Μια νέα σκηνοθέτης, άγνωστη ακόμη στο ευρύ κοινό. Μια πρώτη γνωριμία;
Τελείωσα το 2001 το Παιδαγωγικό, όπου είχα ήδη σκηνοθετήσει τις Δούλες του Ζαν Ζενέ και την Μήδεια του Μποστ με την ερασιτεχνική ομάδα του πανεπιστημίου. Μετά ήρθα στην Αθήνα κι έδωσα κατατακτήριες εξετάσεις στην Θεατρολογία, ενώ δούλεψα και ως βοηθός με τους Γ. Χουβαρδά, Γ. Μόσχο και Β. Γεωργιάδου στο Αμόρε και με τον Μ. Μαραμαρινό στο Θησείο και παρακολούθησα σεμινάρια με τον Θ. Τερζόπουλο και τον Μ. Μαρμαρινό. Η πρώτη μου δουλειά ήταν το Wittegenstein, που παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ ¶δειος Χώρος της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου. Μετά ακολούθησε η μουσική παράσταση Ένα μεγάλο νοσταλγικό τραγούδι στις Δοκιμές του Αμόρε, με live electronics, βασισμένη αρκετά στον μουσικό αυτοσχεδιασμό, που αργότερα ανέβηκε και στο φουαγιέ του Πορεία, ενώ συμμετείχε και στο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικού Θεάτρου του Βόλου. Στη συνέχεια έκανα την παιδική παράσταση Παραμύθι για δύο στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. του Αγρινίου, το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami στο Θέατρο Επί Κολωνώ και παράλληλα είχα αναλάβει και την σκηνοθετική επιμέλεια της συναυλίας της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE τον Μάρτιο του 2007, όπου παρουσίασε τον καινούργιο της δίσκο Το τερραίν του Παραδείσου.

Γιατί διάλεξες το "Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα" του Haruki Murakami;
Ανεβάζοντας το Παραμύθι για δύο, δυσκολεύτηκα πολύ να δουλέψω πάνω σε ένα κλειστό καλογραμμένο κείμενο, στο οποίο δεν μπορούσα να επέμβω και να αλλάξω τίποτα. Παράλληλα ήθελα από καιρό να κάνω μια συγκεκριμένη παράσταση – διασκευή ενός πολύ γνωστού μυθιστορήματος, ενώ έχοντας μια έφεση προς το απευθυνόμενο θέατρο και το καμπαρέ, ήθελα να κάνω κάτι μη συμβατικό. Κάποια στιγμή η Αντιγόνη Γαϊτανά, (σ.σ. βοηθός της στην παράσταση), μου έδωσε το διήγημα του Murakami, που ανήκει στην συλλογή The Elephant Vanishes, στην αγγλική μετάφραση (η ελληνική μετάφραση θα κυκλοφορήσει φέτος από τις εκδόσεις ΚΟΑΝ). Όταν το διάβασα, μου άρεσε πολύ γιατί το θέμα του είναι κάτι κοινό, κάτι που ο καθένας μπορούσε να το κατανοήσει, να το έχει σκεφτεί, να του έχει συμβεί, να το έχει ονειρευτεί, είναι ένα θέμα που καίει τους πάντες και κυρίως εμένα, ήταν κάτι που ήθελα να βγω και να το πω. Σαν παρένθεση, έχω την αίσθηση ότι η επόμενη επανάσταση, αν γίνει ποτέ, θα είναι συναισθηματικού τύπου, οι άνθρωποι δεν περνάνε καλά, είναι πολύ μόνοι τους κι έχουν μια φοβερή πίεση να γίνουν οι πιο καλοί, ή πιο δυνατοί. Μαζί με αυτό το κείμενο, βρέθηκε στα χέρια μου και το κείμενο που δίνουμε στο τέλος στους θεατές. Τηλεφωνώ λοιπόν σε μια φίλη μου που έχει το μπαρ Group Therapy στο Ψυρρή και της λέω ότι θα ήθελα να πάω εκεί κάποια τυχαία μέρα, και την ώρα που κόσμος θα πίνει αμέριμνος το ποτό του, να σηκωθώ και να πω αυτό το κείμενο. Το έκανα και η ανταπόκριση ήταν εξαιρετική, οι αντιδράσεις ήταν φοβερές, ξεκίνησε από το «τι θέλει αυτή η τρελή εδώ μέσα», και στην συνέχεια η ιστορία τους άγγιξε και παρασύρθηκαν. ¶λλωστε αυτό που πραγματεύεται η παράσταση και για αυτό ξεκινάει και με ένα τσακωμό σε ένα μπαρ είναι η ανάγκη που έχουμε όλοι, ειδικά όταν πάμε σε ένα τέτοιο χώρο, «το ότι θέλω κάτι να μου συμβεί». Μέσα σε όλο αυτό τον κόσμο λοιπόν, υπήρχε κι ένας άνθρωπος που συγκινήθηκε και συζητήσαμε για την συνάντηση στην αδυναμία. Αυτό που έκανα ήταν Λαϊκό θέατρο, γιατί ο κόσμος συμμετείχε άμεσα. Όταν αργότερα, το Θέατρο Επί Κολωνώ μου είπε ότι παρουσιάζει performances νέων ομάδων, αποφάσισα να το ανεβάσω με ηθοποιούς αυτή την φορά.

Κατά την γνώμη σου υπάρχει το 100% τέλειο ταίρι για τον καθένα από εμάς, πέρα από την ονειρική τελειότητα του πρώτου ενθουσιασμού;
Είμαι ακόμη στην φάση που πιστεύω πως υπάρχει κι όταν κάποιος συνεχίζει να το ψάχνει, σημαίνει ότι κατά βάθος το πιστεύει, το ονειρεύεται, άσχετα με αυτό που λέει. Βέβαια αυτό το 100% τέλειο ταίρι μπορεί να μην είναι άνθρωπος, μπορεί να είναι και μια κατάσταση, ένα πράγμα. Μόνο όμως αφού ξεπεράσουμε τον πρώτο ενθουσιασμό κι όταν αρχίσουν τα πράγματα να γίνονται σκούρα, όταν δηλαδή αγαπάς το άλλον αλλά σκέφτεσαι και τα αρνητικά του, μέσα σε αυτό το ανακάτεμα μίσους και αγάπης, μπορείς να καταλάβεις αν είναι το 100% τέλειο ταίρι για εσένα.

Στο κειμενάκι που μοιράζουν οι ηθοποιοί στους θεατές, στο τέλος της παράστασης, διαβάζω την φράση «Να κάνεις πίσω αντί για μπροστά».
Όταν λέω να κάνεις πίσω αντί για μπροστά δεν εννοώ να μην εξελίσσεσαι, να μην πηγαίνεις μπροστά, αλλά να σταθείς, να αλλάξεις ρυθμό, να πάρεις χρόνο να παρατηρήσεις τα πράγματα, να σκεφτείς, έναν χρόνο που δεν τον δίνουμε εμείς στον εαυτό μας σήμερα. Νομίζω ότι αυτό το αδιάλειπτο τρέξιμο είναι και η μεγαλύτερη βία που ασκούμε εμείς οι ίδιοι στον εαυτό μας για να είμαστε οι καλύτεροι, για να ανταποκριθούμε σε έναν χρόνο που δεν είναι δικός μας.

Ποιο είναι το βασικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου;
Η Αδυναμία. Το Τραγικό Ων. Όποια επιλογή και να κάνει ποτέ δεν καλύπτεται. Είμαστε μικροί. Η αδυναμία όμως δεν είναι επιζήμια, εμείς νομίζουμε ότι είναι επιζήμια και την κρύβουμε. Στην ουσία είναι Δύναμη. Στην ουσία συναντιόμαστε εκεί που έχουμε τις αδυναμίες μας, εκεί που έχουμε ανάγκη τον άλλο, αν δεν αυτό-μαστιγωνόμασταν, δεν θα ήμασταν άνθρωποι, θα ήμασταν μόνοι μας. Κάθε φορά που κάνεις λάθος, γίνεσαι πιο ανθρώπινος. Εγώ, σε δεδομένες συνθήκες, είμαι ικανή για τα χειρότερα εγκλήματα στον κόσμο κι όσο πιο πολύ συνειδητοποιώ το πόσο καθίκι είμαι, τόσο καλύτερος άνθρωπος γίνομαι, κάτι που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ μέσα στην ματαιοδοξία του επαγγέλματος προκειμένου να βρω την ισορροπία μου. Νομίζω πάντως ότι κάποια στιγμή ο κόσμος θα πάψει να παλεύει να είναι ο καλύτερος, αυτός ο αγώνας θα μας έχεις τσακίσει.

Αυτό τον χειμώνα δούλεψες ταυτόχρονα πάνω σε δύο ιδιαίτερα projects το Όταν είδα το 100% τέλειο κορίτσι για μένα του Haruki Murakami και την συναυλία της Μαρίας Βουμβάκη στο GazARTE. Επηρέασε η μία δουλειά την άλλη;
Πράγματι, για τον άγγελο – ήρωα και τις διάφορες δράσεις στα βίντεο της συναυλίας με ενέπνευσε ο άνδρας που αφήνει το 100% τέλειο κορίτσι για να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας, ο οποίος στην ουσία κυνηγά πάντα κάτι άλλο, ενώ αυτό που θέλει το έχει μπροστά στα μάτια του. Η σουρεαλιστική εικόνα ενός άνδρα με κοστούμι και φτερά που προσπαθεί να πιάσει το νόμισμα της αμφιβολίας ή αλλιώς το δώρο του αγγέλου, ο οποίος ανοίγοντας και το τελευταίο κουτί, χάνει τα φτερά του και γειώνεται, γίνεται ένας απλός άνθρωπος. Από την άλλη μεριά, η Βουμβάκη είναι ακριβώς τέτοιος άνθρωπος, ξέρει να περιμένει, να στέκεται, να μην έχει την αγωνία να κάνει πράγματα κι επιτυχίες για να φανεί. Επιπλέον με έχει επηρεάσει πάρα πολύ το σύνολο της δουλειάς της, καθώς την παρακολουθώ από τον πρώτο της δίσκο.

mavragani

Θέατρο Επί Κολωνώ
Ναυπλίου 12, Κολωνός, τηλ. 2105138067

Κάθε Σάββατο στις 24.00 κι από αρχές Μαΐου Σάββατο στις 24.00 και Κυριακή στις 22.30

Παίζουν: Αντώνης Ντουράκης και Βάσω Καβαλιεράτου
Σκηνοθεσία: Γεωργία Μαυραγάνη
Μουσική: Μάνος Ροβίθης
Βοηθός σκηνοθέτη: Αντιγόνη Γαϊτανά


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com/

Διάβασε επίσης...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Αν μια ζωή διαγράφεται από μια νοητή ευθεία με μνημονικά σημάδια από εμπειρίες και επιλογές, τι συμβαίνει όταν πέντε ηθοποιοί ενώσουν τα δικά τους ίχνη σε ένα κυριολεκτικό χάρτινο μονοπάτι αναμνήσεων για να δημιουργήσουν μια νέα συλλογική πραγματικότητα; Τα μέλη της ομάδας Motus Terrae χρησιμοποιούν ένα τέτοιο  άδειο, λευκό, ρολό χαρτί ...
Συνέχεια...
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
Δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά τις μαζικές δολοφονίες και την παιδοκτονία, το έγκλημα της Μήδειας ακόμα να παραγραφεί. Στον θεατρικό χώρο, τα διάσπαρτα παρατημένα πικάπ περιέχουν παγιδευμένη την καταγραφή και παραδοχή της ενοχής της, περιμένοντας καρτερικά να ακουστούν ξανά. Η ίδια, αιώνια νέα,  τριγυρίζει στοιχειωμένη, προσεκτικά, ανάμεσα στο ναρκοπέδιο της παράβασης της, ξεσκεπάζεται, αρπάζει το ...
Συνέχεια...
‘Κάρμεν’ στον Κεραμεικό από τον Στάθη Λειβαθηνό – Παράταση παραστάσεων έως 15 Ιουλίου
Και ενώ τα Φεστιβάλ μαίνονται, στην Αθήνα και σε ολόκληρη την Ελλάδα, μπερδεύοντας το κοινό με τις αναρίθμητες -αν και όχι τόσο ενδιαφέρουσες, αν εξαιρέσουμε το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου - επιλογές από τις οποίες έχει να διαλέξει πώς θα περάσει το χρόνο του και θα ξοδέψει τα χρήματά του ...
Συνέχεια...
Η Πέτρα Της Υπομονής
Ένα ζωντανό παραλήρημα, αυτό που βιώνει η Νεκταρία Γιαννουδάκη επί σκηνής, μας κρατά καθήμενους για μια ώρα και κάτι στη Μικρή Σκηνή του Θεάτρου Χώρα. Λόγος γεμάτος απορία και αδικία. Έντονος λόγος. Συγκλονιστικός. Την κοιτάζεις αμήχανα, να στέκεται ανήσυχα μέσα στο χρόνιο χάος της και στενάζεις ο ίδιος. Χωρίς καμία ...
Συνέχεια...
‘Η Νύχτα των μυστικών’ στη Νέα Σκηνή του Εθνικού
Τον ¶κη Δήμου τον γνωρίσαμε πριν από χρόνια όταν η δική του Ιουλιέτα έμεινε ζωντανή να αναπολεί τον έρωτά της με το Ρωμαίο. Κι έπειτα μας γέμισε με καινούργια έργα συμβάλλοντας στην αναγέννηση αυτού που ονομάζεται «νεοελληνικό θέατρο». Το καινούργιο του έργο «Η Νύχτα των μυστικών» είναι ένα κείμενο ποιητικό ...
Συνέχεια...
Η Μικρή Γοργόνα
Δεν ξέρουμε αν έχετε και εσείς ανάγκη όπως εμείς να καταφεύγετε που και που σε διάφορα τρικς για να ξεχαστείτε από τα μεγαλύτερα ή μικρότερα δεινά της ενήλικης ζωής. Αν το κάνετε, πάντως, σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση για να το πετύχετε για λίγες ώρες. Οι παιδικές παραστάσεις του θεάτρου ...
Συνέχεια...
Το ελιξίριο του έρωτα επιστρέφει
Η διάσημη, ρομαντική, κωμική όπερα του Γκαετάνο Ντονιτσέττι, Το Ελιξίριο του Έρωτα, σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή και μουσική διεύθυνση Ηλία Βουδούρη, επιστρέφει στο θέατρο Ολύμπια για πέντε μόνο παραστάσεις από τις 16 έως τις 20 Μαΐου. Ημέρες και Ώρες παραστάσεων 16, 17, 18, 19, 20 Μαΐου 2012 στις 20.00 Τιμές εισιτηρίων €80, €70, ...
Συνέχεια...
Συνεχίζεται το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας
Το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας άνοιξε και πάλι τους ορίζοντές του σε παλιούς και νέους δημιουργούς δροσίζοντας με τις εικόνες του τον καυτό μήνα στο κέντρο της πόλης και έως τις 15 Ιουλίου θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των ...
Συνέχεια...
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End – Κερδίστε Προσκλήσεις
Άλλη μια επιτυχία της περσινής σεζόν επαναλαμβάνεται φέτος, μετακομίζοντας από το Θέατρο Χώρα, όπου το παρακολουθήσαμε στο Θέατρο Επί Κολωνώ.Η Γεωργία Μαυραγάνη διασκεύασε για το θέατρο το πασίγνωστο έργο του Truman Capote «Breakfast at Tiffany's» σε μια εκδοχή που «κλέβει» στοιχεία τόσο από το ομώνυμο μυθιστόρημα όσο και από την ...
Συνέχεια...
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
Ο ταλαντούχος Ιρανός σκηνοθέτης Amir Reza Koohestani συγκινεί και προβληματίζει με την παράσταση του αυτή που ασχολείται με τη μετανάστευση και την προσωπική ταυτότητα, θέματα ιδωμένα μέσα από την ευαίσθητη ματιά του. Το έργο Ένας Ιρανός που προσπαθεί να φτάσει στην Αγγλία συναντά μια νεαρή έγκυο γυναίκα σε ένα μπαρ στα σύνορα Κροατίας-Σλοβενίας. Πρόσφυγες ...
Συνέχεια...
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα
Τον Βασίλη Μαυρογεωργίου τον γνωρίζετε! Έμεινε κολλημένος στο νου μας από την υπερ-επιτυχημένη παράσταση «Η Κατσαρίδα» που συνεχίστηκε για χρόνια με τον ίδιο και τον Κώστα Γάκη πρωταγωνιστές και επαναλήφθηκε πέρυσι με νέο καστ. Το σουρεαλιστικό μυαλό του και οι ιδιαίτερες ιστορίες του δεν σας είναι άγνωστες λοιπόν. Προσθέστε στην ...
Συνέχεια...
‘Loot’ στο Six D.O.G.S. – Κερδίστε προσκλήσεις
«Σήμερα όλες οι κοινωνικές τάξεις είναι εγκληματικές.Ζούμε την εποχή της ισότητας»Joe OrtonΤα δέκα χρόνια ζωής της γιορτάζει η θεατρική ομάδα Νοσταλγία με τη μαύρη κωμωδία «Loot» του Joe Orton, τη 14η παραγωγή της.Το έργοΣτο σπίτι μιας φαινομενικά αξιοπρεπέστατης βρετανικής μεσοαστικής οικογένειας, το πένθος για το θάνατο της οικοδέσποινας δεν εξελίσσεται ...
Συνέχεια...
Οι Παίκτες στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
«Στο παιχνίδι είναι όλοι ίσοι. Αν δεν μπορείς, μην παίζεις» Μια απολαυστική σάτιρα -άγνωστη στο ευρύ ελληνικό κοινό - του Νικολάι Βασίλιεβιτς Γκόγκολ, τους «Παίκτες», σκηνοθετεί η Ελένη Μποζά, γέννημα θρέμμα του Εθνικού στην Πειραματική σκηνή του με φρέσκια ματιά ένα κλασικό έργο. Σ' ένα φτηνό ξενοδοχείο μιας μικρής επαρχιακής ...
Συνέχεια...
Το Φιόρο του Λεβάντε στο Θέατρο ¶νεσις
Με το κλασικό έργο του Γρηγορίου Ξενόπουλου ξεκινάει στην καινούργια του θεατρική σκηνή, το θέατρο ¶νεσις, ο Σπύρος Παπαδόπουλος.Έναρξη λοιπόν με το κλασικό έργο του πολυγραφότατου έλληνα συγγραφέα γραμμένο το 1914 και ένα από τα πιο αγαπητά του στη χώρα μας.Ο κεντρικός ήρωας, το Φιόρο του Λεβάντε, είναι ένας τετραπέρατος ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η φετινή Ηλέκτρα του Εθνικού, ανεξαρτήτως καλλιτεχνικού αποτελέσματος είναι αναμφίβολα το γεγονός του καλοκαιριού. Είτε λόγω star σκηνοθέτη, είτε λόγω all star cast τριών γενεών, είτε λόγω βαπτίσματος του πυρός νεόκοπων (αμφιβόλου -και μη- ταλάντου) πρωταγωνιστών, το κοίλο της Επιδαύρου γέμισε ασφυκτικά και τις δύο μέρες των παραστάσεων. Στοίχημα ανοιχτό ...
Συνέχεια...
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Τα έχουμε πει και να μην τα ξαναλέμε, ε!Τα παιδικά έργα δεν είναι μόνο για παιδιά και είναι είδος δύσκολο αφού καλείται να κατακτήσει τους δύσπιστους εκείνους θεατές που δεν έχουν καν ιδέα τι συμβαίνει «σύμβαση» και έτσι δικαίως δεν την αποδέχονται. Για τη θεατρική μιλάω! Γι αυτό και εκτός ...
Συνέχεια...
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
Στην Ελλάδα δεν τα αγαπάμε τα μιούζικαλ. Είναι γεγονός. Είτε γιατί δεν ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία μας (που έχω αμφιβολίες), είτε επειδή δεν παρουσιάζονται σωστά (αυτό μάλλον είναι ο βασικός λόγος). Και η σκληρή αλήθεια είναι ότι ένα μιούζικαλ για να παρουσιαστεί σωστά χρειάζεται:Α) Φροντισμένη ΠαραγωγήΒ) Ζωντανή μουσικήΓ) Καλή μετάφραση, (ειδικά ...
Συνέχεια...
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου” στον χώρο Προσωρινός
Η Ομάδα Χρώμα θα παρουσιάσει στον χώρο «Προσωρινός» μια Θεατρική Μουσική τριλογία. Η τριλογία αρχίζει με την παράσταση «θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου». Πρόκειται για μια Θεατρική Μουσική παράσταση που ο θεατρικός λόγος, τα τραγούδια, η μουσική ξεδιπλώνουν την ψυχική διαδρομή δύο σπουδαίων καλλιτεχνών δημιουργώντας μια ...
Συνέχεια...
Ο Ήχος του Όπλου
Μια γυναίκα επιστρέφει από την επαρχία στην Αθήνα για να ψηφίσει. Εκεί συναντά το γιο της και τους ανθρώπους που τον περιβάλλουν. Σταδιακά το ένα μετά το άλλο, διάφορα μυστικά αποκαλύπτονται, οι μάσκες πέφτουν κι ένα όπλο έρχεται να δώσει τη λύση... Ο ήχος του όπλου είναι ένα από τα ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα
Φούστα Μπλούζα θα πει μεταμφίεση, συγκατάβαση, απόφαση ζωής ή αφορμή για χίλια - δυο μπερδέματα και γέλια; Στο νέο έργο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, το ζητούμενο μάλλον ήταν ένας συνδυασμός όλων αυτών - άλλωστε η συνταγή είναι δοκιμασμένη και άκρως πετυχημένη (οι επαναλήψεις κάθε έργου που παρουσιάζει το ...
Συνέχεια...
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
Μέσα στην νύχτα... παραμύθια!Ο Δημήτρης Προύσαλης μοιράζεται τη δεύτερη Παρασκευή κάθε μήνα λαϊκά παρα-μύθια με ενήλικο κοινό στο φουαγιέ του θεάτρου Φούρνος-κάτω από το γενικό τίτλο «Μέσα στη νύχτα...παραμύθια» στις 12 τα μεσάνυχτα.2η ενότητα: «Παραμύθια που αναζητούν τον έρωτα και στηρίζουν την αγάπη...»«Ιστορίες απ' τις άκρες του κόσμου κι απ' ...
Συνέχεια...
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ από τον Γιώργο Αρμένη
Το δέκατο έργο του συγγράφει και σκηνοθετεί ο Γιώργος Αρμένης. Μια ακόμα κωμωδία- αφού όλα του τα έργα τα ονομάζει κωμωδίες- και με τα λόγια του διηγείται την ιστορία που τον ενέπνευσε να το γράψει.«Πρέπει να ήμουν 4-5 χρονών, έπαιζα στο αλώνι με τα χρυσαφένια άχυρα που μοσχοβόλαγαν. Η γιαγιά ...
Συνέχεια...
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Ζωές βαλσαμωμένες μέσα στην άγνοια, για χρόνια καλά κρυμμένες, ανελεύθερες και εξουθενωμένες. Φιγούρες που βαδίζουν μόνες γιατί κανείς ποτέ δε τους άγγιξε ή δεν τον άφησαν να τους αγγίξει. Σκιές ονείρων ολοκληρωτικά ξεχασμένες, μα ίσως και ικανοποιημένες.Όχι δεν είναι η απαισιοδοξία μου. Και το ξέρω, πώς δεν είναι μόνο αυτή ...
Συνέχεια...
‘Καυκασιανός Φοίνικας’ στον χώρο ‘Προσωρινός’ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η παράσταση «Καυκασιανός Φοίνικας» δημιουργήθηκε ειδικά για τον χώρο «Προσωρινός», έναν... προσωρινό θεατρικό χώρο. Πρόκειται για ένα preview 10 παραστάσεων από 8 -17 Ιουνίου 2010, με προγραμματισμένη συνέχεια τον Σεπτέμβριο.Το έργο Συναντάμε μια νέα γυναίκα σε ένα σπίτι κομμένο στα δύο. Το μισό είναι επιπλωμένο βαριά, μεγαλοαστικό, παλιό, το άλλο ...
Συνέχεια...
Mana | Les Farfadais
Το «Μάνα εξ ουρανού» δεν είναι τίποτα άλλα παρά μια ομάδα ακροβατών από την Γαλλία που δεν αρκείται στα τετριμμένα -και εντυπωσιακά συνήθως- των ομότεχνών της αλλά προσθέτει και μια εσάνς γαλλικού καμπαρέ στο θέαμά της.Oι Les Farfadais δημιουργήθηκαν το 1998 και είναι αναμφίβολα μία από τις σπουδαιότερες ακροβατικές ομάδες ...
Συνέχεια...
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
Για πρώτη φορά θα συμμετάσχει φέτος η Ελλάδα στη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου. Στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου ένας θεσμός που ξεκίνησε ως πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το 1986 και έφτασε σήμερα να θεωρείται το «Νόμπελ» της ευρωπαϊκής θεατρικής τέχνης.Διοργανώνεται ετησίως από την αστική, ...
Συνέχεια...
Crash Test
Λευκός Βασιλιάς στο Γ2. Μαύρη Βασίλισσα στο Ε4. Ρουά Ματ. Σύγκρουση-Παράκρουση. Ένα πολύνεκρο αυτοκινητιστικό δυστύχημα γίνεται ο καταλύτης για την εξέλιξη 8 σπονδυλωτών κωμικών, ρομαντικών και δραματικών ιστοριών. Καθώς κάποια κομμάτια της σκακιέρας αποσύρονται από το παιχνίδι, τα υπόλοιπα αναπροσαρμόζουν τις κινήσεις και την στρατηγική τους για να συνεχίσουν, το καθένα ...
Συνέχεια...
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς 131
Το πολυγραφότατο δίδυμο Ρέππας -Παπαθανασίου μαζί με τα νέα πονήματά τους, κινηματογραφικά και θεατρικά, επαναλαμβάνουν την περσινή επιτυχία τους Φούστα- Μπλούζα για δεύτερη χρονιά.Διαβάστε την παρουσίαση της παράστασης της περασμένης σεζόν από το Γεράσιμο Ευαγγελάτο.Κείμενο/ Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανάσίου -Μιχάλης Ρέππας Σκηνικά: Αντώνης Δαγκλίδης Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη Φωτισμοί: Λευτέρης ΠαυλόπουλοςΠαίζουν: Αλέξανδρος ...
Συνέχεια...
‘Η Προδοσία’ συνεχίζεται για 2η χρονιά στο Θέατρο Τόπος Αλλού
1 Οκτωβρίου - 10 Νοεμβρίου 2008 Με το έργο του Πίντερ και την παράσταση Η προδοσία ξεκινάει φέτος τη σεζόν το Θέατρο Τόπος Αλλού, συνεχίζοντας για δεύτερη χρονιά την περσινή επιτυχημένη του παράσταση από την 1η Οκτωβρίου έως τις 10 Νοεμβρίου. Την παρουσίασή της μπορείτε να διαβάσετε εδώ.Μετάφραση/ Σκηνοθεσία/ Σκηνικό/ ...
Συνέχεια...
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι
Show me the way to the next whisky bar. Oh, don’t ask why. Το διάσημο Alabama Song με τα δεκάδες covers έκανε μία από τις πρώτες του εμφανίσεις στην όπερα Η Άνοδος και η Πτώση της Πόλης του Μαχαγκόνι του Bertolt Brecht με τη μουσική, φυσικά, του Kurt Weill τραγουδισμένο από ...
Συνέχεια...
‘Ι.Χ.Ν.Ή. από τους Motus Terrae
Μήδεια Work in Progress στο Beton7
‘Κάρμεν’ στον Κεραμεικό από τον Στάθη Λειβαθηνό –
Η Πέτρα Της Υπομονής
‘Η Νύχτα των μυστικών’ στη Νέα Σκηνή του
Η Μικρή Γοργόνα
Το ελιξίριο του έρωτα επιστρέφει
Συνεχίζεται το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας
Από Δω και Πέρα Μόνο Happy End –
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
‘Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου’ του Βασίλη Μαυρογεωργίου
‘Loot’ στο Six D.O.G.S. – Κερδίστε προσκλήσεις
Οι Παίκτες στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το Φιόρο του Λεβάντε στο Θέατρο ¶νεσις
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
‘Το Δρακούδι’ στο Θέατρο Πόρτα
Το Μαγαζάκι του Τρόμου
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ.
Ο Ήχος του Όπλου
Φούστα Μπλούζα
Παραμύθια για μεγάλους σήμερα στο Θέατρο Φούρνος
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ από τον Γιώργο Αρμένη
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
‘Καυκασιανός Φοίνικας’ στον χώρο ‘Προσωρινός’ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Mana | Les Farfadais
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
Crash Test
Φούστα Μπλούζα για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Πειραιώς
‘Η Προδοσία’ συνεχίζεται για 2η χρονιά στο Θέατρο
Στο Μαχαγκόνι καπιταλιστές μου, στο Μαχαγκόνι