Έρχονται στην Ελλάδα, στο Παλλάς οι Hotel Pro Forma στις 8 και 9 Ιανουαρίου 2010, μια διεθνής κολεκτίβα καλλιτεχνών που βρίσκονται στην κορυφή της πρωτοπορίας της Ευρώπης. Με έδρα τη Δανία, το διεθνές αυτό εργαστήριο τέχνης δημιουργεί τις παραγωγές του εξερευνώντας κάθε φορά και με κάθε δυνατό τρόπο το χώρο και το περιεχόμενο, αναμειγνύοντας την αρχιτεκτονική, την παράδοση και την ιστορία.

Κάθε παράσταση των Hotel Pro Forma είναι ένα μεγάλο οπτικο-ακουστικό θέαμα και αποτέλεσμα συνεργασίας επαγγελματιών περφόρμερς της μουσικής, της αρχιτεκτονικής, του χορού, του κινηματογράφου, της επιστήμης, της λογοτεχνίας και των ψηφιακών μέσων.

Οι Hotel Pro Forma έχουν δημιουργήσει παραστάσεις για δημόσια κτίρια και θέατρα στην Ευρώπη, την Ασία, την Αυστραλία, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ.

Στα μέρη στα οποία έχουν πραγματοποιηθεί παραστάσεις τους συμπεριλαμβάνεται η Όπερα του Σίδνεϋ, η Brooklyn Academy of Music στη Νέα Υόρκη και η Venice Biennale. Καλλιτεχνικοί διευθυντές των Hotel Proforma είναι η visual artist Kirsten Dehlholm και ο αρχιτέκτονας Ralf Richardt Strobech.

Η πιο πρόσφατη παραγωγή τους, TOMORROW, IN A YEAR, είναι μια electro-opera που βασίζεται στη ζωή και τη θεωρία του Δαρβίνου.

Τα μοναδικά οπτικά ερεθίσματα αναμειγνύονται με την πρωτοποριακή μουσική των The Knife και δημιουργούν ένα νέο είδος electrο-όπερας. Ένας τραγουδιστής όπερας, ένας pop τραγουδιστής και ένας ηθοποιός ερμηνεύουν στη μουσική των The Knife και αναδεικνύουν στη σκηνή το Δαρβίνο, το χρόνο και τη φύση. Έξι χορευτές αναπαριστούν την ύλη της ζωής σε χορογραφία του Hiroaki Umeda, ο οποίος εμπνέεται από το hip hop. Ανακαλύπτουμε ξανά τον κόσμο μέσα από τις νέες τεχνολογίες στους φωτισμούς και στον ήχο, σαν ένα τοπίο μοναδικής ποικιλομορφίας αλλά και ομοιοτήτων, σαν ένα ενιαίο σύνολο.

Σε αυτή τη σπουδαία δουλειά, ο κόσμος του Δαρβίνου ζωντανεύει μπροστά στα μάτια μας. Εκατόν πενήντα χρόνια έχουν περάσει από την έκδοση της «Προέλευσης των Ειδών», ενός βιβλίου που άλλαξε την αντίληψη των ανθρώπων για τους ίδιους και τον κόσμο. Οι Hotel Pro Forma με ένα μοναδικό τρόπο παρουσιάζουν την εξελικτική ιστορία των ειδών και συγχρόνως την εξέλιξη της ανθρώπινης φύσης και συμπεριφοράς.

Η παράσταση είναι εμπνευσμένη από τα ταξίδια του Δαρβίνου με το πλοίο The Beagle την εποχή της νεότητάς του. Στα πέντε χρόνια που διήρκησε αυτή η περιήγηση στον κόσμο, τα γράμματα, οι ματιές και οι παρατηρήσεις του γίνονται αφορμή για να αναπτυχθεί ένα μεγάλο οπτικο-ακουστικό θέαμα.

Το πρώτο μέρος της παράστασης παρουσιάζει το ταξίδι αυτό στο αρχικό του στάδιο, όπως το είχε βιώσει ο Δαρβίνος και όπως θα μπορούσαμε εμείς να το βιώσουμε παρασυρμένοι από την ομορφιά και τις ισχυρές δυνάμεις της φύσης, οι οποίες αλλάζουν τα πάντα. Κάποιες φορές οι αλλαγές αυτές συμβαίνουν χωρίς να γίνονται αντιληπτές, όπως όταν το νερό ρέει αργά αλλάζοντας την επιφάνεια των βράχων και τη ροή ολόκληρων ποταμών. Άλλες φορές οι αλλαγές είναι απότομες, όπως όταν εκρήγνυται ένα ηφαίστειο ή όταν ένα τσουνάμι αλλάζει τη μορφολογία μίας ολόκληρης παραθαλάσσιας περιοχής.

Ο Δαρβίνος παρατηρεί τον κόσμο ως γεωλόγος επικεντρώνοντας την προσοχή του σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτό της ύπαρξης του κόσμου. Επίσης, παρατηρεί ως βιολόγος και εξετάζει τα πράγματα επικεντρωμένος σε βραχυπρόθεσμα χρονικά πλαίσια σαν αυτό της ύπαρξης του ανθρώπινου γένους.

Στο δεύτερο μέρος της παράστασης η δράση επικεντρώνεται στην Άννυ. Ο Δαρβίνος είχε δέκα παιδιά, δύο εκ των οποίων πέθαναν στη γέννα, ενώ η κόρη του Άννυ πέθανε στα δέκα της χρόνια. Το τραγούδι «Το Κουτί της Άννυ» έχει δύο δραματικές παραμέτρους οι οποίες εξετάζουν το γεγονός ότι τα πάντα αποτελούνται από μικρότερα μέρη. Το ανθρώπινο σώμα περιλαμβάνει εκατομμύρια μικροοργανισμούς, κύτταρα, τα οποία έχουν προσαρμοστεί ώστε να ζουν μέσα μας. Είμαστε πολύπλοκοι οργανισμοί με μία πλούσια κυριολεκτικά, εσωτερική ζωή.

Το τρίτο μέρος της παράστασης ξεκινάει από το σημείο της έκδοσης της Προέλευσης Των Ειδών. Ο Δαρβίνος δούλεψε αργά και μεθοδικά. Ανέπτυξε μία θεωρία για την εξέλιξη δουλεύοντας για μία περίοδο είκοσι ετών πριν προχωρήσει στη συγγραφή του τελικού έργου. Εφόσον ήξερε ότι τα λόγια του θα βρίσκονταν σε απόλυτη διάσταση με τις αντιλήψεις για τον κόσμο εκείνη την εποχή, ήθελε να παρέχει κάθε διαθέσιμη επιστημονική απόδειξη αυτού που υποστήριζε. Το 1858 έλαβε ένα γράμμα από τον Alfred Wallace, ένα νεαρό ερευνητή ο οποίος είχε διαμορφώσει το ίδιο σκεπτικό για την προέλευση των ειδών. Αυτό ταρακούνησε το Δαρβίνο ο οποίος μετά από συζητήσεις με φίλους και συνεργάτες αποφάσισε να εκδώσει τις σκέψεις του και τις θεωρίες του το συντομότερο δυνατό.

O Δαρβίνος σε μεγάλη ηλικία αποσύρθηκε από τη δημόσια ζωή και αφοσιώθηκε στη συγγραφή των βιβλίων του. Ωστόσο, οι συζητήσεις για την προέλευση των ειδών συνεχίζονταν το ίδιο δυναμικά και έντονα.

Το TOMORROW IN A YEAR παρουσιάζει τη μονάδα αλλά και το σύνολο των οργανισμών οι οποίοι υπόκεινται σε συνεχείς αλλαγές. Από την εποχή του Δαρβίνου τα άτομα γνώριζαν τη θέση και τη λειτουργία τους στον κοινωνικό στίβο και επικεντρώνονταν στην προσωπική ανάπτυξη και στις διαπροσωπικές σχέσεις.

Το τέταρτο μέρος της παράστασης χρονικά τοποθετείται στο παρόν. Παρουσιάζει έναν πολύπλοκο οργανισμό για τον οποίο τίθεται το ζήτημα των διασυνδέσεων όλων των πραγμάτων και της σχέσης του ανθρώπου με τον κόσμο γύρω του. Το παρόν καλπάζει, αλλά η εξέλιξη έχει το δικό της ρυθμό και αποτελεί κινητήριο δύναμη με βασική προϋπόθεση την αλλαγή.

Η έρευνα και η αναζήτηση της γνώσης για την εξέλιξη των ειδών ακολουθούν τα βήματα του Δαρβίνου και οδηγούνται σε νέα εντυπωσιακά αποτελέσματα. Δεν υπάρχει μέρα στη διάρκεια της οποίας δε θα γίνει έστω και μια αναφορά στο Δαρβίνο, μέσα σε όλες τις πτυχές της κοινωνίας. Εξασφάλισε μία θέση στην ιστορία αλλά πάνω απ’ όλα ήταν ένα δείγμα των Homo Sapiens.

Η παράσταση έχει σχέση με το Δαρβίνο αλλά και με όλους εμάς, με την ανθρωπότητα ως είδος.

Σκηνοθεσία:
Ralf Richardt Strøbech & Kirsten Dehlholm

Μουσική, Λιμπρέτο:
The Knife

Συνεργάτες στη μουσική σύνθεση:
Mt Sims, Planningtorock

Λιμπρέτο:
The Knife
Mt Sims
Charles Darwin

Σύμβουλος χορογραφίας:
Hiroaki Umeda

Σύλληψη, σκηνικά:
Ralf Richardt Strøbech

Φωτισμοί:
Jesper Kongshaug

Σχεδιασμός ήχου:
Anders Jørgensen

Κοστούμια:
Maja Ravn

Μέτζο Σοπράνο:
Kristina Wahlin

Τραγούδι/ Ερμηνεία:
Lærke Winther

Τραγούδι: Jonathan Johansson

Χορευτές:
Lisbeth Sonne Andersen, Agnete Beierholm, Alexandre Bourdat, Bo Madvig, Jacob Stage, Jan Strøbech

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: 40,50,60 €

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Θέατρο Παλλάς
Βουκουρεστίου 5, Αθήνα, Τηλ.: 210-3213100
Ημέρες και ώρες λειτουργίας ταμείων:
Δευτέρα έως Σάββατο 9.00 – 20.00 και τις Κυριακές 12.00 -20.00
Με πιστωτική κάρτα : 210 81 0 81 81
Κρατήσεις μέσω Internet : www.ellthea.gr

Τράπεζα Πειραιώς στα μηχανήματα easypay, σε επιλεγμένα καταστήματα
Στη FNAC και στο Public.

Διάβασε επίσης...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Τρίχα στη Σούπα από την ομάδα Περίπολος
Το φθινόπωρο του 2006 ο ¶ρης Τρουπάκης- ηθοποιός και σκηνοθέτης- συγκέντρωσε την ομάδα του και εγένετο Περίπολος. Όλοι μαζί και με τη συμμετοχή του Δημήτρη Γκενεράλη, συγγραφέα του έργου, αντάλλαξαν ιδέες, απόψεις και σκέψεις, έκαναν ένα σωρό αυτοσχεδιασμούς και να' σου το έργο.Τον Απρίλιο του 2007 ανέβηκε για πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Νεκρή Φύση σε Χαντάκι στο Θέατρο Αμόρε
«Έχω τρεις κηλίδες σε ένα παπούτσι νούμερο 43 μέσα σε μια νάιλον σακούλα με την ετικέτα «εύρημα νούμερο 1». Ένα δέντρο με καρφωμένο επάνω του ένα Γκολφ, που η αστυνομία δε βλέπει την ώρα να μετακινήσει. Ένα νεαρό σε κατάσταση σοκ που μιλάει ακατάσχετα και δε λέει τίποτα χρήσιμο. Μια ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 10 διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
A Western και Watch Me Fall από τους Action Hero
Μυθολογίες της ποπ κουλτούρας στο Bios με την υπογραφή των Βρετανών Action Hero. Να, με κάτι τέτοια μικρά (σε σχέση με τη ζωή μας, το δράμα της Ελλάδας και της καθημερινότητάς μας) αλλά σημαντικά (σε σχέση με την τέχνη και με το πώς αυτή κάνει, πράγματι, τη ζωή μας λιγάκι καλύτερη) ...
Συνέχεια...
Το ξέσπασμα των Rootless Root
H ψυχή των Rootless Root, το χορευτικό ζευγάρι Λίντα Καπετανέα και Josef Fruček, μας μίλησαν για το ξέσπασμά τους στη σκηνή. Ή, αλλιώς, για το Kireru τους. Κάπου πριν δύο χρόνια, μια παράσταση με τον περίεργο τίτλο UNA- Unknown Negative Activity με καθήλωσε στην καρέκλα. Ένιωσα κάτι σαν ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερνάει. ...
Συνέχεια...
Τελευταίος μήνας παραστάσεων για το UrbanDig 4: Βιζυηνός [Μοσκώβ Σελήμ] – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Τελευταία παράσταση του UrbanDig 4: Βιζυηνός [Μοσκώβ Σελήμ] την 1η Φεβρουαρίου 2010Ο Μοσκώβ Σελήμ, αποκομμένος ...
Συνέχεια...
Ο Πίθηκος του Κάφκα | Θέατρο Πέρα από τα Όρια
Βασισμένο στο διήγημα του Φραντς Κάφκα A Report to an Academy (Αναφορά στην Ακαδημία) σε διασκευή Colin Teevan.Σε συνεργασία με το Θέατρο Young Vic του Λονδίνου η ελληνικής καταγωγής πολυβραβευμένη ηθοποιός Kathryn Hunter παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια παράσταση που γνώρισε τεράστια επιτυχία στο Λονδρέζικο κοινό.Το έργοΗ Ακαδημία ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο Clown
Αν δεν είστε από εκείνους που σας τρομάζουν οι παλιάτσοι -aka clowns- αλλά, αντίθετα, σας κάνουν να χαμογελάτε ή, ακόμα καλύτερα, αν θέλετε να αποκαταστήσετε τις σχέσεις σας μαζί με τους αστείους αυτούς κυρίους περάστε μια βόλτα το Σάββατο 11 Απριλίου από το Θέατρο Επί Κολωνώ.Το εργαστήριο «Clown» του Francisco ...
Συνέχεια...
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Η αυλαία ανοίγει. Ο Άμλετ μπαίνει στο ανάκτορο... Ο Άμλετ βρίσκεται μπλεγμένος στις καταστάσεις που περιγράφει η τραγωδία με το όνομά του, γραμμένη από τον Σαίξπηρ, σε έναν τόπο όπου τα πάντα διαλύονται και βασικός πρωταγωνιστής είναι, ποιος άλλος, η κρίση. Ο ήρωας που έχει ταυτιστεί με τον "άνθρωπο σε κρίση" ...
Συνέχεια...
‘Φωνές’ και φέτος στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Τέσσερις συγγενικοί μονόλογοι, τέσσερις μικροί κόσμοι, ασύνδετοι φαινομενικά μεταξύ τους, αλλά με κοινές υπόγειες διαδρομές. Το έργο Παρακολουθώντας σε γκρο πλάν τη ζωή τεσσάρων μοναχικών, κωμικών εκ πρώτης όψεως ανθρώπων, αναγνωρίζουμε δικές μας σκέψεις πολλές φορές ανομολόγητες, δικά μας συναισθήματα που κρύβουμε με επιμέλεια απ' τους δικούς μας ανθρώπους, τους ...
Συνέχεια...
Φωνές στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Τέσσερις συγγενικοί μονόλογοι, τέσσερις μικροί κόσμοι, ασύνδετοι φαινομενικά μεταξύ τους, αλλά με κοινές υπόγειες διαδρομές. Το έργο Παρακολουθώντας σε γκρο πλάν τη ζωή τεσσάρων μοναχικών, κωμικών εκ πρώτης όψεως ανθρώπων, αναγνωρίζουμε δικές μας σκέψεις πολλές φορές ανομολόγητες, δικά μας συναισθήματα που κρύβουμε με επιμέλεια απ' τους δικούς μας ανθρώπους, τους ...
Συνέχεια...
Σκουίκ ΙΙ στο Θέατρο της Άνοιξης – Κερδίστε προσκλήσεις
Ο Κόλιν, ένας όμορφος και πλούσιος νέος, γνωρίζει και ερωτεύεται τη Χλόη.Ο φίλος του Τσικ, μανιώδης συλλέκτης (βιβλίων και προσωπικών αντικειμένων) του φιλοσόφου Ζαν Σολ Παρτρ, είναι ερωτευμένος με την Αλίζ.Δίπλα τους ο Νικόλας, ένας ταλαντούχος μάγειρας-μάγος, προσπαθεί να φτάσει στο ωραιότερο ταχυδακτυλουργικό του κόλπο.Την ιστορία τους συμπληρώνουν αγαπημένοι παρασιτικοί ...
Συνέχεια...
Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό
Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης και της απιστίας προς τις όποιες αξίες, τα δύο ιερά τέρατα της πεζογραφίας μας, με φόντο δύο ιστορίες τους, οδηγούνται σε μία ...
Συνέχεια...
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Από 18 Ιανουαρίου Ακόμα και αν δεν ασχολείστε καθόλου με το θέατρο - κυρίως με το χορό - και οι μουσικές σας προτιμήσεις δεν κλίνουν με σαφήνεια προς τις μπουζουκλερί και τις μεγάλες πίστες (στην αντίθετη περίπτωση θα αναρωτιόμασταν πάντως πως βρεθήκατε εδώ) σίγουρα το όνομα Κωνσταντίνος Ρήγος ΔΕΝ σας ...
Συνέχεια...
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
Μια ρομαντική κομεντί επί σκηνής με πρωταγωνιστές μια αστή ώριμη μοναχική γυναίκα, ένα νεαρό δάσκαλο χορού, τη μουσική και τα μαθήματα χορού και ζωής που λαμβάνουν και παίρνουν και οι δυο τους. Μια απρόβλεπτη σχέση δημιουργείται ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες και τα χορευτικά βήματα ακολουθούν οι διαρκείς ανατροπές, ...
Συνέχεια...
Χριστούγεννα στη Λίμνη των Κύκνων
Ε, ναι, κάπου εδώ γύρω στα μέσα Νοεμβρίου οι μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις στολίζονται με τα φωτεινά λαμπιόνια του, φορούν τις Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες τους και κανονίζουν τα σουαρέ και τις εκδηλώσεις τους. Ακόμα και αν τα φετινά Χριστούγεννα στην Αθήνα είναι κάπως πιο συντηρητικά και το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν κάνει μια ...
Συνέχεια...
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Μια καλή θεατρική κωμωδία είναι για τον ταλαιπωρημένο Έλληνα θεατή το ζητούμενο κι η αιχμή του δόρατος. Γιατί τι είναι αστείο τελικά; Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικοί κανόνες για το τι μας κάνει (ή πρέπει να μας κάνει) να γελάμε, άντε να πείσεις κάποιον που γελάει με διαφορετικά πράγματα ...
Συνέχεια...
Στάχτη στα Μάτια στο Από Μηχανής Θέατρο – Κερδίστε Προσκλήσεις!
Μια μαύρη φάρσα -από τις πιο αντιπροσωπευτικές του γαλλικού 19ου αιώνα- γραμμένη από τον μετρ του είδους Ευγένιο Μαρίν Λαμπίς. Μπουρζουάδες και υποψήφιοι μπουρζουάδες, ξεπεσμένοι επιχειρηματίες, σοβαροφανείς επαγγελματίες, ματαιόδοξες κυρίες, χρυσές μετριότητες, κανένας εκπρόσωπος της μεσαίας τάξης δεν μένει αλώβητος από την φοβερή πένα του οξυδερκή συγγραφέα που ανύψωσε τους ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
Μια λίμνη χωρίς κύκνους
Κανονικά εδώ θα βρίσκατε την κριτική της πολυδιαφημισμένης παράστασης του Matthew Bourne στο πολυσυζητημένο υπερ-θέατρο Badminton του Γουδίου. (Απορία: το Jesus Christ Superstar που θα ανέβει τον Απρίλιο θα ξεκινήσουν άραγε να το διαφημίζουν από σήμερα ή θα περιμένουν ως αύριο; Μούμπλε μούμπλε...)Θα μπορούσατε βέβαια να την έχετε διαβάσει και ...
Συνέχεια...
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Ποτέ κανείς δεν ξέρει ένα πάρτυ που θα καταλήξει... Η Μήδεια του Ευριπίδηη Οφηλία του Σαίξπηρο Τζώρτζ του Αλμπυκαι ο Ιππόλυτος της Σάρα Κέιν Το «Σχήμα εκτός Αξονα» παρουσιάζει την παράσταση Ρόλοιng στο θέατρο τέχνης Ακτίς Αελίου (Χριστοπούλου 12, Θεσσαλονίκη, τηλ: 2310-229.249) από την Δευτέρα 4 Μαΐου (και έως τις ...
Συνέχεια...
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την Άντζελα Μπρούσκου
15-19 Ιουνίου 2009 Παρά τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των παραστάσεών της η Άντζελα Μπρούσκου έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως σημαντικότατη σκηνοθέτης στις συνειδήσεις όσων ασχολούνται- επαγγελματικά ή μη- με το θέατρο. Λίγο πριν τη συνεργασία της με το Εθνικό Θέατρο τον ερχόμενο χειμώνα «καταλαμβάνει» το φουαγέ του γνώριμού της Παλλάς με ...
Συνέχεια...
Plastic People | Ομάδα epta
«Το πλαστικό ήταν η αφορμή, όχι το ίδιο το θέμα, πώς να πούμε κάποια πράγματα συμβολικά. Οι άνθρωποι ήταν πάντα πλαστικοί και ίσως παλιότερα να ήταν και πιο πλαστικοί. Σε μια παλιότερη εποχή σου χρειαζότανε περισσότερο πλαστικό ή μια διαφορετικού είδους προστασία, για να αντέξεις».Η παράσταση σας στηρίχτηκε στις αρχές ...
Συνέχεια...
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
Η θλιβερή ιστορία του άμοιρου Ηλία Τσβόροβιτς (σπιούνου των Βαλκανίων) μας ξυπνάει τη συνείδηση, θυμίζοντάς μας πως είμαστε μάρτυρες πολλών παρόμοιων καταστάσεων που εξελίσσονται στο κατώφλι μας, στον κοινό μας βαλκανικό τόπο, την πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης.Ο τρομαγμένος από το σύστημα Ηλία Τσβόροβιτς, που πέρασε κάποιο διάστημα σε πολιτικές φυλακές, μετά ...
Συνέχεια...
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού – Κερδίστε προσκλήσεις
Πρεμιέρα στην επέτειο του θανάτου του (15 Απριλίου 1896)με το τελευταίο έργο του Γεωργίου Βιζυηνού, Mockob- Selim MID πριν την εισαγωγή του - και πάλι στις 15 Απριλίου, λίγα χρόνια πριν, το 1892 - στο Δρομοκαΐτειο από την Ομάδα Όχι Παίζουμε στο Ωδείο Αθηνών.Από τις 15 Απριλίου 2009Παραστάσεις 23 Απριλίου ...
Συνέχεια...
New York, New Yoooork – τραγουδάει η Ηλέκτρα
(μπορεί και ο Σοφοκλής) Η παράσταση του Εθνικού σε σκηνοθεσία Peter Stein που παρακολουθήσαμε το καλοκαίρι στην Επίδαυρο στο πλαίσιο του Ελληνικού Φεστιβάλ - με το all star cast για το οποίο πολλά ειπώθηκαν και έγινε τροφή συχνά για ατελείωτες συζητήσεις- ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη, στο City Center, από τις ...
Συνέχεια...
Can We Talk About This? | DV8
Ένα θεατροποιημένο ντοκιμαντέρ που μιλάει δίχως περιστροφές και ρίχνει μια γερή γροθιά στο στομάχι μας από την ομάδα DV8 Physical Theatre και τον πολυβραβευμένο  Lloyd Newson. Μια περιγραφή της παράστασης Can We Talk About This? θα ήταν κάπως έτσι: συνεντεύξεις και αρχειακό υλικό γίνονται λέξεις και κινήσεις στα στόματα και στα σώματα ...
Συνέχεια...
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο Θέατρο Ρεματιάς
Πρεμιέρα για την παράσταση του Γιώργου Αρμένη στο καταπράσινο (μέχρι νεοτέρας) θεατράκι του Χαλανδρίου στις 23 & 24 Iουλίου. Γραμμένο το 424 π.Χ. το έργο του Αριστοφάνη έχει -όπως όλα του άλλωστε- πολιτικές προθέσεις και προεκτάσεις και παρότι θίγει, όπως είναι λογικό, πρόσωπα και καταστάσεις της εποχής του καταφέρνει -χωρίς ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Τρίχα στη Σούπα από την ομάδα Περίπολος
Νεκρή Φύση σε Χαντάκι στο Θέατρο Αμόρε
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε
A Western και Watch Me Fall από τους
Το ξέσπασμα των Rootless Root
Τελευταίος μήνας παραστάσεων για το UrbanDig 4: Βιζυηνός
Ο Πίθηκος του Κάφκα | Θέατρο Πέρα από
Σεμινάριο Clown
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
‘Φωνές’ και φέτος στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Φωνές στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Σκουίκ ΙΙ στο Θέατρο της Άνοιξης – Κερδίστε
Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
Χριστούγεννα στη Λίμνη των Κύκνων
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Στάχτη στα Μάτια στο Από Μηχανής Θέατρο –
I Will Survive
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
Μια λίμνη χωρίς κύκνους
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την
Plastic People | Ομάδα epta
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
Mockob – Selim MID του Γεωργίου Βιζυηνού –
New York, New Yoooork – τραγουδάει η Ηλέκτρα
Can We Talk About This? | DV8
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο