Μερικοί ακόμα προβληματισμοί με αφορμή τα τραγικά γεγονότα του ejekt festival 2007
Δεν έχω να προσθέσω κάτι ιδιαίτερο στο λεπτομέρεστατο ρεπορτάζ του Ηλία Πυκνάδα, εδώ. Έχω όμως να προσθέσω μερικές ακόμα σκέψεις, μερικές ερωτήσεις -περισσότερο φιλολογικές δυστυχώς- για το τι έγινε προχθές, αλλά και για το αν και πόσο θα μας επηρεάσει σαν μουσικόφιλους αυτή ή τραγική ιστορία που ζήσαμε στο Γήπεδο του Baseball.

Καταρχήν, όταν μέσα σε τρία -αν θυμάμαι καλά- χρόνια έχεις φτιάξει ένα μέτριο εώς κακό όνομα σαν εταιρεία ως προς την οργάνωση των συναυλιών που κάνεις, τότε έχεις ευθύνες και πρέπει να τις ακούς. Πρέπει να στις αποδίδουν. Πρέπει κι ο ίδιος σαν επαγγελματίας να το αποζητάς, για να βελτιωθείς.

Και προκύπτουν αρκετά αναπάντητα ακόμα ερωτήματα, που ίσως και να μην απαντηθούν ποτέ, αν και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε απαντήσεις.

 


Καταρχήν, ας τα πάρουμε από την αρχή…

Κάθε εταιρεία για να πάρει άδεια από τις αρχές για να κάνει μία τέτοια διοργάνωση, πρέπει να έχει επικοινωνήσει με την Αστυνομία, την πυροσβεστική, το ΕΚΑΒ, κτλ. Ειδοποιεί, ενημερώνει, είναι οι αρμόδιες αρχές stand by, για ό,τι χρειαστεί ενδεχομένως. Αν η Αστυνομία κρίνει σκόπιμο, φροντίζει να έχει αστυνομική δύναμη εκεί. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν και τι ευθύνες έχει η Detox ή η Πολιτεία για το ότι δεν υπήρχε αστυνομική δύναμη πριν ή τουλάχιστον στη διάρκεια των επεισοδίων.

Όμως και εκεί, προκύπτει το εξής τεράστιο ερώτημα: αν δει ο κάθε (ας τον πούμε…) "ευέξαπτος" τους αστυνομικούς με την κλούβα και τα λοιπά συμπράγκαλα, μήπως αποκτά έναν λόγο παραπάνω να κάνει φασαρία, έφοδο, "ντου"; Μήπως έτσι θα έχει πιο ξεκάθαρο στόχο; Μήπως με άλλα λόγια φουντώνεις πιο πολύ τα αίματα; Οκ, και γίνονται οι φασαρίες. Αν αρχίσουν – λέμε αν- να βαράνε στο ψαχνό οι αστυνομικοί, φέρουν μάλιστα και αρκετές ενισχύσεις; Τι γίνεται τότε; Ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα πάρει η μπάλα κι εμένα π.χ που θα τυχαίνει να περιμένω στην ουρά εκείνη την ώρα ή να περιπλανιέμαι αμέρημνος εκεί κοντά; Ίσως η λύση εκεί είναι να ζητήσεις διακριτική (που σημαίνει να φοράνε πολιτικά ρούχα και έχουν το όποιο όχημα καλά κρυμμένο μερικά μέτρα μακριά;) παρουσία τους. Την θέλουμε όμως αυτή τη λύση; Να πηγαίνουμε σε αστυνομοκρατούμενες εκδηλώσεις;

Όπως βλέπετε, η αστυνόμευση ενός τέτοιου χώρου, όπως τα Ολυμπιακά Προπονητήρια Baseball, που ουσιαστικά έχει αρκετά ενδεχόμενα σημεία από όπου μπορεί να γίνει κάποια επίθεση και να εισέλθουν στο συναυλιακό χώρο επικίνδυνοι και διψασμένοι για ξύλο τύποι, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Όχι μόνο γιατί ο κάθε υπάλληλος εταιρείας σεκιούριτι δεν είναι διατεθημένος να θυσιάσει την σωματική του ακεραιότητα για 40 – 50 ευρώ που παίρνει την ώρα, όχι μόνο γιατί δεν είναι κατάλληλα εξοπλισμένοι για συνθήκες μάχης (ουσιαστικά για αυτό πρόκειται σε τέτοιες περιπτώσεις), αλλά κυρίως επειδή -όπως τουλάχιστον γνωρίζω και έχω ενημερωθεί- δεν υπάρχουν Ελληνικές ιδιωτικές εταιρείες, που να έχουν την εμπειρία και την εκπαίδευση να χειριστούν τέτοιες συνθήκες, όχι μόνο χωρίς να προστατεύσουν τον προς φύλαξη χώρο, αλλά και να μην δημιουργήσουν πανικό και δυσαρέσκεια στο υπόλοιπο κοινό. Για την ποιότητα των εργαζόμενων σε εταιρείες σεκιούριτι ευνόητο είναι ότι δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε τώρα, καθώς και την κρίσιμη ώρα σε ποιο στρατόπεδο ανήκουν. ¶λλωστε προσωπικά δεν έχω και άποψη για το συγκεκριμένο θέμα…

Απλά σε τέτοιες περιπτώσεις, σαν διοργανωτής βάζεις το μυαλό σου να δουλέψει, εξετάζεις τις πληροφορίες σου, τις πρώτερες εμπειρίες σου, τα δεδομένα του χώρου που ο ίδιος έχεις επιλέξει και κάνεις κάποιες επιλογές. Σίγουρα, κατόπιν εορτής, το αποτέλεσμα υποδεικνύει ότι έπρεπε να είναι διαφορετικές. Προσωπικά θεωρώ ότι και τα υπόλοιπα δεδομένα το ίδιο δείχνουν. Και οι ενδεχόμενες διαφορετικές -σωστές- κινήσεις φαίνονται αρκετές και ποίκιλες. Και εδώ έχει, φυσικά, τεράστια ευθύνη η διοργάνωση, στο χειρισμό δηλαδή των δεδομένων.

 


Πυροσβεστική δύναμη δεν είναι επίσης υποχρεωτικό -από το νόμο- να υπάρχει στο χώρο. Αυτό τουλάχιστον δίνει μία απάντηση σε όσους λένε ότι έπρεπε να υπάρχει. Όμως, όταν υπάρχει πολύ κοντά στο χώρο τοπικό πυροσβεστικό τμήμα, όπως προχθές, δεν μπορείς παρά να μην έχεις απορία -τουλάχιστον- για το λόγο για τον οποίο έκανε μία ώρα περίπου να φτάσει η Πυροσβεστική στο χώρο. Επειδή άργησαν να την καλέσουν οι διοργανωτές; Υπήρξε ολιγωρία από την ίδια την Πυροσβεστική; Υπήρχε τόση μεγάλη κίνηση στους κοντινούς δρόμους, που έκαναν τόσο πολλή ώρα; Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, πιο πιθανή μοιάζει η περίπτωση να υπήρξε ολιγωρία από τους διοργανωτές. Όμως και οι ίδιοι δείχνουν να μην το κατανοούν, γιατί άργησε τόσο πολύ, από αυτά που γράφουν στη ανακοίνωσή τους.

Όπως και να έχει, σημασία έχει πως τα αμάξια των χορηγών, των δημοσιογράφων, των ίδιων των εργαζόμενων στην διοργάνωση και όποιων άλλων, κάηκαν. Και είναι λυπηρό. Και αυτό εξαιτίας μίας ακόμας ακατανόητης αμέλειας…

Θα μπορούσαμε να αναφερθούμε και σε άλλα στραβά, περίεργα και ακατανόητα, που όμως έχουν λίγο πολύ αναφερθεί και από εμάς εδώ, εδώ και εδώ, και από εσάς (βλέπε σχόλια στα αντίστοιχα άρθρα).

 


Σημασία όμως έχει περισσότερο για εμάς το αύριο. Το ότι τέτοια καφριλίκια μας πάνε πίσω συναυλιακά, εκεί που είχαμε αρχίσει να κάνουμε βήματα μπροστά, να μπαίνουν μεγάλες εταιρείες σαν χορηγοί και να στηρίζουνε με τα ωραία και ζεστά χρήματά τους τις εταιρείες που κλείνουν hot, φρέσκα και ενδιαφέροντα ονόματα, μειώνοντας και τις τιμές του εισιτηρίου (θεωρητικά).

Οι τελευταίες φυσικά και δεν είναι σε ανεκτό επίπεδο, με βάση τα εγχώρια οικονομικά δεδομένα, αλλά λογικά σκεπτόμενοι, τα χρήματα ενός χορηγού μόνο να μειώσουν τις τιμές του εισιτηρίου μπορούν σε μία συναυλία (εκτός κι αν ο διοργανωτής ονειρεύεται να το παίξει εισοδηματίας για την υπόλοιπη χρονιά ή να ξεπλύνει χρήματα, αλλά αυτό εγώ δεν μπορώ να το ξέρω). Αν ο εκάστοτε διοργανωτής όμως δεν τα συνυπολογίζει στην τιμή του εισιτηρίου, για το μειώσει, τότε είναι για κακό όλων μας. Και κυρίως των ίδιων των εταιρειών που χορηγούν το κάθε event. Αλλά το θέμα με τις τιμές είναι άλλη μεγάλη ιστορία. [Όσο για το αν αυτές είναι ο κύριος λόγος των επεισοδίων, όπως γράφουν μερικοί, τότε πραγματικά δεν ξέρω τι να πρωτοπώ… Αν αυτός είναι ο λόγος, τότε ειλικρινά, θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικές αφορμές και χώροι για να ξεσηκωθεί κανείς και να το παίξει επαναστάτης, εκτός συναυλιακών χώρων, εκτός χώρων με ανυποψίαστο κοινό, που ήρθε να περάσει απλά καλά. Η οικονομική κατάσταση αντανακλάται πολύ περισσότερο στην καθημερινότητά μας. Δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε μία συναυλία για να ξεσηκωθούμε. Αλλά όλο αυτό το ζήτημα χρήζει τεράστιας κοινωνικής ανάλυσης. Δεν είναι της παρούσης, σίγουρα].

Ίσως το όποιο φταίξιμο των μεγάλων εταιρείων – χορηγών να είναι που δεν απαιτούν, μιας και δίνουν τα υπερπολύτιμα χρήματά τους, να ρίξουν την τιμή του εισιτηρίου οι εκάστωτε διοργανωτές. ¶πειρα παραδείγματα διεθνών, πετυχημένων φεστιβάλς, σε πολύ πιο μη τουριστικές χώρες από την Ελλάδα, θεωρητικά λιγότερο ανεπτυγμένες (βλέπε Ρουμανία, για παράδειγμα), οι τιμές των εισιτηρίων είναι στο μισό ή περίπου στο 1/3 και μάλιστα για περισσότερα συγκροτήματα, για καλύτερες παροχές και φυσικά με τριπλάσιο και τετραπλάσιο κοινό. Και με τους ίδιους χορηγούς (π.χ Coca Cola, Heineken). Προβάλλουμε σαν δικαιολογία ότι είμαστε μικρή χώρα και δεν μπορούν οι χορηγοί να δώσουν αρκετά χρήματα; Μα, τι είναι επιτέλους αυτό που μετράει περισσότερο για ένα χορηγό, αλήθεια; Μόνο το πόσοι θα δούνε την διαφήμιση της χορηγίας του ή πόσοι θα πάνε στο event και πόσοι θα μεταφέρουν στη συνέχεια θετικές γνώμες για το event, διαφημίζοντας έμμεσα το brand;

Ας δοθεί στις εταιρείες αυτές ένα σοβαρό συναυλιακό προϊόν, με προσιτή τιμή, με σωστές συνθήκες, με καλό line up, για να δημιουργηθεί και το κατάλληλο buzz από τον Τύπο (αν και πλέον, στο σύγχρονο web δεν είναι απαραίτητα τα παραδοσιακά media για να δημιουργήσεις buzz) και αν δεν δώσουν από την πρώτη χρονιά όσα θα απαιτούνταν, για να πούμε ότι κάνουμε το… Primavera στην Ελλάδα, θα αρχίσουν να τα δίνουν από μόνοι τους, σιγά σιγά, έχοντας φυσικά περισσότερες απαιτήσεις… Ακόμα κι αν δεν το κάνουν από μόνοι τους, θα αναγκαστούν με τη δουλειά που θα γίνεται και τις προοπτικές που θα μπορούν να υπάρξουν.

Όπως και να έχει, αυτές οι μεγάλες εταιρείες πρέπει να παραμείνουν στο χώρο μας, πρέπει να στηρίζουν συναυλίες, όπως σε άλλα μεγάλα φεστιβάλ του εξωτερικού (τι να πρωτοδιαλέξω σαν παράδειγμα; Fib Festival, Primavera Sound, κ.ά πολλά), για το καλό όλων μας (μέσων, διοργανωτών, κοινού, μουσικών, ατζέντηδων, κτλ)…

Δυστυχώς, ξέρουμε όλοι μας ότι τα τελευταία χρόνια η συναυλιακή αγορά έχει μπασταρδευτεί, έχουν πάψει να ισχύουν οι συμφωνίες κυρίων, που υπήρχαν ανάμεσα στις 3-4 μεγάλες εταιρείες του χώρου, και οι οποίες κράταγαν κάποια -καλά ή κακά τέλος πάντων- standards. Υπάρχουν αρκετές νέες εταιρείες πλέον στο χώρο, με όλα τα καλά αποτελέσματα που μπορεί να συνεπάγεται αυτό (βλέπε περισσότερες συναυλίες, περισσότερο ρίσκο σε νέα ονόματα κτλ), αλλά μάλλον τα κακά είναι περισσότερα για τον τελικό καταναλωτή (αδυσώπητος πλειοδοτικός πόλεμος για τον ίδιον καλλιτέχνη, που οδηγεί στα ύψη την αμοιβή του, με αποτέλεσμα την διόγκωση των τιμών και ενδεχομένως προσπάθεια για μείωση του budget από άλλες πηγές – π.χ ασφάλεια, οργάνωση, κτλ). Και ακόμα και όσοι θέλουν ενδεχομένως να νοιώθουν αδέσμευτοι, εναλλακτικοί, underground, alternative, ψιλοαριστεροί κτλ και δεν τους πολυαρέσει το υπερβολικό branding, η έντονη παρουσία των πολυεθνικών χορηγών, θα το αποδεχθούν μόλις τους φέρει στη μούρη τα οφέλη για αυτούς (βλέπε φτηνά εισιτήρια). Ας δούμε και το παράδειγμα της Γιορτής της Μουσικής, που ενδιαφέρει δεν ενδιαφέρει κάποιον το line up, είναι μία τεράστια διοργάνωση, που στηρίζεται αποκλειστικά σε χορηγούς -και στα χρήματα του Δήμου βεβαίως, άρα και στα δικά μας- και είναι όμως δωρεάν. Εκεί αποδέχεται άνετα κανείς την παρουσία τους. Σωστά;

Διάβασε επίσης...
Κυκλοφορεί χαμένο άλμπουμ του J Dilla
Η PayJay Productions ήταν το προσωπικό imprint που ίδρυσε το 2001 ο James Dewitt ‘J Dilla’ Yancey και στέγαζε όλες τις προσωπικές του δουλειές, παραγωγές και publishing. Όπως ξέρουμε όλοι ο μεγάλος αυτός beat / hip hop παραγωγός από το Detroit έφυγε από τη ζωή το 2006 από μία σπάνια αρρώστια ...
Συνέχεια...
Η Grimes στην 4AD
H καναδή μουσικός Grimes a.k.a Claire Boucher είναι εδώ και αρκετό καιρό στα ραντάρ των αμερικάνικων blogs/sites ως ανερχόμενο όνομα χάρις στον ιδιαίτερα ενδιαφέρον lo-fi electronica/dream pop ήχο της και μέχρι σήμερα έχει κυκλοφορήσει δύο αλμπουμ (Geidi Primes και Halfaxa) και ένα split-LP (Darkbloom) με τον D'Eon. Τώρα ήρθε και η ...
Συνέχεια...
Οι Manic Street Preachers κυκλοφορούν album με στίχους του Richey Edwards
Οι Manic Street Preachers ετοιμάζουν το καινούργιο τους άλμπουμ με τίτλο 'Journal Of Plague Lovers' το οποίο και θα κυκλοφορήσει στις 18 Μαΐου. Παραγωγός του είναι ο Steve Albini.Το αξιοσημείωτο για τον επικείμενο δίσκο τους είναι οτι αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν στίχους απο τις προσωπικές σημειώσεις του πρώην κιθαρίστα/στιχουργού τους και ...
Συνέχεια...
Οι My Wet Calvin παρουσιάζουν το “Happened Before” στο Βios – Κερδίστε προσκλήσεις
Κυκλοφόρησε μόλις από την Inner Ear το νέο album των My Wet Calvin με τίτλο "Happened Before" και ήδη ίσως ορισμένοι από εσάς που διαβάζατε αυτές τις γραμμές να έχετε προμηθευτεί ήδη είτε το CD είτε το συλλεκτικό box set σε artwork και packaging με την επιμέλεια του group, το ...
Συνέχεια...
Το παιδί φαινόμενο της Stones Throw Records, James Pants καταφτάνει στην Αθήνα
Ο χαρακτηρισμός «παιδί φαινόμενο» όπως και να' χει ακούγεται κάπως βαρύγδουπος, στη περίπτωση ωστόσο του James Pants εφάπτεται πλήρως με τον ταλέντο του και κυρίως με τις υψηλές στροφές που παίρνει το δημιουργικότατο μυαλό του.Η Stones Throw Records, που τον ανακάλυψε σε νεαρή ακόμα ηλικία, τον προμοτάρει ως τον συνεχιστή ...
Συνέχεια...
The Beatles: Να πώς χάνεις από την Apple, κερδίζοντας κάποια εκατομμύρια παραπάνω…
Τι κι αν έχασαν τη μάχη για τα δικαιώματα της αποκλειστικής χρήσης του trademark "Apple", πέρισυ τον Μάη, από την θρυλική εταιρεία τεχνολογίας του Steve Jobs; Οι Beatles έπειτα από 25 χρόνια διαμάχης με την Apple Computers, δίνουν το brand name στην τελευταία και όπως όλα δείχνουν ετοιμάζονται να διαθέσουν ...
Συνέχεια...
Περιπλανέτα
Τις περισσότερες φορές η πρώτη εικόνα είναι και η πιο αντιπροσωπευτική και έτσι οι θετικότατες εντυπώσεις που άφησαν οι θεσσαλονικείς Ινφο στο Synch το 2005 επιβεβαιώθηκαν τόσο με το ομώνυμο ντεμπούτο τους όσο και με την πρόσφατη κυκλοφορία τους. Βέβαια από την εποχή του Synch μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει. ...
Συνέχεια...
Δείτε το νέο video των Mary and The Boy
Κυκλοφόρησε εχθές διαδικτυακά ένα βίντεο για το τραγούδι των Mary and The Boy, "Jesus".Οι ίδιοι οι Mary and The Boy στο λιτό δελτίο τύπου αναφέρουν για το βίντεο:"Καθώς δεν μας ενδιαφέρει το βίντεοκλιπ ως εμπορική προώθηση της μουσικής ,άλλα μόνο ως ένα ξεχωριστό έργο εμπιστευτήκαμε απόλυτα τον δημιουργό του ζητώντας ...
Συνέχεια...
Σόλο άλμπουμ από το τραγουδιστή των Interpol
Και ενώ οι Interpol έχουν χαθεί προς το παρόν κάπου μέσα στο χάος της Νέας Υόρκης, ο Paul Bank, frontman του γκρουπ, ετοιμάζει το παρθενικό του προσωπικό άλμπουμ, κρατώντας το μυαλό του και δη τις φωνητικές του χορδές σε εγρήγορση.Το "Skyscraper" που είναι και ο τίτλος του άλμπουμ, θα κυκλοφορήσει ...
Συνέχεια...
Ο Jarvis Cocker στην περιοδεία για τα γενέθλια της Rough Trade
H αγγλική indie δισκογραφική Rough Trade κλείνει φέτος τα 30 χρόνια λειτουργίας της και παρότι μπήκε στα πρώτα -άντα σκοπεύει να το γιορτάσει διοργανώνοντας την περιοδεία "Looking Rough at 30" τους 2 τελευταίους μήνες του έτους. Οι καλλιτέχνες που θα λάβουν μέρος στον εορτασμό δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, πλην του ...
Συνέχεια...
Wise Lines + .boot στο live ντεμπούτο τους στο Six D.O.G.S.
Τους Wise Lines σας τους παρουσιάσαμε στις αρχές Νοεμβρίου όταν και το νέο αυτό συγκρότημα κυκλοφόρησε online και από χέρι σε χέρι το πρώτο του single το οποίο περιείχε τα πολύ καλά τραγούδια “Towards The Sun” και “This Love”, που μας άφησαν πολλές υποσχέσεις. Αυτή την Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου θα παρουσιαστούν και ...
Συνέχεια...
GravitySays_i + 2L8 @Αμφιθέατρο 9,84 – 7.5.2011
To εν λόγω live συνέπεσε με μία δύσκολη βραδιά, από την άποψη ότι υπήρχαν τουλάχιστον τρεις ακόμη πολύ αξιόλογες συναυλίες στην Αθήνα. Ο θόρυβος όμως γύρω από το όνομα των GravitySays_i... έχει αρχίσει να γίνεται ολοένα και εντονότερος, οπότε σκέφτηκα ότι ίσως θα έπρεπε να πάψω να αναβάλλω την παρακολούθηση μιας ...
Συνέχεια...
Ελληνικό καλοκαίρι-Φεστιβάλ Αθηνών 2007
Και ξανά προς τη Δόξα τραβά, τραβά, τραβά, τραβά (Χ2) ...Λόγω κλίματος και εμμονής στο εξαγώγιμο προϊόν μας, τον πολιτισμό, μέχρι πριν λίγες μέρες την ευθύνη για το Φεστιβάλ Αθηνών μοιράζονταν τα Υπουργεία Πολιτισμού και Τουρισμού. Σκεφτείτε, λοιπόν, γραφειοκρατία, κλητήρες και υπηρεσιακά σημειώματα Χ 2 και πείτε μου: μπορούσε να ...
Συνέχεια...
Πέθανε ο τρομπετίστας Freddie Hubbard
Ένας από τους μεγαλύτερους μουσικούς όλων των εποχών, που το μοναδικό του ύφος και η άψογη τεχνική του κατάρτιση επηρέασε μια ολόκληρη γενιά νέων τρομπετίστων της τζαζ, ο μεγάλος Freddie Hubbard δεν είναι πια ανάμεσά μας.Όπως ανακοινώθηκε από τον μάνατζερ του David Weiss, o 70χρονος Freddie Hubbard άφησε χθες την ...
Συνέχεια...
Playground Theory
Θυμάμαι ακόμα τον ενθουσιασμό του Χρήστου Αλεξόπουλου, σε μια προ μηνών συνομιλία μας, σχετικά με το νέο σχήμα που υπέγραψε στην Puzzlemusik, τους Playground Theory. Μερικούς μήνες μετά, κυκλοφόρησε το ντεμπούτο τους  Speaking of Secrets -η γνώμη μας εδώ- και με αφορμή αυτό αλλά και τη ζωντανή παρουσίαση του στο metamatic:taf σε μερικές ...
Συνέχεια...
Medea Electronique Koumaria 2011 Residency  @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Αρχικά να δώσουμε τα συγχαρητήρια μας στους ιθύνοντες της  Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, που δίνουν βήμα σε τέτοιου είδους events, κατά βάση “παραμελημένα” στη χώρα μας.  Είναι προφανέστατο πια ότι δίνεται έμφαση στη σύγχρονη τέχνη, λαμβάνοντας υπόψη τόσο το Borderline Festival 2011 που προηγήθηκε τον περασμένο Μάρτιο, όσο και το ...
Συνέχεια...
Οι Chinese Man τον Απρίλη στην Ελλάδα
Η γαλλική κολλεκτίβα των Chinese Man που από το 2005 και έπειτα αποτελεί την αιχμή του δόρατος για το ομώνυμο label, Chinese Man Records, επισκέπτεται για πρώτη φορά τη χώρα μας, τον προσεχή Απρίλη, για δύο συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η τριάδα των High Ku, Sly και Ze Mateo θα ...
Συνέχεια...
Ακούστε ολόκληρο το νέο άλμπουμ των Blonde Redhead
Για όσους από εσάς δεν μπορείτε να περιμένετε την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του νέου άλμπουμ των Blonde Redhead (όπως σας έχουμε ξαναπεί, κυκλοφορεί στις 10 Απριλίου 2007), μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο το άλμπουμ του γκρουπ στο myspace τους, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα.Το άλμπουμ λέγεται 23.Links:Το Myspace των Blonde RedheadΤο επίσημο site ...
Συνέχεια...
Να βγουν οι πιστωτικές! Deluxe επανέκδοση για ένα από τα καλύτερα album των τελευταίων 20 ετών!
Τον περασμένο Δεκέμβριο, καθώς ξεψυχούσε η δεκαετία, και έβγαιναν όλες αυτές οι λίστες με τα καλύτερα albums των '00s, προσπαθούσα να σκεφτώ ποιο ήταν εκείνο το album που άκουσα τις περισσότερες φορές μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια.... Κατέληξα σε δύο. Το ένα ήταν το "Nixon" των Lambchop. To άλλο ...
Συνέχεια...
New Adventures In Hi-Fi vol.26
Επιτέλους θα δούμε την καλύτερη ταινία που έχει συναρμολογηθεί μέχρι σήμερα. Lego Movie. Ο Morgan Freeman κάνει το θεό τώρα και σε μορφή Lego. Του εύχομαι και Playmobil. Άχρηστη Κυκλοφορία: Editors – The Weight Of Your Love. Αυτό είναι το εξώφυλλο. Τον τίτλο του δίσκου τον είδες. Και αυτά είναι μερικά ...
Συνέχεια...
H Nancy Whang (DFA Records) στην Αθήνα
Ο αγαπητός Κορμοράνος ξαναχτυπά, ανακοινώνοντας σήμερα ότι θα φιλοξενήσει στην Αθήνα για ένα DJ set την Nancy Whang, μία από τις βασικές μορφές της DFA Records, μέλος των LCD Soundsystem και των Juan McLean, ενώ έχει συνεργαστεί και με τους Soulwax και τους Shit Robot. H Nancy Whang θα βρεθεί στα ...
Συνέχεια...
Orient Expressions – σήμερα και αύριο στο Half Note Jazz Club
Ένα συγκρότημα απο την Κωνσταντινούπολη, που συνδιάζει το σάζι με trip-hop ρυθμούς και το παραδοσιακό τραγούδι με ηλεκτρονικούς ήχους, τους Orient Expressions, φιλοξενεί σήμερα Παρασκευή και αύριο Σάββατο το Half Note Jazz Club.Το project αυτό των Orient Expressions ξεκίνησε το 2003, όταν ο DJ Yakuza σε συνεργασία με τον Richard ...
Συνέχεια...
Jaz-Z: ο νέος Donald Trump;
Ο Αμερικανός ράπερ, Jay-Z, απέκτησε μία σημαντική έκταση γης, με στόχο να φτιάξει το πρώτο από μία σειρά ξενοδοχείων, στη Νέα Υόρκη. Μάλιστα, χιουμοριστικά, τον παρομοιάζουν με τον πετυχημένο επιχειρηματία του χώρου, Donald Trump.150.000 τετραγωνικά πόδια είναι η έκταση της γης, σε περιοχή του Μανχάταν. Η σειρά ξενοδοχείων θα λέγονται ...
Συνέχεια...
Γενέθλια και για το Achtung Baby
Υπήρχε μια εποχή που οι U2 ήταν κανονική μπάντα και μάλιστα κυκλοφορούσαν δισκάρες σαν το Achtung Baby. Μετά τους Pearl Jam με το Ten και τους Nirvana με το Nevermind, ακόμα ένα συγκρότημα γιορτάζει τα 20 γενέθλια ενός από τα καλύτερα άλμπουμ του και κυκλοφορεί μια remastered έκδοση με πολλά επιπλέον ...
Συνέχεια...
Τα τελευταία νέα μερικών εκ των ονομάτων που θα μας επισκεφτούν για live τους επόμενους μήνες
Και επειδή Δευτέρα σήμερα, και φαντάζομαι δεν έχετε και πολύ όρεξη να διαβάζετε κατεβατά, αποφάσισα να κάνω ένα μικρό catch-up, μέσω video, με τα τελευταία νέα μερικών εκ των καλλιτεχνών και συγκροτημάτων που θ' αρχίσουν να μας επισκέπτονται από τον επόμενο μήνα.Ξεκίνημα με τους Depeche Mode οι οποίοι και τέσσερις ...
Συνέχεια...
O Robert Strauss της ΒΒΕ Records στο Soul Stereo
O Robert Strauss (Touring DJ/Producer/multi-instrumentalist) της BBE Records απευθείας από το Τορόντο του Καναδά και με βάση πλέον το Λονδίνο, έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις από τις ευρωπαϊκές του περιοδείες των τελευταίων ετών. Ενδεικτικά αναφέρονται συνεργασίες με παραγωγούς όπως οι θρυλικοί Joey Negro και Dimitri From Paris. Η προσωπική του ...
Συνέχεια...
The Black Keys @ Alexandra Palace, Λονδίνο
Δύσκολο πράγμα στις μέρες μας για μια ροκ μπάντα να κάνει 3 μέρες σερί sold out  ένα χώρο σαν το Alexandra Palace. Όχι και τόσο απ’ ότι φαίνεται για τους The Black Keys. Καιρός να πάρουν ως μπάντα αυτό που τους αξίζει και τα σχετικά. Όχι και τόσο κατ’εμέ. Ορισμένες ...
Συνέχεια...
The Rockhard Bastards στο Bios!
Η ελίτ του underground turntablism σε μια ζωντανή εμφάνιση στην Αθήνα; Καθόλου άσχημα! Την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου λοιπόν στο Bios Front, οι D-Styles, DJ Excess καιToadstyle σε μια κοινή εμφάνιση όπου το πικάπ θα είναι το κύριο μουσικό όργανο για ένα ιδιαίτερο fusion από hip hop, scratch, funk, jazz και ...
Συνέχεια...
Μίνι περιοδεία στη χώρα μας αυτή την εβδομάδα από τον DJ Scratchy
Καλεσμένος από το Λονδίνο για μία μοναδική μίνι περιοδεία ο tour dj των θρυλικών CLASH και των MESCALEROS του JOE STRUMMER αργότερα των POGUES και πρόσφατα των GOGOL BORDELLO.Εδώ και τριάντα χρόνια βρίσκεται πίσω από τα decks παγκοσμίως με μία αυθεντική μουσική ταυτότητα που ο ίδιος αποκαλεί «the rock and ...
Συνέχεια...
Lynyrd Skynyrd @ Γήπεδο Baseball
Είναι στιγμές που η συγγραφή μίας συναυλιακής ανταπόκρισης πραγματικά φαντάζει ως το πιο άχαρο πράγμα στον κόσμο. Όσο πλούσια και αν θέλουμε να λέμε ότι είναι η Ελληνική γλώσσα (και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό ισχύει), υπάρχουν συναισθήματα τα οποία, όσο και να το θές, δεν θα μπορέσουν ποτέ να ...
Συνέχεια...
Κυκλοφορεί χαμένο άλμπουμ του J Dilla
Η Grimes στην 4AD
Οι Manic Street Preachers κυκλοφορούν album με στίχους
Οι My Wet Calvin παρουσιάζουν το “Happened Before”
Το παιδί φαινόμενο της Stones Throw Records, James
The Beatles: Να πώς χάνεις από την Apple,
Περιπλανέτα
Δείτε το νέο video των Mary and The
Σόλο άλμπουμ από το τραγουδιστή των Interpol
Ο Jarvis Cocker στην περιοδεία για τα γενέθλια
Wise Lines + .boot στο live ντεμπούτο τους
GravitySays_i + 2L8 @Αμφιθέατρο 9,84 – 7.5.2011
Ελληνικό καλοκαίρι-Φεστιβάλ Αθηνών 2007
Πέθανε ο τρομπετίστας Freddie Hubbard
Playground Theory
Medea Electronique Koumaria 2011 Residency @ Στέγη
Οι Chinese Man τον Απρίλη στην Ελλάδα
Ακούστε ολόκληρο το νέο άλμπουμ των Blonde Redhead
Να βγουν οι πιστωτικές! Deluxe επανέκδοση για ένα
New Adventures In Hi-Fi vol.26
H Nancy Whang (DFA Records) στην Αθήνα
Orient Expressions – σήμερα και αύριο στο Half
Jaz-Z: ο νέος Donald Trump;
Γενέθλια και για το Achtung Baby
Τα τελευταία νέα μερικών εκ των ονομάτων που
O Robert Strauss της ΒΒΕ Records στο Soul
The Black Keys @ Alexandra Palace, Λονδίνο
The Rockhard Bastards στο Bios!
Μίνι περιοδεία στη χώρα μας αυτή την εβδομάδα
Lynyrd Skynyrd @ Γήπεδο Baseball