Μετά την περσινή διακοπή της συνεργασίας του Στάθη Λιβαθινού με την Πειραματική Σκηνή του Εθνικού, η αγωνία για την τύχη της πιο δεμένης και δημιουργικής ομάδας της θεατρικής μας ζωής έφτασε στο κατακόρυφο. Κι αν με την ανακοίνωση της μεταστέγασης αυτούσιας (σχεδόν) της ομάδας στο θέατρο Μεταξουργείο (ακριβώς απέναντι από το στέκι των τελευταίων χρόνων) ησυχάσαμε κάπως, παρέμεινε η αγωνία για το ποιο έργο θα επέλεγε ο δαιμόνιος σκηνοθέτης για να εγκαινιάσει τη νέα εποχή της καλλιτεχνικής του αυτονομίας και το οποίο θα έπρεπε να αναμετρηθεί όχι μόνο με το ρεπερτόριο χρόνων στην κρατική σκηνή, αλλά και με τη γιγάντια περσινή επιτυχία του Ηλίθιου.

Γι’ αυτό μας αιφνιδίασε κάπως η ανακοίνωση ενός ξεχασμένου -έξω από τα σύνορα της χώρας του τουλάχιστον- ιρλανδικού έργου των αρχών του προηγούμενου αιώνα. Μας κέντρισε την περιέργεια τι είδε ο Λιβαθινός σε αυτό το αμφιλεγόμενο από την εποχή του ακόμα έργο του John Millington Synge και θέλησε να το παρουσιάσει ως εναρκτήρια παράσταση της καλλιτεχνικής του διεύθυνσης στο θέατρο της Άννας Βαγενά.

Το Ένας Ήρωας, το Καμάρι της Δύσης, είναι με λίγο λόγια μια φολκλόρ παραβολή για έναν από παρεξήγηση δολοφόνο και την ηρωοποίηση του από τα μέλη μιας κλειστής κοινότητας ενός απομακρυσμένου ιρλανδικού χωριού. Η ανία της επαρχιακής ζωής, η ανάγκη απόδρασης από τα συνηθισμένα οδηγεί τους κατοίκους του Γουίκλοου, στην αγιοποίηση ενός loser τυχοδιώκτη, αλλά και στην απόρριψη του, όταν απαλλαγεί από το έγκλημα και την αίγλη που του προσέδιδε. Ενδιαφέρουσα ιδέα…αν και το ηθογραφικό πλαίσιο της κωμωδίας χαρακτήρων δε φαίνεται το ιδανικότερο πεδίο για ένα θέατρο ιδεών με ξεκάθαρες σημερινές αντιστοιχίες.

Ο Λιβαθινός παρόλα αυτά, μέσα στο ρεαλιστικότατο αχυρένιο σαλούν της Ελένης Μανωλοπούλου, αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες των ηθοποιών του, βάζοντας τους (και μας) εξ’ αρχής στο πνεύμα της western φιλοσοφίας του έργου. Ο σκηνοθέτης συλλαμβάνει από τις πρώτες ατάκες το ρυθμό και τη μουσική της κίνησης και της γλώσσας μιας επαρχιακής πόλης, καθοδηγώντας όμως το θίασο σε μια υπερβολική νευρικότητα στο παίξιμο του, σαν να παρασύρονται από τη συνθήκη ενός συνεχόμενου αυτοσχεδιασμού της «άγριας δύσης». Αυτό βέβαια ίσως είναι νωρίς να το προσάψουμε, καθώς παρακολουθήσαμε μια από τις πρώτες παραστάσεις κι είναι σίγουρα θέμα χρόνου να εντοπίσουν και να «σταμπιλάρουν» τους ρυθμούς και τις ταχύτητες.

Για τους ηθοποιούς που συνεργάζεται ο Λιβαθινός και τις δυνατότητες τους, δε χρειάζονται σχόλια έτσι κι αλλιώς. Αν έχετε παρακολουθήσει παραστάσεις της Πειραματικής ξέρετε ότι είναι άκρως αποτελεσματικοί και διαθέσιμοι, ικανοί να σωματοποιήσουν και το παραμικρό συναίσθημα και να μεταδώσουν ισχυρές συγκινήσεις. Ο Νίκος Καρδώνης στον βασικό ρόλο του Κρίστι, ίσως παρασύρεται περισσότερο απ’ όσο πρέπει σε μια θεατρικότητα, κάτι που ανήκει όμως στον υποκριτικό του κώδικα. Η Μαρία Ναυπλιώτου σε έναν απρόσμενο ρόλο μιας τετραπέρατης χήρας, δείχνει ακόμα μια φορά τις δυνατότητες της, τσαλακώνοντας την εικόνα της μοιραίας γυναίκας και διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα της.

Η πιο απολαυστική ερμηνεία της παράστασης ωστόσο έρχεται από την Άννα Κουτσαφτίκη, η οποία είναι πραγματικό χάρμα οφθαλμών σε ένα ρόλο τόσο θεατρικό όσο κι αληθινό. Η Πέγκιν της έχει όλη τη δροσιά την αθωότητα και τη δίψα για ζωή του κοριτσιού που πνίγεται ανάμεσα σε μια μικρή ζωή και στα μεγάλα του όνειρα. Ο τρόπος που κλείνει την πόρτα στο τέλος, το βλέμμα που σερβίρει τη μπίρα στους θαμώνες της ταβέρνας, προδίδει ότι αυτός ο χαρακτήρας έχει ένα μετά πολύ πιο σημαντικό απ’ ότι γράφεται στο έργο…

Θα σας αιφνιδιάσει η επιλογή του Λιβαθινού. Είναι το μόνο σίγουρο. Ίσως σας ξενίσει κιόλας. Γιατί αυτό το έργο κι όχι κάποιο άλλο; Απάντηση ίσως να μην πάρουμε, αλλά έχει πραγματικά σημασία; Πραγματική σημασία έχει πως η ομάδα που μας χάρισε τις μεγαλύτερες συγκινήσεις των τελευταίων ετών, έχει πια νέα και μόνιμη (ελπίζουμε) βάση κι είναι πιο έτοιμη για θαύματα από ποτέ.

Σκηνοθεσία: Στάθης Λιβαθινός
Συνεργάτης Σκηνοθεσίας: Δημήτρης Ήμελλος
Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας, Ζένια Κριτσέφσκαγια
Σκηνικά/ Κοστούμια: Ελένη Μανωλοπούλου
Μουσική: Κώστας Μαγγίνας
Χορογραφία/ Κινησιολογία: Κωνσταντίνος Μίχος
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μάγια Μοσχανδρέου

Παίζουν: Νίκος Καρδώνης, Δημήτρης Παπανικολάου, Μαρία Ναυπλιώτου, Άρης Τρουπάκης, Μαρία Σαββίδου, Στέλιος Ιακωβίδης, Άννα Κουτσαφτίκη, Βασίλης Κουκαλάνι, Γιώργος Δάμπασης, Καλλιόπη Σίμου, Σοφία Τσινάρη

Ημέρες και Ώρες παραστάσεων
Κυριακή 2.30 μ.μ. (ματινέ) & 6.30 μ.μ.
Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 8 μ.μ.
Σάββατο 9 μ.μ.

Τιμή εισιτηρίου
25 €, Φοιτητικό 15 €

Θέατρο Μεταξουργείο
Ακαδήμου 14(πίσω από το ΙΚΑ της οδού Πειραιώς)
Τηλ:210 5234382, 210 5238475
www.metaxourgeio.com

Διάβασε επίσης...
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου του 2009
Μια μικρή γεύση μας έδωσε για λίγες παραστάσεις πέρυσι η Άννα Κοκκίνου και δέχεται ξανά τις παραγγελίες μας από τις 4 Οκτωβρίου. Το μονόπρακτο θεατρικό έργο Λα Πουπέ του συγγραφέα Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη ανεβαίνει ξανά στο Θέατρο ΣΦΕΝΔΟΝΗ, με μικρές... επιδιορθώσεις και νέα ευρηματικά φινιρίσματα. Από την Κυριακή 9 Νοεμβρίου καθιερώνεται ...
Συνέχεια...
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
Μια σύγχρονη διασκευή του έργου Χαίρε Νύμφη του Γρηγορίου Ξενόπουλου που ακολούθησε ένα δρόμο στρωμένο με καλές προθέσεις και τελικό προορισμό την κόλαση.  Οι πολλές και καλές προθέσεις στη διασκευή της Κιτσοπούλου είναι εμφανείς: in yer face theatre με ολίγη από τη σκληρότητα της Σάρα Κέιν και του Μαρκ Ρεϊβενχιλ, με ...
Συνέχεια...
Ελληνικό φεστιβάλ | Αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο
100 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη γέννηση του Γιάννη Ρίτσου και ένα αφιέρωμα στο έργο του ανοίγει την αυλαία του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. 3 παραστάσεις αφιερωμένες στους δραματικούς μονολόγους του Γιάννη Ρίτσου από σημαντικούς δημιουργούς που τιμούν τον σπουδαίο έλληνα συγγραφέα και ποιητή από σήμερα 1 Ιουνίου έως ...
Συνέχεια...
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Βασιλάκου
Για δεύτερη χρονιά, από 13 Οκτωβρίου επαναλαμβάνεται η περσινή επιτυχία με την Νένα Μεντή στο ομώνυμο ρόλο.Το βιβλίο της Ρέας Μανέλη « Η γιαγιά μου η Ευτυχία», με τη δύναμη και την αμεσότητα της προσωπικής μαρτυρίας προσέφερε το υλικό της θεατρικής αφήγησης. Μιας αφήγησης αποσπασματικής και ακροβατικής, ανάλογης της προσωπικότητας ...
Συνέχεια...
Ο Βυσσινόκηπος
"Όλη η Ρωσία είναι Κήπος μας": διατυπώνει ο αιώνιος φοιτητής Τροφίμοφ σε ένα από τα πυρετώδη διαγγέλματα του περί κοινωνικής επανάστασης και πολιτικών ανακατατάξεων. Κι είναι αυτή η φράση του μικρού ανώδυνου ρήτορα που συμπυκνώνει ίσως το νόημα του πιο κοινωνικού έργου του Τσέχοφ.Ο ανατόμος της ρώσικης ψυχής και των ...
Συνέχεια...
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Σε έναν ολοκαίνουργο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, το Faust, μετακομίζει φέτος η Graveyard Café Band συνεχίζοντας την επιτυχημένη της πορεία με μια νέα μουσική performance εγκαινιάζοντάς τον. H μουσικοθεατρική μπάντα που δημιούργησε ο μουσικός Κώστας Δαλακούρας το 2009 και τις παραστάσεις της σκηνοθετεί και σκηνογραφεί ο Γιάννης Σκουρλέτης συνεχίζει να ...
Συνέχεια...
Κερδίστε προσκλήσεις για το Ninja TV Live!
Κάποιες φορές, το να συνεχίζεις παρά τα γιουχαρίσματα, το να έχεις υπομονή και επιμονή παρά τις απειλές κατά της σωματικής σου ακεραιότητας, δείχνει, δίχως άλλο, άτομο που πιστεύει με πάθος σε αυτό που κάνει.Στην περίπτωση του δεύτερου κατά σειρά Ninja TV Live, μιλάμε για απλή βλακεία και μηδενική αίσθηση κινδύνου, ...
Συνέχεια...
Ionesco live
Για τον Ευγένιο Ιονέσκο λόγια πολλά δε χρειάζονται. Είναι ο κυριότερος εκπρόσωπος του ριζοσπαστικού κινήματος, που ο Μάρτιν Έσλιν τη δεκαετία του 60 ονόμασε Θέατρο του Παραλόγου. Τα θεατρικά έργα αυτού του είδους, που άκμασε κατά τις δεκαετίες 50 και 60, αμφέβαλαν -με δυναμισμό- για το κατά πόσο οι φυσικοί ...
Συνέχεια...
Audition για χορευτές από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Η Εθνική Λυρική Σκηνή θα ανεβάσει κατά την καλλιτεχνική περίοδο 2008-2009 την οπερέτα του Νίκου Χατζηαποστόλου «Οι Απάχηδες των Αθηνών». Για την κάλυψη των αναγκών του έργου διοργανώνεται audition για χορευτές στις 24 Ιουλίου 2008 στο θέατρο ΟΛΥΜΠΙΑ. Ώρα έναρξης 5:30 μ.μ.Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν σε αυτοσχεδιασμό.Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει υποβάλλουν ...
Συνέχεια...
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Ένας πόλεμος για χάρη μιας γυναίκας. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα έργα του Ευριπίδη σε μια ανατρεπτική παράσταση από το Θοδωρή Αθερίδη. Το έργο Ο Τρωικός Πόλεμος έχει πια τελειώσει κι ο Μενέλαος γυρίζει στην πατρίδα μαζί με την Ελένη... Όμως αυτή που άρπαξε από τα μαλλιά στην Τροία και ...
Συνέχεια...
Εθνικό Θέατρο | ¶δειος Χώρος
Με ελεύθερη είσοδο παρακαλώ το Εθνικό Θέατρο και πάλι φέτος παρουσιάζει τη δουλειά νέων ομάδων παραχωρώντας τους τον ¶δειο -πλέον- Χώρο της Πειραματικής Σκηνής στο Θέατρο Από Μηχανής.Το θέμα και φέτος είναι Νεοελληνικά έργα σε πρώτη παρουσίαση. Χαρά μας να παρακολουθούμε νέους ανθρώπους αναζητώντας το καινούργιο διαμάντι μέσα στο βούρκο ...
Συνέχεια...
Το Ημερολόγιο Ενός Απατεώνα
Νέος, ωραίος, έξυπνος και χρεωκοπημένος. Ανήκει σε μία αστική που προκειμένου να αναριχηθεί στην γοητευτική Μόσχα του δεύτερου μισού του 19ου αιώνα, χρησιμοποιεί κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο.Συμβιβάζεται, ελίσσεται, κολακεύει, ερωτοτροπεί και, στην κυριολεξία, σέρνεται πίσω από τη διεφθαρμένη μεγαλοαστική τάξη όπου και όπως μπορεί. Παριστάνοντας τον βλάκα, ο Γκλούμπωφ, ...
Συνέχεια...
Unmythable @ Bios
Όλοι οι μύθοι της (αρχαίας) Ελλάδας σε μία εκστρατεία. Ξέρετε που μπορείτε να συναντήσετε τον Ευριπίδη, τον Αριστοτέλη, τον Σοφοκλή, τον Ιάσωνα, την Μήδεια, τον Ηρακλή, την Περσεφόνη, τον Άδη, την Δήμητρα, τον Δία και μερικά ακόμα οικεία σας πρόσωπα εν έτει 2013; Στη σκηνή του Bios. Μέχρι και την Κυριακή ...
Συνέχεια...
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow, nach Moskau!
Στη Μόσχα, αδελφές μου, στη Μόσχα. Η πιο εμβληματική φράση του έργου του Τσέχοφ γίνεται τίτλος της παράστασης της ομάδας Δρόμος με Δέντρα.  Το έργο Το 1930 άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνέρρευσαν στην «πρωτεύουσα του κόσμου» για να γίνουν μάρτυρες της πραγματοποίησης μιας ουτοπικής ιδέας για εργασία χωρίς εκμετάλλευση και για τη ...
Συνέχεια...
SHOOT/GET TREASURE/REPEAT στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις
Ένα από τα κορυφαία έργα της σύγχρονης αγγλικής δραματουργίας των τελευταίων δέκα ετών, το βραβευμένο έργο «SHOOT/GET TREASURE/REPEAT» του Άγγλου συγγραφέα Mark Ravenhill -ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του in-yer-face θεάτρου- διανύει ήδη μια επιτυχημένη πορεία. Έχει παρουσιαστεί σε πέντε σκηνές του Λονδίνου (The Gate Theatre, National Theatre, Out of ...
Συνέχεια...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze Cooperativa
Μια σύνθετη solo performance όπου η οικοδέσποινα Αλίκη, ηρωίδα και αφηγήτρια της ιστορίας της, «ξεναγεί» τον θεατή στο κόσμο του έργου του Lewis Carroll συνδυάζοντας διαφορετικά μέσα (κείμενο, κίνηση, βίντεο, ήχοι, φωνές, αντικείμενα, κατασκευές).Σ' αυτό το θέαμα το κείμενο λέγεται ή ακούγεται την ίδια στιγμή που εικόνες δημιουργούνται από την ...
Συνέχεια...
“Ναπολεόντια” στο Θέατρο Προσκήνιο
Από την Εταιρεία Θεάτρου 7η Θύρα από τις 2 έως τις 20 Μαΐου στο θέατρο Προσκήνιο. Ένα ταξίδι στην ιστορία, στις απαρχές, στο παρόν και το μέλλον του ελληνικού κράτους.Ναύπλιο 1835.Με την ενηλικίωσή του ο νεαρός Όθων αναλαμβάνει την εξουσία του νέου Ελληνικού Βασιλείου.Οι Έλληνες υπήκοοί του, προκειμένου να τιμήσουν ...
Συνέχεια...
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Τα νεύρα μου, τα χάπια μου και τον Πέπε Ρομάνο να φύγω. Η Μπερνάρντα Άλμπα, οι πέντε αγάμητες κόρες της, η γιαγιά κλειδωμένη στην υπόγα, η κουτσομπόλα δούλα και οι ομαδικές τους νευρώσεις. Όλες οι μουχέρες, αιώνια σπιτωμένες πρωταγωνίστριες του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, φοράνε για δεύτερη χρονιά παντελόνια στο Θέατρο Eliart ...
Συνέχεια...
Δάφνης και Χλόη : ταξίδι αναψυχή στο Θέατρο Πορεία
Για δεύτερη χρονιά ανεβαίνει η παράσταση του εξαίρετου Λιθουανού σκηνοθέτη Cezaris Graužinis βασισμένη στο υπέροχο μυθιστόρημα του Λόγγου «Δάφνης και Χλόη»της ύστερης ελληνικής αρχαιότητας, που περιγράφει τον άγουρο έρωτα δύο νέων στα βοσκοτόπια της ειδυλλιακής Μυτιλήνης.Η παράσταση παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΘΗΝΑ του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς ...
Συνέχεια...
Φωνές στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Τέσσερις συγγενικοί μονόλογοι, τέσσερις μικροί κόσμοι, ασύνδετοι φαινομενικά μεταξύ τους, αλλά με κοινές υπόγειες διαδρομές. Το έργο Παρακολουθώντας σε γκρο πλάν τη ζωή τεσσάρων μοναχικών, κωμικών εκ πρώτης όψεως ανθρώπων, αναγνωρίζουμε δικές μας σκέψεις πολλές φορές ανομολόγητες, δικά μας συναισθήματα που κρύβουμε με επιμέλεια απ' τους δικούς μας ανθρώπους, τους ...
Συνέχεια...
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Ε, λοιπόν ναι. ¶ξιζε την αναμονή και χαλάλι του του συγγραφέος η επιτυχία που γνώρισε με την ξεκαρδιστική «Κατσαρίδα» που για τρία ολόκληρα χρόνια προκαλούσε ευχάριστη εκγύμναση στους κοιλιακούς μύες των θεατών της με το γέλιο που προκαλούσε. Μπορεί η καινούργια ιστορία του Βασίλη Μαυρογεωργίου -με την συμβολή της Μαρίας ...
Συνέχεια...
Μια παράσταση για όσους αγαπούν να μισούν τις γιορτές στο 104
Δύσκολη η Καλικαντζαρική... Σαν ειδική παραγγελία φέτος τις γιορτές το 104 παρουσιάζει μια γιορτινή «παιδική» παράσταση μόνο για ενήλικες που... αγαπάνε να μισούν τις γιορτές (και τα παιδιά). Ξέρεις, όχι «μισούν» μισούν, αλλά που δεν ντρέπονται να παραδεχτούν ότι μερικές φορές τους τη δίνει στα νεύρα όλο αυτό το κόκκινο-πράσινο καταναλωτικό όργιο που έχει συνδεθεί ...
Συνέχεια...
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο Τέχνης για 2η χρονιά
Ο ποιητικός λόγος του Γεωργίου Βιζυηνού είναι ήδη οικείος στο ελληνικό θεατρόφιλο κοινό, τόσο από το παρελθόν όσο και από την παράσταση «Το Αμάρτημα της Μητρός μου» που ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά φέτος μετά την επιτυχημένη της πορεία την περσινή σεζόν.Η γοητεία της γλώσσας του κορυφαίου μυθιστοριογράφου της νεοελληνικής λογοτεχνίας ...
Συνέχεια...
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Δύο σκηνοθέτες, δύο έργα, ένα χειροκρότημα. Καμιά φορά τα καλά πράγματα αργούν να φτάσουν στα αυτιά μας, για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Πριν λίγο καιρό η Ένωση Θεάτρων της Ευρώπης (UTE) πρότεινε σε θέατρα διαφόρων χωρών να δημιουργήσουν παραστάσεις με θέμα τον «ξένο». Έτσι, κατόπιν παραγγελίας του Εθνικού, προέκυψε ...
Συνέχεια...
Ήταν Όλοι Τους Παιδιά Μου στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
¶λλη μία επανάληψη για το φετινό φθινόπωρο -και έναρξη της επίσημης (κλασικής) σεζόν των αθηναϊκών θεάτρων- με το έργο του ¶ρθουρ Μίλλερ «Ήταν Όλοι Τους Παιδιά Μου» σε σκηνοθεσία Γιάννη Ιορδανίδη.Γραμμένο το 1947 με αφορμή τα γεγονότα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου το έργο παραμένει επίκαιρο καθώς παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα διεφθαρμένο ...
Συνέχεια...
Page_31
Την Κυριακή 22 Απριλίου το θέατρο αλλάζει σελίδα και γυρνάει, συγκεκριμένα, στην page_31, το νέο, καινοτόμο και ανατρεπτικό φεστιβάλ της Αθήνας. Οι καλλιτέχνες που συμμετάσχουν μπορούν να επιλέξουν όποιο έργο θέλουν για να ανεβάσουν αλλά αποκλειστικά και μόνο τη σελίδα 31 και, βασισμένοι σε αυτήν, έχουν στη διάθεσή τους 15 λεπτά για ...
Συνέχεια...
Οι Lost Bodies και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν «Το Βαπόρι» σε ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη
Για τρεις μόνο παραστάσεις, αυτή την εβδομάδα, οι αγαπητοί μας Lost Bodies (Θάνος Κόης και Αντώνης Παπασπύρου) παρουσιάζουν μαζί με την Όλια Λαζαρίδου στο Bios, μία άκρως ενδιαφέρουσα οπτικοακουστική performance. “To Βαπόρι”, βασίζεται σε ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη, του σημαντικού αυτού μεταπολεμικού ποιητή μας, που έφυγε από την ζωή το 2005, ...
Συνέχεια...
‘Καϋμός’ στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
"Απ΄όλες τις συμφορές που βρίσκουνε τους ανθρώπους η πιο μεγάλη είναι ο έρωτας". Ένα νεανικό ποίημα, που αποκαλύπτει μια άγνωστη πτυχή του ταλέντου και της ευαισθησίας του Καρόλου Κουν, γίνεται η αφορμή για μια παράσταση πάνω στον έρωτα, για την επέτειο των 100 χρόνων από τη γέννησή του."Την αρρώστια ...
Συνέχεια...
Οίκοι Ανοχής στο Bios
Μια χώρα μπουρδέλο, ένας οίκος που τρίζει, μια παράσταση ένοχη στην ανοχή. Έξι ηθοποιοί σε έξι καρέκλες: έδρες εξουσίας, θρόνοι, οίκοι. Κάθε μια ιδιαίτερη: κουτσή, τερατόμορφη, ξεκοιλιασμένη, παλαιά και ανθεκτική ή ετοιμόρροπη. Παίρνουν δημόσια τo βήμα πάνω τους, τις σέρνουν ξοπίσω τους σαν καταδίκη και κληροδότημα, τις καταχρούνται ή παραμορφώνονται και αλλοιώνονται ...
Συνέχεια...
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως 15 Ιουλίου
Λίγο μετά το Synch που θα γεμίσει την Τεχνόπολη μουσικές (και άλλα) και θα μετατρέψει το Γκαζοχώρι για μερικές μέρες του Ιουνίου σε Μέκκα των απανταχού φιλόμουσων μια ακόμα διοργάνωση θα γεμίσει με αιθέριες υπάρξεις το παλιό εργοστάσιο Γκαζιού και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των φιλότεχνων και ιδίως θαυμαστών του ...
Συνέχεια...
Λα Πουπέ η Άννα Κοκκίνου έως τον Ιανουάριου
Χαίρε Νύμφη στο Θέατρο Τέχνης
Ελληνικό φεστιβάλ | Αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Βασιλάκου
Ο Βυσσινόκηπος
Graveyard Café Band- Ελευθερία ή Θάνατος;
Κερδίστε προσκλήσεις για το Ninja TV Live!
Ionesco live
Audition για χορευτές από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Μία ανατρεπτική ‘Ελένη’ από τον Θοδωρή Αθερίδη
Εθνικό Θέατρο | ¶δειος Χώρος
Το Ημερολόγιο Ενός Απατεώνα
Unmythable @ Bios
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow,
SHOOT/GET TREASURE/REPEAT στο Θέατρο Συνεργείο – Κερδίστε προσκλήσεις
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze
“Ναπολεόντια” στο Θέατρο Προσκήνιο
Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα
Δάφνης και Χλόη : ταξίδι αναψυχή στο Θέατρο
Φωνές στο Θέατρο Αγγέλων Βήμα
Μόνο την αλήθεια – Μέρος Ι
Μια παράσταση για όσους αγαπούν να μισούν τις
‘Το Αμάρτημα της Μητρός μου’ από το Θέατρο
Ο «ΞΕΝΟΣ» των Γιώργου Παλούμπη και Γιάννη Καλαβριανού
Ήταν Όλοι Τους Παιδιά Μου στο Θέατρο Τζένη
Page_31
Οι Lost Bodies και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν
‘Καϋμός’ στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Οίκοι Ανοχής στο Bios
6o Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Αθήνας από 1 έως