Μία από τις πιο συμπαθείς και αγαπητές μπάντες του mixtape.gr, ή alternative-country πενταδα των Dustbowl, προετοιμαζόμενη για το επερχόμενη live της στο Rodeo (25/3), μας προσφέρει μία ακόμα απολαυστική και μακροσκελή συνέντευξη.

…και φυσικά απαντούν σε όλα, από τις αλλαγές στο ρόστερ τους μέχρι και την στροφή στον ήχο τους.


Ας ξεκινήσουμε μιλώντας λίγο για το καινούριο σας άλμπουμ, "Goin’ Down", που κυκλοφόρησε πρόσφατα και το οποίο σηματοδοτεί και μία ουσιαστική στροφή στον ήχο της μπάντας. Πότε ξεκινήσατε να γράφετε το υλικό του δίσκου ; Ήταν συνειδητή η αλλαγή στον ήχο ή απλώς έτσι προέκυψε ; Πώς βλέπετε το τελικό αποτέλεσμα τώρα που το CD βρίσκεται πλέον στα ράφια των δισκοπωλείων ;

TELECASTER NICK: Αν δεις το ένθετο του Troublebound & Lonesome, στο τέλος του έχει κάποιους στίχους από το The Burden (A-You Can’t Bear) το οποίο ανοίγει το δεύτερο μας άλμπουμ το "Goin’ Down". Χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο; Ήταν μια αλλαγή που ήρθε φυσιολογικά όταν αρχίσαμε να γράφουμε για άλλα πράγματα με άλλο τρόπο. Βέβαια για να το καταφέρουμε αυτό θυσιάσαμε την ίδια μας την εικόνα. Αν είχε βγει πιο γρήγορα στην αγορά το πρώτο άλμπουμ θα είχε γίνει και πιο γρήγορα αυτή η στροφή. Άργησε ένα χρόνο…

LYDIA: H αλλαγή προέκυψε φυσικά. ο δεύτερος δίσκος μας ‘Goin’ Down’ είναι πιο προσωπικός δίσκος, έχει στοιχεία από τον καθένα μας μιας και όλοι μας πειραματιστήκαμε με κάποιους στίχους, μια μελωδία ή μερικά ακόρντα.. το αποτέλεσμα είναι αυτό που ακούτε. Ο πρώτος δίσκος είναι καθαρά ένας country-hillbilly δίσκος, ακόμα και τα δικά μας τραγούδια έχουν αυτό στιλ. Η μουσική στροφή μας που εγώ προσωπικά θα την έλεγα εξέλιξη παρά στροφή ήρθε γιατί πλέον δεν βάζουμε ετικέτες στη μουσική μας, είναι αυτό που έχουμε μέσα μας.

DD: Το Burden (A-You Can’t Bear) και το Death Don’t Have No Mercy τα παίζαμε live πριν καν ακόμη κυκλοφορήσει το Toublebound & Lonesome ενώ το Cherry Wine (Lullaby For The Wicked) – για παράδειγμα – γράφτηκε λίγο πριν αρχίσουμε τις ηχογραφήσεις του 1ου album. Το υλικό και οι ιδέες υπήρχανε συνεπώς η αλλαγή θα ερχότανε αργά η γρήγορα. Δεν αποφασίσαμε ξαφνικά να αλλάξουμε στυλ και ύφος. Αυτό που ακούς στο "Goin’ Down" είναι οι Dustbowl…αυτή τη μουσική ακούμε και αυτή παίζουμε, είναι πολύ απλό.

dust

Λίγο πριν ξεκινήσουν οι ηχογραφήσεις για το καινούριο album ο Big George, ο αρχικός τραγουδιστής των Dustbowl, αποφάσισε να αποχωρήσει από την μπάντα για προσωπικούς λόγους και την θέση του στα φωνητικά ανέλαβε ο DD Dynamite. Φαντάζομαι ότι θα υπήρξε μία περίοδος μετάβασης κατά την οποία θα ζοριστήκατε λιγάκι. Υπήρξαν κάποιες δυσκολίες προσαρμογής και πώς καταφέρατε να ολοκληρώσετε τις ηχογραφήσεις τόσο γρήγορα ;

L.: Δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάποιον άλλο στη θέση του τραγουδιστή πέρα από έναν από εμάς. Ο DD ήξερε όλους τους στίχους, έγραφε τραγούδια και τραγουδούσε … επομένως ήταν ό πρώτος (και μοναδικός για εμάς) υποψήφιος!

T.N.: Είχαμε μια "κεκτημένη" ταχύτητα που όλα έγιναν φυσιολογικά. Το "Goin’ Down" είναι οι Dustbowl και έπρεπε να είσαι "μέσα" σ’ αυτό το mood για να το καταλάβεις. Αν θέλεις, εγώ προσωπικά αισθανόμουν πως έπρεπε να βγει καλό το άλμπουμ και να "πάμε κάτω" μαζί με τον DD, τον Shoeshine Boy, την Lyd, τον John, τον Alex, τον Shoenfelt και τον Gluck.
Από εκεί και πέρα δεν νοιώσαμε κάποια απώλεια…

Στο νέο album έχουν συμμετάσχει ορισμένοι καλλιτέχνες του διεθνούς και εγχώριου ρεπερτορίου, όλοι τους με πολύχρονη εμπειρία στην μουσική σκηνή αλλά από διαφορετικούς χώρους και με εντελώς διαφορετικό background ο καθένας τους. Πώς προέκυψαν οι συνεργασίες αυτές ; Χρειάστηκε να γίνουν κάποιες αλλαγές στα κομμάτια για να συμβαδίσουν με το στύλ του εκάστοτε καλεσμένου ; Τι πιστεύετε ότι αποκομίσατε εσείς ως Dustbowl από την εμπειρία της συνεργασίας με καταξιωμένα ονόματα όπως ο Phil Shoenfelt, ο Jeremy Gluck και ο Alex K;

T.N.: Ο Alex K. είναι φίλος και μας έχει βοηθήσει πολύ. Απολαμβάνουμε την παρέα μαζί του και είναι μεγάλη τιμή που στάθηκε σαν ένας «Chain Gang Partner». Οι Phil Shoenfelt και Jeremy Gluck είχαν επαφή μαζί μας, τους άρεσε η δουλειά που επρόκειτο να βγάλουμε και δέχθηκαν να συμμετάσχουν. Περιττό να πούμε πως είναι μεγάλη τιμή. Δεν αλλάξαμε κάτι στα τραγούδια αλλά δεν υποδείξαμε και το τι πρέπει να κάνουν. Στην ουσία είναι κάτι παραπάνω από 3 σπουδαίες συμμετοχές….έχει να κάνει με παρουσίες που δηλώνουν πως το R’n’R έτσι όπως τo ξέραμε είναι εδώ. Τρεις άνθρωποι με διαφορετική ιστορία, πατρίδα και βιώματα ενώνονται μαζί μας. Δείχνουν πως υπάρχει λόγος να βγάλουμε αυτό το δίσκο…τον αιτιολογούν κατά κάποιο τρόπο. Τους ευχαριστούμε πολύ.

DD: Αυτές οι συμμετοχές είναι πολύ σημαντικές για εμάς…η αναγνώριση της δουλειάς μας από μουσικούς με τόσο σημαντική ιστορία όπως ο Phil Shoenfelt ή ο Jeremy Gluck είναι το καλύτερο συναίσθημα! Δεν χρειάστηκε να αλλάξουμε κάτι σε κομμάτια όπως το Morning Blue η το Mourner...είναι αποτέλεσμα των προσωπικών μας ακουσμάτων και επιρροών και απόλυτα φυσιολογικό που ταιριάζουν στο ύφος του Phil ή του Jeremy. Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω, ότι μουσικοί μου "ήρωες" των οποίων τους δίσκους άκουγα και ακούω τόσα χρόνια στο σπίτι συμμετέχουν στο album! Αν κάτι αποκόμισα από αυτές τις συνεργασίες είναι ο τρόπος με τον οποίο ο Phil, ο Jeremy και ο Alex – άνθρωποι με τόσο μεγάλη εμπειρία στο χώρο – προσέγγισαν τα κομμάτια προσθέτοντας το δικό τους προσωπικό στίγμα…ο Alex μας εντυπωσίασε όλους όταν μπήκε στο studio να γράψει με την ευρηματικότητα του, ο Phil μας άφησε άναυδους με την συγκλονιστική ερμηνεία του στο Morning Blue ενώ ο Jeremy μεταμόρφωσε κυριολεκτικά το Mourner.

Με το ‘Goin’ Down’ οι Dustbowl πλέον έχουν ένα απολύτως προσωπικό και αναγνωρίσιμο ήχο – κανείς δεν θα μπορούσε ακούγοντας ένα κομμάτι σας να σας μπερδέψει με κάτι άλλο. Πόσο εύκολο είναι πιστεύετε να αφήσει κανείς σήμερα το δικό του στίγμα στα μουσικά δρώμενα και να μην καταλήξει να ακούγεται ως απομίμηση κάποιου άλλου ;

T.N.: Αυτό είναι το καλύτερο σχόλιο που έχω ακούσει ποτέ. Το θέλαμε πολύ. Θέλαμε να παίζουμε την μουσική μας και τα τραγούδια μας χωρίς να έχουμε ένα είδος να "υπερασπιστούμε" πλέον…Ξέρεις αυτό μπορεί να γίνει εύκολα αν δείξεις σεβασμό στη μουσική που σε έχει επηρεάσει αλλά και ασέβεια μαζί. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις να πεις κάτι εσύ…όχι ο Elvis!!!!!!! Από εκεί και πέρα ψάχνεις να βρεις τρόπους να το καταθέσεις.

DD: Το σημαντικότερο είναι αυτό που κάνεις να είναι αληθινό και να πηγάζει από μέσα σου χωρίς να προσποιείσαι απλά και μόνο για να λες ότι είσαι κάτι η ανήκεις κάπου…Δεν έχει σημασία αν το αποτέλεσμα είναι μοναδικό η πρωτότυπο…αρκεί να είναι αληθινό, αυτό είναι που μετράει και αυτό μένει.

dust

Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά των Dustbowl από την αρχή της καριέρας σας ήταν -και εξακολουθεί να παραμένει- η προσεγμένη στυλιστική σας εμφάνιση επάνω στην σκηνή. Πλέον, ύστερα και από την πρόσφατη αλλαγή στον ήχο, τα κουστούμια έφυγαν και την θέση του πήραν τα country/western πουκάμισα και τα jeans. Αντίστοιχα, και οι φωτογραφήσεις αλλά και το artwork που έχετε χρησιμοποιήσει κατά καιρούς τόσο στις κυκλοφορίες σας όσο και στα posters και στα flyers αντικατοπτρίζουν απόλυτα το ύφος της μουσικής. Πόσο σημαντικό είναι για σας το να συμβαδίζει το οπτικό με το ακουστικό κομμάτι της μουσικής σας ;

L.: Είναι πολύ σημαντικό να κάνεις ένα show που να έχει ακουστικό όσο και οπτικό ενδιαφέρον. Από την άλλη πρέπει να είσαι αυτός που πραγματικά είσαι και έτσι είμαστε, αυτά είναι τα ρούχα μας και δεν έχουμε ένα συγκεκριμένο και μόνιμο κώδικα ντυσίματος. Όσο για το artwork σε posters, covers, web site κλπ τα έχω αναλάβει εγώ λόγω του ότι είμαι γραφίστρια, συνεπώς όλο αυτό το υλικό έχει μια πιο "προσεγμένη", ας το πούμε, εικόνα.

THE SHOSHINE BOY: Δίνουμε πολύ σημασία γενικότερα στην αισθητική και στο μήνυμα που μπορεί να περάσει μέσα από αυτή. Π.χ. ένα poster των Dustbowl σε ένα τοίχο έχει μια δυναμική, είναι ένας τρόπος επικοινωνίας. Ακόμα περισσότερο σημαντικό είναι το artwork ενός άλμπουμ…ένα έργο που σηματοδοτεί μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο του συγκροτήματος.

L.: α..έχουμε και την τύχη να έχουμε φίλους φωτογράφους!

Η ένταξη του John Hardy στην μπάντα και η χρήση του pedal steel προσέδωσε ένα τελείως ξεχωριστό άγγιγμα στον ήχο σας. Υπάρχουν άλλα όργανα (βιολί – μπάντζο – μαντολίνο) που πιθανόν θα θέλατε ή έχετε ήδη σκεφτεί να ενσωματώσετε κάποια στιγμή στον ήχο των Dustbowl ;

T.N.: …Μετά τον John ; Όχι είναι υπεραρκετός αλλά αν θέλαμε θα του λέγαμε να το παίξει ο ίδιος!
Εγώ θα ήθελα να έπαιζα λίγο mandolin ή banjo πάντως…

L.: Ο John πάντως το έχει γυρίσει στο Lap Steel, στο Ukalele και τον παροτρύνουν να παίξει και κιθάρα οι άλλοι….

T.S.B.: Ο John δίνει ένα άλλο χρώμα με το pedal steel…μας κρατάει σε επαφή με το Honky Tonk Country στύλ αναμεμειγμένο με avant gard θορύβους καμιά φορά…

L.: Ο Nick μιμείται διάφορα όργανα με την κιθάρα όπως το μαντολίνο πχ. Έμενα θα μου άρεσε να είχαμε κανονικό μαντολίνο. Σε ορισμένα κομμάτια μας θα ταίριαζε πολύ.

Η Αμερικάνικη μουσική παράδοση ήταν ανέκαθεν μία παρεξηγημένη έννοια στην Ελλάδα. Παρ’ όλα αυτά τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μία μεγάλη μερίδα του εγχώριου φιλόμουσου κοινού να ανοίγεται όλο και περισσότερο σε τέτοιου είδους ακούσματα. Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μέλλον της λεγόμενης Americana μουσικής στην χώρα μας ; Θα μπορέσει να γίνει ποτέ ευρύτερα αποδεκτή ; Πιστεύετε ότι υπάρχουν και κοινωνικοπολιτικοί λόγοι που ο ήχος αυτός δεν έχει εδώ την απήχηση που έχει σε άλλες χώρες της Ευρώπης και αν ναι, ποιοί είναι αυτοί ;

T.N.: Η Americana σαν έννοια είναι μια μεγάλη κατηγορία...Folk, Bluegrass, Country μέχρι Punk Rock. Πιστεύω πως είναι μια σύγχρονη προοδευτική σκηνή που διαχωρίζεται από αυτή τη σαβούρα του Nashville και της Plastic Country μουσικής. Από ένα βαθμό βέβαια και μετά δεν μπορείς να εντάξεις τα πράγματα σε μια κατηγορία. Επειδή ζούμε στην εποχή των tags όμως έχω να πω πως η Americana έχει περάσει και στο ευρωπαϊκό κοινό ήδη. Προσωπικά εμείς είμαστε πιο Rock αν μπορούμε να το θέσουμε έτσι αδόκιμα και αρκετά Country. Από την άλλη δεν πιστεύω πως θα γίνει ποτέ ιδιαίτερα αποδεκτή στο ελληνικό κοινό παρ’ όλο που καλλιτέχνες σαν τον B. Sprigsteen κυκλοφορούν άλμπουμ σαν το We Shall Overcome. Αν γυρίσει κανείς πίσω θα δει πως πάντα υπήρχαν καλλιτέχνες σαν τον J. Cash, τους Byrds, τον Townes V. Zandt, τον Gram Parsons, τον Jeffrey Lee Pierce, τον Steve Wynn, τους Green On Red ή τους Woven Hand πρόσφατα. Πιστεύω πως ο Έλληνας έχει μια αποστροφή σε οτιδήποτε αμερικάνικο. Δεν μιλάμε όμως για την εξωτερική αμερικάνικη πολιτική αλλά αντίθετα για κάτι που δεν διασταυρώνεται πουθενά μαζί της!

DD: H αμερικάνικη μουσική παράδοση σε οποιαδήποτε έκφραση της; είτε λέγεται country, η blues, η folk η οτιδήποτε άλλο έχει αποτελέσει σημαντικό κομμάτι της rock μουσικής. Αυτά τα στοιχεία τα ακούς από τους Rolling Stones μέχρι τους Gun Club ή τους Social Distortion για παράδειγμα. Είναι παντού γύρω μας…το γιατί δεν είναι ευρύτερα αποδεκτή δεν το ξέρω και ούτε με νοιάζει, ποιος ξέρει, ίσως να είναι υποσυνείδητα αποδεκτή χωρίς καν κάποιος να το γνωρίζει σε τελική ανάλυση…τα ερεθίσματα υπάρχουν πάντως αρκεί κάποιος να ψάξει λίγο βαθύτερα…

Η μουσική των Dustbowl ακροβατεί ανάμεσα στο παλιό και στο καινούριο. Οι βάσεις του ήχου σας βρίσκονται στο παρελθόν αλλά η προσέγγιση σας είναι μοντέρνα. Πώς βλέπετε την σύγχρονη εξέλιξη της παραδοσιακής Αμερικάνικης μουσικής (alt. Country/Americana) και για ποιο λόγο πιστεύετε ότι έχει τέτοια μεγάλη απήχηση ο folk/roots ήχος και η αναβίωση του ακόμη και σε νεότερες ηλικίες σήμερα ;

T.N.: Ζούμε τώρα και παίζουμε μουσική του σήμερα. Μου αρέσουν πολλά παλιά πράγματα στην μουσική π.χ. μου αρέσει να ακούω Hank Williams Sr όταν οδηγώ, ψάχνω όμως γιά νέα πράγματα. Η αμερικάνικη μουσική παράδοση έχει πολύ μεγάλο βάθος…Gospel, Blues, Folk, Country. Οι Dustbowl στην ουσία είναι μια Rock μπάντα που αντλεί στοιχεία από όλα αυτά τα είδη…το λέμε Dusty Rock Music! Πιστεύω πως δεν είμαστε οι μόνοι που ψάχνουν στον πλούτο της αμερικάνικης μουσικής παράδοσης. Ο κόσμος ψάχνει για πραγματική μουσική…και βρίσκει τέτοια στοιχεία από τον Mark Lanegan μέχρι και τον Nick Cave…Δεν έχει να κάνει με κάτι το "πιουρίστικο" ή το "φολκλορ" αλλά με το R’n’R και τις ρίζες του. Είναι μουσική της γης, αληθινή και "σκληρή" μουσική.

Τι πιστεύετε ότι είναι αυτό που καθορίζει την διαχρονικότητα της μουσικής ; Έχει καμία σημασία το πότε κυκλοφόρησε κάτι χρονολογικά ή η ποιοτική του αξία είναι αυτή που μετράει και μόνο ;

T.N.: Φυσικά η ποιοτική αξία της μουσικής μετράει και μόνο. Δεν έχει καμία σημασία πότε βγήκε. Αυτό που έχει σημασία είναι αν σε αγγίζει ακόμα μέσα στο χρόνο…Αν ένα τραγούδι άγγιξε την ψυχή κάποιων ανθρώπων πριν 30, 40 ή 50 χρόνια είναι πολύ πιθανόν να το κάνει πάλι και τώρα αν παίξει σε ένα παλιό πικάπ ή σε ένα mp3 player. Λίγα πράγματα αλλάζουν στα συναισθήματα των ανθρώπων…το δύσκολο είναι να τα προσεγγίσεις. Για παράδειγμα όταν ακούω Townes Van Zandt νοιώθω αυτό το δυνατό συναίσθημα…

L.: Εγώ δεν ξέρω τι είναι αυτό που καθορίζει την αξία της μουσικής…είναι κάτι που αισθάνεσαι όταν ακούς το White Album των Beatles ή το Mansion On The Hill του Hank Williams

dust

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία σημαντική ανάκαμψη του βινυλίου και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού αλλά κυρίως στην Αμερική, όπου εκεί σχεδόν τα πάντα πια κυκλοφορούν και σε LP. Πώς βλέπετε εσείς αυτή τη αναβίωση ; Θα σας ενδιέφερε να επανακυκλοφορήσετε τα album σας σε περιορισμένες εκδόσεις βινυλίου αν κάποια εταιρία – εγχώρια ή μή – έδειχνε τον απαιτούμενο ζήλο ;

T.N.: Φυσικά…το επόμενο μας θα θέλαμε να είναι μόνο σε βινύλιο και δωρεάν Download σε mp3. Εγώ δεν έχω αγοράσει και ποτέ cd και δεν πρόκειται απ’ ότι βλέπω.

DD: Σίγουρα, η αίσθηση του να κρατάς, να περιεργάζεσαι και να ακούς έναν δίσκο βινυλίου δεν συγκρίνεται με αυτή ενός CD, υπάρχει μια περίεργη ιεροτελεστία…δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα CD, κάθε άλλο που είναι πολύ πρακτικά και βολικά αλλά όμως σαν format είναι εντελώς απρόσωπο. Είναι περίεργο αλλά με το βινύλιο αισθάνεσαι διαφορετικά την μουσική. Ίσως να είναι και αυτός ένας λόγος – πέρα από οποιαδήποτε μόδα ή τάση αναβίωσης, ο καθένας έχει τους λόγους
του να προτιμά έναν δίσκο από ένα cd. Για επανακυκλοφορία δεν ξέρω…ίσως το Goin’ Down αν μπορέσουμε…αλλά το επόμενο σίγουρα θα είναι βινύλιο.

L.: Όντως υπάρχει μια αναβίωση του βινυλίου και χαίρομαι για αυτό. Εννοείται ότι θα ήθελα τα άλμπουμ μας να βγουν και σε βινύλιο (αν όχι μόνο σε βινύλιο…). Είμαι συλλέκτρια δίσκων από μικρή, έχω πολλά original J. Cash, E. Cochran κλπ. Μου αρέσουν και τα παλιά φορητά πικ-απ δίσκων 45 rpm!! Έχω 2!!!

Η παραγωγή του ‘Goin’ Down’ είναι ομολογουμένως εξαιρετική. Αν όμως είχατε την δυνατότητα να ηχογραφήσετε σε ένα οποιοδήποτε στούντιο θέλατε, οπουδήποτε στον κόσμο και με τον παραγωγό της αρεσκείας σας, πού θα ήταν αυτό και ποιός θα βρισκόταν πίσω από την κονσόλα ;

T.N.: Την παραγωγή την έκανε ο Δημήτρης ο Δελής στο στούντιο 222 στην Καλλιθέα. Από την πρώτη μας επαφή νοιώσαμε τυχεροί και δεν πέσαμε έξω. Δεν έχω κάποια προτίμηση σε κάποιο παραγωγό, δεν παρακολουθώ την μουσική σ’ αυτό το βαθμό πλέον. Παλιά το έκανα, τώρα κρίνω αν κάτι μου αρέσει ή όχι.

DD: Όντως, ο Δημήτρης κατάλαβε αμέσως τι ήταν αυτό που είχαμε στο μυαλό μας, από πού προερχόμαστε και το τι θέλουμε να πετύχουμε και αυτό φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα. Ήμασταν πολύ τυχεροί γιατί κατάφερε να αποτυπώσει με τον καλύτερο τρόπο τον ήχο τον οποίο είχαμε εξαρχής στο μυαλό μας. ΄Οσον αφορά παραγωγούς η studio…δεν το έχω σκεφτεί ποτέ μου…αν όμως μπορούσα να διαλέξω κάποιον να μας κάνει παραγωγή αυτός θα ήτανε ο Alex Chilton, θα είχε πολύ ενδιαφέρον…

Οι δύσκολοι οικονομικά καιροί φαίνεται να οδηγούν όλο και περισσότερο κόσμο στην μουσική ως μέσο παρηγοριάς και διεξόδου. Τι παραπάνω είναι αυτό που πιστεύετε ότι προσφέρει η μουσική σε σχέση με άλλα είδη τέχνης έτσι ώστε να αναγκάζει τον κόσμο να στραφεί προς αυτήν ;

T.N.: Είναι πιο άμεση η σχέση καλλιτέχνη και κοινού. Μιλάμε πάντα για R’n’R όχι για Μέγαρο Μουσικής…Όταν ακούς ένα τραγούδι να παίζεται από μια μπάντα…ένα «πραγματικό» τραγούδι από «πραγματικούς» ανθρώπους είναι σαν ένα χέρι να σου απλώνεται να το πιάσεις.

Είστε από τις μπάντες που δίνουν αρκετά συχνά συναυλίες. Ποιά είναι η άποψη που έχετε σχηματίσει για τις live σκηνές/venues στην Ελλάδα αλλά και για τους τοπικούς promoters από την μέχρι τώρα εμπειρία σας ; Τι είναι αυτό που σας αρέσει και τι πιστεύετε ότι θα έπρεπε να αλλάξει ; Τι πρέπει να προσέχει μία νέα μπάντα η οποία πρωτοξεκινάει και προσπαθεί να κλείσει κάποιο live μόνη της χωρίς την βοήθεια ενός manager ή μίας δισκογραφικής ;

T.N.: Στην Αθήνα υπάρχουν κάποια μέρη που μπορεί να παίξει κάποιος και υπάρχει ένα μικρό αλλά ενημερωμένο και ζεστό ακροατήριο. Δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να προσέξει κάτι κάποιος που θέλει να παίξει την μουσική του, αντίθετα πρέπει να αφεθεί και να απολαύσει την γλυκιά ματαιότητα του R’n’R! Αυτό που πρέπει να προσέξει, είναι να κοιτάξει μέσα του και έχει να πει κάτι δικό του.

Πρόσφατα ανοίξατε με μεγάλη επιτυχία την πρώτη εμφάνιση των Αμερικανών Murder By Death στην Αθήνα. Στο παρελθόν έχετε ανοίξει τις συναυλίες και Ελλήνων αλλά και ξένων καλλιτεχνών. Με ποιόν καλλιτέχνη ή μπάντα θα θέλατε, καλώς εχόντων των πραγμάτων, να περιοδεύσετε ; Υπάρχουν κάποια σχέδια για εκτεταμένη περιοδεία στην Ελλάδα ή και το εξωτερικό πέρα από τις μεμονωμένες συναυλίες που έχετε κλείσει μέχρι στιγμής για φέτος ;

T.N.: Έχουμε διάφορες επαφές για συναυλίες στο εξωτερικό αλλά δεν έχει κανονιστεί κάτι επίσημα. Είναι λίγο πολύπλοκο το θέμα ακόμα! Με ποιόν θα θέλαμε να περιοδεύσουμε; Εγώ προσωπικά δεν έχω κάποια προτίμηση, δεν το έχω σκεφτεί και ίσως με πιάνεις απροετοίμαστο! Ξέρεις δεν έχω και κάποιο ίνδαλμα τόσο μεγάλο…την επόμενη φορά θα σου έχω απάντηση. Πάντως με τους J. Gluck και P. Shoenfelt, καθώς και με διάφορες αθηναϊκές μπάντες θα περνάγαμε πολύ καλά.

Links
www.dustbowl.gr
www.myspace.com/the_dustbowl

Διάβασε επίσης...
Big In Japan Festival την Παρασκευή στην Αίγλη Ζαππείου
Την Παρασκευή 1η Ιουνίου η μουσική καρδιά της Ιαπωνίας θα χτυπάει στην Αθήνα. Η Klik Records παρουσιάζει το Big In Japan Festival στην Αίγλη Ζαππείου, με αφορμή την κυκλοφορία της συλλογής Big In Japan.Η Αίγλη Ζαππείου θα διαμορφωθεί ειδικά για τις ανάγκες του Big In Japan Festival και η διακόσμηση ...
Συνέχεια...
Sex Pistols: νέος δίσκος, έπειτα από τριάντα χρόνια;
Οι διάσημοι punk rockers, Sex Pistols, που ξαναενώθηκαν για μία ακόμη περιοδεία, την προηγούμενη χρονιά, φαίνεται ότι δεν σκόπευαν απλά για μία αρπακτή. Όπως διαβάζουμε στο gigwise, o ντράμερ του γκρουπ, Paul Cook, δηλώνει ότι οι Pistols σκέφτονται σοβαρά να μπούνε στο στούντιο για να γράψουν το πρώτο τους άλμπουμ ...
Συνέχεια...
The Dark Rags
Είναι πολύ ενδιαφέρον όταν μία μπάντα σχηματίζεται με μέλη 4  άλλων συγκροτημάτων (Dustbowl, Velvoids, Lipstick Traces, Teddy Boys from the Crypt) για έναν εντελώς διαφορετικό σκοπό να καταλήγει ενάμιση χρόνο μετά να κυκλοφορεί ένα τέτοιο ντεμπούτο. Κάποιος μάλιστα θα έλεγε πως ήταν κάρμα ή κάποια άλλη υπερφυσική μπούρδα, το αποτέλεσμα παραμένει όμως, το ομώνυμο ...
Συνέχεια...
Κάθε Κυριακή και μία συναυλία στο Tiki (Updated!)
Το Tiki Athens, το διαφορετικό μπαρ-εστιατόριο της Αθήνας, και δικό μας στέκι, συνεχίζει και το 2009 τις Κυριακάτικες πολύ ενδιαφέρουσες συναυλίες από ελληνικά (και όχι μόνο) συγκροτήματα.Ύστερα από τους Dr. Vodkatini, που άνοιξαν την αυλαία την περασμένη εβδομάδα, και για τους οποίου θα διαβάσετε αυτή την εβδομάδα, ο Γενάρης και ...
Συνέχεια...
Ραντεβού με την υπέροχη Isobel και τον μοναδικό Mark
Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου η υπέροχη Isobel Campbell και ο μοναδικός Mark Lanegan μας περιμένουν στο Gagarin 205 Live Music Space.Πρώην μέλος των - αγαπημένων του Ελληνικού κοινού - Belle & Sebastian και ιθύνων νους των Gentle Waves, η πανέμορφη τραγουδίστρια από τη Σκωτία επισκέπτεται για πρώτη φορά την Ελλάδα, ...
Συνέχεια...
Low + Facebook = Free EP
Δεν σας έφτασε το C'mon και θέλετε κι άλλο; Οι Low χαρίζουν το C'mon Acoustic EP, σε όποιον κάνει repost του βίντεο Try to Sleep μέσω του προφίλ του στο fb! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τις οδηγίες στο παρακάτω link. Feel free to mention Stamos! http://www.facebook.com/lowmusic
Συνέχεια...
Video: Julia Holter – ‘Our Sorrows’
Πριν λίγο καιρό είχαμε δει από εδώ τo 'Moni Mon Amie' αλλά τώρα έχουμε ακόμα ένα βίντεο (τέταρτο στην σειρά!) μέσα από το εξαιρετικό πρόσφατο Ekstasis της αμερικανίδας μουσικού Julia Holter, αυτήν την φορά για το 'Our Sorrows'. Ας σημειώσουμε εδώ ότι το νέο αυτό βίντεο είναι σε σκηνοθεσία της ...
Συνέχεια...
Listen Up: Trentemøller feat. Low – “The Dream”
Ένα νέο δείγμα από το αναμενόμενο και γεμάτο ενδιαφέρουσες συμμετοχές άλμπουμ του Δανού παραγωγού Trentemøller πήραμε χτες, μερικούς μήνες μετά το πρώτο single Never Stop Running, μαζί με τον Jonny Pierce των The Drums. Πρόκειται για το κομμάτι "The Dream" που ηχογράφησε μαζί τους Low και θα περιέχεται στο νέο του άλμπουμ ...
Συνέχεια...
Kim Lenz & The Jaguars @ Half Note Jazz Club
Με το Half Note Jazz Club να επιστρέφει από τις πασχαλινές του διακοπές και να οδεύει σιγά-σιγά προς την τελική ευθεία και της φετινής συναυλιακής του σεζόν, η εξ Los Angeles ορμώμενη Kim Lenz ήταν αυτή που ανέλαβε το βράδυ της Παρασκευής να μας μεταφέρει στις αρχές των 50's, στην ...
Συνέχεια...
Mark Lanegan
Λίγες μόλις μέρες πριν έρθει για μια ακόμα φορά από τα μέρη μας, μιλήσαμε στο τηλέφωνο με τον Mark Lanegan για το νέο του άλμπουμ, τις πολλές συνεργασίες που κάνει κατά καιρούς αλλά και τους Screaming Trees, από τους οποίους, κάτι θα ακούσουμε μάλλον την Τετάρτη το βράδυ στη Θεσσαλονίκη ...
Συνέχεια...
Οι Beach Fossils έρχονται στο ΑΝ Club
Μετά τους Parquet Courts, οι οποίοι άνοιξαν τη φετινή συναυλιακή σεζόν για την Arte Fiasco, η δραστήρια ομάδα υποδέχεται τους indie rockers Beach Fossils από το Brooklyn, αυτή την Κυριακή 15 Σεπτέμβρη στο AN Club. Tη συναυλία θα ανοίξει ο Lumiere Brother που φέτος κυκλοφόρησε στην Inner Ear το δεύτερο άλμπουμ του ...
Συνέχεια...
Stream This: Grizzly Bear – Shields (full album)
Τα δύο δείγματα που είχαμε ακούσει ως τώρα από εδώ, 'Yet Again' και 'Sleeping Ute', από το επερχόμενο, τέταρτο κατά σειρά, άλμπουμ των Grizzly Bear με τίτλο Shields (κυκλοφορεί 18 Σεπτεμβρίου από την Warp) μας έχουν αφήσει τις καλύτερες των εντυπώσεων. Ήρθε η ώρα να δούμε αν η προσμονή για ...
Συνέχεια...
Video: Primal Scream – ‘2013’
Ο Bobby Gillespie και η παρέα του επιστρέφουν επιτέλους με νέο άλμπουμ, σχεδόν πέντε χρόνια μετά το μάλλον απογοητευτικό Beautiful Future (2008). Το νέο, δέκατο στην σειρά, άλμπουμ των Primal Scream θα ονομάζεται More Light και θα κυκλοφορήσει στις 6 Μαϊου και το πρώτο single/video με τίτλο ...'2013' είναι διαθέσιμο ...
Συνέχεια...
“Η Ύδρα των Πουλιών” στο Gagarin 205
Όταν πέρσι τον Μάρτιο μάθαμε για την δισκογραφική συνεργασία του Δημήτρη Πουλικάκου με τον Socos και την Live Project Band πάνω σε μελοποιημένα ποιήματα του Εγγονόπουλου, παραξενευτήκαμε. Το αποτέλεσμα βέβαια που ακούσαμε αργότερα μέσα στην χρονιά, κέρδισε το στοίχημα του πολυπράγμονα και «μυστηριώδη» Socos ο οποίος δημιούργησε με μία από τις ...
Συνέχεια...
Gianni Coscia & Gianluigi Trovesi @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Ποδαρικό στη νέα αυτή σεζόν για το mixtape.gr στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, όπου δύο εξαιρετικοί καλλιτέχνες από την Ιταλία, μας παρουσίασαν ένα απολαυστικό 2ωρο απαράμιλλης μουσικότητας και ευφυΐαςτο βράδυ της Πέμπτης 6/10. Ένας πρώην δικηγόρος από τη μια, που αφοσιωμένος στο αγαπημένο του ακορντεόν πια, παίζει κυριολεκτικά και μεταφορικά στα ...
Συνέχεια...
Solo album απο τη Juliette Lewis
Η ηθοποιός/τραγουδίστρια Juliette Lewis πρόκειται να κυκλοφορήσει στην πρώτη της solo δισκογραφική δουλειά την 1η Σεπτεμβρίου.Ο τίτλος του δίσκου είναι 'Terra Incognita' και θα κυκλοφορήσει απο την εταιρεία 'The End Records'.To αλμπουμ ηχογραφήθηκε στο Μπρούκλιν και το Μεξικό και παραγωγός του είναι ο Omar Rodriguez- Lopez των Mars Volta.H tracklist ...
Συνέχεια...
Video: Flying Lotus – ‘Tiny Tortures’
Είναι ιδέα μου ή τελευταία τα συνοδευτικά videos γίνονται όλο και πιο εντυπωσιακά (βλ. π.χ. Nosaj Thing - 'Eclipse/Blue'); Τελευταία προσθήκη στην κατηγορία "το είδα και ψάχνω το σαγόνι μου" το βίντεο για το 'Tiny Tortures' από το Until The Quiet Comes του Flying Lotus σε σκηνοθεσία David Lewandowski και ...
Συνέχεια...
Τριήμερο opening party για τον νέο χώρο Block 33 στη Θεσσαλονίκη
Κάτι φαίνεται να κινείται φέτος στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, με νέους χώρους που μπορούν να φιλοξενούν συναυλίες, και άλλα πολιτιστικά δρώμενα. Στην Αθήνα, πολλά ακούγονται για δύο νέους συναυλιακούς χώρους που αναμένεται να ανοίξουν μέσα στη σεζόν, παλιά ιστορικά λαϊβάδικα όπως το Rodeo αναμορφώνονται και ανανεώνονται ενώ όλα τα ...
Συνέχεια...
Οι φθινοπωρινές συναυλίες της Arte Fiasco
Εκτός από τους ανερχόμενους τεξάνους indie rockers Parquet Courts (τους οποίους ακόμα και ο τεράστιος Steve Wynn μας πρότεινε σε πρόσφατη συνέντευξη του) που ήδη ξέραμε ότι μας έρχονται στο An Club (Σολωμού 13-15, Εξάρχεια) την Τετάρτη 4 Σεπέμβρη (είσοδος 16 ευρώ, support act: Rita Mosss, περισσότερες πληροφορίες), η Arte Fiasco ανακοίνωσε ...
Συνέχεια...
Συνεργασία Thurston Moore και Jemina Pearl (ex-Be Your Own Pet)
Μπορεί οι Be Your Own Pet να διαλύθηκαν εδώ και κάτι μήνες αλλά η frontwoman τους Jemina Pearl επανέρχεται δριμύτερη στο μουσικό προσκήνιο.Συγκεκριμένα πρόκειται να συνεργαστεί με τον Thurston Moore των Sonic Youth για το soundtrack της τηλεοπτικής σειράς 'Gossip Girl'. Οι δυό τους θα ηχογραφήσουν μια διασκευή στο 'Sheena ...
Συνέχεια...
The Fuzzy Nerds Digital Album
H TMC Publishing παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα νέο ψηφιακό format στη μουσική αγορά με αφορμή την κυκλοφορία του τελευταίου album των Fuzzy Nerds με τίτλο Mirror Phase.To Digital Album έχει την μορφή interactive εφαρμογής (application) και περιέχει:- Όλα τα Tracks από τα albums των Fuzzy Nerds.- Videos - Φωτογραφίες- ...
Συνέχεια...
Michael Jackson 1958 – 2009 RIP
Mια από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στην ιστορία της μουσικής και του θεάματος, ο μοναδικός Michael Jackson, δεν είναι πια ανάμεσά μας. Ήταν 50 ετών.Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, o βασιλιάς της pop Michael Jackson έπαθε ανακοπή καρδιάς στην κατοικία του στο Holmby Hills και οι γιατροί που έσπευσαν να τον επαναφέρουν δεν ...
Συνέχεια...
O Goldie στην Αθήνα
Πώς περνάνε τα χρόνια... Σαν χθες θυμόμαστε τον Goldie με τους Metalheadz να παίζουν με την κόψη του ξυραφιού πηγαίνοντας τον ηλεκτρονικό ήχο, μέσω drum'n'bass, εκεί που δεν τον είχε πάει κανείς. Αυτά 12 χρόνια πριν... Κάποια χρόνια αρκετά αργότερα τον είδαμε και στο Θέατρο Βράχων και live, δεν θυμάμαι ...
Συνέχεια...
Guru’s Jazzmatazz @ Gagarin205
Κανονικά «έπρεπε» να ήμουν στο ΑΝ Club, εκεί που οι Dalek ίδρωναν τίμια και σύγχρονα την φανέλα, όπως με ενημέρωναν οι εκεί μάχιμοι γραφιάδες του mixtape.gr. Όμως, είχα κάτι ανοιχτούς λογαριασμούς με τον φίλτατο κύριο Guru και έπρεπε να είμαι στο Gagarin 205 για να διαπιστώσω εάν κάποιες σκέψεις που ...
Συνέχεια...
Counter Culture βραδιά σήμερα με καλεσμένο τον Antal Heitlager
Πλούσιο το σημερινό και αυριανό πρόγραμμα για τους electronica πεποιθήσεων μουσικόφιλους και δη αυτούς της καθαρόαιμης house σκηνής.Καθώς λοιπόν ετοιμάζεται διάθεση για την αυριανή εμφάνιση των Way Out West καλό και πρέπον θα ήταν να κάνετε και μία καλή προθέρμανση σήμερα με μια επίσκεψη στα μέρη του SIX D.O.G.S. , ...
Συνέχεια...
Release Party για τους Misuse σήμερα στο Vinyl Microstore
Μόλις εχθές κυκλοφόρησε επιτέλους από την Puzzlemuzik το ντεμπούτο album ενός group της ανεξάρτητης ελληνικής σκηνής που παρακολουθούμε εδώ και αρκετά χρόνια από κοντά, των πολύ καλών Misuse και σήμερα το απόγευμα στις 19:00 το γιορτάζουν με ένα release party με ελεύθερη είσοδο στο φιλόξενο Vinyl Microstore (Διδότου 34).Οι Misuse ...
Συνέχεια...
Δείτε το νέο video clip των Liars!
Oι Liars επιστρέφουν στις 9 Μαρτίου με ένα album που βάζει ήδη υποψηφιότητα για τα καλύτερα της χρονιάς.Hype για την κυκλοφορία προσέθεσε η είδηση οτι το "Sisterworld" θα συνοδεύεται απο bonus disc με remixes απο τον Thom Yorke των Radiohead, τον Tunde Abedimpe των TV on the Radio, τον Bradford ...
Συνέχεια...
O Steve Wynn τον Ιανουάριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
O παλιόφιλός μας Steve Wynn επιστρέφει με νέο album με τους Miracle 3 αυτή την εβδομάδα με τίτλο "Northern Aggression" και φυσικά είναι πάντα ευπρόσδεκτος στα μέρη μας. Είναι γνωστό ότι δεν τον χορταίνουμε άλλωστε.Ο αμερικανός σπουδαίος τραγουδοποιός θα εμφανιστεί την Κυριακή 30 Ιανουαρίου στο Tiki στην Αθήνα και την ...
Συνέχεια...
Songs From The Coal Mine Canary
Και μόνο για τον στίχο "Cuz you can't sing the blues by drinking milk" (από το 'Absynthee-ism') το Songs From The Coalmine Canary της Little Annie παίρνει εξαρχής πολλούς πόντους. Αλλά ας δούμε πρώτα λίγα πράγματα για αυτήν. Για όσους-ες τυχόν δεν γνωρίζουν, η Little Annie (βλέπε επίσης Annie Anxiety ...
Συνέχεια...
Sivert Hoyem @ Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός
Η πολύ όμορφη αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός υποδέχτηκε τον Sivert Hoyem για μια διαφορετική συναυλία. Τραγούδια τόσο από την πορεία του με τους Madrugada, όσο και επιλογές από την προσωπική του καριέρα αποδόθηκαν με μόνη συνοδεία μια ακουστική και μια ηλεκτρική κιθάρα. Το αργόσυρτο μπλουζ κομμάτι που έπαιξε πριν από την ...
Συνέχεια...
Big In Japan Festival την Παρασκευή στην Αίγλη
Sex Pistols: νέος δίσκος, έπειτα από τριάντα χρόνια;
The Dark Rags
Κάθε Κυριακή και μία συναυλία στο Tiki (Updated!)
Ραντεβού με την υπέροχη Isobel και τον μοναδικό
Low + Facebook = Free EP
Video: Julia Holter – ‘Our Sorrows’
Listen Up: Trentemøller feat. Low – “The Dream”
Kim Lenz & The Jaguars @ Half Note
Mark Lanegan
Οι Beach Fossils έρχονται στο ΑΝ Club
Stream This: Grizzly Bear – Shields (full album)
Video: Primal Scream – ‘2013’
“Η Ύδρα των Πουλιών” στο Gagarin 205
Gianni Coscia & Gianluigi Trovesi @ Στέγη Γραμμάτων
Solo album απο τη Juliette Lewis
Video: Flying Lotus – ‘Tiny Tortures’
Τριήμερο opening party για τον νέο χώρο Block
Οι φθινοπωρινές συναυλίες της Arte Fiasco
Συνεργασία Thurston Moore και Jemina Pearl (ex-Be Your
The Fuzzy Nerds Digital Album
Michael Jackson 1958 – 2009 RIP
O Goldie στην Αθήνα
Guru’s Jazzmatazz @ Gagarin205
Counter Culture βραδιά σήμερα με καλεσμένο τον Antal
Release Party για τους Misuse σήμερα στο Vinyl
Δείτε το νέο video clip των Liars!
O Steve Wynn τον Ιανουάριο σε Αθήνα και
Songs From The Coal Mine Canary
Sivert Hoyem @ Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός