Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ μεγάλωσε – όπως ήταν αναπόφευκτο – παραμέρισε λιγάκι τα φλας που άστραφταν εκτυφλωτικά στα μάτια του, άφησε το χαμό να ξεθυμάνει, συνέχισε να καταπιάνεται με τους ρόλους του, παντρεύτηκε το κορίτσι του, ντύθηκε γυναίκα και πρωταγωνιστεί μαζί με άλλους 7 κυρίους στην παράσταση talk of the town του καλοκαιριού.

 

Οι «8 Γυναίκες» σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου παρουσιάζονται στην Πειραιώς 260, ξανά, το Νοέμβριο. Με τη νέα χρονιά θα βρεθεί στο Εθνικό σε ένα φιλόδοξο εγχείρημα, την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε, σκηνοθετημένη από 5 (!) διαφορετικούς σκηνοθέτες.

Ο Χρήστος Λούλης μας μίλησε και φωτογραφήθηκε από τον Βαγγέλη Πατσιαλό για το mixtape.gr στο Γκάζι, λίγο πριν την πρεμιέρα της παράστασης…

loulis

Πόσο δύσκολο είναι να υποδυθείς ένα ρόλο γυναικείο; Περισσότερο από ό,τι ένα βασιλιά ή ένα σχιζοφρενή ίσως;

Νομίζω πως είναι το ίδιο με έναν οποιοδήποτε άλλο ρόλο. Δεδομένου ότι κανένας βασιλιάς και κανένας σχιζοφρενής δεν έχει ένα συγκεκριμένο τρόπο συμπεριφοράς, κανένα τυποποιημένο σχήμα, έτσι και καμία γυναίκα δε μοιάζει με καμιά άλλη. Άλλωστε όσο "βασιλιά" ή "σχιζοφρενή" διαθέτω μέσα μου σαν Χρήστος, άλλο τόσο έχω μέσα μου και μια γυναίκα..

Μια σέξι καμαριέρα. Τι κοινό μπορεί να έχετε;

Το αν έχω κάτι κοινό με την καμαριέρα που παίζω, το αφήνω να το σκεφτεί ο κόσμος ή ο σκηνοθέτης που με επέλεξε. Δεν ακολουθώ τη "μέθοδο", έτσι κι αλλιώς. Ίσως καλύτερα να σκέφτομαι, πριν δουλέψω σ’ ένα ρόλο, ότι δεν έχω κανένα κοινό για να μην κολλήσω έτσι σε μια δική μου "προσωπική" ευκολία ή οπτική που θα μου φέρει εμπόδια στη δουλεία.

Είμαστε τελικά τόσο διαφορετικοί, οι γυναίκες και οι άνδρες;

Είμαστε με περίεργο τρόπο τόσο διαφορετικοί στον τρόπο που διεκδικούμε ή επηρεαζόμαστε από τα πράγματα, αλλά τόσο ίδιοι στις ανάγκες μας και σ’ αυτά που μας πονούν βαθιά…Μακριά από φολκλόρ (αιδοίου ή φαλλού) είμαστε όλοι απλώς άνθρωποι.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο cliché από το πόσο καλά περνάτε οι ηθοποιοί στα παρασκήνια. Τελικά το θέατρο και η υποκριτική είναι άλλη μια δουλειά ή μια πολυτέλεια την οποία οι έξω από αυτό καλά κάνουν και ζηλεύουν;

Δεν θα αναφερθώ στο αν περνάμε καλά μεταξύ μας, γιατί δεν θεωρώ ότι αυτό είναι από τα πράγματα που πρέπει να απασχολούν το κοινό. Θα σου πω όμως ότι η δουλεία μας είναι παρά, μα παρά πολύ δύσκολη απ’ όλες τις πλευρές. Από το μισθό και την ανασφάλεια, μέχρι το αντικείμενο της, που είναι πολλές φορές σχεδόν αθλητικό. Κυρίως όμως είναι δύσκολη γιατί σου ζητά να κατατροπώσεις τον εγωισμό σου. Στην πορεία, για να το κανείς, πρέπει να θυμάσαι πάντα ότι δεν είναι παρά μια απλή δουλεία όπως όλες οι άλλες, χωρίς δήθεν κουλτούρα και επισημότητα του κώλου. Όταν -και εάν- το καταφέρεις, σε λυτρώνει σχεδόν υπαρξιακά και αυτή είναι η μεγάλη της πολυτέλεια.

loulis

Όπως σε όλα τα επαγγέλματα σχεδόν, οι γνωριμίες, οι φιλίες και οι δημόσιες σχέσεις ευνοούν την πρόοδο. Μπορείς, άραγε, να κάνεις καριέρα βασιζόμενος μόνο σ τις δυνατότητές σου αν δε χορέψεις στο χορό της showbiz;

Κοιτά, όπως παντού, έτσι και στο χώρο μας έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινες σχέσεις και όλα όσα αυτές μπορούν να υποσχεθούν. Όλα έχουν να κάνουν με μια αίσθηση του "αλλού" ως ανταγωνιστή, συντρόφου, σύμμαχου, αντικειμένου…τα πάντα. Δεν είναι τόσο απλό να είσαι απολύτως αντικειμενικός σε αυτά. Γιατί αλλιώς δεν θα ήσουν καλλιτέχνης. Αλλά και σε κάθε δουλεία δε συμβαίνει αυτό; Εσύ δε θα προτιμούσες να δουλέψεις με κάποιον που γνωρίζεις και εκτιμάς, από κάποιον που δεν ξέρεις καθόλου; Δε σημαίνει αυτό ότι δεν πρέπει να δίνονται ευκαιρίες στους νέους, αλλά μην καταδικάζουμε κιόλας την ανθρώπινη ανάγκη για ασφάλεια. Πάντως να είστε σίγουροι: κανείς χωρίς ταλέντο, όσους και να γνωρίζει, δεν πρόκειται να εμποδίσει κάποιον ταλαντούχο να προχωρήσει. Φροντίζει η ίδια η ζωή γι’ αυτό…

Η ανέλιξή σου ήταν ραγδαία. Αισθάνεσαι πως σου ήρθαν εύκολα ή δύσκολα τα πράγματα;

Τα πράγματα μου ήρθαν εύκολα, ας μην είμαι αχάριστος. Εγώ μέσα σε αυτά όμως, δεν ήμουν "εύκολος".

Πόσα από τα σχέδια και τα όνειρα που είχες ξεκινώντας την καριέρα σου έχουν πραγματοποιηθεί και ποια είναι εκείνα που μέλλουν ακόμα να υλοποιηθούν;

Όλα τα όνειρα που είχα, έχουν κατά κάποιο τρόπο εκπληρωθεί. Κάνω τη δουλειά μου με ανθρώπους που γουστάρω, με τον τρόπο που γουστάρω, χωρίς να σταματώ πάντα να αναρωτιέμαι ή να εμποδίζω να δημιουργούνται συνέχεια καινούρια όνειρα, ώστε να αποφεύγω όσο μπορώ το "θάνατο".

loulis

Πριν από πολλά χρόνια μου είχες πει πως ονειρευόσουν καριέρα στο εξωτερικό…

Ναι, την καριέρα στο εξωτερικό την ονειρευόμουνα παλιότερα, αν και δεν το προσπάθησα ποτέ. Είμαι τόσο σκράπας σε αυτό. Να φανταστείς πως όταν με στείλανε, ως εκπρόσωπο της Ελλάδας στο Βερολίνο στα shooting stars, δεν είχα μαζί μου τίποτα που να προμοτάρει τη δουλειά μου ή εμένα. Ένιωθα τελείως μαλάκας σε σχέση με τους άλλους συναδέλφους μου απ’ όλη την Ευρώπη που ήταν απολύτως προετοιμασμένοι. Νομίζω, όμως, πως κυρίως ονειρευόμουν απλώς να ζήσω έξω και το έβαζα στο πλαίσιο της καριέρας για να το δικαιολογώ μέσα μου.

Υπήρξε μια μεγάλη χρονική περίοδος που εκτός από τη σκηνή, την TV και το σινεμά πρωταγωνιστούσες και στις ιλουστρασιόν σελίδες των περιοδικών κατά κόρον. Πως ξέφυγες από όλον τον πανικό;

Με πολύ απλό τρόπο νομίζω…Τον άφησα να ξεθυμάνει… Ήταν, πράγματι, ένας πανικός. Και ο πανικός δε σ’ αφήνει να ζήσεις καλά. Μάλλον ήμουν τυχερός που είχα φίλους που μου το υπενθύμιζαν αυτό.

Και πως αντιμετώπισες όλον αυτόν τον θαυμασμό που δέχτηκες;

Όταν είσαι 25 χρονών και σου δείχνουν θαυμασμό, είναι πολύ δύσκολο να μην κολακευτείς. Αν θες να σου μιλήσω με μετριοφροσύνη, θα σου πω ότι δεν το άξιζα όλο αυτό. Όμως δεν έχω το δικαίωμα να πω σε κανέναν τι να του αρέσει και πότε να περιμένει κάτι από κάποιον και γιατί.

loulis

Πώς ένιωσες όταν πρωταγωνίστησες και πάλι στις σελίδες των περιοδικών εξαιτίας του επικείμενου γάμου σου τότε αυτή τη φορά και όχι μόνο λόγω της δουλειάς σου;

Το είδα ως αναγκαίο κακό. Αν και με κάποια έκπληξη, δε σου κρύβω, δεδομένου πως είχα να κάνω τηλεόραση περίπου δυο χρόνια και όλοι ξέρουμε ότι η μνήμη του κοινού δεν είναι και η καλύτερη. Προσπάθησα παρ’ όλα αυτά, να κρατήσω την ψυχραιμία μου και να το αφήκω να περάσει. Έτσι κι αλλιώς τώρα έχει μάλλον ξεχαστεί ήδη.

Δεν είσαι πια το «νέο αίμα», ένα σωρό άλλοι, νεότεροι ηθοποιοί, παίρνουν τη θέση των παλιότερων, συμπεριλαμβανομένου και εσού, στο μιντιακό παιχνίδι αλλά και στις προτιμήσεις του αδηφάγου κοινού; Αισθάνεσαι απειλή;

Μα θα ήμουν βλάκας αν πίστευα ότι θα ήμουν για πάντα νέος, χωρίς άσπρες τρίχες και ρυτίδες, άρα και πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του κοινού για "νέους και ωραίους". Ξέρω άλλωστε ότι το κοινό της τηλεόρασης βαριέται εύκολα, δεν πάει στα βαθιά. Μάλλον δεν του επιτρέπουν να πάει! Έτσι, μένοντας στην επιφάνεια, προτιμά να περνάει στο επόμενο προϊόν. Προσπαθώ να μη γίνω "προϊόν", αλλιώς την έβαψα. Ευτυχώς οι «ζεν πρεμιέ» έχουν ημερομηνία λήξης. Είναι και λίγο βαρετός ο όρος.

Από την οικογένεια του Αμόρε, στην οικογένεια του Εθνικού…

Εντελώς διαφορετικές οικογένειες που και οι δυο όμως ζουν στο ίδιο χωριό… την Αθήνα. Ίδιες πάνω κάτω αρρώστιες, διαφορετικά φάρμακα.

Η Έμιλυ Κολιανδρή – σύζυγός σου πλέον – μου έλεγε πρόσφατα σε μια συνέντευξη πως ο γάμος σας (θα) ήταν για εκείνη κάτι πολύ συγκινητικό, μια δημόσια δήλωση των συναισθημάτων του ενός για τον άλλο με αυτόπτες μάρτυρες αγαπημένους, φίλους και οικεία πρόσωπα. Για σένα;

Ακριβώς το ίδιο.

loulis

Επιλογή πατροπαράδοτη, παραδοσιακή ένας θρησκευτικός γάμος. Ταιριάζει, λες, στο προφίλ σου;

Δεν ξέρω αν έχω καν προφίλ, για να σκεφτώ επιπλέον τι ταιριάζει και τι όχι. Ξέρω όμως ότι γεννήθηκα και μεγάλωσα σ’ έναν τόπο, σε ένα λαό με κάποιες συνήθειες. Από το να γίνω επαναστάτης και να τ’ αλλάξω όλα, προτιμώ να ζήσω μ’ αυτά και να δω αν υπάρχει κάτι σοφό μέσα τους. Νομίζω πως υπάρχει. Και όπου δεν βλέπω τίποτα σοφό, το αποποιούμαι.

Δύσκολη ή εύκολη η δέσμευση;

Είναι δύσκολη η δέσμευση γενικά. Γιατί δηλώνοντας τη δέσμευση σου, υπόσχεσαι κάτι από το μέλλον. Και αφού ποτέ δεν ξέρεις τι το μέλλον θα σου φέρει, είναι λιγάκι ριψοκίνδυνη η υπόσχεση. Όμως παρ’ όλα αυτά τη δίνεις γιατί μόνο έτσι μπορείς να ζήσεις σαν άνθρωπος.

(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Βαγγέλης Πατσιαλός)

Διάβασε επίσης...
Και «META», τι;
Η σκηνοθέτης Έλλη Παπακωνσταντίνου και η ομάδα της ODC αναζητά το μετά την καταστροφή σε μια site specific παράσταση σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο. Τι γίνεται «Μετά» την καταστροφή; Πώς είναι η «Μετά» εποχή; Οι θεατές θα βρουν τις απαντήσεις στο Βυρσοδεψείο, έναν πολύ ενδιαφέροντα χώρο στο κέντρο της Αθήνας, ένα πραγματικό ...
Συνέχεια...
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club 22
Σε μία θριλερική ατμόσφαιρα τρεις άνθρωποι που...θα μπορούσαν να είναι ένας. Τρεις σπονδυλωτές ιστορίες που θα μπορούσαν να συνδέονται μεταξύ τους. Ο θάνατος σε τρία διαφορετικά επίπεδα - πνευματικό, συναισθηματικό, βιολογικό - και τι υπάρχει μετά από αυτόν. Υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο; Πώς βιώνει ο καθένας μας τη στιγμή ...
Συνέχεια...
Vasistas-Was ist das?- Hmm a spectacle! Που θα πει φεγγίτης.
Σε ένα διαμέρισμα/ γραφείο του κέντρου, σε ένα μεγάλο απρόσωπο κτίριο - από αυτά με τις τρομακτικά πολλές πόρτες - η ομάδα των Vasistas κάνει πρόβες για την παράσταση της "Spectacle". 11-13 Ιουλίου θα παρουσιάσουν το Spectacle στο κτίριο του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης με σκηνικό τους πίνακες του ζωγράφου Απόστολου Γεωργίου. Μπαίνω σχεδόν ...
Συνέχεια...
Mind The Gap
Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του έργου Missing People ως επίσημη συμμετοχή της Ελλάδας στο 9ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Σύγχρονου Χορού στην Κύπρο, η Ιωάννα Πάραλη και η ομάδα χορού Landscape επιστρέφουν για την παρουσίαση της νέας παραγωγής της ομάδας με τίτλο Mind the Gap. Μετά τις παραστάσεις της Αθήνας, στις 15 ...
Συνέχεια...
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του Παλλάς
Η Ελληνική Θεαμάτων απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε νέους εικαστικούς καλλιτέχνες που επιθυμούν να φιλοτεχνήσουν το εξώφυλλο για τον ετήσιο οδηγό του θεάτρου Παλλάς. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, έχοντας πολύ μεγάλη ανταπόκριση ανάμεσα σε νέους γραφίστες και εικαστικούς σχεδιαστές. Ο οδηγός θα κυκλοφορήσει περί τα μέσα Σεπτεμβρίου σε περίπου ...
Συνέχεια...
Ιονέσκο live: Τρία μονόπρακτα του Ευγένιου Ιονέσκο στο Θέατρο Αργώ από τον Γιάννη Κακλέα
«Δεν γίνεται να βρούμε λύση στο ανυπόφορο, και μόνο το ανυπόφορο είναι βαθιά τραγικό, βαθιά κωμικό, και απαραίτητα θέατρο»Ιονέσκο«Το Μάθημα», «Η Φαλακρή Τραγουδίστρια» και «Οι Καρέκλες», τρία μονόπρακτα του Ιονέσκο σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και μετάφραση Ερρίκου Μπελιέ ανεβαίνουν αυτή την περίοδο και έως τις 23 Μαρτίου στο Θέατρο Αργώ.Ο ...
Συνέχεια...
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Τον παλιό εκείνο τον καιρό που ξεκινούσαμε την ακαδημαϊκή μας πορεία στην τρίτη δέσμη (που τώρα λέγεται θεωρητική κατεύθυνση ή κάτι τέτοιο) ο Οβίδιος μας υποδεχόταν πρώτος πρώτος στην Λατινική Γραμματεία.«Ovidius poeta in tera pontica exulat...».Και κάπου νιώθαμε το δέσιμο με τον Λατίνο ποιητή ώσπου να ορκιστούμε τελικά στις Μούσες ...
Συνέχεια...
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Μία καθαρά αυτοβιογραφική και βιωματική παρουσίαση του πώς αντιλαμβάνεται  τη δική του πραγματικότητα ο ίδιος ο καλλιτέχνης , μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο αντιφάσεις. Ο Akram Khan, μετανάστης δεύτερης γενιάς ο ίδιος στο Λονδίνο από το Μπαγκλαντές, περιγράφει και διηγείται χορεύοντας, στην «Πατρίδα» του - Desh στη βεγγαλική γλώσσα - τη ...
Συνέχεια...
Διαδρομές στο Booze Cooperativa | 15-25 Μαΐου
Η νεοσύστατη ομάδα Ρου-ίρα (=αίμα στα σανσκριτικά) παρουσιάζει το έργο "Διαδρομές" σε χορογραφία-σκηνοθεσία Νερίνας Ζάρπα. Το έργο αφορά στην υπαρξιακή αναζήτηση μιας κοπέλας μέσα από τις ερωτικές σχέσεις που συνάπτει με δυο άνδρες. Σκοπός της ομάδας είναι να προάγει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της τέχνης του χορού και του θεάτρου φέρνοντας ...
Συνέχεια...
Παράταση παραστάσεων για την Μήδεια 2
Μήδεια 2 όπως λέμε Μήδεια -Μήδεια, κάτι σαν Καρέτα -Καρέτα δηλαδή μια που τα εισιτήρια της παράστασης είναι υπό εξαφάνιση κάπως σαν τις γλυκύτατες χελωνίτσες μας.Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου που από αστικός θρύλος γεννηθείς εν έτει 1993 οπότε και η πρώτη παρουσίασή της μεταμορφώθηκε σε The place to be ...
Συνέχεια...
Τα Κόκκινα Φανάρια @ Εθνικό
«Οι άνθρωποι είμαστε ζώα» και εσείς τα λέτε πολύ καλά Μαντάμ Παρή  Αλλά, ποιος σας ακούει. Κανείς, μάλλον, αφού δεν τα λέτε ούτε εσείς, ούτε και κανείς άλλος τόσο πειστικά ώστε να σας παρακολουθήσουμε. Πολύ πιθανόν είναι να μην γνωρίζετε ότι Τα Κόκκινα Φανάρια, το έργο του Αλέκου Γαλανού, γράφτηκε αρχικά για το ...
Συνέχεια...
Περί Ζώων
Η βραβευμένη με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 2004 Αυστριακή συγγραφέας Ελφρίντε Γέλινεκ έγραψε το θεατρικό έργο Περί Ζώων με αφορμή ένα ρεπορτάζ. Στο βιεννέζικο περιοδικό Falter ο δημοσιογράφος Florian Klenk αποκάλυψε το σκάνδαλο trafficking γυναικών από ένα γραφείο συνοδών πολυτελείας της Βιέννης. Στο ρεπορτάζ δημοσιεύτηκε μέρος των πρωτοκόλλων παρακολούθησης της αστυνομίας με συνομιλίες ...
Συνέχεια...
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
Με την παράσταση erofili synopsis που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών από την Εταιρεία Θεάτρου Χώρος ο θίασος ολοκληρώνει την ερευνητική του δουλειά στην Κρητική Αναγέννηση (2007 – 2012). Πρόκειται για μια θεατρική πρόταση, αποτέλεσμα της πορείας του θιάσου που ξεκίνησε με τον Απόκοπο του Μπεργαδή από 2007 μέχρι το 2011 ...
Συνέχεια...
ΦΑΙΔΡΑ: Το ιστορικό μιας ‘τραγικής’ διοργάνωσης.
"Η χωρητικότητα του θεάτρου της Αρχαίας Επιδαύρου ανέρχεται περίπου σε 12.000 θεατές" αναγράφεται στο site του ελληνικού φεστιβάλ. Επίσης αναφέρει ότι σου δίνεται η δυνατότητα online αγοράς εισιτηρίων από ένα άψογο μηχανογραφικό σύστημα, το οποίο φαντάζομαι κατέγραψε ότι το βράδυ του Σαββάτου είχαν προπωληθεί σχεδόν όλα τα εισιτήρια. Λογικό να ...
Συνέχεια...
Οιδίπους Τύραννος – Φεστιβάλ Επιδαύρου
Ένας μύθος, τρεις ερμηνευτές και μερικοί αόρατοι βάτραχοι. Αν κοσμοϊστορικά γεγονότα ξεσπούν επειδή μία πεταλούδα τινάζει απλώς τα φτερά της στο Πεκίνο, φανταστείτε τι συμβαίνει όταν ένας βάτραχος ρίχνει ένα σάλτο στο κοίλο της Επιδαύρου. Ο Πόλεμος των άστρων. Τουλάχιστον. Το περασμένο Σάββατο το πολυπληθές (περίπου 6.500) κοινό που έσπευσε στο αρχαίο θέατρο ...
Συνέχεια...
Τρίχα στη σούπα
Από την ομάδα Περίπολος στο Θέατρο του Νέου Κόσμου Έναρξη σήμερα Δευτέρα 23 Απριλίου και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00Ένας Μουσουλμάνος γεννημένος και μεγαλωμένος στην Ελληνική συνοικία μιας μεγάλης αφρικανικής πόλης με ταπεινή καταγωγή αλλά σημαντικό παρελθόν. Ο πατέρας του είναι χτίστης, αλλά ο παππούς του ήταν ο αρχιτέκτονας ...
Συνέχεια...
Εθνικό revisited | έτος 2
Το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδας ξεκινάει τη νέα σεζόν με ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, έναν κεφάτο καλλιτεχνικό διευθυντή με μεγαλεπήβολα σχέδια και το πολυαναμενόμενο ανακαινισμένο κτήριο Τσίλλερ σε λειτουργία μετά από τόσα χρόνια. Ο Γιάννης Χουβαρδάς καλείται πλέον να αποδείξει την αξία του χωρίς τις δικαιολογίες της πρώτης φοράς, της άγνοιας ...
Συνέχεια...
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ο συγγραφέας εμπνεύστηκε το έργο από την εμπειρία του ως Αμπιγιέρ δίπλα τον κορυφαίο Άγγλο ηθοποιό Σερ Ντόναλντ Γούλφιτ. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Λονδίνο στις 6 Μαρτίου 1980 με τον Freddie Jones, στο ρόλο του «Σερ» και τον Tom Courtenay στο ρόλο του Νόρμαν.Είναι ένα  έργο χαρακτήρων  που περιγράφει την  ιδιόμορφη συναισθηματική σχέση μεταξύ ενός ...
Συνέχεια...
‘Χωρίς Μουσική’ στη Θύρα Τέχνης
Από τις 12 ΦεβρουαρίουΟ Κώστας Γάκης, έτερο ήμισυ του Βασίλη Μαυρογεωργίου - γνωστού και ως κυρίου «Κατσαρίδα» - ηθοποιός (βραβευμένος με το Χορν για την ερμηνεία του στο άνωθι έργο) και μουσικός, παίρνει τώρα και ρόλο σκηνοθέτη και παρουσιάζει μια μουσική παράσταση «Χωρίς Μουσική», ένα αστικό ξεκούρδιστο παραμύθι.Πώς μπορεί ένας ...
Συνέχεια...
I Will Survive
Μετά την Καταστροφή, τι; Ο κόσμος τελείωσε ενώ εσύ κοιμόσουν. Ναι, εσύ, σπασίκλα μετεωρολόγε Άρη Λαμπέρτ. Ναι, και εσύ, αιώνιε τεμπέλη, ακαμάτη και παρτάκια Όμηρε. Η γη κατέβασε ρολά, όχι από σεισμό, λιμό ή καταποντισμό, αλλά από την ☂☂☂☂ ☂☂☂☂☂☂☂ (δεν θέλω #spoilers), μπορεί να μην βγάζει ακόμα νόημα, αλλά ΕΣΕΙΣ είστε οι δυο ...
Συνέχεια...
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά επιστρέφει
Σε εποχή κρίσης όπως αυτή που διανύουμε, χρειαζόμαστε ίσως περισσότερο από ποτέ οτιδήποτε αυθεντικό-πρωτότυπο ή αλλιώς για όσους το προτιμούν vintage με την έννοια του εκλεκτού. Σήμερα με άλλα λόγια καλό θα ήταν να αναβιώσουμε τα εμπνευσμένα κομμάτια του παρελθόντος σε εναρμόνιση με τις ανάγκες του παρόντος. Με αφορμή λοιπόν την ...
Συνέχεια...
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε προσκλήσεις
Ένας οίκος ανοχής... τρεις αδερφές ιερόδουλες που επιλέγουν τους πελάτες τους. Τι διακρίνουν στο πρόσωπο ενός συγγραφέα; Γιατί αρνούνται να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε έναν παράξενο άντρα που έρχεται μια νύχτα;Και μέσα σε όλα αυτά, ένα οκτάχρονο αγόρι που ζει μέσα στον οίκο ανοχής.Ο χρόνος τελειώνει... και είναι σημαντικός...της ...
Συνέχεια...
The Far Side of the Moon
Σε ένα ταξίδι στη σκοτεινή πλευρά της σελήνης μας πηγαίνει ο μάγος της σκηνής Robert Lepage σε μία από τις σημαντικότερες παραστάσεις του σύγχρονου παγκόσμιου θεάτρου. Κάποτε οι άνθρωποι πίστευαν πως το φεγγάρι είναι ένας πελώριος καθρέφτης που πάνω του αντανακλώνται τα βουνά και οι θάλασσες της γης. Ώσπου να ανακαλύψουν ...
Συνέχεια...
‘Από της ζωής τα μέρη Χάθηκαν οι ποιητές’ στο Θέατρο Τέχνης
100 χρόνια συμπληρώνονται φέτος από τη γέννηση του Καρόλου Κουν και το Θέατρο Τέχνης τιμά το μεγάλο δάσκαλο με ένα μουσικοθεατρικό ρεσιτάλ. Θεατρικά αποσπάσματα από έργα που παρουσιάστηκαν τη χρονική περίοδο 1946- 1960, τα σπουδαιότερα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης και του Καρόλου Κουν και τα τραγούδια που ακούγονταν στις παραστάσεις. ...
Συνέχεια...
ΔΙΚ.ΑΝ.Ο. | Θεατρικό Φεστιβάλ στο Bios από 6 έως 8 Ιουνίου στο Bios
Καθώς η Αθήνα βράζει το καζάνι της τέχνης κοχλάζει. Η περίοδος αυτή που το τέλος της θεατρικής σεζόν έχει σημάνει στις μεγάλες παραγωγές, τα εμπορικά θέατρα και τους αναγνωρισμένους -λιγότερο ή περισσότερο- καλλιτέχνες είναι από τις πιο δημιουργικές για τις μικρές ομάδες που ξεπηδούν από παντού. Το Θεατρικό ΔΙΚ.ΑΝ.Ο. που ...
Συνέχεια...
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου – Κερδίστε προσκλήσεις!
Το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου και η εταιρεία Culture Factory, παρουσιάζουν φέτος το καλοκαίρι την τραγωδία του Σοφοκλή «Οιδίπους Τύραννος», σε σκηνοθεσία Σπύρου Ευαγγελάτου.Πρόκειται για μια μεγάλη παραγωγή με πρωταγωνιστές τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη (Οιδίπους) και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη (Ιοκάστη), ενώ θα πλαισιώνονται από ένα θίασο 14 ακόμη καταξιωμένων ηθοποιών.Η μετάφραση ...
Συνέχεια...
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Πριν χρόνια είχα δει το έργο του Γιόν Φόσε «Τόσο όμορφα» στο θρυλικό θέατρο Αμόρε σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά. Η παράσταση μου προξένησε δύο απορίες: πρώτον γιατί επιλέχθηκε αυτό το έργο και δεύτερον για ποιο λόγο επιλέχθηκε η Ξένια Καλογεροπούλου για να παίξει.  Παρακολουθώντας, φέτος, τις Παραλλαγές Θανάτου,  έργο του ...
Συνέχεια...
Aυτά που κάψαν το Σανίδι
Ναι μεν λέξεις όπως τυμβωρυχία και άλλες συναφείς θα ταίριαζαν φαινομενικά γάντι στο θέαμα που παρουσιάστηκε στο Ηρώδειο την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Ιουνίου, αλλά υπάρχουν πολλά αλλά...Ο εμπνευστής του όλου επιχειρήματος Σταμάτης Κραουνάκης έκανε διακριτικά 'στην άκρη' αφήνοντας το υλικό να κάνει τη βρώμικη δουλειά. Το οποίο ...
Συνέχεια...
Μερικές σκέψεις για το Εφήμερο των Εφήμερων
Εδώ και μέρες παλεύω να βρω τις κατάλληλες λέξεις για να εκφράσω τι αισθάνθηκα- εννοείται πως δεν διανοούμαι καν να γράψω κριτική-παρακολουθώντας την τελευταία πολύωρη παραγωγή του Θεάτρου του Ήλιου. Θυμάμαι ακόμη τα ξημερώματα της Κυριακής που επέστρεφα σπίτι άυπνη μα τόσο ευτυχισμένη, παρόλο που στο μεγάλο διάλειμμα ανάμεσα στα ...
Συνέχεια...
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις ξεκινούν απόψε
Το νέο και εξελιγμένο φεστιβάλ devised theatre του Θεάτρου του Νέου Κόσμου φιλοξενεί αυτή την εβδομάδα από την Δευτέρα έως την Κυριακή 14 νέες ομάδες οι οποίες έχουν καλεσθεί να «επινοήσουν» ισάριθμες παραστάσεις που αν σχολιάζουν την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση της χώρας μέσα από την κωμωδία. Η δουλειά της ...
Συνέχεια...
Και «META», τι;
Αν πεθάνω, άσε το παράθυρο ανοιχτό στο Club
Vasistas-Was ist das?- Hmm a spectacle! Που θα
Mind The Gap
2ος Διαγωνισμός Σχεδιασμού Εξωφύλλου για τον οδηγό του
Ιονέσκο live: Τρία μονόπρακτα του Ευγένιου Ιονέσκο στο
Μεταμορφώσεις + Με Αφορμή τον Οβίδιο
Akram Khan Company “DESH” @ Στέγη Γραμμάτων και
Διαδρομές στο Booze Cooperativa | 15-25 Μαΐου
Παράταση παραστάσεων για την Μήδεια 2
Τα Κόκκινα Φανάρια @ Εθνικό
Περί Ζώων
Η Erofili Synopsis περιοδεύει
ΦΑΙΔΡΑ: Το ιστορικό μιας ‘τραγικής’ διοργάνωσης.
Οιδίπους Τύραννος – Φεστιβάλ Επιδαύρου
Τρίχα στη σούπα
Εθνικό revisited | έτος 2
‘Ο Αμπιγιέρ’ στο Θέατρο ΚΑΠΠΑ – Κερδίστε προσκλήσεις!
‘Χωρίς Μουσική’ στη Θύρα Τέχνης
I Will Survive
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά επιστρέφει
Αυτόπτης «Μάρτης» στο Θέατρο Δημήτρης Ποταμίτης – Κερδίστε
The Far Side of the Moon
‘Από της ζωής τα μέρη Χάθηκαν οι ποιητές’
ΔΙΚ.ΑΝ.Ο. | Θεατρικό Φεστιβάλ στο Bios από 6
‘Οιδίπους Τύραννος’ από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Aυτά που κάψαν το Σανίδι
Μερικές σκέψεις για το Εφήμερο των Εφήμερων
Επινοώντας την Παράσταση – οι τελευταίες 6 παραστάσεις