρέσκιες εκπλήξεις.Όταν θα τινάξετε και τον τελευταίο ...
Συνέχεια...
Ιερά Τέρατα
Τα «Ιερά Τέρατα», γραμμένα από τον Ζαν Κοκτώ το 1939, είναι ένα κατεξοχήν έργο αγάπης. Από τη μια αγάπης για τον τότε (κι ως το τέλος της ζωής του) εραστή του Κοκτώ, Ζαν Μαραί, κι απ' την άλλη, αγάπης για το Θέατρο και τους ανθρώπους του. Χαρακτηριστικό δείγμα μιας από ...
Συνέχεια...
Il Trovatore στο Bios
Για ένα τόσο σημαντικό έργο το αναμενόμενο είναι να σας αραδιάσω πρώτα μερικά στοιχεία, ιστορικά και ενημερωτικά: Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Ρώμη το 1853 και είναι γραμμένη από τον σπουδαίο (και υπερδιάσημο ακόμα και σε όσους ποτέ δεν έχετε ασχοληθεί με το λυρικό θέατρο) ιταλό συνθέτη Giuseppe Verdi σε ...
Συνέχεια...
Σπιρτόκουτο
Το Σπιρτόκουτο του Γιάννη Οικονομίδη σίγουρα το γνωρίζετε. Ανήκετε ή στα μέλη της παρέας που το υποστηρίζουν φανατικά, ή σ'αυτούς που μαίνονται εναντίον του. Αυτό το εξαιρετικό σαμποτάζ στα νεύρα και τις αντοχές μας ως θεατές, αφήνει για λίγο τα dvd (γιατί εκεί κυρίως έδρασε η κινηματογραφική του εκδοχή) και ...
Συνέχεια...
‘Φωνές’ και φέτος στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Τέσσερις συγγενικοί μονόλογοι, τέσσερις μικροί κόσμοι, ασύνδετοι φαινομενικά μεταξύ τους, αλλά με κοινές υπόγειες διαδρομές. Το έργο Παρακολουθώντας σε γκρο πλάν τη ζωή τεσσάρων μοναχικών, κωμικών εκ πρώτης όψεως ανθρώπων, αναγνωρίζουμε δικές μας σκέψεις πολλές φορές ανομολόγητες, δικά μας συναισθήματα που κρύβουμε με επιμέλεια απ' τους δικούς μας ανθρώπους, τους ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
‘Θέατρο Πέρα από τα Όρια’ από την Δευτέρα
Ένα πολύ ενδιαφέρον θεατρικό φεστιβάλ ξεκινάει την ερχόμενη Δευτέρα, για 4η χρονιά από την Αττική Πολιτιστική Εταιρία στο Θέατρο Δημήτρης Χόρν για να νοστιμίσει τις ανοιξιάτικες μέρες μας.19 - 20 ΜαΐουWarum-Warum(Γιατί - Γιατί)O Πήτερ Μπρουκ παρουσιάζει την καινούργια του δουλειά.Μια καινούργια σκηνοθεσία , ένα έργο πάνω σ ένα πολύ παλιό ...
Συνέχεια...
Το Ημερολόγιο Ενός Απατεώνα
Νέος, ωραίος, έξυπνος και χρεωκοπημένος. Ανήκει σε μία αστική που προκειμένου να αναριχηθεί στην γοητευτική Μόσχα του δεύτερου μισού του 19ου αιώνα, χρησιμοποιεί κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο.Συμβιβάζεται, ελίσσεται, κολακεύει, ερωτοτροπεί και, στην κυριολεξία, σέρνεται πίσω από τη διεφθαρμένη μεγαλοαστική τάξη όπου και όπως μπορεί. Παριστάνοντας τον βλάκα, ο Γκλούμπωφ, ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Από τις 7 ΙανουαρίουΗ Χ βρίσκεται στην Υπηρεσία Καταγραφής Φόνων, για να δηλώσει τον 20ό της φόνο.Τον τελευταίο της.Μπλεγμένη σε μια παρεξήγηση θα αναγκαστεί να διαλέξει μεταξύ της ζωής και της υστεροφημίας.Ανάμεσα σε φακέλους και γκισέ μιας τυπικής δημόσιας υπηρεσίας εκτυλίσσεται αυτή η σκοτεινή κωμωδία που μιλάει για την αξία ...
Συνέχεια...
Σιγά τα Αίματα ή Oresteia, the Next Generation
Αθάνατη (αρχαία) ελληνική οικογένεια. Η Μαμά, παρτόλα, ντίβα και κακίστρω, η Θεία ΠΙΟ παρτόλα, ΠΙΟ ντίβα, ΠΙΟ πιο δεν έχει, οι Κόρες ή αγάμητες ή γαμημένες, ο Γιος πέρα βρέχει, ο Πατέρας βρέχει φωτιά στη στράτα του και στα στρατά του, όλοι μαζί singing in the rain, και μές σ'αυτη τη βάρκα ...
Συνέχεια...
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora
Η ανερχόμενη χορογράφος Μέντη Μέγα και η Ομάδα Φοra παρουσιάζουν τη νέα τους δουλειά Μεταπολίτευση, που πραγματεύεται τη συλλογική μνήμη του πρόσφατου παρελθόντος, από τις 16 έως τις 19 Φεβρουαρίου 2012, στη Μικρή Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών. Η νέα δουλειά από τη Μέντη Μέγα και την καλλιτεχνική ομάδα Φora ...
Συνέχεια...
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα
Το πρώτο πιάτο της σεζόν σερβίρεται από το Σταύρο Στάγκο, στο Θέατρο Χώρα.Έναν από τους 6 μονολόγους του Βρετανού συγγραφέα Alan Bennett που συμπεριλαμβάνονται στη συλλογή Talking Heads, προβλήθηκαν το 1987 στην τηλεόραση του BBC - με την πολυβραβευμένη Maggie Smith, γνωστή από τη συμμετοχή της στο Harry Potter και ...
Συνέχεια...
Festen
Θυμάστε εκείνη την περίοδο που στα κινηματογραφικά πηγαδάκια όλοι συζητούσαν για το περίφημο δόγμα 95 και τρέχαμε να παρακολουθήσουμε τι στο καλό εννοούν με αυτό το μανιφέστο εμπράκτως οι συνυπογράφοντες σκηνοθέτες παρακολουθώντας σκανδιναβικό σινεμά από τους πρωτεργάτες της διακήρυξης (οι οποίο και πρώτοι την αποκήρυξαν); Καλύτερο δείγμα δεν υπήρξε από ...
Συνέχεια...
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Show me the way to the next whisky bar. Oh, don’t ask why. Το διάσημο Alabama Song με τα δεκάδες covers έκανε μία από τις πρώτες του εμφανίσεις στην όπερα Η Άνοδος και η Πτώση της Πόλης του Μαχαγκόνι του Bertolt Brecht με τη μουσική, φυσικά, του Kurt Weill τραγουδισμένο από ...
Συνέχεια...
Από την πεζογραφία στη σκηνή
Το πολύ ενδιαφέρον αυτό αφιέρωμα του Ελληνικού Φεστιβάλ περιλαμβάνει παραστάσεις Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών βασισμένες στο συγγραφικό έργο σπουδαίων δημιουργών από όλο τον κόσμο. Πόλεμος και Ειρήνη, Λέων ΤολστόιΑπό το θεατρικό εργαστήρι του Πιοτρ Φομένκο3 - 6 ΙουνίουΠειραιώς 260, Χώρος Δ Μυθιστόρημα-σπουδή πάνω στην ανθρώπινη φύση και στην ελευθερία δράσης, ...
Συνέχεια...
Το ‘Θέατρον’ ανοίγει τις πόρτες του
Θυμάμαι την Πειραιώς πριν πολλά χρόνια, άκομψη, βαριά, νεκρή σχεδόν, με τα κτίρια που πριν στέγαζαν εργοστάσια και βιοτεχνίες και αποθήκες εγκαταλελειμμένα με τα παράθυρα σπασμένα και τα φώτα κλειστά.Μια εικόνα εντελώς διαφορετική από τη σημερινή του δρόμου με τα υπερμεγέθη κέντρα διασκέδασης, την ολοζώντανη ΑΣΚΤ, το Μουσείο Μπενάκη, τα ...
Συνέχεια...
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη
14, 21 & 28 Νοεμβρίου Τέσσερις ηθοποιοί και ένας πιανίστας διασχίζουν το χωροχρόνο του μουσικού θεάτρου και του κινηματογράφου, μέσα από μικρές ιστορίες χαρακτήρων, σ' ένα Καφωδείο του σήμερα, που συνομιλεί με σκιές από το παρελθόν... Τραγούδια από Ξένα μιούζικαλ (Σικάγο, Καμπαρέ, Μούλεν Ρουζ, Μελωδία της Ευτυχίας), από παλιές Ελληνικές ...
Συνέχεια...
Ζήλια σε τρία fax
Τρεις γυναίκες διαφορετικών ηλικιών, η 50χρονη Έλεν, η 35χρονη Γιάννα κι η 22χρονη Ίρις, διασκορπισμένες (κυριολεκτικά και μεταφορικά) στους 30 ορόφους ενός σύγχρονου ουρανοξύστη, μοιράζονται τις εμπειρίες τους από τον ίδιο άντρα, που τυχαίνει να είναι σύζυγος της πρώτης και εραστής των άλλων δύο. Κι όλο αυτό το αλισβερίσι, γίνεται ...
Συνέχεια...
Sold Out η Μήδεια (2) του Δημήτρη Παπαϊωάννου
Το τεράστιο hype που έχει δημιουργηθεί γύρω από την παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου που παρουσιάζεται μετά από 15 χρόνια με διαφορετικούς συντελεστές το ξέραμε! Και είχαμε κατά νου να φροντίσουμε εγκαίρως να προμηθευτούμε εισιτήρια για να θυμηθούμε και εμείς μαζί του «την ευτυχισμένη εκείνη στιγμή» το απόσταγμα της οποίας είχε ...
Συνέχεια...
Η Πέτρα Της Υπομονής
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς
Bug | Ομάδα Νάμα
Σοφία Λασκαρίδου: Το Ταξίδι μίας Ζωής
Ελληνικό Φεστιβάλ | Φαίδρα
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Κάτι συμβαίνει στο θέατρο Εμπρός
Οι ‘Ήρωες’ επιστρέφουν στο Μικρό Παλλάς
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Καθόλου Καλά
Όταν θα ανάψουν οι μαρκίζες
Ιερά Τέρατα
Il Trovatore στο Bios
Σπιρτόκουτο
‘Φωνές’ και φέτος στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
‘Θέατρο Πέρα από τα Όρια’ από την Δευτέρα
Το Ημερολόγιο Ενός Απατεώνα
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Σιγά τα Αίματα ή Oresteia, the Next Generation
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora
Κρεβάτι Ανάμεσα στις Φακές στο Θέατρο Χώρα
Festen
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Από την πεζογραφία στη σκηνή
Το ‘Θέατρον’ ανοίγει τις πόρτες του
Μου Λεν Ρουζ στο Καφωδείο Ελληνικό στη Θεσσαλονίκη
Ζήλια σε τρία fax
Sold Out η Μήδεια (2) του Δημήτρη Παπαϊωάννου