Ο Αντώνης και ο Χριστούλης γεννήθηκαν σε διπλανές φάτνες, και κάπως το πήρε κατάκαρδα που δεν έχει την ίδια επιτυχία με το συνομήλικό του. Είναι ξαδερφάκι της Σαλώμης που χορεύει μπαλέτο, φιλοδοξεί να κάνει καριέρα ως το αυθεντικό Θείο Βρέφος και θέλει να θεσπίσει τα…Αντωνούγεννα! Οι γονείς τους και τι δεν κάνουν να τον συμμαζέψουν, αλλά τελικά η μητέρα του -που κυκλοφορεί με ροζ περούκα και δε χωνεύει τη συνυφάδα της την Ηρωδιάδα- αποφασίζει να πουλήσει τα θαυματουργά σοσόνια και μερικά θαυματουργά CD του γιου της, μήπως και βγάλει τα έξοδα του σπιτιού. Μαζί της, ο Φύλακας ¶γγελος του Αντώνη με κατάξανθη μακριά κώμη και έφεση στις μεταμφιέσεις, προσπαθεί να τον βγάλει από τον κακό το δρόμο.

Δεν τα πολυκαταφέρνει, αλλά πάνω στην προσπάθεια ερωτεύεται παράφορα τον προστατευόμενό της και κάπου ενδιάμεσα μας λέει και την ιστορία της δημιουργίας, με μερικά κενά ή ερωτήσεις παγίδες: πως από τον Κάιν και τον ¶βελ, δύο άντρες, προήλθε όλο το ανθρώπινο γένος; Ο Θεός έκανε πρώτα την πεσκανδρίτσα και μετά τη θάλασσα; Ο Αντώνης πάντως δε βάζει μυαλό, αλλά πασαλείβει με το ζόρι με λάσπη να μάτια ενός αόμματου που δε θέλει να ξαναβρεί το φως του!

Η παράσταση ανέβηκε πέρυσι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, και θεωρήθηκε βλάσφημη από σαλεμένους πιστούς που κόντεψαν να κάψουν το θέατρο. Απορίας άξιον το γεγονός γιατί το κείμενο είναι πραγματικά έξυπνο και παίζει με τα θεία με τρόπο τόσο σκανδαλιάρικο που δε μπορείς να του το κρατήσεις — ακόμη και αν είσαι φαν της Λουκά.

Το σκηνικό λιτό, η dance διαρρύθμιση, σκάλες, κάγκελα, πολλά επίπεδα κτλ, του Club 22 ταιριάζει στα τρεχαλητά των συνωμοτών, τα χορευτικά των πιστών και τα πηγαινέλα του Φύλακα ¶γγελου. Τα κοστούμια και ειδικά οι περούκες (άσπρες, φούξια, πορτοκαλί, πράσινες) είναι από τα πιο διασκεδαστικά εξωτερικά στοιχεία της παράστασης — ύστερα βέβαια από τους ηθοποιούς. Να που η περούκα δίνει άλλη χάρη στην παρωδία, τόσο που πρέπει να καθιερωθεί ως απαραίτητο συστατικό της.

Οι ηθοποιοί χαίρονται πολύ που μας έχουν συνένοχους στα ανίερα σχέδιά τους, και το δείχνουν.

Η εταιρεία θεάτρου Sforaris με θητεία στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Αριστοτελείου, επαληθεύει την διάχυτη εντύπωση ότι όλο και περισσότεροι φορείς και θεατρικές ομάδες ασχολούνται με θρησκευτικά ζητήματα και κυρίως με τη διακωμώδηση της πίστης — κάλλιο αργά, παρά ποτέ.

Τα αγγελάκια εδώ φοράνε τα φτερά τους ανάποδα, η Μαρία-Μαγδαληνή δεν είναι μία, αλλά δυο σιαμαίες πόρνες αδελφές(κάτι από Οικογένεια Μπες-Βγες του Ξανθούλη), και ο προδότης Ιούδας είναι μία…Ναζωρέτα! Η παράσταση τελειώνει καλή ώρα, ώστε να κοιμηθείτε νωρίς για να προλάβετε και την Κυριακάτικη λειτουργία.

http://www.sforaris.com/

Σκηνοθεσία: Γιάννης Καλαβριανός
Σκηνικά-κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Ράνια Υφαντίδου
Μουσική: Αννα Λάκη
Στίχοι τραγουδιών: Γιάννης Καλαβριανός
Φωτισμοί: Κανέλλος Φωτογιαννόπουλος
Χορογραφία: Χρήστος Θεοδωρίδης
Παίζουν: Αννα Ελεφάντη, Χρήστος Θεοδωρίδης, Γιάννης Καλαβριανός, Μαρία Κοσκινά, Αναστασία Μποζοπούλου

Club 22Aκαδημίας και Ζωοδόχου Πηγής 3
Τηλ: 210 9222244

 

http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
Το ‘Θέατρον’ ανοίγει τις πόρτες του
Θυμάμαι την Πειραιώς πριν πολλά χρόνια, άκομψη, βαριά, νεκρή σχεδόν, με τα κτίρια που πριν στέγαζαν εργοστάσια και βιοτεχνίες και αποθήκες εγκαταλελειμμένα με τα παράθυρα σπασμένα και τα φώτα κλειστά.Μια εικόνα εντελώς διαφορετική από τη σημερινή του δρόμου με τα υπερμεγέθη κέντρα διασκέδασης, την ολοζώντανη ΑΣΚΤ, το Μουσείο Μπενάκη, τα ...
Συνέχεια...
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Ποιός θα έδινε σημασία σ' έναν άστεγο; Ένας άστεγος μάλλον. Οι «κανονικοί», οι νορμάλ δηλαδή, έχουμε ήδη πολλά στο κεφάλι μας.. (Πού να ασχοληθείς;) Αν ωστόσο μπορούσαμε, έστω για λίγο, να θέσουμε σε λειτουργία τον ευρυγώνιο, ίσως ανακαλύπταμε πράγματα πολύτιμα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη ζωή και ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
Blasted
Ούτε η Σάρα Κέην ούτε η ¶ντζελα Μπρούσκου χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Blasted ή αλλιώς ο συνδυασμός αυτών των δύο ανατρεπτικών καλλιτέχνιδων στην κεντρική σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Μετά από ένα διάλειμμα και τον σάλο που είχε ξεσπάσει από την ξαφνική ανακάλυψη της Σάρας Κέην πριν από μερικά χρόνια, ...
Συνέχεια...
Going Youth Festival | 23-30 Απριλίου
Σκέψου και θέατρο και χορό και μουσική και φωτογραφία. Και όλα αυτά σκέψου τα να εναλλάσσονται για έξι ώρες μία ολόκληρη εβδομάδα σε ένα βολικό χώρο στο κέντρο της Αθήνας.Τέσσερις δημιουργοί από τον χώρο του θεάτρου, δύο από τον χορό, πέντε μπάντες και ένα σωρό φωτογραφίες σας περιμένουν στην αίθουσα ...
Συνέχεια...
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων και το Θέατρο Δωματίου παρουσιάζουν στο Παλλάς, στις 18 Νοεμβρίου, για μία μόνο παράσταση, το γνωστό από τον κινηματογράφο και το θέατρο έργο του Τενεσί Ουίλιαμς «Λεωφορείο ο Πόθος», σε σκηνοθεσία Άντζελας Μπρούσκου με την Όλια Λαζαρίδου στο ρόλο της Μπλανς Ντιμπουά.Η παράσταση ήταν μια παραγωγή της ...
Συνέχεια...
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
...Θα λέγαμε αν εξακολουθούσαμε Α. Να είμαστε τόσο ρομαντικοί ώστε να πιστεύουμε πως διαθέτουμε ακόμα εποχές και το φθινόπωρο θα μας καλωσορίσει με μερικές στάλες βροχής και Β. Αν δεν είχαμε ακόμα μερικές κουβέντες να πούμε για το καλοκαίρι!Λίγα πράγματα συμβαίνουν πια στην πόλη -με εξαίρεση μερικές ακόμα παραστάσεις του ...
Συνέχεια...
Η Μικρή Γοργόνα
Δεν ξέρουμε αν έχετε και εσείς ανάγκη όπως εμείς να καταφεύγετε που και που σε διάφορα τρικς για να ξεχαστείτε από τα μεγαλύτερα ή μικρότερα δεινά της ενήλικης ζωής. Αν το κάνετε, πάντως, σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση για να το πετύχετε για λίγες ώρες. Οι παιδικές παραστάσεις του θεάτρου ...
Συνέχεια...
Το αίμα που μαράθηκε
Από 7 Ιουλίου έως 10 Αυγούστου Τον απόλυτα εστέτ λόγο του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου, ιδρυτή της Νέας Σκηνής και σπουδαίου σκηνοθέτη των αρχών του προηγούμενου αιώνα μεταμορφώνει σε σύγχρονο κείμενο από τον ¶κη Δήμου (που γνωρίσαμε πρώτη φορά το 1995 με τον εξαιρετικό θεατρικό μονόλογο «...και Ιουλιέτα» και παρακολουθήσαμε όλα αυτά ...
Συνέχεια...
Το Τυφλό Σημείο στο Θέατρο Πορεία
Το θέμα της απώλειας αγγίζει ο Γιάννης Μαυριτσάκης στο πρώτο του θεατρικό έργο, «Το Τυφλό σημείο». Ο θάνατος του άντρα της προκάλεσε στη Νίκη ισχυρό σοκ.Από τη στιγμή εκείνη δε βρίσκει το κουράγιο να προχωρήσει, να δουλέψει, να συνεχίσει, παρότι οι βασικές, βιοτικές της ανάγκες δεν την εγκαταλείπουν. Ανάγκη τροφής, ...
Συνέχεια...
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
Από 8 Φεβρουαρίου Οι ναυαγοί μιας άγριας τρικυμίας βρίσκονται στο κέντρο μιας δίνης από ευτράπελες και συγχρόνως επικίνδυνες καταστάσεις. Ο Πρόσπερο, κυρίαρχος του νησιού όπου βρίσκουν καταφύγιο, με το βοηθό του ¶ριελ και τον υποτακτικό του Κάλιμπαν αναστατώνουν συνεχώς τους απελπισμένους ναυαγούς. Για ποιο λόγο; Με ποιο σκοπό;Ένα από τα ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
(In) Παρθενώνας (we) ΤΡΑΣΤ
Καθένας κουβαλά τον προσωπικό του Παρθενώνα -στην τσάντα, στην τσέπη, στην πλάτη, στην απόφαση για το επόμενο βήμα. Ανεβαίνεις στο δεύτερο όροφο ενός παλιού ραφτάδικου στο κέντρο της Αθήνας σκαρφαλώνοντας την ξύλινη σκάλα με την κουπαστή και ξέρεις πως κάπου εκεί έξω, σε ένα από τα παράθυρα του νέου (και πολύ ενδιαφέροντος χώρου ...
Συνέχεια...
Μια μαγική βραδιά με τους Theatre Ad Infinitum στο Translunar Paradise
Ζούμε, ερωτευόμαστε, γερνάμε μαζί, και τα νεανικά μας ζωντανά πρόσωπα κρύβονται πίσω από μάσκες από ρυτίδες και θολά μάτια, προσωπεία παγωμένα γλυκά στον τρόπο που κοιτάζαμε  από τότε ο ένας τον άλλο. Και συμβαίνει κάποτε ο ένας από τους δυο να χάνεται πρώτος, και να μένει ο άλλος μόνος να αναπολεί ...
Συνέχεια...
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
Η ιδιαίτερα ενεργητική ομάδα ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ επανέρχεται με νέα παραγωγή και ταξιδεύει στους δρόμους της πόλης για τους ερχόμενους μήνες. Μετά το Ναπολέοντα Λαπαθιώτη και τον Κωνσταντίνο Χρηστομάνο καταπιάνεται με έναν εστέτ λογοτέχνη του περασμένου αιώνα και ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του αισθητισμού, τον Πλάτωνα Ροκοκανάκη. 100 χρόνια μετά ...
Συνέχεια...
PLAstiC PEOpLE
Έχεις κοιτάξει ποτέ τον ουρανό από ψηλά;Ήταν μέρα;Σε είδα ... με θυμάσαι;Ο έρωτάς μας θα κρατούσε για πάντα;Πιστεύεις ότι η ευτυχία σου έχει ημερομηνία λήξης γραμμένη στο κάτω μέρος της συσκευασίας;¶ραγε οι ultra προστατευτικές και ανθεκτικές σακουλίτσες θα χωρέσουν τις ελπίδες μου όλες; Πόσο θα μου κοστίσει να γίνω κάποιος ...
Συνέχεια...
‘Λάσπη’ στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας
Μια γυναίκα «δραπετεύει» απ΄ τη μεγαλοαστική, τακτοποιημένη ζωή της και μετακομίζει σ΄ ένα απομονωμένο σπίτι, ξεχασμένο κληροδότημα της θείας της. Ο αιφνιδιασμός της είναι τεράστιος όταν ανακαλύπτει πως στο σπίτι της, έχει εισβάλει και κατοικεί εδώ και καιρό ένα νεαρό ζευγάρι με τρία παιδιά, με τη σιωπηλή συνενοχή ολόκληρου του ...
Συνέχεια...
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Από 18 Ιανουαρίου Ακόμα και αν δεν ασχολείστε καθόλου με το θέατρο - κυρίως με το χορό - και οι μουσικές σας προτιμήσεις δεν κλίνουν με σαφήνεια προς τις μπουζουκλερί και τις μεγάλες πίστες (στην αντίθετη περίπτωση θα αναρωτιόμασταν πάντως πως βρεθήκατε εδώ) σίγουρα το όνομα Κωνσταντίνος Ρήγος ΔΕΝ σας ...
Συνέχεια...
Let’s all go to the lobby με το mixtape.gr
Επειδή το φουαγιέ δεν είναι πλέον χώρος συνάντησης κυριών με γουνικά, βαρύ make up και εσάνς αποπνικτικών αρωμάτων, επειδή το θεατρικό σανίδι δεν μονοπολείται πια από στομφώδεις διάλογους και αδιάφορες -για τους νεαρότερους- ιστορίες και επειδή το θέατρο παραμένει ζωντανό και παρά τους αμέτρητους επικήδειους δεν πρόκειται να πεθάνει ποτέ ...
Συνέχεια...
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Ποιος είδε τη Μαρινέλλα Big Mama και δεν φοβήθηκε! Όλοι μιλάνε για «το Σικάγο με τη Μαρινέλλα». Ήταν αλήθεια “κάπως” το στοίχημα του Σταμάτη Φασουλή να βάλει μια τέτοια τεράστια περσόνα σε εναν τόσο γνωστό και αγαπητό, αλλά ουσιαστικά βοηθητικό ρόλο, με κίνδυνο να καπελώσει ολόκληρη την παραγωγή. Όπως, εξάλλου, ήταν τεράστιο ...
Συνέχεια...
Οι Πιο Δυνατοί
Έτος Στριντμπεργκ το 2012 και η Ομάδα Παραστατικών Τεχνών προΤΑΣΗ επιστρέφει στη δραματουργία του Γιόχαν Άουγκουστ Στρίντμπεργκ -μετά την πολυσυζητημένη παράσταση «Τζούλια» (Νixon / Screening Room, 2009) «Η πιο δυνατή» (Den Starkare). Ο τίτλος, για τις ανάγκες του νέου ανεβάσματος του σύντομου μονόπρακτου (γραμμένο το 1889), έχει αποδοθεί στον πληθυντικό αριθμό: «Οι ...
Συνέχεια...
Το Ημερολόγιο Ενός Απατεώνα
Νέος, ωραίος, έξυπνος και χρεωκοπημένος. Ανήκει σε μία αστική που προκειμένου να αναριχηθεί στην γοητευτική Μόσχα του δεύτερου μισού του 19ου αιώνα, χρησιμοποιεί κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο.Συμβιβάζεται, ελίσσεται, κολακεύει, ερωτοτροπεί και, στην κυριολεξία, σέρνεται πίσω από τη διεφθαρμένη μεγαλοαστική τάξη όπου και όπως μπορεί. Παριστάνοντας τον βλάκα, ο Γκλούμπωφ, ...
Συνέχεια...
‘Ο Προφήτης’ του Soul! – Κερδίστε προσκλήσεις!
Μετά τη "...Σοφίτα" η Ομάδα 8 επανέρχεται στο Soul με τη νέα της δουλειά με τίτλο «ο Προφήτης» σε κείμενο του Διονύση Σιδηροκαστρίτη έως τις 25 ΦεβρουαρίουΤο έργο Σε μια φανταστική κοινωνία, μία σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια της παραποιούν το νόημα του συγγραφέα και οδηγούν το εμβληματικό θεατρικό έργο σε ...
Συνέχεια...
Κάρμεν
Τι μπορεί να πει άραγε κανείς για την Κάρμεν; Πώς περιγράφεις σε ένα κείμενο τη φλόγα της παθιασμένης ηρωίδας της νουβέλας του Μεριμέ και της θρυλικής όπερας του Μπιζέ; Αρκεί να μιλήσεις για μια Σεβιλιάννα καπνεργάτρια που παρασύρει με τον έρωτα της όποιον άνδρα βρεθεί στο δρόμο της; Αφηγείσαι απλά ...
Συνέχεια...
Τι λένε τα αιδοία όταν συναντιούνται;
Η ομάδα ΤΑΝΑ παρουσιάζει το βραβευμένο έργο «Αιδοίου Μονόλογοι» της Eve Ensler καλώντας μας να κοιτάξουμε μέσα από την κλειδαρότρυπα σε όσα λαμβάνουν χώρα όταν οι γυναίκες συναντιούνται. Με άλλες γυναίκες. Μετά την περσινή επιτυχία στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, η παράσταση μετακομίζει στο Θέατρο Badminton, από την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου ...
Συνέχεια...
‘Όρλάντο’ της Βιρτζίνια Γουλφ στον «Κινητήρα Στούντιο»  – Κερδίστε προσκλήσεις
Η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία «Διάδραση», βασική δραστηριότητα της οποίας τα τελευταία τέσσερα χρόνια αποτελεί η διοργάνωση του προγράμματος «Άγονη Γραμμή Γόνιμη», παρουσιάζει το κλασσικό έργο της Βιρτζίνια Γουλφ «Ορλάντο» στον «Κινητήρα Στούντιο» Artistic Residency Centre, σε σκηνοθεσία Μίρκας Γεμεντζάκη.Στο επίμετρο της μετάφρασης της θεατρικής διασκευής του Μπομπ Ουίλσον πάνω ...
Συνέχεια...
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
Στο ψυχολογικό θρίλερ Στην Εξοχή, ένα έργο του καινοτόμου Βρετανού συγγραφέα Μάρτιν Κριμπ, ο σαραντάρης γιατρός Ρίτσαρντ και η γυναίκα του Κορίν μετακομίζουν μαζί με τα δύο τους παιδιά από την πόλη στην εξοχή, προκειμένου να ξαναχτίσουν τη σχέση τους και να βρουν γαλήνη. Οι παλιές πληγές, όμως, θα ξανανοίξουν, ...
Συνέχεια...
Ήρωες
Μια παράσταση που πριν ξεκινήσει, δεν μπορείς να φανταστείς τι ακριβώς σε περιμένει. Απενοχοποιημένη πλάκα, απίθανες χορογραφίες, ταλαντούχοι νεαροί και καλλίφωνες -- ειδικά μια κοκκινομάλλα -- νεαρές. Είδος που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας (και το οποίο προωθούν και τα παιδιά της ομάδας ab ovo, με το «Εκεί, Εκεί στην ...
Συνέχεια...
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
O άνθρωπος των σπηλαίων ζει ακόμα ανάμεσά μας. Φοράει signe κοστούμι ή boho outfit και εξακολουθεί να συμμετέχει στη μάχη που μαίνεται ανάμεσα σε αυτόν και την μεγαλύτερη αντίπαλό του: τη γυναίκα.Μια από τις μακροβιότερες σόλο κωμωδία στην ιστορία του Broadway παρουσίασε πέρυσι στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη και ...
Συνέχεια...
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και Λονδίνο
Η ομάδα χορού ΖΗΤΑ έρχεται με διπλό χτύπημα αυτόν τον Ιανουάριο σε Αθήνα και Λονδίνο. Το Self Portrait είναι μια έρευνα με αντικείμενο τον εαυτό. Έχοντας ήδη παρουσιάσει την πρώτη εκδοχή που λειτούργησε στα όρια της σιωπής και του θορύβου, της ακινησίας και της κίνησης, της εικόνας και του συναισθήματος ...
Συνέχεια...
Το ‘Θέατρον’ ανοίγει τις πόρτες του
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
Blasted
Going Youth Festival | 23-30 Απριλίου
Λεωφορείο ο Πόθος | 18 Νοεμβρίου στο Παλλάς
Ραντεβού με τα πρωτοβρόχια…
Η Μικρή Γοργόνα
Το αίμα που μαράθηκε
Το Τυφλό Σημείο στο Θέατρο Πορεία
H ‘Τρικυμία’ του Σαίξπηρ από το Εθνικό Θέατρο
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο
(In) Παρθενώνας (we) ΤΡΑΣΤ
Μια μαγική βραδιά με τους Theatre Ad Infinitum
Rodokanakis Rediscovered 1908-2008
PLAstiC PEOpLE
‘Λάσπη’ στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας
Bossa Nova στο Εθνικό Θέατρο
Let’s all go to the lobby με το
Το Chicago με τη Μαρινέλλα
Οι Πιο Δυνατοί
Το Ημερολόγιο Ενός Απατεώνα
‘Ο Προφήτης’ του Soul! – Κερδίστε προσκλήσεις!
Κάρμεν
Τι λένε τα αιδοία όταν συναντιούνται;
‘Όρλάντο’ της Βιρτζίνια Γουλφ στον «Κινητήρα Στούντιο»
Ένα ψυχολογικό θρίλερ ‘Στην Εξοχή’ του Θεάτρου Κάππα
Ήρωες
O Caveman επέστρεψε στο Θέατρο Coronet
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και