Το θέατρο προκαλεί πλήξη στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Αυτό έχω διαπιστώσει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαι μαζί του και δεν τους κακίζω, ομολογουμένως, αφού και η δική μου σχέση με αυτό το είδος τέχνης παραπαίει συχνά από τον μεγάλο έρωτα στο μεγάλο μίσος και εμπλουτίζεται από συναισθήματα άρνησης όταν οι παραστάσεις το μόνο που μου προκαλούν είναι απογοήτευση, ενόχληση ή βαρεμάρα.

Αλλά… όλα αυτά ξεχνιούνται εκείνες τις μαγικές στιγμές που μόνο το θέατρο μπορεί να προσφέρει γιατί μόνο αυτό είναι τόσο ζωντανό και τόσο αλληλεπιδραστικό. Υπάρχουν μερικές -σπάνιες- παραστάσεις που αποζημιώνουν για τον κόπο και μας κάνουν να θέλουμε να ανακαλύψουμε και άλλα αριστουργήματα μέσα στο σωρό. Γιατί, φυσικά, υπάρχουν.

patraΚαι ένα από αυτά είναι «Η Γυναίκα της Πάτρας», μια από αυτές τις μαγικές θεατρικές στιγμές που δε νοιάζεσαι για τα άβολα καθίσματα, την κούρασή σου, τα όποια θέματα τυχόν σε απασχολούν, δε σκέφτεσαι τίποτα παρά μόνο αυτό που συμβαίνει πάνω στη σκηνή. Και σε παρασύρει, σε κερδίζει, σε κάνει κομμάτι της η ερμηνεία, το κείμενο, ο λόγος, η ιστορία, δεμένα με μαεστρία. Είναι μία από αυτές τις αναντικατάσταστες εμπειρίες που σου υπενθυμίζουν πως αυτή η τέχνη αξίζει πραγματικά την προσοχή, το χρόνο και τα χρήματά σου.

Το έργο

Ένας μονόλογος που προέκυψε από την αληθινή ιστορία της πόρνης Πανωραίας, όπως την κατέγραψε ο ποιητής, συγγραφέας και δημοσιογράφος Γιώργος Χρονάς μέσα από συνεντεύξεις της στον ίδιο. Η ιστορία της δημοσιευόταν σε συνέχειες στο περιοδικό «Οδός Πανός» το καλοκαίρι του 1987 και ο λόγος της διατηρήθηκε απ’ τον ποιητή στο ακέραιο.

Η Ελένη Κοκκίδου είναι η «Γυναίκα της Πάτρας». Δεν ερμηνεύει απλώς υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Λένας Κιτσοπούλου τον μονόλογο του Γιώργου Χρονά αλλά μεταμορφώνεται για όση ώρα βρίσκεται επί σκηνής σε Πανωραία, την πιο Ωραία από όλες, την ιερόδουλη από την Πάτρα που διηγείται το βιος της χωρίς ντροπές, χωρίς αναστολές, χωρίς να σκέφτεται καθωσπρεπισμούς και κανόνες, παραληρηματική και εξαιρετικά αθυρόστομη, τραγική και έξω καρδιά, με όλες τις μνήμες που σέρνει πίσω της αλλά και τα ωραία της και το πρόστυχο παρελθόν της και τις τραυματικές εμπειρίες της.

Θυμώνει, γελάει, ξεσπάει, τραγουδάει «είμαι φουλε ρωτευμένη», χορεύει και ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο δράμα και την ευτυχία, το μελό και το χωρατό, τη δυστυχία και τη χαρά. Και διαλέγει να μη μετανιώσει για τίποτα. Εκεί που νιώθεις τα μάτια σου βαριά, βουρκωμένα και συγκρατείς τα δάκρυά σου, έρχεται με ένα τραγούδι, ένα αστείο, μια τσαχπινιά από εκείνες που μόνο αυτή η σοφή λαϊκή γυναίκα ξέρει, να στα σφουγγίξει προτού προλάβουν να κυλήσουν.

patraΗ Ελένη Κοκκίδου έφτιαξε εικόνες φτώχειας και μιζέριας, κακομεταχείρισης και μιας δυσβάσταχτα βίαιης παιδικής ηλικίας από την οποία ο μόνος τρόπος να ξεφύγει και να επιβιώσει η ηρωίδα της ήταν η πορνεία, τα μπουρδέλα και τα παλκοσένικα όπου διέπρεψε ως ντιζέζ. Άνοιξε τα πόδια της με τη θέλησή της, γιατί ήταν ωραία και φιλήδονη. Στόχος της δεν είναι να τη λυπηθεί κανείς αλλά απλώς να ακούσει την ιστορία της. Ανοίγει την καρδιά της και η Ελένη Κοκκίδου είναι η αποκάλυψη της φετινής σεζόν, μια χαρισματική ηθοποιός πέρα από περιγραφές και όρια.

Όσο για τη σκηνοθεσία της Λένας Κιτσοπούλου κινδυνεύει να χαρακτηριστεί μανιερίστικη μια που θυμίζει σε πολλά σημεία την προηγούμενη υπερ-επιτυχημένη Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α της στην οποία υπέγραφε και το κείμενο αλλά δεν είναι τυχαίο το ότι καταφέρνει να βγάζει από τις ηθοποιούς της τον καλύτερό τους εαυτό.

«Μη με βλέπεις έτσι, εγώ ήμουνα Κιμ Νόβακ, με τρία τηλέφωνα στα πόδια μου, με πατρόνες στην πόρτα. Έλεγα αυτός θα μπει, αυτός να φύγει» λέει κάποια στιγμή. Εσείς σίγουρα να σταθείτε στην ουρά για να τη δείτε. Είναι ένας πραγματικά διαφορετικός τρόπος να αντιληφθείτε τι σημαίνει θέατρο η ερμηνεία της και όχι απλώς ένα από τα hype που κατακλύζουν κατά καιρούς την Αθήνα και το φιλότεχνο κοινό της.

Σκηνοθεσία: Λένα Κιτσοπούλου
Σκηνικά/ Κοστούμια: Τατιάνα Σουχορούκωφ
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Ερμηνεύει η Ελένη Κοκκίδου

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Κυριακή 7 μ.μ.
Δευτέρα, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9 μ.μ.

Τιμές εισιτηρίων
20 €, Φοιτητικό 14 €

Από Μηχανής Θέατρο
Ακαδήμου 13 (πίσω από το ΙΚΑ της Πειραιώς)
Τηλ: 210 5231131
www.syn-epi.com

Διάβασε επίσης...
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
O Τιμ Κράουτς μας δίνει ξανά ραντεβού στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και η Θεοδώρα Τζήμου επιχειρεί, και πάλι, μετά την Αυλή των Θαυμάτων, να μας συστηθεί ως ηθοποιός άνευ της επιρροής του Μιχαήλ Μαρμαρινού με τον οποίο τα τελευταία χρόνια είχε άρρηκτα συνδεθεί. Αφήνεται, λοιπόν, στην Έλενα ...
Συνέχεια...
Έναρξη σήμερα για το 7ο Φεστιβάλ Χορού
Πιστό στο ραντεβού του με τους φίλους του χορού το Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων επιστρέφει και φέτος για την παρουσίαση του ετήσιου φεστιβάλ του, πάντα με τη φιλοδοξία να ενισχύσει την προβολή της εγχώριας χορογραφικής παραγωγής και την επιδίωξη να χαρτογραφήσει το τοπίο του σύγχρονου ελληνικού χορού.Με την οικονομική υποστήριξη και ...
Συνέχεια...
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση – Κερδίστε προσκλήσεις
Η περίφημη κωμωδία των Μπαριγιέ και Γκρεντύ ανεβαίνει στο Θέατρο ΙΛΙΣΙΑ - ΝΤΕΝΙΣΗ σε διασκευή και σκηνοθεσία της Μιμής Ντενίση.Το έργο έχει παιχτεί σε όλο τον κόσμο σε διαφορετικές εκδοχές πάντα με μεγάλη επιτυχία. Στην Ελλάδα έχει ανέβει από την Κα Κατερίνα, την Έλλη Λαμπέτη και την Μιμή Ντενίση. Στο ...
Συνέχεια...
Χάνσελ και Γκρέτελ (Η Εποχή των Γουρουνιών) από τον Γρηγόρη Χατζάκη
Ένα πασίγνωστο κλασικό παραμύθι των αδερφών Γκρίμ (Χάνσελ και Γκρέτελ) σε μια αλληγορική διασκευή του Διαμαντή Γκουζιώτη σκηνοθετεί ο Γρηγόρης Χατζάκης που μας έχει συνηθίσει σε εκπλήξεις, όσον αφορά στους χώρους που επιλέγει για τις παραστάσεις του.Ένα κτήριο στην οδό Αριστοφάνους φιλοξενεί αυτή τη φορά την ιδέα του. Δύο αδέρφια ...
Συνέχεια...
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
Να λείπουν οι συγκρίσεις παρακαλώ! Πόσο εφικτό είναι αυτό βέβαια, εφόσον μιλάμε για την αναβίωση ενός από τους αλησμόνητους ρόλους της Ρένας Βλαχοπούλου και μια τόσο αγαπημένη (--> χιλιοπαιγμένη) ελληνική ταινία που το κοινό (αν και κατά μέσο όρο προχωρημένης ηλικίας, θα επιστρέψω σε αυτό σε λίγο) θυμάται ακόμα όλες (όλες, ...
Συνέχεια...
Νύχτα Ραδιοφόνων
Ο Τεχνοχώρος γκρεμίστηκε. Και αυτό θα έπρεπε να έχει φωτίσει τη λυχνία του γλόμπου που φιγουράρει πάνω από το κεφάλι του Γιάννη Κακλέα. Σκέψου comic straps, σκέψου «κόμικς» την παράσταση για την οποία τον αγαπήσαμε τόσο πολύ που κοντέψαμε εξαιτίας του να συγχωρέσουμε το θέατρο για όλη τη συσσωρευμένη σοβαροφάνεια ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
Από 10 Οκτώβριου 2007, η Θεατρική Αστική Εταιρία ΠΡΑΞΗ «Μπέττυ Αρβανίτη», επαναλαμβάνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στη Β' Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας, το έργο του Ρόμουαλντ Κάρμακαρ «Η τέχνη του κ. Χάαρμαν».Το έργο αφορά έναν γνωστό κατά συρροή δολοφόνο που έδρασε στο Ανόβερο το 1924 και συγκλόνισε ολόκληρη τη ...
Συνέχεια...
Τάισέ με, Έμμα!
15 -24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2007 Στο πλαίσιο της δράσης FEED THE ARTISTS, THAT FEED THE MIND, σε παραγωγή της πολιτιστικής εταιρείας WORLD-CEF ο Ζαχαρίας Ρόχας υπογράφει το έργο αυτό που διαπραγματεύεται τη ρήξη που προήλθε στον πολιτισμό μας όταν οι ρόλοι της τροφού γυναίκας, οι σχέσεις της οικογένειας και της οικογενειακής ...
Συνέχεια...
Μεταμόρφωση του Κάφκα από την ομάδα Ακτίς Αελίου
Με ενεργή παρουσία από το 2000 στη Θεσσαλονίκη, το Ακτίς Αελίου κέρδισε το 2006 το βραβείο Καλλιτεχνικού Οργανισμού Περιφέρειας από την Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής και φέτος ταξιδεύει για λίγες μέρες στην Αθήνα για να παρουσιάσει το φετινό έργο τους τη «Μεταμόρφωση» του Φραντς Κάφκα. Σε σκηνοθεσία Νίκου Σακαλίδη, ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
Τον Έντα Γουόλς ίσως τον θυμάστε από την παράσταση Disco Pigs πριν μερικά χρόνια στο Αμόρε, από το Σχολείον και το The Small Things ή από την ταινία Hunger σε σκηνοθεσία Στιβ Μακ Κουίν. Ακόμα και αν το όνομά του δε χτυπάει καμπανάκια στο δικό σας κεφάλι πάντως, ο Ιρλανδός ...
Συνέχεια...
Το παιδί, μέσα μου | 15-25 Σεπτεμβρίου
Στο φουαγιέ του Επί Κολωνώ, οι ιστορίες του Στέφανου Κακαβούλη. Τρεις ιστορίες. Ένας κοινός χώρος. Μια κοπέλα πληροφορείται το θάνατο τής μητέρας της (με την οποία δεν είχε σχέσεις), απ' τον τελευταίο της εραστή. Δυο φίλοι συναντούνται μετά από χρόνια, δίνοντας την ευκαιρία στον έναν να μιλήσει για το συμβάν, ...
Συνέχεια...
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Μετά τη επιτυχημένη έναρξη στο πλαίσιο του 2ου Low Budget Festival η «Πολιτική ανυπακοή» επανέρχεται το 2012 στο υπόγειο γκαράζ του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης. 2 performer, ένα κείμενο – μανιφέστο και μια εικαστική παρέμβαση με εξαιρετική εκφραστική δύναμη συνθέτουν την παράσταση που προκάλεσε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ο Θορώ έγραψε την ...
Συνέχεια...
Θανάτω Θάνατον
Γίνεται ο θάνατος να σου δίνει ικανοποίηση δένοντας σου το στομάχι κόμπο ενώ ταυτόχρονα σου κολλάει και δυο φτερά στην πλάτη; Όταν αντιμετωπίζεται με τόση φαντασία και μαεστρία από έναν ταλαντούχο σκηνοθέτη όπως ο Νίκος Μαστοράκης, γίνεται και παραγίνεται.Το «Θανάτω Θάνατον» είναι μια συρραφή μονόπρακτων του πατέρα του εγχώριου παραλόγου, ...
Συνέχεια...
An orexia socialis
Take your place In the mountain of meatIn the history of men Damien Hirst Από τις 2 έως τις 8 Μαΐου Μια Multimedia παράσταση χορού από την ομάδα «Αερίτες» με θέμα το όλο και αυξανόμενο πρόβλημα της (νευρικής) ανορεξίας και της (ψυχογενούς) βουλιμίας. Ίδιον του σύγχρονου δυτικού κόσμου το σώμα ...
Συνέχεια...
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Εικόνες, συναισθήματα, εντυπώσεις από την Αμερική της φαντασίας μας, με τις υπογραφές καταξιωμένων Ελλήνων χορογράφων. Μονόπρακτα που λειτουργούν συμπληρωματικά ή ως αντίστιξη το ένα προς το άλλο, αποτελώντας ψηφίδες του πολυδιάστατου προσώπου της υπερδύναμης. Ερωτήματα και απαντήσεις για το τι είναι το αμερικάνικο όνειρο, πώς αντιλαμβάνεται κανείς την ιδέα της ...
Συνέχεια...
‘Όσο για τη Νίνα…’ στο Bios
Βασίζοντας την ιστορία του στο διάσημο έργο «Ο Γλάρος» του Τσέχωφ ο αμερικανός συγγραφέας Steven Dietz δημιουργεί 43 παραλλαγές της τελικής σκηνής όπου η Νίνα -μια νεαρή ηθοποιός- και ο Τρέπλιεφ -ένας νεαρός συγγραφέας- αντιπαρατίθενται μέχρι τελικής πτώσης. Οι ήρωες λένε όσα δεν τόλμησαν να πουν στο πρωτότυπο έργο και ...
Συνέχεια...
Βατρα-Χ
Ο Δημήτρης Λιγνάδης με ο, τι κι αν καταπιάνεται, ασχέτως αποτελέσματος, είναι πάντα κι εξ' αρχής απόλυτα ειλικρινής και ξεκάθαρος. Έχει δηλώσει επανειλημμένως πως δεν τον ενδιαφέρει να κάνει Αισχύλο, Μάρλοου, Αριστοφάνη (εν προκειμένω), αλλά να εκθέσει τις απόψεις του και τις ανησυχίες του καθώς και -πρωτίστως- να εκτεθεί. Κάθε ...
Συνέχεια...
Τέλος @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ένα φιλόδοξο low budget sci-fi από τον Σίμο Κακάλα και την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος. Η Εταιρεία Θεάτρου "Χώρος" κάνει την παρθενική της εμφάνιση στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών -το μέρος στο οποίο, τον τελευταίο καιρό συγκεντρώνεται η αφρόκρεμα της σύγχρονης καλλιτεχνικής παραγωγής- με ένα υπερ-φιλόδφοξο sci-fi έργο για το τέλος του ...
Συνέχεια...
Ο σκύλος της Κολάσεως
Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός αναμετρήθηκε με τον Φάουστ του Γκαίτε (και μερικά ακόμα κείμενα που καταπιάνονται περίπου με το ίδιο θέμα) και το αν κέρδισε ή έχασε ποσώς ενδιαφέρει κανέναν μια που σίγουρος νικητής είναι ο πουριτανισμός και η ευαισθησία της δεκάρας. Από τις πρώτες, κιόλας, παραστάσεις, μεγάλη οργή ξεσήκωσε η εμφάνιση ...
Συνέχεια...
Unmythable @ Bios
Όλοι οι μύθοι της (αρχαίας) Ελλάδας σε μία εκστρατεία. Ξέρετε που μπορείτε να συναντήσετε τον Ευριπίδη, τον Αριστοτέλη, τον Σοφοκλή, τον Ιάσωνα, την Μήδεια, τον Ηρακλή, την Περσεφόνη, τον Άδη, την Δήμητρα, τον Δία και μερικά ακόμα οικεία σας πρόσωπα εν έτει 2013; Στη σκηνή του Bios. Μέχρι και την Κυριακή ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
2o Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων
Το θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟΥ μετά την επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση τον προηγούμενο Απρίλιο, δίνει και πάλι βήμα στις νέες δυνάμεις του θεάτρου και οργανώνει το 2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΕΩΝ ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ από τις 16 έως τις 21 Απριλίου 2007. Το θέμα του φετινού φεστιβάλ έχει τίτλο «Μαριονέτες σε ένα κόσμο που αλλάζει». Στόχος ...
Συνέχεια...
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας- Παράλληλες Εκδηλώσεις
Το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας οργανώνει μια σειρά συναντήσεις με τους δημιουργούς και δίνει την ευκαιρία στο κοινό να τους γνωρίσει καλύτερα, να συζητήσει μαζί τους για τα έργα τους, και να μάθει περισσότερα για τη δουλειά και τις απόψεις τους. Συνάντηση με τους Καλλιτέχνες Κυριακή 20.07Vera Mantero12μ.μ. - ∆ηµοτικό ...
Συνέχεια...
Εν-Τάση Φυγής
Ένταση + Τάση Φυγής = Εν-Τάση Φυγής. Deep. Δυο γυναίκες μιλάνε ανοιχτά σε έναν αόρατο συνομιλητή για την σεξουαλική κακοποίηση. Η μια, θύμα βιασμού από το αγόρι της, ψυχολογικά κουρέλι και απόλυτα ευάλωτη και πληγωμένη. Η άλλη, θύτης, μια καθηγήτρια που αποπλανεί συστηματικά τους ανήλικους μαθητές της, ψυχρή και δήθεν δυνατή και ...
Συνέχεια...
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab Ovo
Μια κηδεία.Θανούσα η πιο κουρασμένη λέξη της ανθρώπινης ιστορίας.Μια λέξη που έχει σύρει ή κατευθύνει πολύ κόσμο, οικογένειες, στρατούς, χώρες, λαούς.Μια λέξη που γι' αυτήν έχουν γίνει ανακαλύψεις, εφευρέσεις, πόλεμοι, επαναστάσεις, γάμοι και βαφτίσια.Στο όνομά της, άνθρωποι έχουν πεθάνει κι έχουν αναστηθεί. Η λέξη αυτή έχει μπει στο στόμα όλων ...
Συνέχεια...
Δον Ζουάν στο Σόχο
Τον Δον Ζουάν ως περσόνα, λίγο πολύ τον ξέρετε. Ακόμα κι αν δεν έχετε παρακολουθήσει ολόκληρη την ιστορία του, τον έχετε ακουστά είτε από τα δεκάδες θεατρικά έργα (από Μολιέρο μέχρι Πούσκιν), είτε από την Όπερα του Μότσαρτ, είτε από τo σινεμά (από Έρολ Φλιν μέχρι Τζόνι Ντεπ). Ακόμη κι ...
Συνέχεια...
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον Φούρνο – Κερδίστε Προσκλήσεις
Δυο φίλοι, ο Άρης και ο Στέλιος, ζουν ως έγκλειστοι νομάδες στο ίδιο τους το σπίτι, απομονωμένοι από τον έξω κόσμο, που υπονοείται ανεπαρκής και αφιλόξενος. Κάποια οικιακά αντικείμενα έχουν περιέλθει σε αχρησία.Ο Άρης βιώνει τον εκούσιο αυτόν εγκλεισμό ως κυριολεξία, ο Στέλιος όμως έχει ανάγκη να προβάλλει στους τέσσερεις ...
Συνέχεια...
Είστε νέα θεατρική ομάδα και ψάχνετε για χώρο;
Είστε νέα θεατρική ομάδα με όρεξη και τρέλα; Έχετε κάποια πρόταση για παράσταση και ψάχνετε χώρο; O «ΑΓΚΥΡΑ Πολυχώρος» παραχωρεί ΔΩΡΕΑΝ τον χώρο του bar-theatre σε αξιόλογες προτάσεις για περιορισμένο αριθμό (μεταμεσονύχτιων και όχι μόνο) παραστάσεων. Επικοινωνήστε στο 6974 515181 Οργάνωση παραγωγής: 4actors (Γιώργος Κατινάς).
Συνέχεια...
Κάτι συμβαίνει στο θέατρο Εμπρός
Στην Αθήνα του σήμερα φαίνεται πώς συμβαίνουν ακόμα σπουδαία πράγματα. Το κοινωνικό και πολιτικό μας ένστικτο έχει αποδείξει, άλλωστε, ότι σε κρίσιμες ιστορικές περιόδους δουλεύει ακατάπαυστα. Ο λόγος αυτή τη φορά για την Κίνηση Μαβίλη και την κατάληψη του θεάτρου Εμπρός, ημέρα Παρασκευή 11-11-11. Η Κίνηση Μαβίλη (Κ.Μ) δημιουργήθηκε το 2010 ...
Συνέχεια...
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του
Έναρξη σήμερα για το 7ο Φεστιβάλ Χορού
‘Το Άνθος του Κάκτου’ φυτρώνει στο Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση
Χάνσελ και Γκρέτελ (Η Εποχή των Γουρουνιών) από
Μια Τρελή Τρελή Σαραντάρα στο Μικρό Παλλάς
Νύχτα Ραδιοφόνων
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
Τάισέ με, Έμμα!
Μεταμόρφωση του Κάφκα από την ομάδα Ακτίς Αελίου
Η Φάρσα της Οδού Γουόλγουορθ
Το παιδί, μέσα μου | 15-25 Σεπτεμβρίου
Πολιτική ανυπακοή το 2012
Θανάτω Θάνατον
An orexia socialis
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
‘Όσο για τη Νίνα…’ στο Bios
Βατρα-Χ
Τέλος @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο σκύλος της Κολάσεως
Unmythable @ Bios
Page_31
2o Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας- Παράλληλες Εκδηλώσεις
Εν-Τάση Φυγής
‘Ζελόβ’ στο Θέατρο Χώρα από την ομάδα Ab
Δον Ζουάν στο Σόχο
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον
Είστε νέα θεατρική ομάδα και ψάχνετε για χώρο;
Κάτι συμβαίνει στο θέατρο Εμπρός