– Δακρύσαμε αποχαιρετώντας το Θέατρου του Νότου – γνωστότερο ως Αμόρε – που μας καλούσε για 17 χρόνια σαν σειρήνα στις πάνω από 100 παραγωγές του που φιλοξενήθηκαν εκεί ψηλά στην Πριγκιπονήσων. Το Μάιο του 2008 η μαρκίζα κατέβηκε και η αφρόκρεμα του ελληνικού θεάτρου που μαζευόταν κάθε χρονιά στις σκηνές του σκορπίστηκε εδώ κι εκεί.

– Σφουγγίξαμε τα δάκρυα, όμως, και αντ’ αυτών καρφιτσώσαμε το χαμόγελο που μας προκαλεί η εξέλιξη ορισμένων θεατρικών σκηνών σε άξιους αντικαταστάτες του. Το Θέατρο του Νέου Κόσμου, το Χώρα, το Επί Κολωνώ, ακόμα και το Bios -και, φυσικά, το Εθνικό όπου μεταφέρθηκαν τα περισσότερα από τα "άστεγα" πλέον παιδιά του Αμόρε – υιοθέτησαν τη λογική του θεάτρου ρεπερτορίου και σκοπό έβαλαν να μας εκπλήσσουν με νέες ομάδες και παραγωγές που ξεχωρίζουν.

– Η έκπληξη α λα μπρατσέτα με την ελπίδα πηγάζει από τις νέες ομάδες. Εκείνες με τα παράξενα ονόματα (AbOvo, Ex Animo κ.α.) με παραστάσεις που ξεχώρισαν για το χιούμορ, την αισιοδοξία και τη φρεσκάδα τους.

– Το Bob Theatre Festival υπέδειξε και ανέδειξε νέες ομάδες τον περασμένο Μάιο στο Θέατρο Χώρα.

– Το Φεστιβάλ Αθηνών εδραιώθηκε για τα καλά ως θεσμός διεθνών προδιαγραφών, με προτάσεις που μας φέρνουν σε άμεση επαφή με τα τελευταία ρεύματα του παγκόσμιου θεάτρου και διεθνείς πρεμιέρες παραστάσεων που ξεχώρισαν και στο εξωτερικό. Οι δύο Άμλετ, για παράδειγμα, που παρουσιάστηκαν και πολλές ακόμα παραγωγές για μια κλεφτή ματιά στην πρωτοπορία των 00’s.

– Η Επίδαυρος, αντίθετα, φέτος σημείωσε μια από τις χειρότερες χρονιές της συγκεντρώνοντας, για πρώτη φορά, τόσες αμφιλεγόμενες παραστάσεις. Με τη Μήδεια του Βασίλιεφ, με τα γιουχαίσματα και της αποδοκίμασίες να συγκεντρώνει τα πυρά κοινού και κριτικών ξεσηκώνοντας θύελλα διαμαρτυριών αλλά και αναζητήσεων για το που αρχίζει και που τελειώνει η ελευθερία του θεατή. Ανάλογη τύχη είχαν και οι Βάτρα-X του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη.

– Οι εκπλήξεις της χρονιάς σημειώθηκαν σε παραστάσεις δωματίου, με τις ουρές να σχηματίζονται όχι μόνο λόγω των περιορισμένων θέσεων, αλλά και γιατί το κοινό μυρίστηκε πως ισχύει τελικά το ουκ εν τω πολλώ το ευ, και παραστάσεις όπως το Ένας στους Δέκα, Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου, Misery, Frida – Φρίντα, Η Ερωτευμένη Νεκρή, η Λαίδη Μάκβεθ του Μινσκ συγκέντρωσαν πλήθος θεατών στα ταμεία τους.

– Πολλοί καλλιτέχνες επικεντρώθηκαν σε θέματα πολιτικοκοινωνικά με ιδιαίτερη ευαισθησία στον τομέα της μετανάστευσης.
Ένας στους Δέκα, Nordost, Η μέθοδος Γκρόνχολμ. Το ελληνικό θέατρο δείχνει να προβληματίζεται και σε καιρούς δύσκολους να ανοίγει τα μάτια του και τα αφτιά του σε όλα όσα μαστίζουν τον κόσμο, χωρίς να αφήνουν -ευτυχώς- ασυγκίνητο και το κοινό.

– Θάνατοι που άφησαν το ελληνικό θέατρο πιο φτωχό. Από τη Μεγάλη Κυρία – σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής- Βέρα Ζαβιτσιάνου ως την αιφνίδια απώλεια της νέας δύναμης του Κωνσταντίνου Παπαχρόνη.

– Οι εναλλακτικοί χώροι εμπλουτίστηκαν. Από τις αποθήκες και τα γκαράζ στα οποία ήδη ήμασταν συνηθισμένοι μεταφερθήκαμε σε παλιά αρχοντικά, δημόσιες διαβάσεις, ράγες τρένου, τουαλέτες κλαμπ, αυλές εκκλησιών κάτω από τα αστέρια στα νησιά. Όπου χωρούν καρέκλες, χωράει και μια παράσταση.

– Super θεάματα του εξωτερικού με υπέρλαμπρα σκηνικά και εντυπωσιακά κοστούμια όπως Beauty and the Beast, Mamma Mia και ένα σωρό άλλες με τις οποίες εντρυφήσαμε στις υπερπαραγωγές του Broadway (έστω και από τις touring παραγωγές τους).

Διάβασε επίσης...
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου
Το Φεστιβάλ Αθηνών φιλοδοξεί τα τελευταία χρόνια να αποτελέσει έναν προσιτό και προσβάσιμο πολιτιστικό πυρήνα, ενισχύοντας το άνοιγμα στις περιθωριοποιημένες ομάδες και φέρνοντας το ελληνικό κοινό πιο κοντά στην καλλιτεχνική δημιουργία.Για το σκοπό αυτό φέτος προσφέρει χαμηλότερες τιμές στο Ηρώδειο και την Πειραιώς 260, δωρεάν εκδηλώσεις και παραστάσεις (εικαστικά, Τροχόσπιτο, ...
Συνέχεια...
Καλιγούλας
Ιδιαίτερες συστάσεις για τον Γάιο Καίσαρα δεν χρειάζονται. Στην ιστορία έμεινε ως ένας από τους πιο κυνικούς, σκληρούς -και εν μέρει παρανοϊκούς - μονάρχες που κυβέρνησαν ποτέ τον πολύπαθο ρωμαϊκό λαό. Το παρατσούκλι Καλιγούλας (= μικρή στρατιωτική μπότα) το τσίμπησε από τα αστεία των στρατιωτών ανάμεσα στους οποίους μεγάλωσε με ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Fragments | Peter Brook
Όταν συναντιούνται δυο από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του 20ου αιώνα, δε λες πολλά. Ούτε για το ποιος είναι ο ένας ή ο άλλος, ούτε για το τι είναι αυτό που προκύπτει από τη συνάντηση. Απλά ευγνωμονείς την τύχη σου (και την Αττική Πολιτιστική Εταιρία) για την ευκαιρία σου να απολαύσεις ...
Συνέχεια...
Αστραξίδι
... Όταν βλέπεις στο ουρανό ένα αστέρι να πέφτει, κάνεις μια ευχή. ... Όταν είσαι ψαράς και το αστέρι αυτό, μαζί με άλλα πολλά πέφτουν μέσα στα δίχτυα σου, τα μαζεύεις στο τσουβάλι σου και ξεκινάς να τα πουλήσεις στο μεγάλο παζάρι στην κορυφή των Άλπεων. ... και όταν είσαι ταλαντούχος νέος ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για τους ‘Δύο Τρελούς-Τρελούς Παραγωγούς’
Πολυπράγμων ο Σταμάτης Φασουλής, φέτος δε σταματάει να εμφανίζει παραστάσεις παντού. Και επειδή απορούσαμε και εμείς αν θα βρεθεί κάποιος να κάνει την ελληνική μεταφορά του super επιτυχημένου μιούζικαλ «The Producers» των Mel Brooks και Thomas Meehan μας έδωσε την απάντηση ο ίδιος ανεβάζοντάς το με θίασο περίλαμπρο και οικείο ...
Συνέχεια...
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων και το Θέατρο Δωματίου παρουσιάζουν στο Παλλάς, στις 18 Νοεμβρίου, για μία μόνο παράσταση, το γνωστό από τον κινηματογράφο και το θέατρο έργο του Τενεσί Ουίλιαμς «Λεωφορείο ο Πόθος», σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου με την Όλια Λαζαρίδου στο ρόλο της Μπλανς Ντιμπουά.Η παράσταση ήταν μια παραγωγή της ...
Συνέχεια...
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
Το «Τρίπτυχο», που ανήκει στα τελευταία έργα της Έντνα Ο' Μπράιαν, είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό έργο με έντονα στοιχεία ειρωνείας, σαρκασμού και χιούμορ. Σ΄ όλη τη διάρκεια τού, κυριαρχούν έντονα τρία συναισθήματα: Λαγνεία, ζήλια, επιθυμία. Θέμα του το αιώνιο πρόβλημα του τι είναι αγάπη και πώς αυτή μπορεί να γίνει ...
Συνέχεια...
Παπακαλιάτης – Ζούνη στις Ανθρώπινες Φωνές του Jean Cocteau
Στο πλαίσιο της έκθεσης «Ο Jean Cocteau Στην Ελλάδα» που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη παρουσιάστηκαν τρία μονόπρακτα σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή και επεφύλαξαν μια ευχάριστη έκπληξη που επαναλαμβάνεται για λίγες παραστάσεις φέτος και πάλι στη σκηνή του Θέατρου Χορν και λίγο προτού ξεκινήσει η προγραμματισμένη (σε επανάληψη) παράσταση «Το τρέντι ...
Συνέχεια...
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Από την περιπέτεια της Κατσαρίδας στο Μέρος Ι του Μόνο Την Αλήθεια και από εκεί στην παιδική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με την Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου ο Βασίλης Μαυρογεωργίου μας άφησε καιρό σε αγωνία για τη συνέχεια της ιστορίας του Μόνο Την Αλήθεια και ελπίζουμε η αναμονή να άξιζε ...
Συνέχεια...
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri – Φεστιβάλ Αθηνών
Έχει ο κόσμος γυρίσματα. Ναι, αυτό είναι όντως ένα τεράστιο, ύψους 8 μέτρων, περιστρεφόμενο, αιωρούμενο σπίτι. Υπομονή, θα φτάσουμε και σε αυτό. Πρώτα ας καλύψουμε τις άγνωστες λέξεις του τίτλου: Ο Martin Zimmermann (χορογράφος) μαζί με τον Dimitri de Perrot (συνθέτη) έρχονται από την Ελβετία και αποτελούν ένα από τα πιο ανατρεπτικά και διεθνώς καταξιωμένα ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου – 28 Οκτωβρίου
Μετά το σπίτι του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στα Εξάρχεια, το οποίο διάλεξαν για να ανεβάσουν μια παράσταση διαφορετική και ιδιαίτερη επικεντρωμένη στον ποιητή με τίτλο "Καρδιά με Κόκαλα. Βίος και Πολιτεία του ποιητή Ναπολέοντα Λαπαθιώτη" - και ήταν το πιο ταιριαστό σκηνικό για να φιλοξενήσει το στόχο τους, η ομάδα Όχι ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20 Διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
4ο Φεστιβάλ Θεάτρου Δρόμου
Πες, γκρινιάζεις και εσύ όσο εγώ που στους δρόμους του χάους που λέγεται Αθήνα δεν κυκλοφορεί ελεύθερη τέχνη; Επειδή δεν είμαστε οι μόνοι που αναπολούμε εκείνες τις μέρες του 2004 όχι τόσο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες όσο για όλα εκείνα τα έργα τέχνης που στόλιζαν τους δημόσιους χώρους της Αθήνας ...
Συνέχεια...
Πάγωσε η λίμνη
... Και τα χαμόγελα στα στόματα όσων για πολλοστή φορά προσπάθησαν να μη μείνουν με το παράπονο πως την έχασαν (όπως μας απειλούσε ο Αλέξης Κωστάλας και το μότο της αφίσας).Εκτός από τις διπλές ακυρώσεις της Κυριακής και το προγραμματισμένο ρεπό (να ξεκουραστούν και τα πτηνά μετά από τόσο κόπο) ...
Συνέχεια...
Σφαγείο
Οι αραβοϊσραηλινές συρράξεις δεν είναι ούτε φρέσκα νέα, ούτε καινούργιο φαινόμενο. Η τεταμένη κατάσταση στη Μέση Ανατολή είναι πλέον status quo. Κι όσο κι αν κανείς δεν καταλαβαίνει γιατί, όσο κι αν όλοι αποδοκιμάζουμε και καταφερόμαστε, επίσημες θέσεις δεν υπάρχουν. Η μάλλον υπάρχουν κι είναι οι γνωστές πολιτικές μεσοβέζικες μιας ...
Συνέχεια...
Το Κτήνος στο Φεγγάρι
Όταν το Κτήνος στο Φεγγάρι, του Richard Kalinoski, ανέβηκε πριν δέκα χρόνια στην Αθήνα, έγινε - ομολογουμένως όχι άδικα - η παράσταση της χρονιάς. Μια από τις πρώτες γόνιμες συνεργασίες του πολύ καλού Δημήτρη Τάρλoου με τον Στάθη Λιβαθινό, αλλά και εναρκτήρια παράσταση της νεοσύστατης τότε εταιρίας ΔΟΛΙΧΟΣ, ήταν ο ...
Συνέχεια...
‘Δεν τον περίμεναν: η επιστροφή’ στην Αθηναϊδα 5-8 Μαΐου -Κερδίστε προσκλήσεις
Το σαλόνι μιας οικογένειας. Μεσημέρι. Φαγητό. Τηλεόραση. Το τηλέφωνο χτυπάει. Κανείς δεν το σηκώνει. Είναι εκείνος που παίρνει; Πού ήταν τόσον καιρό; Και το κενό που άφησε, με τι έχει γεμίσει;Μια performance της One Way-Eutopia με θέμα την επιστροφή, επηρεασμένη από τον πίνακα του Ρώσου ζωγράφου του 19ου αιώνα Ίλια ...
Συνέχεια...
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Η διαφορά με την υπερ-επιτυχημένη off Broadway παράστασηI Love You, You're Perfect, Now Change των Joe di Pietro-Jimmy Roberts και αυτής εδώ της ελληνικής εκδοχής είναι βασικά μία: εκεί ξέρουν να τραγουδάνε, εδώ όχι. Και τι πιο λογικό για ένα σπονδυλωτό θεατρικό με σκετσάκια για τις σχέσεις των δύο φύλων ...
Συνέχεια...
‘Mind The Gap’ στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μind The Gap στις 18 & 19 Μαΐου Στο σταθμό του ηλεκτρικού στο Θησείο γράφει με τρομακτικά γράμματα ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΚΕΝΟ. Στο ποιο;Η ομάδα ARTNO παρουσιάζει μια παράσταση που...θυμίζει devised theatre...θυμίζει performanceθυμίζει κι εκείνο το βιβλίο που έχει πέσει πίσω από τη βιβλιοθήκη θυμίζει και μια ταινία που μιλάει για ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για ‘Το Κλουβί Με Τις Τρελλές’
Με πωλήσεις εισιτηρίων που ξεπερνούν τις 70.000 το «Κλουβί με τις Τρελλές» μπαίνει στην τελική ευθεία των παραστάσεών του, που θα διαρκέσουν μέχρι την Κυριακή 31 Μαΐου 2009.Η παράσταση έκανε πρεμιέρα στις 6 Μαρτίου 2009 σε μετάφραση και σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.Πρωταγωνιστούν οι: Σταμάτης Φασουλής, Γιάννης Μπέζος, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Θόδωρος Κατσαφάδος, ...
Συνέχεια...
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Την Όλγα και τον Γιάννη τους έχετε γνωρίσει πίσω από την μπάρα του Kinky όπου σας έχουν σερβίρει πολλά πολλά ποτά και σας έχουν προσφέρει πολλή και καλή μουσική. Τους έχετε δει και αλλού, σε θεατρικές σκηνές και κινηματογραφικά πανιά και ο καιρός έφτασε να εγκαινιάσουν τον χώρο τους, το ...
Συνέχεια...
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
Αφού κατάφερε μέσ' στο χειμώνα να κάνει να αστράψουν δεκάδες χαμόγελα των θεατών του Coronet που παρακολουθούσαν τα -οικεία- καμώματα της ζωής του, ο Σωτήρης aka Caveman αποφάσισε να ταξιδέψει φέτος το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας.Την ιστορία κάπου την έχετε ξανακούσει.Ένας θεαματικός καβγάς και ο Caveman καταλήγει στο ...
Συνέχεια...
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι Πουριτανοί-σοβαρό μελόδραμα σε τρία μέρη- είναι η τελευταία όπερα του Βιντσέντσο Μπελλίνι. Το ποιητικό κείμενο του Κάρλο Πέπολι βασίζεται στο θεατρικό "Στρογγυλοκέφαλοι και ιππότες" (1833) των Ζακ-Αρσέν-Πολυκάρπ-Φρανσουά Ανσελό και Ζοζέφ Ξαβιέ Μπονιφάς, του επονομαζόμενου Σαιντίν. Η όπερα διαδραματίζεται στο Πλίμουθ τον 17ο αιώνα κατά τη διάρκεια του Αγγλικού Εμφυλίου. ...
Συνέχεια...
‘Μια νύχτα χάρισμά σου’ στο Θέατρο στο Τροχόσπιτο
Αν σε μια βόλτα σας στον πεζόδρομο του Θησείου στις 7 & 8 Ιουνίου πέσετε πάνω σε ένα all star cast σε ρόλους διαφορετικούς, μάλιστα, από ότι τους έχετε συνηθίσει μην εκπλαγείτε. Είναι η φετινή παράσταση του Τροχόσπιτου που στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου αράζει φέτος στον ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Ο «Άρντεν από το Φέβερσαμ» είναι από τα λιγότερο παιγμένα και πιο μυστηριώδη έργα της εποχής του. Υπάρχει, μάλιστα, μεγάλη έριδα ως προς την προέλευσή του. Έχει κατά καιρούς αποδοθεί στον Shakespeare - ο ίδιος έπαιξε στην παράσταση-, στον Christofer Marlowe και πρόσφατα στον Thomas Kyd. Το έργο είναι εμπνευσμένο ...
Συνέχεια...
Μερικές σκέψεις για το Εφήμερο των Εφήμερων
Εδώ και μέρες παλεύω να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να εκφράσω τι αισθάνθηκα- εννοείται πως δεν διανοούμαι καν να γράψω κριτική-παρακολουθώντας την τελευταία πολύωρη παραγωγή του Θεάτρου του Ήλιου. Θυμάμαι ακόμη τα ξημερώματα της Κυριακής που επέστρεφα σπίτι άυπνη μα τόσο ευτυχισμένη, παρόλο που στο μεγάλο διάλειμμα ανάμεσα στα ...
Συνέχεια...
Eldorado
O Marius von Mayenburg είναι Γερμανός θεατρικός συγγραφέας, μεταφραστής και τα τελευταία 9 χρόνια υπεύθυνος δραματουργίας της πολύ σημαντικής Βερολινέζικης σκηνής Schaubühne am Lehniner Platz. Είναι επίσης ένα από τα πιο ανερχόμενα και πολλά υποσχόμενα αστέρια στον πλανήτη «ευρωπαϊκό θέατρο». Ο Κωνσταντίνος Γιάνναρης είναι Έλληνας βραβευμένος κινηματογραφικός σκηνοθέτης. Οι δυο ...
Συνέχεια...
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των Βραβείων Χορν & Μερκούρη 2010
Δέκα χρόνια συμπληρώνει φέτος ο θεσμός που εμπνεύστηκε ο Σταμάτης Φασουλής και αγκαλιάστηκε από τους θεατρόφιλους ανεξαρτήτως επαγγέλματος (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατές, κριτικούς). Ο ίδιος, περήφανος για την θέσπισή του, δήλωσε στην 10η απονομή των βραβείων «Είναι ο,τι σημαντικότερο έχω κάνει μέχρι σήμερα στο θέατρο». Τα φετινά βραβεία Δημήτρης Χορν δόθηκαν ...
Συνέχεια...
¶ντζελα Μπρούσκου – Παρθενόπη Μπουζούρη | Blasted
Γιατί επιλέξατε να ανεβάσετε το έργο BLASTED, που ασχολείται με την βία, στο τέλος μιας χειμερινής σεζόν, η οποία χαρακτηρίσθηκε από παραστάσεις παρόμοιας θεματολογίας; ¶ντζελα Μπρούσκου: Το νούμερο ένα αυτή την στιγμή στην ανθρωπότητα είναι το θέμα της βίας. Είναι πολύ φυσικό όταν ο άνθρωπος ζει σε έναν τέτοιο κόσμο ...
Συνέχεια...
Δωρεάν εισιτήρια σε ανέργους από το Φεστιβάλ Αθηνών
Καλιγούλας
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Fragments | Peter Brook
Αστραξίδι
Πρεμιέρα σήμερα για τους ‘Δύο Τρελούς-Τρελούς Παραγωγούς’
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
Παπακαλιάτης – Ζούνη στις Ανθρώπινες Φωνές του Jean
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Zimmermann & de Perrot, Hans was Heiri –
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου –
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20
4ο Φεστιβάλ Θεάτρου Δρόμου
Πάγωσε η λίμνη
Σφαγείο
Το Κτήνος στο Φεγγάρι
‘Δεν τον περίμεναν: η επιστροφή’ στην Αθηναϊδα 5-8
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
‘Mind The Gap’ στο Glam Bar – Κερδίστε
Τελευταίες παραστάσεις για ‘Το Κλουβί Με Τις Τρελλές’
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής
‘Μια νύχτα χάρισμά σου’ στο Θέατρο στο Τροχόσπιτο
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Μερικές σκέψεις για το Εφήμερο των Εφήμερων
Eldorado
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των
¶ντζελα Μπρούσκου – Παρθενόπη Μπουζούρη | Blasted