Μια νέα σκηνοθέτης, άγνωστη ακόμη στο ευρύ κοινό. Μια πρώτη γνωριμία;
Τελείωσα το 2001 το Παιδαγωγικό, όπου είχα ήδη σκηνοθετήσει τις Δούλες του Ζαν Ζενέ και την Μήδεια του Μποστ με την ερασιτεχνική ομάδα του πανεπιστημίου. Μετά ήρθα στην Αθήνα κι έδωσα κατατακτήριες εξετάσεις στην Θεατρολογία, ενώ δούλεψα και ως βοηθός με τους Γ. Χουβαρδά, Γ. Μόσχο και Β. Γεωργιάδου στο Αμόρε και με τον Μ. Μαραμαρινό στο Θησείο και παρακολούθησα σεμινάρια με τον Θ. Τερζόπουλο και τον Μ. Μαρμαρινό. Η πρώτη μου δουλειά ήταν το Wittegenstein, που παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ ¶δειος Χώρος της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου. Μετά ακολούθησε η μουσική παράσταση Ένα μεγάλο νοσταλγικό τραγούδι στις Δοκιμές του Αμόρε, με live electronics, βασισμένη αρκετά στον μουσικό αυτοσχεδιασμό, που αργότερα ανέβηκε και στο φουαγιέ του Πορεία, ενώ συμμετείχε και στο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικού Θεάτρου του Βόλου. Στη συνέχεια έκανα την παιδική παράσταση Παραμύθι για δύο στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. του Αγρινίου, το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami στο Θέατρο Επί Κολωνώ και παράλληλα είχα αναλάβει και την σκηνοθετική επιμέλεια της συναυλίας της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE τον Μάρτιο του 2007, όπου παρουσίασε τον καινούργιο της δίσκο Το τερραίν του Παραδείσου.

Γιατί διάλεξες το "Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα" του Haruki Murakami;
Ανεβάζοντας το Παραμύθι για δύο, δυσκολεύτηκα πολύ να δουλέψω πάνω σε ένα κλειστό καλογραμμένο κείμενο, στο οποίο δεν μπορούσα να επέμβω και να αλλάξω τίποτα. Παράλληλα ήθελα από καιρό να κάνω μια συγκεκριμένη παράσταση – διασκευή ενός πολύ γνωστού μυθιστορήματος, ενώ έχοντας μια έφεση προς το απευθυνόμενο θέατρο και το καμπαρέ, ήθελα να κάνω κάτι μη συμβατικό. Κάποια στιγμή η Αντιγόνη Γαϊτανά, (σ.σ. βοηθός της στην παράσταση), μου έδωσε το διήγημα του Murakami, που ανήκει στην συλλογή The Elephant Vanishes, στην αγγλική μετάφραση (η ελληνική μετάφραση θα κυκλοφορήσει φέτος από τις εκδόσεις ΚΟΑΝ). Όταν το διάβασα, μου άρεσε πολύ γιατί το θέμα του είναι κάτι κοινό, κάτι που ο καθένας μπορούσε να το κατανοήσει, να το έχει σκεφτεί, να του έχει συμβεί, να το έχει ονειρευτεί, είναι ένα θέμα που καίει τους πάντες και κυρίως εμένα, ήταν κάτι που ήθελα να βγω και να το πω. Σαν παρένθεση, έχω την αίσθηση ότι η επόμενη επανάσταση, αν γίνει ποτέ, θα είναι συναισθηματικού τύπου, οι άνθρωποι δεν περνάνε καλά, είναι πολύ μόνοι τους κι έχουν μια φοβερή πίεση να γίνουν οι πιο καλοί, ή πιο δυνατοί. Μαζί με αυτό το κείμενο, βρέθηκε στα χέρια μου και το κείμενο που δίνουμε στο τέλος στους θεατές. Τηλεφωνώ λοιπόν σε μια φίλη μου που έχει το μπαρ Group Therapy στο Ψυρρή και της λέω ότι θα ήθελα να πάω εκεί κάποια τυχαία μέρα, και την ώρα που κόσμος θα πίνει αμέριμνος το ποτό του, να σηκωθώ και να πω αυτό το κείμενο. Το έκανα και η ανταπόκριση ήταν εξαιρετική, οι αντιδράσεις ήταν φοβερές, ξεκίνησε από το «τι θέλει αυτή η τρελή εδώ μέσα», και στην συνέχεια η ιστορία τους άγγιξε και παρασύρθηκαν. ¶λλωστε αυτό που πραγματεύεται η παράσταση και για αυτό ξεκινάει και με ένα τσακωμό σε ένα μπαρ είναι η ανάγκη που έχουμε όλοι, ειδικά όταν πάμε σε ένα τέτοιο χώρο, «το ότι θέλω κάτι να μου συμβεί». Μέσα σε όλο αυτό τον κόσμο λοιπόν, υπήρχε κι ένας άνθρωπος που συγκινήθηκε και συζητήσαμε για την συνάντηση στην αδυναμία. Αυτό που έκανα ήταν Λαϊκό θέατρο, γιατί ο κόσμος συμμετείχε άμεσα. Όταν αργότερα, το Θέατρο Επί Κολωνώ μου είπε ότι παρουσιάζει performances νέων ομάδων, αποφάσισα να το ανεβάσω με ηθοποιούς αυτή την φορά.

Κατά την γνώμη σου υπάρχει το 100% τέλειο ταίρι για τον καθένα από εμάς, πέρα από την ονειρική τελειότητα του πρώτου ενθουσιασμού;
Είμαι ακόμη στην φάση που πιστεύω πως υπάρχει κι όταν κάποιος συνεχίζει να το ψάχνει, σημαίνει ότι κατά βάθος το πιστεύει, το ονειρεύεται, άσχετα με αυτό που λέει. Βέβαια αυτό το 100% τέλειο ταίρι μπορεί να μην είναι άνθρωπος, μπορεί να είναι και μια κατάσταση, ένα πράγμα. Μόνο όμως αφού ξεπεράσουμε τον πρώτο ενθουσιασμό κι όταν αρχίσουν τα πράγματα να γίνονται σκούρα, όταν δηλαδή αγαπάς το άλλον αλλά σκέφτεσαι και τα αρνητικά του, μέσα σε αυτό το ανακάτεμα μίσους και αγάπης, μπορείς να καταλάβεις αν είναι το 100% τέλειο ταίρι για εσένα.

Στο κειμενάκι που μοιράζουν οι ηθοποιοί στους θεατές, στο τέλος της παράστασης, διαβάζω την φράση «Να κάνεις πίσω αντί για μπροστά».
Όταν λέω να κάνεις πίσω αντί για μπροστά δεν εννοώ να μην εξελίσσεσαι, να μην πηγαίνεις μπροστά, αλλά να σταθείς, να αλλάξεις ρυθμό, να πάρεις χρόνο να παρατηρήσεις τα πράγματα, να σκεφτείς, έναν χρόνο που δεν τον δίνουμε εμείς στον εαυτό μας σήμερα. Νομίζω ότι αυτό το αδιάλειπτο τρέξιμο είναι και η μεγαλύτερη βία που ασκούμε εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας για να είμαστε οι καλύτεροι, για να ανταποκριθούμε σε έναν χρόνο που δεν είναι δικός μας.

Ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου;
Η Αδυναμία. Το Τραγικό Ων. Όποια επιλογή και να κάνει ποτέ δεν καλύπτεται. Είμαστε μικροί. Η αδυναμία όμως δεν είναι επιζήμια, εμείς νομίζουμε ότι είναι επιζήμια και την κρύβουμε. Στην ουσία είναι Δύναμη. Στην ουσία συναντιόμαστε εκεί που έχουμε τις αδυναμίες μας, εκεί που έχουμε ανάγκη τον άλλο, αν δεν αυτό-μαστιγωνόμασταν, δεν θα ήμασταν άνθρωποι, θα ήμασταν μόνοι μας. Κάθε φορά που κάνεις λάθος, γίνεσαι πιο ανθρώπινος. Εγώ, σε δεδομένες συνθήκες, είμαι ικανή για τα χειρότερα εγκλήματα στον κόσμο κι όσο πιο πολύ συνειδητοποιώ το πόσο καθίκι είμαι, τόσο καλύτερος άνθρωπος γίνομαι, κάτι που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ μέσα στην ματαιοδοξία του επαγγέλματος προκειμένου να βρω την ισορροπία μου. Νομίζω πάντως ότι κάποια στιγμή ο κόσμος θα πάψει να παλεύει να είναι ο καλύτερος, αυτός ο αγώνας θα μας έχεις τσακίσει.

Αυτό τον χειμώνα δούλεψες ταυτόχρονα πάνω σε δύο ιδιαίτερα projects το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami και την συναυλία της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE. Επηρέασε η μία δουλειά την άλλη;
Πράγματι, για τον άγγελο – ήρωα και τις διάφορες δράσεις στα βίντεο της συναυλίας με ενέπνευσε ο άνδρας που αφήνει το 100% τέλειο κορίτσι για να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας, ο οποίος στην ουσία κυνηγά πάντα κάτι άλλο, ενώ αυτό που θέλει το έχει μπροστά στα μάτια του. Η σουρεαλιστική εικόνα ενός άνδρα με κοστούμι και φτερά που προσπαθεί να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας ή αλλιώς το δώρο του αγγέλου, ο οποίος ανοίγοντας και το τελευταίο κουτί, χάνει τα φτερά του και γειώνεται, γίνεται ένας απλός άνθρωπος. Από την άλλη μεριά, η Βουμβάκη είναι ακριβώς τέτοιος άνθρωπος, ξέρει να περιμένει, να στέκεται, να μην έχει την αγωνία να κάνει πράγματα κι επιτυχίες για να φανεί. Επιπλέον με έχει επηρεάσει πάρα πολύ το σύνολο της δουλειάς της, καθώς την παρακολουθώ από τον πρώτο της δίσκο.

mavragani

Θέατρο Επί Κολωνώ
Ναυπλίου 12, Κολωνός, τηλ. 2105138067

Κάθε Σάββατο στις 24.00 κι από αρχές Μαΐου Σάββατο στις 24.00 και Κυριακή στις 22.30

Παίζουν: Αντώνης Ντουράκης και Βάσω Καβαλιεράτου
Σκηνοθεσία: Γεωργία Μαυραγάνη
Μουσική: Μάνος Ροβίθης
Βοηθός σκηνοθέτη: Αντιγόνη Γαϊτανά


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com/

Διάβασε επίσης...
«Δε BARιέσαι..!»
Με μια παράσταση ΚΟΜΙΚΣ εμφανίζεται η εταιρία θεάτρου "anima" σε σκηνοθεσία Νανάς Νικολάου. Η παράσταση παρουσιάζεται κάθε μήνα και σε διαφορετικό bar theater ή μουσική σκηνή της πόλης γι' αυτό και ο χαρακτηριστικός τίτλος «Δε BARιέσαι..!» Σάτιρα... Κόμικς.... Και ένας αποφασισμένος θίασος!......Ο ύμνος της διεθνούς των Κόμικς Οι προθέσεις τους:Ανά ...
Συνέχεια...
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Σε έναν ολοκαίνουργο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, το Faust, μετακομίζει φέτος η Graveyard Café Band συνεχίζοντας την επιτυχημένη της πορεία με μια νέα μουσική performance εγκαινιάζοντάς τον. H μουσικοθεατρική μπάντα που δημιούργησε ο μουσικός Κώστας Δαλακούρας το 2009 και τις παραστάσεις της σκηνοθετεί και σκηνογραφεί ο Γιάννης Σκουρλέτης συνεχίζει να ...
Συνέχεια...
Cut στο Bios
Η «Μηχανή Τέχνης» μετά από 5 χρόνια δράσης στην Πάτρα παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα με το έργο Cut.Μια αλληγορία για την ζωή και το θέατρο όπου τα όρια σκηνής και ζωής είναι δυσδιάκριτα. Τι θα συνέβαινε αν κάποια στιγμή τα θεατρικά πρόσωπα σήκωναν ανάστημα απέναντι στο συγγραφέα τους ...
Συνέχεια...
Electric Girl έως τις 30 Οκτωβρίου
If any thing is sacred, the human body is sacredWalt Whitman Η Αποστολία Παπαδαμάκη, χορογράφος, και η ομάδα Quasi Stellar (www.quasistellar.gr) ξεκίνησαν προ καιρού ένα ταξίδι ανά τον κόσμο, παρουσίασαν το έργο Electric Girl στο 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και στο Euro Leipzig αλλά και σε πολλά ακόμα σημεία ...
Συνέχεια...
Αδερφές στο Θέατρο Χώρα
Αδερφές. Όχι αδερφές νοσοκόμες, μην σας μπερδεύει η αφίσα. Αδερφές αδερφές. Πάμε να μετρήσουμε τον όχλο. Δυο οι αδερφές πρωταγωνίστριες, το ζευγάρι, ο Γιάννης (ο συγγραφέας του έργου Ίανος Σβάρνας) με τον τόσο Κύπριο (και τόσο αξιαγάπητα αδερφή) σύντροφο του Κωνσταντίνο Κωνσταντίνου (μπαίνετε στο κλίμα) -Συν οι 5 (πέντε!!) ζωηνάχουν αδερφές (κανονικές, ετεροθαλείς) του ...
Συνέχεια...
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο Ευγένιος Σπαθάρης
«Έφυγε» αργά το βράδυ του Σαββάτου σε ηλικία 85 ετών ο Ευγένιος Σπαθάρης. Ο σπουδαιότερος δημιουργός του Θεάτρου Σκιών είχε υποστεί βαρύτατες εγκεφαλικές κακώσεις σε ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε σε προς τιμήν του εκδήλωση και νοσηλευόταν κλινικά νεκρός επί τέσσερις ημέρες στο ΚΑΤ.Ο Ευγένιος Σπαθάρης υπήρξε για όλη ...
Συνέχεια...
Οι Έμποροι των Εθνών
Μια λογοτεχνική κομεντί σε συνέχειες από τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, ένα φιλόδοξο ανέβασμα από την ομάδα ΟΠΕRΑ. Δεν αστειευόμαστε καθόλου. Κάποτε ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης προσπάθησε να καλύψει το κενό (κενό που ούτε καν γνώριζε, βεβαίως, πως υφίστατο) των τηλεοπτικών σειρών με μια λογοτεχνική κοινωνική κομεντί σε συνέχειες. Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για το Ninja TV Live!
Κάποιες φορές, το να συνεχίζεις παρά τα γιουχαρίσματα, το να έχεις υπομονή και επιμονή παρά τις απειλές κατά της σωματικής σου ακεραιότητας, δείχνει, δίχως άλλο, άτομο που πιστεύει με πάθος σε αυτό που κάνει.Στην περίπτωση του δεύτερου κατά σειρά Ninja TV Live, μιλάμε για απλή βλακεία και μηδενική αίσθηση κινδύνου, ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
2o Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων
Το θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟΥ μετά την επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση τον προηγούμενο Απρίλιο, δίνει και πάλι βήμα στις νέες δυνάμεις του θεάτρου και οργανώνει το 2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΕΩΝ ΘΕΑΤΡΙΝΩΝ από τις 16 έως τις 21 Απριλίου 2007. Το θέμα του φετινού φεστιβάλ έχει τίτλο «Μαριονέτες σε ένα κόσμο που αλλάζει». Στόχος ...
Συνέχεια...
Νυκτόβια Ζώα στο Θέατρο Πολιτεία
Τα νυκτόβια ζώα είναι περισσότερα απ' όσα νομίζουμε... Δεν έχω τίποτα εναντίον τους, όσο βέβαια δεν δημιουργούν προβλήματα. Γνωρίζω σπουδαίους ανθρώπους όλων των αποχρώσεων. Ανθρώπους που δεν έρχονται να σου κάνουν μάθημα πώς να ζεις στη χώρα σου. Δυστυχώς, φαίνεται πως είναι πολύ περισσότεροι εκείνοι που...Ο θίασος «ΣΥΝ-ΘΗΚΗ» σε συνεργασία ...
Συνέχεια...
Τέσσερις Εικόνες Αγάπης στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Από 21 Μαΐου έως 8 Ιουνίου Ένας σαδιστής γιατρός, μια ψυχασθενής ερωτευμένη, μια απατημένη ζωγράφος, ένας δικαστικός λειτουργός και ένας απροσδόκητα συχνός επισκέπτης συνθέτουν με τις σχέσεις τους «τέσσερις εικόνες αγάπης» γεμάτες ρεαλισμό και υπόγειους τριγμούς. Αν δεν έχετε ήδη παρακολουθήσει μια από τις παραστάσεις της ομάδας μουσικού θεάτρου ...
Συνέχεια...
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
Στο γνωστό μέρος, στην Κυψέλη, ένα μικρό θεατράκι μεταμορφώθηκε σε θερμοκήπιο για να φιλοξενήσει το ομότιτλο έργο του Χάρολντ Πίντερ, την παράσταση που επέλεξε φέτος ο Λευτέρης Βογιατζής για να παρουσιάσει στο φανατικό κοινό του. Το «Θερμοκήπιο» γράφτηκε το 1958 και ανήκει στα νεανικά έργα του Χάρολντ Πίντερ. Παρέμεινε θαμμένο στο ...
Συνέχεια...
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο Φούρνος
To 2003 τα media ασχολήθηκαν εκτενώς με την υπόθεση της Rachel Corrie, μιας Αμερικανίδας που έχασε τη ζωή της στη Λωρίδα της Γάζας προσπαθώντας να σώσει το σπίτι ενός Παλαιστίνιου από Ισραηλινή επιχείρηση κατεδάφισης - δολοφονήθηκε από τον οδηγό μπουλντόζας που προσπαθούσε να γκρεμίσει το σπίτι με το Κατερπίλαρ D-9 ...
Συνέχεια...
Έρχεται το 6o Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής
Καλλιτέχνες και ομάδες από το χώρο του θεάτρου, χοροθεάτρου, performance art, multimedia, εικαστικών, κινηματογράφου συγκεντρώνονται για 6η χρονιά στο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής από τις 8 έως τις 14 Δεκεμβρίου.Φέτος στο πλαίσιο των εκδηλώσεών του φιλοξενείται και το μέρος των βραβευμένων ταινιών του 10ου Διεθνούς Πανοράματος Ανεξάρτητων του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας ...
Συνέχεια...
Μερικές σκέψεις για το Εφήμερο των Εφήμερων
Εδώ και μέρες παλεύω να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να εκφράσω τι αισθάνθηκα- εννοείται πως δεν διανοούμαι καν να γράψω κριτική-παρακολουθώντας την τελευταία πολύωρη παραγωγή του Θεάτρου του Ήλιου. Θυμάμαι ακόμη τα ξημερώματα της Κυριακής που επέστρεφα σπίτι άυπνη μα τόσο ευτυχισμένη, παρόλο που στο μεγάλο διάλειμμα ανάμεσα στα ...
Συνέχεια...
Caveman στο Coronet
Την μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway αναλαμβάνει να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη με τον Γεράσιμο Γεννατά στον κεντρικό -και ένα και μοναδικό- ρόλο.Το έργο του Rob Becker έχει διασκευαστεί και προσαρμοστεί στην ελληνική πραγματικότητα και πρωταγωνιστής της εκδοχής που παρουσιάζεται στο θέατρο Coronet είναι ο ...
Συνέχεια...
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα
ΕΧΕΙ σίδερα η καρδιά μου να σε κλείσει - και να σε φυλακίσει. Η ανάγκη για έναν άλλο άνθρωπο και για συντροφικότητα ταΐζεται από την φοβία της εγκατάλειψης και την ξενοφοβία -- και μεταμορφώνεται σε ένα τέρας κτητικής μανίας που γρυλίζει χορτασμένο, κλειδωμένο πίσω από πελώρια κάγκελα. Αλλά τουλάχιστον, όχι μόνο του. Η ...
Συνέχεια...
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα Πλεύσις
Το τέλος και η αρχή ένα σώμα διάφανο και πλαστικό. Ξυπνάει απρόσμενα μια νύχτα μέσα στο μαύρο, γερασμένο για να διαγράψει τη τροχιά του προς τη γέννηση και πάλι.Το τέλος και η αρχή ένα παιχνίδι με το χρόνο συγκεκριμένο, αφηρημένο, ανεξάρτητο, εξαρτημένο, ανήσυχο και βουβό. Ένα ταξίδι που ποτέ δε σταματά. Μια ανακάλυψη. ...
Συνέχεια...
Σιγά τα Αίματα ή Oresteia, the Next Generation
Αθάνατη (αρχαία) ελληνική οικογένεια. Η Μαμά, παρτόλα, ντίβα και κακίστρω, η Θεία ΠΙΟ παρτόλα, ΠΙΟ ντίβα, ΠΙΟ πιο δεν έχει, οι Κόρες ή αγάμητες ή γαμημένες, ο Γιος πέρα βρέχει, ο Πατέρας βρέχει φωτιά στη στράτα του και στα στρατά του, όλοι μαζί singing in the rain, και μές σ'αυτη τη βάρκα ...
Συνέχεια...
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
9 & 10 ΙουνίουΑναρωτιέμαι αν έχει μείνει έστω και ένας θεατρόφιλος που να μην γνωρίζει πια το όνομα του Σάκη Σερέφα. Έπειτα από την τεράστια επιτυχία της παράστασης «Λιωμένο Βούτυρο» - ενός έργου του συγγραφέα, βασισμένο σε ένα μυθιστόρημά του, βασισμένο σε ένα αληθινό περιστατικό- που γέμισε ασφυκτικά τα θέατρα ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Ενα έργο για την αλήθεια και τις συνέπειές τηςΣτην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων κάτι γίνεται. Μια παράσταση έχει κινήσει το ενδιαφέρον μας και λίγο προτού τελειώσει επισημαίνουμε την προσοχή σας.Το έργο Βρισκόμαστε στον Καναδά λίγο πριν την εποχή της πτώσης του τείχους του Βερολίνου. Η αναμόχλευση του ανεξιχνίαστου θανάτου μιας ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα
Φούστα Μπλούζα θα πει μεταμφίεση, συγκατάβαση, απόφαση ζωής ή αφορμή για χίλια - δυο μπερδέματα και γέλια; Στο νέο έργο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, το ζητούμενο μάλλον ήταν ένας συνδυασμός όλων αυτών - άλλωστε η συνταγή είναι δοκιμασμένη και άκρως πετυχημένη (οι επαναλήψεις κάθε έργου που παρουσιάζει το ...
Συνέχεια...
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση της ευτυχίας από σήμερα!
18 - 20 ΙανουαρίουH Ντοντό Σαντοριναίου του Θέατρου Φούρνος είχε μια ιδέα: Να επαναδιαπραγματευτούμε τον όρο «ευτυχία» όπως αυτός ορίζεται και διαμορφώνεται στην εποχή μας. Και για να υλοποιήσει την ιδέα της αυτή και να πραγματοποιήσει το στόχο της συγκέντρωσε εμπειρότερους αλλά και νεότερους καλλιτέχνες για να παρουσιάσουν το έργο ...
Συνέχεια...
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Όταν τελείωσε ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος το κοινό αίσθημα ήταν ότι ο κόσμος των συστημάτων είχε γίνει κομμάτια. Έτσι οι άνθρωποι μπήκαν, χωρίς να το ξέρουν, στο Μεσοπόλεμο. Αυτό το χωρίς να το ξέρουν είναι ίσως το πιο συγκινητικό κομμάτι των κάθε είδους ανθρώπινων ιστοριών. Γιατί οι ιστορίες είναι θνητές ...
Συνέχεια...
Tο Δέκα το καλό!
Αν κάποια στιγμή κουραστείτε να ψάχνετε την διαφορετικότητα και την ανατροπή και νιώσετε την ανάγκη να διαβείτε το κατώφλι μιας θεατρικής σκηνής γνωρίζοντας εκ των προτέρων τι πρόκειται να παρακολουθήσετε ίσως μια παράσταση του λεγόμενου «εμπορικού» θεάτρου με την υπογραφή του Βασίλη Τσιβιλίκα να είναι η καταλληλότερη για να επιτύχετε ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
Eldorado
O Marius von Mayenburg είναι Γερμανός θεατρικός συγγραφέας, μεταφραστής και τα τελευταία 9 χρόνια υπεύθυνος δραματουργίας της πολύ σημαντικής Βερολινέζικης σκηνής Schaubühne am Lehniner Platz. Είναι επίσης ένα από τα πιο ανερχόμενα και πολλά υποσχόμενα αστέρια στον πλανήτη «ευρωπαϊκό θέατρο». Ο Κωνσταντίνος Γιάνναρης είναι Έλληνας βραβευμένος κινηματογραφικός σκηνοθέτης. Οι δυο ...
Συνέχεια...
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
Ο Thomas Middleton και ο William Rowley έγραψαν το έργο πολλά χρόνια πριν, το 1622 και παρουσίασαν το πόνημά τους την ίδια χρονιά, στο Λονδίνο. Η πλοκή εκτυλίσσεται παράλληλα στην αυλή των αριστοκρατών του Αλικάντε και σε ένα άσυλο φρενοβλαβών.Στο ένα περιβάλλον επικρατεί βία, πάθος, έκλυτα ήθη και ανεξέλεγκτος ερωτισμός ...
Συνέχεια...
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου του 2009
Μια μικρή γεύση μας έδωσε για λίγες παραστάσεις πέρυσι η Άννα Κοκκίνου και δέχεται ξανά τις παραγγελίες μας από τις 4 Οκτωβρίου. Το μονόπρακτο θεατρικό έργο Λα Πουπέ του συγγραφέα Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη ανεβαίνει ξανά στο Θέατρο ΣΦΕΝΔΟΝΗ, με μικρές... επιδιορθώσεις και νέα ευρηματικά φινιρίσματα. Από την Κυριακή 9 Νοεμβρίου καθιερώνεται ...
Συνέχεια...
«Δε BARιέσαι..!»
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Cut στο Bios
Electric Girl έως τις 30 Οκτωβρίου
Αδερφές στο Θέατρο Χώρα
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο
Οι Έμποροι των Εθνών
Κερδίστε προσκλήσεις για το Ninja TV Live!
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
2o Φεστιβάλ Νέων Θεατρίνων
Νυκτόβια Ζώα στο Θέατρο Πολιτεία
Τέσσερις Εικόνες Αγάπης στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το “Θερμοκήπιο” του Λευτέρη Βογιατζή ανθίζει
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο
Έρχεται το 6o Φεστιβάλ Εναλλακτικής Σκηνής
Μερικές σκέψεις για το Εφήμερο των Εφήμερων
Caveman στο Coronet
Κατάδικος Μου στο Θέατρο Διάνα
Το τέλος και η αρχή από την Ομάδα
Σιγά τα Αίματα ή Oresteia, the Next Generation
Ελληνικό Φεστιβάλ | Σεμινάριο Βλακείας
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Φούστα Μπλούζα
Happiness Alternative: Τριήμερο Φεστιβάλ για μια εναλλακτική προσέγγιση
Ο Μεσοπόλεμος των Κανιγκούντα
Tο Δέκα το καλό!
24 hour plays Athens
Eldorado
‘Οι Αλλοπαρμένοι’ στο Αγγέλων Βήμα
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου