«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί».

Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι.

Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της αποθήκης Η της Πειραιώς 260 μια μικρούλα σκηνή κουζίνα-τουαλέτα πλήρως εντοιχισμένη και εξοπλισμένη. Το σκηνικό ενός τυπικού χαζοαμερικάνικου sitcom (“Recorded in front of a live studio audience” που λένε) με τις επεισοδιακές περιπέτειες του ζευγαριού των χρονοναυαγών της Επανάστασης, του σουβλατζή Θανάση Διάκου / Αλ Μπάντι και της με την κοιλιά τούρλα Κρουστάλλως του, στην άγνωστη γι’αυτούς μοντέρνα εποχή, σε άπταιστη και  τόσο χαριτωμένα αναχρονιστική αυστηρή ρίμα δεκαπεντασύλλαβου.

Το παιδί που κουβαλάει η Κρουστάλλω όμως δεν είναι του Διάκου αλλά του γραφικού (colourful πιο καλά, ταιριαστά/προσβλητικά φουμαρισμένου) Κούρδου ντελίβερυ μπόυ του μαγαζιού, σε ένα τυπικό τηλεοπτικό ερωτικό τρίγωνο. Η αντίδραση του Διάκου ξεφεύγει ριζικά από τα δικά μας συνηθισμένα «πολιτισμένα» όρια. Η επακόλουθη σκηνή του μακρόσυρτου γραφικού βιασμού της πάνω στο τραπέζι της κουζίνας υπό μουσική υπόκρουση Ρίτας Σακελλαρίου σηματοδοτεί πως η Κιτσοπούλου δεν ήρθε ως το φεστιβάλ απλώς για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και δεν διστάζει να περάσει απροειδοποίητα από το κωμικό στο άβολα γνώριμο και ανομολόγητο.

Ο Θανάσης Διάκος του Νίκου Καραθάνου γαμάει και δέρνει. Είναι η επιτομή του Ελληνάρα. Ρατσισταριό, μισογύνης, λαϊκιστής, εθνικιστής και χοντράνθρωπος, μα στο μυαλό του πάντα άρχοντας. Δεν παίρνω όρκο αν θα ψήφιζε και Χρυσή Αυγή, αλλά δεν θα’πεφτα κι απ’τα σύννεφα. Μέσα του συγχωνεύονται ο παλιομοδίτικος βίαιος φαλλοκρατισμός με την σύγχρονη υλιστικότητα και την ιδεολογική αποχαύνωση. Και παραδόξως καταφέρνει και προκύπτει πάλι συμπαθής. Τι σημαίνει αυτό για μας σαν κοινό;

Είναι τόσο βαθιά κωδικοποιημένη στο DNA μας (πλύση εγκεφάλου και στίψιμο μετά από τόσες εθνικές γιορτές) αυτή η ηρωολατρεία που δυσκολευόμαστε ακόμα και τώρα να ξεχωρίσουμε τον θρύλο από τον άνθρωπο; Τι κι αν κλωτσάει στο πάτωμα την έγκυο γυναίκα του μπροστά στα σοκαρισμένα μάτια μας; «Μα είναι τόσο χαριτωμένα γραφικός». Στην πραγματικότητα είναι κι αυτός μπερδεμένος, ένας δύσμοιρος εκτός τόπου και χρόνου (γιατί ο σημερινός τόπος δεν έχει πολλά να μοιραστεί με τον τόπο που τότε σουβλίστηκε να υπερασπίσει), δηλητηριασμένος από την δική μας εποχή, ηττημένος από το ίδιο του το μάρκετινγκ. Μετράει ο ίδιος τον εαυτό του με τα δικά του πρότυπα και έρχεται λίγος. Πως να μην ταυτιστείς;

Η Κιτσοπούλου διασκεδάζει να στήνει συμβάσεις και να τις σπάει αμέσως μετά κομμάτια σαν πιάτα σε μπουζουξίδικο, χαλάλι στο κέφι και το ντέρτι της, άχτι απέναντι στα δήθεν της εποχής. Αμέσως μετά την αρχική ανακοίνωση που εξηγεί γιατί το μηχανάκι που θα μπει στην σκηνή πρέπει να έχει μόνιμα σβηστή μηχανή, μαρσάρει μέσα στον χώρο της αποθήκης ένα γυαλιστερό πράσινο Honda (γιατί έχουμε και τις χορηγίες μας και γιατί να ντραπούμε δηλαδή). Η πόρτα του μονόμπαντου διαμερίσματος πότε χρησιμοποιείται και πότε περφρονείται επειδεικτικά. Έτσι κι αλλιώς οι χαρακτήρες της Κιτσοπούλου έχουν μοναδικά επίγνωση του χώρου στον οποίο βρίσκονται και του κοινού μπροστά τους.  Σαν χωριάτες που φτάνουν πρώτη φορά στην πρωτεύουσα, προσπαθούν να διατηρήσουν το αναμενόμενο «χρώμα» για τους τουρίστες, έρχονται όμως συχνά αντιμέτωποι με την αυτοσυνειδησία μην τους χαρακτηρίσουν βλάχους επειδή βγάζουν έξω τον κώλο τους και σιχτιρίζουν μέσα στο περιβόητο Φεστιβάλ Αθηνών. Ακόμα και ο χαρακτηριστικός δεκαπεντασύλλαβος, όταν οι καταστάσεις παραγίνονται αληθινές αποτινάσσεται και διακωμωδείται.

Αλήθεια αντί να δεσμευτεί από αυτήν την παρανοϊκή απόφαση να  συντάξει ολόκληρο το έργο σε ρίμα, η σύμβαση αυτή την απογειώνει δημιουργικά και σατιρικά. Έχει έρθει στο φεστιβάλ για να πει το κομμάτι της για την δηθενιά εκεί έξω, για την αληθινή φύση του ανθρώπου και την ορμή του να υποβιβάζει, να βασανίζει και να περιορίζει, πίσω και από το πιο φιλελεύθερο προσωπείο. Ακόμα κι αν πρέπει να βγει η ίδια, ματοβαμμένη και γυμνόστηθη, ντυμένη μια καρτουνίστικη Εύα και να σκορπίσει τα μυαλά της στο πάτωμα με ένα πιστόλι για να περάσει το θέμα της.

Η επιστροφή του Διάκου είναι ένα απροσδόκητο ΕΠΟΣ για το φεστιβάλ και το ξεκάθαρα πιο σημαντικό ανέβασμα της φετινής σοδιάς. Πίσω από το λυσσασμένα διασκεδαστικό του κωμικό ξεσάλωμα και το χυμαδιό συμβολισμών και αθυροστομίας, χτυπάει στα σωθικά του κοινού σαν άλλη σούβλα και μένει εκεί να τυραννάει σαν αργό θάνατο και να τριβελίζει την συνείδηση για μέρες.

 

Συντελεστές
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Άννα Νικολάου
Μουσική επιμέλεια: Ο θίασος
Σχεδιασμός ήχου: Κωστής Παυλόπουλος

Ερμηνεύουν:
Νίκος Καραθάνος
Έμιλυ Κολιανδρή
Γιάννης Κότσιφας
Ιωάννα Μαυρέα
Λένα Κιτσοπούλου
Γιάννος Περλέγκας

Πειραιώς 260
Αθήνα / Ταύρος

10



Διάβασε επίσης...
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Από 18 Ιανουαρίου Ακόμα και αν δεν ασχολείστε καθόλου με το θέατρο - κυρίως με το χορό - και οι μουσικές σας προτιμήσεις δεν κλίνουν με σαφήνεια προς τις μπουζουκλερί και τις μεγάλες πίστες (στην αντίθετη περίπτωση θα αναρωτιόμασταν πάντως πως βρεθήκατε εδώ) σίγουρα το όνομα Κωνσταντίνος Ρήγος ΔΕΝ σας ...
Συνέχεια...
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
Αφού κατάφερε μέσ' στο χειμώνα να κάνει να αστράψουν δεκάδες χαμόγελα των θεατών του Coronet που παρακολουθούσαν τα -οικεία- καμώματα της ζωής του, ο Σωτήρης aka Caveman αποφάσισε να ταξιδέψει φέτος το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα της Ελλάδας.Την ιστορία κάπου την έχετε ξανακούσει.Ένας θεαματικός καβγάς και ο Caveman καταλήγει στο ...
Συνέχεια...
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου Ρήγου στο ACS
19 - 20 - 21 Νοεμβρίου 2008Ο πολυπράγμων Κωνσταντίνος Ρήγος επανενεργοποίησε την Οκτάνα του και παρουσίασε τη νέα παράσταση της ομάδας του στην Τεχνόπολη, στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Αθήνας, το καλοκαίρι που μας πέρασε.Ο Peter Pan και η Wendy σε σκοτεινές περιπέτειες πασπαλισμένες με γκλίτερ και αναμνήσεις από ...
Συνέχεια...
6ο Φεστιβάλ Χορού |   15.03 – 31.05.07
Περιήγηση στο τοπίο του σύγχρονου ελληνικού χορού Πιστό στο ραντεβού του με τους φίλους του χορού, το Σωματείο Ελλήνων Χορογράφων επιστρέφει και φέτος για την παρουσίαση του ετήσιου φεστιβάλ του. Το πρόγραμμά του προβλέπει την εμφάνιση τριάντα (30) ελληνικών ομάδων χορού, οι οποίες παρουσιάζουν τη δουλειά τους μέσα από ένα ...
Συνέχεια...
24 hour plays Athens
Συγγραφείς, σκηνοθέτες, ηθοποιοί σε 24 ώρες γράφουν, σκηνοθετούν και ερμηνεύουν πρωτότυπα θεατρικά έργα σε μια ενιαία παράσταση 90 λεπτών. Το γνωστό από το Broadway της Νέας Υόρκης «THE 24 HOUR PLAYS» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, την Τρίτη 3 Απριλίουκαι απέδειξε ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε 24 ώρες, αρκεί να ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 10 διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Έξω και μέσα από το μικρό καφέ INOUBLIABLE ξετυλίγεται ένας ασπρόμαυρος κόσμος όπου ανακυκλώνεται η απελπισία και η βία.Ένας σχιζοφρενής δολοφόνος με υπεράνθρωπες δυνάμεις ψάχνει να βρει νόημα στις πράξεις του. Γιατί τεμαχίζει; Γιατί συλλέγει αίμα; Τιμωρεί ή τιμωρείται; Ίσως πρέπει να φτάσει μέχρι την κόλαση για να καταλάβει.Ένα ζευγάρι ...
Συνέχεια...
Τρεις Αδερφές –Περεστρόικα
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση για κάποιον που παρακολουθεί συστηματικά (έως και μηχανικά) θέατρο απ' το να έρχεται απρόσμενα αντιμέτωπος με μια παράσταση που να του υπενθυμίζει πως είναι να είσαι αθώος θεατής. Εκεί που πας προετοιμασμένος να αναλύσεις το κάθε συστατικό, έρχεται ξαφνικά το σύνολο, σε παρασύρει σε ένα κόσμο ...
Συνέχεια...
Εφαρμογές Ατμομηχανής στις 24 Ιουνίου στο Kinky Kong
Τους πειραματισμούς πολλοί εμίσησαν, την προσπάθειά τους πολλοί εκτίμησαν. Το Kinky Kong παίρνει τα πάνω του και προγραμματίζει πολλές δράσεις ήδη - επίφοβο το κλίμα της Αβραμιώτου τις Παρασκευές και τα Σάββατα που ο δρόμος θυμίζει πολυσύχναστο σοκάκι νησιού με θέα τη θάλασσα αυτοκινήτων της παρακείμενης καθέτου οδού αντί των ...
Συνέχεια...
Misery στο Θέατρο Χώρα
Τον Στίβεν Κινγκ τον ξέρετε. Από τα βιβλία του και τις πάμπολλες κινηματογραφικές και θεατρικές διασκευές των έργων του. Και, σίγουρα, σας έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη το «Misery» με την Kathy Bates να έχει ακινητοποιήσει και να βασανίζει τον αγαπημένο της συγγραφέα (αυτοσαρκασμός). Best seller σε πολλές χώρες και ...
Συνέχεια...
Ο Ροβινσώνας και ο Κρούσος στο Θέατρο Πόρτα
Το ότι το «παιδικό» θέατρο μπορεί να είναι εξίσου ενδιαφέρον και για τους μεγάλους θα μπορούσε να αποτελεί ένα θεώρημα που χρήζει ανάλυσης αν η Ξένια Καλογεροπούλου δεν το είχε μετατρέψει σε αυταπόδεικτο αξίωμα με τις παραστάσεις της Πόρτας εδώ και πολλά πολλά χρόνια.Η φετινή παράσταση, μια συμπαραγωγή της Μικρής ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου παρουσιάζεται (σε επανάληψη) από 30 Ιανουαρίου και για λίγες παραστάσεις το έργο του Βασίλη Μαυρογεωργίου και της Μαρίας Φιλίνη, Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι.Λίγα λόγια για το έργο:Η ιστορία του μεγαλύτερου μάγου που έζησε ποτέ. ¶νθρωποι, πνεύματα, μυθικά όντα, μυστηριώδη πλάσματα, δάσκαλοι ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20 Διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
Το Χέρι του Tim Crouch σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Αφού απολαύσαμε τον ίδιο τον Tim Crouch στο ρόλο του I Malvolio στο Bios και παρακολουθήσαμε δύο ακόμα παραστάσεις του σε ελληνικές σκηνές, τον Συγγραφέα και Το Χέρι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου ήρθε η ώρα να χαρούμε το πνευματώδες του ύφος ξανά αφού ο σπουδαίος μονόλογός του, Το Χέρι, επιστρέφει στη ...
Συνέχεια...
Το Θείο Τραγί του Γιάννη Σκαρίμπα
Ούτε θέατρο, ούτε συναυλία, ούτε μονόλογος, ούτε performance απλώς. Μια μείξη αυτών και κάτι ακόμα παραπάνω είναι η μεταφορά του λόγου του Σκαρίμπα στη σκηνή. Το πρώτο διήγημα του Γιάννη Σκαρίμπα Το Θείο Τραγί (εκδόθηκε το 1933) η θεατρική εταιρεία Χορίαμβος αποφάσισε πως μπορεί να το κάνει και θέατρο και μουσική. Ταυτόχρονα. Η ...
Συνέχεια...
«Godot» από την ομάδα Creo
Η εποχή μας, πιο μπεκετική από κάθε άλλη, μας φέρνει αντιμέτωπους με το μηδενισμό και την αδράνεια. Η αναμονή μιας έξωθεν σωτήριας λύσης μοιάζει να είναι η μόνη ελπίδα, το μόνο νόημα της ύπαρξης. Η ομάδα σύγχρονου χορού Creo παρουσιάζει την παράσταση «GODOT», στο πλαίσιο του ...
Συνέχεια...
Παγκόσμια Μέρα Θεάτρου – Το θέατρο γιορτάζει στο Βρυσάκι
Στις 25,26 και 27 Μαρτίου το θέατρο γιορτάζει! Για δεύτερη χρονιά, η Αθηναϊκή Μυθοποιία διοργανώνει στο χώρο τέχνης & δράσης «Βρυσάκι» τριήμερο εκδηλώσεων με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του θεάτρου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παραστάσεις, performances, συζητήσεις, μουσική, συναντήσεις και θεατρικές εκπλήξεις! Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό. Αναλυτικά το πρόγραμμα: Κυριακή ...
Συνέχεια...
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το πρώτο θεατρικό έργο του γνωστού κομίστα Αρκά, Εχθροί εξ αίματος, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου.Το έργοΣτο νοσοκομείο, ύστερα από ένα τροχαίο ατύχημα, ο οργανισμός βρίσκεται σε κώμα. Κι ενώ τα ευγενή όργανα δίνουν τη μάχη της ζωής, το Παχύ και το Λεπτό Έντερο, δυο άσπονδοι φίλοι, προσπαθούν να εκτιμήσουν την ...
Συνέχεια...
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Κωδικοποιώντας τις προσωπικές δραματικές εμπειρίες του ο Στρίντμπεργκ καταπιάνεται με θέματα όπως ο θάνατος, ο έρωτας, η σεξουαλικότητα και, φυσικά, η ζοφερότητα των οικογενειακών σχέσεων. Το αυτοβιογραφικό έργο του August Strindberg είναι μια έκφραση του Σκανδιναβού συγγραφέα την περίοδο που βρέθηκε στα πρόθυρα της τρέλας, λίγο μετά το τρίτο οδυνηρό του ...
Συνέχεια...
Mαζί @ M art Space
Μια χειροποίητη παράσταση με παιχνιδιάρικη και αισιόδοξη διάθεση «εκτίθεται» στην gallery M art Space και ψάχνει να ανακαλύψει τι μπορούμε, τελικά, να κάνουμε "Μαζί". Σε μια εποχή ιδιαίτερα δύσκολη τόσο για τον καθένα από εμάς όσο και για όλους μαζί, συνολικά, το ζητούμενο δεν είναι μόνο οι λύσεις των μεγάλων προβλημάτων ...
Συνέχεια...
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Από τη συλλογική μνήμη στην ατομική ευθύνη Μπορεί να μην ακούσαμε σχεδόν τίποτα σχετικά με τα δρώμενα της Πάτρας κατά την θητεία της ως πολιτιστική πρωτεύουσα αλλά από τις εκ των υστέρων αναφορές υποψιαζόμαστε πως όλο και κάτι συνέβη. Ανάμεσα σε αυτά τα κρυμμένα μυστικά και το έργο της ομάδας ...
Συνέχεια...
Σπείρα Σπείρα & Σταμάτης Κραουνάκης | All That Μπαζ! – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η τελευταία νύχτα του κόσμου στη Μουσική Σκηνή της ΑθηναϊδαςΜουσικό έργο, απόλυτα εμπνευσμένο από την σύγχρονη πραγματικότητα. Με πολλά καινούργια τραγούδια - πρώτες εκτελέσεις του Σταμάτη Κραουνάκη και υπέροχα τραγούδια από την παγκόσμια σκηνή. Ποιητικό έργο, με χιούμορ πικρό κάποιες φορές.«Ο θίασος βιώνει την τελευταία νύχτα μιας κουρασμένης και ηττημένης ...
Συνέχεια...
Κάρμεν
Τι μπορεί να πει άραγε κανείς για την Κάρμεν; Πώς περιγράφεις σε ένα κείμενο τη φλόγα της παθιασμένης ηρωίδας της νουβέλας του Μεριμέ και της θρυλικής όπερας του Μπιζέ; Αρκεί να μιλήσεις για μια Σεβιλιάννα καπνεργάτρια που παρασύρει με τον έρωτα της όποιον άνδρα βρεθεί στο δρόμο της; Αφηγείσαι απλά ...
Συνέχεια...
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης
Λίγο πριν το μεσοπόλεμο και την άνοδο του ναζισμού στην Ευρώπη, στην όμορφη Βιέννη, εκτυλίσσονται οι ιστορίες του Έντεν Βον Χόρβατ. Ο Γιάννης Χουβαρδάς επέλεξε το συγκεκριμένο έργο για να μας υπενθυμίσει τη σκηνοθετική του καριέρα που μόλις επανεκκινήθηκε με τον τίτλο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου. Η περιπέτεια ...
Συνέχεια...
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Αυτός ο Μακμπέθ (δεν) σκότωσε τον ύπνο. Με ένα ensemble cast και έναν σκηνοθέτη που έχει κερδίσει, εδώ και αρκετά χρόνια, την εκτίμησή μας και με ένα από τα πιο δυνατά κείμενα του Σαίξπηρ (και της παγκόσμιας δραματουργίας ολόκληρης, για να είμαστε ειλικρινείς) η παράσταση Μακμπέθ μας είχε δημιουργήσει (παν)υψηλές προσδοκίες. ...
Συνέχεια...
Οδύσσεια sneak peek
Αν γράφετε ή γνωρίζετε κάποιον που να γράφει για θέατρο αλλά να μην είναι αυτή η μοναδική ασχολία του θα ξέρετε ήδη πως εκτός από τις εκατοντάδες, κυριολεκτικά, παραστάσεις που καλείται να προλάβει να δει κάθε σεζόν, προσκαλείται και σε αντίστοιχο αριθμό συνεντεύξεων τύπου για αυτές τις παραστάσεις. Γεγονός αυταπόδεικτο ...
Συνέχεια...
Λεπίς – UrbanDig #6
Στο Πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της Αθήνας (1872-75) εκτυλίσσεται το 6ο κατά σειρά UrbanDig Project (Ανασκαφή Φαντασμάτων Πολιτισμού στη Σύγχρονη Πόλη) από την ομάδα «όχι παίζουμε». Το πρώτο Δημοτικό Βρεφοκομείο της πόλης ανοίγει ξανά τις πόρτες του για να φιλοξενήσει αυτή την ιδιότυπη παράσταση που μας ταξιδεύει πίσω στο παρελθόν του χώρου, στα πρώτα ...
Συνέχεια...
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Τώρα τελευταία ο χορός στην Ελλάδα δείχνει να διαθέτει ανεξάντλητες πηγές δημιουργίας. Μία ακόμα παράσταση σύγχρονου χορού από την ομάδα Moving Contact - του Πάρη Μαντόπουλου - θα δούμε από αύριο Παρασκευή στο θέατρο Ροές. Ιστορίες ανθρώπων που ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας μέσα από τα γράμματα και τα ημερολόγια ...
Συνέχεια...
Ο Πουπουλένιος
Όταν έχεις να κάνεις με μια ερασιτεχνική παράσταση, σπάνια πηγαίνεις με μεγάλες προσδοκίες. Εδώ δεν πηγαίνεις πια με μεγάλες προσδοκίες στις περισσότερες επαγγελματικές παραστάσεις. Αυτό όμως που κάνει πάντα τη θέαση ευχάριστη σε μια τέτοια περίπτωση είναι τελικά αυτό που μέσα στον καταιγισμό παραστάσεων το έχουμε ξεχάσει: η καθαρή, ανιδιοτελής ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η φετινή Ηλέκτρα του Εθνικού, ανεξαρτήτως καλλιτεχνικού αποτελέσματος είναι αναμφίβολα το γεγονός του καλοκαιριού. Είτε λόγω star σκηνοθέτη, είτε λόγω all star cast τριών γενεών, είτε λόγω βαπτίσματος του πυρός νεόκοπων (αμφιβόλου -και μη- ταλάντου) πρωταγωνιστών, το κοίλο της Επιδαύρου γέμισε ασφυκτικά και τις δύο μέρες των παραστάσεων. Στοίχημα ανοιχτό ...
Συνέχεια...
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Caveman – Καλοκαιρινή περιοδεία
To Neverland -Blood on the Dancefloor του Κωνσταντίνου
6ο Φεστιβάλ Χορού | 15.03 –
24 hour plays Athens
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε
Inoubliable στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Τρεις Αδερφές –Περεστρόικα
Εφαρμογές Ατμομηχανής στις 24 Ιουνίου στο Kinky Kong
Misery στο Θέατρο Χώρα
Ο Ροβινσώνας και ο Κρούσος στο Θέατρο Πόρτα
Μόνο την αλήθεια, Μέρος Ι στο Θέατρο του
‘Το Σ’αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 20
Το Χέρι του Tim Crouch σε Αθήνα και
Το Θείο Τραγί του Γιάννη Σκαρίμπα
«Godot» από την ομάδα Creo
Παγκόσμια Μέρα Θεάτρου – Το θέατρο γιορτάζει στο
Οι ‘Εχθροί Εξ Αίματος’ του Αρκά στο Θέατρο
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Mαζί @ M art Space
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Σπείρα Σπείρα & Σταμάτης Κραουνάκης | All That
Κάρμεν
Ιστορίες από το Δάσος της Βιέννης
Μακμπέθ @ Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών
Οδύσσεια sneak peek
Λεπίς – UrbanDig #6
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Ο Πουπουλένιος
Ηλέκτρα – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου