«Δεν γίνεται να βρούμε λύση στο ανυπόφορο, και μόνο το ανυπόφορο είναι βαθιά τραγικό, βαθιά κωμικό, και απαραίτητα θέατρο»
Ιονέσκο

«Το Μάθημα», «Η Φαλακρή Τραγουδίστρια» και «Οι Καρέκλες», τρία μονόπρακτα του Ιονέσκο σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και μετάφραση Ερρίκου Μπελιέ ανεβαίνουν αυτή την περίοδο και έως τις 23 Μαρτίου στο Θέατρο Αργώ.

Ο Γιάννης Κακλέας με τους ηθοποιούς του από την «Ομάδα Θέαμα», χαρακτηρίζονται για την ανατρεπτικότητα, την πρωτοπορία και την ζωντάνια της δουλειάς τους. Αυτή τη φορά, κάνουν κατάληψη στο θέατρο Αργώ και συνεργάζονται με την Αιμιλία Υψηλάντη, ηθοποιό μιας άλλης γενιάς, παρουσιάζοντας τρία από τα πλέον γνωστά μονόπρακτα του Ιονέσκο, βασικού εκπρόσωπου του Θεάτρου του Παραλόγου.

Το «Ιονέσκο live» είναι μια ανατρεπτική παράσταση σύγχρονης γραφής, που χρησιμοποιεί ευρέως την τεχνολογία και τα πολυμέσα, με δύο επίπεδα προβολών video art.

Το Μάθημα, γράφτηκε το 1950 και συνεχίζει την προβληματική που ο συγγραφέας είχε ξεκινήσει δύο χρόνια νωρίτερα, με την Φαλακρή Τραγουδίστρια. Θέμα του η αδυναμίαεπικοινωνίας των ανθρώπων. Ο Ιονέσκο επιτίθεται στα απολιθωμένα γλωσσικά σχήματα, τα οποία εκφράζουν τον κομφορμισμό και την έλλειψη εσωτερικότητας της αστικής κοινωνίας, επιχειρώντας μέσα από την ανανέωση της γλώσσας, την πραγμάτωση ενός γενικότερου οράματος, για τον ¶νθρωπο, την Τέχνη και τον Κόσμο.

Ένας ηλικιωμένος καθηγητής που παραδίδει μαθήματα γεωγραφίας, αριθμητικής και γλωσσολογίας σε νεαρές κοπέλες, βρίσκεται στο σπίτι όπου μένει με την υπηρέτρια του, και διδάσκει μια νεαρή μαθήτρια. Η ιδιόρρυθμη μαθήτρια, ξέρει πολύ καλά την μαθηματική πράξη της πρόσθεσης, δεν μπορεί όμως να συλλάβει την πράξη της αφαίρεσης. Παράλληλα, έχει την ικανότητα να πολλαπλασιάσει σε ελάχιστο χρόνο αστρονομικά ποσά, γιατί όπως λέει στον καθηγητή έχει μάθει απέξω όλους τους πιθανούς πίνακες πολλαπλασιασμού, αλλά ξέρει να μετράει μόνο μέχρι το δεκάξι. Η υπηρέτρια δυναστεύει τον καθηγητή σαν να είναι γιος της και ο καθηγητής ασκεί μια περίεργη επιβολή στην μαθήτριά του. Η μαθήτρια στην αρχή του έργου, πρόθυμη, εργατική και ζωηρή, χάνει σιγά-σιγά τη ζωντάνια της όταν ο αρχικά δειλός και νευρικός καθηγητής, αποκτά σιγά-σιγά αυτοπεποίθηση και κυριαρχεί πάνω της. Το τελικό σύμπτωμα για την κατατρόπωση της μαθήτριας αρχίζει από τη στιγμή που ένας άγριος πονόδοντος, την οδηγεί σταδιακά σε μια πλήρη σωματική υποταγή απέναντι στον καθηγητή, ο οποίος ανενόχλητος θα βυθίσει το μαχαίρι του στο σώμα της παθητικής μαθήτριας. Πρόκειται για τον τεσσαρακοστό φόνο της ημέρας, ενώ το έργο τελειώνει με την άφιξη της τεσσαρακοστής πρώτης μαθήτριας, καθώς όλα δείχνουν ότι θα έχει και αυτή την ίδια τύχη.

Η Φαλακρή τραγουδίστρια, έργο σταθμός στην ιστορία του Θεάτρου του Παραλόγου, είναι το πρώτο θεατρικό έργο του Ευγένιου Ιονέσκο. Γράφτηκε το 1948, και πήρε τον τίτλο του από τον πρώτο ηθοποιό που έπαιξε τον ρόλο του πυροσβέστη.

Μέχρι τότε το έργο ήταν ανώνυμο ή είχε διάφορους τίτλους, όπως: Βρέχει σκύλους και γάτες, Αγγλική ώρα, Τα αγγλικά άνευ διδασκάλου.

Η έναρξη του μονόπρακτου γίνεται στο σαλόνι ενός εγγλέζικου αστικού σπιτιού, όπου ένα εγγλέζικο ζευγάρι, ο κύριος και η κυρία Σμιθ, κάθεται πλάι στο εγγλέζικο τζάκι τους. Ο κύριος Σμιθ καπνίζει την εγγλέζικη πίπα του διαβάζοντας την εγγλέζικη εφημερίδα του, και η κυρία Σμιθ, καθισμένη στην εγγλέζικη πολυθρόνα της, μαντάρει τις εγγλέζικες κάλτσες της.

Μετά από μια μεγάλη διάρκεια εγγλέζικης σιωπής, και αφού το εγγλέζικο ρολόι του τοίχου, που δείχνει πάντα την αντίθετη ώρα απ΄ αυτή που είναι, χτυπήσει δεκαεπτά εγγλέζικες φορές, ο κύριος και η κυρία Σμιθ, επιδίδονται σ΄ έναν τετριμμένα καθημερινό και παράλογο διάλογο. Δέχονται την επίσκεψη ενός φιλικού τους ζευγαριού, του κυρίου και της κυρίας Μάρτιν, οι οποίοι αν και είναι σύζυγοι που βλέπονται και μιλάνε καθημερινά, δεν αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλον. Μετά από πολλές συζητήσεις, σκέψεις και συσχετισμούς γεγονότων, αφού διαπιστώνουν πολλές «συμπτώσεις», αντιλαμβάνονται την μεταξύ τους σχέση.

Τα διανοητικά ταραγμένα ζευγάρια, έρχεται να ταράξει ακόμη περισσότερο, ένας απρόσκλητος πυροσβέστης ο οποίος καταφθάνει και διηγείται απίθανες ιστορίες, όπως εκείνη που ένα μοσχαράκι έφερε στον κόσμο μια αγελάδα. Σε λίγο φεύγει για να προλάβει μια πυρκαγιά η οποία θα ξεσπάσει σε τρία τέταρτα και δεκαέξι δευτερόλεπτα ακριβώς στην άλλη άκρη της πόλης, αφού πρώτα ρωτήσει τους παρευρισκόμενους τι απέγινε η φαλακρή τραγουδίστρια, και πάρει την απάντηση πως χτενίζεται πάντα με τον ίδιο τρόπο.

Τα ζευγάρια ξαναρχίζουν την κουβέντα τους, ανταλλάσσοντας εξωφρενικές κοινοτοπίες που καταλήγουν σε ουρλιαχτά, ενώ το έργο τελειώνει με την κυρία Μάρτιν να επαναλαμβάνει τα πρώτα λόγια του έργου, δίνοντας τη δυνατότητα να ξαναρχίσει το μονόπρακτο από την αρχή.

Το έργο είναι μια επίθεση ενάντια σ’ αυτό που ο Ιονέσκο αποκαλούσε παγκόσμιο μικροαστισμό, προσωποποίηση παραδεδεγμένων ιδεών και συνθημάτων, ‘πανταχού παρών’ κονφορμισμό.

Οι Καρέκλες, μονόπρακτο γραμμένο από τον Ευγένιο Ιονέσκο το 1951, ένα από τα οξύτερα και δυναμικότερα έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, μιλάει για το αδύνατον της ανθρώπινης επικοινωνίας και το αμετάδοτο κάθε εμπειρίας.

