Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια δικηγόρος Παουλίνα, και η νεαρή ψιλοστρίντζω, σνόμπ και παράφορα ελεγκτική Μαρίσα. Όλες δορυφόροι του αχ βαχ να χαθεί ώριμου σεξοκούκλου Ιβάν: η φρέσκα πρώην μαιτρέσσα και συνάδελφος του, η κολλητή της (και μοντέλο για παχουλές και φυγαδεύτρια άθελα της τρομοκρατών), η πρώην γυναίκα του (της οποίας την ύπαρξη αυτές μέχρι πρότεινως αγνοούσαν), η κρυφή καινούρια του ερωμένη αλλά και η αρραβωνιαστικιά του γιού του (τον οποίο αν και κεκέ και και γκήκουλα θα ορεχτούν πολλές, ένεκα του άτιμου του γονιδίου).

Θα καταλήξουν όλες εντός ενός επεισοδιακότατου 48ώρου για διάφορους ξεκαρδιστικά random φαρσοκωμικούς λόγους στο διαμέρισμα της Πέπας, με νεύρα και βαλίτσες και υπέροχα συνολάκια και σουρεάλ κούπ, να κατεβάζουν γκασπάτσο με ηρεμιστικά,  να πηδούν από μπαλκόνια, να καβαλάνε μηχανές και ταξιά, να κυνηγιούνται με την αστυνομία, να βγάζουν όπλα και κυρίως να μάχονται για τους ίδιους άντρες και η μία με τα νεύρα της άλλης, σε μια κλασική μαύρη κώμωδία του Almodovar.

Στην θεατρική της μεταφορά, και στην υπέροχα προσεγμένη ελληνική απόδοση στα χέρια του Γιάννη Κακλέα και του Θοδωρή Πετρόπουλου, το έργο διατηρεί όλη την αυθεντική Αλμοδοβαρική τρέλα και εμπριμέ κορδέλα του, το άρωμα και την ατμόσφαιρα της Μαδρίτης των 80s, το μελαγχολικό σάουντρακ μιας πόλης που ξυπνάει και εκστασιάζεται μετά το πέσιμο του ήλιου. Χορευτικά, κουστούμια, ρόλοι, σκηνικά εναλλάσονται  με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Και τι σκηνικά! Διαμερίσματα να μπαίνουν και να βγαίνουν, συρομενες γκαραζόπορτες, περιστρεφόμενα ολόκληρα (ή μάλλον κομμένα στη μέση) αυτοκίνητα… Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ποιότητα παραγωγής σε νορμάλ συνθήκες, πόσο μάλλον σε τέτοιες δύσκολες για υπερπαραγωγές εποχές.

Το βίντεο παίζει σημαντικό ρόλο στην σκηνοθετική προσέγγιση του Κακλέα εδώ. Από το εκρηκτικό action τύπου φινάλε και τα ενδιάμεσα κουκουρούκου ιντερλούδια με τα διαφημιστικά σποτάκια, όμως περιέργως (και αδίκως) απουσιάζει από την αγαπημένη κινηματογραφική σκηνή ανθολογίας στο στούντιο ντουμπλαρίσματος με τον μονόλογο/διάλογο της Πέπας με την προηχογραφημένη φωνή του μόνιμα  απόντα Ιβάν, η οποία φωνή όμως εδώ έρχεται live επί σκηνής από τον Αντώνη Φραγκάκη, χάνοντας αυτό το ανατριχιαστικό και γλυκόπικρο αίσθημα.

Οι συγκρίσεις με την ταινία είναι αναπόφευκτες. Το θεατρικό είναι ξεκάθαρα μια χωριστή αυτόνομη οντότητα, αλλού μειονεκτεί και σε κάποια σημεία κερδίζει αναπάντεχα το στοίχημα απέναντι στο ορίτζιναλ.

Η Σμαράγδα Καρύδη δεν φτάνει την Κάρμεν Μάουρα (πως θα μπορούσε, η άλλη είχε χτίσει το αρχέτυπο της σιωπηλά νευρωτικής και μπουχτισμένης Αλμοδοβαρικής ηρωίδας) αλλά κουβαλάει ικανά τον πρωταγωνιστικό ρασιοναλιστικό ρόλο επιτρέποντας (ή μάλλον ενδυναμώνοντας) τις υπόλοιπες συμπρωταγωνίστριες να λάμψουν στους larger-than-life χαρακτήρες τους.

Η Βίκυ Σταυροπούλου, αληθινή χυμώδης σεξοβόμβα και-θα-το-πω μουνάρα, κλέβει την παράσταση κωμικά και αποστομώνει με το υπεραπαιτητικό (αλλά και απόλυτο χάι-πόιντ της βραδιάς) μαραθώνιο μουσικό της νούμερο. Η Αριέττα Μουτούση το γλεντάει και αυτή με το παραπάνω, με τα πιο τρελά εξαντρίκ συνολάκια αλλά και την πιο συγκλονιστική εσωτερική μεταμόρφωση, ως μια πιο ανθρώπινη και συμπαθητική εκδοχή της διάσημης τρελέγκους ζωντοχήρας, αλλά όχι όσο η καλτ Μαρία Αλιφέρη στο ρόλο της τηλεπαρουσιάστριας ειδήσεων στα βοηθητικά βίντεο της παράστασης, σε ένα σουρεαλιστικό οιστροφονικό παραληρημά στο οποιό θα υποκλινόταν και ο ίδιος ο Πέδρο.

Στους αντρικούς ρόλους, ο Αντώνης Φραγκάκης “το έχει” βρε παιδί μου και το πλασάρει με κωμική υπερβολή, αλλά η από το πουθενά έκπληξη είναι ο νεαρός Κίμων Φιορέτος ως γιος του Ιβάν σε ακαταμάχητο και σπαρταριστό ρεσιτάλ σπασικλοσύνης. Μπορεί, ok, να μην φτάνει στο μικρό του δαχτυλάκι το άγουρο αυτό εκκολαπτόμενο σεξ απήλ του τότε πρωτοεμφανιζόμενου Antonio Banderas (και είναι άδικη και η σύγκριση) αλλά αιχμαλωτίζει την γλυκιά αυτή γούτσου γούτσου καρδιά του χαρακτήρα.

Αναμενόμενα, μετά από τρεις σχεδόν δεκαετίες (και ίσως αναγκαστικά θυσιάζοντας λίγο τους ρυθμούς του για την ελληνική απόδοση) το χιούμορ του έργου δεν είναι το ίδιο επίκαιρο και φωναχτά γελαστερό όπως στο αγαπημένο ορίτζιναλ. Η έμφαση πέφτει πλέον στους διαχρονικούς και μονίμως στα πρόθυρα του νευροκαβαλήματος χαρακτήρες των πρωταγωνιστριών του που μέχρι την υπόκλιση του τέλους όλες σχεδόν έχουν αποκαλύψει κάποια κρυφή πτυχή και ευαισθησία, όσο καρικατούρες και αν φαίνονται (ή θέλουμε εμείς οι άλλοι να τις βλέπουμε) κάτω από τα υπέροχα εξτραβαγκάντ συνολάκια και χτενίσματα τους.

Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Απόδοση: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Ειρήνη Τσακίρη και Σοφία Νικολαϊδη

Παίζουν: Σμαράγδα Καρύδη, Βίκυ Σταυροπούλου, Αριέττα Μουτούση, Αντώνης Φραγκάκης, Νεφέλη Ορφανού, και οι: Ντορέττα Παπαδημητρίου, Βαγγέλης Χατζηνικολάου, Μαρία Κωνσταντάκη, Κίμων Φιορέτος, Κωνσταντίνος Κακούρης, Ιvan Svitailo.

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη 20.00
Πέμπτη (λαϊκή) 20.30
Παρασκευή 21.15
Σάββατο, Κυριακή 18.15 (λαϊκή), 21.15

Τιμές εισιτηρίων
25 €, λαϊκή 18 €, ομαδικό 18 €, φοιτητικό 16 €

Μικρό Παλλάς
Αμερικής 2 & Στοά Σπυρομήλιου
Τηλ: 210 3210025
www.ellthea.gr

7

 

 

 

Διάβασε επίσης...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά τις μαζικές δολοφονίες και την παιδοκτονία, το έγκλημα της Μήδειας ακόμα να παραγραφεί. Στον θεατρικό χώρο, τα διάσπαρτα παρατημένα πικάπ περιέχουν παγιδευμένη την καταγραφή και παραδοχή της ενοχής της, περιμένοντας καρτερικά να ακουστούν ξανά. Η ίδια, αιώνια νέα,  τριγυρίζει στοιχειωμένη, προσεκτικά, ανάμεσα στο ναρκοπέδιο της παράβασης της, ξεσκεπάζεται, αρπάζει το ...
Συνέχεια...
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Ο αγαπημένος μας παραμυθάς, Βασίλης Μαυρογεωργίου, καταπιάνεται με ένα νεανικό έργο του Σαίξπηρ και μας γυρίζει στα φοιτητικά μας χρόνια.  Επιστροφή στο χρόνο που θα μπορούσε κανείς να την αντιμετωπίσει και ως μια καλή περίπτωση μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση, κάθε άλλο παρά καλή είναι. Τη φαντασία και την ενέργεια του Βασίλη ...
Συνέχεια...
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε νέους εικαστικούς καλλιτέχνες που επιθυμούν να φιλοτεχνήσουν το εξώφυλλο για τον ετήσιο οδηγό του θεάτρου Παλλάς. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, έχοντας πολύ μεγάλη ανταπόκριση ανάμεσα σε νέους γραφίστες και εικαστικούς σχεδιαστές. Ο οδηγός θα κυκλοφορήσει περί τα μέσα Σεπτεμβρίου σε περίπου ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Ο μονόλογος λογαριασμός και απολογισμός των επιλογών μιας ζωής στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ, στο τέλος του διαδρόμου με τις κονσέρβες λουκάνικα κοκτέιλ. Η Μαρί-Πιερ βγάζει κάθε Τρίτη τον μπαμπά της για ψώνια- κι ας επιμένει αυτός να την φωνάζει με το βαφτιστικό του, Ζαν-Πιερ. Το αίμα ρίμελ δεν γίνεται. Η Μαρί-Πιερ πάντα φροντίζει τον εαυτό της τις ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
Οι καλύτερες θεατρικές παραστάσεις της περασμένης χρονιάς
  Παγκόσμια μέρα θεάτρου σήμερα, και γιορτάζουμε κοιτάζοντας πίσω στις αγαπημένες παραστάσεις που απολαύσαμε την περσινή χρονιά (από Ιανουάριο έως Δεκέμβριο του 2011). 25. Να Ζει Κανείς ή Να Μην Ζει - Κάτια Δανδουλάκη Μια υπερ-κλασσική κινηματογραφική κωμωδία φρεσκαρισμένη σε αψεγάδιαστο πατρόν φάρσας και με μοντέρνο ρετούς (πετυχημένης αυτής της φοράς) μανιέρας Ρέππα-Παπαθανασίου. 24. H ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αν μια ζωή διαγράφεται από μια νοητή ευθεία με μνημονικά σημάδια από εμπειρίες και επιλογές, τι συμβαίνει όταν πέντε ηθοποιοί ενώσουν τα δικά τους ίχνη σε ένα κυριολεκτικό χάρτινο μονοπάτι αναμνήσεων για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική πραγματικότητα; Τα μέλη της ομάδας Motus Terrae χρησιμοποιούν ένα τέτοιο  άδειο, λευκό, ρολό χαρτί ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ναι, η φίρμα, η γνωστή, η σωστή η άρρωστη η κορασιδοκτόνα η πηγαδοπνίχτρα η Φραγκογιαννού με το όνομα. Η διάσημη γριά ηρωίδα του Παπαδιαμάντη, η περίφημη Φόνισσα, σύμβολο του κοινωνικά κυρίαρχου μισογυνισμού μιας ολόκληρης εποχής, όπου η γέννηση μιας κόρης (αντί ενός "παιδιού"= αγοριού) ήταν κατάρα και τιμωρία, σήμαινε έξοδα και προίκες ...
Συνέχεια...
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Ο Τομ, η Αμάντα, η Λώρα και ο Τζιμ, τέσσερις διακριτικά αυτοβιογραφικοί ήρωες του Τέννεσι Γουίλιαμς, ξεπακετάρονται από το ψυγείο της μνήμης όπου ζουν αιχμάλωτοι, κρυσταλλωμένοι για πάντα στην ίδια χρονική περίοδο. Ξεπαγώνουν και ξανανιώνουν μέσα από μια  πότε θόλη, πότε αβέβαια αναπαράσταση των γεγονότων της νεότητας του.   Παγιδευμένοι μόνιμα σε αιώνια λούπα στα ...
Συνέχεια...
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Σώζουν ζωές τα κατά συνθήκη ψεύδη;   Ξεκινώντας να πάω στο θέατρο της οδού Κυκλάδων και ξέροντας πολύ λίγα για το έργο του Ρώσου συγγραφέα Ιβάν Βιριπάγεφ σκεφτόμουν πως, αυτή την περίοδο, αν βάλεις σε μία πρόταση τις λέξεις «Κυκλάδες» και «Ψευδαισθήσεις» έχεις μια πολύ καλή ιδέα για το επερχόμενο καλοκαίρι ...
Συνέχεια...
Watch Me Fall @ Bios
The sky is the limit. Μια παράσταση για τολμηρούς θεατές από τους διασημότερους κασκαντέρ του κόσμου. Θα πετάξει ή δεν θα πετάξει; Ποιος είναι πιο τολμηρός; Ο κασκαντέρ που δίνει το show του εμπρός μας ή εμείς οι θεατές; Οι Action Hero στήνουν μια performance εμπνευσμένοι από τους Μεξικάνικους αγώνες πάλης, ...
Συνέχεια...
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Βαρεθήκατε και εσείς τα cliché debates που ευδοκιμούν γύρω μας όπως και εμείς; Μια διαφορετική αντιπαράθεση, μέχρι τελικής πτώσεως, ξεκίνησε.  Πώς καταφέρνουν, σκέφτηκα αμέσως μόλις διάβασα το δελτίο τύπου, να συναντηθούν σε μία παράσταση 75 λεπτών ο D.H.Lawrence και οι Ερωτευμένες Γυναίκες του (ένα κείμενο του 1920) με Έλληνες συνδικαλιστές, bloggers, ...
Συνέχεια...
Ευρέ Εργά
Σε δουλειά να βρισκόμαστε και δουλειά να βρίσκουμε. Τι μπορεί να φέρει δυο άγνωστες μεταξύ τους σύγχρονες τριαντάρες σε μια μπαρ-καφετέρια την ώρα του μαζέματος εκεί, χαράματα παρά κάτι, να συζητάνε περί ανέμων και υδάτων και την τρέχουσα τιμή της πίπας στην αγορά; «Ευρέ Εργά» είναι αργκό (που ίσως μόνο η συγγραφέας ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival 2012 – Kassandra
Του νάητς αγκό άη γουας ιν δις μπαρ ιν Άθενς εντ άη μητ δις γούμαν. Ση γουέρ ρεντ σάηνη χάη, ρήλη χάη χήλς, εντ ση ντάζεντ σπηκ ένη γκρηκ, ση σπηκ όνλυ μπρόκεν ήνγκλις. Ση σπηκς ε μπιτ λάηκ άη ράητ χήαρ. Ση ις ε metanastria, ε ίμμιγκραντ. Αντερντέν; Χερ νέημ ισ Kassandra.  Γιου ...
Συνέχεια...
Unemployed και πάλι στο Bios
Μέσα από τη ματιά δέκα νέων συγγραφέων και την ερμηνεία δέκα νέων ηθοποιών, η παράσταση Unemployed, αφηγείται προσωπικές ιστορίες ανθρώπων που βιώνουν τις συνέπειες της αμφιβολίας της εποχής και της αβεβαιότητας για το μέλλον. Ιστορίες ανθρώπων που βρίσκονται άμεσα ή έμμεσα αντιμέτωποι με την ανεργία. Η παράσταση βασίζεται στα κείμενα που ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Η αρχική επιθυμία και πρόθεση του Κώστα Φιλίππογλου, του Δημήτρη Κουρούμπαλη και της Κατερίνας Λούρα ήταν να ανεβάσουν μια τραγωδία. Όμως, όπως πάντα, μεγάλα γεγονότα στις μικρές ζωές τους, επηρέασαν την δουλειά τους. Τους ξύπνησαν αναμνήσεις, παιδικές επιθυμίες και πυροδότησαν προβολές. Και κατέληξαν σε μια ξεκαρδιστική κωμικοτραγωδία. Η νεύρωση είναι κληρονομική; Πόσες ...
Συνέχεια...
Βραβεία Tony 2012
Το Αμερικάνικο θέατρο γιόρτασε την Κυριακή 10 Ιουνίου απονέμοντας τα βραβεία Tony στην 66η τελετή τους.  Θυμάστε το Once, το κινηματογραφικό μιούζικαλ του 2006 που απέσπασε ένα σωρό βραβεία, ανάμεσα στα οποία και το Όσκαρ Μουσικής και έκανε διάσημους ανά τον κόσμο τους πρωταγωνιστές και ερμηνευτές των τραγουδιών του τον Glen Hansard (της Ιρλανδέζικης ...
Συνέχεια...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Μαζί φτυνόμαστε, και χώρια αγανακτούμε.Πέντε χρόνια μετά το διαζύγιο τους, φρεσκο-ξανα-παντρεμένοι και οι δυο, ο Έλιοτ και η Αμάντα ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά στα γειτονικά μπαλκόνια του ξενοδοχείου όπου γιορτάζουν το μήνα του μέλιτος με τους νέους συζύγους τους. Μετά τον πρώτο τους γάμο βίαιου και αυτοκαταστροφικού πάθους, τώρα και οι ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Bob Theatre Festival 2012
Το φεστιβάλ νεανικού θεάτρου επιστρέφει, και φέτος, για 5η συνεχόμενη χρονιά. Πετυχημένες παραστάσεις προηγούμενων ετών, πρεμιέρες, διαγωνισμοί, μετακλήσεις από το εξωτερικό, stand-up comedy, συναυλίες και πάρτυ, θα κάνουν για πέντε μέρες, 16-20 Μαΐου 2012, το bios το επίκεντρο της θεατρικής δραστηριότητας της Αθήνας προσελκύοντας, όπως και τις άλλες χρονιές, χιλιάδες θεατές. Translunar ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οι καλύτερες θεατρικές παραστάσεις της περασμένης χρονιάς
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
The Peter Pan Project Vol.I
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
I Will Survive
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Ψευδαισθήσεις στο Θέατρο Οδού Κυκλάδων
Watch Me Fall @ Bios
ΝΤΙΜΠΕΪΤ @ Bios
Ευρέ Εργά
Bob Theatre Festival 2012 – Kassandra
Unemployed και πάλι στο Bios
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Βραβεία Tony 2012
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Bob Theatre Festival 2012