«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί».

Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι.

Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της αποθήκης Η της Πειραιώς 260 μια μικρούλα σκηνή κουζίνα-τουαλέτα πλήρως εντοιχισμένη και εξοπλισμένη. Το σκηνικό ενός τυπικού χαζοαμερικάνικου sitcom (“Recorded in front of a live studio audience” που λένε) με τις επεισοδιακές περιπέτειες του ζευγαριού των χρονοναυαγών της Επανάστασης, του σουβλατζή Θανάση Διάκου / Αλ Μπάντι και της με την κοιλιά τούρλα Κρουστάλλως του, στην άγνωστη γι’αυτούς μοντέρνα εποχή, σε άπταιστη και  τόσο χαριτωμένα αναχρονιστική αυστηρή ρίμα δεκαπεντασύλλαβου.

Το παιδί που κουβαλάει η Κρουστάλλω όμως δεν είναι του Διάκου αλλά του γραφικού (colourful πιο καλά, ταιριαστά/προσβλητικά φουμαρισμένου) Κούρδου ντελίβερυ μπόυ του μαγαζιού, σε ένα τυπικό τηλεοπτικό ερωτικό τρίγωνο. Η αντίδραση του Διάκου ξεφεύγει ριζικά από τα δικά μας συνηθισμένα «πολιτισμένα» όρια. Η επακόλουθη σκηνή του μακρόσυρτου γραφικού βιασμού της πάνω στο τραπέζι της κουζίνας υπό μουσική υπόκρουση Ρίτας Σακελλαρίου σηματοδοτεί πως η Κιτσοπούλου δεν ήρθε ως το φεστιβάλ απλώς για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και δεν διστάζει να περάσει απροειδοποίητα από το κωμικό στο άβολα γνώριμο και ανομολόγητο.

Ο Θανάσης Διάκος του Νίκου Καραθάνου γαμάει και δέρνει. Είναι η επιτομή του Ελληνάρα. Ρατσισταριό, μισογύνης, λαϊκιστής, εθνικιστής και χοντράνθρωπος, μα στο μυαλό του πάντα άρχοντας. Δεν παίρνω όρκο αν θα ψήφιζε και Χρυσή Αυγή, αλλά δεν θα’πεφτα κι απ’τα σύννεφα. Μέσα του συγχωνεύονται ο παλιομοδίτικος βίαιος φαλλοκρατισμός με την σύγχρονη υλιστικότητα και την ιδεολογική αποχαύνωση. Και παραδόξως καταφέρνει και προκύπτει πάλι συμπαθής. Τι σημαίνει αυτό για μας σαν κοινό;

Είναι τόσο βαθιά κωδικοποιημένη στο DNA μας (πλύση εγκεφάλου και στίψιμο μετά από τόσες εθνικές γιορτές) αυτή η ηρωολατρεία που δυσκολευόμαστε ακόμα και τώρα να ξεχωρίσουμε τον θρύλο από τον άνθρωπο; Τι κι αν κλωτσάει στο πάτωμα την έγκυο γυναίκα του μπροστά στα σοκαρισμένα μάτια μας; «Μα είναι τόσο χαριτωμένα γραφικός». Στην πραγματικότητα είναι κι αυτός μπερδεμένος, ένας δύσμοιρος εκτός τόπου και χρόνου (γιατί ο σημερινός τόπος δεν έχει πολλά να μοιραστεί με τον τόπο που τότε σουβλίστηκε να υπερασπίσει), δηλητηριασμένος από την δική μας εποχή, ηττημένος από το ίδιο του το μάρκετινγκ. Μετράει ο ίδιος τον εαυτό του με τα δικά του πρότυπα και έρχεται λίγος. Πως να μην ταυτιστείς;

Η Κιτσοπούλου διασκεδάζει να στήνει συμβάσεις και να τις σπάει αμέσως μετά κομμάτια σαν πιάτα σε μπουζουξίδικο, χαλάλι στο κέφι και το ντέρτι της, άχτι απέναντι στα δήθεν της εποχής. Αμέσως μετά την αρχική ανακοίνωση που εξηγεί γιατί το μηχανάκι που θα μπει στην σκηνή πρέπει να έχει μόνιμα σβηστή μηχανή, μαρσάρει μέσα στον χώρο της αποθήκης ένα γυαλιστερό πράσινο Honda (γιατί έχουμε και τις χορηγίες μας και γιατί να ντραπούμε δηλαδή). Η πόρτα του μονόμπαντου διαμερίσματος πότε χρησιμοποιείται και πότε περφρονείται επειδεικτικά. Έτσι κι αλλιώς οι χαρακτήρες της Κιτσοπούλου έχουν μοναδικά επίγνωση του χώρου στον οποίο βρίσκονται και του κοινού μπροστά τους.  Σαν χωριάτες που φτάνουν πρώτη φορά στην πρωτεύουσα, προσπαθούν να διατηρήσουν το αναμενόμενο «χρώμα» για τους τουρίστες, έρχονται όμως συχνά αντιμέτωποι με την αυτοσυνειδησία μην τους χαρακτηρίσουν βλάχους επειδή βγάζουν έξω τον κώλο τους και σιχτιρίζουν μέσα στο περιβόητο Φεστιβάλ Αθηνών. Ακόμα και ο χαρακτηριστικός δεκαπεντασύλλαβος, όταν οι καταστάσεις παραγίνονται αληθινές αποτινάσσεται και διακωμωδείται.

Αλήθεια αντί να δεσμευτεί από αυτήν την παρανοϊκή απόφαση να  συντάξει ολόκληρο το έργο σε ρίμα, η σύμβαση αυτή την απογειώνει δημιουργικά και σατιρικά. Έχει έρθει στο φεστιβάλ για να πει το κομμάτι της για την δηθενιά εκεί έξω, για την αληθινή φύση του ανθρώπου και την ορμή του να υποβιβάζει, να βασανίζει και να περιορίζει, πίσω και από το πιο φιλελεύθερο προσωπείο. Ακόμα κι αν πρέπει να βγει η ίδια, ματοβαμμένη και γυμνόστηθη, ντυμένη μια καρτουνίστικη Εύα και να σκορπίσει τα μυαλά της στο πάτωμα με ένα πιστόλι για να περάσει το θέμα της.

Η επιστροφή του Διάκου είναι ένα απροσδόκητο ΕΠΟΣ για το φεστιβάλ και το ξεκάθαρα πιο σημαντικό ανέβασμα της φετινής σοδιάς. Πίσω από το λυσσασμένα διασκεδαστικό του κωμικό ξεσάλωμα και το χυμαδιό συμβολισμών και αθυροστομίας, χτυπάει στα σωθικά του κοινού σαν άλλη σούβλα και μένει εκεί να τυραννάει σαν αργό θάνατο και να τριβελίζει την συνείδηση για μέρες.

 

Συντελεστές
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Άννα Νικολάου
Μουσική επιμέλεια: Ο θίασος
Σχεδιασμός ήχου: Κωστής Παυλόπουλος

Ερμηνεύουν:
Νίκος Καραθάνος
Έμιλυ Κολιανδρή
Γιάννης Κότσιφας
Ιωάννα Μαυρέα
Λένα Κιτσοπούλου
Γιάννος Περλέγκας

Πειραιώς 260
Αθήνα / Ταύρος

10



Διάβασε επίσης...
‘Βίοι Αγίων’ από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό
Από 22 Φεβρουαρίου 2009 Είναι πολλοί, πάρα πολλοί οι σιωπηλοί άνθρωποι.Που δεν θέλουν ή δεν μπορούν ή δεν πρέπει να μιλήσουν.Είναι πολλοί, πάρα πολλοί, αυτοί που απόψε δέονται μέσα εις την σιγήν,χωρίς να τολμούν να πουν τας ευχάς των.ΒΙΟΙ ΑΓΙΩΝ α) 29 λεπτά ΤΟ ΦΩΣ, μια παράσταση μικρού μήκους β) ...
Συνέχεια...
Protect me από τη Schaubühne
Τα τελευταία (πολλά) χρόνια στην Ελλάδα έχουμε αγαπήσει το γερμανικό θέατρο και χορό και κανένα μέλος από το φιλοθεάμον κοινό δεν αγνοεί την πολύ σημαντική βερολινέζικη σκηνή Schaubühne που έχει επισκεφτεί πολλάκις τα αθηναϊκά θέατρα στο πλαίσιο Φεστιβάλ και άλλων μετακλήσεων και διοργανώσεων. Ο Falk Richter θεωρείται ένας από τους πιο πολιτικοποιημένους συγγραφείς ...
Συνέχεια...
7ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας | 1-15 Ιουλίου
Με θυμάμαι, παλιά, να χαζεύω από το πίσω παράθυρο του αυτοκινήτου τα εντυπωσιακά ψηλά φουγάρα που ξεπηδούσαν μέσα από έναν μυστήριο τοίχο. Κάθε φορά που με το αυτοκίνητο διέσχιζα την Πειραιώς, τίποτα δεν προμήνυε τις μέρες δόξας που θα γνώριζε η περιοχή αλλά και το παλιό, εγκαταλελειμμένο τότε, εργοστάσιο του ...
Συνέχεια...
‘Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.’ στον Πολυχώρο Pandou – Κερδίστε προσκλήσεις
Η Θεατρική Εταιρία «Λαθραίο Θέατρο» παρουσιάζει μια υβριδική κωμωδία, μία πρωτοποριακή, νεανική παράσταση η οποία συγκρούεται με την θεατρική φόρμα σε ένα αντισυμβατικό θεατρικό χώρο. Εδώ συναντιέται η σκηνική δράση με τη μουσική, οι θεατές με τους ηθοποιούς και το δράμα με την κωμωδία. Υβριδική και ύπουλη με γερές δόσεις ...
Συνέχεια...
Puzzle Festival | music / theatre / dance / cinema / fine arts
19 - 21 Ιουνίου 2009 element one: immigrant artists Φρέσκο φρέσκο και φιλόδοξο το νέο καλλιτεχνικό φεστιβάλ κάνει την εμφάνισή του στην Αθήνα με ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα. Για 3 ημέρες εναλλάσσονται μουσικές, θεατρικές και χορευτικές παραστάσεις, προβολές κινηματογραφικών ταινιών και εκθέσεις εικαστικών.Πάνω από 50 δημιουργοί από 17 χώρες του ...
Συνέχεια...
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Η Κίνηση Μαβίλη δίνει στο ΕΜΠΡΟΣ την παλιά του αίγλη και τον παλιό του ρόλο, φυσικά, και το ξανακάνει θέατρο. Μία πρεμιέρα, μία επανάληψη, μία work in progress performance, ένα εργαστήριο και μια σειρά ερευνητικών παρουσιάσεων που δοκιμάζουν τις δυνατότητες και τα όρια της θεατρικής πρακτικής, συγκροτούν το αμιγώς θεατρικό πρόγραμμα της ...
Συνέχεια...
Sudden Showers of Silence από 8 έως 11 Μαΐου στο Θέατρο Δίπυλον
Μια συμπαραγωγή του Φεστιβάλ Αθηνών, του θεάτρου Archa στην Πράγα και της Βελγικής ομάδας χορού Ultima Vez σε χορογραφία Josef Frucek και Λίντας Καπετανέα.Εμπνευσμένο από την τελευταία συνάντηση που είχε ο Έκτορας με την Ανδρομάχη, την παραμονή της τελικής μάχης με τον Αχιλλέα. Η σκηνή έχει μεταφερθεί στο παρόν, όπου ...
Συνέχεια...
Caveman στο Coronet
Την μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway αναλαμβάνει να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη με τον Γεράσιμο Γεννατά στον κεντρικό -και ένα και μοναδικό- ρόλο.Το έργο του Rob Becker έχει διασκευαστεί και προσαρμοστεί στην ελληνική πραγματικότητα και πρωταγωνιστής της εκδοχής που παρουσιάζεται στο θέατρο Coronet είναι ο ...
Συνέχεια...
Θέατρο Νο| Φεστιβάλ Αθηνών
Σανμπασό (κυόγκεν) & Ντάι-Χάνγια (νο) - Η Σούτρα της Μεγάλης Σοφίας Ένας από τους σημαντικότερους ερμηνευτές του θεάτρου Νο, ο Ροκούρο Γκένσο Ουμεγουάκα, έρχεται με ιδιαίτερη συγκίνηση στο Ηρώδειο στις 16 Ιουνίου, 45 χρόνια μετά από την εμφάνιση του πατέρα του, προκάτοχό του στην κεφαλή του θιάσου, στο ίδιο θέατρο. ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
«Μια ιστορία που αξίζει να ειπωθεί και να ξαναειπωθεί μέχρι να γίνει θρύλος»:Λόγια από το έργο που θα μπορούσαν να είναι ο υπότιτλος ενός έργου με 4 πρόσωπα, 10 χαρακτήρες και δεκάδες μεταμφιέσεις.Ένας πολυγραφότατος Ιρλανδός θεατρικός συγγραφέας της νέας γενιάς και ένας ταλαντούχος και ιδιαίτερα αγαπητός μας νεαρός σκηνοθέτης συναντιούνται ...
Συνέχεια...
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Το θέμα της μετανάστευσης δεν αποτελεί καινούργιο πεδίο προβληματισμού για το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Και οι μετανάστες δεν είναι καινούργιοι συνεργάτες. Τρεις νέοι ηθοποιοί, δεύτερη γενιά μετανάστες ταξιδεύουν στα Βαλκάνια μέσα από την παράσταση. Οι ενοχές, η πραγματικότητα και η ελπίδα, οι προσωπικές εμπειρίες τους δοσμένα με χιούμορ και ...
Συνέχεια...
Θεατρικά Βραβεία αθηνόραμα 10η χρονιά
Την περασμένη Τρίτη, στις 3 Νοεμβρίου και ενώ ο αμερικανικός λαός φρόντιζε να μας φιλέψει με μια λιχουδιά χρώματος σοκολατί, τον κύριο Μπάρακ Ομπάμα, στο Μέγαρο Μουσικής -απέναντι από την Αμερικανική πρεσβεία δηλαδή- απονέμονταν τα θεατρικά βραβεία κοινού του περιοδικού "αθηνόραμα" για 10η χρονιά.Ο Θύμιος Νικολόπουλος, διευθυντής σύνταξης του περιοδικού ...
Συνέχεια...
Ερευνητική και μουσική Αντιγόνη
Το μύθο της Αντιγόνης, που μπλέχτηκε ανάμεσα στο θεϊκό και τον ανθρώπινο νόμο, αλλά τελικά προτίμησε τον πρώτο, που την οδήγησε στο χαμό, τον γνωρίζουμε όλοι. Το κείμενο του Σοφοκλή είναι ιδιαίτερα παινεμένο και αγαπητό, περισσότερο ίσως σε όσους το διδάχτηκαν στίχο προς στίχο στα μαθητικά τους χρόνια. Για τους ...
Συνέχεια...
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3 Οκτωβρίου
Τόνοι μελάνι έχουν ήδη χυθεί, τόσο 15 χρόνια πριν που ένας ακόμα άσημος χορογράφος και μια ομάδα που έμελλε να αγαπηθεί από το κοινό, η Ομάδα Εδάφους, και να συστήσει στους θεατές το μέλλον του ελληνικού σύγχρονου χορού όσο και φέτος που η Μήδεια επανήλθε στο Ελληνικό Φεστιβάλ, ταξίδεψε στην ...
Συνέχεια...
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ο «προφητικός» σκηνοθέτης από την Τυνησία Fadhel Jaïbi και η Jalila Baccar παρουσιάζουν την παράσταση Amnesia, που πραγματεύεται την «πτώση», την απώλεια και την ευμετάβολη πορεία της ανθρώπινης μοίρας. Η παράσταση παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών, στις 7 και 8 Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ σύγχρονης τέχνης ...
Συνέχεια...
Rainbow στο Εθνικό Θέατρο για 20 μόνο παραστάσεις
Μουσική παράσταση για τον Αρθούρο Ρεμπώ7 Μαΐου -1 ΙουνίουΑρθούρος Ρεμπώ (1854-1891): το παιδί-θαύμα, ο σύντροφος του Βερλαίν, «Μια εποχή στην κόλαση», ο οραματιστής, ο μυστικός, ο έμπορος όπλων, ο σουρεαλιστής, ο αυτοεξόριστος, ο δουλέμπορος, ο χριστιανός, «ο άνθρωπος με τα φτερωτά πέλματα», ο ερωτομανής, «Εκλάμψεις», ο αιώνιος ταξιδιώτης...Ένας χώρος που ...
Συνέχεια...
Έχετε ξανάρθει; Όχι, είναι η πρώτη φορά
Ας υποθέσουμε πως είδατε την Οδύσσεια, στο Εθνικό, σε σκηνοθεσία Robert Wilson, και δεν σας άρεσε. Δεν θα σας κακίσουμε. Αλλά θα θελήσουμε να σας πούμε πως εκτός από αυτήν την παράσταση που, για διάφορους λόγους, ακούστηκε πολύ και τράβηξε την προσοχή του κοινού, ο αμερικανός σκηνοθέτης (και εικαστικός) έχει ...
Συνέχεια...
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Μια καλή θεατρική κωμωδία είναι για τον ταλαιπωρημένο Έλληνα θεατή το ζητούμενο κι η αιχμή του δόρατος. Γιατί τι είναι αστείο τελικά; Κι ακόμα κι αν υπάρχουν αντικειμενικοί κανόνες για το τι μας κάνει (ή πρέπει να μας κάνει) να γελάμε, άντε να πείσεις κάποιον που γελάει με διαφορετικά πράγματα ...
Συνέχεια...
Gólgota picnic – Φεστιβάλ Αθηνών
Μια παράσταση Γολγοθάς. Για αρχή να σας πω πως κάθε φορά που τα media αποκαλούν κάποιον "τρομερό παιδί" στα αυτιά μου ηχεί αυτόματα η φράση "τρομακτική μπαρούφα" και, συνήθως, όχι αδίκως. Μια τέτοια περίπτωση είναι και ο Rodrigo García από το Μπουένος Άιρες, ιδρυτής της θεατρικής ομάδας La Carnicería Teatro (θέατρο του χασάπικου). Περίπτωση ...
Συνέχεια...
Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν
Από εδώ βγήκε το «ο καλός καλό δεν έχει». Ή όπως το διατύπωσε ο Μπρεχτ μέσω της ηρωίδας του, Σεν Τε: «Πώς μπορώ να είμαι καλή την ώρα που όλα γύρω μου είναι τόσο ακριβά»; Και σκληρά. Και ύπουλα. Στην παραβολή του «Καλού Ανθρώπου του Σετσουάν» (έργο της περιόδου 1938-1943 της ...
Συνέχεια...
‘Η Νύχτα των μυστικών’ στη Νέα Σκηνή του Εθνικού
Τον ¶κη Δήμου τον γνωρίσαμε πριν από χρόνια όταν η δική του Ιουλιέτα έμεινε ζωντανή να αναπολεί τον έρωτά της με το Ρωμαίο. Κι έπειτα μας γέμισε με καινούργια έργα συμβάλλοντας στην αναγέννηση αυτού που ονομάζεται «νεοελληνικό θέατρο». Το καινούργιο του έργο «Η Νύχτα των μυστικών» είναι ένα κείμενο ποιητικό ...
Συνέχεια...
‘The New Electric Ballroom’ στο Θέατρο Χώρα
Τον Ιρλανδό θεατρικό συγγραφέα Έντα Γουόλς τον ξέρετε πολύ καλά από την ταινία «Hunger» που κέρδισε πριν από 2 χρόνια το Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες και προβλήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα αλλά και από θεατρικά έργα του όπως το «Disco Pigs», «Τα Μικρά Πράγματα» και άλλα που έχουν ήδη ...
Συνέχεια...
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο Φούρνος
To 2003 τα media ασχολήθηκαν εκτενώς με την υπόθεση της Rachel Corrie, μιας Αμερικανίδας που έχασε τη ζωή της στη Λωρίδα της Γάζας προσπαθώντας να σώσει το σπίτι ενός Παλαιστίνιου από Ισραηλινή επιχείρηση κατεδάφισης - δολοφονήθηκε από τον οδηγό μπουλντόζας που προσπαθούσε να γκρεμίσει το σπίτι με το Κατερπίλαρ D-9 ...
Συνέχεια...
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Μακρά η πορεία του έργου του Βασίλη Κατσικονούρη, από τη σκηνή του Εθνικού (Θέατρο Χώρα) σε σκηνοθεσία Νίκου Μαστοράκη, ως την περσινή παράσταση με το βλέμμα της ¶ννας Βαγενά και συνεχίζει να αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον του κοινού που σπεύδει να ρίξει μια ματιά στο σύμπαν μια μετανάστριας μάνας, στην Ελλάδα ...
Συνέχεια...
Ρωμαίος και Ιουλιέττα στη Λυρική Σκηνή
Η αιώνια ιστορία αγάπης του Ρωμαίου και της Ιουλιέττας είναι η νέα παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής που ξεκινάει σήμερα τις παραστάσεις της στην Εθνική Λυρική Σκηνή. Το μπαλέτο σε δύο πράξεις του Σεργκέι Προκόφιεφ και νέα χορογραφία του Ρενάτο Τζανέλλα σε μουσική διεύθυνση Λουκάς Καρυτινού παρουσιάζεται για 5 παραστάσεις με πρωταγωνιστές ...
Συνέχεια...
Λάσπη
Πως θα αντιδρούσατε αν μπαίνοντας σε ένα σπίτι που δικαιωματικά σας ανήκει το βρίσκατε κατειλημμένο από μια πενταμελή οικογένεια, η οποία μάλιστα δεν έχει καμία πρόθεση να σας αναγνωρίσει το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, αλλά ούτε και να το κουνήσει από μέσα; Λογικά, θα καλούσατε την αστυνομία... Κι αν η αστυνομία ...
Συνέχεια...
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Ο Τομ, η Αμάντα, η Λώρα και ο Τζιμ, τέσσερις διακριτικά αυτοβιογραφικοί ήρωες του Τέννεσι Γουίλιαμς, ξεπακετάρονται από το ψυγείο της μνήμης όπου ζουν αιχμάλωτοι, κρυσταλλωμένοι για πάντα στην ίδια χρονική περίοδο. Ξεπαγώνουν και ξανανιώνουν μέσα από μια  πότε θόλη, πότε αβέβαια αναπαράσταση των γεγονότων της νεότητας του.   Παγιδευμένοι μόνιμα σε αιώνια λούπα στα ...
Συνέχεια...
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Ενα έργο για την αλήθεια και τις συνέπειές τηςΣτην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων κάτι γίνεται. Μια παράσταση έχει κινήσει το ενδιαφέρον μας και λίγο προτού τελειώσει επισημαίνουμε την προσοχή σας.Το έργο Βρισκόμαστε στον Καναδά λίγο πριν την εποχή της πτώσης του τείχους του Βερολίνου. Η αναμόχλευση του ανεξιχνίαστου θανάτου μιας ...
Συνέχεια...
Ο Φάουστ στη Λυρική Σκηνή
Τα γηρατειά πολλοί εμίσησαν, τα νιάτα ουδείς. Και, κυρίως, όχι ο Φάουστ. Ο ήρωας του Γκάιτε και, συγκεκριμένα το πρώτο μέρος της τραγωδίας του, γίνεται η έμπνευση για μια από τις πιο δημοφιλείς γαλλικές όπερες, την ομότιτλη όπερα Φάουστ του Σαρλ Γκουνό.  Το αριστούργημα του Γαλλικού ρομαντισμού με τις διάσημες άριες, τα ...
Συνέχεια...
Αστραξίδι
... Όταν βλέπεις στο ουρανό ένα αστέρι να πέφτει, κάνεις μια ευχή. ... Όταν είσαι ψαράς και το αστέρι αυτό, μαζί με άλλα πολλά πέφτουν μέσα στα δίχτυα σου, τα μαζεύεις στο τσουβάλι σου και ξεκινάς να τα πουλήσεις στο μεγάλο παζάρι στην κορυφή των Άλπεων. ... και όταν είσαι ταλαντούχος νέος ...
Συνέχεια...
‘Βίοι Αγίων’ από τον Μιχαήλ Μαρμαρινό
Protect me από τη Schaubühne
7ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας | 1-15 Ιουλίου
‘Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.’ στον Πολυχώρο Pandou –
Puzzle Festival | music / theatre / dance
ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ / Χρήση #4
Sudden Showers of Silence από 8 έως 11
Caveman στο Coronet
Θέατρο Νο| Φεστιβάλ Αθηνών
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ένας στους Δέκα στο Θέατρο Του Νέου Κόσμου
Θεατρικά Βραβεία αθηνόραμα 10η χρονιά
Ερευνητική και μουσική Αντιγόνη
Μήδεια (2) στο Θέατρο Παλλάς από τις 3
Amnesia στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Rainbow στο Εθνικό Θέατρο για 20 μόνο παραστάσεις
Έχετε ξανάρθει; Όχι, είναι η πρώτη φορά
Δε Μπορώ Να Μείνω Μόνη Μου
Gólgota picnic – Φεστιβάλ Αθηνών
Ο Καλός Άνθρωπος του Σετσουάν
‘Η Νύχτα των μυστικών’ στη Νέα Σκηνή του
‘The New Electric Ballroom’ στο Θέατρο Χώρα
Το όνομά μου είναι Rachel Corrie στο Θέατρο
‘Το Γάλα’ συνεχίζει την πορεία του
Ρωμαίος και Ιουλιέττα στη Λυρική Σκηνή
Λάσπη
Ο Γυάλινος Κόσμος στο Θέατρο Δημήτρης Χορν
Τελευταίες παραστάσεις για το ‘Γράφημα’ στην Τεχνόπολη
Ο Φάουστ στη Λυρική Σκηνή
Αστραξίδι