Οι Producers αποτελούν ένα από τα φαινόμενα του Broadway τα τελευταία χρόνια. Η αυλαία τους άνοιξε το 2001 και αμέσως έγιναν τεράστιο hit, σαρώνοντας τα βραβεία Tony. Όπου κι αν ανέβηκαν στον κόσμο σημείωσαν την ίδια επιτυχία, με ουρές έξω απ’ τα θέατρα για ένα και μόνο εισιτήριο. Κι όπως ήταν φυσικό για ένα τόσο πετυχημένο fan musical, σε λίγο καιρό, πήρε το εξίσου επιτυχημένο ζεύγος του Broadway (Nathan Lane και Matthew Broderick), έριξε δίπλα τους και ένα χτυπητό όνομα του Hollywood, όπως η Uma Thurman και χτύπησε και στο πανί, συστήνοντας τους δυο τρελούς, τρελούς παραγωγούς (μα ποιος σκέφτηκε την ελληνική απόδοση) σε μερικά εκατομμύρια περισσότερους θεατές από αυτούς της Νέας Υόρκης.

Κι όμως οι Producers ξεκίνησαν από τη μεγάλη οθόνη, 40 χρόνια νωρίτερα, ως μια απολαυστική σάτιρα του δαιμόνιου Mel Brooks, που ακόμα κι αν δεν έκανε την τεράστια επιτυχία του μετέπειτα θεατρικού, αποτελεί μια από τις πιο αστείες στιγμές του σκηνοθέτη, με τον Zero Mostel και τον Gene Wilder σε ρεσιτάλ ερμηνείας. Σ’ αυτήν τη βάση, της ταινίας του 68 ο ίδιος ο Brooks δούλεψε τη θεατρική μεταφορά με τη βοήθεια του Thomas Meehan. Μάλιστα έγραψε ο ίδιος και τα τραγούδια χωρίς να γνωρίζει μουσική, απλά… σφυρίζοντας το σκοπό τους.

Τι ακριβώς είναι όμως οι Producers; Η απάντηση είναι μπερδεμένη. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια σάτιρα των θεατρικών ηθών της Αμερικής του 50 (για την ακρίβεια του Broadway) και του απρόβλεπτου της επιτυχίας, «μετά χορού κι ασμάτων». Ένας αποτυχημένος παραγωγός, ο Max Biallystok, παρασύρει το δειλό λογιστή του, Leo Bloom, σε μια απάτη, όπου προκειμένου να τσεπώσουν τα κεφάλαια μιας παραγωγής, πρέπει να ανεβάσουν τη μεγαλύτερη αποτυχία στην ιστορία του θεάτρου. Στην αναζήτηση του χειρότερου δυνατού υλικού, μπερδεύονται με έναν νέο-ναζί συγγραφέα, έναν εκκεντρικό cross-dresser σκηνοθέτη και τον υστερικό εραστή του, μια Σουηδέζα καλλονή, πολλές πλούσιες Εβραίες γριές και γενικά κάθε καρυδιάς καρύδι. Το έργο βρίσκεται, η αποτυχία είναι σίγουρη και ο Λουλουδιασμένος Χίτλερ ανεβαίνει στη σκηνή. Το κοινό του Broadway όμως είναι απρόβλεπτο…

Όλα αυτά παρακολουθούμε στην παράσταση – μικρογραφία του έμπειρου Σταμάτη Φασουλή, που παρά τα λεφτά που έχουν πέσει στην παραγωγή δεν καταφέρνει να απογειωθεί. Ενώ όλα γίνονται όπως πρέπει, λείπει η σπίθα. Λες και κανείς πάνω στη σκηνή, δεν είναι απολύτως σίγουρος για το τι κάνει και γιατί. Θέλετε η μικρή σκηνή, που παρά τις φιλότιμές προσπάθειες του Γιώργου Πάτσα, μπουχτίζει με τα τόσα σκηνικά, θέλετε η απουσία ζωντανής ορχήστρας που κάνει τη μουσική σε σημεία να ακούγεται βαρετή και επίπεδη, θέλετε οι απαίδευτοι στο χορό και το τραγούδι βασικοί πρωταγωνιστές; Όλα αυτά μαζί, δίνουν την αίσθηση ότι βλέπεις κάτι σα μιούζικαλ, ψαλιδισμένο από παντού.

producers

Οι ερμηνείες των ηθοποιών κατά κανόνα στην πρόζα είναι καλές. Στο τραγούδι λιγότερο καλές. Στο χορό χειρότερες. Ο Παύλος Χαικάλης, καλός κωμικός, έχει πολύ αστείες στιγμές ως Max. Ο Αντώνης Λουδάρος ως φοβισμένος Leo, επίσης. Ο Γιάννης Βούρος, στο ρόλο του gay σκηνοθέτη είναι λιτός και με γκελ στο κοινό, ενώ ο Απόστολος Γκλέτσος ως νέο-ναζί συγγραφέας είναι επίπεδος και αμήχανος. Ανεπίτρεπτο επίσης να είναι ο μόνος που τραγουδάει τα τραγούδια του play-back.

Και τώρα αυτό που όλοι περιμένατε: Ναι, η Βίκυ Καγιά στο ρόλο της Σουηδέζας Ούλα είναι καλή. Για την ακρίβεια, είναι εξαιρετική κι ίσως η πιο συνεπής (με εξαίρεση το χορό) σ’ αυτό που κάνει. Είναι όμορφη, είναι λαμπερή, με σωστή προφορά (σε αντίθεση με το Γκλέτσο που μιλάει τα γερμανοελληνικά του όπως θέλει) και με σωστά τοποθετημένη φωνή. Θα μπορούσε να είναι απλά σέξι, όμως έχει δουλέψει και το πάει παρακάτω, κάνοντας την Ούλα την πιο ολοκληρωμένη παρουσία στο Αλίκη. Και μην ανησυχείτε… δε θα κλέψει τους σπουδαίους ρόλους από καμία μεγάλη ηθοποιό. Απλά περνάει καλά μ’ αυτό που κάνει, το κάνει καλά και (το βασικό) φαίνεται να το γνωρίζει κι η ίδια ότι απέχει ακόμα απ’ το «χρίσμα».

Για το φινάλε αξίζει ειδική μνεία στα πολύ ταλαντούχα νέα παιδιά που στηρίζουν τα μετόπισθεν και κυρίως στους εξαιρετικούς στίχους της Αφροδίτης Μάνου, η οποία ακόμη μια φορά έχει πραγματοποιήσει έναν άθλο. Γιατί απλούστατα οι Producers δεν μεταφράζονται!

Αν αγαπάτε να βλέπετε ζωντανά τα μιούζικαλ, κι όχι βιντεοσκοπημένα ή να διαβάζετε γι’ αυτά, πηγαίνετε στο Αλίκη. Καλώς ή κακώς, είναι ότι πιο κοντά έχουμε στη μαγεία αυτού του είδους. Οι γενικές γραμμές είναι εκεί: Τα φώτα, τα σκηνικά, τα κοστούμια, οι μελωδίες, οι ατάκες, ο χορός και τα τραγούδια. Κι όμως ενώ έχεις το θέαμα δεν έχεις το show…το καλοκουρδισμένο αποτέλεσμα δηλαδή, το αψεγάδιαστο, αυτό που παραμένει η ουσία του είδους, ακόμα και πίσω από τα φτερά και τα πούπουλα των εντυπώσεων.

Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής
Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας
Κοστούμια: Ντέννη Βαχλιώτη
Χορογραφίες: Δημήτρης Παπάζογλου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Ενορχήστρωση: Αλέξιος Πρίφτης

Παίζουν: Παύλος Χαικάλης, Αντώνης Λουδάρος, Γιάννης Βούρος, Βίκυ Καγιά κ.α.

Θέατρο Αλίκη
Αμερικής 4, Αθήνα
Τηλ: 210 3210021

Διάβασε επίσης...
SpiRitUs στο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών
«Spiritus. Μικρό επίμηκες κομμάτι ξύλο ή χαρτόνι που στη μια του άκρη είναι καλυμμένο με εύφλεκτη ουσία και χρησιμοποιείται για το άναμμα φωτιάς. Σκέψεις πάνω σ’ ένα σπίρτο, σ’ ένα παραμύθι, σε μια πραγματικότητα, ένα κορίτσι καθισμένο κάπου στην πόλη, στο πεζοδρόμιο, στα όρια της φτώχειας με κάθε έννοια. Το Ρομαντικό ...
Συνέχεια...
Ντα
Γιατί βρέχει; Γιατί οι άγγελοι βγαίνουν για κατούρημα. Αυτή τουλάχιστον την εξήγηση δίνει ο σκαμπρόζος κηπουρός Da(Daddy). Το πολυπαιγμένο και βραβευμένο με Tony Award Ντα, είναι ένα σαρκαστικό και εν μέρει αυτοβιογραφικό έργο του Ιρλανδού Χιου Λέοναρντ που εξιστορεί τις σχέσεις ενός ώριμου πλέον θεατρικού συγγραφέα με τον θετό πατέρα ...
Συνέχεια...
Οδύσσεια sneak peek
Αν γράφετε ή γνωρίζετε κάποιον που να γράφει για θέατρο αλλά να μην είναι αυτή η μοναδική ασχολία του θα ξέρετε ήδη πως εκτός από τις εκατοντάδες, κυριολεκτικά, παραστάσεις που καλείται να προλάβει να δει κάθε σεζόν, προσκαλείται και σε αντίστοιχο αριθμό συνεντεύξεων τύπου για αυτές τις παραστάσεις. Γεγονός αυταπόδεικτο ...
Συνέχεια...
Έχετε ξανάρθει; Όχι, είναι η πρώτη φορά
Ας υποθέσουμε πως είδατε την Οδύσσεια, στο Εθνικό, σε σκηνοθεσία Robert Wilson, και δεν σας άρεσε. Δεν θα σας κακίσουμε. Αλλά θα θελήσουμε να σας πούμε πως εκτός από αυτήν την παράσταση που, για διάφορους λόγους, ακούστηκε πολύ και τράβηξε την προσοχή του κοινού, ο αμερικανός σκηνοθέτης (και εικαστικός) έχει ...
Συνέχεια...
Öper Öpis | Zimmermann & de Perrot
Η κεκλιμένη σκηνή χρησιμεύει σαν καθρέφτης ενός παράλογου κόσμου. Ο Μάρτιν Τσίμμερμαν και ο Ντιμίτρι ντε Περρό συστήνονται στο ελληνικό κοινό με μια παράσταση που συνδυάζει με μαεστρία την τέχνη του τσίρκου, το χορό, τη μουσική και τα εικαστικά.   Υιοθετούν νόρμες του βωβού κινηματογράφου για να αποσταθεροποιήσουν παρτενέρ, έννοιες και ματιές. ...
Συνέχεια...
99%
Το 99% είναι το κομμάτι του κόσμου που δε βλέπουμε... το φως, η ευτυχία, τα όνειρα μας κι η πραγμάτωσή τους βρίσκονται εκεί. Το 1% είναι η ζοφερή πραγματικότητα, το αδιέξοδο σκοτάδι, αυτό το μικρό κομμάτι που μας κρατάει δέσμιους και μας στερεί την ολότητα του σύμπαντος. Κι ανάμεσα στα ...
Συνέχεια...
Απλό – τέλος
Είναι γεγονός που επιβεβαιώνεται καθημερινά: ζούμε στις μέρες που ακόμα και η πιο απρόσμενη είδηση, φαντάζει λογική, ένα φυσικό επακόλουθο της γενικότερης κοινωνικής παρακμής. Έχουμε εκπαιδευτεί να τα περιμένουμε όλα και να μη μας εκπλήσσει τίποτα.Σε μια εποχή που η θεατρική αγωγή κρίνεται περιττή από τα (άδεια) κεφάλια του Υπουργείου ...
Συνέχεια...
Ο John Malkovich και η ‘Κολασμένη Κωμωδία’ στο Θέατρο πέρα από τα Όρια
Η Αττική Πολιτιστική Εταιρεία παρουσιάζει στις 25 Μαΐου 2010, ώρα 9.30 μμ και 26 Μαΐου 2010, ώρες 6.30 και 9.30 μ.μ. στο «ΘΕΑΤΡΟΝ», στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» τον John Malkovich στα καλύτερά του και για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο πλαίσιο του θεσμού "Θέατρο Πέρα Από τα Όρια"Michael Sturminger ...
Συνέχεια...
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Tον Γιάννη Σαρακατσάνη εκτός από τα καζάνια της κολάσεως, τον είδαμε και στο θέατρο του Νέου Κόσμου ως Θοδωρή (ετών 33) και μας ξάφνιασε. Η μεταμόρφωση του σεμνού αγοριού -Θοδωρής- σε κολασμένο κάτοικο του πυρ του εξώτερου και η παρωδία (με περισσή ζέση) κάθε οσίου και ιερού είναι ομολογουμένως εντυπωσιακή. ...
Συνέχεια...
Έφυγε’ η Αλέκα Παΐζη
Η μελωδική φωνή της ντελικάτης, μικροκαμωμένης κυρίας του θεάτρου έπαψε σήμερα να ηχεί. Πλήρης ημερών απεβίωσε στα 90 της χρόνια η Αλέκα Παΐζη σήμερα Τετάρτη 4 Φλεβάρη το πρωί. Στη μεγάλη και περιπετειώδη της ζωή τίμησε το θέατρο και την αριστερή ιδεολογία της με πάθος. Η τελευταία της παράσταση ήταν ...
Συνέχεια...
Το Στοίχημα της Ομάδας Πλάνη στη Θεσσαλονίκη
Στο πλαίσιο του Μικρού Φεστιβάλ της ομάδας καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα παρουσιάζει και πάλι η Ομάδα Πλάνη την παράσταση Το Στοίχημα στις 11 & 12 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη. Το έργο Ένας πλούσιος τραπεζίτης και ένας φιλόδοξος νεαρός δικηγόρος συναντιούνται σε μια κοσμική εκδήλωση όπου η μοίρα θα τους δέσει σ' ένα ...
Συνέχεια...
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός Ελεάνας Τσίχλη
Στη γλώσσα μιας αφρικάνικης φυλής, «UBUNTU» θα πει «υπάρχω γιατί υπάρχουμε». Αυτό είναι το μότο της νεοσύστατης θεατρικής ομάδας UBUNTU της οποίας ιδρυτικό μέλος είναι η σκηνοθέτης Ελεάνα Τσίχλη. Το όνομα  της Ελεάνας αρχίσαμε να το ακούμε δειλά δειλά, όταν το 2010 μια παιδική παράσταση, η «Στη Φάρμα των Ζώων», συζητήθηκε ...
Συνέχεια...
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
"Δεν υπάρχουν σκοτεινές ρωγμές εδώ πέρα. Μην ψάχνεις να φωτίσεις κρυμμένες πτυχές. Ξέρω πολύ καλά τι είμαι και το κατανοώ: είμαι ένα παιδί, ένα πλάσμα φτιαγμένο μόνο από 'θέλω'. Επιλέγω αυτή τη ζωή και μου ανήκει. Και δεν ανήκω σε κανέναν. Ελεύθερη βούληση: είναι το μόνο πράγμα που όλοι έχουμε. ...
Συνέχεια...
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Η παράσταση μεταφέρει τις "Τρεις αδελφές" του Τσέχωφ (1901), στην πρώην Σοβιετική Ένωση και πιο συγκεκριμένα στην εποχή της περεστρόικα (1985-1991).Οι τρεις αδελφές δε θα πάνε ποτέ στη Μόσχα, όπως ο Γκορμπατσώφ δε θα ολοκληρώσει ποτέ το όραμα της «περεστρόικα» (αναδόμηση-ανασυγκρότηση). Η αναπόφευκτη στιγμή του συμβιβασμού των προσώπων του έργου ...
Συνέχεια...
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
Μετά τις τρεις επιτυχημένες παραστάσεις της Όλιας Λαζαρίδου στο 1ο Low Budget Festival το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται στον εναλλακτικό χώρο ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ, ο οποίος διαμορφώθηκε ειδικά για να φιλοξενήσει αυτό το άφοβα ρομαντικό mini live σε σκηνοθεσία Ευριπίδη Λασκαρίδη και κείμενο της ίδιας της πρωταγωνίστριας. Στο Κολωνάκι, την παλιά γειτονιά της Όλιας ...
Συνέχεια...
60.000 Θεσσαλονικείς κάτι θα ξέρουν για την Λωξάνδρα
60.000 εισιτήρια έκοψε στην Θεσσαλονίκη η παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος σε σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη,  θεατρική διασκευή Άκη Δήμου και με πρωταγωνίστρια τη Φωτεινή Μπαξεβάνη. Και τώρα ήρθε η ώρα των Αθηναίων να διαπιστώσουν με την σειρά τους αν πραγματικά η μεταφορά της θρυλικής "Λωξάνδρας" της Μαρίας Ιορδανίδου αξίζει την τεράστια ...
Συνέχεια...
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Κωδικοποιώντας τις προσωπικές δραματικές εμπειρίες του ο Στρίντμπεργκ καταπιάνεται με θέματα όπως ο θάνατος, ο έρωτας, η σεξουαλικότητα και, φυσικά, η ζοφερότητα των οικογενειακών σχέσεων. Το αυτοβιογραφικό έργο του August Strindberg είναι μια έκφραση του Σκανδιναβού συγγραφέα την περίοδο που βρέθηκε στα πρόθυρα της τρέλας, λίγο μετά το τρίτο οδυνηρό του ...
Συνέχεια...
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
Στα δεκαεννιά του ο Ρεμπώ κλείνει τους λογαριασμούς του με τη ποίηση.Μια μηχανή φτιαγμένη να τρέχει με εκατό, ο Ρεμπώ την τρέχει με χίλια και την καίει στα είκοσι του χρόνια.Σήμερα που όλα παγκοσμοιοποιούνται και οι αποχρώσεις σβήνουν στην μεταμοντέρνα ύφεση και αφωνία, το «Μια εποχή στην κόλαση» ίσως είναι ...
Συνέχεια...
Aυτό το παιδί
Η πρωτότυπη θεατρική-εικαστική παράσταση «Αυτό το παιδί» του Joel Pommerat μετά από μια σειρά επιτυχημένων παραστάσεων το καλοκαίρι που πέρασε στο κτήριο 56 του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, επέστρεψε στο Badminton. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο θεατρικό-εικαστικό δρώμενο, όπου καταγράφει δέκα μικρές ιστορίες γονεϊκών σχέσεων, που περιγράφουν την ψυχολογία και τους ρόλους ...
Συνέχεια...
Το Ντοκιμαντέρ @ Altera Pars
Όλα όσα θέλατε να μάθετε για τον Άμλετ αλλά φοβόσασταν να ρωτήσετε (γιατί ψιλιαζόσασταν πως θα αφήνατε και σεις το κουφάρι σας στην Ελσινόρη από τα γέλια). Που, γεγονός! Η ομάδα των Ex Animo (Νοσφεράτου Διδόντικους) ξεσκεπάζει το Σαιξπηρικό δράμα ως την καλύτερη ίσως κωμωδία του Γουίλ σε μια παρωδία με δομή και ...
Συνέχεια...
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Βασιλάκου
Για δεύτερη χρονιά, από 13 Οκτωβρίου επαναλαμβάνεται η περσινή επιτυχία με την Νένα Μεντή στο ομώνυμο ρόλο.Το βιβλίο της Ρέας Μανέλη « Η γιαγιά μου η Ευτυχία», με τη δύναμη και την αμεσότητα της προσωπικής μαρτυρίας προσέφερε το υλικό της θεατρικής αφήγησης. Μιας αφήγησης αποσπασματικής και ακροβατικής, ανάλογης της προσωπικότητας ...
Συνέχεια...
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε 10 διπλές προσκλήσεις!
Η καινούργια παραγωγή της Μιμής Ντενίση στηρίζεται σε ένα έργο του Νοέλ Κάουαρντ, το "Still LIfe". Μέρος μιας θεματικής ενότητας με έργα που παίζονταν διαδοχικά σε τρεις βραδιές με γενικό τίτλο "Απόψε στις 8.30". Το συγκεκριμένο ξεχώρισε και παίχτηκε αυτόνομα δεκάδες φορές σε ολόκληρο τον κόσμο, έγινε κινηματογραφική ταινία με ...
Συνέχεια...
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
Ζωή που έχει περάσει μέσα σε ένα νεκρό αποστειρωμένο κήπο από πέτρα, παγωμένες εικόνες, καμία κίνηση ψυχής: ένας πέτρινος κόσμος. Η Μέδουσα κατά το μύθο ήταν μια όμορφη κόρη που αποπλανήθηκε και βιάστηκε από τον Ποσειδώνα σε ένα ναό της θεάς Αθηνάς. Εξοργισμένη η θεά από αυτήν την πράξη, μεταμόρφωσε ...
Συνέχεια...
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
  Με αφορμή τα δέκα χρόνια από την πρώτη έκδοση του βιβλίου στα ελληνικά (τέλος 2001), καθώς και την επέτειο των 150 χρόνων από τη γέννηση της Λου Σαλομέ, της γυναίκας που παίζει ρόλο-κλειδί στο έργο, το σπουδαίο βιβλίο του Γιάλομ μεταφέρεται στη σκηνή σε θεατρική διασκευή της θεατρολόγου και μεταφράστριας ...
Συνέχεια...
Caveman στο Coronet
Την μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway αναλαμβάνει να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη με τον Γεράσιμο Γεννατά στον κεντρικό -και ένα και μοναδικό- ρόλο.Το έργο του Rob Becker έχει διασκευαστεί και προσαρμοστεί στην ελληνική πραγματικότητα και πρωταγωνιστής της εκδοχής που παρουσιάζεται στο θέατρο Coronet είναι ο ...
Συνέχεια...
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze Cooperativa
Μια σύνθετη solo performance όπου η οικοδέσποινα Αλίκη, ηρωίδα και αφηγήτρια της ιστορίας της, «ξεναγεί» τον θεατή στο κόσμο του έργου του Lewis Carroll συνδυάζοντας διαφορετικά μέσα (κείμενο, κίνηση, βίντεο, ήχοι, φωνές, αντικείμενα, κατασκευές).Σ' αυτό το θέαμα το κείμενο λέγεται ή ακούγεται την ίδια στιγμή που εικόνες δημιουργούνται από την ...
Συνέχεια...
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Καλοκαίρι χωρίς Επίδαυρο δε νοείται. Είτε ως μια καλή ευκαιρία για μικρές αποδράσεις (με μια αφορμή κουλτούρας), είτε με μια συνειδητή μεταφυσική θεατρική εμπειρία ως αυτοσκοπό, εδω και χρόνια τα Παρασκευοσάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου μας είναι κλεισμένα.Φορτώνουμε θεατρόφιλους της παρέας στα αυτοκίνητα, αγγαρεύουμε άσχετους (με επιχείρημα σχεδόν πάντα ...
Συνέχεια...
Θέατρο πέρα από τα όρια | Μάιος – Ιούνιος
Πέρα από τα όρια της φαντασίας μας θα έλεγε κανείς μερικά χρόνια -όχι και τόσο πολλά, 1-2 μόλις) αν έβλεπε όλα αυτά τα ονόματα μαζεμένα στην φτωχή μας πόλη. Το Ελληνικό Φεστιβάλ, όμως, μας έχει κακομάθει από πέρυσι και το Θέατρο Πέρα από τα Όρια έχει κλείσει ήδη δύο χρόνια ...
Συνέχεια...
Η νύχτα των δολοφόνων
Ο Λάλο, η Κούκα και η Μπέμπα είναι τρία νέα παιδιά που αντιδρούν στην ιδέα των παντοδύναμων γονιών τους και φαντασιώνονται ότι τους βγάζουν απ' τη μέση. Εν τω μεταξεί, για να ξεπεράσουν τις ενστάσεις τους και ίσως να αντλήσουν κουράγιο για την άρρητη πράξη που αέναα σχεδιάζουν χωρίς να ...
Συνέχεια...
Βραβεία Tony 2012
Το Αμερικάνικο θέατρο γιόρτασε την Κυριακή 10 Ιουνίου απονέμοντας τα βραβεία Tony στην 66η τελετή τους.  Θυμάστε το Once, το κινηματογραφικό μιούζικαλ του 2006 που απέσπασε ένα σωρό βραβεία, ανάμεσα στα οποία και το Όσκαρ Μουσικής και έκανε διάσημους ανά τον κόσμο τους πρωταγωνιστές και ερμηνευτές των τραγουδιών του τον Glen Hansard (της Ιρλανδέζικης ...
Συνέχεια...
SpiRitUs στο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών
Ντα
Οδύσσεια sneak peek
Έχετε ξανάρθει; Όχι, είναι η πρώτη φορά
Öper Öpis | Zimmermann & de Perrot
99%
Απλό – τέλος
Ο John Malkovich και η ‘Κολασμένη Κωμωδία’ στο
Εκεί, Εκεί στην Κόλαση
Έφυγε’ η Αλέκα Παΐζη
Το Στοίχημα της Ομάδας Πλάνη στη Θεσσαλονίκη
Η χαμένη τιμή της Καταρίνα Μπλουμ δια χειρός
Ο Δον Ζουαν Στο Σόχο
‘Τρεις Αδερφές’ στην Περεστρόικα
Το «Κορίτσι Μπαταρία» επαναφορτίζεται
60.000 Θεσσαλονικείς κάτι θα ξέρουν για την Λωξάνδρα
Το μετέωρο βήμα του «Πελεκάνου» @ Bios
Μια εποχή στην Κόλαση στο Θέατρο του Νέου
Aυτό το παιδί
Το Ντοκιμαντέρ @ Altera Pars
Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου για δεύτερη χρονιά στο Θέατρο Βασιλάκου
‘Το Σ’ Αγαπώ Δεν Είναι Ντεμοντέ’ – Κερδίστε
Μέδουσα: Η γυναίκα στον καθρέπτη
Οταν έκλαψε ο Νίτσε
Caveman στο Coronet
Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων στο Booze
Η Κάθοδος των Μυρίων (στον αργολικό κάμπο)
Θέατρο πέρα από τα όρια | Μάιος –
Η νύχτα των δολοφόνων
Βραβεία Tony 2012