Γιατί Στρίντμπεργκ και «Δεσποινίς Τζούλια» το 2009;

Γιατί βαριέμαι να βλέπω άλλο απαρχαιωμένο Στρίντμπεργκ με «γυαλισμένες μπότες» και «τραγουδάκια του μεσοκαλόκαιρου», όπως δηλαδή θα τον ανέβαζαν οι παππούδες μας αν είχαν στην κυριότητα τους το Θέατρο Κεντρικόν πριν από μια πεντηκονταετία! Το συγκεκριμένο έργο με τις απαραίτητες μετακινήσεις στο τώρα έχει πολλά να δώσει, κυρίως τροφή στο νου και πυρ σε κατοπινές συζητήσεις για την εξουσία που ασκούν δύο κόσμοι μέσα από δύο νεανικά σώματα, φρέσκα με φιλοδοξίες και τόνους υγρών προς άμεση εξωτερίκευση.

Ποια είναι τα προβλήματα που μας απασχολούν σήμερα και ποιο συσχετισμό έχουν με εκείνα της περιόδου στην οποία αναφέρεται το έργο, του τέλους του προπερασμένου αιώνα;

Αν και δεν είμαι κοινωνιολόγος θα παρέθετα από την εμπειρία μου τη μεταξύ μας συνεννόηση, την κατανόηση του άλλου, την ανεκτικότητα και τις φορεμένες ταμπέλες της κοινωνίας που μας έχουν εντελώς αποπροσανατολίσει. Τα κλισέ και πως αυτά καθορίζουν εν τέλει τις ανθρώπινες συμπεριφορές. Η μάχη για επιβολή στον άλλον ή καλύτερα ο ατελείωτος πόλεμος για να ελέγξεις τα θέλω και τα πρέπει του διπλανού σου, που τυγχάνει, βεβαίως, να σε έλκει ερωτικά και να σε ενδιαφέρει σε ένα στενότερο πλαίσιο. Λίγο πολύ όλα αυτά απασχολούσαν και τον μικρόκοσμο του Στρίντμπεργκ εκεί γύρω στα 1888. Τα πράγματα δεν αλλάζουν εύκολα, η ασχήμια και τα κόμπλεξ έχουν ριζώσει στους ανθρώπους ασχέτως αν ο χρόνος μεταβάλει τον σκηνικό διάκοσμο της «δράσης».

dimitris finitsisΗ δράση μεταφέρεται στα Β.Π. Υπάρχει, θεωρείς, μια γενική αντίληψη του πώς είναι οι κάτοικοί της και η ατμόσφαιρα της περιοχής ή είναι υποκειμενικό το πώς τα βλέπει καθένας; Εσύ γιατί μεταφέρεις την ιστορία εκεί και τι θέλεις να υποδηλώσεις;

Τα ΒΠ ή τα ΝΠ, Παραλία κι έτσι, έχουν στιγματιστεί από το βλαχομπαρόκ των lifestyle εντύπων όπου η γκλαμουριά έχει μολύνει και την πλέον μελαχρινή κόμη. Αυτός ο κόσμος δεν δέχεται στις γειτονιές του μετανάστες, του έχει ξαποστείλει στο κέντρο της πόλης όπου πολλοί ζουν στοιβαγμένοι σε άθλια διαμερίσματα κάνοντας δουλειές του ποδαριού. Αυτή η αντίθεση, του καλοζωισμένου γηγενή και του πεινασμένου οικονομικού μετανάστη στήνουν ιδεολογικά την παράσταση επιφυλάσσοντας μια σειρά δραματικών συγκρούσεων. Είναι και ζήτημα πολιτικής να δεις αυτούς που η επίσημη πολιτεία έχει καταστήσει αόρατους. Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η κατανόηση του Ξένου σε μια Ελλάδα που από χώρα μεταναστών έγινε -δίχως να είναι σε θέση!- χώρα υποδοχής μεταναστών.

Ως δημοσιογράφος καλείσαι να βλέπεις παραστάσεις για να ενημερώσεις γι αυτές, ως ηθοποιός καλείσαι να υπακούσεις στις οδηγίες ενός σκηνοθέτη και ως σκηνοθέτης ορίζεις τη δράση που θα υλοποιήσει το όραμά σου. Οι 3 αυτές ιδιότητες μοιάζουν ιδιαίτερα συγκρουόμενες. Πώς συνδυάζονται, πόσο εισβάλλει η μία στην άλλη και πόσο αλληλεπηρεάζονται;

Ενημερώνω περισσότερο το αναγνωστικό κοινό ως θεατρολόγος. Ηθοποιός έχω πάψει χρόνια να είμαι- ήταν ιδιαίτερα ψυχαναγκαστικό σπορ για μένα. Η σκηνοθεσία μ’ ενδιέφερε πάντα και είναι ένα πεδίο που με αφορά καλλιτεχνικά. Αυτές οι ιδιότητες είναι δρόμοι ή για την ακρίβεια λεωφόροι που οδηγούν στην ίδια πλατεία! Αυτό πιστεύω και αποφεύγω τις όποιες συγκρούσεις και κακοτοπιές. Όλοι οι «δρόμοι», λοιπόν, οδηγούν …στο θέατρο.

Η κρίση μοιάζει να μην αφήνει κανέναν αλώβητο. Το θέατρο πώς το αντιμετωπίζει;

Δεν έχω ιδέα, ξαναρώτα με σε δυο μήνες, που ίσως να έχω μια πρόχειρη απάντηση.

Τι είναι αυτό που κάνει την δική σου παράσταση κάτι διαφορετικό από «μία ακόμα παράσταση» και έχει λόγο ένας θεατής να ξοδέψει χρόνο και χρήμα για να τη δει;

Το γεγονός ότι δεν είμαι «κατεστημένο». Κάνουμε θέατρο με ελάχιστα μέσα και όχι δημόσιες σχέσεις με παχυλές επιχορηγήσεις. Ίσως, αυτός να είναι ένας καλός λόγος για να αφήσει κανείς έστω και λίγο την ανοησία της τηλεόρασής του.

Διάβασε επίσης...
‘Κάτσε 5 λεπτά’ στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σου λέει ο άλλος/η «Κάτσε 5 λεπτά». Τι εννοεί;Α. Να δείτε μια θεατρική παράστασηΒ. Να πιείτε ένα ποτόΓ. Να προβληματιστείτε για τη σχέση σαςΔ. Όλα τα παραπάνω μαζίΚάτσε 5΄Μια παράσταση, πολλές απαντήσεις. Κάντε το τεστ! Κείμενο: Ζωή ΞανθοπούλουΣκηνοθεσία: Μάρκος ΣαρρήςΦωτισμοί: Σοφία ΑλεξιάδουΠαίζουν: Δημήτρης Κουρέας, Ζωή ΞανθοπούλουΟργάνωση παραγωγής: 4actorsΠαραγωγή: ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΜΥΘΟΠΟΙΙΑΗμέρες ...
Συνέχεια...
Μήδεια @ Ηρώδειο
"Γιατί τα σκότωσες μωρή γυναίκα τα παιδιά;" Είναι έγκλημα πάθους ή λάθους; εκδίκησης, παράνοιας, βαρβαρότητας, υπερηφάνειας, αντίδρασης ή αδιεξόδου; Η Μήδεια, η βάρβαρη πριγκίπισσα της πλέον ξεχασμένης στο παρελθόν Αργοναυτικής εκστρατείας, κατασκηνωμένη έξω από την Κόρινθο μαθαίνει τα νέα ότι ο καλός της, πατέρας των παιδιών της, άντρας και κουβαλητής της και ...
Συνέχεια...
Blasted
Ούτε η Σάρα Κέην ούτε η ¶ντζελα Μπρούσκου χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Blasted ή αλλιώς ο συνδυασμός αυτών των δύο ανατρεπτικών καλλιτέχνιδων στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Μετά από ένα διάλειμμα και τον σάλο που είχε ξεσπάσει από την ξαφνική ανακάλυψη της Σάρας Κέην πριν από μερικά χρόνια, ...
Συνέχεια...
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο τραγικός χαμός ενός μικρού αγοριού είναι το δραματικό επίκεντρο που δημιουργεί κύματα στις ζωές μιας τυπικά δυσλειτουργικής Ιψενικής οικογένειας. Η ομάδα Grasshopper αποδομεί τις σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας του «Μικρού Έγιολφ», ενός έργου της τελευταίας περιόδου του Ίψεν, αποκαλύπτοντας τα ζωντανά ανδρείκελα, που στην πραγματικότητα είναι, ικανά μόνο ...
Συνέχεια...
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
Δυο γυναίκες λίγο πριν μπουν στην τρίτη δεκαετία της ζωής τους κάνουν μια «ανίερη» συμμαχία μεταξύ τους προκειμένου να έρθει στη ζωή το μωρό που κυοφορεί η μία τους.Την παράφωνη σχέση τους παρακολουθεί με ενδιαφέρον η Μητέρα Φύση αυτοπροσώπως, που αυτή τη φορά έχει ενσαρκωθεί στο σώμα ενός άντρα ...
Συνέχεια...
Η Καταιγίδα
Όσο νομίζεις πως έχεις αφήσει πίσω το παρελθόν σου, τόσο αυτό έρχεται και μετακομίζει στον πάνω όροφο του σπιτιού σου με τον νέο της άντρα και το παιδί σου που δεν γνωρίζεις. Και πόση ένταση να αντέξει αυτό το μικρό, εύθραυστο σαν κουκλόσπιτο Σιωπηλό Σπίτι  πριν καταπλακωθεί και καταπατηθεί από τις τσιρίδες ...
Συνέχεια...
Θέατρο Πέρα από τα Όρια με τα Θραύσματα από τον Peter Brooke
Κείμενα του Samuel Beckett (Θέατρο Ι, Νανούρισμα, Πράξη Χωρίς Λόγια ΙΙ, Ούτε και Πηγαινέλα) σε σκηνοθεσία Peter Brooke παρουσιάζει το Θέατρο Πέρα από τα Όρια φέτος την Άνοιξη. Δύο σημαντικοί άνθρωποι του θεάτρου, ένας τελειομανής συγγραφέας και ένας οραματιστής σκηνοθέτης ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια παράσταση που καταφτάνει στην ...
Συνέχεια...
MedDeT* από την ομάδα Κι Όμως Κινείται
MedDeT* είναι (σύμφωνα με το press release τουλάχιστον) μια λέξη από θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες που μεταφράζεται σαν "βοήθεια". Και ίσως αυτό να είναι και το κρυφό νόημα πίσω από την καινούρια δουλειά της ομάδας Κι Όμως Κινείται. Μια έκκληση/επίκληση βοήθειας από καταπτοημένους, φορτωμένους ανθρώπους προς τους Θεούς ή προς ...
Συνέχεια...
Lautréamont – Maldoror: Εγκώμιο Μιας Μεταμόρφωσης
Ο Κόμης του Λωτρεαμόν αποτελεί μια από τις σκοτεινότερες και σπουδαιότερες φιγούρες της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Γεννημένος το 1846 στην Ουρουγουάη από πλούσια οικογένια Γάλλων, ο Ιζιντόρ Ντυκάς - όπως ήταν το πραγματικό του όνομα-, κατάφερε μόλις στα 24 του, να ολοκληρώσει τα Άσματα του Μαλντορόρ και να πεθάνει. Τα Άσματα του Μαλντορόρ, το βαθύ ...
Συνέχεια...
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Τα καλοκαίρια στην Ελλάδα είναι λουσμένα όχι μόνο με φως αλλά και με πολλή τέχνη. Κι αν το παράπονο είναι πως η καλλιτεχνική ζωή της χώρας συγκεντρώνεται στην πρωτεύουσά της, το Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας αποδεικνύει πως υπάρχει και η πολύ ευχάριστη εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα εδώ και 15 ...
Συνέχεια...
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Ο Κόκκινος Καπνός του James Thiérrée ή πώς βυθίζεσαι σε ένα μαγικό όνειρο.    Όταν ο James Thiérrée υποδύθηκε τον Raoul πριν από τρία χρόνια, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, η έκπληξή μας ήταν τέτοια που δύσκολα χωρούσε σε λέξεις. Αυτή τη φορά, υποψιασμένοι πλέον για το ονειρικό σύμπαν το οποίο με δεξιοτεχνία συνθέτει επί ...
Συνέχεια...
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Ποιός θα έδινε σημασία σ' έναν άστεγο; Ένας άστεγος μάλλον. Οι «κανονικοί», οι νορμάλ δηλαδή, έχουμε ήδη πολλά στο κεφάλι μας.. (Πού να ασχοληθείς;) Αν ωστόσο μπορούσαμε, έστω για λίγο, να θέσουμε σε λειτουργία τον ευρυγώνιο, ίσως ανακαλύπταμε πράγματα πολύτιμα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη ζωή και ...
Συνέχεια...
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σπανίως παραδέχεστε πως φταίτε; Είναι ελάχιστες οι στιγμές που περνάτε καλά; Φαντάζεστε συχνά μια άλλη πραγματικότητα; Βασίζεστε πάντα στην καλοσύνη των ξένων;Αν όλα αυτά μοιάζουν με ψήγματα από το δικό σας κόσμο τότε μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει Blanching. Η ηρωίδα του Τennessee Williams από το Λεωφορείο ο Πόθος, η ...
Συνέχεια...
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική Ματοπούλου
Με ή χωρίς ψηλά παπούτσια, με κόκκινες μύτες, πολύχρωμα καπέλα, μουσικές και πάνω από όλα φεστιβαλική διάθεση η ομάδα HELIX διοργάνωσε αυτές τις μέρες με μεγάλη επιτυχία στη πόλη της Αθήνας το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου. Η Αγγελική Ματοπούλου, ηθοποιός και μόνιμο μέλος της διοργανώτριας του φεστιβάλ ομάδας, HELIX, ...
Συνέχεια...
Ραούλ | Φεστιβάλ Αθηνών
Καλημέρα, καλησπέρα,Θα ήθελα σήμερα, σε αυτή τη σελίδα να μην σας αφηγηθώ την ιστορία του Ραούλ. Μου επιτρέπετε;Περισσότερο θα ήθελα, όταν έρθει η ώρα, ένα βράδυ κατά προτίμηση, να σας εκφράσω την επιθυμία μου να χορέψω ελεύθερα, να λαχταράω να μιλήσω, να γκρεμίσω τους τοίχους, να τρέξω να βοηθήσω, να ...
Συνέχεια...
Οι Αγνοούμενοι
Ο Βασίλης Κατσικονούρης είναι ο άνθρωπος που μπορεί να καυχιέται ότι έβγαλε το ελληνικό έργο από το περιθώριο, βάζοντας το να παίζει επί δυο σαιζόν (και μια η φετινή, τρεις) στην πρώτη γραμμή. Γιατί το να γράφεις ένα έργο - ξυράφι, όπως το «Γάλα», και να γίνεται το πιο καυτό ...
Συνέχεια...
‘Θέατρο Πέρα από τα Όρια’ από την Δευτέρα
Ένα πολύ ενδιαφέρον θεατρικό φεστιβάλ ξεκινάει την ερχόμενη Δευτέρα, για 4η χρονιά από την Αττική Πολιτιστική Εταιρία στο Θέατρο Δημήτρης Χόρν για να νοστιμίσει τις ανοιξιάτικες μέρες μας.19 - 20 ΜαΐουWarum-Warum(Γιατί - Γιατί)O Πήτερ Μπρουκ παρουσιάζει την καινούργια του δουλειά.Μια καινούργια σκηνοθεσία , ένα έργο πάνω σ ένα πολύ παλιό ...
Συνέχεια...
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Προσμονή, προσδοκία, ενθουσιασμός: τα συναισθήματα που αντικαταστάθηκαν από απογοήτευση, ενόχληση, πλήξη τη νύχτα της Παρασκευής, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Όταν πριν δύο χρόνια ο Sam Mendes κατηφόρισε στην Επίδαυρο με την παράσταση του Bridge Project «Χειμωνιάτικο Παραμύθι» η συζήτηση περί all star cast -πρωταγωνιστής ήταν τότε ο Ethan Hawke και ...
Συνέχεια...
Λεπίς – UrbanDig #6
Στο Πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της Αθήνας (1872-75) εκτυλίσσεται το 6ο κατά σειρά UrbanDig Project (Ανασκαφή Φαντασμάτων Πολιτισμού στη Σύγχρονη Πόλη) από την ομάδα «όχι παίζουμε». Το πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της πόλης ανοίγει ξανά τις πόρτες του για να φιλοξενήσει αυτή την ιδιότυπη παράσταση που μας ταξιδεύει πίσω στο παρελθόν του χώρου, στα πρώτα ...
Συνέχεια...
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο Ευγένιος Σπαθάρης
«Έφυγε» αργά το βράδυ του Σαββάτου σε ηλικία 85 ετών ο Ευγένιος Σπαθάρης. Ο σπουδαιότερος δημιουργός του Θεάτρου Σκιών είχε υποστεί βαρύτατες εγκεφαλικές κακώσεις σε ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε σε προς τιμήν του εκδήλωση και νοσηλευόταν κλινικά νεκρός επί τέσσερις ημέρες στο ΚΑΤ.Ο Ευγένιος Σπαθάρης υπήρξε για όλη ...
Συνέχεια...
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ομάδα Nama παρουσιάζει την επιτυχημένη της παράσταση Bug.Ένα σύγχρονο θεατρικό θρίλερ που κινείται στο μεταίχμιο πραγματικότητας και ψευδαίσθησης. Απομονωμένοι σε ένα περιθωριακό μοτέλ, ο Πήτερ και η ¶γκνες, ζουν μια απελπισμένη ερωτική ιστορία, ενώ οι εμμονές, η κοκαΐνη και οι θεωρίες συνομωσίας τους οδηγούν σε ...
Συνέχεια...
Ο Μανδραγόρας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στο Θέατρο του Νέου Κόσμου ανεβαίνει ο Μανδραγόρας του Νικολό Μακιαβέλλι, σε καινούργια μετάφραση της Τζένης Μαστοράκη και σκηνοθεσία Παντελή Δεντάκη (με τη συνεργασία της Σταυρούλας Σιάμου). Ο πυρήνας των καλλιτεχνών που πέρυσι παρουσίασαν τον Μάκβεθ του Σαίξπηρ στο Δώμα, φέτος μεγαλώνει και καταπιάνεται με μία από τις ωραιότερες κωμωδίες ...
Συνέχεια...
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) | Φεστιβάλ Αθηνών
Η εταιρεία θεάτρου Sforaris, που έχει ζήσει τις δικές της παράλογες ιστορίες, συνεχίζει την βασισμένη σε παραλογές και μικρές καθημερινές τραγωδίες παράστασή της, την πρώτη εκδοχή της οποίας παρουσίασε πέρυσι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Πρόκειται, αν δεν έχει χτυπήσει ήδη ένα καμπανάκι στις μνήμες των θεατρόφιλων εξ υμών, για ...
Συνέχεια...
“Ναπολεόντια” στο Θέατρο Προσκήνιο
Από την Εταιρεία Θεάτρου 7η Θύρα από τις 2 έως τις 20 Μαΐου στο θέατρο Προσκήνιο. Ένα ταξίδι στην ιστορία, στις απαρχές, στο παρόν και το μέλλον του ελληνικού κράτους.Ναύπλιο 1835.Με την ενηλικίωσή του ο νεαρός Όθων αναλαμβάνει την εξουσία του νέου Ελληνικού Βασιλείου.Οι Έλληνες υπήκοοί του, προκειμένου να τιμήσουν ...
Συνέχεια...
Οιδίποδας*
*ένα σχόλιο για την εξουσία,  μια σκηνική εγκατάσταση για 2 ηθοποιούς, 1 Theremin και 1 αναθεματισμένο στέμμα.  Το στέμμα, η εξουσία, δεν είναι πάντα το ζητούμενο; Εδώ, με τη μορφή μιας χάρτινης κόκκινης κορόνας, σαν από παιδικό παιχνίδι ή δώρο σε χριστουγεννιάτικο cracker. Παραπλανητική, πρόσκαιρη, εύθραστη. Ο Τύραννος Οιδίποδας, όχι τόσο τραγικό θύμα ...
Συνέχεια...
Ένας Ήρωας, το Καμάρι της Δύσης
Μετά την περσινή διακοπή της συνεργασίας του Στάθη Λιβαθινού με την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού, η αγωνία για την τύχη της πιο δεμένης και δημιουργικής ομάδας της θεατρικής μας ζωής έφτασε στο κατακόρυφο. Κι αν με την ανακοίνωση της μεταστέγασης αυτούσιας (σχεδόν) της ομάδας στο θέατρο Μεταξουργείο (ακριβώς απέναντι από ...
Συνέχεια...
Βερολίνο και Θέατρο
Πριν από λίγες ημέρες επιστρέφοντας από το Βερολίνο και χαζεύοντας τα προγράμματα των δημοφιλέστερων θεατρικών ομάδων της συγκεκριμένης πόλης για τον μήνα Ιανουάριο, συνέκρινα την βερολινέζικη θεατρική κίνηση με την αντίστοιχη ελληνική. Σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, βέβαια, αν λάβουμε υπ' όψιν μας τον αριθμό του πληθυσμού της κάθε πόλης. Όσον αφορά ...
Συνέχεια...
Θα παρελάσουν από τη σκηνή του Bios
Τον Σεπτέμβριο του 2013 η δημιουργική ομάδα του BIOS ολοκληρώνει τον 11ο χρόνο δραστηριοποίησής της στο κτήριο της οδού Πειραιώς και εγκαινιάζει το δεύτερο κτήριο της ομάδας, την πρώτη καλλιτεχνική θερμοκοιτίδα της Ελλάδας, το Ρομάντσο, καθώς και έναν κύκλο νέων δραστηριοποιήσεων. Από το 2002 έως και φέτος, τρόποι έκφρασης και δομής που ήταν άγνωστοι στο ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Misery
Ο Stephen King θεωρείται (κι όχι άδικα) ο μαιτρ της σύγχρονης λογοτεχνίας Τρόμου. Ο τρόπος που καταφέρνει να προσωποποιεί τις βαθύτερες φοβίες των ηρώων του δημιουργώντας ένα ασύγκριτο κλίμα αγωνίας, έχει στοιχειώσει τις νύχτες εκατομμυρίων αναγνωστών του σε όλο τον κόσμο (κι έχει φουσκώσει τον τραπεζικό του λογαριασμό κατά δεκάδες ...
Συνέχεια...
‘Κάτσε 5 λεπτά’ στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Μήδεια @ Ηρώδειο
Blasted
O Μικρός Έγιολφ – Φεστιβάλ Αθηνών
‘Να γεννηθώ ή αλλάξατε γνώμη;’
Η Καταιγίδα
Θέατρο Πέρα από τα Όρια με τα Θραύσματα
MedDeT* από την ομάδα Κι Όμως Κινείται
Lautréamont – Maldoror: Εγκώμιο Μιας Μεταμόρφωσης
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Tabac Rouge @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική
Ραούλ | Φεστιβάλ Αθηνών
Οι Αγνοούμενοι
‘Θέατρο Πέρα από τα Όρια’ από την Δευτέρα
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Λεπίς – UrbanDig #6
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Ο Μανδραγόρας στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) |
“Ναπολεόντια” στο Θέατρο Προσκήνιο
Οιδίποδας*
Ένας Ήρωας, το Καμάρι της Δύσης
Βερολίνο και Θέατρο
Θα παρελάσουν από τη σκηνή του Bios
Page_31
Misery