Τα νεύρα τους, τα χάπια τους (στο μίξερ με γκασπάτσο) και ένα (μισό) τάξι να αλωνίσουν την Μαδρίτη. Πέντε γυναίκες: η άρτι παρατημένη, καταθλιπτική και μόνο επιφανειακά συγκροτημένη Πέπα, η αφελής, επίμονη και ξεχειλίζουσα (από τα ρούχα της) ερωτική Καντέλα, η εκκεντρική, παρανοϊκή και παραισθησιακά παραληρητική Λουσία, η δηθεν τάχα μου αυταρχοφεμινίστρια δικηγόρος Παουλίνα, και η νεαρή ψιλοστρίντζω, σνόμπ και παράφορα ελεγκτική Μαρίσα. Όλες δορυφόροι του αχ βαχ να χαθεί ώριμου σεξοκούκλου Ιβάν: η φρέσκα πρώην μαιτρέσσα και συνάδελφος του, η κολλητή της (και μοντέλο για παχουλές και φυγαδεύτρια άθελα της τρομοκρατών), η πρώην γυναίκα του (της οποίας την ύπαρξη αυτές μέχρι πρότεινως αγνοούσαν), η κρυφή καινούρια του ερωμένη αλλά και η αρραβωνιαστικιά του γιού του (τον οποίο αν και κεκέ και και γκήκουλα θα ορεχτούν πολλές, ένεκα του άτιμου του γονιδίου).

Θα καταλήξουν όλες εντός ενός επεισοδιακότατου 48ώρου για διάφορους ξεκαρδιστικά random φαρσοκωμικούς λόγους στο διαμέρισμα της Πέπας, με νεύρα και βαλίτσες και υπέροχα συνολάκια και σουρεάλ κούπ, να κατεβάζουν γκασπάτσο με ηρεμιστικά,  να πηδούν από μπαλκόνια, να καβαλάνε μηχανές και ταξιά, να κυνηγιούνται με την αστυνομία, να βγάζουν όπλα και κυρίως να μάχονται για τους ίδιους άντρες και η μία με τα νεύρα της άλλης, σε μια κλασική μαύρη κώμωδία του Almodovar.

Στην θεατρική της μεταφορά, και στην υπέροχα προσεγμένη ελληνική απόδοση στα χέρια του Γιάννη Κακλέα και του Θοδωρή Πετρόπουλου, το έργο διατηρεί όλη την αυθεντική Αλμοδοβαρική τρέλα και εμπριμέ κορδέλα του, το άρωμα και την ατμόσφαιρα της Μαδρίτης των 80s, το μελαγχολικό σάουντρακ μιας πόλης που ξυπνάει και εκστασιάζεται μετά το πέσιμο του ήλιου. Χορευτικά, κουστούμια, ρόλοι, σκηνικά εναλλάσονται  με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Και τι σκηνικά! Διαμερίσματα να μπαίνουν και να βγαίνουν, συρομενες γκαραζόπορτες, περιστρεφόμενα ολόκληρα (ή μάλλον κομμένα στη μέση) αυτοκίνητα… Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ποιότητα παραγωγής σε νορμάλ συνθήκες, πόσο μάλλον σε τέτοιες δύσκολες για υπερπαραγωγές εποχές.

Το βίντεο παίζει σημαντικό ρόλο στην σκηνοθετική προσέγγιση του Κακλέα εδώ. Από το εκρηκτικό action τύπου φινάλε και τα ενδιάμεσα κουκουρούκου ιντερλούδια με τα διαφημιστικά σποτάκια, όμως περιέργως (και αδίκως) απουσιάζει από την αγαπημένη κινηματογραφική σκηνή ανθολογίας στο στούντιο ντουμπλαρίσματος με τον μονόλογο/διάλογο της Πέπας με την προηχογραφημένη φωνή του μόνιμα  απόντα Ιβάν, η οποία φωνή όμως εδώ έρχεται live επί σκηνής από τον Αντώνη Φραγκάκη, χάνοντας αυτό το ανατριχιαστικό και γλυκόπικρο αίσθημα.

Οι συγκρίσεις με την ταινία είναι αναπόφευκτες. Το θεατρικό είναι ξεκάθαρα μια χωριστή αυτόνομη οντότητα, αλλού μειονεκτεί και σε κάποια σημεία κερδίζει αναπάντεχα το στοίχημα απέναντι στο ορίτζιναλ.

Η Σμαράγδα Καρύδη δεν φτάνει την Κάρμεν Μάουρα (πως θα μπορούσε, η άλλη είχε χτίσει το αρχέτυπο της σιωπηλά νευρωτικής και μπουχτισμένης Αλμοδοβαρικής ηρωίδας) αλλά κουβαλάει ικανά τον πρωταγωνιστικό ρασιοναλιστικό ρόλο επιτρέποντας (ή μάλλον ενδυναμώνοντας) τις υπόλοιπες συμπρωταγωνίστριες να λάμψουν στους larger-than-life χαρακτήρες τους.

Η Βίκυ Σταυροπούλου, αληθινή χυμώδης σεξοβόμβα και-θα-το-πω μουνάρα, κλέβει την παράσταση κωμικά και αποστομώνει με το υπεραπαιτητικό (αλλά και απόλυτο χάι-πόιντ της βραδιάς) μαραθώνιο μουσικό της νούμερο. Η Αριέττα Μουτούση το γλεντάει και αυτή με το παραπάνω, με τα πιο τρελά εξαντρίκ συνολάκια αλλά και την πιο συγκλονιστική εσωτερική μεταμόρφωση, ως μια πιο ανθρώπινη και συμπαθητική εκδοχή της διάσημης τρελέγκους ζωντοχήρας, αλλά όχι όσο η καλτ Μαρία Αλιφέρη στο ρόλο της τηλεπαρουσιάστριας ειδήσεων στα βοηθητικά βίντεο της παράστασης, σε ένα σουρεαλιστικό οιστροφονικό παραληρημά στο οποιό θα υποκλινόταν και ο ίδιος ο Πέδρο.

Στους αντρικούς ρόλους, ο Αντώνης Φραγκάκης “το έχει” βρε παιδί μου και το πλασάρει με κωμική υπερβολή, αλλά η από το πουθενά έκπληξη είναι ο νεαρός Κίμων Φιορέτος ως γιος του Ιβάν σε ακαταμάχητο και σπαρταριστό ρεσιτάλ σπασικλοσύνης. Μπορεί, ok, να μην φτάνει στο μικρό του δαχτυλάκι το άγουρο αυτό εκκολαπτόμενο σεξ απήλ του τότε πρωτοεμφανιζόμενου Antonio Banderas (και είναι άδικη και η σύγκριση) αλλά αιχμαλωτίζει την γλυκιά αυτή γούτσου γούτσου καρδιά του χαρακτήρα.

Αναμενόμενα, μετά από τρεις σχεδόν δεκαετίες (και ίσως αναγκαστικά θυσιάζοντας λίγο τους ρυθμούς του για την ελληνική απόδοση) το χιούμορ του έργου δεν είναι το ίδιο επίκαιρο και φωναχτά γελαστερό όπως στο αγαπημένο ορίτζιναλ. Η έμφαση πέφτει πλέον στους διαχρονικούς και μονίμως στα πρόθυρα του νευροκαβαλήματος χαρακτήρες των πρωταγωνιστριών του που μέχρι την υπόκλιση του τέλους όλες σχεδόν έχουν αποκαλύψει κάποια κρυφή πτυχή και ευαισθησία, όσο καρικατούρες και αν φαίνονται (ή θέλουμε εμείς οι άλλοι να τις βλέπουμε) κάτω από τα υπέροχα εξτραβαγκάντ συνολάκια και χτενίσματα τους.

Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Απόδοση: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Ειρήνη Τσακίρη και Σοφία Νικολαϊδη

Παίζουν: Σμαράγδα Καρύδη, Βίκυ Σταυροπούλου, Αριέττα Μουτούση, Αντώνης Φραγκάκης, Νεφέλη Ορφανού, και οι: Ντορέττα Παπαδημητρίου, Βαγγέλης Χατζηνικολάου, Μαρία Κωνσταντάκη, Κίμων Φιορέτος, Κωνσταντίνος Κακούρης, Ιvan Svitailo.

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Τετάρτη 20.00
Πέμπτη (λαϊκή) 20.30
Παρασκευή 21.15
Σάββατο, Κυριακή 18.15 (λαϊκή), 21.15

Τιμές εισιτηρίων
25 €, λαϊκή 18 €, ομαδικό 18 €, φοιτητικό 16 €

Μικρό Παλλάς
Αμερικής 2 & Στοά Σπυρομήλιου
Τηλ: 210 3210025
www.ellthea.gr

7

 

 

 

Διάβασε επίσης...
Η θεατρική ζωή του Bios
Το Bios συμπληρώνει φέτος τα δέκα του χρόνια και το γιορτάζει με μια πολύ ενδιαφέρουσα θεατρική σεζόν. Όταν ξεκίνησε να λειτουργεί αυτό το, μέχρι τότε, παράξενο, μεγάλο κτήριο της Πειραιώς έκανε τη μικρή μας πρωτεύουσα να μοσχοβολήσει Βερολίνο. Ήταν δέκα χρόνια πριν όταν το bar λειτουργούσε ακόμα στο ισόγειο και από ...
Συνέχεια...
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Μαζί φτυνόμαστε, και χώρια αγανακτούμε.Πέντε χρόνια μετά το διαζύγιο τους, φρεσκο-ξανα-παντρεμένοι και οι δυο, ο Έλιοτ και η Αμάντα ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά στα γειτονικά μπαλκόνια του ξενοδοχείου όπου γιορτάζουν το μήνα του μέλιτος με τους νέους συζύγους τους. Μετά τον πρώτο τους γάμο βίαιου και αυτοκαταστροφικού πάθους, τώρα και οι ...
Συνέχεια...
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Το 1920 στις "Ερωτευμένες Γυναίκες" ο D.H. Lawrence διαλύει εις τα εξ ων συνετέθησαν τις κοινωνικές τάξεις. Το 2012 τι θα διαλύσουν, άραγε, οι συντελεστές της παράστασης ΝΤΙΜΠΕΪT;  Η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας, μαζί με τη Διώνη Κουρτάκη και το Μιχάλη Οικονόμου διαλύουν, μεν, τις Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H. Lawrence σ’ ένα ντιμπέιτ ...
Συνέχεια...
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
Ο μονόλογος λογαριασμός και απολογισμός των επιλογών μιας ζωής στο ταμείο του Σούπερ Μάρκετ, στο τέλος του διαδρόμου με τις κονσέρβες λουκάνικα κοκτέιλ. Η Μαρί-Πιερ βγάζει κάθε Τρίτη τον μπαμπά της για ψώνια- κι ας επιμένει αυτός να την φωνάζει με το βαφτιστικό του, Ζαν-Πιερ. Το αίμα ρίμελ δεν γίνεται. Η Μαρί-Πιερ πάντα φροντίζει τον εαυτό της τις ...
Συνέχεια...
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
Παρατηρήσατε πως τώρα τελευταία η συνήθεια οι ηθοποιοί να αναλαμβάνουν το ρόλο του σκηνοθέτη έχει αντιστραφεί; Όλο και περισσότεροι σκηνοθέτες ανεβαίνουν πια στη σκηνή και υποδύονται το ρόλο του ηθοποιού (και εν συνεχεία το ρόλο τους βεβαίως). Και όταν ο σκηνοθέτης για τον οποίο μιλάμε αυτή τη φορά είναι ο ...
Συνέχεια...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αν μια ζωή διαγράφεται από μια νοητή ευθεία με μνημονικά σημάδια από εμπειρίες και επιλογές, τι συμβαίνει όταν πέντε ηθοποιοί ενώσουν τα δικά τους ίχνη σε ένα κυριολεκτικό χάρτινο μονοπάτι αναμνήσεων για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική πραγματικότητα; Τα μέλη της ομάδας Motus Terrae χρησιμοποιούν ένα τέτοιο  άδειο, λευκό, ρολό χαρτί ...
Συνέχεια...
The Peter Pan Project Vol.I
Έφυγε μακριά τους όταν τους άκουσε να ψιθυρίζουν πάνω από το μικροσκοπικό κεφάλι του, τι θέλουν να γίνει όταν μεγαλώσει. Κλάψανε, αλλά όταν επέστρεψε, είχαν στραμμένο το κεφάλι αλλού, σε κάποιον άλλο. Πάντα υπάρχει κάποιος καινούριος να σε εκθρονίσει. Υποσχέθηκε να μην ξαναγυρίσει ποτέ. Με έναν τρόπο όμως, όχι μόνο επιστρέφει, αλλά τους παίρνει και μαζί του. Στη Χώρα ...
Συνέχεια...
A Western @ Bios
Τι το κάναμε εδώ μέσα; American bar; Ναι, και μάλιστα στην Άγρια Δύση. Μη μου πείτε πως δεν φαντασιωθήκατε ποτέ πως βρίσκεστε στο σαλούν που ξεφυτρώνει σε εκείνη την πόλη που φιγουράρει στην έρημη κοιλάδα της Άγριας Δύσης. Πώς εκεί που πίνετε αμέριμνοι το bourbon σας και παίζετε χαρτιά με ένα ...
Συνέχεια...
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ναι, η φίρμα, η γνωστή, η σωστή η άρρωστη η κορασιδοκτόνα η πηγαδοπνίχτρα η Φραγκογιαννού με το όνομα. Η διάσημη γριά ηρωίδα του Παπαδιαμάντη, η περίφημη Φόνισσα, σύμβολο του κοινωνικά κυρίαρχου μισογυνισμού μιας ολόκληρης εποχής, όπου η γέννηση μιας κόρης (αντί ενός "παιδιού"= αγοριού) ήταν κατάρα και τιμωρία, σήμαινε έξοδα και προίκες ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Η αρχική επιθυμία και πρόθεση του Κώστα Φιλίππογλου, του Δημήτρη Κουρούμπαλη και της Κατερίνας Λούρα ήταν να ανεβάσουν μια τραγωδία. Όμως, όπως πάντα, μεγάλα γεγονότα στις μικρές ζωές τους, επηρέασαν την δουλειά τους. Τους ξύπνησαν αναμνήσεις, παιδικές επιθυμίες και πυροδότησαν προβολές. Και κατέληξαν σε μια ξεκαρδιστική κωμικοτραγωδία. Η νεύρωση είναι κληρονομική; Πόσες ...
Συνέχεια...
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που καταφτάνει στην Ελλάδα αφού πέρυσι ...
Συνέχεια...
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Οι θυελλώδεις περιπέτειες ενός άλλου Περικλή από έναν πολλά υποσχόμενο θίασο. Ο οποίος δεν κατάφερε, δυστυχώς, να τηρήσει την άτυπη υπόσχεση που σιωπηρά (και άθελά του) νιώσαμε πως μας έδινε καθώς διαβάζαμε τη λίστα με τα ηχηρά ονόματα σπουδαίων ηθοποιών όταν ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη παραγωγή από το Εθνικό Θέατρο. Και δεν ...
Συνέχεια...
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
BERLINER ENSEMBLE Robert Wilson / Claous Peymann Δύο πολυσυζητημένες παραστάσεις φέρνει το Berliner Ensemble στο Φεστιβάλ Αθηνών. Ο Κλάους Πάιμαν, διευθυντής του από το 1999, πιστός στη «σχέση αγάπης» του με τον Τόμας Μπέρν- χαρντ, σκηνοθετεί, με πρωταγωνιστή τον Γκερτ Φος, το μονόλογο Einfach Kompliziert (Απλά περίπλοκο), που ο Αυστριακός συγγραφέας είχε ...
Συνέχεια...
O Tim Crouch έρχεται στο Bios
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που ...
Συνέχεια...
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Η αφήγηση του Κώστα, του οικονομικού μετανάστη που περνάει τις μέρες του γρανάζι στο τάκα-τάκα της ακατανόητης μηχανής στο εργοστάσιο λαμπών αυτοκινήτων της Αουτέλ στην μεταπολεμική Δυτική Γερμανία, ξαναζωντανεύει στο σήμερα. Aπό την Ομάδα Pequod έρχεται μια ιδιότυπη ομαδική απαγγελία ενός από τα σημαντικότερα ελληνικά μυθιστορήματα της μεταπολεμικής περιόδου, του Διπλού Βιβλίου του Δημήτρη Χατζή. Οι πέντε ...
Συνέχεια...
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Woody Allen (ελπίζουμε να συμφωνείτε), οι Σφαίρες Πάνω από το Broadway θα αποκτήσουν τη θεατρική εκδοχή τους και θα παρουσιαστούν το 2013, που αλλού, στο Broadway. To project της θεατρικής διασκευής της ταινίας του 1994 της οποίας το σενάριο ο Woody Allen συνέγραψε με τον ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Σας έχει τύχει να βγείτε από μια παράσταση νιώθοντας πως ο κόσμος είναι λιγάκι ομορφότερος κατά βάθος; Κάπως έτσι θα νιώσαμε βγαίνοντας από το θέατρο Ολύμπια έχοντας παρακολουθήσει την όπερα του Βέρντι.  Όχι επειδή ο κόσμος είναι, πραγματικά, ομορφότερος μια που στην οδό Ακαδημίας, έξω από το θέατρο Ολύμπια, θα σας ...
Συνέχεια...
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
Ο αγαπημένος μας παραμυθάς, Βασίλης Μαυρογεωργίου, καταπιάνεται με ένα νεανικό έργο του Σαίξπηρ και μας γυρίζει στα φοιτητικά μας χρόνια.  Επιστροφή στο χρόνο που θα μπορούσε κανείς να την αντιμετωπίσει και ως μια καλή περίπτωση μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση, κάθε άλλο παρά καλή είναι. Τη φαντασία και την ενέργεια του Βασίλη ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Λεπίς – UrbanDig #6
Στο Πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της Αθήνας (1872-75) εκτυλίσσεται το 6ο κατά σειρά UrbanDig Project (Ανασκαφή Φαντασμάτων Πολιτισμού στη Σύγχρονη Πόλη) από την ομάδα «όχι παίζουμε». Το πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της πόλης ανοίγει ξανά τις πόρτες του για να φιλοξενήσει αυτή την ιδιότυπη παράσταση που μας ταξιδεύει πίσω στο παρελθόν του χώρου, στα πρώτα ...
Συνέχεια...
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Ανοίγει ξανά ο Φάκελος Αγαμέμνων. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται. Οι Ατρείδες απολογούνται χωρίς συνήγορο. Θύτες και θύματα αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα δίχτυα της Δίκης … Με άξονα τον ΑΓΑΜΕΜΝΟΝΑ  του Αισχύλου, η Ομάδα «ΘΕΑΤΡΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.νευ Ε.νσήμων» παρουσιάζει μια σύνθεση-σύνδεση της τραγωδίας με τον σύγχρονο ποιητικό λόγο και το νεότερο ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από το Bob Theatre Festival
  Η τέχνη δεν είναι ντροπή. Η ντροπή όμως γίνεται τέχνη. Η ομάδα Nothing To Declare ξεκινάει με αφορμή το Θεώρημα του Παζολίνι και στήνει ένα bar performance-ξεμπρόστιασμα που βγάζει στη φόρα όλες τις προσωπικές και εξευτελιστικές στιγμές, δικές τους προσωπικές  και συλλογικές γνώριμες όλων. Ομοφυλοφιλία, coming out σε γονείς, η πρώτη φορά ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Ευρέ Εργά
Σε δουλειά να βρισκόμαστε και δουλειά να βρίσκουμε. Τι μπορεί να φέρει δυο άγνωστες μεταξύ τους σύγχρονες τριαντάρες σε μια μπαρ-καφετέρια την ώρα του μαζέματος εκεί, χαράματα παρά κάτι, να συζητάνε περί ανέμων και υδάτων και την τρέχουσα τιμή της πίπας στην αγορά; «Ευρέ Εργά» είναι αργκό (που ίσως μόνο η συγγραφέας ...
Συνέχεια...
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο  σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Ανν Ρέινολντς και Μόιρα Μποφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης και διασκεύασε ο Νίκος Μαστοράκης, με την Μαρίνα Ασλάνογλου να υποδύεται την τραγική Σίρλεϋ Τζόουνς, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε πέρυσι, φέτος παρουσιάζεται ξανά, για λίγες παραστάσεις, από τις 6 Φεβρουαρίου. Είναι η τέταρτη φορά που ...
Συνέχεια...
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μόνο που αυτή τη φορά τον πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνει ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της παράστασης (μαζί με τον Κώστα Γάκη), Βασίλης Μαυρογεωργίου. Μετά την μεγάλη επιτυχία της παράστασης τη σεζόν που μας πέρασε στο Θέατρο του Νέου Κόσμου αλλά και στην αρχή της φετινής στο Θέατρον και στο Δημοτικό Θέατρο ...
Συνέχεια...
Η θεατρική ζωή του Bios
Ιδιωτικές Ζωές στο Θέατρο Άλμα
Ένα ΝΤΙΜΠΕΪΤ αξιών από άξιους δημιουργούς
Την Τρίτη στο Σουπερμάρκετ
O Θείος Βάνιας από την ομάδα Grasshoper
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
The Peter Pan Project Vol.I
A Western @ Bios
Η Φόνισσα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Ο Tim Crouch είναι ο Malvolio
Ο Περικλής του Σαίξπηρ στο Εθνικό Θέατρο
Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2012
O Tim Crouch έρχεται στο Bios
Το Διπλό Βιβλίο από την Ομάδα Pequod
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Page_31
24 hour plays Athens
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Ένας Χορός Μεταμφιεσμένων @ Λυρική Σκηνή
Δυο Ευγενείς από τη Βερόνα @ KNOT Gallery
I Will Survive
Λεπίς – UrbanDig #6
Φάκελος ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Mαζί @ M art Space
Ξεβράκωτοι στο Δρόμο. Blame It On Me από
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Ευρέ Εργά
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Μια τεράστια έκρηξη ξανά στο θέατρο του Νέου