Ένα φιλόδοξο πείραμα λαμβάνει χώρα φέτος στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού. Δέκα σκηνοθέτες από διαφορετικές γενιές καλούνται να στήσουν μια παράσταση με θέμα συγκεκριμένο: μια εκ των Δέκα Εντολών ο καθένας. Όπως και με έμψυχο υλικό συγκεκριμένο: δέκα ηθοποιοί που επιλέχθηκαν από κοινού από τους σκηνοθέτες είναι η ομάδα μέσω της οποίας οπτικοποιείται κάθε εντολή.

Τα κείμενα πλάθονται στις πρόβες, μέσα από έρευνα σχετική με το τι αντιπροσωπεύει κάθε εντολή και τις μορφές που μπορεί να πάρει η παρακοή της. Σε ορισμένες περιπτώσεις όχι μόνο ο σκηνοθέτης, αλλά και οι υπόλοιποι συντελούν στην τελική τους μορφή. Ο τελευταίος όρος είναι τούτος: οι παραστάσεις προετοιμάζονται μέσα στο αυστηρά καθορισμένο χρονικό διάστημα των έξι εβδομάδων. Είναι θεμιτοί και ευπρόσδεκτοι οι περιορισμοί στην τέχνη, γιατί πολύ συχνά λειτουργούν θετικά στο να παρακινήσουν τη δημιουργικότητα να βρει εναλλακτικές διεξόδους. Αυτό όμως ακριβώς το πείραμα, συζητιέται αν πέτυχε ή όχι.

Αυτή την περίοδο βλέπουμε δύο εντολές, σχετικά άνισες μεταξύ τους.

 

Εγώ ειμί ο Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εξ οίκου δουλείας, ουκ έσονταί σοι Θεοί έτεροι πλην εμού.

Η παράβαση της μίας αποτελεί και σύμφωνα με τον ανθρώπινο νόμο ποινικό αδίκημα και τιμωρείται, ενώ η προσπάθεια επιβολής της δεύτερης, φέρνει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Γιατί ο ανθρώπινος νόμος ουδεμία σχέση έχει με τον θεϊκό, και ο φόνος μεν είναι αξιόποινος, το ίδιο όμως και η παρεμπόδιση της αρχής της ανεξιθρησκείας.

Η πρώτη εντολή της Δ’ περιόδου — όπου ο Θεός πομπώδικα καυχάται ότι αυτός είναι ο Κύριος και Θεός μας, που μας ελευθέρωσε από τη δουλεία, και δεν υπάρχουν άλλοι θεοί εκτός απ’ αυτόν — υποτονικά και με ιδιαίτερα στεγνό και αφηγηματικό τρόπο παρουσιάζεται από τον Αρδίττη με πρωθιέρεια (sic) της τελετής τη Ναταλία Στυλιανού. Που είναι περίκαλλη και με περισσό κέφι διηγείται τις ιστορίες της, σίγουρα όμως το ¶λεφ που είναι το πρώτο γράμμα-ήχος του εβραϊκού αλφαβήτου δεν ήταν ποτέ το ιδιαίτερο μέλημά μας, και κυρίως νωθρότητα προκαλεί η άσκοπη πληροφόρηση σχετικά με το status του. Συν τοις άλλοις, υπάρχουν τόσες θρησκείες που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν σε αυτό τον προβληματισμό, πέραν του μωαμεθανισμού, και οι φωνητικές ασκήσεις επί σκηνής φάνηκαν κάπως άστοχες: υπάρχει άραγε χρησιμότητα να ακούμε, ας πούμε, τους μαθητές ενός Ωδείου ενώ κάνουν πρόβα; Δε θα προτιμούσαμε να είμαστε παρόντες στο αποτέλεσμα των ασκήσεών τους; Ίσως πάλι η εντολή αυτή να μην προσφέρεται για πολλά-πολλά (αλλά είναι δικαιολογία αυτό;).

Σκηνοθεσία: Βίκτωρ Αρδίττης
Μουσική: Κώστας Βόμβολος
Σκηνικά-Κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Ράνια Υφαντίδου
Επιμέλεια κίνησης: Αμαλία Μπένετ
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
Παίζoυν: Λευτέρης Ζαμπετάκης, Ηλίας Κουνέλας, Πάρις Λύκος, Μαρία Παρασύρη, Ναταλία Στυλιανού

Ου φονεύσεις.

Εδώ υπάρχουν μεγαλύτερα περιθώρια δημιουργίας εκ των πραγμάτων. Ο φόνος μπορεί να λάβει τόσες μορφές, όσα ήταν και τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας. Η Μαλένη αποφάσισε να ασχοληθεί με την μητροκτονία, την παιδοκτονία, την αυτοκτονία και μια ακόμη, ιδιαίτερα επίκαιρη περίπτωση: τον φόνο ενός κλινικά νεκρού ατόμου μέσα στο θεραπευτικό ίδρυμα με σκοπό την εμπορία των ζωτικών του οργάνων. Το τελευταίο ήταν εύστοχο, προσωπικά όμως περισσότερο θα με ενδιέφερε να εξερευνήσει κανείς την καθ’ όλα νόμιμη θανατική ποινή (εκεί είναι το ζουμί, όπου ο θεϊκός και ο ανθρώπινος νόμος συγκρούονται κατάφωρα).

Το μέρος αυτό έβγαζε έγκυρο συναίσθημα, αφού μας ταξίδευε στα παραμύθια, πριν βουτήξει βέβαια στα κλισέ της ανέχειας — ήμουν μικρή, θύμα αιμομιξίας, έμεινα έγκυος και δεν το θελα το μούλικο, βγήκα στο κλαρί για να το αναθρέψω και ούτω καθεξής. Οι καλές ερμηνείες και κάποια σκηνικά ευρήματα βοήθησαν ευχάριστα προς το χτίσιμο στιγμιαίας θεατρικής ψευδαίσθησης.

Πάντως, τέτοιοι ερευνητικοί πειραματισμοί μόνο καλό μπορεί να κάνουν στη θεατρική τέχνη. Όλοι, άλλωστε, ανυπόμονα περιμένουμε το θέατρο να στραφεί προς νέες ανεξερεύνητες ατραπούς και να μας ξαφνιάσει.

Κείμενο-Σκηνοθεσία: Λέα Μαλένη
Σκηνικά–Κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Ράνια Υφαντίδου
Μουσική: Γιώργος Ροδοσθένους
Βίντεο: Νικολέτα Καλαθά
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης


Εθνικό Θέατρο- Πειραματική «Από Μηχανής Θέατρο» – Μικρή Σκηνή,
Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ: 210 5231131


Θέατρο για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com/

 

Διάβασε επίσης...
‘Έφυγε’ ο Στέφανος Λαζαρίδης, σκηνογράφος και πρώην διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής
Ο Στέφανος Λαζαρίδης, μία από τις διακεκριμένες προσωπικότητες της Σκηνογραφίας και του Λυρικής σκηνής έφυγε από τη ζωή μετά από μάχη με τον καρκίνο του οισοφάγου, το Σάββατο στο Λονδίνο, όπου και κατοικούσε. Ήταν 69 ετών.Ο Λαζαρίδης γεννήθηκε στην Αιθιοπία από Έλληνες γονείς όπου και μεγάλωσε ενώ στη συνέχεια σπούδασε ...
Συνέχεια...
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
Για πρώτη φορά θα συμμετάσχει φέτος η Ελλάδα στη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου. Στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα το τελευταίο δεκαήμερο του Απριλίου ένας θεσμός που ξεκίνησε ως πιλοτικό πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το 1986 και έφτασε σήμερα να θεωρείται το «Νόμπελ» της ευρωπαϊκής θεατρικής τέχνης.Διοργανώνεται ετησίως από την αστική, ...
Συνέχεια...
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Οι Πουριτανοί-σοβαρό μελόδραμα σε τρία μέρη- είναι η τελευταία όπερα του Βιντσέντσο Μπελλίνι. Το ποιητικό κείμενο του Κάρλο Πέπολι βασίζεται στο θεατρικό "Στρογγυλοκέφαλοι και ιππότες" (1833) των Ζακ-Αρσέν-Πολυκάρπ-Φρανσουά Ανσελό και Ζοζέφ Ξαβιέ Μπονιφάς, του επονομαζόμενου Σαιντίν. Η όπερα διαδραματίζεται στο Πλίμουθ τον 17ο αιώνα κατά τη διάρκεια του Αγγλικού Εμφυλίου. ...
Συνέχεια...
Καθόλου Καλά
Η Ursula Rani Sarma έγραψε το Καθόλου Καλά-...touched... πριν καλά-καλά αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο. Το έργο της έτυχε αναγνώρισης από το κοινό και τους κριτικούς στο Edinburgh Festival και η συγγραφική καριέρα της νεαρής ιρλανδέζας -με ινδική καταγωγή- είχε αρχίσει. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγραψε και ανέβασε δουλειές της ...
Συνέχεια...
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Από τις 29 Μαΐου έως τις 8 ΙουνίουΑν μένετε στην Αθήνα όλο και κάπου θα έχει πάρει το μάτι σας το μικροσκοπικό στενάκι της Αβραμιώτου που κάθε βράδυ σφύζει από ζωή, μετακομίζει τον αυγουστιάτικο νησιώτικο πανικό στο κέντρο της πόλης και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον πολλών και διαφορετικών θαμώνων αλλά και ...
Συνέχεια...
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
Μια ρομαντική κομεντί επί σκηνής με πρωταγωνιστές μια αστή ώριμη μοναχική γυναίκα, ένα νεαρό δάσκαλο χορού, τη μουσική και τα μαθήματα χορού και ζωής που λαμβάνουν και παίρνουν και οι δυο τους. Μια απρόβλεπτη σχέση δημιουργείται ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες και τα χορευτικά βήματα ακολουθούν οι διαρκείς ανατροπές, ...
Συνέχεια...
Δουλάρες | Σπείρα Σπείρα
Κάτι το ποτό και το τσιγάρο, κάτι οι μελό μελωδίες - και ιστορίες- του Σταμάτη Κραουνάκη, οι μελίρρυτες φωνές της ομάδας Σπείρα Σπείρα, κάτι οι οικείοι ήχοι και τα θέματα που απασχολούν τις κάποτε κυνικές και κάποτε μελαγχολικές υπηρέτριες, κάτι και οι προκλητικοί -σχεδόν καλιαρντοί- διάλογοι να που η φετινή ...
Συνέχεια...
Τρίχα στη σούπα
Από την ομάδα Περίπολος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου Έναρξη σήμερα Δευτέρα 23 Απριλίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00Ένας Μουσουλμάνος γεννημένος και μεγαλωμένος στην Ελληνική συνοικία μιας μεγάλης αφρικανικής πόλης με ταπεινή καταγωγή αλλά σημαντικό παρελθόν. Ο πατέρας του είναι χτίστης, αλλά ο παππούς του ήταν ο αρχιτέκτονας ...
Συνέχεια...
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ
Μυστήριο έργο. Παρόλο που γράφτηκε το 1962 είναι ακόμα και σήμερα τόσο επίκαιρο που εκτοξεύει την αδρεναλίνη των θεατών στα ύψη όποτε κι αν ανεβαίνει (κι ανεβαίνει συχνά). Γιατί όμως μας αφορά τόσο; Γιατί απλούστατα είναι ένα από τα πιο ακριβή έργα σχέσεων. Tα βασικά συστατικά του είναι ο αλληλοσπαραγμός ...
Συνέχεια...
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι στην Αθήνα
Stars of BOLSHOI THEATRE of Russia Gala & The BOLSHOI BALLET ACADEMY 1 & 2 Φεβρουαρίου 2009 Τα αστέρια του σήμερα συναντούν τα "αστέρια" του αύριο και εμείς έχουμε τη σπάνια ευκαιρία να θαυμάσουμε το παρόν και το μέλλον του ιστορικού Θεάτρου Μπολσόι της Μόσχας. Η συνύπαρξη σολίστ του Μπολσόι ...
Συνέχεια...
…Στη σοφίτα από την ομάδα ∞ στο SOUL
11 Μαρτίου έως 15 ΑπριλίουΒασισμένο στο μυθιστόρημα του σέρβου Ντανίλο Κις «ΣΟΦΙΤΑ» που αποτελεί ένα σχήμα ερωτικού μυθιστορήματος μέσα στο οποίο καθρεφτίζονται η αυθεντικότητα, η αλήθεια και το ρεπορτάζ.Με αναφορές στον αρχαίο Ελληνικό μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης, προβάλλει ένα ιδεαλιστικό κόσμο ο οποίος μερικές φορές έρχεται σε σύγκρουση ...
Συνέχεια...
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
Ποιός θα έδινε σημασία σ' έναν άστεγο; Ένας άστεγος μάλλον. Οι «κανονικοί», οι νορμάλ δηλαδή, έχουμε ήδη πολλά στο κεφάλι μας.. (Πού να ασχοληθείς;) Αν ωστόσο μπορούσαμε, έστω για λίγο, να θέσουμε σε λειτουργία τον ευρυγώνιο, ίσως ανακαλύπταμε πράγματα πολύτιμα για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη ζωή και ...
Συνέχεια...
UNA (Unknown Negative Activity) στο Θέατρο Κιβωτός από 22 έως 25 Απριλίου – Κερδίστε προσκλήσεις
Ο άνθρωπος είναι δεμένος με τα πρέπει.Ο άνθρωπος υπομένει. Ή παλεύει να ξεφύγει. Ο άνθρωπος προσπαθεί να αντισταθεί. Ο άνθρωπος είναι το μόνο πλάσμα που τρομάζει με τον εαυτό του. Ο άνθρωπος ξεντύνεται τον εαυτό του.Ο εαυτός είναι ρούχο που καίει τη σάρκα.Στο πηχτό σκοτάδι του δάσους θα σου πω ...
Συνέχεια...
Όνειρο Καλοκαιρινής Νύκτας  από το Ανοιχτό Θέατρο
Ή πως καταφέρνει ένα θεατρικό έργο να γίνει προσφιλής έκφραση εξαιτίας της τόσο μεγάλης ομοιότητας με την καθημαρινότητά μας.Την πολυπαιγμένη και ιδιαίτερα αγαπημένη (ερωτική) κωμωδία του Σαίξπηρ ανεβάζει φέτος ο Γιώργος Μιχαηλίδης στο Ανοιχτό θέατρο. Το έργο είναι γνωστό και τα λόγια περιττά. Οπότε παραθέτουμε μερικά (λόγια) του σκηνοθέτη.Το « ...
Συνέχεια...
Πάγωσε η λίμνη
... Και τα χαμόγελα στα στόματα όσων για πολλοστή φορά προσπάθησαν να μη μείνουν με το παράπονο πως την έχασαν (όπως μας απειλούσε ο Αλέξης Κωστάλας και το μότο της αφίσας).Εκτός από τις διπλές ακυρώσεις της Κυριακής και το προγραμματισμένο ρεπό (να ξεκουραστούν και τα πτηνά μετά από τόσο κόπο) ...
Συνέχεια...
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
Οι δύο «πέτρες του σκανδάλου» στο έργο της Esther Villar «Ζήλια Σε Τρία Φαξ» μίλησαν μαζί μας για την παράσταση, για τις σχέσεις, για τον έρωτα, για τη ζήλια, για τη ζωή και τις σκέψεις τους. Στο έργο η Εsther Vilar επιλέγει fax αντί για οποιοδήποτε άλλο πιο σύγχρονο- και ...
Συνέχεια...
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre Tavernier
Σ' ένα μικρό χωριό -πιο κοντά στο δικό μας απ' όσο φανταζόμαστε- με κατοίκους που ακούν ο ένας τον άλλο πολύ λιγότερο απ' όσο πιστεύουν, ξεσπά μια επιδημία συνοδευόμενη από ήχους ακατανόητους και έντονη βοή.Αυτό που θα αφήσει πίσω της είναι ένα μάτσο ανθρώπους ζαλισμένους, μα ένα σκοπό: να χαράξουν ...
Συνέχεια...
‘Το κορμί’ στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Το έργο του Luis Alfaro παρουσιάζεται από τις 15 Νοεμβρίου στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης.Λίγα λόγια για το έργοΜια μάνα πρώην πόρνη... ένας γιος που έχει επίσης περάσει απ' το πεζοδρόμιο, γνωρίζονται λίγο πριν τη μετάβαση...Δύο άνθρωποι, άγνωστοι μέχρι τώρα μεταξύ τους έχουν μια τελευταία ευκαιρία να γνωριστούν, να αγγίξουν ο ...
Συνέχεια...
Ραλλού, στα βήματά σου… 20 χρόνια από το θάνατο της σπουδαίας δημιουργού
Η Ραλλού Μάνου, μαζί με πλείστους ανθρώπους των γραμμάτων και των τεχνών, του πνεύματος και της τέχνης ίδρυσαν το Ελληνικό Χορόδραμα.Ο Μάνος Χατζιδάκης, ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Ιάννης Ξενάκης, ο Θόδωρος Αντωνίου, ο Γιώργος Κουρουπός, ο Νίκος Κυπουργός και πολλοί ακόμα έχουν συνθέσει μουσική για τις παραστάσεις του. Ο Γιάννης ...
Συνέχεια...
Can We Talk About This? | DV8
Ένα θεατροποιημένο ντοκιμαντέρ που μιλάει δίχως περιστροφές και ρίχνει μια γερή γροθιά στο στομάχι μας από την ομάδα DV8 Physical Theatre και τον πολυβραβευμένο  Lloyd Newson. Μια περιγραφή της παράστασης Can We Talk About This? θα ήταν κάπως έτσι: συνεντεύξεις και αρχειακό υλικό γίνονται λέξεις και κινήσεις στα στόματα και στα σώματα ...
Συνέχεια...
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Ο  σπαρακτικός μονόλογος «Τζόρνταν» των Ανν Ρέινολντς και Μόιρα Μποφίνι, που μετέφρασε ο Μάριος Πλωρίτης και διασκεύασε ο Νίκος Μαστοράκης, με την Μαρίνα Ασλάνογλου να υποδύεται την τραγική Σίρλεϋ Τζόουνς, μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε πέρυσι, φέτος παρουσιάζεται ξανά, για λίγες παραστάσεις, από τις 6 Φεβρουαρίου. Είναι η τέταρτη φορά που ...
Συνέχεια...
Αντί Διδακτορικού | one-man stand-up comedy show του Δ. Δημόπουλου στο NIXON – Κερδίστε προσκλήσεις!
Τι κάνεις όταν οι παιδικοί φίλοι, οι συμμαθητές και οι συμφοιτητές σου επιστρέφουν ένας-ένας από τα εξωτερικά με τα μεταπτυχιακά τους; Τους υπενθυμίζεις (με μια παράσταση) πως θα μένουν με τους γονείς τους και πως θα πληρώνονται ένα μίζερο μισθό, τι άλλο;; Και όλα αυτά, για να μη σε ρωτάνε ...
Συνέχεια...
Η Ζωή στο Θέατρο
Εκεί που είσαι ήμουνα, εδώ που είμαι θα'ρθεις. Ο Ρόμπερτ, βετεράνος καταξιωμένος θεατρίνος, ρομαντικός, λίγο (πολύ!) grande dame του σανιδιού, ιδιόρρυθμος και μαγευτικός, έχοντας ανάγει το passive agressive σε τέχνη, κουβαλάει την σοφία, τις μανιέρες και την εμπειρία μιας ολόκληρης ζωής στο θέατρο. Ο Τζο, ανερχόμενο νέο αστέρι, ακομπλεξάριστος, αθώος και απονήρευτος (και ...
Συνέχεια...
Art Eco| IntraVenus στο Booze
Η οικολογική συνείδηση δεν είναι μόδα, είναι (ή θα έπρεπε να είναι) τρόπος ζωής. Η αλόγιστη εκμετάλλευση των πηγών ενέργειας του πλανήτη και η επερχόμενη καταστροφή του σπιτιού μας -της Γης - κινητοποίηση την ομάδα χορού IntraVenus που παρουσιάζει τον προβληματισμό της μέσα από μια Χοροθεατρική παράσταση με τίτλο Art ...
Συνέχεια...
Bug
Έχετε δει ποτέ θρίλερ επί σκηνής ή έχετε συνηθίσει να τα νοικιάζετε από το παρακμιακό βιντεοκλάμπ της γειτονιάς σας; Ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε αυτό το ευγενές είδος και στο θέατρο, μια ευγενική προσφορά της ομάδας ΝΑΜΑ και των μεγαλεπήβολων αναζητήσεών της. Το θέμα έχει ως εξής: το θέατρο επί ...
Συνέχεια...
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties
Σε ώρες μετράμε το χρόνο που έμεινε ώσπου να δούμε την παράσταση που περιμέναμε πώς και πώς από τη στιγμή που ανακοινώθηκε, πριν λίγους μήνες. Οι Βρετανοί Forced Entertainment επιστρέφουν για τρίτη φορά στην Ελλάδα και ο θαυμασμός μας δεν είναι καθόλου forced. Για το devised theatre τα ξέρετε, είναι το θέατρο του αυτοσχεδιασμού ...
Συνέχεια...
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας Πατεράκη
Το θεατρικό έργο του Μάνου Λαμπράκη "Puerto Grande" (Μεγάλο Λιμάνι ή Μεγάλο Πέρασμα), αρθρωμένο σε είκοσι τέσσερις σκηνές, είναι μια σύγχρονη μετακειμενική διασκευή πάνω στον Βόυτσεκ του Γκέοργκ Μπύχνερ. Το έργο Σ' ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης, παρακολουθούμε τον βασανισμό και την σταδιακή αποκτήνωση του κρατουμένου Bunker. Γύρω του, ψυχρά και μεθοδικά, ...
Συνέχεια...
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Μια μελοδραματική, γυναικεία διφωνία 2, 3, 9 και 10 Ιουνίου Βασισμένα σε δύο θεατρικές φιγούρες, μία του Jean Cocteau, και μία του August Strindberg δυο φιγούρες γυναικών, που κανονικά, σε μια ορθόδοξη σκηνική παρουσίαση θα μονολογούσαν, εδώ συναντιούνται επί σκηνής ως δύο γυναίκες που συνδιαλέγονται, ανταγωνίζονται, διεκδικούν, και αλληλοσυμπληρώνονται. Ο ...
Συνέχεια...
Όταν Έκλαψε ο Νίτσε @ Θησείον
Από τα ευπώλητα των βιβλιοπωλείων, τις χρωματιστές πετσέτες παραλίας και μια σύντομη βόλτα από το σινεμά τώρα και στη θεατρική σκηνή το βιβλίο φαινόμενο του Irvin Yalom. Το θυμάστε, έτσι δεν είναι; Εκείνο το καλοκαίρι του 2001 που όπου και αν γύριζε το βλέμμα σου κάποιος, κάπου κοντά διάβαζε το best ...
Συνέχεια...
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε
Εκτός από σύντροφος της Natalie Portman και χορογράφος του πολυβραβευμένου Black Swan (στο οποίο έκανε και μια μικρή εμφάνιση) ο 34χρονος Benjamin Millepied είναι, όπως ίσως ξέρετε, και κορυφαίος χορευτής του New York City Ballet εδώ και εννιά χρόνια. Ή, μάλλον, ήταν. Διότι από την ώρα που έγινε πατέρας και ήρθε ...
Συνέχεια...
‘Έφυγε’ ο Στέφανος Λαζαρίδης, σκηνογράφος και πρώην διευθυντής
Eυρωπαϊκό Βραβείο Θεάτρου | Θεσσαλονίκη
‘Οι Πουριτανοί’ του Vincenzo Bellini στο Μέγαρο Μουσικής
Καθόλου Καλά
Σεμινάριο Χορού και Κίνησης στο Kinky Kong
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
Δουλάρες | Σπείρα Σπείρα
Τρίχα στη σούπα
Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ
Το παρόν και το μέλλον του Θεάτρου Μπολσόι
…Στη σοφίτα από την ομάδα ∞ στο SOUL
Ευγενείς Αποδράσεις | Χοροθέατρο Νταλίκα
UNA (Unknown Negative Activity) στο Θέατρο Κιβωτός από
Όνειρο Καλοκαιρινής Νύκτας από το Ανοιχτό Θέατρο
Πάγωσε η λίμνη
Κατερίνα Λέχου & Μαργαρίτα Πανουσοπούλου
‘ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΒΟΗ’ από την OMADANCE του Pierre
‘Το κορμί’ στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης
Ραλλού, στα βήματά σου… 20 χρόνια από το
Can We Talk About This? | DV8
Τζόρνταν στο Θέατρο Τέχνης
Αντί Διδακτορικού | one-man stand-up comedy show του
Η Ζωή στο Θέατρο
Art Eco| IntraVenus στο Booze
Bug
Meet me at the (Tomorrow’s) Parties
Το ‘Puerto Grande΄του Μάνου Λαμπράκη σε σκηνοθεσία Ρούλας
Τα κατά συνθήκην ψεύδη
Όταν Έκλαψε ο Νίτσε @ Θησείον
O Benjamin Millepied παραιτήθηκε