Ο Βασίλης Κατσικονούρης είναι ο άνθρωπος που μπορεί να καυχιέται ότι έβγαλε το ελληνικό έργο από το περιθώριο, βάζοντας το να παίζει επί δυο σαιζόν (και μια η φετινή, τρεις) στην πρώτη γραμμή. Γιατί το να γράφεις ένα έργο – ξυράφι, όπως το «Γάλα», και να γίνεται το πιο καυτό εισιτήριο της πόλης είτε το ανεβάζει το Εθνικό είτε η ¶ννα Βαγενά, δεν είναι μικρή υπόθεση. Ειδικά σε μια εποχή που γκρινιάζουμε πως το νεοελληνικό έργο λαγοκοιμάται στη γωνία κι έχει να μας δώσει σπουδαία κείμενα από τη δεκαετία του 80.

Οι Αγνοούμενοι που παρουσιάζονται από την ομάδα Σαλτιμπάγκοι στις Ροές, είναι το δύσκολο αυτό έργο που έρχεται να διαδεχτεί μια τεράστια επιτυχία και να αποδείξει αν η επιτυχία του προηγούμενου υπήρξε τυχαία. Στους Αγνοούμενους ο Κατσικονούρης καταπιάνεται και πάλι με το οικείο του θέμα της απομόνωσης ενός παρείσακτου. Μόνο που εδώ παρείσακτοι και ξένοι είναι και οι τρεις ήρωες του: και ο κυνικός κι αλλοτριωμένος Πέτρος, και η αδιάφορη κι απολιτική Μίνα και η Κύπρια αδερφή της Δέσποινα. Όταν η τελευταία έρχεται στην Αθήνα για να συμμετάσχει σε μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τους Αγνοούμενους της Κύπρου, ανοίγει το κουτί της Πανδώρας και για τους τρεις. Η «ενδιαφέρουσα ζωή», η γεμάτη ταξίδια και νέες εμπειρίες που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να διατηρήσουν ο Πέτρος και η Μίνα συνθλίβεται κάτω απ’ το βάρος όχι της πραγματικότητας, αλλά των φαντασμάτων που κουβαλάει μέσα του ο καθένας από μας και το παρελθόν του.

Ο Κατσικονούρης έχει γράψει ένα σαφές πολιτικό έργο, με εξαιρετικά σχεδιασμένους ήρωες και ξεκάθαρους (και κυρίως έξυπνους) συμβολισμούς. Με λόγο άμεσο και καθημερινό φτιάχνει εξ’ αρχής το πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούνται οι ήρωες του, καθιστώντας τους αναγνωρίσιμους. Κι εκεί που λες ότι έχεις απ’ τα χέρια του ακόμα ένα υπέροχο έργο, έρχεται το τελευταίο δεκάλεπτο και αρχίζει να αποδομεί όλα όσα έχει καταφέρει μέχρι τότε. Ξαφνικά οι υπέροχοι υπαινικτικοί συμβολισμοί αρχίζουν να εξηγούνται ή να μεγεθύνονται εξόφθαλμα, ο λόγος αρχίζει να γίνεται βαρύγδουπος και υπερβολικά θεατρικός και εμφανίζεται κι αυτό το μόνιμο άγχος των Ελλήνων συγγραφέων να συνδεθούν ντε και καλά με την αρχαία τραγωδία. Κι όμως ως εκείνο το σημείο που δηλώνει ρητά το δεσμό του ο Κατσικονούρης, είχε ήδη καταφέρει ένα κοχλάζον υπόγειο πάντρεμα, που σπάνια συναντάμε σε νεοελληνικό έργο.

Ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος στήνει μια τίμια παράσταση ισορροπώντας επιτυχώς ανάμεσα στη ρεαλιστική πραγματικότητα μιας αστικής κρεβατοκάμαρας και στο μεταφυσικό πεδίο του εσωτερικού κόσμου των ηρώων, χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες. Το σκηνικό του Αντώνη Δαγκλίδη βοηθάει σ’ αυτή τη διπλή υπόσταση με τον πλέον λειτουργικό τρόπο. Οι ερμηνείες των τριών ηθοποιών, ίσως θα έπρεπε να είναι λιγότερο δραματικές, τουλάχιστον στην αρχή. Η Εύα Κοτανίδη ως Μίνα είχε μια θλίψη στη φωνή και μια μελαγχολία που σίγουρα θα έπρεπε να υπαινίσσεται, αλλά όχι να φανερώνεται τόσο απροκάλυπτα. Το ίδιο ισχύει και για τη Ναταλία Καποδίστρια, σε ένα ρόλο που προσφέρεται για βαθιά ανάγνωση και συγκλονιστικές σιωπές. Ο Βαγγέλης Ρόκος αντίθετα, χωρίς αχρείαστες εξάρσεις, μένοντας σε ένα πιο ρεαλιστικό πλαίσιο, μας δίνει έναν Πέτρο ανάγλυφο κι εγκλωβισμένο για πάντα σε μια ενδιαφέρουσα ζωή που δεν τον χωράει…

Σκηνοθεσία: Δημοσθένης Παπαδόπουλος
Σκηνικά/ Κοστούμια: Αντώνης Δαγκλίδης
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Παίζουν: Βαγγέλης Ρόκκος, Εύα Κοτανίδη, Ναταλία Καποδίστρια
Και η μικρή Ευγενία Λάου

Θέατρο Ροές
Ιάκχου 16, Γκάζι
Τηλ: 210 3474312
www.saltimbanchi.gr

Διάβασε επίσης...
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
Μαμά, η Παράσταση Είναι Επιμελώς Ατημέλητη. Η Άντζελα Μπρούσκου με την Παρθενόπη Μπουζούρη αφηγούνται αποσπάσματα από τα βιβλία "Μαμά" και "η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη" της Μαργαρίτας Καραπάνου για την σχέση της με την επίσης συγγραφέα μητέρα της, Μαργαρίτα Λυμπεράκη, αλλά και ζωντανεύουν εναλλάξ τους δύο ρόλους, μαμά και κόρη, κόρη και μαμά, εξερευνώντας την πλέον δυσλειτουργική σχέση μεταξύ των δύο γυναικών. Η Μαμά απόμακρη, αγρίως ...
Συνέχεια...
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Η  Ερωφίλη, οι μάσκες και το τσέλο. Μέσα σε μια ζεστή αίθουσα της Πειραιώς 260 περιμένουμε να ξεκινήσει η Εrofili 3, σε σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα και παραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου Χώρος. Το διάσημο αυτό έργο της κρητικής λογοτεχνίας, γραμμένο το 1595 από τον Γεώργιο Χορτάτση, έχει όλα τα βασικά στοιχεία μιας ...
Συνέχεια...
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι στην Αθήνα
Stars of BOLSHOI THEATRE of Russia Gala & The BOLSHOI BALLET ACADEMY 1 & 2 Φεβρουαρίου 2009 Τα αστέρια του σήμερα συναντούν τα "αστέρια" του αύριο και εμείς έχουμε τη σπάνια ευκαιρία να θαυμάσουμε το παρόν και το μέλλον του ιστορικού Θεάτρου Μπολσόι της Μόσχας. Η συνύπαρξη σολίστ του Μπολσόι ...
Συνέχεια...
Οι Αδέσποτες Σκύλες (στο βαλς των βρώμικων δρόμων)
Ένας προβληματισμός σε ρίμα!Μια σύνθεση ερωτημάτων με δυνατό beat!Μια παράσταση σαν συναυλία! Τέσσερις γυναίκες στη σκηνή. Η συνεχής ροή μιας φωνής που ηχεί από τα βάθη της ψυχής τους, στα χείλη τους γίνεται κραυγή ή τραγούδι ανάλογα με αυτό που ο λόγος θέλει ειπωθεί. Κυρίαρχος ο λόγος, ο ρυθμός και ...
Συνέχεια...
Σύγχρονα Αθηναϊκά Παραμύθια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
"Μια Φορά Και Έναν Καιρο"... ή μάλλον "Τώρα, Πριν Κάτι Βδομάδες" "Σε Ένα Μακρινό Βασίλειο" ή καλύτερα "Στην Αθήνα"... ...στον Πεζόδρομο της Ερμού, τα μυρμηγκιά της οικογένειας Μήγκι-Μήγκι προσπαθούν να ειδοποιήσουν τους ανθρώπους πως έσβησε το φεγγάρι για να το ξανανάψουν... ...στον Κολωνό, στην Οδό Ισμήνης, η Μάγισσα Κούλα με τα κουνήματα και τα σκέρτσα της πασχίζει ...
Συνέχεια...
Ελληνικό φεστιβάλ | Αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο
100 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου και ένα αφιέρωμα στο έργο του ανοίγει την αυλαία του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. 3 παραστάσεις αφιερωμένες στους δραματικούς μονολόγους του Γιάννη Ρίτσου από σημαντικούς δημιουργούς που τιμούν τον σπουδαίο έλληνα συγγραφέα και ποιητή από σήμερα 1 Ιουνίου έως ...
Συνέχεια...
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα Πλεύσις
Το τέλος και η αρχή ένα σώμα διάφανο και πλαστικό. Ξυπνάει απρόσμενα μια νύχτα μέσα στο μαύρο, γερασμένο για να διαγράψει τη τροχιά του προς τη γέννηση και πάλι.Το τέλος και η αρχή ένα παιχνίδι με το χρόνο συγκεκριμένο, αφηρημένο, ανεξάρτητο, εξαρτημένο, ανήσυχο και βουβό. Ένα ταξίδι που ποτέ δε σταματά. Μια ανακάλυψη. ...
Συνέχεια...
Εφαρμογές Ατμομηχανής στις 24 Ιουνίου στο Kinky Kong
Τους πειραματισμούς πολλοί εμίσησαν, την προσπάθειά τους πολλοί εκτίμησαν. Το Kinky Kong παίρνει τα πάνω του και προγραμματίζει πολλές δράσεις ήδη - επίφοβο το κλίμα της Αβραμιώτου τις Παρασκευές και τα Σάββατα που ο δρόμος θυμίζει πολυσύχναστο σοκάκι νησιού με θέα τη θάλασσα αυτοκινήτων της παρακείμενης καθέτου οδού αντί των ...
Συνέχεια...
Adieu Maurice
Οι τίτλοι μοιράζονται απλόχερα και χωρίς διόλου φειδώ σε πρόσωπα μείζονος ή ελάσσονος σημασίας κατά καιρούς. Ορισμένοι όμως αξίζουν και με το παραπάνω στον κάτοχό τους, όπως αυτός του «ιδρυτή του σύγχρονου χορού» για το χορογράφο Μορίς Μπεζάρ. Πέθανε χθες, πλήρης ημερών, σε ηλικία 80 χρονών στην Ελβετία, όπου διηύθυνε ...
Συνέχεια...
Αναβάλλονται οι παραστάσεις του Star Trip
Μόλις ενημερωθήκαμε από το γραφείο τύπου της διοργανώτριας εταιρίας Astra ότι δυστυχώς οι παραστάσεις του Star Trip που ήταν προγραμματισμένες να ξεκινήσουν από αύριο στο Gagarin 205 αναβάλλονται.Δυστυχώς, ένας εκ των πρωταγωνιστών, στην προθέρμανση της τελευταίας παράστασης στη Θεσσαλονίκη, είχε ένα σοβαρό ατύχημα στο χέρι του και κρίθηκε αδύνατο να ...
Συνέχεια...
Μαθήματα Νεοελληνικής Ιστορίας στο Vanilla Bar Theatre
Μήπως η τηλεόραση δεν σας αρκεί πια όταν επιθυμείτε διακαώς να εξολοθρεύσετε τα εγκεφαλικά σας κύτταρα δια παντός παρακολουθώντας τις συζητήσεις, τους προβληματισμούς και όλα τα τεκταινόμενα επί της οθόνης;Μήπως προτιμάτε να τα διαχειριστείτε live και με ένα ποτό στο χέρι για να πηγαίνουν πιο εύκολα κάτω τα φαρμάκια της ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Ε, λοιπόν ναι. ¶ξιζε την αναμονή και χαλάλι του του συγγραφέος η επιτυχία που γνώρισε με την ξεκαρδιστική «Κατσαρίδα» που για τρία ολόκληρα χρόνια προκαλούσε ευχάριστη εκγύμναση στους κοιλιακούς μύες των θεατών της με το γέλιο που προκαλούσε. Μπορεί η καινούργια ιστορία του Βασίλη Μαυρογεωργίου -με την συμβολή της Μαρίας ...
Συνέχεια...
Η Κατσαρίδα επέστρεψε στην Αθήνα
Η Κατσαρίδα, μετά τη μεγάλη επιτυχία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, επιστρέψε στην Αθήνα και κάνει τη φωλιά της στο Θέατρο Βρετανία για 20 παραστάσεις. Εφοδιαστείτε με εντομοκτόνα.Τριάμισι χρόνια και τέσσερα θέατρα μετά τη γέννησή της, ίσως καταφέρετε να την ξεφορτωθείτε! Το εξωφρενικό ντανταϊστικό μιούζικαλ (δρόμου) του Βασίλη Μαυρογεωργίου ξεκίνησε από ...
Συνέχεια...
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Ποτέ κανείς δεν ξέρει ένα πάρτυ που θα καταλήξει... Η Μήδεια του Ευριπίδηη Οφηλία του Σαίξπηρο Τζώρτζ του Αλμπυκαι ο Ιππόλυτος της Σάρα Κέιν Το «Σχήμα εκτός Αξονα» παρουσιάζει την παράσταση Ρόλοιng στο θέατρο τέχνης Ακτίς Αελίου (Χριστοπούλου 12, Θεσσαλονίκη, τηλ: 2310-229.249) από την Δευτέρα 4 Μαΐου (και έως τις ...
Συνέχεια...
‘Αντί Διδακτορικού’ και φέτος στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τι κάνεις όταν οι παιδικοί φίλοι, οι συμμαθητές και οι συμφοιτητές σου επιστρέφουν ένας-ένας από τα εξωτερικά με τα μεταπτυχιακά τους; Τους υπενθυμίζεις (με μια παράσταση) πως θα μένουν με τους γονείς τους και πως θα πληρώνονται ένα μίζερο μισθό, τι άλλο; Και όλα αυτά, για να μη σε ρωτάνε ...
Συνέχεια...
‘H Κληρονομιά του’ Studio Μαυρομιχάλη
Ο Θεατρικός Οργανισμός Νέος Λόγος απέκτησε τη δική του στέγη, στο Studio Μαυρομιχάλη, και παρουσιάζει τις νέες θεατρικές παραγωγές για τη σεζόν, αρχής γενομένης από το έργο του Μαριβώ "Η Κληρονομιά".Μεταμορφώσεις, ίντριγκες και ελιγμοί με τη γνώριμη δεξιοτεχνία του Μαριβώ, παιχνίδια έρωτα, εξουσίας, δύναμης και χρήματος. Μέσα από κωμικά συμβάντα ...
Συνέχεια...
‘Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα’ από το Απλό Θέατρο
Γραμμένο από το 1939 έως το 1941 «με πόνο και δάκρυα» όπως ο ίδιος αναφέρει το έργο του Ευγένιου Ο' Νηλ είναι βαθύτατα αυτοβιογραφικό. Ο ίδιος επιθυμούσε να ανέβει 25 χρόνια μετά το θάνατό του αλλά η υπομονή των θαυμαστών του εξαντλήθηκε στα 3 μόλις έτη με την άδεια της ...
Συνέχεια...
Τάκης Τζαμαργιάς – Betty Shamieh | Black Eyed
Ο Τάκης Τζαμαργιάς, σκηνοθέτης και καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, ύστερα από το νεοελληνικό έργο American Dreamin, στρέφεται στη μελέτη της γυναικείας ψυχολογίας. Σκηνοθετεί την ¶ννα Κουτσαφτίκη, την Καλλιρόη Μυριαγκού, την Ευδοκία Στατήρη και τη Στέβη Φόρτωμα ως τέσσερις γυναίκες αραβικής καταγωγής που έζησαν σε διαφορετικές εποχές και, ...
Συνέχεια...
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Την Όλγα και τον Γιάννη τους έχετε γνωρίσει πίσω από την μπάρα του Kinky όπου σας έχουν σερβίρει πολλά πολλά ποτά και σας έχουν προσφέρει πολλή και καλή μουσική. Τους έχετε δει και αλλού, σε θεατρικές σκηνές και κινηματογραφικά πανιά και ο καιρός έφτασε να εγκαινιάσουν τον χώρο τους, το ...
Συνέχεια...
To ‘Σχολείο Γυναικών’ με τον Daniel Auteuil στο Θέατρο Παλλάς
Ο Daniel Auteuil έρχεται στην Ελλάδα στις 11 και 12 Φεβρουαρίου με μια παραγωγή του Odéon-Théâtre de l'Europe στο πλαίσιο του «Θεάτρου Πέρα από τα Όρια». Μια πρωτοβουλία της Αττικής Πολιτιστικής εταιρείας -σε συνεργασία με την Ελληνική Θεαμάτων- που εδώ και λίγα χρόνια μας παρουσιάζει σπουδαίες παραστάσεις ξένων δημιουργών και ...
Συνέχεια...
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το Σάββατο στο Booze
Ο Νοτιοαφρικανός performer Pieter van Zyl έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να παρουσιάσει το Ψωμί, μια performance στα αγγλικά και στα αφρικάανς (μία από τις επίσημες γλώσσες τις Νοτίου Αφρικής) που συνδυάζει κίνηση, κείμενο και μουσική.Τροφή, πείνα, θρησκεία, χιούμορ, παράδοση συνδέονται με το ψωμί που μας ακολουθεί σε ...
Συνέχεια...
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
Για πρώτη φορά θα συμμετάσχει φέτος η Ελλάδα στη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου. Στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου ένας θεσμός που ξεκίνησε ως πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το 1986 και έφτασε σήμερα να θεωρείται το «Νόμπελ» της ευρωπαϊκής θεατρικής τέχνης.Διοργανώνεται ετησίως από την αστική, ...
Συνέχεια...
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Μακρά η πορεία του έργου του Βασίλη Κατσικονούρη, από τη σκηνή του Εθνικού (Θέατρο Χώρα) σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη, ως την περσινή παράσταση με το βλέμμα της ¶ννας Βαγενά και συνεχίζει να αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον του κοινού που σπεύδει να ρίξει μια ματιά στο σύμπαν μια μετανάστριας μάνας, στην Ελλάδα ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
Ο Σχοινοβάτης στο Αργώ Studio
Από 11 Μαρτίου«Το Τσίρκο, Κυρίες και Κύριοι, όπως ο πόλεμος και η ταυρομαχία, είναι από τα λίγα σκληρά παιχνίδια που επιζούν: Ελάτε να διασκεδάσετε με τους Ζογκλέρ, τους Μάγους, τους Κλόουν, τους Θηριοδαμαστές, τους Ακροβάτες, τους ...Σχοινοβάτες!Κυρίες και Κύριοι, καλωσορίσατε στο Μεγάλο μας Τσίρκο! Η παράσταση αρχίζει!»Αυτές είναι οι απαραίτητες ...
Συνέχεια...
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που καταφτάνει στην Ελλάδα αφού πέρυσι ...
Συνέχεια...
Η Ζωή στο Θέατρο
Γραμμένο το 1977, το έργο του Ντεϊβιντ Μάμετ μιλάει για τη σύνθετη διαδικασία της παράδοσης της σκυτάλης από τη μια γενιά στην επόμενη, μέσα από τη σχέση δυο ηθοποιών, του Ρόμπερτ και του Τζον, και τις κωμικοτραγικές καταστάσεις που ζουν, πάνω και πίσω από τη σκηνή, στο θέατρο ρεπερτορίου στο ...
Συνέχεια...
Και «META», τι;
Η σκηνοθέτης Έλλη Παπακωνσταντίνου και η ομάδα της ODC αναζητά το μετά την καταστροφή σε μια site specific παράσταση σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο. Τι γίνεται «Μετά» την καταστροφή; Πώς είναι η «Μετά» εποχή; Οι θεατές θα βρουν τις απαντήσεις στο Βυρσοδεψείο, έναν πολύ ενδιαφέροντα χώρο στο κέντρο της Αθήνας, ένα πραγματικό ...
Συνέχεια...
MedDeT* από την ομάδα Κι Όμως Κινείται
MedDeT* είναι (σύμφωνα με το press release τουλάχιστον) μια λέξη από θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες που μεταφράζεται σαν "βοήθεια". Και ίσως αυτό να είναι και το κρυφό νόημα πίσω από την καινούρια δουλειά της ομάδας Κι Όμως Κινείται. Μια έκκληση/επίκληση βοήθειας από καταπτοημένους, φορτωμένους ανθρώπους προς τους Θεούς ή προς ...
Συνέχεια...
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
Ο Thomas Middleton και ο William Rowley έγραψαν το έργο πολλά χρόνια πριν, το 1622 και παρουσίασαν το πόνημά τους την ίδια χρονιά, στο Λονδίνο. Η πλοκή εκτυλίσσεται παράλληλα στην αυλή των αριστοκρατών του Αλικάντε και σε ένα άσυλο φρενοβλαβών.Στο ένα περιβάλλον επικρατεί βία, πάθος, έκλυτα ήθη και ανεξέλεγκτος ερωτισμός ...
Συνέχεια...
Μαμά, η Ζωή Είναι Αγρίως Απίθανη
erofili synopsis – Φεστιβάλ Αθηνών
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι
Οι Αδέσποτες Σκύλες (στο βαλς των βρώμικων δρόμων)
Σύγχρονα Αθηναϊκά Παραμύθια στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Ελληνικό φεστιβάλ | Αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα
Εφαρμογές Ατμομηχανής στις 24 Ιουνίου στο Kinky Kong
Adieu Maurice
Αναβάλλονται οι παραστάσεις του Star Trip
Μαθήματα Νεοελληνικής Ιστορίας στο Vanilla Bar Theatre
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Η Κατσαρίδα επέστρεψε στην Αθήνα
Ρόλοιng από σήμερα στη Θεσσαλονίκη
‘Αντί Διδακτορικού’ και φέτος στο Nixon – Κερδίστε
‘H Κληρονομιά του’ Studio Μαυρομιχάλη
‘Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα’ από
Τάκης Τζαμαργιάς – Betty Shamieh | Black Eyed
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
To ‘Σχολείο Γυναικών’ με τον Daniel Auteuil στο
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
Ο Σχοινοβάτης στο Αργώ Studio
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Η Ζωή στο Θέατρο
Και «META», τι;
MedDeT* από την ομάδα Κι Όμως Κινείται
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα