Το Φεστιβάλ Αθηνών δεν αποτελεί πλέον καινούργιο φαινόμενο. Δε δίνει εξετάσεις, ούτε προκαλεί έκπληξη στον υποψιασμένο (πια) Αθηναίο φιλόμουσο. Είναι ολόδικό μας και εντελώς αληθινό και μπορούμε να υπερηφανευόμαστε ότι τα καλοκαίρια στην Αθήνα δεν είναι όσο βαρετά θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς.

Ο Γιώργος Λούκος πέτυχε επιτέλους το ακατόρθωτο: Να ανανεώσει ένα θεσμό κοντά μισού αιώνα και να τον φέρει στην πρώτη γραμμή της φεστιβαλικής ευρώπης. Με παραστάσεις και θεάματα της τρέχουσας καλλιτεχνικής δραστηριότητας, περιορίζοντας τη διάρκεια και εστιάζοντας στην ουσία του περιεχομένου, μας φέρνει σε επαφή με ότι πιο καυτό συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο βάζοντας μας για τα καλά στο παιχνίδι της σύγχρονης δημιουργίας.

Το θαμπωμένο κοινό της πρώτης χρονιάς της προεδρίας του, εκείνο που δειλά δειλά εξερευνούσε πριν κάποια χρόνια τους νέους χώρους του φεστιβάλ και γνώριζε για πρώτη φορά από κοντά καλλιτέχνες όπως η Ariane Mnouchkine ή ο Bob Wilson κι ο Arpad Schilling, έχει ωριμάσει σε ένα υποψιασμένο κοινό με υψηλές απαιτήσεις και όρεξη για νέες εμπειρίες σε μια Αθήνα που για 2 μήνες (ο χρονικός περιορισμός του παλιού φεστιβάλ μαμούθ το σήμα κατατεθέν της εποχής Λούκου) ουσιαστικά βράζει από ενδιαφέρουσες παραστάσεις Θεάτρου, Μουσικής, Χορού και Εικαστικών.

Ο γνωστός πια βιομηχανικός χώρος της Πειραιώς 260 (που φέτος λειτούργησε και το χειμώνα, αλλά και παραχωρήθηκε επιτέλους επισήμως στο φεστιβάλ), το διαχρονικό Ηρώδειο, το Σχολείον (της Ειρήνης Παππά), αλλά και το Μέγαρο Μουσικής, το Μουσείο Μπενάκη, η Τεχνόπολις, ο Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός, ο Ελληνικός Κόσμος και το Bios της Πειραιώς, ανοίγουν τις πόρτες τους σε ένα πλήθος παραστάσεων που καλύπτουν μια ευρεία γκάμα γούστων και προτιμήσεων, ηλικιών και κουλτούρας.

Από ομάδες και σκηνοθέτες της διεθνούς σκηνής, όπως οι Ιταλοί Socìetas Raffaello, ή το βερολινέζικο Deutsches Theater, μέχρι εγχώριους δημιουργούς σε πρωτότυπα ανεβάσματα (ξεχωρίζει το επετειακό αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο που αποτελεί και την έναρξη του) το Ελληνικό Φεστιβάλ υπόσχεται να μην αφήσει κανέναν παραπονεμένο. Και παρόλο που λείπει από το (αθηναικό τουλάχιστον) πρόγραμμά του εκείνη η παράσταση που θα έβαζε φωτιά στα εισιτήρια και θα γινόταν θέμα συζήτησης, με μια ψύχραιμη ματιά μπορούμε να μιλάμε για ένα άρτιο, σφαιρικό πρόγραμμα με ψύχραιμο σχεδιασμό και ίσες αποστάσεις ανάμεσα στο κλασικό και την πρωτοπορία.

Εκεί βέβαια που παίζεται το παιχνίδι του ενδιαφέροντος φέτος και είναι στραμμένα τα βλέμματα του κοινού, είναι στην Αρχαία Επίδαυρο, όπου για πρώτη φορά συγκεντρώνονται μέσα σε ένα τόσο μαζεμένο πρόγραμμα, τόσες πολλές σημαντικές παραστάσεις με πρωταγωνιστές και σκηνοθέτες διεθνούς κύρους και ακτινοβολίας.

Στις εφτά μόλις παραστάσεις αρκεί να παραθέσει κανείς ονόματα όπως η Helen Mirren κι ο Nicholas Hytner με τη Φαίδρα του Ρακίνα από το Εθνικό της Αγγλίας, η θρυλική Jean Moreau στην αλα Amos Gitai ιστορία του Ιουδαικού πολέμου, ο Sam Mendes με Ethan Hawke στο σεξπιρικό Χειμωνιάτικο Παραμύθι, αλλά και Gotscheff σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και αναμενόμενη ανάγνωση των Περσών από το Εθνικό μας Θέατρο. Κι όλα αυτά πλάι στις σταθερές εγχώριες αξίες των Θωμά Μοσχόπουλου, Σωτήρη Χατζάκη και οργανισμών όπως το ΘΟΚ (με την αποχώρηση του Νίκου Μαστοράκη από το τιμόνι των Νεφελών) και το ΚΘΒΕ.

Κι αν νομίζετε ότι έχετε χρόνο να οργανωθείτε για όλα αυτά, σας ενημερώνουμε ότι το Φεστιβάλ ξεκινάει μόλις… την πρώτη Ιουνίου, ενώ οι προπώληση των εισιτηρίων για αρκετές παραστάσεις του έχει ήδη ξεκινήσει. Περάστε λοιπόν μια βόλτα από το ενημερωμένο και εύχρηστο site του (http://www.greekfestival.gr) πάρτε μια ιδέα για τις εκδηλώσεις από τις λεπτομερείς περιγραφές και εγκαινιάστε ακόμα μια φορά το καλοκαίρι σας. Γιατί το καλοκαίρι στην Αθήνα, ξεκινά μόνο όταν το ελληνικό Φεστιβάλ σηκώσει αυλαία.

Δηλαδή… μόλις τώρα!
www.greekfestival.gr

φεστιβάλ επιδαύρου 2009Τις αφίσες του Ελληνικού Φεστιβάλ έχουν φιλοτεχνήσει η Χρύσα Λαμπρακοπούλου και η Έφη Χαλικοπούλου από το εργαστήριο γραφικών τεχνών της ΑΣΚΤ.

Διάβασε επίσης...
Τελευταίος μήνας παραστάσεων για το UrbanDig 4: Βιζυηνός [Μοσκώβ Σελήμ] – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ανασκαφή φαντασμάτων πολιτισμού στη σύγχρονη πόληΗ ομάδα «όχι παίζουμε» ταξιδεύει στους χώρους της πόλης όπου ζει και φέρνει στο (θεατρικό) φως τα φαντάσματα τους, σημαντικές προσωπικότητες της πρόσφατης πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με τους χώρους αυτούς.Τελευταία παράσταση του UrbanDig 4: Βιζυηνός [Μοσκώβ Σελήμ] την 1η Φεβρουαρίου 2010Ο Μοσκώβ Σελήμ, αποκομμένος ...
Συνέχεια...
Αγαπητή Ελενα
24 - 30 Απριλίου Η «Αγαπητή Ελένα» της Λιουντμίλα Ραζουμόβσκαγια σε σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη, κεντρική παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου για φέτος το χειμώνα.Οι τέσσερεις μαθητές της Αγαπητής Ελένας Σερκέγιεβνας, έχοντας αποτύχει στις απολυτήριες εξετάσεις, εισβάλουν στο σπίτι της καθηγήτριάς τους, όχι για να διεκδικήσουν, αλλά για να αρπάξουν μια δεύτερη ...
Συνέχεια...
Το Θείο Τραγί του Γιάννη Σκαρίμπα
Ούτε θέατρο, ούτε συναυλία, ούτε μονόλογος, ούτε performance απλώς. Μια μείξη αυτών και κάτι ακόμα παραπάνω είναι η μεταφορά του λόγου του Σκαρίμπα στη σκηνή. Το πρώτο διήγημα του Γιάννη Σκαρίμπα Το Θείο Τραγί (εκδόθηκε το 1933) η θεατρική εταιρεία Χορίαμβος αποφάσισε πως μπορεί να το κάνει και θέατρο και μουσική. Ταυτόχρονα. Η ...
Συνέχεια...
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου και η εταιρεία Culture Factory, παρουσιάζουν φέτος το καλοκαίρι την τραγωδία του Σοφοκλή «Οιδίπους Τύραννος», σε σκηνοθεσία Σπύρου Ευαγγελάτου.Πρόκειται για μια μεγάλη παραγωγή με πρωταγωνιστές τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη (Οιδίπους) και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη (Ιοκάστη), ενώ θα πλαισιώνονται από ένα θίασο 14 ακόμη καταξιωμένων ηθοποιών.Η μετάφραση ...
Συνέχεια...
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
Από 10 Οκτώβριου 2007, η Θεατρική Αστική Εταιρία ΠΡΑΞΗ «Μπέττυ Αρβανίτη», επαναλαμβάνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στη Β' Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας, το έργο του Ρόμουαλντ Κάρμακαρ «Η τέχνη του κ. Χάαρμαν».Το έργο αφορά έναν γνωστό κατά συρροή δολοφόνο που έδρασε στο Ανόβερο το 1924 και συγκλόνισε ολόκληρη τη ...
Συνέχεια...
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Μια μοντέρνα παράσταση, μια κωμωδία ερωτική τρυφερή και ευαίσθητη. Μια υπέροχη ρομαντική κωμωδία από τον Όσκαρ Γουάιλντ, μια τοιχογραφία εποχής με πολύ χιούμορ και ένα γοητευτικό θέμα.Ο Έρνεστ είναι γυμνός όπως ο μέσος άνθρωπος σήμερα μπρος στις ανθρώπινες αντιξοότητες. Ένα ερωτικό παιχνίδι διεκδίκησης, με αφορμή την αναζήτηση του ανθρώπου για ...
Συνέχεια...
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ Αθηνών
«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί». Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι. Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της ...
Συνέχεια...
Τhe Μan Who στο Θέατρο Πορεία για 8 παραστάσεις
Αν δεν είστε ένας από τους 8.000 θεατές που ήδη παρακολούθησαν το έργο των Peter Brook και Marie-Hélène Estienne τις δύο προηγούμενες σεζόν, μην ανησυχείτε καθόλου. Έχετε και φέτος την ευκαιρία, για 8 Δευτέρες να κατηφορίσετε μέχρι το θέατρο Πορεία όπου επαναλαμβάνεται για 3η χρονιά.Η ιστορία του ανθρώπου που μπέρδεψε ...
Συνέχεια...
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
Ορέστης και Ηλέκτρα. Τα δυο αδέλφια μεγάλωσαν σε ένα σπίτι όπου ο παππούς μαγείρεψε και τάισε τους θείους τους στον αδελφό του και μετά αυτός παντρεύτηκε την κόρη του για να κάνει τον θείο τους ώστε αυτός με τη σειρά του να πάρει εκδίκηση σφάζοντας τον παππού... ...και παρακινώντας την μάνα ...
Συνέχεια...
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου” στον χώρο Προσωρινός
Η Ομάδα Χρώμα θα παρουσιάσει στον χώρο «Προσωρινός» μια Θεατρική Μουσική τριλογία. Η τριλογία αρχίζει με την παράσταση «θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ. Μπέλλου». Πρόκειται για μια Θεατρική Μουσική παράσταση που ο θεατρικός λόγος, τα τραγούδια, η μουσική ξεδιπλώνουν την ψυχική διαδρομή δύο σπουδαίων καλλιτεχνών δημιουργώντας μια ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε
Από 7 Ιουλίου έως 10 Αυγούστου Τον απόλυτα εστέτ λόγο του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου, ιδρυτή της Νέας Σκηνής και σπουδαίου σκηνοθέτη των αρχών του προηγούμενου αιώνα μεταμορφώνει σε σύγχρονο κείμενο από τον ¶κη Δήμου (που γνωρίσαμε πρώτη φορά το 1995 με τον εξαιρετικό θεατρικό μονόλογο «...και Ιουλιέτα» και παρακολουθήσαμε όλα αυτά ...
Συνέχεια...
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
  Με αφορμή τα δέκα χρόνια από την πρώτη έκδοση του βιβλίου στα ελληνικά (τέλος 2001), καθώς και την επέτειο των 150 χρόνων από τη γέννηση της Λου Σαλομέ, της γυναίκας που παίζει ρόλο-κλειδί στο έργο, το σπουδαίο βιβλίο του Γιάλομ μεταφέρεται στη σκηνή σε θεατρική διασκευή της θεατρολόγου και μεταφράστριας ...
Συνέχεια...
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Από τις 7 ΙανουαρίουΗ Χ βρίσκεται στην Υπηρεσία Καταγραφής Φόνων, για να δηλώσει τον 20ό της φόνο.Τον τελευταίο της.Μπλεγμένη σε μια παρεξήγηση θα αναγκαστεί να διαλέξει μεταξύ της ζωής και της υστεροφημίας.Ανάμεσα σε φακέλους και γκισέ μιας τυπικής δημόσιας υπηρεσίας εκτυλίσσεται αυτή η σκοτεινή κωμωδία που μιλάει για την αξία ...
Συνέχεια...
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Καλοκαίρι χωρίς Επίδαυρο δε νοείται. Είτε ως μια καλή ευκαιρία για μικρές αποδράσεις (με μια αφορμή κουλτούρας), είτε με μια συνειδητή μεταφυσική θεατρική εμπειρία ως αυτοσκοπό, εδω και χρόνια τα Παρασκευοσάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου μας είναι κλεισμένα.Φορτώνουμε θεατρόφιλους της παρέας στα αυτοκίνητα, αγγαρεύουμε άσχετους (με επιχείρημα σχεδόν πάντα ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
Ευρέ Εργά
Σε δουλειά να βρισκόμαστε και δουλειά να βρίσκουμε. Τι μπορεί να φέρει δυο άγνωστες μεταξύ τους σύγχρονες τριαντάρες σε μια μπαρ-καφετέρια την ώρα του μαζέματος εκεί, χαράματα παρά κάτι, να συζητάνε περί ανέμων και υδάτων και την τρέχουσα τιμή της πίπας στην αγορά; «Ευρέ Εργά» είναι αργκό (που ίσως μόνο η συγγραφέας ...
Συνέχεια...
Η Τέλεια Στρατηγική | 2-8 Ιουνίου
Κακός (με την καλή έννοια) χαμός έγινε πέρυσι στο Ελληνικό Φεστιβάλ που ο Γιώργος Λούκος με το ραβδάκι του (γερανό χρειαζόταν) ανέστησε από το νεκροκρέβατο και το στόλισε φιλεύοντάς μας και εμάς με χορταστικά βράδια και ταξίδια ανά τον κόσμο. Εξ Ελλάδος ορμώμενη η παράσταση του Νίκου Χατζόπουλου, με όλη ...
Συνέχεια...
Ο Ήχος του Όπλου στο 104 Θέατρο Κέντρου Λόγου & Τέχνης
Το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη παρουσιάζεται και πάλι 21 χρόνια μετά την παράσταση που είχε σκηνοθετήσει ο Κάρολος Κουν στο Θέατρο Τέχνης. Η Έλλη Παπακωνσταντίνου αναλαμβάνει τη σκηνοθεσία, η Τάνια Τσανακλίδου επιστρέφει στο θέατρο και το "104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης" αποφασίζει να ανοίξει τις πόρτες του και να επαναλειτουργήσει ...
Συνέχεια...
Δίαυλοι- Hellenic Dance Company από 30/6 έως 2/7 στο Θέατρον
Με εχέγγυο την άρτια εικόνα που έχει παρουσιάσει τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων,η Hellenic Dance Company, επιστρέφει μεμια ακόμη πολυσυλλεκτική παραγωγή για την πραγματοποίηση της οποίας η διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης, Παυλίνα Βερέμη «επιστρατεύει» και φέτος σημαντικές δημιουργικές δυνάμεις. Πιστό στη φιλοσοφία που θέλει την Τέχνη να ...
Συνέχεια...
Ισπανικό Κουκλοθέατρο στο Κέντρο Τεχνών του ACS
Μία μοναδική παράσταση στο Κέντρο Τεχνών στο ΑCS την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008, στις 12:00, για τους μικρούς αλλά και τους μεγάλους μας φίλους ΚουκλοθέατροΞενοδοχείο Κραμπ από την ομάδα ΤρουκιτρέκΚαλοκαίρι σε ένα μακρινό λιμάνι. Ένα ξενοδοχείο στην παραλία. Μια κλοπή που γίνεται τα μεσάνυχτα, θα αλλάξει τις ζωές όλων των ...
Συνέχεια...
Can We Talk About This? | DV8
Ένα θεατροποιημένο ντοκιμαντέρ που μιλάει δίχως περιστροφές και ρίχνει μια γερή γροθιά στο στομάχι μας από την ομάδα DV8 Physical Theatre και τον πολυβραβευμένο  Lloyd Newson. Μια περιγραφή της παράστασης Can We Talk About This? θα ήταν κάπως έτσι: συνεντεύξεις και αρχειακό υλικό γίνονται λέξεις και κινήσεις στα στόματα και στα σώματα ...
Συνέχεια...
Crash Test
Λευκός Βασιλιάς στο Γ2. Μαύρη Βασίλισσα στο Ε4. Ρουά Ματ. Σύγκρουση-Παράκρουση. Ένα πολύνεκρο αυτοκινητιστικό δυστύχημα γίνεται ο καταλύτης για την εξέλιξη 8 σπονδυλωτών κωμικών, ρομαντικών και δραματικών ιστοριών. Καθώς κάποια κομμάτια της σκακιέρας αποσύρονται από το παιχνίδι, τα υπόλοιπα αναπροσαρμόζουν τις κινήσεις και την στρατηγική τους για να συνεχίσουν, το καθένα ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
Έφυγε’ η Αλέκα Παΐζη
Η μελωδική φωνή της ντελικάτης, μικροκαμωμένης κυρίας του θεάτρου έπαψε σήμερα να ηχεί. Πλήρης ημερών απεβίωσε στα 90 της χρόνια η Αλέκα Παΐζη σήμερα Τετάρτη 4 Φλεβάρη το πρωί. Στη μεγάλη και περιπετειώδη της ζωή τίμησε το θέατρο και την αριστερή ιδεολογία της με πάθος. Η τελευταία της παράσταση ήταν ...
Συνέχεια...
Όταν Έκλαψε ο Νίτσε @ Θησείον
Από τα ευπώλητα των βιβλιοπωλείων, τις χρωματιστές πετσέτες παραλίας και μια σύντομη βόλτα από το σινεμά τώρα και στη θεατρική σκηνή το βιβλίο φαινόμενο του Irvin Yalom. Το θυμάστε, έτσι δεν είναι; Εκείνο το καλοκαίρι του 2001 που όπου και αν γύριζε το βλέμμα σου κάποιος, κάπου κοντά διάβαζε το best ...
Συνέχεια...
Blasted
Ούτε η Σάρα Κέην ούτε η ¶ντζελα Μπρούσκου χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Blasted ή αλλιώς ο συνδυασμός αυτών των δύο ανατρεπτικών καλλιτέχνιδων στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Μετά από ένα διάλειμμα και τον σάλο που είχε ξεσπάσει από την ξαφνική ανακάλυψη της Σάρας Κέην πριν από μερικά χρόνια, ...
Συνέχεια...
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο Θέατρο Φούρνος
Από 8 ΦεβρουαρίουΈνας κόσμος αλληγορικός, ένα «σύμπαν» δομημένο εξ' ολοκλήρου με τα υλικά των ονείρων γεμάτος εικόνες σε συνάφεια με το «σύμπαν βιβλιοθήκη» του Χ.Λ.Μπόρχες όπου οι πάντες χάνονται αναζητώντας το νόημα.Έννοιες που σημασιοδοτούν το έργο του Μπόρχες όπως οι μυθοπλασίες, τα όνειρα και οι εφιάλτες, ο καθρέφτης, ο ονειρευτής, ...
Συνέχεια...
Η Καταιγίδα
Όσο νομίζεις πως έχεις αφήσει πίσω το παρελθόν σου, τόσο αυτό έρχεται και μετακομίζει στον πάνω όροφο του σπιτιού σου με τον νέο της άντρα και το παιδί σου που δεν γνωρίζεις. Και πόση ένταση να αντέξει αυτό το μικρό, εύθραυστο σαν κουκλόσπιτο Σιωπηλό Σπίτι  πριν καταπλακωθεί και καταπατηθεί από τις τσιρίδες ...
Συνέχεια...
Stomp στο Θέατρο του Λυκαβηττού από 2 έως 6 Σεπτεμβρίου
Με τις τυμπανοκρουσίες που τους αναλογούν -και εκείνες που οι ίδιοι δημιουργούν- επιστρέφουν στην Αθήνα οι Stomp.Κάθε φορά που επισκέπτονται τη χώρα μας δημιουργούν το ίδιο εφέ: κόσμος στους δρόμους έπειτα χτυπάει ο,τι αντικείμενο και υλικό βρει προσπαθώντας να δημιουργήσει ήχους και μουσική. Δεν το λες μουσική παράσταση, δεν το ...
Συνέχεια...
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου
Το Πυροµαδόν είναι ένα δίκτυο αλληλοϋποστήριξης οµάδων που ασχολούνται µε το θέατρο, το χοροθέατρο, το κουκλοθέατρο, το θέατρο σκιών κ.λπ. και οι οποίες κατά κύριο λόγο δρουν στην Ελλάδα.Λειτουργεί σε βάση συλλογική και στοχεύει στη συνάντηση, συνοµιλία, συνεργασία, ανταλλαγή σε υλικοτεχνικό και καλλιτεχνικό επίπεδο µεταξύ των µελών του, καθώς και ...
Συνέχεια...
Τελευταίος μήνας παραστάσεων για το UrbanDig 4: Βιζυηνός
Αγαπητή Ελενα
Το Θείο Τραγί του Γιάννη Σκαρίμπα
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
Η Σημασία του να είναι κανείς Σοβαρός
Επιστροφή από τη Σουβλακερί του Διάκου στο Φεστιβάλ
Τhe Μan Who στο Θέατρο Πορεία για 8
Ορέστης – Ηλέκτρα 0-1
“Θυμάσαι τη φωνή μου; E. Piaf – Σ.
Το αίμα που μαράθηκε
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
22 Φόνοι στον Πολυχώρο Δίπυλον
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ευρέ Εργά
Η Τέλεια Στρατηγική | 2-8 Ιουνίου
Ο Ήχος του Όπλου στο 104 Θέατρο Κέντρου
Δίαυλοι- Hellenic Dance Company από 30/6 έως 2/7
Ισπανικό Κουκλοθέατρο στο Κέντρο Τεχνών του ACS
Can We Talk About This? | DV8
Crash Test
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
Έφυγε’ η Αλέκα Παΐζη
Όταν Έκλαψε ο Νίτσε @ Θησείον
Blasted
Η Μπλε Γραμμή από την Ομάδας Πλεύσις στο
Η Καταιγίδα
Stomp στο Θέατρο του Λυκαβηττού από 2 έως
Πυρ Ομαδόν – Δηλώσεις συμμετοχής έως 30 Απριλίου