Ο Βασίλης Κατσικονούρης είναι ο άνθρωπος που μπορεί να καυχιέται ότι έβγαλε το ελληνικό έργο από το περιθώριο, βάζοντας το να παίζει επί δυο σαιζόν (και μια η φετινή, τρεις) στην πρώτη γραμμή. Γιατί το να γράφεις ένα έργο – ξυράφι, όπως το «Γάλα», και να γίνεται το πιο καυτό εισιτήριο της πόλης είτε το ανεβάζει το Εθνικό είτε η ¶ννα Βαγενά, δεν είναι μικρή υπόθεση. Ειδικά σε μια εποχή που γκρινιάζουμε πως το νεοελληνικό έργο λαγοκοιμάται στη γωνία κι έχει να μας δώσει σπουδαία κείμενα από τη δεκαετία του 80.

Οι Αγνοούμενοι που παρουσιάζονται από την ομάδα Σαλτιμπάγκοι στις Ροές, είναι το δύσκολο αυτό έργο που έρχεται να διαδεχτεί μια τεράστια επιτυχία και να αποδείξει αν η επιτυχία του προηγούμενου υπήρξε τυχαία. Στους Αγνοούμενους ο Κατσικονούρης καταπιάνεται και πάλι με το οικείο του θέμα της απομόνωσης ενός παρείσακτου. Μόνο που εδώ παρείσακτοι και ξένοι είναι και οι τρεις ήρωες του: και ο κυνικός κι αλλοτριωμένος Πέτρος, και η αδιάφορη κι απολιτική Μίνα και η Κύπρια αδερφή της Δέσποινα. Όταν η τελευταία έρχεται στην Αθήνα για να συμμετάσχει σε μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τους Αγνοούμενους της Κύπρου, ανοίγει το κουτί της Πανδώρας και για τους τρεις. Η «ενδιαφέρουσα ζωή», η γεμάτη ταξίδια και νέες εμπειρίες που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να διατηρήσουν ο Πέτρος και η Μίνα συνθλίβεται κάτω απ’ το βάρος όχι της πραγματικότητας, αλλά των φαντασμάτων που κουβαλάει μέσα του ο καθένας από μας και το παρελθόν του.

Ο Κατσικονούρης έχει γράψει ένα σαφές πολιτικό έργο, με εξαιρετικά σχεδιασμένους ήρωες και ξεκάθαρους (και κυρίως έξυπνους) συμβολισμούς. Με λόγο άμεσο και καθημερινό φτιάχνει εξ’ αρχής το πολύ συγκεκριμένο πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούνται οι ήρωες του, καθιστώντας τους αναγνωρίσιμους. Κι εκεί που λες ότι έχεις απ’ τα χέρια του ακόμα ένα υπέροχο έργο, έρχεται το τελευταίο δεκάλεπτο και αρχίζει να αποδομεί όλα όσα έχει καταφέρει μέχρι τότε. Ξαφνικά οι υπέροχοι υπαινικτικοί συμβολισμοί αρχίζουν να εξηγούνται ή να μεγεθύνονται εξόφθαλμα, ο λόγος αρχίζει να γίνεται βαρύγδουπος και υπερβολικά θεατρικός και εμφανίζεται κι αυτό το μόνιμο άγχος των Ελλήνων συγγραφέων να συνδεθούν ντε και καλά με την αρχαία τραγωδία. Κι όμως ως εκείνο το σημείο που δηλώνει ρητά το δεσμό του ο Κατσικονούρης, είχε ήδη καταφέρει ένα κοχλάζον υπόγειο πάντρεμα, που σπάνια συναντάμε σε νεοελληνικό έργο.

Ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος στήνει μια τίμια παράσταση ισορροπώντας επιτυχώς ανάμεσα στη ρεαλιστική πραγματικότητα μιας αστικής κρεβατοκάμαρας και στο μεταφυσικό πεδίο του εσωτερικού κόσμου των ηρώων, χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες. Το σκηνικό του Αντώνη Δαγκλίδη βοηθάει σ’ αυτή τη διπλή υπόσταση με τον πλέον λειτουργικό τρόπο. Οι ερμηνείες των τριών ηθοποιών, ίσως θα έπρεπε να είναι λιγότερο δραματικές, τουλάχιστον στην αρχή. Η Εύα Κοτανίδη ως Μίνα είχε μια θλίψη στη φωνή και μια μελαγχολία που σίγουρα θα έπρεπε να υπαινίσσεται, αλλά όχι να φανερώνεται τόσο απροκάλυπτα. Το ίδιο ισχύει και για τη Ναταλία Καποδίστρια, σε ένα ρόλο που προσφέρεται για βαθιά ανάγνωση και συγκλονιστικές σιωπές. Ο Βαγγέλης Ρόκος αντίθετα, χωρίς αχρείαστες εξάρσεις, μένοντας σε ένα πιο ρεαλιστικό πλαίσιο, μας δίνει έναν Πέτρο ανάγλυφο κι εγκλωβισμένο για πάντα σε μια ενδιαφέρουσα ζωή που δεν τον χωράει…

Σκηνοθεσία: Δημοσθένης Παπαδόπουλος
Σκηνικά/ Κοστούμια: Αντώνης Δαγκλίδης
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Παίζουν: Βαγγέλης Ρόκκος, Εύα Κοτανίδη, Ναταλία Καποδίστρια
Και η μικρή Ευγενία Λάου

Θέατρο Ροές
Ιάκχου 16, Γκάζι
Τηλ: 210 3474312
www.saltimbanchi.gr

Διάβασε επίσης...
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Σώζουν ζωές τα κατά συνθήκη ψεύδη;   Ξεκινώντας να πάω στο θέατρο της οδού Κυκλάδων και ξέροντας πολύ λίγα για το έργο του Ρώσου συγγραφέα Ιβάν Βιριπάγεφ σκεφτόμουν πως, αυτή την περίοδο, αν βάλεις σε μία πρόταση τις λέξεις «Κυκλάδες» και «Ψευδαισθήσεις» έχεις μια πολύ καλή ιδέα για το επερχόμενο καλοκαίρι ...
Συνέχεια...
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης
Μια πανδαισία πειραματισμών που δίνουν πίσω στη λέξη το θετικό της νόημα.  One to one, για δύο θεατές μόνο, με άγνωστο στους πρωταγωνιστές κείμενο αλλά και παραστάσεις που θέλουμε να ξαναδούμε όπως το Quizoola! συνθέτουν το Live Manual Festival του Bios. Σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο και την κοινότητα καλλιτεχνών ...
Συνέχεια...
Neverland | Blood On The Dancefloor
Ο Παναγιώτης Κοντόνης και η Έλενα Τοπαλίδου είναι εξαιρετικοί χορευτές. Βασικοί ερμηνευτές του χοροθεάτρου Οκτάνα που εδώ και χρόνια έχει μείνει ανενεργό, επέστρεψαν φέτος με τον χορογράφο και εμπνευστή του σχήματος, Κωνσταντίνο Ρήγο, με μια παράσταση για το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας.Η σκηνή της Τεχνόπολης γέμισε με τους ...
Συνέχεια...
Όταν η Griffon συνάντησε την Καμεράτα εγένετο πυρ
Να μια ωραία και πρωτότυπη ιδέα που συνδυάζει το παλιό με το καινούργιο και το κλασικό με το σύγχρονο. Η Καμεράτα παίζει με όργανα εποχής, υπό τη μουσική διεύθυνση του πολυβραβευμένου Γιώργου Πέτρου, έργα του Μπετόβεν συνοδεύοντας μουσικά την ευφάνταστη χορογραφία της Ιωάννας Πορτόλου που δίνει πνοή στο μπαλέτο Τα ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Ο «Άρντεν από το Φέβερσαμ» είναι από τα λιγότερο παιγμένα και πιο μυστηριώδη έργα της εποχής του. Υπάρχει, μάλιστα, μεγάλη έριδα ως προς την προέλευσή του. Έχει κατά καιρούς αποδοθεί στον Shakespeare - ο ίδιος έπαιξε στην παράσταση-, στον Christofer Marlowe και πρόσφατα στον Thomas Kyd. Το έργο είναι εμπνευσμένο ...
Συνέχεια...
Porgy and Bess στο Θέατρο Badminton και στη Μονή Λαζαριστών
Ο Peter Klein και η Living Arts New York παρουσιάζουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα το μουσικό αριστούργημα του George Gershwin, απευθείας από την Νέα Υόρκη.Miles Davis, Oscar Peterson, Billie Holiday, Ella Fitzgerald, Louis Armstrong, Herbie Hancock, αλλά και Ray Charles, Al Jarreau, Janis Joplin, Cab Calloway, Cher, Bronski Beat ...
Συνέχεια...
Η Όπερα της Πεντάρας
Αυτό που κάνει την Όπερα της Πεντάρας, από το 1928 που γράφτηκε, ένα από τα σπάνια κοσμήματα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, δεν είναι μόνο το καυστικό πνεύμα του Bertolt Brecht, που κατάφερε να φτιάξει με τα πιο απλά υλικά την πιο διαχρονική κοινωνική καταγγελία. Ούτε μόνο τα αθάνατα τραγούδια του Kurt ...
Συνέχεια...
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των Βραβείων Χορν & Μερκούρη 2010
Δέκα χρόνια συμπληρώνει φέτος ο θεσμός που εμπνεύστηκε ο Σταμάτης Φασουλής και αγκαλιάστηκε από τους θεατρόφιλους ανεξαρτήτως επαγγέλματος (ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατές, κριτικούς). Ο ίδιος, περήφανος για την θέσπισή του, δήλωσε στην 10η απονομή των βραβείων «Είναι ο,τι σημαντικότερο έχω κάνει μέχρι σήμερα στο θέατρο». Τα φετινά βραβεία Δημήτρης Χορν δόθηκαν ...
Συνέχεια...
Η ομάδα Κασκαντέρ μας εύχεται: Χιόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο καινούργιος κόσμος
Από 18 Μαρτίου έως 27 ΜαΐουΟι πάγοι έλιωσαν, ο πλανήτης πλημμύρισε, η έκθεση στον ήλιο είναι θανατηφόρα...και μετά τι;Μια μαύρη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας της Ευγενίας Μαραγκού από την ομάδα Κασκαντέρ.Λίγα λόγια για το έργοΜια ιστορία στο μέλλον.Στον κόσμο του έργου οι πάγοι έχουν λιώσει, οι εποχές αλλάζουν κάθε δυο ώρες, ...
Συνέχεια...
Το Τέλος του Καλοκαιριού στο Θέατρο Φούρνος
Σ' ένα έργο συγκρούσεων και συνεχών ανατροπών επτά νέα παιδιά συναντιούνται στην «Κιβωτό» , ένα σπιτάκι μέσα στο δάσος . Καθώς οι ανατροπές διαδέχονται η μια την άλλη τα παιδιά οδηγούνται σε συγκρούσεις και αποκαλύψεις με καταστρεπτικές για τον καθένα συνέπειες. Η ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων διαρκώς μεταβάλλεται και οι ήρωες ...
Συνέχεια...
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Tον Γιάννη Σαρακατσάνη εκτός από τα καζάνια της κολάσεως, τον είδαμε και στο θέατρο του Νέου Κόσμου ως Θοδωρή (ετών 33) και μας ξάφνιασε. Η μεταμόρφωση του σεμνού αγοριού -Θοδωρής- σε κολασμένο κάτοικο του πυρ του εξώτερου και η παρωδία (με περισσή ζέση) κάθε οσίου και ιερού είναι ομολογουμένως εντυπωσιακή. ...
Συνέχεια...
Η Άνοδος και πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ στο Μέγαρο Μουσικής
Τη θρυλική όπερα του Bertolt Brecht και του Kurt Weill  σκηνοθετούν οι Καταλανοί La Fura dels Baus που γνωρίσαμε στην Αθήνα το 2009, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, με την παράστασή τους Μπορίς Γκοντουνόφ, ένα ενδιαφέρον θέατρο εν θεάτρω που παρουσιάστηκε στην Πειραιώς 260. Επίκαιρο όσο δεν περιγράφεται το έργο αυτό που εξελίσσεται στην φανταστική ...
Συνέχεια...
Η Οφηλία είναι έγκυος… ξανά
Και αφού η Οφηλία έζησε την ανησυχία της (πιθανής) εγκυμοσύνης της την περασμένη χρονιά, επανέρχεται κυοφορώντας τους προβληματισμούς της στο screening room του Nixon αυτή τη φορά.Στο έργο του Vimal Shab -που δεν άλλος από τον σκηνοθέτη της παράστασης Χάρη Μπόσινα που υπογράφει με αυτό το ψευδώνυμο το έργο του ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το πρώτο θεατρικό έργο του γνωστού κομίστα Αρκά, Εχθροί εξ αίματος, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.Το έργοΣτο νοσοκομείο, ύστερα από ένα τροχαίο ατύχημα, ο οργανισμός βρίσκεται σε κώμα. Κι ενώ τα ευγενή όργανα δίνουν τη μάχη της ζωής, το Παχύ και το Λεπτό Έντερο, δυο άσπονδοι φίλοι, προσπαθούν να εκτιμήσουν την ...
Συνέχεια...
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Τα νεύρα μου, τα χάπια μου και τον Πέπε Ρομάνο να φύγω. Η Μπερνάρντα Άλμπα, οι πέντε αγάμητες κόρες της, η γιαγιά κλειδωμένη στην υπόγα, η κουτσομπόλα δούλα και οι ομαδικές τους νευρώσεις. Όλες οι μουχέρες, αιώνια σπιτωμένες πρωταγωνίστριες του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, φοράνε για δεύτερη χρονιά παντελόνια στο Θέατρο Eliart ...
Συνέχεια...
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Η αυλαία ανοίγει. Ο Άμλετ μπαίνει στο ανάκτορο... Ο Άμλετ βρίσκεται μπλεγμένος στις καταστάσεις που περιγράφει η τραγωδία με το όνομά του, γραμμένη από τον Σαίξπηρ, σε έναν τόπο όπου τα πάντα διαλύονται και βασικός πρωταγωνιστής είναι, ποιος άλλος, η κρίση. Ο ήρωας που έχει ταυτιστεί με τον "άνθρωπο σε κρίση" ...
Συνέχεια...
Nuts στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
Το αριστούργημα του αμερικανού συγγραφέα Τομ Τόπορ «NUTS», παρουσιάζει στο Νέο Ελληνικό Θέατρο Γιώργου Αρμένη (Αίθουσα εξ Αρχείων Τέχνης Καρόλου Κουν), η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Αμφιάρειο»Ο Αμερικανός συγγραφέας Τομ Τόπορ έρχεται στο τέλος της δεκαετίας του 70 να ταράξει τα νερά στη μέχρι τότε συγγραφή δικαστικού δράματος.Την εποχή του ...
Συνέχεια...
‘Έφυγε’ ο ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου
"Έφυγε", ξημερώματα Χριστουγέννων, ο γνωστός και πολύ συμπάθης μας ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου σε ηλικία 54 ετών. Ο θάνατος του, όπως έγινε γνωστό, οφείλεται σε ανακοπή καρδιάς, αφού πάλεψε με τον καρκίνο την τελευταία τριετία. Η κηδεία του θα γίνει αύριο Σάββατο από το Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών.Γεννημένος στην Αθήνα το 1954, ...
Συνέχεια...
Η Εύθυμη Χήρα της Λυρικής
Εύθυμη Χήρα η Ελλάδα, Εύθυμη Χήρα και η νέα παράσταση της Λυρικής Σκηνής που ανάλαφρα συνεχίζει το ρεπερτόριό της με τη δημοφιλή βιεννέζικη οπερέτα του Φραντς Λέχαρ. Η Εύθυμη Χήρα επιστρέφει στη σκηνή της Λυρικής μετά από δώδεκα χρόνια και τη σκηνοθεσία της νέας της αυτής εκδοχής έχει αναλάβει ο Δημήτρης ...
Συνέχεια...
Ελληνικό φεστιβάλ | Μέσα στο Δάσος
Ο Άγγελος Φραντζής προσγειώνεται στο Ελληνικό Φεστιβάλ σήμερα 14 και αύριο 15 Ιουλίου, στο στέκι της πρωτοπορίας, άλλως γνωστό και ως Πειραιώς 260 και παρουσιάζει ένα ιδιόρρυθμο και πολύ ενδιαφέρον σχέδιό του σε δύο και τρεις διαστάσεις. Σινεμά και θέατρο μαζί σε μια κινηματογραφική εγκατάσταση με ζωντανά πρόσωπα παρέα και ...
Συνέχεια...
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου – Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Το Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου σε συνεργασία με πολλά θέατρα και θιάσους στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη περιφέρεια γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου με δωρεάν θέσεις!Το Σάββατο 27 Μαρτίου αλλά και την Πέμπτη 25, την Παρασκευή 26, τη Δευτέρα 29 και την Τρίτη 30 Μαρτίου μπορείτε ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Αστραξίδι
... Όταν βλέπεις στο ουρανό ένα αστέρι να πέφτει, κάνεις μια ευχή. ... Όταν είσαι ψαράς και το αστέρι αυτό, μαζί με άλλα πολλά πέφτουν μέσα στα δίχτυα σου, τα μαζεύεις στο τσουβάλι σου και ξεκινάς να τα πουλήσεις στο μεγάλο παζάρι στην κορυφή των Άλπεων. ... και όταν είσαι ταλαντούχος νέος ...
Συνέχεια...
Του Νεκρού Αδερφού
26 Μαρτίου - 5 Απριλίου 2009 Μια ιδέα του Σωτήρη Χατζάκη είναι η παράσταση «Του νεκρού αδελφού» σε ιδέα-διασκευή-σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη, για λίγες μόνο παραστάσεις.Μια διαβαλκανική συνάντηση με ηθοποιούς από την Ελλάδα, τη Σερβία, την Αλβανία, τη Ρουμανία και την Βουλγαρία πάνω στη γνωστή παραλογή «Του νεκρού αδελφού». Διάσπαρτες ελληνικές ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κατερίνη
Αφού μας κάλεσαν στο "Σπίτι" τους, να μας τρατάρουν μια πίτσα, μπίρα, κρασί και σπιτική τυρόπιτα (από τα χεράκια των "καλεσμένων" τους) και κουβεντιάσαμε όλοι μαζί τα τεκταινόμενα στις ζωές, την κοινωνία, την τέχνη και τις σχέσεις και όλα αυτά που μας απασχολούν τέλοσπάντων, οι Blitz επιστρέφουν "σκηνοθετώντας την πραγματικότητα" ...
Συνέχεια...
Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας
Παρόλο που η Κλαιρ Τσαχανασιάν είναι ρόλος όχημα (και μήλον της έριδος) για κάθε πρωταγωνίστρια του θεάτρου, η Γηραιά Κυρία του Ντίρενματ δε μας έχει επισκεφτεί πάνω από 4-5 φορές στην 65χρονη καριέρα της. Αυτό δε συμβαίνει λόγω κειμένου φυσικά μιας και το έργο του Ελβετού συγγραφέα, που πραγματεύεται τη ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου – 28 Οκτωβρίου
Μετά το σπίτι του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη στα Εξάρχεια, το οποίο διάλεξαν για να ανεβάσουν μια παράσταση διαφορετική και ιδιαίτερη επικεντρωμένη στον ποιητή με τίτλο "Καρδιά με Κόκαλα. Βίος και Πολιτεία του ποιητή Ναπολέοντα Λαπαθιώτη" - και ήταν το πιο ταιριαστό σκηνικό για να φιλοξενήσει το στόχο τους, η ομάδα Όχι ...
Συνέχεια...
άτιτλο| Μια σπουδή στον Samuel Beckett
Το 1957 ο Σάμουελ Μπέκετ έγραψε ένα κείμενο αποκλειστικά για το ραδιόφωνα. Το «Embers» (Στάχτες) φάνταζε, ακόμα και στον ίδιο, περίεργο. Οι κριτικές ήταν αντιδιαμετρικά αντίθετες την εποχή εκείνη, με άλλες να το θεωρούν «μια από τις λίγες αποτυχίες του» και άλλες να το εξυμνούν θεωρώντας πως «αγγίζει την τελειότητα». ...
Συνέχεια...
Aυτά που κάψαν το Σανίδι
Ναι μεν λέξεις όπως τυμβωρυχία και άλλες συναφείς θα ταίριαζαν φαινομενικά γάντι στο θέαμα που παρουσιάστηκε στο Ηρώδειο την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Ιουνίου, αλλά υπάρχουν πολλά αλλά...Ο εμπνευστής του όλου επιχειρήματος Σταμάτης Κραουνάκης έκανε διακριτικά 'στην άκρη' αφήνοντας το υλικό να κάνει τη βρώμικη δουλειά. Το οποίο ...
Συνέχεια...
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης
Neverland | Blood On The Dancefloor
Όταν η Griffon συνάντησε την Καμεράτα εγένετο πυρ
Ελληνικό Φεστιβάλ | Ο Άρντεν από το Φέβερσαμ
Porgy and Bess στο Θέατρο Badminton και στη
Η Όπερα της Πεντάρας
Μιχάλης Οικονόμου και Μαρίνα Ασλάνογλου οι νικητές των
Η ομάδα Κασκαντέρ μας εύχεται: Χιόνια πολλά κι
Το Τέλος του Καλοκαιριού στο Θέατρο Φούρνος
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Η Άνοδος και πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ στο
Η Οφηλία είναι έγκυος… ξανά
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Άμλετ
 για έναν ηθοποιό και μια αυλαία
Nuts στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
‘Έφυγε’ ο ηθοποιός Χρήστος Ευθυμίου
Η Εύθυμη Χήρα της Λυρικής
Ελληνικό φεστιβάλ | Μέσα στο Δάσος
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου – Σάββατο 27 Μαρτίου 2010
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Αστραξίδι
Του Νεκρού Αδερφού
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κατερίνη
Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας
Το αίμα που μαράθηκε | 19 Σεπτεμβρίου –
άτιτλο| Μια σπουδή στον Samuel Beckett
Aυτά που κάψαν το Σανίδι