Στον πύργο ενός ερημικού νησιού, ζουν απομονωμένοι ένας ενενηνταπεντάχρονος άντρας με την ενενηντατετράχρονη γυναίκα του. Ο άντρας, που εργάζεται σαν θυρωρός του ακατοίκητου πύργου, θέλει να μεταδώσει ένα βαρυσήμαντο μήνυμα στην ανθρωπότητα. Ένα μήνυμα που περιέχει το απαύγασμα των γνώσεων και των εμπειριών από την μακρόχρονη ζωή του.

Το ζευγάρι έχει καλέσει στον πύργο πολλούς διακεκριμένους επισκέπτες, και περιμένει την άφιξη τους. Έχει επίσης προσκαλέσει ένας επαγγελματία ομιλητή για τη μετάδοση του μηνύματος, μια και ο γέρος άντρας δεν τα καταφέρνει τόσο καλά στα λόγια. Οι καλεσμένοι φτάνουν σιγά-σιγά, αλλά ούτε φαίνονται ούτε ακούγονται από τους θεατές. Το ηλικιωμένο ζευγάρι όμως γεμίζει τη σκηνή με καρέκλες για να καθίσουν οι επισκέπτες.

Οι καρέκλες, όσο περνάει η ώρα, κατακλύζουν τη σκηνή, πράγμα που σημαίνει ότι οι αόρατοι επισκέπτες γίνονται όλο και περισσότεροι. Οι γέροι συζητούν με τους καλεσμένους, οι οποίοι έχουν γίνει τόσο πολλοί, ώστε να μην μπορούν πια εύκολα να κυκλοφορήσουν ανάμεσά τους.

Ανάμεσα τους βρίσκεται και ο ίδιος ο Αυτοκράτορας. Όλα πια είναι έτοιμα για την άφιξη του Ομιλητή. Όταν ο Ομιλητής, το μόνο πραγματικό πρόσωπο του έργου εκτός με το ζευγάρι, έρχεται, ο γέρος μαζί με τη γυναίκα του, αυτοκτονεί πέφτοντας στη θάλασσα από το παράθυρο του πύργου. Ο Ομιλητής, μόνος μπροστά σ΄ ένα πλήθος από άδειες καρέκλες, κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες για να μιλήσει, αλλά είναι κωφάλαλος. Από το στόμα του βγαίνουν μόνο ασυνάρτητοι ήχοι. Στην προσπάθεια του να μεταδώσει το μήνυμα, δοκιμάζει να το γράψει στον πίνακα. Αυτό που τελικά γράφει, δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μουντζούρες και ορνιθοσκαλίσματα.

Μετάφραση: Ερρίκος Μπελιές
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Μουσική: Ιάκωβος Δρόσος
Κοστούμια: Ειρήνη Τσακίρη
Χοριγραφία: Κυριάκος Κοσμίδης
Βίντεο: Πίνδαρος Ανδριόπουλος, Χάρης Λαλούλης
Φωτισμοί: Γιώργος Τέλλος

Παίζουν: Αιμιλία Υψηλάντη, Κώστας Φλωκατούλας, Βάνα Πεφάνη, Γιάννης Στεφόπουλος, Γιώργος Γιαννούτσος, Νικολίνα Μουαΐμη

Ημέρες και Ώρες Παραστάσεων
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9μ.μ.
Σάββατο 6.30μ.μ. (λαϊκή απογευματινή)
Κυριακή 8 μ.μ.

Τιμή Εισιτηρίου
Τετάρτη, Πέμπτη 20 ¤
Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 22 ¤,
Λαϊκή απογευματινή Σαββάτου 18 ¤
Φοιτητικό/εκπτωτικό 15 ¤.

Θέατρο Αργώ
Ελευσινίων 15, (Μετρό Μεταξουργείο)
Τηλ: 210 5201684
www.argotheater.gr

Διάβασε επίσης...
Arc For Dance
Ενδιαμέσως του Φεστιβάλ Χορού του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων ένα ακόμα μικρότερης διάρκειας -και συμμετοχών- αλλά εξίσου ενδιαφέρον φεστιβάλ χορού κάνει την εμφάνισή του στο Θέατρο Δίπυλον.Στόχος του να γνωρίσει την πολύπλευρη τέχνη του χορού στο ευρύ κοινό, παρουσιάζοντας κάθε χρόνο διαφορετικούς δημιουργούς με διαφορετικό ύφος και επιρροές. Στη φετινή πρώτη ...
Συνέχεια...
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο Φούρνος
To 2003 τα media ασχολήθηκαν εκτενώς με την υπόθεση της Rachel Corrie, μιας Αμερικανίδας που έχασε τη ζωή της στη Λωρίδα της Γάζας προσπαθώντας να σώσει το σπίτι ενός Παλαιστίνιου από Ισραηλινή επιχείρηση κατεδάφισης - δολοφονήθηκε από τον οδηγό μπουλντόζας που προσπαθούσε να γκρεμίσει το σπίτι με το Κατερπίλαρ D-9 ...
Συνέχεια...
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Η διαφορά με την υπερ-επιτυχημένη off Broadway παράστασηI Love You, You're Perfect, Now Change των Joe di Pietro-Jimmy Roberts και αυτής εδώ της ελληνικής εκδοχής είναι βασικά μία: εκεί ξέρουν να τραγουδάνε, εδώ όχι. Και τι πιο λογικό για ένα σπονδυλωτό θεατρικό με σκετσάκια για τις σχέσεις των δύο φύλων ...
Συνέχεια...
Ο Μπακαλόγατος και η κυκλοφοριακή συμφόρηση της πλατείας Καρύτση συνεχίζεται
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση της πλατείας Καρύτση συνεχίζεται και μετά το Πάσχα. Αν τυχόν έχετε προσέξει τα αυτοκίνητα παρκαρισμένα το ένα πάνω στο άλλο και τις ατελείωτες ουρές στη Χρήστου Λαδά ίσως να έχετε φανταστεί πως υπαίτιος για όλον αυτό το χαμό δεν είναι άλλος από τον Μπακαλόγατο. Ο Ζήκος ζει ...
Συνέχεια...
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε προσκλήσεις
«Είμαι από πολύ ψηλή γενιά για να γίνω κτήμα, για να γίνω δεύτερης σειράς στη εξουσία άλλων,ή χρήσιμος υπηρέτης και όργανο σε όποιο κράτος ισχυρό πάνω σ' αυτή τη γη.»Shakespeare«Κing John»Το έργοΈνας εργάτης εργοστασίου, μετά από πολλά χρόνια αφοσίωσης και υποδειγματικής εργασίας, παθαίνει κρίση αμόκ εξαιτίας ενός εργασιακού ατυχήματος συναδέλφου. ...
Συνέχεια...
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο Αργώ Studio – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μια παράσταση σαν παιχνίδι αναζήτησης, σαν μέσα σε λαβύρινθο, ένα «ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις» για κάτι, που, όπως λέει το μικρό κορίτσι της ιστορίας, μπορεί να μοιάζει με ομπρέλα ή ελέφαντα. Βέβαια ο κύριος Κ θα εμφανιστεί τελικά. Κάπου αλλού. Κι η παράσταση θα τελειώσει. Κάπου αλλού, όμως, ...
Συνέχεια...
‘Η Ελένη’ στο Θέατρο Συνεργείο από την ομάδα ΑΣΙΠΚΑ – Κερδιστε προσκλήσεις!
"Μη φύγεις. Μείνε λίγο ακόμα. Έχω τόσον καιρό να μιλήσω. Κανείς δεν έρχεται πια να με δει. Βιάστηκαν όλοι να φύγουν. Τόδα στα μάτια τους - βιαζόνταν όλοι να πεθάνω. Δεν κυλάει ο χρόνος. Οι δούλες με μισούν. Ακούω τις νύχτες να μου ανοίγουν τα συρτάρια, να παίρνουν τις δαντέλες, ...
Συνέχεια...
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων
Οι κλασικές - όχι πια τόσο αστείες, ούτε και τόσο γουστόζικες - παρεξηγήσεις του Σαίξπηρ: ένας πατέρας ξεβράζεται στις όχθες εχθρικής παραλίας και αντιμετωπίζει την ποινή του θανάτου αν δεν καταφέρει να μαζέψει ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Αυτός προσπαθεί να βρει το γιο του, τελικά βρίσκει αυτόν και το δίδυμο ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Ο Τ. Σ. Έλιοτ καταπιάνεται στο «Κοκτέιλ Πάρτυ» με τα προβλήματα του γάμου, των κατακερματισμένων και συγκρουσιακών σχέσεων, των μεγάλων εσωτερικών διλημμάτων, της προσωπικής απομόνωσης. Πρόκειται για ένα έργο δυνατό, με ευφυείς και κοφτερούς διαλόγους, το οποίο επέλεξε να ανεβάσει η Βαρβάρα Μαυρομάτη, γιατί «αναφέρεται σε θέματα που μας ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
‘Ταξίδι γύρω από τη χύτρα μου’ με τον Σταμάτη Γαρδέλη στο Θέατρο της Ημέρας
Ο Σταμάτης Γαρδέλης είναι εδώ, σε περίπτωση που αναρωτιέστε που στο καλό χάθηκε αυτό το παιδί! Και για το καλοκαίρι ετοίμασε μια μουσική κωμωδία καταστάσεων του Ευγένιου Λαμπίς, μια αθώα, απλή ιστορία ηθών που θα περιοδεύσει ανά τους Δήμους προσφέροντας διασκεδαστικές στιγμές στους θεατές. Το έργο Ο Αλζεαντόρ ντυ Ουαρέ, ...
Συνέχεια...
Χρήστος Λούλης
Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ μεγάλωσε - όπως ήταν αναπόφευκτο - παραμέρισε λιγάκι τα φλας που άστραφταν εκτυφλωτικά στα μάτια του, άφησε το χαμό να ξεθυμάνει, συνέχισε να καταπιάνεται με τους ρόλους του, παντρεύτηκε το κορίτσι του, ντύθηκε γυναίκα και πρωταγωνιστεί μαζί με άλλους 7 κυρίους στην παράσταση talk of ...
Συνέχεια...
“Έφυγε” ο Λυκούργος Καλλέργης
Μία από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες του Ελληνικού Θεάτρου, του Κινηματογράφου και της Αριστεράς "έφυγε" από τη ζωή σήμερα. Ήταν 96 ετών. Ο Λυκούργος Καλλέργης το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν στην εντατική του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς» με την υγεία του να χειροτερεύει σταδιακά ύστερα  από επέμβαση στο ισχίο. Γεννήθηκε στη Κρήτη το 1914. Πατέρας ...
Συνέχεια...
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Μετά τη επιτυχημένη έναρξη στο πλαίσιο του 2ου Low Budget Festival η «Πολιτική ανυπακοή» επανέρχεται το 2012 στο υπόγειο γκαράζ του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης. 2 performer, ένα κείμενο – μανιφέστο και μια εικαστική παρέμβαση με εξαιρετική εκφραστική δύναμη συνθέτουν την παράσταση που προκάλεσε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ο Θορώ έγραψε την ...
Συνέχεια...
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Υπάρχει η ιστορία που γράφουν τα βιβλία αλλά υπάρχει και η άλλη, η αληθινή, που απαρτίζεται από μικρότερες προσωπικές ιστορίες.  Οι ηθοποιοί της ομάδας Sforaris πήραν συνέντευξη από παππούδες και γιαγιάδες ζητώντας να μοιραστούν μαζί τους τις σημαντικότερες μνήμες της ζωής τους, προτού γίνουν «γιαγιάδες» και «παππούδες», όταν ήταν και αυτοί ...
Συνέχεια...
Pina Bausch RIP
Μια μεγάλη απώλεια για τον σύγχρονο χορό είναι ο θάνατος της Pina Bausch. Η κορυφαία Γερμανίδα καινοτόμος χορογράφος και χορεύτρια έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών.Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Wuppertal Tanztheater ήταν διάσημη στα πέρατα του κόσμου. Μερικές από τις σπουδαιότερες χορογραφίες της είχαμε δει και θαυμάσει ...
Συνέχεια...
Ο John Malkovich και η ‘Κολασμένη Κωμωδία’ στο Θέατρο πέρα από τα Όρια
Η Αττική Πολιτιστική Εταιρεία παρουσιάζει στις 25 Μαΐου 2010, ώρα 9.30 μμ και 26 Μαΐου 2010, ώρες 6.30 και 9.30 μ.μ. στο «ΘΕΑΤΡΟΝ», στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» τον John Malkovich στα καλύτερά του και για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πλαίσιο του θεσμού "Θέατρο Πέρα Από τα Όρια"Michael Sturminger ...
Συνέχεια...
Τρεις Ιστορίες από το Κατάρ | 7 – 27 Μαΐου
Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου έχει ήδη καταφέρει μετά από δύο παραστάσεις του να μπει στην καρδιά μας -εμάς των δύσκολων θεατρόφιλων που ο υπερκορεσμός εικόνων και θεατρικών έργων μας έχει κάνει επιφυλακτικούς απέναντι στο μεγαλύτερο ποσοστό της υπερβολικά πλούσιας ετήσιας παραγωγής- και μάλιστα με ευκολία, χωρίς προβληματισμούς και δεύτερες σκέψεις. Μετά ...
Συνέχεια...
Δον Κιχώτης – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο ευφάνταστος ευπατρίδης Δον Κιχώτης της Μάντσας. Και των Blitz.  O «ευφάνταστος ευπατρίδης Δον Κιχώτης της Μάντσας», του Μιγκέλ ντε Θερβάντες Σααβέδρα, εισέβαλε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο κτίριο Δ’ της Πειραιώς, αυτή τη φορά όχι πάνω στον Ροσινάντε, αλλά (υπόθεση) σε κυλιόμενο διάδρομο. Το κτίριο Δ της Πειραιώς 260, λόγω μεγέθους, ...
Συνέχεια...
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας ανοίγει τα φτερά του
To ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας τον τελευταίο χρόνο επιδιώκει να πλησιάσει τους θεατές του αλλά και να αποκτήσει καινούργιους  εκτός γεωγραφικών συνόρων. Οι φετινές παραγωγές του «ο Γλάρος» και η «…Και Ιουλιέτα» ακούστηκαν πολύ στη Β. Ελλάδα, σημείωσαν επιτυχία και για πρώτη φορά ανεβαίνουν στην Αθήνα. Πριν λίγους μήνες, σε μια συζήτηση που είχα ...
Συνέχεια...
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το Πυροµαδόν είναι ένα δίκτυο αλληλοϋποστήριξης οµάδων που ασχολούνται µε το θέατρο, το χοροθέατρο, το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών κ.λπ. και οι οποίες κατά κύριο λόγο δρουν στην Ελλάδα.Λειτουργεί σε βάση συλλογική και στοχεύει στη συνάντηση, συνοµιλία, συνεργασία, ανταλλαγή σε υλικοτεχνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο µεταξύ των µελών του, καθώς και ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
Bocca Tango | 4 – 8 Οκτωβρίου
Σταθμός της περιοδείας της τελευταίας παράστασης του Julio Bocca και η Ελλάδα που άλλωστε έχε φανατικούς οπαδούς του tango. Το πολυβραβευμένο αστέρι του κλασσικού χορού, κορυφαίος χορευτής του American Ballet Theater και «εθνικός ήρωας» της Αργεντινής, Julio Bocca, πρόκειται να αποσυρθεί από την ενεργό δράση στις 22 Δεκεμβρίου με το ...
Συνέχεια...
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα στο Θέατρο Βράχων
Μετά την πρεμιέρα της παράστασης στις 17 Ιουλίου, στο Αρχαίο Θέατρο του Βουθρωτού οι Τρωάδες του Ευριπίδη από το Εθνικό Θεάτρο της Αλβανίας - σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου - παρουσιάζονται στο Φεστιβάλ Βύρωνα στο Θέατρο Βράχων.Ύστερα από εβδομήντα χρόνια συνεχούς λειτουργίας, με πολλά κλασικά και σύγχρονα έργα στο ενεργητικό του, ...
Συνέχεια...
Οι The Chills επιστρέφουν στην Ευρώπη
Οι The Chills είναι , ίσως ,  το σημαντικότερο συγκρότημα που ανέδειξε η πλούσια σε ονόματα  και ιδιαίτερη  pop / rock σκηνή της Νέας Ζηλανδίας, την περίοδο, χοντρικά, από τις αρχές της δεκατίας του '80 και ως τα μέσα των 90s. Mε φανατικούς οπαδούς και εκτός συνόρων και με ένα σχεδόν ...
Συνέχεια...
Προσωρινή αναστολή παραστάσεων Russian Ballet – Super Stars Gala
Πριν από λίγη ώρα λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση από τις διοργανώτριες εταιρίες ΕΛΒΑ & SPECTACLES, η οποία ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή των προγραμματισμένων παραστάσεων από 20 έως 23 Σεπτεμβρίου του "Russian Ballet - Super Stars Gala":"Οι Εταιρείες ΕΛΒΑ & SPECTACLES υπεύθυνες για τη διοργάνωση των 4 παραστάσεων του RUSSIAN BALLET ...
Συνέχεια...
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οι blitz στροβιλίζονται στο τέλος μιας εποχής και μοιράζονται προσωπικές εξομολογήσεις χορεύοντας παραζαλισμένοι σε μια παράδοξη αλληγορία. Μια αίθουσα χορού, χαλάσματα, μουσική και έξι άνθρωποι που κινούνται γοργά στους ρυθμούς της μουσικής. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίζει ο θεατής στη νέα παράσταση της ομάδας blitz με τίτλο Late Night. ...
Συνέχεια...
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Έργο κλασικό σε θέατρο επίσης κλασικό. Ένα από τα σημαντικότερα έργα- και από τα πιο πολυπαιγμένα στην Ελλάδα- και μάλιστα το πιο ώριμο του Ιταλού νεορεαλιστή Εντουάρντο Ντε Φιλίππο σε σκηνοθεσία της Εσθέρ Αντρέ Γκονζάλεζ επιλέγει το Θέατρο Βασιλάκου για την κεντρική σκηνή του για φέτος.Μια σπουδή της αστικής κοινωνίας ...
Συνέχεια...
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Τα νεύρα μου, τα χάπια μου και τον Πέπε Ρομάνο να φύγω. Η Μπερνάρντα Άλμπα, οι πέντε αγάμητες κόρες της, η γιαγιά κλειδωμένη στην υπόγα, η κουτσομπόλα δούλα και οι ομαδικές τους νευρώσεις. Όλες οι μουχέρες, αιώνια σπιτωμένες πρωταγωνίστριες του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, φοράνε για δεύτερη χρονιά παντελόνια στο Θέατρο Eliart ...
Συνέχεια...
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora
Η ανερχόμενη χορογράφος Μέντη Μέγα και η Ομάδα Φοra παρουσιάζουν τη νέα τους δουλειά Μεταπολίτευση, που πραγματεύεται τη συλλογική μνήμη του πρόσφατου παρελθόντος, από τις 16 έως τις 19 Φεβρουαρίου 2012, στη Μικρή Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών. Η νέα δουλειά από τη Μέντη Μέγα και την καλλιτεχνική ομάδα Φora ...
Συνέχεια...
Arc For Dance
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο
Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, χωρίζουμε
Ο Μπακαλόγατος και η κυκλοφοριακή συμφόρηση της πλατείας
‘Η Εταιρεία Συγχωρεί μια Στιγμή Παραφροσύνης’ – Κερδίστε
‘Ποτέ μην πας απ’ τις σκάλες’ στο θέατρο
‘Η Ελένη’ στο Θέατρο Συνεργείο από την ομάδα
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Mαζί @ M art Space
‘Ταξίδι γύρω από τη χύτρα μου’ με τον
Χρήστος Λούλης
“Έφυγε” ο Λυκούργος Καλλέργης
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Pina Bausch RIP
Ο John Malkovich και η ‘Κολασμένη Κωμωδία’ στο
Τρεις Ιστορίες από το Κατάρ | 7 –
Δον Κιχώτης – Φεστιβάλ Αθηνών
Όταν ο Γλάρος συναντάει την Ιουλιέτα & το
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Bocca Tango | 4 – 8 Οκτωβρίου
‘Τρωάδες’ από το Εθνικό Θέατρο της Αλβανίας σήμερα
Οι The Chills επιστρέφουν στην Ευρώπη
Προσωρινή αναστολή παραστάσεων Russian Ballet – Super Stars
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora