Λίγα λόγια για τους DEAD KADINSKY; Πως προέκυψε το όνομα σας;
Η ομάδα δημιουργήθηκε τον Δεκέμβρη του 2006 από τους ¶ρτεμη Φλέσσα, Γιώργο Σπάνια και Μαρία Γεωργιάδου, αποφοίτους του Θεάτρου Τέχνης, με την επιθυμία να κάνουμε μαζί μια καθαρά δική μας δουλειά, στην αρχή μάλιστα σκεφτόμασταν να γυρίσουμε μια ταινία. Το όνομα της ομάδας δεν μπορούμε να πούμε πως προέκυψε, είναι ένα μυστικό που δεν μπορούμε να το αποκαλύψουμε. Φανταστείτε ότι δεν τον γνωρίζουν ούτε οι δύο κοπέλες που παίζουν μαζί μας.

Πώς προέκυψε η πρώτη σας παράσταση, το COWS;
Ενώ σκεφτόμασταν να γράψουμε ένα δικό μας έργο, μας κάλεσε η Μαρία Τρανού να κάνουμε ένα reading για το κείμενο της. Το COWS είναι ένα κείμενο που αγαπήσαμε, του αλλάξαμε τα φώτα, γελάσαμε πάρα πολύ μαζί του κι αυτό με εμάς. Καθώς ήταν η πρώτη μας δουλειά, μας στάθηκε πολύτιμη η διακριτική καθοδήγηση της συγγραφέως και της χρωστάμε ένα τεράστιο ευχαριστώ για αυτό. Είναι ένα έργο που μιλάει για ένα κορίτσι, την Κάντυ, η οποία έχει μεγαλώσει σε ένα πολύ κλειστό και προστατευτικό περιβάλλον με διάφορα πρότυπα από την μητέρα, την αδελφή της και τα περιοδικά για το πώς πρέπει να είναι. Μέσα σε όλο αυτό το χάος των προτύπων, η αδελφή της για να την πειράξει, όπως κάνουν πάντα τα μεγαλύτερα αδέλφια στα μικρότερα, της λέει ότι είναι σαν αγελάδα, ότι δεν την έχει γεννήσει η μαμά αλλά ότι την πήρανε από ένα μέρος που πάνε και παίρνουν διάφορα μωρά κι επειδή θέλανε να μοιάζει με ζωάκι, πήρανε εκείνη που έμοιαζε με αγελαδάκι. Αυτή η ιστορία ξαφνικά της φαίνεται ενδιαφέρουσα και προσπαθεί να υπηρετήσει αυτή την ιδέα όσο πιο πιστά μπορεί. Εκεί γίνεται ένα φανταστικό cut στην βαρετή καθημερινή πραγματικότητα και περνάμε σε μια άλλη κατάσταση, όπου η πρωταγωνίστρια νομίζει ότι έχει πάει σε μια παρέλαση για αγελάδες, προκειμένου να δηλώσει συμμετοχή και να γίνει μια τέλεια αγελάδα κι όχι μια περίπου, όπως της λένε συνεχώς, αλλά κανείς δεν ασχολείται μαζί της, μέχρι που στο τέλος τα καταφέρνει.

Στην ουσία, το έργο μιλάει για ένα κορίτσι που είναι έτοιμο να βγει στον κόσμο και τελικά ακολουθεί δρόμους που ίσως να μην είναι κι επιλογή της. Μας βομβαρδίζουν τόσα πολλά πρότυπα από τηλεόραση μέχρι τις επιθυμίες των γονιών μας που το να φτιάξεις τελικά εσύ την δική σου ταυτότητα για εσένα, είναι σχεδόν αδύνατο, χρειάζεται πολύ θάρρος για να βρεις μόνος σου τον εαυτό σου. Συνήθως αναφέρεσαι στον εαυτό σου χρησιμοποιώντας τα επίθετα που σου κολλάνε οι άλλοι καθώς μεγαλώνεις και τελικά φτιάχνεις ένα παζλ που στην πραγματικότητα δεν είσαι εσύ.

Τι ονειρευόσασταν να γίνετε όταν ήσασταν μικροί και κατά πόσον άλλαξαν οι επιθυμίες σας μεγαλώνοντας;
Μαρία Γεωργιάδου: Εγώ όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω κτηνίατρος και τελικά παίζω σ’ένα έργο με αγελάδες.
¶ρτεμις Φλέσσα: Εγώ όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω εξερευνήτρια άλλα με ρώτησε ο ξάδελφος μου όταν ήμασταν 5 χρόνων «ποιος θα σε πληρώνει»; Αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με την σκληρή πραγματικότητα. Βέβαια όχι ότι τώρα που έγινα ηθοποιός με πληρώνει κάποιος.
Γιώργος Σπάνιας: Eγώ όταν ήμουν μικρός, ήθελα να γίνω μπαμπάς.

cowsΤι σημαίνουν οι επιθυμίες μας, ποιο είναι το νόημα τους και κατά πόσο μας ορίζουν;
Α. Φ. Αυτή την εποχή εμένα με ορίζουν μόνο οι επιθυμίες μου.
Γ. Σ. Η επιθυμία έχει τη σημασία του στόχου, που δίνει ένα νόημα στην καθημερινότητά μου. Οι επιθυμίες σου δίνουν μια ανάσα για να συνεχίσεις, ένα λόγο για να ζεις, ακόμη και αν είναι ο έρωτας η αιτία. Το να είμαστε κάθε ημέρα στο θέατρο, είναι μια επιθυμία που με κάνει να ξυπνάω με άλλη διάθεση κάθε πρωί.
Μ. Γ. Είσαι η επιθυμία σου. Όταν ένα ηθοποιός τελειώσει την σχολή και βγαίνει στον κόσμο, γιατί στις σχολές έχουμε συμπτώματα ιδρυματισμού, κλεισμένος όλη μέρα εκεί μέσα. Όταν βγαίνεις στον κόσμο πρέπει αν ξαναθυμηθείς γιατί αποφάσισες να γίνεις ηθοποιός εξαρχής, γιατί τείνεις να το ξεχάσει με τις δουλειές και ειδικά άμα δουλέψεις σε παραστάσεις που δεν σε πολυεκφράζουν πρέπει να κρατάς πολύ ζωντανό μέσα σου το γιατί ξεκίνησες και που θέλεις να πας για να προσέχεις τα όχι και τα ναι που λες. Πρέπει να μη ξεχνάς τι σε έκανε αρχικά να ασχοληθείς με αυτό και πότε ένιωσες ουσιαστικά χαρούμενος. Αλλιώς καλύτερα να δουλεύεις σε μια τράπεζα και να έχεις τον μισθό σου. Γιατί σκέψου να είσαι ηθοποιός να πεινάς και να μην ξέρεις και γιατί πεινάς. Λεφτά δεν θα βγάλεις, αλλά έχεις την χαρά ότι έκανες κάτι και είσαι περήφανος για αυτό.

Κάθε χρόνο εμφανίζονται καινούργιες θεατρικές ομάδες. Ποια είναι η δική σας άποψη σχετικά με αυτό το φαινόμενο;
Σίγουρα είναι πολύ θετικό να υπάρχουν νέοι άνθρωποι και φρέσκες ιδέες. Για παράδειγμα, αυτό που κάνουμε εμείς είναι έντιμο, άσχετα από το να είναι καλό ή κακό, από μια ομάδα με τις δικές της ιδέες, τις εσωτερικές σχέσεις ανάμεσα στα μέλη της ομάδας, τους ανθρώπους εκτός ομάδας που ήρθαν να μας βοηθήσουν με πολύ μεράκι και όρεξη χωρίς να πληρωθούν, τις στιγμές χαράς και συγκίνησης με μια σφραγίδα προσωπική. Για αυτό και πιστεύουμε πάρα πολύ τις ομάδες και στην ειλικρίνεια τους, σε αντίθεση με το «αποστειρωμένο» θέατρο, όπου ο κάθε ηθοποιός τρέχει σε οντισιόν, μπαίνει σε μια δουλειά και μετά από μερικούς μήνες φεύγει χωρίς να καταθέσει τίποτα το προσωπικό.

COWS της Μαρίας Τρανού
Σκηνοθεσία: DEAD KADINSKY
Σκηνικά – Κοστούμια: Κατερίνα Σωτηρίου
Μουσική επιμέλεια: Δημήτρης Χατζημήτρος
Χορογραφία: Κατερίνα Σπυροπούλου
Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλος
Video: Θανάσης Τ.
Παίζουν: ¶ρτεμις Φλέσσα, Τόνια Ράλλη, Μαρία Γεωργιάδου, Νεφέλη Ανανιάδη, Γιώργος Σπάνιας

Θέατρο του Νέου Κόσμου – Δώμα
Αντισθένους 7 & Θαρύπου
Τηλ. 210 9212900


Θέατρο Για Όλους
http://greek-theatre.blogspot.com

Διάβασε επίσης...
Pina Bausch RIP
Μια μεγάλη απώλεια για τον σύγχρονο χορό είναι ο θάνατος της Pina Bausch. Η κορυφαία Γερμανίδα καινοτόμος χορογράφος και χορεύτρια έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών.Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Wuppertal Tanztheater ήταν διάσημη στα πέρατα του κόσμου. Μερικές από τις σπουδαιότερες χορογραφίες της είχαμε δει και θαυμάσει ...
Συνέχεια...
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων
Οι κλασικές - όχι πια τόσο αστείες, ούτε και τόσο γουστόζικες - παρεξηγήσεις του Σαίξπηρ: ένας πατέρας ξεβράζεται στις όχθες εχθρικής παραλίας και αντιμετωπίζει την ποινή του θανάτου αν δεν καταφέρει να μαζέψει ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Αυτός προσπαθεί να βρει το γιο του, τελικά βρίσκει αυτόν και το δίδυμο ...
Συνέχεια...
Σινεμασκόπ: ένα  ντοκιμαντέρ για το τέλος του κόσμου
Μια μέρα μετά την  πρεμιέρα της παράστασης, την περασμένη  Πέμπτη, ο ενθουσιασμός μου για  την ιδέα των blitz αντικαταστάθηκε  με τον θυμό (ανάμεικτο με απορία) για την μη χρηματοδότησή τους από το Υπουργείο Πολιτισμού. Μιλάω, φυσικά, για τις επιχορηγήσεις που δόθηκαν στο θέατρο για την επόμενη σεζόν και ανακοινώθηκαν την Παρασκευή 4 Ιουνίου. Δεν θα συγκρίνω τους blitz με τις ομάδες, ...
Συνέχεια...
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
«Μια ιστορία που αξίζει να ειπωθεί και να ξαναειπωθεί μέχρι να γίνει θρύλος»:Λόγια από το έργο που θα μπορούσαν να είναι ο υπότιτλος ενός έργου με 4 πρόσωπα, 10 χαρακτήρες και δεκάδες μεταμφιέσεις.Ένας πολυγραφότατος Ιρλανδός θεατρικός συγγραφέας της νέας γενιάς και ένας ταλαντούχος και ιδιαίτερα αγαπητός μας νεαρός σκηνοθέτης συναντιούνται ...
Συνέχεια...
Καθόλου Καλά
Η Ursula Rani Sarma έγραψε το Καθόλου Καλά-...touched... πριν καλά-καλά αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο. Το έργο της έτυχε αναγνώρισης από το κοινό και τους κριτικούς στο Edinburgh Festival και η συγγραφική καριέρα της νεαρής ιρλανδέζας -με ινδική καταγωγή- είχε αρχίσει. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγραψε και ανέβασε δουλειές της ...
Συνέχεια...
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) | Φεστιβάλ Αθηνών
Η εταιρεία θεάτρου Sforaris, που έχει ζήσει τις δικές της παράλογες ιστορίες, συνεχίζει την βασισμένη σε παραλογές και μικρές καθημερινές τραγωδίες παράστασή της, την πρώτη εκδοχή της οποίας παρουσίασε πέρυσι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Πρόκειται, αν δεν έχει χτυπήσει ήδη ένα καμπανάκι στις μνήμες των θεατρόφιλων εξ υμών, για ...
Συνέχεια...
Proun από την ομάδα Αλδίνες
28 & 29 Απριλίου Proun = προς τη νέα Τέχνη Τα "proun" ήταν τα γραφιστικά φύλλα που σχεδίασε ο κονστρουκτιβιστής αρχιτέκτονας Ελ Λισίτσκι. Αποτελούνται από παιγνιώδης διατάξεις γεωμετρικών μορφών σε μια ποικιλία κατασκευών και χρωμάτων Η ομάδα Αλδίνες * που αποτελείται από μαθητές της Ερασιτεχνικής Σχολής του Κέντρου Μελέτης Χορού ...
Συνέχεια...
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο Θέατρο Παλλάς
Ο σημαντικός εκπρόσωπος της φλαμανδικής nouvelle vague βρίσκεται στην Αθήνα στις 10 και 11 Ιουνίου στο Θέατρο Παλλάς για να παρουσιάσει, μαζί με την ομάδα του Troubleyn, την παράσταση «Orgy Of Tolerance», στο πλαίσιο της περιοδείας τους.Ένα κυνικό σχόλιο στην υπερβολική ανεκτικότητα ενός κόσμου που βρίσκεται σε αποσύνθεση- του δικού ...
Συνέχεια...
Λάσπη
Πως θα αντιδρούσατε αν μπαίνοντας σε ένα σπίτι που δικαιωματικά σας ανήκει το βρίσκατε κατειλημμένο από μια πενταμελή οικογένεια, η οποία μάλιστα δεν έχει καμία πρόθεση να σας αναγνωρίσει το δικαίωμα της ιδιοκτησίας, αλλά ούτε και να το κουνήσει από μέσα; Λογικά, θα καλούσατε την αστυνομία... Κι αν η αστυνομία ...
Συνέχεια...
Εβίτα
Το 1976 - και 4 μόλις χρόνια μετά την τεράστια επιτυχία του «Jesus Christ Superstar» -, το ραγδαία ανερχόμενο τότε δίδυμο της αγγλικής show-biz, ο συνθέτης Andrew Lloyd Webber κι ο στιχουργός Tim Rice, στρέφουν το ενδιαφέρον τους σε ακόμη μια αμφιλεγόμενη προσωπικότητα της παγκόσμιας ιστορίας.Μια εκπομπή αφιερωμένη στην πρώτη ...
Συνέχεια...
Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό
Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Γεώργιου Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Και εκεί στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης και της απιστίας προς τις όποιες αξίες, τα δύο ιερά τέρατα της πεζογραφίας μας, με φόντο δύο ιστορίες τους, οδηγούνται σε μία ...
Συνέχεια...
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Εικόνες, συναισθήματα, εντυπώσεις από την Αμερική της φαντασίας μας, με τις υπογραφές καταξιωμένων Ελλήνων χορογράφων. Μονόπρακτα που λειτουργούν συμπληρωματικά ή ως αντίστιξη το ένα προς το άλλο, αποτελώντας ψηφίδες του πολυδιάστατου προσώπου της υπερδύναμης. Ερωτήματα και απαντήσεις για το τι είναι το αμερικάνικο όνειρο, πώς αντιλαμβάνεται κανείς την ιδέα της ...
Συνέχεια...
Η Όπερα της Πεντάρας
Αυτό που κάνει την Όπερα της Πεντάρας, από το 1928 που γράφτηκε, ένα από τα σπάνια κοσμήματα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, δεν είναι μόνο το καυστικό πνεύμα του Bertolt Brecht, που κατάφερε να φτιάξει με τα πιο απλά υλικά την πιο διαχρονική κοινωνική καταγγελία. Ούτε μόνο τα αθάνατα τραγούδια του Kurt ...
Συνέχεια...
Caveman στο Coronet
Την μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway αναλαμβάνει να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό η Αναστασία Παπαστάθη με τον Γεράσιμο Γεννατά στον κεντρικό -και ένα και μοναδικό- ρόλο.Το έργο του Rob Becker έχει διασκευαστεί και προσαρμοστεί στην ελληνική πραγματικότητα και πρωταγωνιστής της εκδοχής που παρουσιάζεται στο θέατρο Coronet είναι ο ...
Συνέχεια...
Less από την ομάδα 33 στο Bios
Στο υπόγειο του Βios φιλοξενείται η ομάδα 33 με την παράσταση performance "Less". Αν από τη θεατρική πράξη αφαιρέσεις το ρυθμό, τη δράση, τη συγκίνηση, την αγωνία, το λόγο, την ηθοποιία, το ταλέντο, τι είναι αυτό που μένει; Πόσο δύσκολο είναι να πεις μια ιστορία; Δυο άνθρωποι που επιχειρούν να ...
Συνέχεια...
Το Γάλα
Όταν η ¶ννα Βαγενά ανακοίνωσε την απόφαση της να παρουσιάσει το φετινό χειμώνα το Γάλα του Βασίλη Κατσικονούρη, πολλοί ήταν αυτοί που μειδίασαν ειρωνικά. Και έσπευσαν να συμπληρώσουν ότι μάλλον τρελή θα είναι να συνεχίσει ένα έργο που έπαιζε ήδη δύο σεζόν στο Εθνικό Θέατρο σημειώνοντας τεράστια επιτυχία με τρεις ...
Συνέχεια...
Οι Lost Bodies και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν «Το Βαπόρι» σε ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη
Για τρεις μόνο παραστάσεις, αυτή την εβδομάδα, οι αγαπητοί μας Lost Bodies (Θάνος Κόης και Αντώνης Παπασπύρου) παρουσιάζουν μαζί με την Όλια Λαζαρίδου στο Bios, μία άκρως ενδιαφέρουσα οπτικοακουστική performance. “To Βαπόρι”, βασίζεται σε ποιήματα του Μίλτου Σαχτούρη, του σημαντικού αυτού μεταπολεμικού ποιητή μας, που έφυγε από την ζωή το 2005, ...
Συνέχεια...
Watch Me Fall @ Bios
The sky is the limit. Μια παράσταση για τολμηρούς θεατές από τους διασημότερους κασκαντέρ του κόσμου. Θα πετάξει ή δεν θα πετάξει; Ποιος είναι πιο τολμηρός; Ο κασκαντέρ που δίνει το show του εμπρός μας ή εμείς οι θεατές; Οι Action Hero στήνουν μια performance εμπνευσμένοι από τους Μεξικάνικους αγώνες πάλης, ...
Συνέχεια...
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΗΣ «5η ΕΠΟΧΗ», σε συνεργασία με την εταιρεία «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ», μετά από ένα επιτυχημένο καλοκαίρι περιοδείας με παραστάσεις σε παραπάνω από 60 πόλεις και με περισσότερους από 70.000 θεατές, η διασημότερη μουσική κωμωδία [σάτιρα] του εικοστού αιώνα, το έργο των Μπέρτολντ Μπρεχτ - Κουρτ Βάιλ «Η ΟΠΕΡΑ ...
Συνέχεια...
…Στη σοφίτα από την ομάδα ∞ στο SOUL
11 Μαρτίου έως 15 ΑπριλίουΒασισμένο στο μυθιστόρημα του σέρβου Ντανίλο Κις «ΣΟΦΙΤΑ» που αποτελεί ένα σχήμα ερωτικού μυθιστορήματος μέσα στο οποίο καθρεφτίζονται η αυθεντικότητα, η αλήθεια και το ρεπορτάζ.Με αναφορές στον αρχαίο Ελληνικό μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης, προβάλλει ένα ιδεαλιστικό κόσμο ο οποίος μερικές φορές έρχεται σε σύγκρουση ...
Συνέχεια...
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
20 - 26 Μαΐου 2009 Δυο χρόνια μετά το πρώτο του λανσάρισμα το ΟΠΑ (on πerformance art) επιστρέφει βάζοντας στο μίξερ performances, αφιερώματα, προβολές, διαλέξεις και ανοιχτές συζητήσεις. Με κύρια θεματική την τάση για διασκευή στη σύγχρονη τέχνη, το ΟΠΑ 0.2 εξερευνά την έννοια της «μεταπαραγωγής» (Postproduction), όπως την προτείνει ...
Συνέχεια...
¶ντζελα Μπρούσκου – Παρθενόπη Μπουζούρη | Blasted
Γιατί επιλέξατε να ανεβάσετε το έργο BLASTED, που ασχολείται με την βία, στο τέλος μιας χειμερινής σεζόν, η οποία χαρακτηρίσθηκε από παραστάσεις παρόμοιας θεματολογίας; ¶ντζελα Μπρούσκου: Το νούμερο ένα αυτή την στιγμή στην ανθρωπότητα είναι το θέμα της βίας. Είναι πολύ φυσικό όταν ο άνθρωπος ζει σε έναν τέτοιο κόσμο ...
Συνέχεια...
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Από τη συλλογική μνήμη στην ατομική ευθύνη Μπορεί να μην ακούσαμε σχεδόν τίποτα σχετικά με τα δρώμενα της Πάτρας κατά την θητεία της ως πολιτιστική πρωτεύουσα αλλά από τις εκ των υστέρων αναφορές υποψιαζόμαστε πως όλο και κάτι συνέβη. Ανάμεσα σε αυτά τα κρυμμένα μυστικά και το έργο της ομάδας ...
Συνέχεια...
Δον Ζουάν στο Σόχο
Τον Δον Ζουάν ως περσόνα, λίγο πολύ τον ξέρετε. Ακόμα κι αν δεν έχετε παρακολουθήσει ολόκληρη την ιστορία του, τον έχετε ακουστά είτε από τα δεκάδες θεατρικά έργα (από Μολιέρο μέχρι Πούσκιν), είτε από την Όπερα του Μότσαρτ, είτε από τo σινεμά (από Έρολ Φλιν μέχρι Τζόνι Ντεπ). Ακόμη κι ...
Συνέχεια...
Τι λένε τα αιδοία όταν συναντιούνται;
Η ομάδα ΤΑΝΑ παρουσιάζει το βραβευμένο έργο «Αιδοίου Μονόλογοι» της Eve Ensler καλώντας μας να κοιτάξουμε μέσα από την κλειδαρότρυπα σε όσα λαμβάνουν χώρα όταν οι γυναίκες συναντιούνται. Με άλλες γυναίκες. Μετά την περσινή επιτυχία στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, η παράσταση μετακομίζει στο Θέατρο Badminton, από την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου ...
Συνέχεια...
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική Ματοπούλου
Με ή χωρίς ψηλά παπούτσια, με κόκκινες μύτες, πολύχρωμα καπέλα, μουσικές και πάνω από όλα φεστιβαλική διάθεση η ομάδα HELIX διοργάνωσε αυτές τις μέρες με μεγάλη επιτυχία στη πόλη της Αθήνας το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου. Η Αγγελική Ματοπούλου, ηθοποιός και μόνιμο μέλος της διοργανώτριας του φεστιβάλ ομάδας, HELIX, ...
Συνέχεια...
‘Ο Εθνικός Υπάλληλος’ στο Θέατρο Άλεκτον – Κερδίστε Προσκλήσεις!
Στην σατιρική κωμωδία του, «Ο Υπάλληλος», ο Χουρμούζης γράφει στην εισαγωγή: «αφού τα έψαλλα στους ξένους, σειρά έχουν οι δικοί μας» -και όταν λέει «δικοί μας» εννοεί τους αδηφάγους ανώτατους κρατικούς υπαλλήλους. Το έργο είναι γραμμένο το 1836, 6 χρόνια μετά την ίδρυση του Ελληνικού κράτους δηλαδή. Σας θυμίζει κάτι ...
Συνέχεια...
Η νύχτα των δολοφόνων
Ο Λάλο, η Κούκα και η Μπέμπα είναι τρία νέα παιδιά που αντιδρούν στην ιδέα των παντοδύναμων γονιών τους και φαντασιώνονται ότι τους βγάζουν απ' τη μέση. Εν τω μεταξεί, για να ξεπεράσουν τις ενστάσεις τους και ίσως να αντλήσουν κουράγιο για την άρρητη πράξη που αέναα σχεδιάζουν χωρίς να ...
Συνέχεια...
11o Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές στη Λαμία από 2 έως 9 Μαϊου
Για ενδέκατη χρονιά το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης οργανώνει στη Λαμία το Φεστιβάλ μονοπρόσωπων παραστάσεων, ένα φεστιβάλ που στηρίχτηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια από σημαντικούς ανθρώπους του θεάτρου. Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου, Χρίστος Καλαβρούζος, περιγράφει την εμπειρία του από τις προηγούμενες διοργανώσεις και καλωσορίζει τους συναδέλφους του: «Η γνωριμία μου ...
Συνέχεια...
Θα παρελάσουν από τη σκηνή του Bios
Τον Σεπτέμβριο του 2013 η δημιουργική ομάδα του BIOS ολοκληρώνει τον 11ο χρόνο δραστηριοποίησής της στο κτήριο της οδού Πειραιώς και εγκαινιάζει το δεύτερο κτήριο της ομάδας, την πρώτη καλλιτεχνική θερμοκοιτίδα της Ελλάδας, το Ρομάντσο, καθώς και έναν κύκλο νέων δραστηριοποιήσεων. Από το 2002 έως και φέτος, τρόποι έκφρασης και δομής που ήταν άγνωστοι στο ...
Συνέχεια...
Pina Bausch RIP
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων
Σινεμασκόπ: ένα ντοκιμαντέρ για το τέλος του
Η Φάρσα της οδού Γουόλγουορθ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Καθόλου Καλά
Παραλογές ή Μικρές καθημερινές τραγωδίες (εκδοχή ΙΙ) |
Proun από την ομάδα Αλδίνες
‘Το Όργιο της Ανεκτικότητας’ του Jan Fabre στο
Λάσπη
Εβίτα
Όταν ο Παπαδιαμάντης συνάντησε το Βιζυηνό
Το “Αμερικάνικο Όνειρο” από την Εθνική Λυρική Σκηνή
Η Όπερα της Πεντάρας
Caveman στο Coronet
Less από την ομάδα 33 στο Bios
Το Γάλα
Οι Lost Bodies και η Όλια Λαζαρίδου παρουσιάζουν
Watch Me Fall @ Bios
‘H Όπερα της Πεντάρας’ στο Θέατρο Λυκαβηττού
…Στη σοφίτα από την ομάδα ∞ στο SOUL
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
¶ντζελα Μπρούσκου – Παρθενόπη Μπουζούρη | Blasted
Κλίμακα 5:1 (Scale 5:1)
Δον Ζουάν στο Σόχο
Τι λένε τα αιδοία όταν συναντιούνται;
3ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Δρόμου – Αγγελική
‘Ο Εθνικός Υπάλληλος’ στο Θέατρο Άλεκτον – Κερδίστε
Η νύχτα των δολοφόνων
11o Φεστιβάλ για Σολίστες & Πρωταγωνιστές στη Λαμία
Θα παρελάσουν από τη σκηνή του Bios