«Καλύτερα μιας ώρας σκλαβιά μες στη χλιδή, παρά σαράντα χρόνια ελεύθεροι πτωχοί».

Ο Αθανάσιος («Θανάσης») Διάκος μεταφέρεται μέσω μιας μηχανής του χρόνου από το 1821 στην σύγχρονη Αθήνα, ανοίγει σουβλακερί (τι πιο αναμενόμενο), εκμοντερνίζεται, καπιταλίζεται και γενικά τον τρώει ο κώλος του. Αλλά το τσαρούχι, τσαρούχι.

Στο μπροστινό μέρος του θεόρατου κενού χώρου της αποθήκης Η της Πειραιώς 260 μια μικρούλα σκηνή κουζίνα-τουαλέτα πλήρως εντοιχισμένη και εξοπλισμένη. Το σκηνικό ενός τυπικού χαζοαμερικάνικου sitcom (“Recorded in front of a live studio audience” που λένε) με τις επεισοδιακές περιπέτειες του ζευγαριού των χρονοναυαγών της Επανάστασης, του σουβλατζή Θανάση Διάκου / Αλ Μπάντι και της με την κοιλιά τούρλα Κρουστάλλως του, στην άγνωστη γι’αυτούς μοντέρνα εποχή, σε άπταιστη και  τόσο χαριτωμένα αναχρονιστική αυστηρή ρίμα δεκαπεντασύλλαβου.

Το παιδί που κουβαλάει η Κρουστάλλω όμως δεν είναι του Διάκου αλλά του γραφικού (colourful πιο καλά, ταιριαστά/προσβλητικά φουμαρισμένου) Κούρδου ντελίβερυ μπόυ του μαγαζιού, σε ένα τυπικό τηλεοπτικό ερωτικό τρίγωνο. Η αντίδραση του Διάκου ξεφεύγει ριζικά από τα δικά μας συνηθισμένα «πολιτισμένα» όρια. Η επακόλουθη σκηνή του μακρόσυρτου γραφικού βιασμού της πάνω στο τραπέζι της κουζίνας υπό μουσική υπόκρουση Ρίτας Σακελλαρίου σηματοδοτεί πως η Κιτσοπούλου δεν ήρθε ως το φεστιβάλ απλώς για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις και δεν διστάζει να περάσει απροειδοποίητα από το κωμικό στο άβολα γνώριμο και ανομολόγητο.

Ο Θανάσης Διάκος του Νίκου Καραθάνου γαμάει και δέρνει. Είναι η επιτομή του Ελληνάρα. Ρατσισταριό, μισογύνης, λαϊκιστής, εθνικιστής και χοντράνθρωπος, μα στο μυαλό του πάντα άρχοντας. Δεν παίρνω όρκο αν θα ψήφιζε και Χρυσή Αυγή, αλλά δεν θα’πεφτα κι απ’τα σύννεφα. Μέσα του συγχωνεύονται ο παλιομοδίτικος βίαιος φαλλοκρατισμός με την σύγχρονη υλιστικότητα και την ιδεολογική αποχαύνωση. Και παραδόξως καταφέρνει και προκύπτει πάλι συμπαθής. Τι σημαίνει αυτό για μας σαν κοινό;

Είναι τόσο βαθιά κωδικοποιημένη στο DNA μας (πλύση εγκεφάλου και στίψιμο μετά από τόσες εθνικές γιορτές) αυτή η ηρωολατρεία που δυσκολευόμαστε ακόμα και τώρα να ξεχωρίσουμε τον θρύλο από τον άνθρωπο; Τι κι αν κλωτσάει στο πάτωμα την έγκυο γυναίκα του μπροστά στα σοκαρισμένα μάτια μας; «Μα είναι τόσο χαριτωμένα γραφικός». Στην πραγματικότητα είναι κι αυτός μπερδεμένος, ένας δύσμοιρος εκτός τόπου και χρόνου (γιατί ο σημερινός τόπος δεν έχει πολλά να μοιραστεί με τον τόπο που τότε σουβλίστηκε να υπερασπίσει), δηλητηριασμένος από την δική μας εποχή, ηττημένος από το ίδιο του το μάρκετινγκ. Μετράει ο ίδιος τον εαυτό του με τα δικά του πρότυπα και έρχεται λίγος. Πως να μην ταυτιστείς;

Η Κιτσοπούλου διασκεδάζει να στήνει συμβάσεις και να τις σπάει αμέσως μετά κομμάτια σαν πιάτα σε μπουζουξίδικο, χαλάλι στο κέφι και το ντέρτι της, άχτι απέναντι στα δήθεν της εποχής. Αμέσως μετά την αρχική ανακοίνωση που εξηγεί γιατί το μηχανάκι που θα μπει στην σκηνή πρέπει να έχει μόνιμα σβηστή μηχανή, μαρσάρει μέσα στον χώρο της αποθήκης ένα γυαλιστερό πράσινο Honda (γιατί έχουμε και τις χορηγίες μας και γιατί να ντραπούμε δηλαδή). Η πόρτα του μονόμπαντου διαμερίσματος πότε χρησιμοποιείται και πότε περφρονείται επειδεικτικά. Έτσι κι αλλιώς οι χαρακτήρες της Κιτσοπούλου έχουν μοναδικά επίγνωση του χώρου στον οποίο βρίσκονται και του κοινού μπροστά τους.  Σαν χωριάτες που φτάνουν πρώτη φορά στην πρωτεύουσα, προσπαθούν να διατηρήσουν το αναμενόμενο «χρώμα» για τους τουρίστες, έρχονται όμως συχνά αντιμέτωποι με την αυτοσυνειδησία μην τους χαρακτηρίσουν βλάχους επειδή βγάζουν έξω τον κώλο τους και σιχτιρίζουν μέσα στο περιβόητο Φεστιβάλ Αθηνών. Ακόμα και ο χαρακτηριστικός δεκαπεντασύλλαβος, όταν οι καταστάσεις παραγίνονται αληθινές αποτινάσσεται και διακωμωδείται.

Αλήθεια αντί να δεσμευτεί από αυτήν την παρανοϊκή απόφαση να  συντάξει ολόκληρο το έργο σε ρίμα, η σύμβαση αυτή την απογειώνει δημιουργικά και σατιρικά. Έχει έρθει στο φεστιβάλ για να πει το κομμάτι της για την δηθενιά εκεί έξω, για την αληθινή φύση του ανθρώπου και την ορμή του να υποβιβάζει, να βασανίζει και να περιορίζει, πίσω και από το πιο φιλελεύθερο προσωπείο. Ακόμα κι αν πρέπει να βγει η ίδια, ματοβαμμένη και γυμνόστηθη, ντυμένη μια καρτουνίστικη Εύα και να σκορπίσει τα μυαλά της στο πάτωμα με ένα πιστόλι για να περάσει το θέμα της.

Η επιστροφή του Διάκου είναι ένα απροσδόκητο ΕΠΟΣ για το φεστιβάλ και το ξεκάθαρα πιο σημαντικό ανέβασμα της φετινής σοδιάς. Πίσω από το λυσσασμένα διασκεδαστικό του κωμικό ξεσάλωμα και το χυμαδιό συμβολισμών και αθυροστομίας, χτυπάει στα σωθικά του κοινού σαν άλλη σούβλα και μένει εκεί να τυραννάει σαν αργό θάνατο και να τριβελίζει την συνείδηση για μέρες.

 

Συντελεστές
Σκηνικά – Κοστούμια: Μαγδαληνή Αυγερινού
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Άννα Νικολάου
Μουσική επιμέλεια: Ο θίασος
Σχεδιασμός ήχου: Κωστής Παυλόπουλος

Ερμηνεύουν:
Νίκος Καραθάνος
Έμιλυ Κολιανδρή
Γιάννης Κότσιφας
Ιωάννα Μαυρέα
Λένα Κιτσοπούλου
Γιάννος Περλέγκας

Πειραιώς 260
Αθήνα / Ταύρος

10



Διάβασε επίσης...
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Τρίτη 16 Δεκεμβρίου + Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2008 Το Cantina Social το ξέρετε ως το Berlin like μέρος που πίνετε τα ποτά σας, κρυμμένο εκεί στη μικρή στοά της Λεωκορείου, μέσα στο φολκλόρ Ψυρρή αλλά ανόμοιο με τα ντριγκι ντράγκα φαγάδικα και τα mainstream bars που το περιτριγυρίζουν. Αν πάλι ...
Συνέχεια...
Τόκος
Κάθε παράσταση του Λευτέρη Βογιατζή αποτελεί θέμα. Τις περισσότερες φορές για τους λάθος λόγους - για την τελειομανία του και την φημολογούμενη υπερβολική αυστηρότητα προς τους ηθοποιούς και τους συνεργάτες του, ή για την εμμονή του στη λεπτομέρεια και τις εξαντλητικές πρόβες που οδηγούν στις ανεκδοτολογικές πια αναβολές των πρεμιερών ...
Συνέχεια...
Ηλέκτρα Αυτουργός
Μία σύγχρονη τολμηρή ματιά στον αρχαιοελληνικό μύθο της Ηλέκτρας από το Χοροθέατρο «Ροές» της Σοφίας Σπυράτου, σε χορογραφία της ίδιας και με τη μουσική της παράστασης να παρουσιάζεται για πρώτη φορά ζωντανά από τον Michael Nyman και την ορχήστρα του.Η «Ηλέκτρα Αυτουργός», η παράσταση του Χοροθεάτρου «Ροές» και της Σοφίας ...
Συνέχεια...
Pina Bausch RIP
Μια μεγάλη απώλεια για τον σύγχρονο χορό είναι ο θάνατος της Pina Bausch. Η κορυφαία Γερμανίδα καινοτόμος χορογράφος και χορεύτρια έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών.Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Wuppertal Tanztheater ήταν διάσημη στα πέρατα του κόσμου. Μερικές από τις σπουδαιότερες χορογραφίες της είχαμε δει και θαυμάσει ...
Συνέχεια...
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
O άνθρωπος των σπηλαίων ζει ακόμα ανάμεσά μας. Φοράει signe κοστούμι ή boho outfit και εξακολουθεί να συμμετέχει στη μάχη που μαίνεται ανάμεσα σε αυτόν και την μεγαλύτερη αντίπαλό του: τη γυναίκα.Μια από τις μακροβιότερες σόλο κωμωδία στην ιστορία του Broadway παρουσίασε πέρυσι στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη και ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Από τις 29 Μαΐου έως τις 8 ΙουνίουΑν μένετε στην Αθήνα όλο και κάπου θα έχει πάρει το μάτι σας το μικροσκοπικό στενάκι της Αβραμιώτου που κάθε βράδυ σφύζει από ζωή, μετακομίζει τον αυγουστιάτικο νησιώτικο πανικό στο κέντρο της πόλης και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών και διαφορετικών θαμώνων αλλά και ...
Συνέχεια...
2…λόγια ακόμα
Απ' τα τέλη φθινοπώρου η Αθήνα και δη το κοσμικό κομμάτι της πόλης με τα διάφορα wanna be celebrities των κραταιών lifestyle περιοδικών, στριμώχνονται με αγωνία στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου ώσπου να εξασφαλίσουν το πανάκριβο «μαγικό χαρτάκι» που θα τους οδηγήσει στη λουσάτη σάλα του ανακαινισμένου Παλλάς, μπροστά στο πολυσυζητημένο ...
Συνέχεια...
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
Τώρα τελευταία ο χορός στην Ελλάδα δείχνει να διαθέτει ανεξάντλητες πηγές δημιουργίας. Μία ακόμα παράσταση σύγχρονου χορού από την ομάδα Moving Contact - του Πάρη Μαντόπουλου - θα δούμε από αύριο Παρασκευή στο θέατρο Ροές. Ιστορίες ανθρώπων που ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας μέσα από τα γράμματα και τα ημερολόγια ...
Συνέχεια...
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις
29 από τα 154 σονέτα του Σέξπιρ επιλέγει να μεταφράσει σε ποιητικό λόγο ο Διονύσης Καψάλης και θεατροποιώντας τα ο Λευτέρης Γιοβανίδης να διηγηθεί μια ιστορία αγάπης από τις 14 Μαΐου στο 104-1 Κέντρο Λόγου & Τέχνης.Μόνος γίνεσαι κανένας;Τι μπορεί να σημαίνει για έναν άνθρωπο -πέρα από ηλικία και φύλο- ...
Συνέχεια...
To Στοίχημα από την Ομάδα Πλάνη
Η ομάδα Πλάνη, μετά από την περσινή επιτυχία, ανεβάζει από αρχές Νοεμβρίου, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το διήγημα του ¶ντον Τσέχωφ «Το Στοίχημα». Το έργο Ένας πλούσιος τραπεζίτης και ένας φιλόδοξος νεαρός δικηγόρος συναντιούνται σε μια κοσμική εκδήλωση όπου η μοίρα θα τους δέσει σ' ένα απόλυτο στοίχημα : ο ...
Συνέχεια...
Festen
Θυμάστε εκείνη την περίοδο που στα κινηματογραφικά πηγαδάκια όλοι συζητούσαν για το περίφημο δόγμα 95 και τρέχαμε να παρακολουθήσουμε τι στο καλό εννοούν με αυτό το μανιφέστο εμπράκτως οι συνυπογράφοντες σκηνοθέτες παρακολουθώντας σκανδιναβικό σινεμά από τους πρωτεργάτες της διακήρυξης (οι οποίο και πρώτοι την αποκήρυξαν); Καλύτερο δείγμα δεν υπήρξε από ...
Συνέχεια...
Athens Tango Day (για τον Λατίνο που κρύβετε μέσα σας)
Το Athens Tango Day μας δίνει ραντεβού για τρίτη χρονιά στην Τεχνόπολη και επανέρχεται το Σάββατο 21 Ιανουαρίου για να μας λικνίσει στους ρυθμούς του. Αν ο Λατίνος που κρύβετε μέσα σας ξυπνά σιγά σιγά κατηφορίστε/ ανηφορίστε προς το Γκάζι για να απολαύσετε τις εκρηκτικές tango μελωδίες από τις πέντε ορχήστρες ...
Συνέχεια...
Τσαγκαροεβδομάδα
Για τα θέατρα και τους ηθοποιούς που κουράστηκαν διασκεδάζοντάς μας τις ημέρες των εορτών και αποφάσισαν να πάρουν το ρεπουδάκι τους εν μέσω ηλιόλουστης καταχειμωνιάς. Αυτό δεν ισχύει φυσικά για όλα τα θέατρα αλλά για ορισμένα μόνο. Και επισημαίνουμε την προσοχή σας για να σας γλιτώσουμε από περιττό κόπο. Κάντε ...
Συνέχεια...
Play Gatz στο Booze Cooperativa
Από 5 Μαρτίου Μια δοκιμή δραματοποίησης της κλασικής νουβέλας του F.S.Fitzgerald "Great Gatsby", βασισμένη στη λειτουργία της σκηνικής γεωμετρίας, της φορμαλιστικής κινησιολογίας των σωμάτων, στη χρήση της μουσικής και του μοντάζ, αναζητώντας ένα νέο τρόπο να ανασυνθέσει μέρη της ιστορίας. Μέσα από το πρώτο τους πείραμα οι DeconstrAction προσβλέπουν στη ...
Συνέχεια...
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ «5η ΕΠΟΧΗ», σε συνεργασία με την εταιρεία «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», μετά από ένα επιτυχημένο καλοκαίρι περιοδείας με παραστάσεις σε παραπάνω από 60 πόλεις και με περισσότερους από 70.000 θεατές, η διασημότερη μουσική κωμωδία [σάτιρα] του εικοστού αιώνα, το έργο των Μπέρτολντ Μπρεχτ - Κουρτ Βάιλ «Η ΟΠΕΡΑ ...
Συνέχεια...
Το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί στο Θέατρο Θησείον
Το Σάββατο 11/2/2012 στις 21.30 το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί. Κανείς δεν αμείβεται – Κανείς δεν πληρώνει. Αλλά η παράσταση γίνεται. Δωρεάν. Ναι ναι δωρεάν. Παρακαλούμε επικοινωνήστε για κράτηση θέσεων από τις 11.00-14.00 και από τις 17.30-19.30 με το ταμείο του θεάτρου (χωρητικότητα - 140 θέσεις). ΘΗΣΕΙΟΝ, ένα θέατρο για τις τέχνες  Τουρναβίτου 7, Ψυρρή Τηλ: 210 3255444  
Συνέχεια...
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο Τέχνης
Έχοντας αποσπάσει δεκάδες βραβεία ανά τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα και σημειώνοντας non stop επιτυχία τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια που παρουσιάζεται ανελλιπώς στο Θέατρο Τέχνης, η Μέθοδος Grönholm επιστρέφει και φέτος στο Υπόγειο, για πέμπτη συνεχή χρονιά, από τις 6 Φεβρουαρίου. Επίκαιρο όταν ξεκίνησε η ελληνική εκδοχή της παράστασης, σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Οι Πιο Δυνατοί
Έτος Στριντμπεργκ το 2012 και η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ επιστρέφει στη δραματουργία του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ -μετά την πολυσυζητημένη παράσταση «Τζούλια» (Νixon / Screening Room, 2009) «Η πιο δυνατή» (Den Starkare). Ο τίτλος, για τις ανάγκες του νέου ανεβάσματος του σύντομου μονόπρακτου (γραμμένο το 1889), έχει αποδοθεί στον πληθυντικό αριθμό: «Οι ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Οι δύο «πέτρες του σκανδάλου» στο έργο της Esther Villar «Ζήλια Σε Τρία Φαξ» μίλησαν μαζί μας για την παράσταση, για τις σχέσεις, για τον έρωτα, για τη ζήλια, για τη ζωή και τις σκέψεις τους. Στο έργο η Εsther Vilar επιλέγει fax αντί για οποιοδήποτε άλλο πιο σύγχρονο- και ...
Συνέχεια...
Δεν υπάρχουμε Πουθενά: Xορός στο Θέατρο Θησείον
Βασισμένη στο άρθρο του συγγραφέα - ζωγράφου John Βerger, «Δέκα σημεία πολιτικού προσανατολισμού», η χορογραφία «Πουθενά» της χοροθεατρικής ομάδας «Νταλίκα» ανιχνεύει την ανάγκη των ανθρώπων «να αποδείξουν ρητά που ακριβώς βρίσκονται. Σαν να τους καταδιώκει μια αβεβαιότητα, που υπαινίσσεται ότι ίσως βρίσκονται... Πουθενά». Η συγκεκριμένη χορογραφία της Βάσως Γιαννακοπούλου παρουσιάστηκε ...
Συνέχεια...
Λευκές Νύχτες
Είναι ύπουλα ρομαντικές οι νύχτες με ξαστεριά της Αγίας Πετρούπολης. Ο πρωταγωνιστής, ο εικοσιεξάχρονος «Ονειροπόλος», αποτέλει ένα γλυκό παράδοξο. Είναι τόσο ντροπαλός, μοναχικός και ήσυχος που έχει περάσει ολόκληρη τη ζωή του χωρίς ποτέ να μιλήσει σε μια γυναίκα, φτιάχνοντας μόνο σενάρια με τη φαντασία του για το «αν» και «πως», ...
Συνέχεια...
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως 15 Ιουλίου
Λίγο μετά το Synch που θα γεμίσει την Τεχνόπολη μουσικές (και άλλα) και θα μετατρέψει το Γκαζοχώρι για μερικές μέρες του Ιουνίου σε Μέκκα των απανταχού φιλόμουσων μια ακόμα διοργάνωση θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των φιλότεχνων και ιδίως θαυμαστών του ...
Συνέχεια...
Ο άνθρωπος πελαργός με τους Los Titiriteros de Binéfar
Ο διάσημος ισπανικός θίασος Los Titiriteros de Binéfar παρουσιάζει το βραβευμένο στο Festival de Tàrrega (Ισπανία) το 2005 έργο «Ο ¶νθρωπος Πελαργός» στην Αθήνα στις 26 Σεπτεμβρίου και στο Κιλκίς στις 28/09 στο πλαίσιο του 9ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου & Παντομίμας της πόλης. Ο θίασος κλείνει φέτος 30 χρόνια περιπλάνησης ...
Συνέχεια...
Tiger Lillies | Το Κοριτσάκι Με Τα Σπίρτα
Από 1 έως 10 Ιουνίου Την τρέλα που κουβαλάνε οι Tiger Lillies την ξέρουμε πολύ καλά εδώ στην Ελλάδα. Και εκεί που νομίζουμε ότι μας έχουν παρουσιάσει ολόκληρο το κυνικό-παρανοϊκό-ειρωνικό οπλοστάσιο τους, να που πάντα μπορούν να βρουν κάτι καινούργιο να απασχολήσουν τα πειραγμένα κεφάλια τους αλλά και τα δικά ...
Συνέχεια...
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
Το «Τρίπτυχο», που ανήκει στα τελευταία έργα της Έντνα Ο' Μπράιαν, είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό έργο με έντονα στοιχεία ειρωνείας, σαρκασμού και χιούμορ. Σ΄ όλη τη διάρκεια τού, κυριαρχούν έντονα τρία συναισθήματα: Λαγνεία, ζήλια, επιθυμία. Θέμα του το αιώνιο πρόβλημα του τι είναι αγάπη και πώς αυτή μπορεί να γίνει ...
Συνέχεια...
To party των Forced Entertainment στο Bios
In the future ελπίζουμε η περίφημη (και ιδιαίτερα αγαπημένη μας) βρετανική ομάδα να μας εκπλήξει και πάλι ευχάριστα και να αντικαταστήσει τη δυσάρεστη ανάμνηση των Tomorrow’s Parties της. Και λέμε «In the future» πρώτα από όλα γιατί με την ίδια προσμονή που περιμέναμε αυτή την παράσταση θα αναμένουμε και την επόμενη ...
Συνέχεια...
Σεσουάρ για Δολοφόνους
Κοντεύει να μπει στην εφηβεία η ελληνική εκδοχή του έργου των Bruce Jordan & Marilyn Abrams. Σβήνει φέτος 10 κεράκια και είναι ήδη βετεράνος ανάμεσα στις παραστάσεις στην πόλη μας. Με ένα σεσουάρ υπό μάλης και καυστικό χιούμορ επί δέκα συνεχόμενα χρόνια έχει κάνει πάνω από 400.000 θεατές να χαμογελάσουν ...
Συνέχεια...
Οι Lost Bodies και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν «Το Βαπόρι» σε ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη
Για τρεις μόνο παραστάσεις, αυτή την εβδομάδα, οι αγαπητοί μας Lost Bodies (Θάνος Κόης και Αντώνης Παπασπύρου) παρουσιάζουν μαζί με την Όλια Λαζαρίδου στο Bios, μία άκρως ενδιαφέρουσα οπτικοακουστική performance. “To Βαπόρι”, βασίζεται σε ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη, του σημαντικού αυτού μεταπολεμικού ποιητή μας, που έφυγε από την ζωή το 2005, ...
Συνέχεια...
Θέατρο Του Νέου Κόσμου 2007 – 2008
Εδώ και μερικά χρόνια το Θέατρο Του Νέου Κόσμου μας έχει συνηθίσει σε πολύ ενδιαφέρουσες παραστάσεις και πλούσιο ρεπερτόριο είτε πρόκειται για δικές του παραγωγές είτε για εκείνες που φιλοξενεί προς το τέλος της σεζόν κυρίως. Πολύ ενδιαφέρον μας φάνηκε και ο φετινός προγραμματισμός του σύμφωνα με τον οποίο πρόκειται ...
Συνέχεια...
Η Μήδεια στον Καθρέφτη στο Θέατρο Άκης Δαβής – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το έργο του Κουβανού συγγραφέα Χοσέ Τριάνα "Η Μήδεια στον καθρέφτη" παρουσιάζει η θεατρική ομάδα «ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΙ»Το έργο...«Η Μήδεια στον καθρέφτη» γράφτηκε το 1960 και είναι το πρώτο μέρος της τριλογίας του Χοσέ Τριάνα, όπου καταπιάνεται με την Ελληνική Μυθολογία (Medea en el espejo - La muerte del Ñeque - La ...
Συνέχεια...
Θεατρικό Φεστιβάλ στην Cantina Social
Τόκος
Ηλέκτρα Αυτουργός
Pina Bausch RIP
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
2…λόγια ακόμα
Life Letters Vol.2 | 15,16 & 17 Ιουνίου
‘Σονέτα’ του Σέξπιρ στα Εξάρχεια – Κερδίστε Προσκλήσεις
To Στοίχημα από την Ομάδα Πλάνη
Festen
Athens Tango Day (για τον Λατίνο που κρύβετε
Τσαγκαροεβδομάδα
Play Gatz στο Booze Cooperativa
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί στο Θέατρο Θησείον
Για πέμπτη χρονιά η Μέθοδος Grönholm στο Θέατρο
Οι Πιο Δυνατοί
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Δεν υπάρχουμε Πουθενά: Xορός στο Θέατρο Θησείον
Λευκές Νύχτες
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως
Ο άνθρωπος πελαργός με τους Los Titiriteros de
Tiger Lillies | Το Κοριτσάκι Με Τα Σπίρτα
Τρίπτυχο στο Θέατρο Ιλίσια – Βολανάκη
To party των Forced Entertainment στο Bios
Σεσουάρ για Δολοφόνους
Οι Lost Bodies και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν
Θέατρο Του Νέου Κόσμου 2007 – 2008
Η Μήδεια στον Καθρέφτη στο Θέατρο Άκης Δαβής