Σε μία κουβέντα της οποίας η θεματολογία κινήθηκε από το γερμανικό φιλμ Das Experiment μέχρι και την ταραγμένη περίοδο του Δεκεμβρίου τέσσερα από τα μέλή των Flowjob μου ξεδίπλωσαν σκέψεις και γνώμες που έδωσαν υλικό αρκετό (όπως είναι έκδηλο και από το παρακάτω..σεντόνι!) για πολλές συνεντεύξεις.

Αν μη τι άλλο είναι απολαυστικό να συνομιλείς με ταλαντούχους νέους μουσικούς πόσω μάλλον όταν αυτοί έχουν πράγματα να πούνε για την μουσική, και όχι μόνο.


Πως βρεθήκατε όλοι μεταξύ σας,πως ξεκινήσατε;

Kris1: Τυχαία, ήταν καθαρά θέμα συγκυριών! Απλά εκείνη την περίοδο ο Βαρίων έγραφε κατι μουσικές για το Anser, εγώ πήγαινα στον Τάκη και κάναμε τα δικά μας και μετα είπαμε να κάνουμε κάτι μαζί και μετα μαζεύτηκαν όσοι ήταν και έδεσε η μουστάρδα! Ήταν η ανάγκη να γίνει κάτι, όχι απλώς για να συμβεί…

Sada: Για να γίνει μουσική.

Ποιός σας βάφτισε;

Anser: Είχαμε ένα γκρουπ graffitti στη Σπάρτη που το λέγαμε AS (Αnal Sex) ήμουν με τον Τακη και ψάχναμε ονόματα… παρεμφερή και κάπως έτσι βγήκε το Flowjob! Στην αρχή ο Kris1 δεν ήθελε βέβαια…

Kris1: Εμένα στην αρχή μου ειχε φανεί γελοίο, με πήραν τηλέφωνο μεσημεριάτικα και νόμιζα οτι έκαναν πλάκα! Αλλά στην πορεία, πέτυχε το όνομα.

Ποιοί είναι οι αγαπημένοι σας καλλιτέχνες;

Kris1: Ο καθένας κινείται διαφορετικά δεν είναι μόνο το hip hop που ακούμε, οι επιρροές υπάρχουν από παντού είτε είναι jazz, είτε metal.

Anser: Εγω δεν είμαι φαν της μουσικης!!! Μπορεί να ακούσω και ένα έντεχνο ελληνικό κομμάτι…

Σας αρεσει ο Χατζηγιαννης;

Kris1: Καλή φωνή έχει αλλά δεν θα ασχοληθούμε με αυτό, παίζει αλλού μπάλα.

Anser: Αν ακούσεις ενα κομμάτι Χατζηγιάννη, σαν κάτι άγνωστο τελείως που θα στο δώσει κάποιος και θα σου πει άκου αυτο, δεν εχει κυκλοφορήσει πουθενά μπορεί και να σου άρεσε.

Flektos: Εμένα απο Έλληνες καλλιτέχνες μου αρέσει ο Μάλαμας, οι Paradise Lost από χιπ χοπ Dj Crush, οι Phycho Realm..

Sada: Κι εγώ μια από τα ίδια!

Kris1: Εγώ άκουγα και punk παλιότερα, από Bad Religion, Pennywise.

fj

Έχετε καλύψει αρκετά και διαφορετικά είδη με τις επιρροές σας. Στο hip hop πως καταλήξατε;

Flektos: Hip hop σκούγαμε από πιτσιρικάδες, και για πολλούς ήταν το βασικό είδος που ακούγαμε. Κακά τα ψέμματα είναι εύκολο είδος. Κάποιος μπορεί να πάρει ένα instrumental και να γράψει στίχους από πάνω.

Anser: Είναι εύκολο να το κάνεις, είναι δύσκολο να το κάνεις καλά.

Kris1: Και μέσα από το graffiti, το skate κλπ, ακούγαμε hip hop σκαλωμένα σε σημείο να έχουμε διαμάχες με αυτούς που ακούν metal. Στην πορεία που φέυγουν τα σκαλώματα καταλήγεις απλά στο να κάνεις μουσική.

Flektos : Ξεκινήσαμε και κάναμε bmx, graffiti και ακούγαμε από όλα τα είδη της μουσικής, μετά λόγω και επαρχίας δεν είχαμε ευκαιριά να αγοράσουμε και αυτό που θέλαμε, όταν ανεβαίναμε Αθήνα πηγαίναμε στα δισκοπωλεία και… μαζεύαμε. Στο τέλος καταλήξαμε ότι το Hip hop είναι αυτό που μας εκφράζει καλύτερα.

Αγοράζετε δίσκους;

Kris1: Έχουμε κόψει λίγο, έχουν πάει στα ύψη και αυτά…

Flektos: Εγώ καθόλου, έχω τουλάχιστον δύο χρόνια να αγοράσω δίσκο. Μόνο αν φέρω κάτι απ’έξω, που δεν μπορώ να βρω εδώ.

Sada: Αν είναι κάτι που δεν μπορούμε να το βρούμε ή είναι τόσο καλό ωστέ να το θέλουμε αυθεντικό τότε, εντάξει θα το πάρουμε, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι ειδικά για την Ελλάδα δεν βοηθάς τόσο πολύ ένα καλλιτέχνη αγοράζοντας το δίσκο του, πιο πολύ νομίζω βοηθάς αν πας στη συναυλία του που για μένα, η συναυλία είναι ο απόλυτος τρόπος για να νοιώσεις ένα καλλιτέχνη και εκεί βρίσκεται η πραγματική βοήθεια γιατί τα περισσότερα έσοδα πάνε σε αυτόν.

Kris1: … Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που δεν μπαίνουμε και σε εταιρία.

Flektos: Και στις συναυλίες ακόμη και αν έχει ακριβό εισιτήριο.. ντου. Ειδικά τα μεγάλα συγκροτήματα που έχουν βγάλει λεφτά που φτάνουν για να ζήσουν μέχρι και τα εγγόνια τους…

Ακούτε νέα πράγματα (όχι απαραίτητα από τον χώρο του hip hop);

FLektos: Τον τελευταίο καιρό κάτι που μου έκανε εντύπωση και είναι ευχάριστο για την Ελλάδα είναι η δουλείά των Cast-A-Blast, που οι παραγωγές τους είναι ισάξιες του εξωτερικού και φαίνεται ότι η συγκεκριμένη ομάδα έχει φοβερό μεράκι και ότι κάνουν το κάνουν για τη φάση τους.

fj

Έχετε κάνει support σε ξένα groups. Πώς ήταν αυτό σαν εμπειρία;

Sada: Η απομυθοποίηση είναι το πιο σημαντικό! Εγώ είμαι της άποψης καλύτερα να μην τους γνωρίζεις.

Kris1: Στην αρχή σαν προβολή καλό είναι να κάνεις support, στην πορεία είναι έυκολο για ένα συγκροτημα να παίξει με άλλον γιατί μόνο του υπάρχει ο φόβος να μην μαζεύει ούτε 20 άτομα.

Anser: Ο Promoe ήταν εξαίρεση, φοβερός. Αυτό κανονίστηκε από εμάς να παίξουμε. Άλλο να κάνεις μια συναυλία μόνος σου βέβαια αλλά εξαρτάται και από τα συγκροτήματα όμως αν ερχόταν ένα συγκρότημα που γουστάρω πολύ θα ήθελα να τους γνωρίσω.

Πως γεννήθηκε η ιδέα του solo album σου Anser;

Anser: Απλά! Είχα αρκετά κομμάτια εγώ. Δεν έγινε για κάποιο ιδιαίτερο λόγο και βγήκε και πολύ γρήγορα, όταν τελειώσαμε τον δεύτερο δίσκο Flowjob μετά από ένα χρόνο!

Sada: Είπε… έχω αυτά τα κομμάτια και του είπαμε βγάλτα.. όχι να τα βγάλουμε.

FLektos: Τι να κάνουμε, είχε γράψει τόσα κομμάτια από το να κάτσουμε να περιμένουμε τον επόμενο δίσκο είπαμε τα βγάζουμε και… πάμε γι άλλα!

Kris1: Και από την άλλη έχει ενδιαφέρον για τον ακροατή να ακούει έναν MC ξεχωριστά.

Anser: Και στο κάτω κάτω δεν είναι και ιδιαίτερα solo η δουλειά. Μόνος μου τα μισά κομμάτια είναι, σε πολλά συμμετέχουν και τα παιδιά.

FLektos: Απλά είναι κομμάτια που αρέσαν στον Anser με αυτήν την έννοια ήταν solo, η επιλογή ήταν δική του.

Kris1: Και ο Sada έβγαλε solo τώρα. Δεν έχει να κάνει με το hip hop είναι πιο instrumental.

Υπάρχει διαχωρισμός του hip hop στην Ελλάδα; Υπάρχει εμπορικό και μη εμπορικό hip hop;

Flektos: Πολλοί πιστεύουν ότι εμπορικό είναι αυτό που βγαίνει από μία εταιρία το οποίο για εμάς δεν ισχύει, είματε εκτός,δεν μας ενδιαφέρει να μπούμε σε μία εταιρία χωρίς να σημαίνει αυτό ότι οι FFC που τόσα χρόνια βγάζαν δίσκους μέσω εταιρείας είναι εμπορικοί. Το θέμα είναι ότι άλλο να βγάλεις ένα δίσκο έτσι όπως θέλεις εσύ, να απευθύνεσαι στο κοινό που θέλεις εσύ μέσω μια εταιρίας και όποιος θέλει να το αγοράσει και άλλο να βγάλεις ένα δίσκο μέσα από μια εταιρία μόνο και μόνο για να πουλήσεις. Αυτή είναι η διαφορά του εμπορικού από το μη εμπορικό.Πας για να πουλήσεις(στο εμπορικό).

Anser: Ή να κάνεις μουσική που θέλει ο κόσμος. Αν εγώ αύριο κάνω ένα δίσκο και τον ακούσει όλη η Ελλάδα, δεν σημαίνει αυτομάτως ότι είμαι εμπορικός, κάνοντας αυτό που θέλω εγώ,αν βγάλω ένα δίσκο και λέω … ‘Μωρό μου σ’αγαπώ’ για να με ακούσει όλη η Ελλάδα τότε είμαι εμπορικός.

Sada: Είναι το εμπόριο με την κακή του έννοια. Δηλαδή το να βγαίνουν λεφτά από τα CD δεν είναι κακό,αν τα αξίζουν.

FLektos: Αν τα αξίζουν βέβαια. Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που βγάζουν χρήματα από τη μουσική τους,δεν πάει να πει ότι όλοι είναι ξεπουλημένοι.

Kris1: Παίζουν και σε άλλα επίπεδα βέβαια. Άλλο το Hip hop στην Αμερική και στη Γαλλία, και άλλο στην Ελλάδα. Εκεί πέρα έχει πολύ υψηλές πωλήσεις. Οι Phycho Realm είναι σε εταιρεία, αλλά κέρδη έχουν. Στην Ελλάδα στις εταιρείες αν δεν κάνεις λαϊκό που ξέρουν ότι θα τους φέρει λεφτά, σου λενε αφού κάνεις Hip hop θα κανονίσουμε να παίζεις στα clubs… Και είναι αυταπάτη να νομίζεις ότι θα φτιαχτείς και θα βγάζεις λεφτά στην Ελλάδα με αυτόν τον τρόπο.

Sada: …είναι και μαλακία να νομίζεις ότι αν πας σε εταιρεία θα χαλάσεις.

Anser: Υπάρχουν συγκροτήματα που βγάζουν δουλειές στο internet επειδή δεν μπορούν να μπουν σε εταιρεία υπάρχουν συγκροτήματα που βγάζουν δουλειές στο internet που μπορούν να μπουν σε εταιρεία αλλά διαλέγουν να μην το κάνουν.

Kris1: Και σε αυτό το σημείο μπαίνει και το θέμα τι σου προσφέρει μια εταιρεία και τι μπορείς να κάνεις μόνος σου. Με εμάς, ήχο κάνουμε μόνοι μας, εξώφυλλα και όλο το artwork μόνοι μας, συναυλίες μας κάθονται και παίζουμε και δεν έχουμε κανένας πάνω από το κεφάλι μας.

Sada: Και είναι και τα άτομα. Την κάθε μουσική πρέπει να την αναλαμβάνουν άτομα που να έχουν γνώσεις. Στο Hip hop στην Ελλάδα δεν έχω γνωρίσει κάποιον που να πει ότι θα κάνει ένα label ακόμη και διαδικτυακό για να κάνει διανομή τα cd του αλλά κανείς δεν το σκέφτεται να πάει σε πέντε συγκροτήματα να το οργανώσει, να πουλάμε 5 ευρώ τα cd μας.

Kris1: Και είσαι αυτόνομος. Εμείς γουστάρουμε αν είναι να βγάλουμε 1000 cd να ξέρουμε ότι είναι σε χέρια ανθρώπων που τα ακούν. Έχουμε ακούσει και το άλλο «είστε μαλάκες γιατί δεν βάζετε μια τιμή στο cd σας». Αν κάνουμε ένα live και βάλουμε την είσοδο 10 euro, το κόστος του cd είναι 1,5 ευρώ. Αν εμείς παίρνουμε τα 5 είμαστε οκ, δεν μας ενδιαφέρει να βγάλουμε παραπάνω. Ουσιαστικά είναι σαν να του δώσαμε το cd στην είσοδο με 5 ευρώ χωρίς να το καταλάβει και να νιώσει ότι πλήρωσε παραπάνω για να το πάρει.

fj

Στην Ελλάδα υπάρχουν συγκροτήματα hip hop που όμως έχουν εισάγει στον ήχο τους άλλα είδη με αποτέλεσμα να γίνουν πιο εύπεπτα τα κομμάτια, και τυγχάνουν μεγάλης επιτυχίας. Ποιά είναι η γνώμη σας;

FLektos: Εμείς κάνουμε μουσική για ανθρώπους που ακούνε όχι μόνο hip hop, αλλά πιο εναλλακτική μουσική γενικότερα. Δεν μας ενδιαφέρουν άνθρωποι που ακούν σκυλάδικα τουλάχιστον όχι στο μουσικό κομμάτι.

Anser: Παίρνουν στον λαιμό τους όποιον κάνει hip hop γιατί αυτοί φαίνονται.

FLektos: Όταν ακούς στην Ελλάδα τη λέξη hip hop τι είναι το πρώτο που σκέφτεσαι; Ένα λάθος πρότυπο, από εκέι και πέρα τι να πούμε.

Anser: Όπως και μέσα στην κυβέρνηση μπορεί να υπάρχουν 3 άνθρωποι που να είναι τίμιοι ,σωστοί πολιτικοί. Δεν τους παίρνουν στο λαιμό τους οι υπόλοιποι που φαίνονται;

Kris1: Για εμάς το θέμα είναι τι μένει σε βάθος χρόνου,και αν θα λέμε στο μέλλον αν κάναμε αυτό που γουστάραμε κι όχι αν ξεφτιλιστήκαμε. Μην παραλληλίζουμε τύπους που παίζουν σε συγκεκριμένες καταστάσεις και live δεν τους έχουμε δει ποτέ.

FLektos: Ακόμη κι ο Ρέμος κάνει συναυλίες!

Anser: Τέτοιου είδους συγκροτήματα έχουν κάνει κακό.

Sada: Το θέμα είναι ότι πέρα από τη μουσική είναι η φιλοσοφία το ποζεριλίκι και η διαφήμιση και η καβάτζα. Το θέμα είναι τι προθέσεις έχουν και οι δύο (χορηγοί-καλλιτέχνες).

Anser: Αν αύριο σταματήσουν να βγαίνουν λεφτά, θα συνεχίσουν να κάνουν μουσική;

Kris1: Για εμένα το θέμα είναι αλλού. Δεν έχουν στίχο. Αν είχαν στίχο και γούσταρα, τότε θα έλεγα οκ, αλλά εδώ μιλάμε ότι γίνονται όλα για την κονόμα.

Sada: Για να περνάει καλά ο κόσμος στα clubs!

Kris1: Και μιλάμε για 30 χρονων ανθρώπους που τα λόγια τους είναι σαν 15χρονου και ούτε.

Και ο κόσμος γιατί… ψαρώνει;

FLektos: Γιατί του το πασάρουν όλη μέρα στην τηλεόραση του το πασάρουν οι δισκογραφικές.

Anser: Εδώ έχουμε μάθει κι εμείς τα κομμάτια!!

Kris1: Είναι και τα μουσικά κανάλια.

FLektos: Περνάν καλά.

Kris1: Ακούν την σάχλα και περνάν καλά.

Sada: Εδώ θέλουν το επιφανειακό και αυτό υπάρχει full, είναι πολύ ριζωμένο το λαικό και το εύκολο.

Anser: Αν αύριο γίνει της μόδας το metal, θα ακούνε όλα metal!!

Η στιχουργική σας θεματολογία είναι έντονα προσανατολισμένη στα πολιτικά. Πως προκύπτει αυτό και πως είδατε τα γεγονότα που συνέβησαν τον Δεκέμβρη στην Ελλάδα;

Kris1: Μας ενδιαφέρει αυτό, γιατί δεν μπορούμε να ζούμε σε ένα μικρόκοσμο.

FLektos: Τι να πούμε, πέθανε ένα παιδάκι γιατί ένας τραμπούκος πήγε να πουλήσει τσαμπουκά σε έναν 15χρονο, είχε ένα όπλο είχε την εξουσία ήξερε ότι δεν πρόκειται να του κάνουν τίποτα γιατί τόσα χρόνια όσοι πράττουν παρόμοια δεν έχουν πάθει τίποτα και είναι όλοι έξω. Και τι έγινε; Ένα παιδάκι είναι νεκρό, αυτός στη φυλακή γιατί η κατακραυγή ήταν τέτοια που δεν επέτρεπε να βγει ελεύθερος, γιατί αν γινόταν θα τον έβγαζαν κι αυτόν. Υπάρχει μια εξέγερση λόγω αυτού του γεγονότος σαν αφορμή για το όσα γίνονται στην Ελλάδα, γιατί ο κόσμος απλά δεν αντέχει άλλο.

Kris1: Όλα αυτά που έγιναν είναι απόρροια ενός διαλυμένου κράτους και μια διαλυμένης κοινωνίας. Όταν δεν υπάρχει κράτος, βάζεις την αστυνομία μπροστά, στην οποία μπαίνουν όλοι μέσα χωρίς αξιολόγηση, χωρίς την κατάλληλη εκπαίδευση και τους δίνεις ένα όπλο. Είναι σαν να μπαίνεις σε μια συμμορία και να σου δίνουν και ένα όπλο.

Sada: Αυτά είναι ψιλά γράμματα γιατί ο άλλος, αν είναι καυλωμένος, θα πυροβολήσει.

Anser: Aπό την στιγμή που ο άλλος έχει όπλο επάνω του, μπαίνει σε άλλη ψυχολογία τελείως.

fj

Μέσα από την μουσική σας θεωρείτε ότι μπορείτε να προκαλέσετε στον κόσμο μία κοινωνική συνηδητοποίηση όλων αυτών των πραγμάτων;

Kris1: Πιστεύω ότι ήδη γίνεται, αλλά κι εμείς δεν μπορούμε να δείχνουμε μόνο την μαυρίλα για αυτό και υπάρχουν και κομμάτια πιο ανάλαφρα.

FLektos: Ξερείς τι; Η μουσική δεν πρόκειται να αλλάξει τον κόσμο, κακά τα ψέμματα. Απλά βλέπεις πράγματα που γίνονται και τα επισημαίνεις σε κάποιον που ήδη έχει σκεφτεί και αισθάνεται ότι υπάρχει κι άλλος κόσμος που σκέφτεται όπως εκείνος. Απλά του δίνεις φωνή μέσα από τη δικιά σου σκέψη για κάποια γεγονότα. Η μουσική δεν έχει την δύναμη να αλλάξει τον κόσμο, έχει την δύναμη όμως να κάνει τους ανθρώπους να επικοινωνήσουν,να έρθουν κοντά.

Τι σχέση έχετε με το κοινό σας; Τι feedback παίρνετε;

Όλοι: Μια χαρά!!

Kris1: Δεν μας ενδιαφέρει απλά να έρθει κάποιος να ακούει και να κάθεται έτσι και μέχρι τώρα το κοινό ανταποκρίνεται full, τώρα ας πούμε παίξαμε στην Πάτρα, εγώ ένοιωσα σαν να έπαιζα πρώτη φορά!

FLektos: Από κάτω βλέπουμε φίλους μας που απλώς βγήκαμε για διασκέδαση μαζί!

Anser: Χωρίς κόμπλεξ, όταν γίνεσαι ένα με το κοινό και τον ακροατή σου τότε παίρνεις και το ανάλογο feedback.

FLektos: Όπως και εμείς όταν παίζουν συγκροτήματα που γουστάρουμε τα σπάμε από κάτω.

Τι ονειρεύεστε για το μέλλον;

Anser: Να μείνουν έτσι όπως είναι τα πράγματα.

Sada: Να περνάμε καλά με αυτό που κάνουμε.

Kris1: Αν βάλεις ένα στόχο και δεν τον πετύχεις γιατί να τον βάλεις εξ αρχής; Καλύτερα να δέχεσαι ότι σου έρχεται, τόσο πιο χαρούμενος θα έισαι

FLektos: Στόχος είναι να βγάλουμε τον επόμενο δίσκο, να διοργανώσουμε την επόμενη συναυλία να περάσουμε καλά.

Anser: Και να μην στερέψουμε.
αι να μην διαλυθούμε.

Links
(Download all FlowJob albums + AnserIthinwn Nous)
www.myspace.com/flowjobteam
(Download new album AnserIthinwn Nous)
www.myspace.com/anser111
(Download new album SADACOREHUMAN COMUSIKA)
www.myspace.com/sadacoremusik
www.myspace.com/barionbeats
www.myspace.com/kris1flowjob
www.myspace.com/directorscuts
www.myspace.com/skinnyway
www.myspace.com/unoshit88

Διάβασε επίσης...
Έρχεται το 4ο B-Fest
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά λαμβάνει χώρα το B-Fest, φεστιβάλ που διοργανώνει από το 2009 το αντιεξουσιαστικό περιοδικό Βαβυλωνία όπου συναντιούνται η μουσική από έλληνες και ξένους δημιουργούς με θεατρικά δρώμενα, κινηματογραφικές προβολές, ομιλίες, εκθέσεις, κλπ. Το όλο εγχείρημα έχει σαφώς ξεκάθαρο πολιτικό στίγμα αφού, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, "προτάσσει την αυτοδιαχείρiση ...
Συνέχεια...
Νέο album από τους Fall
O δαιμόνιος κύριος που ακούει στο όνομα Mark E. Smith, αφού υπέγραψε στην δισκογραφική εταιρία Domino, επιστρέφει δυναμικά στα μουσικά δρώμενα.Το νέο άλμπουμ των Fall θα έχει τον τίτλο 'Your Future Our Clutter' και πρόκειται να κυκλοφορήσει στις 26 Απριλίου.Αναλυτικά η tracklist του δίσκου είναι η εξής:01 O.F.Y.C. Showcase 02 ...
Συνέχεια...
Τα opening acts των συναυλιών του Sivert Høyem στο Gagarin 205
Η προσελήνωση του Sivert Høyem στο Gagarin 205 στις 19 και 20 Δεκεμβρίου πλησιάζει και η διοργανώτρια εταιρία M² Music Entertainment ανακοίνωσε τα 2 opening acts των δύο βραδιών, τον Νορβηγό τραγουδοποιό και συνεργάτη Ηøyem, Christer Knutsen, καθώς και τους "δικούς μας" Illegal Operation.O Christer Knutsen είναι εδώ και χρόνια ...
Συνέχεια...
Οι Triffids στο Ρόδον
  The Triffids - Wide Open SpaceΖωντανή ηχογράφηση στο Ρόδον στις 7/11/1987Ήταν 6 & 7 Νοεμβρίου 1987 και γινόταν επιτέλους πραγματικότητα αυτό που περιμέναμε χρόνια ολόκληρα εμείς της 'ξένης' μουσικής.Άνοιγε το Ρόδον και μάλιστα με τρόπο εντυπωσιακό, αφού το πρώτο του διήμερο (να το ξεκαθαρίσουμε για εμάς το κοινό, αφού ...
Συνέχεια...
To τελικό line up του EJEKT Festival
Κάτι παραπάνω από ένα μήνα πριν το φετινό EJEKT festival, και η διοργανώτρια εταιρία Detox οριστηκοποίησε και το line up με την προσθήκη δύο συγκροτημάτων. Εκτός λοιπόν των Kasabian, James, Miles Kane και Band of Skulls το line up συμπληρώνεται από τους βέλγους Customs και από μία πολύ νέα ελληνική μπάντα,  τους ...
Συνέχεια...
Φήμες ήθελαν τον τραγουδιστή των Fugazi νεκρό, αλλά ευτυχώς ο ίδιος τις διαψεύδει!
Ο τραγουδιστής των Fugazi, Ian MacKaye ζει, παρόλες τις φήμες που κυκλοφόρησαν μέσω Myspace χθες, αλλά και στη Wikipedia στη συνέχεια. Εδώ μπορείτε να δείτε μία από τις εγγραφές που έγιναν χθες, αλλά αφαιρέθηκαν στη συνέχεια, ενώ η Online εγκυκλοπαίδεια έχει κλειδώσει τη σελίδα για τον MacKaye, για να μην ...
Συνέχεια...
Genesis
Ο Hiroshi Watanabe πρέπει να είναι ο πιο δημοφιλής στην Ελλάδα ηλεκτρονικός παραγωγός από την Ιαπωνία. Η επιτυχία ξεκίνησε από το tribute album που κυκλοφόρησε η Klik Records το 2004 στον Ιάπωνα, συμπεριλαμβάνοντας κομμάτια από προηγούμενες δουλειές του, από διάφορα ονόματα που χρησιμοποιεί για side projects (κι είναι αρκετά αυτά: ...
Συνέχεια...
Το νέο album των Wolfmother
Οι Wolfmother, μετά την αποχώρηση των 2 εκ των 3 μελών συνεχίζουν να υφίστανται με τον Αndrew Stockdale, που είναι ο frontman καθώς και ένα απο τα ιδρυτικά μέλη του συγκροτήματος, να έχει στρατολογήσει τρεις νέους μουσικούς στη θέση των παλιών.Ο Stockdale ανακοίνωσε πρόσφατα μάλιστα τις λεπτομέρειες της καινούργιας τους ...
Συνέχεια...
Οι Keep Shelly In Athens περιοδεύουν σε ΗΠΑ και Καναδά τον Νοέμβριο!
Στις αρχές του μήνα γράφαμε για την εμφάνιση των Keep Shelly In Athens στο σπουδαίο Fun Fun Fun Fest στο Austin του Texas, και αναμέναμε ότι θα ανακοινώσουν και άλλες εμφανίσεις στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Σήμερα ήρθε η ώρα να μάθουμε και τις υπόλοιπες ημερομηνίες του Αθηναϊκού ντουέτου στις Ηνωμένες Πολιτείες ...
Συνέχεια...
Και η Sony BMG στο παιχνίδι των DRM-free downloads
Η Sony BMG είναι η τελευταία από τις τέσσερις μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες που μπαίνουν στο παιχνίδι των downloads χωρίς συστήματα Digital Rights Management (DRM).Τα άλμπουμ χωρίς DRM θα είναι διαθέσιμα αγοράζοντας ειδικές δωροκάρτες από μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, για το Platinum MusicPass της Sony. Προς το παρόν, τουλάχιστον, μόνο ολόκληρα άλμπουμ ...
Συνέχεια...
ION
Με αφορμή τα έκτα γενέθλια της κορυφαίας και πιο δραστήριας ελληνικής δισκογραφικής εταιρείας, της Klik Records και της τελευταίας κυκλοφορίας της που ακούει στο όνομα You & Me, το mixtape συνάντησε την πιο αινιγματική φιγούρα του label και παράλληλα έναν από τους αφανείς ήρωες της εγχώριας ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής.Ο Γιάννης ...
Συνέχεια...
Download This: The Weeknd – Echoes Of Silence
Μετά από αρκετή αναμονή που έκανε τους fans να φτάνουν σε όρια παροξυσμού έγινε διαθέσιμο το τρίτο και τελευταίο μέρος της τριλογίας  των mixtapes/free albums του The Weeknd με τίτλο Echoes Of Silence. Όπως συνέβη και με το Thursdays, το επίσημο site ήταν εκτός για ώρες, worldwide trending tropic επίσης ...
Συνέχεια...
Ο V.I.V.E.K. στο Bios
Μέσα από το label Deep Medi Musik του Mala (Digital Mystikz) ο βρετανός παραγωγός V.I.V.E.K. κυκλοφορεί εδώ και καιρό πολύ ενδιαφέροντα singles "κλασικού τύπου" dubstep με άξονα τα 140bpm και με πιο πρόσφατο τo διπλό δωδεκάϊντσο Eyes Down. Αυτό το Σαββατο, 12 Νοεμβρίου, θα έχουμε την ευκαιρία να τον δούμε "ζωντανά" ...
Συνέχεια...
Download This: Polyvinyl Records 15-Year Anniversary Sampler
Δεκαπέντε χρόνια λειτουργίας κλείνει εφέτος η αμερικάνικη ανεξάρτητη δισκογραφική Polyvinyl Records. Η Polyvinyl Records ξεκίνησε το 1994 από δύο λυκειόπαιδα στην Champaign-Urbana του Illinois ως ...περιοδικό με τίτλο Polyvinyl Press αλλά σταδιακά μετασχηματιστηκε σε δισκογραφική η οποία παραμένει ακόμα και στις δύσκολες για τον χώρο μέρες μας ιδιαίτερα ενεργή. Από το ρόστερ της ...
Συνέχεια...
Ο oOoOO ξανά στην Αθήνα
Ο αμερικάνος παραγωγός oOoOO (προφέρεται απλά "όου", κανονονικό όνομα Christopher Dexter Greenspan) έρχεται για τρίτη φορά από τα μέρη μας  μετά από ένα (επιεικώς) επικό dj set πριν μερικά χρόνια στο Bios και ένα σχετικά σύντομο αλλά πολύ ενδιαφέρον live set πειραγμένης ηλεκτρονικής μουσικής πέρυσι στον ίδιο χώρο. Ο oOoOO κυκλοφόρησε ...
Συνέχεια...
O Jello Biafra & οι The Guantanamo School of Medicine στο Gagarin 205
Μία από τις σπουδαιότερες και εμβληματικότερες μορφές του αμερικάνικου punk, ο Jello Biafra θα βρεθεί στην Αθήνα για μία συναυλία στο Gagarin 205 την Τετάρτη 23 Ιουνίου.Στην επίσκεψή του στα μέρη μας βέβαια δεν θα είναι μόνος του, αφού θα έχει εκλεκτή παρέα τους Guantanamo School of Medicine με τους ...
Συνέχεια...
Yes, I’m a Witch
Αυτή τη μάγισσα είτε τη λατρεύεις είτε τη μισείς. Δεν υπάρχει μέση λύση. Η ίδια το ξέρει πολύ καλά και είναι πανέξυπνη τόσο στην καρίερα της όσο και στην ιδιωτική της ζωή. Το καλλιτεχνικό της παρελθόν αμφισβητείται από ορισμένους ως επιτηδευμένο και βασισμένο πάνω σε μία σχέση που οι αμφισβητίες ...
Συνέχεια...
Το τρίο του Keith Jarrett γιορτάζει 25 χρόνια με μία επανακυκλοφορία
Το τρίο του σημαντικού jazz πιανίστα Keith Jarrett κλείνει φέτος 25 χρόνια δημιουργικής πορείας και το γιορτάζει με μία επανακυκλοφορία δύο κλασικών ζωντανών μαγνητοσκοπήσεων σε DVD στα τέλη Αυγούστου.Τα "Standards I" και "Standards II" είχαν κυκλοφορήσει ως ξεχωριστά vhs και dvd, ενώ τώρα θα κυκλοφορήσουν σε μία διπλή DVD συσκευασία.Και ...
Συνέχεια...
Are You Listening?
Η τραγουδίστρια με την χαρακτηριστική για τις «ακροβασίες» της φωνή (που πολλοί λάτρεψαν αλλά και αρκετοί μίσησαν) των ουσιαστικά διαλυμένων από το 2003 The Cranberries επιστρέφει μετά από αρκετό καιρό στο προσκήνιο (εξαιρώντας κάτι συνεργασίες με Zucchero, A. Badalamenti και Jam & Spoon) με το πρώτο της solo άλμπουμ υπό ...
Συνέχεια...
The Juan Atkins Experience στην Αθήνα
Μετά από τρία επιτυχημένα Counter Culture Events με τους James Pants, Mulatu Astatke και Beppe Loda, το δισκοπωλείο Θρι Σιξτι ξεκινάει τη νέα μουσική σαιζόν, παρουσιάζοντας στο Αθηναικό κοινό τον Juan Atkins , τον μεγάλο καλλιτέχνη από το Detroit που επάξια έχει χαρακτηριστεί από τη μουσική βιομηχανία ως "Godfather of ...
Συνέχεια...
Οι The Dive και οι Mongrelettes σε tag team στο K44
  Ζόρικη όσο πρέπει η ερχόμενη Κυριακή στο K44 για να ξεσπάσουμε λίγο μετά τα όσα έχουν συμβεί αυτές τις ημέρες και να ξεκινήσουμε την επόμενη εβδομάδα ανανεωμένοι. Οι The Dive - των οποίων το ομώνυμο ντεμπούτο album "λιώνουμε" στις ακροάσεις τις τελευταίες εβδομάδες - ενώνουν τις δυνάμεις τους με τις - ...
Συνέχεια...
Lanterna + Vee Valence @ Block 33
H εικοστή δεύτερη ημέρα του Μάρτη. Από τις ελάχιστες φορές που παρευρίσκομαι σε συναυλία στο ξεκίνημα της βδομάδας. Το gloomy Sunday δίνει πάσα σε Lanterna Monday night fever.Ραντεβού με φίλους, στα δυτικά προάστια της Θεσσαλονίκης στο Block 33.Το νεογέννητο κέντρο των τεχνών, μουσικής, επικοινωνίας και πολιτισμού όπως το ζούμε τον ...
Συνέχεια...
Retrofuture @ Κτίριο Εθνικής Ασφαλιστικής (Intercontinental)
Η αλήθεια είναι ότι κατεβαίνοντας τη Συγγρού το Σάββατο το βράδυ, είχα την καλύτερη δυνατή προδιάθεση για το πολύ διαφημισμένο Retrofuture Festival, που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στο Κτίριο Εθνικής Ασφαλιστικής. Σίγουρα το line up αποτελούσε εγγύηση από μουσικής πλευράς, αυτό που με γοήτευε ακόμα περισσότερο όμως, ήταν η κεντρική και ...
Συνέχεια...
Δείτε ένα mini ακουστικό show από τους Doves
...και επειδή σήμερα έχουμε βγάλει τα μάτια μας μπροστά στα μουσικά online κανάλια, σειρά τώρα έχει και για εσάς η παρακολούθηση του βρετανικού τρίου των Doves να παίζει ζωντανά και για χάρη του FlyTV In The Courtyard.Το νέο τους άλμπουμ,"Kingdom Of Rust", ομολογώ ότι δεν μου άφησε και τη καλύτερη ...
Συνέχεια...
The Rebirth Of Detroit
Έχουν περάσει εξι χρόνια από τον θάνατο του θρυλικού πλέον hip-hop παραγωγού J Dilla (aka James Dewitt Yancey 1974-2006) αλλά ο μεγάλος όγκος υλικού που άφησε πίσω συνεχίζει να βρίσκει δρόμο στα στερεοφωνικά μας ή τα PC μας μέσω μεταθανάτιων κυκλοφορίων και να καλύπτει ως ένα βαθμό το κενό. Στις ...
Συνέχεια...
Ο Hans Zimmer λέει όχι στα Όσκαρ
Το νέο πως ο συνθέτης των Όσκαρ, Hans Zimmer, δεν επιθυμεί να διαγωνιστεί φέτος για ένα ακόμα βραβείο (έχει προταθεί για εννέα και έχει κερδίσει το ένα) πρέπει να έκανε πολλούς συναδέλφους του να ξεφυσήξουν με ανακούφιση. Ο γνωστός για τα υποβλητικά κομμάτια του -όπως η μουσική του Inception- συνθέτης δήλωσε ...
Συνέχεια...
Chinawoman + Katrin The Thrill @ Six D.O.G.S.
Ενθουσιασμός - σε βαθμό υστερίας - με την ανακοίνωση των συναυλιών της σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, δύο γρήγορα sold out στο Six D.O.G.S., κόσμος απεγνωσμένος να βρει ένα εισιτήριο… Μα ποια επιτέλους είναι αυτή η Chinawoman; Η Καναδή, Ρωσικής καταγωγής, κάτοικος Βερολίνου πια Michelle Gurevich εμφανίστηκε συνοδευόμενη από ένα λιτό πολυεθνικό ...
Συνέχεια...
Listen Up: Jessie Ware – ‘Love Thy Will Be Done’ (Martika cover)
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο η βρετανίδα τραγουδίστρια Jessie Ware βρίσκει τον τρόπο να είναι διαρκώς στην επικαιρότητα και καλά κάνει αφού όπως ξέρετε την αγαπάμε σε αυτό εδώ το site. Αυτήν την φορά το καταφέρνει διασκευάζοντας το 'Love Thy Will Be Done'  (Martika's Kitchen, 1991) της Martika: I ...
Συνέχεια...
DIESEL U-MUSIC 2008 – Πώς θα μοιάζει η μουσική βιομηχανία στο μέλλον;
Στις μέρες μας μπορείς να δημιουργήσεις ποιοτική μουσική μέχρι και στο δωμάτιο σου, έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις το internet σαν προωθητικό μέσο για να κάνεις γνωστή τη μουσική σου σε όλο τον κόσμο δωρεάν. Τα κοινωνικά site σου επιτρέπουν να παρουσιάζεις τον εαυτό σου και τη μουσική σου σε ...
Συνέχεια...
Stream This: Cloud Nothings – Here and Nowhere Else (full album)
Μετά από δύο singles-δυναμίτες που μας έχουν ανοίξει για τα καλά την όρεξη -'I'm Not Part Of Me' & 'Psychic Trauma'-, ήρθε επιτέλους η ώρα να ακούσουμε ολόκληρο το νέο άλμπουμ των Cloud Nothings (βλ. link παρακάτω) σε stream μία εβδομάδα πριν την επίσημη κυκλοφορία του (31/3, Carpark Recorks/Wichita Recordings). Το ...
Συνέχεια...
Έρχεται το 4ο B-Fest
Νέο album από τους Fall
Τα opening acts των συναυλιών του Sivert Høyem
Οι Triffids στο Ρόδον
To τελικό line up του EJEKT Festival
Φήμες ήθελαν τον τραγουδιστή των Fugazi νεκρό, αλλά
Genesis
Το νέο album των Wolfmother
Οι Keep Shelly In Athens περιοδεύουν σε ΗΠΑ
Και η Sony BMG στο παιχνίδι των DRM-free
ION
Download This: The Weeknd – Echoes Of Silence
Ο V.I.V.E.K. στο Bios
Download This: Polyvinyl Records 15-Year Anniversary Sampler
Ο oOoOO ξανά στην Αθήνα
O Jello Biafra & οι The Guantanamo School
Yes, I’m a Witch
Το τρίο του Keith Jarrett γιορτάζει 25 χρόνια
Are You Listening?
The Juan Atkins Experience στην Αθήνα
Οι The Dive και οι Mongrelettes σε tag
Lanterna + Vee Valence @ Block 33
Retrofuture @ Κτίριο Εθνικής Ασφαλιστικής (Intercontinental)
Δείτε ένα mini ακουστικό show από τους Doves
The Rebirth Of Detroit
Ο Hans Zimmer λέει όχι στα Όσκαρ
Chinawoman + Katrin The Thrill @ Six D.O.G.S.
Listen Up: Jessie Ware – ‘Love Thy Will
DIESEL U-MUSIC 2008 – Πώς θα μοιάζει η
Stream This: Cloud Nothings – Here and Nowhere