Μια νέα σκηνοθέτης, άγνωστη ακόμη στο ευρύ κοινό. Μια πρώτη γνωριμία;
Τελείωσα το 2001 το Παιδαγωγικό, όπου είχα ήδη σκηνοθετήσει τις Δούλες του Ζαν Ζενέ και την Μήδεια του Μποστ με την ερασιτεχνική ομάδα του πανεπιστημίου. Μετά ήρθα στην Αθήνα κι έδωσα κατατακτήριες εξετάσεις στην Θεατρολογία, ενώ δούλεψα και ως βοηθός με τους Γ. Χουβαρδά, Γ. Μόσχο και Β. Γεωργιάδου στο Αμόρε και με τον Μ. Μαραμαρινό στο Θησείο και παρακολούθησα σεμινάρια με τον Θ. Τερζόπουλο και τον Μ. Μαρμαρινό. Η πρώτη μου δουλειά ήταν το Wittegenstein, που παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ ¶δειος Χώρος της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου. Μετά ακολούθησε η μουσική παράσταση Ένα μεγάλο νοσταλγικό τραγούδι στις Δοκιμές του Αμόρε, με live electronics, βασισμένη αρκετά στον μουσικό αυτοσχεδιασμό, που αργότερα ανέβηκε και στο φουαγιέ του Πορεία, ενώ συμμετείχε και στο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικού Θεάτρου του Βόλου. Στη συνέχεια έκανα την παιδική παράσταση Παραμύθι για δύο στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. του Αγρινίου, το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami στο Θέατρο Επί Κολωνώ και παράλληλα είχα αναλάβει και την σκηνοθετική επιμέλεια της συναυλίας της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE τον Μάρτιο του 2007, όπου παρουσίασε τον καινούργιο της δίσκο Το τερραίν του Παραδείσου.

Γιατί διάλεξες το "Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα" του Haruki Murakami;
Ανεβάζοντας το Παραμύθι για δύο, δυσκολεύτηκα πολύ να δουλέψω πάνω σε ένα κλειστό καλογραμμένο κείμενο, στο οποίο δεν μπορούσα να επέμβω και να αλλάξω τίποτα. Παράλληλα ήθελα από καιρό να κάνω μια συγκεκριμένη παράσταση – διασκευή ενός πολύ γνωστού μυθιστορήματος, ενώ έχοντας μια έφεση προς το απευθυνόμενο θέατρο και το καμπαρέ, ήθελα να κάνω κάτι μη συμβατικό. Κάποια στιγμή η Αντιγόνη Γαϊτανά, (σ.σ. βοηθός της στην παράσταση), μου έδωσε το διήγημα του Murakami, που ανήκει στην συλλογή The Elephant Vanishes, στην αγγλική μετάφραση (η ελληνική μετάφραση θα κυκλοφορήσει φέτος από τις εκδόσεις ΚΟΑΝ). Όταν το διάβασα, μου άρεσε πολύ γιατί το θέμα του είναι κάτι κοινό, κάτι που ο καθένας μπορούσε να το κατανοήσει, να το έχει σκεφτεί, να του έχει συμβεί, να το έχει ονειρευτεί, είναι ένα θέμα που καίει τους πάντες και κυρίως εμένα, ήταν κάτι που ήθελα να βγω και να το πω. Σαν παρένθεση, έχω την αίσθηση ότι η επόμενη επανάσταση, αν γίνει ποτέ, θα είναι συναισθηματικού τύπου, οι άνθρωποι δεν περνάνε καλά, είναι πολύ μόνοι τους κι έχουν μια φοβερή πίεση να γίνουν οι πιο καλοί, ή πιο δυνατοί. Μαζί με αυτό το κείμενο, βρέθηκε στα χέρια μου και το κείμενο που δίνουμε στο τέλος στους θεατές. Τηλεφωνώ λοιπόν σε μια φίλη μου που έχει το μπαρ Group Therapy στο Ψυρρή και της λέω ότι θα ήθελα να πάω εκεί κάποια τυχαία μέρα, και την ώρα που κόσμος θα πίνει αμέριμνος το ποτό του, να σηκωθώ και να πω αυτό το κείμενο. Το έκανα και η ανταπόκριση ήταν εξαιρετική, οι αντιδράσεις ήταν φοβερές, ξεκίνησε από το «τι θέλει αυτή η τρελή εδώ μέσα», και στην συνέχεια η ιστορία τους άγγιξε και παρασύρθηκαν. ¶λλωστε αυτό που πραγματεύεται η παράσταση και για αυτό ξεκινάει και με ένα τσακωμό σε ένα μπαρ είναι η ανάγκη που έχουμε όλοι, ειδικά όταν πάμε σε ένα τέτοιο χώρο, «το ότι θέλω κάτι να μου συμβεί». Μέσα σε όλο αυτό τον κόσμο λοιπόν, υπήρχε κι ένας άνθρωπος που συγκινήθηκε και συζητήσαμε για την συνάντηση στην αδυναμία. Αυτό που έκανα ήταν Λαϊκό θέατρο, γιατί ο κόσμος συμμετείχε άμεσα. Όταν αργότερα, το Θέατρο Επί Κολωνώ μου είπε ότι παρουσιάζει performances νέων ομάδων, αποφάσισα να το ανεβάσω με ηθοποιούς αυτή την φορά.

Κατά την γνώμη σου υπάρχει το 100% τέλειο ταίρι για τον καθένα από εμάς, πέρα από την ονειρική τελειότητα του πρώτου ενθουσιασμού;
Είμαι ακόμη στην φάση που πιστεύω πως υπάρχει κι όταν κάποιος συνεχίζει να το ψάχνει, σημαίνει ότι κατά βάθος το πιστεύει, το ονειρεύεται, άσχετα με αυτό που λέει. Βέβαια αυτό το 100% τέλειο ταίρι μπορεί να μην είναι άνθρωπος, μπορεί να είναι και μια κατάσταση, ένα πράγμα. Μόνο όμως αφού ξεπεράσουμε τον πρώτο ενθουσιασμό κι όταν αρχίσουν τα πράγματα να γίνονται σκούρα, όταν δηλαδή αγαπάς το άλλον αλλά σκέφτεσαι και τα αρνητικά του, μέσα σε αυτό το ανακάτεμα μίσους και αγάπης, μπορείς να καταλάβεις αν είναι το 100% τέλειο ταίρι για εσένα.

Στο κειμενάκι που μοιράζουν οι ηθοποιοί στους θεατές, στο τέλος της παράστασης, διαβάζω την φράση «Να κάνεις πίσω αντί για μπροστά».
Όταν λέω να κάνεις πίσω αντί για μπροστά δεν εννοώ να μην εξελίσσεσαι, να μην πηγαίνεις μπροστά, αλλά να σταθείς, να αλλάξεις ρυθμό, να πάρεις χρόνο να παρατηρήσεις τα πράγματα, να σκεφτείς, έναν χρόνο που δεν τον δίνουμε εμείς στον εαυτό μας σήμερα. Νομίζω ότι αυτό το αδιάλειπτο τρέξιμο είναι και η μεγαλύτερη βία που ασκούμε εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας για να είμαστε οι καλύτεροι, για να ανταποκριθούμε σε έναν χρόνο που δεν είναι δικός μας.

Ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου;
Η Αδυναμία. Το Τραγικό Ων. Όποια επιλογή και να κάνει ποτέ δεν καλύπτεται. Είμαστε μικροί. Η αδυναμία όμως δεν είναι επιζήμια, εμείς νομίζουμε ότι είναι επιζήμια και την κρύβουμε. Στην ουσία είναι Δύναμη. Στην ουσία συναντιόμαστε εκεί που έχουμε τις αδυναμίες μας, εκεί που έχουμε ανάγκη τον άλλο, αν δεν αυτό-μαστιγωνόμασταν, δεν θα ήμασταν άνθρωποι, θα ήμασταν μόνοι μας. Κάθε φορά που κάνεις λάθος, γίνεσαι πιο ανθρώπινος. Εγώ, σε δεδομένες συνθήκες, είμαι ικανή για τα χειρότερα εγκλήματα στον κόσμο κι όσο πιο πολύ συνειδητοποιώ το πόσο καθίκι είμαι, τόσο καλύτερος άνθρωπος γίνομαι, κάτι που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ μέσα στην ματαιοδοξία του επαγγέλματος προκειμένου να βρω την ισορροπία μου. Νομίζω πάντως ότι κάποια στιγμή ο κόσμος θα πάψει να παλεύει να είναι ο καλύτερος, αυτός ο αγώνας θα μας έχεις τσακίσει.

Αυτό τον χειμώνα δούλεψες ταυτόχρονα πάνω σε δύο ιδιαίτερα projects το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami και την συναυλία της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE. Επηρέασε η μία δουλειά την άλλη;
Πράγματι, για τον άγγελο – ήρωα και τις διάφορες δράσεις στα βίντεο της συναυλίας με ενέπνευσε ο άνδρας που αφήνει το 100% τέλειο κορίτσι για να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας, ο οποίος στην ουσία κυνηγά πάντα κάτι άλλο, ενώ αυτό που θέλει το έχει μπροστά στα μάτια του. Η σουρεαλιστική εικόνα ενός άνδρα με κοστούμι και φτερά που προσπαθεί να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας ή αλλιώς το δώρο του αγγέλου, ο οποίος ανοίγοντας και το τελευταίο κουτί, χάνει τα φτερά του και γειώνεται, γίνεται ένας απλός άνθρωπος. Από την άλλη μεριά, η Βουμβάκη είναι ακριβώς τέτοιος άνθρωπος, ξέρει να περιμένει, να στέκεται, να μην έχει την αγωνία να κάνει πράγματα κι επιτυχίες για να φανεί. Επιπλέον με έχει επηρεάσει πάρα πολύ το σύνολο της δουλειάς της, καθώς την παρακολουθώ από τον πρώτο της δίσκο.

mavragani

Θέατρο Επί Κολωνώ
Ναυπλίου 12, Κολωνός, τηλ. 2105138067

Κάθε Σάββατο στις 24.00 κι από αρχές Μαΐου Σάββατο στις 24.00 και Κυριακή στις 22.30

Παίζουν: Αντώνης Ντουράκης και Βάσω Καβαλιεράτου
Σκηνοθεσία: Γεωργία Μαυραγάνη
Μουσική: Μάνος Ροβίθης
Βοηθός σκηνοθέτη: Αντιγόνη Γαϊτανά


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com/

Διάβασε επίσης...
Σεπτέμβριος με το West Side Story
Για τη μανία του ελληνικού φιλοθεάμονος κοινού με τα υπερ-θεάματα και τα musical τα έχουμε ξαναπεί, τα ξέρετε, δεν υπάρχει λόγος να τα επαναλαμβάνουμε, έ; Ένα από τα θρυλικότερα musicals έρχεται το Σεπτέμβριο στην Αθήνα από τις 10 έως τις 29 Σεπτεμβρίου. Το West Side Story, γνωστό από την κινηματογραφική ...
Συνέχεια...
Decadence στο Θέατρο Ράγες
Το Decadence του Steven Berkoff παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Αλκυώνης Βαλσάρη με τον Βαγγέλη Βαφείδη και τη Λεμονιά Γιανναρίδου. Η σκηνοθέτρια δημιουργεί μια παράσταση που λειτουργεί σαν παιχνίδι ικανοποίησης των αισθήσεων, ένα κυνήγι. Πρωταγωνιστές τέσσερις άνθρωποι, δύο ζευγάρια, διαφορετικά αλλά και τόσο όμοια μεταξύ τους. «...Φιγούρες τρομακτικά γνώριμες αν τις ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο Πέτρας
Η ιδιαίτερα δημοφιλής κωμωδία του διαβόητου William Shakespeare «Δωδέκατη Νύχτα [ή Ό,τι Θέλετε]»ταξιδεύει φέτος το καλοκαίρι σε όλη την Ελλάδα. Ηθικοί αυτουργοί της εκδοχής της σε μουσικό θέατρο ο Θέμης Μουμουλίδης που υπογράφει τη σκηνοθεσία και η Εταιρεία Τέχνης 5η Εποχή σε συνεργασία με τη Δη.Πε.Θε. Βέροιας.Από τον 17ο αιώνα ...
Συνέχεια...
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σπανίως παραδέχεστε πως φταίτε; Είναι ελάχιστες οι στιγμές που περνάτε καλά; Φαντάζεστε συχνά μια άλλη πραγματικότητα; Βασίζεστε πάντα στην καλοσύνη των ξένων;Αν όλα αυτά μοιάζουν με ψήγματα από το δικό σας κόσμο τότε μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει Blanching. Η ηρωίδα του Τennessee Williams από το Λεωφορείο ο Πόθος, η ...
Συνέχεια...
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre Tavernier
Σ' ένα μικρό χωριό -πιο κοντά στο δικό μας απ' όσο φανταζόμαστε- με κατοίκους που ακούν ο ένας τον άλλο πολύ λιγότερο απ' όσο πιστεύουν, ξεσπά μια επιδημία συνοδευόμενη από ήχους ακατανόητους και έντονη βοή.Αυτό που θα αφήσει πίσω της είναι ένα μάτσο ανθρώπους ζαλισμένους, μα ένα σκοπό: να χαράξουν ...
Συνέχεια...
Art Eco| IntraVenus στο Booze
Η οικολογική συνείδηση δεν είναι μόδα, είναι (ή θα έπρεπε να είναι) τρόπος ζωής. Η αλόγιστη εκμετάλλευση των πηγών ενέργειας του πλανήτη και η επερχόμενη καταστροφή του σπιτιού μας -της Γης - κινητοποίηση την ομάδα χορού IntraVenus που παρουσιάζει τον προβληματισμό της μέσα από μια Χοροθεατρική παράσταση με τίτλο Art ...
Συνέχεια...
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
Η θλιβερή ιστορία του άμοιρου Ηλία Τσβόροβιτς (σπιούνου των Βαλκανίων) μας ξυπνάει τη συνείδηση, θυμίζοντάς μας πως είμαστε μάρτυρες πολλών παρόμοιων καταστάσεων που εξελίσσονται στο κατώφλι μας, στον κοινό μας βαλκανικό τόπο, την πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης.Ο τρομαγμένος από το σύστημα Ηλία Τσβόροβιτς, που πέρασε κάποιο διάστημα σε πολιτικές φυλακές, μετά ...
Συνέχεια...
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Η παράσταση μεταφέρει τις "Τρεις αδελφές" του Τσέχωφ (1901), στην πρώην Σοβιετική Ένωση και πιο συγκεκριμένα στην εποχή της περεστρόικα (1985-1991).Οι τρεις αδελφές δε θα πάνε ποτέ στη Μόσχα, όπως ο Γκορμπατσώφ δε θα ολοκληρώσει ποτέ το όραμα της «περεστρόικα» (αναδόμηση-ανασυγκρότηση). Η αναπόφευκτη στιγμή του συμβιβασμού των προσώπων του έργου ...
Συνέχεια...
(In) Παρθενώνας (we) ΤΡΑΣΤ
Καθένας κουβαλά τον προσωπικό του Παρθενώνα -στην τσάντα, στην τσέπη, στην πλάτη, στην απόφαση για το επόμενο βήμα. Ανεβαίνεις στο δεύτερο όροφο ενός παλιού ραφτάδικου στο κέντρο της Αθήνας σκαρφαλώνοντας την ξύλινη σκάλα με την κουπαστή και ξέρεις πως κάπου εκεί έξω, σε ένα από τα παράθυρα του νέου (και πολύ ενδιαφέροντος χώρου ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Έμποροι
11-13 Ιουνίου 2009Από τη Θεσσαλονίκη μας έρχεται μια από τις παραστάσεις που θα φιλοξενηθούν φέτος στο Σχολείον. «Οι Έμποροι» του Joël Pommerat μετά την επιτυχία τους στην Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης στη Θεσσαλονίκη» επιχειρούν μια γνωριμία και με το αθηναϊκό κοινό. Ο συγγραφέας εμπιστεύτηκε για πρώτη φορά τη σκηνοθεσία ενός ...
Συνέχεια...
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar – Κερδίστε προσκλήσεις
Την μουσικοθεατρική επιθεώρηση "Τα Δίκυκλα", σε κείμενα Κωνσταντίνου Ρεπάνη, παρουσιάζει η καλλιτεχνική ομάδα Contra Tempo για μια και μοναδική βραδιά την Τετάρτη 6 Μαϊου στο Glam Bar στο Γκάζι!Τρεις οδηγοί που έχουν βαλθεί να αλλάξουν το σύμπαν και την κοσμοθεωρία μας ταξιδεύοντας μας με τις μηχανές τους στο δικό τους ...
Συνέχεια...
Λάσπη
Πως θα αντιδρούσατε αν μπαίνοντας σε ένα σπίτι που δικαιωματικά σας ανήκει το βρίσκατε κατειλημμένο από μια πενταμελή οικογένεια, η οποία μάλιστα δεν έχει καμία πρόθεση να σας αναγνωρίσει το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, αλλά ούτε και να το κουνήσει από μέσα; Λογικά, θα καλούσατε την αστυνομία... Κι αν η αστυνομία ...
Συνέχεια...
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
Λάβετε φάγετε... Χωρίς ούτε ψίχουλο στο ψυγείο του και ένα ευρώ στην τσέπη του, ο κάποτε οραματιστής και ονειροπόλος Μάγειρας προσπαθεί απεγνωσμένα να βρει κρέας για να ετοιμάσει το μεγάλο Γεύμα για τον Υπουργό και τους σημαντικούς της εξαθλιωμένης Κοινωνίας τους ώστε να ξελασπώσει οικονομικά. Όταν πλέον δεν μπορεί να ...
Συνέχεια...
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον Φούρνο – Κερδίστε Προσκλήσεις
Δυο φίλοι, ο Άρης και ο Στέλιος, ζουν ως έγκλειστοι νομάδες στο ίδιο τους το σπίτι, απομονωμένοι από τον έξω κόσμο, που υπονοείται ανεπαρκής και αφιλόξενος. Κάποια οικιακά αντικείμενα έχουν περιέλθει σε αχρησία.Ο Άρης βιώνει τον εκούσιο αυτόν εγκλεισμό ως κυριολεξία, ο Στέλιος όμως έχει ανάγκη να προβάλλει στους τέσσερεις ...
Συνέχεια...
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora
Η ανερχόμενη χορογράφος Μέντη Μέγα και η Ομάδα Φοra παρουσιάζουν τη νέα τους δουλειά Μεταπολίτευση, που πραγματεύεται τη συλλογική μνήμη του πρόσφατου παρελθόντος, από τις 16 έως τις 19 Φεβρουαρίου 2012, στη Μικρή Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών. Η νέα δουλειά από τη Μέντη Μέγα και την καλλιτεχνική ομάδα Φora ...
Συνέχεια...
Ο καιρός των χρυσανθέμων του Μάνου Ελευθερίου
Η πολιτιστική εταιρία «ΤΕΧΝΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ» θέλοντας να αποτίσει ελάχιστο φόρο τιμής στο σπουδαίο δημιουργό Μάνο Ελευθερίου που φέτος συμπληρώνει τα εβδομήντα του χρόνια, αποφάσισε να παρουσιάσει το καλοκαίρι του 2008, το έργο του «Ο καιρός των χρυσανθέμων», που έχει τιμηθεί με το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος το 2005.Σημείωμα συγγραφέα, Μάνου Ελευθερίου: ...
Συνέχεια...
Ο Ήχος του Όπλου
Μια γυναίκα επιστρέφει από την επαρχία στην Αθήνα για να ψηφίσει. Εκεί συναντά το γιο της και τους ανθρώπους που τον περιβάλλουν. Σταδιακά το ένα μετά το άλλο, διάφορα μυστικά αποκαλύπτονται, οι μάσκες πέφτουν κι ένα όπλο έρχεται να δώσει τη λύση... Ο ήχος του όπλου είναι ένα από τα ...
Συνέχεια...
Η νύχτα των δολοφόνων
Ο Λάλο, η Κούκα και η Μπέμπα είναι τρία νέα παιδιά που αντιδρούν στην ιδέα των παντοδύναμων γονιών τους και φαντασιώνονται ότι τους βγάζουν απ' τη μέση. Εν τω μεταξεί, για να ξεπεράσουν τις ενστάσεις τους και ίσως να αντλήσουν κουράγιο για την άρρητη πράξη που αέναα σχεδιάζουν χωρίς να ...
Συνέχεια...
Στέλλα
Τώρα να σας μιλήσω για τη Στέλλα, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Νομίζω είναι ελάχιστοι αυτοί που δεν έχουν χαραγμένη στη μνήμη τους την τελευταία σεκάνς της ταινίας με τη Μελίνα να αψηφά το μαχαίρι του Φούντα και να καρφώνεται με πάθος στην αγκαλιά του. Κι όμως παρόλο που όλοι ...
Συνέχεια...
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το Πυροµαδόν είναι ένα δίκτυο αλληλοϋποστήριξης οµάδων που ασχολούνται µε το θέατρο, το χοροθέατρο, το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών κ.λπ. και οι οποίες κατά κύριο λόγο δρουν στην Ελλάδα.Λειτουργεί σε βάση συλλογική και στοχεύει στη συνάντηση, συνοµιλία, συνεργασία, ανταλλαγή σε υλικοτεχνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο µεταξύ των µελών του, καθώς και ...
Συνέχεια...
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
O Τιμ Κράουτς μας δίνει ξανά ραντεβού στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και η Θεοδώρα Τζήμου επιχειρεί, και πάλι, μετά την Αυλή των Θαυμάτων, να μας συστηθεί ως ηθοποιός άνευ της επιρροής του Μιχαήλ Μαρμαρινού με τον οποίο τα τελευταία χρόνια είχε άρρηκτα συνδεθεί. Αφήνεται, λοιπόν, στην Έλενα ...
Συνέχεια...
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
3 χορογραφίες μικρής διάρκειας Ο στόχος του Arc for Dance είναι να παρουσιάσει μικρής διάρκειας παραγωγές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιλογή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί ένα ετερόκλητο σύνολο με κομμάτια που θα διαφέρουν μεταξύ τους σε ύφος και κινησιολογία. Η μικρή διάρκεια των κομματιών ...
Συνέχεια...
All That Μπαζ
Με τούτα και με κείνα, πέρασε μια γεμάτη δεκαετία από την πρώτη φορά που ο δαιμόνιος Σταμάτης Κραουνάκης μας σύστησε τη νεοσύστατη τότε Σπείρα του. Κι όσοι είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε εκείνες τις πρώτες - πρώτες παραστάσεις στο ιστορικό πια υπόστεγο με τις ξυλόσομπες στο Χυτήριο, ήμασταν σίγουροι ότι ...
Συνέχεια...
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη
Το θεατρικό έργο του Μάνου Λαμπράκη "Puerto Grande" (Μεγάλο Λιμάνι ή Μεγάλο Πέρασμα), αρθρωμένο σε είκοσι τέσσερις σκηνές, είναι μια σύγχρονη μετακειμενική διασκευή πάνω στον Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ. Το έργο Σ' ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης, παρακολουθούμε τον βασανισμό και την σταδιακή αποκτήνωση του κρατουμένου Bunker. Γύρω του, ψυχρά και μεθοδικά, ...
Συνέχεια...
‘Φωνές’ και φέτος στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Τέσσερις συγγενικοί μονόλογοι, τέσσερις μικροί κόσμοι, ασύνδετοι φαινομενικά μεταξύ τους, αλλά με κοινές υπόγειες διαδρομές. Το έργο Παρακολουθώντας σε γκρο πλάν τη ζωή τεσσάρων μοναχικών, κωμικών εκ πρώτης όψεως ανθρώπων, αναγνωρίζουμε δικές μας σκέψεις πολλές φορές ανομολόγητες, δικά μας συναισθήματα που κρύβουμε με επιμέλεια απ' τους δικούς μας ανθρώπους, τους ...
Συνέχεια...
O ‘Rigoletto’ του Verdi από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Το τρίπρακτο μελόδραμα Ριγολέττος είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό «Ο βασιλιάς διασκεδάζει» (1832) του Βικτόρ Ουγκώ (1802-1885). Το ποιητικό κείμενο υπογράφει ο Φραντσέσκο Μαρία Πιάβε (1810-1876). Η υπόθεση περιστρέφεται γύρω από τον έρωτα της Τζίλντας, κόρης του καμπούρη αυλικού γελωτοποιού Ριγολέττου, για τον έκλυτο δούκα της Μάντοβας, ο οποίος της ...
Συνέχεια...
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Εικόνες, συναισθήματα, εντυπώσεις από την Αμερική της φαντασίας μας, με τις υπογραφές καταξιωμένων Ελλήνων χορογράφων. Μονόπρακτα που λειτουργούν συμπληρωματικά ή ως αντίστιξη το ένα προς το άλλο, αποτελώντας ψηφίδες του πολυδιάστατου προσώπου της υπερδύναμης. Ερωτήματα και απαντήσεις για το τι είναι το αμερικάνικο όνειρο, πώς αντιλαμβάνεται κανείς την ιδέα της ...
Συνέχεια...
‘Η Ελένη’ στο Θέατρο Συνεργείο από την ομάδα ΑΣΙΠΚΑ – Κερδιστε προσκλήσεις!
"Μη φύγεις. Μείνε λίγο ακόμα. Έχω τόσον καιρό να μιλήσω. Κανείς δεν έρχεται πια να με δει. Βιάστηκαν όλοι να φύγουν. Τόδα στα μάτια τους - βιαζόνταν όλοι να πεθάνω. Δεν κυλάει ο χρόνος. Οι δούλες με μισούν. Ακούω τις νύχτες να μου ανοίγουν τα συρτάρια, να παίρνουν τις δαντέλες, ...
Συνέχεια...
Βάσα Βελεζνόβα
Ο Μαξίμ Γκόργκι έγραψε την αλληγορική ιστορία της Βάσα Βελεζνόβα το 1910, διαισθανόμενος το κύμα της αλλαγής που επρόκειτο να φέρει η Ρωσική Επανάσταση. Μια μητριαρχική οικογένεια που φυτοζωεί κάτω από τον επιθανάτιο ρόγχο του πατέρα, καταδυναστεύεται από την σκληρότητα της δυναμικής μητέρας Βάσα. Με το θάνατο του πατέρα και ...
Συνέχεια...
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις
29 από τα 154 σονέτα του Σέξπιρ επιλέγει να μεταφράσει σε ποιητικό λόγο ο Διονύσης Καψάλης και θεατροποιώντας τα ο Λευτέρης Γιοβανίδης να διηγηθεί μια ιστορία αγάπης από τις 14 Μαΐου στο 104-1 Κέντρο Λόγου & Τέχνης.Μόνος γίνεσαι κανένας;Τι μπορεί να σημαίνει για έναν άνθρωπο -πέρα από ηλικία και φύλο- ...
Συνέχεια...
Σεπτέμβριος με το West Side Story
Decadence στο Θέατρο Ράγες
Πρεμιέρα σήμερα για την ‘Δωδέκατη Νύχτα’ στο Θέατρο
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre
Art Eco| IntraVenus στο Booze
Ο Σπιούνος Των Βαλκανίων στο Θέατρο Πολιτεία
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
(In) Παρθενώνας (we) ΤΡΑΣΤ
Ελληνικό Φεστιβάλ | Οι Έμποροι
‘Τα Δίκυκλα’ μία μουσικοθεατρική επιθεώρηση στο Glam Bar
Λάσπη
Το Γεύμα στο Θέατρο Αρτι
20 Χιλιάδες Λεύγες Πάνω Από τη Θάλασσα στον
Η Μεταπολίτευση χορεύει με Φora
Ο καιρός των χρυσανθέμων του Μάνου Ελευθερίου
Ο Ήχος του Όπλου
Η νύχτα των δολοφόνων
Στέλλα
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
All That Μπαζ
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας
‘Φωνές’ και φέτος στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
O ‘Rigoletto’ του Verdi από την Εθνική Λυρική
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
‘Η Ελένη’ στο Θέατρο Συνεργείο από την ομάδα
Βάσα Βελεζνόβα
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις