"Η χωρητικότητα του θεάτρου της Αρχαίας Επιδαύρου ανέρχεται περίπου σε 12.000 θεατές" αναγράφεται στο site του ελληνικού φεστιβάλ. Επίσης αναφέρει ότι σου δίνεται η δυνατότητα online αγοράς εισιτηρίων από ένα άψογο μηχανογραφικό σύστημα, το οποίο φαντάζομαι κατέγραψε ότι το βράδυ του Σαββάτου είχαν προπωληθεί σχεδόν όλα τα εισιτήρια. Λογικό να περιμένουν λοιπόν οι διοργανωτές δώδεκα χιλιάδες κόσμο να προσεγγίσει την Επίδαυρο, πολλοί εκ των οποίων με την επιβεβαίωση της κράτησης ανά χείρας.

Εκείνοι όμως που μάλλον δε χρησιμοποίησαν το μηχανογραφικό τους σύστημα τελικά ήταν οι ίδιοι διοργανωτές. Πώς αλλιώς εξηγείται πως είχαν μια σειρά από ταμεία για τις πωλήσεις (των ήδη προπωλημένων) εισιτηρίων και μόλις δυο (2!) για όσους είχαν αγοράσει το εισιτήριο μέσω internet. Αν έφτανες λοιπόν στις 8:30, θεωρώντας ότι μια και έχεις προνοήσει να βγάλεις εισιτήριο μισή ώρα είναι αρκετή για να μπεις, έπεφτες πάνω σε μια ουρά τουλάχιστον 50 μέτρων.

Εκεί βρέθηκα λοιπόν και εγώ, παρακολουθώντας τις κοπέλες στα δυο ταμεία "για το Internet" να τρέχουν πανικόβλητες, ενώ τις υπόλοιπες στα άδεια ταμεία πωλήσεων να χτυπάνε μύγες. Κάπως έτσι έφτασε η ώρα 9:15 και εμείς ακόμα στην ουρά. "Δεν επιτρέπεται είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης" έγραφε η κράτηση, αλλά εγώ παρέμεινα ήσυχος (και καθησύχαζα και τους δίπλα μου) ότι εφόσον πρόκειται για δικό τους λάθος και θα καθυστερούσαν την έναρξη κάποια λεπτά.

Εδώ είναι που έκαναν και το δεύτερο λάθος. "Εντάξει, μόνο καμιά εξηνταριά έμειναν… κλείστε της πόρτες" άκουσα να λέει ένας από τη διοργάνωση στον ασύρματο! Δεν μπορεί σκέφτηκα… και άρχισα το τρέξιμο στην ανηφόρα για να πέσω πάνω στη ΝΕΑ ουρά του ελέγχου των εισιτηρίων! Εκνευρισμός και τελικά είσοδος από την πάνω είσοδο στο θέατρο, ενώ η Mirren είναι ήδη στη σκηνή!!!

Μα είναι δυνατόν;; Και τι κάνουμε εμείς όλοι εδώ ψηλά ενώ το ακριβοπληρωμένο εισιτήριό μας είναι για τις μπροστά θέσεις;

"Μην καταστρέφετε την παράσταση" λένε οι άνθρωποι της ασφάλειας. "Μα εσείς μου καταστρέψατε την παράσταση για την οποία έκανα 500 χιλιόμετρα" απαντά ένας από τους απελπισμένους. Άλλοι αναζητούν κάποιον υπεύθυνο και δημιουργούν περισσότερο σάλο. Τελικά εμφανίζεται ένας και παίρνει από τον χέρι τον πιο φωνακλά για να τον εξυπηρετήσει, οδηγώντας τον σε μια θέση. Και οι υπόλοιποι 100; Εμείς που δε φωνάζουμε δεν έχουμε τύχη;

Μάλλον όχι! Απλά μπορούμε να σταθούμε ΟΡΘΙΟΙ να δούμε ότι απέμεινε, συγκρατώντας τα νεύρα μας. Τα νεύρα απέναντι σε αυτούς στους οποίους έχει καταπέσει η διαχείριση του χώρου και είναι είτε ΑΧΡΗΣΤΟΙ είτε ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ για να επιτελέσουν τον ρόλο τους σεβόμενοι πρώτον τον χώρο, δεύτερον τον κόσμο και τρίτον τους διάσημους ηθοποιούς που οι ίδιοι κάλεσαν.

Λειτούργησαν σε πρώτη φάση ανεύθυνα, σε δεύτερη μπακαλίστικα ("δεν πειράζει για καμιά κατοσταριά που έμειναν έξω") και σε τρίτη ερασιτεχνικά ("μπείτε σιγά σιγά πάνω, ενώ ξεκινήσαμε και βολευτείτε όπως μπορείτε").

Το αποτέλεσμα;

Χάλασαν την παράσταση για εμάς, εκνευρίστηκαν από τη φασαρία όλοι οι υπόλοιποι και (φαντάζομαι) ενοχλήθηκαν και οι ίδιοι ηθοποιοί, από τα πρώτα μόλις λεπτά της παράστασης. Και όλα αυτά ενώ οι λύσεις έμοιαζαν προφανείς: Περισσότερα ταμεία δεδομένης της προσέλευσης, "e-tickets" ώστε να μη χρειάζεται ανταλλαγή κρατήσεων με εισιτήρια … ή τέλος πάντων μια ειδοποίηση να προσέλθουμε δυο και τρεις ώρες νωρίτερα αν τόσο απαιτείται από την (μη) οργάνωσή τους.

Να περιμένουμε μια δήλωση συγνώμης για την αμέλεια; Την επιστροφή των χρημάτων; Την παραίτηση των υπευθύνων; Μάλλον τίποτα απ’ όλα αυτά δε θα γίνει… και απλά την επόμενη φορά εμείς οι παθόντες θα αποφύγουμε το Internet και τα σύγχρονα μέσα για διοργανώσεις που βρίσκονται ακόμα στο μεσαίωνα.

Διάβασε επίσης...
Ελληνικό καλοκαίρι | Φεστιβάλ Αθηνών | 2007
Και ξανά προς τη Δόξα τραβά, τραβά, τραβά, τραβά (Χ2) ...Λόγω κλίματος και εμμονής στο εξαγώγιμο προϊόν μας, τον πολιτισμό, μέχρι πριν λίγες μέρες την ευθύνη για το Φεστιβάλ Αθηνών μοιράζονταν τα Υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού. Σκεφτείτε, λοιπόν, γραφειοκρατία, κλητήρες και υπηρεσιακά σημειώματα Χ 2 και πείτε μου: μπορούσε να ...
Συνέχεια...
Ένας χορός μεταμφιεσμένων στη Λυρική Σκηνή
Μια εξαιρετική ιδέα και ένα ευχάριστο νέο -ακόμα και για όσους δεν δηλώνουν λάτρεις του λυρικού θεάτρου- είναι η σύμπραξη του σκηνοθέτη Δημήτρη Μαυρίκιου με τον μαέστρο Λουκά Καρυτινό για την παρουσίαση της μεγαλειώδους όπερας του Τζουζέππε Βέρντι «Ο Χορός των Μεταμφιεσμένων». Η ιστορία εξουσίας, έρωτα και προδοσίας παρουσιάζεται για ...
Συνέχεια...
Ντε Σαντ… στη Ζυστιν, στο Θέατρο Φούρνος
Σαδισμός να γλύφεις και τα δάχτυλα σου. Σκρόφα "Η Ζυστίν; Πόσο χαίρομαι που σας συναντώ επιτέλους"... σκάει μύτη επί σκηνής κουνάμενη, συνάμενη, τυλιγμένη με ακριβές δαντέλες και βιλούδα και τούλια και υφάσματα, με το ανώμαλο μαλλί υπερπαραγωγή και το νύχι γαμψόαριστοκρατικό του αρπακτικού και την βλεφαρίδα κάγκελο, η Μάρω Παπαδοπούλου, η ...
Συνέχεια...
Öper Öpis | Zimmermann & de Perrot
Η κεκλιμένη σκηνή χρησιμεύει σαν καθρέφτης ενός παράλογου κόσμου. Ο Μάρτιν Τσίμμερμαν και ο Ντιμίτρι ντε Περρό συστήνονται στο ελληνικό κοινό με μια παράσταση που συνδυάζει με μαεστρία την τέχνη του τσίρκου, το χορό, τη μουσική και τα εικαστικά.   Υιοθετούν νόρμες του βωβού κινηματογράφου για να αποσταθεροποιήσουν παρτενέρ, έννοιες και ματιές. ...
Συνέχεια...
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
Ο ταλαντούχος Ιρανός σκηνοθέτης Amir Reza Koohestani συγκινεί και προβληματίζει με την παράσταση του αυτή που ασχολείται με τη μετανάστευση και την προσωπική ταυτότητα, θέματα ιδωμένα μέσα από την ευαίσθητη ματιά του. Το έργο Ένας Ιρανός που προσπαθεί να φτάσει στην Αγγλία συναντά μια νεαρή έγκυο γυναίκα σε ένα μπαρ στα σύνορα Κροατίας-Σλοβενίας. Πρόσφυγες ...
Συνέχεια...
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Την Όλγα και τον Γιάννη τους έχετε γνωρίσει πίσω από την μπάρα του Kinky όπου σας έχουν σερβίρει πολλά πολλά ποτά και σας έχουν προσφέρει πολλή και καλή μουσική. Τους έχετε δει και αλλού, σε θεατρικές σκηνές και κινηματογραφικά πανιά και ο καιρός έφτασε να εγκαινιάσουν τον χώρο τους, το ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Πάτρας
Το θέατρο προκαλεί πλήξη στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Αυτό έχω διαπιστώσει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαι μαζί του και δεν τους κακίζω, ομολογουμένως, αφού και η δική μου σχέση με αυτό το είδος τέχνης παραπαίει συχνά από τον μεγάλο έρωτα στο μεγάλο μίσος και εμπλουτίζεται από συναισθήματα άρνησης όταν ...
Συνέχεια...
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στα δεκαεννιά του ο Ρεμπώ κλείνει τους λογαριασμούς του με τη ποίηση.Μια μηχανή φτιαγμένη να τρέχει με εκατό, ο Ρεμπώ την τρέχει με χίλια και την καίει στα είκοσι του χρόνια.Σήμερα που όλα παγκοσμοιοποιούνται και οι αποχρώσεις σβήνουν στην μεταμοντέρνα ύφεση και αφωνία, το «Μια εποχή στην κόλαση» ίσως είναι ...
Συνέχεια...
Το ελιξίριο του έρωτα επιστρέφει
Η διάσημη, ρομαντική, κωμική όπερα του Γκαετάνο Ντονιτσέττι, Το Ελιξίριο του Έρωτα, σε σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή και μουσική διεύθυνση Ηλία Βουδούρη, επιστρέφει στο θέατρο Ολύμπια για πέντε μόνο παραστάσεις από τις 16 έως τις 20 Μαΐου. Ημέρες και Ώρες παραστάσεων 16, 17, 18, 19, 20 Μαΐου 2012 στις 20.00 Τιμές εισιτηρίων €80, €70, ...
Συνέχεια...
Cut στο Bios
Η «Μηχανή Τέχνης» μετά από 5 χρόνια δράσης στην Πάτρα παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Αθήνα με το έργο Cut.Μια αλληγορία για την ζωή και το θέατρο όπου τα όρια σκηνής και ζωής είναι δυσδιάκριτα. Τι θα συνέβαινε αν κάποια στιγμή τα θεατρικά πρόσωπα σήκωναν ανάστημα απέναντι στο συγγραφέα τους ...
Συνέχεια...
Neverland | Blood On The Dancefloor
Ο Παναγιώτης Κοντόνης και η Έλενα Τοπαλίδου είναι εξαιρετικοί χορευτές. Βασικοί ερμηνευτές του χοροθεάτρου Οκτάνα που εδώ και χρόνια έχει μείνει ανενεργό, επέστρεψαν φέτος με τον χορογράφο και εμπνευστή του σχήματος, Κωνσταντίνο Ρήγο, με μια παράσταση για το 6ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας.Η σκηνή της Τεχνόπολης γέμισε με τους ...
Συνέχεια...
Cows | Από τους Dead Kandinsky
Μέχρι τώρα στο άκουσμα της λέξης αγελάδος τρία πράγματα μου έρχονταν στο νου:Η Σοφία, μια κατάλευκη αγελάδα σε ένα χωριό της Πελοποννήσου που έβοσκε αμέριμνη και η φιλία μας καταστράφηκε ολοσχερώς όταν κλήθηκε να επιτελέσει τον σκοπό της (να γίνει νοστιμιά στο πιάτο).Οι δεκάδες χρωματιστές αγελάδες που κατέκλυσαν την Αθήνα ...
Συνέχεια...
H Oδύσσεια του Bob Wilson
Φάε Μάτι Ναύτη. Η Οδύσσεια του legendary Robert (για τους φίλους Bob) Wilson από το Εθνικό Θέατρο σε συμπαραγωγή με το Piccolo Teatro του Μιλάνου (μην ξεχνάμε, κρίση) είναι Η (ήτα κεφαλαίο λέμε) υπερπαραγωγή της χρονιάς και δεν θα σας αφήσει ούτε στιγμή να το ξεχάσετε. Γιατί μπορεί ο Σταύρος Ζαλμάς και οι ...
Συνέχεια...
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου + Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008 Το Cantina Social το ξέρετε ως το Berlin like μέρος που πίνετε τα ποτά σας, κρυμμένο εκεί στη μικρή στοά της Λεωκορείου, μέσα στο φολκλόρ Ψυρρή αλλά ανόμοιο με τα ντριγκι ντράγκα φαγάδικα και τα mainstream bars που το περιτριγυρίζουν. Αν πάλι ...
Συνέχεια...
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Τον παλιό εκείνο τον καιρό που ξεκινούσαμε την ακαδημαϊκή μας πορεία στην τρίτη δέσμη (που τώρα λέγεται θεωρητική κατεύθυνση ή κάτι τέτοιο) ο Οβίδιος μας υποδεχόταν πρώτος πρώτος στην Λατινική Γραμματεία.«Ovidius poeta in tera pontica exulat...».Και κάπου νιώθαμε το δέσιμο με τον Λατίνο ποιητή ώσπου να ορκιστούμε τελικά στις Μούσες ...
Συνέχεια...
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Τα καλοκαίρια στην Ελλάδα είναι λουσμένα όχι μόνο με φως αλλά και με πολλή τέχνη. Κι αν το παράπονο είναι πως η καλλιτεχνική ζωή της χώρας συγκεντρώνεται στην πρωτεύουσά της, το Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας αποδεικνύει πως υπάρχει και η πολύ ευχάριστη εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα εδώ και 15 ...
Συνέχεια...
Υπόκλιση, χειροκρότημα, αντίο 2008 | Ανασκόπηση της θεατρικής χρονιάς
- Δακρύσαμε αποχαιρετώντας το Θέατρου του Νότου - γνωστότερο ως Αμόρε - που μας καλούσε για 17 χρόνια σαν σειρήνα στις πάνω από 100 παραγωγές του που φιλοξενήθηκαν εκεί ψηλά στην Πριγκιπονήσων. Το Μάιο του 2008 η μαρκίζα κατέβηκε και η αφρόκρεμα του ελληνικού θεάτρου που μαζευόταν κάθε χρονιά στις ...
Συνέχεια...
Έφυγε’ η Αλέκα Παΐζη
Η μελωδική φωνή της ντελικάτης, μικροκαμωμένης κυρίας του θεάτρου έπαψε σήμερα να ηχεί. Πλήρης ημερών απεβίωσε στα 90 της χρόνια η Αλέκα Παΐζη σήμερα Τετάρτη 4 Φλεβάρη το πρωί. Στη μεγάλη και περιπετειώδη της ζωή τίμησε το θέατρο και την αριστερή ιδεολογία της με πάθος. Η τελευταία της παράσταση ήταν ...
Συνέχεια...
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική Σκηνή Αθηναΐς «Ζωή Λάσκαρη»
Ένα έργο του Ρον Χαρτ για την περιβόητη ¶λμα Σίντλερ που υπήρξε σύζυγος του μεγάλου συνθέτη Γκούσταβ Μάλερ και γοήτευσε και ενέπνευσε μερικές από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της Τέχνης του 20ου αιώνα.Στη Βιέννη οι ζωγράφοι Κλιμτ και Κοκόσκα, ο αρχιτέκτονας Γκρόπιους, και ο βραβευμένος με Όσκαρ συγγραφέας Φραντς Βέρφελ, υποκύπτουν ...
Συνέχεια...
Φιλοσοφία στη Σκηνή | Ντέιβιντ Χιουμ την Παρασκευή στο Megaron Plus
Το πρώτο ραντεβού του Megaron Plus με τους φιλοσόφους της παγκόσμιας ιστορίας μέσα από δραματοποιημένες διαλέξεις δίνεται φέτος με τον Ντέιβιντ Χιουμ στις 10 Οκωβρίου στις 7 μ.μ.Ο Θεοδόσης Πελεγρίνης, καθηγητής φιλοσοφίας στο Πανεπκστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με μια ομάδα επαγγελματιών ηθοποιών που αποτελείται από τους Μανόλη Σορμαΐνη και Έλενα ...
Συνέχεια...
Το ξέσπασμα των Rootless Root
H ψυχή των Rootless Root, το χορευτικό ζευγάρι Λίντα Καπετανέα και Josef Fruček, μας μίλησαν για το ξέσπασμά τους στη σκηνή. Ή, αλλιώς, για το Kireru τους. Κάπου πριν δύο χρόνια, μια παράσταση με τον περίεργο τίτλο UNA- Unknown Negative Activity με καθήλωσε στην καρέκλα. Ένιωσα κάτι σαν ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερνάει. ...
Συνέχεια...
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
Η «φιλοσοφία στη σκηνή» είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα που παρουσιάζεται στο Megaron Plus. Μια σειρά δραματοποιημένων διαλέξεων που αυτή τη φορά καταπιάνεται με τον Καρτέσιο. Βασικός πρωταγωνιστής ένας...καθηγητής! Ο κύριος Θεοδόσης Πελεγρίνης καθηγητής φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ φιλοσοφίας του πανεπιστημίου ...
Συνέχεια...
Τζούλια – Κερδίστε προσκλήσεις
Από τις 24 Σεπτεμβρίου 2009 Froken Julie, 1888 - Τζούλια, 2009Μια συνομιλία σκηνής και οθόνης παρουσιάζει η ομάδα προΤΑΣΗ με αφορμή το κλασικό έργο του Στρίντμπεργκ «Δεσποινίς Τζούλια».Η δράση μεταφέρεται στην Αθήνα του σήμερα, σε μια παράσταση με μια νέα ματιά, από τον σκηνοθέτη της Δημήτρη Φοινίτση. Με background τα ...
Συνέχεια...
Η ομάδα Κασκαντέρ μας εύχεται: Χιόνια πολλά κι ευτυχισμένος ο καινούργιος κόσμος
Από 18 Μαρτίου έως 27 ΜαΐουΟι πάγοι έλιωσαν, ο πλανήτης πλημμύρισε, η έκθεση στον ήλιο είναι θανατηφόρα...και μετά τι;Μια μαύρη κωμωδία επιστημονικής φαντασίας της Ευγενίας Μαραγκού από την ομάδα Κασκαντέρ.Λίγα λόγια για το έργοΜια ιστορία στο μέλλον.Στον κόσμο του έργου οι πάγοι έχουν λιώσει, οι εποχές αλλάζουν κάθε δυο ώρες, ...
Συνέχεια...
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
08/06 - 09/06 Το αυγό | ZYWY Ένα κείμενο. Δύο κλόουν.Φόβος. Αναμονή. Απογοήτευση. Γιατί;Για το καινούργιο. Για το άγνωστο. Για την αβεβαιότητα. Πώς; Σαν το αυγό! Βραστό, τηγανητό, μελάτο, ομελέτα, στραπατσάδα..Πολλοί τρόποι για να φας ένα αυγό.Πολλοί τρόποι για να δώσεις ζωή σ' ένα κείμενο.Δύο κλόουν προσπαθούν να αφηγηθούν μια ...
Συνέχεια...
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Με την παράσταση erofili synopsis που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών από την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος ο θίασος ολοκληρώνει την ερευνητική του δουλειά στην Κρητική Αναγέννηση (2007 – 2012). Πρόκειται για μια θεατρική πρόταση, αποτέλεσμα της πορείας του θιάσου που ξεκίνησε με τον Απόκοπο του Μπεργαδή από 2007 μέχρι το 2011 ...
Συνέχεια...
Θεατρικό παιχνίδι κανείς;
Το TEXNIS Kids (Οργάνωση Παιδικού θεάματος) Αναζητά νεαρά άτομα που ασχολούνται ή θέλουν ν' ασχοληθούν με θεατρικό παιχνίδι και με εμψυχωτική δραστηριότητα σε παιδικές εκδηλώσεις - γιορτές. Τηλ: 210-9345378 / 210-9340038Fax: 210-9340839Ε-mail: [email protected]
Συνέχεια...
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως 15 Ιουλίου
Λίγο μετά το Synch που θα γεμίσει την Τεχνόπολη μουσικές (και άλλα) και θα μετατρέψει το Γκαζοχώρι για μερικές μέρες του Ιουνίου σε Μέκκα των απανταχού φιλόμουσων μια ακόμα διοργάνωση θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των φιλότεχνων και ιδίως θαυμαστών του ...
Συνέχεια...
Σινεμασκόπ: ένα  ντοκιμαντέρ για το τέλος του κόσμου
Μια μέρα μετά την  πρεμιέρα της παράστασης, την περασμένη  Πέμπτη, ο ενθουσιασμός μου για  την ιδέα των blitz αντικαταστάθηκε  με τον θυμό (ανάμεικτο με απορία) για την μη χρηματοδότησή τους από το Υπουργείο Πολιτισμού. Μιλάω, φυσικά, για τις επιχορηγήσεις που δόθηκαν στο θέατρο για την επόμενη σεζόν και ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 4 Ιουνίου. Δεν θα συγκρίνω τους blitz με τις ομάδες, ...
Συνέχεια...
‘Ο καιρός των χρυσανθέμων’ του Μάνου Ελευθερίου στην Αθηναϊδα – Κερδίστε προσκλήσεις
«Ο καιρός των χρυσανθέμων», του Μάνου Ελευθερίου έχει τιμηθεί με το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος, 2005. Η εταιρία Τεχνών Εθελοντών με αυτήν την παράσταση θέλει να τιμήσει τον μεγάλο μας δημιουργό για τα εβδομήντα του χρόνια. Η θεατροποιημένη εκδοχή του μυθιστορήματος που αναφέρεται στην Σύρο το 1896, περιγράφοντας την ακμή και ...
Συνέχεια...
Ελληνικό καλοκαίρι | Φεστιβάλ Αθηνών | 2007
Ένας χορός μεταμφιεσμένων στη Λυρική Σκηνή
Ντε Σαντ… στη Ζυστιν, στο Θέατρο Φούρνος
Öper Öpis | Zimmermann & de Perrot
Μέσα στα σύννεφα (Amid the Clouds)
Εκσκαφή Κενού | Kinky Kong
Η Γυναίκα της Πάτρας
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου
Το ελιξίριο του έρωτα επιστρέφει
Cut στο Bios
Neverland | Blood On The Dancefloor
Cows | Από τους Dead Kandinsky
H Oδύσσεια του Bob Wilson
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
15o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Υπόκλιση, χειροκρότημα, αντίο 2008 | Ανασκόπηση της θεατρικής
Έφυγε’ η Αλέκα Παΐζη
¶λμα Μάλερ | Men On Fire στη Θεατρική
Φιλοσοφία στη Σκηνή | Ντέιβιντ Χιουμ την Παρασκευή
Το ξέσπασμα των Rootless Root
Καρτέσιος On stage την Πέμπτη στο Megaron Plus
Τζούλια – Κερδίστε προσκλήσεις
Η ομάδα Κασκαντέρ μας εύχεται: Χιόνια πολλά κι
Off-Off 2. 2η εβδομάδα
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Θεατρικό παιχνίδι κανείς;
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως
Σινεμασκόπ: ένα ντοκιμαντέρ για το τέλος του
‘Ο καιρός των χρυσανθέμων’ του Μάνου Ελευθερίου στην