«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί».

Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι.

Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της αποθήκης Η της Πειραιώς 260 μια μικρούλα σκηνή κουζίνα-τουαλέτα πλήρως εντοιχισμένη και εξοπλισμένη. Το σκηνικό ενός τυπικού χαζοαμερικάνικου sitcom (“Recorded in front of a live studio audience” που λένε) με τις επεισοδιακές περιπέτειες του ζευγαριού των χρονοναυαγών της Επανάστασης, του σουβλατζή Θανάση Διάκου / Αλ Μπάντι και της με την κοιλιά τούρλα Κρουστάλλως του, στην άγνωστη γι’αυτούς μοντέρνα εποχή, σε άπταιστη και  τόσο χαριτωμένα αναχρονιστική αυστηρή ρίμα δεκαπεντασύλλαβου.

Το παιδί που κουβαλάει η Κρουστάλλω όμως δεν είναι του Διάκου αλλά του γραφικού (colourful πιο καλά, ταιριαστά/προσβλητικά φουμαρισμένου) Κούρδου ντελίβερυ μπόυ του μαγαζιού, σε ένα τυπικό τηλεοπτικό ερωτικό τρίγωνο. Η αντίδραση του Διάκου ξεφεύγει ριζικά από τα δικά μας συνηθισμένα «πολιτισμένα» όρια. Η επακόλουθη σκηνή του μακρόσυρτου γραφικού βιασμού της πάνω στο τραπέζι της κουζίνας υπό μουσική υπόκρουση Ρίτας Σακελλαρίου σηματοδοτεί πως η Κιτσοπούλου δεν ήρθε ως το φεστιβάλ απλώς για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και δεν διστάζει να περάσει απροειδοποίητα από το κωμικό στο άβολα γνώριμο και ανομολόγητο.

Ο Θανάσης Διάκος του Νίκου Καραθάνου γαμάει και δέρνει. Είναι η επιτομή του Ελληνάρα. Ρατσισταριό, μισογύνης, λαϊκιστής, εθνικιστής και χοντράνθρωπος, μα στο μυαλό του πάντα άρχοντας. Δεν παίρνω όρκο αν θα ψήφιζε και Χρυσή Αυγή, αλλά δεν θα’πεφτα κι απ’τα σύννεφα. Μέσα του συγχωνεύονται ο παλιομοδίτικος βίαιος φαλλοκρατισμός με την σύγχρονη υλιστικότητα και την ιδεολογική αποχαύνωση. Και παραδόξως καταφέρνει και προκύπτει πάλι συμπαθής. Τι σημαίνει αυτό για μας σαν κοινό;

Είναι τόσο βαθιά κωδικοποιημένη στο DNA μας (πλύση εγκεφάλου και στίψιμο μετά από τόσες εθνικές γιορτές) αυτή η ηρωολατρεία που δυσκολευόμαστε ακόμα και τώρα να ξεχωρίσουμε τον θρύλο από τον άνθρωπο; Τι κι αν κλωτσάει στο πάτωμα την έγκυο γυναίκα του μπροστά στα σοκαρισμένα μάτια μας; «Μα είναι τόσο χαριτωμένα γραφικός». Στην πραγματικότητα είναι κι αυτός μπερδεμένος, ένας δύσμοιρος εκτός τόπου και χρόνου (γιατί ο σημερινός τόπος δεν έχει πολλά να μοιραστεί με τον τόπο που τότε σουβλίστηκε να υπερασπίσει), δηλητηριασμένος από την δική μας εποχή, ηττημένος από το ίδιο του το μάρκετινγκ. Μετράει ο ίδιος τον εαυτό του με τα δικά του πρότυπα και έρχεται λίγος. Πως να μην ταυτιστείς;

Η Κιτσοπούλου διασκεδάζει να στήνει συμβάσεις και να τις σπάει αμέσως μετά κομμάτια σαν πιάτα σε μπουζουξίδικο, χαλάλι στο κέφι και το ντέρτι της, άχτι απέναντι στα δήθεν της εποχής. Αμέσως μετά την αρχική ανακοίνωση που εξηγεί γιατί το μηχανάκι που θα μπει στην σκηνή πρέπει να έχει μόνιμα σβηστή μηχανή, μαρσάρει μέσα στον χώρο της αποθήκης ένα γυαλιστερό πράσινο Honda (γιατί έχουμε και τις χορηγίες μας και γιατί να ντραπούμε δηλαδή). Η πόρτα του μονόμπαντου διαμερίσματος πότε χρησιμοποιείται και πότε περφρονείται επειδεικτικά. Έτσι κι αλλιώς οι χαρακτήρες της Κιτσοπούλου έχουν μοναδικά επίγνωση του χώρου στον οποίο βρίσκονται και του κοινού μπροστά τους.  Σαν χωριάτες που φτάνουν πρώτη φορά στην πρωτεύουσα, προσπαθούν να διατηρήσουν το αναμενόμενο «χρώμα» για τους τουρίστες, έρχονται όμως συχνά αντιμέτωποι με την αυτοσυνειδησία μην τους χαρακτηρίσουν βλάχους επειδή βγάζουν έξω τον κώλο τους και σιχτιρίζουν μέσα στο περιβόητο Φεστιβάλ Αθηνών. Ακόμα και ο χαρακτηριστικός δεκαπεντασύλλαβος, όταν οι καταστάσεις παραγίνονται αληθινές αποτινάσσεται και διακωμωδείται.

Αλήθεια αντί να δεσμευτεί από αυτήν την παρανοϊκή απόφαση να  συντάξει ολόκληρο το έργο σε ρίμα, η σύμβαση αυτή την απογειώνει δημιουργικά και σατιρικά. Έχει έρθει στο φεστιβάλ για να πει το κομμάτι της για την δηθενιά εκεί έξω, για την αληθινή φύση του ανθρώπου και την ορμή του να υποβιβάζει, να βασανίζει και να περιορίζει, πίσω και από το πιο φιλελεύθερο προσωπείο. Ακόμα κι αν πρέπει να βγει η ίδια, ματοβαμμένη και γυμνόστηθη, ντυμένη μια καρτουνίστικη Εύα και να σκορπίσει τα μυαλά της στο πάτωμα με ένα πιστόλι για να περάσει το θέμα της.

Η επιστροφή του Διάκου είναι ένα απροσδόκητο ΕΠΟΣ για το φεστιβάλ και το ξεκάθαρα πιο σημαντικό ανέβασμα της φετινής σοδιάς. Πίσω από το λυσσασμένα διασκεδαστικό του κωμικό ξεσάλωμα και το χυμαδιό συμβολισμών και αθυροστομίας, χτυπάει στα σωθικά του κοινού σαν άλλη σούβλα και μένει εκεί να τυραννάει σαν αργό θάνατο και να τριβελίζει την συνείδηση για μέρες.

 

Συντελεστές
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Άννα Νικολάου
Μουσική επιμέλεια: Ο θίασος
Σχεδιασμός ήχου: Κωστής Παυλόπουλος

Ερμηνεύουν:
Νίκος Καραθάνος
Έμιλυ Κολιανδρή
Γιάννης Κότσιφας
Ιωάννα Μαυρέα
Λένα Κιτσοπούλου
Γιάννος Περλέγκας

Πειραιώς 260
Αθήνα / Ταύρος

10



Διάβασε επίσης...
Viewmaster από την ομάδα GRIFFόN  – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τα δέκα της χρόνια γιορτάζει η ομάδα χορού GRIFFόN και παρουσιάζει στο στούντιό της τη νέα δουλειά της Ιωάννας Πορτόλου με τίτλο Viewmaster από τις 19 Φεβρουαρίου έως τις 15 Μαρτίου.Τι είναι αλήθεια το Viewmaster; Ένα οπτικό παιχνίδι; Μια αποσπασματική εξιστόρηση; Ή, μήπως, μια πανοπτική ματιά;Η παράσταση Viewmaster επιχειρεί να ...
Συνέχεια...
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Ποιος είδε τη Μαρινέλλα Big Mama και δεν φοβήθηκε! Όλοι μιλάνε για «το Σικάγο με τη Μαρινέλλα». Ήταν αλήθεια “κάπως” το στοίχημα του Σταμάτη Φασουλή να βάλει μια τέτοια τεράστια περσόνα σε εναν τόσο γνωστό και αγαπητό, αλλά ουσιαστικά βοηθητικό ρόλο, με κίνδυνο να καπελώσει ολόκληρη την παραγωγή. Όπως, εξάλλου, ήταν τεράστιο ...
Συνέχεια...
Βατρα-Χ
Ο Δημήτρης Λιγνάδης με ο, τι κι αν καταπιάνεται, ασχέτως αποτελέσματος, είναι πάντα κι εξ' αρχής απόλυτα ειλικρινής και ξεκάθαρος. Έχει δηλώσει επανειλημμένως πως δεν τον ενδιαφέρει να κάνει Αισχύλο, Μάρλοου, Αριστοφάνη (εν προκειμένω), αλλά να εκθέσει τις απόψεις του και τις ανησυχίες του καθώς και -πρωτίστως- να εκτεθεί. Κάθε ...
Συνέχεια...
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Για λίγες παραστάσεις και φέτος, από τις 8 έως και τις 29 Οκτωβρίου, μετά την επιτυχημένη της πορεία πέρυσι σε άλλους χώρους ανεβαίνει ξανά η βασισμένη στο ομότιτλο ποίημα του Πορτογάλου συγγραφέα Fernando Pessoa -υπογεγραμμένη από τον ετερώνυμό του συγγραφέα ¶λβαρο ντε Κάμπος- παράσταση.Πρόκειται για ένα ποιητικό παραλήρημα του συγγραφέα ...
Συνέχεια...
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
Από 24 ΟκτωβρίουΣκεφτείτε τη Μήδεια ταμία σε super market με μια κολλητή επιρρεπή στις διαστροφές. Και όταν καλείται να επιλέξει ανάμεσα στην αξιοπρέπειά της και το γιο της, να απευθύνεται για συμβουλές στη Μέριλην. Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα στην παράσταση που σκηνοθετεί η Esther Andre Gonzalez για τις ομάδες ...
Συνέχεια...
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ «5η ΕΠΟΧΗ», σε συνεργασία με την εταιρεία «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», μετά από ένα επιτυχημένο καλοκαίρι περιοδείας με παραστάσεις σε παραπάνω από 60 πόλεις και με περισσότερους από 70.000 θεατές, η διασημότερη μουσική κωμωδία [σάτιρα] του εικοστού αιώνα, το έργο των Μπέρτολντ Μπρεχτ - Κουρτ Βάιλ «Η ΟΠΕΡΑ ...
Συνέχεια...
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Μια απόλυτα ριζική διαφωνία, βασισμένη -κυρίως- στο μυθιστόρημα Ερωτευμένες Γυναίκες του D.H.lawrence έστησαν στο Bios η Γιούλα Μπούνταλη και ο Σύλλας Τζουμέρκας και μας μιλούν γι αυτό το ΝΤΙΜΠΕΙΤ τους.  Τους γνωρίζετε ήδη από την κινηματογραφική Χώρα Προέλευσης στην οποία συνεργάστηκαν στο σενάριο ενώ ο Σύλλας Τζουμέρκας υπέγραψε και τη σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Ζωές βαλσαμωμένες μέσα στην άγνοια, για χρόνια καλά κρυμμένες, ανελεύθερες και εξουθενωμένες. Φιγούρες που βαδίζουν μόνες γιατί κανείς ποτέ δε τους άγγιξε ή δεν τον άφησαν να τους αγγίξει. Σκιές ονείρων ολοκληρωτικά ξεχασμένες, μα ίσως και ικανοποιημένες.Όχι δεν είναι η απαισιοδοξία μου. Και το ξέρω, πώς δεν είναι μόνο αυτή ...
Συνέχεια...
Στην κουζίνα της Πλαθ – Viciousness in the kitchen  στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η σκηνοθέτης Έλλη Παπακωνσταντίνου και οι ηθοποιοί Αθηνά Μαξίμου, Άντριαν Φρίλινγκ και Ελευθερία Γεροφωκά στον χώρο μιας απρόβλεπτης κουζίνας αναζητούν την ελεύθερη σχέση της ποίησης της Πλαθ με την μουσική, την goth εικονογράφηση, τα γυναικεία στερεοτύπα και τη... μαγειρική. Μαζί τους η χορογράφος Αμάλια Μπέννετ και ο μουσικός Λάμπρος Πηγούνης ...
Συνέχεια...
Παγκόσμια Ημέρα Χορού με εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα
H 29η Απριλίου έχει οριστεί από το Διεθνές Συμβούλιο Χορού της UNESCO σαν η Παγκόσμια Ημέρα Χορού από το 1982 και γιορτάζεται αναλόγως σε όλο τον κόσμο, με σκοπό την προώθηση της συγκεκριμένης τέχνης στο ευρύτερο κοινό. Στα δικά μας, το Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων διοργανώνει μια σειρά από ενδιαφέρουσες δράσεις, ξεκινώντας ...
Συνέχεια...
‘Αντί Διδακτορικού’ και φέτος στο Nixon – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τι κάνεις όταν οι παιδικοί φίλοι, οι συμμαθητές και οι συμφοιτητές σου επιστρέφουν ένας-ένας από τα εξωτερικά με τα μεταπτυχιακά τους; Τους υπενθυμίζεις (με μια παράσταση) πως θα μένουν με τους γονείς τους και πως θα πληρώνονται ένα μίζερο μισθό, τι άλλο; Και όλα αυτά, για να μη σε ρωτάνε ...
Συνέχεια...
Mana | Les Farfadais
Το «Μάνα εξ ουρανού» δεν είναι τίποτα άλλα παρά μια ομάδα ακροβατών από την Γαλλία που δεν αρκείται στα τετριμμένα -και εντυπωσιακά συνήθως- των ομότεχνών της αλλά προσθέτει και μια εσάνς γαλλικού καμπαρέ στο θέαμά της.Oι Les Farfadais δημιουργήθηκαν το 1998 και είναι αναμφίβολα μία από τις σπουδαιότερες ακροβατικές ομάδες ...
Συνέχεια...
Τόκος
Κάθε παράσταση του Λευτέρη Βογιατζή αποτελεί θέμα. Τις περισσότερες φορές για τους λάθος λόγους - για την τελειομανία του και την φημολογούμενη υπερβολική αυστηρότητα προς τους ηθοποιούς και τους συνεργάτες του, ή για την εμμονή του στη λεπτομέρεια και τις εξαντλητικές πρόβες που οδηγούν στις ανεκδοτολογικές πια αναβολές των πρεμιερών ...
Συνέχεια...
Νοσφεράτου Διδόντικους στο Θέατρο ¶νοιξης
Έρωτας, δράση και ποίηση, καταδιώξεις με γρήγορα αερόστατα, σκόρδα, ιερές βαλίστρες και πεγιότ σε σπρέϊ.Βασισμένο στο εξπρεσιονιστικό έργο του F. W. Murnau αλλά και σε μεταγενέστερες διασκευές του βιβλίου του Μπραμ Στόουκερ (Δράκουλας), το έργο "Νοσφεράτου Διδόντικους" είναι μια χιουμοριστική ματιά πάνω στον γοτθικό τρόμο και το αρχέτυπο του βρυκόλακα.Η ...
Συνέχεια...
Electric Girl έως τις 30 Οκτωβρίου
If any thing is sacred, the human body is sacredWalt Whitman Η Αποστολία Παπαδαμάκη, χορογράφος, και η ομάδα Quasi Stellar (www.quasistellar.gr) ξεκίνησαν προ καιρού ένα ταξίδι ανά τον κόσμο, παρουσίασαν το έργο Electric Girl στο 14ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και στο Euro Leipzig αλλά και σε πολλά ακόμα σημεία ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
«Τhe Met: Live in HD» στο Μέγαρο Μουσικής
Το νέο πρόγραμμα του Μεγάρου Μουσικής περιλαμβάνει live αναμετάδοση κατευθείαν από τη Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης και κάνει πρεμιέρα με την «Anna Bolena» του Donizzeti. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 11 υψηλού επιπέδου λυρικές παραγωγές για τη σεζόν 2011-2012 που θα μεταδίδονται απευθείας από τη σκηνή της Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης ...
Συνέχεια...
Pillowman @ Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το σκληρό και άγριο παραμύθι του Martin McDonagh μας διηγείται ο Βασίλης Μαυρογεωργίου και μας φέρνει στο νου τη θεωρία της σχετικότητας. Τι σχέση έχει η θεωρία της σχετικότητας με ένα πολλάκις βραβευμένο θεατρικό έργο θα αναρωτηθείτε. Η σκληρότητα του περιεχομένου του μοιάζει πολύ πιο διαχειρίσιμη εντός του βίαιου πλαισίου της ...
Συνέχεια...
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ από τον Γιώργο Αρμένη
Το δέκατο έργο του συγγράφει και σκηνοθετεί ο Γιώργος Αρμένης. Μια ακόμα κωμωδία- αφού όλα του τα έργα τα ονομάζει κωμωδίες- και με τα λόγια του διηγείται την ιστορία που τον ενέπνευσε να το γράψει.«Πρέπει να ήμουν 4-5 χρονών, έπαιζα στο αλώνι με τα χρυσαφένια άχυρα που μοσχοβόλαγαν. Η γιαγιά ...
Συνέχεια...
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο  σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Ανν Ρέινολντς και Μόιρα Μποφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης και διασκεύασε ο Νίκος Μαστοράκης, με την Μαρίνα Ασλάνογλου να υποδύεται την τραγική Σίρλεϋ Τζόουνς, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε πέρυσι, φέτος παρουσιάζεται ξανά, για λίγες παραστάσεις, από τις 6 Φεβρουαρίου. Είναι η τέταρτη φορά που ...
Συνέχεια...
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η ομάδα Nama παρουσιάζει την επιτυχημένη της παράσταση Bug.Ένα σύγχρονο θεατρικό θρίλερ που κινείται στο μεταίχμιο πραγματικότητας και ψευδαίσθησης. Απομονωμένοι σε ένα περιθωριακό μοτέλ, ο Πήτερ και η ¶γκνες, ζουν μια απελπισμένη ερωτική ιστορία, ενώ οι εμμονές, η κοκαΐνη και οι θεωρίες συνομωσίας τους οδηγούν σε ...
Συνέχεια...
Adieu Amore
17 χρόνια και 130 παραγωγές μετά το Αμόρε θα αποτελέσει παρελθόν. Το φετινό Μάιο σβήνοντας τα κεράκια του (ξεκίνησε τη λειτουργία του το Μάιο του 1991) το Θέατρο του Νότου θα μας κουνήσει το μαντήλι. Με το Αμόρε είχαμε όλοι μια σχέση προσωπική. Και δεν εννοώ μόνο όσους ασχοληθήκαμε με ...
Συνέχεια...
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οι blitz στροβιλίζονται στο τέλος μιας εποχής και μοιράζονται προσωπικές εξομολογήσεις χορεύοντας παραζαλισμένοι σε μια παράδοξη αλληγορία. Μια αίθουσα χορού, χαλάσματα, μουσική και έξι άνθρωποι που κινούνται γοργά στους ρυθμούς της μουσικής. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίζει ο θεατής στη νέα παράσταση της ομάδας blitz με τίτλο Late Night. ...
Συνέχεια...
Ο πρίγκιπας του Χόμπουργκ
Μετά την «Ήμερη» του Ντοστογιέφσκι στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων, τον περίφημο μονόλογο τον οποίο περιμέναμε τόσο εμείς όσο και ο δημιουργός και πρωταγωνιστής της παράστασης, ο διαβόητος κύριος Λευτέρης Βογιατζής, να υλοποιηθεί δημιουργώντας ουρές και ουρές έξω από το μικροσκοπικό θεατράκι της Οδού Κυκλάδων ο σπουδαίος νεοέλληνας σκηνοθέτης επανέρχεται ...
Συνέχεια...
Athena Rosas Amat*
*Η Αθήνα αγαπάει τους Rosas. Οι Rosas, η ομάδα της Anne Teresa De Keersmaeker επιστρέφει στην Αθήνα, μετά την παρουσίαση του εμβληματικού Rosas danst Rosas στο Φεστιβάλ Αθηνών το 2009, με δύο παραστάσεις. Η πρώτη παράσταση είναι το Fase, στο οποίο αρχικά χόρεψε η ίδια και η Michel Anne De Mey είναι το έργο για το οποίο ...
Συνέχεια...
Δυο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
Οι Producers αποτελούν ένα από τα φαινόμενα του Broadway τα τελευταία χρόνια. Η αυλαία τους άνοιξε το 2001 και αμέσως έγιναν τεράστιο hit, σαρώνοντας τα βραβεία Tony. Όπου κι αν ανέβηκαν στον κόσμο σημείωσαν την ίδια επιτυχία, με ουρές έξω απ' τα θέατρα για ένα και μόνο εισιτήριο. Κι όπως ...
Συνέχεια...
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
Η ομάδα Σύρμα αποδομεί -και συγκομίζει- τον Βυσσινόκηπο του Τσέχωφ, προσπαθώντας να σερβίρει... βυσσινάδα.  Το κλασσικό έργο διαλύεται στα εξ ων συνετέθη, στα συναισθήματα, τις ερωτήσεις, τις προσωπικές πορείες κάθε χαρακτήρα, τις μεγάλες σκηνές και τις μικρές προσωπικές στιγμές, και ανασυντίθεται... κάπως χαοτικά. Το press release του φεστιβάλ που περιγράφει τα "Βυσσινάκια" αυτά ως ...
Συνέχεια...
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
Το έργο της Τζοάννα Μάρεϊ Σμιθ, από το 1995 που γράφτηκε, παίζεται διαρκώς σε όλο τον κόσμο προκαλώντας αίσθηση και έχει μεταφραστεί σε 7 γλώσσες.Η συγγραφέας καταφέρνει να μιλά εξ ονόματος όλων. Το έργο της αφορά θεατές κάθε ηλικίας και φύλου. Η ιστορία της αποτελεί τόπο συνάντησης οικείων συναισθημάτων. Διαπραγματεύεται ...
Συνέχεια...
medDeT*
*η λέξη στην κυριολεξία μεταφράζεται ως βοήθεια, στους θρησκευτικούς και λαϊκούς αμανέδες. Κατά βάθος η επανάσταση έλαβε χώρα παντού, μόνο που αυτό δεν έγινε καθόλου όπως το περιμέναμε. Παντού ό,τι απελευθερώθηκε, αποδεσμεύτηκε από την έννοιά του, την ουσία του, την αξία του, την αναφορά του, την προέλευση και το σκοπό του και ...
Συνέχεια...
Στέλλα
Τώρα να σας μιλήσω για τη Στέλλα, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Νομίζω είναι ελάχιστοι αυτοί που δεν έχουν χαραγμένη στη μνήμη τους την τελευταία σεκάνς της ταινίας με τη Μελίνα να αψηφά το μαχαίρι του Φούντα και να καρφώνεται με πάθος στην αγκαλιά του. Κι όμως παρόλο που όλοι ...
Συνέχεια...
Viewmaster από την ομάδα GRIFFόN – Κερδίστε
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Βατρα-Χ
Θαλασσινή Ωδή στο Θέατρο Σφενδόνη
Μόνη με τη Μέριλην – Κερδίστε προσκλήσεις
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Γιούλα Μπούνταλη και Σύλλας Τζουμέρκας: οι ΝΤΙΜΠΕΪΤερς
Εύθραυστο – Ένας Απολογισμός
Στην κουζίνα της Πλαθ – Viciousness in the
Παγκόσμια Ημέρα Χορού με εκδηλώσεις σε όλη την
‘Αντί Διδακτορικού’ και φέτος στο Nixon – Κερδίστε
Mana | Les Farfadais
Τόκος
Νοσφεράτου Διδόντικους στο Θέατρο ¶νοιξης
Electric Girl έως τις 30 Οκτωβρίου
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο
«Τhe Met: Live in HD» στο Μέγαρο Μουσικής
Pillowman @ Θέατρο του Νέου Κόσμου
‘Αμερικάνος στο κεφάλι’ από τον Γιώργο Αρμένη
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
BUG στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Adieu Amore
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων
Ο πρίγκιπας του Χόμπουργκ
Athena Rosas Amat*
Δυο Τρελοί – Τρελοί Παραγωγοί
6 Βύσσινα στον Κήπο – Bob Theatre Festival
ΟΝΟΡ στο Θέατρο της ¶νοιξης
medDeT*
Στέλλα