H γκαλερί άνοιξε τον Ιανουάριο του 2004 στο Μεταξουργείο, η πρώτη από αρκετές ακόμα που θα ακολουθούσαν στην περιοχή. Τα πρόσωπα που κρύβονται πίσω από αυτήν η Σοφία και η Δήμητρα Βάμιαλη, αδερφές και συνεργάτιδες. Μέσα σε αυτά τα τέσσερα χρόνια, έχουν παρουσιάσει πολύ ενδιαφέρουσες εκθέσεις, και κυρίως μας έχουν δώσει την χαρά να δούμε σημαντικούς καλλιτέχνες του εξωτερικού όπως η Ruby Osorio, Diann Bauer, Janice Kerbel, Mark Hutchinson, Uta Barth, Jonathan Monk, Matt Franks, Liam Gillick κ.α.

Εδώ και κάποιους μήνες η γκαλερί έχει κλείσει για ανανέωση και επέκταση. Σε λίγο καιρό περιμένουμε να δούμε τον νέο χώρο, τα καινούργια project που θα φιλοξενήσει και προς το παρόν τα πάντα είναι επτασφράγιστο μυστικό. Το duo Vamiali’s μας μιλά εδώ για μελλοντικά σχέδια, την καθημερινότητα ενός γκαλερίστα, αλλά και για τους "κατεργάρηδες" της τέχνης.


Νέα σχέδια, επεκτάσεις, αλλαγές. Τι να περιμένουμε από την ανανεωμένη Vamiali’s ;

Μεγαλύτερες απαιτήσεις και προσδοκίες, νέα πλάνα, πολλές φιλόδοξες εκθέσεις μας οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Σκεφθήκαμε πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο του relocation και καταλήξαμε ότι στην ουσία δεν θα είχε νόημα τώρα, μια που η γκαλερί Vamiali’s ήταν η πρώτη που άνοιξε στη περιοχή. Οπότε το relocation αναβάλλεται για αργότερα. Η όλη διαδικασία είναι περισσότερο ένα ακόμη δημιουργικό project για μας, μια που και οι δυο είμαστε καλλιτέχνες και όχι μόνο γκαλερίστες. Το νέο κτίσμα θα είναι φιλόδοξο αλλά δεν είναι το κτίσμα που προέχει όσο η τέχνη που στεγάζει.

vamiali

Το καλύτερο και το χειρότερο που αντιμετωπίζει ένας γκαλερίστας στην Αθήνα ;

Είναι πάρα πολύ δύσκολο και εξαιρετικά πολύπλοκο να διατηρείς μια γκαλερί που ως επί το πλείστον συνεργάζεται με καλλιτέχνες του εξωτερικού, στην Αθήνα. Τα προβλήματα είναι πολλά κι αυτό είναι το χειρότερο. Το καλύτερο είναι όταν βρίσκονται λύσεις σε αυτά τα προβλήματα και συνεχίζεις.

 

Τι ξεχωρίσατε από εκθέσεις την χρονιά που πέρασε; (Ελλάδα και Ευρώπη) ;

Αν και διαφωνούμε μεταξύ μας γιατί μας άρεσαν διαφορετικές εκθέσεις και είναι λίγο δύσκολο ν’ απομονώσουμε τις πιο ενδιαφέρουσες κάνοντας τώρα μια ανασκόπηση. Από κοινού θα ξεχωρίζαμε την έκθεση του Rothko στην Tate Modern. Απίστευτη. Στην Ελλάδα αυτό που είχε ενδιαφέρον φέτος είναι πως οι εκθέσεις που υπερπροβλήθηκαν στον τύπο, δεν ήταν απαραίτητα αυτές που αξίζει να δει κάποιος. Είχαμε δυο πραγματικότητες, τη μιντιακή και την εμπειρική. Θα ξεχωρίζαμε το έργο του Νίκου Αλεξίου στην έκθεση Athensville πέρσι στην Art Athina.

Ποιό είναι για σας το πιο σημαντικό κομμάτι στην δουλειά σας ;

Πρώτα τα ίδια τα έργα, όλα τ’ άλλα έπονται. Έτσι κι αλλιώς είναι μια δουλειά με συναρπαστική ενέργεια σε κάθε της πλευρά, τα έργα, οι καλλιτέχνες, η επικοινωνία, το στήσιμο των εκθέσεων, το ρίσκο…όλα.

janice

Τι λείπει από την αθηναϊκή σύγχρονη τέχνη ;

‘Ένα γενναίο ξεσκαρτάρισμα. Να ωριμάσει. Από το νηπιαγωγείο είναι καιρός επιτέλους να πάει στο δημοτικό. Λείπουν ακόμη οι κατάλληλοι άνθρωποι στις κατάλληλες θέσεις.΄Έχουν γίνει τόσα λάθη, το θέμα δεν είναι να γίνονται πράγματα για να γίνονται. Δυστυχώς η παρουσίαση του έργου τέχνης στην Ελλάδα είναι συχνά ένα είδος ανταλλαγής και δεν εννοούμε οικονομικής αλλά κατά βάση σχεσιακής.

Και τι είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει ;

Ότι πολύ άνετα χωρίς κόπο και με πονηρά τεχνάσματα τρυπώνουν διάφοροι κατεργάρηδες.

Ποια είναι κατά την γνώμη σας τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας νέος καλλιτέχνης που μόλις έχει τελειώσει τις σπουδές του στην Ελλάδα; Τι εφόδια θεωρείτε ότι του λείπουν ;

Τα προβλήματα ενός νέου είναι ίδια σε όλους τους χώρους, είτε θεωρείται καλλιτέχνης είτε όχι. Από την άλλη πλευρά τα πράγματα είναι καλύτερα από ότι αρκετά χρόνια πριν, αν κι ακόμη έχουμε όλοι πάρα πολύ δρόμο να κάνουμε. Οι νέοι καλλιτέχνες είναι φυσικό να είναι πιο ανυπόμονοι, θέλουν τώρα να παρουσιάσουν την δουλειά τους, τώρα να αναγνωριστούν, τώρα να συμμετέχουν, τώρα να βγάλουν χρήματα, πράγμα που φυσικά είναι αδύνατον να συμβεί μόλις έχεις τελειώσει μία Σχολή. Δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε εμείς για τα εφόδια που λείπουν στους νέους. Είναι σχετικό, τι εφόδια τους λείπουν σε σχέση με τι; Για να εκθέσουν τη δουλειά τους, να την επικοινωνήσουν, να ζωγραφίσουν πιο σωστά, να ταξιδέψουν, να κερδίσουν χρήματα, να διδάξουν αργότερα; Εξαρτάται από πολλές παραμέτρους και που το τοποθετείς. Μπορεί και να μη τους λείπει τίποτα και το πρόβλημα να είναι αλλού.

ruby

Θα μπορούσε ποτέ η Ελλάδα να γίνει ένα περιφεριακό αλλά σημαντικό κέντρο εικαστικής παραγωγής και διαλόγου και μια πλατφόρμα νέων ιδεών ;

Θα μπορούσε, φυσικά και θα μπορούσε, αλλά δεν μπορεί να γίνει τώρα, είναι πάρα πολύ νωρίς. Ιδιαίτερα μια πλατφόρμα όπως λες, νέων ιδεών. Δηλαδή πως το φαντάζεσαι; H Ελλάδα να γίνει σημείο αναφοράς ορίζοντας το νέο παράδειγμα; "Οι νέες ιδέες" είναι πολύπλοκο ζήτημα, για να γίνει κάτι τέτοιο θα έπρεπε να είχαμε άλλα σχολεία, άλλα πανεπιστήμια, άλλα μουσεία, άλλα ιδιωτικά ιδρύματα, άλλους ανθρώπους σε άλλες θέσεις, άλλους ανθρώπους να μας εκπροσωπούν στο εξωτερικό και στο εσωτερικό, άλλη οικονομική υποστήριξη, άλλη διαχείριση της εξουσίας, άλλη κατάθεση ενέργειας. Το κλίμα δεν είναι ακόμη έτοιμο, τα προβλήματα δεν είναι θεωρητικά, είναι πρακτικά, πρωτοστατούν η παραπληροφόρηση, ο αθέμιτος ανταγωνισμός, ο νεποτισμός, η συντεχνιακή προσέγγιση, τα μικροσυμφέροντα, οι γενικεύσεις, μια χαζοαισιοδοξία, συχνά μηδενίζεις και πάλι από την αρχή, δεν συνεχίζεται έτσι ο διάλογος. Αρπάζουμε ότι μπορούμε και με όποιο τρόπο μπορούμε; Έτσι διαιωνίζουμε μια κατάσταση που θα μπορούσε να έχει τελειώσει χρόνια τώρα και όπου όλα αυτά φαντάζουν πολυτέλειες. Οι περισσότεροι "εμπλεκόμενοι" αλλού ήθελαν να είναι κι αλλού είναι, αν βλέπαμε πιο ειλικρινά μερικά θέματα, τι πραγματικά μας αρέσει να κάνουμε ίσως να ήταν εφικτό όλο αυτό. Δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αξιόλογοι και ταλαντούχοι άνθρωποι, ίσα ίσα, συχνά όμως τους συναντούμε σε λάθος πόστα. Ένα μέγιστο ζήτημα στη τέχνη στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι πρώτα βρίσκουν τη θέση και μετά μαθαίνουν το αντικείμενο, κάνοντας schooling λίγους μήνες για το πρόσφατο παρελθόν και το παρόν. Αυτό καθυστερεί ανεπανόρθωτα όλη την κατάσταση, περιμένουμε κάθε φορά τον νεοφερμένο που πρέπει να μάθει τι γίνεται για να μπει στο υποτιθέμενο παιχνίδι, ενώ δεν χρησιμοποιούνται άνθρωποι που και γνώση έχουν και ανάλογη παιδεία και εμπειρία για να πάει όλο μπροστά. Δεν αναφερόμαστε σε καλλιτέχνες αλλά για την υπόλοιπη διαχείριση, οι λίγοι που γνωρίζουν πολύ καλά τα πράγματα και τους κατάλληλους ανθρώπους στο εξωτερικό κλείνονται στον εαυτό τους, γίνονται εσωστρεφείς και διαιωνίζεται ο ίδιος κύκλος, εδώ και δεκαετίες. Υπάρχει μια αγωνία για το ποιος εκπροσωπεί το σύστημα κι αν τελικά υπάρχει αυτό, ποιος κινεί τα νήματα, δείτε τι επικρατεί και τι συζητιέται γενικά, ποια είναι η καλύτερη έκθεση, ποιος ο νικητής καλλιτέχνης, ποια η πρώτη γκαλερί, ποιος ο δάσκαλος και ποιος ο μαθητής κλπ κλπ, ανεκδιήγητες καταστάσεις, μια αγωνία βαθμολογίας που ξεκινά από ανασφάλεια και θυμίζει νηπιαγωγείο γεμάτο μικρούς αρχηγούς και φυσικά διατηρεί την τέχνη σε ανώριμη κατάσταση, δεν προχωρά, δεν ωριμάζει, δεν απαγκιστρώνεται. Πως λοιπόν θα γίνει σημαντικό κέντρο εικαστικής παραγωγής, και ιδιαίτερα διαλόγου όπως αναφέρεις;

Αγοράζετε έργα τέχνης; Και αν ναι είναι πιο δύσκολο ή πιο έυκολο να επιλέξετε τιν δουλειά ενός καλλιτέχνη όταν δεν αφορά την έκθεση του στην γκαλερί σας ;

Στο βαθμό που μπορούμε ναι, αγοράζουμε. Ούτε εύκολο, ούτε δύσκολο. Δεν είναι δυνατόν η γκαλερί μας να δείχνει όλους τους καλλιτέχνες που μας αρέσουν. Αν δούμε κάτι ενδιαφέρον και μπορούμε οικονομικά να το αγγίξουμε δεν τίθεται ζήτημα. Τώρα αν το δούμε σε μία γκαλερί που υπάρχει από πλευράς τους υπέρμετρος ανταγωνισμός και πολέμια διάθεση τότε απλά χάνουν μία πώληση.

 

Links
www.vamiali.net

 

Διάβασε επίσης...
Παράλληλο Πρόγραμμα Μπιενάλε Θεσσαλονίκης
Ταυτόχρονα με τις μεγάλες εκθέσεις που απαρτίζουν το πρόγραμμα της πρώτης Μπιενάλε στη Θεσσαλονίκη λαμβάνουν χώρα και άλλες εκθέσεις και δρώμενα τόσο εντός όσο και εκτός της πόλης. Πιο συγκεριμένα, από τις 27 Αυγούστου εως τις 9 Σεπτεμβρίου παρουσιάζεται στο νέο Χώρο Τέχνης «Ναϊάς» στη Νάουσα η έκθεση «Διαδρομές», που ...
Συνέχεια...
2
Το 2 του Δ. Παπαιωάννου, όπως φαίνεται θα ξανα-είναι ένα τυχερό του νούμερο.Όπως προαναφέραμε, φημολογείται ότι θα συμμετέχει ως επιμελητής της 2ης Biennale της Αθήνας. Η οποία είναι γεγονός, που παρ' όλο που φαίνεται μακρινό, είναι εδώ... και αλλάζει ημερομηνίες. Από αρχές Σεπτεμβρίου που έγινε η πρώτη Biennale, η δεύτερη ...
Συνέχεια...
Λίλλιαν Λυκιαρδοπούλου, ένα Loop μπροστά ή ένας άλλος μύθος για τον Ηρακλή
Πρώτη ατομική για την καλλιτέχνιδα Λίλλιαν Λυκιαρδοπούλου, με τίτλο Loop ahead και παρουσιάζει εγκαταστάσεις και σχέδια.Στην έκθεση Loop ahead η Λυκιαρδοπούλου αναφέρεται κυρίως στον αθλητισμό, έναν χώρο κατεξοχήν ανταγωνιστικό. Θέματα όπως η κανονικότητα, η δύναμη της επιβολής και η ιεραρχία σχολιάζονται με καυστικό χιούμορ και συχνά ανατρέπονται απροσδόκητα. Θέματα που ...
Συνέχεια...
Closing party σήμερα για την dogmaRT
To PERFORMinLIFE φτάνει στο τέλος του σήμερα, Παρασκευή 30 Ιανουαρίου και σας προ(σ)καλεί στο Closing pARTy του στο ArtHouse!To soundtrack της βραδιάς αναλαμβάνουν οι Magenta Flaws live και στη συνέχεια οι παραγωγοί του Trip Radio!Και ένα pARTy της ομάδας dogmaRT δεν μπορεί παρά να έχει παράλληλα performances: live painting από ...
Συνέχεια...
Helmut Newton @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο Helmut Newton δεν επαναπροσδιόρισε μόνο τη φωτογραφία μόδας αλλά και την έννοια του sexyness, δίνοντάς του μια μορφή σοφιστικέ αλλά και πολύ ηδονική παράλληλα μέσα από τις εικόνες του. Ο Newton, ο Irving Penn, ο Richard Avedon και ο Herb Ritts, άλλαξαν εντελώς τα δεδομένα στις φωτογραφήσεις μόδας, τη δεκαετία ...
Συνέχεια...
Γκαλερί Μπαταγιάννη – Βασίλης Ζωγράφος
Με τον γοητευτικό τίτλο «Ο ελέφαντας έχει το ταλέντο να θυμάται τοποθεσίες» ο ζωγράφος Βασίλης..Ζωγράφος (όνομα και πράγμα!) παρουσιάζει την ατομική του έκθεση που εγκαινιάστηκε την Πέμπτη 5 Μαρτίου στην γκαλερί Μπαταγιάννη.Ο Ζωγράφος αποτελεί κομμάτι μιας μερίδας καλλιτεχνών που πραγματικά μπορούν να καυχηθούν για την τεχνική τους. Τα έργα του, ...
Συνέχεια...
Πες τα sister!
Η γκαλερί Kalfayan παρουσιάζει την Πέμπτη την έκθεση της Sister Corita κατά κόσμον Francis Elisabeth Kent. Το 1936 αποφάσισε να γίνει μοναχή. Αλλά δεν έμεινε μόνο σε αυτό γιατί προφανώς είχε και ένα άλλο «κάλεσμα» αυτό της τέχνης. Σπούδασε καλές τέχνες και αφιερώθηκε στην ζωγραφική, και αποτελεί μια αξιόλογη εκπρόσωπο ...
Συνέχεια...
Πρωτοσέλιδα της Καθημερινής: Εικαστική Ματιά
Η εφημερίδα Καθημερινή συνεργάζεται με τον Πολιτιστικό Οργανισμό του Δήμου Αθηναίων και παρουσιάζουν την έκθεση ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ: ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ «Πρόσωπα - Γεγονότα - Στιγμές» (1998 - 2008).Συνηθίζουμε να συνδυάζουμε την εφημερίδα με τον γραπτό λόγο, και πολλές φορές ξεχνάμε ότι ένα ακόμα κύριο κομμάτι της είναι και οι φωτογραφίες. ...
Συνέχεια...
7ply project again!
Χτες άνοιξε το 7ply porject μια ωδή στην street κουλτούρα. Φυσικά και με εικαστική έκθεση από δεκάδες skateboards που έχουν μεταλλαχθέι σε διάφορες..εκπλήξεις. Φέτος για πρώτη φορά στα πλαίσια της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί διαγωνισμός για την ανάδειξη του καλύτερου έργου. Οι δημιουργίες των συμμετεχόντων καλλιτεχνών θα αξιολογηθούν από πενταμελή κριτική ...
Συνέχεια...
Recording Actions by bijoux de kant
Πόσες φορές δεν έχετε σκεφτεί πως αυτό το έργο που μόλις είδατε θέλετε τόσο πολύ ένα βήμα από όπου θα μπορέσετε να το σχολιάσετε και να μοιραστείτε την ιδέα σας και με άλλους; Η ομάδα bijoux de kant το έδωσε σε 19 καλλιτέχνες και παρουσιάζει, στην έκθεση Recording Actions στο ...
Συνέχεια...
Η ευρωπαϊκή νύχτα Μουσείων είναι εδώ!
Κουνηθείτε! Βγείτε έξω το Σάββατο αλλά πιο πριν περάστε από όλα τα Μουσεία της Αθήνας που θα παραμείνουν τα περισσότερα ανοιχτά έως και τις 1 μετά τα μεσάνυχτα.Συμμετέχει και το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης όπου μπορείτε να δείτε τα εκπληκτικά video της Ιρανής Shirin Neshat. Εκτός από την έκθεση της, ...
Συνέχεια...
Spaghetti a la aaart*
*aaart= a.antonopoulou.art Προσφάτως έλαβα αυτό το δελτίο τύπου και είναι τόσο αληθινό και με ευχάριστο χιούμορ που ειλικρινά αξίζει να το μεταφέρω ως έχει. «Το καλοκαίρι έφτασε μαζί με τη ζέστη και τη ραστώνη. Κι επειδή ο νους όλων μας ταξιδεύει σε εξωτικούς και μη προορισμούς, αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε μία ...
Συνέχεια...
Open Air Public Library
Στα πλαίσια της έκθεσης Where is the art (η οποία είναι στα πλαίσια της Μπιεννάλε Αθήνας αλλά ας σταματήσουμε εδώ το γαϊτανάκι) σχεδιάστηκε μια "site specific" εγκατάσταση από τις architectones02, ήτοι την Πέννυ Λουκάκου και τη Τζίνα Σωτηροπούλου.Η εγκατάσταση ονομάζεται Υπαίθρια Δημόσια Βιβλιοθήκη (Open Air Public Library) και θα βρίσκεται ...
Συνέχεια...
3η Μπιενάλε της Αθήνας 2011 – Μονόδρομος
Μετά από δυο άκρως επιτυχημένες διοργανώσεις, το 2007 και  κυρίως το 2009, η 3η Μπιενάλε της Αθήνας είναι εδώ και φέτος έτσι όπως μας  έχει συνηθίσει, με εναλλακτικό ανανεωμένο και καινοτόμο χαρακτήρα  αλλά και με υλικό έτοιμο προς κατανάλωση και σκέψη. Βασικό στόχο  αποτελούσε πάντοτε η δημιουργία μιας πλατφόρμας ανάδειξης της,  ...
Συνέχεια...
Γιώργος Λυντζέρης @ CheapArt
Ο Γιώργος Λυντζερης κατασκευάζει ένα φανταστικό καλλιτεχνικό κόσμο με τις εγκαταστάσεις του μέσα σε μια virtual πραγματικότητα. Η τέχνη εισβάλλει σε τεράστιες διαφημιστικές ρεκλάμες, διαμορφώνοντας μια τεράστια έκθεση, εφήμερη μα και υπέρ-ογκη, σαν να είναι φτιαγμένη για γίγαντες όπως ο King-Kong που ταράζουν την πόλη με τα βήματα τους. Χρησιμοποιώντας ...
Συνέχεια...
K-art – Χάρης Ξένος
Τελευταία εβδομάδα της έκθεσης Memoire des lieux - μνήμη των τόπων- του Χάρη Ξένου.Ένας καλλιτέχνης με συμμετοχές σε πολλές ομαδικές αλλά και σε ατομικές όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και αλλού. (Η τελευταία ατομική του έκθεση έγινε στην Ισπανία στα πλαίσια της έκθεσης βιβλίου της ...
Συνέχεια...
Η εκσπερμάτωση ενός δαίμονα…. for your eyes only.. στην Breeder
Από τα διάσημα cartoon Lil Devil και από φωτογραφίες γνωστών φωτογράφων μόδας όπως ο David La Chapelle, ο Διάβολος είναι μια cult φιγούρα πλέον. Και αυτό είναι κάτι που ξεκίνησε δεκαετίες πριν, ίσως από μια ανάγκη των ανθρώπων να εξορκίσουν μέσα από το χιούμορ, όλες τις μικρές παιδικές φοβίες τους ...
Συνέχεια...
Στίγματα αισθήσεων
Η Χριστίνα Κάλμπαρη δουλεύει τα τελευταία χρόνια με μια θαυμαστή σταθερότητα. Τα σχέδια της όταν τα είχα πρωτοδεί μου είχαν φανεί επιθετικά και απόμακρα. Αλλά ευτυχώς ανήκουν σε μια κατηγορία έργων τα οποία σε κερδίζουν σιγά-σιγά αλλά τόσο απόλυτα. Η Κάλμπαρη διαχειρίζεται θεματικές διόλου εύπεπτες. Τα συναισθήματα της παιδικής ηλικίας ...
Συνέχεια...
Η έρημη χώρα του Κρίτων Παπαδόπουλου στην a.antonopoulou art
Στις 10 Ιουνίου εγκαινιάζεται η ατομική έκθεση του Κρίτωνα Παπαδόπουλου στην γκαλερί Αντωνοπούλου στου Ψυρρή. Η ιστορία είναι ο άξονας γύρω από τον οποίο λειτουργεί το έργο του καλλιτέχνη. Σημαντικά γεγονότα που σημάδεψαν την νεότερη ιστορία της Ελλάδας, όπως ο Εμφύλιος και αργότερα η δημιουργία του στρατοπέδου της Μακρονήσου. Ο ...
Συνέχεια...
Βάσω Μπαταγιάννη
Η Βάσω Μπαταγιάννη, πριν αρκετά χρόνια έκανε αυτό που λίγοι τολμούν να επιχειρήσουν. Πήγε ενάντια στην ασφαλή επιλογή της κυριαρχίας και του μονοπώλιου σε μια επαρχιακή πόλη, και δοκίμασε την μεγαλύτερη αρένα της πρωτεύουσας.Η γκαλερί της έχει εδώ και καιρό αποδείξει οτι της ήταν εύκολο να επιβιώσει και ανήκει στις ...
Συνέχεια...
Guerrilas In The Mist
Τρέμε ψαγμένε διαφημιστή. Έρχεται δουλειά. Μην επαναπαύεσαι. Το guerilla γίνεται mainstream. Το υιοθετούν πια ολοένα και περισσότερα brands που στοχεύουν (με τα όπλα τους) στα barely legal 18 έως 24 μυαλά.Να όμως μια εφαρμογή που δείχνει με πόσο αγνές προθέσεις και σεβασμό στο καινοτόμο ξεκινάει ένα καινούριο guerilla trend. Πρόκειται ...
Συνέχεια...
Αναδρομικός Κώστας Τσόκλης στο Σχολείον
Το 1985 ο Κώστας Τσόκλης παρουσίασε για πρώτη φορά την ζωντανή του ζωγραφική και προκάλεσε, μέσω ένός νέου τρόπου έκφρασης, θετικά σχόλια για την ήδη εκπληκτική του πορεία.Ο σημαντικός εικαστικός, παρουσίασε στηις 31 Μαρτίου για πρώτη φορά στον χώρο Σχολείον μια αναδρομική έκθεση-αναφορά στην χρονική περίοδο 1985 με σήμερα. Ο ...
Συνέχεια...
Bodies (finally) in Athens
Πριν κάποια χρόνια το Λονδίνο είχε αναστατωθεί με μια έκθεση που παρουσίαζε τους ανθρώπους όπως πραγματικά είναι. Τα σώματα τους χωρίς δέρμα, όλη η μαγεία της σωματικής μας λειτουργίας..για γερά στομάχια.11 εκατομμύρια επισκέπτες έχουν δεί αυτήν την έκθεση σε όλο τον κόσμο και τώρα ήρθε και η σειρά της Αθήνας. ...
Συνέχεια...
‘Here, Now’ της Μαρίας Ζερβού στο Κέντρο Σύγχρονης Ιλεάνα Τούντα
Την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007, στις 19:30, εγκαινιάζεται στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα, η πρώτη ατομική έκθεση της Μαρίας Ζερβού με τον τίτλο «Here, Now».Η έκθεση θα διαρκέσει ως τις 17 Νοεμβρίου 2007. Η δουλειά της Μαρίας Ζερβού (βίντεο, σχέδια και φωτογραφίες) πραγματεύεται γόνιμες μεταφορές που αναφέρονται στο φύλο, ...
Συνέχεια...
Η Art Athina αλλάζει ξανά…
Με νέο σχήμα πλέον και με την D-Art για τα επόμενα τρία χρόνια πίσω από την διοργάνωση της, η Art Athina ανοίγει τις πόρτες της στο κοινό στις 21 Μαϊου σε νέο χώρο. Μέχρι τώρα η φουάρ λάμβανε χώρα στον εκθεσιακό χώρο της Helexpo στην οδό Κηφησίας αλλά από φέτος ...
Συνέχεια...
Μελίνα Αποστολίδου / Έλλη Γρίβα: Σε ένα χορό συναισθημάτων…
Στην Αίθουσα Τέχνης ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ δεξαμενή φαντασία και πραγματικότητα συνυπάρχουν στις δύο παράλληλες εκθέσεις της Μελίνας Αποστολίδου και της Έλλης Γρίβα οι οποίες ορίζουν τον τόπο δράσης συνθέτοντας διαφορετικές συναισθηματικές αποχρώσεις. Ο χώρος έχει τεράστια σημασία για τη δράση, δεν παραμένει απλά περιβάλλον αλλά συμμετέχει στην όλη πλοκή.Στη ζωγραφική της Μελίνας ...
Συνέχεια...
O Saatchi πάει… Αυστραλία
Πριν κάποια χρόνια όταν η "σοκαριστική" συλλογή του μεγάλου διαφημιστή και συλλέκτη Charles Saatchi προσπάθησε να κάνει "απόβαση" στην Αυστραλία, έφαγε πόρτα. Οι πουριτανικές Αυστραλιανές αρχές θεώρησαν οτι η συλλογή είναι πολύ προσβλητική και η έκθεση που είχε προγραμματιστεί ματαιώθηκε. Ο Αγγλος συλλέκτης όμως φαίνεται οτι δεν πτοείται, και μέσω της ...
Συνέχεια...
Εγκαίνια σήμερα για τους nanogods στο Bar Guru Bar Upstair
Εγκαίνια σήμερα της ομαδικής έκθεσης των nanogods με αφορμή την κυκλοφορία της δεύτερης έκδοσης του nanogod.H έκθεση θα φιλοξενείται έως τις 20 Σεπτεμβρίου στο χώρο Upstair (7ος όροφος) του Bar Guru Bar στην Πλατεία Θεάτρου και θα είναι ανοιχτή για το κοινό από τις 20:00 έως αργά...Τι είναι όμως το ...
Συνέχεια...
“Το λάθος” της Beetroot
Η Beetroot συστήνεται ως μία δημιουργική ομάδα με έδρα την Θεσσαλονίκη. Ως εδώ τίποτα το μεμπτό ή το εξωπραγματικό. Τα δύσκολα ξεκινάνε όταν ξεκινάς να απαριθμείς τις τιμητικές διακρίσεις και τα βραβεία που έχει σ­­­υλλέξει στα 11 χρόνια λειτουργίας της στον χώρο του design. Τότε είναι που διαπιστώνεις ότι τα ...
Συνέχεια...
Όλη η πόλη ένα bazaar!
Όπως πάντα στις γιορτές διοργανώνονται συνέχεια bazaar. Φέτος έχουμε δύο πραγματικά δυνατά bazaar - temporary shops στην Αθήνα.Καταρχήν η φοβερή γκαλερίστα Ρεβέκκα Καμχή, διοργανώνει bazaar με μεταχειρισμένα βιβλία, μια τέραστια συλλογή από περιοδικά τέχνης όπως frieze, contemporary, flash art κ.α. Αλλά και παλιούς δίσκους, ντοσιέ και ότι άλλο μπορεί να ...
Συνέχεια...
Παράλληλο Πρόγραμμα Μπιενάλε Θεσσαλονίκης
2
Λίλλιαν Λυκιαρδοπούλου, ένα Loop μπροστά ή ένας άλλος
Closing party σήμερα για την dogmaRT
Helmut Newton @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Γκαλερί Μπαταγιάννη – Βασίλης Ζωγράφος
Πες τα sister!
Πρωτοσέλιδα της Καθημερινής: Εικαστική Ματιά
7ply project again!
Recording Actions by bijoux de kant
Η ευρωπαϊκή νύχτα Μουσείων είναι εδώ!
Spaghetti a la aaart*
Open Air Public Library
3η Μπιενάλε της Αθήνας 2011 – Μονόδρομος
Γιώργος Λυντζέρης @ CheapArt
K-art – Χάρης Ξένος
Η εκσπερμάτωση ενός δαίμονα…. for your eyes only..
Στίγματα αισθήσεων
Η έρημη χώρα του Κρίτων Παπαδόπουλου στην a.antonopoulou
Βάσω Μπαταγιάννη
Guerrilas In The Mist
Αναδρομικός Κώστας Τσόκλης στο Σχολείον
Bodies (finally) in Athens
‘Here, Now’ της Μαρίας Ζερβού στο Κέντρο Σύγχρονης
Η Art Athina αλλάζει ξανά…
Μελίνα Αποστολίδου / Έλλη Γρίβα: Σε ένα χορό
O Saatchi πάει… Αυστραλία
Εγκαίνια σήμερα για τους nanogods στο Bar Guru
“Το λάθος” της Beetroot
Όλη η πόλη ένα bazaar!