Μια από τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες του σύγχρονου θεάτρου στην Ευρώπη, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζοντας μια τριλογία βασισμένη στη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Ο Castelucci υπήρξε ανανεωτής της θεατρικής φόρμας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας το 1980, διαμορφώνοντας μαζί με την ομάδα του «Societas Raffaello Sanzi» νέες τάσεις στο θέατρο. Καλλιτέχνης που προέρχεται από τον χώρο των εικαστικών τεχνών πειραματίστηκε με τη σύνθεση, τη δραματουργία και τη σκηνογραφία, στοιχεία που συχνά αναλαμβάνει ο ίδιος στις παραστάσεις του.

Κόλαση (α’ μέρος)
1, 2 & 3 Ιουνίου
Πειραιώς 260/ Χώρος Δ

Η «Κόλαση» είναι το πρώτο έργο της τριλογίας και το πιο «ανθρώπινο» σύμφωνα με το σκηνοθέτη. Μέσα σ’ αυτήν υπάρχει «μια νοσταλγία για τη ζωή, μια αληθινή πείνα για τον επίγειο κόσμο».

Ο Καστελλούτσι, σε γενικές γραμμές δεν επιδιώκει οποιαδήποτε αναπαράσταση του ποιήματος, ταυτίζεται όμως με την ανθρώπινη διάσταση του ίδιου του δημιουργού στην προσπάθειά του να ξεκινήσει ένα ταξίδι με άγνωστο προορισμό. Πρόκειται για ένα έργο αυτοβιογραφικό, το οποίο μας καλεί να καταδυθούμε στο σκοτεινό σύμπαν των ερωτημάτων, με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο ποιητής, και αντιστοίχως ο καλλιτέχνης, στην πορεία της διαδρομής του.

castelucci_2Στο έρεβος της σκηνής ο Καστελλούτσι τοποθετεί την κεντρική φιγούρα του έργου: το πλήθος. Σε αυτή την ιδιαίτερη προσωπογραφία, η ατομικότητα είναι πλήρως ενσωματωμένη στη μάζα, το απρόσωπο πλήθος που παρακολουθεί και παρακολουθείται παρελαύοντας στη σκηνή. Ακόμα και ο λόγος δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα ακαθόριστο σύνολο από φωνήεντα, σαν κραυγές στο χείλος του γκρεμού που εισάγουν στη σκηνή την αίσθηση του κινδύνου και αναδεικνύουν την εικαστική δύναμη του έργου. Η μουσική της παράστασης είναι κυρίαρχη και μελαγχολική. «Ένα πορτραίτο θανάτου», όπως λέει ο ίδιος, προσθέτοντας ότι δούλεψε με τους ήχους του ανθρώπινου σώματος τους οποίους ηχογράφησε κατά τη διάρκεια μια νεκροψίας».

Παρότι η κόλαση παραμένει ένας «χώρος» αινιγματικός και ακαθόριστος, ο θεατής δε διατηρεί την απόσταση ασφαλείας ενός εξωτερικού παρατηρητή. Παρασυρόμενος από τη δίνη των σναισθημάτων και την ενέργεια των εικόνων, διαπιστώνει ότι είναι μέτοχος σε μία εμπειρία που αναπαριστά κάτι από τη δική μας ύπαρξη.

Στην Κόλαση παίζει κι ο ίδιος ο Καστελλούτσι μαζί με ένα σύνολο 70 ατόμων εκ των οποίων μόνο οι 30 είναι ηθοποιοί (οι υπόλοιποι είναι ένα πλήθος ντόπιων εθελοντών που επιλέγονται από την χώρα στην οποία ανέβαίνει η παράσταση κάθε φορά).

Σκηνοθεσία/ Σκηνικά/ Φωτισμοί /Κοστούμια: Romeo Castellucci
Πρωτότυπη μουσική: Scott Gibbons
Χορογραφία: Cindy van Acker, Romeo Castellucci
Ερμηνεύουν: Alessandro Cafiso, Maria Luisa Cantarelli, Elia Corbara, Silvia Costa, Sara Dal Corso, Manola Maiani, Luca Nava, Gianni Plazzi, Stefano Questorio, Silvano Voltolina (Ο θίασος συμπληρώνεται με άτομα που έχουν επιλεγεί στην Αθήνα)


Καθαρτήριο (β’ μέρος)
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Τριάντη)
8 & 9 Ιουνίου

Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας, τοποθετεί τη δράση σε ένα πολυτελές σπίτι, όπου όλα μοιάζουν να είναι σε πλήρη τάξη και αρμονία. Ένα βίαιο γεγονός ωστόσο στιγματίζει τον φαινομενικά ατάραχο βίο αυτής της καθωσπρέπει οικογένειας, φέρνοντας στο μικροσκόπιο τη σχέση Πατέρα/Δημιουργού – Γιού, την αδυναμία του πρώτου να σηκώσει το βάρος της υπαρξής του καθώς οδηγείται αναπόφευκτα στο «αμάρτημα». Η κυριαρχία του πατέρα αντιπαραβάλλεται με την αθωότητα του γιού, που είναι πρόθυμος να τον συγχωρέσει για το σφάλμα που διαπράττει και να τον οδηγήσει στη λύτρωση, όπως ο γιος του Αβραάμ συγκαταβαίνει στην απόφαση του πατέρα του να τον θυσιάσει προκειμένου και οι δύο να έρθουν πιο κοντά στον Παράδεισο.

Στο Καθαρτήριο του Καστελλούτσι, ο ανθρώπινος λόγος αλλάζει φόρμα μέσω των ειδικών κινηματογραφικών τεχνικών και σφραγίζει την αίθουσα σαν ψίθυρος. Όπως λέει και ο ίδιος ο Καστελλούτσι «ούτως ή άλλως το Καθαρτήριο είναι ήδη γραμμένο σαν σενάριο από τον Δάντη. Είναι σαν να έχει φανταστεί ο ποιητής στο Μεσαίωμα πώς θα ήταν το σινεμά». Οι κινηματογραφικές τεχνικές και η ψυχεδελική εικονογραφία που θεμελιώνουν αυτή την παράσταση, επιτρέπουν μία σειρά ριζοσπαστικών μεταμορφώσεων επί σκηνής προκειμένου ο θεατής να αναιρέσει τα διακριτά όρια μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας και να διεισδύσει σε μία ιδιαίτερη πτυχή της ανθρώπινης ύπαρξης.

Σκηνοθεσία/ Σκηνικά /Φωτισμοί /Κοστούμια: Romeo Castellucci
Πρωτότυπη μουσική: Scott Gibbons
Χορογραφία: Cindy van Acker, Romeo Castellucci
Συνεργάτης σκηνογράφος: Giacomo Strada
Προβολές: ZAPRUDER filmmakersgroup
Γλυπτά – Σκηνικοί μηχανισμοί: Istvan Zimmermann, Giovanna Amoroso
Ερμηνεύουν: Irena Radmanovic, Davide Savorani, Sergio Scarlatella, Pier Paolo Zimmermann, Juri Roverato
Στα αγγλικά με ελληνικούς υπέρτιτλους
Η παράσταση απευθύνεται σε ενήλικες

castelucci_2


Παράδεισος (γ’ μέρος)
Πειραιώς 260/ Χώρος Δ
2-6 Ιουνίου

Σύλληψη: Romeo Castellucci
Με τη συμμετοχή των Dario Boldrini, Michelangelo Miccolis

Στην παράσταση του Καστελλούτσι, ο Παράδεισος είναι μία θεατρική εγκατάταση στην οποία ο θεατής έχει πρόσβαση για λίγα μόνο λεπτά. Ο χώρος απογυμώνενται και κατακλύζεται από φως, καθιστώντας αδύνατη τη λειτουργία της όρασης. Μπροστά στο αναπάντεχο ή πρωτόγνωρο αυτής της φωτεινότητας ο θεατής χάνει τη διάσταση του χρόνου και του χώρου. «Ο Παράδεισος είναι φτιαγμένος από σφαίρες φωτός. Το φως είναι τόσο έντονο που καταντά εκτυφλωτικό», λέει ο ίδιος ο Καστελλούτσι. Ο σκηνοθέτης παίζει εδώ με την ιδέα της παράλυσης απέναντι στη μεγαλειότητα του Θεού. «Ο άνθρωπος όταν πλησιάζει πολύ κοντά στο Θεό σχεδόν καίγεται. Πρέπει να παράγει το δικό εσωτερικό φως για να καταλάβει το Θείο». Ο χώρος και ο χρόνος γίνονται έννοιες διφορούμενες και το συναίσθημα του θεατή απροσδιόριστο. Έτσι, γινόμαστε μάρτυρες μίας πραγματικότητας που ξεφεύγει από τα στενά σύνορα της αντίληψης και μας παρασύρει με παραισθησιογόνα δύναμη σε ένα χώρο «μη προσβάσιμο» για τα ανθρώπινα δεδομένα.

Τιμές εισιτηρίων
Κόλαση: 30 € (Ζώνη Α), 20 € (Μειωμένο), 15 € (Φοιτητικό), 15 € (ΑΜΕΑ)
Καθαρτήριο: 40 € (Διακεκριμένη), 30 € (Ζώνη Α), 20 € (Ζώνη Β), 10 € (Ζώνη Γ), 10 € (Φοιτητικό), 10 € (ΑΜΕΑ)
Παράδεισος: Δωρεάν είσοδος με δελτία

Πειραιώς 260, Ταύρος
Τηλ: 210 3272000

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη
Τηλ: 210 7282333

Links
www.raffaellosanzio.org
www.greekfestival.gr
www.megaron.gr

Διάβασε επίσης...
O Ορφανός του Ζάο
Ο «Ορφανός του Ζάο» (του Ζι Ζουν Ζιανγκ) είναι για τους Κινέζους ό, τι είναι για μας ο «Οιδίποδας Τύραννός» ή για τους ¶γγλους ο «¶μλετ»: Η ιστορία ενός ανθρώπου που έρχεται εν αγνοία του αντιμέτωπος με τη μοίρα του και τοποθετείται απέναντι στην κοσμική ισορροπία. Εδώ σταματούν τα κοινά. ...
Συνέχεια...
‘Δεν τον περίμεναν: η επιστροφή’ στην Αθηναϊδα 5-8 Μαΐου -Κερδίστε προσκλήσεις
Το σαλόνι μιας οικογένειας. Μεσημέρι. Φαγητό. Τηλεόραση. Το τηλέφωνο χτυπάει. Κανείς δεν το σηκώνει. Είναι εκείνος που παίρνει; Πού ήταν τόσον καιρό; Και το κενό που άφησε, με τι έχει γεμίσει;Μια performance της One Way-Eutopia με θέμα την επιστροφή, επηρεασμένη από τον πίνακα του Ρώσου ζωγράφου του 19ου αιώνα Ίλια ...
Συνέχεια...
Το Γάλα
Όταν η ¶ννα Βαγενά ανακοίνωσε την απόφαση της να παρουσιάσει το φετινό χειμώνα το Γάλα του Βασίλη Κατσικονούρη, πολλοί ήταν αυτοί που μειδίασαν ειρωνικά. Και έσπευσαν να συμπληρώσουν ότι μάλλον τρελή θα είναι να συνεχίσει ένα έργο που έπαιζε ήδη δύο σεζόν στο Εθνικό Θέατρο σημειώνοντας τεράστια επιτυχία με τρεις ...
Συνέχεια...
Λάσπη
Πως θα αντιδρούσατε αν μπαίνοντας σε ένα σπίτι που δικαιωματικά σας ανήκει το βρίσκατε κατειλημμένο από μια πενταμελή οικογένεια, η οποία μάλιστα δεν έχει καμία πρόθεση να σας αναγνωρίσει το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, αλλά ούτε και να το κουνήσει από μέσα; Λογικά, θα καλούσατε την αστυνομία... Κι αν η αστυνομία ...
Συνέχεια...
Indian Summer στο Θέατρο Altera Pars – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η Λώρα και η Στέφη εργάζονται στο καφέ του σιδηροδρομικού σταθμού. Κόσμος πάει και έρχεται, ο καθένας μοιράζεται μια στιγμή, μια ελπίδα, ή ένα φόβο μαζί με μια κούπα ζεστού καφέ. Η Λώρα και η Στέφη θα συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι μόνο η μηχανή του cappuccino που έχει σπάσει ...Κυριακή ...
Συνέχεια...
PLAstiC PEOpLE
Έχεις κοιτάξει ποτέ τον ουρανό από ψηλά;Ήταν μέρα;Σε είδα ... με θυμάσαι;Ο έρωτάς μας θα κρατούσε για πάντα;Πιστεύεις ότι η ευτυχία σου έχει ημερομηνία λήξης γραμμένη στο κάτω μέρος της συσκευασίας;¶ραγε οι ultra προστατευτικές και ανθεκτικές σακουλίτσες θα χωρέσουν τις ελπίδες μου όλες; Πόσο θα μου κοστίσει να γίνω κάποιος ...
Συνέχεια...
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
Και αν μια μέρα όλοι γύρω σας μεταμορφώνονταν σε παχύδερμα; Αλλά, για στάσου... Μήπως αυτή η μικρή πόλη της Γαλλίας, της οποίας όλοι οι κάτοικοι μεταμορφώνονται σε ρινόκερους και ζουν την άμυαλη (κυριολεκτικά) ζωή των παχύδερμων, δεν έχει και τόση διαφορά από το περιβάλλον στο οποίο ζούμε; Μήπως ήδη ζούμε ως ...
Συνέχεια...
Κερδίστε 10 προσκλήσεις για το Star Trip της ζωής σας!
Ετοιμαστείτε για ένα Star Trip στο Gagarin 205!Θέλετε να επιβιβαστείτε στο διαστημόπλοιο που αναχωρεί την Τρίτη 24 Απριλίου;Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] με θέμα "Star Trip 24/4" αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και εάν είστε ένας από τους 10 τυχερούς αναγνώστες ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Ζάκυθος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Τα δευτερότριτα στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, ο Γιάννης Τσορτέκης σκηνοθετεί τη Γυναίκα της Ζάκυθος του Διονυσίου Σολωμού, κατά το Β' στάδιο επεξεργασίας του κειμένου, και μαζί με τον Θωμά Δρόσο το παρουσιάζουν στη σκηνή με μια ανατρεπτικά παραδοσιακή διάθεση, προσδίδοντας στο αρχικό κείμενο έναν δικό τους ...
Συνέχεια...
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία τελευταία παράσταση
Επαναλαμβάνεται για μια παράσταση στο Κηποθέατρο Παπάγου στις 18 Σεπτεμβρίου η περσινή σκηνοθετική δουλειά του Γιώργου Αρμένη στο έργο του Γιάννη Σολδάτου. Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης ...
Συνέχεια...
Κάρμεν
Τι μπορεί να πει άραγε κανείς για την Κάρμεν; Πώς περιγράφεις σε ένα κείμενο τη φλόγα της παθιασμένης ηρωίδας της νουβέλας του Μεριμέ και της θρυλικής όπερας του Μπιζέ; Αρκεί να μιλήσεις για μια Σεβιλιάννα καπνεργάτρια που παρασύρει με τον έρωτα της όποιον άνδρα βρεθεί στο δρόμο της; Αφηγείσαι απλά ...
Συνέχεια...
O Tim Crouch έρχεται στο Bios
Αφού παρακολουθήσαμε ήδη φέτος δύο παραστάσεις του Βρετανού συγγραφέα, σκηνοθέτη και ηθοποιού στο θέατρο του Νέου Κόσμου, τον Συγγραφέα και Το Χέρι έφτασε η ώρα να δούμε και τον ίδιο τον Tim Crouch που έρχεται στο Bios αυτοπροσώπως με την παράστασή του I, Malvolio. Ο πρωτοποριακός Βρετανός συγγραφέας δεν είναι, άλλωστε, η πρώτη φορά που ...
Συνέχεια...
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow, nach Moskau!
Στη Μόσχα, αδελφές μου, στη Μόσχα. Η πιο εμβληματική φράση του έργου του Τσέχοφ γίνεται τίτλος της παράστασης της ομάδας Δρόμος με Δέντρα.  Το έργο Το 1930 άνθρωποι από όλο τον κόσμο συνέρρευσαν στην «πρωτεύουσα του κόσμου» για να γίνουν μάρτυρες της πραγματοποίησης μιας ουτοπικής ιδέας για εργασία χωρίς εκμετάλλευση και για τη ...
Συνέχεια...
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου
Για το ότι δεν έχετε καμία απολύτως ιδέα τι είναι το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου -και ακόμα πιο συγκεκριμένα το Ελληνικό Κέντρο- δεν μπορούμε να σας κατηγορήσουμε γιατί είναι η πρώτη φορά φέτος που ακούστηκε η δράση του και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πρόβαλλαν το έργο του.Σε συνεργασία λοιπόν και με ...
Συνέχεια...
‘Τραφοί’ την Κυριακή στο Μουσείο Μπενάκη
Το work in progress που προέκυψε από το workshop που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο στους Δελφούς από το Κέντρο Έρευνας και Πρακτικών Εφαρμογών Αρχαίου Ελληνικού Δράματος - ΔΕΣΜΟΙ, σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δελφών με τον Αμερικανό σκηνοθέτη Lee Breuer και τη σκηνοθέτη-χορογράφο Έρση Πίττα παρουσιάζεται στην εν εξελίξει μορφή ...
Συνέχεια...
Πρεμιέρα σήμερα για τον Προμηθέα Δεσμώτη από το ΔH.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης
Μια φιλόδοξη παραγωγή, τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου παρουσιάζει φέτος το καλοκαίρι το Δημοτικό Θέατρο Ρούμελης στα φεστιβάλ όλης της Ελλάδας. Το ρόλο του Προμηθέα θα ερμηνεύσει ο Χρίστος Καλαβρούζος που υπογράφει και τη σκηνοθεσία. Η παράσταση αυτή είναι μια συλλογική εμπειρική κατάθεση σημαντικών συντελεστών του θεάτρου μας που με ...
Συνέχεια...
Κάποιος Θα’ ρθει στο Θέατρο Χώρα
Από 17 Σεπτεμβρίου                       Ένα ποιητικό έργο παράνοιας και ερωτικής ζήλιας, από τον Γιον Φόσε παρουσιάζει η ομάδα θεάτρου και τεχνών «Κυανούς Λέων».Η μοναξιά και οι κρυμμένες επιθυμίες ενός ζευγαριού ζευγάρι βγαίνουν στο φως όταν εκείνοι απομακρύνονται από τον κόσμο και πηγαίνουν να ζήσουν μόνοι τους. Υπό την απειλή ενός αγνώστου ...
Συνέχεια...
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ
Μυστήριο έργο. Παρόλο που γράφτηκε το 1962 είναι ακόμα και σήμερα τόσο επίκαιρο που εκτοξεύει την αδρεναλίνη των θεατών στα ύψη όποτε κι αν ανεβαίνει (κι ανεβαίνει συχνά). Γιατί όμως μας αφορά τόσο; Γιατί απλούστατα είναι ένα από τα πιο ακριβή έργα σχέσεων. Tα βασικά συστατικά του είναι ο αλληλοσπαραγμός ...
Συνέχεια...
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Η παράσταση μεταφέρει τις "Τρεις αδελφές" του Τσέχωφ (1901), στην πρώην Σοβιετική Ένωση και πιο συγκεκριμένα στην εποχή της περεστρόικα (1985-1991).Οι τρεις αδελφές δε θα πάνε ποτέ στη Μόσχα, όπως ο Γκορμπατσώφ δε θα ολοκληρώσει ποτέ το όραμα της «περεστρόικα» (αναδόμηση-ανασυγκρότηση). Η αναπόφευκτη στιγμή του συμβιβασμού των προσώπων του έργου ...
Συνέχεια...
Ατέλειωτη Βροχή (τεστοστερόνης)
Όταν σε μια παράσταση με τίτλο «Ατέλειωτη Βροχή» συναντιούνται ο Γιάννης Στάνκογλου και ο Δημήτρης Αλεξανδρής ο αστεϊσμός του τίτλου είναι αδύνατο να μην σου έρθει στο μυαλό. Όταν, δε, στους δύο αρρενωπούς πρωταγωνιστές του έργου προστίθεται και ο Αντώνης Καφετζόπουλος στη σκηνοθεσία είναι ανέφικτο να μην διατυπωθεί κιόλας. Πέρα από ...
Συνέχεια...
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ «5η ΕΠΟΧΗ», σε συνεργασία με την εταιρεία «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», μετά από ένα επιτυχημένο καλοκαίρι περιοδείας με παραστάσεις σε παραπάνω από 60 πόλεις και με περισσότερους από 70.000 θεατές, η διασημότερη μουσική κωμωδία [σάτιρα] του εικοστού αιώνα, το έργο των Μπέρτολντ Μπρεχτ - Κουρτ Βάιλ «Η ΟΠΕΡΑ ...
Συνέχεια...
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού ολοκληρώνεται με τις δύο τελευταίες από τις δέκα εντολές που παρουσιάζονται από τις 6 Μαΐου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή και Μάνιας Παπαδημητρίου στο Από Μηχανής Θέατρο. «Ου κλέψεις»«ΟΥ ΚΛΕΨΕΙΣ. Γιατί; Μπορώ; Γίνεται να μην κλέψω; Ποτέ; Αν δεν κλέψεις, πως είναι η ...
Συνέχεια...
Το Κίεβο της Φιλαρέτης Κομνηνού
Η Φιλαρέτη Κομνηνού μας μιλάει για την «πολιτική» στάση της, με αφορμή την παράσταση Κίεβο. Η Φιλαρέτη Κομνηνού πρωταγωνιστεί, σε εναλλασσόμενη διανομή με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, στο έργο του Σέρχιο Μπλάνκο ΚΙΕΒΟ. Το έργο του Μπλάνκο παίζει με τις ψυχικές εκφάνσεις της ανθρώπινης ψυχής. Μπαινοβγαίνει στη φωτεινή και σκοτεινή πλευρά της ...
Συνέχεια...
Πάκμαν
Σύγχρονο, ευρηματικό και άκρως ρεαλιστικό χαρακτηρίζεται το έργο «Πάκμαν» του Γιώργου Παλούμπη, στη Μικρή Σκηνή του Θεάτρου Χώρα. Οι εξαιρετικές ερμηνείες όλων των πρωταγωνιστών, καθρεφτίζουν σκέψεις και συναισθήματα ενός νεανικού και μη κοινού. Στην Αθήνα  του σήμερα οι άνθρωποι ζουν είτε μόνοι είτε με άλλους ανθρώπους, σε σχέσεις. Μοιράζονται τις ίδιες σκέψεις μα ...
Συνέχεια...
Το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί στο Θέατρο Θησείον
Το Σάββατο 11/2/2012 στις 21.30 το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί. Κανείς δεν αμείβεται – Κανείς δεν πληρώνει. Αλλά η παράσταση γίνεται. Δωρεάν. Ναι ναι δωρεάν. Παρακαλούμε επικοινωνήστε για κράτηση θέσεων από τις 11.00-14.00 και από τις 17.30-19.30 με το ταμείο του θεάτρου (χωρητικότητα - 140 θέσεις). ΘΗΣΕΙΟΝ, ένα θέατρο για τις τέχνες  Τουρναβίτου 7, Ψυρρή Τηλ: 210 3255444  
Συνέχεια...
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε νέους εικαστικούς καλλιτέχνες που επιθυμούν να φιλοτεχνήσουν το εξώφυλλο για τον ετήσιο οδηγό του θεάτρου Παλλάς. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, έχοντας πολύ μεγάλη ανταπόκριση ανάμεσα σε νέους γραφίστες και εικαστικούς σχεδιαστές. Ο οδηγός θα κυκλοφορήσει περί τα μέσα Σεπτεμβρίου σε περίπου ...
Συνέχεια...
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την Άντζελα Μπρούσκου
15-19 Ιουνίου 2009 Παρά τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των παραστάσεών της η Άντζελα Μπρούσκου έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως σημαντικότατη σκηνοθέτης στις συνειδήσεις όσων ασχολούνται- επαγγελματικά ή μη- με το θέατρο. Λίγο πριν τη συνεργασία της με το Εθνικό Θέατρο τον ερχόμενο χειμώνα «καταλαμβάνει» το φουαγέ του γνώριμού της Παλλάς με ...
Συνέχεια...
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας από 18 έως 27 Ιουλίου
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια στην περίπτωση ενός από τα διασημότερα Φεστιβάλ σύγχρονου χορού όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.Κάθε Ιούλιο η Καλαμάτα γεμίζει κόσμο. Το Αμφιθέατρο του Κάστρου, το Πνευματικό Κέντρο, το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Καλαμάτας, το Γυμναστήριο του Πολυκλαδικού Λυκείου και άλλοι χώροι της ...
Συνέχεια...
4ο Φεστιβάλ Θεάτρου Δρόμου
Πες, γκρινιάζεις και εσύ όσο εγώ που στους δρόμους του χάους που λέγεται Αθήνα δεν κυκλοφορεί ελεύθερη τέχνη; Επειδή δεν είμαστε οι μόνοι που αναπολούμε εκείνες τις μέρες του 2004 όχι τόσο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες όσο για όλα εκείνα τα έργα τέχνης που στόλιζαν τους δημόσιους χώρους της Αθήνας ...
Συνέχεια...
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
20 - 26 Μαΐου 2009 Δυο χρόνια μετά το πρώτο του λανσάρισμα το ΟΠΑ (on πerformance art) επιστρέφει βάζοντας στο μίξερ performances, αφιερώματα, προβολές, διαλέξεις και ανοιχτές συζητήσεις. Με κύρια θεματική την τάση για διασκευή στη σύγχρονη τέχνη, το ΟΠΑ 0.2 εξερευνά την έννοια της «μεταπαραγωγής» (Postproduction), όπως την προτείνει ...
Συνέχεια...
O Ορφανός του Ζάο
‘Δεν τον περίμεναν: η επιστροφή’ στην Αθηναϊδα 5-8
Το Γάλα
Λάσπη
Indian Summer στο Θέατρο Altera Pars – Κερδίστε
PLAstiC PEOpLE
Ένας Ρινόκερος στο Θησείον
Κερδίστε 10 προσκλήσεις για το Star Trip της
Η Γυναίκα της Ζάκυθος στο Θέατρο του Νέου
‘Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό’ για μία
Κάρμεν
O Tim Crouch έρχεται στο Bios
Τρεις αδελφές à Moscou, στη Μόσχα, to Moscow,
Σύστημα Αθήνα | 16- 20 Μαΐου
‘Τραφοί’ την Κυριακή στο Μουσείο Μπενάκη
Πρεμιέρα σήμερα για τον Προμηθέα Δεσμώτη από το
Κάποιος Θα’ ρθει στο Θέατρο Χώρα
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Ατέλειωτη Βροχή (τεστοστερόνης)
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
10 Εντολές Ε’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του
Το Κίεβο της Φιλαρέτης Κομνηνού
Πάκμαν
Το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί στο Θέατρο Θησείον
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του
Ένα ‘Reality’ στο Φουαγιέ του Παλλάς από την
14ο Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας από 18 έως 27
4ο Φεστιβάλ Θεάτρου Δρόμου
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)