Μια νέα σκηνοθέτης, άγνωστη ακόμη στο ευρύ κοινό. Μια πρώτη γνωριμία;
Τελείωσα το 2001 το Παιδαγωγικό, όπου είχα ήδη σκηνοθετήσει τις Δούλες του Ζαν Ζενέ και την Μήδεια του Μποστ με την ερασιτεχνική ομάδα του πανεπιστημίου. Μετά ήρθα στην Αθήνα κι έδωσα κατατακτήριες εξετάσεις στην Θεατρολογία, ενώ δούλεψα και ως βοηθός με τους Γ. Χουβαρδά, Γ. Μόσχο και Β. Γεωργιάδου στο Αμόρε και με τον Μ. Μαραμαρινό στο Θησείο και παρακολούθησα σεμινάρια με τον Θ. Τερζόπουλο και τον Μ. Μαρμαρινό. Η πρώτη μου δουλειά ήταν το Wittegenstein, που παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ ¶δειος Χώρος της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου. Μετά ακολούθησε η μουσική παράσταση Ένα μεγάλο νοσταλγικό τραγούδι στις Δοκιμές του Αμόρε, με live electronics, βασισμένη αρκετά στον μουσικό αυτοσχεδιασμό, που αργότερα ανέβηκε και στο φουαγιέ του Πορεία, ενώ συμμετείχε και στο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικού Θεάτρου του Βόλου. Στη συνέχεια έκανα την παιδική παράσταση Παραμύθι για δύο στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. του Αγρινίου, το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami στο Θέατρο Επί Κολωνώ και παράλληλα είχα αναλάβει και την σκηνοθετική επιμέλεια της συναυλίας της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE τον Μάρτιο του 2007, όπου παρουσίασε τον καινούργιο της δίσκο Το τερραίν του Παραδείσου.

Γιατί διάλεξες το "Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα" του Haruki Murakami;
Ανεβάζοντας το Παραμύθι για δύο, δυσκολεύτηκα πολύ να δουλέψω πάνω σε ένα κλειστό καλογραμμένο κείμενο, στο οποίο δεν μπορούσα να επέμβω και να αλλάξω τίποτα. Παράλληλα ήθελα από καιρό να κάνω μια συγκεκριμένη παράσταση – διασκευή ενός πολύ γνωστού μυθιστορήματος, ενώ έχοντας μια έφεση προς το απευθυνόμενο θέατρο και το καμπαρέ, ήθελα να κάνω κάτι μη συμβατικό. Κάποια στιγμή η Αντιγόνη Γαϊτανά, (σ.σ. βοηθός της στην παράσταση), μου έδωσε το διήγημα του Murakami, που ανήκει στην συλλογή The Elephant Vanishes, στην αγγλική μετάφραση (η ελληνική μετάφραση θα κυκλοφορήσει φέτος από τις εκδόσεις ΚΟΑΝ). Όταν το διάβασα, μου άρεσε πολύ γιατί το θέμα του είναι κάτι κοινό, κάτι που ο καθένας μπορούσε να το κατανοήσει, να το έχει σκεφτεί, να του έχει συμβεί, να το έχει ονειρευτεί, είναι ένα θέμα που καίει τους πάντες και κυρίως εμένα, ήταν κάτι που ήθελα να βγω και να το πω. Σαν παρένθεση, έχω την αίσθηση ότι η επόμενη επανάσταση, αν γίνει ποτέ, θα είναι συναισθηματικού τύπου, οι άνθρωποι δεν περνάνε καλά, είναι πολύ μόνοι τους κι έχουν μια φοβερή πίεση να γίνουν οι πιο καλοί, ή πιο δυνατοί. Μαζί με αυτό το κείμενο, βρέθηκε στα χέρια μου και το κείμενο που δίνουμε στο τέλος στους θεατές. Τηλεφωνώ λοιπόν σε μια φίλη μου που έχει το μπαρ Group Therapy στο Ψυρρή και της λέω ότι θα ήθελα να πάω εκεί κάποια τυχαία μέρα, και την ώρα που κόσμος θα πίνει αμέριμνος το ποτό του, να σηκωθώ και να πω αυτό το κείμενο. Το έκανα και η ανταπόκριση ήταν εξαιρετική, οι αντιδράσεις ήταν φοβερές, ξεκίνησε από το «τι θέλει αυτή η τρελή εδώ μέσα», και στην συνέχεια η ιστορία τους άγγιξε και παρασύρθηκαν. ¶λλωστε αυτό που πραγματεύεται η παράσταση και για αυτό ξεκινάει και με ένα τσακωμό σε ένα μπαρ είναι η ανάγκη που έχουμε όλοι, ειδικά όταν πάμε σε ένα τέτοιο χώρο, «το ότι θέλω κάτι να μου συμβεί». Μέσα σε όλο αυτό τον κόσμο λοιπόν, υπήρχε κι ένας άνθρωπος που συγκινήθηκε και συζητήσαμε για την συνάντηση στην αδυναμία. Αυτό που έκανα ήταν Λαϊκό θέατρο, γιατί ο κόσμος συμμετείχε άμεσα. Όταν αργότερα, το Θέατρο Επί Κολωνώ μου είπε ότι παρουσιάζει performances νέων ομάδων, αποφάσισα να το ανεβάσω με ηθοποιούς αυτή την φορά.

Κατά την γνώμη σου υπάρχει το 100% τέλειο ταίρι για τον καθένα από εμάς, πέρα από την ονειρική τελειότητα του πρώτου ενθουσιασμού;
Είμαι ακόμη στην φάση που πιστεύω πως υπάρχει κι όταν κάποιος συνεχίζει να το ψάχνει, σημαίνει ότι κατά βάθος το πιστεύει, το ονειρεύεται, άσχετα με αυτό που λέει. Βέβαια αυτό το 100% τέλειο ταίρι μπορεί να μην είναι άνθρωπος, μπορεί να είναι και μια κατάσταση, ένα πράγμα. Μόνο όμως αφού ξεπεράσουμε τον πρώτο ενθουσιασμό κι όταν αρχίσουν τα πράγματα να γίνονται σκούρα, όταν δηλαδή αγαπάς το άλλον αλλά σκέφτεσαι και τα αρνητικά του, μέσα σε αυτό το ανακάτεμα μίσους και αγάπης, μπορείς να καταλάβεις αν είναι το 100% τέλειο ταίρι για εσένα.

Στο κειμενάκι που μοιράζουν οι ηθοποιοί στους θεατές, στο τέλος της παράστασης, διαβάζω την φράση «Να κάνεις πίσω αντί για μπροστά».
Όταν λέω να κάνεις πίσω αντί για μπροστά δεν εννοώ να μην εξελίσσεσαι, να μην πηγαίνεις μπροστά, αλλά να σταθείς, να αλλάξεις ρυθμό, να πάρεις χρόνο να παρατηρήσεις τα πράγματα, να σκεφτείς, έναν χρόνο που δεν τον δίνουμε εμείς στον εαυτό μας σήμερα. Νομίζω ότι αυτό το αδιάλειπτο τρέξιμο είναι και η μεγαλύτερη βία που ασκούμε εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας για να είμαστε οι καλύτεροι, για να ανταποκριθούμε σε έναν χρόνο που δεν είναι δικός μας.

Ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου;
Η Αδυναμία. Το Τραγικό Ων. Όποια επιλογή και να κάνει ποτέ δεν καλύπτεται. Είμαστε μικροί. Η αδυναμία όμως δεν είναι επιζήμια, εμείς νομίζουμε ότι είναι επιζήμια και την κρύβουμε. Στην ουσία είναι Δύναμη. Στην ουσία συναντιόμαστε εκεί που έχουμε τις αδυναμίες μας, εκεί που έχουμε ανάγκη τον άλλο, αν δεν αυτό-μαστιγωνόμασταν, δεν θα ήμασταν άνθρωποι, θα ήμασταν μόνοι μας. Κάθε φορά που κάνεις λάθος, γίνεσαι πιο ανθρώπινος. Εγώ, σε δεδομένες συνθήκες, είμαι ικανή για τα χειρότερα εγκλήματα στον κόσμο κι όσο πιο πολύ συνειδητοποιώ το πόσο καθίκι είμαι, τόσο καλύτερος άνθρωπος γίνομαι, κάτι που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ μέσα στην ματαιοδοξία του επαγγέλματος προκειμένου να βρω την ισορροπία μου. Νομίζω πάντως ότι κάποια στιγμή ο κόσμος θα πάψει να παλεύει να είναι ο καλύτερος, αυτός ο αγώνας θα μας έχεις τσακίσει.

Αυτό τον χειμώνα δούλεψες ταυτόχρονα πάνω σε δύο ιδιαίτερα projects το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami και την συναυλία της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE. Επηρέασε η μία δουλειά την άλλη;
Πράγματι, για τον άγγελο – ήρωα και τις διάφορες δράσεις στα βίντεο της συναυλίας με ενέπνευσε ο άνδρας που αφήνει το 100% τέλειο κορίτσι για να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας, ο οποίος στην ουσία κυνηγά πάντα κάτι άλλο, ενώ αυτό που θέλει το έχει μπροστά στα μάτια του. Η σουρεαλιστική εικόνα ενός άνδρα με κοστούμι και φτερά που προσπαθεί να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας ή αλλιώς το δώρο του αγγέλου, ο οποίος ανοίγοντας και το τελευταίο κουτί, χάνει τα φτερά του και γειώνεται, γίνεται ένας απλός άνθρωπος. Από την άλλη μεριά, η Βουμβάκη είναι ακριβώς τέτοιος άνθρωπος, ξέρει να περιμένει, να στέκεται, να μην έχει την αγωνία να κάνει πράγματα κι επιτυχίες για να φανεί. Επιπλέον με έχει επηρεάσει πάρα πολύ το σύνολο της δουλειάς της, καθώς την παρακολουθώ από τον πρώτο της δίσκο.

mavragani

Θέατρο Επί Κολωνώ
Ναυπλίου 12, Κολωνός, τηλ. 2105138067

Κάθε Σάββατο στις 24.00 κι από αρχές Μαΐου Σάββατο στις 24.00 και Κυριακή στις 22.30

Παίζουν: Αντώνης Ντουράκης και Βάσω Καβαλιεράτου
Σκηνοθεσία: Γεωργία Μαυραγάνη
Μουσική: Μάνος Ροβίθης
Βοηθός σκηνοθέτη: Αντιγόνη Γαϊτανά


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com/

Διάβασε επίσης...
Βατρα-Χ
Ο Δημήτρης Λιγνάδης με ο, τι κι αν καταπιάνεται, ασχέτως αποτελέσματος, είναι πάντα κι εξ' αρχής απόλυτα ειλικρινής και ξεκάθαρος. Έχει δηλώσει επανειλημμένως πως δεν τον ενδιαφέρει να κάνει Αισχύλο, Μάρλοου, Αριστοφάνη (εν προκειμένω), αλλά να εκθέσει τις απόψεις του και τις ανησυχίες του καθώς και -πρωτίστως- να εκτεθεί. Κάθε ...
Συνέχεια...
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Μία από τις καλύτερες ταινίες του Woody Allen (ελπίζουμε να συμφωνείτε), οι Σφαίρες Πάνω από το Broadway θα αποκτήσουν τη θεατρική εκδοχή τους και θα παρουσιαστούν το 2013, που αλλού, στο Broadway. To project της θεατρικής διασκευής της ταινίας του 1994 της οποίας το σενάριο ο Woody Allen συνέγραψε με τον ...
Συνέχεια...
Οδύσσεια sneak peek
Αν γράφετε ή γνωρίζετε κάποιον που να γράφει για θέατρο αλλά να μην είναι αυτή η μοναδική ασχολία του θα ξέρετε ήδη πως εκτός από τις εκατοντάδες, κυριολεκτικά, παραστάσεις που καλείται να προλάβει να δει κάθε σεζόν, προσκαλείται και σε αντίστοιχο αριθμό συνεντεύξεων τύπου για αυτές τις παραστάσεις. Γεγονός αυταπόδεικτο ...
Συνέχεια...
‘Ο Εθνικός Υπάλληλος’ στο Θέατρο Άλεκτον – Κερδίστε Προσκλήσεις!
Στην σατιρική κωμωδία του, «Ο Υπάλληλος», ο Χουρμούζης γράφει στην εισαγωγή: «αφού τα έψαλλα στους ξένους, σειρά έχουν οι δικοί μας» -και όταν λέει «δικοί μας» εννοεί τους αδηφάγους ανώτατους κρατικούς υπαλλήλους. Το έργο είναι γραμμένο το 1836, 6 χρόνια μετά την ίδρυση του Ελληνικού κράτους δηλαδή. Σας θυμίζει κάτι ...
Συνέχεια...
Χορευτές Νomad’s Festival στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
Οκτώ (8) ελληνικές ομάδες χορού, τέσσερα (4) μουσικά σχήματα και δέκα (10) εικαστικοί καλλιτέχνες παρουσιάζουν τη δουλειά τους από τις 26 έως τις 29 Απριλίου σε μια κοινή έκθεση με εγκαταστάσεις, φωτογραφία, video dance και video art μαζί με performances από νέους δημιουργούς. Χορός Χορευτές | Αεί Το έργο της ...
Συνέχεια...
Fairytales στο σπίτι της Γιαγιάς
10 Ιουνίου - 31 Ιουλίου Όταν ήμασταν παιδιά, μας έλεγαν παραμύθια. Η γιαγιά συνήθως. Τώρα που μεγαλώσαμε και είμαστε πιο παιδιά από ποτέ, επιστρέφουμε στο σπίτι της γιαγιάς και γινόμαστε εμείς οι ήρωες εκείνων των παραμυθιών ανακαλώντας τα σημεία που μας έκανα εντύπωση. Βρισκόμαστε σε μια παλιά αυλή, ο χρόνος ...
Συνέχεια...
(In) Παρθενώνας (we) ΤΡΑΣΤ
Καθένας κουβαλά τον προσωπικό του Παρθενώνα -στην τσάντα, στην τσέπη, στην πλάτη, στην απόφαση για το επόμενο βήμα. Ανεβαίνεις στο δεύτερο όροφο ενός παλιού ραφτάδικου στο κέντρο της Αθήνας σκαρφαλώνοντας την ξύλινη σκάλα με την κουπαστή και ξέρεις πως κάπου εκεί έξω, σε ένα από τα παράθυρα του νέου (και πολύ ενδιαφέροντος χώρου ...
Συνέχεια...
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Με την παράσταση erofili synopsis που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών από την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος ο θίασος ολοκληρώνει την ερευνητική του δουλειά στην Κρητική Αναγέννηση (2007 – 2012). Πρόκειται για μια θεατρική πρόταση, αποτέλεσμα της πορείας του θιάσου που ξεκίνησε με τον Απόκοπο του Μπεργαδή από 2007 μέχρι το 2011 ...
Συνέχεια...
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Έξω και μέσα από το μικρό καφέ INOUBLIABLE ξετυλίγεται ένας ασπρόμαυρος κόσμος όπου ανακυκλώνεται η απελπισία και η βία.Ένας σχιζοφρενής δολοφόνος με υπεράνθρωπες δυνάμεις ψάχνει να βρει νόημα στις πράξεις του. Γιατί τεμαχίζει; Γιατί συλλέγει αίμα; Τιμωρεί ή τιμωρείται; Ίσως πρέπει να φτάσει μέχρι την κόλαση για να καταλάβει.Ένα ζευγάρι ...
Συνέχεια...
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Προσμονή, προσδοκία, ενθουσιασμός: τα συναισθήματα που αντικαταστάθηκαν από απογοήτευση, ενόχληση, πλήξη τη νύχτα της Παρασκευής, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Όταν πριν δύο χρόνια ο Sam Mendes κατηφόρισε στην Επίδαυρο με την παράσταση του Bridge Project «Χειμωνιάτικο Παραμύθι» η συζήτηση περί all star cast -πρωταγωνιστής ήταν τότε ο Ethan Hawke και ...
Συνέχεια...
Το Αλφαβητάρι των ¶στρων
Αν είστε θαυμαστές του Μίκη Θοδωράκη και της ελληνικής ποίησης, η παράσταση του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου και του Τάσου Χριστογιαννόπουλου θα σας ικανοποιήσει επαρκώς. Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος «διαβάζει» τα κείμενα και ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος ερμηνεύει τα τραγούδια, παίζοντας ο ίδιος στο πιάνο. «Στοχεύουμε σε μια βραδιά που η ιδιαιτερότητά της και ...
Συνέχεια...
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Το θέμα της μετανάστευσης δεν αποτελεί καινούργιο πεδίο προβληματισμού για το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Και οι μετανάστες δεν είναι καινούργιοι συνεργάτες. Τρεις νέοι ηθοποιοί, δεύτερη γενιά μετανάστες ταξιδεύουν στα Βαλκάνια μέσα από την παράσταση. Οι ενοχές, η πραγματικότητα και η ελπίδα, οι προσωπικές εμπειρίες τους δοσμένα με χιούμορ και ...
Συνέχεια...
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ μετά από τον α’ κύκλο παραστάσεων της νέας της παραγωγής «ταξιθέτρια(SOLO)» στη Ρόδο και την Κω επιστρέφει στην έδρα της, την Αθήνα, για δέκα παραστάσεις σε νέο, μη θεατρικό χώρο, στο κέντρο της πόλης από τις 24 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου. Στο Μέγαρο Μακέδου θα παρουσιάζεται από το Σάββατο, ...
Συνέχεια...
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με Grupo Corpo
Τα 10 χρόνια της γιορτάζει η Action Aid με μια ξεχωριστή παράσταση βραζιλιάνικου χορού από το Grupo Corpo στις 6 και 7 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.Το 1975, στο Belo Horizonte, μία απομακρυσμένη πόλη στο ανατολικό μέρος της Βραζιλίας, μακριά από το Ρίο και το Σάο Πάολο γεννήθηκε το Grupo ...
Συνέχεια...
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου
Όπως οι περισσότερες μέρες της ¶νοιξης τείνουν να αφιερώνονται σε κάτι, από την ποίηση, την francophonie μέχρι το παιδικό βιβλίο, έτσι και η σημερινή Τρίτη έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου (World Theatre Day) ήδη από το 1962. Κάθε χρονιά στις 27 Μαρτίου η παγκόσμια θεατρική κοινότητα γιορτάζει αυτή τη ...
Συνέχεια...
Ο Μαρξ στο Σόχο
Δεν υπάρχει πιο επαναστατική πράξη από το να λες την αλήθεια Ένα ευφυέστατο, πνευματώδες και απολαυστικό έργο που γράφτηκε το 1999 και μιλά με απλά λόγια για την ελευθερία, την επανάσταση, την οικογένεια, τον πόλεμο, τη θρησκεία, τα παιδιά, την παγκόσμια κρίση, την μπύρα, τη θεωρία της υπεραξίας, τον Σαίξπηρ, την ...
Συνέχεια...
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Έργο κλασικό σε θέατρο επίσης κλασικό. Ένα από τα σημαντικότερα έργα- και από τα πιο πολυπαιγμένα στην Ελλάδα- και μάλιστα το πιο ώριμο του Ιταλού νεορεαλιστή Εντουάρντο Ντε Φιλίππο σε σκηνοθεσία της Εσθέρ Αντρέ Γκονζάλεζ επιλέγει το Θέατρο Βασιλάκου για την κεντρική σκηνή του για φέτος.Μια σπουδή της αστικής κοινωνίας ...
Συνέχεια...
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε προσκλήσεις
Ένας οίκος ανοχής... τρεις αδερφές ιερόδουλες που επιλέγουν τους πελάτες τους. Τι διακρίνουν στο πρόσωπο ενός συγγραφέα; Γιατί αρνούνται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε έναν παράξενο άντρα που έρχεται μια νύχτα;Και μέσα σε όλα αυτά, ένα οκτάχρονο αγόρι που ζει μέσα στον οίκο ανοχής.Ο χρόνος τελειώνει... και είναι σημαντικός...της ...
Συνέχεια...
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Σε έναν ολοκαίνουργο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, το Faust, μετακομίζει φέτος η Graveyard Café Band συνεχίζοντας την επιτυχημένη της πορεία με μια νέα μουσική performance εγκαινιάζοντάς τον. H μουσικοθεατρική μπάντα που δημιούργησε ο μουσικός Κώστας Δαλακούρας το 2009 και τις παραστάσεις της σκηνοθετεί και σκηνογραφεί ο Γιάννης Σκουρλέτης συνεχίζει να ...
Συνέχεια...
Jesus Christ…
Βάλε ένα χεράκι, what the hell, να λειτουργήσει επιτέλους το θεατράκι που σε φιλοξενεί και η τύχη σου να μην είναι παρόμοια με εκείνη των κατάλευκων πτηνών με την gay κουλτούρα.Η μόδα των υπερθεαμάτων συνεχίζεται στην Αθήνα και μετά τους «Κύκνους» στη σκηνή προσγειώνεται ο Μεσσίας. Η ροκ όπερα με ...
Συνέχεια...
Athens Fringe Live 2012
Με σύνθημα "Η Αθήνα μας ανήκει" επανέρχεται από τις 15 έως τις 30 Ιουνίου το Fringe Festival που φέτος γίνεται Fringe Live και καταλαμβάνει χώρους της πόλης δημιουργώντας ένα ανοιχτό βήμα παρουσίασης των καλλιτεχνών αλλά και έναν τόπο συνάντησης του κοινού με τη σύγχρονη δημιουργία. 800 Καλλιτέχνες, 170 ομάδες, 15 ΜΚΟ, 50 εικαστικοί καλλιτέχνες, 10 ...
Συνέχεια...
Nabucco του Giuseppe Verdi από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Λυρικό δράμα σε τέσσερα μέρη 14, 16, 18, 20, 23, 25, 27 Οκτωβρίου Με θέμα επίκαιρο όσο ποτέ, η αγαπητή όπερα του Βέρντι που πέρσι σημείωσε μεγάλη επιτυχία ανοίγει τη φετινή καλλιτεχνική περίοδο ξαναδουλεμένη από την Τζούλια Πέβσνερ, με νέα διανομή, για επτά παραστάσεις.Τη σκηνοθεσία της όπερας «Ναμπούκκο» υπογράφει η ...
Συνέχεια...
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club 22
Σε μία θριλερική ατμόσφαιρα τρεις άνθρωποι που...θα μπορούσαν να είναι ένας. Τρεις σπονδυλωτές ιστορίες που θα μπορούσαν να συνδέονται μεταξύ τους. Ο θάνατος σε τρία διαφορετικά επίπεδα - πνευματικό, συναισθηματικό, βιολογικό - και τι υπάρχει μετά από αυτόν. Υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο; Πώς βιώνει ο καθένας μας τη στιγμή ...
Συνέχεια...
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης στο Θέατρο Τέχνης
Η χαριτωμένη κωμωδία του Μαριβώ δοσμένη μ' έναν ζωντανό και ανάλαφρο τρόπο, ντύνεται με 12 χαρούμενα πρωτότυπα τραγούδια, που μαζί με τις επαναλαμβανόμενες απρόσμενες ανατροπές οδηγούν την υπόθεση στο ευτυχισμένο αποτέλεσμα. Η γοητευτική και ζωντανή μετάφραση συντελεί ουσιαστικά στη «δαντελένια» διαπλοκή που οδηγεί στο επιθυμητό τέλος, την ευτυχία των ...
Συνέχεια...
Προμηθέας δεσμώτης του Αισχύλου από την Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου
Τη συνήθεια χρόνων, να παρακολουθούμε αρχαία δράματα σε ανοιχτά θέατρα, έρχεται να αλλάξει η παράσταση Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου σε μια σκηνική ανάγνωση του Σωτήρη Χατζάκη εκκινώντας τον κύκλο της έρευνας και του πειραματισμού γύρω από το αρχαίο δράμα σε χώρους κλειστούς. Πρώτο μέρος της τριλογίας (μαζί με τα «Προμηθέας ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Ο Τ. Σ. Έλιοτ καταπιάνεται στο «Κοκτέιλ Πάρτυ» με τα προβλήματα του γάμου, των κατακερματισμένων και συγκρουσιακών σχέσεων, των μεγάλων εσωτερικών διλημμάτων, της προσωπικής απομόνωσης. Πρόκειται για ένα έργο δυνατό, με ευφυείς και κοφτερούς διαλόγους, το οποίο επέλεξε να ανεβάσει η Βαρβάρα Μαυρομάτη, γιατί «αναφέρεται σε θέματα που μας ...
Συνέχεια...
Mana | Les Farfadais
Το «Μάνα εξ ουρανού» δεν είναι τίποτα άλλα παρά μια ομάδα ακροβατών από την Γαλλία που δεν αρκείται στα τετριμμένα -και εντυπωσιακά συνήθως- των ομότεχνών της αλλά προσθέτει και μια εσάνς γαλλικού καμπαρέ στο θέαμά της.Oι Les Farfadais δημιουργήθηκαν το 1998 και είναι αναμφίβολα μία από τις σπουδαιότερες ακροβατικές ομάδες ...
Συνέχεια...
‘Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.’ στον Πολυχώρο Pandou – Κερδίστε προσκλήσεις
Η Θεατρική Εταιρία «Λαθραίο Θέατρο» παρουσιάζει μια υβριδική κωμωδία, μία πρωτοποριακή, νεανική παράσταση η οποία συγκρούεται με την θεατρική φόρμα σε ένα αντισυμβατικό θεατρικό χώρο. Εδώ συναντιέται η σκηνική δράση με τη μουσική, οι θεατές με τους ηθοποιούς και το δράμα με την κωμωδία. Υβριδική και ύπουλη με γερές δόσεις ...
Συνέχεια...
Τρεις Ιστορίες από το Κατάρ | 7 – 27 Μαΐου
Ο Βασίλης Μαυρογεωργίου έχει ήδη καταφέρει μετά από δύο παραστάσεις του να μπει στην καρδιά μας -εμάς των δύσκολων θεατρόφιλων που ο υπερκορεσμός εικόνων και θεατρικών έργων μας έχει κάνει επιφυλακτικούς απέναντι στο μεγαλύτερο ποσοστό της υπερβολικά πλούσιας ετήσιας παραγωγής- και μάλιστα με ευκολία, χωρίς προβληματισμούς και δεύτερες σκέψεις. Μετά ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Βατρα-Χ
Σφαίρες μέσα στο Broadway
Οδύσσεια sneak peek
‘Ο Εθνικός Υπάλληλος’ στο Θέατρο Άλεκτον – Κερδίστε
Χορευτές Νomad’s Festival στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
Fairytales στο σπίτι της Γιαγιάς
(In) Παρθενώνας (we) ΤΡΑΣΤ
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Της δυσαρέσκειάς μας ο Ριχάρδος
Το Αλφαβητάρι των ¶στρων
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
10 χρόνια Action Aid σήμερα και αύριο με
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου
Ο Μαρξ στο Σόχο
Φιλουμένα Μαρτουράνο στο Θέατρο Βασιλάκου
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Jesus Christ…
Athens Fringe Live 2012
Nabucco του Giuseppe Verdi από την Εθνική Λυρική
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club
Το Παιχνίδι του Έρωτα και της Τύχης στο
Προμηθέας δεσμώτης του Αισχύλου από την Νέα Σκηνή
Ελληνικό Φεστιβάλ | Κοκτέιλ Πάρτυ
Mana | Les Farfadais
‘Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.’ στον Πολυχώρο Pandou –
Τρεις Ιστορίες από το Κατάρ | 7 –
I Will Survive