Φούστα Μπλούζα θα πει μεταμφίεση, συγκατάβαση, απόφαση ζωής ή αφορμή για χίλια – δυο μπερδέματα και γέλια; Στο νέο έργο των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, το ζητούμενο μάλλον ήταν ένας συνδυασμός όλων αυτών – άλλωστε η συνταγή είναι δοκιμασμένη και άκρως πετυχημένη (οι επαναλήψεις κάθε έργου που παρουσιάζει το εκρηκτικό δίδυμο στο θέατρο της Πειραιώς 131 – το αποδεικνύουν περίτρανα).

Στο νέο τους πόνημα, καταπιάνονται με το πικάντικο θέμα μιας αλλαγής φύλου, πεδίο πρόσφορο για γέλιο και σπαρταριστές καταστάσεις. Η Μαίρη, παντρεμένη με τον Αλέξανδρο, δέχεται ένα τηλέφωνο από τον πρώην άνδρα της, το Βαγγέλη, ο οποίος μετά από 17 χρόνια απουσίας στην Αμερική, εκφράζει την επιθυμία του να γνωρίσει το γιο τους. Η Μαίρη αποφασίζει να του το επιτρέψει, μόνο που όπως διαπιστώνει με την άφιξη του, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα: ο Βαγγέλης είναι πια Φλορίντα κι η Φλορίντα ερωμένη του Αλέξανδρου. Ένα ατέλειωτο παιχνίδι παρεξηγήσεων, στο οποίο εμπλέκονται δύο τρελές φίλες, ένας γκέι στυλίστας, ένας συντηρητικός λυκειάρχης και μια Ρωσίδα καμαριέρα, έχει μόλις αρχίσει.

Το αποτέλεσμα είναι αυτό που φαντάζεστε και μας έχουν συνηθίσει οι δυο συγγραφείς εδώ κι αρκετά χρόνια. Σύγχρονοι (κάπως τραβηγμένοι) χαρακτήρες που άγονται και φέρονται από τις (σεξουαλικές κυρίως) νευρώσεις τους ανταλλάζοντας κοφτερές ατάκες, εμπλεκόμενοι σε υπερβολικές καταστάσεις, που όμως είναι απόλυτα δικαιολογημένες μέσα στον παραλογισμό τους.

Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, δεν έχουν όλες οι ατάκες πλάκα. Ορισμένες μάλιστα δίνουν την αίσθηση ότι γράφτηκαν κάπως πρόχειρα, προκειμένου να εκβιάσουν εύκολο γέλιο. Είναι όμως άδικο να κατηγορήσουμε τους Ρέππα – Παπαθανασίου για τηλεοπτική γραφή (μια ρετσινιά που τους κυνηγάει χρόνια). Κυρίως επειδή δεν είναι αυτοί που ανέβασαν την τηλεοπτική κωμωδία στο σανίδι, αλλά μάλλον αντίστροφα – μπόλιασαν τη συντηρητική ελληνική τηλεόραση (σε μια κρίσιμη φάση της) με μια αισθητική, καθαρά θεατρική (έστω και κωμική), που βασιζόταν στην κοφτερή ατάκα και τη γερή πλοκή (χαρακτηριστικά της καλής θεατρικής κωμωδίας). Κι από τέτοιες ατάκες θα χορτάσετε στη Φούστα Μπλούζα. Ακόμα κι οι ευκολίες τους διατηρούν τη λάμψη του πνευματώδους χιούμορ τους.

Ακόμα κι αν ανήκετε στους φανατικότερους πολέμιους τους ένα πράγμα δεν μπορείτε να μην τους αναγνωρίσετε: ότι είναι μέγιστοι μάστορες της πλοκής. Το οικοδόμημά τους είναι τόσο γερό, που όσο κι αν προσπαθήσετε να του βρείτε ψεγάδι, μάλλον θα φάτε τα μούτρα σας. Κι αν σας φανούν ακραίες οι καταστάσεις τους, μην κατηγορήσετε αυτούς: ανατρέξτε κατευθείαν στις εκπληκτικά αφομοιωμένες πηγές τους: στο Μολιέρο και το Μαριβώ ή στις κωμωδίες του Σαίξπηρ και φυσικά στις φάρσες του μάστορα του είδους Φειντό. Οι τύποι το έχουν μελετήσει το είδος και το παίζουν στα δάχτυλα. Γι’ αυτό και είναι απολύτως δικαιολογημένο ότι είναι οι μόνοι που μπορούν να υπερηφανεύονται πως κάνουν λαϊκό θέατρο.

Το μόνο που μπορεί να τους προσάψει κάποιος είναι ότι δε φτάνουν το πράγμα στα άκρα, κρατώντας πάντα την προστατευτική δικλείδα ασφαλείας που θα τους έκανε να μοιάζουν πραγματικά ασεβείς και καυστικοί. Ενώ φαίνεται πως μπορούν να μπουν πιο βαθιά στο θέμα τους, μοιάζουν να περιορίζονται σε ένα επιφανειακό γέλιο, πολλές φορές κραυγαλέο κι εύκολο (που όμως «γκελάρει» στο έτσι κ αλλιώς ολιγαρκές «μέσο» κοινό). Μ’ άλλα λόγια ενώ η Φούστα Μπλούζα θα μπορούσε να είναι μια σκεπτόμενη κοινωνική σάτιρα (πράγμα που κάνει μπαμ πως ήταν στις προθέσεις των Ρεππα – Παπαθανασίου) τελευταία στιγμή είναι σα να λακίζουν και να αρκούνται στο «λίγο» της σεξοκωμωδίας.

Οι ηθοποιοί πάντως, σε ένα εκπληκτικό πολύχρωμο σκηνικό (του Αντώνη Δαγκλίδη) δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, με προεξέχουσα την Μαρία Κατσανδρή σε ένα ρόλο πραγματικό κέντημα. Η μόνη που είναι κάπως αμήχανη στο σχήμα του ρόλου της είναι (μάλλον όχι άδικα) η Ελισάβετ Μουτάφη ως Φλορίντα/Βαγγέλης (ρόλος γραμμένος αρχικά για τη Δήμητρα Ματσούκα), που όμως δεν αφαιρεί από το δεμένο σύνολο του θιάσου.

Συμπέρασμα: Αν είστε φαν της κωμωδίας των Ρέππα – Παπαθανασίου (θέλετε δε θέλετε αποτελεί αυτόνομο είδος πια), θα βρείτε στη Φούστα Μπλούζα κομμάτια ανθολογίας (και το έχετε ήδη στο πρόγραμμα να πάτε έτσι κι αλλιώς). Αν πάλι τους θεωρείτε υπερεκτιμημένους ή σας αφήνουν αδιάφορους, έχετε ήδη σταματήσει από ώρα να διαβάζετε αυτό το κείμενο.

Σκηνοθεσία: Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας
Σκηνικά: Αντώνης Δαγκλίδης
Κοστούμια: Έβελυν Σιούπη
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Παίζουν: Αλέξανδρος Αντωνόπουλος, Λεωνίδας Καλφαγιάννης, Μαρία Κατσανδρή, Ελένη Κρίτα, Δάφνη Λαμπρόγιαννη, Ελισάβετ Μουτάφη, Σοφία Μουτίδου, Τάκης Παπαματθαίου, Πάνος Σταθακόπουλος

ΠΕΙΡΑΙΩΣ 131
Γκάζι
Τηλ. 210 3450

Διάβασε επίσης...
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Το θέμα της μετανάστευσης δεν αποτελεί καινούργιο πεδίο προβληματισμού για το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Και οι μετανάστες δεν είναι καινούργιοι συνεργάτες. Τρεις νέοι ηθοποιοί, δεύτερη γενιά μετανάστες ταξιδεύουν στα Βαλκάνια μέσα από την παράσταση. Οι ενοχές, η πραγματικότητα και η ελπίδα, οι προσωπικές εμπειρίες τους δοσμένα με χιούμορ και ...
Συνέχεια...
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Τώρα τελευταία ο χορός στην Ελλάδα δείχνει να διαθέτει ανεξάντλητες πηγές δημιουργίας. Μία ακόμα παράσταση σύγχρονου χορού από την ομάδα Moving Contact - του Πάρη Μαντόπουλου - θα δούμε από αύριο Παρασκευή στο θέατρο Ροές. Ιστορίες ανθρώπων που ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας μέσα από τα γράμματα και τα ημερολόγια ...
Συνέχεια...
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Τα νεύρα μου, τα χάπια μου και τον Πέπε Ρομάνο να φύγω. Η Μπερνάρντα Άλμπα, οι πέντε αγάμητες κόρες της, η γιαγιά κλειδωμένη στην υπόγα, η κουτσομπόλα δούλα και οι ομαδικές τους νευρώσεις. Όλες οι μουχέρες, αιώνια σπιτωμένες πρωταγωνίστριες του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, φοράνε για δεύτερη χρονιά παντελόνια στο Θέατρο Eliart ...
Συνέχεια...
Γιατί ναι ναι . ! ? . . .
Μια παράσταση των αποφοίτων της Δραματικής Σχολής «δήλος», βασισμένη στα έργα «Ματωμένος Γάμος» & «Περλιμπλίν και Μπελίσα» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα. Δέκα νέοι ηθοποιοί στην παρθενική τους επαφή με το κοινό, διεκδικούν το ερώτημα και την επιλογή όπως αναδύεται από δυο διάσημα έργα που ταξιδεύουν στο 2008 σε ενιαία παράσταση ...
Συνέχεια...
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Πριν χρόνια είχα δει το έργο του Γιόν Φόσε «Τόσο όμορφα» στο θρυλικό θέατρο Αμόρε σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά. Η παράσταση μου προξένησε δύο απορίες: πρώτον γιατί επιλέχθηκε αυτό το έργο και δεύτερον για ποιο λόγο επιλέχθηκε η Ξένια Καλογεροπούλου για να παίξει.  Παρακολουθώντας, φέτος, τις Παραλλαγές Θανάτου,  έργο του ...
Συνέχεια...
Alvin Ailey X 7
7 ημέρες, 7 διαφορετικές παραστάσεις στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από τις κορυφαίες χορευτικές ομάδες του κόσμου και το ιστορικό Alvin Ailey American Dance Theatre. Η γνώση και η εμπειρία ορισμένων από τους καλύτερους χορογράφους του κόσμου αναμειγνύεται με μαεστρία με την τεχνική μερικών από τους σπουδαιότερους σολίστ και το δημιουργικό ...
Συνέχεια...
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις
Σπανίως παραδέχεστε πως φταίτε; Είναι ελάχιστες οι στιγμές που περνάτε καλά; Φαντάζεστε συχνά μια άλλη πραγματικότητα; Βασίζεστε πάντα στην καλοσύνη των ξένων;Αν όλα αυτά μοιάζουν με ψήγματα από το δικό σας κόσμο τότε μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει Blanching. Η ηρωίδα του Τennessee Williams από το Λεωφορείο ο Πόθος, η ...
Συνέχεια...
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Ιβάν Δ', 1547, Τσάρος της ΡωσίαςΤο γνωστό από τον κινηματογράφο έργο του Σεργκέι Αϊζενστάιν για πρώτη φορά στο θέατρο σε προσαρμογή και σκηνοθεσία Μαρίας Ξενουδάκη. Ένα μεσαιωνικό δράμα με σύγχρονες προεκτάσεις και ένα στοίχημα που μένει να κερδηθεί.Ο Ιβάν είναι άτεγκτος μα συνάμα φωτισμένος ηγεμόνας, πρόθυμος να προστατεύσει τον απλό ...
Συνέχεια...
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν
"Ντύθηκα και σας ήλθα. Με λένε Παρτάλι. " "Παρτάλι"; Κι όμως, έτσι αυτοσυστηνόταν και έγινε διάσημος στην Αμερική και μετέπειτα πίσω στην πατρίδα του, την Ελλάδα. Μια από τις πρώτες και θρυλικότερες drag queens, το Παρτάλι, κατα κόσμον Στέργιος, ήταν ταλαντούχος ηθοποιός, χορογράφος, τραγουδιστής, σκηνοθέτης, ένας αυθεντικός καλλιτέχνης. Η εκπληκτική ζωή ...
Συνέχεια...
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης
Μια πανδαισία πειραματισμών που δίνουν πίσω στη λέξη το θετικό της νόημα.  One to one, για δύο θεατές μόνο, με άγνωστο στους πρωταγωνιστές κείμενο αλλά και παραστάσεις που θέλουμε να ξαναδούμε όπως το Quizoola! συνθέτουν το Live Manual Festival του Bios. Σε συνεργασία με το Βρετανικό Συμβούλιο και την κοινότητα καλλιτεχνών ...
Συνέχεια...
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το Σάββατο στο Booze
Ο Νοτιοαφρικανός performer Pieter van Zyl έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να παρουσιάσει το Ψωμί, μια performance στα αγγλικά και στα αφρικάανς (μία από τις επίσημες γλώσσες τις Νοτίου Αφρικής) που συνδυάζει κίνηση, κείμενο και μουσική.Τροφή, πείνα, θρησκεία, χιούμορ, παράδοση συνδέονται με το ψωμί που μας ακολουθεί σε ...
Συνέχεια...
Going Youth Festival | 23-27 Σεπτεμβρίου 2009
5 ημέρες, 300 καλλιτέχνες σε ένα διαφορετικό Φεστιβάλ.Φρέσκιες ιδέες και προτάσεις στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, τον χώρο όπου τα τελευταία χρόνια δίνουμε ραντεβού με νέες ιδέες και δημιουργούς που έχουν να μας διηγηθούν τις δικές τους ιστορίες μέσα από διαφορετικές μορφές τέχνης ο καθένας.Θέατρο, Χορός, Μουσική, Φωτογραφία, Εικαστικές εκθέσεις, ...
Συνέχεια...
Kireru @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Το ζωντανό video clip μιας συναυλίας ή το live soundtrack μιας παράστασης χορού; Τίποτα από τα δύο και τα δύο μαζί. Αυτό είναι το "ξέσπασμα" των Rootless Root. Ξέσπασμα κυριολεκτικό μια που αυτό ακριβώς σημαίνει στα ιαπωνικά η λέξη Kireru που είναι ο τίτλος της παράστασης της ομάδας Rootless Root με την οποία ...
Συνέχεια...
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
Θυμάστε τις κατακόκκινες κυρίες που έτρεχαν πανικόβλητες να βγουν κατά τη διάρκεια της παράστασης από τις ΡΟΕΣ όταν ο Λευτέρης Βογιατζής σύστησε για τα καλά στο ελληνικό κοινό την σπουδαία αγγλίδα αυτόχειρα συγγραφέα Σάρα Κέιν παρουσιάζοντας το έργο της «Καθαροί, Πια»; Το in-yer-face θέατρο προβλημάτισε κάποιους παλιούς θεατές και ενέπνευσε ...
Συνέχεια...
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο Θέατρο Ρεματιάς
Πρεμιέρα για την παράσταση του Γιώργου Αρμένη στο καταπράσινο (μέχρι νεοτέρας) θεατράκι του Χαλανδρίου στις 23 & 24 Iουλίου. Γραμμένο το 424 π.Χ. το έργο του Αριστοφάνη έχει -όπως όλα του άλλωστε- πολιτικές προθέσεις και προεκτάσεις και παρότι θίγει, όπως είναι λογικό, πρόσωπα και καταστάσεις της εποχής του καταφέρνει -χωρίς ...
Συνέχεια...
‘Το κορμί’ στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Το έργο του Luis Alfaro παρουσιάζεται από τις 15 Νοεμβρίου στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης.Λίγα λόγια για το έργοΜια μάνα πρώην πόρνη... ένας γιος που έχει επίσης περάσει απ' το πεζοδρόμιο, γνωρίζονται λίγο πριν τη μετάβαση...Δύο άνθρωποι, άγνωστοι μέχρι τώρα μεταξύ τους έχουν μια τελευταία ευκαιρία να γνωριστούν, να αγγίξουν ο ...
Συνέχεια...
Νοέμβριος
Ο Charles Smith είναι ο πρόεδρος των ΗΠΑ με το κοινότοπο αλλά all American όνομα και διαθέτει όλες τις χάρες των αληθινών πλανηταρχών: βλάκας μα κουτοπόνηρος, πολιτικά ανίκανος αλλά ματαιόδοξος, συμφεροντολόγος, υποκριτής, εντελώς διεφθαρμένος, ηθικά, κυνικά ρεαλιστής. Ένας πολιτικός σαν όλους τους άλλους δηλαδή και όχι απαραίτητα αποκλειστικά αμερικανικής προέλευσης.Κεντρικός ...
Συνέχεια...
Περιμένοντας το Γκοντό στο Θέατρο Τόπος Αλλού
Το ποιητικό αριστούργημα που θεωρείται η αρχή του σύγχρονου θεάτρου καθρεφτίζει με γλαφυρό τρόπο την απέραντη ερημιά και απόγνωση του ανθρώπου μπροστά στο κενό της ύπαρξης. Με λιτό, ακραίο χιούμορ, ο Μπέκετ σχολιάζει τα σοβαρότερα πράγματα και με την πλέον αριστοκρατική σοβαρότητα αντιμετωπίζει τις κατά τεκμήριο αστειότερες καταστάσεις. Ο τίτλος ...
Συνέχεια...
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
O άνθρωπος των σπηλαίων ζει ακόμα ανάμεσά μας. Φοράει signe κοστούμι ή boho outfit και εξακολουθεί να συμμετέχει στη μάχη που μαίνεται ανάμεσα σε αυτόν και την μεγαλύτερη αντίπαλό του: τη γυναίκα.Μια από τις μακροβιότερες σόλο κωμωδία στην ιστορία του Broadway παρουσίασε πέρυσι στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη και ...
Συνέχεια...
Πενθεσίλεια
Ο σπουδαίος δραματουργός του 19ου αιώνα , Χάινριχ Φαν Κλάιστ, έγραψε την «Πενθεσίλεια», ένα φανταστικό επεισόδιο από τον Τρωικό πόλεμο, όπου οι Έλληνες πολιορκητές της Τροίας αντιμετωπίζουν την άγρια και πολεμόχαρη φυλή των Αμαζόνων, ενώ η βασίλισσα τους Πενθεσίλεια και ο σπουδαιότερος Έλληνας πολεμιστής, ο Αχιλλέας ερωτεύονται μεταξύ τους παράφορα. Ο ...
Συνέχεια...
Ο Βιασμός Της Προσευχής
Κάνουμε λόγο για συρραφή μεμονωμένων σκηνών με κεντρικό θεματικό άξονα την ενδοοικογενειακή βία. Κείμενο αυτοτελές δεν υπάρχει. Οι ηθοποιοί εναλλάσσονται ρόλους πάνω στη σκηνή, προσπαθώντας να υποδείξουν κάθε φορά την εσωτερική καταστροφή των ηρώων τους. Η πρόθεσή μας να τους κατανοήσουμε, πρόθεση σεβασμού προς αυτό που υπηρετούν, δεν καλύπτεται ολοκληρωτικά. ...
Συνέχεια...
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Από τις 7 ΙανουαρίουΗ Χ βρίσκεται στην Υπηρεσία Καταγραφής Φόνων, για να δηλώσει τον 20ό της φόνο.Τον τελευταίο της.Μπλεγμένη σε μια παρεξήγηση θα αναγκαστεί να διαλέξει μεταξύ της ζωής και της υστεροφημίας.Ανάμεσα σε φακέλους και γκισέ μιας τυπικής δημόσιας υπηρεσίας εκτυλίσσεται αυτή η σκοτεινή κωμωδία που μιλάει για την αξία ...
Συνέχεια...
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη
  Συμβαίνουν και στις πιο passive aggressive οικογένειες. Στο κέντρο του αχανούς χώρου της σκηνής του Θεάτρου Σφενδόνη, ένα άδειο, τεράστιο, οικογενειακό τραπέζι. Τριγύρω του, τίποτα παρά σκόρπιες αντίκες, ένα κολλημένο ρολόι "παππούς", κακόγουστα πορτραίτα πεθαμένων πλουτοκρατών. Όλα μπλεγμένα μέσα στον πυκνό οικογενειακό ιστό της παράδοσης που καλύπτει τις σακατεμένες παιδικές αναμνήσεις, ...
Συνέχεια...
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By Jowl
Κρίμα τόση αγάπη, κρίμα. Ο Τζιοβάννι είναι ερωτευμένος με την Αναμπέλα και φαίνεται αποφασισμένος να σμίξουν, χωρίς να σκέφτεται τη γνώμη της κοινωνίας, τον αφορισμό της Εκκλησίας ή τη μικρή λεπτομέρεια ότι είναι... αδερφή του. Αναπάντεχα, τα παράνομα συναισθήματα του βρίσκουν ανταπόκριση, η σχέση τους ολοκληρώνεται, όμως η (δραματικά αναπόφευκτη) εγκυμοσύνη θα ...
Συνέχεια...
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF – Κερδίστε προσκλήσεις!
Στίχοι και λόγια Ελλήνων ποιητών της ελληνικής belle epoque, από το 1850 έως το 1930, γίνονται οι λέξεις στα χείλη των performers που συνθέτουν την παράσταση Graveyard Cafe Band της ομάδας Πασπαρτού.Βασιλειάδης, Βιζυηνός, Κάλβος, Καρασούτσας, Μωρεάς, Οικονομίδου, Παλαμάς, Παπαρρηγόπουλος, Παράσχος, Ροδοκανάκης, Σταθοπούλου, Σολωμός, Σούτσος και η μουσική του Κώστα Δαλακούρα, ...
Συνέχεια...
Φρίντα – Φρίντα
Για τη Φρίντα Κάλο δε χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Ακόμα κι αν η ζωγραφική δεν είναι το φόρτε σας και δεν είστε εξοικειωμένοι με την τεχνοτροπία μιας από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα, έχετε σίγουρα θαυμάσει τις γεμάτες χρώμα αυτοπροσωπογραφίες της. Και σίγουρα έχετε πιάσει τον εαυτό σας να αναρωτιέται ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Inhale έως τις 2 Νοεμβρίου
Από διαφορετικά σημεία εκκίνησης, δύο Ελληνίδες δημιουργοί αναχωρούν προς κοινό προορισμό και παραδίδουν το αποτέλεσμα της δημιουργικής τους σύμπραξης με τη μορφή της visual art performance. Εντοπίζοντας από κοινού στη λειτουργία της αναπνοής, η χορογράφος Ιωάννα Πάραλη και η εικαστικός Δανάη Στράτου, προσκαλούν το θεατή να βιώσει μια εικαστική-παραστατική πράξη ...
Συνέχεια...
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Μια μοντέρνα παράσταση, μια κωμωδία ερωτική τρυφερή και ευαίσθητη. Μια υπέροχη ρομαντική κωμωδία από τον Όσκαρ Γουάιλντ, μια τοιχογραφία εποχής με πολύ χιούμορ και ένα γοητευτικό θέμα.Ο Έρνεστ είναι γυμνός όπως ο μέσος άνθρωπος σήμερα μπρος στις ανθρώπινες αντιξοότητες. Ένα ερωτικό παιχνίδι διεκδίκησης, με αφορμή την αναζήτηση του ανθρώπου για ...
Συνέχεια...
Pina Bausch RIP
Μια μεγάλη απώλεια για τον σύγχρονο χορό είναι ο θάνατος της Pina Bausch. Η κορυφαία Γερμανίδα καινοτόμος χορογράφος και χορεύτρια έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών.Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Wuppertal Tanztheater ήταν διάσημη στα πέρατα του κόσμου. Μερικές από τις σπουδαιότερες χορογραφίες της είχαμε δει και θαυμάσει ...
Συνέχεια...
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Γιατί ναι ναι . ! ? . .
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Alvin Ailey X 7
‘Blanching’ – μία παράσταση με μουσική στο Nixon
Ιβάν ο Τρομερός στο Αντιθέατρο Μαρίας Ξενουδάκη
Το Παρτάλι – Τελευταίες Παραστάσεις στο Τριανόν
Live Manual | Οδηγίες Χρήσης
‘Bread’ – Μία performance σωματικού θεάτρου αυτό το
Going Youth Festival | 23-27 Σεπτεμβρίου 2009
Kireru @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
BLASTED| από το Θέατρο Δωματίου
“Ιππής” του Αριστοφάνη από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης στο
‘Το κορμί’ στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Νοέμβριος
Περιμένοντας το Γκοντό στο Θέατρο Τόπος Αλλού
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
Πενθεσίλεια
Ο Βιασμός Της Προσευχής
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Ρίττερ, Ντένε, Φος στο θέατρο Σφενδόνη
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By
Graveyard Cafe Band | In Extremis στο TAF
Φρίντα – Φρίντα
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Inhale έως τις 2 Νοεμβρίου
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Pina Bausch RIP