Μια από τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες του σύγχρονου θεάτρου στην Ευρώπη, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζοντας μια τριλογία βασισμένη στη Θεία Κωμωδία του Δάντη. Ο Castelucci υπήρξε ανανεωτής της θεατρικής φόρμας ήδη από τις αρχές της δεκαετίας το 1980, διαμορφώνοντας μαζί με την ομάδα του «Societas Raffaello Sanzi» νέες τάσεις στο θέατρο. Καλλιτέχνης που προέρχεται από τον χώρο των εικαστικών τεχνών πειραματίστηκε με τη σύνθεση, τη δραματουργία και τη σκηνογραφία, στοιχεία που συχνά αναλαμβάνει ο ίδιος στις παραστάσεις του.

Κόλαση (α’ μέρος)
1, 2 & 3 Ιουνίου
Πειραιώς 260/ Χώρος Δ

Η «Κόλαση» είναι το πρώτο έργο της τριλογίας και το πιο «ανθρώπινο» σύμφωνα με το σκηνοθέτη. Μέσα σ’ αυτήν υπάρχει «μια νοσταλγία για τη ζωή, μια αληθινή πείνα για τον επίγειο κόσμο».

Ο Καστελλούτσι, σε γενικές γραμμές δεν επιδιώκει οποιαδήποτε αναπαράσταση του ποιήματος, ταυτίζεται όμως με την ανθρώπινη διάσταση του ίδιου του δημιουργού στην προσπάθειά του να ξεκινήσει ένα ταξίδι με άγνωστο προορισμό. Πρόκειται για ένα έργο αυτοβιογραφικό, το οποίο μας καλεί να καταδυθούμε στο σκοτεινό σύμπαν των ερωτημάτων, με τα οποία έρχεται αντιμέτωπος ο ποιητής, και αντιστοίχως ο καλλιτέχνης, στην πορεία της διαδρομής του.

castelucci_2Στο έρεβος της σκηνής ο Καστελλούτσι τοποθετεί την κεντρική φιγούρα του έργου: το πλήθος. Σε αυτή την ιδιαίτερη προσωπογραφία, η ατομικότητα είναι πλήρως ενσωματωμένη στη μάζα, το απρόσωπο πλήθος που παρακολουθεί και παρακολουθείται παρελαύοντας στη σκηνή. Ακόμα και ο λόγος δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα ακαθόριστο σύνολο από φωνήεντα, σαν κραυγές στο χείλος του γκρεμού που εισάγουν στη σκηνή την αίσθηση του κινδύνου και αναδεικνύουν την εικαστική δύναμη του έργου. Η μουσική της παράστασης είναι κυρίαρχη και μελαγχολική. «Ένα πορτραίτο θανάτου», όπως λέει ο ίδιος, προσθέτοντας ότι δούλεψε με τους ήχους του ανθρώπινου σώματος τους οποίους ηχογράφησε κατά τη διάρκεια μια νεκροψίας».

Παρότι η κόλαση παραμένει ένας «χώρος» αινιγματικός και ακαθόριστος, ο θεατής δε διατηρεί την απόσταση ασφαλείας ενός εξωτερικού παρατηρητή. Παρασυρόμενος από τη δίνη των σναισθημάτων και την ενέργεια των εικόνων, διαπιστώνει ότι είναι μέτοχος σε μία εμπειρία που αναπαριστά κάτι από τη δική μας ύπαρξη.

Στην Κόλαση παίζει κι ο ίδιος ο Καστελλούτσι μαζί με ένα σύνολο 70 ατόμων εκ των οποίων μόνο οι 30 είναι ηθοποιοί (οι υπόλοιποι είναι ένα πλήθος ντόπιων εθελοντών που επιλέγονται από την χώρα στην οποία ανέβαίνει η παράσταση κάθε φορά).

Σκηνοθεσία/ Σκηνικά/ Φωτισμοί /Κοστούμια: Romeo Castellucci
Πρωτότυπη μουσική: Scott Gibbons
Χορογραφία: Cindy van Acker, Romeo Castellucci
Ερμηνεύουν: Alessandro Cafiso, Maria Luisa Cantarelli, Elia Corbara, Silvia Costa, Sara Dal Corso, Manola Maiani, Luca Nava, Gianni Plazzi, Stefano Questorio, Silvano Voltolina (Ο θίασος συμπληρώνεται με άτομα που έχουν επιλεγεί στην Αθήνα)


Καθαρτήριο (β’ μέρος)
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Τριάντη)
8 & 9 Ιουνίου

Στο δεύτερο μέρος της τριλογίας, τοποθετεί τη δράση σε ένα πολυτελές σπίτι, όπου όλα μοιάζουν να είναι σε πλήρη τάξη και αρμονία. Ένα βίαιο γεγονός ωστόσο στιγματίζει τον φαινομενικά ατάραχο βίο αυτής της καθωσπρέπει οικογένειας, φέρνοντας στο μικροσκόπιο τη σχέση Πατέρα/Δημιουργού – Γιού, την αδυναμία του πρώτου να σηκώσει το βάρος της υπαρξής του καθώς οδηγείται αναπόφευκτα στο «αμάρτημα». Η κυριαρχία του πατέρα αντιπαραβάλλεται με την αθωότητα του γιού, που είναι πρόθυμος να τον συγχωρέσει για το σφάλμα που διαπράττει και να τον οδηγήσει στη λύτρωση, όπως ο γιος του Αβραάμ συγκαταβαίνει στην απόφαση του πατέρα του να τον θυσιάσει προκειμένου και οι δύο να έρθουν πιο κοντά στον Παράδεισο.

Στο Καθαρτήριο του Καστελλούτσι, ο ανθρώπινος λόγος αλλάζει φόρμα μέσω των ειδικών κινηματογραφικών τεχνικών και σφραγίζει την αίθουσα σαν ψίθυρος. Όπως λέει και ο ίδιος ο Καστελλούτσι «ούτως ή άλλως το Καθαρτήριο είναι ήδη γραμμένο σαν σενάριο από τον Δάντη. Είναι σαν να έχει φανταστεί ο ποιητής στο Μεσαίωμα πώς θα ήταν το σινεμά». Οι κινηματογραφικές τεχνικές και η ψυχεδελική εικονογραφία που θεμελιώνουν αυτή την παράσταση, επιτρέπουν μία σειρά ριζοσπαστικών μεταμορφώσεων επί σκηνής προκειμένου ο θεατής να αναιρέσει τα διακριτά όρια μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας και να διεισδύσει σε μία ιδιαίτερη πτυχή της ανθρώπινης ύπαρξης.

Σκηνοθεσία/ Σκηνικά /Φωτισμοί /Κοστούμια: Romeo Castellucci
Πρωτότυπη μουσική: Scott Gibbons
Χορογραφία: Cindy van Acker, Romeo Castellucci
Συνεργάτης σκηνογράφος: Giacomo Strada
Προβολές: ZAPRUDER filmmakersgroup
Γλυπτά – Σκηνικοί μηχανισμοί: Istvan Zimmermann, Giovanna Amoroso
Ερμηνεύουν: Irena Radmanovic, Davide Savorani, Sergio Scarlatella, Pier Paolo Zimmermann, Juri Roverato
Στα αγγλικά με ελληνικούς υπέρτιτλους
Η παράσταση απευθύνεται σε ενήλικες

castelucci_2


Παράδεισος (γ’ μέρος)
Πειραιώς 260/ Χώρος Δ
2-6 Ιουνίου

Σύλληψη: Romeo Castellucci
Με τη συμμετοχή των Dario Boldrini, Michelangelo Miccolis

Στην παράσταση του Καστελλούτσι, ο Παράδεισος είναι μία θεατρική εγκατάταση στην οποία ο θεατής έχει πρόσβαση για λίγα μόνο λεπτά. Ο χώρος απογυμώνενται και κατακλύζεται από φως, καθιστώντας αδύνατη τη λειτουργία της όρασης. Μπροστά στο αναπάντεχο ή πρωτόγνωρο αυτής της φωτεινότητας ο θεατής χάνει τη διάσταση του χρόνου και του χώρου. «Ο Παράδεισος είναι φτιαγμένος από σφαίρες φωτός. Το φως είναι τόσο έντονο που καταντά εκτυφλωτικό», λέει ο ίδιος ο Καστελλούτσι. Ο σκηνοθέτης παίζει εδώ με την ιδέα της παράλυσης απέναντι στη μεγαλειότητα του Θεού. «Ο άνθρωπος όταν πλησιάζει πολύ κοντά στο Θεό σχεδόν καίγεται. Πρέπει να παράγει το δικό εσωτερικό φως για να καταλάβει το Θείο». Ο χώρος και ο χρόνος γίνονται έννοιες διφορούμενες και το συναίσθημα του θεατή απροσδιόριστο. Έτσι, γινόμαστε μάρτυρες μίας πραγματικότητας που ξεφεύγει από τα στενά σύνορα της αντίληψης και μας παρασύρει με παραισθησιογόνα δύναμη σε ένα χώρο «μη προσβάσιμο» για τα ανθρώπινα δεδομένα.

Τιμές εισιτηρίων
Κόλαση: 30 € (Ζώνη Α), 20 € (Μειωμένο), 15 € (Φοιτητικό), 15 € (ΑΜΕΑ)
Καθαρτήριο: 40 € (Διακεκριμένη), 30 € (Ζώνη Α), 20 € (Ζώνη Β), 10 € (Ζώνη Γ), 10 € (Φοιτητικό), 10 € (ΑΜΕΑ)
Παράδεισος: Δωρεάν είσοδος με δελτία

Πειραιώς 260, Ταύρος
Τηλ: 210 3272000

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη
Τηλ: 210 7282333

Links
www.raffaellosanzio.org
www.greekfestival.gr
www.megaron.gr

Διάβασε επίσης...
‘Λιωμένο Βούτυρο’ στο Θέατρο Χώρα – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το έργο του Σάκη Σερέφα -αν δε γνωρίζετε ήδη τον Θεσσαλωνικιό συγγραφέα και ...καθηγητή, τσεκάρετέ κάποιο από τα πολυάριθμα βιβλία του, ποιητικές συλλογές, διηγήματα και νουβέλες, θεατρικά έργα και μελέτες για πόλεις, τόπους και ποιητές- παρουσιάστηκε πέρυσι στο Εθνικό Θέατρο και έγινε πολύ γρήγορα το κοινό μυστικό του αθηναϊκού κοινού. ...
Συνέχεια...
Η Οφηλία Είναι Έγκυος στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Καινούργια παράσταση στο φουαγιέ του πολυπράγμονος Επί Κολωνώ που δημιουργεί απορίες και ερωτήματα όχι και τόσο άμεσα συναρτημένα με τη ζωή μας και γι αυτό ανώδυνα και ενδιαφέροντα.Αν ο ¶μλετ και η Οφηλία ζούσαν σήμερα θα ήταν Emo ή Trendy;Ο ¶μλετ ήταν bisexual;Είναι τελικά η Οφηλία έγκυος;Και οι θεατές τι ...
Συνέχεια...
Ένα ταξίδι στο Νότο με την Christina Hoyos
Από τις 26 έως τις 28 Σεπτεμβρίου «Το φλαμένκο δεν μπορείς να το καταλάβεις, μόνο να το αισθανθείς»Cristina HoyosΗ Ανδαλουσιανή ιέρεια του φλαμένκο και μούσα του Carlos Saura ταξιδεύει και πάλι -μετά το Λυκαβηττό πριν από 6 χρόνια- το αθηναϊκό κοινό στον εκρηκτικό κόσμο του φλαμένκο, με μια παράσταση διαποτισμένη ...
Συνέχεια...
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Το δημοφιλές έργο του πρώην δημοσιογράφου και νυν βραβευμένου συγγραφέα Roland Schimmelpfennig «Αραβική Νύχτα» ίσως να το θυμάστε από την παράσταση του Αμόρε σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κουρτάκη το 2004 και ο συγγραφέας να σας είναι οικείος από το έργο «Push Up» που παρουσιάστηκε στο ίδιο θέατρο το 2003 σε σκηνοθεσία ...
Συνέχεια...
Ιφιγένεια εν Ταύροις – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η Ιφιγένεια εν Ταύροις του Ευριπίδη απ' όλες τις τραγωδίες είναι αυτή που βασίζεται περισσότερο στην πλοκή της και λιγότερο στους χαρακτήρες της. Είναι ευφυώς φτιαγμένη με τέτοια συστατικά ώστε να θυμίζει περιπετειώδη ταινία αγωνίας: Θα καταφέρει ο Ορέστης να γλιτώσει τη θυσία απ' το χέρι της ίδιας του της ...
Συνέχεια...
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
Από 10 Οκτώβριου 2007, η Θεατρική Αστική Εταιρία ΠΡΑΞΗ «Μπέττυ Αρβανίτη», επαναλαμβάνει για δεύτερη συνεχή χρονιά στη Β' Σκηνή του Θεάτρου Οδού Κεφαλληνίας, το έργο του Ρόμουαλντ Κάρμακαρ «Η τέχνη του κ. Χάαρμαν».Το έργο αφορά έναν γνωστό κατά συρροή δολοφόνο που έδρασε στο Ανόβερο το 1924 και συγκλόνισε ολόκληρη τη ...
Συνέχεια...
To party των Forced Entertainment στο Bios
In the future ελπίζουμε η περίφημη (και ιδιαίτερα αγαπημένη μας) βρετανική ομάδα να μας εκπλήξει και πάλι ευχάριστα και να αντικαταστήσει τη δυσάρεστη ανάμνηση των Tomorrow’s Parties της. Και λέμε «In the future» πρώτα από όλα γιατί με την ίδια προσμονή που περιμέναμε αυτή την παράσταση θα αναμένουμε και την επόμενη ...
Συνέχεια...
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
Η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ μετά από τον α’ κύκλο παραστάσεων της νέας της παραγωγής «ταξιθέτρια(SOLO)» στη Ρόδο και την Κω επιστρέφει στην έδρα της, την Αθήνα, για δέκα παραστάσεις σε νέο, μη θεατρικό χώρο, στο κέντρο της πόλης από τις 24 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου. Στο Μέγαρο Μακέδου θα παρουσιάζεται από το Σάββατο, ...
Συνέχεια...
Mistero Buffo @ Θησείον
Αν φορούσαμε καπέλο γελωτοποιού θα το βγάζαμε και θα κάναμε βαθιά υπόκλιση στην ομάδα Επτάρχεια και το Θωμά Μοσχόπουλου για την παράστασή τους.  Τι σας λέω τώρα για καπέλα και, μάλιστα, γελωτοποιού θα μου πείτε. Αρχικά θέλω να σας πω πως ό,τι καπέλο και αν φοράτε θα το βγάλετε και θα ...
Συνέχεια...
Fragments | Peter Brook
Όταν συναντιούνται δυο από τις σημαντικότερες προσωπικότητες του 20ου αιώνα, δε λες πολλά. Ούτε για το ποιος είναι ο ένας ή ο άλλος, ούτε για το τι είναι αυτό που προκύπτει από τη συνάντηση. Απλά ευγνωμονείς την τύχη σου (και την Αττική Πολιτιστική Εταιρία) για την ευκαιρία σου να απολαύσεις ...
Συνέχεια...
Η «Τζούλια» του Δημήτρη Φοινίτση
Γιατί Στρίντμπεργκ και «Δεσποινίς Τζούλια» το 2009;Γιατί βαριέμαι να βλέπω άλλο απαρχαιωμένο Στρίντμπεργκ με «γυαλισμένες μπότες» και «τραγουδάκια του μεσοκαλόκαιρου», όπως δηλαδή θα τον ανέβαζαν οι παππούδες μας αν είχαν στην κυριότητα τους το Θέατρο Κεντρικόν πριν από μια πεντηκονταετία! Το συγκεκριμένο έργο με τις απαραίτητες μετακινήσεις στο τώρα έχει ...
Συνέχεια...
New Order
Η ομάδα Blitz καταφέρνει και πάλι να προσελκύσει το ενδιαφέρον μας συνεχίζοντας από κει που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζοντας (με τίτλο σαν φυσική συνέχεια) από το Joy Division στο New Order.Δύο ζευγάρια αλλάζουν ρόλους και γίνονται κριτές και κρινόμενοι σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων των σχέσεων και του κόσμου, σε ...
Συνέχεια...
Χωρίς τον Λευτέρη Βογιατζή
Να μια φορά που τα cliche έχουν νόημα: το θέατρο θα είναι από σήμερα πολύ φτωχότερο.  Ο Λευτέρης Βογιατζής πέθανε σήμερα, σε ηλικία 68 ετών, μετά από πολυετή μάχη με τον καρκίνο. Πολλά cliche χωράνε στους χαρακτηρισμούς με τους οποίους μπορεί να τον περιγράψει κανείς και είναι, πραγματικά, ένας από τους ...
Συνέχεια...
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού
Το μεγαλόπνοο project των 10 Εντολών συνεχίζει η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού θεάτρου. Από τις 11 Μαρτίου παρουσιάζονται στο Από Μηχανής Θέατρο 2 ακόμα σε σκηνοθεσία Βίκτωρα Αρδίττη και Λέας Μαλένη. Οι δύο εντολές που επεξεργάστηκαν δραματουργικά «Εγώ ειμί Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ ...
Συνέχεια...
‘Loot’ στο Six D.O.G.S. – Κερδίστε προσκλήσεις
«Σήμερα όλες οι κοινωνικές τάξεις είναι εγκληματικές.Ζούμε την εποχή της ισότητας»Joe OrtonΤα δέκα χρόνια ζωής της γιορτάζει η θεατρική ομάδα Νοσταλγία με τη μαύρη κωμωδία «Loot» του Joe Orton, τη 14η παραγωγή της.Το έργοΣτο σπίτι μιας φαινομενικά αξιοπρεπέστατης βρετανικής μεσοαστικής οικογένειας, το πένθος για το θάνατο της οικοδέσποινας δεν εξελίσσεται ...
Συνέχεια...
Η Γυναίκα της Πάτρας
Το θέατρο προκαλεί πλήξη στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων. Αυτό έχω διαπιστώσει μέσα στα χρόνια που ασχολούμαι μαζί του και δεν τους κακίζω, ομολογουμένως, αφού και η δική μου σχέση με αυτό το είδος τέχνης παραπαίει συχνά από τον μεγάλο έρωτα στο μεγάλο μίσος και εμπλουτίζεται από συναισθήματα άρνησης όταν ...
Συνέχεια...
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Ξεκινώντας για το θέατρο Χώρα οι προθέσεις μου δεν ήταν καθόλου καλές (και ελπίδες δεν υπήρχαν καν). Το μόνο που περίμενα να δω ήταν το μέγεθος της καταστροφής μίας από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες, του «Breakfast at Tiffany's», στη θεατρική της απόδοση.Σκεφτόμουν τρόπους εκδίκησης της Γεωργία Μαυραγάνη γι αυτό ...
Συνέχεια...
Oι Αρσενικοί Kύκνοι του Μatthew Bourne στο Badminton
Το συγκεκριμένο έργο είναι το διασημότερο στην ιστορία του κλασικού μπαλέτου, ενώ η αμφιλεγόμενη avant-garde εκτέλεσή του ανατρέπει κάθε παραδοσιακό «ανέβασμα» - προσέγγιση, σημειώνοντας από το 1995 τεράστια επιτυχία που σφραγίζεται με 30 διεθνή θεατρικά βραβεία.Mε άλλα λόγια: «η Λίμνη των Κύκνων» του Matthew Bourne είναι η μακροβιότερη παράσταση μπαλέτου ...
Συνέχεια...
Η αβάσταχτη ελαφρότητα του ταλέντου από την Ομάδα Πλάνη
Αρκεί να μιλήσετε σε 2-3 διάσημους και άλλους τόσους άσημους ηθοποιούς και να ρίξετε και μια ματιά στα «καλλιτεχνικά» καφέ και μπαρ της (κάθε) πόλης για να διαπιστώσετε πως ο δρόμος για την καταξίωση (0ύτε καν την κορυφή) δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Με καυστικό χιούμορ και καλή διάθεση η ...
Συνέχεια...
Ίρις Πανταζάρα
Εξ Ωδείου Αθηνών ορμώμενη πήρε σβάρνα τα -λιγοστά στην Ελλάδα- μιούζικαλ για να αποδείξει με μια ματιά πως το σκέρτσο, το μπριο και το νάζι της είναι φτιαγμένα για τη μουσική και το χορό. Από το «Ποια Ελένη» τη βλέπουμε πια σε ρόλο αλησμόνητο στην «Τσινετσιτά», αλλά και σε επεισόδια ...
Συνέχεια...
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By Jowl
Κρίμα τόση αγάπη, κρίμα. Ο Τζιοβάννι είναι ερωτευμένος με την Αναμπέλα και φαίνεται αποφασισμένος να σμίξουν, χωρίς να σκέφτεται τη γνώμη της κοινωνίας, τον αφορισμό της Εκκλησίας ή τη μικρή λεπτομέρεια ότι είναι... αδερφή του. Αναπάντεχα, τα παράνομα συναισθήματα του βρίσκουν ανταπόκριση, η σχέση τους ολοκληρώνεται, όμως η (δραματικά αναπόφευκτη) εγκυμοσύνη θα ...
Συνέχεια...
¶ντζελα Μπρούσκου – Παρθενόπη Μπουζούρη | Blasted
Γιατί επιλέξατε να ανεβάσετε το έργο BLASTED, που ασχολείται με την βία, στο τέλος μιας χειμερινής σεζόν, η οποία χαρακτηρίσθηκε από παραστάσεις παρόμοιας θεματολογίας; ¶ντζελα Μπρούσκου: Το νούμερο ένα αυτή την στιγμή στην ανθρωπότητα είναι το θέμα της βίας. Είναι πολύ φυσικό όταν ο άνθρωπος ζει σε έναν τέτοιο κόσμο ...
Συνέχεια...
“Έφυγε” από τη ζωή ο Βασίλης Τσιβιλίκας
Ο ηθοποιός Βασίλης Τσιβιλίκας "έφυγε" από τη ζωή σήμερα νωρίς το πρωί. Ήταν 70 ετών. Ο βετεράνος ηθοποιός έχασε τη μάχη για τη ζωή κατά την μεταφορά του στο Σισμανόγλειο νοσοκομείο, ύστερα από καρδιακό πρόβλημα. Γεννημένος το 1942 και φοίτησε στο κολέγιο της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχε αρχικά στη θεατρική ομάδα του σχολείου και ...
Συνέχεια...
Era poVera στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Η βουή της σύγχρονης πόλης και οι αγανακτισμένες κραυγές των νέων που διασχίζουν τους δρόμους της, μεταφράζ0νται μέσω τις γλώσσας του σώματος σε κίνηση και χορό και εκρήγνυνται πάνω στη σκηνή. H ομάδα Αερίτες και η χορογράφος Πατρίσια Απέργη διαδηλώνουν το δικό τους μανιφέστο (το οποίο και μοιράζουν και σε κείμενο προκήρυξης στην ...
Συνέχεια...
Σφαγείο
Οι αραβοϊσραηλινές συρράξεις δεν είναι ούτε φρέσκα νέα, ούτε καινούργιο φαινόμενο. Η τεταμένη κατάσταση στη Μέση Ανατολή είναι πλέον status quo. Κι όσο κι αν κανείς δεν καταλαβαίνει γιατί, όσο κι αν όλοι αποδοκιμάζουμε και καταφερόμαστε, επίσημες θέσεις δεν υπάρχουν. Η μάλλον υπάρχουν κι είναι οι γνωστές πολιτικές μεσοβέζικες μιας ...
Συνέχεια...
Διαδρομές στο Booze Cooperativa | 15-25 Μαΐου
Η νεοσύστατη ομάδα Ρου-ίρα (=αίμα στα σανσκριτικά) παρουσιάζει το έργο "Διαδρομές" σε χορογραφία-σκηνοθεσία Νερίνας Ζάρπα. Το έργο αφορά στην υπαρξιακή αναζήτηση μιας κοπέλας μέσα από τις ερωτικές σχέσεις που συνάπτει με δυο άνδρες. Σκοπός της ομάδας είναι να προάγει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της τέχνης του χορού και του θεάτρου φέρνοντας ...
Συνέχεια...
Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ
Το κείμενο «Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ», του Jon Fosse, ενός από τους σημαντικότερους σύγχρονους θεατρικούς συγγραφείς και εκφραστή της μινιμαλιστικής τέχνης, αναγάγει μέσα από τις επαναλήψεις και τη ποιητική χρήση της γλώσσας, τον έρωτα και τη δυναμική του σε ένα θέμα απολύτως διαχρονικό. Η φαντασία του θεατή, απεγκλωβίζεται από ...
Συνέχεια...
Τζούλια – Κερδίστε προσκλήσεις
Από τις 24 Σεπτεμβρίου 2009 Froken Julie, 1888 - Τζούλια, 2009Μια συνομιλία σκηνής και οθόνης παρουσιάζει η ομάδα προΤΑΣΗ με αφορμή το κλασικό έργο του Στρίντμπεργκ «Δεσποινίς Τζούλια».Η δράση μεταφέρεται στην Αθήνα του σήμερα, σε μια παράσταση με μια νέα ματιά, από τον σκηνοθέτη της Δημήτρη Φοινίτση. Με background τα ...
Συνέχεια...
Σπείρα Σπείρα & Σταμάτης Κραουνάκης | All That Μπαζ! – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η τελευταία νύχτα του κόσμου στη Μουσική Σκηνή της ΑθηναϊδαςΜουσικό έργο, απόλυτα εμπνευσμένο από την σύγχρονη πραγματικότητα. Με πολλά καινούργια τραγούδια - πρώτες εκτελέσεις του Σταμάτη Κραουνάκη και υπέροχα τραγούδια από την παγκόσμια σκηνή. Ποιητικό έργο, με χιούμορ πικρό κάποιες φορές.«Ο θίασος βιώνει την τελευταία νύχτα μιας κουρασμένης και ηττημένης ...
Συνέχεια...
Βάσα Βελεζνόβα
Ο Μαξίμ Γκόργκι έγραψε την αλληγορική ιστορία της Βάσα Βελεζνόβα το 1910, διαισθανόμενος το κύμα της αλλαγής που επρόκειτο να φέρει η Ρωσική Επανάσταση. Μια μητριαρχική οικογένεια που φυτοζωεί κάτω από τον επιθανάτιο ρόγχο του πατέρα, καταδυναστεύεται από την σκληρότητα της δυναμικής μητέρας Βάσα. Με το θάνατο του πατέρα και ...
Συνέχεια...
‘Λιωμένο Βούτυρο’ στο Θέατρο Χώρα – Κερδίστε προσκλήσεις!
Η Οφηλία Είναι Έγκυος στο Θέατρο Επί Κολωνώ
Ένα ταξίδι στο Νότο με την Christina Hoyos
Αραβική Νύχτα στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Ιφιγένεια εν Ταύροις – Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Η τέχνη του κ. Χάαρμαν για 2η χρονιά
To party των Forced Entertainment στο Bios
Μια “Tαξιθέτρια (SOLO)” μας περιμένει στο Μέγαρο Μακέδου
Mistero Buffo @ Θησείον
Fragments | Peter Brook
Η «Τζούλια» του Δημήτρη Φοινίτση
New Order
Χωρίς τον Λευτέρη Βογιατζή
10 Εντολές | Δ’ περίοδος στην Πειραματική Σκηνή
‘Loot’ στο Six D.O.G.S. – Κερδίστε προσκλήσεις
Η Γυναίκα της Πάτρας
Από δω και πέρα μόνο Happy End
Oι Αρσενικοί Kύκνοι του Μatthew Bourne στο Badminton
Η αβάσταχτη ελαφρότητα του ταλέντου από την Ομάδα
Ίρις Πανταζάρα
Κρίμα Που Είναι Πόρνη από τους Cheek By
¶ντζελα Μπρούσκου – Παρθενόπη Μπουζούρη | Blasted
“Έφυγε” από τη ζωή ο Βασίλης Τσιβιλίκας
Era poVera στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Σφαγείο
Διαδρομές στο Booze Cooperativa | 15-25 Μαΐου
Και Δεν θα Χωρίσουμε Ποτέ
Τζούλια – Κερδίστε προσκλήσεις
Σπείρα Σπείρα & Σταμάτης Κραουνάκης | All That
Βάσα Βελεζνόβα