Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ μεγάλωσε – όπως ήταν αναπόφευκτο – παραμέρισε λιγάκι τα φλας που άστραφταν εκτυφλωτικά στα μάτια του, άφησε το χαμό να ξεθυμάνει, συνέχισε να καταπιάνεται με τους ρόλους του, παντρεύτηκε το κορίτσι του, ντύθηκε γυναίκα και πρωταγωνιστεί μαζί με άλλους 7 κυρίους στην παράσταση talk of the town του καλοκαιριού.

 

Οι «8 Γυναίκες» σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου παρουσιάζονται στην Πειραιώς 260, ξανά, το Νοέμβριο. Με τη νέα χρονιά θα βρεθεί στο Εθνικό σε ένα φιλόδοξο εγχείρημα, την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε, σκηνοθετημένη από 5 (!) διαφορετικούς σκηνοθέτες.

Ο Χρήστος Λούλης μας μίλησε και φωτογραφήθηκε από τον Βαγγέλη Πατσιαλό για το mixtape.gr στο Γκάζι, λίγο πριν την πρεμιέρα της παράστασης…

loulis

Πόσο δύσκολο είναι να υποδυθείς ένα ρόλο γυναικείο; Περισσότερο από ό,τι ένα βασιλιά ή ένα σχιζοφρενή ίσως;

Νομίζω πως είναι το ίδιο με έναν οποιοδήποτε άλλο ρόλο. Δεδομένου ότι κανένας βασιλιάς και κανένας σχιζοφρενής δεν έχει ένα συγκεκριμένο τρόπο συμπεριφοράς, κανένα τυποποιημένο σχήμα, έτσι και καμία γυναίκα δε μοιάζει με καμιά άλλη. Άλλωστε όσο "βασιλιά" ή "σχιζοφρενή" διαθέτω μέσα μου σαν Χρήστος, άλλο τόσο έχω μέσα μου και μια γυναίκα..

Μια σέξι καμαριέρα. Τι κοινό μπορεί να έχετε;

Το αν έχω κάτι κοινό με την καμαριέρα που παίζω, το αφήνω να το σκεφτεί ο κόσμος ή ο σκηνοθέτης που με επέλεξε. Δεν ακολουθώ τη "μέθοδο", έτσι κι αλλιώς. Ίσως καλύτερα να σκέφτομαι, πριν δουλέψω σ’ ένα ρόλο, ότι δεν έχω κανένα κοινό για να μην κολλήσω έτσι σε μια δική μου "προσωπική" ευκολία ή οπτική που θα μου φέρει εμπόδια στη δουλεία.

Είμαστε τελικά τόσο διαφορετικοί, οι γυναίκες και οι άνδρες;

Είμαστε με περίεργο τρόπο τόσο διαφορετικοί στον τρόπο που διεκδικούμε ή επηρεαζόμαστε από τα πράγματα, αλλά τόσο ίδιοι στις ανάγκες μας και σ’ αυτά που μας πονούν βαθιά…Μακριά από φολκλόρ (αιδοίου ή φαλλού) είμαστε όλοι απλώς άνθρωποι.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο cliché από το πόσο καλά περνάτε οι ηθοποιοί στα παρασκήνια. Τελικά το θέατρο και η υποκριτική είναι άλλη μια δουλειά ή μια πολυτέλεια την οποία οι έξω από αυτό καλά κάνουν και ζηλεύουν;

Δεν θα αναφερθώ στο αν περνάμε καλά μεταξύ μας, γιατί δεν θεωρώ ότι αυτό είναι από τα πράγματα που πρέπει να απασχολούν το κοινό. Θα σου πω όμως ότι η δουλεία μας είναι παρά, μα παρά πολύ δύσκολη απ’ όλες τις πλευρές. Από το μισθό και την ανασφάλεια, μέχρι το αντικείμενο της, που είναι πολλές φορές σχεδόν αθλητικό. Κυρίως όμως είναι δύσκολη γιατί σου ζητά να κατατροπώσεις τον εγωισμό σου. Στην πορεία, για να το κανείς, πρέπει να θυμάσαι πάντα ότι δεν είναι παρά μια απλή δουλεία όπως όλες οι άλλες, χωρίς δήθεν κουλτούρα και επισημότητα του κώλου. Όταν -και εάν- το καταφέρεις, σε λυτρώνει σχεδόν υπαρξιακά και αυτή είναι η μεγάλη της πολυτέλεια.

loulis

Όπως σε όλα τα επαγγέλματα σχεδόν, οι γνωριμίες, οι φιλίες και οι δημόσιες σχέσεις ευνοούν την πρόοδο. Μπορείς, άραγε, να κάνεις καριέρα βασιζόμενος μόνο σ τις δυνατότητές σου αν δε χορέψεις στο χορό της showbiz;

Κοιτά, όπως παντού, έτσι και στο χώρο μας έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινες σχέσεις και όλα όσα αυτές μπορούν να υποσχεθούν. Όλα έχουν να κάνουν με μια αίσθηση του "αλλού" ως ανταγωνιστή, συντρόφου, σύμμαχου, αντικειμένου…τα πάντα. Δεν είναι τόσο απλό να είσαι απολύτως αντικειμενικός σε αυτά. Γιατί αλλιώς δεν θα ήσουν καλλιτέχνης. Αλλά και σε κάθε δουλεία δε συμβαίνει αυτό; Εσύ δε θα προτιμούσες να δουλέψεις με κάποιον που γνωρίζεις και εκτιμάς, από κάποιον που δεν ξέρεις καθόλου; Δε σημαίνει αυτό ότι δεν πρέπει να δίνονται ευκαιρίες στους νέους, αλλά μην καταδικάζουμε κιόλας την ανθρώπινη ανάγκη για ασφάλεια. Πάντως να είστε σίγουροι: κανείς χωρίς ταλέντο, όσους και να γνωρίζει, δεν πρόκειται να εμποδίσει κάποιον ταλαντούχο να προχωρήσει. Φροντίζει η ίδια η ζωή γι’ αυτό…

Η ανέλιξή σου ήταν ραγδαία. Αισθάνεσαι πως σου ήρθαν εύκολα ή δύσκολα τα πράγματα;

Τα πράγματα μου ήρθαν εύκολα, ας μην είμαι αχάριστος. Εγώ μέσα σε αυτά όμως, δεν ήμουν "εύκολος".

Πόσα από τα σχέδια και τα όνειρα που είχες ξεκινώντας την καριέρα σου έχουν πραγματοποιηθεί και ποια είναι εκείνα που μέλλουν ακόμα να υλοποιηθούν;

Όλα τα όνειρα που είχα, έχουν κατά κάποιο τρόπο εκπληρωθεί. Κάνω τη δουλειά μου με ανθρώπους που γουστάρω, με τον τρόπο που γουστάρω, χωρίς να σταματώ πάντα να αναρωτιέμαι ή να εμποδίζω να δημιουργούνται συνέχεια καινούρια όνειρα, ώστε να αποφεύγω όσο μπορώ το "θάνατο".

loulis

Πριν από πολλά χρόνια μου είχες πει πως ονειρευόσουν καριέρα στο εξωτερικό…

Ναι, την καριέρα στο εξωτερικό την ονειρευόμουνα παλιότερα, αν και δεν το προσπάθησα ποτέ. Είμαι τόσο σκράπας σε αυτό. Να φανταστείς πως όταν με στείλανε, ως εκπρόσωπο της Ελλάδας στο Βερολίνο στα shooting stars, δεν είχα μαζί μου τίποτα που να προμοτάρει τη δουλειά μου ή εμένα. Ένιωθα τελείως μαλάκας σε σχέση με τους άλλους συναδέλφους μου απ’ όλη την Ευρώπη που ήταν απολύτως προετοιμασμένοι. Νομίζω, όμως, πως κυρίως ονειρευόμουν απλώς να ζήσω έξω και το έβαζα στο πλαίσιο της καριέρας για να το δικαιολογώ μέσα μου.

Υπήρξε μια μεγάλη χρονική περίοδος που εκτός από τη σκηνή, την TV και το σινεμά πρωταγωνιστούσες και στις ιλουστρασιόν σελίδες των περιοδικών κατά κόρον. Πως ξέφυγες από όλον τον πανικό;

Με πολύ απλό τρόπο νομίζω…Τον άφησα να ξεθυμάνει… Ήταν, πράγματι, ένας πανικός. Και ο πανικός δε σ’ αφήνει να ζήσεις καλά. Μάλλον ήμουν τυχερός που είχα φίλους που μου το υπενθύμιζαν αυτό.

Και πως αντιμετώπισες όλον αυτόν τον θαυμασμό που δέχτηκες;

Όταν είσαι 25 χρονών και σου δείχνουν θαυμασμό, είναι πολύ δύσκολο να μην κολακευτείς. Αν θες να σου μιλήσω με μετριοφροσύνη, θα σου πω ότι δεν το άξιζα όλο αυτό. Όμως δεν έχω το δικαίωμα να πω σε κανέναν τι να του αρέσει και πότε να περιμένει κάτι από κάποιον και γιατί.

loulis

Πώς ένιωσες όταν πρωταγωνίστησες και πάλι στις σελίδες των περιοδικών εξαιτίας του επικείμενου γάμου σου τότε αυτή τη φορά και όχι μόνο λόγω της δουλειάς σου;

Το είδα ως αναγκαίο κακό. Αν και με κάποια έκπληξη, δε σου κρύβω, δεδομένου πως είχα να κάνω τηλεόραση περίπου δυο χρόνια και όλοι ξέρουμε ότι η μνήμη του κοινού δεν είναι και η καλύτερη. Προσπάθησα παρ’ όλα αυτά, να κρατήσω την ψυχραιμία μου και να το αφήκω να περάσει. Έτσι κι αλλιώς τώρα έχει μάλλον ξεχαστεί ήδη.

Δεν είσαι πια το «νέο αίμα», ένα σωρό άλλοι, νεότεροι ηθοποιοί, παίρνουν τη θέση των παλιότερων, συμπεριλαμβανομένου και εσού, στο μιντιακό παιχνίδι αλλά και στις προτιμήσεις του αδηφάγου κοινού; Αισθάνεσαι απειλή;

Μα θα ήμουν βλάκας αν πίστευα ότι θα ήμουν για πάντα νέος, χωρίς άσπρες τρίχες και ρυτίδες, άρα και πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του κοινού για "νέους και ωραίους". Ξέρω άλλωστε ότι το κοινό της τηλεόρασης βαριέται εύκολα, δεν πάει στα βαθιά. Μάλλον δεν του επιτρέπουν να πάει! Έτσι, μένοντας στην επιφάνεια, προτιμά να περνάει στο επόμενο προϊόν. Προσπαθώ να μη γίνω "προϊόν", αλλιώς την έβαψα. Ευτυχώς οι «ζεν πρεμιέ» έχουν ημερομηνία λήξης. Είναι και λίγο βαρετός ο όρος.

Από την οικογένεια του Αμόρε, στην οικογένεια του Εθνικού…

Εντελώς διαφορετικές οικογένειες που και οι δυο όμως ζουν στο ίδιο χωριό… την Αθήνα. Ίδιες πάνω κάτω αρρώστιες, διαφορετικά φάρμακα.

Η Έμιλυ Κολιανδρή – σύζυγός σου πλέον – μου έλεγε πρόσφατα σε μια συνέντευξη πως ο γάμος σας (θα) ήταν για εκείνη κάτι πολύ συγκινητικό, μια δημόσια δήλωση των συναισθημάτων του ενός για τον άλλο με αυτόπτες μάρτυρες αγαπημένους, φίλους και οικεία πρόσωπα. Για σένα;

Ακριβώς το ίδιο.

loulis

Επιλογή πατροπαράδοτη, παραδοσιακή ένας θρησκευτικός γάμος. Ταιριάζει, λες, στο προφίλ σου;

Δεν ξέρω αν έχω καν προφίλ, για να σκεφτώ επιπλέον τι ταιριάζει και τι όχι. Ξέρω όμως ότι γεννήθηκα και μεγάλωσα σ’ έναν τόπο, σε ένα λαό με κάποιες συνήθειες. Από το να γίνω επαναστάτης και να τ’ αλλάξω όλα, προτιμώ να ζήσω μ’ αυτά και να δω αν υπάρχει κάτι σοφό μέσα τους. Νομίζω πως υπάρχει. Και όπου δεν βλέπω τίποτα σοφό, το αποποιούμαι.

Δύσκολη ή εύκολη η δέσμευση;

Είναι δύσκολη η δέσμευση γενικά. Γιατί δηλώνοντας τη δέσμευση σου, υπόσχεσαι κάτι από το μέλλον. Και αφού ποτέ δεν ξέρεις τι το μέλλον θα σου φέρει, είναι λιγάκι ριψοκίνδυνη η υπόσχεση. Όμως παρ’ όλα αυτά τη δίνεις γιατί μόνο έτσι μπορείς να ζήσεις σαν άνθρωπος.

(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Βαγγέλης Πατσιαλός)

Διάβασε επίσης...
Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας| Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου (UNESCO)
7 & 8 Απριλίου 2009Για τρίτη χρονιά φέτος, μετά την επιτυχία των δύο προηγούμενων διοργανώσεων (Αναλόγιο Ξένων Έργων 2007 & Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας 2008 με τη συμβολή του Ευρωπαϊκού Εργαστηρίου Μετάφρασης) το Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου πραγματοποιεί Διήμερο Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας με την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών, ...
Συνέχεια...
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Πριν χρόνια είχα δει το έργο του Γιόν Φόσε «Τόσο όμορφα» στο θρυλικό θέατρο Αμόρε σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά. Η παράσταση μου προξένησε δύο απορίες: πρώτον γιατί επιλέχθηκε αυτό το έργο και δεύτερον για ποιο λόγο επιλέχθηκε η Ξένια Καλογεροπούλου για να παίξει.  Παρακολουθώντας, φέτος, τις Παραλλαγές Θανάτου,  έργο του ...
Συνέχεια...
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Υπάρχει η ιστορία που γράφουν τα βιβλία αλλά υπάρχει και η άλλη, η αληθινή, που απαρτίζεται από μικρότερες προσωπικές ιστορίες.  Οι ηθοποιοί της ομάδας Sforaris πήραν συνέντευξη από παππούδες και γιαγιάδες ζητώντας να μοιραστούν μαζί τους τις σημαντικότερες μνήμες της ζωής τους, προτού γίνουν «γιαγιάδες» και «παππούδες», όταν ήταν και αυτοί ...
Συνέχεια...
Θεατρικές Συναντήσεις 2009|Θεσσαλονίκη
22 Απριλίου- 31 ΜαΐουΓια δεύτερη χρονιά, φέτος, ο Πολιτιστικός Οργανισμός του Δήμου Καλαμαριάς, διοργανώνει τις "Θεατρικές Συναντήσεις" με παραστάσεις αξιόλογες από τη σεζόν που μόλις ολοκληρώνεται. Ελληνικές αλλά και διεθνείς παραγωγές σε ένα πολύ αξιόλογο πρόγραμμα. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ22-26 ΑπριλίουBroken Nails - Μια συνομιλία με την Μάρλεν Ντήτριχ THEATRE WISCZY, TORUN POLANDΣυγγραφέας ...
Συνέχεια...
Δάφνις και Χλόη
Η παράσταση ορόσημο της ΟΚΤΑΝΑ κατηφορίζει προς Αθήνα μετά την επιτυχημένη της αναβίωση στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσσαλονίκης για λίγες παραστάσεις.Βασισμένη στο ποιμενικό μυθιστόρημα του Λόγγου «Δάφνις και Χλόη» και εμπνευσμένη από τις μουσικές του Μορίς Ραβέλ (γραμμένη κατά παραγγελία για τον Σερζ Ντιάγκιλεφ και τα Ρωσικά μπαλέτα) η χοροθεατρική ...
Συνέχεια...
Υπόκλιση, χειροκρότημα, αντίο 2008 | Ανασκόπηση της θεατρικής χρονιάς
- Δακρύσαμε αποχαιρετώντας το Θέατρου του Νότου - γνωστότερο ως Αμόρε - που μας καλούσε για 17 χρόνια σαν σειρήνα στις πάνω από 100 παραγωγές του που φιλοξενήθηκαν εκεί ψηλά στην Πριγκιπονήσων. Το Μάιο του 2008 η μαρκίζα κατέβηκε και η αφρόκρεμα του ελληνικού θεάτρου που μαζευόταν κάθε χρονιά στις ...
Συνέχεια...
Mοντέρνα Βραχιόλια Για Σένα Αγάπη Μου
Μια νέα ομάδα, η sol para todos εμπνέεται από την προβληματική εποχή μας και συνθέτει την κοινωνικοπολιτική κωμωδία Μοντέρνα Βραχιόλια Για Σένα Αγάπη Μου. Μια φορά κι έναν καιρό , οι άνθρωποι τόλμησαν να αναζητήσουν διέξοδο από τα προβλήματα τους, τότε ανακάλυψαν τα βραχιόλια. Τα βραχιόλια τους υποσχέθηκαν μια ευτυχισμένη ζωή κι εκεινοι ...
Συνέχεια...
Αέρας
Ράνια Οικονομίδου και Ρένη Πιττακή: μια σύμπραξη που εγγυάται «καλό» θέατρο.  Όταν σε μία θεατρική παράσταση συμπρωταγωνιστούν αυτές οι δύο κυρίες ξέρεις εκ των προτέρων ότι θα δεις αυτό που λέμε καλό θέατρο. Αν, μάλιστα, το κείμενο και η σκηνοθεσία είναι καλή τότε η παράσταση αναμένεται δυνατή. Το έργο «Αέρας» είναι ...
Συνέχεια...
Τα Δάκρυα Είναι Δυο Λογιώ στο Θέατρο Εμπορικόν
Τις ιστορίες του Ερωτόκριτου του Βιτσέντζου Κορνάρου και της Ερωφίλης του Γεωργίου Χορτάτση τις έχετε σίγουρα ακουστά. Οι δύο πρωταγωνίστριες των σπουδαίων αυτών έργων της Κρητικής λογοτεχνίας συναντιούνται δια χειρός Μάρως Βαμβουνάκη στη μουσική παράσταση «Τα Δάκρυα Είναι Δυο Λογιώ» και ο πιο κατάλληλος για το ρόλο, ο Λουδοβίκος των ...
Συνέχεια...
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Κάτι απόκοσμο και συγκλονιστικό σε περιμένει πίσω από τις πόρτες του Βυρσοδεψείου. *Παράταση παραστάσεων από 7/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 Η σκηνοθέτρια Έλλη Παπακωνσταντίνου έχει πραγματοποιήσει μια «κατάληψη» του καλλιτεχνικού χώρου του παλιού Βυρσοδεψείου. Δεν είναι καν αυτή η κατάλληλη λέξη. Μεταμόρφωση; Μετουσίωση; Σαν να έχει ξεριζώσει τον εσωτερικό χώρο ...
Συνέχεια...
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και Λονδίνο
Η ομάδα χορού ΖΗΤΑ έρχεται με διπλό χτύπημα αυτόν τον Ιανουάριο σε Αθήνα και Λονδίνο. Το Self Portrait είναι μια έρευνα με αντικείμενο τον εαυτό. Έχοντας ήδη παρουσιάσει την πρώτη εκδοχή που λειτούργησε στα όρια της σιωπής και του θορύβου, της ακινησίας και της κίνησης, της εικόνας και του συναισθήματος ...
Συνέχεια...
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
3 χορογραφίες μικρής διάρκειας Ο στόχος του Arc for Dance είναι να παρουσιάσει μικρής διάρκειας παραγωγές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιλογή γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργηθεί ένα ετερόκλητο σύνολο με κομμάτια που θα διαφέρουν μεταξύ τους σε ύφος και κινησιολογία. Η μικρή διάρκεια των κομματιών ...
Συνέχεια...
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του Νέου Κόσμου
O Τιμ Κράουτς μας δίνει ξανά ραντεβού στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και η Θεοδώρα Τζήμου επιχειρεί, και πάλι, μετά την Αυλή των Θαυμάτων, να μας συστηθεί ως ηθοποιός άνευ της επιρροής του Μιχαήλ Μαρμαρινού με τον οποίο τα τελευταία χρόνια είχε άρρηκτα συνδεθεί. Αφήνεται, λοιπόν, στην Έλενα ...
Συνέχεια...
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
20 - 26 Μαΐου 2009 Δυο χρόνια μετά το πρώτο του λανσάρισμα το ΟΠΑ (on πerformance art) επιστρέφει βάζοντας στο μίξερ performances, αφιερώματα, προβολές, διαλέξεις και ανοιχτές συζητήσεις. Με κύρια θεματική την τάση για διασκευή στη σύγχρονη τέχνη, το ΟΠΑ 0.2 εξερευνά την έννοια της «μεταπαραγωγής» (Postproduction), όπως την προτείνει ...
Συνέχεια...
Το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί στο Θέατρο Θησείον
Το Σάββατο 11/2/2012 στις 21.30 το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί. Κανείς δεν αμείβεται – Κανείς δεν πληρώνει. Αλλά η παράσταση γίνεται. Δωρεάν. Ναι ναι δωρεάν. Παρακαλούμε επικοινωνήστε για κράτηση θέσεων από τις 11.00-14.00 και από τις 17.30-19.30 με το ταμείο του θεάτρου (χωρητικότητα - 140 θέσεις). ΘΗΣΕΙΟΝ, ένα θέατρο για τις τέχνες  Τουρναβίτου 7, Ψυρρή Τηλ: 210 3255444  
Συνέχεια...
H απρόβλεπτη κυβερνοπαράσταση Escape για δεύτερη χρονιά
Πως θα ήταν -αν ζούσαν σήμερα- ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα, ο Dr.Jekyll/Mr.Hyde, το Φάντασμα της Όπερας, ο Κουασιμόδος της Παναγίας των Παρισίων, ο Rocky του Rocky Horror Show, ο Christian του Moulin Rouge;Την απάντηση έδωσε πέρυσι το Escape, μια απρόβλεπτη μουσική κυβερνοπαράσταση 3D αισθητικής και για όσους έμειναν με ...
Συνέχεια...
‘Στάχτες’ στο Θέατρο Στοά
Με το έργο του Κρίστοφερ Χάμπτον «Στάχτες» ξεκινούν οι παραστάσεις στο Θέατρο Στοά και θα διαρκέσουν δύο μήνες. Η παράσταση που παρουσιάζεται σε επανάληψη βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ούγγρου συγγραφέα Σάντορ Μάραϊ. Περιγράφει τη σχέση δύο ανδρών, φίλων από την παιδική ηλικία, που συναντιόνται γέροι πια στα 75 τους και ...
Συνέχεια...
Το Κτήνος στο Φεγγάρι
Όταν το Κτήνος στο Φεγγάρι, του Richard Kalinoski, ανέβηκε πριν δέκα χρόνια στην Αθήνα, έγινε - ομολογουμένως όχι άδικα - η παράσταση της χρονιάς. Μια από τις πρώτες γόνιμες συνεργασίες του πολύ καλού Δημήτρη Τάρλoου με τον Στάθη Λιβαθινό, αλλά και εναρκτήρια παράσταση της νεοσύστατης τότε εταιρίας ΔΟΛΙΧΟΣ, ήταν ο ...
Συνέχεια...
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
Μια ρομαντική κομεντί επί σκηνής με πρωταγωνιστές μια αστή ώριμη μοναχική γυναίκα, ένα νεαρό δάσκαλο χορού, τη μουσική και τα μαθήματα χορού και ζωής που λαμβάνουν και παίρνουν και οι δυο τους. Μια απρόβλεπτη σχέση δημιουργείται ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες και τα χορευτικά βήματα ακολουθούν οι διαρκείς ανατροπές, ...
Συνέχεια...
‘O Δρόμος’, πολυσύχναστος πέρσι, επιστρέφει και φέτος στο Θέατρο Χώρα – Κερδίστε προσκλήσεις!
Ευτυχώς υπάρχουν αρκετά θέατρα στην Αθήνα που φρόντισαν να καλύψουν το κενό που άφησε το γεμάτο φρέσκες ιδέες και ανθρώπους Αμόρε. Και στη λίστα των κορυφαίων θεατρικών σκηνών ρεπερτορίου φιγουράρει, φυσικά, και το ανανεωμένο (από πέρυσι) Θέατρο Χώρα το οποίο φιλοξενεί μία από τις παραστάσεις που ξεχώρισαν στις Δοκιμές του ...
Συνέχεια...
Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας
Παρόλο που η Κλαιρ Τσαχανασιάν είναι ρόλος όχημα (και μήλον της έριδος) για κάθε πρωταγωνίστρια του θεάτρου, η Γηραιά Κυρία του Ντίρενματ δε μας έχει επισκεφτεί πάνω από 4-5 φορές στην 65χρονη καριέρα της. Αυτό δε συμβαίνει λόγω κειμένου φυσικά μιας και το έργο του Ελβετού συγγραφέα, που πραγματεύεται τη ...
Συνέχεια...
Εγώ είμαι το θείο βρέφος 2
Το θείο βρέφος αφήνει και πάλι τη Γαλιλαία και μετακομίζει ξανά στην Αθήνα, πιο μεγάλο, επίμονο και αποφασισμένο να αφηγηθεί την ιστορία του με καυτές λεπτομέρειες. Αφού με τη δύναμη της αλήθειας και του χιούμορ του, νίκησε όσους προσπάθησαν να το φιμώσουν, δε διστάζει να μας αποκαλύψει όσα πέρυσι ντρεπόταν...Η ...
Συνέχεια...
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Από την περιπέτεια της Κατσαρίδας στο Μέρος Ι του Μόνο Την Αλήθεια και από εκεί στην παιδική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου με την Ωραιότερη Ιστορία του Κόσμου ο Βασίλης Μαυρογεωργίου μας άφησε καιρό σε αγωνία για τη συνέχεια της ιστορίας του Μόνο Την Αλήθεια και ελπίζουμε η αναμονή να άξιζε ...
Συνέχεια...
Μαρίλλη Μαστραντώνη – CUT Project | De-fences, ένα οδοιπορικό
H Μαρίλλη Μαστραντώνη μέλος της βασικής καλλιτεχνικής ομάδας της ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ είναι υπεύθυνη για την σύλληψη, δραματουργία και σκηνοθεσία του multimedia έργου - σ' αυτήν την πρώτη της μορφή μεταξύ web installation και performance - De-fences, το οποίο θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του CUT Project, για πρώτη φορά ζωντανά στο Αθηναϊκό ...
Συνέχεια...
Αίμα Κακό στο Θέατρο Πορεία
Ο Rimbaud το 1872 και σε ηλικία 19 ετών γράφει το «Une Saison en Enfer» (Μία Εποχή στην Κόλαση). Από αυτό, το κεφάλαιο «Αίμα Κακό» αντανακλά εκτός από το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται και την αντίδρασή του στις κοινωνικές συνθήκες της εποχής του. Σαρωτικός, αυτοκαταστροφικός, μεγαλομανής, εκδικητικός, κυνικός, ανελέητος χλευαστής, ...
Συνέχεια...
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
«Ένα θεατρικό ρεπορτάζ που καταγράφει με γερές δόσεις χιούμορ αλλά και πικρής αλήθειας μια αφιλόξενη για τον ¶νθρωπο και πρόθυμη να ανεχτεί τα πάντα, ελληνική κοινωνική πραγματικότητα. Ρεπόρτερ έξι ηθοποιοί, θύτες και θύματα.»Του Μάριου ΠόντικαΣκηνοθεσία: Χάρης ΧαραλάμπουςΣκηνικά/ κοστούμια: Ελένη ΔουνδουλάκηΜουσική Επιμέλεια: Χάρης ΧαραλάμπουςΒοηθός Σκηνοθέτη : Θοδωρής ΚοροζήςΠαίζουν: Βιβή Αλεξάνδρου, Λουίζα ...
Συνέχεια...
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο Ευγένιος Σπαθάρης
«Έφυγε» αργά το βράδυ του Σαββάτου σε ηλικία 85 ετών ο Ευγένιος Σπαθάρης. Ο σπουδαιότερος δημιουργός του Θεάτρου Σκιών είχε υποστεί βαρύτατες εγκεφαλικές κακώσεις σε ατύχημα που είχε στο Ινστιτούτο Γκαίτε σε προς τιμήν του εκδήλωση και νοσηλευόταν κλινικά νεκρός επί τέσσερις ημέρες στο ΚΑΤ.Ο Ευγένιος Σπαθάρης υπήρξε για όλη ...
Συνέχεια...
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών
Οι blitz στροβιλίζονται στο τέλος μιας εποχής και μοιράζονται προσωπικές εξομολογήσεις χορεύοντας παραζαλισμένοι σε μια παράδοξη αλληγορία. Μια αίθουσα χορού, χαλάσματα, μουσική και έξι άνθρωποι που κινούνται γοργά στους ρυθμούς της μουσικής. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που αντικρίζει ο θεατής στη νέα παράσταση της ομάδας blitz με τίτλο Late Night. ...
Συνέχεια...
Αγγέλα
Ποια πήγε κι έσπρωξε την δούλα απ'την ταράτσα; Ο τόπος είναι η μετεμφυλιακή Αθήνα του 1950.  Ο τόπος είναι η Kunsthalle Athena, ένα πολύ δήθεν όνομα για μια πολύ ζεστή οικεία ξεχασμένη κλειστή αυλή-κειμήλιο της παλιάς Αθήνας στην καρδιά του σύγχρονου Κεραμεικού. Ο χρόνος, παγωμένος στο σούρουπο όταν ξεχύνονται μελωδικά ...
Συνέχεια...
DanceSing Performance!
Μπορείτε να φανταστείτε μια παράσταση σύγχρονου χορού, μια θεατρική performance και μια υψίφωνο να συναντιούνται επί σκηνής με bonus μια έκθεση γλυπτικής, μάλιστα; Η Thearto Company το σκέφτηκε και το υλοποιεί σε μια ξεχωριστή καλλιτεχνική σύμπραξη! Η παράσταση «Θεατές», ένα χοροθεατρικό ψηφιδωτό δίνει την εκκίνηση από τις 2 Μαϊου, ακολουθεί ...
Συνέχεια...
Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας| Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου (UNESCO)
Παραλλαγές Θανάτου @ Θέατρο Πορεία
Γιοι και Κόρες – Φεστιβάλ Αθηνών
Θεατρικές Συναντήσεις 2009|Θεσσαλονίκη
Δάφνις και Χλόη
Υπόκλιση, χειροκρότημα, αντίο 2008 | Ανασκόπηση της θεατρικής
Mοντέρνα Βραχιόλια Για Σένα Αγάπη Μου
Αέρας
Τα Δάκρυα Είναι Δυο Λογιώ στο Θέατρο Εμπορικόν
Δέρμα στο Βυρσοδεψείο
Self Portrait [ re-worked ] σε Αθήνα και
ARC FOR DANCE 2009 | 5-7 Φεβρουαρίου
Το χέρι του Tim Crouch στο Θέατρο του
ΟΠΑ 0.2 (on πerformance art)
Το «Λιωμένο Βούτυρο revisited» απεργεί στο Θέατρο Θησείον
H απρόβλεπτη κυβερνοπαράσταση Escape για δεύτερη χρονιά
‘Στάχτες’ στο Θέατρο Στοά
Το Κτήνος στο Φεγγάρι
Έξι Μαθήματα Χορού σε… έξι εβδομάδες
‘O Δρόμος’, πολυσύχναστος πέρσι, επιστρέφει και φέτος στο
Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας
Εγώ είμαι το θείο βρέφος 2
Μαθήματα βίας (Μόνο την Αλήθεια, Μέρος ΙΙ)
Μαρίλλη Μαστραντώνη – CUT Project | De-fences, ένα
Αίμα Κακό στο Θέατρο Πορεία
‘Εσωτερικαί Ειδήσεις’ στο Νέο Ελληνικό Θέατρο
O Καραγκιόζης πενθεί τον πατέρα του… «Έφυγε» ο
Late Night με τους blitz στη Στέγη Γραμμάτων
Αγγέλα
DanceSing Performance!